[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Rakkerzero schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:08:
[...]

World of warcraft, lineage2, guild wars .....
WoW en Guildwars is niet mijn ding, max lvl erg laag, lvllen durt eeeuwen en allen maar qeusten.
Lineage2 zal ik eens bekijken.
Ps plaatjes van flyff zeg effe wat jullie vinden
http://ooo-ooo.hp.infoseek.co.jp/flyff/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:05:
Nu ze zelf g7's zijn gaan stooien is de maat vol.
LoT was geweldig gezellig maar de game is totaal verneukt, de gameplay is zo naar zijn klote dat het niet meer leuk is om door te gaan, sry.
Ik hoop dat we een andere rpg kunnen vinden zonder al de hackers en zo en we als team, (vooral cl en ger en ax3) door kunnen gaan, wand het was uber gezellig.
Zal het missen maar is gewoon niet leuk mir :( :(
Hackers hebben alles verneukt.
Als iemand een goede andere rpg weet please zeg het me
zoals je weet kap ik er dan ook mee
mijn maakte het niet zoveel uit die gemss enzo ik zag de lol wel van in. Maar als je dan alleen 3 mensen overhoud die nog active zijn van de 7x lui dan heb ik er ook geen zin meer in dus jongens bb en toedeledokie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 123576 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:11:
[...]

WoW en Guildwars is niet mijn ding, max lvl erg laag, lvllen durt eeeuwen en allen maar qeusten.
Ziet er zo zoet uit. Maar het lijk ook wel een beetje op rose

Maar zie ik alleen maar vrouwen in het spel?

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 06-06-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:16:
[...]

Ziet er zo zoet uit. Maar het lijk ook wel een beetje op rose

Maar zie ik alleen maar vrouwen in het spel?
Ben het even aan het downloaden, ziet op de screesn niet echt heel mooi uit maar wie weet is het wel super.
Maar downloaden duurt een fucking eeuwigheid :/
19 kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
Ik ga flyff ook maar eens bekijken :D

Edit:
Is dit ook van Gravity ofzo???
Website is hetzelfde opgebouwt als die van Rose.

Edit 2:
engelse website van Flyff
http://english.flyff.com

[ Voor 77% gewijzigd door Zeror op 06-06-2005 21:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

Oe, hier een tip: ga allemaal even 5min Flyff spelen, dan weet je als je daarna weer verder gaat met ROSEen ineens dat het wel meevalt met de beta-heid daarvan :p

- 90% van het spel is nog in het Koreaans :? Zo heb ik dus werkelijk geen idee wat ik aan het doen ben... en ja, ik heb toch echt de Engelse versie gedownload :p
- ik had 3 rare vliegende beesten geprikt, en toen had ik een level \o/ Dus ik gokte dat het icoontje met een hoofdje onderin wel het char-scherm zou zijn... maar ofwel het was stiekem de vlieg-in-2-seconden-het-spel-uit knop, of dat zorgt gelijk voor een crash :p

Mja, veel meer heb ik nog niet kunnen ontdekken, want ik had dus eerst een beetje wat verdwaald rondgelopen en een paar beestjes geprikt, en toen was ik er alweer uit :p Maargoed, het ziet er opzich wel uit als iets wat wel een leuke MMORPG zou kunnen zijn/worden, maar dan moet ik eerst nog even Koreaans leren/een paar weekjes wachten tot ze écht een Engelse versie uitbrengen.

En dat scheelt, want anders had ROSE misschien een concurrent gekregen bij mij, en ik wil eigenlijk helemaal niet minder ROSE spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Dat flyff is echt geinig!
Ik dacht dat Rose kinderachtig was maar dit slaat alles! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:20

Chakotay

Lick here to continue

Is het bij jou ook in het koreaans? Ik volg er helemaal niets van zo :p

Er is trouwens weer 1 open plek in Alliance of Tweakers, iemand interesse? Als het even kan L45+ :)

[ Voor 43% gewijzigd door Chakotay op 06-06-2005 22:58 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 19:38
Anoniem: 123576 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:11:
[...]

Ik zou het met Lineage echt maar op kijken houden. Ten eerste hebben ze een K-U-T community. Overal mensen die anderen voor de lol constant in de pan hakken (player-killen) Daarnaast sterft het van de bots. Je zou eens de topics van lineage door moeten nemen, dna krijg je al gauw bevestiging van dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 118100 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:54:
Dat flyff is echt geinig!
Ik dacht dat Rose kinderachtig was maar dit slaat alles! _/-\o_
uh ja, als de installer nu ook eens gestart kon worden hier :(
Rose heeft al een bagger patch systeem. Maar de installer van flyff start helemaal niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 06-06-2005 23:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG dat flyff slaat echt nergens op..
Opnouw beetje als rose alleen dat voormensen van jaartje of 4 :/ kansloos
Tham mis rose nu al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er aan te denken de koreanse rose te gaan doen daar hebben ze gm's die hun werk doen en niet zo veel hackers.
Iemand die mee wil doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Is opzich een leuk idee, alleen jammer dat mijn koreaans niet al te best is... Maakt het lezen van NPCblaat en chats zo lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik heb opeens 200k uit het niets gekregen :?

Ik sta in Junon met een shopje open, had ongeveer 1.2 miljoen cash. Opeens komt een error met disconnect, zoals wel vaker voorkomt. Ik reconnect weer, en nu heb ik opeens 1.4 miljoen... Apart? :)

Of er is geld uit het niets gespawnd, of iemand heeft 3 van mn eggs gekocht (ik verkoop boiled eggs voor 67k als clangeld) zonder iets te zeggen, en zonder dat ik minder eggs heb :p

oops, dubbelpost... ik dacht dat er nog iemand tussen zat :X

[ Voor 11% gewijzigd door Chakotay op 07-06-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146244

Zo ik laat ook even wat van me horen op dit forum :)

Ik krijg een beetje de scheit erin dat mensen dit spel totaal verzieken.
Wat is nou in godsnaam het nut van al die GEM`s (7) te droppen die Grave Yard clan is egt zwaar irritant.

Dit spel is verslavend leuk maar het moet wel leuk blijven en na de 1ste reset wilde ik al niet meer gaan spelen maar als dit zo door gaat zit ik gewoon weer doodleuk mn tijd te verdoen hehe.

Groeten

AmazingPanties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Anoniem: 145261 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:33:
Mensen ,

Ik ben nu een lvl 30 Hawker en heb de volgende stats [afbeelding] maar weet ondertussen niet waar ik als volgende mijn points aan moet besteden ?

BVD , Napstar
:9 Zal ik jou maar eens op de goede weg helpen, nou dit zijn mn volgende indeling van mn skills en stats , moet alleen nog poison knife adden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen111.jpg%20http://members.home.nl/ching/screen111.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 07-06-2005 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hier trouwens nog een screenshot van hoe HackaReborn er afgelopen zondag bijliep... Vandaag was hij nog zooi aan het droppen in Junon.

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/hacka.jpg

level 7 butterfly wings, redfield green zooi, een level 7 shining staff (!) met een g5 topaz erin (zondag waren er alleen nog maar g4's geduped), en nog meer veel te dure zooi... Daarnaast had ie rond de 350M cash.

Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:45:
Hier trouwens nog een screenshot van hoe HackaReborn er afgelopen zondag bijliep... Vandaag was hij nog zooi aan het droppen in Junon.

[afbeelding]

level 7 butterfly wings, redfield green zooi, een level 7 shining staff (!) met een g5 topaz erin (zondag waren er alleen nog maar g4's geduped), en nog meer veel te dure zooi... Daarnaast had ie rond de 350M cash.

Tsja...
Dit is dus zo jammer.
Mensen doen weken lang hun best om een beetje rifent spul te hebben en zo, en mooie dingen te hebben.
Hij hackt het gewoon bijelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

was net van plan dezelfde link te poste...

http://gamersregion.com/forums/index.php?showtopic=612

(vanaf het begin, halverwege staan meerdere screens en iets daaronder nog 3 ofzo)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die link heb ik ook gezien jah maar je weet nooit zkr of het gm is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

von het charselectgedeelte nogal echt uitzien.. hoop dat het klopt, iig is hackareborn al geblocked dus er wordt wel 'iets' gedaan, hoop da de stilte betekent dat ze echt goed aan de patch werken

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

4th schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:42:
von het charselectgedeelte nogal echt uitzien.. hoop dat het klopt, iig is hackareborn al geblocked dus er wordt wel 'iets' gedaan, hoop da de stilte betekent dat ze echt goed aan de patch werken
Denk niet dat dat zin heeft... Nieuw account is zo aangemaakt... ;)
Enigste wat een (mogelijke) oplossing is, is het bannen op IP... ;) Maar ook IP's zijn te spoofen...

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De oplossing voor dit probleem is eigelijk vrij zimpel.
Stel het zo in dat je dingen niet kan droppen, alleen traden of npcen
Klaar ben je, je hebt dan nog wel de hackers, maar stuk minder over last.
Als de GM's nu opeens echt wat gaan doen zal ik er over na te denken terug te komen.
Moeten ze wel ook wat doen aan de al gedane schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:03:
[...]
Denk niet dat dat zin heeft... Nieuw account is zo aangemaakt... ;)
Enigste wat een (mogelijke) oplossing is, is het bannen op IP... ;) Maar ook IP's zijn te spoofen...
Klopt.. Bannen heeft geen zin :/ kom je altijd om heen
Enigste wat werkt is de bug in de game fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:14:
De oplossing voor dit probleem is eigelijk vrij zimpel.
Stel het zo in dat je dingen niet kan droppen, alleen traden of npcen
Klaar ben je, je hebt dan nog wel de hackers, maar stuk minder over last.
Als de GM's nu opeens echt wat gaan doen zal ik er over na te denken terug te komen.
Moeten ze wel ook wat doen aan de al gedane schade.
nah, moet ook optie 'destroy' bij, gewoon simpel om ruimte te make in je inv.. maar verder goed plan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 00:11
Zou het niet werken als ze aan elk voorwerp dat in potentie een beetje waarde kan hebben. Zoals hearts, gems een unieke code toevoegen.
Als je een item "duped" komen er dan geen 2 dezelfde codes in het systeem? Dan kan je makkelijk iedereen straffen door de items met dubbele codes uit het systeem te halen.
Alleen nog even in weten te stellen dat alleen mob drops, en NPC's codes kunnen genereren... en home safe.

Moet er even bijvertellen dat ik de ballen verstand heb van het programmeerwerk achter zo'n spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

kan zeggen dat dit meer zal vragen van de servers, het niet kunne droppe is simpeler om te code omdat een bestaande functie afzetten makkelijker te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Heb het na die (7) drops gister echt helemaal gehad... Sorry dat ik pissed weg was gegaan OoT

Twijfel nu hard om door te gaan of niet. Want zo kan het niet langer door he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Of een D achter de naam zo dat je kan zien dat het en gedropte item is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Amafi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:02:
Zou het niet werken als ze aan elk voorwerp dat in potentie een beetje waarde kan hebben. Zoals hearts, gems een unieke code toevoegen.
Als je een item "duped" komen er dan geen 2 dezelfde codes in het systeem? Dan kan je makkelijk iedereen straffen door de items met dubbele codes uit het systeem te halen.
Alleen nog even in weten te stellen dat alleen mob drops, en NPC's codes kunnen genereren... en home safe.

Moet er even bijvertellen dat ik de ballen verstand heb van het programmeerwerk achter zo'n spel.
Ik heb ook geen verstand van een spel programmeren, (ik hou het persoonlijk liever bij PHP) maar een database is een database, dat veranderd dus niets aan SQL of het normaliseren, etc. van een database... ;)

Als items een UNIEKE code moeten hebben, kunnen er geeneens 2 dezelfde voorkomen, aangezien al die dingen (lijkt mij) in een (SQL-)database staan opgeslagen. Dus zullen ook "duped" items een eigen unieke waarde krijgen, en kan je dus niet aan de hand van die (unieke) code, de boel 'traceren'. :)

Maar mocht je zoiets wél willen gebruiken, waarom dan niet het item_id, als die in de database staat, dan hebben ze al een unieke code... Kan je net zo goed die er voor gaan gebruiken gebruiken... :)

Wel jammer, dat de GM's niet van zich laten horen... :( En op de site er ook niets over vermelden 8)7
Calamor schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:26:
Of een D achter de naam zo dat je kan zien dat het en gedropte item is.
Duped items krijgen dat toch ook? ;) En die zulie torens, van een screenshot die ik ergens zag... Dus dat is (sorry dat ik het zeg) nutteloos...

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had gisteren iets lolligs. :)
Ik was in Zant. Daar werd ik aangevallen door een Glutton woopy. Die woopy bleek niemand te kunnen zien behalve ik. Ook kon ik hem niet doden en hij mij niet.
En overal waar ik heen liep in Zant bleef hij achter me aan lopen.

btw Flyff is wel geinig.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 07-06-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:25:
Heb het na die (7) drops gister echt helemaal gehad... Sorry dat ik pissed weg was gegaan OoT

kom op... je hebt mij overgehaald om te blijve spele na die eerste keer drops en nu ga jij kappe.... niet lulle maar spele :P we moete nog steeds die quests doen ;)

edit: ik blijf iig tot de 16de spele, kijke of de patch ok is en dan niet ga ik kappe

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 07-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:34:
Ik had gisteren iets lolligs. :)
Ik was in Zant. Daar werd ik aangevallen door een Glutton woopy. Die woopy bleek niemand te kunnen zien behalve ik. Ook kon ik hem niet doden en hij mij niet.
En overal waar ik heen liep in Zant bleef hij achter me aan lopen.

btw Flyff is wel geinig.
Die woopy was een summon denk ik :p een zoort tijdelijk huisdiertje
die vind je overal, hebben zoort oranje kringetje op hun voetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 19:38
Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:25:

Hiero het zelfde probleem. Ik wordt er een beetje moe van.

Daarnaast geen enkel commentaar van Gravity. Ik ben deze week al druk dus heb ik mooi de tijd om erover te denken of ik wel door wil gaan.

offtopic:
Heb je een spel waar hacks bijna niet mogelijk zijn, hebben ze een kut community. Heb je een spel waar een goede community is, worden ze dood gegooid door de hacks.

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 07-06-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:48:
[...]

offtopic:
Heb je een spel waar hacks bijna niet mogelijk zijn, hebben ze een kut community. Heb je een spel waar een goede community is, worden ze dood gegooid door de hacks.
Daar loop ik ook altijd tegen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cardinal808 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:48:
Hiero het zelfde probleem. Ik wordt er een beetje moe van.

Daarnaast geen enkel commentaar van Gravity. Ik ben deze week al druk dus heb ik mooi de tijd om erover te denken of ik wel door wil gaan.
Denk dat we allemaal daar wel moe van worden, en hopelijk beseft Gravity dat het zo écht niet meer verder kan, willen ze nog een (top)game neer kunnen zetten. Het idee en alles achter ROSE is (naar mijn mening) best goed, alleen jammer van de vele hacks / bugs, waardoor de gameplay (die IMO ook erg goed is) helemaal vernaggelt word...
offtopic:
offtopic:
Wat ook gedoemd is, een slechte community te worden, dóór de hacks... :(

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

ErA

WAT EEN VERSLAVEND spelletje :-)

Gister ochtend begonnen, ben nu een level 23 Soldier. (wel wat hulp gehad in t begin natuuurlijk).

Maar nu een vraag:

Weet iemand een goede mini quest guide, ofwel een overview van welke quests er allemaal te vinden zijn.
Is het nog rendabel om op level 23 quests te doen van "the adventures plain?"

En ik ben nu met de lange quest bezig en moet een King Woopie kapot maken. Afijn dat lukt wel, maaaaaar: zoals iedereen weet is het fokking druk rond die King Woopies.
Is het noodzakelijk om hem als eerste te raken om de crystal key te krijgen? Of is het ook mogelijk deze key te krijgen als je je in het gevecht mengt?
Ik heb tot nu toe 3keer de King Woopie als eerste geraakt maar nog geen 1 keer de key gehad.
Ook heb ik al 10 keer mee lopen hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:33

aex351

I am the one

Ik speel het spel ook weleens, maar ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen.
Wat voor cheats hebben ze dan? wallhack :9

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 09:58
aex351 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
Ik speel het spel ook weleens, maar ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen.
Wat voor cheats hebben ze dan? wallhack :9
hackers die items dupen (kopieren) zoals waardevolle items als gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 10:07
Era kijk eens op www.roseguru.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ErA schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
Weet iemand een goede mini quest guide, ofwel een overview van welke quests er allemaal te vinden zijn.
http://www.roseon.com/Guide/quest1.asp is precies wat je zoekt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ErA schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
WAT EEN VERSLAVEND spelletje :-)

Gister ochtend begonnen, ben nu een level 23 Soldier. (wel wat hulp gehad in t begin natuuurlijk).

Maar nu een vraag:

Is het nog rendabel om op level 23 quests te doen van "the adventures plain?"

En ik ben nu met de lange quest bezig en moet een King Woopie kapot maken. Afijn dat lukt wel, maaaaaar: zoals iedereen weet is het fokking druk rond die King Woopies.
Is het noodzakelijk om hem als eerste te raken om de crystal key te krijgen? Of is het ook mogelijk deze key te krijgen als je je in het gevecht mengt?
Ik heb tot nu toe 3keer de King Woopie als eerste geraakt maar nog geen 1 keer de key gehad.
Ook heb ik al 10 keer mee lopen hakken.
1st hit is noodzakelijk
main quest wordt soms pas op lvl60 begonnen
de gather quests en pricelist op en neer brengen worden op den duur niet meer rendabel nee
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:25:
Denken jullie dat er geen reset komt? anders ga ik ook weer spelen
gok op een 50-50 chance, de 16de wordt een belangrijke datum

patch beloofd op de 16de... maja.. of da weer extra planeet is en reset week nie :P

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 07-06-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wat is er de 16e :?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-06-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 27-05 13:27
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:25:
wat is er de 16e :?
In ieder geval wordt Philippine R.O.S.E. Online dan gelanceerd, wanneer is nou die patch? Kan er niets over vinden op Roseon.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ga uiteraard ff probere daar alvast een lvl20 char te make.. net zoals 30% van huidige rose spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Heb het ergens in een vorig deel ook al gemeld, maar naar mijn mening is het NIET nodig om first hit te hebben bij een Whoopy King. Het is met tot 4x gelukt zonder first hit te krijgen, het duurt echter wel even.

Wat is de maximale grade die je voor een Gem kan krijgen? 10? Vraag me af hoelang het duurt voordat die dan ook gedupt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
4th schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:48:
ga uiteraard ff probere daar alvast een lvl20 char te make.. net zoals 30% van huidige rose spelers :P
Ja, maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ze alle IP's gaan bannen die niet uit dat land komt.
Wrack schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
Heb het ergens in een vorig deel ook al gemeld, maar naar mijn mening is het NIET nodig om first hit te hebben bij een Whoopy King. Het is met tot 4x gelukt zonder first hit te krijgen, het duurt echter wel even.
Hmm, ik heb altijd gedacht dat het first & last hit was.
Wat is de maximale grade die je voor een Gem kan krijgen? 10? Vraag me af hoelang het duurt voordat die dan ook gedupt worden.
Grade 7 is het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:42:
In ieder geval wordt Philippine R.O.S.E. Online dan gelanceerd, wanneer is nou die patch? Kan er niets over vinden op Roseon.com.
offtopic:
Die site is veel mooier en overzichtelijker dan http://www.roseon.com vind ik O+ O+ O+ O+
Gekke is alleen... pROSE Online word vanaf 15 Juli beschikbaar in de winkels, op de Filipijnen... :/

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:40:
[...]

Die woopy was een summon denk ik :p een zoort tijdelijk huisdiertje
die vind je overal, hebben zoort oranje kringetje op hun voetjes
Nee, deze niet.
Dit was echt een enemy die me constant bleef volgen hoe groot de afstand ook tussen ons was.
Geen een andere speler zag hem. Een bugje denk.
Wrack schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
Gem tabelletje
Een jewel kan een max grade van 7 hebben ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 07-06-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wacht wel tot na de Maintenance! wanneer is dat ookalweer

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-06-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:22:
ik wacht wel tot na de Maintenance! wanneer is dat ookalweer
Die is elke donderdag, maar dat is volgens mij alleen server(s) rebooten en klaar.
Beste kan je dan denk ik wachten, tot de Juni update patch geweest is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar volgens mij gaat prose ook buitenlandse ips blocken. En ik zag de site ff maar kan je het spel alleen op cd krijgen en iet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 143962 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:31:
Maar volgens mij gaat prose ook buitenlandse ips blocken. En ik zag de site ff maar kan je het spel alleen op cd krijgen en iet downloaden?
Jawel wel te downloaden, dit denk ik omdat ik wat las dat mensen hem al gedownload hadden maar nog geen account konden aanmaken (weet niet waar je hem moet downloaden en ook even geen zin in om op te zoeken, sorry). Enne, dat van die IP's die geblocked worden heb ik ook gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga iig niet op pro spelen .. lijkt me niet zoveel aan :)
kspeel liever op de internationale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook met al die hacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:34:
Jawel wel te downloaden, dit denk ik omdat ik wat las dat mensen hem al gedownload hadden maar nog geen account konden aanmaken (weet niet waar je hem moet downloaden en ook even geen zin in om op te zoeken, sorry).
Op de website van pROSE zelf, staat nog geen downloadlink of iets dergelijks hoor... ;) Dus denk niet, dat hij te downloaden is... :)
Je kan je al wel pre-registerren voor pROSE... :)
Enne, dat van die IP's die geblocked worden heb ik ook gehoord.
Ik zou zeggen: Time will tell... Sooner... Or Later... (C&C: Red Alert :9 _/-\o_ )

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

zal vast niet lang duren voordat dat op pROSE ook zo is ben ik bang :r :r

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 07-06-2005 15:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou is er niemand zo slim hierdan die ip's kan veranderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 143962 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:50:
Nou is er niemand zo slim hierdan die ip's kan veranderen :p
Waarom zou je op pROSE willen spelen? Ik kan aannemen, dat de servers voor iROSE niet bepaalt in Korea staan, maar ergens USA of zo... Scheelt aanzienlijk in ping-tijden, wat het speelgemak verbeterd... ;) Wat je (denk ik) niet zal hebben, op een pROSE server... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:48:
[...]

zal vast niet lang duren voordat dat op pROSE ook zo is ben ik bang :r :r
Ik denk dat die bug er al uit is bij pROSE, en dat ze gewoon te lui zijn bij iROSE. Serieus, in kROSE etc zijn de GM's ook actief bezig en niemand die daar duped (en ik denk niet dat dat alleen is omdat in Korea iedereen zo lief voor elkaar is). Want geef toe: de GM's van iROSE voeren niets uit, tenminste zo komt het over. GM's die items droppen, grapjes maken over skill-resets, etc etc: door dit soort dingen neem ik ze niet meer serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen hacks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Jaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat die bug er al uit is bij pROSE, en dat ze gewoon te lui zijn bij iROSE. Serieus, in kROSE etc zijn de GM's ook actief bezig en niemand die daar duped (en ik denk niet dat dat alleen is omdat in Korea iedereen zo lief voor elkaar is). Want geef toe: de GM's van iROSE voeren niets uit, tenminste zo komt het over. GM's die items droppen, grapjes maken over skill-resets, etc etc: door dit soort dingen neem ik ze niet meer serieus.
Hoe herkenbaar dat ook is als ik kijk naar iRO _o_

:/. de internationale GMteams van gravity zijn echt te poep voor woorden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Probleem met Rose is dat kennelijk geen/weinig server-side checks gedaan worden. Je kunt dus gewoon packets namaken/editen en daarmee valsspelen.

Bij een goede MMO-Game wordt alles serverside bijgehouden en gecheckt, dan moet je al eerst op de server binnenkomen om iets te kunnen uithalen - wat i.h.a. al veel moeilijker is.

Bijvoorbeeld 'Project Entropia' is gebaseerd op een economie met echt geld waardoor zulke security essentieel is. Alles wordt daar server-side afgehandeld, dus je kunt packets faken tot je er bij neervalt, maar dat zal (behoudens een 'echte' bug) niets uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Voor de mensen die willen komen kijken, vanavond om 2100 gaan we in channel 1 AoT oprichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Gefeliciteerd met AllianceBandOfTweakers, jammer dat het te lang was :P . Kreeg helaas d/c dus had jullie niet meer kunnen pvp'en op CF. Moet nu echt verder voor school.

3e Clan is een Feit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Was net een GM in junon ( gm angel ), die zei dat er lui worden gebanned en zojuist is ch3 plat gegooid voor een update :f

Als het echte gm's zijn dan ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:38:
Gefeliciteerd met AllianceBandOfTweakers, jammer dat het te lang was :P . Kreeg helaas d/c dus had jullie niet meer kunnen pvp'en op CF. Moet nu echt verder voor school.

3e Clan is een Feit _/-\o_
Jammer dat de naam te lang was :(
BandOfTweakers is ook erg kewl.
Ik ga hard me best doen om lvl 30 te worden zodat ik ook in de clan kan

EDIT:
btw voor de liefhebbers Flyff is nu goed speelbaar. Zowat alle koreaanse text is eruit nu.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 07-06-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zo de eerst clan punt is al binnen. Zag nog 1 liggen maar de server is nu in onder houd :(
Heb wel lekker wat spullen en exp gekregen daar.

En de clan naam is donker blauw.

[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 07-06-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Is dat niet zichtbaar aan een aparte kleur naam of zo? Ik dacht niet dat [GM] voor de naam gereserveerd was, dus daar zou ik in eerste instantie niet op vertrouwen (maar kan het mis hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 82384 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:14:
[...]

Is dat niet zichtbaar aan een aparte kleur naam of zo? Ik dacht niet dat [GM] voor de naam gereserveerd was, dus daar zou ik in eerste instantie niet op vertrouwen (maar kan het mis hebben).
Voor de reset waren er wat lui die een gm account hadden gehacked en allemaal slotted eq dropte.
Althans, dat las ik op fora :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Voor de reset hadden GM's een blauwe naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102251

Channel 1 ligt eruit nu :/
Is er al iets nieuws bekend over die update? Wat er zoal aan bugs eruit gehaald gaat worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gm's waren/zijnin junon
Ze zijn dat ze eerst alle chars gaan inspecteren, cjecken.
Daar na bug fixen en alle inventory gaan legen wharehouse legen en zuly legen.
ze gaan niet resetten is er beloogft.
Nu ze eidelijk wat doen. Kom ik terug
cl i am BACK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
alle inventory gaan legen wharehouse legen en zuly legen
nee niet toch!!! O_o
Nu ik net een beetje geld bij elkaar krijg, damn.

Heeft iemand dit bestand al gecheckt?? :P

"..\ROSE online\setup\clanmark\0_141.bmp"

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 07-06-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zo slapen!
kan iemand hier neerzetten wat er allemaal precies gebeurd is? of wat ze nu aan het doen zijn??

mischien dat ik morgen weer begin !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zoals fly al zei

ze gaan stuff deleten maar ze hadden ook over dat niet alles weg ging maar alleen de hoge gems. Daarna willen ze bug fixen over dat shouten van hacks. Daarna komt third job en second race. Verder komt er wel een reset als ze p2p gaan zei gm angel

ik ben terug vanaf maandag

GerwinGood@Cleric@lvl@72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:17:
zoals fly al zei

ze gaan stuff deleten maar ze hadden ook over dat niet alles weg ging maar alleen de hoge gems. Daarna willen ze bug fixen over dat shouten van hacks. Daarna komt third job en second race. Verder komt er wel een reset als ze p2p gaan zei gm angel

ik ben terug vanaf maandag

GerwinGood@Cleric@lvl@72
wel een reset?
dan ga ik mischien wel spelen als het p2p wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens ik ben zp happy.
LoT is back alive.
Gerwin en ik Gaan weer verder.
Alle kut gems gaan weg en hacker woordne geband en ze beloven serieus wat te gaan doen tegen dehacks
Al dit is reden genoeg voor mij door te gaan, dus Clman Lets party :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinden jullie het nog wel leuk om te spelen?? aangezien er toch een een reset komt (als het p2p wordt)
dan ben je nu eigenlijk voor jan joker aan het levelen :P (zo denk ik erover)
ik vind het niet zo prettig om nu mijn char te levelen en met de gedachte dat er toch een reset komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102251

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:20:
[...]

wel een reset?
dan ga ik mischien wel spelen als het p2p wordt
Uhh p2p? Dat is toch kazaa ensoo :P
Wat bedoelen jullie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Anoniem: 102251 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
[...]

Uhh p2p? Dat is toch kazaa ensoo :P
Wat bedoelen jullie B)
p2p is Pay to play.

Met andere woorden, je zult ervoor moeten betalen om te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 07-06-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IS er meer info over die third job en second race??
Ben er erg benieuwd naar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

Voor diegene die net zoals mij nooit een GM hadden gezien:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/3.JPG

Was best nuttig en goed om te horen dat ze eindelijk er wat aan gaan doen. Wel grappig om te zien dat deebee nu ook een GM is best weird eigenlijk.

Ben nu wel zeer benieuwd naar 2e ras en 3e job. Als ze nu de zaken op orde gaan brengen denk ik er zeker over om p2p te gaan.

Lui konden springen enzo best grappig.

En ze spawnden een paar keer wat smoulies.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/1.JPG

En Fly en Ger wb :P

[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 08-06-2005 00:27 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Zo koop een unique voor 2 mil en verkoop het voor 15 mil en je ben weer rijk :D
(img)http://www.freewebs.com/desertraven/screen112.jpg(/img)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 08-06-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 136979 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:56:
Zo koop een unique voor 2 mil en verkoop het voor 15 mil en je ben weer rijk :D
(img)http://www.freewebs.com/desertraven/screen112.jpg(/img)
hacker :+

Kewl dat je zoveel hebt man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik dacht dat de meeste mensen wel beter wisten dan om gehackte of gedupete items te gebruiken. Toch zijn er best veel mensen van LoT, OoT en BoT met G7 Garnets etc....Een woord voor: Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, de eerste 13 clanpoints zijn binnen :)

Voor de XP hoef ik voorlopig echter nog niet naar clanfield, ga veel te vaak dood daar... Al is 12k uit een Aqua wel weer erg leuk :p

Heeft iemand meer info over dat 2nd race trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
William/Ax3 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:08:
Was best nuttig en goed om te horen dat ze eindelijk er wat aan gaan doen. Wel grappig om te zien dat deebee nu ook een GM is best weird eigenlijk.
Als hij inderdaad officieel bij het GM team zit is dit een ERG goede zaak! Want hij was degene die de bugs vond en vervolgens exploit (samen met zijn vriendjes dan). Ik denk, nu hij aan de andere kant staat, dat hij ervoor moet zorgen dat bugs eruit worden gehaald voordat ze exploited worden. Misschien gaat het nu toch de goede kant op!

doordat het stikt vd hackers wilde ik in de zomervakantie beginnen met WoW, maar als dit wordt verholpen kom ik mss ook weer terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FF voor de duidelijkheid, zijn nu alle gems weg, en is ook de bug van het dupen weg?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
vinden jullie het nog wel leuk om te spelen?? aangezien er toch een een reset komt (als het p2p wordt)
ik vind het niet zo prettig om nu mijn char te levelen en met de gedachte dat er toch een reset komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

p2p kan nog een paar maanden duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

vinden jullie het nog wel leuk om te spelen??
Nee :(
FnF schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:14:
FF voor de duidelijkheid, zijn nu alle gems weg, en is ook de bug van het dupen weg?
Nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:28:
p2p kan nog een paar maanden duren
ja maar toch .. als ik nu dan een character level zit ik echt met het gevoel dat er toch weer een reset komt :p dan heb ik er ook geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom ook pas terug al is alles verholpen

Ohjah deze vond ik nog gerwin :p
Afbeeldingslocatie: http://www.opticalgaming.com/matt/rose/gms-1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 143962 op 08-06-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 40554 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:43:
[...]

ja maar toch .. als ik nu dan een character level zit ik echt met het gevoel dat er toch weer een reset komt :p dan heb ik er ook geen zin in
aangezien het nog hele tijd duurt, lees minimaal 3-4 mnd (mijn schatting), kan dat idee nog veranderen aangezien ze als het gewoon doorgaat meteen x aantal klanten hebben...

over font veranderen van chatshit:

http://gamersregion.com/forums/index.php?showtopic=628

prog hier:
http://gamersregion.com/f...ct=Attach&type=post&id=31

@blueforce we moete die pvp nog een keer doen alsk hetzelfde lvl als je ben ;)

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 08-06-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NOFI, maar... Als het Pay2Play word... En er dus een reset komt...
Waarom speelde je eerst dan wél?
Bedoel, die reset komt er dan toch wel en dan ben (of was) je ook al voor Jan Joker aan het spelen geweest... ;) (Zo denk ik er dan weer over :9 ;))

Verder is het ge-wel-dig om te horen, dat er _eindelijk_ wat aan die hacks en dingen gedaan gaat worden en dat er harder tegen opgetreden gaat worden. (Voor zover het harder is, een nieuw account is en blijft zo aangemaakt, tenzij er een IP ban geplaatst word, voor zowel in ROSE zelf, als op de website... :)

Wat ik er nog over kwijt wil... Hier noemde iemand laatst die Hackareborn een klikspaan en zo, maar vinden jullie het dan ook niet raar, dat hij er elke keer (of in ieder geval vaak) bij was, en dat (juist) hij de screens doorstuurde?
Dan moet je er toch vanaf weten, dat het gebeurt is? En zoiets weet je alleen, als je er echt zélf bij bent (geweest), of (en daar ga ik bij Hackareborn van uit eigenlijk) je hebt het zélf gedaan... :)

EDIT:
Mijn stage zit er trouwens bijna op, (zij het dat ik het wat negatief in zie, maar goed...) dus ik kan binnenkort met de (nieuwe) pagina beginnen, zoals http://rose.azwart.nl is... Maar dan mooier en beter...

@ Rakkerzero: Jij was toch degene, die mij aanbood om de graphics te maken? Zou je dat voor de (nieuwe) GOT ROSE lijst willen doen? :) Zou het namelijk geweldig vinden, als het een mooie (iig mooier dan de pagina van Okke nu is) pagina zou worden... ;) Thnx in advance, als je me nodig hebt, op MSN Messenger of iets dergelijks, mijn adres staat (als het goed is) in mijn profiel.

EDIT2:
GJ-tje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:51:
Zit ff de links te testen in de topicstart:
http://www.7hearts.net is zo goed als dood lijkt het wel (Voor deze is zelfs een andere pagina nu, weet alleen niet meer waar...)
http://osiris.hexon.cx/rose.txt is zelfs dood

Verder mis ik eigenlijk ook een link, naar http://www.izuly.com, alwaar (wederom) een forum is, maar waar ook statscalculator, en voor elke job / class een skillcalculator:
Skills Calculator: Dealer
Skills Calculator: Hawker
Skills Calculator: Muse
Skills Calculator: Soldier
Kan dit misschien ook toegepast worden, in de startpost? :) Thnx!

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GJ-tje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:01:
@ Rakkerzero: Jij was toch degene, die mij aanbood om de graphics te maken? Zou je dat voor de (nieuwe) GOT ROSE lijst willen doen? :) Zou het namelijk geweldig vinden, als het een mooie (iig mooier dan de pagina van Okke nu is) pagina zou worden... ;) Thnx in advance, als je me nodig hebt, op MSN Messenger of iets dergelijks, mijn adres staat (als het goed is) in mijn profiel.
JA doe ik :D
Ik ga gelijk aan de slag ;)

Misschien dat jij een emailtje naar mij kunt sturen hoe hij de indeling het liefst hebt.
Dan kan ik daar vanaf het begin gelijk op inspelen. ;)
email = robkayen [apenpenis] hotmail [puntje] com

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 08-06-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rakkerzero schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:04:
[...]

JA doe ik :D
Ik ga gelijk aan de slag ;)

Misschien dat jij een emailtje naar mij kunt sturen hoe hij de indeling het liefst hebt.
Dan kan ik daar vanaf het begin gelijk op inspelen. ;)
email = robkayen [apenpenis] hotmail [puntje] com
You got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:43

Haan

dotnetter

Goed, alles en iedereen is nu volledig losgeslagen.. Ben benieuwd of de GM's dit op kunnen lossen, ik bedoel, de chaos toen de reset werd aangekondigd was niets bij wat er nu gebeurd.
Ik loop zelf nu rond met Fairy Wings(7) 8)7 en heb een blue én een red sporty sporty kart, het gaat helemaal nergens meer over nu.
Maar we zien wel.. Als ze iedereen al z'n items afpakken vind ik het best, lullig voor de dingen waar je wel eerlijk aan bent gekomen, maar denk eigenlijk niet dat er een andere oplossing is..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.