| - Het idee... |
| Welk idee? Het doel van dit project is een casemod te maken waar ik totaal niet over nadenk. Natuurlijk zit ik wel eens op mijn werk te denken wat ik nu weer eens zal gaan maken, maar er is geen uiteindelijk doel waar ik naartoe werk. Wanneer het project afgelopen is kan ik dus op dit moment niet zeggen. Ook ga ik geen gebruik maken van bouwtekeningen, ontwerpen of schetsen en dergelijke. Alle ontwerpen, en daarbij ook fouten, zal ik proberen ter plekke te realiseren. |
| - De case... |
De systeemkast komt van Paradigit Computers vandaan (oeh mijn lieve werkgever ![]() |
| - Het systeem... |
Als alles meezit, zullen de volgende onderdelen een nieuw huiske krijgen:
|
| - Updates... |
Foto's
|
Update 1: Woensdag 1 juni 2005

Gestripte versie van de kast. Alleen de bovenplaat zit vast aan het frame en kan ik er niet gemakkelijk afhalen.

Eerste poging om een gat te maken in de bodem van de kast. Ik heb geen dremel bij de hand dus vermoedelijk wordt het nachtwerk omdat gat er in te krijgen.

Nah, half uurtje werk!

De onderkant zwaar geschuurd om een mooi mat effect te krijgen. Wellicht dat ik hier nog een beschermlaag overheen plaats om krassen te voorkomen, maar aangezien ik nog geen idee heb: geen idee.

Au!

Ok tot zover, de bodem is wel zon beetje klaar. Ik heb een stuk acryl uitgezaagd in de vorm van de bodemplaat. Deze moet nog bevestigd worden uiteraard.
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 23:27 ]