[PC] Battlefield 2 - deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ikke! schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:06:
[...]

Die post is op 2 juni gemaakt en er stond dat de demo waarschijnlijk in iets meer dan een week beschikbaar zal zijn. 2 + een week = 9 juni, 9 + iets meer = 10 juni
Het lijkt er dus op dat de demo de 10de zou komen, 2 weken voor de release. Maar niks is zeker natuurlijk.
Ik heb geen ervaring met het downloaden van net nieuwe demo's van coole spellen, maar gaat dat een beetje snel, of schiet het de eerste dagen niet op doordat er te veel mensen tegelijk gaan downloaden? Iemand die er ervaring mee heeft?

edit:
Zat een maand ernaast
Meestal zijn er binnen 24 uur goede mirrors en bittorent download mogelijkheden.

Damn, heb ik net besloten geen nieuwe pc nodig te hebben, komt BF2 :D

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 05-06-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mwoah.. meestal duiken een paar uur na release de mirrors en de torrents wel op. Ik zeg dus... Don't worry ;)

edit:
Eigenlijk hadden ze al een groot deel van die Demo online kunnen gooien in de afgelopen dagen. Dat je dan op de dag van de release nog een paar kleine bestanden moet binnen halen om de Demo daadwerkelijk te kunnen spelen. Scheelt de community een hoop frustraties als ze niet allemaal tegelijk 500 MB (of meer) binnen gaan halen.

[ Voor 76% gewijzigd door jagermeister op 05-06-2005 21:26 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ikke! schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:06:
[...]

Die post is op 2 juni gemaakt en er stond dat de demo waarschijnlijk in iets meer dan een week beschikbaar zal zijn. 2 + een week = 9 juni, 9 + iets meer = 10 juni
Het lijkt er dus op dat de demo de 10de zou komen, 2 weken voor de release. Maar niks is zeker natuurlijk.
Ik heb geen ervaring met het downloaden van net nieuwe demo's van coole spellen, maar gaat dat een beetje snel, of schiet het de eerste dagen niet op doordat er te veel mensen tegelijk gaan downloaden? Iemand die er ervaring mee heeft?

edit:
Zat een maand ernaast
Waar ik op doelde is dat dit het zoveelste "niet 100% zeker" en zeker niet officieel bericht is. Laten we hopen dat het inderdaad klopt (maar eerder = beter).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wordt inderdaad wel tijd voor die demo. Wachten begint bijna ondragelijk te worden. Ik betrap mezelf erop dat, als ik in de gelegenheid ben, ik zo'n 6000 keer per dag opzoek ben naar BF2 nieuws :P Hoe bedoel je obsessie? 8)7 8)

Nog maar ff een potje Vietnam dan... :/

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 05-06-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nee ik kan mezelf er niet meer toe zetten een potje DC of Forgotten Hope te gaan spelen...

Ik wil alleen nog maar BF2 :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:43

nlboy

Alles kitz?

jagermeister1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:50:
ik zo'n 6000 keer per dag opzoek ben naar BF2 nieuws :P Hoe bedoel je obsessie? 8)7
Je bent niet de enige hoor! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

jagermeister1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:20:
edit:
Eigenlijk hadden ze al een groot deel van die Demo online kunnen gooien in de afgelopen dagen. Dat je dan op de dag van de release nog een paar kleine bestanden moet binnen halen om de Demo daadwerkelijk te kunnen spelen. Scheelt de community een hoop frustraties als ze niet allemaal tegelijk 500 MB (of meer) binnen gaan halen.
Ik zou zeggen: mail ze je idee!
Voordeel: het grootste deel van je download is al binnen, hun servers zijn niet overbelast, en ze kunnen een redelijke inschatting van de vraag naar het spel krijgen.
Aan de andere kant: dan gaat iedereen natuurlijk roepen: doe dat laatste stukje nou ook maar, want het is nu toch klaar. Waarom kwellen jullie ons nog langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

riffey#4 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:18:
[...]

Ik zou zeggen: mail ze je idee!
Voordeel: het grootste deel van je download is al binnen, hun servers zijn niet overbelast, en ze kunnen een redelijke inschatting van de vraag naar het spel krijgen.
Aan de andere kant: dan gaat iedereen natuurlijk roepen: doe dat laatste stukje nou ook maar, want het is nu toch klaar. Waarom kwellen jullie ons nog langer?
Dat maakt totaal niets uit want dan hebben ze de server belasting gewoon eerder. Iedereen wil die files toch direct hebben, ook al kun je er op dat moment nog niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Echt bale dat die demo precies uitkomt voor mijn toetsweek... |:(
Aja dan heb een klein lichtpuntje na de toetsweek...de demo spelen en wachten op m'n BF2 exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

nlboy schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:16:
[...]

Je bent niet de enige hoor! O-)
Dat heb ik echt totaal niet. Na Bf-Vietnam ben ik nog steeds vrij sceptisch. Ik denk dat ik pas echt enthiousiast ga worden na een goede demo. Tot die tijd wacht ik rustig af. :) Het kan echt nog alle kanten op gaan met BF-2 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Nou ik durf nu al bijna met zekerheid te zeggen dat het niet slechter kan dan Battlefield Vietnam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146115

hier jongens een nieuwe video ik heb hem al gedownload......

ik versta er geen flikker van wat die gasten allemaal zeggen maar wel ruim een half uur pure gameplay!!!erg tof!!!

http://www.frag4fun.com/portal/bf2
het is wel een video van ruim 610 mb maar het is wel een aardige video.....,
dis wel de laatste video die ik wil zien

ik wil nu eigenlijk de demo!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 146115 op 05-06-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

nlboy schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:20:
Echt bale dat die demo precies uitkomt voor mijn toetsweek... |:(
Aja dan heb een klein lichtpuntje na de toetsweek...de demo spelen en wachten op m'n BF2 exemplaar.
ah shit dat bedenk ik ook net |:(

20 juni > start toetsweek voor mij
21 juni ofzo > release bf2 :(

naja dan maar wat mindere cijfers :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
nlboy schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:52:
Nou ik durf nu al bijna met zekerheid te zeggen dat het niet slechter kan dan Battlefield Vietnam. :)
wat is er dan zo slecht aan bf:v, heb dat spel dagelijks gespeeld, en dit veeel liever dan bf1942.
Maar, idd, ondraagelijklang dat die demo op zich laat wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146115

we kunnen wel met zekerheid vast gaan stellen dat de demo aanstaande vrijdag op onze pc,tjes komt aanwaaien:)!!

Description
No sooner had the news of its gold status reached our ears and we managed to get the first details of the Battlefield 2 demo which should be released in a little more over a week.

EA has confirmed that Battlefield 2 has gone gold and should make its shipping date of June 21, 2005. According to messages posted on the Australian EA messageboards, a demo of the game will become available sometime before the ship date and should give gamers a decent taste of the game. The demo, expected on Friday June 10, will offer one map with a 16-player single player mode and a 16 and 32-player multiplayer mode. It is expected that there will be a time limit imposed on every round.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles. Players can also hone their skills against improved enemy intelligence in the new single-player campaign before competing online with up to 64 players in some of the most intense battles on the PC.

nog effe geduldig wachten jongens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb net ook weer ff een uur of 1.5 BFV gespeeld. Ik heb me erg vermaakt. Het draait, mits ik de juiste tweaks heb toegepast, heerlijk op mijn bak. Grafisch is het dan ook nog eens erg mooi. De gameplay is af en toe wat lame... maar goed... als tussendoortje.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
jagermeister1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:53:
Ik heb net ook weer ff een uur of 1.5 BFV gespeeld. Ik heb me erg vermaakt. Het draait, mits ik de juiste tweaks heb toegepast, heerlijk op mijn bak. Grafisch is het dan ook nog eens erg mooi. De gameplay is af en toe wat lame... maar goed... als tussendoortje.... :P
supergame! net eff ook wat hue gedaan.Maar bf2 gaat nog zooveel beter worden.
De mensen die hier zeggen dat bf:v slecht is, kunnen ze daar es argumenten aan geven,want ik snap het niet zo goed, ik speel dit spel nu ongeveer elke dag sinds de release? ;)
Hebben daar zoveel pret mee gehad, een mooie film gemaakt die heel bekend is geworden (the fallen one dus) etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Het is idd lekker makkelijk om af te geven op Vietnam... |:(

Ben het wel eensch dat het minder was bij introductie dan 42, maar toch na wat tweaken en .con files aanpassen draait het lekker en speelt het ook nog eens prima!

De nieuwe PoE is een leuk opwarmertje voor het geweld dat met BF2 gaat losbarsten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
jagermeister1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:50:
Wordt inderdaad wel tijd voor die demo. Wachten begint bijna ondragelijk te worden. Ik betrap mezelf erop dat, als ik in de gelegenheid ben, ik zo'n 6000 keer per dag opzoek ben naar BF2 nieuws :P Hoe bedoel je obsessie? 8)7 8)

Nog maar ff een potje Vietnam dan... :/
haha jij ook al

maar welke tweaks gebruik jij dan bij bfv, link?? Edit: want zelfs op mijn x800xt draait het nog niet helemaal perfect....

Maar de demo zal zowiezo op een vrijdag uitkomen Ik denk zelf ook de tiende, maar we zullen zien. ik kan iig niet meer wachten en al die filmjes doen daar eigenlijk niet goed aan, dat beeld die effecten en dat ook nog eens dat geluid. Overigens iemand al opgevallen dat je de vogels gewoon hoort fluiten op sommige plekken :p Zit wel goed met die game, moet ook wel na maanden testen ;) Dus bor niet zo sceptisch, maar om eerlijk te zijn is dat bij mij eigenlijk ook pas weg sinds januari/februari van dit jaar toen de eerste filmpjes opdoken :)

[ Voor 44% gewijzigd door dikki dik op 06-06-2005 01:18 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
DeNB3rt schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:33:
[...]

supergame! net eff ook wat hue gedaan.Maar bf2 gaat nog zooveel beter worden.
De mensen die hier zeggen dat bf:v slecht is, kunnen ze daar es argumenten aan geven,want ik snap het niet zo goed, ik speel dit spel nu ongeveer elke dag sinds de release? ;)
Hebben daar zoveel pret mee gehad, een mooie film gemaakt die heel bekend is geworden (the fallen one dus) etc etc...
Het voelt gewoon raar. Die wapens voelen als speelgoed. Op elk voertuig zit zon lelijke neppe plastic schijn. Geluid is lelijk, vooral die van ontploffingen. Ontploffingen zien der niet uit. Je vliegt altijd opzij met een granaat inslag of wat dan ook. Voelt raar aan. Niet te vergeten dat de balans gewoon niet goed is. Teveel heli's en dan ook nog eens dat ze bijna niet uit de lucht zijn te halen meestal ben je dan al dood of heb je simpelweg niks bij je want die guided rockets heb je ook niet echt veel aan. Komt nog wel meer als je hier tegen op kunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

dikki dik schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:13:
[...]

haha jij ook al

maar welke tweaks gebruik jij dan bij bfv, link?? Edit: want zelfs op mijn x800xt draait het nog niet helemaal perfect....
Zie link Epitome :) Verder heb ik niet alles op full gezet. scheelt enorm en ik merk het verschil amper. Het blijft er goed uit zien @ 1280 x 960 32. Lightmaps en shadows staan aan.

Maar goed... Ik ga ervan uit dat BF2 er beter in slaagt om een goede feel te geven. Ik ben het namelijk wel eens met de mensen die zeggen dat BFV vreemd aanvoelt. Slecht wil ik de game absoluut niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DeNB3rt schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:33:
[...]

.
Geen vietnam feel, te kleine maps, vliegtuigen en heli's gemaakt voor de absolute vlieg n00b, heatseakers die de boel verpesten, seat wissel truc in een cobra waar eigenlijk nooit wat aan gedaan is. Saaie maps, slechte "feel" van sommige geweren. Het geheel doet gewoon een beetje "nep" aan. Daarnaast natuurlijk te weinig vernieuwing (het is meer een mod). Nogal wat bugjes als je op een rand van een berg ligt (zie hiervoor ook het vietnam topic waar er meer over is gesproken). Slechte balans op veel maps (bv met heli's tegen grondtroepen) Zo kunnen we nog wel door gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 06-06-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

dikki dik schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:22:
[...]

Het voelt gewoon raar. Die wapens voelen als speelgoed. Op elk voertuig zit zon lelijke neppe plastic schijn. Geluid is lelijk, vooral die van ontploffingen. Ontploffingen zien der niet uit. Je vliegt altijd opzij met een granaat inslag of wat dan ook. Voelt raar aan. Niet te vergeten dat de balans gewoon niet goed is. Teveel heli's en dan ook nog eens dat ze bijna niet uit de lucht zijn te halen meestal ben je dan al dood of heb je simpelweg niks bij je want die guided rockets heb je ook niet echt veel aan. Komt nog wel meer als je hier tegen op kunt :+
ben het hier volledig mee eens.

vooral de ontploffingen, een tank wordt gewoon zwart geblakerd met zo een stom plof geluidje. :r
plus idd die plastic schijn, dat vind ik dus ook. Ook het op en neer bewegen tijdens het lopen doet erg raar aan. BF1942 vond ik een hit, BFV een flop. Mr BF2 zal wel rulen. hoop ik toch! ;)

op games.telenet.be wordt gesproken over een gerucht dat vrijdag om 18u de demo wordt gereleased. Let us hope so! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 76476 op 06-06-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Met de meeste punten moet ik je wel gelijk geven, alleen te kleine maps???

Juist veels te groot man. Wat mij betreft mag het allemaal wel wat compacter. Komt de actie alleen maar ten goede. Ben dus erg blij met het feit dat de mapgrootte in BF2 zich aanpast naar het aantal spelers.

BFV is niet wat ik ervan verwacht had. Neemt niet weg dat ik me er erg mee vermaakt heb. Gisteren ook weer hilarische momenten meegemaakt op 'Rubber Duckie' (public met 60 slots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik meet de waarde van een spel in hoeveel fun uren ik ermee online mee kan doorbrengen. Zolang ik er lol mee beleef door met clanleden te gamen of online alleen te spelen dan vind ik het een geslaagd spel. En of het nu wel of niet 1.5x shaders met biologisch afbreekbare pixels ondersteunt of 98x AA met 12 x antitropische fps filter boeit me niet.

Gameplay en LOL > alle technische nieuwigheden die onze verkopers kunnen aansmeren...

Ik hoop dat ik met BF2, een clan, voip of teamspeak een hoop LOL ga beleven.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Toch erg vervelend dat ik het wel op mijn laptop kan spelen met 9700 en 1.6 Pentium-M en niet op m'n desktop met GF4ti en XP2600... terwijl die toch sneller is voor m'n gevoel.

Terwijl ik HL2 met gemak draai op de desktop en het er nog zeer acceptabel uitziet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

jagermeister1 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:16:
Ben dus erg blij met het feit dat de mapgrootte in BF2 zich aanpast naar het aantal spelers.
Dan moet je toch eens wat beter opletten want die functie is allang geschrapt ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er nou al wat duidelijk over de ingame voice chat? Ik hoor verschillende verhalen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DenniZ schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:52:
[...]

Dan moet je toch eens wat beter opletten want die functie is allang geschrapt ;)
Dacht van niet... een map voor 16 spelers is kleiner als dezelfde map voor 32 of zelfs 64 spelers. ;)

Ok... als je met 8 man in een map voor 64 gaat rondhangen... tja...
Bor de Wollef schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:55:
Is er nou al wat duidelijk over de ingame voice chat? Ik hoor verschillende verhalen namelijk.
Zoals? Wat ik ervan weet is dat het goed werkt en dat je vervelende spelers kunt 'blocken'

[ Voor 40% gewijzigd door jagermeister op 06-06-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

jagermeister1 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:04:
[...]

Dacht van niet... een map voor 16 spelers is kleiner als dezelfde map voor 32 of zelfs 64 spelers. ;)
Hmmm ok maar die map past zich dus niet aan.. hij komt gewoon in 3 smaken, das toch iets anders alsdat de map zich aanpast zoals oorspronkelijk wel de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
seamus21 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:27:
Ik meet de waarde van een spel in hoeveel fun uren ik ermee online mee kan doorbrengen. Zolang ik er lol mee beleef door met clanleden te gamen of online alleen te spelen dan vind ik het een geslaagd spel. En of het nu wel of niet 1.5x shaders met biologisch afbreekbare pixels ondersteunt of 98x AA met 12 x antitropische fps filter boeit me niet.

Gameplay en LOL > alle technische nieuwigheden die onze verkopers kunnen aansmeren...

Ik hoop dat ik met BF2, een clan, voip of teamspeak een hoop LOL ga beleven.
Dat verschilt per persoon. Persoonlijk vind ik het heel wat aan de sfeer toevoegen. Ik loop liever tussen echt uitziende bomen dan tussen vierkante planken ......met een groene kleur. Maar jij bent waarschijnlijk iemand met niet zon geweldige pc en probeer je het jezelf op deze manier goed te praten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

LoL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
jagermeister1 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:16:
Met de meeste punten moet ik je wel gelijk geven, alleen te kleine maps???

Juist veels te groot man. Wat mij betreft mag het allemaal wel wat compacter. Komt de actie alleen maar ten goede. Ben dus erg blij met het feit dat de mapgrootte in BF2 zich aanpast naar het aantal spelers.

BFV is niet wat ik ervan verwacht had. Neemt niet weg dat ik me er erg mee vermaakt heb. Gisteren ook weer hilarische momenten meegemaakt op 'Rubber Duckie' (public met 60 slots)
die hilarische momenten daar staat de bf reeks toch wel bekend om denk ik, maar als je echt serieus wil gaan spelen heb ik het idee dat dat niet mogelijk is in bfv. Tuurlijk kun je mensen neerschieten, maar lang hou je het niet echt vol vanwege die enorme hoeveelheid aan helicopters.

Idd de mappen zijn te groot wanneer je bijvoorbeeld met 10 spelers speelt, zeker in vietnam waar je ook nog eens minder opvalt. Het zal dan vooral zijn helicopter tegen helicopter zijn of mensen neerschieten die een vlag proberen te veroveren. Maar met 64 spelers is de map toch meestal weer net iets te klein/chaotisch. Bij bf42 lijkt dit van veel mindere invloed, waarschijnlijk vanwege de veel kleiner hoeveelheid bomen en mogelijkheden om je te verschuilen. Bij bf2 is het dan ook zeker goed dat je verschillende map grote's heb. Aangezien de mogelijkheid tot verschuilen nog iets uitgebreider lijkt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95326

Ik vind het belachelijk, dit is wat ik net op een ander forum heb gepost.
Waarom kan je het spel niet met een Geforce 4TI spelen??

Wow i was actualy planning on downloading the demo..
I have BF1942 since the day it came out. it was fun for 3 days [Embarrassed]

**Notice**

But guess what, i read a topic and it said you will not be ABLE TO PLAY WITH A GEFORCE 4 SERIES CARD. [Eek!] I dont know if its realy true but if it is...it came from a spanish EA site.

I have a Gf4 Ti 4200 wich makes sports out of a ****ing FX5200,5500 and equals with a 5600?
But hell, i Cannot play the damn game with a ti 4200. [Eek!]
So if i wanna play BF2 i would have to upgrade my card wich will basicly cost me 100$$ ore i will be
Downgrading because a FX5200 MIGHT Cost 50$ but it would Lower MY Performance in every game i have.
Nsist on Nvidia yeright. Not to forget alot of people still have the Geforce 4 TI series because the perfomance isnt bad. Just [Mad] about this.

So people who are planning to download the demo/buy the game check system spec's ore you might not be able to play at all.

Minimum system spec's:
CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DenniZ schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Hmmm ok maar die map past zich dus niet aan.. hij komt gewoon in 3 smaken, das toch iets anders alsdat de map zich aanpast zoals oorspronkelijk wel de bedoeling was.
Ja maar hoe wil je dat doen dan? Spelers komen en gaan... moet de map dan ook continu van grootte veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 95326 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:47:
Ik vind het belachelijk, dit is wat ik net op een ander forum heb gepost.
Waarom kan je het spel niet met een Geforce 4TI spelen??
*knip*
Omdat ze er dingen in verwerkt hebben die de geforce 4 niet aankan....
Waarom doet iedereen er zo moeilijk over? Koop gewoon een sapphire 9800 pro voor 130 euro. Gelijk stuk hogere framerates..
Zijn ze verplicht ofzo jouw oude kaart te ondersteunen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Precies..

Ik heb nog een Pentium II 350 MHz met een Diamond Monster II Voodoo kaartje... Gaat het daar niet op draaien? Damn... hoe durven ze. :(

edit:
Om mijn uitspraak ietwat te nuanceren... Natuurlijk is het vervelend als nu net jouw kaart niet wordt ondersteund. Gelukkig is het wel zo dat dat vooruitgang betekend. Als ze altijd maar rekening moeten houden met 'oude' kaarten, dan is het eind zoek en zal er nauwelijks vooruitgang merkbaar zijn. Ik begrijp ook wel dat niet iedereen het geld heeft om een nieuwe kaart te kopen, maar goed.. that's life.

[ Voor 59% gewijzigd door jagermeister op 06-06-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

En spellekes spelen op een PC is nou eenmaal duurdan dan op een console, dat zal altijd wel zo blijven. En nu ik het er toch over heb, ik heb ook €50 betaald voor wat extra RAM, omdat dat nou eenmaal aanbevolen was. BF2 kost voor mij dus sowieso meer dan €100.
Je moet gewoon bedenken of je zo gek bent om je aan te passen aan de spellen. Ik heb het er in ieder geval voor over, omdat ik voor 99% weet dat ik er veel fun aan beleef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Enige dat ik nu nog moet weten... hoe is de kwaliteit van de voip integratie?
Als het cs kwali is dan is het nutteloos, dan vraag je 10x wat iemand zei en dan weet je het nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hidde schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:39:
Enige dat ik nu nog moet weten... hoe is de kwaliteit van de voip integratie?
Als het cs kwali is dan is het nutteloos, dan vraag je 10x wat iemand zei en dan weet je het nog niet..
Tja.. dat is iets wat we snel zullen merken. En anders wordt het toch gewoon ouderwets Ventrilo of TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43

greatgonzo

schit-te-rend!

is er ergens bekend wat BF2 beter gaat draaien, een X800 XL, of een Geforce 6800 Ultra?

Ik zit namelijk hiertussen te twijfelen:
Club3D Radeon X800 XL € 314,01
Gainward 6800 GT Golden Sample €289 (deze is gegarandeerd te klokken tot ultra speeds)

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 06-06-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:34
inmiddels is er ook informatie over de eerste server-management utitlity:http://www.bf2cc.com/index.htm

maar bedenk hierbij het volgende:
http://www.doomsdaywarriors.com/showthread.php?t=207
Just a word of caution to any server providers that are considering this tool:

The developer of this tool (Brandon) used to provide a similar utility for Bf42 called BFCC, and charged $25 for the license. The tool wasn't very reliable and once BF42 vers 1.61 was released, his BFCC application stopped working altogether. It took about 4-6 weeks for a 1.61 compatible tool to come out, and it had more flaws than an unrehearsed George-Dubbya speech.

Brandon may have improved since then - but I would recommend getting a 30-day trial version to see if it actually works as it should before paying any $$ for it.

Unfortunately - DICE didn't do much research when selecting a server tool developer - so this guy is getting first dibs at developing something for BF2.

The best and most reliable BF server administration tools we've seen are the following:

BF Server Manager from Blackbagops (BBO) or
HLSW from HLSW

Both are free and highly reliable. Neither of them have released any information on their development efforts to support BF2, outside of idle chatter in their forums - but you can rest assured that they will.

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02
greatgonzo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:50:
is er ergens bekend wat BF2 beter gaat draaien, een X800 XL, of een Radeon 6800 Ultra?

Ik zit namelijk hiertussen te twijfelen:
Club3D Radeon X800 XL € 314,01
Gainward 6800 GT Golden Sample €268 (deze is gegarandeerd te klokken tot ultra speeds)
Als ik hier kijk, scheelt het niet heel veel... maar de ultra is sneller

Maar waar haal jij een Radeon 6800 Ultra vandaan. Moet een Nvidia 6800 Ultra zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

my bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 16:13

rally

Deyterra Consultancy

bertenernie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:31:
En spellekes spelen op een PC is nou eenmaal duurdan dan op een console, dat zal altijd wel zo blijven. En nu ik het er toch over heb, ik heb ook €50 betaald voor wat extra RAM, omdat dat nou eenmaal aanbevolen was. BF2 kost voor mij dus sowieso meer dan €100.
Je moet gewoon bedenken of je zo gek bent om je aan te passen aan de spellen. Ik heb het er in ieder geval voor over, omdat ik voor 99% weet dat ik er veel fun aan beleef :)
Ik heb net een nieuw systeem gekocht. Mede voor BF2 heb ik er ook extra geld in gestoken voor (o.a.) extra geheugen. Feit is dat na verloop van tijd je toch echt geld moet uittrekken voor het upgraden van je systeem om de nieuwste games te kunnen blijven spelen.
Dit is helaas gewoon een voldongen feit waar je niet omheen kunt. Als je het "belachelijk" vind dat je extra geheugen/ nieuwe videokaart o.i.d. nodig hebt om de nieuwste games te kunnen spelen, realiseer je dan dat het min of meer onze eigen schuld is.
"Wij" vinden het maar wat mooi als er nog mooiere graphics, nog soepeler over het beeld rollen, met nog meer personen online te gamen.
Wil je die kosten niet maken... simpel. Blijf dan spelen wat je altijd al speelde.
NOFI uiteraard :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Ik ervaar enige stress

I WANT MY DAM NEW COMPUTER! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Voor de menschen die nog een geforce 4 ti hebben: Een geforce 6600 GT (AGP) kost 180 euro. Je oude videokaart is 50 euro waard bij de t.net vraag en aabod. Netto kosten: 130 euro.

Qua snelheid zit de Nvidia 6600 GT tussen de Ati 9800 XT en de Ati X800 pro . Met deze kaart is je pc een factor 4x zo snel, dus waar praten we over. Eventueel upgrade je meteen naar 1 GB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

En toevallig heb ik een 6600GT en 1 GB ram :) wel speciaal voor BF2 512 ram erbij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wwillem schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:50:
Voor de menschen die nog een geforce 4 ti hebben: Een geforce 6600 GT (AGP) kost 180 euro. Je oude videokaart is 50 euro waard bij de t.net vraag en aabod. Netto kosten: 130 euro.

Qua snelheid zit de Nvidia 6600 GT tussen de Ati 9800 XT en de Ati X800 pro . Met deze kaart is je pc een factor 4x zo snel, dus waar praten we over. Eventueel upgrade je meteen naar 1 GB ram.
tief er 100 euro extra tegen aan, en je kan nog mee tot unreal tournament 2007 (6800GT of X800 XL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
greatgonzo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:59:
[...]

tief er 100 euro extra tegen aan, en je kan nog mee tot unreal tournament 2007 (6800GT of X800 XL)
en je kan alles op high spelen :) met een x800pro schijnt het met high niet helemaal vlekkeloos te lopen. Dit was iig zo vijf weken voor de release, om welke build het ging weet ik niet. Maar het is natuurlijk maar net hoeveel je er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metal schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Omdat ze er dingen in verwerkt hebben die de geforce 4 niet aankan....
Waarom doet iedereen er zo moeilijk over? Koop gewoon een sapphire 9800 pro voor 130 euro. Gelijk stuk hogere framerates..
Zijn ze verplicht ofzo jouw oude kaart te ondersteunen? :/
En de Radeon 8500 series worden wel ondersteund :/
Ik dacht dat de Geforce 4 Ti nog nieuwer was dan dat maar misschien vergis ik me gigantisch.

hmmm, okey.
Ik probeer de demo wel gewoon, en zie wel wat er gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 95326 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:26:
[...]

En de Radeon 8500 series worden wel ondersteund :/
Ik dacht dat de Geforce 4 Ti nog nieuwer was dan dat maar misschien vergis ik me gigantisch.
Beide kaartjes komen uit dezelfde periode (3 jaar terug dus). 't Maakt niet uit hoe oud die is, als je kaart maar pixel shader bladiebla 1.4 ondersteunt. Dat doet mijn trouwe gf4 ti niet, dus zal een nieuwe eigenaar hem liefdevol moeten gaan verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:We zitten hier nog steeds in Softe Goederen. Dat betekent dat je voor al je hardware aangelegenheden in Harde Waren moet zijn.

Dit topic gaat over het spel. Niet over jouw systeem. Ook niet als dat systeem dit spel moet gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 10:06
De geforce 4 is inderdaad nieuwer dan de ati 8500 serie, maar als je Half life 2 op een Voodoo II kan draaien, moet het ook mogelijk zijn om BF2 op een Geforce 4 te draaien. Het is maar net wie wil er veel tijd in steken om het voor elkaar te krijgen.

Mijn TI 4600 blijft nog lekker even zitten en zal noway speciaal voor BF2 geupgrade worden, ik kan Half Life 2 zelfs nog goed draaien.
Maar ik verwacht niet veel van BF2, zal wel typisch weer z'n afgeraffelde EA game worden die zoveel mogelijk geld in het laadje moet brengen. :r

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaming247 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:38:
De geforce 4 is inderdaad nieuwer dan de ati 8500 serie, maar als je Half life 2 op een Voodoo II kan draaien, moet het ook mogelijk zijn om BF2 op een Geforce 4 te draaien. Het is maar net wie wil er veel tijd in steken om het voor elkaar te krijgen.

Mijn TI 4600 blijft nog lekker even zitten en zal noway speciaal voor BF2 geupgrade worden, ik kan Half Life 2 zelfs nog goed draaien.
Maar ik verwacht niet veel van BF2, zal wel typisch weer z'n afgeraffelde EA game worden die zoveel mogelijk geld in het laadje moet brengen. :r
Eindelijk iemand die me begrijpt, thanks

En dan zetten ze nog het logo eronder van Nvidia.

Mwha veel plezier met de game, als ik hem niet kan spelen hou ik het lekker op C&C Renegad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Laten we dan maar niet weer vallen in het oude ritme :) . Videokaartje hier, vragen daar, volgens mij is dat dan ook niet de bedoeling. Om het over een andere boeg te gooien:

Is hier in dit topic iemand die van plan is om een servertje voor BF2 op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gaming247 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:38:
Vast wel weer :O
bertenernie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:51:
Laten we dan maar niet weer vallen in het oude ritme :) . Videokaartje hier, vragen daar, volgens mij is dat dan ook niet de bedoeling. Om het over een andere boeg te gooien:

Is hier in dit topic iemand die van plan is om een servertje voor BF2 op te zetten?
Er was iemand die een servertje met de demo wilde gaan opzetten. Ik weet alleen niet meer wie dat was... :/ :D

[ Voor 48% gewijzigd door jagermeister op 06-06-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

jagermeister1 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:52:
[...]
Er was iemand die een servertje met de demo wilde gaan opzetten. Ik weet alleen niet meer wie dat was... :/ :D
[rml]DesertShooter in "[ PC] Battlefield 2 - deel III"[/rml]

:)

owja, geen dank ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-06-2005 19:55 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

epo

Als ie uit is host ik wel een servertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
bertenernie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:51: Om het over een andere boeg te gooien:

jup, mijn in duitsland geplaatste amd64 3000+ gaat over op BF2 als de linux server er is. Geinige is dat ik'm al vanaf januari gehuurd heb en dat nu de specs exact overeenkomen met 't advies voor 'n 64 slot player server. Op dit moment draait er nog Firearms 3.0 (HL-mod) en DC-Final (BF1942) op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik verwacht niet dat er veel 64 pub's komen :( Om te huren liggen de prijzen tegen de 100 euro aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Laatst online: 18-06 18:27
Netjes, wij gaan proberen de demo op een free_bsd server te installen. Deze voldoet aan de minimum specs we gaan alleen een extra latje van 256mb erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ik heb een colocated server waar ik in ieder geval voor mijn clan een 32 slot BF2 server ga draaien. Uiteraard zijn jullie daar allen van harte welkom. Ik zal zodra de demo uit is hier het IP posten. Mocht m'n server capaciteit over hebben, dan valt er misschien iets te regelen m.b.t. een GoT server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat zou heel vet zijn :)

Geldt dat ook voor de demo of alleen voor de full?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DenniZ schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:43:
Dat zou heel vet zijn :)

Geldt dat ook voor de demo of alleen voor de full?
De seconde dat de demo uitkomt stamp ik 'm via 100mbit binnen en gooi ik direct een server online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Betersss!! Servers zat zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kreeg net een mailtje van xfire, met als onderwerp : BF2 demo on xfire servers for download! (oid) dus ik dacht dat de demo er al was :( (maar het was alleen als aankondiging)

niet dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

o rey schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:06:
Ik kreeg net een mailtje van xfire, met als onderwerp : BF2 demo on xfire servers for download! (oid) dus ik dacht dat de demo er al was :( (maar het was alleen als aankondiging)

niet dus ;(
die kreeg ik ook, ik dacht ook eff dat ze hem al hadden maar helaas niet :(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:36
Ik heb em gepreordered bij de dynabyte, dus als het wat is kan ik em als het goed is afhalen :)
Bedoeling is om hem te spelen op Drome, die heeft er trouwens als een van de eersten in Europa een compo mee (waar ik niet aan meedoe). Hopen dat mn 9700pro het nog een beetje vlot trekt op acceptabele instellingen :) lijkt me iig een coole game

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Jeetje, de hardware shops mogen de jongens van dice en EA wel dankbaar zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 17-06 23:19

The_Scarabial

MTB for life!

ik kan niet wachten meer, ik wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97653

Is er een formul of een andere manier om uit te rekenen, hoe veel bandbreete een BattleField 2 Server trekt per speler.
Bij cod heb dit handige dingtje http://www.xtreme-terror.net/maxrate/ , is er ook zoe iets voor BattleField 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Epitome schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:52:
Is een headset het enige wat je extra krijgt bij zo'n commander editie?

Of komt BF2 dan in een luxere verpakking, zoals bij HL2 SE? :?
De headset is helaas het enige wat je extra krijgt. Het is BTW een Logitech Internet Chat.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-06 14:13

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Anoniem: 97653 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:59:
Is er een formul of een andere manier om uit te rekenen, hoe veel bandbreete een BattleField 2 Server trekt per speler.
Bij cod heb dit handige dingtje http://www.xtreme-terror.net/maxrate/ , is er ook zoe iets voor BattleField 2.
offtopic:
Voor jouw domeinnaam kan ik maar 1 smilie bedenken: _o_ Maar dat kan ook komen omdat ik de gelijknamige CD (waarvan ik de cover ook voorbij zag komen op je website ;)) helemaal grijs gedraaid heb :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
Anoniem: 97653 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:59:
mijn server-provider heeft zoiets online staan. zal even zoeken....

http://www.ngz-server.de/rootserver/rootserver.php# in 't eerste vensten in't midden, onderaan: kleines tool

-heb 2000Gb limiet.... geen idee wat ik moet doen om dat op te maken... 64 slot server misschien?-

[ Voor 10% gewijzigd door DW-ike op 07-06-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
DW-ike schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:08:
[...]
-heb 2000Gb limiet.... geen idee wat ik moet doen om dat op te maken... 64 slot server misschien?-
army of GoT BF42 server draaide >1 GB per uur als ie vol was..... 10 vs 10.

als je de server maar vol krijgt is die data zo op.
en anders maak je een mirrortje van de demo voor ons :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 00:38
fsfikke schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:00:
[...]

De headset is helaas het enige wat je extra krijgt. Het is BTW een Logitech Internet Chat.
Hoe weet je dat je die krijgt? Is het gewoon zo'n rode/zwarte of staat er nog iets van bf2 ofzo op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Weet iemand trouwens hoe laat de demo ongeveer verschijnt?
Ik heb vrijdag vrij dus dan zou het heel mooi uitkomen als het in de ochtend is.
amd_at_primus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:16:
[...]

Hoe weet je dat je die krijgt? Is het gewoon zo'n rode/zwarte of staat er nog iets van bf2 ofzo op?
dit zou hem zijn:
http://rocko.csuchico.edu/~who/bf2headset1.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Toet3r op 07-06-2005 07:51 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

maaarten schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:43:
Weet iemand trouwens hoe laat de demo ongeveer verschijnt?
Ik heb vrijdag vrij dus dan zou het heel mooi uitkomen als het in de ochtend is.
Ik denk eind middag Amerikaans tijd (oost of west)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Op gamespot.com staat een hands-on bespreking. Goed is te zien dat ze het volgende schrijven.
''We were also very nervous about the game's performance, but it ran well at high detail on a 3GHz machine with an older Radeon 9800 Pro video card''.

Ze schrijven ook dat ze meer dan 1 gb aan geheugen hadden en dat toen zelfs de laadtijden nog aardig lang waren.

Meer upgrade qua geheugen dan videokaart nodig blijkt wel.

(Bron: http://www.gamespot.com/p...d2/preview_6127034-3.html )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 07-06-2005 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
eigenlijk eigenaardig dat ze hier in europa wél de headset erbij geven maar niet, zoals in de verenigde prostaten, de tegoedbon voor de Zboard keyset. Dat was nu juist de reden dat ik de commander edition besteld had, headsets heb ik er al 4 van liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:16:
Op gamespot.com staat een hands-on bespreking. Goed is te zien dat ze het volgende schrijven.
''We were also very nervous about the game's performance, but it ran well at high detail on a 3GHz machine with an older Radeon 9800 Pro video card''.

Ze schrijven ook dat ze meer dan 1 gb aan geheugen hadden en dat toen zelfs de laadtijden nog aardig lang waren.

Lange laadtijden, dat herinnert me aan bf1942 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Ik weet niet of je dat filmpje van die Vlamingen hebt gezien (Area51??)
Maar die laadtijden daar ging ook wel naar de 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Ja klopt was mij ook opgevallen , belachelijk eigenlijk lange laadtijden is niet leuk... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Het laden van de maps heeft altijd al lang geduurd. In BF:V heeft het enorm geholpen door er 512 MB RAM bij te prikken. Laadtijden maken mij niet zo heel veel uit. Als de game verder goed is, dan kan ik het hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door jagermeister op 07-06-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

jagermeister1 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:24:
Het laden van de maps heeft altijd al lang geduurd. In BF:V heeft het enorm geholpen door er 512 MB RAM bij te prikken. Laadtijden maken mij niet zo heel veel uit. Als de game verder goed is, dan kan ik het hebben.
En als je aan het gamen bent met meerdere mensen en tijdens het laden nog zit na te praten over het vorige potje zijn die laadtijden zo voorbij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

amd_at_primus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:16:
[...]

Mailtje naar Dynabyte :Y)
Hij zei niets over speciale BF2 editie oid dus ik denk het niet :/

Maar ik weet niet of Dynabyte nou gewoon een headset erbij doet of dat dat een pakket van EA is.

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 07-06-2005 09:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nadeel van die lange laadtijden is dat je vaak later spawnt dan mensen met meer RAM en je dus naar die Heli kan fluiten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Heb je mooi de tijd een peukie te doen... ik heb er niet zoveel problemen mee, die maps zijn natuurlijk huge en vergeet niet dat we vroeger stukje bij beetje moesten laden en dat is ook niet fijn voor je PC :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 21:56
Gisteren mijn PC opnieuw geinstalled. Tevens geheugen eens getuned en verse drivers. Ik ben er klaar voor maar hoop dat de demo eigenlijk al eerder dan vrijdag uitkomt. Ik bedoel, ze weten dat iedereen nu al kwijlt dus geef ons dat dan!

Maar de vraag had ik al eerder gesteld zonder antwoord: weet iemand of je in BF2 bepaalde classes kan uitschakelen? Op mijn dedicated server wil ik graag BF2 draaien maar zonder snipers danwel snipers limiteren tot 1 a 2 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
woei,super.
Kheb er dus toch goed aan gedaan een niet al te dure video kaart te kopen >:)
Een 6600gt met 128mb ram, maar waarom raden ze dan 256mb aan?
als een r9800pro met 128mb ram het al aankan?
Ik wacht hier nu al een half jaar ofzo, op die demo, begin wel lichtjes door te draaien :X

Als er een GoT team komt, hoe gaat dat dan in zen werk? Ik zit al in een belgisch team, of is dit just 4 fun? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jagermeister1 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:35:
Nadeel van die lange laadtijden is dat je vaak later spawnt dan mensen met meer RAM en je dus naar die Heli kan fluiten :Y)
Laadtijden zijn ook nogal afhankelijk van je harddisk. Uiteindelijk moeten de gegevens hiervanaf gehaald worden.

Met een gedefragmenteerde raptor gaat t een stuk sneller dan met een 5400rpm

Denk dat 1gb echt wel genoeg is en dat met een snellere hd meer winst is te halen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeNB3rt schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:19:
[...]
Als er een GoT team komt, hoe gaat dat dan in zen werk? Ik zit al in een belgisch team, of is dit just 4 fun? :7
Wie weet wordt het wel zoiets als Jointtweakers. Zie de JointOps startpost voor meer info:
[rml][ PC] Joint Operations: Typhoon Rising / Escalation - Deel 4[/rml]
Help!!!! schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Laadtijden zijn ook nogal afhankelijk van je harddisk. Uiteindelijk moeten de gegevens hiervanaf gehaald worden.

Met een gedefragmenteerde raptor gaat t een stuk sneller dan met een 5400rpm

Denk dat 1gb echt wel genoeg is en dat met een snellere hd meer winst is te halen.
Ja precies, al denk ik dat het merendeel geheugen gerelateerd is. Bij mij is de laadtijd met 75% afgenomen na het bijprikken van 512MB

[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 07-06-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Er moet zeker weer zoiets op poten gezet worden als -JT- :)

Helaas was ik toen nog gebanned :( en kon ik dus niets op het forum posten. Wel een aantal keer meegespeeld natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jagermeister1 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:02:
Ja precies, al denk ik dat het merendeel geheugen gerelateerd is. Bij mij is de laadtijd met 75% afgenomen na het bijprikken van 512MB
De winst van 512 naar 1024 is ook duidelijk merkbaar maar van 1024 naar 2048 lijkt me minder grote invloed hebben. Vooralsnog ga ik er geen 1024 bijzetten. Is me te kostbaar en 4 banken gevuld wil ook nog wel ns tot problemen/prestatieverlies leiden.

Echter ben benieuwd naar ervaringen van gelukkigen met 2048 bij BF2 :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:16:

Ok, dit doet mij besluiten toch te wachten met de upgrade van mijn videokaart... Als ze high spelen met een 9800 pro, moet medium met een 9600 pro te doen zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90308

ik draai wel wat benchmarks al bf2 uit is....
ik werk nu namelijk nog met 512mb RAM pc2700, maar dit verandert strax in 2048 Meg DC pc3200.
helaas krijg ik dit geheugen alleen als k slaag voor mn opleiding.
aangezien k nu voldoende sta zal dit niet zo'n probleem zijn, maar de uitslag komt pas de 30e.

ik heb dus mooi de tijd om even te testen met 512meg

ik hoop overigens wel dat het wat draait op mn systeem
p4 2.4ghz, Ati radeon 9500pro. ik hoop dus op medium....... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 90308 op 07-06-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Anoniem: 90308 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:48:
ik draai wel wat benchmarks al bf2 uit is....
ik werk nu namelijk nog met 512mb RAM pc2700, maar dit verandert strax in 2048 Meg DC pc3200.
helaas krijg ik dit geheugen alleen als k slaag voor mn opleiding.
aangezien k nu voldoende sta zal dit niet zo'n probleem zijn, maar de uitslag komt pas de 30e.

ik heb dus mooi de tijd om even te testen met 512meg

ik hoop overigens wel dat het wat draait op mn systeem
p4 2.4ghz, Ati radeon 9500pro. ik hoop dus op medium....... ;)
ik heb een soortgelijke systeem maar dan met een 9600 ik hoop dan ook dat ik het op medium kan spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

is 2048 niet overkill? 1024 lijkt me genoeg? Kun je dan niet beter die ~100 euro opsparen voor een toekomstige videokaart upgrade?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)