HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:59:
[...]

De kleurstelling is anders, maar volgens mij is het toetsenbord verder hetzelfde, de drivers heb ik inderdaad van de Think Outside website gehaald.
Ik ga maar eens ff m´n creditcard opzoeken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:02:
Jij bedoelt echt gewoon dat Dutch bestand naar T9Rel.dll hernoemen en de oude T9Rel.dll verwijderen? Als ik dat doe heb ik helemaal geen phonepad meer :) Ik had het eerst nog geprobeerd door gewoon dat Dutch T9 bestand Finnish te noemen (die staat wel in het lijstje als je bij Setting » Input » Phone Pad » Options » Language kijkt) maar dat werkte niet.
Raar, ik kon zelfs niet in mijn language kiezen, dat stond grijs bij mij, dus blijkt dat T9REL de standaard ingestelde taal is en het werkt alvast perfect bij mij hoor .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:39

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:43:
[...]

Yep found it : je moet hem renamen naar T9Rel.dll en daarna in de windows map plaatsen, hij zal dan vragen of je het huidige wilt overschrijven en dan kies je ja, vraagt hij dat niet, verwijder dan eerst het oude en plaats dat in plaats ervan, works perfect here :-)
Geeft hij nu Nederlandse woorden aan als je gewoon met je stylus typt?

(welke roms hebben jullie? misschien dat het daar aan ligt. misschien heeft Screwiss de extend rom niet laten installeren door te softresetten na een hardreset??)

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 15-06-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Hijs stuk! Net 5 dagen mijn MDA maar hij is nu stuk! Net gebeurd. Ik was muziek aan het luisteren maar hij reageerde niet meer op taps op het scherm. Soft-reset, hard-reset, niks!

Hij was van T-Mobile, heb hem vanuit de winkel gehaald. Ik neem aan dat de garantie nog geldt daar...Maar ja, ik hoop nu natuurlijk op een nieuwe en niet een gebruikte met krassen...

Terwijl ik net vandaag mijn 1GB kaartje en Adapt screenprotector erop had geklust :'(

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:53:
[...]

Geeft hij nu Nederlandse woorden aan als je gewoon met je stylus typt?

(welke roms hebben jullie? misschien dat het daar aan ligt. misschien heeft Screwiss de extend rom niet laten installeren door te softresetten na een hardreset??)
Ja uiteraard geeftgij mij nu woordjes :)

1.11WWE
1.11.00
1337.42
1.11.129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:39:
[...]

Ja uiteraard geeftgij mij nu woordjes :)

1.11WWE
1.11.00
1337.42
1.11.129
Nice... ik ga het meteen even proberen. hmm Ik krijg het niet voor elkaar hoor, het blijft gewoon engels. Over welke instellingen had jij het (die grijs bleven bij jou).
Mwah, laat maar, ik heb verkeerd gelezen. Dit werkt alleen met gebruik van phone pad toch? Niet met het keyboard.

[ Voor 36% gewijzigd door SaN op 16-06-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:46:
[...]

Nice... ik ga het meteen even proberen. hmm Ik krijg het niet voor elkaar hoor, het blijft gewoon engels. Over welke instellingen had jij het (die grijs bleven bij jou)
werkt bij mij ook niet. en ik ben ook mijn phonepad kwijt bij de berichten...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een 40 mb bestand naar mijn storage card kopieren

Dus gewoon knip vanaf pc en plak via file explorer (active sync) maar dit gaat met 0.01 mb per minuut lijkt het wel.

Waarom is dit zo sloom.
Ik heb nu een 1 gigabyte storage card (gekocht op pdashop.nl)

deze was het http://www.pdashop.nl/product/11674

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 00:11 . Reden: moest ff link opsnorren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:09:

Dus gewoon knip vanaf pc en plak via file explorer (active sync) maar dit gaat met 0.01 mb per minuut lijkt het wel.

Waarom is dit zo sloom.

Altijd sloom, enige oplossing is een cardreader.

Ik ben nu trouwens ook mijn phone pad kwijt :D ook na het terug zetten van de originele t9rel. Maakt niet uit, ik gebruikte hem toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is dit zo sloom.

hier gaat het op zich best aardig dat overzetten van bestanden. Ik had er zelf last van op het moment dat de virusscanner aan slaat. Dan gaat alles met 10 kb/s. Als ik hem uitzet gaat het als een trein... 300/400 kb/s is snelheid dan denk ik. Voor mij goed genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Nou, mijn MDA doet het weer! Toen ik de screenprotector eraf haalde, werkte ie weer...vreemd...?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Tom schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:39:
[...]

Nee die van Adapt. Net weer een paar pogingen, maar dat ding werkt gewoon voor geen meter. Zal eens een vriendelijk mailtje sturen naar die toko waar ik m'n telefoon heb besteld, ze kunnen em beter uit het assortiment nemen.. hoop dat ik de laatste ben die 8 euro aan die troep plastic ding heeft uitgegeven.
Heb je wel het goede gedeelte erop geplakt!!! Je moet het dikste plaatje erop doen! Dan is het een prima ding. (ik deed het ook eerst fout)
Maar het resultaat is verbluffend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spb Weather lijkt me ook prima. Ik quote van hun product feature: Optimized traffic (400 bytes for 5 day forecast via Gismeteo". Klopt het dus dat je dagelijks een luttele 400 bytes aan info download, die waarschijnlijk van je 2mb gprs data afgaan? :9
Je kan het trouwens ook via orange wap updaten (die is gratis), maar dan moet je wel weather.com gebruiken.

http://www.buymobilephone..._11200_119_11200_Ship.zip
http://forum.xda-develope...7ab0a5bdd22cec3f4b0d405d6
laatste 1.12 rom

Afbeeldingslocatie: http://images10.fotki.com/v193/photos/2/292334/2313730/Screen001-vi.pngAfbeeldingslocatie: http://images10.fotki.com/v192/photos/2/292334/2313730/Screen002-vi.png

die monster van mij:
pocket breeze
spb weather
spb gprs monitor
spb pocket plus
i-dialer

maakte vroeger gebruik van wisbar maar die is veel te traag...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister ook wisbar erop geinstalleerd, maar wat een ramp zeg.. bij alle custom themes duurt het veel te lang voordat ie het drop-down menu van de startknop opent, dus meteen er weer afgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:46:
[...]

Nice... ik ga het meteen even proberen. hmm Ik krijg het niet voor elkaar hoor, het blijft gewoon engels. Over welke instellingen had jij het (die grijs bleven bij jou).
Mwah, laat maar, ik heb verkeerd gelezen. Dit werkt alleen met gebruik van phone pad toch? Niet met het keyboard.
Raar toch en T9 werkt wel op alle ingevingen hoor, ook als je tikt op je osk of op je phone pad, het maakt niet uit, het werkte overal bij mij maar na een softreset is hij nu trug in het engels :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:16:
[...]
In 1 van de screenshots van de Today-screen stond er '12 unread gmails'
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat daar ook te zien krijg? Ik moet waarschijnlijk m'n mail instellen. Maar wat zijn de instellingen om snel gmail te kunnen lezen via gprs? Nu surf ik naar www.gmail.com enzo, maar dat zijn aardig veel stappen *klik* *klik* *klik* enzo dus?
Volgens mij doe je dit met de nieuwe versie van PocketBreeze: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=12961

Iemand trouwens nog een idee hoe het komt dat in mijn sent-box van smsjes alleen het nummer weer wordt gegeven, en niet de naam van de Contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je langer belt dan de tijd die ingesteld staat waarop je telefoon in de OFF mode moet, dan gaat ie idd OFF maar kan je wel gewoon doorbellen. Prima, dat scheelt energie. Wat ik wel irritant vindt is dat zodra het gesprek beeindigt wordt, je de telefoon eerst weer aan moet doen en vervolgens het gesprek uitdrukken. Dit vindt ik te omslachtig. Is er een manier waarop je kan instellen dat bij het aanraken van het scherm, tijdens/na bellen, de telefoon weer aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 02:51:
[...]
Je kan het trouwens ook via orange wap updaten (die is gratis), maar dan moet je wel weather.com gebruiken.
Kan je uitleggen waar je dat moet instellen? _/-\o_ Ik kan alleen via synchroniseren updaten via internet. Is al gelukt iig met gprs internet, zal ook wel lukken met gprs Orange. Je moet eerst connecten en daarna update ie.

Edit: ik zou het zo moeten kunnen, echter omdat surfsneladsl na het aflopen van m'n ADSL abo de lijn nog steeds niet heeft vrijgegeven, kan ik nog geen nieuwe abo afsluiten en op de Uni kan je niet syncen }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Welke sony-ericsson headset word er gebruikt door een aantal members?
En waar is deze te bestellen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Er is een nieuwe romversie beschikbaar, Magician ROM v1.12.00

Zie http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=587.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het onderwerp of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:50:
Er is een nieuwe romversie beschikbaar, Magician ROM v1.12.00

Zie http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=587.0
Laat ze eens met een goede NLse T9 komen. Als je potverdiedrieknuiterfluiten een nokia 0001 koopt bij de aldi zit er zelfs een NLse T9 op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Effe een paar vraagjes

1. wat zijn de voordelen van deze rom?

2. Werkt de rom goed en ook op een MDA compact T-mobile?

3. Kan iemand mij een linkie geven hoe ik deze rom installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

stimpyrulez schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:17:
3. Kan iemand mij een linkie geven hoe ik deze rom installeer?
In de startpost staat beschreven hoe deze ROM versie geïnstalleerd kan worden. Echter gaat de startpost over ROM Versie 1.0.6 en ik denk dat dezelfde uitleg ook wel opgaat voor deze versie. Als iemand dat kan bevestigen of een betere uitleg kan geven hoop ik het graag te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Eerst even aanmelden en inloggen ;) vervolgens gaat er een nieuwe wereld voor je open O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Mex op 16-06-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15

Waarom is dit zo sloom.

Je moet je bedenken dat het apparaat niet praat via "native usb" maar via "com port over usb".
Dit betekend dat active sync maar op com-port snelheid naar het apparaat toe schrijft.

Dit is gewoon langszaam, en dat is bij vrijwel iedere PDA zo.

Een USB2.0 Cardreader is de beste oplossing en zo'n fortuin kosten die dingen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb om m'n M500 momenteel Tmobile totdat nummerbehoud is afgerond/oude abo afloopt. Het rare is dat ik met m'n Tmobile gewoon kan inloggen op Orange GPRS/Internet. Klopt dit, ik bedoel, is dit niet vrij raar (Ik heb dus wel Orange World, maar ik dacht dat je dan alleen met je Orange sim erop kon)?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:16:
[...]

Je moet je bedenken dat het apparaat niet praat via "native usb" maar via "com port over usb".
Dit betekend dat active sync maar op com-port snelheid naar het apparaat toe schrijft.

Dit is gewoon langszaam, en dat is bij vrijwel iedere PDA zo.

Een USB2.0 Cardreader is de beste oplossing en zo'n fortuin kosten die dingen niet :)
Moet je niet een mini-SD hebben, of past een gewone SD kaart er ook in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:26:
[...]

Moet je niet een mini-SD hebben, of past een gewone SD kaart er ook in :?
SD past er zo in, mini-SD heb je het bijgeleverde adaptertje voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:26:
[...]

SD past er zo in, mini-SD heb je het bijgeleverde adaptertje voor nodig.
8)7 Inderdaad, zie nu pas dat ik een gewone SD erin heb. En ik maar denken dat er een mini-SD in zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de orange site:

# besturingssysteem: MS Windows Mobile for Pocket PC 2nd Edition
# tri-band toestel
# Orange branded: sim-lock
# beeldscherm: touchscreen 65.536 kleuren, landscape modus mogelijk
# intern geheugen van 64 mB (extra 512 mB SD kaart standaard in doos)
# foto/video camera met 1.3 megapixels digitale zoom en zelfontspanner (10 sec.)
# max. resolutie camera: 1280 x 960 pixels
# max. resolutie video: 320 x 240 pixels
# MP3 speler
# MSN Messenger
# voice command
# voice dailing
# T9
# MMS
# bluetooth / infrarood
# toegang tot Orange World
# e-mail
# synchronisatie via USB op PC (active-sync), Bluetooth, Infrarood
# PC Ondersteuning : Excel / Word / Powerpoint PDF bestanden
# Windows media player 9

Is iemand er al achter die zelfontspanner te gebruiken en zit die nou ook op de t-mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Whaaa... ik heb echt HET programma gevonden voor de mensen die in Amsterdam wonen :) METRO!! Alle bus-, tram- en metrolijnen staan in dit programma verwerkt! Je typt de halte in waar je nu bent en waar je naar toe moet en je ziet precies welke lijnen je moet nemen. Je kan ook nog eens op elke lijn klikken (zoals Bus 32) en dan zie je precies welke haltes hij langsgaat. Het programma is freeware en bevat tevens 520 andere grote wereldsteden!! Je kan het hier downloaden:

http://nanika.net/Metro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

:( Ik ben nu door die Nederlandse T9 "update" mijn phone pad kwijt, maar wat erger is, is dat als ik op phonepad geklikt heb, ik daarna ook geen keyboard, transcriber enz meer heb. Een softreset geeft ze me dan weer terug. Dat wordt dus een hard-reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:02:
8)7 8)7 8)7
OK OK jullie mogen me slaan, herhaling vraag ?
8)7 8)7 8)7

Maar ik het zitten zoeken en zoeken maar heel irritant niet kunnen terugvinden maar het is al eens een keer behandeld , bij T-mobile kreeg je zo'n irritante toolbar boven in je scherm met 4 icoontjes.

nu wil mijn vrouw na het flashen van haar T-mobile compact dat gek ding terug hebben, tja en als een vrouw iets wil ......... ze begon al te dreigen van Vandaag GEEN GEHAKT DAG ....

wie kan me hellep
alvast dank
Nu vind ze die van SDP pocket PC niet leuk genoeg, heeft iemand toch nog ergens een CAB filetje voor de t-mobile icoonbar

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:26:
:( Ik ben nu door die Nederlandse T9 "update" mijn phone pad kwijt, maar wat erger is, is dat als ik op phonepad geklikt heb, ik daarna ook geen keyboard, transcriber enz meer heb. Een softreset geeft ze me dan weer terug. Dat wordt dus een hard-reset...
het is verstandig om een BACKUP te maken voordat je gaat in de windows map klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
NEEEE!! Niet doen niet doen!! Een soft-reset is voldoende!!! Je moet dan alleen de oorspronkelijke T9Rel.dll er weer opzetten, that's it. Dan werkt het gewoon weer. Als je die niet had gebackupped dan heb ik em nog wel voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Ik heb sinds kort outlook weer geinstalleerd staan en m'n MDA Compact met Activesynch gesynchroniseerd.. Toen een ROM update gedaan en alle nummer vanuit outlook weer teruggezet: nu ben ik overal m'n + kwijt voor +31 ! Iemand enig idee waar dir door komt en belangrijker: hoe ik automatisch die + er weer voor kan krijgen overal ? Is hier een methode/software voor ?

[ Voor 3% gewijzigd door KrL op 16-06-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:30:
[...]

het is verstandig om een BACKUP te maken voordat je gaat in de windows map klooien...
Ik heb gebackupped, maar toch is het vervelend omdat ik mijn mda net weer helemaal vers geinstalleerd had na een hard reset. fijne OPMERKINGEN trouwens... echt constructief
NEEEE!! Niet doen niet doen!! Een soft-reset is voldoende!!! Je moet dan alleen de oorspronkelijke T9Rel.dll er weer opzetten, that's it. Dan werkt het gewoon weer. Als je die niet had gebackupped dan heb ik em nog wel voor je.
Ook heb ik al geprobeerd om het originele bestandje terug te zetten, maar dat werkte niet, misschien dat je die van jou nog even naar mij kan sturen? Alvast bedankt! edit: het lukt waarschijnlijk wel, ik zie nu dat Pocket Controller hem niet goed gekopieerd had omdat het een systeembestand is. Fijn dat hij daar ook even een melding over geeft... in ieder geval bedankt :)

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 16-06-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:20:
[...]

Nu vind ze die van SDP pocket PC niet leuk genoeg, heeft iemand toch nog ergens een CAB filetje voor de t-mobile icoonbar
Je moet gewoon even met pocketplus van SPB zo'n toolbar maken. Heel simpel.

1. Installeer Pocket plus
2. Zet de balk aan in het today scherm
3. deinstalleer alle overbodige tabbladen
4. selecteer de gewenste icoontjes
5. in het today scherm, stylus ingedrukt houden op het icoontje en kiezen voor groot

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:20:
[...]

Je zou ook even op de ftp van XDA-Developers kunnen kijken, daar vind je vaak van dit soort cab filetjes. ftp://xda:xda@xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 09:04
ok nogmaals maar de vraatg
ik heb een m500 geleend van een vriend van me volledig in orignele staat, nu wil ik alle connection settings juist krijgen, en daarvoor wil ik dus gewoon files uit de orignele m500 trekken om vervolgens op mijn m500 te palatsen

hoe haal ik deze eruit en welke files zijn het
het gaat om alle connection settings, proxy grps wap mms orange world etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de vebeterde dingen in de nieuwe rom v1.12? weet iemand dit al?

Ik had wisbar er maar weer afgehaald omdat ik het nogal langzaam vind!
Maar nu als ik de groene belknop indruk (phone dialer) word het beeld maar voor de helft ingeladen lijkt wel, alleen de toetsen om een nummer te draaien. Hoe kan ik dit simpel oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:38:
wat zijn de vebeterde dingen in de nieuwe rom v1.12? weet iemand dit al?

Ik had wisbar er maar weer afgehaald omdat ik het nogal langzaam vind!
Maar nu als ik de groene belknop indruk (phone dialer) word het beeld maar voor de helft ingeladen lijkt wel, alleen de toetsen om een nummer te draaien. Hoe kan ik dit simpel oplossen?
Zal wel stom klinken, maar heb je al een softreset geprobeerd? en ik denk dat v1.12 gewoon de stabiliteit weer een beetje verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
There are lots of information about this issue in the forum.. but I will briefly explain ..

to overcome the country ID error when flashing/updating ROM you need to

1) Extract the 1.12ROM executable file using WinRAR to a folder
2) Download MaUpgradeUt_noID.exe and put it in the same folder
3) Disable the USB in ActiveSync
4) Put your Magician in bootloader mode
5) Plug your Magician to USB cable connected to your PC
6) Check if the Magician has USB v1.0 on the screen
7) Run the MaUpgradeUt_noID.exe and wait until finish flashing (20mins)

MaUpgradeUt_noID.exe is used instead of ROMUpgradeut.exe so that the program does not checnk country ID.

If you encounter anymore problems I'd suggest reading the Magician Updrage forum as that may have more information about upgrading ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ook rogier wil graag draadloos internetten en bestanden uitwisselen tussen MDA Compact en de PC. Nou heb ik een bluetooth dongle gekregen van de buurman die hij al 2 jaar niet gebruikt en dacht "ff" een verbinding te maken... Ahum. Als eerste moet ik zeggen dat ik alle delen zowat doorgelezen heb en er ECHT NIET uit kom.

Ik had geen software bij de dongle dus op: http://www.msi.com.tw/pro...vr_ten.php?UID=353&kind=8 download ik een bluetooth dongle driver van MSI. Na installatie krijg ik rechtsonderin het bluetooth tekentje. Bij het starten, door op het icootje te klikken krijg ik de melding: Uw licentie voor bluetooth software staat gebruik met dit Bluetooth -apparaat niet toe. [6] Vervolgens moet ik zoeken naar een juiste licentie, die vind ik uiteraard niet en vervolgens zegt hij: Licentie voor bluetooth software niet gevonden.[2] Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit oplos???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:23
weet er iemand een echt toetsenblock code, want ik bel telkens iemand per ongeluk op als hij in mijn zakken zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Yeuh van de week:
Filmpje opgenomen, safe hem wil terug naar de cam functie---> crash
Ok schuifje open, hij bleeft gecrashen en gaat dus niet uit. Accu dan maar los gehaald.
Resultaat een hardreset, al me gegevens kwijt enzo...KUT WINDOWS!!!!! :p

Nouja wil hem dus verkopen, maar hij is dus gesimlocked. Nu heb ik een unlock winkel gemaild en die zeiden de mda compact kan niet worden geunlocked?!
klopt dit of zijn ze niet slimgenoeg? :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
cryptapix schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:34:
ok nogmaals maar de vraatg
ik heb een m500 geleend van een vriend van me volledig in orignele staat, nu wil ik alle connection settings juist krijgen, en daarvoor wil ik dus gewoon files uit de orignele m500 trekken om vervolgens op mijn m500 te palatsen

hoe haal ik deze eruit en welke files zijn het
het gaat om alle connection settings, proxy grps wap mms orange world etc
iemand? want loop nu al aantal dagen met mn probleem en nog steeds geen oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 15:33
Zelfde probleem hier en bij ook geen oplossing bij soft reset. Gelukkig net gesynct dus hard reset gedaan en alle contacten ed weer terug gesynct. Nu nog kwestie van software terugzetten. Kan iedereen dus van harte aanbevelen om de Nederlandse T9 NIET op de (in mijn geval) Qtek te zetten!

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Canon23 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:02:
Yeuh van de week:
Filmpje opgenomen, safe hem wil terug naar de cam functie---> crash
Ok schuifje open, hij bleeft gecrashen en gaat dus niet uit. Accu dan maar los gehaald.
Resultaat een hardreset, al me gegevens kwijt enzo...KUT WINDOWS!!!!! :p

Nouja wil hem dus verkopen, maar hij is dus gesimlocked. Nu heb ik een unlock winkel gemaild en die zeiden de mda compact kan niet worden geunlocked?!
klopt dit of zijn ze niet slimgenoeg? :P
Modbreak:Tools voor unlocken zijn niet toegestaan op GoT
cryptapix schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:19:
[...]

iemand? want loop nu al aantal dagen met mn probleem en nog steeds geen oplossing :(
http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/
Heeft mij in ieder geval goed geholpen.

Als je ook gewoon internet wil ipv Orange World: vervang
"Acces point name", die volgens de guide op "wap" moet staan door "internet", let wel op dat je dan 3 euro per MB betaald, maar wel volledige toegang hebt tot internet (met mogelijkheid pop/imap mail op te halen, te msn-en, wat te chatten op irc enz.).

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 16-06-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
jozy schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:49:
weet er iemand een echt toetsenblock code, want ik bel telkens iemand per ongeluk op als hij in mijn zakken zit..
Zet hem gewoon uit met de rode knop (zijkant) ! Je blijf wel bereikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Even voor de duidelijkheid vraag alleen of die winkel lariekoek vertelt of niet. Ik zoek geen tools!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:44:
Oke, ook rogier wil graag draadloos internetten en bestanden uitwisselen tussen MDA Compact en de PC. Nou heb ik een bluetooth dongle gekregen van de buurman die hij al 2 jaar niet gebruikt en dacht "ff" een verbinding te maken... Ahum. Als eerste moet ik zeggen dat ik alle delen zowat doorgelezen heb en er ECHT NIET uit kom.

Ik had geen software bij de dongle dus op: http://www.msi.com.tw/pro...vr_ten.php?UID=353&kind=8 download ik een bluetooth dongle driver van MSI. Na installatie krijg ik rechtsonderin het bluetooth tekentje. Bij het starten, door op het icootje te klikken krijg ik de melding: Uw licentie voor bluetooth software staat gebruik met dit Bluetooth -apparaat niet toe. [6] Vervolgens moet ik zoeken naar een juiste licentie, die vind ik uiteraard niet en vervolgens zegt hij: Licentie voor bluetooth software niet gevonden.[2] Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit oplos???
Ok, ik heb nou andere bluetooth software gedownload, BT500_V1.2. Ik kan nu wel my bluetooth places openen maar met zoeken op zowel mn MDA als mn PC kunnen ze elkaar niet vinden... Bluetooth staat uiteraard aan op mn MDA en heb al een soft-reset gedaan. Bij My Device zie ik een aantal icoontjes; bluetooth serial poort, network acces en information exchange... bij dial-up networking, fax en information synchronisation staat er een klein rood kruisje bij... Als ik het rode kruisje wat naast een van die icoontjes probeer weg te halen dmv start te drukken via rechtermuisknop zegt ie: Local service failed : Error code - no modem was found zegt dit iemand iets??

Wie o wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Je hoeft niet te hard-resetten als je Phone Pad verdwijnt bij het rotzooien met de T9. :) Ik had hetzelfde probleem in het begin. Ik deed een soft-reset en overschreef meteen het T9Rel.dll bestand met de originele T9Rel.dll (dus meteen doen als je PC aangeeft dat er connectie is) en hij deed het weer als voorheen. Hier kan je de originele T9Rel.dll downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

deuxani schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:48:
Je hoeft niet te hard-resetten als je Phone Pad verdwijnt bij het rotzooien met de T9. :) Ik had hetzelfde probleem in het begin. Ik deed een soft-reset en overschreef meteen het T9Rel.dll bestand met de originele T9Rel.dll (dus meteen doen als je PC aangeeft dat er connectie is) en hij deed het weer als voorheen. Hier kan je de originele T9Rel.dll downloaden
Inderdaad, heeft bij mij uiteindelijk toch geholpen. (wel even aanzetten dat je alle files kan zien, ook de systeemfiles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:13:
[...]

Zet hem gewoon uit met de rode knop (zijkant) ! Je blijf wel bereikbaar!
maar eerst moet hij naar settings-system-button lock gaan en kiezen: lock all buttons except power button

maar jah, het staat alleemal in de handleiding...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Mijn nieuwe dialer:
Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/168_348.ts1118962864406.jpg
Er staan er hier en hier Je hebt ook een zeer klein programmaatje nodig hier

ik hoop trouwens dat het nog niet voorbij gekomen is, ik kan het me niet herinneren...

[ Voor 13% gewijzigd door SaN op 17-06-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:crossposten is not done hier, houd het eens in je eigen topic

[ Voor 91% gewijzigd door curry684 op 17-06-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
sunoke schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:47:
[...]
[...]

http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/
Heeft mij in ieder geval goed geholpen.

Als je ook gewoon internet wil ipv Orange World: vervang
"Acces point name", die volgens de guide op "wap" moet staan door "internet", let wel op dat je dan 3 euro per MB betaald, maar wel volledige toegang hebt tot internet (met mogelijkheid pop/imap mail op te halen, te msn-en, wat te chatten op irc enz.).
dat lost mijn probleem niet op, en dat is de vraag niet
eerder poste iok al een aantal dagen geleden dat het geen probleem is om orange world en mms werkend te krijgen, alleen email (wat volgens orangeworld site gratis zou moeten zijn) kan ik gewoonweg niet aan de gang krijgen
daarom wil ik gewoon de factory defaults daarvan hebben, ik heb nu een m500 hier liggen die volledig standaard is en geen rom update heeft, daar wil ik die settings dus vanaf halen (cabje maken) maar niemand schijnt me te kunnen zeggen hoe terwijl er zat mensen het hier kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

sander-sp schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:06:
Mijn nieuwe dialer:
[afbeelding]

ik hoop trouwens dat het nog niet voorbij gekomen is, ik kan het me niet herinneren...
Dan vind ik de skin van WM2005 toch net wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
THxZ0NE schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:05:
[...]

Headset:

Ik vraag me af waar ik deze kan bestellen en wat de prijs ervan is?
Ik zie op de site van sony-ericsson diverse types staan, maar welke moet ik hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister mijn Adapt GPS receiver binnen. Ik heb um al werkend met TTM 5. Errug chill moet ik zeggen.
Er zit een autolader bij die een (grote) usb uitgang heeft. Zou ik mijn M500 datakabel daar ook in kunnen pluggen en zo via usb mijn M500 in de auto opladen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:15:
Ik heb sinds gister mijn Adapt GPS receiver binnen. Ik heb um al werkend met TTM 5. Errug chill moet ik zeggen.
Er zit een autolader bij die een (grote) usb uitgang heeft. Zou ik mijn M500 datakabel daar ook in kunnen pluggen en zo via usb mijn M500 in de auto opladen? :X
Ja dat kan, erg chill! Je had het ook zelf ff kunnen proberen toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon23 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:32:
Even voor de duidelijkheid vraag alleen of die winkel lariekoek vertelt of niet. Ik zoek geen tools!
Inderdaad lariekoek. Voor 30pleuri kan je het regelen. Google maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Ja dat kan, erg chill! Je had het ook zelf ff kunnen proberen toch 8)7
Ja had ik kunnen doen, maar als er iemand al ervaring mee had dat er rook uitkwam, bespaar ik het mezelf het liefst 8)
Bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:14:
Whaaa... ik heb echt HET programma gevonden voor de mensen die in Amsterdam wonen :) METRO!! Alle bus-, tram- en metrolijnen staan in dit programma verwerkt!
http://nanika.net/Metro/
Hoe relaxed is dit _/-\o_ Alhoewel ik mijn stalen ros wel trouw blijf natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
cryptapix schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:00:
[...]

dat lost mijn probleem niet op, en dat is de vraag niet
eerder poste iok al een aantal dagen geleden dat het geen probleem is om orange world en mms werkend te krijgen, alleen email (wat volgens orangeworld site gratis zou moeten zijn) kan ik gewoonweg niet aan de gang krijgen
daarom wil ik gewoon de factory defaults daarvan hebben, ik heb nu een m500 hier liggen die volledig standaard is en geen rom update heeft, daar wil ik die settings dus vanaf halen (cabje maken) maar niemand schijnt me te kunnen zeggen hoe terwijl er zat mensen het hier kunnen :?
Email is gratis via de orange site, alleen werkt die op dit moment bij mij niet.
Via Messaging of een ander email programma voor de pocketpc kost het geld, het gaat namelijk volgens Orange via de internet gateway.
Verder zit er in het "fun & info" menu een heel beperkte mogelijkheid, maar die is volgens mij ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed proggie om je belverkeer bij te houden? Ik bedoel dat je belgedrag in een soort database wordt opgeslagen, vergelijkbaar met SPB GPRS Monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:37:
Weet iemand een goed proggie om je belverkeer bij te houden? Ik bedoel dat je belgedrag in een soort database wordt opgeslagen, vergelijkbaar met SPB GPRS Monitor.
Je bedoelt niet toevallig DKToday? Deze biedt namelijk een redelijk overzicht van je belgedrag binnen een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:02:
[...]
Je bedoelt niet toevallig DKToday? Deze biedt namelijk een redelijk overzicht van je belgedrag binnen een maand...
Zit deze standaard op je M500? Ik heb wel een ander proggie gevonden, met wat ik ook graag zie: de mogelijkheid om de data naar een database (xls/csv) te schrijven:
http://en.pdamobiz.com/en...ts.asp?TID=189&PN=1&TPN=1

Edit: toevoeging: http://pdaphonehome.com/forums/showthread/t-11076.html - Phone Dashboard Minute Tracker 1.1.8 - zeer uitgebreid!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:44

xdc

sander-sp schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:06:
Mijn nieuwe dialer:
[afbeelding]

wat is het voordeeel van een andere dailer ?
deze ziet er nog gelijk uit aan de tmobile dailer alleen een andere skin
of is een andere dailer ook verschillend qua functionaliteit?

ik heb tot nu toe alleen ervaring met de t-mobile dailer.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

xdc schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:09:
[...]

wat is het voordeeel van een andere dailer ?
deze ziet er nog gelijk uit aan de tmobile dailer alleen een andere skin
of is een andere dailer ook verschillend qua functionaliteit?

ik heb tot nu toe alleen ervaring met de t-mobile dailer.
Ja het gaat om het uiterlijk, de skin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Mex schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:37:
[...]

Dan vind ik de skin van WM2005 toch net wat mooier.
Waar heb je die vandaan dan? Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Vanochtend werd ik wakker, had me mda aan de lader, wou dat ding pakken was die echt loei heet, en dan echt heet, (dus niet dat je zecht van hmm warm). Overal, dus niet alleen bij de batterij, maar overal, zelfs het scherm en de knoppen. Gelijk maar van de lader gehaald en een soft reset gedaan, daarna ook nog even de batterij eruit gehaald, niet te lang, was bang dat dan alles weg zou zijn.

Leek niet echt te helpen, hij bleef erg warm (wel minder) na een dik uur was ie wel weer redelijk op temperatuur gelukig. Nu is die weer op normale temperatuur.

Kan iemand dit nader verklaren? of komt iemand dit bekend voor, was voor mij iig de eerste keer, nadat ik hem een half jaar ofzo in bezit heb. Soms is ie wel een beetje warm na het bellen, maar zo heet }) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

sander-sp schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 12:53:
[...]
Waar heb je die vandaan dan? Ik ben benieuwd.
Afbeeldingslocatie: http://www.ppc-phones.nl/forum/pics/IMG_2383.jpg

Foto is klikbaar

[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 17-06-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 12-09 10:08
Is er ook een manier hoe je hem kan locken? :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Sluuut schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:41:
Is er ook een manier hoe je hem kan locken? :/
Hoe bedoel je 'kan locken'? Als je bedoelt 'Button Lock' dan kan je dat als volgt doen:

Start --> Settings --> Button Lock

Daarbinnen kan je kiezen uit de volgende opties:
  • Lock all buttons except Power button
  • Do not lock buttons
Dit geld overigens alleen in de situatie als je HTC Magician uitstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hmm ja, ziet er wel ok uit, beetje standaard. Ik heb nu ipv die zilveren skin deze zwarte. (hij ziet er op de mda mooier uit)
Afbeeldingslocatie: http://www.howardshortt.com/Skins/My_Black_Thing.jpg

Ook vind ik deze wel gaaf
Afbeeldingslocatie: http://www.ppc-club.com/images/prodimg/1404142178.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Activesync heb ik problemen. Mijn Inbox, Task, Calender zijn bijvoorbeeld niet te synchroniseren. Heeft dit te maken met Outlook 2002 software die bijgeleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zeg, vraagje, ik heb net mijn mda compact binnengekregen, maar ik heb last van een hot pixel (rood...) is daar softwarematig iets aan te doen, of moet het ding alweer terug naar t-mobile (doen ze daar uberhaupt aan voor hot-pixels)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Transcend 1GB SD (80x) besteld.
Read speed van 12Mb/s en write speed 13Mb/s.

Iemand ervaring met dit kaartje? Hij lijkt me wel snel aangezien de standaard sandisk 1Gb kaartjes een read speed van 2 MB/s hebben en een write speed van 3mb/s.

Oja, iemand had hier een phonedialer skin die MAC achtige knopjes heeft. Kan die persoon vertellen waar hij die vandaan heeft ? >:)

Nog een vraagje: Is het mogelijk van ROM 1.01 direct naar ROM 1.12 (nieuwste) te updaten of moet je perse eerst naar 1.06, dan naar 1.11 en daarna naar 1.12???

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik op dit moment de beste dwz goedkoopste aanbieding krijgen met een abo om een MDA Compact in mijn bezit te krijgen?

Mag zowel zakelijk als particulier zijn

Beste die ik ken, is (na cashback) zakelijk 1 jaar contract, 160 Euri incl. BTW

Iemand een beter bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:55:
Waar kan ik op dit moment de beste dwz goedkoopste aanbieding krijgen met een abo om een MDA Compact in mijn bezit te krijgen?

Iemand een beter bod?
http://forum.fok.nl/topic/715596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:13:
Ik heb zojuist een Transcend 1GB SD (80x) besteld.
Read speed van 12Mb/s en write speed 13Mb/s.

Iemand ervaring met dit kaartje? Hij lijkt me wel snel aangezien de standaard sandisk 1Gb kaartjes een read speed van 2 MB/s hebben en een write speed van 3mb/s.

Oja, iemand had hier een phonedialer skin die MAC achtige knopjes heeft. Kan die persoon vertellen waar hij die vandaan heeft ? >:)

Nog een vraagje: Is het mogelijk van ROM 1.01 direct naar ROM 1.12 (nieuwste) te updaten of moet je perse eerst naar 1.06, dan naar 1.11 en daarna naar 1.12???
Op je telefoon zal je niet de snelheden van 12Mb/s en 13Mb/s gaan merken.
Ook active sync zal niet sneller gaan!

Je zal de snelheid merken met een USB2.0 Cardreader als je bijvoorbeeld navigatie kaarten, films en muziek op het kaartje gaat schrijven. Ik heb zelf een Dane-Elec kaartje met die snelheden en je merkt het verschil wel via een cardreader, maar het verschil is niet denderend.

Verder kan je zover ik weet direct update van 1.01 naar 1.12 (van 1.01 naar 1.11 was hier in ieder geval goed gegaan). Een rom-update veroorzaakt wel een hardreset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:55:

Iemand een beter bod?
T-Mobile zakelijk twee jaar: gratis (ikzelf neem altijd een abbo voor twee jaar, omdat het toestel meestal ook die tijd meegaat; ben geen abbo-hopper)
En anders één jaar: €102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:37:
programma die je nodig hebt is Phone Dashboard Minute Tracker

ik heb een kapotte mda3 liggen. als ik hem naar t-mobile breng moet ik dan ook de bon laten zien? of een of andere gegevens doorgeven? een vriend van mij had hem tweedehands gekocht (geen bon gekregen) maar nu doet die het niet meer...

en trouwens:
http://www.virtual-laser-keyboard.com/
alleen de prijs valt tegen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlondMM schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:38:
[...]
T-Mobile zakelijk twee jaar: gratis (ikzelf neem altijd een abbo voor twee jaar, omdat het toestel meestal ook die tijd meegaat; ben geen abbo-hopper)
Waar? internetadres of contact/telefoongegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlondMM schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:38:
[...]
Ik kocht hem voor 50 euro icm met 1 jarig abonnement 400 bel en 150 sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:52:
[...]

Ik kocht hem voor 50 euro icm met 1 jarig abonnement 400 bel en 150 sms
En de vraag blijft

WAAR DAN

Daar hebben we wat meer aan dan alleen zeggen voor hoeveel en met wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:56:
[...]

En de vraag blijft

WAAR DAN

Daar hebben we wat meer aan dan alleen zeggen voor hoeveel en met wat
Klantenservice T-Mobile.
Maar goed ik was al lid van T-Mobile. Een T-Mobile medewerker mag 400 euro 'besteden' om je als lid te behouden. Oftewel een goede aanbieding te doen. IK zei ik stop als abonnee mits jullie een aanbieding hebben. En ik wil graag de MDA Compact dus kom maar op. Voor 50 euro was hij binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:23:
[...]

Klantenservice T-Mobile.
Maar goed ik was al lid van T-Mobile. Een T-Mobile medewerker mag 400 euro 'besteden' om je als lid te behouden. Oftewel een goede aanbieding te doen. IK zei ik stop als abonnee mits jullie een aanbieding hebben. En ik wil graag de MDA Compact dus kom maar op. Voor 50 euro was hij binnen.
Tjaaaaaaa

Daar heeft iemand die nog geen klant is weinig aan.

Dus ik zoek een goede aanbieding zonder dat ik klant ben, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:23:
[...]
IK zei ik stop als abonnee mits jullie een aanbieding hebben.
'Tenzij' in plaats van 'mits' was wat vriendelijker geweest :P

Los daarvan: dit is een aanbieding die specifiek voor DazzleStan gold. Voordeligste aanbiedingen vind je ook op www.telecomvergelijker. Tenzij je echt een MDA Compact wilt, loont het de moeite om ook even te kijken naar de andere uitvoeringen (Jam, S100, M500) want anders loop je de aanbiedingen in combinatie met alle andere providers dan T-Mobile mis.

Laten we het in dit topic verder zoveel mogelijk inhoudelijk over de HTC Magician houden, en niet over waar het toestel het voordeligst te koop is, dat houdt het voor de mensen die hem al in hun bezit hebben ook interessant :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Heeft er iemand een proggie waarmee je de MDA ziet als een externe schijf? Ik zie bij mijn eigen computer alleen maar een icoontje "Mobile", maar bij andere pc's werkt dit niet.

Dus zodat de MDA functioneert als memorystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:37:
Heeft er iemand een proggie waarmee je de MDA ziet als een externe schijf? Ik zie bij mijn eigen computer alleen maar een icoontje "Mobile", maar bij andere pc's werkt dit niet.

Dus zodat de MDA functioneert als memorystick
http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Laatst online: 01-01-2024
sander-sp schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:09:
[...]
Hmm ja, ziet er wel ok uit, beetje standaard. Ik heb nu ipv die zilveren skin deze zwarte. (hij ziet er op de mda mooier uit)
[afbeelding]

Ook vind ik deze wel gaaf
[afbeelding]
waar kan ik deze krijgen???

ook via howard scott?
gevonden...

[ Voor 5% gewijzigd door Monalisa op 20-06-2005 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb de m500 net 1 week echt een super ding, alleen de accu gaat wel erg kort mee max 2 dagen:( als die vol is staat er 7:00 gebruik max :(

Nu ben ik opzoek naar een mooi bescherm hoesje, heeft iemand nog een tip voor mij?
http://www.pdashop.nl/accessoire/12618/17
Bij de pdashop welke is hiervan het beste zodat ik gewoon goed kan bellen en opnemen.
De Veripart metal case Qtek S100/Mda Compact is wel mooi alleen het probleem hiervan is dat het beeldscherm niet 100% safe is B)

[ Voor 16% gewijzigd door NightForce op 18-06-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
NightForce schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:51:
Ik heb de m500 net 1 week echt een super ding, alleen de accu gaat wel erg kort mee max 2 dagen:( als die vol is staat er 7:00 gebruik max :(
Nou bij mij gaat hij vaak nog geen dag mee! (Ik heb hem ook een week). Overigens is het niet noodzakelijk om het ding met een tasje eromheen te dragen hoor. Sommigen gebruik zelfs geen screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

warrie schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:06:
[...]

Nou bij mij gaat hij vaak nog geen dag mee! (Ik heb hem ook een week). Overigens is het niet noodzakelijk om het ding met een tasje eromheen te dragen hoor. Sommigen gebruik zelfs geen screenprotector
Als je het apparaat net hebt en er heel de dag mee aan het spelen bent dan gaat hij inderdaad niet zo lang mee, bij normaal gebruik kun je er 2 tot 3 dagen mee doen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.