[PC] Battlefield 2 - deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:17:
Slecht nieuws
Mensen met outdated videokaarten zonder Pixel Shader 1.3 (Geforce 4 serie bijvoorbeeld), BF2 verandert ff de resoltie maar crasht meteen terug naar de desktop. Het werkt dus niet. :( Dit stond ook wel in de specs, maar ik had toch een kleine hoop dat het ging werken. Nu moet ik een hele nieuwe videokaart + cpu + moederbord kopen. AGP kaartje halen heeft met PCI-X geen zin meer. En daar heb ik echt geen geld voor. Fijn als je in een Battlefield clan zit.
Een Geforce 4 ondersteunt toch wel pixel shaders? Of heb je het op de geforce 4 mx? In dat geval zou ik me schamen dat je zo'n kaart hebt zitten :)

En mensen, hou het eens on-toppic, geen download snelheden enzo posten :)

[ Voor 74% gewijzigd door XWB op 10-06-2005 23:24 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-03 10:04
hoe open je die ftp sites dan? Met een proggie ofzo? als ik hem open krijg ik namelijk een error
ow lama gewoon copy paste doen :9

[ Voor 16% gewijzigd door Tynos op 10-06-2005 23:26 ]

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Ethnocentrix schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:22:
[...]

Ben m'n nu aan het downloaden op een servertje op school (100mbit direct op surfnet).
moet dit weer, heel t topic wordt vervuild met deze troep, ookal download je hem via een 1 zillionbyte verbinding, kan mij t mijn kont roesten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:20:
[...]

Ah thx, morgen post ik wel screens in 1280*1024 met 4x AA ofzo, jammer dat AF niet ondersteunt wordt.

BF1942 ondersteunde trouwens ook geen 1280*1024, ik vraag mij af waarom ze die resolutie eruit laten :?
Als iemand weet hoe, post dan eventjes bitte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Maaruh zijn er al mensen die hem gespeeld hebben???? ik moet nog 20 minuten w8en voor ie binnen is dus wil alvast wat ervaringen lezen ! :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 12:26
Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:22:
[...]

Een Geforce 4 ondersteunt toch wel pixel shaders? Of heb je het op de geforce 4 mx? In dat geval zou ik me schamen dat je zo'n kaart hebt zitten :)
Ik heb een Geforce 4 Ti4600. Valt nog mee dus. En tuurlijk ondersteund ie wel Pixel Shaders. Alleen niet de nieuwste versie. En dat will BF2 dus zo graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 15:42

tweakraiser

I have such sites to show you

Tynos schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:23:
hoe open je die ftp sites dan? Met een proggie ofzo? als ik hem open krijg ik namelijk een error
Met een progje als dit

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:55
Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:17:
Slecht nieuws
Mensen met outdated videokaarten zonder Pixel Shader 1.3 (Geforce 4 serie bijvoorbeeld), BF2 verandert ff de resoltie maar crasht meteen terug naar de desktop. Het werkt dus niet. :( Dit stond ook wel in de specs, maar ik had toch een kleine hoop dat het ging werken. Nu moet ik een hele nieuwe videokaart + cpu + moederbord kopen. AGP kaartje halen heeft met PCI-X geen zin meer. En daar heb ik echt geen geld voor. Fijn als je in een Battlefield clan zit.
Dus als ik je goed begrijp heeft het geen nut voor me om de demo te downloaden? :{

niet lief :P maar toch proberen >:)

Anyway heeft iemand al ervaringen?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:26:
[...]

Ik heb een Geforce 4 Ti4600. Valt nog mee dus. En tuurlijk ondersteund ie wel Pixel Shaders. Alleen niet de nieuwste versie. En dat will BF2 dus zo graag.
Dan doe je iets verkeerd, want de GF 4 Ti serie heeft pixel shader 1.3 aan boord.
Probeer eens andere drivers.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:36

BioHazard

*\o/*

Jezus zelfs de torrent zit muurvast :r
Word wel weer morgenvroeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Tynos schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:23:
ow lama gewoon copy paste doen :9
met een ftp programma zoals deze http://stud.fh-heilbronn....leechftp/files/lftp13.zip

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:28:
[...]

Dan doe je iets verkeerd, want de Ti serie heeft pixel shader 1.3 aan boord.
Probeer eens andere drivers.
Ik heb de Detonator driver geinstalleerd die bij de setup ingebakken zat. Weet iemand of dat de nieuwste is? Aan de andere kant staat het er wel gewoon bij dat de GF4 gewoon niet ondersteund is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-04 00:52
als ik het goed heb worden volgens de officieele specs de geforce TI series inderdaad niet ondersteunt, dus jammer maar helaas voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113525

Heeft iemand enig idee welke poorten ik moeten openen om te registreren ( EA account ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:47

Arfman

Drome!

Snap niet dat ze bij dit soort demo's niet de torrents gebruiken .. die ouderwetse FTP meuk zit altijd meteen vol, ongelofelijk :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:32:
[...]

Ik heb de Detonator driver geinstalleerd die bij de setup ingebakken zat. Weet iemand of dat de nieuwste is? Aan de andere kant staat het er wel gewoon bij dat de GF4 gewoon niet ondersteund is...
Detonator ... die zijn al zo oud als mijn oma :p
Sinds lange tijd heten die drivers ForceWare, de laatste versie kan je vinden op http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 10-06-2005 23:34 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is het trouwens geen idee om straks allemaal [GoT] bij je nickname te zetten :P is leuk om elkaar te zien spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Arfman schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
Snap niet dat ze bij dit soort demo's niet de torrents gebruiken .. die ouderwetse FTP meuk zit altijd meteen vol, ongelofelijk :/
idd... als ze bij EA nu ook even een torrent aanmaken, kunnen ze die bandbreedte die NU naar FTP gaat OOK voor de torrent gebruiken, alswel door mensen die de torrent al binnen hebben EN aan het seeden zijn....

Zit nu ook met die torrent te prutsen, maar echt snelheid zit er nog niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:36

BioHazard

*\o/*

Arfman schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
Nou om nou te zeggen dat Torrent ze hard gaat op het moment :+

[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 10-06-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:18
Gamespot heeft 24u de "alleenrecht" van verspreiding. Die zijndus vol, en dus worden mensen omgepraat om zo'n premium account te nemen

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:32:
[...]

Jongens, accepteer nou eens wat al ZO vaak gezegd is: je kan op een geforce 4 onmogelijk BF2 spelen...

Ja, hij ondersteunt pixelshaders ... maar niet versie 1.4 !!!

En andere drivers hebben geen zin, het zit namelijk hardwarematig op de kaart gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Hmm, heb ik zo lang niet geupdate dat ik die hele naamsverandering ben vergeten? :+
Het grappige is dat volgens mijn PC de 77.30 versie erop staat. Euh, juist, de nieuwste is 71.89? Naja, ik gooi ze wel ff erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Neodelec schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:35:
Gamespot heeft 24u de "alleenrecht" van verspreiding. Die zijndus vol, en dus worden mensen omgepraat om zo'n premium account te nemen
Eerst lezen, dan geen onzin posten :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:40

Stewie!

Keen must die!

www.i3d.nl heeft een Battlefield 2 Demo server online: 84.244.130.120

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 10-06-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Oke voor ATI mensen: 5.5 catalyst drivers geven grafische problemen. Probeer 5.6 en als dat niet helpt raadt EA de 5.1 aan

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DaMorpheus schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:36:
www.i3d.nl heeft een Battlefield 2 Demo server online: 84.244.130.120
Ahh i3d, ruim een jaar geleden hadden we daar een server voor een UT2004 clan, maar onze pings waren zo afschuwelijk hoog dat we na enkele weken een andere host gezocht hadden.
Ik hoop dat ze ondertussen iets aan de server/connectie gedaan hebben.
seamus21 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:37:
Oke voor ATI mensen: 5.5 catalyst drivers geven grafische problemen. Probeer 5.6 en als dat niet helpt raadt EA de 5.1 aan
Zelf geprobeerd? Zoniet, dat is al enkele keren gemeld geweest :p
Anoniem: 119615 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:35:
[...]

Jongens, accepteer nou eens wat al ZO vaak gezegd is: je kan op een geforce 4 onmogelijk BF2 spelen...

Ja, hij ondersteunt pixelshaders ... maar niet versie 1.4 !!!

En andere drivers hebben geen zin, het zit namelijk hardwarematig op de kaart gebakken.
Ik zie het nu ook ja, maar hierboven werd gezegd dat je 1.3 nodig had, en in dat geval zou het wel werken :+

@ Cmdr Chakotay, je kan nog altijd op zoek gaan naar een Radeon 8500 ofzo, die zal wel niet zoveel kosten

[ Voor 59% gewijzigd door XWB op 10-06-2005 23:46 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:40:
[...]

Ahh i3d, ruim een jaar geleden hadden we daar een server voor een UT2004 clan, maar onze pings waren zo afschuwelijk hoog dat we na enkele weken een andere host gezocht hadden.
Ik hoop dat ze ondertussen iets aan de server/connectie gedaan hebben.
Ik zou zeggen: probeer het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 16:32

ThaHandy

Discovery Channel

BioHazard schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:35:
[...]

Nou om nou te zeggen dat Torrent ze hard gaat op het moment :+
tja hoemeer je upload hoe sneller je download :+
op me dedicated bakje gaat het nu 400KB/s UP en 160KB/s down :)
en thuis: up 10KB/s en down 34KB/s hm... toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Wat is het passwoord van i3d??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

heb hem binnen en geinstaleerd ga het eens proberen met een radeon 9800 pro en de 5.5 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:40:
Ik zie het nu ook ja, maar hierboven werd gezegd dat je 1.3 nodig had, en in dat geval zou het wel werken :+

@ Cmdr Chakotay, je kan nog altijd op zoek gaan naar een Radeon 8500 ofzo, die zal wel niet zoveel kosten
Ja ik zat een versie te laag. En een 2e hands kaartje is misschien nog wel een goed idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hacku schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:34:
[...]

Detonator ... die zijn al zo oud als mijn oma :p
Sinds lange tijd heten die drivers ForceWare, de laatste versie kan je vinden op http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html
En laat die laatste versie nou allemaal problemen met schaduwen geven hier :x ieder object heeft hier een shaduw van 30 bij 30 meter...(in een vierkant vlak) iemand die andere forceware drivers gebruikt en er geen last van heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 10-06-2005 23:52 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Het valt me op dat iedereen die het gaat spelen niet meer terugkomt op het forum om zijn ervaringen te delen, dat is een goed teken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
primemaximuz schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:49:
[...]

En laat die laatste versie nou allemaal problemen met schaduwen geve hier :x ieder object heeft hier een shaduw van 30 bij 30 meter... iemand die forware drivers gebruikt die er geen last van hebben?
Heb ik ook die schaduwen :(. Misschien dat die bijgeleverde drivers wel goed werken? :)

draait trouwens heerlijk @ 1024x768 medium (AMD2600+ 512MB geforce 6600 non GT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 08:41

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Anoniem: 105758 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:23:
[...]
moet dit weer, heel t topic wordt vervuild met deze troep, ookal download je hem via een 1 zillionbyte verbinding, kan mij t mijn kont roesten zeg.
Daarmee wilde ik zeggen dat als ik 'm binnen heb dar kan hosten, omdat ik daar in princiepe geen datalimiet heb... maar als jij dat niet wil... ;) :P

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah kijk dat veranderd de zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
nVidia kaarten & schaduwen:
Er kunnen in de Battlefield 2 demo op enkele videokaarten met een ATI chipset grafische problemen optreden. Dit wordt veroorzaakt door de 5.5 versie van de Catalyst driver. Door terug te schakelen naar de 5.1 versie, zou het probleem verholpen moeten zijn. ATI werkt momenteel aan een oplossing. Ervaring met de volledige versie leert ons dat ook op Nvidia kaarten grafische fouten kunnen voorkomen, met name in de weergaven van de schaduwen. Hiervoor is vooralsnog geen oplossing bekend.
Die 71.xx drivers geven doorgaans wel wat problemen ja (ook met andere games), je kan altijd eens de 77.13 beta proberen, ofwel ga je terug naar een 66.xx versie.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 10-06-2005 23:56 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Ethnocentrix schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:52:
[...]

Daarmee wilde ik zeggen dat als ik 'm binnen heb dar kan hosten, omdat ik daar in princiepe geen datalimiet heb... maar als jij dat niet wil... ;) :P
Een GoT only mirror is wel welkom ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik dowload nu "battlefield2demo.exe" dus geen zip ofzo, maar hij is 509,9 mb, is dat de goede demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Flyduck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:51:
Het valt me op dat iedereen die het gaat spelen niet meer terugkomt op het forum om zijn ervaringen te delen, dat is een goed teken :)
ja ik moet nog een uur w88 voor me download klaar is...zijn er al ervaringen? Dit hoort volgens mij weer een generatie verder te zijn in de gameswereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117374

zucht, en maandag een module cisco kennen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:59:
Ik dowload nu "battlefield2demo.exe" dus geen zip ofzo, maar hij is 509,9 mb, is dat de goede demo?
Bij mij staan er nog underscores;) maar ook de .exe is dus wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Flyduck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:51:
nou ik kan je vertellen dat het echt heel gaaf is, zit alleen nog beetje te kloten met de keys omdat die nog niet helemaal goed staan. maar dat mag de pret zeker niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ethnocentrix schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:52:
[...]

Zou wel stoer zijn, ga er alleen vanuit dat die mirror binnen de minuut helemaal vol zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
Anoniem: 117374 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:01:
zucht, en maandag een module cisco kennen.............
Idem...2 tentamens...mja zo nog ff spelen dan... morgen chill leren onder het genot van een BF2 demo'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maaarten schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:01:
[...]
nou ik kan je vertellen dat het echt heel gaaf is, zit alleen nog beetje te kloten met de keys omdat die nog niet helemaal goed staan. maar dat mag de pret zeker niet drukken.
Vliegen de heli's net zoals in BFVietnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:59:
ja die heb ik ook, 559.423 kb om precies te zijn

nee toch niet, volgens mij is 546 mb :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 105758 op 11-06-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk :/ setup doetet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jij had dus de 509 mb versie? aangezien vele anderen (waaronder ik) de 559 mb versie hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metal schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:11:
[...]

Jij had dus de 509 mb versie? aangezien vele anderen (waaronder ik) de 559 mb versie hebben :)
Ja, voor niks gewacht.
Nu moet ik wachten totde 559mb binnen is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
mirror: http://www.fragland.net/downloads.php?id=14745

net te laat

[ Voor 18% gewijzigd door ADMK op 11-06-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:35
Jammer dat ze 't niet doen verder :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
dit heb ik btw gevonden:

- Single Player Mode:
Gulf Of Oman, 16 player map
10 minute round time limit

- Multiplayer Mode:
Gulf Of Oman, 16 and 32 player maps
12 minute round time limit

is dit nou serieus? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:02:
[...]

Vliegen de heli's net zoals in BFVietnam?
nog geen heli geprobeerd wel tank en humvee en dat rijd wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Thx.. eindelijk een goede mirror.. maar helaas zit die binnen nu en 1 min ook weer vol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

hij staat nu ook op http://games.telenet.be ; sign up is nodig dacht ik.

Wel leuke sfeer zo net nadat de demo uit was. Iedereen hopeloos op zoek naar een server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet te hopen van die 10/12 minuten, 3x naar een andere vlaglopen en next round :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ligt het aan mij of zijn al die snelheden echt dramatisch. Haal met moeite bijvoorbeeld 20kilobyte p/s met @home... (De 100 mbit server...) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kixor schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:21:
Ligt het aan mij of zijn al die snelheden echt dramatisch. Haal met moeite bijvoorbeeld 20kilobyte p/s met @home... (De 100 mbit server...) :'(
De 25mbit server doet bij mij bijna 300kb/s.
Over mijn adsl 3200 down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
fragland capped op 3.3Mbit... vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

hier loopt het spel wel aardig goed, alleen zware lag, en de schaduwen werken niet ofzo? enorme blokken schaduw om mannetjes en tanks heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik heb hem net even gespeeld en moet zeggen: een prima spel!!! Het draait prima op mijn 9800 Pro, in 1024x768 en vrijwel alles op medium. Ik ga zo de settings maar wat hoger zetten kijken of het dan nog lekker loopt. Het ziet er nu al prachtig uit in ieder geval. Ik post zo wel ff wat screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:38

Sjod

Ik ben goed luisterend

Bij de demo zit forceware 77.30 geleverd ik denk dat die goed voor de schaduwen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:25:
Ik heb hem net even gespeeld en moet zeggen: een prima spel!!! Het draait prima op mijn 9800 Pro, in 1024x768 en vrijwel alles op medium. Ik ga zo de settings maar wat hoger zetten kijken of het dan nog lekker loopt. Het ziet er nu al prachtig uit in ieder geval. Ik post zo wel ff wat screens :)
wat voor processor en ram heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

http://filemirror.i3d.nl/index.html

Staat ie ook al :P

100mbit uncapped, open de gehele nacht :)

[ Voor 29% gewijzigd door Stewie! op 11-06-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Ik heb het heel ff gespeeld, medium detail setting maar het speelt echt heel lekker (soepel). Vooral het geluid als een straaljager overkomt is erg kicke.
En ik zag alweer mensen in wachten op vliegtuigen en schieten op eigen helicopters (ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Ben druk aan het downloaden, gaat lekker vlot op die 25mbit server :D
Ben heeeeel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Jup, de 77.30 drivers lossen het schaduw probleem op!
Echt super leuk spel! Alleen nu al die vieze vuile tk'ers. Er zit wel iets van een strafsysteem ofzo in voor tk'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 08-05 21:10
Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:25:
Klinkt goed!
Ik heb nu al 4 demo's gedownload die stopten rond de paar mb of rond de 30mb :'(
Maar ik zal blijven volharden :P

Wel vreemd, ik zie tussen het lijstje gesupporte( ;) ) kaarten, geen 6600GT. Maar ik verwacht dat dat wel goed zal zitten.

By the way: echt leuk die hectische toestand op het www :)

[ Voor 6% gewijzigd door WOrange op 11-06-2005 00:28 ]

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke spel ondersteund geen professionele kaarten zoals de ewx serie van terratec, ondervind ik net. kreeg een botte bluescreen. nu maar mijn onboard geluid aangezet hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Goed spel, werkt goed, leuke vernieuwende dinge, alleen tis net vietnam :(
easy as vietnam (zekers met medic :d)
geef mij maar gewoon bf1942, daar moet je iig nog wat moeite voor doen :Y)

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 15:42

tweakraiser

I have such sites to show you

Mijn eerste ervaringen:

Afbeeldingslocatie: http://img59.echo.cx/img59/83/jawdrop1cz.gif Afbeeldingslocatie: http://img59.echo.cx/img59/83/jawdrop1cz.gif Afbeeldingslocatie: http://img59.echo.cx/img59/83/jawdrop1cz.gif

Erg mooi graphics.
Ik draai op 1280 x 960 @75Hz alles high en 6x AA gemiddeld 50FPS (Catalyst 5.6 drivers).
Specs: AMD64 3500+ 1Gig Kingston Ati X800Pro.

Ik merk dat dit spel werkelijk al mijn geheugen opslurpt, ook na het veranderen van graphic details settings ingame duurt het echt wel even voordat alles geladen is.
Geluid is ook erg goed.
Zo nu snel verder gamen voor de rest van de nacht })
Screenshots komen snel.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 10:32

Tom-my

w03iz0rz

Jammer van die 10min tijdlimiet, te veel om mee te spelen :S, blij dat ik hem pre-orderd heb staan dat blijftie ook :). Ik vind het nog wat onstabiel overkomen, maar het speelt wel erg leuk! Ow en ik kon het weer is niet laten wat filmpjes te maken met fraps ;). Hier zie je me als assault op een flag afgaan, en ff met de grenade launcher op mn rifle spelen (psst, eerste shot 4 kills ;)).

VET!

http://www.filecabi.net/v.php?file=1118442585.wmv

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap