*** GRR UPDATE ***
vandaag mijn op 14 juli aangekochte én direkt RMA aangemelde laptop retour
ontvangen, dus 5 a 6 weken later...
RMA klacht over scherm met strepen onderin is na 2 min werken gewoon weer aanwezig!!!
op het RMA rapport stond dat ze het scherm 'vervangen' hebben en grondig getest,
dus niet, want voorheen én nu doet de klacht zich 50% van de keren opstarten voor; dus zij kunnen me niet wijsmaken dat hij langer als 15min in behandeling is geweest (en afgetest).
net rond half zeven gebeld met MSI\medion (=zelfde helpdesk\TD) , zeiden ze na 20min
wachten dat ze een systeemstoring hebben en mij niet kunnen helpen;
of ik in de loop v/d avond wil terugbellen.... NIET DUS!!!!!!!!! na lang zeuren die jongen mijn tel. nummer doorgegeven en hij zou vóór 8 uur terugbellen.
wat nog erger is: de fonkelnieuwe laptop is nu door eraan te sleutelen door MSI\medion op diverse plekken beschadigd. Zoals een kras van 3 cm en een dik stuk 'lak' af bij het schermscharnier;
én bovenaan het scherm ztten 2 rubbers (om het scherm van het toetsenbord afstand te houden) waaronder 2 schroeven zaten. beide rubbers zijn weg, en 2 vieze en uitgeschoten beschadigde schroefgaten zijn nu zichtbaar.
je kunt je voorstellen dat ik nogal pissig ben, fonkelnieuw was ie, 6 weken later zit ik met een NOG gaarder systeem...
Strax een update als ze uberhaupt nog bellen, want ik heb zo mijn twijfels
ik ga gewoon en nieuwe laptop eisen of binnen 5 dagen opgehaald en retour (of onsite)...
welke rechten heb ik als consument, want ze gaan vast en zeker zeggen:
"we halen hem wel weer op, want U bent een v/d vele 100-en klanten die wij hebbe"
P.S. totale belkosten schat ik nu op 8x 15min = 120 min x 15ct = teveel
[
Voor 12% gewijzigd door
BNX op 24-08-2005 19:06
]
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |