lieverd jij hebt zeker nooit Ragnarok online gepseeld? nee dacht ik al. ik kan je vertellen dat daarvn laast de hele database met wachtwoorden+nicknames op google te vinden was. waaronder ik zelf er zelfs bij stond. heb ondertussen met google wat geregeld dat ze het voor nu weghalen als het goed is.
NEE de beveileging word en blijft brak... het is en blijft Grav mensen die doen niet aan goede comunity. alleen aan verslavende gameplay.
Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
Nu wil ik hier verdomme een punt achter zetten al dit gezever over dat "dupen" het is nu gefixed;
gravity verzind wel iets over hoe ze dupers aanpakken (er zijn al 5 mensen gebanned en een paar hebben gesprekken gehad met Astroth < gmmickey , dupe is gefixed *er is een andere methode maar de hardcore haxors wereld wil deze niet publiceren ergo hier hoef je niet bang voor te zijn.* en rose doet zijn uiterste best (ze hebben een nieuwe porgammeur, dus er zijn wat technishe foutjes) om de problemen te fixen. Verder het is onzin om andere te beschuldigen van hacken als ze er een beetje shinny uitzien, in de echte wereld proberen mensen ook zoveel mogelijk geld te verdienen om later te kunnen rentenieren. JIJ zegt toch ook niet; "nee nee dat hoef ik niet,,,, dat geld is mischien wel van een bakoverval/pinpasjeroof *die veel in nl gebeuren* en gaat dan honger lijden..... nee ook JIJ pakt dat geld en zorgt voor een toekomst voor jezelf!!! Zeg niet dat dit niet waar is , want dan vind ik je echt een loser want zo is de mens...... en is het nu aub afgelopen met deze nonsense, dank u.
advies lees korte samenvatting iets van punten onderaan
mjah we zijn niet allemaal. als iemand met een grote tas geld aankomt en het mij geeft vraag ik me toch wel een aantal dingen af. verder is je gedoe erg overdreven en niet te vergelijken, games blijven games.
de markt van de echte wereld rust op veel meer dingen. maar jah eigenlijk doet praktisch iedere high lvl mee aan de de scam. hij ziet andere refine spul duur verkopen en gaat op de zelfde rpijs ongv zitten. ipv de prijs die het echt waard is. zoals ethers etc, emaal op luna c'mon man zeldzaam my ass. wrm toch meer dan 1xk...
voor mij hebben een aantal dingen zich bewezen en zijn feiten. Grav moet nodig een KEIHARDE schop onder z'n kont krijgen zodat er een lampje gaat branden.
een vrije markt bij Rose heeft zich alwel bewezen. een max auto price is gewoon nodig.
hacks & scams zijn je beste vrienden wil je popie worden in het spel.
en OMg my ******* hell... als er een beetje geld bij komt kijken lopen mensen snel mee.
heb het idee dat als je in een gevecht staat met een aantal jullie en je bent met z'n 2'e over en ik word aangevallen. en jullie kunnen 2 dingen doen dat ik de lul ben. want optie 1 is mij helpen en redden, als ik dood ga is m'n account dood. optie 2 een berg waardevol spul zoals zuly/gems/etc.
real clanm8es
lang verhaal kort:
scammen en hacken blijft lame, als je eraan mee hebt gedaan en/of dingen hebt aangenomen waarvan je weet dat het fake is ben je gewoon slecht bezig (net als mensen die commentaar hebben op de pokitiek maar niet gaan stemmen), en mag je eigenlijk nooit zeuren over ookmaar iets (al word je account gehacked en leeg gezogen). met dit gedrag word rose door de SPELERS verpest en niet de GM's.
wilt Rose nog iets worden zijn de GM's gedwongen anti hack+scam uit te denken en te maken. maar dit duurt 3x langer dan edleon in elkaar knutselen. reken maar uit
over p2p, als rose binnenkort p2p gaat = het dikke verlies no chance dus.
over de geripte LoT, mjah had alwel zo eits verwacht, wij GoTers worden altijd al gekloond overal

nadeel is dat onze kloons er zo lelijk uitzien altijd
servers sluiten en de gems eruit pogen te halen is geen doen. kan me nog herinderen dat er de 1e week een garnet dropper in zant kwam 2/3x ofzo. zeiden mensen uit friends list (noem geen namen) kom snel naar Zant overal Garnets man,... toen had ik al echt iets van,.... triest wth ga je nu garnets rapen. al was ik Zant zou ik gewoon een uur rose afsluiten tot de lag door al die noobs die eropafkomen weg zou zijn. er is een reden dat de game niet auto garnets regend, echt waar. welke verzin maar eens -_-;; en spread the word want sommige kunnen zich geen reden bedenken.
niewe reset zie ik ook zo snel nog niet gebeuren.