[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ErA schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:25:
Ik ga hier eens een moooie collectie van bekende maken denk:

[afbeelding]
Ben er dus voor om dit zoort mensen gewoon uit clan te zetten of ze te dwingen dit zoort zooi lekker aan npc te verkopen.
Beetje lopen klagen dat rose naar de klote gaat en er zelf net zo hard aan mee werken, door mensen zo als hun (localhost) Gaat rose naar de klote. Die zou ik liever niet in me clan hebbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 09:57

Chakotay

Lick here to continue

Volgens mij ben ik 1 van de weinige die alleen nog maar 4 legale G1 gems van de episode quest heeft... Ik alleen heb 1x een G3 emerald gekocht voor een laag bedrag (60k ofzo) een paar dagen geleden, om deze met verlies voor bij bij de NPC te droppen. Zo heeft degene die em verkocht er niet veel aan overgehouden, en is dat ding uit het spel.

Op de roseguru forums proberen een paar mensen te organiseren om dit massaal te gaan doen, met zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk duped en unique zooi inkopen voor een zolaag mogelijk bedrag, om dit vervolgens bij de NPC te dumpen of op een verlaten plek (in het water rond junon oid) te droppen zodat zo uit het spel verdwijnen. Hieraan zit wel het nadeel dat die dupers nog meer geld krijgen, maar dat hebben ze toch al... En zo verdwijnt die zooi tenminste uit het spel.

Zie hier voor het topic :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144828

Ik heb een paar dagen geleden 1miljard gekregen :| heb wat lisent gekocht, veel refine en wat spul :D maar dit is gewoon niet leuk meer. ik heb de rest weg gegeven aan beginners in adventure plain en 200mil aan sweat angel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:31:
Volgens mij ben ik 1 van de weinige die alleen nog maar 4 legale G1 gems van de episode quest heeft... Ik alleen heb 1x een G3 emerald gekocht voor een laag bedrag (60k ofzo) een paar dagen geleden, om deze met verlies voor bij bij de NPC te droppen. Zo heeft degene die em verkocht er niet veel aan overgehouden, en is dat ding uit het spel.

Op de roseguru forums proberen een paar mensen te organiseren om dit massaal te gaan doen, met zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk duped en unique zooi inkopen voor een zolaag mogelijk bedrag, om dit vervolgens bij de NPC te dumpen of op een verlaten plek (in het water rond junon oid) te droppen zodat zo uit het spel verdwijnen. Hieraan zit wel het nadeel dat die dupers nog meer geld krijgen, maar dat hebben ze toch al... En zo verdwijnt die zooi tenminste uit het spel.

Zie hier voor het topic :)
1. je bent niet de enigste met g1 legale gems alleen. Dat heb ik ook.
2. Idee van masaal alles npc is leuk maar ik heb maar 500K en dat heb ik hard bijelkaar gewerkt en dus geen geld voor deze mooie actie.
Anoniem: 144828 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:31:
Ik heb een paar dagen geleden 1miljard gekregen :| heb wat lisent gekocht, veel refine en wat spul :D maar dit is gewoon niet leuk meer. ik heb de rest weg gegeven aan beginners in adventure plain en 200mil aan sweat angel 8)
Leuk dat je de enigste nog niet verpeste chars ( de low lvl's in zant/advanture plain) me je geld ook verklooit hebt..... Lekkere actie,......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138875

ik word helemaal #@$%&@ van die skill bug..
net een nieuwe char begonnen(hawker), koop ik knuckle mastery, use ik em
en vervolgens komtie bij active skills te staan... 8)7
Daarna wil ik power attack doen, zegtie dat ik niet de goede skills daarvoor heb,
(je moet knuckle mastery lvl 1 hebben) terwijl ik kn. mast. lvl 2 heb (nogmaals) 8)7

iemand enig idee wanneer die bug(als het een bug is) gefixt word?
alvast bedankt..

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Ben er dus voor om dit zoort mensen gewoon uit clan te zetten of ze te dwingen dit zoort zooi lekker aan npc te verkopen.
Beetje lopen klagen dat rose naar de klote gaat en er zelf net zo hard aan mee werken, door mensen zo als hun (localhost) Gaat rose naar de klote. Die zou ik liever niet in me clan hebbe.
Tja, ik denk dat jij zo'n beetje de enige in de clan bent die niet heeft meegedaan aan alles.. (waarvoor respect _o_). Maar dat zou dus betekenen dat je de enige LoT member zou worden.. Maargoed, ik weet niet of ik wel door wil gaan, ik kan er gewoon niet op vertrouwen dat straks weer een aantal mensen met gehackte items gaat komen. Ik heb in ieder geval plezier gehad nog even met die gehackte zooi, maar ik ben er nu ook wel redelijk klaar mee :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22

AirX

Tweak Guru

Mja, ik heb een druk leven :P. En een groot gedeelte van mijn tijd wordt nu besteed aan het verdienen van Euro's, en niet zulys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 15:19

Local Host

Het forum is om te leren.

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:30:
[...]

w00h00 ik krijg een hoop aandacht hier 8)

ff serieus ,

Tja ik zie die drops eigenlijk als het winnen van de loterij.
Als jij 3 miljoen wint met een loterij is de kans ook groot dat je het niet naar een goed doel doet. Waarvoor die loterij is :)

En om aan spullen te komen de laatste dagen heb je nou eenmaal veel geld nodig, als dat de waarde is van zo'n product op dat moment verkoop ik het voor die waarde.

Als jij een 200 euro op straat ziet liggen en de eigenaar is nergens te bekennen raap je het ook op .... ( ik wel tenminste )

Verder geen geflame aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

zo zie je maar hoe dupers/hackers een community kunnen verneuken :(

* Anoniem: 95989 doet uninstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 20-06 10:35

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:22:
[...]

1. je bent niet de enigste met g1 legale gems alleen. Dat heb ik ook.
Met alle respect Fly.. Maar hoe weer je 100% dat die legaal is :P Kan niet lol en das nu ook gewoon de pest.

De Gm's hebben gezegt er wat aan te doen dus kom maar op.. Verder moet je je niet te druk maken HET IS EN BLIJFT EEN SPEL! Niks meer niks minder. Have fun en laat de ergenissen gewoon zeg maar in het ene oor derin en de andere eruit.

Tuurlijk erger ik me ook wel is als voorbeeld als ik steeds twee man alleen charms zie gebruiken om de paar minuten maar ach laat maar gaan dan ga ik wel op een ander plekkie mollen.

[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 10-06-2005 15:13 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03
Het is nog niet eens een spel, het is de beta van een spel... en wij zijn gewoon beta testers!
En ik ben al lang blij dat die hackers het tijdens de beta doen anders had je dit gekloot tijdens de echte versie gehad en dan was je echt zuur want dan betaalde je er ook doodleuk voor...

Het enige wat ik jammer vind is dat de mensen van Rose gewoon lopen te klooien met half gare patches om snel iets te lijmen

btw, dit wil niet zeggen dat ik goedkeur wat die hackers hier doen.
en die hoge prijzen voor bijv. de socket items op dit moment tja je kan het verneukte economie noemen, je kan er ook mee leren leven.

ik hoop dat de mensen van Rose eens even flink gaan bugfixen want tis er niet beter op geworden sinds de reset. (de laatste patch is helemaal een lachertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:05:
[...]

Tja, ik denk dat jij zo'n beetje de enige in de clan bent die niet heeft meegedaan aan alles.. (waarvoor respect _o_).
Dank u dank u
William/Ax3 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:10:
[...]

Met alle respect Fly.. Maar hoe weer je 100% dat die legaal is :P Kan niet lol en das nu ook gewoon de pest.
Ooit een gehackte g1 ruby gezien ???? Ik niet alleen g7... En je weet dat g4 en g7 gems bijna altijd gehackt zijn dus dat is vrij makkelijk dus die niet kopen.
Verder heb ik me ruby's gekocht voor dat al het masale droppen begon.
Local Host schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:01:
[...]

w00h00 ik krijg een hoop aandacht hier 8)

ff serieus ,

Tja ik zie die drops eigenlijk als het winnen van de loterij.
Als jij 3 miljoen wint met een loterij is de kans ook groot dat je het niet naar een goed doel doet. Waarvoor die loterij is :)

En om aan spullen te komen de laatste dagen heb je nou eenmaal veel geld nodig, als dat de waarde is van zo'n product op dat moment verkoop ik het voor die waarde.

Als jij een 200 euro op straat ziet liggen en de eigenaar is nergens te bekennen raap je het ook op .... ( ik wel tenminste )

Verder geen geflame aub.
Lotery :/
Iemand breekt in je huis vlucht en laat alles wat hij gestolen hebt ergens liggen, dus moet ik het maar houden.
Het gaat om niet legaal verkregen spullen.. wel iets anders als jou lotery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
IK BEN NU DEFINITIEF UIT ROSEON

Gezeur ook overal,

Beginnen ze eerst moeilijk te doen als je full crafted g2 topaz hebt en nu heeft iederen g7 beginnen ze weer te zeuren.Ook al heb je iets legaals gaan ze nog zeggen dat je hackt nou no ty. Ik doe spel voor mezelf en als je iedereen met g7 ziet dan ga je zelf ook gebruiken anders geen fun. Maar ben die discussie zat ingame ik kap er nu mee.

Gaan jullie maar lekker door met doordrammen over g7's en over geld. Zonder miljoenen koop je op dit moment niks dus dan ben je wel verplicht om zoveel geld te hebben. Anders kan je nog niet eens upgrade van 5x naar 7x kopen.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acidrain schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:38:
btw, dit wil niet zeggen dat ik goedkeur wat die hackers hier doen.
en die hoge prijzen voor bijv. de socket items op dit moment tja je kan het verneukte economie noemen, je kan er ook mee leren leven.
True, hacking in een spel is niet leuk (blijkt wel keer op keer in ROSE).

Maar bedenkt je wel, dat als die hacks niet aan het licht komen, ze ook niet gefixed kunnen worden... ;)
Het zal me dan ook niet verbazen, dat mocht ROSE P2P worden, dat er dan ook hacks naar boven komen... Sad, but true... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:05:
[...]

Tja, ik denk dat jij zo'n beetje de enige in de clan bent die niet heeft meegedaan aan alles.. (waarvoor respect _o_). Maar dat zou dus betekenen dat je de enige LoT member zou worden.. Maargoed, ik weet niet of ik wel door wil gaan, ik kan er gewoon niet op vertrouwen dat straks weer een aantal mensen met gehackte items gaat komen. Ik heb in ieder geval plezier gehad nog even met die gehackte zooi, maar ik ben er nu ook wel redelijk klaar mee :/
't is dat ik niet speel anders zou ik zeker 2e zijn die er nog bij mag ;)

maar idd dat soort mensen clan uit. ik vind als clan sta je ergends voor en als 1 iemand gaat scammen en aan de lameheid mee doet krijgt de clan al een slechte naam en brengt andere in verleiding tot het zelfde te doen.

wat er op het moment gebeurd is dat er een berg mensen NOG een reset eisen. gezien er aan het begin fout ging. door nickrippers, hackers, etc. zijn er nogmeer mensen gaan hacken. maar gravity weigert toch nu te resetten, gezien ze al weinig spelers en interesse hebben. verder zijn de GM's te druk bezig te slapen en aan luna, eldeon quests + item drops te werken.

maar zoals ik lees en hoor overal schat ik rose vrij kansloos op een gewone vrijemarkt. zoals ik al voor de reset zei :>

offtopic:
bij guild wars heb je ook van die scammers die niet echtzeldzame items maar wel leuke items voor een hoop geld rond proberen te verkopen. echt belachelijk. al die mensen mogen van mij geblokt worden :r

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Lector schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:03:
[...]
Maar luitjes van 23 jaar die denken "Iedereen doet het, dus ik doe het ook"!? Ga alsjeblieft nadenken en vorm je eigen mening, en niet die van een community zoals die van R.O.S.E. Wat eens wat kritisch naar je eigen handelen en kan hele nare shit gebeuren als we die vaadigheid massaal gaan verliezen.
Hoewel ik het met de strekking van je post wel eens ben, vind ik dat je niet kan zeggen dat iemand niet nadenkt als hij besluit ook mee te doen...
Meedoen met alle anderen kan namelijk ook een heel goed overwogen keuze zijn ... Waarom zou je als enige op de server het volgens de regeltjes gaan doen als de mensen om je heen alleen maar rijker en rijker worden.
Ik verkocht vannacht een staffje waar ik zelf 30k voor heb betaald voor 15 miljoen.. Waarom zou ik hem voor minder verkopen en mezelf tekort doen?
Daarbij komt nog dat je eigenlijk wel mee moet doen zoals in het volgende voorbeeld:
Moet je je voorstellen dat je met je legaal verdiende 50k lekker alle shopjes gaat afstruinen... en je niks kan kopen omdat zelfs fokking blood charms voor 1 miljoen verkocht worden.. :/
Daarnaast is het zo dat vrijwel niemand meer de echte van de gedupete items kan onderscheiden..tuurlijk van een g7 gem kan je zeggen dat die wel gehacked moet zijn, maar een charm wordt al lastiger...
Ik baal meer van Gravity die niks aan de oorzaak van het probleem doet...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 10-06-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 00:34
Ik wou dat die reset nooit geweest was.
De hele hacking toestand is heel erg toegenomen daardoor.
IK eis dat de GM's de servers waar het spel op draait voor een week lang offline houden (mede als straf voor de hackers) en hard hun best gaan doen om een ten eerste die bug te fixen en ten tweede een gameguard bouwen die alle cheatings/hackings in de gaten gaat houden.

Het is wel leuk om veel geld te hebben enzo, maar het verneukt het spel veel te erg. De hele ROSE community gaat naar klote op deze manier. Aanhang is sterk aan het afnemen.
Als ze het spel straks p2p is zal niemand het spel gaan spelen omdat ze weten dat er gehackt wordt en dat dat dus het spel verneukt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:55:
IK BEN NU DEFINITIEF UIT ROSEON

Gezeur ook overal,

Beginnen ze eerst moeilijk te doen als je full crafted g2 topaz hebt en nu heeft iederen g7 beginnen ze weer te zeuren.Ook al heb je iets legaals gaan ze nog zeggen dat je hackt nou no ty. Ik doe spel voor mezelf en als je iedereen met g7 ziet dan ga je zelf ook gebruiken anders geen fun. Maar ben die discussie zat ingame ik kap er nu mee.

Gaan jullie maar lekker door met doordrammen over g7's en over geld. Zonder miljoenen koop je op dit moment niks dus dan ben je wel verplicht om zoveel geld te hebben. Anders kan je nog niet eens upgrade van 5x naar 7x kopen.

Gerwin
Jezus ger.. Adem in adem uit....
Je moet kunnen begrijpen dat mensen balen en dat uiten. Ik weet niet wat er gebeurt is vandaag. (zit op me werk) maar je lijkt wat boos. Wat is er aan de hand ?????
Je trok je nooit wat aan van wat ik zij en nu opeens ben er 1 dagje niet en opeens stop je ???
Kom op.. whats up chill,
Ik maar me druk vanwege al de hackers maar blijf ook toch nog.
Kom op ger please.
We hebben je nodig als onze support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 10:52
Ik zeg gewoon alle items deleten, en alle zullie resetten tot 100k voor lvl40+ 200k 50+ etc.

Tis hard om dan weer even op nieuw te beginnen, maar de economie is daarmee gereset volgens mij.
Heb nu ook veel teveel geld door sockets spul te verkopen voor miljoenen.
En lionbs's craften leverd ook een aardige duit op. Maar dat deed het voor de g7 drops ook al.

Verder vind ik het nog steeds een leuk spel. Alleen pvp zonder g7's haal je niet.
Kan nu tenminste wel een keer zeggen dat ik miljoniar ben geweest, en een g7 heb gehad.
Maar dan nog, delete de zooi maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:35:
Ik wou dat die reset nooit geweest was.
De hele hacking toestand is heel erg toegenomen daardoor.
IK eis dat de GM's de servers waar het spel op draait voor een week lang offline houden (mede als straf voor de hackers) en hard hun best gaan doen om een ten eerste die bug te fixen en ten tweede een gameguard bouwen die alle cheatings/hackings in de gaten gaat houden.

Het is wel leuk om veel geld te hebben enzo, maar het verneukt het spel veel te erg. De hele ROSE community gaat naar klote op deze manier. Aanhang is sterk aan het afnemen.
Als ze het spel straks p2p is zal niemand het spel gaan spelen omdat ze weten dat er gehackt wordt en dat dat dus het spel verneukt.
De laatste regel is natuurlijk Bullshit, tegen de tijd dat rose echt p2p wordt, dan is de beveiliging heus wel goed, en zullen er zeker geen hacks meer zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FnF schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:07:
[...]

De laatste regel is natuurlijk Bullshit, tegen de tijd dat rose echt p2p wordt, dan is de beveiliging heus wel goed, en zullen er zeker geen hacks meer zijn.
ALS ze het oplossen ja. Maar zoals het er nu naar uit ziet, is dit nog geen bullshit.
Maar met de rest wat ik zei ben je er wel mee eens dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 10-06-2005 17:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:14:
[...]

ALS ze het oplossen ja. Maar zoals het er nu naar uit ziet, is dit nog geen bullshit.
Maar met de rest wat ik zei ben je er wel mee eens dan?
Tuurlijk lossen ze dat op :)

Verder ben ik het wel met je eens, alleen heeft een week de servers plat leggen toch geen nut, ze komen dan toch wel weer terug, en levert alleen maar frustraties op bij de gamers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:06:
[...]

Verhaal over dat je wel mee moet doen omdat de economie verneukt is en je anders niets kunt kopen...
Op je verhaal heb ik twee reacties. Allereerst vindt ik als je ervoor kiest (bewust dus) om erin mee te gaan (met alle ethische consequenties van dien) dat je er tenminste over na hebt gedacht. De daaruit voortvloeiende discussie over hoe jij die keuze voor jezelf kunt verantwoorden (andermaal, ethisch gezien) laat voor een andere keer liggen.

Ten tweede de meeste mensen die meedoen maken die keuze niet bewust, maar hebben dollar (of zuly) tekens in hun ogen en gaan gewoon graaien. Kijk maar naar de drukte als er weer iemand aan het strooien is. Op die mensen heb ik kritiek. En tuurlijk ze zullen zeggen dat het maar een spekl is en als je voor een echte keus in het leven komen te staan dat ze dan wel ethisch verantwoord zullen handelen. Toch vraag ik mij dat af, ethisch kritisch denkvermogen is en bewustwordigsproces die je moet ontwikkelen, een vermogen dat zeker NIET inherent aan elk mens is. De geschiedenis heeft ons al vaak genoeg geleerd dat als er iets is waar de mens goed in is, is het dat hij/zij iets afschuwelijks voor zichzelf kan goed praten.

Mijn keus is dan dus ook dat ik er niets mee te maken wil hebben, wordt het daardoor lastiger, zo niet onmogelijk, dat is dan maar zo. Dat is van minder belang dan mijn ethische principes.

En Local, je argument van de loterij gaat niet op, wil je dat ik je dat nog ga uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het vergelijken van ethische principes van een spel met het echte leven kan je niet zomaar doen; in de eerste de beste FPS is het de bedoeling om mensen neer te knallen, dat doe je ook niet zomaar irl.
Juist daarom is het 'maar een spelletje'... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

GJ-tje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:02:
[afbeelding]
Weet iemand van jullie, wat dat gekke zwarte vierkantje is? :?
Zet de brightness van je monitor eens wat hoger :P . Is helemaal niet zwart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Oke moeten jullie opletten: er loopt nog een LoT clan rond. LegendOfTweakers..... :X :r

Lees maar zou ik zeggen
(dat bovenste chat scherm heb ik erbij geshopt, dacht dat het laatste stuk van het gesprek ook op screenie stond... niet dus :+. Het is dus later nog opgezocht )

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171CwksN6AP.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rooster op 10-06-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG LAMERS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Jemig en dan die reactie ik laat je hacken.. Wat een .... Laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Lector schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:22:
[...]

En Local, je argument van de loterij gaat niet op, wil je dat ik je dat nog ga uitleggen?
Mij hoeft niets uitgelegd te worden; ik wilde gewoon een mening geven, van waarom ik drops heb opgeraapt; dit is mijn mening en daar hoeft verder niemand het mee eens te zijn. Het is mijn gedachtegang erachter. :)

Ik neem wel aan dat iedereen het er mee eens is dat je gewoon je items duur moet/kunt verkopen als de " markt " daar na is.

Ik dupe of hack verder niet, dus alles wat ik verkoop of schenk is gevonden.

Ik wil alleen zonder verder boze reacties ofzo van mensen te krijgen nog ff het volgende kwijt.
Iedereen die hier de moraalridder loopt uit te hangen ( ik noem geen namen ) heeft zeker ook allemaal netjes zijn software gekocht, of download niets. En als ze een download site zien geven ze netjes aan bij de instanties ?
Hoor ik daar een NEE ?! Nou dan doe je zelf toch precies hetzelfde als in R.O.S.E. met gedupte items ?! :+

Ik hoef verder geen reacties op de laatste zinnen, maar ik wou het ff kwijt. Iemand die me hierop denk te moeten aanspreken moet mij via het IRC kanaal van tweakers\rose maar even benaderen na 21:30, want dan ben ik klaar met werken. Ik sta open voor reacties. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiander
  • Laatst online: 25-05 10:43
Ze zouden idd beter de servers voor een tijdje afsluiten zoals Rakkerzero zegt. Dan gewoon alle g7's en g4 verwijderen alle level 5 kleding en hoger weg en bij mensen die meer dan 1m zuly hebben dat gewoon verlagen naar 1m zuly.

Iedereen die hackt, duupt, duur koopt ,verkoopt, ... maakt het spel voor de mensen die het eerlijk willen spelen niet leuk meer. En de mensen die daar als kippen komen afgestormd als er weer wat te rapen valt, stimuleren alleen het hacken. Ik kan met mijn miezerige 20k zuly niets deftigs meer kopen omdat de prijzen gewoon ontzettend hoog zijn en zelf dingen duur verkopen doe ik niet. Ik ga alleszins geen shopje meer openen voorlopig omdat iedereen dan bij mij goedkoop kan kopen en dan voor meer doorverkopen en dat wil ik niet. Dan is er ook nog die verschrikkelijke lag voor het moment. Ik wou dat er een beperking kwam op de tijd dat je een shop kan openen (1 uur per dag of zo).

Verder heb ik geen last van de skills bug. Ik kan gewoon mijn mighty shot (of hoe noemt het) gebruiken.

Typ voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:32:
Oke moeten jullie opletten: er loopt nog een LoT clan rond. LegendOfTweakers..... :X :r

Lees maar zou ik zeggen
(dat bovenste chat scherm heb ik erbij geshopt, dacht dat het laatste stuk van het gesprek ook op screenie stond... niet dus :+. Het is dus later nog opgezocht )

[afbeelding]
pfff die gasten gelijk pvpen in clanfield LAMERS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Oh mijn god, is het mogelijk om het password te veranderen? Er staat incorrect password, dat kan je niet menen :( :( :(

Lig hier met 100+ hardslagen bij te komen, ik zal wel 4x 8)7 een tikfout hebben gemaakt. Plz laat het niet gebeuren

[ Voor 35% gewijzigd door Rooster op 10-06-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:21:
Oh mijn god, is het mogelijk om het password te veranderen? Er staat incorrect password, dat kan je niet menen :( :( :(

Lig hier met 100+ hardslagen bij te komen, ik zal wel 4x 8)7 een tikfout hebben gemaakt. Plz laat het niet gebeuren
Hehehe zenuwpees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Nu wil ik hier verdomme een punt achter zetten al dit gezever over dat "dupen" het is nu gefixed;
gravity verzind wel iets over hoe ze dupers aanpakken (er zijn al 5 mensen gebanned en een paar hebben gesprekken gehad met Astroth < gmmickey , dupe is gefixed *er is een andere methode maar de hardcore haxors wereld wil deze niet publiceren ergo hier hoef je niet bang voor te zijn.* en rose doet zijn uiterste best (ze hebben een nieuwe porgammeur, dus er zijn wat technishe foutjes) om de problemen te fixen. Verder het is onzin om andere te beschuldigen van hacken als ze er een beetje shinny uitzien, in de echte wereld proberen mensen ook zoveel mogelijk geld te verdienen om later te kunnen rentenieren. JIJ zegt toch ook niet; "nee nee dat hoef ik niet,,,, dat geld is mischien wel van een bakoverval/pinpasjeroof *die veel in nl gebeuren* en gaat dan honger lijden..... nee ook JIJ pakt dat geld en zorgt voor een toekomst voor jezelf!!! Zeg niet dat dit niet waar is , want dan vind ik je echt een loser want zo is de mens...... en is het nu aub afgelopen met deze nonsense, dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 13:39
Ik wacht nog wel een paar dagen voor ik weer ga spelen. iig tot de lvl / skill bug er uit is.

ik hoop ook dat de fuckedup economie weer een beetje normaal wordt. Met mij 20k kom ik nl. niet echt ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
Nu wil ik hier verdomme een punt achter zetten al dit gezever over dat "dupen" het is nu gefixed;
gravity verzind wel iets over hoe ze dupers aanpakken (er zijn al 5 mensen gebanned en een paar hebben gesprekken gehad met Astroth < gmmickey , dupe is gefixed *er is een andere methode maar de hardcore haxors wereld wil deze niet publiceren ergo hier hoef je niet bang voor te zijn.* en rose doet zijn uiterste best (ze hebben een nieuwe porgammeur, dus er zijn wat technishe foutjes) om de problemen te fixen. Verder het is onzin om andere te beschuldigen van hacken als ze er een beetje shinny uitzien, in de echte wereld proberen mensen ook zoveel mogelijk geld te verdienen om later te kunnen rentenieren. JIJ zegt toch ook niet; "nee nee dat hoef ik niet,,,, dat geld is mischien wel van een bakoverval/pinpasjeroof *die veel in nl gebeuren* en gaat dan honger lijden..... nee ook JIJ pakt dat geld en zorgt voor een toekomst voor jezelf!!! Zeg niet dat dit niet waar is , want dan vind ik je echt een loser want zo is de mens...... en is het nu aub afgelopen met deze nonsense, dank u.
mee eens :Y) _/-\o_ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiander
  • Laatst online: 25-05 10:43
Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:21:

Haha, ik had daarnet: "User allready logged in", of iets in die aard. Toen stond mijn hart ook wel even stil. Maar na nog eens mijn wachtwoord ingevuld te hebben logde hij direct in en er is niks verandert aan mijn mannetje.

Typ voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door die patch is wel veel overhoop gehaald hoor... Heb lightning gekocht omdat ik hoorde dat die skill het voor een muse nog wel deed; dus ik proberen, en ja hoor. Maar ik had nog wat skillpoints omdat ik mijn andere skills al gemaxed had dus ik level lightning op. Kost het steeds maar 1 skillpoint en kan ik m tot lvl 7 opwaarderen, terwijl daarvoor level 13 van een van de passives voor nodig is wat pas vanaf lvl 70 kan (en ik ben dus 53 nu). WTF?

Bovendien als ik mobs strike worden ze fainted, maar lopen ze wel door; en soms lijkt het alsof ze blijven staan (fainted) maar dan gaat er na een paar seconde toch HP van me af, oftewel volgens de server staan ze op me in te hakken. Ik attack ze dan op de plaats waar mijn client denkt dat ze staan, en de drop wordt netjes naast me gegenereerd, waar de mob dus echt stond.

Zo kun je ook een aardig beeld krijgen van wat server-side, en wat client-side afgehandeld wordt.

Maar goed. Kan nu dus wel een beetje hakken, ter compensatie van alle andere uitgevallen skills. Mocht het nog normaal worden binnenkort gooi ik mijn illegale geld weg, en ga ik weer normaal verder.
JIJ zegt toch ook niet; "nee nee dat hoef ik niet,,,, dat geld is mischien wel van een bakoverval/pinpasjeroof *die veel in nl gebeuren* en gaat dan honger lijden..... nee ook JIJ pakt dat geld en zorgt voor een toekomst voor jezelf!!! Zeg niet dat dit niet waar is , want dan vind ik je echt een loser want zo is de mens......
offtopic:
Ach, er zit een groot verschil tussen hoger lijden en gewoon normaal lekker kunnen leven. Ik - en velen met mij - probeer een balans te vinden in het spel, getuige mijn te hoge lightning skill tegenover onbruikbare andere skills. En het spel moet leuk zijn, en dat is het niet als het niet goed gebalanceerd is. Dus ja, ik gooi straks een berg geld weg en ga dan weer netjes verder. En nee, ik gebruik geen enkele gem op dit moment. Heb alleen nog mijn originele quest-gems in de warehouse liggen voor 'straks'. Dan ben ik maar een loser :X

(edit)
Ik wou dat er een beperking kwam op de tijd dat je een shop kan openen (1 uur per dag of zo).
Heb ik al een suggestie voor op de roseon.com website voor ingevuld. Moet je ook doen. Als genoeg mensen er om vragen maken ze het misschien.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 11-06-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

FnF schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:07:
[...]

lieverd jij hebt zeker nooit Ragnarok online gepseeld? nee dacht ik al. ik kan je vertellen dat daarvn laast de hele database met wachtwoorden+nicknames op google te vinden was. waaronder ik zelf er zelfs bij stond. heb ondertussen met google wat geregeld dat ze het voor nu weghalen als het goed is.
NEE de beveileging word en blijft brak... het is en blijft Grav mensen die doen niet aan goede comunity. alleen aan verslavende gameplay.
Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
advies lees korte samenvatting iets van punten onderaan

mjah we zijn niet allemaal. als iemand met een grote tas geld aankomt en het mij geeft vraag ik me toch wel een aantal dingen af. verder is je gedoe erg overdreven en niet te vergelijken, games blijven games.
de markt van de echte wereld rust op veel meer dingen. maar jah eigenlijk doet praktisch iedere high lvl mee aan de de scam. hij ziet andere refine spul duur verkopen en gaat op de zelfde rpijs ongv zitten. ipv de prijs die het echt waard is. zoals ethers etc, emaal op luna c'mon man zeldzaam my ass. wrm toch meer dan 1xk...

voor mij hebben een aantal dingen zich bewezen en zijn feiten. Grav moet nodig een KEIHARDE schop onder z'n kont krijgen zodat er een lampje gaat branden.
een vrije markt bij Rose heeft zich alwel bewezen. een max auto price is gewoon nodig.
hacks & scams zijn je beste vrienden wil je popie worden in het spel.
en OMg my ******* hell... als er een beetje geld bij komt kijken lopen mensen snel mee.

heb het idee dat als je in een gevecht staat met een aantal jullie en je bent met z'n 2'e over en ik word aangevallen. en jullie kunnen 2 dingen doen dat ik de lul ben. want optie 1 is mij helpen en redden, als ik dood ga is m'n account dood. optie 2 een berg waardevol spul zoals zuly/gems/etc.

real clanm8es :Y)

lang verhaal kort:
scammen en hacken blijft lame, als je eraan mee hebt gedaan en/of dingen hebt aangenomen waarvan je weet dat het fake is ben je gewoon slecht bezig (net als mensen die commentaar hebben op de pokitiek maar niet gaan stemmen), en mag je eigenlijk nooit zeuren over ookmaar iets (al word je account gehacked en leeg gezogen). met dit gedrag word rose door de SPELERS verpest en niet de GM's.
wilt Rose nog iets worden zijn de GM's gedwongen anti hack+scam uit te denken en te maken. maar dit duurt 3x langer dan edleon in elkaar knutselen. reken maar uit

over p2p, als rose binnenkort p2p gaat = het dikke verlies no chance dus.
over de geripte LoT, mjah had alwel zo eits verwacht, wij GoTers worden altijd al gekloond overal :/ nadeel is dat onze kloons er zo lelijk uitzien altijd :o
servers sluiten en de gems eruit pogen te halen is geen doen. kan me nog herinderen dat er de 1e week een garnet dropper in zant kwam 2/3x ofzo. zeiden mensen uit friends list (noem geen namen) kom snel naar Zant overal Garnets man,... toen had ik al echt iets van,.... triest wth ga je nu garnets rapen. al was ik Zant zou ik gewoon een uur rose afsluiten tot de lag door al die noobs die eropafkomen weg zou zijn. er is een reden dat de game niet auto garnets regend, echt waar. welke verzin maar eens -_-;; en spread the word want sommige kunnen zich geen reden bedenken.

niewe reset zie ik ook zo snel nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 82384 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:25:
Zet de brightness van je monitor eens wat hoger :P . Is helemaal niet zwart. :)
Zal voor mij weinig nut hebben, ben kleurenblind... ;)
Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:32:
Lees maar zou ik zeggen

[afbeelding]
Dat word dus letten op het icoontje van de clan dan. Lame is het inderdaad... :( Ach, dat zullen zij ook wel over ons denken...
En toch hé... Toch zijn de namen van 'onze' clans beter :+

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 11-06-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen123.jpg%0D%0Ahttp://members.home.nl/ching/screen123.jpg
we kwamen ze gisteren avond weeer tegen.
Hehe ik sprak hem aan, gaatie engels met me praten, paar minuten met ze gebabbeld , ze zijn wel flink in shock geraakt :+

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 11-06-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

laat hem lekker .. alsof jullie allemaal zo lief zijn.
jullie pakken zelfs ook gedupte items op (sommige van de clan dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:21:
Het ging imo over een 'geclonede' clannaam, of manier van naamgeving. Dan is het imo ook terecht, dat je er wat over zegt...
Wat heeft dit met die clannaam (of namen) te maken? :? Maar kunnen we dit geen moment met rust laten? :? Alsof 'wij' de enigen zijn, die ze opgeraapt hebben... Alsof wij de enigen zijn, die er wat dingen mee doen... 8)7
Ik heb ze zelf niet opgeraapt (ben zelf L24), maar doelde nu in het 'we' als in de spelers die ook op GoT zitten... :)
Begin dit een beetje beu te worden nu, dit 'gezeur' omtrent gedupe'te items. Het is gebeurd, sancties komen als ze komen moeten toch wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146244

Zo als gewoon gaan er weer diversen geruchten over reset.
Als ze weer resetten gaan ze gewoon weer hacken denk ik dan dus R.O.S.E. zit nu in een circeltje waar je niet meer uitkomt.

conclusie dit spel moet offi worden en goed beveiligd.

Ik word scheitziek van dit spel ik heb er geen meer in en ga ook geen moeite meer doen om straks als er gerset word en het is nog steeds een(laat ik het netjes zeggen) bende doodleuk verder spelen.

Ik heb WoW nog liggen voorlopig even dat spelen om zegmaar af te koelen ze liggen bij Gravity egt te slapen en ze laten niks weten de site ziet er afgemaakt uit maar dat zijn ze in de verste verte nog niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146244

ooh ja en hoe kun je nog in dit spel vertrouwen hebben ze laten helemaal niets weten.

Ik erger me er echt aan dit zou zo`n goed spel kunnen worden en ze lopen het zo te verzieken.
Als er een reset komt wil ik zeker weten dat ik na verloop van tijd mn account kan kopen dan ga ik zeker weten spelen maar als dit niet zo is tjah..... :( wat moeten we ermee.

Ze zouden is bij hun concurrenten moeten aankloppen mischien een idee ?

Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou nou eens op over dit gedoe.... lol jullie kunnen het gewoon niet laten of wel??? < ik kijk nu heel boos naar je. Even een mededeling voor mensen die het nog niet weten Deebee (ook wel deebs genoemd :P ) is GEEN gm. Hahahaha het was gewoon een grapje en iedereen trapte er goed in. Ik ga niet alle screenies plaatsen , maar dit is er een voor het gevecht tussen deebs en matt (1) (deebs won, mmm wrom klinkt dat zo logish? :P) en hier is een screenie van deebs die de menigte lekker pest.. hehehe (2)

1 http://www.freewebs.com/desertraven/screen070.jpg
2 http://www.freewebs.com/desertraven/screen068.jpg
*als de links je terug linken naar got... ff in een 2e explorer zetten

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 11-06-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een paar leuke screenshots van 'bugs'. (edit: vinneh, 't is geen lag want als ik bezig ben reageert het spel (client en server) wel meteen. Nouja, in ieder geval geen lag in de klassieke zin dan :) )

Ze zijn wat aan de grote kant, dus ik heb ze maar gelinkt ipv hier inline gezet.

Doonga Claw gekregen voordat de Doonga Captain dood is (server is iets sneller dan de client)

Ik sta veel te ver weg voor een attack (die ik wel geinitieerd heb) maar ik kill toch de Doonga; en bovendien van de Jam ongeveer midden tussen ons in.

Hier kill ik op de juiste manier een Doonga alleen is hij mij ondertussen aan het aanvallen (terwijl hij dat niet kan van zo'n afstand) en de drop die hij doet achter me valt.

Kennelijk hebben de server en client nogal eens verwarring over wat zich waar bevindt.

Het gekke is, dat ik dus regelmatig merk dat een monster zich niet bevindt op de plaats waar mijn client hem neerzet (dat kan ik snappen), maar dat als hij zich in beweging zet (nieuwe info van server -> client neem ik aan) hij niet verspringt. Het lijkt dan dus alsof mijn client de positie van het monster bepaalt - maar dat kan natuurlijk niet want dan zouden verschillende clients verwarring krijgen.

Wellicht dat Rose geen absolute posities stuurt, maar alleen 'beweeg in die richting' of zo. Wel loop ik altijd naar de plaats die mijn client bepaalt om het monster aan te vallen, en dat lukt dan wel (ondanks het feit dat de server het monster ergens anders heeft staan).

Al met al nogal verwarrend, en vooral vervelend dat je niet ziet dat monsters je aanvallen voordat ze je al om de oren aan het slaan zijn (en nu er een bug in zit dat ik mijn cure-skill niet kan gebruiken :) ).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 11-06-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is dat gewoon dikke lag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 08:20
hmmz, ik verloor net 30.000 en werd wel een level hoger :/ wtf

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 20-06 22:03

ErA

het spel is voor mij compleet verziekt.

Heb 4 dagen gespeeld met de grootste lol. Ben nu een level 34 soldier met alles op Str.
Vechten heb ik geen zin meer in omdat het te lang duurt, pas als mijn leapslash en bloodattack weer werken ga ik verder. En het liefst zie ik een reset. De game is fucked, de economie ook en het zal NIET meer goed komen, wat je ook doet. Je moet namelijk denken aan eerlijkheid, en het afnemen van iedereens rubys etc is niet eerlijk wat de een heeft betaald met eerlijk geen en de ander weer niet. Reset is de enige manier om alles goed te zetten.

Ow en ff het moraalridder kwestietje.
Ik had zelf een screenie gepost van localhost die 27 gems had +7. Mgoed iedereen hier zou die shit oppakken als het op de grond lag. 1 ieder die nee zegt liegt en probeert het zichzelf goed te praten totdat hij de kans krijgt om voor 10K een G7 te kopen.
Dus laten we elkaar daar niet meer op veroordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:21:
Daar heeft niks mee te maken, je doet alsof wij hackers zijn, ik heb niks gepakt.
Ik verkoop alleen mn dure dark senior glove 30mil en daarmee koop ik AL voor 60k en ik koop g7 garnets voor 300k bij een shop, dat noem ik geen hacken.
Ik pas me gewoon aan de economie en het kan mij niet schelen of het echte of neppe garnets zijn.
Dat moet de GM's maar fixen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 12-06-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat mij opvalt, elke keer als ik zeg dat het onderhand wel genoeg is er toch weer ééntje het laatste woord moet hebben en dan komen zé natuurlijk weer met de reset (begin me af te vragen welke lvls somigen van jullie zijn< mischien jaloezie op hogere lvls.....). DE RESET KOMT NIET > STAMP DIT MAAR IN JE KOP EN HOU NU VOORAL HIEROVER OP>>>>> MIKE WORD BOOS...... wat ik nu ga zeggen mag je aannemen als het geen wat gaat gebeuren ; N.I.K.S < wat er gebuert is dat de economie zichzelf oplost,,,,... er zijn nu veel items en veel geld... men heeft graag leuke items ergo leuke items worden duur ergo geld word minder... mensen hebben minder geld dus willen minder betalen voor iets... gevolg prijzen dalen. Voor de rest dat er een paar mensen met miljoenen zijn (denk niet dat elke shinny gast miljoenen heeft... somigge wel, maar de meesten niet) en jij diegene bent die dat niet heeft.... denk na zo was het voor de reset ook al. Ik kende ook mensen met 1 miljard.... het enige wat er nu is in rose is wat ze in de echt wereld inflatie noemen en de economie van rose (die best realistisch is, al zien sommigen dat niet in) zal langzamerhand weer herstellen. EN NOG EEN DING NIET HACKERS MAAR DROPPER HEBBEN HET NU "TIJDELIJK" VERNEUKT.... hackers doen het alleen om het spel beter te maken,,,, droppers willen het spel vernielen. Nu wie hier verder over wil klagen richt maar een ACTIECOMITÉ op en een SITE en gaat DAAR zeveren < dit is verdomme nog erger dan toen de clans werden opgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 14:44
Je ziet de mark al heel erg herstellen. Zie spullen al heel snel weer terug lopen. Misschien hebben ze wel expres de skills uitgeschakelt. Hier door moeten iedereen veel meer gled uitgeven aan healt. En dat word meestel wel een betere en duurdere healt spullen. En voor ammo zie je ook alleen maar dure ammo. Zo gaat het geld er weer wel uit. Maar het is wel beter als je helemaal niks meer kunt dumpen. (dump wel eens iets wat ik niet wil heb wel gelijk een hoger hart slag en rammen op de toesten om het snel weer te pakken).

Is er iemand intresse in een Lion BS met:
21 dodge en 3 dex en 3 att power
20 dodge en 3 att power 30 hp
Vers van de pers. En ze worden niet in game verkocht. Alleen aan me mede tweakers! Whisper me maar in de R.O.S.E.

[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 12-06-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106325

Hoeveel moet je voor dat schild hebben? die van 24 dodge en 2dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

ErA schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:14:
Ow en ff het moraalridder kwestietje.
Ik had zelf een screenie gepost van localhost die 27 gems had +7. Mgoed iedereen hier zou die shit oppakken als het op de grond lag. 1 ieder die nee zegt liegt en probeert het zichzelf goed te praten totdat hij de kans krijgt om voor 10K een G7 te kopen.
Dus laten we elkaar daar niet meer op veroordelen
Nou scheer de mensen wel erg over een kam lijkt me he. Ik heb tot op heden nog geen enkele drop van de grond gepakt en ik ben ook niet van plan het wel te gaan doen. En voordat je nou gaat roepen dat ik gewoon nog niet in de gelegenheid gebracht ben en het heus wel zou doen als ik de kans kreeg (want zo klinkt je post nogal): ik heb er al 2x naast gestaan dat iemand in de buurt ineens hearts begon te droppen, en 1x met g7 garnets, en nee ik heb niks gepakt. Ik hoef die troep gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121348

Lekker met zun allenruzien over hoe kut het allemaal wel nie is in rose? jongens relax ofzo..

zoals gezegd: het is beta fase..dus tsja shit happens..

En ethisch gedoe over geld ja of nee...je kan er niet omheen 99% is hacked money....en zelfs als je eerlijk bent (beste manier is g7 dumpen ..maar npcen kan ook maar levert geld op)...duurt het nog wel even voor je normaal kan spelen. En ff natrappen...clerics hebben het ut zwaarst no attpower watsoever -.-.

Ik heb met mijn char totaal nie meegedaan aan de dupegedoe (heb800k nog steeds), maar jeontkomt er nie aan bij het traden of sjopzetten. Ik heb er het leukste van gemaakt door een unique te lenen FOUT geld te lenen DUPED gems te lenen en deze gewoon te gebruiken bij een noobie char met lekkr dure arrows (storm).....doe ik hiermee iets fout?...ik vind van nie...ik lvl een noob spendeer gedupede money (die dus uit de economie gaan) en de g7's wordenn nie gebruikt voor me mainchar....en ook die verdwijnen soort van uit economie.. toch nog beetje fun om aqua's temollen in 2 shots (lvl 28 bowhawker met 409 attpower aspd 139 kan 189 worden:P met 350 attpower)...niemand die hier last van heeft hoor...Enige wa ik doe is wachten tot rose eens met de beloofde patch zal komen waarmee alle g7 en gedupede spullen (belangrijkste is refines gems uniques hearts en 7/7 15/3 wing) verdwijnen...op een dag dus he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Jee! Ik had opeens een level up op 185% \o/. 'you have earned -414884 exp. points' rofl. Maar kan nu wel weer verder tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Anoniem: 136979 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:17:
Weet je wat mij opvalt, elke keer als ik zeg dat het onderhand wel genoeg is er toch weer ééntje het laatste woord moet hebben en dan komen zé natuurlijk weer met de reset (begin me af te vragen welke lvls somigen van jullie zijn< mischien jaloezie op hogere lvls.....). DE RESET KOMT NIET > STAMP DIT MAAR IN JE KOP EN HOU NU VOORAL HIEROVER OP>>>>> MIKE WORD BOOS...... wat ik nu ga zeggen mag je aannemen als het geen wat gaat gebeuren ; N.I.K.S < wat er gebuert is dat de economie zichzelf oplost,,,,... er zijn nu veel items en veel geld... men heeft graag leuke items ergo leuke items worden duur ergo geld word minder... mensen hebben minder geld dus willen minder betalen voor iets... gevolg prijzen dalen. Voor de rest dat er een paar mensen met miljoenen zijn (denk niet dat elke shinny gast miljoenen heeft... somigge wel, maar de meesten niet) en jij diegene bent die dat niet heeft.... denk na zo was het voor de reset ook al. Ik kende ook mensen met 1 miljard.... het enige wat er nu is in rose is wat ze in de echt wereld inflatie noemen en de economie van rose (die best realistisch is, al zien sommigen dat niet in) zal langzamerhand weer herstellen. EN NOG EEN DING NIET HACKERS MAAR DROPPER HEBBEN HET NU "TIJDELIJK" VERNEUKT.... hackers doen het alleen om het spel beter te maken,,,, droppers willen het spel vernielen. Nu wie hier verder over wil klagen richt maar een ACTIECOMITÉ op en een SITE en gaat DAAR zeveren < dit is verdomme nog erger dan toen de clans werden opgericht.
Jongen, doe is een beetje normaal... Dat mensen hierover discussieren is hun goed recht en dan kun jij wel iedere keer de alleswetende wijsneus lopen uithangen en iedereen met GROTE HOOFDLETTERS een beetje uitschelden, maar je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Er zijn meerdere meningen dan alleen die van meneer DesertRaven |:( .
En het begint me ook te irriteren dat je het steeds maar voor die Hackers opneemt. We weten zo langzamerhand wel dat jij goed bevriend bent met dat volk en dat jij vind dat ze niks verkeerd doen, koop een taart en vier het, maar als je het niet erg vind ga ik ze geen kaartje sturen om ze te bedanken voor het beter maken van het spel... :r

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121348

hey jongens over economie gesproken, wie had het zien aankomen wat er geduped zou worden? En wie is rijk geworden zonder ook maar 1 enkele dupe op te pakken (dus puur verkopen). Ik zat me net te bedenken, dat ik (als econoom zijnde) totaal niet gedacht had over de consequenties van de dupes voor markt. Want als je slim bent ga je hier natuurlijk op in spelen. kbedoel: socket 50-200k vital jam+5=$$$ dat soort praktijken...niet voorzien. desertraven heeft trouwens wel gelijk over de markt hierzo dat ie realistisch is. het is gewoon puur vraag en aanbod...en wat de gek ervoor geeft :). En hoewel ik het niet eg op hacken heb, zie ik zijn punt wel hoor. Degene die aan hacken doen zijn niet de echte boosdoeners maar degene die er misbruik van maken (dmv drops) die hebben het spel vernield. Zie het gewoon zoiets als films dlen van het net, degene die de films kraken doen dat voor fun (ok niet legaal maar alsnog het is voor hun een soort sport) zij brengen dit alleen uit binnen een select groepje, degene die het hier doorgeeft aan de groep beneden die is de echte boosdoener want nu gaat het balletje rollen en komt het in contact met de massa en kan iedereen het dlen (bij wijze van). Ik vind dat degene die het spel uittesten dmv ^hacks^ eigenlijk opgenomen zouden moeten worden in een testteam van gravity. Iedereen kkent de naam DeeBee wel. Als hij nou met een paar andere getalenteerde programmeurs in zo'n team zouden zitten en advies geven waar bugs en gevaren zitten, zou het spel er echt vele malen beter op worden, zij weten van de players waar bugs zitten zij weten zelf hoe het aangepast moe worden...sounds good. Want reporten heeft nu echt geen enkele zin, ik krijg het idee op de rosesite dat je eg als een domme kip gezien word. Totaal geen reactie op de site dmv een notice ook geen up to date info over wanneer er wel iets word aangepast.. Ik bedoel je wilt het spel toch verkopen uiteindelijk? Mensen in een grijs vlak laten zitten is het meest dodelijke van allemaal. ok genoeg geblaat weer van mij :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Saryon schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:53:
[...]

Jongen, doe is een beetje normaal... Dat mensen hierover discussieren is hun goed recht en dan kun jij wel iedere keer de alleswetende wijsneus lopen uithangen en iedereen met GROTE HOOFDLETTERS een beetje uitschelden, maar je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Er zijn meerdere meningen dan alleen die van meneer DesertRaven |:( .
En het begint me ook te irriteren dat je het steeds maar voor die Hackers opneemt. We weten zo langzamerhand wel dat jij goed bevriend bent met dat volk en dat jij vind dat ze niks verkeerd doen, koop een taart en vier het, maar als je het niet erg vind ga ik ze geen kaartje sturen om ze te bedanken voor het beter maken van het spel... :r
als ik je tegen kom knuffel ik je en geef ik je er een dikke kus bij. 100% mee eens

en idd er zal niet zomaar een reset komen atm, en niet idd de economie zal niet herstellen. dat het nu een beetje goede kant op gaat is niets dat hebben we alwel 10x gehad.
of het nu duped is of hacked. als je het weet ben je fout bezig (en dan bedoel ik het oprapen van spullen enz) en ik ben in de "verleiding" gesteld een keer. ik was in Zant aan het hunten bij de noord ingang toen de duper met een giga rits garnets en topaz achter zich aan langs rende. werd kotsmiddelijk van de rij achter um en de lag erbij.

mijn haat vs cheaters + hackers komt al van ver terug in games en het zal ook nooit veranderen ook.
ik denk dat de GM's niet niets aan het doen zijn maar een een beveileging tegen de hackprogramma's aan het maken zijn. verder hackers zijn wel boosdoeners. waarom? gewoon het heet niet voor niets hacken. de game is gemaakt zoals het is met z'n bugs enz, zogouw je ookmaar iets hebt wat ander eniet hebben ben je een cheater/hacker. dat een hackers die gewoon iets heeft puur om 10x sneller te lvlen niet zoveel invloed op de markt zal hebben als iemand die giga veel gems dropt. maar boeit niet, alsnog een hack en blokken + bannen. bah bah bah :r rot op met hacks en cheats. zo is een game niet bedoelt, al zou je het doen om "bugs" ui te zoeken en veranderen enz... dat is de werk van de GM's en niet de spelers. wil je zo iets doen stuur je CV maar naar Gravity

in mijn ogen kan het 2 kanten op gaan. of Rose gaat door en langzame hand word er iets tegen de scammers en hackers/dupers (bijna 't zelfde) gedaan.
Of Rose word tijdelijk offline gezet als een soort straf en tijd bij te komen, verder hackte accounts uit te pluizen en blokken.

ik denk zalef dat optie 2 er toch aangaat komen als het zo door gaat. teminste als Gravity nog iets overhoud na het aangeklaagd zijn.

de markt is trouwends niet realistisch want in de echte wereld kun je sommige dingen met prijzen al niet flikken wat in rose wel kan. een deel klopt idd wel. en dat is "wat kan ik hieruit halen", maar voor de game werkt dit gewoon NIET.

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 12-06-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121348 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:45:
hey jongens over economie gesproken, wie had het zien aankomen wat er geduped zou worden? En wie is rijk geworden zonder ook maar 1 enkele dupe op te pakken (dus puur verkopen). Ik zat me net te bedenken, dat ik (als econoom zijnde) totaal niet gedacht had over de consequenties van de dupes voor markt. Want als je slim bent ga je hier natuurlijk op in spelen. kbedoel: socket 50-200k vital jam+5=$$$ dat soort praktijken...niet voorzien. desertraven heeft trouwens wel gelijk over de markt hierzo dat ie realistisch is. het is gewoon puur vraag en aanbod...en wat de gek ervoor geeft :). En hoewel ik het niet eg op hacken heb, zie ik zijn punt wel hoor. Degene die aan hacken doen zijn niet de echte boosdoeners maar degene die er misbruik van maken (dmv drops) die hebben het spel vernield. Zie het gewoon zoiets als films dlen van het net, degene die de films kraken doen dat voor fun (ok niet legaal maar alsnog het is voor hun een soort sport) zij brengen dit alleen uit binnen een select groepje, degene die het hier doorgeeft aan de groep beneden die is de echte boosdoener want nu gaat het balletje rollen en komt het in contact met de massa en kan iedereen het dlen (bij wijze van). Ik vind dat degene die het spel uittesten dmv ^hacks^ eigenlijk opgenomen zouden moeten worden in een testteam van gravity. Iedereen kkent de naam DeeBee wel. Als hij nou met een paar andere getalenteerde programmeurs in zo'n team zouden zitten en advies geven waar bugs en gevaren zitten, zou het spel er echt vele malen beter op worden, zij weten van de players waar bugs zitten zij weten zelf hoe het aangepast moe worden...sounds good. Want reporten heeft nu echt geen enkele zin, ik krijg het idee op de rosesite dat je eg als een domme kip gezien word. Totaal geen reactie op de site dmv een notice ook geen up to date info over wanneer er wel iets word aangepast.. Ik bedoel je wilt het spel toch verkopen uiteindelijk? Mensen in een grijs vlak laten zitten is het meest dodelijke van allemaal. ok genoeg geblaat weer van mij :P..
Jammer dat je hier geen thnkx functie hebt........... eindelijk iemand met verstand en het zelfde inziet.
*(btw report werkt niet, ik heb van een (gm)angel een mail adress , dat als er iets gevonden word... waar misbruik van word gemaakt (bijvoorbeeld; dropping) dat er een mailtje met de bug/leak en een suggestie om het te fixen naar kan worden gestuurd.)
ps; geef dan eens dat vershil dave.......
de markt is trouwends niet realistisch want in de echte wereld kun je sommige dingen met prijzen al niet flikken wat ik rose wel kan. een deel klopt idd wel. en dat is "wat kan ik hieruit halen", maar voor de game werkt dit gewoon NIET
nog een ding..... schelden 8)7 .....
met GROTE HOOFDLETTERS een beetje uitschelden
... ehmm waar scheld ik iemand uit...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 12-06-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vriendelijke taal gebruik je iig niet

welk verschil moet ik geven?,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

GamesRouter Limited is proud to announce it's very first game signing, R.O.S.E Online (Rush On Seven Episodes). The signing allows GamesRouter Limited to publish the game to the european market and provides a fantastic opportunity for the company to make a name for itself in the online gaming industry.

The game, developed by korean company, Gravity already has a very strong following, even in it's current beta stage. Over the next few years we hope to continually evolve, helping gravity develop new and exciting content for R.O.S.E Online.

This game is part of GameRouter's plans to bring exciting affordable online gaming to a wider European audience.

Links:
RoseEurope.com
GamesRouter.com
bron:
http://www.gamesrouter.com/
http://roseguru.com/forums/index.php?act=portal
http://www.RoseEurope.com

Dit vind ik erg interessant klinken. Ik denk dat acties als deze het spelers aantal per Rose versie en server goed verkleinen. Wat echt wel gezond kan zijn voor de game. Ik vind het gewoon te druk op de huidige roses om goed te kunnen spelen. En verder eindelijk wordt er aan ons europeanen gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ErA schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:43:
[...]

bron:
http://www.gamesrouter.com/
http://roseguru.com/forums/index.php?act=portal
http://www.RoseEurope.com

Dit vind ik erg interessant klinken. Ik denk dat acties als deze het spelers aantal per Rose versie en server goed verkleinen. Wat echt wel gezond kan zijn voor de game. Ik vind het gewoon te druk op de huidige roses om goed te kunnen spelen. En verder eindelijk wordt er aan ons europeanen gedacht
Beter dan.. Wie gaan er van jullie dan overstappen als dat er echt aan komt? Ik vindt het best intressant eigenlijk.. Als er veel overstappen zal ik dat ook zeker gaan doen. Ga dan wel een andere Job beginnen namelijk Muse-> Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Saryon schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:53:
[...]

Ook een knuffel en kus van mij :D ;)

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jongens

Ik ga verder met pristontale heb alles rond met gear en betalingen.

Vond leuke tijd behalve laatste 2 weken teveel gezeur.

Hoop dat jullie nog fun hebben en gaan lvlen.
Zal morgen me cleric uit de clan halen

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111944

Ik word nu helemaal gek 8)7 .
Ben al 3 uur bezig met een fatsoenlijke shop op te zetten :O . Mijn probleem is het volgende spullen verkopen lukt wel. Maar ik wil met mijn shop spullen inkopen, dus dat mensen aan mij hun spullen verkopen. Schijnt met NPC price te kunnen.
Een duitser probeerde mij het uit te leggen maar daar begreep ik geen woord van |:(

_/-\o_ Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies in z'n werk gaat, hoe doe ik dat??????????? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Anoniem: 111944 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:25:
Ik word nu helemaal gek 8)7 .
Ben al 3 uur bezig met een fatsoenlijke shop op te zetten :O . Mijn probleem is het volgende spullen verkopen lukt wel. Maar ik wil met mijn shop spullen inkopen, dus dat mensen aan mij hun spullen verkopen. Schijnt met NPC price te kunnen.
Een duitser probeerde mij het uit te leggen maar daar begreep ik geen woord van |:(

_/-\o_ Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies in z'n werk gaat, hoe doe ik dat??????????? _/-\o_
Het is niet zo moeilijk, je moet sowieso van de spullen die je wilt INkopen er eentje in je bezit hebben. Dan ga je naar het tweede tab-blad van je marktschermpje. Dat scherm is dan nog leeg. Vervolgens dubbelklik je op het item (dus in je Inventory) wat je wilt inkopen en dan kun je zelf jouw inkoopsprijs bepalen en het aantal wat je maximaal wilt kopen. Dat is eigenlijk alles. Succes!

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
WHoeii
Heb net dat divx-filmpje gedownload van ROSE. Die is echt mooi :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-06-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Saryon schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Het is niet zo moeilijk, je moet sowieso van de spullen die je wilt INkopen er eentje in je bezit hebben.
Dat is niet helemaal waar :) Je moet de spullen die je wilt inkopen in je buy-tab hebben staan, maar je hoeft ze niet in je bezit te hebben. Je kan namelijk ctrl+klik doen als je ergens een item ziet. Dat kan zijn bij trade, iemand anders z'n shop of buy-tab of zelfs de faction-shop (zo ben ik aan m'n golden senior cap gekomen 8) )
Je moet het even weten, maar dat is dus onwijs handig.
En om het duidelijk te houden.. je klikt vervolgens op zo'n item in je buy-tab, daarna klik je op het winkelmandje.. En dan krijg je een autoprice, net als bij verkopen, maar meestal vul je daar dan de prijs in die je wilt betalen en het aantal. Ik weet alleen even niet zeker of die autoprice dezelfde prijs is als je krijgt wanneer je het item bij npc verkoopt.

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 12-06-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

William/Ax3 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:05:
[...]

Beter dan.. Wie gaan er van jullie dan overstappen als dat er echt aan komt? Ik vindt het best intressant eigenlijk.. Als er veel overstappen zal ik dat ook zeker gaan doen. Ga dan wel een andere Job beginnen namelijk Muse-> Mage
Ik meldt me alvast aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142218

Server is dead nu..

Hello IROSE Users.
We will be holding emergency server maintenance to address skill error which occurred since last server patch. The estimated downtime at this time will be (60) minutes. We will keep you posted if this changes.

Server down time is,

June 13, 2005 (Mon)

Beijing - 14:30 - 15:30
New Delhi - 12:00 - 13:00
Sydney - 16:30 - 17:30
Bangkok - 13:30 - 14:30
Hong Kong - 14:30 - 15:30
Kairo - 08:30 - 09:30
London - 06:30 - 07:30
Paris - 07:30 - 08:30
New York - 00:30 - 01:30
Tokyo - 15:30 - 16:30

Het is al half negen geweest, al zeiden wij parijs of londen horen... vaag man uitleg? of licht het weer aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kom op Fly, hoe veel keer waren ze nou klaar op de tijd die ze vantevoren aangaven? ;) Zal straks wel een bericht op de site komen dat er een extra delay is van 3 uur ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Een soort van een reset is het als je naar R.O.S.E. europe. Maar ik ga het dan ook daar spelen. Is wel jammer dat je char niet mee kan nemen.

Heb een andere topic geopend waar je je naam kan in zetten voor R.O.S.E. europa.
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=52

[ Voor 35% gewijzigd door Calamor op 13-06-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ga niet nóg een keer opnieuw beginnen, dus ik blijf IRose spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
Kom op Fly, hoe veel keer waren ze nou klaar op de tijd die ze vantevoren aangaven? ;) Zal straks wel een bericht op de site komen dat er een extra delay is van 3 uur ofzo 8)7
Ja dat kan wel maar op de sites staat van online online online bla bla maar ik kan er niet in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

ik stap wel over op de europe rose.... ik hoop met betere beveiliging enz. maar dit is gewoon niet leuk meer op IRose dus ik hoop dat ze het bij de andere niet meteen verpesten

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JEEJ alles doet het weer maaarz... ben ik nou net een nieuw popetje begonnen en die heeft een passive skill in zijn ACTIVE.. aaarg iemand idee gho je dat weg kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Haan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:07:
Ik ga niet nóg een keer opnieuw beginnen, dus ik blijf IRose spelen.
IRose vind ik helemaal verneukt en wil er ook geen tijd meer aan besteden, Rose blijft echter een gaaf spel, dus ik zal zeker aanwezig zijn bij de nieuwe server. Ik heb hier alleen nog geen informatie gevonden over de live gang van de nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
weet iemand of de exp bug ook al verhopen is?

[ Voor 64% gewijzigd door Calamor op 13-06-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Als ik de mensen op Roseguru.com fora mag geloven is het enige wat er verholpen is de Skill bug. Al het overige is er nog. Levelen moet nog steeds bij 100+%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 21-06 08:25

4th

nou, heb weekend zonder rose gezeten.. san andreas sinds gister binne dus totdat de lvlbug opgelost is zet ik me char in de vriezer, wat zal die het koud krijge.... maja, het is gewoon niet leuk zo te spelen. hoop dat het beetje snel opgelost is want hele tijd gta is ook niets

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

w00t, hier gaan mijn handjes toch wel van jeuken :p
rose = lag maar er moet een aparte "germany" server komen. scheelt alweer de helft aan hackers, scammers enz :9

misschien kan het zelfs zo worden dat je met je Irose account naar Erose kan gaan opeen of andere manier.

meer zelfs met een erose :/ minder lag misschien (zeer mooi begin) maar anti hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Betreffende eRose vind ik het volgdende: Het moet pas de beta stage ingaan als de exploitablele bugs zoals dupen andere andere vormen van hacken volledig zijn verwijderd. Verder moet iedereen gewoon een nieuw character maken, al is het alleen maar voor het competetie element. Dingen zoals het transferren van characters is niet leuk off course. In WoW zit je character ook vast aan 1 server. En verder is naar mijn mening veel meer dan 60% van de huidige high level characters gebaseerd op gedupde stuff of andere hacks e.d. Ze hebben ofwel een triljoen zullie, ofwel garnets7 in iedere jaszak, ofwel geleveld met behulp van een karrelading aan blood charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Ik heb een paar weken Rose niet gespeeld door de reset en door nu al dat gecheat en bugs enzo. Maar als de Europese server online is, dan ga ik het zeker weer spelen!

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111944

Saryon schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Het is niet zo moeilijk, je moet sowieso van de spullen die je wilt INkopen er eentje in je bezit hebben. Dan ga je naar het tweede tab-blad van je marktschermpje. Dat scherm is dan nog leeg. Vervolgens dubbelklik je op het item (dus in je Inventory) wat je wilt inkopen en dan kun je zelf jouw inkoopsprijs bepalen en het aantal wat je maximaal wilt kopen. Dat is eigenlijk alles. Succes!
Als ik dubbelklik op een item in m'n inventory scherm dan verplaats zich dat niet naar m'n shopje maar naar een soort kerstbal boven in m'n inventory scherm. (Geprobeerd met tin). Er verschijnt als ik tin naar het shopje toe sleep wel een tin in m'n shopje op m'n tweede tabblad. Moet ik dan op die tin klikken en dan onderin m'n shopje op het rode mandje klikken om de prijs te bepalen en hoeveel ik er wil inkopen????????????? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2late2handle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01-2009

2late2handle

Miep!Miep!

Rose lijkt me best wel coolies, maar downloaden gaat niet echt snel... En nu ligt de mirror er ook nog eens uit :(. Ik heb hier niks over gevonden op het forum, is de file van de mirror afgehaald oid? (Gisteren kon ik nog wel beginnen met d/len maar wou vanochtend laatste stukje afmaken en toen was ie weg..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 21-06 10:52
Anoniem: 111944 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:49:
[...]
Als ik dubbelklik op een item in m'n inventory scherm dan verplaats zich dat niet naar m'n shopje maar naar een soort kerstbal boven in m'n inventory scherm. (Geprobeerd met tin). Er verschijnt als ik tin naar het shopje toe sleep wel een tin in m'n shopje op m'n tweede tabblad. Moet ik dan op die tin klikken en dan onderin m'n shopje op het rode mandje klikken om de prijs te bepalen en hoeveel ik er wil inkopen????????????? 8)7
Zoals het hier staat klinkt het wat vaag. Maar als er in je buy tab een plaatje van het ding staat dat je wilt hebben moet je daarop klikken vervolgens het rode mandje.
Dan krijg je een nieuw schermpje waarop staat hoeveel je wil kopen voor welke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:23:
san andreas sinds gister binne
Hehehe ja is een heeele goede reden om geen ROSE te spelen!! (heb hem sinds gisteren ook) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

Heh, ja, dat komt omdat dubbelklikken in principe equippen is, en pas in de tweede plaats in je shop zetten. Materials kun je over het algemeen niet equippen en zullen zo dus gewoon in je shop terechtkomen, maar metaaltjes zoals tin kun je gek genoeg ook als kogels voor een launcher gebruiken, en zodoende worden ze dan in dat vakje gezet. Slepen is in dat geval dus een handigere oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65952

dommerick schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:34:
ik stap wel over op de europe rose.... ik hoop met betere beveiliging enz. maar dit is gewoon niet leuk meer op IRose dus ik hoop dat ze het bij de andere niet meteen verpesten
Ik ga met je mee knul. Er moet toch iemand zijn die je char in leven houdt op de nieuwe server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hmm, iemand al opgevallen dat 7hearts alweer online had moeten zijn?

Op de site wordt vermeldt dat hij de 10e dus weer up zou moeten zijn :)

http://www.7hearts.net/

[slim]ze zullen nog niet genoeg geld hebben :+ [/slim]

[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 13-06-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Anoniem: 65952 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:57:
[...]

Ik ga met je mee knul. Er moet toch iemand zijn die je char in leven houdt op de nieuwe server ;)
das mooi >:) wel weer opnieuw beginnen maar was ik toch al van plan (owen zal ook wel weer van de partij zijn)

weet iemand wanneer het begint ERose?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik verwacht dat de Erose servers pas open gaan om het moment dat Gravity rose helemaal klaar heeft. En dat je dus zal moeten gaan betalen om in die server(s) te kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Dat kan dan nog wel ff gaan duren 8)7 aangezien ze bij gravity niet van hard werken houden, hopelijk houden ze op ERose ook wel ff een beta dan weet ik of de servers mijn geld waard zijn })
want voor zulke brakke servers als ze nu op de beta hebben ga ik niet betalen |:(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah dat vraag ik me dus af he. GR wilt een naam maken doormiddel van juist ROSE aan te bieden. dus ik denk dat ze gratis net als rose nu is beginnen, om zo al meer mensen te trekken.
verder zit ROSE zoals het nu is lang niet in een p2p stand dus dan zouden we ohhhh,.... 8+ maanden moeten w8en op erose?

ik zou zeggen laten we nog niet bekende feiten over erose ff met rust laten en de tijd in dingen zoals hte uitzoeken ervan te steken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hoe zit het met die sweet die je om de piramide moet gooien? Ik loop maar rondjes er om heen. En er gebeurt niks. Of is er een bug in gekomen?

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 14-06-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65734

Ja dat is een nieuwe bug, je kunt die quest niet meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erose komt denk de eeret 2/3 maanden nog niet, maar als het er is, is het wel te overwegen. :)
Ligt er en beetje aan wat clmann doet.
De hele LoT licht betje over hoop uberhaubt. Gerwin is weg naar PT dus hebben we geen cleric meer.
Nu kan ik verder gaan met ger zijn char :) was mijn idee maar er zijn maar 3 mensen actief boven de 75 nu dus is het nog wel handig.
We moeten echt of wat mensen recruiten boven de 75 of op zoek gaan naar andere clan of zo. Want 3 man is geen gezellige party's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

misschien ook wel een idee voor gj-tje om dan in zijn nieuwe lijst ook de optie te doen op welke rose versie ze spelen IRose of ERos :Y)

Heeft geen signature.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.