[17" TFT] de ultieme 17" TFT

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ultieme 17" is een 19" :7

Modbreak:Als je niets nuttigs toe te voegen hebt zeg dan niets :z

[ Voor 63% gewijzigd door Pollewob op 16-07-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog zoals beloofd een "korte" review van de Hyundai L72D(+)

Ik zal de TFT monitor vergelijken met mn Iiyama VM Pro 451(19")

Mijn exemplaar komt bij Salland vandaan(goeie en snelle levering btw) en heeft helaas 1 defecte subpixel(rood) rechtsboven in het scherm, ik had deze RMA kunnen doen onder de zero dead pixel warranty die Hyundai aanhoudt(voor zover ik weet was dit tot 1 juli, kan zijn dat ze het verlengen, vraag dit na bij de leverancier), maar het stoort mij niet omdat ik niet de hele dag naar de rechter bovenhoek loop te staren :P

Qua kleuren moet ik zeggen dat ik wel wat kleine verschillen zie vergeleken bij de VM Pro maar niet per definitie in negatieve zin. De kleuren komen zeker niet onnatuurlijk over, desondanks zijn de kleuren van de VM Pro toch wel iets beter(in mijn ogen een wat "smoothere" overgang tussen kleuren).

Wat ghosting betreft heb ik niets kunnen ondervinden, nu speel ik ook niet veel fps spellen tbh. Film kijken is best te doen op deze monitor, maar dit is dikke onzin gezien het feit dat ik een 72 cm Loewe TV heb staan en die niet voor niets heb aangeschaft ;)

De zwartweergave is goed, persoonlijk vind ik het zelfs beter!? dan mijn VM PRo, kan volgens mij niet, maar goed die CRT is al wat ouder en af en toe beetje brak(mogelijk dat reflectie hier een rol speelt, ondanks het vlakke beeldbuis is er toch altijd reflectie van de glaslaag, de TFT heeft daar geen last van). Enige dat opvalt aan de zwartweergave is de lichtbron aan de bovenkant, dit is meestal niet te zien, tenzij je echt in het donker gaat zitten, imo dus niet storend. Oh ja, wit is ook echt wit! iets dat op mijn iiyama toch best wel wat minder is in de hoeken/randen.
Beeldkwaliteit is erg goed, al zie ik bij letters en karakters een lichte rode gloed erom heen, ik vermoed dat dit te maken heeft met mijn videokaart of de kabel. Het is ook niet overal, het beeld is mooi scherp.

De kijkhoeken zijn wat mij betreft voldoende, ik zit er toch recht voor, als je de hoek verandert dan zie je dit natuurlijk wel, maar imo niet storend.

De monitor heeft een stevige voet en staat lekker stevig op je bureau, je kan het scherm naar wens kantelen. Verders heeft deze monitor gelukkig niet zo'n hoogst irritante blauwe LED die in je ogen loopt te schijnen(bijv. iiyama), het LED zit in de aan/uit knop en heeft de vorm van het stand-by teken(cirkel aan de bovenkant onderbroken door een verticale streepje). Kleur is groen en is absoluut niet storend, zelfs niet als je in het donker zit. De knoppen voelen degelijk aan, net als de behuizing. De aansluitingen voor DVI en D-SUB aan de achterkant zijn wat nauwe behuisd. De meegeleverde kabels hebben ook een kortere stekker dan gebruikelijk, voor de D-SUB zal dit geen problemen geven, het kan zijn dat sommige DVI kabels wat krap komen te zitten(kan dit niet testen wegens ontbreken andere kabel).

Overigens worden alle kabels netjes meegeleverd en zijn van een degelijke kwaliteit(DVI, D-SUB, power en audio). De lengte is toereikend.
Het is nu 25 graden binnen en de monitor wordt niet heet, dit is volgens mij een pluspunt voor de levensduur van zo'n schermpje.

Persoonlijk vind ik dit een aardig scherm om naar te kijken, er zij vast "mooiere" modellen maar deze is verre van lelijk. Het donkere gedeelte is niet zwart btw, kan de kleur niet echt omschrijven :P

Voordelen:
-goedkoop(257 euro)
-als het goed is praktisch geen ghosting
-goede beeldkwaliteit
-DVI en D-SUB aansluitingen, alle kabels meegeleverd
-(mogelijk nog steeds gratis zero dead pixel warranty)
-hoog contrast(700:1) voor deze prijs

Nadelen:
-OSD menu laat weinig aanpassen in DVI "mode" (alleen contrast/helderheid, dus geen kleur)
-ik zie een lichte rode gloed om letters heen, is niet altijd, kan aan kwaliteit kabel liggen of mijn videokaart(Radeon 9800), of mijn ogen B)

Vragen/opmerkingen, laat het me horen.

iolas

PS. de + staat niet bij modeltype, kweet niet waar dit dus voor staat(iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe 710T, settings 'tiptop' (enige verschil was CRT <-> TFT)* toen ik'm gisteravond verliet. Maar wanneer ik deze ochtend opstond, waren de kleuren verre van correct:

lichtgrijs werd roze tot paars, het brushed metal van iTunes slaat groen uit.
Ik heb dan ook een beetje zitten 'klooien' met de RGB levels, maar kon nooit het gewenste effect (grijs waar het grijs is) bereiken... Alles staat dan ook weer op default (lees: het effect van deze ochtend)

Enkele foto's:
http://customers.syn3.net/~caroline/_temp/GoT/710T/
(donaties voor betere digicam welkom :p)

*: het scherm is NIET gekalibreerd:
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:19:
Ik kon vandaag eindelijk mn 710T gaan halen ^^
'k Vind't scherm fantastisch, maar die uitspraak is useless, aangezien ik gn TFT ter vergelijking heb ;(

Anyways, onder het moto 'if it ain't broken, tweak it', wil ik ook 't beste uit deze monitor halen.
M'n probleem: Ik snap 't calibrate progje niet van MagicTune :X :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
De zwartweergave is goed, persoonlijk vind ik het zelfs beter!? dan mijn VM PRo, kan volgens mij niet, maar goed die CRT is al wat ouder en af en toe beetje brak
Zelfde hier hoor. M'n VM Pro 410 (17") van 6 jaar oud geeft ook niet bepaald diep zwart meer weer. Ik zou het zelfs eerder heel donker grijs noemen. En dat ligt niet een reflectie, hier kun je simpel genoeg achterkomen door als het buiten donker is in een donkere kamer naar je scherm te kijken en oordeel over het zwart te geven.

[ Voor 31% gewijzigd door Yokozuna op 16-07-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een Philips 17" 170P5ES goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:57:
Is een Philips 17" 170P5ES goed?
Voorzover ik het kan zien: Niet meer. Ik denk dat je hem voor zo'n 350 euro kan kopen, en dan krijg je
Afbeeldingslocatie: http://www.superwarehouse.com/images/products/philips_170P5ES.jpg
(?) ms, 450:1, 250cd/m2, 160/140 en DVI-D

Zelfs al zou het een 4ms scherm zijn, dan kun je nog beter de Samsung 730BF kopen. Die geeft je voor 300 euro meer waarde voor minder geld.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld maakt niet uit.
Ik wil de beste 17" TFT aangezien ik veel van mijn tijd voor mijn scherm doorbreng.
Welke moet ik dan nemen?

Dank bij voorbaat.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:17:
Geld maakt niet uit.
Ik wil de beste 17" TFT aangezien ik veel van mijn tijd voor mijn scherm doorbreng.
Welke moet ik dan nemen?

Dank bij voorbaat.
Als je de beste wil, moet je nog even geduld hebben... de Samsung 173P+ en 750P komen er aan namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:42:
[...]

Als je de beste wil, moet je nog even geduld hebben... de Samsung 173P+ en 750P komen er aan namelijk :9
Wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Ik durf te zeggen dat de 173P plus in oktober in nederland is. Met een beetje geluk is hij er eerder. (denk aan september, augustus is denk ik te vroeg) De 750P komt wat later, maar die is er ook wel in het 1e kwartaal van 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spk2go schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:20:
[...]

Ik durf te zeggen dat de 173P plus in oktober in nederland is. Met een beetje geluk is hij er eerder. (denk aan september, augustus is denk ik te vroeg) De 750P komt wat later, maar die is er ook wel in het 1e kwartaal van 2006.
Wat is het verschil tussen die twee schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:25:
[...]
Wat is het verschil tussen die twee schermen?
euh topic een beetje doorlezen misschien? De meeste mensen die actief zijn op deze thread zijn helemaal lyrisch over de 173P+, dus ik denk dat je zeker wat commentaar en opmerkingen kan vinden. 'Yokozuna' heeft het nog maar slechts een tiental keer uitgelegd denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:26:
Heb nog niemand hier gehoord over de Acer 1751ms: Linkje

Lijkt me toch een uiterst goede monitor :?
Ik heb deze zien staan bij de MM, en ik moet zeggen hij springt er gelijk uit tussen al die andere TFT monitoren. De belangrijkste reden daarvoor is de glasplaat die ervoor zit en daardoor de kleuren erg helder over komen. Zwart is bij deze monitor ook echt pikzwart. Andere tft's lijken een beetje flets tegenover dit model. De specs lijken ook goed 8ms en DVI.
Hij spiegelt wel enorm door die glasplaat, dus daar zul je rekening mee moeten houden met de opstelling waarin je hem gaat gebruiken. Ik vind het wel ok dat glas ervoor, een paar sony's hebben dit ook.

Ik was zo onder de indruk dat mijn twijfel tussen een 17"en 19" in het voordeel door deze 17" is weggenomen. Deze week heb ik de 1751ms besteld voor E 255, daar kan ik me geen buil aan vallen. Hij gaat mijn oude Eizo 17"CRT vervangen. Als hij binnen is zal ik wat ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Morphine schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:32:
Om dan maar even mijn nieuwe ultieme 17" tft te showen:

Dé IIyama E431-S3 (sinds paar weken leverbaar):
[afbeelding]

Mijn nieuwste aanwinst, zoals Yokozana al zei: het nieuwste 17" TFT model van Iiyama :)
Wat een geweldig scherm, belachelijk grote oppervlak en gewoon super :) (belangrijkste toch wel is de ghosting.. dat is er gewoon simpelweg niet :))

Specs (misschien al bekend): 8ms, DVI, 700:1 contrast

(Heb de monitor nu wel op een boek staan (van zo'n 4cm hoog), das wel jammer dat de hoogte niet verstelbaar is)

Foto is misschien wat blurry (gemaakt met mijn d500 foontje :P)
Is dit inderdaad 'n mooi scherm! Een beetje vloeiende beelden en geen pixels enzo? Ik heb echt werkelijk geen verstand van 't aantal pixels/ tft-schermen/ contrastverhoudingen enzo en wat 'n beetje regulier is. Ik ben ook van plan om dit scherm te kopen bij Yorcom (hij kost nu 266,50)

Zou jij voor mij de afstand van het bureaublad (bij jouw je boek) tot het scherm kunnen meten. Hoe hoog dat zeg maar is. Dan kan ik even kijken of dat overeenkomt met de afstand van het beeldscherm tot mijn bureaublad wat ik nu heb staan. Om nu zo'n mooie monitor te kopen die gelijk op 'n boek moet gaan staan vind ik ook niks :?

Heb jij er zo'n DVI-kabel bijgenomen (@ Yorcom voor 14,95) of ziet een leek het verschil niet?
Hoe zit het met dode pixels bij Yorcom. Nu ik eenmaal zo'n duur (voor mij wel ja) scherm koop, wil ik natuurlijk geen dode pixels in m'n scherm terugvinden, dus hoe gaat dat daar in z'n werk!??

Deze specs haal k net vanaf Ilyama.nl
Terug wegens grote vraag! De vernieuwde E431S heeft een update ondergaan en is voorzien van een 8ms LCD panel en is daardoor het ideale scherm voor het spelen van games, kantoor en thuisgebruik.De E431S is voorzien van een VGA EN DVI-D ingang. geintregeerde stereo-speakers en economy mode. Deze monitor heeft een uitstekende kleurweergave en geeft haarscherpe beelden weer. Verkrijgbaar in de kleuren zwart, zilver en ivoor.

Panel TN Wide Angle
Beelddiagonaal 17" (43 cm)
Reactietijd 8 msec
Contrast (verhouding) 500 : 1 typical
Helderheid (nominaal) 300 cd/m² typical
Inkijkhoek horizontal/vertical: 150°/135°;
right/left: 75°/75°, up/down: 75°/60°
Optimale resolutie 1.3 megapixels (1280 x 1024)
Luidsprekers 2 x 1,5 W (Stereo)

Jij zei dattie contrast oa 700:1 had en hier staat weer 500:1

Is 't gewoon 'n mooi leuk goed beeldscherm voor die 266,50?

EDIT: Laat maar, 't stond al bij de uitgebreidere specificaties

Panel TN Wide Angle
Zichtbaar formaat (H x B) 270.3 x 337.9 mm
Reactietijd 8 msec
Contrast (verhouding) 700 : 1 typical
Inkijkhoek (CR > 5) horizontal/vertical: 170°/165°;
right/left: 85°/85°, up/down: 85°/80°
Aantal kleuren 16.22 Miljoen
Dot pitch (vert. X hor.) 0.264 x 0.264 mm
Horizontale frequentie 24 – 80 KHz
Verticale frequentie 55 - 75 Hz
Bandbreedte videosignaal 135 MHz
Resolutie 1280 x 1024 / 60, 75 Hz
1024 x 768 / 75 Hz
832 x 624 / 75 Hz
800 x 600 / 56, 60, 72, 75 Hz
720 x 400 / 70 Hz
640 x 480 / 60, 67, 72, 75 Hz
640 x 400 / 56 Hz
Ingangsaansluitingen DVI-D, D-Sub mini 15 pin
Output connector headphone socket
Synchronisatie Composite, Separate, Sync On Green
Plug & play VESA DDC 1/2B™
Inbegrepen Power cable, Audio cable, user manual, D-Sub cable
Optional accessories Screen protection sheet - 832Z001-02
Apple compatibility All iiyama monitors are compatible with Apple-Macintosh computers
Interface On-Screen-Display in 6 languages (D, GB, ESP, F, I, JP) and 6 Front controls
(Power, Input/Auto, Exit/Volume, Brightness, Contrast, Menu)
Gebruikersinstellingen brightness, contrast, colour temperature, sRGB, auto set-up, Eco mode, horizontal / vertical position, clock, phase, sharpness, gamma correction, OSD position, OSD language, reset, volume, signal selection
Driver Windows 95 / 98 / 2000 / ME / XP
Ergonomie TCO'99, ISO 13406-2, MPR III
Veiligheid CE, TÜV GS, FCC-B, UL/C-UL, VCCI-B
Stroomvoorziening AC 100 - 240 V, 50 / 60 Hz
Voedingseinheid internal
Energieverbruik max. 39 W in normal use, max. 2 W in Power management mode
Energiebeheer VESA DPMS, ENERGY STAR®
Diefstalbeveiliging Kensington®-lock
VESA mounting 100 mm
Kantel hoek 30° up
Gewicht 4.1 kg
Grootte (B x H x D) 368.5 x 379 x 188.5; 368.5 x 323.5 x 53 without base mm

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 17-07-2005 10:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Ik heb deze zien staan bij de MM, en ik moet zeggen hij springt er gelijk uit tussen al die andere TFT monitoren. De belangrijkste reden daarvoor is de glasplaat die ervoor zit en daardoor de kleuren erg helder over komen. Zwart is bij deze monitor ook echt pikzwart. Andere tft's lijken een beetje flets tegenover dit model. De specs lijken ook goed 8ms en DVI.
Hij spiegelt wel enorm door die glasplaat, dus daar zul je rekening mee moeten houden met de opstelling waarin je hem gaat gebruiken. Ik vind het wel ok dat glas ervoor, een paar sony's hebben dit ook.

Ik was zo onder de indruk dat mijn twijfel tussen een 17"en 19" in het voordeel door deze 17" is weggenomen. Deze week heb ik de 1751ms besteld voor E 255, daar kan ik me geen buil aan vallen. Hij gaat mijn oude Eizo 17"CRT vervangen. Als hij binnen is zal ik wat ervaringen posten.
Deze staat ook in de BBG van deze maand.
Is dit de beste 17" TFT van Acer?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
spk2go schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:20:
De 193P+ is als het goed is de eerste week van augustus al beschikbaar in Duitsland, met een beetje geluk is al het spul (193P+/173P+) van Samsung dus eind augustus/begint september in NL. Uiteraard nog voor introprijzen, maar als Lindsay genoeg geld heeft zou ik zeker op deze schermen wachten.
'Yokozuna' heeft het nog maar slechts een tiental keer uitgelegd denk ik
Zoiets ja :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yokozuna op 17-07-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben aan 't twijfelen tussen de:

Ilyama S431S-S3 voor 266,50

en de

BenQ FP731 voor 299,00

(specificaties kan ik hier niet kopieren want ze zijn copyrighted to die sites dus)

Welke kan ik 't beste nemen?
Ik wil gewoon 'n lekker strak beeld wat vloeiend loopt, geen last heeft van frameskipping (weet niet of dat aan je beeldscherm ligt maar toch zeg ik 't, geen kleurverlies, lekkere snelle opstartijd enzo

Maar ik weet echt niet welke specificaties nu de doorslag moeten geven? Moet ik nu kijken naar contrast of naar 't aantal kleuren wat die weer kan geven of naar nog niets anders? Sorry k ben n00b

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 17-07-2005 15:45 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Owke, ik heb het een keer genoemd tussen de regels door, maar ik heb de startpost grondig op de schop genomen. Dit is onder andere omdat ik niet vind dat 17"TFT's een kloon moeten zijn van de 19" TFT's, maar ook omdat ik heb niet altijd (helemaal) logisch vond. Overigens wil ik de startpost van Yokozuna hiermee niet de grond inboren, het is nog steeds een zeer overzichtelijke startpost van hoog niveau!

Mijn veranderingen:

• Stap 1 en 2 zijn volledig overhoop gegaan, zijn (deels) verwisseld, en hebben een andere functie gekregen. Het DVI verhaal is naar stap 2 gegaan, en heeft nu een minder belangrijke functie omdat alle interresante TFT's nu wel met DVI uitkomen.
• Ik heb de verschillende soorten panels nu meteen gekoppeld aan "karakters". Het lijkt mij handiger dat elk karakter aan een panelsoort gekoppeld wordt, ipv een paneel aan een karakter.
• Ik heb de soorten panels gekoopeld aan de karakters. Dit in het verhaal om het handiger en (dan tog wel een beetje) overzichtelijker te maken.
• Voor de rest heb ik stukjes tekst hertypt waardoor de technische (minder belangrijke) details wegvallen, enhet geheel beter te begrijpen is. Dit doe ik omdat het niveau minder hoog ligt als bij het 19"gedeelte, en je altijd het daar nog een keer (technischer) nalezen.
• Voor de rest heb ik nog veel meer gedaan, lees dat maar na in de startpost. :)

Voor opmerkingen/typefouten/ed: meld het even. Alvast bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 17-07-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10 19:37
ik heb de startpost nu geheel gelezen, en heb een vraagje over de Samsung Syncmaster 173P+. Is er al meer bekend over een eventuele release datum en een prijs?

Lijkt me namelijk een zeer mooi scherm. De 'looks' spreken me ook erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 19:52

PromoX

Flying solo

addictive schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:39:
ik heb de startpost nu geheel gelezen, en heb een vraagje over de Samsung Syncmaster 173P+. Is er al meer bekend over een eventuele release datum en een prijs?

Lijkt me namelijk een zeer mooi scherm. De 'looks' spreken me ook erg aan.
De 193P+ (de 19" versie) wordt in Duitsland in de eerste week van augustus verwacht. De 173P+ zal ook wel in de eerste helft van augustus verkrijgbaar zijn daar. Misschien dat ie dan ook al bij de Duitse webshop 3CO te bestellen is?

Eind augustus/begin september zal het scherm hier toch ook wel verkrijgbaar zijn, met waarschijnlijk een (introductie)prijs van rond de 400 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 17-07-2005 18:08 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
PromoX schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:07:
[...]

De 193P+ (de 19" versie) wordt in Duitsland in de eerste week van augustus verwacht. De 173P+ zal ook wel in de eerste helft van augustus verkrijgbaar zijn daar. Misschien dat ie dan ook al bij de Duitse webshop 3CO te bestellen is?

Eind augustus/begin september zal het scherm hier toch ook wel verkrijgbaar zijn, met waarschijnlijk een (introductie)prijs van rond de 400 euro.
oké, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 01:19
Typisch dat sommige amerikaanse sites de 173p+ nu al aanbieden voor 619 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Passenger schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:05:
Typisch dat sommige amerikaanse sites de 173p+ nu al aanbieden voor 619 dollar...
De 173P is daar ook vrij duur in vergelijking met hier. Ik denk (en hoop) dat het hier nog wel mee zal gaan vallen met de prijs. En anders zullen er maar weinig mensen zijn die het scherm gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Passenger schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:05:
Deze site bekeken??? ;) Klik! Daar staat ook de gewone 173P op voor 460 dollar, terwijl hij in nederland 300 euro is. Is toch een redelijk verschil, en het maakt meteen mijn stelling acceptabeler dat hij bij de introductie 450 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 01:19
Ik probeerde ook niet te suggereren dat deze sites de daadwerkelijke introductieprijs weergeven hoor :) Ik vond het gewoon opvallend dat ze NU al de 173p+ aanbieden, en daar een behoorlijk hoge prijs voor hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
# Stap 1 en 2 zijn volledig overhoop gegaan, zijn (deels) verwisseld, en hebben een andere functie gekregen. Het DVI verhaal is naar stap 2 gegaan, en heeft nu een minder belangrijke functie omdat alle interresante TFT's nu wel met DVI uitkomen.
# Ik heb de verschillende soorten panels nu meteen gekoppeld aan "karakters". Het lijkt mij handiger dat elk karakter aan een panelsoort gekoppeld wordt, ipv een paneel aan een karakter.
# Ik heb de soorten panels gekoopeld aan de karakters. Dit in het verhaal om het handiger en (dan tog wel een beetje) overzichtelijker te maken.
# Voor de rest heb ik stukjes tekst hertypt waardoor de technische (minder belangrijke) details wegvallen, enhet geheel beter te begrijpen is. Dit doe ik omdat het niveau minder hoog ligt als bij het 19"gedeelte, en je altijd het daar nog een keer (technischer) nalezen.
# Voor de rest heb ik nog veel meer gedaan, lees dat maar na in de startpost. :)
Prima. (Vooral dat 1-na laatste punt klopt wel als ik eerlijk moet zijn. Kan er ook niets doen). Bovendien is het jouw startpost.

Ik hoop binnenkort ook dat fabrikanten niet debiel meer doen en gewoon alle schermen met DVI aansluiting uitbrengen, dan kan ik stap 1 verwijderen/10x zo kort maken. IPS panels heb ik al verwijderd uit de startpost. Sinds de komst van overdrive VA panels worden IPS panelen de grond in geboord. Overdrive VA panels
- hebben een veel hoger contrast (1000:1, straks 1500:1 en dat versus 500:1 van IPS panels)
- hebben (meestal) een lagere gemiddelde responstijd/minder ghosting
- zijn goedkoper

Heb gewoon gezegd dat ik ze niet meer behandel, te slechte prijs/prestatie verhouding en simpelweg te duur voor de meesten.

Over een tijdje zal de markt alleen nog bestaan bestaan uit (overdrive) TN + overdrive VA panels, dan ga ik de startpost ook omschoppen. Vooral stap 1+2 dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Yokozuna op 18-07-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Over een tijdje zal de markt alleen nog bestaan bestaan uit (overdrive) TN + overdrive VA panels, dan ga ik de startpost ook omschoppen. Vooral stap 1+2 dus.
Bestaan er dan nog IPS panels? Ik ben ze iig nog niet (bewust) tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-10 22:57
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Is dit dezelfde als de op de Progress vermeldde AL1751As? Lijkt wel dezelfde specs te hebben. Ik kan de 1751Ms ook niet vinden op de Acer website. Daarbij staat er bij de specificaties op de website van Acer niet eens bij de 1751As dat er een glasplaat op zit, maar dit is wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de echt 17 inch tftschermen vooral voor gamen komen er bij mij maar 2 in aanmerking:

Samsung SyncMaster 730BF (17", 4 ms G-G, D-sub/DVI-D)

IIyama ProLite E431S-B3 (17", 8ms, D-Sub/DVI-D)

Zo moeilijk kiezen wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:29
Die acer 1751 heeft volgens de acer site 8bits kleur per kanaal is dit ook werkelijk zo dacht dat TN panelen 6bit waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik voor de 730bf gaan.

Ik vind em mooier, en hij heeft betere spec's

4ms ipv 8 ms, 160/160 inkijk hoek ipv 150/135, en volgens mij heeft de samsung ook nog een hoger contrast (maar dat weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
mn, wachten op de 173p+ duurt me te lang :X

Welke 17" is op dit moment aan te raden voor mij?
Wordt gebruikt voor:
-films
-grafisch design
-standaard dingetjes (internet, mail word, msn, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de p17-2 daar niet heel geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:58:
Is de p17-2 daar niet heel geschikt voor?
ja, dat is idd een leuk scherm, maar de prijs vind ik aan de hoge kant (Bedenkend dat ik wil dual-screenen en maar een arme student ben :D :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

addictive schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:00:
[...]

ja, dat is idd een leuk scherm, maar de prijs vind ik aan de hoge kant (Bedenkend dat ik wil dual-screenen en maar een arme student ben :D :X)
Is de 173P dan niet wat voor je? Deze is wat goedkoper dan de FS P17-2 en zal ook zeker goedkoper zijn dan de 173P+. Als je geen games speelt lijkt me dat het beste 17" scherm dat er te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
PromoX schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:28:
[...]

Is de 173P dan niet wat voor je? Deze is wat goedkoper dan de FS P17-2 en zal ook zeker goedkoper zijn dan de 173P+. Als je geen games speelt lijkt me dat het beste 17" scherm dat er te koop is.
die word het. Zat te twijfelen, omdat de specs van de 173P+ een stuk beter zijn, maar die kost ook een 150 euro meer (geschat). En daar komt nog eens bij dat ik niet wil wachten :X

De looks van beide schermen zijn gelijk, en vind ik erg mooi, en na de reviews gelezen te hebben is dit dus mijn keus geworden.

Bedankt om me er nog eens op te wijzen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Poekoek schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:08:
[...]

Is dit dezelfde als de op de Progress vermeldde AL1751As? Lijkt wel dezelfde specs te hebben. Ik kan de 1751Ms ook niet vinden op de Acer website. Daarbij staat er bij de specificaties op de website van Acer niet eens bij de 1751As dat er een glasplaat op zit, maar dit is wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Heeft iemand al ervaringen met de IIyama H431W? Ik twijfel tussen de Samsung 710, de IIyama E432S en deze. Is ook voor een iets meer dan 300 euro te krijgen en hij is (integenstelling tot de Samsung volgens mij) in hoogte verstelbaar is heeft en een hoger contrast heeft dan de E431S.

Ben ff bij de Mediamarkt wezen kijken naar het verschil in beeldkwaliteit tussen de 710 en de E431 maar (en dat begrijp ik dus echt niet van die gasten :/ ) dan draaien ze op alle monitoren die ze aan hebben staan een of andere slechte kwaliteit film die op alle schermen vaag overkomt. Lekker vergelijken dus en het geeft je een goed idee van de beeldkwaliteit |:(

Maar ik had die H431 dus nog niet staan vandaar dat ik wel benieuwd ben naar eventuele ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Trin1ty schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:52:
Heeft iemand al ervaringen met de IIyama H431W? Ik twijfel tussen de Samsung 710, de IIyama E432S en deze. Is ook voor een iets meer dan 300 euro te krijgen en hij is (integenstelling tot de Samsung volgens mij) in hoogte verstelbaar is heeft en een hoger contrast heeft dan de E431S.

Ben ff bij de Mediamarkt wezen kijken naar het verschil in beeldkwaliteit tussen de 710 en de E431 maar (en dat begrijp ik dus echt niet van die gasten :/ ) dan draaien ze op alle monitoren die ze aan hebben staan een of andere slechte kwaliteit film die op alle schermen vaag overkomt. Lekker vergelijken dus en het geeft je een goed idee van de beeldkwaliteit |:(

Maar ik had die H431 dus nog niet staan vandaar dat ik wel benieuwd ben naar eventuele ervaringen van anderen.
De H431S (de W kan ik niet vinden op de site) heeft volgens mij hetzelfde panel als de E431S-B3 (700:1 versie) Je kan op beeldkwaliteit daar vanuit gaan, al heeft natuurlijk bekijken in het echt de voorkeur.

BIj de MM (maar eigenlijk bij elke elektronicawinkel) zijn de monitoren op 1 pc aangesloten, waarna alles met hubs naar de monitoren gaat. Als die hubs niet versterken, gaat het signaal natuurlijk achteruit....
Poekoek schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:08:
[...]

Volgens mij staat de s voor de kleur oid, want ik kan ze ook niet vinden. Voor de startpost heb ik ook de "normale" gebruikt, ga er dus maar vanuit dat de techniek (en dus ook de glasplaat) hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
spk2go schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:30:
[...]
Volgens mij staat de s voor de kleur oid, want ik kan ze ook niet vinden. Voor de startpost heb ik ook de "normale" gebruikt, ga er dus maar vanuit dat de techniek (en dus ook de glasplaat) hetzelfde is.
Gelukkig wel een glasplaat, dat was een vereiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 17:37
Mede-tweakers.. ik heb vanmorgen ook maar een 17 inch tft ( Acer AL1722hs ) aangeschaft want ik wou af van die grote crt want hij nam teveel ruimte in..

Nu kan ik me toch alleen niet de drivers vinden! Dit is heel vervelend, op tweakers en op google kwam ik er gewoon echt niet uit. Is er nog een mede-tweaker met het scherm ( Acer AL1722hs ) die me uit kan leggen hoe hij er uit is gekomen!?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Het is niet noodzakelijk om de drivers geinstalleerd te hebben. Ik denk dat als je de driver-cd niet hebt gekregen, (normaal zit die erbij) en ze staan niet op de Acer site, (dat is dus het geval) dan hoef je hem niet te installeren. Het signaal wordt ook niet anders, dus is het niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonefox
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09 15:01
Misschien kan de volgende review van de Iiyama ProLite H431S een aantal mensen helpen bij hun keuze: http://www.trustedreviews...le.aspx?head=18&page=3688.

De reviewers zijn in ieder geval laaiend enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StoneFox schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:21:
Misschien kan de volgende review van de Iiyama ProLite H431S een aantal mensen helpen bij hun keuze: http://www.trustedreviews...le.aspx?head=18&page=3688.

De reviewers zijn in ieder geval laaiend enthousiast!
Ziet er zeker goed uit als de Samsung 930BF niet bevalt ga ik deze halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-- EDIT: weggehaald door poster ivm offtopic --

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb vandaag 23-7-05 de Ilyama E431-S3 besteld bij Yorcom (gewoon in de zaak)
voor 266,50 + 29,95 voor de Pixel Garantie. Mocht er maar 1 pixel kapot zijn dan kan ik 'm gelijk omruilen (normaal wordt er pas wat aangedaan door de fabrikant zelf als je MEER dan 3 dode pixels hebt) Dan maar iets meer betalen en de zekerheid hebben van 'n goed beeldscherm.

Nu is mijn vraagje! Moet ik er gelijk 'n DVI-kabeltje bijnemen a 14,95 omdat 't beeld dan echt retestrak wordt of is 't als 't normaal is aangesloten ook al suuperz? Tsjaa je kan zeggen ah joh 't is maar 14,95 maar ik ben 'n gierige Nederlander dus ('t was namelijk ook niet alleen 'n beeldscherm wat ik besteld had maar een compleet systeem, dus ben al geld zat kwijt)

Zijn er misschien ergens screenshots te vinden van 'normaal aangesloten' en 'DVI aangesloten'
schermen naast elkaar ofzo? Ik weet echt niet waar ik op moet zoeken namelijk 8)7

EDIT: Wat is nou 't grote verschil tussen deze E431-S3 en de Ilyama H431S-W B)?
-Bij de H versie zit 'n DVI-kabeltje inbegrepen,
je kan 't beeld iets draaien
en zijn kijkhoek is 15 graden groter?

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 23-07-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

de H heeft een contrast van 700:1 en ingebouwde boxen (voor wat die waard zijn :) )

[ Voor 77% gewijzigd door Trin1ty op 23-07-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Trin1ty schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:13:
de H heeft een contrast van 700:1 en ingebouwde boxen (voor wat die waard zijn :) )
Heeft de door mij bestelde E431-S3 ook allebei

Van ilyama.nl (over E431-S3 die ik besteld heb)

Terug wegens grote vraag! De vernieuwde E431S heeft een update ondergaan en is voorzien van een 8ms LCD panel en is daardoor het ideale scherm voor het spelen van games, kantoor en thuisgebruik.De E431S is voorzien van een VGA EN DVI-D ingang. geintregeerde stereo-speakers en economy mode. Deze monitor heeft een uitstekende kleurweergave en geeft haarscherpe beelden weer. Verkrijgbaar in de kleuren zwart, zilver en ivoor.

Panel TN Wide Angle
Reactietijd 8 msec
Contrast (verhouding) 700 : 1 typical

Dus ik begrijp nou niet goed wat die specs van de H-versie 'm zo goed maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-10 22:08
Samsung 730BF
ervaringen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

CLB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:25:
[...]
Dus ik begrijp nou niet goed wat die specs van de H-versie 'm zo goed maken :/
Ikke ook niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waar de Ilyama H431S-W te koop is in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

O.a. Alternate. Dat is waar ik hem gezien heb:

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=V2LI37&

[ Voor 45% gewijzigd door Trin1ty op 24-07-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eerste instantie nou niet echt 50 euro meer waard.

Extras zijn Ander voet waardoor het scherm ook te draaien is en in hoogte verstelbaar.
En een DVI kabel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:34:
[...]

In eerste instantie nou niet echt 50 euro meer waard.

Extras zijn Ander voet waardoor het scherm ook te draaien is en in hoogte verstelbaar.
En een DVI kabel dacht ik.
Idd :/ DVI-kabeltje kost 15 euro
en 'n 'kantelbare voet' haha ok. Om dat nou 35 euro waard te vinden 8)7
(Wil zo'n DVI-kabeltje altijd werken, of ligt dit aan je moederbord/ videokaart?)
CLB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:06:
EDIT: Wat is nou 't grote verschil tussen deze E431-S3 en de Ilyama H431S-W B)?
-Bij de H versie zit 'n DVI-kabeltje inbegrepen,
je kan 't beeld iets draaien
en zijn kijkhoek is 15 graden groter?

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 24-07-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb de hele topic doorgelezen. Erg informatief allemaal :) Mijn keuze is gevallen op de Samsung 173P. Nu alleen nog even kijken waar ik die ga kopen.

Ik twijfel tussen Komplett en 4Launch. Bij Komplett is hij iets goedkoper, maar bij 4Launch kan ik pixelgarantie bijkopen. Nu geeft Samsung op deze monitor een Zero Bright Dot garantie. Daarin wordt garantie gegeven op continue brandende subpixels. Maar over continue zwarte subpixels wordt niet gesproken. Als ik echt probleemvrij wil zijn moet ik denk ik toch bij 4Launch bestellen met pixelgarantie. Of heeft iemand de ervaring dat Samsung ook bij een continue zwarte subpixel garantie geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
De IIyama H431S heeft een andere voet:
50 euro extra voor een hoogte verstelbare (!) voet met pivot mode + DVI kabel is zeker niet onredelijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/media/cache/9058.jpg
http://www.iiyama.nl/defa...asp?SID=&NAV=236&PROD=450
Plaatje op de site van Alternate klopt dus niet. Daarom altijd officiele sites checken. Kom wel vaker van zulke lompe fouten tegen bij winkels. (deze TFT mag trouwens wel in de startpost, staan nog weinig gamer TFT's in die in hoogte verstelbaar zijn)
Ik twijfel tussen Komplett en 4Launch. Bij Komplett is hij iets goedkoper, maar bij 4Launch kan ik pixelgarantie bijkopen. Nu geeft Samsung op deze monitor een Zero Bright Dot garantie. Daarin wordt garantie gegeven op continue brandende subpixels. Maar over continue zwarte subpixels wordt niet gesproken. Als ik echt probleemvrij wil zijn moet ik denk ik toch bij 4Launch bestellen met pixelgarantie. Of heeft iemand de ervaring dat Samsung ook bij een continue zwarte subpixel garantie geeft?
Klopt, komt omdat zwarte pixels veel minder storend zijn dan continu brandende. De ervaring leert wel dat TFT's met Samsung (S-)PVA panelen (zoals de 173P) inderdaad een behoorlijk lage kans hebben op defecte pixels. De Fujitsu-Siemens P19-2 (met Samsung S-PVA panel) heeft nu 4 bezitters in het 19" topic en geen van alle had defecte pixels.

Je kunt dus pixel garantie bijkopen, maar dat kost vaak 50 euro, of je dat het geld waard vind moet je zelf beslissen :)

[ Voor 101% gewijzigd door Yokozuna op 24-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder welke categorie valt de 750p?
Foutje in TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ok ik heb dus geen zin om het hele topic door te lezen, dus vat ik het maar kort samen. Ben op zoek naar een 17" TFT een allpurpose monitor die het erg lekker doet in games mijn budget is 350€. Dus tja mijn vraag wat is de beste gaming monitor voor mijn budget :)
Thnx in Advance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dauthi schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:18:
Ok ik heb dus geen zin om het hele topic door te lezen, dus vat ik het maar kort samen. Ben op zoek naar een 17" TFT een allpurpose monitor die het erg lekker doet in games mijn budget is 350€. Dus tja mijn vraag wat is de beste gaming monitor voor mijn budget :)
En jij denkt dat ze dat hier even voor je op gaan zoeken ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Dauthi schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:18:
Begin is met lezen van de startpost, dan kom al een heel stuk verder, en dan kun je een monitor kiezen die bij je past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Lees de topic :) Bovenaan staat een Belg die hem als zeer goed betiteld..ik ga hem morgen ook bestellen en ik zal wel een review schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik krijg volgende week zaterdag m'n Ilyama E431S-S3 8 ms Zilver + DVI scherm binnen en zal in de loop van die week een review gaan schrijven (met de punten uit de startpost) over dit scherm.

Hierbij zal ik ook 'n paar screenshots posten (misschien wel tussen normaal aangesloten en via DVI)
(werkt DVI met elke monitor met DVI-aansluiting, of moet je moederbord, videokaart ook DVI hebben?)

Jullie horen er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shr3d schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:38:
[...]

Lees de topic :) Bovenaan staat een Belg die hem als zeer goed betiteld..ik ga hem morgen ook bestellen en ik zal wel een review schrijven!
Waarzo? En hoeduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al reviews van de 173P+ en de 730P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Hierzo. Het is jammer genoeg geen uitgebreide review...
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:00:
Zijn er al reviews van de 173P+ en de 730P?
Op het moment dat ze er zijn, zal het wel in dit topic vermeld worden en ze zullen dan waarschijnlijk ook wel aan de startpost toegevoegd worden. Afwachten dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 750P ook een alleskunner zoals de 173P+?
Of valt hij onder een andere categorie (zie TS)?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:44:
Is de 750P ook een alleskunner zoals de 173P+?
Of valt hij onder een andere categorie (zie TS)?
De 750P zal een zelfde soort paneel hebben (overdrive pva, valt dus onder dezelfde categorie), maar met een reactietijd van 6 ms en waarschijnlijk een nog hogere prijs dan de 173P+.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 24-07-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zijn de 173P+ en de 750P hier verkrijgbaar?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Bij 4Launch. Zitten in eindhoven. Goede user survey en ik vind hun het betrouwbaarste en dat heb ik liever dan 5 euro's te besparen op een onbekende winkel.

Kostte 310,50 incl. btw en verzendkosten.

Komt gok ik woensdag binnen, zal ik hem reviewen?

[ Voor 9% gewijzigd door Shr3d op 24-07-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10 17:11

KneoK

Not in a million lightyears

Ik zal absoluut niet zeggen dat het de ultieme 17" TFT is, maar ik heb van de week een Acer AL1715sm zilver gekocht en ik heb er buitengewoon veel plezier van. Voor het geld dat ik ervoor betaald heb (239 Euro bij Dynabyte (he, als je de keuze hebt tussen een Dixons en een Dynabyte en te weinig geduld hebt...)) levert het schermpje zeer behoorlijke prestaties.
Het scherm zou moeten kunnen:

• Response: 12ms. Totaal geen last van ghosting (misschien tikkeltje subjectief, maar ik zie niets). Niet tijdens games (heb oa. Morrowind, UT2004, Halflife 2 en Neverwinter Nights gespeeld) en niet tijdens DVD afspelen (Matrix Revolutions, ER (vriendin, don't ask) en Evil Dead 3 deden het goed).
• Helderheid: 300cd/m2. En helder vind ik 'm zeker.
• Contrast: 500:1. Dit is ook prima. Kleuren komen mooi uit. Letters zijn goed te lezen. Zeer rustig beeld.
• Aanbevolen resolutie: zoals gewoon, 1280x1024, 75Hz.
• Kijkhoek: Hor.: 150o. Ver.: 135o. Prima meekijken.
• Speakers: 2x1 Watt. Doen precies wat je van 2x1 Watt verwacht...
• Vesa mounting holes.

Enige nadeeltjes zijn misschien het gebrek aan een DVI aansluiting (dus alleen D-Sub) en het 16,2 miljoen kleuren scherm. Wat DVI betreft, mis ik echt iets ? Ik heb het scherm gekocht voor gaming, internetten en wat coden, maar vooral voor rust aan me kop en ruimte. Als ik een mooi 24" Apple schermpje had gekocht dan had ik misschien door gehad wat het gemis zou zijn, maar op een simpel 17" schermpje ? Beeld is stabiel, kleuren zijn mooi, letters zijn (met of zonder ClearType) haarscherp...
En voor het serieuzere Photoshop werk heb ik nog altijd mijn old and trusty CRT staan, dus het gebrek aan kleuren merk ik absoluut niet op.

Design is zo standaard als maar kan. 5 knoppen voor autoconfig, menu, navigatie, volume en power. 2 x raster van gaatjes voor de speakertjes en hele dunne rand (wat ik zelf erg prettig vind).

Ik heb behoorlijk wat vergeleken in de winkel (ze hadden denk ik zeker 20 schermen tentoon staan) in de prijsklasse die ik in mijn hoofd had en het viel mij op dat het scherm wat specs en beeld betreft sommige veel duurdere modellen daar overtrof (maar ook dat is natuurlijk weer subjectief).

Ik was al langere tijd wat aan het zoeken op internet naar wat goedkopere modellen met goede prijs/prestatie maar ben toch blij dat ik rustig de tijd heb genomen om zelf te gaan vergelijken.

Totaal geen dode pixel garantie, maar de man van de Dynabyte was van mening dat voor dat geld er wel iets te regelen was, dus als ik binnen 3 dagen dode pixels zou tegenkomen dan zou ik een nieuw scherm krijgen. Maar dat is niet nodig geweest, want hij draait nu 6 dagen en heb helemaal geen dode (sub-) pixels gevonden.

En na de startpost nog even te hebben doorgenomen wat uitbreiding: Het scherm ziet er wat mij betreft behoorlijk egaal uit. Ook met hele lichte en hele donkere achtergronden. De backlights (zijn er overigens 4) zijn bij hele donkere kleuren heel lichtjes te zien, maar daar kan ik me in ieder geval in deze mate absoluut niet aan storen.
Wat kwaliteit betreft heb ik eigenlijk ook niets te klagen. Het scherm voelt voldoende stevig aan. Het plastic kraakt niet als ik het scherm optil, alles sluit goed aan. De voet is lekker standaard. 5o naar voren, 15o naar achteren. Geen flipkick pivot style gedoe, neerzetten en afblijven (voor de Office apps heb ik 'm niet gekocht). De Vesa gaatjes vind ik overigens ook wel een pluspuntje want die ga ik denk ik gebruiken.

Ik draai overigens op aangepaste RGB waarden die voor mij het beste overeenkomen met mijn CRT (en dat verschil vind ik hier meer dan acceptabel), 47, 44 en 45. Het contrast heb ik nu op 70 staan en de helderheid op 40 en als het hier echt donker wordt dan zet ik het contrast terug naar 45 en eventueel de helderheid naar 30 en dan is het goed uit te houden en dan is internetten of een spel zeker nog goed te doen.

Edit 2: fsck wat een post zeg :X

[ Voor 33% gewijzigd door KneoK op 24-07-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Maar je komt er wel mee in de startpost. ;)

Even voor de duidelijkheid:

De 173P plus komt waarschijnlijk eind augustus/ begin september in Europa, en er zijn nog geen reviews van. Idem geldt voor de 750P, maar die komt waarschijnlijk in november/december. De 750P valt in dezelfde categorie als de 173P plus, het verschil is dat de 750P 10-bits gammacorrectie heeft, en 6ms reactietijd ipv 8ms. (en het design natuurlijk) Omdat 10-bits gammacorrectie nog vrij nieuw is, is dit scherm ook behoorlijk duurder als de 173P plus. Denk aan 450-500 euro. Dit scherm zal dan ook (mede door de gammacorrectie) meer bedoeld zijn voor de echt veeleisende photoshop gebruiker, die wil betalen. Denk dus aan (semi-) professionals.

Als laatste even een plaatje van beiden:
Afbeeldingslocatie: http://twojepc.pl/graph0/news05/9545_4.jpg
De 750P

Afbeeldingslocatie: http://www.laptopoutlet.nl/images/samsung-173p.jpg
En de 173P (de plus ziet er hetzelfde uit)

En even over de H431S: Dit is een hele goede voor de ergonomie-fanaten. Hij is heel uitgereid verstelbaar, en als je een goede zithouding wilt hebben, en geen plankjes op je bureau wilt zetten, is dit een aanrader! Anders vind ik 35 euro (50-15 voor de DVI-kabel) voor een verstelbare voet dik betaald.

[ Voor 14% gewijzigd door Krisp op 25-07-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spk2go schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:33:
Maar je komt er wel mee in de startpost. ;)

Even voor de duidelijkheid:

De 173P plus komt waarschijnlijk eind augustus/ begin september in Europa, en er zijn nog geen reviews van. Idem geldt voor de 750P, maar die komt waarschijnlijk in november/december. De 750P valt in dezelfde categorie als de 173P plus, het verschil is dat de 750P 10-bits gammacorrectie heeft, en 6ms reactietijd ipv 8ms. (en het design natuurlijk) Omdat 10-bits gammacorrectie nog vrij nieuw is, is dit scherm ook behoorlijk duurder als de 173P plus. Denk aan 450-500 euro. Dit scherm zal dan ook (mede door de gammacorrectie) meer bedoeld zijn voor de echt veeleisende photoshop gebruiker, die wil betalen. Denk dus aan (semi-) professionals.

Als laatste even een plaatje van beiden:
[afbeelding]
De 750P

[afbeelding]
En de 173P (de plus ziet er hetzelfde uit)

En even over de H431S: Dit is een hele goede voor de ergonomie-fanaten. Hij is heel uitgereid verstelbaar, en als je een goede zithouding wilt hebben, en geen plankjes op je bureau wilt zetten, is dit een aanrader! Anders vind ik 35 euro (50-15 voor de DVI-kabel) voor een verstelbare voet dik betaald.
Beiden zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Naast zilver, komen er ook rode, blauwe en zwarte uitvoeringen. Dit geldt voor zowel de 173P+ als de 750P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste 17" TFT van Acer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:11:
1. Lees de startpost
2. Ga naar www.acer.nl
3. Lees de specs
4. Maak een keuze.
5. Post hier geen one-liners meer. :(

Sorry voor de botheid, maar je zit telkens van die korte stukjes tekst te posten, en wij kunnen het werk doen voor jou. We zijn hier geen helpdesk!

[ Voor 24% gewijzigd door Krisp op 25-07-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:11:
Ga naar de winkel. Serieus. En neem er de tijd voor. Vergelijk niet alleen specs, maar laat de monitoren die je bevallen even op hetzelfde beeld zetten om te vergelijken.

Het is al (veel te) vaak gezegd, vertrouw alleen op je eigen ogen en wensen, dan kom je nooit bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom wordt er gezegd dat 16,2 miljoen kleuren niet veel zijn voor 'n TFT-scherm
(16,7 miljoen zouden er wel genoeg zijn. Wat scheelt die 0,5 miljoen kleuren dan??)

(m'n telefoon heeft er maar 65.000 :) Orange SPV M500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Voor de normale gebruiker haalt dat ook niet uit. Maar 16,7 miljoen kleuren komen net wat levendiger en echter over dan 16,2 miljoen kleuren. Bij grafisch werk is kleurechtheid van belang, en hoe echter hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

spk2go schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:52:
Voor de normale gebruiker haalt dat ook niet uit. Maar 16,7 miljoen kleuren komen net wat levendiger en echter over dan 16,2 miljoen kleuren. Bij grafisch werk is kleurechtheid van belang, en hoe echter hoe beter.
Ahaa ok! Naja ik ben toch geen master-fotoshopper, doe niks met foto's / afbeeldingen voor m'n werk en ontwerp ook geen auto's ofzo dus ik reken mezelf maar tot de normale gebruiker!

Dank voor de snelle reply!

(Ik dacht al staat er nou 16 miljoen kleuren vs 32 miljoen, dan kan ik me 't nog inbeelden maar bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:41:
Waarom wordt er gezegd dat 16,2 miljoen kleuren niet veel zijn voor 'n TFT-scherm
(16,7 miljoen zouden er wel genoeg zijn. Wat scheelt die 0,5 miljoen kleuren dan??)

(m'n telefoon heeft er maar 65.000 :) Orange SPV M500)
Het nadeel is niet 0,5 miljoen kleuren maar ruim 16 miljoen kleuren. Een 16,2mlj. kleuren scherm kan eigenlijk maar rond de 260K (dacht ik) kleuren weergeven en schroeft dit met wat slimme techniekjes op naar 16,2 miljoen. Die techniekjes vallen bij normaal gebruik totaal niet op, maar voor het proffessionelere werk niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BioWEB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:23:
[...]

Het nadeel is niet 0,5 miljoen kleuren maar ruim 16 miljoen kleuren. Een 16,2mlj. kleuren scherm kan eigenlijk maar rond de 260K (dacht ik) kleuren weergeven en schroeft dit met wat slimme techniekjes op naar 16,2 miljoen. Die techniekjes vallen bij normaal gebruik totaal niet op, maar voor het proffessionelere werk niet geschikt.
Naja ik zie 't wel! Zaterdag komt m'n Ilyama E431S zilver 8 ms binnen dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Waarom kan ik geen tot zeer weinig 17" widescreen TFT's vinden? Met name van Samsung.
Verstopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
O.D.Smolik schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:37:
Waarom kan ik geen tot zeer weinig 17" widescreen TFT's vinden? Met name van Samsung.
Verstopt? :P
bestaan er dan 17" widescreens :?

Das nieuw voor mij :D * addictive ziet dan ook graag een linkje, en een resolutie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
addictive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:19:
[...]

bestaan er dan 17" widescreens :?

Das nieuw voor mij :D * addictive ziet dan ook graag een linkje, en een resolutie :D
BenQ TFT Monitor FP71W 17", DVI, Video (zilver)

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
uroy schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:28:
[...]

BenQ TFT Monitor FP71W 17", DVI, Video (zilver)
leuk ding, jammer dat de max resolutie 1280x768 is. Is voor mij niet handig, met grafisch- en webdesign wil ik graag zo veel mogelijk op mn scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Volgens mij zijn er sowieso weinig (tot geen) breedbeeldscherm voor TFT's tot 19". Ik denk dat dat komt doordat je er pas bij grote vlaken (20" en groter) echt voordeel uit kunt halen. (2 A4tjes naast elkaar, enz) Als je ze al vind dan lopen ze achter qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 09:18
CLB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:50:
[...]

Naja ik zie 't wel! Zaterdag komt m'n Ilyama E431S zilver 8 ms binnen dus :*)
Die monitor heb ik ook ... alleen dan in zwart. Echt een super monitor & gelukkig niet van die dikke randen. Ik heb hem nu 1,5 jaar & nog steeds geen dode pixels/subpixels!

Alleen bij mij is de plastic bovenrand verbogen :? , om precies te zijn 2 mm en dat is af en toe wel storend.

Zie foto hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroen-zelle.dds.nl/afbeeldingen/tweakers/iiyama.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalNerd
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 14:48

MetalNerd

Wake up and smell the ashes...

Mijn trusty old 19" CRT van Iiyama van een jaar of vijf oud staat op het punt van ploffen volgens mij... (beeld versmalt vaak spontaan naar binnen en buiten). Ik heb mezelf altijd als een CT-fan beschouwd vanwege het spelen van games, maar nar het lezen van dit forum en andere gebruikerservaringen raak ik daar steeds minder van overtuigd. En zoveel ruimte heb ik ook niet op mijn bureau...

Om kort te gaan: ik orienteer me op een TFT-scherm (zit te denken aan Samsung 730BF), maar vraag me wel af hoe de gebruikerservaringen zijn met gamen in non-native resolutie. Ik heb een 2.4 GHz CPU met een nVidia 6600GT videokaart en bij een aantal spellen is 1024 x 768 de maximale comfortabele resolutie. Ik heb hier niet veel over kunnen vinden in dit topic en benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met gamen in 1024 x 768 op een 17" TFT monitor van 1280 x 1024. Ik ben dus m.n. benieuwd naar scherpte / resolutie.

Bedankt voor jullie reactie!

nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jeroenz18 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:48:
[...]

Die monitor heb ik ook ... alleen dan in zwart. Echt een super monitor & gelukkig niet van die dikke randen. Ik heb hem nu 1,5 jaar & nog steeds geen dode pixels/subpixels!
Dan moet jij de eerste versie van deze monitor hebben.

Hij is nu vernieuwd met betere ms en contrast enzo (is pas sinds vorige maand uit deze versie) maar is wel leuk om te horen dat jij die al goed vind! De specs van deze 'geupdate' zijn nog beter :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
PromoX schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:52:
De 750P zal een zelfde soort paneel hebben (overdrive pva, valt dus onder dezelfde categorie), maar met een reactietijd van 6 ms en waarschijnlijk een nog hogere prijs dan de 173P+.
De 750P krijgt bovendien 10bit gamma (wat bij de IIyama H1900 niet voor een verbetering van de beeldkwaliteit zorgde) en een high tech voet, waarschijnlijk met ingebouwde usb hub etc. Dat in tegenstelling tot de 173P+. De 750P wordt waarschijnlijk te duur voor 19 van de 20 mensen in dit topic.
De vraag is hoeveel mensen hier serieus met foto-editing e.d. bezig zijn. Veel mensen gebruiken hun TFT alleen voor games en windows werk (email,chatten,word, surfen, films etc.) en die hebben het nooit over het aantal kleuren en zijn blijkbaar dus tevreden met hun TN paneel dat 'maar' 16,2 miljoen kleuren kan weergeven. Daarom verkopen TFT's met TN paneel nog steeds prima, heeel veel mensen zijn prima tevreden met 16,2 miljoen.
Om kort te gaan: ik orienteer me op een TFT-scherm (zit te denken aan Samsung 730BF), maar vraag me wel af hoe de gebruikerservaringen zijn met gamen in non-native resolutie. Ik heb een 2.4 GHz CPU met een nVidia 6600GT videokaart en bij een aantal spellen is 1024 x 768 de maximale comfortabele resolutie. Ik heb hier niet veel over kunnen vinden in dit topic en benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met gamen in 1024 x 768 op een 17" TFT monitor van 1280 x 1024. Ik ben dus m.n. benieuwd naar scherpte / resolutie.
In windows ziet het er niet uit, maar in windows draai je gewoon native (1280x1024) in spellen ziet 1024x768 er gewoon acceptabel uit, uiteraard minder netjes dan 1280x1024, maar het is prima te doen. Een maat van me draait constant World of Warcraft op 1024 op z'n 17" TFT en dat speelt prima. 800x600 ziet er wel weer lelijker uit, in mijn ogen niet acceptabel, maar 1024 wel. Wat mij betreft dus gewoon kopen die 17" TFT.

[ Voor 69% gewijzigd door Yokozuna op 26-07-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik kan echt niet kiezen.

Ik wil graag de Samsung SyncMaster 930BF of de 730BF kopen.

Ik weet alleen niet of ik nou gewoon de 17" zal kopen of voor 100,- euro meer een 19" zal kopen. Is het die 100 euro nou echt waard voor die 2" meer of zal ik gewoon voor de 17" gaan?

Ik wil hem vooral gebruiken voor het Internetten, en het kijken van Films, en wat games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:00:

Ik weet alleen niet of ik nou gewoon de 17" zal kopen of voor 100,- euro meer een 19" zal kopen. Is het die 100 euro nou echt waard voor die 2" meer of zal ik gewoon voor de 17" gaan?

Ik wil hem vooral gebruiken voor het Internetten, en het kijken van Films, en wat games spelen.
ik zou zeggen lees deze maar ff http://www.behardware.com...vey-4-8-ms-tn-ips-va.html
ik zit nu ook sterk te twijfelen of ik uberhaupt wel een 730bf zal nemen want ik wil wel mooie kleuren hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shr3d
  • Niet online
Dames en heren..

Deze jongen is nu de trotse bezitter van de nieuwe 730BF.

Ik heb er momenteel alleen nog maar het woord: GE-WE-LD-IG voor, ik schrijf volgende week een review.

Even kort: gamen: super, geen ghosting, maar dan ook écht niet. (lees: ut2004 op 160 fps, halflife 2 etc.). Design: het is even instellen maar de kleuren zijn perfect (ik design veel, ik heb hier niets op aan te merken!).

Cheers. Ik review hem dit weekend denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
17" of 19" is gewoon een afweging van beeldformaat t.o.v. resolutie:
Hou je van grote letters, en heb je een lage resolutie ingesteld op je monitor: Ga dan voor 19". Je krijgt spijt van je 17". De andere kant is natuurlijk, dat als het je niet uitmaakt hoe groot je letters zijn, of je hebt aan kleine letters genoeg, bespaar dan die 100 euro en koop een 17".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:00:

Gewoon 17" nemen! En scheelt je dus 100 euro. Zitten evenveel pixels op 'n kleiner beeld dus scherper (toch?), Voor die 100 euro kun je 'n DVI-kabeltje kopen (zit dat erop?) (kost maar 15 euro ofzo, dus je hebt nog 85 euro over) En voor die 85 euro koop je lekker een paar vette games.

19" scherm is zo groot dat je constant rondjes moet draaien met je hoofd om alles te zien volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook de Samsung 730 BF gekocht. Ben heel tevreden. Zeker over de helderheid van het beeld en geen ghosting in games.

Zelfs in andere resoluties dan 1280 * 1024 (in games) is er volgens mij weinig verschil merkbaar.
.
Had nochtthans een vrij goede en nieuwe CRT (Samsung 797DF) maar toch uiterst tevreden over de aankoop van mijn tft-ke !!

DVI kabel is bijgeleverd !! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta ik op het punt om eindelijk een tft-monitor te bestellen, blijkt de monitor die ik al lange tijd wil ineens nergens meer leverbaar. Ik wil graag de Sony SDM-HS74B, iemand een idee waar ik deze nog met pixelgarantie kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:44:
Sta ik op het punt om eindelijk een tft-monitor te bestellen, blijkt de monitor die ik al lange tijd wil ineens nergens meer leverbaar. Ik wil graag de Sony SDM-HS74B, iemand een idee waar ik deze nog met pixelgarantie kan bestellen?
pricewatch: Sony SDM-HS74B (17", 16ms, D-sub/DVI-D)

Edit: dat ie er niet tussen stond bij jou in de pricewatch komt waarschijnlijk doordat standaard alleen de populairste producten weergegeven worden. Wanneer je kiest voor 'alle producten' of doorklikt naar 17" schermen staat ie er wel bij.

[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 28-07-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik heb al in de pricewatch gekeken, maar bij mij stonden daar maar twee Sony's, de 17" en 19" varianten van de nieuwe HS*5. Eventjes kijken :)

Edit:
Alle winkels uit deze lijst leveren hem niet meer :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 10:58 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.