Anoniem: 26235 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:28:
[...]
Ik dacht altijd onder de indruk te zijn dat alle 'schade' (als voertuigen botsen, infantry neerschieten etc.) altijd door de server werd berekend in de bf series.
Lijkt me ergens ook wel logisch anders zouden er wel cheats/trainers zijn die je health/schade voorkomen en aangezien die er niet zijn lijkt het me dat het serverside bepaalt wordt

Oh dan had ik het waarschijnlijk mis. Wat betreft die cheats heb je een goed punt ja. Ik denk op zich dat die schadeberekeningen nog wel redelijk simpel zijn. Je krijgt zo ook minder heen en weer gestuur van gegevens denk ik.
Dus het is zo dat tanks (haast) niet meer ontploffen bij botsingen? Zou wel mooier zijn ja. Maar het zal nog steeds zo zijn dat als een tank 0% health heeft, hij gewoon ontploft. Hoop dat ze het ooit nog eens zo maken dan voertuigen ook op andere manieren kapot kunnen gaan. Ik zou het aan de ene kant wel leuk vinden als alle kapotte/ontplofte rotzooi gewoon blijft liggen, in het echt komt de afvaldienst ze toch ook niet even ophalen. Aan de andere kant liggen de straten in steden na een tijdje helemaal vol met wrakken, waardoor je er niet meer langs kunt met voertuigen. Dan gaat het arcade gedeelte er ook wel een beetje af.
Het was toch altijd wel grappig om met twee pickups tegen elkaar in te rijden en dan op het laatste moment eruit te springen.
Is dit echt zo? Ik ben het nog nergens tegen gekomen. Is misschien ook wel weer mooi, dat niet iedereen commander kan zijn, anders wordt het zo dringen. Maar ik dacht dat je alleen een headset erbij kreeg, en dat dat het enige verschil was.
hmm fok-smilies op GoT?
[
Voor 19% gewijzigd door
Ikke! op 08-06-2005 11:46
]