Als er iemand.... al geregeld
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 14:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hebt mailVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:55:
Als er iemand is die zijn 4 cells accu wil omruilen met mijn Zwarte 8 cells. moet tie me maar ff mailen. pm.h@wanadoo.nl
Me_dusa
Piepen? Gepiep door de muziek heen, of gewoon een willekeurige piep?guidosda schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:42:
Nou ik heb me s270 binnen wat een mooi machine![]()
Maar het valt me op dat ie piept in de speakers nog meer mensen last van ?
Dit heb ik al bij het zien van me bios.
Dit vindt ik nog vreemd....
Me_dusa
Verwijderd
Verwijderd
guidosda schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:44:
ja luide piep nee niks met toesten blijven hangen ja ook dat en krakend geluid heel vreemd
Ac adaptor:Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:17:
Hoe groot is de ac adaptor?
Kan iemand misschien een plaatje posten met een ander onderwerp er in?
[ Voor 9% gewijzigd door Me_dusa op 15-07-2005 21:24 ]
Me_dusa
Gisterenavond meteen een mailtje teruggehad van 4launch. Ze gingen er alles aan doen om het in orde te maken... vanochtend meteen een telefoontje van 4launch dat MSI per koerier een nieuwe heeft gebracht! Voor het ongemak hebben ze er een extra 8cells accu bij gedaan, en een pet!!The Stimp! schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:26:
Vandaag mijn witte S260 opgehaald bij 4launch.
1e indruk is geweldig!Wat is ie klein zeg! En een mooi scherm!!! Zo helder heb ik 'm nog nooit gezien!!
Meteen even een verslagje typen op m'n toppie.
De doos was al open geweest, en weer dichtgeplakt door MSI. Na het opstarten viel me op dat ik me niet hoefde te registreren. De laptop was al geregistreerd door MSI (op naam van MSI). Ik voelde toen al wat nattigheid. Toen ik wat verder keek zag ik dat deze laptop als showmodel op de Cebit heeft gestaan. Er stond nl. een promo op met als naam "fullscreen for Cebit". Ook was er al een Wifi netwerk geconfigureerd (Philips WiFi). Stond wel een NL-versie van XP-home op, maar ik geloof dat het Europese hoofdkantoor in NL zit (Son), dus da's niet vreemd.
Da's dus wel jammer, maar daar kan 4launch natuurlijk niets aan doen.
Verwijderd
The Stimp! schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:53:
[...]
Geweldige service van 4launch en MSI. Binnen 12 uur alles opgelost! Dit zegt veel over de betrouwbaarheid van beide toko's!
Verwijderd
Perfekt! Dank je wel. Dit is precies wat ik bedoel, een ander ding erbij zodat ik de groote een beetje kan inschatten. De voeding is gelukkig niet groot. Ik heb nu een Acer en daar zit een voeding ter groote van een baksteen bij!Me_dusa schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:23:
[...]
Ac adaptor:
http://www.frankenhuizen....py/Afbeelding%20147-1.JPG
http://www.frankenhuizen....py/Afbeelding%20151-1.JPG
http://www.frankenhuizen....py/Afbeelding%20153-1.JPG
Na mijn mening is de adaptor best klein, met een finke bos kabel er aan ( +/- 1,5 meter x 2 ).
En mag ik vragen wat je bedoelt met een ander onderwerp?
- Ik heb de laptop vandaag nog eens bekeken en ik heb zelfs al haarscheurtjes in de cybermax gevonden bij het scherm. Daarnaast kraakt het ding aan alle kanten en zat er al een mooi beetje speling op de accu. Ik heb de persoon ook maar geadviseerd terug te gaan naar de trekpleister en het ding op te laten sturen naar de fabrikant.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:58:
- Behuizing en afwerking veel beter en degelijker zeker toetsen en scherm.
- Scherm veeel mooier.
- Vergeleken bij de S260 was de iBook traaaaaaaaaaaaaaaaaag
Heerlijk vind ik dit, service zoals service zou moeten zijn. Maar waarom het dan voor mij zo moeilijk is om een 8cell in nederland te vinden terwijl MSI ze 'uitdeelt'. Nouja ik heb er ook nog niet echt moeite voor gedaan ... Ik ga 4 launch eens mailen denk ik ..The Stimp! schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:53:
[...]
Gisterenavond meteen een mailtje teruggehad van 4launch. Ze gingen er alles aan doen om het in orde te maken... vanochtend meteen een telefoontje van 4launch dat MSI per koerier een nieuwe heeft gebracht! Voor het ongemak hebben ze er een extra 8cells accu bij gedaan, en een pet!!![]()
![]()
Geweldige service van 4launch en MSI. Binnen 12 uur alles opgelost! Dit zegt veel over de betrouwbaarheid van beide toko's!
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Deze tip is geheel op eigen risico: ik heb een dode pixel weggekregen door met een vinger een gerichte stevige tik op het scherm te geven. Nooit meer gezien die dode pixel. Misschien had ik mazzel en had er met het grootste gemak de omliggende pixels ook naar Jehova kunnen helpen maar bij mij pakte het goed uit.The Stimp! schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:09:
Ik heb helaas 1 defecte pixel (grijs). Is er een manier om deze te reanimeren?? degene die ik eerst had had er ook 1 (een witte). Hebben jullie hier ook last van?
De pixel is trouwens pas na 2 uur ineens verschenen.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
RudiVader schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:19:
[...]
Deze tip is geheel op eigen risico: ik heb een dode pixel weggekregen door met een vinger een gerichte stevige tik op het scherm te geven. Nooit meer gezien die dode pixel. Misschien had ik mazzel en had er met het grootste gemak de omliggende pixels ook naar Jehova kunnen helpen maar bij mij pakte het goed uit.
Verwijderd
- Toetsenbord is in mijn ogen een erg fijn toetsenbord. Je moet er alleen ff op leren typen maar ik ben van mening dat je dat binnen 1 a 2 weken onder de knie hebt!Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:50:
De S250 heft zeker kansen: Doe er een stevig, goed functioneren toetenbord in mt gevoeligheid, ontspiegel het scherm, doe er liever een 8-ells batterij bij laat de speakertjes wat harder loeien en je bent er. Zou dat zoveel geld moeten kosten?
Verwijderd
Ik heb ook een defecte pixel na 1 dag. Wat nu?The Stimp! schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:09:
Ik heb helaas 1 defecte pixel (grijs). Is er een manier om deze te reanimeren?? degene die ik eerst had had er ook 1 (een witte). Hebben jullie hier ook last van?
De pixel is trouwens pas na 2 uur ineens verschenen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:50:
En waar ik nu benieuwd naar ben: Hoe zit het met de S260 en S270?
Is bj die het bovensaande verhaal herkenbaar? Of niet?
Met betrekking tot de afhandeling door de grootdrogist (wie koopt er ook een computer bj zo iemand??)houd ik jullie op de hoogte.
BB
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook een defecte pixel na 1 dag. Wat nu?
Pixel garantie meestal pas bij 5 defecte pixels.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook een defecte pixel na 1 dag. Wat nu?
Verwijderd
The Stimp! schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:09:
Als ik dit allemaal zo lees is de Cybermax van een mindere kwaliteit als de MSI. Dit kan toch niet? Het is toch 1 behuizing?? Of hebben ze de afgekeurde MSI's overgespoten ofzo? (B-keus?)
Golvende toetsenborden? Haarscheurtjes bij het scherm (is toch van magnesium?), speling bij de accu?, kraakt aan alle kanten? DVD-spelers die meer geluid maken dan de speakers?Ik heb al vanalles gelezen!
Mijn MSI S260 heeft daar absoluut geen last van. Het is tot nu toe het mooist afgewerkt en degelijkste notebook wat ik gezien heb. Veel mooier en degelijker dan een I-book, die toch wat plastic achtig aanvoelt.
Het toetsenbord beweegt wel wat mee bij het typen, in het begin miste ik af en toe wel een toetsje, maar niet zoveel als bij de cybermax. (kwestie van wennen)
Geluid is gewoon goed genoeg. Niet zo hard als mijn oude Armada E500 (daar kwam pas een geluid uit!!!) maar wel mooi helder.
Ik denk dat er toch het een en ander mis is met de cybermaxxen. Kan ook aan mij liggen hoor...
Verwijderd
Foto's foto's foto's!guidosda schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:38:
ik heb wel allemaal fotos van gemaakt mocht iemand er intresse naar hebben.
Eerst plaatje uploaden:guidosda schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:47:
zeg maar hoe ik ze op deze forum krijg lexxx
dan zet ik ze er op.
[ Voor 13% gewijzigd door Lexxx op 17-07-2005 20:52 ]
[ Voor 88% gewijzigd door The Stimp! op 23-10-2005 19:47 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Lexxx op 19-07-2005 10:35 ]
Verwijderd
Compusmurf schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:53:
Ik ben ook op zoek naar een notebook en wil heb gaan gebruiken als mobiel werkstation voor mijn studie. Deze wil ik dus gaan gebruiken voor notitienotebook tijdens colleges en voor wat simpel multimedia werk. Maar weet eigenlijk niet of deze notebook een beetje aardig mee kan tegenover de andere notebooks van 15" en groter.
Over het uiterlijk kan ik niks zegen wat dat is echt uber:*)
Met multimedia werkt bedoel ik ligt photoshop, 3dsmax, illustratie, premiere etc. Ik heb voor het maken van deze dingen echter een dual xeon bar thuis dus het is alleen voor het openen en simpele aanpassingen doen hieraan.
[ Voor 24% gewijzigd door The Stimp! op 17-07-2005 23:14 ]
Verwijderd
The Stimp! schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:12:
De zwarte S260 wordt als ik het hele topic nog een keer doorlees geleverd met een 8cells accu en een muis. De witte met een 4cells zonder muis. En de witte is nog duurder ook! Discriminatie!
Verwijderd
The Stimp! schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:16:
@ Marpol
er zat standaard een 4cells bij. die 8cells heb ik er als extraatje en goedmakertje bijgekregen.
Ik heb er zelf ook altijd de kleine op zitten. Met de grote erop wordt hij nogal lomp. Het is wel handig voor in het vliegtuig enz. Ik wil 'm als reserve meenemen, maar hij past er in de tas niet goed bij.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:19:
Ohja das waar :-)
Zelf vind ik het helemaal nix die dikke accus.... staat gewoon niet mooi.. maargoed voor de echte mod. gebruikers wel een must.
[...]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door guidosda op 20-07-2005 09:59 ]
Verwijderd
guidosda schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:33:
marpol heb hier wel wat van gelezen in 1 van de reviews.'
Ik zou je advieseren om 333 te doen want had iets gelezen dat 400 niet echt goed wordt ondersteunt.
Hier een link :
http://www.hardware.info/reviews.php?id=545
De Megabook S260 maakt nog niet van al die vernieuwingen gebruik, zo wordt er nog gewoon DDR333-geheugen toegepast en geen DDR2
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 18:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Rave17 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:10:
Zo na al de hele tijd dit topic te volgen post ik ook maar eens watIk zit zelf al geruime tijd te bedenken of ik de S250 ga aanschaffen. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de witte versie, alleen blijkt deze echt belachelijk veel duurder te zijn overal dan de zwarte
Nu zit ik dus te kijken naar de zwarte versie, alleen ik kan er geen foto's van vinden. Is er toevallig iemand die de S250B in zijn bezit heeft? Ik zat ook al te speculeren over het aanschaffen van extra geheugen (na de handleiding van 2 posts terug door te hebben gekeken
). Zit er nou PC2700 of PC3200 geheugen in de S250?
[ Voor 13% gewijzigd door guidosda op 21-07-2005 09:58 ]
http://www.msi.com.tw/html/products/nb/nb_warranty.htmReplacement for a new product within seven days: If the Product incurs a breakdown within seven days after the date of you purchase, and the breakdown is not caused by circumstances listed on Article 1.4, you are advised to bring the Product to the original store of purchase to ask for
replacement for a new product, with the complete original package and accessories attached by the invoice and warranty card.
[ Voor 51% gewijzigd door Hoedje op 21-07-2005 08:50 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Nou. Geld terug is niet aan de orde. Zou in de voorwaarden staan. Ik moest maar contact opnemen met Medion of het hoofdkantoor van de Trekpleister. Tja, wat nu. Leren leven met een tweeslachtig apparaat? Als ik maar hard genoeg op de toetsen 'ram' werkt het toetsenbord wel. Het went, maar ik snap niet dat een fabrikant zo'n bordje toepast. Hoe zijn de bordjes van S260 en S270? Op termijn wellicht vervangen? Ik kan eens contact opnemen met MSI en Medion.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:50:
.....Ben ik er nu bijna. Ja eigenlijk wel. Voor mij vormt ht voorgaande voldoende aanleiding volgende week eens te parten met Trekpleister over teruggave van apparaat aan hen en teruggave van geld an mij....
Met betrekking tot de afhandeling door de grootdrogist (wie koopt er ook een computer bj zo iemand??)houd ik jullie op de hoogte.
BB
Die van E999.- is denk ik deze notebook:Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:42:
[...]
BTW. Ik heb nog even bij Kruidvat naar ander notebook gekeken. Voor €999. Ik heb gevraagd of ik het even kon vasthouden. Vitrine van slot, notebook eruit en toetsenbord geprobeerd. Werkte véél prettiger. Maar ja! Is weer €200 duurder dan de Trekpleister S250....
Volgende apparaat NOOIT!!! meer direct uit de folder kopen. Eerst vasthouden en proberen, dat is
BB
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 12:12 ]
Verwijderd
Maar wat nou echt interessant is he, waar heb je dat ding gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:18:
Een lang verhaal
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jij lacht met rechtVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:24:
ik heb ze via ebay america gekocht. staan ze af en toe op. Je kan er ook 1 nieuw kopen via bestbuy in amerika daar kosten ze $ 945,- (= ongeveer 700 Euro). Ik laat het altijd opsturen in een oude doos en heel goed ingetaped zodat die doos moeilijk is te openen. met als waarde $50 en $ 50 verzekering. als opschrift laat ik er dan " Broken laptop for parts" opzetten en versturen als GIFT. Zodoende hoef ik geen import belasting te betalen. (werkt altijd!!!). Dit heb ik ook met andere spullen gedaan. Vooral omdat de dollar nu laag staat scheelt dat al gauw een hoop geld. De garantie van die Medion is wereldwijd dus ook in Nederland te claimen. en ik moet zeggen de laptop bevalt top!!!
standaard krijg je Medion Bios en drivers bij de laptop, maar ik heb de bios nu met MSI bios geflashed en daarna driver update gedaan. Ik kan nu ook gebruik maken van Live-update van MSI.
Dus aleen 2 stickertjes zijn anders (maar best wel cool) en de prijs natuurlijk.
dus nogmaals: Hahahahahaha
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 09:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:59:
Nou gedoe valt wel mee hoor.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:30:
Testje lezen?
http://www.ocheaven.com/a...adgoodarticle.asp?id=1660
Veel pleziel met het lezen van deze Leview in veli, veli, good english (Chinese English)
Verwijderd
Rave17 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:34:
Help! De Trekpleister heeft volgende week de Cybermaxx met een Celeron M 350 (1.3 Ghz, maar wel 1 mb L2 cache!), maar nu weet ik niet of ik voor die moet gaan? Tegenstrijdige meningen lees ik hier over de Cybermaxx, wel goed - niet goed! Wie kan mij overtuigen!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 12:47 ]
Ze bedoelen die witte, niet die zwarte van jouVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:37:
Specially designed for today's women................![]()
[...]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 13:28 ]
nou heb vandaag met ze gebelt en wil vandaag antwoord anders geld terug en bestel ik hem ergens anders ik heb gezegt dat ze deze kregen het ook in een dag geregelt was dus zeg dat kan nu ook dus ik wacht vandaag af en anders geld terug koop ik hem ergens anders.Hoedje schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:39:
Hoe is het eigenlijk met Guidosda afgelopen?
Verwijderd
Hoi,Rave17 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:34:
Help! De Trekpleister heeft volgende week de Cybermaxx met een Celeron M 350 (1.3 Ghz, maar wel 1 mb L2 cache!), maar nu weet ik niet of ik voor die moet gaan? Tegenstrijdige meningen lees ik hier over de Cybermaxx, wel goed - niet goed! Wie kan mij overtuigen!
Verwijderd
Niks
"alles van waarde is weerloos" daarom maak ik alles zo snel mogelijk op
Verwijderd
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Verwijderd
Verwijderd
Dit begint erg interessant te worden! Want aan het bestand van de 130 te zien, levert MSI dus zowel voor hun eigen productlijn als voor de Medion versie een BIOS. Dan ga je je toch afvragen in hoe verre de Medion laptops dus door MSI worden geproduceerd, als dit bovenstaande al wijst op software-niveauVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:56:
Kijk eens. Kenden jullie deze al?
http://www.techtree.com/t...d=57135&cat_id=616&page=1
Oh ja, en wie weet waar ik een 4400 mAh accu in Millennium Silver (Jazeker, die kleur bestaat, kijk maar naar de Cybermaxx SIM2000) kan kopen. Bij www.dyna-byte.de hadden ze alleen zwart (en/of wit, dat weet ik niet meer) voor ik dacht €73,50
Enne: Wil je wat BIOS-history zien?
http://us-download.msi.co..._exe/nb_bios/1006_130.zip.
En dan dezelfde link maar vervang 130 door 140 of 160 of 170 of 180.
Zie je ook iets over de Medion history.
Hier zegt MSI dus zelf al dat ze de laptops produceren en doorverkopen aan andere kanalen (lees: Medion). Hmm, erg interessant allemaal!psiseekers schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:20:
kreeg vandaag een reply van msi over barebones en parts.
-----------------------------------------------------
Geachte heer,
Voor reserve onderdelen zou u even bij een van onze verkoop punten moeten informeren :
http://www.msi-computer.nl/verkooppunten/
Deze kunnen in principe allemaal via hun distributeur dit soort onderdelen inkopen
(wij doen geen directe verkoop helaas).
Ter ondersteuning : Toetsenborden voor de modellen S250,S260 en S270 zijn geheel
uitwisselbaar in mechanische zin, echter past u er wel op dat u de juiste kleur
besteld (zwart of wit).
Barebones verkopen wij normaal (zonder MSI merk) in principe alleen aan
distibuteurs/system integrators. Deze nemen daarbij ook automatisch de garantie en
service op zich. Ik ben dus bang dat u op dit moment in ieder geval geen barebone zo
van uw winkel zal kunnen kopen daar men als winkel/leverancier doorgaans niet bereid
is om dit te doen.
Met vriendelijke groet,
Support Team
msi-info@msi-computer.nl
Customer Service Dept.
---------------------------------------------
Dit betekent dus, dat je op een duitse barebone in nederland geen garantie hebt, en bij problemen dus naar de duitse leverancier moet stappen. Is een gokje dat je moet durfen nemen lijkt me...
Oh ja, voor iedereen die aan zijn of haar s250/260/270 wil knutselen, je kan hier de service manual vinden:
http://www.msicomputer.com/product/notebook/MS-1012IG.pdf
1
| Fabrikant: MSI Corp. |
[ Voor 26% gewijzigd door Robino op 27-07-2005 11:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Lexxx op 28-07-2005 17:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq