Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Universiteitsterrein, da's misschien een halve kilometer verderop (andere kant van station)h.edink schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:19:
De vorige keer kwam de melding dat je je auto ergens bij een school kon neer zetten? Daar was het gratis en ook behoorlijk in de buurt. Hoe zit dat eigenlijk
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Als je niet wil komen, moeten ze je nick weer zwart verfen en als je niet kan dan plan je verkeerd.oisyn schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:30:
[...]
Que? Als ik niet wil of kan komen dan kom ik toch gewoon niet, wat is dat met keuze enzo?
Precies, foute prioriteiten hoor, .oisyn.questa schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:24:
[...]
Als je niet wil komen, moeten ze je nick weer zwart verfen en als je niet kan dan plan je verkeerd
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niks, je komt!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
OMG dat ziet er niet uit.
oke, daar heb ik niets van terug
Het staat je trouwens voor geen meter
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zijn er nog mensen die met hun oude batch komen?
[ Voor 30% gewijzigd door pjvandesande op 23-08-2005 16:51 ]
Batch?questa schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:51:
Kijk Creepy heeft een rode nick als indicatie dat hij komt
Zijn er nog mensen die met hun oude batch komen?
RobIII had toch nieuwe badges?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Niks! Knopen hakken! Potver...riezebosch schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:27:
Ik zit er werkelijk waar sterk over te denken om ook te komen. Maar ik wacht wel af tot het laatste moment. Zoals gewoonlijk.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
vooruit
Hoe vaak dat tegen me gezegd wordt...

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Duh... trek het je eens aan dan
Over mij
Nee, nog niet. Dat doe ik niet bij iedere "kleine" wijziging. Morgen/overmorgen zal ik wel weer een update-je bakken, ok?
*mompelt* ziemelzak */mompelt*
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 24-08-2005 00:11 ]
Over mij
Ik was ff je stressbestendigheid aan het testen.RobIII schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:10:
[...]
Nee, nog niet. Dat doe ik niet bij iedere "kleine" wijziging. Morgen/overmorgen zal ik wel weer een update-je bakken, ok?
*mompelt* ziemelzak */mompelt*
Stressbestendigheid? Wa's da?RedRose schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:25:
[...]
Ik was ff je stressbestendigheid aan het testen.
Over mij
Is no problemquesta schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:17:
Even een notice... ik heb mezelf als vega-man opgegeven, maar ik ben niet degene die geen vlees eet maar dat is me dinnetje.
Over mij
Verwijderd
Klopt, je kunt je auto bij de TU/e neerzetten. Het is iets verder lopen (ongeveer 10 minuten van TU/e naar de markt/vooruitgang), maar wel gratis. En het is niet zo heel moeilijk te vinden (vooral niet vanf de A50)h.edink schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:19:
De vorige keer kwam de melding dat je je auto ergens bij een school kon neer zetten? Daar was het gratis en ook behoorlijk in de buurt. Hoe zit dat eigenlijk![]()
(GHOst was het dacht ik)
Dus, in plaats van bier, kan ik lekker gaan sjouwen.
RedRose schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:15:
Slecht nieuws: ik en mijn vriendin kunnen er toch niet bij zijn. Mijn vriendin heeft onverwacht snel een huis gekregen en ze krijgt de sleutels op 2 september en ze moet er vanaf 3 september in, omdat ze haar huidige huis per die datum heeft opgezegd.
Dus, in plaats van bier, kan ik lekker gaan sjouwen.
Smoesjes smoesjes...
We zullen je missen
Wijzig je inschrijving op www.pwmeeting.nl effe...
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 25-08-2005 14:17 ]
Over mij
Je kunt ook alleen op de BBQ komenRedRose schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:21:
Helaas geen smoesjes, was het maar zo'n feest.Inschrijving gewijzigd.
Of zullen we een webcam opstellen .. *ping* IDEE: Ik gooi wel een stream open met een webcam op de tuin!!!!! Wordt geregeld
Over mij
Webcam? Waarom? Hij kan 's avonds toch ook naar het weerbericht kijken?RobIII schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:25:
[...]
Je kunt ook alleen op de BBQ komen
Of zullen we een webcam opstellen .. *ping* IDEE: Ik gooi wel een stream open met een webcam op de tuin!!!!! Wordt geregeld
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
-NMe- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:26:
[...]
Webcam? Waarom? Hij kan 's avonds toch ook naar het weerbericht kijken?
Two-waydisjfa schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:27:
Of een webcam bij RedRose zodat we hun kunnen aanmoedigen in huis te werken met een biertje in de hand![]()
Ik vind het overigens wel een beetje zorgwekkend dat bepaalde mensen* die zich al juni hebben opgegeven sindsdien amper of niet meer op pwmeeting.nl zijn geweest. En ook op de spamrun heb ik weinig gehoord. Ik neem aan dat mensen die nu nog op "ja ik kom" staan ook daadwerkelijk komen? (Anders wordt het doorvreten!
* Bijvoorbeeld, maar niet alleen, Wacky, bigbeng etc. die ik ook niet meer in dit topic heb gezien.
[ Voor 77% gewijzigd door RobIII op 25-08-2005 14:33 ]
Over mij
disjfa.nl
Als ik naar mijn rekening moet kijken komen er 5disjfa schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:
Ik zou ook even naar je bankrekening kijken wie er geld heeft gestort. Dan daar een paar extra plaatsen bij rekenen en dan de rest niet echt erbij rekenen. Dat zijn de mensen die een keer klikken en meteen ja zeggen en niet komen.
Ik denk dat er nog wel een aantal wat 'donaties' doen door het te overhandigen i.p.v. over te maken
Jep-NMe- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:47:
Hoeveel mensen zeiden vorig jaar dat ze zouden komen maar zijn toch niet komen opdagen? Niemand behalve drm, toch?
En daar ga ik dit jaar ook gewoon weer van uit. Mensen die niet op komen dagen zullen worden gestraft
[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 25-08-2005 14:59 ]
Over mij
Vorig jaar had ik politieke onschendbaarheid, denk ikRobIII:
Jep
En daar ga ik dit jaar ook gewoon weer van uit. Mensen die niet op komen dagen zullen worden gestraft
Ik kan trouwens definitief niet. Ik was eigenlijk van plan om nog wel even langs te wippen, maar mijn wandelende agenda c.q. vriendin wees me op het feit dat ik al lange tijd wat anders te doen had.
Ik wilde dit eigenlijk 4 september melden, maar ach, ik ben de rotste niet
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
drm schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:07:
Ik wilde dit eigenlijk 4 september melden, maar ach, ik ben de rotste niet
Wie zegt dat je binnen 'n jaar wordt gestraft? Misschien wacht ik wel tot ik mod worddrm schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:07:
[...]
Vorig jaar had ik politieke onschendbaarheid, denk ik
Over mij
https://fgheysels.github.io/
Huh, geld?
Shit man, wordt ik in de gaten gehouden ofzo?RobIII schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:30:
[...]
![]()
[...]
Two-way
Ik vind het overigens wel een beetje zorgwekkend dat bepaalde mensen* die zich al juni hebben opgegeven sindsdien amper of niet meer op pwmeeting.nl zijn geweest. En ook op de spamrun heb ik weinig gehoord. Ik neem aan dat mensen die nu nog op "ja ik kom" staan ook daadwerkelijk komen? (Anders wordt het doorvreten!)
* Bijvoorbeeld, maar niet alleen, Wacky, bigbeng etc. die ik ook niet meer in dit topic heb gezien.
Het is zowaar een keer druk op mijn werk, dus dan valt GoT een beetje af. Maar maak je geen zorgen, het is van tijdelijke aard.
En in tegenstelling tot andere mensen heb ik wel een agenda en die gebruik ik nog ook
Zijn er nog mensen die op de route Den Haag - Eindhoven wonen die een lift kunnen gebruiken? Ik kan twee gemiddelde tweakers meenemen (cola en pizza, doet toch wat met je
En wat is dat over geld? Men mag blij zijn dat ik aanwezig zal zijn
Maar goed, ik ben ook de rotste niet, ik zal eens kijken of ik nog een paar stuivers kan missen
Is het misschien een idee om mensen die nu nog annuleren een verplichte donatie a 20 euri te laten maken? "Vrijwillig" natuurlijk
edit 2: Oh ja, ik hoop dat mensen die met mij meerijden veel gesprekstof meenemen, want mn autoradio is 2 jaar geleden geript en ik ben nog te beroerd geweest om een nieuwe aan te schaffen. Gelukkig mag ik over een maandje een nieuwe leasebak uitkiezen, zit er weer een in
[ Voor 24% gewijzigd door bigbeng op 25-08-2005 21:28 ]
Ja ikkebigbeng schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:19:
[...]
Zijn er nog mensen die op de route Den Haag - Eindhoven wonen die een lift kunnen gebruiken? Ik kan twee gemiddelde tweakers meenemen (cola en pizza, doet toch wat met je) of 3 normale mensen.
disjfa.nl
Ik moet dat idd nog even doen ja.RobIII schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:59:
[...]
Als ik naar mijn rekening moet kijken komen er 5
Ik denk dat er nog wel een aantal wat 'donaties' doen door het te overhandigen i.p.v. over te maken
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
RobIII wordt elke dag door z'n betere helft met de deegroller op z'n hoofd gemept waarom de fuck hij het onzalige idee in z'n hoofd kreeg om een enorme BBQ te huren plus een shitlading aan vlees, bier, salade, sausjes en andere lekkere rommel, terwijl er voor haar verjaardag nog geen ontbijtje op bed vanaf kon!curry684 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:35:
* curry684 piept even om een hoekje...
Huh, geld?
Dus nu bedelt RobIII om financiële bijdragen die volgens hem rechtstreeks de kwaliteit van de satés ten goede gaan komen, maar in de praktijk een diepteinvestering zullen zijn in een enorme pimp diamant voor in de ring aan de vinger van mevrouw RobIII.
Ik zal Kayshin ook nog eens een trap verkopen, en regelen dat ie definitief meekomt.
Tot hier zit je goed. Je voelt 'm goed aan!eamelink schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:38:
RobIII wordt elke dag door z'n betere helft met de deegroller op z'n hoofd gemept waarom de fuck hij het onzalige idee in z'n hoofd kreeg om een enorme BBQ te huren plus een shitlading aan vlees, bier, salade, sausjes en andere lekkere rommel...
Nooit! Daar begin ik niet aan en dat weet ze verrekes goedeamelink schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:38:
terwijl er voor haar verjaardag nog geen ontbijtje op bed vanaf kon!
Helaas zit ik al bijna een jaar iedere avond hard te zwoegen om dat zelf bij elkaar te verdienen. Binnenkort gaat de rekening de deur uit, en die is genoeg voor een hele leuke bruiloft (inc. huwelijksreis waarschijnlijkeamelink schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:38:
Dus nu bedelt RobIII om financiële bijdragen die volgens hem rechtstreeks de kwaliteit van de satés ten goede gaan komen, maar in de praktijk een diepteinvestering zullen zijn in een enorme pimp diamant voor in de ring aan de vinger van mevrouw RobIII.
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 25-08-2005 22:50 ]
Over mij
De woorden genoeg en bruiloft gaan niet samen in 1 zin, I learned the hard way
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik heb gerekend (na wat navraag bij andere pasgetrouwden) voor een leuke bruiloft op een euro of 15k (en dat lijkt me ruim zat, toch?). En die rekening zal daar nog wel wat boven liggen hoorGerco schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:51:
[...]
De woorden genoeg en bruiloft gaan niet samen in 1 zin, I learned the hard wayIk zou maar een paar duizendjes extra opzij zetten als ik jou was...
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 26-08-2005 00:32 ]
Over mij
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
Ik hoop het niet, ik heb echt een hekel aan die vent-NMe- schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:05:
Heeft die meneer "oet morn" nog teruggemaild trouwens?
Dan kun je 't 'm hoogstpersoonlijk vertellenVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:07:
[...]
Ik hoop het niet, ik heb echt een hekel aan die vent
Over mij
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Korben schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:28:
RobIII, ik hoop dat mijn mailtje over dat ik niet met de auto kom (in tegenstelling tot wat er in het mailtje staat) is aangekomen. Wil niet naar huis hoeven te kruipen.
Kan ik zo snel niet vinden? Maar vervoer is geen probleem, we hebben 2 auto's tot beschikking om mensen weg te brengen...
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 28-08-2005 04:39 ]
Over mij

Over mij
Check je mail.
Hoe kan jij slapend een reply posten dan
/inkoppertje
disjfa.nl

Maargoed, wil wel mee op de 3e, heb geen meel gezien dat de datum definitief was geworden...beetje kut want hoop nu wel dat ik dan kan (ga zo in de agenda spieken)
Goed goed, in het geval dat ik wel kan, met wie kon ik meerijden (vanaf rotterdam/omstreken)?
Hopenlijk tot volgende week
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Mail is ook te downloaden van www.pwmeeting.nl en zie ook deze reply: RobIII in "P&W meeting IV: 3 september"Huppie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:54:
Oei ben je ff op vakantie...gebeurd er opeens een heleboel
Maargoed, wil wel mee op de 3e, heb geen meel gezien dat de datum definitief was geworden...beetje kut want hoop nu wel dat ik dan kan (ga zo in de agenda spieken)
Goed goed, in het geval dat ik wel kan, met wie kon ik meerijden (vanaf rotterdam/omstreken)?
Hopenlijk tot volgende week
@Huppie: Jouw mail is gebounced: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table.
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 28-08-2005 23:17 ]
Over mij
Over mij

Nee hoor, dat was al lang aangekondigd. Evt. wijzigingen kunnen nu per mail (zie www.pwmeeting.nl onder "update 3") doorgegeven worden.
Over mij
Nope, meneer "oet morn" kan de reply knop niet vinden of zoiets.-NMe- schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:05:
Heeft die meneer "oet morn" nog teruggemaild trouwens?
Goed...kom er dus net achter dat mijn pa zo vrolijk is dit jaar z'n verjaardag niet op z'n verjaardag te vieren maar op (jawel...jullie raden het al...) de 3e september

10.000 maal mijn excuses maar ik ga dus niet mee uiteindelijk, RobIII krijgt iig nog een kleine donatie voor de moeite en om de rest een extra biertje van aan te bieden op mijn kosten (houdt 'm eraan hè?)
Helaasch

Anyway, het is je vergeven, have fun op je vader's verjaardag. Of RobIII net zo vergevingsgezind is als ik, dat weet ik niet.
Als ie naar z'n rekening kijkt en dan denkt hoeveel biertjes ie daar wel niet van kan halen....-NMe- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:45:
Gaat goed met die afmeldingen allemaal.![]()
Anyway, het is je vergeven, have fun op je vader's verjaardag. Of RobIII net zo vergevingsgezind is als ik, dat weet ik niet.
vast wel
Laat ik maar niet zeggen dat er meer bier voor Rob is als meer mensen zich afmelden

[ Voor 13% gewijzigd door Huppie op 29-08-2005 23:51 ]
Dude, die donatie hoeft niet als je niet komt hoor! En zeker niet zo'n bedrag! Ik maak het met liefde terug over hoor! Of is dit een "bribe" om de restjes op te mogen komen eten?Huppie schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:50:
[...]
Als ie naar z'n rekening kijkt en dan denkt hoeveel biertjes ie daar wel niet van kan halen....
vast wel
edit:
Laat ik maar niet zeggen dat er meer bier voor Rob is als meer mensen zich afmelden
Hoe dan ook, als je het geld niet terug wil zal ik zorgen dat er een rondje van gegeven wordt en dat we een minuut stilte houden ter gedachtenis aan jou
Overigens veel plezier gewenst op je vaders verjaardag! Doe 'm de groeten van /14
Afmeldingen zuigen...
..behalve als je vet omgekocht wordt-NMe- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:45:
Ik zal morgenavond even de PDF bijwerken voor zover als nodig...
[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 02:50 ]
Over mij
Dus als je een beetje geld geeft, mag je wegblijven?[b][message=24075878,noline]RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2005
..behalve als je vet omgekocht wordt
Ik zal morgenavond even de PDF bijwerken voor zover als nodig...
Koel
Wie heeft het hier over beetjeeamelink schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:00:
[...]
Dus als je een beetje geld geeft, mag je wegblijven?
Koel
Over mij
Zoals ik al zeg: "koop er een lekker biertje van :9~~"RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 02:48:
Hoe dan ook, als je het geld niet terug wil zal ik zorgen dat er een rondje van gegeven wordt en dat we een minuut stilte houden ter gedachtenis aan jou
Overigens veel plezier gewenst op je vaders verjaardag! Doe 'm de groeten van /14
Je hoeft niet stil te gaan zijn voor mijn gedachtenis hoor
En das natuurlijk lastig als ik er niet bij ben
[ Voor 8% gewijzigd door Huppie op 30-08-2005 15:37 ]
Mijn baas is ook grappig trouwens. Ze had me gewoon ingepland voor komende zaterdag en was nog geïrriteerd ook toen ik zei dat ik voor die dag vrij toegezegd had gekregen. Het enige effect dat vrij vragen doorgaans heeft bij mijn baas, is dat ik op die dag zeker ingepland word.

Overigens ga ik uiteraard niet werken, dat moge duidelijk zijn. Ik kon vorig jaar ook al niet komen door mijn werk.
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 30-08-2005 15:53 ]
En voor een stream uit ons tuintje wordt ook nog gezorgd
Prima, u roept, wij draaienHuppie schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:36:
[...]
Zoals ik al zeg: "koop er een lekker biertje van :9~~"
Je hoeft niet stil te gaan zijn voor mijn gedachtenis hoortis meer dat ik de rest die wel kan komen graag een gezellige dag wil bezorgen
edit:
En das natuurlijk lastig als ik er niet bij ben
[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 15:57 ]
Over mij

Wie captured dat ding?RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:56:
[...]
En voor een stream uit ons tuintje wordt ook nog gezorgd
[...]
Prima, u roept, wij draaien
[ Voor 82% gewijzigd door pjvandesande op 30-08-2005 15:57 ]
* NMe in handen doet wrijven *
Uiterlijk is geen probleem, maar het is gewoon een rottig persoonCreepy schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:22:
questa: vorig jaar heb je mijn rotkop ook overleefd, dus dat rothoofd van -NMe- zal geen probleem zijn
Hear hearquesta schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Uiterlijk is geen probleem, maar het is gewoon een rottig persoon
Over mij
We gieten de meneer gewoon vol met bier en dan kan hij mischien wel grappig zijnquesta schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Uiterlijk is geen probleem, maar het is gewoon een rottig persoon
disjfa.nl
Sorry... ik Bob. Maar als jullie me vol gieten wil ik wel een uitzondering maken.disjfa schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:29:
[...]
We gieten de meneer gewoon vol met bier en dan kan hij mischien wel grappig zijn![]()
* pjvandesande blijft een Nederlander
[ Voor 20% gewijzigd door pjvandesande op 30-08-2005 16:31 ]
disjfa.nl
Ik geloof dat ie mij vol wilde gieten.questa schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:30:
Sorry... ik Bob. Maar als jullie me vol gieten wil ik wel een uitzondering maken.
* NMe blijft een Nederlander
Ow, en ik ben inderdaad enger dan Creepy.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Dan wordt je volgens mij helemaal vervelend

Eensch, was maar 1 foto waar hij er raar opstond en irl valt hij reuze mee!P_de_B schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:36:
Ik kan uit ervaring zeggen dat Creepy niet echt z'n naam eer aan doet
[ Voor 39% gewijzigd door pjvandesande op 30-08-2005 16:37 ]
Hee, nou moet je op gaan passen hoor!
Na vrijdag kruipt een nieuw hogedrukgebied het Europese continent op. Onder invloed daarvan lijkt het weekend droog te verlopen bij een middagtemperatuur rond 22 graden.
Meer:
http://www.knmi.nl/waarsc...verwachtingen/#meerdaagse
en
http://www.teleweer.nl/portal.asp?url=default.asp

en
http://www.elsevier.nl/weer.asp
Ze lijken het over het algemeen wel eens te zijn
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 17:13 ]
Over mij
Hey! Daar gaat m'n reputatie!P_de_B schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:36:
Ik kan uit ervaring zeggen dat Creepy niet echt z'n naam eer aan doet
Welke reputatie??
Mwo, 30%/40%* (maar) kans op een klein beetje neerslag (niet eens echte hoosbuien). Kwestie van gegevens interpreteren
*Afhankelijk van de bron
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 30-08-2005 17:46 ]
Over mij
Je zoekt toch niet een excuus he?
/me evil laughter *
-NMe- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:29:
Nee, maar wel een manier om wraak te nemen op jou vanwege je beledigingen. Ik zou je vast kunnen binden op een stoel, ergens waar je onbeschut bent voor de regen.
/me evil laughter *
Ik heb trouwens nog iemand zo ver gekregen mee te gaan, maar wil ik eerst van RobIII weten of dat nog kan?