[PC] Battlefield 2 - deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
[...]

is dat echt zo of ben je mr wat aan het lullen ? :?
Volgens mij is het enige verschil de bijgeleverde headset. Een commander moet je gewoon kunnen negeren of kunnen wegstemmen (en een nieuwe stemmen) imho.
um Verkaufsstart des lang erwarteten Nachfolgers der Spiele "Battlefield 1942" und "Battlefield: Vietnam" am 21. März 2005 hat sich Electronic Arts etwas ganz spezielles ausgedacht. Die ersten Käufer von "Battlefield 2: Modern Warfare" haben die Möglichkeit sich eine rund 10 Euro teuerere Sonderedition des Titels zu sichern, welches ein Logitech Headset beeinhalten wird mit dem In-Game-Kommunikation im Stile von "Rainbow 6" möglich sein wird.

[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 08-06-2005 11:46 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk ik ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je een lame commander niet van zijn functie kan ontdoen (gezamelijk) dan is de hele commander mode zo om zeep. Wie gaat er dan nog naar zijn commander luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:04
Rustig maar, commander edition is alleen een headset toevoeging, geen extra optie in het spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bassio schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:48:
Rustig maar, commander edition is alleen een headset toevoeging, geen extra optie in het spel....
En waarschijnlijk een neppe plastic dogtag als ik sommige plaatjes bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tenminste nog mn originele, die ga ik ook zeker dragen als ik aan t spelen ben, wel om je teen doen anders als ze je hoofd dr af knallen kunnen ze je nog niet identificeren :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:16

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
[...]

is dat echt zo of ben je mr wat aan het lullen ? :?
is dit echt zo? Ik ben het nog nergens tegen gekomen. Is misschien ook wel weer mooi, dat niet iedereen commander kan zijn, anders wordt het zo dringen. Maar ik dacht dat je alleen een headset erbij kreeg, en dat dat het enige verschil was.

hmm fok-smilies op GoT?
Niet te geloven dat jullie dat nog serieus namen, check die smilie onder mijn post :/

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 08-06-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Chilodus schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:24:
[...]

Denk jij dat ze ook al zijn er geen illegale games meer op de markt de prijs gaan aanpassen?
Veel mensen zijn gewend aan deze prijs en zal niet zakken ook omdat games produceren steeds duurder wordt.
Game developers gaan nu ook meer sponsoring in games toelaten zodat ze het een beetje fatsoenlijk kunnen financieren.
fatsoenlijk financieren lukt echt wel! die gasten verdienen goed, hoeveel illigaal ook gedownload word, die sponsering is gewoon om NOG meer geld in het laadje te brengen, dat is immers het doel van zo'n bedrijf, geld verdienen... zoveel mogelijk.

en idd, als er niet meer illigaal gedownload wordt of sterker nog, als het niet meer 'kan' .. dan zal de prijs denk ik alleen maar stijgen... en als het game-bedrijf dat niet zal doen, zullen de winkels het zelf wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gevonden. Ik weet het niet helemaal zeker maar hij is wel 320 mb dus het zou kunnen.

Ook al is een demo niet snel illegaal te noemen, mensen verzoeken je te mailen voor linkjes is ook niet toegestaan

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik wacht wel netjes op de officiele demo release. Grote kans dat je gewoon een nep bestand hebt gevonden overigens.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Er was gister of eergister een nep-demo torrent van iets meer dan 300 mb. Is wel vaker gepost

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:39 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke! schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:19:
[...]

Er was gister of eergister een nep-demo torrent van iets meer dan 300 mb. Is wel vaker gepost
Ik weet het ook niet zeker. Ik moet hem zelf ook nog downloaden.

nog 40 minuten, en dan is het 13:00, wordt na een jaar wachten wel eens tijd voor een demo :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

PC games wordt lang niet zoveel aan verdient als Console games, dat is pas booming business.. Daar wordt meer verdient dan de filmindustrie.

Kijk, voor bedrijven die alleen PC games produceren is piraterij natuurlijk dodelijk, omdat er super gemakkelijk aan te komen is en (afgezien van het meesturen van virussen), nagenoeg ongevaarlijk is voor de downloader.

Echter voor bedrijven als EA zijn PC games een leuke bijkomstigheid, maar niet het grootste aandeel in hun omzet. De meeste winst halen ze uit console games, omdat die over het algemeen wel goed verkopen. Dat is waarschijnlijk te verklaren uit het feit dat console gamers lastiger een warez versie kunnen spelen. Eerst downloaden, en dan ook nog eens je console modden zodat een gebrand spel het doet (met verlies van garantie dus, en hier haken de meeste af), dus kopen ze maar het originele spel.

Ooit eens een artikel gelezen enkele jaren geleden in de PCGP, daar werd Sim city 3 bejubelt voor het feit dat die game als eerste 3 miljoen exemplaren had verkocht, een record in die tijd. Terwijl zelfs de meest belabberde PS2 games nog een verkoop van 5 miljoen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:22:
PC games wordt lang niet zoveel aan verdient als Console games, dat is pas booming business.. Daar wordt meer verdient dan de filmindustrie.

Kijk, voor bedrijven die alleen PC games produceren is piraterij natuurlijk dodelijk, omdat er super gemakkelijk aan te komen is en (afgezien van het meesturen van virussen), nagenoeg ongevaarlijk is voor de downloader.

Echter voor bedrijven als EA zijn PC games een leuke bijkomstigheid, maar niet het grootste aandeel in hun omzet. De meeste winst halen ze uit console games, omdat die over het algemeen wel goed verkopen. Dat is waarschijnlijk te verklaren uit het feit dat console gamers lastiger een warez versie kunnen spelen. Eerst downloaden, en dan ook nog eens je console modden zodat een gebrand spel het doet (met verlies van garantie dus, en hier haken de meeste af), dus kopen ze maar het originele spel.

Ooit eens een artikel gelezen enkele jaren geleden in de PCGP, daar werd Sim city 3 bejubelt voor het feit dat die game als eerste 3 miljoen exemplaren had verkocht, een record in die tijd. Terwijl zelfs de meest belabberde PS2 games nog een verkoop van 5 miljoen halen.
In het geval van BF2 ben je min of meer genoodzaakt om het spel te kopen. Voor SP alleen koop je het niet, en het gecrackte serveraanbod is uiterst beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:30:
[...]

In het geval van BF2 ben je min of meer genoodzaakt om het spel te kopen. Voor SP alleen koop je het niet, en het gecrackte serveraanbod is uiterst beperkt.
maar toch blijft het systeem niet waterdicht, doordat winkels als de free record shop je de mogelijkheid geven games terug te brengen..

Bijvoorbeeld, je koopt Bf2, instaleert er een crack over heen, en met de serial kom je op alle servers. Die game kun je nog tot 2 weken naderhand ruilen, voor een ander spel of dvd's of wat dan ook.

En dan heb je dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

edit: ik dacht even dat het om de inruil mogelijkheid ging... oude games waar je geld voor krijgt. Verkeerd begrepen... never mind

[ Voor 82% gewijzigd door beany op 08-06-2005 12:52 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 07:45
Iemand deze link al gezien ?

http://www.bf1942.idv.tw/...hp?s=&showtopic=1347&st=0

Ziet er vet uit ! :9~

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:50:
[...]

maar toch blijft het systeem niet waterdicht, doordat winkels als de free record shop je de mogelijkheid geven games terug te brengen..

Bijvoorbeeld, je koopt Bf2, instaleert er een crack over heen, en met de serial kom je op alle servers. Die game kun je nog tot 2 weken naderhand ruilen, voor een ander spel of dvd's of wat dan ook.

En dan heb je dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1.
Wat gebeurd er dan met het spel dat is teruggebracht? Dat komt toch niet meer in omloop dan ? :/

Volgens mij kan dit niet tenzij je het zaakje door de shop laat verzegelen.

Edit: zoals verwacht geen demo om 1 uur :+ Volgende week vrijdag pas waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Vette screens, alleen niet geschikt voor 56k gebruikers.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
[...]

Wat gebeurd er dan met het spel dat is teruggebracht? Dat komt toch niet meer in omloop dan ? :/

Edit: zoals verwacht geen demo om 1 uur :+ Volgende week vrijdag pas waarschijnlijk.
Het gerucht ging dat de demo vandaag om 14:00 gelanceert zou worden. Daarvoor dachten we dat de demo deze vrijdag (10-06-05) zou komen.
En games mogen vaak alleen ingeleverd worden wanneer de plastic seal niet verbroken is.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2005 13:23 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
[...]

weet ik veel wat ze met een gebracht spel doen, misschien brengen ze het wel weer in omloop. En als alleen de eerste gebruiker een spel aan zijn account kan koppelen met de key, dan ben je wel mooi genaaid als je als 2e gebuiker probeert online te komen met de key die al door iemand anders wordt gebruikt.

Ze gaan immers niet opschrijven: die klant heeft die en die serial. Ze kunnen je dus nooit pakken. Tenzij ze contact opnemen met EA, die vervolgens je key blokkeren. Maar dat doen ze niet, ze geven klant 2 gewoon een nieuwe mee, en de 'gebruikte' key wordt ergens op een stapel gegooid.

Zo ging het vroeger ook nog wel eens, toen men de boekjes met key's in de winkel liet staan. Er waren wel van die figuren die de key overschrijven, of zelfs het boekje mee jatten. Op die manier ben ik al eens 2x eerder naar de winkel terug moeten gaan voor een nieuwe key :r

En over sealen: bij zowel de Media Markt als de FRS mag je het unsealed terug brengen, anders had ik toen ook niet een nieuwe versie kunnen krijgen. Die vertelden me toen bij de FRS dat je de game binnen 2 weken terug mag brengen, wat de reden ook is.

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 08-06-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Nope, ook geen 2 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

gaan we dit nu elk uur krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:08:
[...]

gaan we dit nu elk uur krijgen?
Ik ben bang van wel :(
Zal echt pas morgen worden

Tot die tijd, F5en op ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

het zal waarschijnlijk echt vrijdag worden en niet morgen. Wel grappig dat zo'n hoax op een forum iedereen op scherp zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Waarom vrijdag?

Mijn gok is donderdag, precies 2 weken voor de launch

Dan nog iets, iemand al ervaring met het zboard BF2 setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhj....ik heb het setje wel, en het ziet er goed en functioneel uit....maar het spel is er nog niet...
dus k snap ook niet hoe je wil dat er mensen zijn met ervaring 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Klopt veel mensen kopen dit voor Multiplayer om b.v in een clan te gaan spelen of gewoon voor de lol.
SP koop je alleen op een console of als het echt te vet is op een PC (ik in ieder geval).

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heeft zo'n Z-board nu een PS2 aansluiting of juist alleen USB? Opzich wel een leuk hebbeding, maar dan wil ik niet iedere keer stekkertjes wisselen. Wordt ie gezien als spelbesturing in XP? Wil namelijk voor niet-BF2 doeleinden mijn normale toetsenbord blijven gebruiken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zboard heeft een usb aansluiting......en een geintegreerde 2-poorts usb 1.1 hub....dus je kunt een usbmuis ofzow op je zboard aansluiten

hij word standaard door windows xp herkent, maar zonder spel-layouts....
nadat de drivers geinstalleerd en geupdate zijn kun je aardig wat spellen spelen >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het lijkt mij niet echt een fijn toetsenbord voor 'normaal' gebruik, dus het zou imho handig zijn als ie in XP wordt gezien als spelbesturing (net zoiets als joystick dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen blijf op topic en nie over toetsenborden lulle enzo........

daarvoor is de hardware topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:50:
hallo mensen blijf op topic en nie over toetsenborden lulle enzo........

daarvoor is de hardware topic!
Dat toetsenbord is speciaal voor battlefield 2 gemaakt, dus dit lijkt me wel kunnen hier. Maar als er veel over geluld wordt, is het misschien beter om er een apart topic over te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tja als 3 of 4 posts al te veel zijn... :/

Topic kan zo wel gesloten worden. Nu wordt ineens op alles kritiek gegeven... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:43:
Het lijkt mij niet echt een fijn toetsenbord voor 'normaal' gebruik, dus het zou imho handig zijn als ie in XP wordt gezien als spelbesturing (net zoiets als joystick dus).
je hebt verschillende keysets....je hebt een standaard windows keyset, een standaard gaming-keyset
en speciale game-sets.

maar dit heeft idd maar deels met bf2 te maken....het gaat om de bf2-keyset, maar zonder de andere info snap je dat niet echt (lijkt me)

back on topic maar weer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij is iedereen erg ongeduldig totdat de demo komt... Half juni was het toch? Ik ben benieuwd hoe zal de singleplayer zal zijn. Natuurlijk is dit een rasechte MP-game maar een goede SP is altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Mja, battlefield was nooit een SP game. De bots waren simpel weg te stom, denk niet dat daar veel aan veranderd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm dat is ooit wel eens beloofd, dat je dus ook een beetje serieus offline kan trainen voordat ik geganked wordt door de profs :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik geef totaal niet om singleplayer op de PC... Ik heb internet op de pc, als enige een mogelijkheid om online te gamen (all mn consoles heb ik niks online) en das ook het leukste, uitdagendste en blijvend vernieuwend met patches ed.
Elke pc game moet imo online te kunnen spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel n goede verbinding hebben...ik zit nu nog op 56k :(
maar hoeveel bandbreedte zo bf2 per speler nodig hebben??

maybe handig om te weten voor n LAN / internet server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

KeeZ schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:14:
hmm dat is ooit wel eens beloofd, dat je dus ook een beetje serieus offline kan trainen voordat ik geganked wordt door de profs :P
Er zullen vast wel noobbeginners-servers komen :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Beste Hidde,

Helaas, jij behoort niet tot de gelukkigen die verkozen zijn om de premiere van Battlefield 2 mee te maken.

Maar...
Dit betekent absoluut geen Game Over.

Binnenkort ontvang je namelijk van ons informatie over de demo van Battlefield 2 die je vóór release kunt downloaden. Op deze wijze kun je Battlefield 2 zelf op je eigen computer uitproberen.

Klik hier voor de systeemvereisten

Ook na de release zijn er volop mogelijkheden om Battlefield 2 tijdens evenementen te spelen. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Netgamez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

en waarmee die halve topic volgezeikt word vergeet je, de systeemeisen?!
vermeld dat dan ook meteen ff en dan hoop ik dat er een einde is aan continue de vraag te horen "of mij systeem snel genoeg is" ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Gekkenhuis op 08-06-2005 16:39 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Gekkenhuis schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:38:
[...]

en waarmee die halve topic volgezeikt word vergeet je, de systeemeisen?!
Die zijn allang bekend en al veel te vaak gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ehh ja en :?
Wat wil je daarmee zeggen?
Misschien bedoelen ze wel dat je binnenkort de demo, die je voor de release van BF2 kan spelen om BF2 uit te proberen, kan downloaden.

[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb sterk het gevoel dat de Demo ná de releaseparty komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:57:
Mja, battlefield was nooit een SP game. De bots waren simpel weg te stom, denk niet dat daar veel aan veranderd is :+
dom? nee joh vond de sp echt heel erg moeilijk :+

Afbeeldingslocatie: http://img32.exs.cx/img32/8368/screenshot544cq.th.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:18:
[...]

dom? nee joh vond de sp echt heel erg moeilijk :+

[afbeelding]
je valt wel in herhaling ;) Deze heb ik zeker al een keer eerder zien langs komen.
jagermeister1 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:08:
Ik heb sterk het gevoel dat de Demo ná de releaseparty komt ;)
ik zou het idd ook vreemd vinden, anders stelt die launchparty ook niks meer voor. Maar jammer vind ik het wel ;( Maja aan de andere kant zeiden ze in little over a week. Op donderdag of woensdag zeiden ze dat dus langer als een week zal het niet meer duren. Misschien op dezelfde dag als van de launch party??

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Vond het echt erg dat er hier mensen (mss niet jullie) hier hebben zitten rondposten dat het vandaag uitkwam de demo. zit al heel de dag door te draaien :'(

Hopen dat u nu deze week vrijdag uitkomt, anders ;(

;) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeNB3rt op 08-06-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:35:
[...]

nee, maar je kan ook alleen de commander functie krijgen als je de special edition koopt. Zou dan niet eerlijk zijn om dan de commander te ontdoen van zijn functie, hij heeft er immers voor betaald

[afbeelding]
Dat is dus gelul. Het heeft nergens gestaan en natuurlijk is het toegankelijk voor iedereen anders was dat allang aangekondigd. Mensen met de beta's kunnen toch ook voor commander spelen. En dat wordt juist gezien als DE nieuwe faeture van bf dat zegt toch al genoeg :) Ohjah en je betaalt er meer voor vanwege die headset. Wat ik me wel meen te herrineren uit een interview of preview dat je de commander van zijn zetel kan ontdoen door een vote te starten, dacht ik hoor pin me er niet aan vast.
DeNB3rt schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:35:
Vond het echt erg dat er hier mensen (mss niet jullie) hier hebben zitten rondposten dat het vandaag uitkwam de demo. zit al heel de dag door te draaien :'(

Hopen dat u nu deze week vrijdag uitkomt, anders ;(

;) ;)
je moet de mensen van t andere forum de schuld geven ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik moet toch even zeggen dat ik vandaag 512 mb RAM door de brievenbus heb gehad, erin gezet en even bij zo'n geheugenvretend spel als boiling point getest en ik moet zeggen, laat die demo maar komen :)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:41:
je moet de mensen van t andere forum de schuld geven ;(
ik was bijna gesprongen ;( ,
gelukkig mag ik als trouw LRRP-member volgende week vrijdag de full gaan spelen op een secret location O+
[url]http://www.arena51.be./contests/bf2_playday/#msg[/url]

...ik kan niet meer wachten :Y)

btw, er is al een ESL cup voor de demo
http://www.esl-europe.net...emo_cup_quali/news/12749/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:25:
[...]

je valt wel in herhaling ;) Deze heb ik zeker al een keer eerder zien langs komen.
Klopt had hem al een keer gepost maar vond het wel lol op te zien :D

Heb jij toevallig ook niet dc gespeeld (of speel je het nog) met garry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNB3rt schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:01:
[...]

ik was bijna gesprongen ;( ,
:p

maarre om mijn post nog weer nuttig te maken :X euhm ...... jah. Wat zal ik eens vragen. Ohjah diegene die een server gaat hosten hoeveel man en met password dus alleen voor gotters zeg maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Heb het Zboard Keyboard met Battlefield II limited edition binnen, laat BF II maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:06:
[...]

Klopt had hem al een keer gepost maar vond het wel lol op te zien :D

Heb jij toevallig ook niet dc gespeeld (of speel je het nog) met garry?
Ik heb het zeker gespeeld en speel het nu nog dagelijks. Garry ken ik niet. Maar zit meestal op NL servers als die tenminste een beetje bevolkd zijn :X , want dat valt de laatste tijd ook steeds meer tegen. Maja ben nu weer verslaafd aan FH. :)
bertenernie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:01:
Ik moet toch even zeggen dat ik vandaag 512 mb RAM door de brievenbus heb gehad, erin gezet en even bij zo'n geheugenvretend spel als boiling point getest en ik moet zeggen, laat die demo maar komen :)
hoeveel had je er daarvoor in zitten?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:06:
[...]

:p

maarre om mijn post nog weer nuttig te maken :X euhm ...... jah. Wat zal ik eens vragen. Ohjah diegene die een server gaat hosten hoeveel man en met password dus alleen voor gotters zeg maar ?
Ik denk 16/24 man, anders trekt mijn server het niet ;(, zal er idd een password opzetten voor de GoT'ers

[ Voor 8% gewijzigd door DesertShooter op 08-06-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond (Amerikaanse tijd) schijnt de BF2 demo beschikbaar te zijn voor GameCenter klanten?
of is het weer de zoveelste hoax?

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=5012

(8>

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:41:
Dat is dus gelul. Het heeft nergens gestaan en natuurlijk is het toegankelijk voor iedereen anders was dat allang aangekondigd. Mensen met de beta's kunnen toch ook voor commander spelen. En dat wordt juist gezien als DE nieuwe faeture van bf dat zegt toch al genoeg :) Ohjah en je betaalt er meer voor vanwege die headset. Wat ik me wel meen te herrineren uit een interview of preview dat je de commander van zijn zetel kan ontdoen door een vote te starten, dacht ik hoor pin me er niet aan vast.
Wat ik me dan afvraag is hoe wordt de nieuwe commander dan gekozen?
Zouden spelers die die geintereseerd zijn dat dat kenbaar kunnen maken en er dan weer via vote wordt beslist wie het wordt, of de speler met meeste points ofzo :?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

KeeZ schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:14:
Tsja, die bots zuigen wel veel van je cpu, dus dat kan nooit ten goede komen aan de rest... BF:Vietnam singleplayer werkte bij mij voor geen reet met die bots.
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:09:
[...]

hoeveel had je er daarvoor in zitten?
had 2x256 mb, nu 4x256 mb = 1gb (gekocht voor BF2 uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 18:44
DesertShooter schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:26:
[...]

Ik denk 16/24 man, anders trekt mijn server het niet ;(, zal er idd een password opzetten voor de GoT'ers
mijn server wordt 64 player public vanaf de full version release. Wat betreft de demo wil ik de drukte nog even aanzien als ik met één 32player (public) begin, als die zo vol zit start ik misschien nog een tweede.
Op dit moment draait er een DC server en een FA server op.
Wat ik me dan afvraag is hoe wordt de nieuwe commander dan gekozen?
Zouden spelers die die geintereseerd zijn dat dat kenbaar kunnen maken en er dan weer via vote wordt beslist wie het wordt, of de speler met meeste points ofzo
een combinatie van beide: spelers met veel points kunnen zich beschikbaar stellen en de rest mag daar dan uit kiezen.

[ Voor 1% gewijzigd door DW-ike op 08-06-2005 19:25 . Reden: typo's ]

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Voor mensen die goedkoop uit willen zijn: die actie van FRS 3 spellen voor de prijs van 2.
Een maat haalt Splinter Cell CT en BF2 en ik haal uiteraard ook BF2. Uiteindelijke prijs is dan iets van €40. Dus als je nog iemand kent die wat wil kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:34:
Voor mensen die goedkoop uit willen zijn: die actie van FRS 3 spellen voor de prijs van 2.
Een maat haalt Splinter Cell CT en BF2 en ik haal uiteraard ook BF2. Uiteindelijke prijs is dan iets van €40. Dus als je nog iemand kent die wat wil kopen...
op FRS site staat:

"Koop in de periode t/m 19 juni 3 PC-Games en betaal er maar 2!

Dit geldt voor alle PC-Games, dus ook op pre-order games op onze site."

dus als je BF2 preordered valt ie nog wel onder die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:50

nlboy

Alles kitz?

He mensen! Bij Freerecordshop.nl is het nu 3 Games halen 2 betalen!
Dus zoek 2 vrienden/kennisen op die ook BF2 wilt hebben, dan betaal je slechts € 37 voor Battlefield 2.
(of je koopt 2 andere games voor jezelf)

dit is een tip ;)

[ Voor 18% gewijzigd door nlboy op 08-06-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nlboy schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:40:
He mensen! Bij Freerecordshop is het nu 3 Games halen 2 betalen!
Dus zoek 2 vrienden/kennisen op die ook BF2 wilt hebben, dan betaal je slechts € 37 voor Battlefield 2.
(of je koopt voor jezelf 2 andere games erbij)

dit is een tip ;)
Spuit 11 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha! geniaal :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

het viel me net op in bf2-warsaw.mpg filmpje en ook in andere bf2filmpjes dat als er op een tank word geschoten vanuit een andere tank of een anti-tank wapen dat die tanks na 1 hit al kapot zijn. dat vind ik wel apart aangezien in 1942 en vietnam je soms wel 5 keer moest schieten voordat een tank kapot was. Ik heb met desertcombat zelfs een keer gehad dat ik met een m1a1 op een t72 schoot die na 7 hits nog niet kapot was en hij schoot 3 keer op mij boem mijn tank kapot.
Ik vind overigens wel veel realistischer dat tank na 1 hit kapot is dat in het echt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Het lijkt me sterk dat die balans niet goed zou wezen.. misschien nog iets met hitvlakken op de tank ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

.

[ Voor 185% gewijzigd door nlboy op 08-06-2005 19:54 . Reden: lama hangen was niet belangrijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

maaarten schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:47:
Ik vind overigens wel veel realistischer dat tank na 1 hit kapot is dat in het echt ook.
Dat hangt er natuurlijk maar vanaf waarmee je schiet. Dat een tank zoals in bf-vietnam 6 a 7 schoten nodig heeft vind ik ook te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

En who cares? Je spawnt toch wel weer na tien seconden en dan kan je weer lekker verder. En als je tank in een keer kapot is wordt je echt wel alerter :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

KeeZ schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:53:
Het lijkt me sterk dat die balans niet goed zou wezen.. misschien nog iets met hitvlakken op de tank ?
Ik heb vandaag ook op gamespot een filmpje gezien waarin iemand tegen de grond vliegt en waarna het vliegtuig gewoon op de grond lag daarna, dat hadden ze nog niet gemaakt zei iemand van bf2. Hopelijk veranderd dat van die tanks ook nog.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:37:
[...]

op FRS site staat:

"Koop in de periode t/m 19 juni 3 PC-Games en betaal er maar 2!

Dit geldt voor alle PC-Games, dus ook op pre-order games op onze site."

dus als je BF2 preordered valt ie nog wel onder die datum?
bf2 kan je daar niet pre orderen

en over die demo voor bepaalde klanten dat word toch niks want mocht dat zo zijn dan lekt die wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Wel hoor, heb daar net 3x Battlefield 2 bestelt met korting! :)
Dat staat er als het goed is bij bij je winkelmandje.

[ Voor 3% gewijzigd door nlboy op 08-06-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaarten schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:47:
het viel me net op in bf2-warsaw.mpg filmpje en ook in andere bf2filmpjes dat als er op een tank word geschoten vanuit een andere tank of een anti-tank wapen dat die tanks na 1 hit al kapot zijn. dat vind ik wel apart aangezien in 1942 en vietnam je soms wel 5 keer moest schieten voordat een tank kapot was. Ik heb met desertcombat zelfs een keer gehad dat ik met een m1a1 op een t72 schoot die na 7 hits nog niet kapot was en hij schoot 3 keer op mij boem mijn tank kapot.
dan moet je toch eens eventjes wat meer filmpjes gaan bekijken.... Ik heb filmpjes gezien waar het vaak iets van 3 hits duurde. Iig geen 1 tenzij die al behoorlijk beschadigd was. Kijk eerst nog maar eens wat filmpjes voordat je je conclusies trekt. Veel mensen lijken dit niet echt logisch te vinden. :/
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:05:
Vanavond (Amerikaanse tijd) schijnt de BF2 demo beschikbaar te zijn voor GameCenter klanten?
of is het weer de zoveelste hoax?

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=5012

(8>
yep dat is de hoax die gister op het net was ;) lees het topic maar eens door. Het topic van dat forum dus niet dees :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het aanbieden van nog niet vrij gegeven demo's is gelijk aan warez, en dus OW waardig :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 08-06-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je beter niet doen triruche, als de mensen hier goed genoeg zoeken hebben ze hem ook in no-time. Ik heb hem inmiddels binnen :) (niet via deze torrent) Nu even kijken of er al wat servers in de lucht zijn.

edit: wat een timing, mijn wow server waar ik altijd op speel (stormreaver) is net down :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:04
Is het ook de demo? Ben hem ook aan het downloaden... Wordt een kort nachtje vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de demo niet.. Dat is Half Life (1) (demo) ingepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
NoepZor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:15:
Bedoeling is om hem te spelen op Drome, die heeft er trouwens als een van de eersten in Europa een compo mee
In samenwerking met Power4Lan :P </spam>
Voorlopig max 32 clans (10vs10) maar als het echt storm loopt misschien zelfs 64 :X Ach, hoef ik me iig niet te vervelen :)
Op X-Life (24/26 juni) zit een deel van P4L ook (als deelnemers, niet als compoadmin ;) ), daar gaan we iig uitzoeken hoe het allemaal precies werkt, zodat we op Drome goed beslagen het ijs op kunnen :P
(waar ik niet aan meedoe)
Waarom niet? Op Drome is BF2 net 2 weken uit oid, dus bang voor sterke concurentie hoef je nog niet echt te zijn :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:07:

edit: wat een timing, mijn wow server waar ik altijd op speel (stormreaver) is net down :D
Nog erger, mijn hele spel wil niet patchen, ben al de hele dag bezig, dus in de prullenbak met world of warcraft, en maar overstappen op battlefield 2.

Zeker dat het de demo niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij zeker ja. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:07:
Kan je beter niet doen triruche, als de mensen hier goed genoeg zoeken hebben ze hem ook in no-time. Ik heb hem inmiddels binnen :) (niet via deze torrent) Nu even kijken of er al wat servers in de lucht zijn.

Ik zal hier geen links posten oid. Ik weet dat er een torrent rondzweeft waarin gewoon HL files zitten. Maar sanniejj ik wil eigenlijk wel weten of je beschikt over een werkende BF2 demo of niet? Ik denk dat iedereen hier wel benieuwd is naar die vraag.
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:15:
[...]
Zeker dat het de demo niet is?
Ja. Ik weet niet of ik dit mag posten maar die links van je die er stonden gaan dus om HL files.

[ Voor 17% gewijzigd door seamus21 op 08-06-2005 22:46 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

*laat maar ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Sak3d op 08-06-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:38:
[...]

dan moet je toch eens eventjes wat meer filmpjes gaan bekijken.... Ik heb filmpjes gezien waar het vaak iets van 3 hits duurde. Iig geen 1 tenzij die al behoorlijk beschadigd was. Kijk eerst nog maar eens wat filmpjes voordat je je conclusies trekt. Veel mensen lijken dit niet echt logisch te vinden. :/
Ik heb 3.2GB aan battefield 2 filmpjes dat zijn toch best aardig wat filmpjes. Ik zei ook niet dat het bij allemaal zo was maar ik heb het toch meerdere keren gezien. Mischien dat bij allemaal de tank al bijna kapot was dat weet ik niet. maar het viel me gewoon op dat is alles. de meningen zullen natuurlijk verdeeld zijn over of het wel of niet wenselijk is in een spel maar ik vind zoals het in 42 en vietnam waar soms 5 hits nodig zijn niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Sak3d schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:47:
Ik hoor dat er toch wel *iets* speelbaar is ;)
Als je dat forum leest, lijkt het er haast op dat het de demo is. Lijkt me wel een beetje klein. Heb er niet echt veel vertrouwen in. Ben hem aan het downloaden, maar het duurt nog wel 2 uur voordat hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Leuk die hoax's! Kap daar eens mee man ;) :o Iedereen 'hoort' van alles... die demo komt vandaag niet en is er ZEKER nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

jagermeister1 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:50:
Leuk die hoax's! Kap daar eens mee man ;) :o Iedereen 'hoort' van alles... die demo komt vandaag niet en is er ZEKER nog niet.
Ik hoor het alleen maar, ik hou zeg maar iedereen scherp :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sak3d schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:54:
[...]

Ik hoor het alleen maar, ik hou zeg maar iedereen scherp :>
Iedereen staat op klappen vanavond. Moet je die threads op totalbf2 en op de forums van Gamespot eens zien. Echt niet tof dat er altijd van die grapjassen tussen zitten die de hele boel opnaaien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg mail, geen release party voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
1 ding is wel positief aan al deze aandacht. En 1 ding is zeker als we strax met zijn allen echt BF2 in handen hebben zal er geen tekort zijn aan enthausiaste gamers online :) Man ik heb er zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij BFVietnam was er helemaal niet zo'n hype als nu.
Dat zegt ook wel wat over het spel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Dit is geen hype meer, dit is geilheid }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij vietnam was er wel hype hoor, althans bij mij en mijn 'naasten', ik was wel heel ontgoocheld toen t effectief uitkwam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Demo Update
Thu 9 Jun 2005, 2:18 AM | Rico | 49 Comments
It seems mass hysteria has broken out across a number of sites, forums and our IRC channel, with rumours coming from all directions that the demo could be released tonight. A fake demo is known to be circulating on the torrent system, so be wary of that as it is not Battlefield 2 related at all. The demo is 100% not out, and there has been no official announcement regarding it.

In a video interview with EA's Scott Evans at E3, it was said that the demo would be released exclusively via Gamespot (most likely a 1 day exclusive). A news post on Boomtown (Danish) mentions that this will occur tonight in less than 2 hours, however, this seems highly unlikely and cannot be confirmed. Other sources claim a Friday the 10th release, so keep an eye out in the coming days.

We are well aware of the confusion circulating and will keep you updated with information as and when we get it. You can always browse our forums to see what the latest gossip is but be careful in what you believe. Lastly, we will e-mail all registered forum members when it is released, so make sure you don't miss the biggest news of the year and register now!
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]maaarten schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:50:
[...]

Ik heb 3.2GB aan battefield 2 filmpjes dat zijn toch best aardig wat filmpjes. Ik zei ook niet dat het bij allemaal zo was maar ik heb het toch meerdere keren gezien. Mischien dat bij allemaal de tank al bijna kapot was dat weet ik niet. maar het viel me gewoon op dat is alles. de meningen zullen natuurlijk verdeeld zijn over of het wel of niet wenselijk is in een spel maar ik vind zoals het in 42 en vietnam waar soms 5 hits nodig zijn niet echt geweldig.[/quote

het is wel realistischer als je met 1 schot anti-tank een tank uitschakeld, met de huidige wapens lukt dat namelijk ook.. dusss waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Voor de mensen die het zich nog afvragen, de laatst geposte (en verwijderde) link naar een rar-bestand, was inderdaad nep. Counterstrike 1.5 zat er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42

Tubby

or not to be

Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:13:
[...]
In samenwerking met Power4Lan :P </spam>
Voorlopig max 32 clans (10vs10) maar als het echt storm loopt misschien zelfs 64 :X Ach, hoef ik me iig niet te vervelen :)
Op X-Life (24/26 juni) zit een deel van P4L ook (als deelnemers, niet als compoadmin ;) ), daar gaan we iig uitzoeken hoe het allemaal precies werkt, zodat we op Drome goed beslagen het ijs op kunnen :P

[...]
Waarom niet? Op Drome is BF2 net 2 weken uit oid, dus bang voor sterke concurentie hoef je nog niet echt te zijn :P
Woei, ik mag zaterdag al bekijken hoe het opzetten van de server werkt. 8) zondag is het launchparty, heb er nu al zin in man :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ik w8 eigenlijk nog op een reactie van sanniejj op mijn post met quotes hierboven. Ik vind dat mensen die dit soort dingen posten een beetje irri. Tenzij het waar is wat hij claimt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Tubby schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:02:
[...]

Woei, ik mag zaterdag al bekijken hoe het opzetten van de server werkt. 8) zondag is het launchparty, heb er nu al zin in man :)
Tssk, sommige mensen kom je ook overal tegen :P Jammer dat je niet naar X-Life gaat, kon je ons helpen als ervaringsdeskundige 8)7
Ik ben helaas niet uitgenodigd voor de launchparty :/ Tot dusver (heb ze nog niet allemaal gesproken) geen van allen van P4L ;(

Je mag zondag (of zo te lezen zaterdag al) dus The Real Deal gaan spelen? * Paul is De hype en de mirrors kennende heb ik dan net de demo binnen, als die daadwerkelijk vrijdag gereleased wordt :P

Das trouwens ook niet echt eerlijk, ArMs komt toch wel erg hoog in de compo, als jullie al niet winnen, en nu is er al minstens 1 lid dat meer kan oefenen dan de rest van alle deelnemers :P ;)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)