There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zou je morgen dan maar is even mailen... ik ga er alles aan doen om dit niet te vergeten!RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:03:
[...]
Mijn motto voor deze meeting (en overigens de vorige ook): Hoe meer zielen hoe meer vreugde. De BBQ inkopen zijn nog niet gedaan (op wat klein grut na geloof ik), dus daar kunnen we nu nog rekening mee houden. Mail me wel even, want ik zit niet thuis en anders vergeet ik dat op de lijst te zetten. Vermeld daarbij meteen even of hij/zij(?) vegetarisch is en andere dingen die ik moet weten (of "ze" blijft overnachten bijv.)
Het scheelt dat we dit topic ter herinnering hebbenquesta schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:11:
[...]
Zou je morgen dan maar is even mailen... ik ga er alles aan doen om dit niet te vergeten!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Of je komt natuurlijk ff helpen, Zoetermeer is vlakbij.disjfa schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:27:
Of een webcam bij RedRose zodat we hun kunnen aanmoedigen in huis te werken met een biertje in de hand![]()
Dus je komt volgende week op de zoetermeer meetRedRose schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:51:
[...]
Of je komt natuurlijk ff helpen, Zoetermeer is vlakbij.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
"Morgen" is omquesta schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:11:
[...]
Zou je morgen dan maar is even mailen... ik ga er alles aan doen om dit niet te vergeten!
Dingetjes die nog open staan:
• Er staan in de PDF in de lijst wat sterretjes her en der achter wat namen. Ik neem aan dat iedereen vervoer heeft gevonden?
• curry684 BBQ-ed mee?
• disjfa: Geef effe alles door wat ontbreekt in de PDF please (denk ook even aan "vegetarisch ja/nee").
• questa: Ik mis nog info over degene die je meebrengt.
• De "slapers" blijven "definitief" slapen? Of zijn er nog wijzigingen in de plannen?
/me De PDF is bijgewerkt, gelieve deze nog een laatste keer te controleren!
En tot slot: Lees deze reply ook nog even!
[ Voor 112% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 01:40 ]
Over mij
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Jammer, jammer... Maar hij stond al niet op de lijst zoals je kunt zien, dus ik had er al op geteld dat die lafaard niet zou komen-NMe- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:45:
Ik moet van Kayshin even doorgeven dat ie definief niet komt. Hij moet blijkbaar per se aanwezig zijn bij de introductiedagen op school... Wat een prioriteiten.
(kom eens effe op GTalk...)
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 00:47 ]
Over mij
IkkeRobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:22:
[...]
• disjfa: Geef effe alles door wat ontbreekt in de PDF please (denk ook even aan "vegetarisch ja/nee").
bier en vlees. Ik doe niets anders
disjfa.nl
Ik mis meer dan datdisjfa schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:48:
[...]
Ikke![]()
bier en vlees. Ik doe niets andersIk dacht dat dat algemene kennis was
![]()
Ik kan je dit nog wel mailen als je wilt hoor
![]()
Over mij
Ik heb geen idee waar die pdf is en wat ik ermee moet. Ik heb net ff op de meet site geklikt maar ik ga nu naar mn bed en denk dat ik de komende dagen echt geen zin heb in een pdf zoeken. Ik denk dat je alles aankan met bier en vlees aangezien dat het enige is wat ik denk en doe
Als het echt nuttig is mail je me maar maar als ik jouw was zou ik niet al te veel aan me denken
disjfa.nl
Dude, echt.. Die PDF is denk ik wel 30x gelinkt in dit topic (zie o.a. hier) en duidelijk te vinden op www.pwmeeting.nl (zie kopje update 2). Maar goed: >>Download de PDF<<disjfa schreef op donderdag 01 september 2005 @ 01:03:
[...]
Ik heb geen idee waar die pdf is en wat ik ermee moet. Ik heb net ff op de meet site geklikt maar ik ga nu naar mn bed en denk dat ik de komende dagen echt geen zin heb in een pdf zoeken. Ik denk dat je alles aankan met bier en vlees aangezien dat het enige is wat ik denk en doe
Als het echt nuttig is mail je me maar maar als ik jouw was zou ik niet al te veel aan me denken![]()
Ik zit effe met -NMe- op GTalk, en we hebben het er net over dat we allebei een gevoel hebben dat er van de 27 (+ aanhang!) een boel misschien niet komen opdagen (omdat het zo "stil" is in het topic, en het is "stil" op www.pwmeeting.nl).
Ik vraag daarom iedereen vriendelijk: Als je niet kunt komen, now is the time to say it!. Vrijdag worden de inkopen gedaan (als de slager 't niet al besteld heeft) en het is niet leuk om straks met vlees voor 30 man te zitten als er maar 10 komen opdagen.
Vandaar dat ik alle updates in dit topic plaats én dat ik alle major updates spam...
Mensen die niet komen opdagen en niet afmelden zijn dan bij deze meteen klaar voor toevoeging aan de GoT-knokploeg-"nog-te-maken-slachtoffers"-lijst.
[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 01:22 ]
Over mij
Owja ik ben af en ik doe mee. Heb je hambooooooooo's? * curry684 knoflookmonster....
En ow ja ik ben af.
Had ik al gezegd dat ik af ben vanavond?
Toch bbq ik mee.....
* faabman komt nog steeds op de meetingRobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 01:04:
Ik zit effe met -NMe- op GTalk, en we hebben het er net over dat we allebei een gevoel hebben dat er van de 27 (+ aanhang!) een boel misschien niet komen opdagen (omdat het zo "stil" is in het topic, en het is "stil" op www.pwmeeting.nl).
kom door drukte op de zaak weinig aan reageren toe
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Verwijderd
ik kom waarschijnlijk met de auto, vanuit helmond, dus eventueel zou ik nog iemand mee kunnen nemen. (mail voor de zekerheid even als je mee wilt rijden, ik kijk niet heel vaak in dit topic nl) Ook ga ik een beetje op tijd weg bij de bbq, maar ik kom wel dus!!
om het vroeg weggaan wat goed te maken, neem ik nog iemand mee (categorie nerd).
/me gaat even het profiel update voor de stats van robIII
edit: dat wordt een mail dus...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 09:01 ]
Over mij
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Bij de vooruitgang hebben ze ook wel toiletten hoorMSalters schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:59:
* MSalters komt ook. Waarschijnlijk geen directe pendel Delft-Eindhoven maar ik kan eventueel mensen een uur eerder wel in Eindhoven afzetten, ik moet zelf nog even wat dingen in de buurt dumpen.
Over mij
Ik heb wel een auto (samen met dinnetje), maar geen rijbewijs. Helaas moet ik nog steeds een keer het geld ophoesten daarvoor.
Ik kom wel met de bus naar het centrum (woon in Woensel-Eckart), en zal wel proberen om bij een andere tweaker mee te rijden naar de BBQ. Als ik straks thuis ben zal ik wel even een overschrijvingkje plegen naar je rekening, Rob.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
...en dat had je niet eerder kunnen melden.oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:54:
Voor mij is het definitely een no-go. We hebben sinds kort een kitten (klik), en we moeten ons (relatief) nieuwe huis nog aan kant maken... likje verf hier en daar, dat soort zut. Dus helaas
* RobIII schrapt .oisyn
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 11:57 ]
Over mij
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, die klonk nou niet echt serieus en je hebt je inschrijving op www.pwmeeting.nl toen ook niet aangepast (waar je tot de 29ste nog de kans toe hebt gehad). Maar goed.
edit: Ik zie trouwens wel nu pas dat je in de HTML comments (snugger hoor
Overigens vind ik die kitten maar een rotsmoes, die kun je best even een dag dumpen bij iemand (familie, vrienden, kennisen, buren...)
[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 12:07 ]
Over mij
Je hebt die reactie zelf gequote: RobIII in "P&W meeting IV: 3 september"RobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:02:
edit: Ik trouwens wel nu pas dat je in de HTML comments (snugger hoor) <!-- serieus --> hebt staan...
Over de pwmeeting website, sorry 'bout that, was het eigenlijk helemaal vergeten

Het punt is niet de kat zelf, meer het feit dat het huis gewoon af moet zodat ie op meer plekken kan komen dan alleen in de huiskamerOverigens vind ik die kitten maar een rotsmoes, die kun je best even een dag dumpen bij iemand (familie, vrienden, kennisen, buren...)
En daar ga je de hele dag over doen.... Je kan ook gewoon ff langs kunnen droppen en gezellig doen. En als je kat een probleem is is er altijd nog een bbq waar die op kan dus gewoon ff langskomen.oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
[...]
Het punt is niet de kat zelf, meer het feit dat het huis gewoon af moet zodat ie op meer plekken kan komen dan alleen in de huiskamer
disjfa.nl
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Jah, maar daarbij had ik die comments dus niet gezien....oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
Je hebt die reactie zelf gequote: RobIII in "P&W meeting IV: 3 september"

Oetlul.oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
Over de pwmeeting website, sorry 'bout that, was het eigenlijk helemaal vergeten
.oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
(wie maakt er dan ook een website voor een fucking meeting)
Smoesjes, smoesjes, smoesjes....oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
Het punt is niet de kat zelf, meer het feit dat het huis gewoon af moet zodat ie op meer plekken kan komen dan alleen in de huiskamer
Maar goed, weer 1 minder. Volgend jaar beter...
Over mij
* eamelink is van de partij
We gaan het lekker gezellig maken!!!!!!!!!!!11111111111111111
Dat zowiesoeamelink schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:29:
edit:
En Wacky heeft zich zojuist ook afgemeld...
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 12:58 ]
Over mij
Wat is d'r mailadres, dan stuur ik wel even een paar leuke foto's doorGrijze Vos schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:14:
Die pics van die kitten moet ik echt niet aan mn vriendin laten zien, krijg ik weer de vraag of ik me niet gewoon even over mn katten allergie heen kan zetten...

Inderdaad. Diesel!.oisyn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:17:
Ja, kun je dat niet gewoon? Kittens zijn cool
Pas op hoor, .oisyn heeft banknopjes.eamelink schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:29:
Komt .oisyn niet? TOF!
* eamelink is van de partij
oke, ik ben wel aanwezig. Ik heb alleen nog geen vervoer van de DrinkSchuur naar de VreetSchuur (en terug richting de SlaapSchuur).
Beetje locatieinfo: Ik woon in Eindhoven, in de Achtse Barrier. Mocht er toevallig iemand daar wonen, die ook gezellig gaat bbqen, zou ik graag emerijden. Anders voldoet het (bus)station Eindhoven ook prima als dropoff
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je kunt met mij meerijden als niemand je mee wil nemen van E'hoven -> Gemert en drop-off is geen probleem.MueR schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:50:
* MueR kijkt even naar PDFjes
oke, ik ben wel aanwezig. Ik heb alleen nog geen vervoer van de DrinkSchuur naar de VreetSchuur (en terug richting de SlaapSchuur).
Beetje locatieinfo: Ik woon in Eindhoven, in de Achtse Barrier. Mocht er toevallig iemand daar wonen, die ook gezellig gaat bbqen, zou ik graag emerijden. Anders voldoet het (bus)station Eindhoven ook prima als dropoff
Over mij
* RobIII rijdt deze:faabman schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:22:
Wel een beetje krapjes in mijn brik maargoed, altijd beter dan lopen

Laat ze maar kiezen dan met wie ze liever meerdijen
<geintje hoor, moest gewoon effe patsen
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 16:24 ]
Over mij

Ik woon net buiten de rondweg van Ehv overigens, kilometertje of 3 van het centrum
Anders loop ik 's ochtends wel gewoon
Och, de fabrikant van mijn brikkie is tenminste niet faillietRobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:23:
[...]
* RobIII rijdt deze:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Laat ze maar kiezen dan![]()

Ik wil je best oppikken hoor, ik kom toch van Gemert af. En afdroppen is ook geen probleem.curry684 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:28:
Isser nog iemand die wil slijmen door me thuis af te halen en 's avonds weer thuis af te droppen na de BBQ?
Ik woon net buiten de rondweg van Ehv overigens, kilometertje of 3 van het centrum
Anders loop ik 's ochtends wel gewoon
/slijm

faabman schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:30:
[...]
Och, de fabrikant van mijn brikkie is tenminste niet failliet![]()
[afbeelding]
Die is onder de gordel!
* RobIII is Rover fan
[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 16:31 ]
Over mij
Voordeel voor jou is dat ik alle gratis parkeerplaatsen van Eindhoven kenRobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:30:
[...]
Ik wil je best oppikken hoor, ik kom toch van Gemert af. En afdroppen is ook geen probleem.
/slijm
Ik parkeer niet op homo-ontmoetings-plaatsencurry684 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:32:
[...]
Voordeel voor jou is dat ik alle gratis parkeerplaatsen van Eindhoven ken
/inkoppertje
/Seriously: Komt eigenlijk wel mooi uit, hoef ik niet in m'n uppie te gaan zitten wachten op de rest
Mail me je adres maar
[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 01-09-2005 16:35 ]
Over mij
Dus? Ik heb ook nopjes onder m'n bank, ik wil geen krassen in m'n parket!
Zaterdagochtend nog snel even fris inslaan overigens, zodat ik niet dat gerstennatbocht hoef te zuipen
Die ga ik vanuit dat je ze zelf wel kunt vindenRobIII schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:34:
[...]
Ik parkeer niet op homo-ontmoetings-plaatsen
/inkoppertje

U heeft mail, hoe laat kan ik u verwachten?/Seriously: Komt eigenlijk wel mooi uit, hoef ik niet in m'n uppie te gaan zitten wachten op de rest
Mail me je adres maar
1-1curry684 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:52:
Die ga ik vanuit dat je ze zelf wel kunt vinden
Check je mail dan, lutser...curry684 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:52:
U heeft mail, hoe laat kan ik u verwachten?
Over mij
Tot hoe laat gaat het eigenlijk ongeveer duren?
PS. Dit is dus nog niet een definitieve aanmelding
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
* RobIII staat met krijtje in de hand om er 1 bij te turven... roept u maar...riezebosch schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:32:
Kom net tot de ontdekking dat m'n vriendin deze zaterdag op d'r kamer blijft en het ook deze zaterdag PW-meeting is. Gezien de vele afmeldingen zal het geen probleem zijn als er eentje meer bij komt
Ik verwacht dat een aantal mensen tot 20:00/22:00 blijft hangen, maar als het gezellig is geef ik er ook niks om als het 3:00 wordt
Over mij
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Oetlul! Breng ze dan mee!Gerco schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:46:
Ik ga iig niet tot ver na 20.00 blijven, mijn buurmeisje viert zaterdag haar verjaardag en ik kan het niet maken om daar niet ff te komen.
Over mij
PDF-jes morgen even uitprinten; routebeschrijving ziet er goed uit - ik moet het zonder TomTom stellen dus dan is dat altijd wel handig (en je wilt me niet meemaken als ik weer eens door een slechte omschrijving helemaal verkeerd zit
Een navigator is altijd handig though, vooralsnog zit ik nog alleen in mijn voiture vanuit H'sum...
Intentionally left blank
Gezien je reactie op m'n mail lijkt het me 2-1

Gewoon A27 opgassen richting zuid, A2 aanhouden richting Eindhoven, bij de Randweg hou je linksaf A58 Helmond/Eindhoven Centrum aan. Doorrijden tot einde snelweg, daar rechtsaf de Kennedylaan op, immer gerade aus een stuk of 10km (let op: drie 70km/u-flitsers plus vaak driepootjes op de Kennedylaan!). Bij het station cq. Kennedycomplex kun je niet meer verder, daar draai je rechtsaf de Fellenoord op. Volg rondje parkeerroute binnenring totdat je "Parkeergarage Heuvel Galerie" ziet, daar moet je zijn, of een willekeurige parkeergarage ingassen (ze zitten allemaal op 5 minuten lopen van de Markt). Volg de bordjes Markt en bestel een Trappistcrisp schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:58:
*check*
PDF-jes morgen even uitprinten; routebeschrijving ziet er goed uit - ik moet het zonder TomTom stellen dus dan is dat altijd wel handig (en je wilt me niet meemaken als ik weer eens door een slechte omschrijving helemaal verkeerd zit)
Een navigator is altijd handig though, vooralsnog zit ik nog alleen in mijn voiture vanuit H'sum...
Ik rij altijd via de afsluitdijkcurry684 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:25:
[...]
Gewoon A27 opgassen richting zuid, A2 aanhouden richting Eindhoven, bij de Randweg hou je linksaf A58 Helmond/Eindhoven Centrum aan. Doorrijden tot einde snelweg, daar rechtsaf de Kennedylaan op, immer gerade aus een stuk of 10km (let op: drie 70km/u-flitsers plus vaak driepootjes op de Kennedylaan!). Bij het station cq. Kennedycomplex kun je niet meer verder, daar draai je rechtsaf de Fellenoord op. Volg rondje parkeerroute binnenring totdat je "Parkeergarage Heuvel Galerie" ziet, daar moet je zijn, of een willekeurige parkeergarage ingassen (ze zitten allemaal op 5 minuten lopen van de Markt). Volg de bordjes Markt en bestel een Trappist
* RobIII heeft het richtingsgevoel van een maaskei
Is het al definitief?riezebosch schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:32:
Kom net tot de ontdekking dat m'n vriendin deze zaterdag op d'r kamer blijft en het ook deze zaterdag PW-meeting is. Gezien de vele afmeldingen zal het geen probleem zijn als er eentje meer bij komt
Oh, enne:

Sorry, moest gewoon nog effe een keer mijn eigen smiley-creatie spammen
[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 02-09-2005 15:16 ]
Over mij
Check!Rowanov schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:22:
Ik heb nog een wijzigingJe hoeft me niet op het station af te zetten aangezien ik met Cheatah meerijd!
Over mij
Hee! Niet m'n volgende wekgever gaan afzeiken he!
Aan de andere kant, d'r moet toch een reden zijn dat ze mij vragen
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 02-09-2005 16:00 ]
Geen idee, afaik is alles in Ehv centrum even tyfusduurVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:10:
is de parkeerplaats onder de witte dame trouwens ook niet vrij goedkoop?
Niet zeiken, geld moet rollencurry684 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:16:
[...]
Geen idee, afaik is alles in Ehv centrum even tyfusduur
Over mij
Gratis parkeren.. check!curry684 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:29:
Als je gratis wil parkeren kun je vlak voor het einde van de Kennedylaan ook de borden "Technische Universiteit" volgen, op dat terrein parkeren en even 10 minuten lopen. Vanaf de TU/e richting Station langs Kennispoort, door het Station, aan de andere kant loop je richting de C&A (kun je niet missen) en sla je de voetgangerszone ervoor linksaf in. Je komt dan rechtstreeks op de Markt uit.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Intentionally left blank
Verwijderd
Als er nog mensen mee willen rijden uit Helmond, dan kan dat he.
WiFi -> Check!
Deze post komt van de bank uit de huiskamer (waar ik normaliter gewoon een stukje UTP voor uitrol

Morgenvroeg nog wat sta-tafels regelen, de webcam stream in de lucht duwen, fototoestel leegmaken, bier koud zetten, ... so much to do, so littletime... En voorvanavond (vannacht

oh, en typen op een laptop ZUIGT!
Over mij
Woei!
PS. Mijn buurmeisje is 14 (morgen 15) en best wel een lekker ding (nee, geen pics). Die ga ik niet blootstellen aan een verzameling wanhopige nerds, ik wil graag dat ik haar moeder nog kan aankijken na morgen
Tot morgen allemaal!
[ Voor 4% gewijzigd door Gerco op 02-09-2005 23:19 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Anyway, tot morgen!
Ik wou ook nog vragen hoe ik iedereen moet herkennen, maar ik denk dat dat wel losloopt. De groep mensen met de meest witte huid zal waarschijnlijk wel een goeie gok zijn.
IK ZIT OP HET TERRAS!!!
WAAR ZIJN JULLIE?!?!?!?
IK ZIT ACHTER MIJN LAPTOP!!!
IK KOM OVER EEN UURTJE OF 13 WEL!!!
Argh, zo te zien heb ik nog pech met de trein ook, werktraject op mijn route.
[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 03-09-2005 00:10 ]
OHHH, VANDAAR!
HOE MOET DAT NOU MET HET NACHTLEVEN VAN EINDHOVUH?!?!?
Tsssk, nou dan ga ik maar naar huis

Wheh.. psies-NMe- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:48:
Hmm, ik hoop dat er meer mensen zijn die een camera bij zich hebben, want ik heb niet zo'n zin om de mijne mee te nemen.
Anyway, tot morgen!
Ik wou ook nog vragen hoe ik iedereen moet herkennen, maar ik denk dat dat wel losloopt. De groep mensen met de meest witte huid zal waarschijnlijk wel een goeie gok zijn.
Daarnaast herken je mij en Curry toch nog wel?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Jou, curry, crisp, RobIII en eamelink herken ik wel ja. In het geval van die laatste is dat overigens geen positief iets.Creepy schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:52:
offtopic:
Daarnaast herken je mij en Curry toch nog wel?

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 03-09-2005 01:00 ]
Intentionally left blank
Ik kom met m'n allen-NMe- schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:57:
Jou, curry, crisp, RobIII en eamelink herken ik wel ja. In het geval van die laatste is dat overigens geen positief iets.
-NMe- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:48:
PW Meeting Virgin
Aan de NAME BADGES natuurlijk! (Die ik momenteel overigens zit uit te knippen omdat ik ben vergeten de papiersnijder van werk mee te jatten

Over mij
Kijk eens effe of 'ie werkt (voor de stream van morgen)...
Edit: MMS linkje werkt niet goed @React
[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 03-09-2005 01:44 ]
Over mij
En op http i.p.v. MMS?Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:45:
hij wil niet echt verbinding maken volgens mij
"Making of the Badges!"
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 03-09-2005 01:47 ]
Over mij
[edit]
En knip es rechter
En zwaai eens
[ Voor 62% gewijzigd door eamelink op 03-09-2005 01:48 ]
(MMS-linkje werkt hier prima.
En ga je eens scheren!
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 03-09-2005 01:48 ]
Had ik op de kleuterschool al moeite mee
Als je me capped ben je de lul!
So much to do, so little time...
Staat op repeat

Rob Dougan - Clubbed To Death (Kurayamino Variation)
[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 03-09-2005 01:52 ]
Over mij
Klinkt als iets uit The Matrix, maar ik heb die film al veel te lang niet gezien om het zeker te weten.
Matrix ja-NMe- schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:52:
[...]
Klinkt als iets uit The Matrix, maar ik heb die film al veel te lang niet gezien om het zeker te weten.
Over mij
Badges zien er trouwens kleurrijker uit dan vorig jaar, ook al zie ik dan geen detail. Nice.
* eamelink even aMule aanzwaait
Nu ga ik tukken anders zie ik er morgen net zo beroerd uit als -NMe- en ik moet natuurlijk fris en fruitig de eindhovense chicks versieren
Knipze en tot morgen he
Truste poepie van meeamelink schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:56:
Thanks
* eamelink even aMule aanzwaait
Nu ga ik tukken anders zie ik er morgen net zo beroerd uit als -NMe- en ik moet natuurlijk fris en fruitig de eindhovense chicks versieren
Knipze en tot morgen he
Over mij
eamelink, wacht jij maar. Morgen jongen, morgen.