[PC] Battlefield 2 - deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Het zit er tussen in maar het wijkt uit naar bfv stijl.
(Ik vind het wel ok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Metal schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:36:
[...]

Damm dat ziet er vet uit. :9~ je moet alleen nog een beetje aan je "long distance accuracy" werken ;)
nah muis sense staat niet goed, maar geen zin om in die 10 min te changen :P, game is extreem kicke +). Hier en daar alleen is het spawn killen te makkelijk tegen de pc ;).

check: (aangezien er veel te weinig screens en movies staan hier ;))

Afbeeldingslocatie: http://img299.echo.cx/img299/8437/bf220050611005104149sa.th.jpg

(al eerder gepost)
http://www.filecabi.net/v.php?file=1118442585.wmv

[ Voor 7% gewijzigd door Tom-my op 11-06-2005 00:55 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de view distance tegenvallen als je in een straaljager zit en wat snel rondvliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 15:28
ah nee he....tering chello modem....gooit ie m'n internet verbinding eruit op 89%...: :(
2e keer vanavond dat ik bijna klaar ben met downloaden.... :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Odysseus1985 op 11-06-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

LOL, nog steeds kan ik al mijn keys niet binden. Het halve num pad werkt, en delete en end werken ook niet. Er staat dat de key al is toegewezen (niet het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

die 10 min zuigt zwaar

ben nog nooit aut of ammo als sniper geweest zo kort duurd het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Kan iemand specifiek zijn over de ervaringen wat lag/ping betreft?
Want dat vond ik een probleem bij BF1942, en Dice haar excuus was dat de kogels een traject moesten afleggen... een nogal slecht excuus dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:59:
LOL, nog steeds kan ik al mijn keys niet binden. Het halve num pad werkt, en delete en end werken ook niet. Er staat dat de key al is toegewezen (niet het geval)
Idd da's behoorlijk irritant... ik muis met links dus gebruik normaliter de numpad met alle toetsen eromheen (gewone pijltjes gebruik ik normaal gesproken niet). Ik hoop dat ze dit toch gaan fixen.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind het laggy gaan maar dat ligt denk ik aan dat iedereen 64 player servers host

zal morgen een 32 proberen

met laggy bedoel ik soms een stootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Hij knalt lekker naar de desktop als ik op ready/go druk na het laden. En alleen in multiplayer?

Lekker vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
HuggyB schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:00:
Kan iemand specifiek zijn over de ervaringen wat lag/ping betreft?
Want dat vond ik een probleem bij BF1942, en Dice haar excuus was dat de kogels een traject moesten afleggen... een nogal slecht excuus dus.
Ik heb met Battlefield 1942 (de latere versies althans) op een fatsoenlijke servers nooit lag gehad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
OMG.. :| Echt een vette game _/-\o_ _/-\o_
Ziet er vet goed uit en draait ook nog eens soepel.. k`dacht het zal wel voor geen meter draaien @ mijn pc.. maar valt erg mee :D

Heb alles @ High en aniti x4 :9~

k`kan niet wachten tot Full uit is _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

En ik kan lekker geen account maken, hij blijft hangen op "Creating Account" nu al 5 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Ik vind hem tot nu toe wel goed. Ik heb wel het idee dat die medic iets te goed is.

Nu heb ik op dit moment niet zo'n goede videokaart voor dit spel (9800se, maar binnekort een 6600GT) dus ziet het er nog niet echt fantastisch uit en aangezien ik een tft heb met een native resolutie van 1280x1024 ziet het er nog minder uit op 1024x768 dus nu wil ik de demo op 1280x1024 proberen.(niet dat hij dan goed zal draaien maar goed)

Nu heb ik een Video.con file gevonden in "mijn documenten/Battlefield 2 demo/Profiles/0002/" en daarin staat een resolutie en ik denk dat je die moet aanpassen als je bf2 op 1280x1024 wilt draaien alleen als ik dat doet en dan de demo opstart met dat profiel stopt de demo in een keer en gaat terug naar windows.
Weet iemand hoe dat komt of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ik ook niet

maar wat anders

die forceware drivers zijn ook niet alles

kon net met de detonator alles op high, aa 2x, en 1280x960 op een 6800gt 128mb pentium 4 3ghz 1024mb intern.

Met die forceware draait t kut met texture en lightning op medium.

daarnaa wou ik AA uitzetten en crashed de hele zooi met een blue screen. iets in nv4.dll met page in wrong page file ofzoiets.

lekker. nog eens proberen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Anoniem: 84567 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:08:
Nu heb ik een Video.con file gevonden in "mijn documenten/Battlefield 2 demo/Profiles/0002/" en daarin staat een resolutie en ik denk dat je die moet aanpassen als je bf2 op 1280x1024 wilt draaien alleen als ik dat doet en dan de demo opstart met dat profiel stopt de demo in een keer en gaat terug naar windows.
Weet iemand hoe dat komt of hebben meer mensen hier last van?
Als ik ook maar iets kloot in een config file dan start ie niet meer op... Gewoon deleten, dan maakt ie nieuwe aan als je opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:08:
ik ook niet

maar wat anders

die forceware drivers zijn ook niet alles

kon net met de detonator alles op high, aa 2x, en 1280x960 op een 6800gt 128mb pentium 4 3ghz 1024mb intern.

Met die forceware draait t kut met texture en lightning op medium.

daarnaa wou ik AA uitzetten en crashed de hele zooi met een blue screen. iets in nv4.dll met page in wrong page file ofzoiets.

lekker. nog eens proberen dan maar
Hou ons even op de hoogte ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Pavla schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:47:
[...]

check de www.battlefield2.com site bij 'community update', daar wordt uitgelegd hoe het zit met de accounts, veel sterkte!
deeplink: http://www.eagames.com/of...c=communityupdate_061005"

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
kheb hem bijna binnen :9

Ik hoop dat hij het goed doet op mijn ATI 9600XT 128mb :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Heb net even zitten rommelen (spelen was het nog niet echt hehe) en ben echt onder de indruk.

De graphics zijn geweldig, het water, de effecten, strakke textures. Perfect!

En zoveel detail. Als co-piloot in die 'grote straaljager' heb je een speciale zwart-wit view (net zoals in die filmpjes van bombardementen in Desert Storm) met een crosshair om bommen te werpen. De vliegtuigen hebben nu een echte groene HUD die realtime info weergeeft. De models zien er goed uit en bewegen soepel. Enz enz...

De gameplay is nog even wennen t.o.v. BF1942, maar ik weet zeker dat dit een topper is.

En het draait ook lekker op mijn systeem (A64 3200+ @ 2,6, 1GB PC3200, 6600GT) met alles op high. Had ik eigenlijk niet verwacht, zeker niet met zulke mooie graphics. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 19:57
hoe zet je een custom resolutie ? ik wil 1280x800 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik heb mn X850XT nog niet binnen, dus zal ik m op mn laptop moeten proberen :9
Heeft er al iemand iets geprobeerd rond de AMD 2000 met 512 Ram en een Radeon Mobility 9000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30
Die vliegvoertuigen zijn wel even wennen, en die autootjes zijn sneeeeeeeeeeeeeeel! :O

Wel erg vet... en mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hidde schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:29:
Die vliegvoertuigen zijn wel even wennen, en die autootjes zijn sneeeeeeeeeeeeeeel! :O

Wel erg vet... en mooi!
Die straaljagers :P die zijn pas snel :D , alleen ook al heb ik ze in die demo map kort geprobeert het voelt wel aan als een overpowered wapen :|

Desalnietemin het ziet er allemaal wel aardig uit, nv forceware 77.30 doen het em idd :P Blij dat er nu ook gespeeld kan worden zonder grote schaduw blokken.
Ook is het erg leuk om die ragdoll physics bezig te zien :D, je hoeft maar net onder de commander's arti strike te liggen en je vliegt zo 20 meter de lucht in, prachtig :D Ik had het spel overigens nog niet gepreordered, maar dit zal ik morgen zekers gaan doen. De feel van de classes is ook erg fijn + dat de netcode erg netjes is imho, geen lag oid. Ik ben benieuwd of dat bij de full ook zo is. :7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Dit is toch niet te geloven... Ik zou BF2 ff downloaden naar C:\, daar was voor de download nog 800MB vrij... Toen ie klaar was moest ie em dus nog kopieeren van de temp op C:\ naar de bestemming op C:\, dat was ik dus helemaal vergeten |:(

Maar daar was dus geen ruimte voor, ik ruimte gemaakt maar hij wilde em niet meer naar de bestemming kopieeren... Nu staat ie nog ergens, maar ik kan em nergens vinden :( Zoeken naar nieuwe bestanden heeft geen nut, en bestanden groter dan 540MB levert ook niks op :(

edit:
Sorry, ff m'n ei kwijt

[ Voor 4% gewijzigd door Chimera op 11-06-2005 01:38 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Net even gespeeld, maar het gaat beroerd.
Toetsen kan ik niet goed instellen, omdat ze al door een andere key zijn bezet.
Net 30 fps 800x600x32 bit medium (FX5700) en laadtijden van 1 minuut voor een map met 512 mb geheugen.

Tot nu toe weet ik ook de radiokeys en voice commands met mn mic niet.
Morgen eens echt spelen voordat ik een echt oordeel vel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
mijn archive van i3d is corrupt :r :r

Ergens anders dan maar downloaden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Zojuist voor een dik uur gespeeld. Jammer van het tijdlimiet. :(

Over de game:

Zeer mooie game, ik draai alles vol. Gfx is een dikke voldoende, mooie effecten, gameplay is heeeeel erg wennen. Als je denkt dat je simpel met een tank ergens een basis kan binnen vallen heb je het mooi mis. >:)

Deze game gaat zeker een topgame worden. Die buggies zijn ook erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Chimera schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:38:
Dit is toch niet te geloven... Ik zou BF2 ff downloaden naar C:\, daar was voor de download nog 800MB vrij... Toen ie klaar was moest ie em dus nog kopieeren van de temp op C:\ naar de bestemming op C:\, dat was ik dus helemaal vergeten |:(

Maar daar was dus geen ruimte voor, ik ruimte gemaakt maar hij wilde em niet meer naar de bestemming kopieeren... Nu staat ie nog ergens, maar ik kan em nergens vinden :( Zoeken naar nieuwe bestanden heeft geen nut, en bestanden groter dan 540MB levert ook niks op :(

edit:
Sorry, ff m'n ei kwijt
Zoeken naar battlefield en demo??

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Tsja, dat was natuurlijk het eerste... Maar goed, gaat nu snel bij GamersHell, dus over half uurtje weer binnen :/

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

MarkieNL schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:41:
mijn archive van i3d is corrupt :r :r

Ergens anders dan maar downloaden :O
?
Gebruik je een download manager?
De file is ondertussen 1100x gedownload, heeft verder niemand geklaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Chimera schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:43:
Tsja, dat was natuurlijk het eerste... Maar goed, gaat nu snel bij GamersHell, dus over half uurtje weer binnen :/
Oke. Erg snel moet ik zeggen. Ik wist om 22.10u dat de demo uit was, en nog heb ik er geen een bemachtigd :? Een heleboel stoppen er plotseling mee.
Maar nu heb ik een lekker snelle ftp mirror, 40min left :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heel erg tevreden hier! Super spel! Het draait bij mij opzich wel redelijk mits ik soundsettings op software laat staan :?

1024x768 meeste op high.. AA x2 (zo ff x4 proberen)

Maar mijn god... dit is echt boven mijn verwachtingen. Het voelt 10x beter als BF:V!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Spitfire_V5 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:52:
Ik krijg bf2 demo niet gestart :'(

Mijn systeem specs zijn goed.
Als ik de snelkoppeling dubbelklik dan krijg ik alleen even in een flits een zwart scherm en ben ik weer terug in windows.
Ik heb al met die DXT textures zitten experimenteren zoals in de readme staat en ik heb ook verschillende refreshrates geprobeerd :'(
Maar zonder enig positief resultaat.
Ik heb precies hetzelfde verdomme :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
iemand? custom resoluties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

Zal wel ergens in profiles staan, onder mijn documenten iod.

edit, rommelen met res vond hij niet leuk, dus maar weer op eenstandaard gezet ;)

Voor de rest, een wereldspel.

[ Voor 23% gewijzigd door edward2 op 11-06-2005 01:58 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
2 (of 3) uurtjes zijn voorbij gevlogen, lekker spel, draai op mijn setje niet super maar wel te doen, p4 2400, r9800pro, 512mb en w2k.

Verder kraken de commando's bij mij (als je iets roept) maar dat moet ik nog ff uitzoeken, heb ook nog een sblive die ik evt kan uitproberen.

Je bent ook niet goed zichtbaar in de shaduw etc, ze rijden je gewoon voorbij.

Nadeel is het laden en als je de settings (geluid & video) veranderd moet je eerst uit het spel, maar als het eenmaal goed staat heb je daar geen last meer van, maar ff snel afstellen is er dus niet bij.

Als dc fan vind ik de besturing van vliegtuigen en helicopters redelijk, niet slecht maar ook niet geweldig.

iig een reden om mijn setje weer wat te upgraden. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, vreemd. na een reboot van mijn pc doet alles het weer? t loopt normaal, alleen shading oid op medium gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Wat moet je eigenlijk doen met zo'n crate die voor je neus neervalt?

Zelf heb ik alles op het hoogst ingesteld, met een X800XT PE (omega 2.6.25 cat5.4 based), maar de texture van de binnenkant van de dunebuggy niet van hoge kwaliteit vind ik.

Hoe kan het dat ik nergens mijn muis axis heb ingesteld maar toch een melding laat zien dat ik die axis ergens aan heb gebonden.
Ik heb gezien dat de console op de end key zit.

Weet iemand waar het configuratie bestand zit, waar je de controls kan wijzigen?

Volgensmij heb ik alleen nog maar bumpmaps gezien op het water, of ik keek niet goed of het is een grafische bug.

Ik heb ook nog een bug ontdekt als je met een machine geweer schiet op een bootje dan zie je de muzzle flash niet 'onder' de loop maar gewoon 'boven', zijn er meer met dit geval?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 22:52
Probeer al een tijdje online te gaan, maar ik krijg het acount niet aan de praat. Iets met mijn uniquenick die niet klopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:11

Masselink

Voor de dorst

Ik ben zwaar onder de indruk. Wat speelt dit lekker. Moet nog wel evens aan de wapens wennen, maar dat zal snel lukken.

Ik vind het alleen vreemd dat je moet rebooten na de installatie, anders doen de graphics het niet goed. Waarom, wat doet hij met windows ?

ps. ik speel op 1024x768 32 bits alles op het hoogste en hij draait echt super.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde verdomme :/
kijk eens naar je geluid, wat voor geluidskaart heb je? bij mij was mijn ewx van terratec het probleem. kreeg dan wel een bluescreen jullie niet. gebruik nu mijn onboard geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Volgens mij is deze ook nog niet voorbij gekomen: ftp://ftp.luth.se/pub/mis...Battlefield_2_Demo_GC.zip
Erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Ik vind het echt tof, wat ik tot nu toe dan heb gezien in uhm anderhalf uur tijd (dat ging snel :D)
Game vrijwel nooit maar dit is wel een spel naar mijn smaak, vooral dat commander gedoe is leuk. Ik zuig namelijk ernstig in het schieten enzo :D.
Verder tja alles hij loopt gewoon goed, niks te klagen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Anoniem: 105758 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 02:00:
[...]

kijk eens naar je geluid, wat voor geluidskaart heb je? bij mij was mijn ewx van terratec het probleem. kreeg dan wel een bluescreen jullie niet. gebruik nu mijn onboard geluid.
Soundblaster live.

En die directx installatie is ook irritant traag en de ene keer loopt hij vast en de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 23:02
Battlefield 2 is geweldig gewoon!

Het is een heel erg vet spel, ik heb er nu zo'n 2 uurtjes opzitten en het is dat ik m'n rust nodig heb anders was ik gewoon door gegaan! :9

En het is me toch zo mooi! :9~ En het speelt ook heel erg goed zoals ik het nu ingesteld heb staan: 1152x864*36 @ 85 Hz, Alles op High + AA op 2x.
En ik heb gelukkig (even afkloppen :9 ) nog geen problemen gehad met de ATi-Catalyst 5.5 Drivers.

Maaruh, Battlefield 2 dat is gewoon een Must have! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sniper is nog het leukste, en bij voorkeur een plek waar de vliegtuigen je niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144893

wazig dat die shadows zo groot zijn, vrij irritant. Waar zijn de plains trouwens hehe ben pas net begonnen. Ik wil heli vliegen .. Voor de rest loopt t wel smooth hier alles high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

Ik vind het jammer dat alles van veraf zo wazig is, maar van dichtbei is alles echt super mooi gedetailleerd :P

Morge verder teste... hopelijk komen er nog betere drivers voor bf2. Eerste indruk is goed.

1280x960 / high / 2xaa = speelbaar op mijn systeem (zie sig.). Wel veel last van lag gehad vandaag... morge beter hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mightyspawn/fmj.jpg

Hehe lijkt wel op dat flatgebouw dat ze aan moes schieten in Full Metal Jacket :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dsm.fordham.edu/~pkelly/DVD%20Images/Warner%20Brothers/full_metal_jacket_pic4.jpg

die hier om de hoek staat, kon geen capture vinden hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
zijn er mer mensen die problemen hebben om het spel te laten draaien op 1280 x 800 ? ls ik een andere resolutie instel via config in mijn documenten, start battlefield 2 niet op :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Screenshots worden ook niet aangemaakt zeker, kan ze nergens vinden.
Als ik een screenshot maak blijft het spel wel even hangen dus lijkt het erop dat ze wel aangemaakt worden.

Volgensmij moeten ze het snipen nog wat bijschroeven.
Ik was een paar keer op wat ventjes aan het knallen met mn sniper , en ze waren aardig dichtbij maar ze gingen maar niet dood.
Is trouwens headshot instantkill?

[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 11-06-2005 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RAZORDUDE schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 02:50:
Is trouwens headshot instantkill?
Ja, alleen heb je dat niet bepaald snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nevermind..

[ Voor 89% gewijzigd door Satch op 11-06-2005 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 02-06 17:41

Bever!

3

wat een top spel, geen bugs met cat 5.6 (andere niet getest)
alleen erg vreemd en jammer dat 1280x1024 niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Metal schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:08:
Damm wat is dit vet :9~ Vooral dat in die harrier vliegen 8) Afterburner aan en stunten :Y)
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)

[ Voor 20% gewijzigd door RAZORDUDE op 11-06-2005 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

zoo dat was fun @ dpf, ik zie een verslaving aankomen :S

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

FanToom schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:23:
zoo dat was fun @ dpf, ik zie een verslaving aankomen :S
Zou je ook iets informatiefs kunnen melden, dan hebben sommigen er nog wat aan.
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Springen is wel hoor, maarja, het speelt echt heerlijk smooth! Goed gevoel gewoon, en ik begon rond 1en te spelen tis nu bijna 4 uur. :|
Ik heb ondertussen wel aardig geleerd te vliegen, zoals een Blackhawk op een daakje landen.
Dat doet Kerstman me niet na. :+ (Red Sleigh Down, South Park aflevering :P)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen005.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Hidde op 11-06-2005 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
perfect speelbaar op een 6600gt, alles open.
Voelt wel lekker aan dit spel,wel stukken moeilijker en ingewikkelder dan gewone bf:v. veel tactische mogelijkheden,etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Overigens vallen me de laadtijden 100% mee, na een paar keer goed laden en alles correct ingesteld laad ik binnen 20 seconden!

Daarnaast had ik net wat teamplay, had een vrij goeie squad met voip aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

RAZORDUDE schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:25:
[...]

Zou je ook iets informatiefs kunnen melden, dan hebben sommigen er nog wat aan.

[...]
Jouw opmerking is constructief in de zin van ? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Hidde schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:57:
Springen is wel hoor, maarja, het speelt echt heerlijk smooth! Goed gevoel gewoon, en ik begon rond 1en te spelen tis nu bijna 4 uur. :|
Ik heb ondertussen wel aardig geleerd te vliegen, zoals een Blackhawk op een daakje landen.
Dat doet Kerstman me niet na. :+ (Red Sleigh Down, South Park aflevering :P)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
lol, ik zat bij je op de server :+

Ik wist dat die naam me bekend voorkwam.

Maar nog wat betreft de keybindings, ben ik nou de enige die geen knoppen aan end en diverse numpad knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Masselink schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:59:
Ik ben zwaar onder de indruk. Wat speelt dit lekker. Moet nog wel evens aan de wapens wennen, maar dat zal snel lukken.

Ik vind het alleen vreemd dat je moet rebooten na de installatie, anders doen de graphics het niet goed. Waarom, wat doet hij met windows ?

ps. ik speel op 1024x768 32 bits alles op het hoogste en hij draait echt super.
ik heb niet gereboot en hij deed het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
- never mind -

[ Voor 95% gewijzigd door Zegato op 11-06-2005 10:39 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:15

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)