[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:08
Ik kom ook wel weer terug als EROSE begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering zeg he, schiet dus echt ook geen donder op, hebben ze nu eindelijk de skill-problemen voor muse's opgelost vallen er weer 2 andere dingen uit, de quests zijn bugged, en ga zo maar door, :(

nu zijn er weer mensen online die smeken om nog een reset (liever niet) en anderen blijven doelloos rondzwerfen omdat men geen quests kan afmaken......

schiet weer lekker op met die gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ff over die clan pagina ik heb mij geregistreerd en heb ook een bevestiging ontvangen dat die nog inactive ect is.. Wanneer word mijn acc daar nu actief??
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Man ERo te veel werk :/ Lvl 31 char heb je in 2 dagen... meschien als het tegen zit 3.
Was voor de reset 104 nu 75... (Had al dik in de 80 kunnen zijn als die bugs er niet waren allemaal)
En als ERo komt ga ik meschien wel over als cl ook gaat. Wand IRo is verneukt, en zie het niet snel goed komen.
Zoals je weet kan je dan ook op mij rekenen.

[ Voor 61% gewijzigd door William/Ax3 op 14-06-2005 12:47 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmmm ik speel ok weer echt actief (levelen op Aqua's op lvl 29 zonder support muse schiet niet echt op)
en ben gisteren van lvl 29 naar 31 gegaan waarschijnlijk door een bug o.i.d want lvl 29 zat op ongeveer 70% toen ik levelde en 30 -> 31 ging pas bij 125% maar ik klaag niet.

Zelfs als de ERo server ook als beta komt ga ik niet over, te veel moeite moeten doen om dit char omhoog te werken...

Is er trouwens geen site beschikbaar die items shop prijzen en stats en de materialen die nodig zijn om ze te craften (liefst met nodige skill en skill level der bij)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uniquorn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:10:
hmmm ik speel ok weer echt actief (levelen op Aqua's op lvl 29 zonder support muse schiet niet echt op)
en ben gisteren van lvl 29 naar 31 gegaan waarschijnlijk door een bug o.i.d want lvl 29 zat op ongeveer 70% toen ik levelde en 30 -> 31 ging pas bij 125% maar ik klaag niet.

Zelfs als de ERo server ook als beta komt ga ik niet over, te veel moeite moeten doen om dit char omhoog te werken...

Is er trouwens geen site beschikbaar die items shop prijzen en stats en de materialen die nodig zijn om ze te craften (liefst met nodige skill en skill level der bij)
Man ERo te veel werk :/ Lvl 31 char heb je in 2 dagen... meschien als het tegen zit 3.
Was voor de reset 104 nu 75... (Had al dik in de 80 kunnen zijn als die bugs er niet waren allemaal)
En als ERo komt ga ik meschien wel over als cl ook gaat. Wand IRo is verneukt, en zie het niet snel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 12:09

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmm... ik weet niet hoeveel tijd jij dan per dag spendeert maar met een gewone baan kom ik niet zo snel omhoog (of doe ik iets volledig verkeerd :?)

[ Voor 1% gewijzigd door uniquorn op 14-06-2005 12:41 . Reden: typo ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:49:

Zoals je weet kan je dan ook op mij rekenen.
:) Mooi zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uniquorn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:39:
hmm... ik weet niet hoeveel tijd jij dan per dag spendeert maar met een gewone baan kom ik niet zo snel omhoog (of doe ik iets volledig verkeerd :?)
Ik heb ook een "gewone" baan hoor :p
maar heb af en toe wel dagje vrij. Maar je kan denk veel sneller lvllen als je doet.
Gewoon beetje slim spelen. High lvl party's en FS muse in party werkt altijd erg goed.
Niet gaan zitten voor hp en mp, neem pots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik makkelijk aan birdfeathers en iron threads kan komen (zonder ze te hoeven kopen van store's gezien ze daar veelste duur zijn)

ik kan die fokking dingen maar nergens vinden qua drops dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:48:
iemand een idee hoe ik makkelijk aan birdfeathers en iron threads kan komen (zonder ze te hoeven kopen van store's gezien ze daar veelste duur zijn)

ik heb geen feathers maar ironthread nog wel stuk of 25 (droppen veel in caves)
check vanavond laat maar ff of ik online ben, ign: poesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:58:
[...]

ik heb geen feathers maar ironthread nog wel stuk of 25 (droppen veel in caves)
check vanavond laat maar ff of ik online ben, ign: poesje
Zet ze in je buy tab van je winkel voor een prijs die je zelf beter vind zou ik zeggen.
Verder zijn de prijzen op het moment echt los geslagen. Ik heb een npc lvl 70 hoed verkocht voor 1MIL.. reken maar uit je winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik zal je vanaaf wel ff adden, en idd wat een mega prijzen zeg, elke keer vital jams +5 verkopen voor 250K per stuk en charms voor dezelfde prijs en je verkoopt het ook nog eens eht te idioot voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

Ik ben best wel trots op mezelf.

Met volledig legaal spelen en niet gebruik maken van gehackte items heb ik nu 2 miljoen verdiend.

Op het juist moment mijn gevonden socket jewelry verkocht voor 80K p/s en dan wer snel inkopen ergens. En nu ben ik massaal aan de vital jams gegaan. Mgoed nu heb ik wel 2 miljoen. Alles wat ik daar voorheen voor kon kopen is inmiddels ook al weer 9 keer duurder :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:03

Haan

dotnetter

ErA schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:31:
Ik ben best wel trots op mezelf.

Met volledig legaal spelen en niet gebruik maken van gehackte items heb ik nu 2 miljoen verdiend.

Op het juist moment mijn gevonden socket jewelry verkocht voor 80K p/s en dan wer snel inkopen ergens. En nu ben ik massaal aan de vital jams gegaan. Mgoed nu heb ik wel 2 miljoen. Alles wat ik daar voorheen voor kon kopen is inmiddels ook al weer 9 keer duurder :-/
Hoor je hoe krom het is wat je zegt? (en meerdere hier) Je gebruikt dan wel geen gehackte items, maar je profiteert wel mee van het gehackte geld :/ Ik zie geen verschil tussen items en zulies eigenijk.. Dus ben je net zo 'fout' bezig als iedereen.

Of dacht je dat je normaal ook socket spul voor 80k had kunnen verkopen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 14-06-2005 14:39 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Ben er dus voor om dit zoort mensen gewoon uit clan te zetten of ze te dwingen dit zoort zooi lekker aan npc te verkopen.
Beetje lopen klagen dat rose naar de klote gaat en er zelf net zo hard aan mee werken, door mensen zo als hun (localhost) Gaat rose naar de klote. Die zou ik liever niet in me clan hebbe.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:15:
[...]

Zet ze in je buy tab van je winkel voor een prijs die je zelf beter vind zou ik zeggen.
Verder zijn de prijzen op het moment echt los geslagen. Ik heb een npc lvl 70 hoed verkocht voor 1MIL.. reken maar uit je winst :P
Nou moet ik toch echt iets kwijt ....
Spreek jij jezelf op dit moment niet gigantisch tegen ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:42:
[...]

[...]

Nou moet ik toch echt iets kwijt ....
Spreek jij jezelf op dit moment niet gigantisch tegen ? :>
Het verkopen van gehackte/geduupte items of legaal verkregen spullen lijkt me wel wat anders... Moeilijk te begrijpen he :/... (man wat ben jij naief)
Verder moet ik ook beetje geld verdienen om ook nog maar iets te kopen met de prijzen van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:11:
[...]

Het verkopen van gehackte/geduupte items of legaal verkregen spullen lijkt me wel wat anders... Moeilijk te begrijpen he :/... (man wat ben jij naief)
Verder moet ik ook beetje geld verdienen om ook nog maar iets te kopen met de prijzen van nu.
Leg mij dan eens uit wat nou precies het verschil is tussen het rondlopen met een g7 gem die je hebt gekocht of rondlopen met 1 miljoen zuly waarvan je voor 99% zeker bent dat gehackt geld is. (of dacht je dat iemand zomaar 1 miljoen betaalt voor een simpele hoed 8)7 )
Sorry, maar ik vind dit gewoon heel erg hypocriet.

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 14-06-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Leg mij dan eens uit wat nou precies het verschil is tussen het rondlopen met een g7 gem die je hebt gekocht of rondlopen met 1 miljoen zuly waarvan je voor 99% zeker bent dat gehackt geld is. (of dacht je dat iemand zomaar 1 miljoen betaalt voor een simpele hoed 8)7 )
Sorry, maar ik vind dit gewoon heel erg hypocriet.
Ik heb me items eerlijk gekocht/verdient, dat de waarde enorm gestegen is kan ik echt niks aan doen. Je betaalt voor een beetje eq dik in de miljoenen nu dus is echt niet zo raar.

Maar ik ben de dicussie zat... Ga er niet meer verder over. Over uit klaar, ben het zat al dat hack gezijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:26:
[...]

Ik heb me items eerlijk gekocht/verdient, dat de waarde enorm gestegen is kan ik echt niks aan doen. Je betaalt voor een beetje eq dik in de miljoenen nu dus is echt niet zo raar.

Maar ik ben de dicussie zat... Ga er niet meer verder over. Over uit klaar, ben het zat al dat hack gezijk
Flyingdutch laten we elkaar een hand schudden en er verder over ophouden. Ik hoop wel dat je begrijpt dat ik van me stoel viel toen ik die reactie las :)

Verder laten we als een paar van de weinige Gotters die in de clans zitten een keer een gezellige party houden }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Flyingdutch laten we elkaar een hand schudden en er verder over ophouden. Ik hoop wel dat je begrijpt dat ik van me stoel viel toen ik die reactie las :)

Verder laten we als een paar van de weinige Gotters die in de clans zitten een keer een gezellige party houden }:O
Party is zeker leuk, maar volgens lvl tabelletje ben je nog maar 52 dus zal wat lastig woorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:46:
[...]

Party is zeker leuk, maar volgens lvl tabelletje ben je nog maar 52 dus zal wat lastig woorde
Ik heb zometeen 2 weken vakantie dus die party houden we tegoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
inderdaad, laten we op houden over wel/niet hacken etc

wat mij betreft is het simpel:

1> verkoop wat je legitiem vind (je drops) tegen wat voor prijs dan ook die de gek ervoor geeft.
2> verkoop GEEN jams & scrolls maar dump die bij npc's (dit is mijn grootste irritatie van het spel aangezien een g7 mijn spel niet bederft maar een spammer wel
3> koop/verkoop geen gems tenzij je weet van de source dat ie het legitiem gemaakt heeft

die eco komt ooit echt wel weer goed, hetzij via reset of wel doordat alle noobs door hun geld heen zijn en niet meer spelen omdat het te moeilijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:48:

Wat vind je te duur? Ik koop ze in voor 2000 (thread). Je kan er wel een paar overkopen? Heb nog 999 in me warehouse en zelf heb ik 200. Alleen veren is een probleem om in te kopen.

Misschien ga ik ook maar eens WoW uitproberen. Hij het nu gezien voor €27,- met 60 dagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 14-06-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallow,

ik wou ff vragen of ik ook een van de tweaker clans mag joine
ik ben nieuw hier, :) en ik begin eigelijk weer met rose op maandag over 2 weken na mijn proefwerkweek.
ik heb een beetje ervaring met rose eventjes (voor de reset) gespeelt

ik word een dex-muse dan dex-cleric en ik kan snel traine (als ik iets leuk vind speel ik het vaak ;)

ik zouw het erg leuk vinden O-)

ps: als ik iets niet snap kan ik dan op jullie hulp rekenen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12
dommerick schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:39:
misschien ook wel een idee voor gj-tje om dan in zijn nieuwe lijst ook de optie te doen op welke rose versie ze spelen IRose of ERos :Y)
+ nog JRose ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:15:
hallow,

ik wou ff vragen of ik ook een van de tweaker clans mag joine
ik ben nieuw hier, :) en ik begin eigelijk weer met rose op maandag over 2 weken na mijn proefwerkweek.
ik heb een beetje ervaring met rose eventjes (voor de reset) gespeelt

ik word een dex-muse dan dex-cleric en ik kan snel traine (als ik iets leuk vind speel ik het vaak ;)

ik zouw het erg leuk vinden O-)

ps: als ik iets niet snap kan ik dan op jullie hulp rekenen ??
Heb je dit topic wel doorgelezen? Je klinkt zo enthousiast dat ik denk van niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

* Brummetje groet nog even ze oude clan maatjes :)....

Voordat jullie gaan vragen waar ik al die tijd was, toen ik stopte ging ik dus terug naar pristontale, dit werdt dus weer zo saai dat ik nu dus WoW speel :P...

Ben blij dat ik geen Rose speel als ik dit allemaal zo hoor :X..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhm,, nee Haan ik heb hem niet door gelezen

(sorry ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:16:
uhhm,, nee Haan ik heb hem niet door gelezen

(sorry ;( )
Maakt mij niet zoveel uit :) Maar het leek er sterk op dat je niet op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gegroet allemaal

Fly.. ik heb me verwijderen uit de lijst met mensen en level je moe tmaar even kijken of jij hem er weer in zit als je er mee door gaat

gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En pROSE en kROSE zeker? 8)7 :+

Maar over iROSE en euRose...
Ik wil het best toevoegen, veel moeite is dat niet, maar het moet wel de moeite waard zijn om te doen, anders is het ook zonde vind ik.
Ik ga er van uit, dat ongeveer 20 iROSE blijven spelen, en 20 overstappen naar euROSE, dan ben ik ook wel bereid om er 2 lijsten van te gaan maken... :)

[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 15-06-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ok lui er dus dus vanacht een patch geweest waarmee de Exp-bug verholpen is.

Je moet rose even opnieuw opstarten.

Je zult dan zien dat je lvl % omlaag is gegaan. De bug was dus dat ze het lvl-en moeilijker hebben gemaakt, maar de % balk niet goed hebben aangepast aan de benodigde exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Levellen moeilijker gemaakt? En 29/49/69 nog steeds 5x zo zwaar? Fijn...

Grappig trouwens dat het blijkbaar precies hetzelfde probleem was als de sitbug :p prutsers

Hm, je hebt nu bijna 400k XP nodig om van 54 naar 55 te gaan.. Great :p

[ Voor 18% gewijzigd door Chakotay op 15-06-2005 08:45 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Aargh, bijna 1 miljoen exp voor 65->66 |:( Nou wil ik echt niet meer weten hoeveel ik straks nodig heb voor level 70 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Aangezien ik van mensen gehoord heb dat ze voor de fix opeens in 1x van L49 naar 51 of van 29 naar 31 schoten, gok ik eigenlijk dat je voor de "speciale" levels nu weer een normale hoeveelheid XP nodig hebt... Al ben ik wel bang dat doodleuk de andere levels naar die speciale levels zijn opgetrokken, als je de hoeveelheden voor 55 en 66 ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg dat ga je niet menen waarom de hell nu weer het lvl'en moeilijker maken? was l vervelend genoeg ;)

ik begin erg te twijfelen aan dit spel en de motivaties van de ontwikkelaars of ze wel serieus willen dat mensen blijven spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was opzich idd wel een beetje absurd dat je lvl 6x moest zijn voor je pas weer evenveel XP nodig had voor een lvl als voor lv49... Maar verlaag dan de speciale levels, in plaats van de gewone te verhogen :/

Zou euROSE gewoon dezelfde XP tabellen gebruiken als iROSE, of andere die meer op pre-reset ROSE lijken? Ik neem aan dezelfde... maar wat makkelijker lvlen zou wel fijn zijn als we daar weer opnieuw vanaf lv1 moeten beginnen :)

Of wel evenveel XP nodig, maar dan een 200% XP event van een paar dagen ter ere van de opening, dat zou ook wel leuk zijn :D Maargoed, dat weten we allemaal nog niet voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:15:
omfg dat ga je niet menen waarom de hell nu weer het lvl'en moeilijker maken? was l vervelend genoeg ;)

ik begin erg te twijfelen aan dit spel en de motivaties van de ontwikkelaars of ze wel serieus willen dat mensen blijven spelen :(
Het begint erop te lijken dat Irose erg zijn best aan het doen is om alle spelers weg te jagen. Tegen de tijd dat het pay2play wordt is er alleen niemand meer die het wil spelen :+

Ik doe in ieder geval niet meer mee met deze tering zooi. Wacht lekker op Erose en zie wel wat ze brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet moeilijker gemaakt.. lvlen... het is weer terug naar het oude. De exp stijgt gewoon rustig aan... 68-69 1.1 mil ... 69-70 , 1.2 mil.... 70-71 1.3 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Toen de exp-bug er nog was ben ik van 70% op lvl 29 lvl-up gegaan, is er daar dan terug minder exp voor nodig? Voor de lvls daarvoor moest ik wel tot 140%~150% geraken om te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Dat klot dan toch met het voorgaande geschetste verhaal.

De exp benodigd voor "normale"levels is gemiddeld hoger. Maar dat was niet doorgevoerd in de exp balk. Dus had je 150% nodig bijv.
Bij level 29 had je eerst 300% exp nodig (volgens de balk) maar in het echt niet meer dus levelde je eerder...
Enige dat ik dan nog niet begrijp is dat ik van lvl49 naar lvl51 ben geschoten, maar wie ben ik om daarover te gaan zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus ff simpel gezegd moet ik nu dus meer exp hebben om te lvl uppen

dat is gewoon naaierij! ben je fokking lang bezig schiet het nogsteeds niet op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik denk dat erose helemaal niet veel anders word. maar gewoon de zelfde rose van nu voor europa. ik denk verder gewoon dat het niet net zoals j/krose helemaal appart gaat.maar een patch voor irose gewoon bij erose erbij word gedaan. maar dat dit puur met drukte en anti lag heeft te maken dat europa servers krijgt.

maar idd het doel is nog 3 fanatieke hackers/droppers over te houden als het p2p gaat en dan kijken die het snelst max lvl is van de 3 -_-;;
ik denk dat het juist slim is te gaan betalen voor rose als het p2p word, niemand speelt meer dan.
dus je hebt een server helemaal voor jezelf :p

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 15-06-2005 13:39 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
is er ergens een plek waar ik kan zien wat de level requirements zijn voor muse skills?
roseon is crap en op roseguru kan ik er niks duidelijk over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

zoals ik al 100x heb gezegd. www.izuly.com moet in de start post :p
in de skill builder staat het als je je muis stil houd over de skill naam, verder is het of lv 10 of lv 70.
zolang je maar genoeg punten hebt.

ik denk trouwends nogsteeds dat de echte GM's door apen vervangen zijn wegends bezuinegingen @ Gravity. want de stijl met community, evens en patchen is zo veranderd :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:00:
zoals ik al 100x heb gezegd. www.izuly.com moet in de start post :p
in de skill builder staat het als je je muis stil houd over de skill naam, verder is het of lv 10 of lv 70.
zolang je maar genoeg punten hebt.

ik denk trouwends nogsteeds dat de echte GM's door apen vervangen zijn wegends bezuinegingen @ Gravity. want de stijl met community, evens en patchen is zo veranderd :p
hum die was ik idd ff vergeten
maar eh... daarom vroeg ik het dus aangezien roseon verschillende levels aangaf wat mijn hele schema in de war gooide.

ps.... dat over die gm's... da's een belediging voor apen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:38:
ik denk dat erose helemaal niet veel anders word. maar gewoon de zelfde rose van nu voor europa. ik denk verder gewoon dat het niet net zoals j/krose helemaal appart gaat.maar een patch voor irose gewoon bij erose erbij word gedaan. maar dat dit puur met drukte en anti lag heeft te maken dat europa servers krijgt.

maar idd het doel is nog 3 fanatieke hackers/droppers over te houden als het p2p gaat en dan kijken die het snelst max lvl is van de 3 -_-;;
ik denk dat het juist slim is te gaan betalen voor rose als het p2p word, niemand speelt meer dan.
dus je hebt een server helemaal voor jezelf :p
Ik vraag me af of het wel helemaal hetzelfde gaat worden, het krijgt een compleet ander dev/GM team van gamesrouter ipv gravity... En alles is beter dan de sub-apen (zo beter Yoki? :p) van Gravity :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level reqs voor muse skills zijn er idd niet echt, gewoon first of second job. Wel is het natuurlijk handig om te weten wat voor andere skills je nodig hebt voor je een bepaalde skill kunt nemen, en die pre-reqs willen op izuly nogal eens afwijken. Bij mijn dealer merkte ik dat in ieder geval wel heel erg. Voor muse is het geloof ik wat minder erg, maar daar klopt ook niet alles volgens mij.

Disclaimer: dan heb ik het wel over de laatste keer dat ik hem gebruikte, wat alweer een paar weken geleden is. Misschien is ie inmiddels wel geupdate, dat weet ik niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
tanc, zie mijn post op het clan forum, ik heb hem nu uitgewerkt tot lvl100 (per level op excelsheet) en ja.... ik hoop dat izuly ok is aangezien er inderdaad wat bugs in zitten ( sommige gaan maar tot lvl5 bijv terwijl die volgens mij tot 10 gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Yokidrink schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:29:
tanc, zie mijn post op het clan forum.
Mooi mischien dat jij mij kan uitleggen hoe die activatie daar pcies werkt op dat forum.. Kep zeg maar een bevistiging ontvangen dat mijn acc is aangemaakt maar nog inactive is omdat bla bla bla. Als ik nu daar dus wel inloggen werkt dat niet. Hoe moet ik hem nou actief maken XD

Lol der staat in mijn mail nergens een activatie link:

Welcome to GoT ROSE Clan forums Forums
In compliance with the COPPA act your account is currently inactive.
Please print this message out and have your parent or guardian sign and date it. Then fax it to:
OR mail it to:
------------------------------ CUT HERE ------------------------------
Permission to Participate at GoT ROSE Clan forums
Dan wat gegevens die ik dus heb ingevuld..
I HAVE REVIEWED THE INFORMATION PROVIDED BY MY CHILD AND HEREBY GRANT PERMISSION TO GoT ROSE Clan forums TO STORE THIS INFORMATION.
I UNDERSTAND THIS INFORMATION CAN BE CHANGED AT ANY TIME BY ENTERING A PASSWORD.
I UNDERSTAND THAT I MAY REQUEST FOR THIS INFORMATION TO BE REMOVED FROM GoT ROSE Clan forums AT ANY TIME.
Parent or Guardian
(print your name here): _____________________
(sign here): __________________
Date: _______________
------------------------------ CUT HERE ------------------------------
Once the administrator has received the above form via fax or regular mail your account will be activated.
Please do not forget your password as it has been encrypted in our database and we cannot retrieve it for you. However, should you forget your password you can request a new one which will be activated in the same way as this account.
Thank you for registering.
--
Thanks, The Management

Als het inderdaad mijn eigen fout is dat ik aangegeven heb jonger dan 13 jaar deleted mijn acc maar dan maak ik hem wel ff opnieuw aan. Tja kan gebeuren als je klikerderklik altijd doet :P

[ Voor 68% gewijzigd door William/Ax3 op 15-06-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat is raar. Je zou alleen even op het bevestigingslinkje in de email hoeven te klikken en dan zou je account gewoon moeten werken... Is dat misschien ook wat er staat, of krijg je echt een of andere foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:42:
Hmm, dat is raar. Je zou alleen even op het bevestigingslinkje in de email hoeven te klikken en dan zou je account gewoon moeten werken... Is dat misschien ook wat er staat, of krijg je echt een of andere foutmelding?
there u go william, tanc is de juiste persoon hiervoor aangezien ik geen admin ben op die site :D

hum, zo'n bericht zou je kunnen krijgen als je aangeeft <13jr te zijn (welke zot doet dat nu :P )
anyho... ik probeerde het zelf dor eerst te zeggen dat ik jonger dan 13 was en dan acc te creeeren maar geen probleem hier hoor

[ Voor 22% gewijzigd door Yokidrink op 15-06-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:35:
Enige dat ik dan nog niet begrijp is dat ik van lvl49 naar lvl51 ben geschoten, maar wie ben ik om daarover te gaan zeuren :)
Heb je ook skill- en statspoints gekregen van 2 lvls?
Zo ja, dan is dat cker wel lekker :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, nou snap ik het. Als je aangeeft dat je jonger dan 13 bent krijg je inderdaad een melding dat je een of ander Amerikaans formulier door je ouders moet laten invullen en faxen om je toestemming te verlenen op dit forum te gaan en blablabla.

Bij deze heb ik je COPPA formulier dus in goede staat ontvangen en je account geactiveerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Woei, vandaag even geinstalleerd en begonnen, ziet er wel leuk uit... Maar, IMO is het 'gewoon' Lineage met vrolijke graphics O_o. Naja, Lineage heb ik nooit legaal gespeeld, ik vind dit wel wat vloeiender gaan dan Lineage.

Ben nu op level 8 ofzo, op naar 10 :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ik heb zo juist alles wat ik had weg gegeven en Rose verwijderd van mijn pv.
Ik ben het goed zat van alle bugs in het spel, de verklote economie en de lame GM's
:(

Het had een mooi spel kunnen zijn, maar helaas zijn ze bij Triggersoft niet instaat de spel ervaring op niveau te houden imo.

edit:
Ik ben overgestapt op Knight online wat mij tot nog toe goed bevalt. Nu maar hopen dat dat wel een beetje kwaliteit levert

[ Voor 20% gewijzigd door Suepahfly op 16-06-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Gegroet mensen :),

ik hou het ook voor gezien, toch bedankt voor de leuke tijd die ik met jullie heb ervaren,
hou de items/geld die ik jullie geleend heb. :)

hoop jullie terug te zien in misschien ( een verbeterde versie)

tot ziens !

NLPOWER
Blaatpaal

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
blaatpaal schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:00:
Gegroet mensen :),

ik hou het ook voor gezien, toch bedankt voor de leuke tijd die ik met jullie heb ervaren,
hou de items/geld die ik jullie geleend heb. :)

hoop jullie terug te zien in misschien ( een verbeterde versie)

tot ziens !

NLPOWER
Blaatpaal
Of in een ander spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yay, ik had net een paar geweldige 10 minuten :P
Ik was vanavond bezig met een dealer. Dus ik was lvl 17.
Komt er een lvl 90+ Cleric in Valley of Luxem Tower rondhuppelen.
Ik vraag aan hem of ie mij wat buffs kan geven hij geeft mij 5 super buffs.
Attack power ++, defense power ++, Critical ++....
Dus ik ging vechten, Nou ja vechten het was meer beestjes klikken. Het ging echt van: klik -> beest dood, klik -> beest dood, klik -> beest dood, enz...
Dus ik had in 10 minuten 2 lvls omhoog :P. van lvl 17 -> 19
Vond ik niet onaardig :D
Overal waar ik gevochten had lagen drops van mij. Ik nam geen tijd om ze op te rapen. Ik vond het zonde om daar tijd aan te verspillen :P Ik had alleen de kostbare dingen gepakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 17-06-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Nou ik ben er ff een weekje tussenuit ( vakantie Tunesie :) ) wat ik gemerkt heb de afgelopen week is dat er " minder " gedropt word word, dus waarschijnlijk is er toch iets aan het dupen gedaan verwacht ik. Ook merk ik dat de economie heeeeel langzaamaan weer aansterkt. Misschien gaat het toch nog de goede richting op ? Ik blijf iig stug vertrouwen houden en stop voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Rakkerzero schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:02:
Yay, ik had net een paar geweldige 10 minuten :P
Ik was vanavond bezig met een dealer. Dus ik was lvl 17.
Komt er een lvl 90+ Cleric in Valley of Luxem Tower rondhuppelen.
Ik vraag aan hem of ie mij wat buffs kan geven hij geeft mij 5 super buffs.
Attack power ++, defense power ++, Critical ++....
Dus ik ging vechten, Nou ja vechten het was meer beestjes klikken. Het ging echt van: klik -> beest dood, klik -> beest dood, klik -> beest dood, enz...
Dus ik had in 10 minuten 2 lvls omhoog :P. van lvl 17 -> 19
Vond ik niet onaardig :D
Overal waar ik gevochten had lagen drops van mij. Ik nam geen tijd om ze op te rapen. Ik vond het zonde om daar tijd aan te verspillen :P Ik had alleen de kostbare dingen gepakt.
zoiets had ik dus ook ;) komt er een high lvl muse langs geeft ie me attack power up _/-\o_ die rackies gingen toen ik twee pijlen de pijp uit, dat lvlt wel heel lkkr jammer dat ie daarna weg was 8)7

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit in de quest waar ik een dode tot leven moet brengen bij de temple in el verloon desert, maar als ik het trapje op loop dan gebeurt er niks. Ik heb geen idee waar dit aan ligt.

Ben alle trapjes opgelopen en heb rond heel die temple zitten lopen, maar er komt maar geen popup venstertje dat ik die zooi eromheen gesprinkled heb.

Weet iemand waarom dit is, en wat de oplossing hiervoor is?

Alvast bedankt

Groeten
Maze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ MastaMaze
Het schijnt dat die quest die je aant doen bent corrupt is. Ik zit met hetzelfde probleem dat er niks gebeurd.
Het is dus afwachten tot Gravity die quest heeft gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo ik heb bijna alle craft spullen(6/5). Moet alleen nog schoenen en een pak. En natuur lijk gems. Me muse die heeft echt bijna alles op 6/5 op het pak na. En dat voor auto prijs de meeste gekochte spullen. Moest alleen nog laten kijken voor stat. Heb nu ook zelf gemaakt f-wing met 6/5 en 17 dodge :9~ . Ben benieuwt hoe mijn eerst b-wing ( geen star wars ) zal worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Calamor op 17-06-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Het schijnt dat je voor dat stukje van de quest voor some reason tegenwoordig je pickup skill moet gebruiken daar, for some reason. Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
Is er een bug met de warehouse ofzo, ik kan geen items nieuwe items meer toevoegen, me 1e en 2e zijn vol en op de 3e heb ik 10 items staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:09:
Is er een bug met de warehouse ofzo, ik kan geen items nieuwe items meer toevoegen, me 1e en 2e zijn vol en op de 3e heb ik 10 items staan?
Dat is al van voor de reset. En als dat je maar 3 chars kan aanmaken.
Chakotay schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:07:
Het schijnt dat je voor dat stukje van de quest voor some reason tegenwoordig je pickup skill moet gebruiken daar, for some reason. Dat al geprobeerd?
Heb het geprobeer maar het lukt niet. Of ik staa op de verkerde plaats.

Hoe gaat dat met EQ kopen in een shop? Heb nu een EQ moet zijn met 6/5 of item required. Kunnen ze alleen met die eigenschappen aan me verkopen of ook gewone?

@YopY
Zelf 3 clan's zie link.
http://www.laura-design.nl/xot/index.php

Er waren Hackers aan de gang in rose dus er zijn een tekort aan Jams of te veel aan scrams(door de hackers) lig aan hoe je het bekijkt. Er zijn heel veel gems in om loop van Gamet's voor al. En bijna iedereen heeft te veel geld. Daarom is allees zo duur of vragen ze er veel voor. Heb zelf voor me muse mijn voorraad rode vacht verkocht voor 3.5k per stuk had gelijk een m.
Maar als je dit deel leest weet al meer wat er aan de gang is.

[ Voor 72% gewijzigd door Calamor op 17-06-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 07:34:
Gegroet allemaal

Fly.. ik heb me verwijderen uit de lijst met mensen en level je moe tmaar even kijken of jij hem er weer in zit als je er mee door gaat

gerwin
OKY :P
Jongens als jullie ger zien lopen in game is dus de kans 99% dat ik het ben.
Verder wilt clman zonder/of met andere clan verder. Weet niet wat ik dan ga doen.
tweivel wat nu verstandig is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Zozo, ben nu een level 18 (ish) Soldier in 3 dagen ofzo :p.

Ik vraag me echter een paar dingen af:

1. Waarom zit iedereen zo te zeuren om die 5+ Jams?

(zat wel iemand iets te shouten over dat de MP bug opgelost was en dat jams niet meer nodig waren... wat me denken doet dat Stamina tijdelijk werd gebruikt als MP? Voor mijn tijd in ieder geval.

2. Is er ook een 'officiele' GoT-clan? Zo ja, kunnen die nog iemand gebruiken :P ?

3. Is er ook een mogelijkheid om die kleine shops van players uit te schakelen, of dat je in ieder geval die schreeuwende bordjes erboven niet kunt zien? Ik kan niks zien in Zant, nogal irritant... en dat rijmt ja.

4. Buy / sell is omgedraaid in shops enzo voor mij (of ik zie het gewoon verkeerd om O_o), word dit ook nog gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

YopY schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:23:
Zozo, ben nu een level 18 (ish) Soldier in 3 dagen ofzo :p.

Ik vraag me echter een paar dingen af:

1. Waarom zit iedereen zo te zeuren om die 5+ Jams?

(zat wel iemand iets te shouten over dat de MP bug opgelost was en dat jams niet meer nodig waren... wat me denken doet dat Stamina tijdelijk werd gebruikt als MP? Voor mijn tijd in ieder geval.

2. Is er ook een 'officiele' GoT-clan? Zo ja, kunnen die nog iemand gebruiken :P ?

3. Is er ook een mogelijkheid om die kleine shops van players uit te schakelen, of dat je in ieder geval die schreeuwende bordjes erboven niet kunt zien? Ik kan niks zien in Zant, nogal irritant... en dat rijmt ja.

4. Buy / sell is omgedraaid in shops enzo voor mij (of ik zie het gewoon verkeerd om O_o), word dit ook nog gefixt?
1. Er zijn veel charms geduped.. Charms verbruikt Stamina.. OM snel te levelen gebruiken ze Charm.. Dan Jams om hun stamina weer aan te vullen dan weer een charm ect..

2.. Er zijn er zelfs 3.

3. Is helaas niet mogelijk.

4. Uuh niet dat ik weet kep er geen last van.. Ik zie als eerste altijd de spullen die de mensen verkopen. En de tweede tab is dus wat hun willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn er nog veel gedupete scrolls in omloop, en daar moet je volle stamina (5000) voor hebben. Jams worden gebruikt om stamina (snel) op te krikken, +5 natuurlijk het snelst. Omdat er ook nog veel geld is uit de dupe-tijd is men dus bereid hier veel geld voor neer te tellen.

Heeft iig niets met MP te maken.

Er zijn 3 officiele GoT clans: LegionOfTweakers, OrderOfTweakers en BandOfTweakers. Zie ook het speciale forum daarvoor.

Shops kun je niet uitschakelen voor zover ik weet. Is inderdaad irritant.

Dat buy en sell omgedraaid is (lijkt) is alleen even wennen. Ik denk niet dat het een bug is, het hangt af hoe je de logica er van inziet (koop/verkoop jij, of die andere speler). Went wel iig.

(edit: anderhalf uur reageert niemand, en dan binnen 1 minuut twee :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Zijn er op luna geen cannons te koop die niets wegen? Want ik loop nu iedere keer met max 1500 fire cannons af en aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
William/Ax3 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:04:
[...]

1. Er zijn veel charms geduped.. Charms verbruikt Stamina.. OM snel te levelen gebruiken ze Charm.. Dan Jams om hun stamina weer aan te vullen dan weer een charm ect..
Welke charms zijn dat dan om snel een level up te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
Weet iemand waar "Servers are currently being inspected" op slaat ? is dit normaal of gaan ze eindelijk iets doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ze wat doen aan 2nd job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Dr.Snuggles schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:25:
Weet iemand waar "Servers are currently being inspected" op slaat ? is dit normaal of gaan ze eindelijk iets doen ?
Geen idee... vind het ook niet zo netjes dat ze dat niet ff keurig vermelde op hun website wat er gaande is. Hoop dat ze de boel gaan fixen :+
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:30:
Hoop dat ze wat doen aan 2nd job
Wat is er voor een bug bij de 2nd job dan (zit zelf nog op level 27 dus zou het niet weten)

[ Voor 26% gewijzigd door maxjuh op 18-06-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb besloten om oot te verlaten en ga denk ik bij DesperadoGodsExtream < nieuwe clan van dg, meer clerics,,.. en meer mensen online. Sorry dat ik de clan meteen verliet, maar als ik een besluit neem.. voer ik het meteen uit. Ik ga morgen of overmorgen de dge joinen (grote kans, maar moet veel naar de boot dit weekend dus mischien pas maandag). Dus hoop jullie nog eens bij de hogere lvls te zien, zal de oot clan wel missen.. :'( ... maar ik vond dat iedereen te weinig online was en had geen goeie party's *vooral cleric miste ik*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:03:
Welke charms zijn dat dan om snel een level up te gaan?
Spark, Ice en vooral Blood charms (scrolls). Deze geven veel damage aan alle monsters binnen een straal van 20 of 30 meter. Op drukke plekken levert dat dus veel XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Shops kun je niet uitschakelen voor zover ik weet. Is inderdaad irritant.
Naja, het is nog een beta, misschien een suggestie voor een volgende versie :p.
Dat buy en sell omgedraaid is (lijkt) is alleen even wennen. Ik denk niet dat het een bug is, het hangt af hoe je de logica er van inziet (koop/verkoop jij, of die andere speler). Went wel iig.
Tsjah, het heeft wel zijn eigen logica ja... Tis maar net hoe je het bekijkt :lol:.

* YopY gaat de GoT clans site checken en dan even verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ok ik ben nu al beetje aan het kijken naar een pvp build voor mage. Wat ik dus waarschijnlijk ga doen met eRose dus nog tijd zat..

Ik had zoiets in gedachten.. Gaarne reacties of ik hier en daar soms wat domme fouten heb gemaakt aangezien ik niet veel ervaring heb met mage :P.. Dank u dank u alvast..

Dis dus op lvl 70

Skill LVL
Magic Arms Mastery 10
Mana Bolt 6
Staff Stun 1
Wind Storm 1
Spell Mastery 10
Ice Bolt 6
Fire Burn 6
Lightening 6
Mild 5
Silence 1
Meditation 9
Cure 5

Edit Windstorm is puur om bij kings ect in party wat XP bij te pakken. Kep verder totaal geen intresse in luna. Ik wil immers veel meer voor pvp build gaan. Mijn eigen ervaring spreekt dat lvl 1 windstorm of bij andere classes iets dergekijks zat is om op drukke gebieden wat extra XP te pakken zeg maar.

[ Voor 21% gewijzigd door William/Ax3 op 18-06-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wind storm lv1 doet niet bijzonder veel damage heb ik gehoord... dus op lv70 als je tegen sterke beesten vecht alleen lv1 wind storm hebben lijkt me niet echt nuttig, dan kan je die SP beter gebruiken om een van je andere skills nog een level te verhogen volgens mij. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik zelf helemaal geen ervaring heb met wind storm, dus misschien dat het niet klopt wat ik nu zeg... dat is alleen wat ik erover gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:56:
Wind storm lv1 doet niet bijzonder veel damage heb ik gehoord... dus op lv70 als je tegen sterke beesten vecht alleen lv1 wind storm hebben lijkt me niet echt nuttig, dan kan je die SP beter gebruiken om een van je andere skills nog een level te verhogen volgens mij. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik zelf helemaal geen ervaring heb met wind storm, dus misschien dat het niet klopt wat ik nu zeg... dat is alleen wat ik erover gehoord heb.
Als attack muse vind ik windstorm toch een aanwinst hoor. Bij het levellen is het op bepaalde plaatsen extreem handig om veel XP te vergaren. Dit werkt iig tot level 50 a 60 prima, daarna zal het afhangen of er nog drukke crowds zijn waar je dit in kunt gebruiken. Ik heb wel gehoord dat de uiteindelijke skill die van windstorm afkomt (luna stone) enorm krachtig is, en die willen veel mensen dus hebben.

En als je niet te veel skillpunten in support skills steeks (ik heb alleen cure), heb je tegen level 50 alles wel zo'n beetje gemaxed en dus punten over voor zoiets.

Wellicht moet je boven lvl 60 dus niet meer lvl 1 windstorm nemen, maar eerder kan het volgens mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik geloof dat de LoT clan een klein probleempje heeft..
Omdat ik niet meer ga spelen had ik Flyingducht clan-master gemaakt, alleen blijkt zijn character gehackt te zijn! 8)7 Dus dat is in feite het einde van de clan, totdat Fly zijn character terug heeft.. :'(
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:34:
Ik geloof dat de LoT clan een klein probleempje heeft..
Omdat ik niet meer ga spelen had ik Flyingducht clan-master gemaakt, alleen blijkt zijn character gehackt te zijn! 8)7 Dus dat is in feite het einde van de clan, totdat Fly zijn character terug heeft.. :'(
|:(
Er is toch ook altijd nog een deputy master van de clan? Kan die er niet voor zorgen dat iemand anders als Fly clanleader wordt? Of heeft degene die Fly's account gehackt heeft gelijk zijn clanleader-rechten misbruikt om de rest hun rechten te ontnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Een deputy-master zal nooit de master kunnen degraderen, dat zou natuurlijk een beetje raar zijn als dat zou kunnen..
Maar toen ik clan-master doorgaf, werd ik geen deputy, maar commander |:( dus dat feest zou sowieso al niet doorgaan als het had gekunt. Maargoed, ik denk dat de laatste 2-3 overgebleven leden misschien beter onderdak kunnen zoeken in een andere (xoT) clan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is op zich wel een goed punt ja... ik had alleen begrepen dat clan leader en deputy leader weliswaar 2 verschillende titels waren, maar dat dat eigenlijk nergens op sloeg omdat ze exact dezelfde rechten hadden. En als dat echt zo was, had het dus waarschijnlijk wel gekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dit krengetje op een 500 mhz voodoo 3 bak? ik verveel me :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:20:
Ik zou zeggen: als je je verveelt heb je kennelijk niks beters te doen, dus probeer het gewoon uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 19:20:
Nope dat zal niet best draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:41:
[...]

Er is toch ook altijd nog een deputy master van de clan? Kan die er niet voor zorgen dat iemand anders als Fly clanleader wordt? Of heeft degene die Fly's account gehackt heeft gelijk zijn clanleader-rechten misbruikt om de rest hun rechten te ontnemen?
DE hacker van mijn acount heeft alleen maar interesse in items en zuly dus de clan is wel veilig.
de deputy kan gewoon mensen adden en zo dus niet zo heel erg groot probleem. en als ik me char terug heb komt het wel goed... Als!!! ik me char terug krijg.
heb report ingevult online maar stond bij dat het 2 weken duurde.
Ik speel nu op de acount van gerwingood.
Is trouwens erg raar om iemand te zien inloggen op jou acount,,,,,,
Maar ja het is nu eenmal gebreurt. Baal er erg van. Kan ook niet begrijpen hoe imand ooit achter me pas is gekomen. NIEMAND weet me pass.... nou ja zal wel.
Is iniedergeval kut.
Rose site is trouwens hier down :/

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:41:
[...]

DE hacker van mijn acount heeft alleen maar interesse in items en zuly dus de clan is wel veilig.
de deputy kan gewoon mensen adden en zo dus niet zo heel erg groot probleem. en als ik me char terug heb komt het wel goed... Als!!! ik me char terug krijg.
heb report ingevult online maar stond bij dat het 2 weken duurde.
Ik speel nu op de acount van gerwingood.
Is trouwens erg raar om iemand te zien inloggen op jou acount,,,,,,
Maar ja het is nu eenmal gebreurt. Baal er erg van. Kan ook niet begrijpen hoe imand ooit achter me pas is gekomen. NIEMAND weet me pass.... nou ja zal wel.
Is iniedergeval kut.
Rose site is trouwens hier down :/

Greatz fly
Ja das de lol er is nu geen dep :P

Mijn char zal btw ook beetje de ijskast nu ingaan.. Beetje te mooi weer en ik denk dat ik mijn mage build voor de gein eerst is ga uitproberen alvast in Irose.. Kan ik het zelf ff ondervinden hoe dat gaat.. Zal nog wel wat onder Ax3 zeg maar spelen maar wel minder...

[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 19-06-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Tja, Lot valt uit elkaar en OoT is inactive. :|
Ik heb besloten om OoT te verlaten, heb er over nagedacht en het is gewoon het beste voor mijn character. Ik wil makkelijk kunnen partyen dus dan heb ik een actieve clan nodig.
Ik geef 4th de leiding en vec0 deputy master.
Ik hoop dat OoT snel weer actief wordt want dan kom ik mischien weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dub en ik zitten nu bij de 2e clan van DesperadoGods, DesperadoExtream.. binnenkort een mooie ss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is eigenlijk zonde dat alle clans zo inactief zijn. Dat het spel gewoon verziekt is door dupers. En dan de GM's die vrij weinig doen aan het probleem.

Even een polletje om te weten wat iedereen doet:
Poll: Ga jij nog verder met ROSE Online/GoT clans???
Ja en ik blijf in een van de GoT clans
Ja, maar ik ga wel naar een andere clan
Ja, maar stop met de GoT clan
Voorlopig speel ik even niet (met huidige character)
Nee, ik stop definitief met het spel
Ik weet nog niet wat ik doe, ik wacht af wat er gebeurd.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=72271&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 89% gewijzigd door Zeror op 20-06-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht maar op eRose of ragnarok 2 want Flyff geeft toch niet de gameplay die ik lekker vind, wow en guildwars ook al niet XD
Dus ik kom wel een keer terug, vraag me alleen niet wanneer, iig niet voordat ze een hoop dingen fixen en ik mijn nick terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er een nieuwe ragnarok uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Ik zou zeggen: als je je verveelt heb je kennelijk niks beters te doen, dus probeer het gewoon uit :)
Flyff deed het ook niet en die had zelfde specs nodig... ga het dus niet proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die quest waarin je alex moet tot leven wekken door naar elveroon desert te gaan en die pyramide te zoeken. doet hij het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:29:
Die quest waarin je alex moet tot leven wekken door naar elveroon desert te gaan en die pyramide te zoeken. doet hij het niet?
Moet je even teruglezen, daar staat het.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.