[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Voor mij blijft het toch echt prose hoor en dat eind van de maand iRose gereset wordt dus lekker veel plezier daar :P
Nee pRose/Sirius voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Kijk, met zulke mensen wil ik doorgaan. Jammer dat hij nu ff down is maar Sirius komt terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:58

Coldcat

HODL

weet iemand ook hoe ik mijn "job" kan gaan kiezen.

Ben net level 10 geworden namelijk maar kan niets vinden.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

we komen elkaar wel allemaal weer tegen in Erose :P oefend iedereen zijn tactiek maa rop eigen grond hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Coldcat schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:47:
weet iemand ook hoe ik mijn "job" kan gaan kiezen.

Ben net level 10 geworden namelijk maar kan niets vinden.
Je moet in zant zijn bij de village chief, ik zal het met een screenie wel ff verduidelijken.
De naam weet ik zo 1,2,3 niet Warren dacht ik :)

[ Voor 20% gewijzigd door Rooster op 08-07-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:58

Coldcat

HODL

dan vind ik het zeer slecht aangegeven voor een beginner. Maar ja ik snap nog niet helemaal wat de bedoeling is maar dat komt wel :D

Ik ga nu eerst maar eens even ranken.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

je krijgt ook een quest als je lvl 5 word of zow dat je naar iemand iemand dat lijkt op matais of zow iets :S week niet meer haha maar als je dus met hem praat hij verteld je het een en ander over jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
hoe kan je Prose installeren als je Irose al hebt geinstalleerd? :S hij heeft alleen opties modify/repair/remove bij de installatie? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Kan je geen backup maken van de iROSE map?
en daarna irose erafgooien en prose installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

P-Rose <- ( laten we dit zetten boven posts die over Prose gaan?)
ik raad gewoon aan, pack je capture map en plaats um ergends anders. uninstall irose en install prose. eerder op de dag en post dat modify ook werkt voor prose, ben er niet 100% zeker van.

voor de mesnen die net prose installen of geisntalled hebben, de meeste spelers zitten op server Sirius die op dit moment door technische redenen offline is. hier zal iig een LoT clan ontstaan, leader en deputy zullen nog ter bespreking moeten komen.
gezien de drops veel minder zijn zul je veel minder geld hebben, want je moet ooknog skills upgraden wat zeker veel geld kost.
morgen zal server sirius om 13:00 pas weer online zijn, en waarschijnlijk stabiel.

lolz, ik ben eventjes http://roseboards.yehey.com/index.php?showforum=85 aan het doorbladeren.

veel spelers zijn gewoon dom of lame ? want guides zijn van irose geript en kloppen dus niet meer. ze hebben het over dingen als aimshot, eagle shot, summon hawk, hawker spirit (waarmee "hitting up" word bedoeld) want de huidige hawker spirit zorgt voor meer dmg geloof ik.

[ Voor 33% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 19:36 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.