Ziet er zeker heel tof uit.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
Beter laat dan nooitVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:26:
Daarnaast zoek ik nog mooie 2 polige connectortjes voor 12 volt of 5 volt (makkelijk switchen bij fans e.d.) heb alleen nog geen idee wat voor. Tulp stekkertjes waren dacht ik ook 2 polig, hoe zit het eigenlijk met mini-jacks? Nog suggesties voor mooie 2 polige stekkertjes? (liefst bij reichelt vandaan)
Ik hoop dat Reichelt een beetje opschiet, ik heb nog steeds niks van ze gehoordVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:43:
Ik heb onderhand al samen met Brinkdinges en nog een paar een hele hoop spul bij Reichelt besteld, waaronder dus ook tulp stekkertjes voor de 2 polige dingen.
Iig bedankt voor je duidelijke uitleg (ik blij dat ik geen mini jacks heb genomen)
Casemod: Cubeleon
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 19:04 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 23:30 ]
Verwijderd
oke geef mij dat adres ook is ff want die schramele 30 cent scheelnt nogal met 2,50 euro waar ik ze kan halen!Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:44:
Ik heb ze gevonden bij reichelt voor een schamele 30 cent per stuk (precies die van de hiper voeding) (in die richting) Binnenkort hoop ik ze op mijn deurmat te vinden.
iig bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 00:12 ]
Verwijderd
k thnx ff berichtje posten jmmr dat ze er niet zijn in 3 of 2 polig .Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:11:
uit duitsland. Helaas zou je wel voor minimaal 150 euro aan spul moeten bestellen waar nog eens heel wat verzend kosten overheen gaan. Ik heb mijn bestelling samen met nog wat mensen gedaan zodat ik geen 150 euro moest uitgeven.. Heeeel misschien kan je nog mee doen maar dat is aan brinkdinges om te zeggen. Het topic daarover kan je hier vinden.
De link van die connectortjes: de ene kant 4 polig: lange link
de andere kant 4 polig: nog een lange link
daarnaast zijn ze er ook in 6 en 8 polige versies.
Je pakje zal niet door de brievenbus kunnenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:44:
Ik heb ze gevonden bij reichelt voor een schamele 30 cent per stuk (precies die van de hiper voeding) (in die richting) Binnenkort hoop ik ze op mijn deurmat te vinden.
iig bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Kan jij het beter dan?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 20:49:
Ziet er wel redelijk uit maar ik vind de afwerking niet zo mooi, en daardoor word de case een beetje rommelig
het gaat niet om een raampje.. het gaat erom dat je dan 1 geheel krijgt. het ziet er dan beter uit en dan komt de mod beter tot zijn recht. het idee met die xlr is slim bedacht maar vind het zo niet mooi uitgevoerd..Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:06:
Toch houd ik het hierbij want ik was alweer vergeten waarom ik niet 1 grote doos wilde maken. Dit kwam doordat de voeding tussen het frame zit geplaatst waardoor je alleen de onderkant zou kunnen zien. Hier zit al een raampje dus heeft het geen nut om 1 grote doos te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 21:33 ]
A4tje onder je flitser houden en als een soort spiegel naar je plafond schijnen ermee ? (tja das best lastigVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:47:
Klopt, had gisteren wat later door gewerkt en de zon stopte plotseling met schijnen
En pics zonder flits zijn lastig.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
2 pompen zijn dikke overkill.. zorg voor een goede radiator en dan komt alles goed. ik gebruik een eheim 1046 op dit moment met een 12cm blackice radiator en daarmee koel ik mijn dual xeon + ati x800.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:37:
Ik heb een vraag:
Ik heb zojuist mijn pompstation verkocht dus wil ik nu 2 Eheim 1048 pompen kopen want 2 staat beter dan 1. Nu kan ik dus kiezen voor een singlepath en een multipath watercooling. Nu wilde ik dus graag weten wat nou de voor- en nadelen van singlepath en multipath zijn (want ik wil mee eerst ff goed orienteren). Ik heb al op google gezocht en kon in de DOC Faq ook niets erover vinden, dus dan vraag ik het maar ff hier. Iemand die me dat kan vertellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 20:55 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 21:09 ]
[CiP] Le Régional Built To Last.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 20:04 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 19:16 ]
Revive the guild!
Verwijderd
Idd, hoe ga je de warmte onder de plaat vandaan krijgen? De mosfets zijn geen dingen die koud blijven, zeker niet als je denkt te gaan overclocken...418O2 schreef op zondag 06 november 2005 @ 06:56:
Lijkt me zeer ongeschikt, die plaat. De warmte van je componenten kan nu niet weg. En dingen als stroomregulatoren geven heel veel warmte af. Heb je daar over nagedacht?
Doe ik vanavond als de plaat echt helemaal klaar is. Zet ik m'n cam ff ergens op dan zijn de pics hopelijk scherper.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:11:
heeeel vet met die dekplaats voor mobo zou je daar paar duidelijke fotos van kunnen maken dat hij op mobo licht met blacklite aan?
Heb ik over na gedacht. Wss ga ik nog een gaatje zagen bij m'n southbridge en daar een blokje op zetten. Daarnaast moeten natuurlijk ook nog de mofsets gekoeld worden. Daarvoor wil ik ook nog wat kleine blokjes oid eroptiefen. Dat sowieso en als later blijkt dat ik dankzij de plaat dan toch nog last heb van koeling... dan zie ik het dan wel weer.418O2 schreef op zondag 06 november 2005 @ 06:56:
Lijkt me zeer ongeschikt, die plaat. De warmte van je componenten kan nu niet weg. En dingen als stroomregulatoren geven heel veel warmte af. Heb je daar over nagedacht?
prutsert
Je kan er zo'n crossfan onderdoor laten blazen? Of is dat geen optie?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:00:
[...]
Doe ik vanavond als de plaat echt helemaal klaar is. Zet ik m'n cam ff ergens op dan zijn de pics hopelijk scherper.
[...]
Heb ik over na gedacht. Wss ga ik nog een gaatje zagen bij m'n southbridge en daar een blokje op zetten. Daarnaast moeten natuurlijk ook nog de mofsets gekoeld worden. Daarvoor wil ik ook nog wat kleine blokjes oid eroptiefen. Dat sowieso en als later blijkt dat ik dankzij de plaat dan toch nog last heb van koeling... dan zie ik het dan wel weer.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 09:42 ]
Gokje: Juhroen ?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:14:
Nu gaan we nog maar verder met het showen van nieuwe spullen. Ik heb ook nieuwe kleding gekocht. Een broek en een trui bij een veel te dure skate zaak in Leiden die me verdomme ook nog eens 10 euro te veel rekenden. Niets meer aan te doen want dan zou ik weer naar Leiden moeten en om daar te komen ben ik weer allemaal casemod tijd kwijt. Bij die zaak kom ik iig ook nver nooit meer... de aso'sM'n kleding:
[afbeelding]
(ik ben een beetje klein voor m'n leeftijd)
Verwijderd
Op welke school zit jij?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:11:
Huh, denk dat ik maar eens een hele biografie ga schrijven over mezelf. Zal vast goed verkopen
-Geen idee wat Temjin betekend, het is de naam van de kasten series van Silverstone waar mijn orginele kast onder behoorde. Daarnaast is het ook een of andere VR figuur uit een game.
-Ben wel met andere dingen bezig, zoals naar school gaan en post rondbrengen om m'n mod te kunnen betalen. School heeft niet zoveel waarde voor mij ik ga liever modden.
-Ik kan prima slapen hoor
-Nu wordt het wel erg sarcastisch(ik ben nu Lord of The Flies aan het lezen, voor school, maar ik vind lezen maar stink eigenlijk)
Hier nog ff 2 duidelijke pics van de mobostealh:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk zijn die wat beter. Mijn donker foto's sucken
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Verwijderd
Hij heeft er 2 CCFL van, denk ik, 30 CM onder zittenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:27:
mooi hoor
Hoeveel en wat voor leds heb je er nou op schijnen?
Hoe dik plexieglas heb je gebruikt.
En Zou je fotoje kunnen maken dat hij op mobo licht
[ Voor 74% gewijzigd door TRiXeS op 07-11-2005 17:41 ]
Verwijderd
Groene Hart Lyceum loc. Centrum te Alphen aan den Rijn. 5 Ath.
Ik gebruik 2x 30 cm UV balken en 3mm UV-blauw plexi. (Wat Trixes zei dusVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:27:
mooi hoor
Hoeveel en wat voor leds heb je er nou op schijnen?
Hoe dik plexieglas heb je gebruikt.
En Zou je fotoje kunnen maken dat hij op mobo licht
Hmm, geen idee eigenlijk heb zelf nog nooit met witte leds / balken gewerkt. Maar denk dat het wel gaat werken als je een gewoon stukje helder plexi neemt. Dan zouden de randen alsnog mooi wit moeten oplichten. Moet je wel wat gaatjes in de plaat boren voor de ledjes oid.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:47:
owja had niet goed gelezen.
Ik denk eraan hetzelfde te doen aleen ik wil er witte verlichting onder dat kan niet met uv dus witte leds erop zou dat ook goed werken?
Verwijderd
Misschien kun je er wel een kapje voor modden met uv blauw en zwart plexi zodat je de lucht die 1.8cm ruimte in reguleeert..?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:38:
Hmm, dat zou mss kunnen. FF zoeken hoe hoog zo'n ding is...
edit: net ff gekeken maar zo'n ding is 5 cm hoog terwijl de plaat maar 1,8 cm van het mobo steekt. Dat betekend dat ik heel veel lucht verlies die nutteloos is en dus ook heel veel nutteloos geluid produceer.
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, maar ik ben ziek als hell.waterkoud schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:46:
Ik zag dat jij wat spullen hebt gekregen van Blackdog pc's, hoe hebben ze jou benaderd en hoor je nog iets van ze. Heb een tijdje geleden een mailtje gekregen of ik custom appliqueswilde laten maken voor mijn mod en gelijk geantwoord dat ik dat wel wilde. Tevens wat vragen gesteld waar ik heel snel een antwoord op kreeg, maar nu hoor ik niets meer van ze en ook reageren ze niet meer op email.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 20:07 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq