[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.593 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 09:57

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 136979 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:56:
Zo koop een unique voor 2 mil en verkoop het voor 15 mil en je ben weer rijk :D
(img)http://www.freewebs.com/desertraven/screen112.jpg(/img)
Hm, blij... Mag ik 2M lenen om ook zo'n ding te kopen? Dan delen we de winst :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:44
Zo iemand heeft ff zijn veren bij mij gedumpt. Koop ze in voor 900 per stuk. En heb er nu 161 stuks in 1 uur tijd( schrok eerst wel was 145k kwijt, maar dat komt door de veren). Nu alleen nog de iron thread. Moet nog zo 300 iron thread hebben om.
Haan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:28:
Goed, alles en iedereen is nu volledig losgeslagen.. Ben benieuwd of de GM's dit op kunnen lossen, ik bedoel, de chaos toen de reset werd aangekondigd was niets bij wat er nu gebeurd.
Ik loop zelf nu rond met Fairy Wings(7) 8)7 en heb een blue én een red sporty sporty kart, het gaat helemaal nergens meer over nu.
Maar we zien wel.. Als ze iedereen al z'n items afpakken vind ik het best, lullig voor de dingen waar je wel eerlijk aan bent gekomen, maar denk eigenlijk niet dat er een andere oplossing is..
Hoe duur doe je die blauwe of rode weg? Moet nog een cart hebben.

@Yokidrink hoe bedoel je? Ik handel in echte drops. Ik kan wings maken. Dus die veren worden allemaal gebruikt als ik thread heb en stof. Die veren zijn onder de normale vraag prijs dat wel. Maar ik had al veel veren dus ga ik ze niet veel voor vragen als ik ze toch niet zo hard nodig heb. Normaal duurt het heel lang voor dat ik veren heb. Dus als je thread heb wil ze graag hebben.

[ Voor 93% gewijzigd door Calamor op 08-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:55
Calamor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:24:
Zo iemand heeft ff zijn veren bij mij gedumpt. Koop ze in voor 900 per stuk. En heb er nu 161 stuks in 1 uur tijd. Nu alleen nog de iron thread. Moet nog zo 300 iron thread hebben om.

[...]

Hoe duur doe je die blauwe weg? Moet nog een cart hebben.
Leuk dat jullie nog verder helpen om de chaos te vergroten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Yokidrink schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:46:
[...]

Leuk dat jullie nog verder helpen om de chaos te vergroten
Wat is er mis met feathers & threads inkopen voor wings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Chakotay schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:29:
[...]

Wat is er mis met feathers & threads inkopen voor wings?
nix, ik had het over het kopen van de sporty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Oh wacht, dat stond er ook nog natuurlijk.

Maargoed, we zien wel wat er gaat gebeuren qua eventuele item reset binnenkort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

William/Ax3 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:08:
Voor diegene die net zoals mij nooit een GM hadden gezien:

[afbeelding]

[afbeelding]

Was best nuttig en goed om te horen dat ze eindelijk er wat aan gaan doen. Wel grappig om te zien dat deebee nu ook een GM is best weird eigenlijk.

Ben nu wel zeer benieuwd naar 2e ras en 3e job. Als ze nu de zaken op orde gaan brengen denk ik er zeker over om p2p te gaan.

Lui konden springen enzo best grappig.

En ze spawnden een paar keer wat smoulies.

[afbeelding]

En Fly en Ger wb :P
toon volledige bericht
heb ik iets gemist :P wie is deebee eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Als ik het goed heb is deebee de eerste die dat dupen kon. Hij zal wel zich wel kunnen vinden in al die rare programmeer talen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Ik heb net 2 hele stomme acties gehad die me een hele berg geld hebben gekost. :( :'( :r
Als eerste wilde ik kiwi's kopen. Dus ik zie een shop die ze verkoopt voor 45z each. Dat bleek dus achteraf 450z each te zijn. Dat kostte me dus 30k aan geld. En het ging lekker met mn geld :'(
Daarna wilde ik ook nog OJ's kopen. Dus ik zie een shopje met OJ's voor 71z each. Ik koop er 20 van. Dat bleek dus gewoon Milk te zijn voor 71z. 8)7
Dag geld. Afbeeldingslocatie: http://www.blaatpraat.nl/images/smiles/newbye.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 08-06-2005 19:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

lol :P

Wees blij, iedereen met belachelijk veel geld wil er blijkbaar zo snel mogelijk van af komen, ze kopen black hearts voor 500k in bijvoorbeeld, en dan meteen 50 tegelijk.
Essence voor 15k stuk etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ben toevallig ff wakker nu.
Ik zie dat ze de patcher geupdate hebben. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand een idee wat er geupdate is? Kreeg namelijk 1x 1 voor de Updater binnen, en daarna kreeg ik nog een patch binnen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

GJ-tje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:01:
[...]
NOFI, maar... Als het Pay2Play word... En er dus een reset komt...
Waarom speelde je eerst dan wél?
Bedoel, die reset komt er dan toch wel en dan ben (of was) je ook al voor Jan Joker aan het spelen geweest... ;) (Zo denk ik er dan weer over :9 ;))

Verder is het ge-wel-dig om te horen, dat er _eindelijk_ wat aan die hacks en dingen gedaan gaat worden en dat er harder tegen opgetreden gaat worden. (Voor zover het harder is, een nieuw account is en blijft zo aangemaakt, tenzij er een IP ban geplaatst word, voor zowel in ROSE zelf, als op de website... :)

Wat ik er nog over kwijt wil... Hier noemde iemand laatst die Hackareborn een klikspaan en zo, maar vinden jullie het dan ook niet raar, dat hij er elke keer (of in ieder geval vaak) bij was, en dat (juist) hij de screens doorstuurde?
Dan moet je er toch vanaf weten, dat het gebeurt is? En zoiets weet je alleen, als je er echt zélf bij bent (geweest), of (en daar ga ik bij Hackareborn van uit eigenlijk) je hebt het zélf gedaan... :)

EDIT:
Mijn stage zit er trouwens bijna op, (zij het dat ik het wat negatief in zie, maar goed...) dus ik kan binnenkort met de (nieuwe) pagina beginnen, zoals http://rose.azwart.nl is... Maar dan mooier en beter...

@ Rakkerzero: Jij was toch degene, die mij aanbood om de graphics te maken? Zou je dat voor de (nieuwe) GOT ROSE lijst willen doen? :) Zou het namelijk geweldig vinden, als het een mooie (iig mooier dan de pagina van Okke nu is) pagina zou worden... ;) Thnx in advance, als je me nodig hebt, op MSN Messenger of iets dergelijks, mijn adres staat (als het goed is) in mijn profiel.

EDIT2:

[...]
Kan dit misschien ook toegepast worden, in de startpost? :) Thnx!
toon volledige bericht
Omdat ik toen nog niet wist dat er een reset komt als het p2p wordt ;) nu weet ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Server is down voor 10 minuten, urgent was het, zien wat er gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

Het lijkt iig alsof de sit bug verholpen is? Ik ging tenminste zitten, en gelijk toen m'n MP balkje vol was stond ik weer op, en hij was nog steeds vol. Of het ook voor HP werkt kan ik niet zeggen, dat test niet echt handig op lv50 in adventure plain, beetje lastig om daar ineens veel HP kwijt te raken. Kan iemand daar iets over zeggen?

Ik heb iig al mijn geld, items en chars nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:52
Dit was echt te vaag.
Mijn eerste kill op lvl 49 was een grunterfighter.
Ik kill hem, krijg 193836 exp points erbij.
En schiet zo lvl 50 voorbij en ben nu lvl51. O-)

Eenmalige zooi, maar ik heb een screenshot om het te bewijzenAfbeeldingslocatie: http://img291.echo.cx/my.php?image=wtf9fj.jpg

hmm of druk de linkhttp://img291.echo.cx/my.php?image=wtf9fj.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 09-06-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143417

jah, volgens mij is die bug nu ook verlede tijd :)
das opsig wel rieleks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oej
ik ben nu alleen nog maar grunter fighters aant killen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oe, Amafi, laat screenie eens zien? :D

Ik snap het sowieso niet helemaal... level 50 is meer dan 193k XP, eerder 210k dacht ik, en dan moest er nog wat van lv49 bij als je nog niet daadwerkelijk lv50 was... dus hoe kan je dan met 193k XP in een keer naar lv51 gaan :?

Sterker nog, als ik het nu nog eens lees, klinkt het dus alsof je net aan lv49 begon en dus alle 712k XP daarvan nog moest. Dat je door een rare bug ineens 193k XP uit 1 beest krijgt ok, maar dat dat er dan ook nog zo scheef bij opgeteld wordt dat je in een keer ruim 900k XP vooruit gaat... Nou wil ik zeker heel graag je screenshot zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 22:03

ErA

Tis dikke chaos op de server momenteel. Niemand kan meer zijn skills gebruiken. Levert leuke gevechten op bij diverse monsters. Een hoop lijken in ieder geval haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Weinig gefixt...

De sit bug is niet weg, en ik kan mn skills niet meer gebruiken. In junon hoor ik ook meer mensen roepen dat dat niet meer kan. Lekker vaag? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gek, dat kon ik namelijk net nog wel :? Zoals ik al zei stond ik in adv. plain met volle HP en MP, dus de snelste manier om ff 1 van beide leeg te krijgen was wat skills op jelly beans gooien (2000+ damage \o/) en dat werkte gewoon.

Okee, net even getest, ik denk misschien is er inmiddels stiekem nog een d/c en update geweest oid... maar ik ben nog gewoon in het spel en ik kan nog steeds m'n skills gebruiken...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 142611 op 09-06-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Bij mij is de HP bug gefixed en ik kan mijn skills gebuiken hoor.

Wat wel irritant is zijn die gasten met bloodcharms in de cave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij dus ook niet...
btw, heeft er iemand een dex unique tekoop?
i kbied 6mil ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

Het schijnt dat alleen dealers en hawkers momenteel skills kunnen gebruiken \o/
Dan voel je je best genaaid als je een muse bent >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De bugs worden steeds erger joh.
Ik kreeg net op lvl 29 bij het verslaan van een Jelly King 64.868 EXP :D
Ik was gelijk lvl up. En ik had ook ineens 50k zuly erbij.

Niet dat ik erg vind natuurlijk. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 09-06-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wotfok , server dc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Misschien hebben ze door dat ze alleen maar meer gesloopt hebben, en gaan ze het nu weer proberen te fixen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hmm, ik merk wel dat mn spells niet reageren. Echt ramp voor een cleric. :'(

Edit: De skills lijken helemaal niet te werken. Ik kan zelfs de geen skillpoints gebruiken :'( :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 09-06-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik heb een tijd niet meer gerosed, maar als ik het zo zie met al die enorme EXP's die je krijgt voor je kills, ben ik vandaag nog level 50 ;) Maar even serieus, het is natuurlijk relaxed als je zoveel exp bij een kill krijgt, ik was er ook blij mee geweest, maar het is natuurlijk totaal niet eerlijk en ik vind het een vrij ernstige bug...

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Het hele spel lijkt meer op 1 grote bug nu... Ik ga wel weer spelen als er een fatsoenlijke patch is, dit werkt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik merk helemaal nix van die enorme hoeveelheid exp :(
alleen maar dat ik dc als ik spiral kick probeer te gebruile }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

De economie is ook zo buiten proportioneel.
Vanacht me winkeltje geopend met mijn zuurverdiende socket jewels die ik had gekregen na 3 uur lang aqua kings/warriors/hunters/captains the vechten. Ik had 3 rings, 2 necklaces en 3 ear rings.

Kijk ik verderop zie ik een winkeltje staan waar ze voor 100.000 over de toonbank gaan.
Ik ernaar staan, ik denk ik hou het bescheiden, 40K. Alles op 's ochtend o_O

Klopt niet echt.

En net, roept er iemand, "ik verkoop socket stuff voor 10K", heb ik weer 4 jewels gekocht en weer voor 50K each verkocht.

Ben daarna wel de fout ingegaan door onoplettend 50Meat te kopen voor 800 each :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 22:34
Rose is weer lekker bezig, zitbug is er nog steeds en ik kan niet meer buffen/healen
kortom ik kan niet spelen als dex muse zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143522

b00m schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:10:
Rose is weer lekker bezig, zitbug is er nog steeds en ik kan niet meer buffen/healen
kortom ik kan niet spelen als dex muse zijnde.
De zitbug is er nog wel maar in mindere mate.
Levellen wilde ook niet erg op level 46, want iedereen zat te zeuren dat je over de 100% heen ging.
Ik dus met mn level 10 een beetje lopen hakken, kan ik pas levellen als ik op 120% zit.
Staat er dus ineens you gained -480 exp.
Lekker gedaan dus weer.
Nu maar hopen dat ze alles snel op orde krijgen, want dit is geen doen zo om te levellen.
Verder blijf ik het maf vinden dat ik criticals van monsters krijg die nergens over gaan.
Werd ik laatst door een Captain moldie geraakt voor 488HP, volgens mij kan dat helemaal niet, ik was op dat moment level 41, met allemaal level 40 gear, heel vreemd, maar dat zal ook wel met die HP bug te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Saryon schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:25:
Ik heb een tijd niet meer gerosed, maar als ik het zo zie met al die enorme EXP's die je krijgt voor je kills, ben ik vandaag nog level 50 ;) Maar even serieus, het is natuurlijk relaxed als je zoveel exp bij een kill krijgt, ik was er ook blij mee geweest, maar het is natuurlijk totaal niet eerlijk en ik vind het een vrij ernstige bug...
Het is idd niet erg leuk spelen nu. Alleen mn lvl 29 duurde nietzo lang zo :D
Maar ik ga nu ook stoppen met spelen, want dit is geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Mijn vrienden zeggen dat het dupen nu gefixed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Anoniem: 136979 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:38:
Mijn vrienden zeggen dat het dupen nu gefixed is :D
Oh ja die "vrienden" op die hack-fora... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 136772 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:03:
Oh ja die "vrienden" op die hack-fora... :r
Als je dit topic even doorlas... Dan zijn er mensen, die een patch hebben gehad... Lees de draad, voor je blaat... ;)

Alleen diegenen, zeggen alleen maar wat over de zit bug, en niet de dupe bug... Dus hoe je aan "die vrienden op die hack-fora" komt, is mij ook een raadsel... :)

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ehm.. handig zo ja... geen skills kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
't is leuk als die dupe troep gefixed wordt maar 't wordt pas echt beter als er een item wipe komt van bijv:

* alle gems grade 2 of hoger
* Alle zuly van bijv 1mil of hoger (tough luck als je echt verdiend hebt maar met 1mil kun je vooruit ff)
* Alle items die refined zijn boven bijv grade 2
* Alles wat gecraft is in zeg maar de laatste week
* ALLE dex/bloodcharm/ice/hp/att scrolls (wow, plots is het weer rustig in de cave :D )

Als dat gedaan wordt dan komt de eco er mss weer wat bovenop, alleen met een gem/zuly wipe trek je de boel nl niet recht. op deze manier heeft men tenminste nog spullen en zijn het mss veel spullen je moet nog steeds "skilled" zijn om te kunnen spelen (zeg zelf, beetje rondhobbelen met 2 of 3 g7's en refines(5+) kan elk kind tot ie plots voor een mammoth staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
nou.. ik werdt ff gek, ik denk ff in mn pauze gamen.. maar ik kan dus ook niet levelen..
zit nu @ 130% exp. ongeveer, level 24.

log later wel in om te kijken of het dan weer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

IK WORD ECHT GEK nu komen er in een keer 40 Aqua Wariors bij Aqua Kings heel rose slaat op hol man

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:31:
[...]
Als je dit topic even doorlas... Dan zijn er mensen, die een patch hebben gehad... Lees de draad, voor je blaat... ;)

Alleen diegenen, zeggen alleen maar wat over de zit bug, en niet de dupe bug... Dus hoe je aan "die vrienden op die hack-fora" komt, is mij ook een raadsel... :)
Hier heb ik nou zo'n hekel aan.. zelf topic niet goed doorlezen en een ander zogenaamd terechtwijzen .... pot verwijt de ketel :+
De vrienden van DesertRaven zijn de mensen die op hackersfora zitten..en die zeggen dat de dupebug is gefixed...
lol ga jij eens heel gauw zelf dit topic doorlezen voordat je begint te blaten ventje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Hoeveel K zijn Mighty Boots waard ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 136772 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:24:
De vrienden van DesertRaven zijn de mensen die op hackersfora zitten..en die zeggen dat de dupebug is gefixed...
Laat ik het anders zeggen dan... Hoe weet jij zo zeker, dat hij het van die "hackvriendjes" heeft? :) Omdat ie niet zegt van wie dat ie het heeft? Maakt dat wat uit dan? IMO niet namelijk... ;)
Ik heb trouwens hier op GoT ook vrienden zitten hoor... Dus neem alsjeblieft even de tijd, voor je met een vooroordeel komt...

Wat is er trouwens mis mee, om op van die forums te kijken? Zolang je de hacks maar niet uitvoert is het goed toch? :? Dus waar maak je je druk om? :?

Maar goed, genoeg erover... Anders word de sfeer verpest hier in het topic... En anders mail je me maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

WhiteUltY schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:26:
Hoeveel K zijn Mighty Boots waard ????
Op het moment heeft bijna niets meer een vaste waarde... Het is echt wat de gek ervoor geeft nu iedereen geld teveel heeft en er vanaf wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Nog niet gekeken, en ook niet echt zin meer... Dit betekent voor mij voorlopig echt het einde van Rose voor mij. Sorry OoT... Vertrouwen in de makers (lees: prutsers) van Rose is dus helemaal weg.

Voor degene die verder gaan veel succes!

Heb nog een paar leuke eq. Die zal ik waarschijnlijk aan 4th en Dubster doorgeven. Ik spreek jullie nog wel ff ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:38:
[...]
Laat ik het anders zeggen dan... Hoe weet jij zo zeker, dat hij het van die "hackvriendjes" heeft? :) Omdat ie niet zegt van wie dat ie het heeft? Maakt dat wat uit dan? IMO niet namelijk... ;)
Ik heb trouwens hier op GoT ook vrienden zitten hoor... Dus neem alsjeblieft even de tijd, voor je met een vooroordeel komt...

Wat is er trouwens mis mee, om op van die forums te kijken? Zolang je de hacks maar niet uitvoert is het goed toch? :? Dus waar maak je je druk om? :?

Maar goed, genoeg erover... Anders word de sfeer verpest hier in het topic... En anders mail je me maar ;)
Lol jij begint erover te zeuren... Toch fijn dat jij als moraalridder wel weet hoe het allemaal in elkaar zit... :O
Btw, steek je eerst je zeurverhaal af en zeg mij dat ik moet mailen omdat anders de sfeer verpest?
Steek je hand eerst eens in eigen boezem ( 2e keer achter elkaar 8)7 ). LoL wordt steeds leuker hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 21:04

-db-

Hoi

Degos en funx van Royalty staan net met geld te gooien in Zant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
-db- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:00:
Degos en funx van Royalty staan net met geld te gooien in Zant.
boeiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 21:04

-db-

Hoi

Het ging als ik het goed zag om tonnen, vond ik redelijk boeiend. Heb jammer genoeg niets kunnen vangen.

edit:

En net loop ik hill of wind binnen, gooit iemand die met een rood wagentje langs me komt rijden 100.000z voor mijn voeten.

[ Voor 24% gewijzigd door -db- op 09-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:37
WhiteUltY schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:17:
IK WORD ECHT GEK nu komen er in een keer 40 Aqua Wariors bij Aqua Kings heel rose slaat op hol man
Damn, heb ik natuurlijk net weer gemist. :+
Anoniem: 136772 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:54:
[...]
Lol jij begint erover te zeuren... Toch fijn dat jij als moraalridder wel weet hoe het allemaal in elkaar zit... :O
Btw, steek je eerst je zeurverhaal af en zeg mij dat ik moet mailen omdat anders de sfeer verpest?
Steek je hand eerst eens in eigen boezem ( 2e keer achter elkaar 8)7 ). LoL wordt steeds leuker hier :+
Theoretisch gezien suggereer jij dat het hack vrienden zijn. Daarnaast reageert iemand op jou reactie. Je beweert iets en iemand anders vind dat je moet onderbouwen. Ik geef hem daarin gelijk, alleen we kunnen die discussie ook netjes houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:44
ZIjn er nog wel mensen die spelen heel BoT is offline op 1 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Calamor schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:09:
ik werk.... da's iets wat normale mensen doen overdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22

AirX

Tweak Guru

Even een oproep aan alle mede-Rose mensen, ik heb even de nieuwe ROSE versie in mijn tracker gezet. Zouden er een paar mensen zo aardig willen zijn om ook even te seeden? Bij voorbaat dank ;)
http://24.132.207.238:1000/

[ Voor 8% gewijzigd door AirX op 09-06-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

ik heb nog een vraagje waar ik steeds geen antwoord op heb hoeveel zijn een MIGTHY BOOTS waard in Zulie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106012

inderdaad, ROSE is inmiddels een grote bug.
Skills werken niet meer, die dingen zijn onmisbaar en vooral als Muse (denk ik). Dus fatsoenlijk spelen is al moeilijk. En na veel vechten eindelijk 100%exp bereiken.. maar wat blijkt: de teller telt vrolijk door zonder te lvluppen :S
ze zullen het wel fixen.

Net stond er een winkeltje in ElVeroon mid-lake die vital jams(+5) voor 15k per stuk inkocht.. zoiets kan ik natuurlijk niet laten alleen nu bekruipt mij toch het gevoel dat ik de economie zelf ook naar de kloten help. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Thomaash schreef op donderdag 09 juni 2005 @ .... alleen nu bekruipt mij toch het gevoel dat ik de economie zelf ook naar de kloten help. hmm
inderdaad, dat doe je ;)
ik gaf er gister op af maar momenteel maakt 't niet meer uit wat je doet , de eco is compleet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik zie nu net mensen zeggen dat de BUG datje met 100% niet lvlt is verholpen klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 13:39
De patch van vannacht zou het dupen verholpen moeten hebben.

Maar een een of andere hassan opende een trade met mij gooid daar een aantal unieke items in + 100000000 zilue ofzo. en canceld de trade weer.
Iets zegt mij dat hij dus gewoon aan het dupen was. :(

edit:

Van mij mag er wel er dag reset aankomen, dus gewoon de stats die iedereen gister had

Ook ben ik bang dat het dupen niet volledig gestop wordt. Van wat ik er van begrepen heb moet je een memory value veranderen op te dupen. Als je dat doet wordt Rose afgesloten omdat ie nu kan herkenen dat je die waarde veranderd. Ik heb ergens gelezen dat als je een andere waarde kan veranderen (met bv. een npc trade) je dan weer zou kunnen dupen. Het grote probleem is echter het opzoek van die waarde dat schijnt nogal moeilijk te zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Suepahfly op 09-06-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

NEE godver dupe is gefixed....die gast had nog over. Wanneer ik zeg dat zoiets gefixed is neem dat dan maar voor waar aan. Mijn vriendenkring bevat naemlijk haxors..... aub niet meer over die dupe lullen het is nu gelukkig voorbij. Ik hoop dat die 100% gefixed is ga nu eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:45:
[...]
Theoretisch gezien suggereer jij dat het hack vrienden zijn. Daarnaast reageert iemand op jou reactie. Je beweert iets en iemand anders vind dat je moet onderbouwen. Ik geef hem daarin gelijk, alleen we kunnen die discussie ook netjes houden
DesertRaven heeft in een eerdere post allang toegegeven dat ie op dat hackersforum zit (om te leren).
Ik wordt aangevallen omdat iemand zelf niet goed leest dus ik kaats de bal terug....heel simpel. :+
Maargoed, lezen is een vak :O
Anoniem: 136979 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:47:
Mijn vriendenkring bevat naemlijk haxors.....
I rest my case... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 09-06-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 21:08
tja ik hoop dat er wel een reset komt aangezien de economy fucked is :S pfff maar ben dan wel me lvl 54 soldier kwijt :@
tnx for haxing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

WhiteUltY schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:19:
ik heb nog een vraagje waar ik steeds geen antwoord op heb hoeveel zijn een MIGTHY BOOTS waard in Zulie's
Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:39:
[...]

Op het moment heeft bijna niets meer een vaste waarde... Het is echt wat de gek ervoor geeft nu iedereen geld teveel heeft en er vanaf wilt...
Duidelijk genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Calamor schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:09:
De laatste keer dat ik keek was alles nog steeds een zooitje en, belangrijker, kon ik m'n active skills niet gebruiken. Tot dat gefixt is ga ik niet spelen, zonder leap en blood attack schiet het niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 11-06 11:53
Morgen WoW binnen, bb Rose :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

FnF en Dubst4r zijn rijk >:) }) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Als ik moet gokken zijn er nog wel meer mensen op het forum rijk 8)

Tja, wie ben ik als mensen slotted rings gaan kopen voor 1 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Tegenwoordig ben ik arm met m'n 1.5 miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

ik heb FnF 300 mil gegeven XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 13:39
Jezus iedereen heeft het over milioenen, kom ik met 8k op mijn rekening ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

NihonJin (LoT clanmember) had gister 1 miljard zuly gekregen 8)7. Ik geloof het allemaal wel, ik kom zaterdag wel weer eens kijken hoe het gaat. Als je niet eens kan levellen, zoals nu is er echt geen reden meer om nog te spelen :/ Behalve natuurlijk beetje met de clan lullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jeeeej, Ik ook in Band of Tweakers nu.
Ik zal snel lvlen om jullie bij te houden. :9

Btw, Mn broertje probeerd ROSE op te starten en die krijgt de melding:" ERROR - Cannot check latest version".
What to do???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

30 mil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Als iemand nog een sporty frame, rapid wheel en/of Dural engine ziet,, ben op zoek :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rakkerzero schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:42:
Jeeeej, Ik ook in Band of Tweakers nu.
Ik zal snel lvlen om jullie bij te houden. :9

Btw, Mn broertje probeerd ROSE op te starten en die krijgt de melding:" ERROR - Cannot check latest version".
What to do???
Welkom :) Levellen lijkt me echter lastig als muse, zonder skills...

Heeft je broertje wel een goed werkende internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22

AirX

Tweak Guru

ik lekker trots zijn op mijn 50k 8)7 , lopen er mensen met miljarden rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

AirX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:23:
maar jij bent weer low lvl O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik heb 1 mill gekregen van sweatangel iemant uit LoT:P ik helemaal blij haha voor t eerst miljonair!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:18:
[...]

Welkom :) Levellen lijkt me echter lastig als muse, zonder skills...
JA idd, dat is heel erg kut
Heeft je broertje wel een goed werkende internetverbinding?
Uhmm :? :?
Zelfde verbinding als ik. Ligt denk aan de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rakkerzero schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:04:
[...]
JA idd, dat is heel erg kut

[...]

Uhmm :? :?
Zelfde verbinding als ik. Ligt denk aan de client.
Ook geen wazige routerconfig ofzo? Het klinkt als een verbindingsprobleem nl...
Als je verder niets kunt vinden zou ik "even" een nieuwe client downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ROSE/weird.gif
Weet iemand van jullie, wat dat gekke zwarte vierkantje is? :?

Net trouwens een paar BoT'ers tegengekomen, en met eentje in een party gezeten, was wel chill _/-\o_
Rakkerzero reed me tenminste niet plat... Deed vanmiddag een GoT'er wel... De schandvlek! :'( :+
Ze zouden meteen zijn rijbewijs in moeten nemen! :9

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dat betekend dat je wapen op 4% of minder is.
Je moet hem dus rapairen. Doe dit trouwens bij de smith NPC, hij zorgt ervoor dat de attack power en accuracy goed blijven.
Veel plezier met levelen ;) Zie aan je wapen dat je nog een hoop gave monster aan kan valllen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Amafi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:06:
Dat betekend dat je wapen op 4% of minder is.
Je moet hem dus rapairen. Doe dit trouwens bij de smith NPC, hij zorgt ervoor dat de attack power en accuracy goed blijven.
Veel plezier met levelen ;) Zie aan je wapen dat je nog een hoop gave monster aan kan valllen >:)
Vandaar dat ik zo weinig damage doe! :9
Morgen eerst maar even fixen inderdaad... :)
Ja had hem gehad van iemand van hier, weet even niet meer wie, thnx nog! :9
Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:18:
Levellen lijkt me echter lastig als muse, zonder skills...
Valt op zich nog wel mee, ben van 10% naar +/- 50% gegaan, zonder skills, in ongeveer een uurtje... :9 Ben LVL24, en had hulp van Rakkerzero... :9

Rakkerzero: Hoeveel EXP. had jij er gisteren bij dan? Volgens mij niet zo heel veel dan lijkt me... :o

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AirX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:23:
Mag je ook trots op zijn hor , wand jij hebt het eerlijk verdient.
Ben ook trot op me eerlijk 500K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:37
Eerst alle mensen die er van balen dat er een reset aankomt. Gravity dit, Gravity dat, Gravity zus, Gravity zo. Dan kom je de volgende posts tegen.
Haan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:30:
NihonJin (LoT clanmember) had gister 1 miljard zuly gekregen 8)7. Ik geloof het allemaal wel, ik kom zaterdag wel weer eens kijken hoe het gaat. Als je niet eens kan levellen, zoals nu is er echt geen reden meer om nog te spelen :/ Behalve natuurlijk beetje met de clan lullen :+
Dutch-Hane schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:52:
Als iemand nog een sporty frame, rapid wheel en/of Dural engine ziet,, ben op zoek :9~
ph4nt0m schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:54:
ik heb 1 mill gekregen van sweatangel iemant uit LoT:P ik helemaal blij haha voor t eerst miljonair!!!! :+
Ik ben "trots" op jullie :r

offtopic:
Mijn excusues dat ik niet een groter kots icoon kon vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cardinal808 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:40:
Eerst alle mensen die er van balen dat er een reset aankomt. Gravity dit, Gravity dat, Gravity zus, Gravity zo. Dan kom je de volgende posts tegen.
Ik ben nergens op de officiele website van iROSE een aankondiging tegengekomen, met de melding, dat er (weer) een reset aan ligt te komen. Heb je misschien een bron? :?

Verder moet ik je wel gelijk geven, dat het (ook) door de spelers komt.
Maar bekijk het ook eens van de andere kant: hoe lang is die dupe bug er nu al? :? Want vóór de reset was die er ook... Ná de reset, was die er nog steeds... Wat in mijn ogen, erg, erg zonde is geweest...

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 10:35

William/Ax3

We are Starstuff

GJ-tje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:43:
[...]
Ik ben nergens op de officiele website van iROSE een aankondiging tegengekomen, met de melding, dat er (weer) een reset aan ligt te komen. Heb je misschien een bron? :?
Als je had opgelet dan weet je dat de GM's hebben verteld dat als ze p2p gaan ze gaan resetten. Ik verwacht zelf dat dit pas zal zijn wanneer ze 2e ras en 3e job erin hebben gezet.

Wat een bugs nu btw echt niet normaal zit op 160% lekker is dat.. Skils werken niet maar Clman kan wel enemy's sprint geven?? Weird is dat :P

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 10-06-2005 09:50 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

William/Ax3 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:49:
Als je had opgelet dan weet je dat de GM's hebben verteld dat als ze p2p gaan ze gaan resetten. Ik verwacht zelf dat dit pas zal zijn wanneer ze 2e ras en 3e job erin hebben gezet.
100% true, en dat was ik idd even vergeten... Maar als er dingen komen, of veranderen, worden die toch altijd op de iROSE website geplaatst? Was bij de vorige reset en vele 'weekly maintenance' immers ook.

NOFI, maar P2P worden ze (als het zo doorgaat) nooit, met al die bugs... ;)
• Kan (als Muse zijnde, naar het schijnt) alleen de Lightning Skill gebruiken, die ik dus NIET heb...
• Items kunnen gewoon geduped worden, was voor de reset, na de reset ook nog...
(Voor die onderste bug zou ik me echt schamen, je reset de boel, omdat de game fucked up (mede door deze bug) is en vervolgens doe je er niets of nauwelijks iets aan... 8)7 |:()

En dat zijn slechts 2 bugs... :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ga denk ik eerst maar mezelf vermaken met GTA:San Andreas :9 Heb nog wat cadeaubonnen liggen die ik eens op moet maken ;)
Kom af en toe wel eens kijken of de situatie al verbetert is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ach als ik ervoor moet gaan betalen :/ dan stop ik ermee denk k ligt aan de prijs en/of ik een creditcard nodig heb of niet >:)
we will seee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GJ-tje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:14:
Rakkerzero: Hoeveel EXP. had jij er gisteren bij dan? Volgens mij niet zo heel veel dan lijkt me... :o
Ik had 12% exp toen ik met jou begon. Daarna had ik 48% ofzo.
Niet erg veel dus.
Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:11:
Ook geen wazige routerconfig ofzo? Het klinkt als een verbindingsprobleem nl...
Als je verder niets kunt vinden zou ik "even" een nieuwe client downloaden :)
Nee internet enzo werkt gewoon dus een routerconfigprobleem ljkt me sterk.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 10-06-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:44:
Ik had 12% exp toen ik met jou begon. Daarna had ik 48% ofzo.
Niet erg veel dus.
Dan heb je dus ong. even veel EXP. gehaalt als ik... ;)
Nee internet enzo werkt gewoon dus een routerconfigprobleem ljkt me sterk.
Misschien juist wel, want misschien moet je wel poorten forwarden? :? Ik weet alleen niet zo 1 2 3 welke poorten het zijn, en ik denk niet, dat het een oplossing is in jouw geval, aangezien jij (en je broertje) allebei ROSE willen spelen... :)

Misschien dat je (net als bij Half-Life) een clientport in kan stellen, dan zou dat voor jou een boel oplossen...

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel nu effe niet, wand spelen zonder skills is niet te doen.
Erger me ook dood dat zelf een boel LoT ers met dikke g7 lopen en rifine (7) stuff of zo.
Dus wacht effe tot het weer speelbaar is, (skills)
Denk trouwens dat de exp zooi en zo nu geen bug is.
Kan best zijn dat gravety de user database aan door stampen is op zoek naar gedupte zooi, en dus even een zoort hold op lvllen gezet heeft dat als daar klaar mee zijn en ze de database terug zetten niemand lvl's lager woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GJ-tje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Dan heb je dus ong. even veel EXP. gehaalt als ik... ;)
[...]
Misschien juist wel, want misschien moet je wel poorten forwarden? :? Ik weet alleen niet zo 1 2 3 welke poorten het zijn, en ik denk niet, dat het een oplossing is in jouw geval, aangezien jij (en je broertje) allebei ROSE willen spelen... :)

Misschien dat je (net als bij Half-Life) een clientport in kan stellen, dan zou dat voor jou een boel oplossen...
Uh, ik snap niet dat ie het nu niet doet, want het heeft altijd gewerkt.

Kan je ook een lvl terug??
Want een maat van me was lvl 20 en weer lvl 19 :? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:
Kan best zijn dat gravety de user database aan door stampen is op zoek naar gedupte zooi, en dus even een zoort hold op lvllen gezet heeft dat als daar klaar mee zijn en ze de database terug zetten niemand lvl's lager woord.
Ik denk niet, dat ze in de database kunnen zien van "O kijk, dat is een gedupe'te G7 Topaz!" En de 'hold' op het LVL'en, tja, zou kunnen, maar lijkt me niet, dat je zoiets tegenhoudt in de database... :) Zag gisteren namelijk gewoon mensen LVL'en... :)
(Dacht zelfs dat ik het was :X)
Rakkerzero schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:49:
Uh, ik snap niet dat ie het nu niet doet, want het heeft altijd gewerkt.
Dan is zijn client install gewoon naar zijn grootje...
Kan je ook een lvl terug??
Want een maat van me was lvl 20 en weer lvl 19 :? :? 8)7
Misschien een rollback gedaan of zo denk ik... Want het lijkt me stug, dat je anders een LVL terug kan, laat staan, dat je dat zou willen... ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:
Erger me ook dood dat zelf een boel LoT ers met dikke g7 lopen en rifine (7) stuff of zo.
Ik ken dat gevoel. Het er laatst even in een OoT party kort over gehad.
1 van de argementen die ik terug kreeg was: waarom zou je het jezelf moeillijk maken als iedereen het doet.

Nou juist daarom als het spelltejte makkelijk was dat is het toch niet leuk? Het gaat er toch niet om om lvl 1XX te bereiken maar om het traject er naar toe? Omdat ik Soldier te eenvoudig als klasse ben ik juist FS Muse geworden, omdat dat dat de klasse is die al redelijk lastig te spelen is maar nog veel lastiger is om te perfectioneren. En dan heb ik het niet over de build maar over iedereen in leven en gebuffed te houden.

Met G7's en een Unique staff was het allemaal een stuk makkelijker gegaan, maar wat is de lol dan nog?

Een ander situatie vond ik ook fantastisch. Iemand vond dat hij niet meedeed aan de gedupte item rage omdat hij "eerlijk" betaald had voor zijn G4 gems (grade weet ik niet zeker doet er ook niet echt toe). 150k stuk ofzo in ieder geval ruim onder de marktwaarde. Het kopen van gedupete items geeft de duper alleen maar meer motivatie om door te gaan met zijn acties. En zoals het kopen van een fiets van junk strafbaar is zou gravity ook hier een straf op moeten zetten.

Kijk, als je eer jaar of 15 bent en je gaat hierin mee, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Op die leeftijd weet je al wel wat goed en kwaad betekend maar is je ethische normbesef en vooral de kracht ervan nog in ontwikkeling. Maar luitjes van 23 jaar die denken "Iedereen doet het, dus ik doe het ook"!? Ga alsjeblieft nadenken en vorm je eigen mening, en niet die van een community zoals die van R.O.S.E. Wat eens wat kritisch naar je eigen handelen en kan hele nare shit gebeuren als we die vaadigheid massaal gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lector schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Ik ken dat gevoel. Het er laatst even in een OoT party kort over gehad.
1 van de argementen die ik terug kreeg was: waarom zou je het jezelf moeillijk maken als iedereen het doet.

Nou juist daarom als het spelltejte makkelijk was dat is het toch niet leuk? Het gaat er toch niet om om lvl 1XX te bereiken maar om het traject er naar toe? Omdat ik Soldier te eenvoudig als klasse ben ik juist FS Muse geworden, omdat dat dat de klasse is die al redelijk lastig te spelen is maar nog veel lastiger is om te perfectioneren. En dan heb ik het niet over de build maar over iedereen in leven en gebuffed te houden.

Met G7's en een Unique staff was het allemaal een stuk makkelijker gegaan, maar wat is de lol dan nog?

Een ander situatie vond ik ook fantastisch. Iemand vond dat hij niet meedeed aan de gedupte item rage omdat hij "eerlijk" betaald had voor zijn G4 gems (grade weet ik niet zeker doet er ook niet echt toe). 150k stuk ofzo in ieder geval ruim onder de marktwaarde. Het kopen van gedupete items geeft de duper alleen maar meer motivatie om door te gaan met zijn acties. En zoals het kopen van een fiets van junk strafbaar is zou gravity ook hier een straf op moeten zetten.

Kijk, als je eer jaar of 15 bent en je gaat hierin mee, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Op die leeftijd weet je al wel wat goed en kwaad betekend maar is je ethische normbesef en vooral de kracht ervan nog in ontwikkeling. Maar luitjes van 23 jaar die denken "Iedereen doet het, dus ik doe het ook"!? Ga alsjeblieft nadenken en vorm je eigen mening, en niet die van een community zoals die van R.O.S.E. Wat eens wat kritisch naar je eigen handelen en kan hele nare shit gebeuren als we die vaadigheid massaal gaan verliezen.
toon volledige bericht
Je weet mooi te verwoorden wat ik ook vind :).
Woord er echt gek van.. Iedereen doet het wand anderen doen het ook, tot aan clanleader clman aan toe. Erger me er dood aan.. Alles wat ik heb is eerlijk, geeft voor mijn idee meer bevrediging als je iets berijkt hebt, dan is het een veel grotere prestatie, met een paar g7's en unieke shit komt iedereen er wel, maar het op de eerlijke manier doen is een stuk moelijker.
Ik blijf in clanchat er over praten maar iedereen vind dat ze echt niks raars doen....

//edit

Doet me allemaal beetje denk wat me leraar zij als toen ik 8 was en ik had iets fout gedaan en zij maar die en die deden het ook.
Leraar: Dus als pietje in de sloot springt doe jij dat ook. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 10-06-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

gogogo gotters!

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.avans.nl/s132059/localhost.JPG

[ Voor 33% gewijzigd door ErA op 10-06-2005 12:51 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste