Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Dan kijk je maar in de sourceHuppie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]
* Huppie hovert over balkjes...
* Huppie hovert nog eens over balkes...
* Huppie hovert op een windows bak hier ergens in internet explorer ook even over de balkjes...
* Huppie ziet niet extra's hoor, enkel de percentages
Hier werkt het in FF / IE en Opera

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 11:02 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Die -NMe-!-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Ok, augustus dus. RobIII, haal je de andere maanden er even tussenuit?
* Kayshin ziet ook alleen hovers in IE...RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:53:
[...]
Dan kijk je maar in de source
* Kayshin gebruikt Opera 8
[ Voor 100% gewijzigd door Kayshin op 02-06-2005 10:55 ]
En meer hoef je er ook niet aan te doen imho.RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:53:
[...]
Kom op zeg: Het is een inschrijf ding voor een PWMeeting. Het hoeft geen n-tier Enterprise applicatie te zijn.
Alle dagen zijn prima, behalve 13 augustus, dan schijnt er namelijk een feestje in R'dam te zijn waar ik echt heen moet!
[ Voor 16% gewijzigd door TeeDee op 02-06-2005 10:59 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Hint: Tis een P&W meet, dat betekent cross alles proggenTeeDee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:55:
[...]
En meer hoef je er ook niet aan te doen imho.
Kom op zeg: Het is een inschrijf ding voor een PWMeeting. Het hoeft geen n-tier Enterprise applicatie te zijn.
Hint: in P&W hangt alles af en toe ook maar met lapjes aan elkaar vast.Kayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:58:
Hint: Tis een P&W meet, dat betekent cross alles proggen
Mooie opkomst trouwens. Als iedereen straks ook echt gaat komen wordt het wel leuk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nu dus niet meerTeeDee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:55:
[...]
Alle dagen zijn prima, behalve 13 augustus, dan schijnt er namelijk een feestje in R'dam te zijn waar ik echt heen moet!
JankertKayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:58:
[...]
Hint: Tis een P&W meet, dat betekent cross alles proggen
Fix0red.
De hover op het gekleurde balkje was leeg, de hover op de container div echter niet. Het ging er dus om WAAR je hoverde
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
En ik maar wachten op een CSS-hover die de inhoud van '30%' wijzigde in '4 stemmen'RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:53:

Ok, ik geef toe...mijn fout
Ik zie ze nu iig wel \0/
nogwat...
En ja...ik weet ut... ben een zeikerd
[ Voor 32% gewijzigd door Huppie op 02-06-2005 11:13 ]
Zou nog mooier zijn iigHuppie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]
En ik maar wachten op een CSS-hover die de inhoud van '30%' wijzigde in '4 stemmen'

Nee hoor; cursor: default welHuppie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]
<jank, jank jank>
cursor: normal verhelpt dit
<meer jank, jank jank>
Overigens vind ik nog steeds dat in /13 een alias mag komen. Ik heb wel plek voor een man of 30 hoor
[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 11:23 ]
Over mij
RobIII zorg er eens voor dat .info domeinen ook kunnen
Da's wel

Handig, zo'n VPN tunnel naar huis
regEx.Pattern ="^[\w-\.]{1,}\@([\da-zA-Z-]{1,}\.){1,}[\da-zA-Z-]{2,3}$"
->
regEx.Pattern ="^[\w-\.]{1,}\@([\da-zA-Z-]{1,}\.){1,}[\da-zA-Z-]{2,4}$"
[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 11:37 ]
Over mij
en mensen met een ,museum email adresRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:34:
[...]
Da's wel
Handig, zo'n VPN tunnel naar huis
regEx.Pattern ="^[\w-\.]{1,}\@([\da-zA-Z-]{1,}\.){1,}[\da-zA-Z-]{2,3}$"
->
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
En ik denk niet dat ik voor die tijd het geld en de tijd heb bijeengeschraapt om dat ding te regelen.
Aangezien het een barrel van 50 euro is (Volvo 340), kan iemand anders evt wel dat ding besturen. Ik woon in Eindhoven, dus das wel makkelijk.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Oeh! gaaf karretje! Heb ik een keer als leenauto mee gekregen.Grijze Vos schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:02:
Ik heb wel een auto hier staan, maar alleen geen rijbewijs.
En ik denk niet dat ik voor die tijd het geld en de tijd heb bijeengeschraapt om dat ding te regelen.
Aangezien het een barrel van 50 euro is (Volvo 340), kan iemand anders evt wel dat ding besturen. Ik woon in Eindhoven, dus das wel makkelijk.
Over een rotonde scheuren, en dan nog eens extra het gas in trappen. Hup, daar gaat de achterkant!
Freak als ik ben wil ik natuurlijk wel dat je die patterns netjes eerst aan de client-side controleert (jaja...weet ut ... eigenlijk /13 werkRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:34:
| 1
2
3
4
 | var sMailPtrn = /^[\w\.-]{1,}\@([\da-zA-Z-]{1,}\.){1,}[\da-zA-Z-]{2,4}$/g; if(! oFrm.txtEmail.match(sMailPtrn)) { alert( 'Het email adres is ongeldig. Voer een geldig email adres in en probeer het opnieuw.'); } | 
[ Voor 11% gewijzigd door Huppie op 02-06-2005 12:25 ]
Huppie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:24:
[...]
Freak als ik ben wil ik natuurlijk wel dat je die patterns netjes eerst aan de client-side controleert (jaja...weet ut ... eigenlijk /13 werk)
JavaScript:We blijven natuurlijk wel proggers he?
Waarom zou ik dat client-side doen als ik toch al met een XMLHttp request de gegevens valideer
Er wordt toch al gechecked of een usernaam al bestaat e.d, dus die ene check kan er wel bij.
Plus dat ik client-side validatie nooit vertrouw, want die is natuurlijk super simpel te omzeilen. Ik valideer altijd alles server-side, dan ben je tenminste zeker.
Waarom heeft drm zich nog niet ingeschreven?
En waar blijft mijn /13 alias?
[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 12:33 ]
Over mij
Dat kan mijn 206 ook als je met 70 een minirotonde 3/4 rond paktVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Oeh! gaaf karretje! Heb ik een keer als leenauto mee gekregen.
Over een rotonde scheuren, en dan nog eens extra het gas in trappen. Hup, daar gaat de achterkant!
Schrijf je dan in lafaardAndré schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:33:
Dus /13 is ook uitgenodigd, bang dat het anders niet gezellig wordt
Over mij
De meeste /13'ers zijn welkom, alleen jij nietAndré schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:33:
Dus /13 is ook uitgenodigd, bang dat het anders niet gezellig wordt
Ik valideer ook altijd alles server-side, maar vaak doe ik eerst client-side een controle. Dit is eigenlijk meer omdat het net weer die ene request op m'n toch-al-zo-brakke-windows-server scheeltRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:27:
Waarom zou ik dat client-side doen als ik toch al met een XMLHttp request de gegevens valideer
Er wordt toch al gechecked of een usernaam al bestaat e.d, dus die ene check kan er wel bij.
Plus dat ik client-side validatie nooit vertrouw, want die is natuurlijk super simpel te omzeilen. Ik valideer altijd alles server-side, dan ben je tenminste zeker.
En sjah...omdat ik hier met chips vaak zoveel mogelijk performance-gericht prog willen dit soort (misschien wel onnodige) dingen wel eens in m'n hoofd blijven zweven.Moet er misschien nog uitgestampt worden?

Voor iedereen die /14 een warm hart toedraagtVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:52:
Is het ook voor mensen met een minder hoog reply gehalte?
Heus wel, ik wil hem zelfs wel een lift geven. Wij Noorderlingen moeten elkaar toch wat steunen.curry684 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:40:
[...]
De meeste /13'ers zijn welkom, alleen jij niet
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Sterker nog, André was de grootste reden waarom we RobIII's request om een sticky te maken in /13 geweigerd hebben.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Voor users?MueR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:07:
Andre moet wel komen.... hij moet bier halen
Yes please
Hij heeft zich (nog) niet ingeschreven. Coward.
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 13:20 ]
Over mij
Kom op mensen (en mods
 )!!! Inschrijven! Ik heb (tot nu toe) de als hoogste opkomst: 13 mensen...
 )!!! Inschrijven! Ik heb (tot nu toe) de als hoogste opkomst: 13 mensen...
                                                [ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 13:32 ]
Over mij
Wie, wie, wie?RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Kom op mensen (en mods)!!! Inschrijven! Ik heb (tot nu toe) de als hoogste opkomst: 13 mensen...
* pjvandesande hunkert naar rapportjes!!!
questa schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:29:
[...]
Wie, wie, wie?
* RobIII hunkert naar rapportjes!!!
 Ik heb een baan hoor
 Ik heb een baan hoor Die rapportjes dev ik vanavond wel effe. De queries zijn er al
So far, op volgorde van inschrijven: RobIII, Cheatah, P_de_B, MSalters, BoomSmurf, -NMe-, knutselsmurf, creepy, questa, Huppie, TeeDee, GHOst., 6K, D4Skunk, curry684, .oisyn, Kayshin, faabman, Erkens, GrijzeVos, bat266, MueR, Avater
Zal ik de email adressen posten?
Flauwekul natuurlijk. Jullie mail adressen zijn 100% veilig bij mij en zullen nergens voor gebruikt worden dan 1 e-mail als alles rond is om het te bevestigen e.d.
Overigens: D4Skunk, Avater en 6K hebben niet aangegeven of ze komen
[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 13:37 ]
Over mij
Aha, dus users en moderators halen het bier, admins drinken het!-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:22:
[...]
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken, maarrrrrr: users halen het bier, moderators drinken het! Handig, de wet van de sterkste diegene met de meeste knopjes.
Handig
Ow en Rob je mag mijn mailadres wel posten, volgens mij sta ik toch al op iedere spamlist ter wereld met dat adres
Avater? Das een W&L-er, die zijn nog enger dan W&G-ers!RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:30:
Zoals .oisyn ooit al zei in DC: jij kan tegen mij zeggen dat je een biertje wil. Vervolgens hoef ik alleen maar te zorgen dat dat biertje bij je aankomt, niemand zegt dat ik hem zelf moet komen brengen. * NMe neemt wel een cursus delegeren.curry684 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:37:
Aha, dus users en moderators halen het bier, admins drinken het!
Die van mij niet, maar spam krijg ik er toch wel op. Ow, wacht, dat komt allemaal via pwmod apestaartje tweakers punt net aan.Ow en Rob je mag mijn mailadres wel posten, volgens mij sta ik toch al op iedere spamlist ter wereld met dat adres
Ik zie trouwens nog een paar mensen die vorig jaar wel kwamen die nu hun verplichtingen niet nakomen... Tsk, tsk.
[ Voor 70% gewijzigd door NMe op 02-06-2005 13:44 ]
En zoals ik zeg: Ik kan ook delegeren. Zoals je weet word ik dadelijk in de zomer vulploegleider, wat betekent dat ik JOU dingen kan laten doen op t werk-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:40:
Zoals .oisyn ooit al zei in DC: jij kan tegen mij zeggen dat je een biertje wil. Vervolgens hoef ik alleen maar te zorgen dat dat biertje bij je aankomt, niemand zegt dat ik hem zelf moet komen brengen. * Kayshin neemt wel een cursus delegeren.
Vraag dus maar niet aan mij om bier te halen
* Kayshin denkt alvast na over kauwgomkrabben, hele dag spiegelen, samenwerken met Karin...
Edit: On second thought: Ga jij dan maar bier voor mij halen
[ Voor 7% gewijzigd door Kayshin op 02-06-2005 13:53 ]
Had jij zin in een HK-ban en/of GoT-ban vanwege het excessief bedreigen van een moderator in functie?Kayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:50:
En zoals ik zeg: Ik kan ook delegeren. Zoals je weet word ik dadelijk in de zomer vulploegleider, wat betekent dat ik JOU dingen kan laten doen op t werk.
Vraag dus maar niet aan mij om bier te halen
* Kayshin denkt alvast na over kauwgomkrabben, hele dag spiegelen, samenwerken met Karin...

Dan kan ik je evengoed laten krabben-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:53:
[...]
Had jij zin in een HK-ban en/of GoT-ban vanwege het excessief bedreigen van een moderator in functie?
JIj dreigt ons, ik pak je gewoon trug met MIJN macht
Zullen we weer ontopic?Kayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:54:
[...]
Dan kan ik je evengoed laten krabben
JIj dreigt ons, ik pak je gewoon trug met MIJN macht
Over mij
Verwijderd
zal ik dan de enige /13er [3D] zijn die ook komt "naast dat aanhangsel van een 6k dan
Als je je inschrijft, vul dan ook effe die poll inVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:15:
hmmm
zal ik dan de enige /13er [3D] zijn die ook komt "naast dat aanhangsel van een 6k dan*kuch iig iemand om over 3d mee te lullen :D""

Over mij
Dus le'me get this straigt: Jij bent aan het werk, maar tegelijkertijd pwmeeting.nl checken?RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:18:
[...]
Als je je inschrijft, vul dan ook effe die poll in
Kan me herinneren in dit topic dat hij aan het beppen was dat er ook nog zoiets was als werk.
RobIII in "P&W meeting IV Voorstel || /13 mag ook l..."
[ Voor 39% gewijzigd door TeeDee op 02-06-2005 15:27 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dus?TeeDee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:20:
[...]
Dus le'me get this straigt: Jij bent aan het werk, maar tegelijkertijd pwmeeting.nl checken?
Wie gaat daar nou over lullen op een /14 meeting, laten we het dan over de Demo Scene hebbenVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:15:
hmmm
zal ik dan de enige /13er [3D] zijn die ook komt "naast dat aanhangsel van een 6k dan*kuch iig iemand om over 3d mee te lullen :D""

Ik heb hier de MSSQL Query analyser open staan met een "Select * from blabla" en da's gewoon een kwestie van om de zoveel tijd op F5 meppen en kijken naar het aantal usersTeeDee schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:20:
[...]
Dus le'me get this straigt: Jij bent aan het werk, maar tegelijkertijd pwmeeting.nl checken?
Lang leve VPN
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 15:39 ]
Over mij
Vorig jaar toch aardig over devven gehad, hoevaak komt het nou voor dat je je hart kan luchten in een grote groep mensenKayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:53:
Meeting -> De wijde wereld BUITEN het devven in (Al n grote stap voor veel mensen) -> Praten over devven?
D8 dat we ginge zuipe en meiden checken
Nee hoor, vind het zelf ook leuk om erover te lullen
[ Voor 2% gewijzigd door pjvandesande op 02-06-2005 16:22 . Reden: Zo beter RobIII? ]
Verwijderd
komtRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:18:
[...]
Als je je inschrijft, vul dan ook effe die poll in
tevreden?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 16:05 ]
questa schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:59:
[...]
Vorig jaar toch aardig over devven gehad, hoevaak komt het nou voor dat je je hard kan luchten in een grootte groep mensen
Hard luchten? Als in *PFFFFFFFRRROOOOAAAAAAP* ?
Of je hart luchten in een grote groep mensen?
Hebben jullie ook zo'n vrijdag-vlak-voor-de-vakantie gevoel? Ikke wel
[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 16:06 ]
Over mij
Als je er nou ook nog eens verstand van had...Kayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:53:
Nee hoor, vind het zelf ook leuk om erover te lullen

RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:04:
Hard luchten? Als in *PFFFFFFFRRROOOOAAAAAAP* ?In een "grootte" groep mensen?
Voor mij is het vakantie, afgezien van enkele tentamens die ik nog moet maken. Is dat ook goed?Hebben jullie ook zo'n vrijdag-vlak-voor-de-vakantie gevoel? Ikke wel
Ik ook, maar dat mag niet..... Heb nog een hoop te doenRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:04:
[...]
[...]

Verwijderd
der zijn mensen die 40 uur per week werkenRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:04:
[...]
[...]

"helaas zit ik nog in het aanhangsel van .."
ik zit dus nog 4 weken aan een "stage" vast
maar heb daarentegen 8 weken terug ook 8 weken vakantie gehad
dus heb niets te klagen
Je wordt echt steeds erger tege me hier he-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:10:
[...]
Als je er nou ook nog eens verstand van had...
Moete we es IRL oplossen;
Ding! Attentie Jeroen, wapwagen soepenrij alsjeblieft :#
Freak!RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:04:
[...]
Je surf te veel rond...Hebben jullie ook zo'n vrijdag-vlak-voor-de-vakantie gevoel? Ikke wel

[ Voor 4% gewijzigd door pjvandesande op 02-06-2005 16:28 ]
RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:30:
[...]
D4Skunk schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:57:
Heh, wat moet je invullen als je enkel kan komen op bepaalde data ?
Of begrijp ik je vraag niet?curry684 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:10:
[...]
Het zijn checkboxen, geen radiobuttons *hint hint hint*
Zo moeilijk is een poll toch niet? Ik heb mensen die wel dagen aanvinken dat ze zouden kunnen komen, maar op vraag 1 antwoorden dat ze niet willen meeten
[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 17:01 ]
Over mij
Is er al een overzicht wie komen?
Is er uberhaupt overzicht! Argh!
* Rowanov wil overzicht!
RobIII in "P&W meeting IV Voorstel || /13 mag ook l..."Rowanov schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:23:
Ik kom ook wel buurten!
Is er al een overzicht wie komen?
Is er uberhaupt overzicht! Argh!
* Rowanov wil overzicht!
[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 17:24 ]
Over mij
Gebruikers zijn dom. Dit geldt dus ook voor een tweaker die een app van iemand anders gebruiktRobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:50:
[...]
[...]
Of begrijp ik je vraag niet?
Zo moeilijk is een poll toch niet? Ik heb mensen die wel dagen aanvinken dat ze zouden kunnen komen, maar op vraag 1 antwoorden dat ze niet willen meeten
Uitzondering: ikzelf, want ik heb de poll volledig juist ingevuld, met alleen maar juiste antwoorden.
Ben trouwens benieuwd hoe zo'n meeting is, ben maagdelijk op dat gebied
Dank je!
[ Voor 42% gewijzigd door Rowanov op 02-06-2005 17:29 ]
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Vul dan gewoon het minst gunstige geval in (dat je geen auto hebt dus). Lijkt me het handigste met vooruit plannen.h.edink schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:17:
Ik mis de optie op welke dag je een auto beschikbaar hebt, op sommige data's heb ik er wel één, maar op sommige niet.
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Sla geen acht op de rancune in deze omperking
[ Voor 16% gewijzigd door riezebosch op 02-06-2005 20:16 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Ow, het is een 'AND' ipv een 'OR'RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:50:
[...]
[...]
Of begrijp ik je vraag niet?
* grmbl waarschijnlijk nog euforie van deze middag.. Don't ask...
Dat is een waarheid als eenbigbeng schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:25:
[...]
Gebruikers zijn dom. Dit geldt dus ook voor een tweaker die een app van iemand anders gebruikt
[...]
Jij zal het nog ver schoppen
EenschKayshin schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:53:
Meeting -> De wijde wereld BUITEN het devven in (Al n grote stap voor veel mensen) -> Praten over devven?
D8 dat we ginge zuipe en meiden checken
40 uur per week devtalk is me wel genoeg voorlopig
Meiden checken sounds fine to me. * NMe laat zijn vriendin toch maar thuis.
wat is nou het gevolg ?
Dat we straks weten wie we moeten uitlachen op de meeting
Over mij
Je bedoelt naast degene die het slechtst lasergamet/kart/poolt/boomknuffelt?RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:28:
Dat we straks weten wie we moeten uitlachen op de meeting
Jammer dat er geen poll is voor "ik kom zeker","ik kom misschien" ...
Je komt gewoon zeker.Wacky schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:34:
Zo, aangemeld en gepolled enzo
Jammer dat er geen poll is voor "ik kom zeker","ik kom misschien" ...
<insert_soft_sweet_voice>-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:33:
[...]
Je bedoelt naast degene die het slechtst lasergamet/kart/poolt/boomknuffelt?
Er zijn geen slechte boomknuffelaars. Er zijn enkel goede boomknuffelaars, want elke knuffelaar is er één. Ieder telt mee.
<
 >
 >There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
RobIII schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:59:
[...]
<insert_soft_sweet_voice>
Er zijn geen slechte boomknuffelaars. Er zijn enkel goede boomknuffelaars, want elke knuffelaar is er één. Ieder telt mee.
<>
* NMe moet trouwens maar eens wat gaan sporten ofzo. Als ik wat afval pas ik vast weer in dat T.net/GoT-shirt van me.
Eg welll! Ga maar eens kijken dan-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:56:
[...]
Je komt gewoon zeker.In de binaire wereld is er geen "misschien".
Overigens zitten de overzichtjes er nu ook in, zodat je kunt zien wie er geen bier lust
Schop jij trouwens drm nog effe naar www.pwmeeting.nl? En doe gorgi_19 dan ook meteen effe. En dan mis ik nog een paar /13-ers (o.a. André
[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 23:11 ]
Over mij
*kuch* Zet dat vinkje effe aan bij mijn account-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:12:
drm is het vast bij voorbaat al vergeten en gorgi is een mensenschuw beestje.Ik heb trouwens een maand geleden al gepeild voor interesse in Devschuur Crew.
schop ze toch maar even, dat ze op z'n minst het lef tonen om zich officieel af te melden (zodat we ze kunnen lynchen
En die alias in /13, komt die nog ooit? Of is dat een verloren zaak?
edit:
[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 02-06-2005 23:22 ]
Over mij
André heeft denk ik maar een klein duwtje in de rug nodig trouwens, leg maar een bierspoor ofzo.
-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:21:
André heeft denk ik maar een klein duwtje in de rug nodig trouwens, leg maar een bierspoor ofzo.
Over mij
Quantumcomputing, anyone?-NMe- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:56:
[...]
Je komt gewoon zeker.In de binaire wereld is er geen "misschien".
[ Voor 19% gewijzigd door André op 03-06-2005 00:17 ]
André schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:16:
Toch ook even een serieuze reactie: ik heb dit jaar al 2 meetings en daar wil ik het voor dit jaar bij houdenzeker omdat het niet dicht in de buurt is zeg maar.

Waar wacht je op?André schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:53:
Ik ken nog wel een paar vrouwen uit /13 die ik nog wel even kan tippen trouwens
Ook serieus: Ik heb het vaker gezegd, maar in principe is iedere GoT-ter (+ eventueel wat aanhang) welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat we ons wat toespitsen op /13 en /14 mag de pret niet drukken.
Ronsel maar een zooi mods in een crewforum ofzo
www.pwmeeting.nl is overigens voorzien van wat nieuwe functionaliteit. Nu kun je mekaars votes ook bekijken
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 03-06-2005 01:07 ]
Over mij
Nee dank je ik zoek zelf wel wat mokkels op StratumseindAndré schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:53:
Ik ken nog wel een paar vrouwen uit /13 die ik nog wel even kan tippen trouwens

/baas boven baas:curry684 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:37:
[...]
Aha, dus users en moderators halen het bier, admins drinken het!
zwarten, rooien en blauwen halen het bier, groenen drinken het!
Intentionally left blank
HOU NOU EENS OP MET DIE DISCRIMINATIE!crisp schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:12:
[...]
/baas boven baas:
VANAF NU ZIJN WE ALLEMAAL GEEL!
.
.
.
zo.....
.
.
.
EN DAN GAAN NU DE DONKERGELEN HET BIER HALEN EN DE LICHTGELEN DRINKEN HET OP!
Over mij
Wat jij wilcrisp schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:12:
[...]
/baas boven baas:
crisp schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:12:
[...]
/baas boven baas:

Ik weet niet of ik naar een meeting kom. Ik vind jullie eng
En nu rap inschrijven!eamelink schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:15:
[...]
[afbeelding]
Ik weet niet of ik naar een meeting kom. Ik vind jullie eng
Over mij
Ja Meneer RobIII
Kan ik jullie mooi nog wat trucs uitleggen
Ik denk overigens niet dat ik normale mensen aan jullie bloot wil stellen
Geel?RobIII schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:14:
HOU NOU EENS OP MET DIE DISCRIMINATIE!
VANAF NU ZIJN WE ALLEMAAL GEEL!

:strip_icc():strip_exif()/u/43400/avatar.jpeg?f=community) 

:strip_exif()/u/116974/monkey_avatar.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/22670/td_icon2.gif?f=community) 
            /u/107051/jeroenmadtrix60.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/109062/copy.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/43473/crop5e12eeae6a054_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/89535/crop56f4e5c063de4.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/73955/foxavatar-60.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/7759/red_cat.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/50656/andre-scholten-avatar.gif?f=community) 
            /u/102105/crop56f481fe1f74f.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/105445/zidane2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/10526/avatar.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/89682/henk.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/2332/lektroluv.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/3333/pumpkin_avatar.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/26612/droptikkels_icon.jpg?f=community)