WoW en Guildwars is niet mijn ding, max lvl erg laag, lvllen durt eeeuwen en allen maar qeusten.
Lineage2 zal ik eens bekijken.
Ps plaatjes van flyff zeg effe wat jullie vinden
http://ooo-ooo.hp.infoseek.co.jp/flyff/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
WoW en Guildwars is niet mijn ding, max lvl erg laag, lvllen durt eeeuwen en allen maar qeusten.
zoals je weet kap ik er dan ook meeVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:05:
Nu ze zelf g7's zijn gaan stooien is de maat vol.
LoT was geweldig gezellig maar de game is totaal verneukt, de gameplay is zo naar zijn klote dat het niet meer leuk is om door te gaan, sry.
Ik hoop dat we een andere rpg kunnen vinden zonder al de hackers en zo en we als team, (vooral cl en ger en ax3) door kunnen gaan, wand het was uber gezellig.
Zal het missen maar is gewoon niet leuk mir![]()
![]()
Hackers hebben alles verneukt.
Als iemand een goede andere rpg weet please zeg het me
Ziet er zo zoet uit. Maar het lijk ook wel een beetje op roseVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:11:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 06-06-2005 20:35 ]
Verwijderd
Ben het even aan het downloaden, ziet op de screesn niet echt heel mooi uit maar wie weet is het wel super.Calamor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:16:
[...]
Ziet er zo zoet uit. Maar het lijk ook wel een beetje op rose
Maar zie ik alleen maar vrouwen in het spel?
[ Voor 77% gewijzigd door Zerora op 06-06-2005 21:51 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Chakotay op 06-06-2005 22:58 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik zou het met Lineage echt maar op kijken houden. Ten eerste hebben ze een K-U-T community. Overal mensen die anderen voor de lol constant in de pan hakken (player-killen) Daarnaast sterft het van de bots. Je zou eens de topics van lineage door moeten nemen, dna krijg je al gauw bevestiging van dit verhaal.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:11:
[...]
uh ja, als de installer nu ook eens gestart kon worden hierVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:54:
Dat flyff is echt geinig!
Ik dacht dat Rose kinderachtig was maar dit slaat alles!
[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 06-06-2005 23:23 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Chakotay op 07-06-2005 00:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:33:
Mensen ,
Ik ben nu een lvl 30 Hawker en heb de volgende stats [afbeelding] maar weet ondertussen niet waar ik als volgende mijn points aan moet besteden ?
BVD , Napstar
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 01:25 ]

Verwijderd
Dit is dus zo jammer.Chakotay schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:45:
Hier trouwens nog een screenshot van hoe HackaReborn er afgelopen zondag bijliep... Vandaag was hij nog zooi aan het droppen in Junon.
[afbeelding]
level 7 butterfly wings, redfield green zooi, een level 7 shining staff (!) met een g5 topaz erin (zondag waren er alleen nog maar g4's geduped), en nog meer veel te dure zooi... Daarnaast had ie rond de 350M cash.
Tsja...
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Denk niet dat dat zin heeft... Nieuw account is zo aangemaakt...4th schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:42:
von het charselectgedeelte nogal echt uitzien.. hoop dat het klopt, iig is hackareborn al geblocked dus er wordt wel 'iets' gedaan, hoop da de stilte betekent dat ze echt goed aan de patch werken
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 10:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Klopt.. Bannen heeft geen zinGJ-tje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:03:
[...]
Denk niet dat dat zin heeft... Nieuw account is zo aangemaakt...
Enigste wat een (mogelijke) oplossing is, is het bannen op IP...Maar ook IP's zijn te spoofen...
nah, moet ook optie 'destroy' bij, gewoon simpel om ruimte te make in je inv.. maar verder goed plan volgens mijVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:14:
De oplossing voor dit probleem is eigelijk vrij zimpel.
Stel het zo in dat je dingen niet kan droppen, alleen traden of npcen
Klaar ben je, je hebt dan nog wel de hackers, maar stuk minder over last.
Als de GM's nu opeens echt wat gaan doen zal ik er over na te denken terug te komen.
Moeten ze wel ook wat doen aan de al gedane schade.
Verwijderd
Ik heb ook geen verstand van een spel programmeren, (ik hou het persoonlijk liever bij PHP) maar een database is een database, dat veranderd dus niets aan SQL of het normaliseren, etc. van een database...Amafi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:02:
Zou het niet werken als ze aan elk voorwerp dat in potentie een beetje waarde kan hebben. Zoals hearts, gems een unieke code toevoegen.
Als je een item "duped" komen er dan geen 2 dezelfde codes in het systeem? Dan kan je makkelijk iedereen straffen door de items met dubbele codes uit het systeem te halen.
Alleen nog even in weten te stellen dat alleen mob drops, en NPC's codes kunnen genereren... en home safe.
Moet er even bijvertellen dat ik de ballen verstand heb van het programmeerwerk achter zo'n spel.
Duped items krijgen dat toch ook?Calamor schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:26:
Of een D achter de naam zo dat je kan zien dat het en gedropte item is.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 11:46 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 07-06-2005 11:34 ]
kom op... je hebt mij overgehaald om te blijve spele na die eerste keer drops en nu ga jij kappe.... niet lulle maar speleVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:25:
Heb het na die (7) drops gister echt helemaal gehad... Sorry dat ik pissed weg was gegaan OoT
Twijfel nu hard om door te gaan of niet. Want zo kan het niet langer door he...
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 07-06-2005 12:03 ]
Verwijderd
Die woopy was een summon denk ikZerora schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:34:
Ik had gisteren iets lolligs.
Ik was in Zant. Daar werd ik aangevallen door een Glutton woopy. Die woopy bleek niemand te kunnen zien behalve ik. Ook kon ik hem niet doden en hij mij niet.
En overal waar ik heen liep in Zant bleef hij achter me aan lopen.
btw Flyff is wel geinig.
Hiero het zelfde probleem. Ik wordt er een beetje moe van.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:25:
Heb het na die (7) drops gister echt helemaal gehad... Sorry dat ik pissed weg was gegaan OoT
Twijfel nu hard om door te gaan of niet. Want zo kan het niet langer door he...
[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 07-06-2005 11:49 ]
Verwijderd
Daar loop ik ook altijd tegen aancardinal808 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:48:
[...]
offtopic:
Heb je een spel waar hacks bijna niet mogelijk zijn, hebben ze een kut community. Heb je een spel waar een goede community is, worden ze dood gegooid door de hacks.
Denk dat we allemaal daar wel moe van worden, en hopelijk beseft Gravity dat het zo écht niet meer verder kan, willen ze nog een (top)game neer kunnen zetten. Het idee en alles achter ROSE is (naar mijn mening) best goed, alleen jammer van de vele hacks / bugs, waardoor de gameplay (die IMO ook erg goed is) helemaal vernaggelt word...cardinal808 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:48:
Hiero het zelfde probleem. Ik wordt er een beetje moe van.
Daarnaast geen enkel commentaar van Gravity. Ik ben deze week al druk dus heb ik mooi de tijd om erover te denken of ik wel door wil gaan.
offtopic:
Heb je een spel waar hacks bijna niet mogelijk zijn, hebben ze een kut community. Heb je een spel waar een goede community is, worden ze dood gegooid door de hacks.
[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 12:20 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
hackers die items dupen (kopieren) zoals waardevolle items als gems.aex351 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
Ik speel het spel ook weleens, maar ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen.
Wat voor cheats hebben ze dan? wallhack
http://www.roseon.com/Guide/quest1.asp is precies wat je zoekt...ErA schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
Weet iemand een goede mini quest guide, ofwel een overview van welke quests er allemaal te vinden zijn.
1st hit is noodzakelijkErA schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:24:
WAT EEN VERSLAVEND spelletje :-)
Gister ochtend begonnen, ben nu een level 23 Soldier. (wel wat hulp gehad in t begin natuuurlijk).
Maar nu een vraag:
Weet iemand een goede mini quest guide, ofwel een overview van welke quests er allemaal te vinden zijn.
Is het nog rendabel om op level 23 quests te doen van "the adventures plain?"
En ik ben nu met de lange quest bezig en moet een King Woopie kapot maken. Afijn dat lukt wel, maaaaaar: zoals iedereen weet is het fokking druk rond die King Woopies.
Is het noodzakelijk om hem als eerste te raken om de crystal key te krijgen? Of is het ook mogelijk deze key te krijgen als je je in het gevecht mengt?
Ik heb tot nu toe 3keer de King Woopie als eerste geraakt maar nog geen 1 keer de key gehad.
Ook heb ik al 10 keer mee lopen hakken.
gok op een 50-50 chance, de 16de wordt een belangrijke datumVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:25:
Denken jullie dat er geen reset komt? anders ga ik ook weer spelen
[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 07-06-2005 13:32 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:29 ]
In ieder geval wordt Philippine R.O.S.E. Online dan gelanceerd, wanneer is nou die patch? Kan er niets over vinden op Roseon.com.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:25:
Denken jullie dat er geen reset komt? anders ga ik ook weer spelen
wat is er de 16e
Ja, maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ze alle IP's gaan bannen die niet uit dat land komt.4th schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:48:
ga uiteraard ff probere daar alvast een lvl20 char te make.. net zoals 30% van huidige rose spelers
Hmm, ik heb altijd gedacht dat het first & last hit was.Wrack schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
Heb het ergens in een vorig deel ook al gemeld, maar naar mijn mening is het NIET nodig om first hit te hebben bij een Whoopy King. Het is met tot 4x gelukt zonder first hit te krijgen, het duurt echter wel even.
Grade 7 is het maximum.Wat is de maximale grade die je voor een Gem kan krijgen? 10? Vraag me af hoelang het duurt voordat die dan ook gedupt worden.
Gekke is alleen... pROSE Online word vanaf 15 Juli beschikbaar in de winkels, op de Filipijnen...Jaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:42:
In ieder geval wordt Philippine R.O.S.E. Online dan gelanceerd, wanneer is nou die patch? Kan er niets over vinden op Roseon.com.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 14:54 ]
Nee, deze niet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:40:
[...]
Die woopy was een summon denk ikeen zoort tijdelijk huisdiertje
die vind je overal, hebben zoort oranje kringetje op hun voetjes
Gem tabelletjeWrack schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:49:
Wat is de maximale grade die je voor een Gem kan krijgen? 10? Vraag me af hoelang het duurt voordat die dan ook gedupt worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Zerora op 07-06-2005 15:09 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 15:22 ]
Die is elke donderdag, maar dat is volgens mij alleen server(s) rebooten en klaar.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:22:
ik wacht wel tot na de Maintenance! wanneer is dat ookalweer
Verwijderd
Jawel wel te downloaden, dit denk ik omdat ik wat las dat mensen hem al gedownload hadden maar nog geen account konden aanmaken (weet niet waar je hem moet downloaden en ook even geen zin in om op te zoeken, sorry). Enne, dat van die IP's die geblocked worden heb ik ook gehoord.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:31:
Maar volgens mij gaat prose ook buitenlandse ips blocken. En ik zag de site ff maar kan je het spel alleen op cd krijgen en iet downloaden?
Verwijderd
Op de website van pROSE zelf, staat nog geen downloadlink of iets dergelijks hoor...Jaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:34:
Jawel wel te downloaden, dit denk ik omdat ik wat las dat mensen hem al gedownload hadden maar nog geen account konden aanmaken (weet niet waar je hem moet downloaden en ook even geen zin in om op te zoeken, sorry).
Ik zou zeggen: Time will tell... Sooner... Or Later... (C&C: Red AlertEnne, dat van die IP's die geblocked worden heb ik ook gehoord.
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2005 15:54 ]
Verwijderd
zal vast niet lang duren voordat dat op pROSE ook zo is ben ik bangVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:41:
Ook met al die hacks?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 15:49 . Reden: typo ]
Waarom zou je op pROSE willen spelen? Ik kan aannemen, dat de servers voor iROSE niet bepaalt in Korea staan, maar ergens USA of zo... Scheelt aanzienlijk in ping-tijden, wat het speelgemak verbeterd...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:50:
Nou is er niemand zo slim hierdan die ip's kan veranderen
Ik denk dat die bug er al uit is bij pROSE, en dat ze gewoon te lui zijn bij iROSE. Serieus, in kROSE etc zijn de GM's ook actief bezig en niemand die daar duped (en ik denk niet dat dat alleen is omdat in Korea iedereen zo lief voor elkaar is). Want geef toe: de GM's van iROSE voeren niets uit, tenminste zo komt het over. GM's die items droppen, grapjes maken over skill-resets, etc etc: door dit soort dingen neem ik ze niet meer serieus.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:48:
[...]
zal vast niet lang duren voordat dat op pROSE ook zo is ben ik bang![]()
Hoe herkenbaar dat ook is als ik kijk naar iROJaii schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
[...]
Ik denk dat die bug er al uit is bij pROSE, en dat ze gewoon te lui zijn bij iROSE. Serieus, in kROSE etc zijn de GM's ook actief bezig en niemand die daar duped (en ik denk niet dat dat alleen is omdat in Korea iedereen zo lief voor elkaar is). Want geef toe: de GM's van iROSE voeren niets uit, tenminste zo komt het over. GM's die items droppen, grapjes maken over skill-resets, etc etc: door dit soort dingen neem ik ze niet meer serieus.
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat de naam te lang wasDutch-Hane schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:38:
Gefeliciteerd met AllianceBandOfTweakers, jammer dat het te lang was. Kreeg helaas d/c dus had jullie niet meer kunnen pvp'en op CF. Moet nu echt verder voor school.
3e Clan is een Feit
[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 07-06-2005 22:09 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 07-06-2005 22:14 ]
Verwijderd
Is dat niet zichtbaar aan een aparte kleur naam of zo? Ik dacht niet dat [GM] voor de naam gereserveerd was, dus daar zou ik in eerste instantie niet op vertrouwen (maar kan het mis hebben).Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:52:
Als het echte gm's zijn dan ;P
Verwijderd
Voor de reset waren er wat lui die een gm account hadden gehacked en allemaal slotted eq dropte.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:14:
[...]
Is dat niet zichtbaar aan een aparte kleur naam of zo? Ik dacht niet dat [GM] voor de naam gereserveerd was, dus daar zou ik in eerste instantie niet op vertrouwen (maar kan het mis hebben).
Verwijderd
Verwijderd
nee niet toch!!! O_oalle inventory gaan legen wharehouse legen en zuly legen
[ Voor 25% gewijzigd door Zerora op 07-06-2005 22:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
wel een reset?gerwingood schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:17:
zoals fly al zei
ze gaan stuff deleten maar ze hadden ook over dat niet alles weg ging maar alleen de hoge gems. Daarna willen ze bug fixen over dat shouten van hacks. Daarna komt third job en second race. Verder komt er wel een reset als ze p2p gaan zei gm angel
ik ben terug vanaf maandag
GerwinGood@Cleric@lvl@72
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Uhh p2p? Dat is toch kazaa ensooVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:20:
[...]
wel een reset?
dan ga ik mischien wel spelen als het p2p wordt
Verwijderd
p2p is Pay to play.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
[...]
Uhh p2p? Dat is toch kazaa ensoo![]()
Wat bedoelen jullie
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 23:51 ]
[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 08-06-2005 00:27 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 00:57 ]
hackerVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:56:
Zo koop een unique voor 2 mil en verkoop het voor 15 mil en je ben weer rijk
(img)http://www.freewebs.com/desertraven/screen112.jpg(/img)
Als hij inderdaad officieel bij het GM team zit is dit een ERG goede zaak! Want hij was degene die de bugs vond en vervolgens exploit (samen met zijn vriendjes dan). Ik denk, nu hij aan de andere kant staat, dat hij ervoor moet zorgen dat bugs eruit worden gehaald voordat ze exploited worden. Misschien gaat het nu toch de goede kant op!William/Ax3 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:08:
Was best nuttig en goed om te horen dat ze eindelijk er wat aan gaan doen. Wel grappig om te zien dat deebee nu ook een GM is best weird eigenlijk.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
vinden jullie het nog wel leuk om te spelen?? aangezien er toch een een reset komt (als het p2p wordt)
dan ben je nu eigenlijk voor jan joker aan het levelen(zo denk ik erover)
ik vind het niet zo prettig om nu mijn char te levelen en met de gedachte dat er toch een reset komt
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
vinden jullie het nog wel leuk om te spelen??
NeeFnF schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:14:
FF voor de duidelijkheid, zijn nu alle gems weg, en is ook de bug van het dupen weg?
Verwijderd
ja maar toch .. als ik nu dan een character level zit ik echt met het gevoel dat er toch weer een reset komt4th schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:28:
p2p kan nog een paar maanden duren
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 08:41 ]
aangezien het nog hele tijd duurt, lees minimaal 3-4 mnd (mijn schatting), kan dat idee nog veranderen aangezien ze als het gewoon doorgaat meteen x aantal klanten hebben...Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:43:
[...]
ja maar toch .. als ik nu dan een character level zit ik echt met het gevoel dat er toch weer een reset komtdan heb ik er ook geen zin in
[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 08-06-2005 11:09 ]
NOFI, maar... Als het Pay2Play word... En er dus een reset komt...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:48:
vinden jullie het nog wel leuk om te spelen?? aangezien er toch een een reset komt (als het p2p wordt)
dan ben je nu eigenlijk voor jan joker aan het levelen(zo denk ik erover)
ik vind het niet zo prettig om nu mijn char te levelen en met de gedachte dat er toch een reset komt
Kan dit misschien ook toegepast worden, in de startpost?GJ-tje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:51:
Zit ff de links te testen in de topicstart:
http://www.7hearts.net is zo goed als dood lijkt het wel (Voor deze is zelfs een andere pagina nu, weet alleen niet meer waar...)
http://osiris.hexon.cx/rose.txt is zelfs dood
Verder mis ik eigenlijk ook een link, naar http://www.izuly.com, alwaar (wederom) een forum is, maar waar ook statscalculator, en voor elke job / class een skillcalculator:
Skills Calculator: Dealer
Skills Calculator: Hawker
Skills Calculator: Muse
Skills Calculator: Soldier
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2005 11:26 ]
JA doe ikGJ-tje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:01:
@ Rakkerzero: Jij was toch degene, die mij aanbood om de graphics te maken? Zou je dat voor de (nieuwe) GOT ROSE lijst willen doen?Zou het namelijk geweldig vinden, als het een mooie (iig mooier dan de pagina van Okke nu is) pagina zou worden...
Thnx in advance, als je me nodig hebt, op MSN Messenger of iets dergelijks, mijn adres staat (als het goed is) in mijn profiel.
[ Voor 28% gewijzigd door Zerora op 08-06-2005 12:16 ]
You got mailZerora schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:04:
[...]
JA doe ik
Ik ga gelijk aan de slag
Misschien dat jij een emailtje naar mij kunt sturen hoe hij de indeling het liefst hebt.
Dan kan ik daar vanaf het begin gelijk op inspelen.
email = robkayen [apenpenis] hotmail [puntje] com
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq