[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Dubst4r schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:45:
Tja, Lot valt uit elkaar en OoT is inactive. :|
Ik heb besloten om OoT te verlaten, heb er over nagedacht en het is gewoon het beste voor mijn character. Ik wil makkelijk kunnen partyen dus dan heb ik een actieve clan nodig.
Ik geef 4th de leiding en vec0 deputy master.
Ik hoop dat OoT snel weer actief wordt want dan kom ik mischien weer terug.
Jij stond toch al zielig aan de top van OoT. Ik denk dat de meeste mensen wachten tot op ERose of finaal gestopt zijn. iig de policy van Gravity heeft gewerkt ze zijn een heleboel mensen kwijt.Ik vraag me alleen af wat ze nou eigenlijk willen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Wat is een goeie skill voor soldier lvl 37 als mij. Heb nu de volgende skills:

Leap Attack lvl 8
Double Attack lvl 2

Melle Weapon Mastery lvl 10
Pysical Training lvl 5
Quickstep lvl 2
Defence Traning lvl 5

Greeetzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
cardinal808 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:57:
[...]

Jij stond toch al zielig aan de top van OoT. Ik denk dat de meeste mensen wachten tot op ERose of finaal gestopt zijn. iig de policy van Gravity heeft gewerkt ze zijn een heleboel mensen kwijt.Ik vraag me alleen af wat ze nou eigenlijk willen :?
UHm meer mensen die uiteindelijk Ragnarok Online 2 gaan spelen :?
Met het idee Rose is slecht en ragnarok is goed????

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

maxjuh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:52:
Wat is een goeie skill voor soldier lvl 37 als mij. Heb nu de volgende skills:

Leap Attack lvl 8
Double Attack lvl 2

Melle Weapon Mastery lvl 10
Pysical Training lvl 5
Quickstep lvl 2
Defence Traning lvl 5

Greeetzzzz
Blood Atack. Ik heb zelf geen Double Attack genomen omdat ik die niet zo lekker vindt als Blood Attack. Blood Attack zuigt namelijk HP terug.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik weet dat het tot leven wekken van die zombie bij de pyramid bugged is maar ik vroeg me af of het 2e deel ook bugged is, waar je dat doonga zweet moet strooien rond de tempel? ik ben tig keer rond gelopen maar d'r gebeurd niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Je volgens mij ook bugged. Ik kan mijn stinkende zweet daar ook niet kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, maar hoe zijn jullie daar gekomen dan? ik bedoel, als je weet dat het niet werkt om die kerel tot leven te wekken, maar toch al verder bent en dat zweet ofzo rond die temple te sprinkelen.

Gr Maze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik denk dat ROSE in delen word opgesplitst nu :/ als ik zo al op ROSE site lees dat er voor richting hongkong een eigen rose is er een eROSE komt en wie weet straks nog ook een rose voor amerika en omtrek. zal me niets verbazen :9 misschien word er daarom nogmaar zo weinig aandacht aan besteed aan patchen en hackers. en zijn ze puur bezig met nieuwe planeten, items, etc om straks in te voeren.

leuk nieuws ragnarok2. hoewel als eraan mee ga doen neem ik wel een password dat ik nergends anders voor gebruik hoef niet weer m'n pass op google tegen te komen :+ vraag me af wanneer Gravity eens aan anti hack en andere beveilegingen gaat werken want ragnarok 1 heeft het zelfde als rose alleen werken daar 10x meer GM's aan

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:24:
hmmm, maar hoe zijn jullie daar gekomen dan? ik bedoel, als je weet dat het niet werkt om die kerel tot leven te wekken, maar toch al verder bent en dat zweet ofzo rond die temple te sprinkelen.

Gr Maze
we spelen al langer ;)
dus voordat het bugged was, waren we daar al voorbij B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:36:
vraag me af wanneer Gravity eens aan anti hack en andere beveilegingen gaat werken want ragnarok 1 heeft het zelfde als rose alleen werken daar 10x meer GM's aan
Misschien werken nu niet veel GM's mee omdat het spel nog in BETA is. ALs het af is zullen er denk wel meer GM's komen.
ErA schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:03:
De enige manier dat ik het nog leuk ga vinden is als ik zelf die dupe krijg. Dus mocht je weten hoe het werkt mail maar, eerlijk spelen is geen zak aan.
Mee eens.
Op deze manier is het niet leuk om te spelen. Ik ben voorlopig even gestopt met mn cleric die in BoT zit. Ik ben nu bezig met een dealer. Daarmee maak ik maar al te graag misbruik van de geld inflatie die nu heerst. Dus gewoon met bakken geld rondlopen :P. zucht*.....ach ja boeiend.

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 20-06-2005 20:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:49

ErA

ik heb trouwens het gevoel dat er weer een nieuwe dupe uit is.
Zag weer iemand met 867 garnets, 3x999 blood charms etcetera etcera 450 rubys o_O.

Ik ben het spel echt kotsbeu. De enige manier dat ik het nog leuk ga vinden is als ik zelf die dupe krijg. Dus mocht je weten hoe het werkt mail maar, eerlijk spelen is geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHAAAHAHAHAHHAHAHAHAH WHAHAHAHAHAHAHA AWAHHA NERDJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:39:
[...]

we spelen al langer ;)
dus voordat het bugged was, waren we daar al voorbij B)
Ahja zo ja :) Baal er echt van. Wou dat ik toen meteen met die episode quest was begonnen. Dan had ik er ook al voorbij geweest.

Helaas het zij zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol dus Hong Kong Taiwan en Macao kunnen niet meer op Irose..

Ben benieuwd of ze dat daarlijk ook met ERose gaan doen. Zo ja dan denk ik dat er toch hier nog wat lui gaan balen die met IRose verder willen gaan. Alhoewel zullen velen wel de proxy truck kennen maar dan nog.Als dit zo door gaat wordt IRose gewoon voor Amerika.

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 20-06-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:21

Haan

dotnetter

@Napstar: hou je mond dicht als je niks zinnigs hebt te melden :/

Misschien dat ik toch Erose ga doen, als het een paar maandan nog duurt, begint het ongeveer als de zomer weer voorbij is, dus dan kan er weer meer gespeeld worden :)
Ik ga denk ik helemaal niet meer spelen nu, sorry Fly en Ax3 :'( ik heb ook GTA:SA nu, dus daar ben ik ook nog wel even zoet mee..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zie er nu al tegenop om op vakantie te gaan :(
Wat gebeurd er dan met mn character??
Ik ga eens kijken of ik ROSE Online kan installen in het internetcafe daar op de camping :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:22:

Misschien dat ik toch Erose ga doen, als het een paar maandan nog duurt, begint het ongeveer als de zomer weer voorbij is, dus dan kan er weer meer gespeeld worden :)
Ik ga denk ik helemaal niet meer spelen nu, sorry Fly en Ax3 :'( ik heb ook GTA:SA nu, dus daar ben ik ook nog wel even zoet mee..
He Haan jammer dat je niet meer speeld maar als je naar ERose gaat laat het zeker weten :P. Ik speel nu ook heel weinig hellemaal niet met dit weer.. Zal wel gek zijn om dan achter pc te kruipen veel te warm naar mijn inziens :P

Cya en veel plezier met GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@Napstar meid luister naar Haan

@Haan wij owenen over een maandje of wat Erose wel weer ;)

@Rakkerzero zal me niets verbazen dat accounts die een tijdje niet actief zijn zo gehacked worden :p pas amar op ^^

ik moet zeggen ik mis de rose sfeer heel erg. de muziekjes, stijl, enz. maar elke keer als ik het wil opstarten krijg ik een beeld in me hoofd die ik had de laatste keer dat ik er was en het duurde toen 42 min om van rechter kant junon naar linker te komen :p
nope ik denk dat ik netjes blijf wachten wat Erose doet :+ als ik daar nog tijd voor heb

Offtopic
@Iruja mjah idd flyff mist een zekere snelheid in alles, maar ik vertrouw erop dat het op hoger lvl beter word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)

mag ik al je shit hebben dan O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou omdat me char gehackt was maar nieuwe aangemaakt. :P
Effe powerlvl wereldrecor verbetert. Binnen anderhalve dag lvl 50 :P
(heb wel gerwins acoutn gebruikt om me zelf telkens te buffen :P)
Is een hawkertje gewoorde, gelukkig wat items van clanm8 haan gekregen omdat ik niks meer had.
Dank je haan, sporty rijd heerlijk :P
En heb ook eindelijk een Mailtje van [GM]Mickey gehad, hij vroeg wat info, ip adressen en zo en zal me acountje weer fixen of zo.
Dus dan heb ik me oude acountje ook weer terug :) hopen dat ze dat beetje snel doen.
Ga dan trouwens door met me hawkertje en niet met me champ, wand was champ een beetje zat en hawker lvl't zo vel sneller,

//edit

ps me nieuwe char heeft vliegje dus add me maar bij frends als je wilt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( haan :(
Wel af en toe online komen en gedag zeggen he. word zo stil nu.
Ben nu opzoek naar clan voor me hawkertje wand mis clan chat beetje, zo stil zo.
maar die vind ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:00:

ik moet zeggen ik mis de rose sfeer heel erg. de muziekjes, stijl, enz. maar elke keer als ik het wil opstarten krijg ik een beeld in me hoofd die ik had de laatste keer dat ik er was en het duurde toen 42 min om van rechter kant junon naar linker te komen :p
nope ik denk dat ik netjes blijf wachten wat Erose doet :+ als ik daar nog tijd voor heb
Als je het zo mist kom dan terug :)
Het laggen in junon is al tijdje weg omdat er niet meer gedropt woord (gefixt met patch)
zweer is der nog steets dus kom lang zou ik zeggen. :)
Dingen zijn wel wart beter gewoorde, de prijzen van items zijn nog steets idioot maar zakken al iets en gems woorden ook al stukjes minden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, nieuwe 100% 3d versie zonder de ragnaroik zweer te verpesten,
kijk er naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:40:
[...]

Ziet er goed uit, nieuwe 100% 3d versie zonder de ragnaroik zweer te verpesten,
kijk er naar uit
Als je wilt ga ik wel even zoeken wanneer we het kunnen verwachten enzo, nog niet echt op gezocht.
Filmpje is al een aantal maanden oud dus het zit er wel een keer aan te komen.
Zo als ik het even goed bekijk heeft het idd typisch de ragnarok "feeling", een feeling die ik bij rose een beetje vond terug komen, en Flyff mist.
Seal heeft het dan weer wel enigzins, maar daar is geen engelse versie (nog) van: http://www.sealonline.co.jp/
Verder nog geen echte games gezien die mij aan staan, Ragnarok en rose waren toch voor mij wel DE mmorpgs.
Maar ik houd het topic wel in de gaten, maybe vinden jullie nog wel wat leuks om de tijd mee door te brengen ff totdat er wat tijdelijks (Zoals Flyff)/anders/eRose/Rag2 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:07:
[...]

Als je wilt ga ik wel even zoeken wanneer we het kunnen verwachten enzo, nog niet echt op gezocht.
Filmpje is al een aantal maanden oud dus het zit er wel een keer aan te komen.
Zo als ik het even goed bekijk heeft het idd typisch de ragnarok "feeling", een feeling die ik bij rose een beetje vond terug komen, en Flyff mist.
Seal heeft het dan weer wel enigzins, maar daar is geen engelse versie (nog) van: http://www.sealonline.co.jp/
Verder nog geen echte games gezien die mij aan staan, Ragnarok en rose waren toch voor mij wel DE mmorpgs.
Maar ik houd het topic wel in de gaten, maybe vinden jullie nog wel wat leuks om de tijd mee door te brengen ff totdat er wat tijdelijks (Zoals Flyff)/anders/eRose/Rag2 er is.
Vond de zweer en feeling van ragnarok geweldig, hoop dat het nieuwe deel snel komt, ga ik zeker spelen. Denk dat het wel beetje gameplay ala rose gaat woorde met de feeling van ragnarok, kan niet mooier tog:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is pc mmorpg rose online, niet ragnarok 2. Hier kan ook een nieuw topic over geopent worden. lijkt mij dan.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:50:
Dit is pc mmorpg rose online, niet ragnarok 2. Hier kan ook een nieuw topic over geopent worden. lijkt mij dan.

Groeten
Beiden door gravity, over ragnarok 2 nog niets bekend, en na 1 vermelding/post is niet meteen het complete topic ontregeld hoor :P
Ik doel er dus op dat het echt nog geen eigen topic waard is.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Vond de zweer en feeling van ragnarok geweldig, hoop dat het nieuwe deel snel komt, ga ik zeker spelen. Denk dat het wel beetje gameplay ala rose gaat woorde met de feeling van ragnarok, kan niet mooier tog:)
Precies, zoiets verwacht ik ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:57:
[...]

Beiden door gravity, over ragnarok 2 nog niets bekend, en na 1 vermelding/post is niet meteen het complete topic ontregeld hoor :P
Ik doel er dus op dat het echt nog geen eigen topic waard is.

[...]

Precies, zoiets verwacht ik ook.
wow.. niet verwacht dat dit ooit zou gebeuren, ik zit op 1 lijn met iruja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds kort ook Rose, heb nu een level 22 soldier en een level 17 muse, ik ga nu vooral verder met m'n muse.

Nu m'n vraag; Is mana bolt echt zo goed? of zal ik verder gaan met m'n support skills? ( puur int tot nu toe met dash, cure en meer max hp skill )

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gm in junon want er vlogen overal red elimentals rond, iedereen in junon dood :P
de gm kwam ze effe afmaken.
Afbeeldingslocatie: http://vent.dyndns.org/gm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
huh, Channel 1 is weg :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/noch1.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar was ik om 10 uur ook achtergekomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ze waren met 2 (nep)GM's ook even op luna

Afbeeldingslocatie: http://img140.echo.cx/img140/9076/screen0199tk.th.jpg

Deze was wel wat sterk

Maar wel een paketje geraapt (een kerstpakket, mag het niet traden maar wat zit erin?)
Een kerstboom
Crackers
En sneeuwballen

[ Voor 27% gewijzigd door Amafi op 22-06-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol kut net gm's
maar heb wel 5 lvl 120 grand saint holy wapons :p
en hele rij kerst zooi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja ik helaas niet. Wel de kerst zooi maar voor de rest niets.
Toen liep Rose vast en nu kom ik er helaas niet meer in. Maar weet jij toevallig wat er in een pakketje zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik weet niet wat ze allemaal aant doen zijn met die ROSE Servers, maar ik krijg regelmatig DC errors. Dan is er weer een channel weg. Wat staat er nog meer te wachten.
Op deze manier is echt vervelend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet een clan gemaakt samen met een vriend van me en we zijn op zoek naar leden :) Dus als je een gezellig clan wil met alleen maar nederlandse spelers die ook VAAK spelen, stuur me een berichtje in rose of laat hier wat achter! :) Mijn rose naam is rickus en de clan heet stoners, omdat we stoners zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik iets op de grond gooien dan dat andere mensen het niet kunnen op rapen??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je Clan Mark kan veranderen.. ik heb gezocht maar kon het nergens vinden :( misschien weet 1 van jullie het?

Trouwens ik vraag me af hoe Amafi aan bijna 88 miljoen komt :?
zie http://img140.echo.cx/my.php?image=screen0199tk.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:54:
Weet iemand hoe je je Clan Mark kan veranderen.. ik heb gezocht maar kon het nergens vinden :( misschien weet 1 van jullie het?

zou zeggen door alle gehackte shit items, het is zeker nog steeds niet mogelijk om de alex quest te doen? waarbij je bij de piramide moet zijn enz. enz.

verdomme voor de reset een leuke lvl 78 hawker en nu mot ik weer wachten voordat dit vertiefde zooitje weer op de rails is en iedereen tenminste zijn quest af kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Handelen, vooral een week geleden werden de hoogste prijzen geboden op vanalles en nog wat.
Tja en als ik een sneeuwbal voor 10miljoen kan verkopen doe ik dat ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, vorige week was het wel erg.. ik kocht iets daarvoor fairy wings voor 30k en later wou iemand ze perse van me kopen.. voor 400k. En ja dat sla je natuurlijk niet af..

Maargoed, weet er echt niemand hoe je dat clan mark kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:50:
Hoe kan ik iets op de grond gooien dan dat andere mensen het niet kunnen op rapen??.
Gaat niet. Als je iets op de grond gooit kan iedereen het pakken.
Alleen als je een item gewonnen hebt van een monster is die voor de eerste paar minuten van jouw. Mocht je dan het item nog niet gepakt hebben, zal ook iedereen dat item kunnen pakken.

@ rickus
Mijn dealer (lvl 24 /2nd job:Bourgeois) kan nog een goeie Clan gebruiken ;)
Laatste tijd speel ik eigenlijk steeds meer met mn dealer omdat die job me toch meer begint aan te spreken en leden van BoT zijn vrij weinig online dus...Invite me!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke naam gebruik je in rose?
Kom channel 3, als het lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:54:

als je high level bent dan verdien je gewoon maar dan de rest, als je een goed weapon gevonden heb zijn die minimaal 150miljoen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:49

ErA

Dat zijn ze NU ja. Jij gaat me gewoon niet vertellen dat jij als je level 100 bereikt op een eerlijke manier meer dan 50miljoen zullie kan hebben. Zojah? moet je me toch eens vertellen hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan wel, had ik ook.
Je maakt jezelf er niet geliefd mee maar goed.
Lees maar eens een stukje terug hoe je dat kan doen, val niet in herhaling.
En slim handelen is ook een optie ja, kun je zeker miljoenen mee verdienen.
Ik had op het eind ook 5 g7 gems voor de reset, en niet door gehackte items.
Eem G7 was toen ongeveer 30 mil dus tel uit...
Ik zeg je het is wel degelijk op een eerlijke manier mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je characters verwijderd worden als je een tijd niet gespeeld hebt?

Ik ben namelijk een hele tijd niet online geweest op ROSE en nu ik na "eindelijk klaar te zijn met updaten" online kom, heb ik helemaal geen characters meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
ErA schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:04:
Dat zijn ze NU ja. Jij gaat me gewoon niet vertellen dat jij als je level 100 bereikt op een eerlijke manier meer dan 50miljoen zullie kan hebben. Zojah? moet je me toch eens vertellen hoe!
Tipje wordt artisan en craft mooie dingen. Ook zonder de miljonairs die er nu rondlopen kan je voor de reset daar aardig geld mee verdienen. Tja en nu helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:25:
Weet iemand of je characters verwijderd worden als je een tijd niet gespeeld hebt?

Ik ben namelijk een hele tijd niet online geweest op ROSE en nu ik na "eindelijk klaar te zijn met updaten" online kom, heb ik helemaal geen characters meer ;(
JE bedoelt we dat je na de reset gespeelt heb? Want bij de reset is alles verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zo, ik heb eindelijk weer internet... :) Modem had kortsluiting gehad :'(
Vind het jammer, dat de clans (zo langzamerhand) uit elkaar vallen, of dat ze dit al zijn.
Dit roept bij mij echter nu wel de vraag op, of dat het voor mij nog wel zin heeft om de nieuwe lijsten te maken, zoals Okke's lijst was...

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 22-06-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik zou zeggen, wacht daar maar lekker mee tot dat ROSE weer op de rails is. Tot die tijd speel ik iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:43:
Ik zou zeggen, wacht daar maar lekker mee tot dat ROSE weer op de rails is. Tot die tijd speel ik iig niet.
lector heb nog wat spulle voor je ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:44:
[...]

JE bedoelt we dat je na de reset gespeelt heb? Want bij de reset is alles verwijderd
Is er een reset geweest dan? :? (Sorry ben er alweer een tijdje uit)
Dan moet dat dus gebeurd zijn in de tijd dat ik gestopt ben met spelen (en dat is al aardig een tijdje....)

Balen... :(

Thnx anyway voor je reactie...
Ik ga dit even verwerken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:38:
[...]

lector heb nog wat spulle voor je ;( ;(
Stop jij ook al Lector?

Daarnaast wou ik nog wat meer kwijt in dit bericht :Y)
Hierbij zeg ik dat ik er voorlopig ook even mee ophoud (Zal OoT wel gemerkt hebben...).
Als het weer wat rustiger is (=Zonder hacks e.d.), kom ik weer terug :) Of als ERose er is...
Ik zal af en toe nog wel even online komen om te zien hoe alles loopt bij Rose. Mocht alles goed lopen, dan ben ik er weer voor 24/7.
Daarnaast zijn er atm te veel goede games, die toch echt leuker en beter zijn dan Rose (BF2 en GTASA).

Iedereen van OoT: Bedankt voor de hele goede en gezellige tijd die we gehad hebben! Ik kom ook zeker terug :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 22-06-2005 21:04 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:04:
lol makkelijk ik zoek gewoon iron tread . animal flur . cloth , en laat een artisan craften en die verkoop ik voor hoge 10 a 20mil, daarnaast heb ik nogeen weapon verkocht voor 190mil, die je alleen krijgt van golden rider en cu kost 1mil
En als je snel wilt gaan levelen zou ik zeggen, zoek een goeie party met cleric en 2 mage's met Luna storm, Icebang en windstorm. :9 charms zijn overbodig.
Splers die boven de 120+ , zitten zijn met meerder mensen op 1 account of adv scroll.
maar cleric support is sterker dan scoll heb je niet zoveel aan
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen217.jpg

oja flyindutch , paar dagen geleden logte in op jou gehackte account, heb met hem paar sec gepraat maar was ermee gestopt , ben bang datie mij ook gaat hacken :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen150.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:55:
Welke naam gebruik je in rose?
Kom channel 3, als het lukt..
Kweenie of je nu ingame bent anders dan zal ik je ff adden ingame ;)
ingame name: WhiteBuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ga net even weer Rose spelen na een halve week..begon het toch te missen..
Ik heb m'n eerste crawfi nog niet doodgemaakt of iemand wil me toevoegen aan Friendlist. Dus ik denk 'zal wel weer een GoTTer zijn ofzo' . Maar nee, die ^&&#(% vraagt of ik interesse heb in een nieuwe copy-hack :r :r Heb die gast uit m'n lijst geflikkerd en ben meteen offline gegaan en kom niet meer online ook voorlopig :r
:r hackers :r

:w Rose ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 22-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:14:
Ik ga net even weer Rose spelen na een halve week..begon het toch te missen..
Ik heb m'n eerste crawfi nog niet doodgemaakt of iemand wil me toevoegen aan Friendlist. Dus ik denk 'zal wel weer een GoTTer zijn ofzo' . Maar nee, die ^&&#(% vraagt of ik interesse heb in een nieuwe copy-hack :r :r Heb die gast uit m'n lijst geflikkerd en ben meteen offline gegaan en kom niet meer online ook voorlopig :r
:r hackers :r

:w Rose ;(
same feeling same thing here. elke keer met die rose screenies is gewoon een marteling. ik mis rose heel erg kan bijna niet tegen gaan het op te starten maar als ik zie hoeveel geld items etc cl en andere mensen op screenies hebben. nee niet de rose die ik wil spelen.

maar ik verwacht een complete shutdown vani rose na erose en de andere -rose die nog komen gaan. waarschijnlijk word het toch reset als het ooit p2p gaat ;)

ik heb nogsteeds zin een keer m'n scouter build uit te werken. enige nadeel is tripplesht of holding+poisen? }:O

hoop dat erose eerder word aangekondigt dan die landen die laatst eigen server gekregen hebben. dat de ip's gewoon geblokt zijn spontaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eindelijk lvl 16, in één dag gedaan.
Maar ik zou niet weten waar ik mn skill points op moet doen
ik heb nu:
Heavy Attack : 4
Melee Weapon Mastery : 4

Moet ik verder gaan met heavy attack??:|

edit: En nog iets.... Waar krijg ik zon wagen? En voor welk lvl zijn ze?
edit2: Waarom stopt iedereen er mee?, er zijn tog niet zo veel hacks?... ik heb er tenminste nog geen gezien...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 07:00:
edit2: Waarom stopt iedereen er mee?, er zijn tog niet zo veel hacks?... ik heb er tenminste nog geen gezien...
Zo'n wagen "krijg" je vanaf lvl 50 Dan mag je een quest doen waarbij je je cartskill kan leren.
Je kan ze kopen bij NPC Mildun in Junon.

Er zijn zoveel hacks dat er een hoop grade 7 gems die je bijvoorbeeld +35Dex geven geduped zijn. In plaats van 1 stuk zijn er nu duizenden. Waardoor de prijs daarvan omlaag is gegaan.
Tevens is er een heleboel geld "ontstaan" waardoor je vroeger zeer vermogend was met 1 miljoen.
Je nu eerder aan 1 miljard moet denken.
Tevens is er ook iets fout gegaan met de skills. Sommigen hebben voor 1 skillpoint per skill level omhoog hun skills kunnen maxen.
Tja en als je dat allemaal weet zakt de moed je soms in de schoenen als je daar niet aan meedoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:36:
Ik heb daarnet een clan gemaakt samen met een vriend van me en we zijn op zoek naar leden :) Dus als je een gezellig clan wil met alleen maar nederlandse spelers die ook VAAK spelen, stuur me een berichtje in rose of laat hier wat achter! :) Mijn rose naam is rickus en de clan heet stoners, omdat we stoners zijn ;)
als jullie actief spelen en gezellig chatten dan wil ik de clan ook wel joinen. Want in me eentje spelen zonder dat je een beetje kan chatten is toch wel saai 8)7 ingame naam is domm.... ik speel meestal channel 3

edit:

er is weer een patch ;) kijken wat ze deze keer hebben verbeterd en wat ze weer hebben verneukt 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door dommerick op 23-06-2005 10:05 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ik ben nu eindelijk lvl 16, in één dag gedaan.
Maar ik zou niet weten waar ik mn skill points op moet doen
ik heb nu:
Heavy Attack : 4
Melee Weapon Mastery : 4

Moet ik verder gaan met heavy attack??:|

Ik vindt zelf Leap,Blood de beste combo. Voor de actives nog Harden Body en Mental Mastery erbij nemen die heeten nu anders maar weet zo ff de namen van nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die kun je kopen in Junon Polis. Je kunt of 350/600 zulie uitgeven voor een cart OF je koopt je cart bij een union met union points (160 UP's).
Die zijn niet zo 1-2-3 te herkennen. Alleen als een shopje bijv. een erg uniek item 999x heeft. bijv. Gems, Unique weapons, of andere zeldzame items. Dan heeft diegene waarschijnlijk zitten dupen. En dat is het grootste probleem nu in ROSE.

EDIT:
Ze hebben een nieuw loading screen gemaakt nu :D en font grootte is hebben ze nu aangepast.
En wat wel irritant is, is dat ze de snelkoppeling die voorheen met ALT + [letter] moest doen, nu met alleen met de [letter] kunt doen als er geen focus is in een textvak. VInd ik erg irritant.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 23-06-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 17:59
Ga vanavond weer ff spelen, nu is het veel te warm. FF kijken of het naar de patch wel verbetering in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:38:
EDIT:
Ze hebben een nieuw loading screen gemaakt nu :D en font grootte is hebben ze nu aangepast.
En wat wel irritant is, is dat ze de snelkoppeling die voorheen met ALT + [letter] moest doen, nu met alleen met de [letter] kunt doen als er geen focus is in een textvak. VInd ik erg irritant.
Dta typen met een gekoppelde snelkoppeling schijn je bij opties weer in te kunnen stellen.
Heb alleen een shopje vannochtend neergezet dus weet niet precies waar die instelling precies staat.
Wel irritant dat als je iets typt je een aantal vensters openend ja ;)

Trouwens de Quest bij de piramide was nog niet gefixed helaas. :(
Behoorlijk klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vond die kleine lettergrootte toch fijner.
Nu zie ik helemaal niks meer. Kan niet goed zien hoe vol mn Hp balk is. En je ziet meer letters nu dan vijanden/characters. :(

Iemand enig idee waar ik de font grootte van alles kan aanpassen?
Die van de chatbox heb ik al gevonden, maar ik zou graag de font grootte van de char-names weer klein willen.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 23-06-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de replys,
ik wist helemaal niet dat je zo kan hacken,
Ik maak soms voor de lol een hack voor maplestory (niet uitgeven).
Maar zulke hacks? :|, je bent egt ziek als je die gaat uitgeven.
Dat verpest de hele markteconomie van het spel?
Alleen noobs gebruiken de hacks, en juist die noobs ver ***** het spel....

P.S. Welk lvl moet je zijn om een clan te joinen? :), want als er nog plaats is in jullie clan... :|
(stille hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:47:
[...]

P.S. Welk lvl moet je zijn om een clan te joinen? :), want als er nog plaats is in jullie clan... :|
(stille hint)
Plaats in de clan zat, zou niet eens weten of ik er nog inzit, anders kan ik eruit. Ben nieu meer van plan te spelen, voordat Erose de lucht in is en dan maar hopen dat het daar beter is aangepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak soms voor de lol een hack voor maplestory (niet uitgeven).
Alleen noobs gebruiken de hacks, en juist die noobs ver ***** het spel....
Tis leuk dat je het meteen over jezelf zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:15:
[...]

Want in me eentje spelen zonder dat je een beetje kan chatten is toch wel saai ....................
Nou lekker is dat. Met mij spelen en chatten is dus niet gezellig. Je wordt bedankt. Volgende keer geen heal en buff meer voor jou makker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel sinds kort ook rose online,

ik wou net rose opstarten. alles deed het normaal ik log dus in. toen drukte ik op een server en bleef er de heletijd staan: Downloading avatar list. ben ik de enige die dit heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:56:
ik speel sinds kort ook rose online,

ik wou net rose opstarten. alles deed het normaal ik log dus in. toen drukte ik op een server en bleef er de heletijd staan: Downloading avatar list. ben ik de enige die dit heeft??
Gebeurde mij ook wel eens ja. Even opnieuw starten en dan moet het weer goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook gestopt, al zo'n 4 weken geleden inmiddels.. Ik mis het wel, maar de gameplay is nu gewoon te frustrered voor me... Voor de reset was alles beter, ze hadden nooit moeten resetten...

Ik ga pas weer verder als alle items en het geld en de hacks gebanned worden, of als er een nieuwe reset komt met bug fixes tegen de hacks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:01:
[...]

Gebeurde mij ook wel eens ja. Even opnieuw starten en dan moet het weer goed gaan.
dus niet, ze zijn de server aan het inspecteren zegt ie nu als ik wil inlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand wel eens een melding van , SERVER BEING INSPECTED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:14:
heeft iemand wel eens een melding van , SERVER BEING INSPECTED?
Ehm, ja. Op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel eerder gezine ja
Meschine doen ze eens wat aan die NEP gm's
PS ik heb me Char weer terug, dankzij GM Mickey
:) alle items en zo heb ik weer :)
Fly @ hapy mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die weet hoelang dit ongeveer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:53:
[...]

iemand die weet hoelang dit ongeveer gaat duren?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:30:

PS ik heb me Char weer terug, dankzij GM Mickey
:) alle items en zo heb ik weer :)
Fly @ hapy mode
Dus LoT heeft ook weer een clanmaster \o/ voor wat het waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:11:
[...]

Dus LoT heeft ook weer een clanmaster \o/ voor wat het waard is..
Jep
En een nieuwe member :P
Mijn nieuwe char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ik heb tevens ook een droevige mededeling voor OoT, omdat er niemand meer online was om mee te lullen en te levelen. Behalve Vec0 dan.... maar die is de laatste tijd helaas door tentamens er ook wat weinig. Tevens kon ik niet naar het clanfield voor leuke drops en wat PvP vermaak.

Dus zit nu bij Sugoix en Scriptje in een andere clan
We houden contact en als OoT mensen weer terug komen en rond mijn level zitten dan party ik graag weer met jullie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm bij de nieuwe patch heb ik geen last meer van storingen in het geluid. dit was alleen maar soms het geval, misschien dat het niet opgelost is en ik het gewoon nog niet meegemaakt heb sinds de nieuwe patch.

Maar het is tot nu toe nog wel fijn zo. Helaas is nu de server dicht :(

Greetz Maze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iedereen ik ben poekiebees speel sinds kort ook rose heb nu een lvl 44 muse

onze 2nd job zal worden mage

met onze bedoel ik mezelf en mijn vriendin want wij spelen bijde met dit karakter

en daarbuiten ben ik ook nog het broertje van localhost (een speler van GOT)

hijs nu op vakantie maakt het goed daaro en hij landt zaterdag ochtend om 03.00 op schiphol duzz daarna zal ook hij weer aanwezig zijn

ik zelf gaa nu per dag 2 lvl's up en dan speel ik max 4 uur daarvoor

mocht ik in een clan komme ben ik in staat om activer te spelen

verder wou ik alleen ff hallo zeggen

groeten leon en janice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:19:
Ik heb tevens ook een droevige mededeling voor OoT, omdat er niemand meer online was om mee te lullen en te levelen. Behalve Vec0 dan.... maar die is de laatste tijd helaas door tentamens er ook wat weinig. Tevens kon ik niet naar het clanfield voor leuke drops en wat PvP vermaak.

Dus zit nu bij Sugoix en Scriptje in een andere clan
We houden contact en als OoT mensen weer terug komen en rond mijn level zitten dan party ik graag weer met jullie. 8)
morgen ben ik weer full time online :'(
niet meteen weggaan :'(

*edit* @ poekiebees minder enters gebruike (A), je mag wel in oot komen maar er is geen deputy master meer :P. heb geduld tot 4th er weer is ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

ik ben ook nogsteeds een fan van dit spel, allen niet een heel erg actiever speler (helaas)
met een vriendin en werk blijft er nou eenmaal niet super veel tijd over, maar ik probleer toch wel veel mee te pakken, sta overdag ook regelmatig te venden wat ik de avonden en nachten heb opgepakt.

ben op het moment lvl 36 dealer en wil Artistian worden, als iemand nog tips heeft voor skill verdeling hoor ik dat grag, verder wil ik ook best bij een van de tweakers clan's maar zoals gezegd kan ik niet zeggen dat ik veel tijd voor rose heb.

verder moet ik zeggen dat de prijzen van de hack's beginnen te normaliseren, prijzen voor sloted eq word al lager en jams gaan ook niet meer belachelijk duur over de toonbank. ook zijn er steeds meer mensen die betaalbare equip aanbieden.

ingame nick: Tahrgor

edit servers zijn weer up

[ Voor 3% gewijzigd door uniquorn op 23-06-2005 21:16 ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
De letters zijn wel voor uit gegaan. Alles in groter. En je kan nu heel goed zien wie online en offline is. Hopelijk zijn de quest ook gemaakt. zo ff proberen.

Zo te zien is de qeust nog niet gemaak waar je alex tot leven moet wekken.

[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 23-06-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soory mijn fout localhost speeld bij oot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow btw ik weet niet al jullie speel namen duzz voor degene die er behoeftens aan hebbe voeg mij toe de naam is poekiebees ik zit meestal in channel 3 als ik kan kiezen en anders in de eerste waar een plekie vrij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij spelen alle clans van got in chanel 1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:09:
ow btw ik weet niet al jullie speel namen duzz voor degene die er behoeftens aan hebbe voeg mij toe de naam is poekiebees ik zit meestal in channel 3 als ik kan kiezen en anders in de eerste waar een plekie vrij is
"Speel-namen" van GoTters zijn hier te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het lekkere weer zowat geen tijd gehad om deze week te lvllen maar me nieuwe char zit toch al op lvl 60 :)
Heb me dark senior look al moet alleen effe 62 zijn om hem aan te kunnen, verder is raider in dit spel wel heerlijk zeg, heb altijd champs gemaakt en moet zeggen dat dit ook wel bevalt erg leuk voor de afwisseling.
Streven voor dit weekend is lvl 64 woorden zodat ik me legent spike knuckels met g7 aan kan
en me dark senior look, verder heb ik zoon schattig elven senior hoedje en schoenen, 30 dodge lion bs, en legent lvl 60 reaider gloves (effe de naam kwijt) al met al erg lekkere eq.
Heb ook al spulletjes gespaart voor dragon wings, heb al 50 dragon scale en bijna 120 lace, de threads heeft cl voor me dus dan kan ik ze laten craften :). al met al heeft dat me 15mil gekost, lekker goedkoop voor dragon wings :) overal staan ze voor 300 a 400mil.
Heb me lvl 72 elven gear al en ga waarschijnlijk cl zijn devil wings overnemen dus heb alles al geplant/gekocht voor de komende tijd. :P
hoop alleen wel dat ze snel die main quest fixen wand die wil ik nog wel effe doen :)
Raiders zijn lekker sterk trouwens met die uber dodge, kan een krawy king op lvl 60 makkelijk solo aan en dan is hij nog hardstikke paars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
uniquorn schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:16:
ben op het moment lvl 36 dealer en wil Artistian worden, als iemand nog tips heeft voor skill verdeling hoor ik dat grag, verder wil ik ook best bij een van de tweakers clan's maar zoals gezegd kan ik niet zeggen dat ik veel tijd voor rose heb.

ingame nick: Tahrgor
Ik ben op dit moment ook een artisan.
Het hangt een beetje ervan af wat je wil gaan maken als artisan.
Investeer in ieder geval in CON, dit helpt de kwaliteit van je crafts en je gun of launcher wordt er sterker door. Een andere belangrijke is SEN, deze helpt de mate van stats op een craft en geeft een hogere crit op mobs.
Zelf maak ik ook gebruik van dex als gundealer, maar ook str kan (is nodig) voor launchers
Qua skills:
In ieder geval de aanvallende passive skills maxen.
Hou craft mastery nog maar laag, Active skills heb ik intensify weapon. Zeer handig omdat je dan sneller kan schieten. En zuly pink voor een sterke aanval. Voor de ander moet je even kiezen uit double shot of power attack, een daarvan is genoeg icm zuly een mooie sterke attack.
En verder 1 a max 2 craft soorten nemen en die maxen. Vooral de "hoge" crafts zijn veel geld mee te verdienen. Zelf heb ik behoorlijk kunnne verdienen aan wings en lionbs omdat die er in die tijd nog niet veel waren. Maar dat zal nu wel minder zijn
Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:07:
[...]

Ik ben op dit moment ook een artisan.
Het hangt een beetje ervan af wat je wil gaan maken als artisan.
Investeer in ieder geval in CON, dit helpt de kwaliteit van je crafts en je gun of launcher wordt er sterker door. Een andere belangrijke is SEN, deze helpt de mate van stats op een craft en geeft een hogere crit op mobs.
Zelf maak ik ook gebruik van dex als gundealer, maar ook str kan (is nodig) voor launchers
Qua skills:
In ieder geval de aanvallende passive skills maxen.
Hou craft mastery nog maar laag, Active skills heb ik intensify weapon. Zeer handig omdat je dan sneller kan schieten. En zuly pink voor een sterke aanval. Voor de ander moet je even kiezen uit double shot of power attack, een daarvan is genoeg icm zuly een mooie sterke attack.
En verder 1 a max 2 craft soorten nemen en die maxen. Vooral de "hoge" crafts zijn veel geld mee te verdienen. Zelf heb ik behoorlijk kunnne verdienen aan wings en lionbs omdat die er in die tijd nog niet veel waren. Maar dat zal nu wel minder zijn
Succes ermee
Stats verdeeld als con/dex/sen, 3 of 4 attack skills, en neem 1 of maximaal 2 craft skills? Begrijp me goed, het kan natuurlijk best, maar het klinkt meer als de build van een battle crafter dan een volledig mass craftende artisan. Dan is het idee bij mijn weten toch meer om alleen con:sen 1 op 1 te nemen, en max 1 attack skill zodat je al je skillpoints in je craftskills kan stoppen. Met maar 1 attack skill krijg je het namelijk al niet voor elkaar om meer dan 3 a 4 craftskills + 1 a 2 artisan-only craftskills helemaal te maxen, omdat je ook steeds skillpoints in craft mastery, weapon research en armor research moet stoppen om je eigenlijke craftskills te kunnen verhogen. Tenminste, zo'n aantal kwam er ongeveer uit de berekening die ik een tijdje geleden op iZuly een keer gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 27-08 15:53
Dear Users,

2nd job bug and part of episode quest bug which had been the same problem with Golem, has been fixed.

We apologize about this bug and we will try to fix bugs as soon as possible.

Hope you enjoy ROSE Online.

Thank you.

IROSE GM team
Dit stond er nadat ze gedaan waren met de servers te inspecteren
Er staat wel niet bij of het stuk waar dat je Alex moet reviven ook is gefixt :/
EDIT: Ja, hij is gefixt :*) eindelijk

[ Voor 19% gewijzigd door Volvados op 24-06-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:22:
[...]
Stats verdeeld als con/dex/sen, 3 of 4 attack skills, en neem 1 of maximaal 2 craft skills? Begrijp me goed, het kan natuurlijk best, maar het klinkt meer als de build van een battle crafter dan een volledig mass craftende artisan. Dan is het idee bij mijn weten toch meer om alleen con:sen 1 op 1 te nemen, en max 1 attack skill zodat je al je skillpoints in je craftskills kan stoppen. Met maar 1 attack skill krijg je het namelijk al niet voor elkaar om meer dan 3 a 4 craftskills + 1 a 2 artisan-only craftskills helemaal te maxen, omdat je ook steeds skillpoints in craft mastery, weapon research en armor research moet stoppen om je eigenlijke craftskills te kunnen verhogen. Tenminste, zo'n aantal kwam er ongeveer uit de berekening die ik een tijdje geleden op iZuly een keer gemaakt had.
Tja dan ben ik meer een battle crafter. Vind mijn level namelijk ook belangrijk. En zonder battle skills duurt het helemaal lang om te levelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yv3z schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:24:
[...]

Dit stond er nadat ze gedaan waren met de servers te inspecteren
Er staat wel niet bij of het stuk waar dat je Alex moet reviven ook is gefixt :/
EDIT: Ja, hij is gefixt :*) eindelijk
Mooi kan ik lekker verder met episode qeust
Amafi schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:27:
[...]

Tja dan ben ik meer een battle crafter. Vind mijn level namelijk ook belangrijk. En zonder battle skills duurt het helemaal lang om te levelen O-)
Tja een crafter lvllen is vrij lastig, echt 1 van de moeilijkste jobs, je het eigenlijk een goede clan nodig die je ondersteunt waar je mee kan party'en, je bent meer zoort suport atk power niet iemand die solo gaat killen. Zoek een goede clan met muse en party's (wel lastig nu met al die lege clans en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle crafter zijn kan prima, ik was het zelf voor de reset ook. Het originele idee achter de battle crafter is echter, dat je skills uitkiest waarmee je dingen craft die nooit stats kunnen krijgen, zodat de hoeveelheid sen die je hebt er niet toe doet; bijvoorbeeld gemcutting en carts craften. Dan kun je je stats echt gewoon verdelen als con:dex:sen 5:4:1 om zo hard mogelijk te kunnen schieten.

Als jij juist wings en bs hebt gekozen, wil je daar neem ik aan zo goed mogelijke stats op krijgen, en daarvoor zou je dan juist 1:1 con:sen moeten nemen, in plaats van statpoints te "verspillen" aan dex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er zo veel NEP gm's zijn op het moment als deebee hier nog eens een lijstje met de echt gm's (deze zie je zo wat nooit ingame)
Vind trouwens knap van deebee dat hij gm acount heeft weten te hacken, zijn naam is blau hij is onstervelijk en kan alles wat een normale gm ook kan heeft zelf de gele gm outfit, denk dat deebee ernstige bedrijging is voor gravety, wand hij kan blijkbaar overal bij.

Maar hier lijstje met echt gm's (stond maanden geleden op roseon.com)

Hello, This is International ROSE Online.

As there are a few GM impersonator in ROSE,
we decided to announce you GM lists and
request you earnestly not to be scammed.

There are 8 GM characters who take active part along with patrolling in IROSE and they are

[GM]MICKEY
[GM]Kiki
[GM]greentea
[GM]Matthew
[GM]Kali
[GM]Reunicor
[GM]ANGEL
[GM]coffee

GM's ID appears as blue color and except GM's above, please do not trust to tell ID and PW, trade and so on.

GMs are never approved to ask ID PW personally, ask for trades, show items, sell items or give away items in game. For those of you who have been scammed by impersonators, please report through e-mails and site.

Impersonators will be permenantly blocked from
game and website.

Thank you.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.