Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
vinden jullie het nog wel leuk om te spelen?? aangezien er toch een een reset komt (als het p2p wordt)
dan ben je nu eigenlijk voor jan joker aan het levelen

(zo denk ik erover)
ik vind het niet zo prettig om nu mijn char te levelen en met de gedachte dat er toch een reset komt
NOFI, maar... Als het Pay2Play word... En er dus een reset komt...
Waarom speelde je eerst dan wél?
Bedoel, die reset komt er dan toch wel en dan ben (of was) je ook al voor Jan Joker aan het spelen geweest...
(Zo denk ik er dan weer over
)
Verder is het ge-wel-dig om te horen, dat er _eindelijk_ wat aan die hacks en dingen gedaan gaat worden en dat er harder tegen opgetreden gaat worden. (Voor zover het harder is, een nieuw account is en blijft zo aangemaakt, tenzij er een IP ban geplaatst word, voor zowel in ROSE zelf, als op de website...
Wat ik er nog over kwijt wil... Hier noemde iemand laatst die Hackareborn een klikspaan en zo, maar vinden jullie het dan ook niet raar, dat hij er elke keer (of in ieder geval vaak) bij was, en dat (juist) hij de screens doorstuurde?
Dan moet je er toch vanaf weten, dat het gebeurt is? En zoiets weet je alleen, als je er echt zélf bij bent (geweest), of (en daar ga ik bij Hackareborn van uit eigenlijk) je hebt het zélf gedaan...
EDIT:
Mijn stage zit er trouwens bijna op, (zij het dat ik het wat negatief in zie, maar goed...) dus ik kan binnenkort met de (nieuwe) pagina beginnen, zoals
http://rose.azwart.nl is... Maar dan mooier en beter...
@ Rakkerzero: Jij was toch degene, die mij aanbood om de graphics te maken? Zou je dat voor de (nieuwe) GOT ROSE lijst willen doen?

Zou het namelijk geweldig vinden, als het een mooie (iig mooier dan de pagina van Okke nu is) pagina zou worden...

Thnx in advance, als je me nodig hebt, op MSN Messenger of iets dergelijks, mijn adres staat (als het goed is) in mijn profiel.
EDIT2:
Kan dit misschien ook toegepast worden, in de startpost?

Thnx!
[
Voor 39% gewijzigd door
CH4OS op 08-06-2005 11:26
]