[PC] Battlefield 2 - deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.455 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:54
Ik mis denk ik net de demo.....staat tegenover dat ik vanaf zaterdag lekker 3 weken lig bruin te bakken aan de Costa Blanca.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Crawl NL schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 07:27:
Ik mis denk ik net de demo.....staat tegenover dat ik vanaf zaterdag lekker 3 weken lig bruin te bakken aan de Costa Blanca.........
dan had ik het wel geweten ;) Costa, here i come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Crawl NL schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 07:27:
Af en toe GoT checken vanuit een I-net café. Wij houden je wel op de hoogte over onze ervaringen met de Demo en de full ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het even nuttig aub. Het is niet ontopic genoeg om te melden dat je de demo misschien gaat missen omdat je op vakantie gaat. Zie ook de topic waarschuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je een Topic Report plaatsen of mij of een van m'n collega's een mailtje sturen

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me ingeschreven voor de launchparty ( waar ik achteraf niet naar toe kan ) maar nu krijg ik een mailtje van Battlefield2@launchparty.nl maar daar staat geen tekst in .. alleen: Systeemeisen en Battlefield 2 Demo ...

wat houd dit nu in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe es ctrl-a en nu kan je de text lezen :*)

weet niet hoe t kan, maar hij geeft bij mij de text ook niet weer..

t mailtje staat btw wat posts eerder hier ook wel

ook geen party voor mij dus

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Geen party voor mij. Jammer. Wie wel ?

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon2107 op 09-06-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stukje uit de IGN faq.
Q: What about the demo? When is the demo coming out? I want to play!

A: We understand that it will be released this Friday, June 10th. The precise time is unknown, but it will probably be around 12 noon Pacific Time. As with previous Battlefield demos, it will contain one map. No, we don't know which map it will be.
Bron

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 09-06-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 07:45
Alvast een opwarmertje..

http://www.xs4all.nl/~atvank/images/demo.jpg

Met dank aan [JF] Krunk van de Justice Friends clan..
Btw. we zoeken nog een Val Hallen voor onze BF2 squad.

http://krunkandglory.tk

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens als ik eerlijk moet zijn dan zal je echt een bakbeest van een systeem moeten hebben voor dit spel?(MAAR OM EERLIJK ET ZIJN ZAL UT WEL MEEVALLEN)

want met doom 3 was die hype nog erger geloof ik(en die liep ook wel aardig op je systeempje:))

Q: Does it run okay on a middle-of-the-road machine, or am I effed?

A: I'd say you should be okay with a 2.0GHz P4 (or Athlon equivalent), 512MB of RAM, a DVD drive, and a Radeon 9600XT or GeForce 5700 series card. But I would strongly recommend having 1GB of RAM.

Q: I have a 9600SE or GeForce 6200. Those should be good enough, right?

A: Well, the game will play, but that tier of performance is not ideal. It won't look like it does in the footage we've posted.

Q: Does the game support non-traditional screen resolutions and ratios?

A: Yes, but you will have to manually edit a config file.

Q: Are the menus locked into 800x600?

A: No, they scale to your chosen resolution.

Q: So what rigs are you guys playing it on, then?

A: We were playing on Alienware 3.0Ghz P4 rigs with 1GB of RAM. I had a 6800GT and Dan had an X800. The next day, however, we got a set of Dell XPS Gen 4 rigs with 3.4GHz P4s, 2GB of RAM, and SATA 160GB drives. PCI Express 6800s (non-GT or Ultra). We probably would have popped for the next tier of videocard, but there was only one additional tier to choose from, and it cost $400 more. In light of the next generation of cards coming out soon, we stuck with the vanilla 6800 cards. With the extra 1GB of RAM, load times seem a lot better, and in-game performance feels a lot smoother. Upon entering a map, it appears that system still has to cache some map data and such, which is where the extra memory comes in very handy.

Q: And how did the game run?

A: Ran it at 1280x960 with 4xAA and all in-game settings maxed out with the 6800GT rig, and it felt pretty smooth (as well as looking awesome). The game actually looks pretty good on medium settings, so I don't think you'll have to blow $500 on a new card just to make the game look neat. The vanilla 6800 rig seems to perform almost as well. I should mention that we're also using beta drivers supplied by EA—the newest official drivers exhibit some ground texture flashing. I expect that nVidia will have a new official release in time for the game's retail debut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de begin post verandert ofzow.
ik las eerst dat mijn vga(fx5200) niet in het rijtje stond,en nu staat die er wel opeens bij :P
ben ik effe blij,ik wou net een 6800ultra kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:53:
ik las eerst dat mijn vga(fx5200) niet in het rijtje stond,en nu staat die er wel opeens bij :P
Reken er maar niet op dat BF2 soepel zal draaien op jouw FX5200.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:53:
Alle videokaarten die uit zijn voor de consument die pixelshaders >= 1.4 ondersteunen staan erin en moeten eigenlijk gewoon werken.

Alleen dat lijstje wat er eerder in stond (en wat je ook op diverse andere plaatsen kunt vinden) dat zijn de videokaarten die EA/DICE officieel ondersteunen. Kunnen verschillende redenen zijn zoals bijvoorbeeld dat dit de kaarten zijn waarmee ze goed getest hebben.

Maar goed het gaat weer over hardware wat nogal wat irritatie kan geven aan sommige users :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Waarschijnlijk draai jij met een FX5200 25 fps terwijl alles op het laagst staat dan.
Kan je het wel spelen maarja toch eigenlijk ook weer niet ;)
Misschien had EA daarom de grafische kaart er niet tussen staan.
Of ze hebben de game meer compatibiliteit gegeven waardoor het beter draaid op oudere modellen.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:44
Is dat interview nou 'officieel', en krijgen we de demo morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

N-Freak schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:24:
Is dat interview nou 'officieel', en krijgen we de demo morgen?
Dat is geen interview. Dat is een FAQ van IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:44
jagermeister1 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:46:
[...]

Dat is geen interview. Dat is een FAQ van IGN.
Sorry, ik herformuleer mijn vraag:

Is die 'FAQ' betrouwbaar/officieel, dat we de demo daadwerkelijk morgen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

RAZORDUDE schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:47:
Ik ben benieuwd hoe het draait bij mij met Windows 2000.
Ik haal wel nog even een gig geheugen dr bij ;) .
BF2 draait alleen op Windows XP. Lees die FAQ van IGN maar nog eens een keer goed door.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Energy99 op 09-06-2005 14:58 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

N-Freak schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:51:
[...]

Sorry, ik herformuleer mijn vraag:

Is die 'FAQ' betrouwbaar/officieel, dat we de demo daadwerkelijk morgen krijgen?
Opzich is de kans best groot, maar op dit moment is het gewoon zo dat niemand het zeker weet. Zelf denk ik dat het goed mogelijk is dat de demo pas maandag komt. Ná de releaseparty dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jagermeister1 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:35:
[...]

Opzich is de kans best groot, maar op dit moment is het gewoon zo dat niemand het zeker weet. Zelf denk ik dat het goed mogelijk is dat de demo pas maandag komt. Ná de releaseparty dus. :)
Zou een releaseparty in Nederland zo belangrijk zijn dat ze hierom de demo zouden uitstellen voor de rest van de wereld? Ik denk het niet echt, bovendien valt 12 juni op een zondag de meest dooie dag van een week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Zou een releaseparty in Nederland zo belangrijk zijn dat ze hierom de demo zouden uitstellen voor de rest van de wereld? Ik denk het niet echt, bovendien valt 12 juni op een zondag de meest dooie dag van een week :P
Dat niet nee, maar zou EA Nederland haar releaseparty's niet vóór de release van een Demo kunnen plannen?

Ik bedoel... beide is mogelijk. Ik sluit vrijdag a.s. zeker niet uit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Release party is niet alleen in Nederland ook in Belgie en ik verwacht ook in alle andere landen van de wereld...
Behalve landen waar geen Economie is natuurlijk :o

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah wat ik eigenlijk ook wou zeggen met die meest dooie dag van de week is dat het al zo kort van tijd is tot de final release, wat voor belangrijke/bijzondere/nieuwe informatie willen ze nog geven t.o.v. wat er nu al beschikbaar is? Mij zal het niets kunnen schelen iig, mede omdat het niet meer zolang duurt voordat we het zelf kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW-ike
  • Laatst online: 06-07 18:44
Energy99 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:57:
[...]

BF2 draait alleen op Windows XP. Lees die FAQ van IGN maar nog eens een keer goed door.. ;)
Dan heb je zeker niet naar het interview bij giga.de gekeken gisteravond. Daar werd het namelijk uitgelegd: aangezien MS geen support meer geeft aan Win2K, kan EA ook geen ondersteuning verlenen voor problemen bij Win2K. Als het bij jou onder Win2K loopt is dat prettig, als het niet loopt kan EA niets voor je doen....
Da's dus wat anders als: "het loopt niet onder Win2K"

[ Voor 2% gewijzigd door DW-ike op 09-06-2005 16:30 . Reden: typo ]

Why run? you'll only die tired......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
demo komt er vandaag nog aan voor game spy leden:

http://www.gamespyarcade.com/promotions/bf2/landing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die gamespy website:

Then stay with us to download the demo-and get the latest news, videos, and much more. Plus see how good you get on our ladders and servers.

Er staat dus niet dat de demo er zal zijn om 4 pst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 19:15
Kortom: niet-leden hebben hem vandaag ook.
ik wil hem best op gbit .nl hosten als ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Er is een alleen een developer chat. Je moet het wel erg optimistisch lezen als je eruit wilt halen dat er ook een demo aan vast zit volgens mij :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dus de demo komt vandaag al uit???

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met "Then stay with us" bedoelen ze eerder mee dat je op de website moet blijven kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ga er maar niet vanuit. Zal wel ergens morgenavond worden. SNIK....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmmm jammer :)

Dan maar wachten tot morgen, ik weet wel wat ik morgenavond en de rest van het weekend doe in ieder geval :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
vraagje,

ben op zoek naar "de" Theme Song van Battlefield, die ook half terugkomt in de nieuwste trailer die niet echt nieuw meer is maargoed. Allejezus ik krijg echt kippevel van die trailer, zo vet gewoon..

enfin ik zoek dus de volledige theme song (die ook in 1942 intro zat) alleen de versie van 1942 is anders iig deze klinkt een stuk beter. Heeft iemand hier een goeie versie van of weet hij waar die te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik kan er nog niet over uit hóe relaxed dít is:
"We were also very nervous about the game's performance, but it ran well at high detail on a 3GHz machine with an older Radeon 9800 Pro video card. However, you will definitely want to beef up on your memory, as this is definitely a game that could use it. Our test systems had more than 1GB of RAM"
Alleen dat vele RAM doet mij wantrouwen :|

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
Ik moet zeggen dat ik de specs wel erg hoog vindt, maar het zal wel blijken mee te vallen als die uiteindelijk uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de specs juist meevallen :) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:42:
Ik vind de specs juist meevallen :) O+
Een 3GHz vind jij meevallen? Wat voor machine heb je thuis staan dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch allang bekend dat de demo pas morgen komt? ik snap ook niet al die ophef erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P4 3 ghz, 1gb RAM, 6800 gt.

Dat is echt niet speciaal hoor.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:53:

Zoals je ziet wel |:(
En het is nou niet echt boeiend voor de rest van GoT dat jij het niet bijzonder vind :Z

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:53:

Ik denk dat er heel veel mensen over zo'n systeem dromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten ze stoppen met dromen en harder werken :)
Ok back ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mensen zich te druk maken. de battlefield series zijn speciaal gemaakt voor een breed bereik aan spelers met name gelet op de specificaties. let op BF2 draait al vana 1.7-1.8Ghz afhankeijk van de rest van je systeem. BF toen der tijd op een 800Mhz, toen ook een medium PC.
Ok je gamed dan in low res. maar toch, hij doet het.
(dit is ook een van de redenen dat BF zo populair is geworden, en dat is dice echt niet vergeten ;))
BF series hangt altijd tussen huidige medium spec's en Full, een 2Ghz systeempje zal med/full kunnen draaien.
Je kan er ook een OC'tje over gooien ;)
En wat bout het als je het met medium spec's moet doen? 'BF is all about gameplay not grafics'
Bf is er ook op gemaakt dat hij rekening houdt met mindere koopkrachtige spelers. :)
Met een mindere pc kan je ook in rustigere servers spelen, zodat je minder last van lag hebt.

Ik moet het persoonlijk met een sempron2800+ en een 6600GT doen, maar ik denk wel dat ik BF2 ga trekken in het Med/high segment met een kleine oc.

We zien wel, ik maak me (nog geen) zorgen :P

/Edit
ik denk dat genoeg ram en een fatsoenlijke videokaart het verschil zal maken...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:57:
Dan moeten ze stoppen met dromen en harder werken :)
Ok back ontopic.
Kunnen ze daarna ook nog eens op vakantie.....oeps doe ik het weer.......tis de laatste keer echt waar......:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat trek ik zaterdagochtend wel binnen dan, die extra dag kan er dan ook wel bij. Ik ken dat nameoijk, ben ik weer de hele avond bezig dat ding binnen te krijgen met of een lage download, of een of andere lange wachtrij. Ik probeer me er niet al te veel op in te stellen dat het morgenavond gaat lukken. Ach, ik heb World of Warcraft nog, Ocean's Twelve ;) Ik kom de avond wel door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag dan wel eens tijd worden want er was een paar maanden geleden zelf een hoax dat de demo 25 februari kwam. Dat werd toch 25 maart. Toen 25 april. Dus nu mag hij wel eens echt komen vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:48:
Ach, dat trek ik zaterdagochtend wel binnen dan, die extra dag kan er dan ook wel bij. Ik ken dat nameoijk, ben ik weer de hele avond bezig dat ding binnen te krijgen met of een lage download, of een of andere lange wachtrij. Ik probeer me er niet al te veel op in te stellen dat het morgenavond gaat lukken. Ach, ik heb World of Warcraft nog, Ocean's Twelve ;) Ik kom de avond wel door!
Nee precies, denk dat het in het begin knap lastig zal zijn om een fatsoenlijke download link te pakken te krijgen.

Zijn er hier overigens nog mensen die die GameSpy Dev Chat gaan joinen? Ik vind het te laat, maar misschien dat er iemand is die er bij is. Vindt vandaag plaats @ 4 PM PST (GMT -08.00) oftewel 00.00 vannacht.

[ Voor 44% gewijzigd door jagermeister op 09-06-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 7,5 uur de developers chat en de BF2 demo dus. Ben ik blij dat ik een IGN en een Fileplanet subsciption heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik ben IGN insider, kan ik dan ook nog iets bekijken ofzo ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ja hoor, ik ga echt niet om vier uur 's nachts opstaan om een demootje te spelen. Ik slaap wel uit en shit.
Maar het betekent dus wel dat als ik morgenochtend de PC aanzet, dat ie te downloaden is? :)
(heb juist morgen lekker vrij, dat is pas toeval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:24:
[...]

Nee precies, denk dat het in het begin knap lastig zal zijn om een fatsoenlijke download link te pakken te krijgen.
Ik denk dat je met die drukte het best Bittorrent kan gebruiken (zodra de demo gereleased is, is het wel legaal :9 )

je hebt dan een stuk minder last van het aantal downloaders.

Ik neem aan dat dr zeker torrents gepost gaan worden voor die demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:27:
Over 7,5 uur de developers chat en de BF2 demo dus. Ben ik blij dat ik een IGN en een Fileplanet subsciption heb! :P
Waar maak je dat dan weer uit op? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
jagermeister1 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:43:
[...]
Waar maak je dat dan weer uit op? 8)7
Join the Developer chat this Thursday at 4PM PST and find out the inside scoop on Battlefield 2. Then stay with us to download the demo-and get the latest news, videos, and much more. Plus see how good you get on our ladders and servers

Als de demo niet uitkomt valt het zeker in de categorie misleidende reclame 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

BlowFish schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:02:
[...]
En daar zijn die lui nou juist zo goed in :P Maar goed.. we zullen wel zien. Lang kan het iig niet meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:09:
[...]

En daar zijn die lui nou juist zo goed in :P Maar goed.. we zullen wel zien. Lang kan het iig niet meer duren.
Ik (ik denk dat ik wel van ' we' mag spreken) hoop het wel dat hij snel uit zal komen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurt vind ik(we :9 ) :Z :Z :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit laat maar ik kan weer eens niet rekenen 16 + 8 = 20 zat ik weer eens te denken 8)7 En dat zit al in de vijfde van het VWO :P

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Om nog even in de offtopic traditie te blijven... Ik ga vandaag (binnen nu en een kwartier om precies te zijn) mijn waarschijnlijk allerlaatste potje BF:V ever spelen _/-\o_ 8)

Maarrrr... nu weer geheel ontopic!
Gamespot Announce Demo Plans
Fri 10 Jun 2005, 12:22 AM | Rico | 8 Comments
Finally some solid information has been released about the demo, and it comes via Gamespot. Still no date though, but atleast it is confirmed where it will come from first.

Although Battlefield 2 won't invade stores until June 21, PC gamers will get a chance to test-fire a demo of Electronic Arts' shooter sooner. EA confirmed today that it is planning to release a sample of Digital Illusion CE's forthcoming modern-combat shooter "very soon." When the Battlefield 2 demo is released, it will make its world premiere on GameSpot, and will be initially available not only to GameSpot registered users but also to unregistered visitors as well.

Seems that those who paid $7 for a membership will only benefit from faster downloads, as non members can still download it as well for free. Read this page for general information about the demo and the exclusive. Lastly, you may want to bookmark this page as it looks to be the place where the demo will be released.
Thanks to Glitch and Stryker412 for letting us know
Bron

[ Voor 87% gewijzigd door jagermeister op 09-06-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:27:
Waarom ben je er zo zeker van dat je dan ook de demo krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Hmm, ik heb juist gehoord dat ie pas om "12:00 noon (Pacific time)" beschikbaar is. dat effe plus acht, nou, als ie dan pas om 8 uur komt voel ik me genaaid door de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:20:
[...]

Waarom ben je er zo zeker van dat je dan ook de demo krijgt?
lees die gequote post maar van jagermeister. Er zijn dus al meerdere bronnen dat de demo vanavond via een aantal site(s) al te downloaden is. Ook niet-members zouden het kunnen downloaden alleen dan met langere wachtrijen

Het is gewoon afwachten dus. :)
Hmm, ik heb juist gehoord dat ie pas om "12:00 noon (Pacific time)" beschikbaar is. dat effe plus acht, nou, als ie dan pas om 8 uur komt voel ik me genaaid door de tijd.
Wel jammer dat het Pacific time is idd :r

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:27:
[...]
lees die gequote post maar van jagermeister. Er zijn dus al meerdere bronnen dat de demo vanavond via een aantal site(s) al te downloaden is. Ook niet-members zouden het kunnen downloaden alleen dan met langere wachtrijen
Ik kan er niet meer uithalen dan dat de demo heel binnenkort uitkomt, staat niks over vanavond. Wel raar dat er bovenaan die quote de datum van vrijdag staat, ze lopen daar toch juist achter kwa tijd? Of is het daar juist al vrijdag?

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jullie zullen toch allemaal zo lief zijn om die demo ergens te uppen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Komt omdat mijn bronvermelding niet helemaal klopt. Daar had namelijk een link naar www.totalbf2.com moeten staan en die site zal ergens anders gehost worden. Maar goed... direct naar het gamespot artikel leek me beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Nou, morgen opstaan en de demo downloaden.

en f5'en op ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos

Ik up hem btw wel als hij uit is. :)

[ Voor 19% gewijzigd door DesertShooter op 09-06-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Bf1942 :'(
Ik hoop je over een jaar of 5 nog eens te zien in de vorm van een nieuwe engine en maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
nou ik dat er wel een WW2 Mod zal uitkomen voor BF2, mss dat de forgotten hope team overstapt naar BF2 ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 demo deze maand blijkt gerucht 8)7 ???!!!!!

De release van Battlefield 2 komt steeds dichterbij, en dat is te merken, want het gerucht dat er deze maand een demo van Battlefield 2 zou verschijnen, ging als een lopend vuurtje door de BF2 community. Alle Battlefielders onder ons zullen echter geduld moeten hebben, want Ben Smith, de Assistant Producer van het spel, liet weten dat de demo niet deze maand zal verschijnen. Er staat wel een demo gepland, maar wanneer we die kunnen downloaden is onbekend. Gelukkig kun je in de tussentijd van deze afbeeldingen genieten

nou das lekker dan.............. :( :( :( :(

i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben bang dat dat dus niet gaat lukken :P...Hijs exclusief voor Gamespot (sorry als dit al gemeld is) en de link vindt je hier---> http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Relaxed man :D Dit bericht lijkt me weer een fake bericht. Waar is je bron? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
ronwiel schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:04:
[...]

Ik ben bang dat dat dus niet gaat lukken :P...Hijs exclusief voor Gamespot (sorry als dit al gemeld is) en de link vindt je hier---> http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html
Denk dat ie heus wel op de ea ftp staat dan... wat maakt het nou uit of je em van gamespot download of van EA?

Ik zou het btw niet erg vinden alsie een weekje uitgesteld werd, heb toch proefwerkweek aankomende week. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hidde op 09-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog heel even...!!!!! Eindelijk :9 zolang gewacht....

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:01:
Battlefield 2 demo deze maand blijkt gerucht 8)7 ???!!!!!

De release van Battlefield 2 komt steeds dichterbij, en dat is te merken, want het gerucht dat er deze maand een demo van Battlefield 2 zou verschijnen, ging als een lopend vuurtje door de BF2 community. Alle Battlefielders onder ons zullen echter geduld moeten hebben, want Ben Smith, de Assistant Producer van het spel, liet weten dat de demo niet deze maand zal verschijnen. Er staat wel een demo gepland, maar wanneer we die kunnen downloaden is onbekend. Gelukkig kun je in de tussentijd van deze afbeeldingen genieten

nou das lekker dan.............. :( :( :( :(

i
Dat meen je niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De full game komt uit voor dat de BF2 demo released wordt? lijkt me sterk...

Gamespot maakt zich op! _/-\o_

http://www.gamespot.com/p...boxcar_all_download_image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik me hier dan maar aan vasthouden.
http://www1.gamespot.com/news/2005/06/09/news_6127191.html

Although Battlefield 2 won't invade stores until June 21, PC gamers will get a chance to test-fire a demo of Electronic Arts' shooter sooner.

Hopelijk heeft "sooner" betrekking op morgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeft niet jongen

maar als demo gereleased wordt moet je dan account bij gamespot hebben of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
BlowFish schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:02:
[...]

Join the Developer chat this Thursday at 4PM PST and find out the inside scoop on Battlefield 2. Then stay with us to download the demo-and get the latest news, videos, and much more. Plus see how good you get on our ladders and servers

hmmzz, ik weet niet of dit er eerder ook al stond maar t lijkt me toch belangrijk:
Join the Developer chat this Thursday at 4PM PST and find out the inside scoop on Battlefield 2. Then stay with us to get the latest news, videos, and the demo when it becomes available. Plus see how good you get on our ladders and servers
Dus ik denk niet dat ie vannacht uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:14:
geeft niet jongen

maar als demo gereleased wordt moet je dan account bij gamespot hebben of hoeft dat niet?
In dat geval ga ik wel de illegale weg volgen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:59:
nou ik dat er wel een WW2 Mod zal uitkomen voor BF2, mss dat de forgotten hope team overstapt naar BF2 ;) :)
forgotten hope staat al vast :)

dat iedereen is gespannen kan je wel merken aan dit topic. 5 pagina's per dag !!! |:( :9

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet morgenvroeg om 6 uur beginnen. Met een beetje geluk kan ik de download starten vlak voor dat ik wegga. :P

Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wat ik ga doen als ik thuis kom. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Hij is op gamespot ook gewoon te downloaden voor unregistered users. Die krijgen alleen minder bandbreedte en snelheid. Dus we kunnen hem allemaal downloaden. En hij zal binnen het uur ook gewoon via torrents e.d. verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, stop hier maar mee. Er is gewoon nog geen demo uit - Dat zeg ik, omdat het nog niet overal te downloaden is. Of je nu grappig denkt te zijn of niet, je schiet er niets mee op.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bassio schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:21:
Hij is op gamespot ook gewoon te downloaden voor unregistered users. Die krijgen alleen minder bandbreedte en snelheid. Dus we kunnen hem allemaal downloaden. En hij zal binnen het uur ook gewoon via torrents e.d. verkrijgbaar zijn.
Is na lancering op GameSpot de demo ook via xfire te downloaden? Die begint bij mij namelijk zodra de demo er is met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

*knip*
Ik kan toch echt niets vinden :/ Behalve die 320MB versie maar dat waren toch de CS-files? Ik wacht wel gewoon totdat hij officeel gelanceerd wordt.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goat
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04 15:19
*knip*

[quote]
Lock and load, soldier! Take aim at this highly anticipated demo for Battlefield 2, the sequel to the award-winning Battlefield franchise! The new game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with an all-new game engine, enhanced team play, and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available.

The Battlefield 2 demo includes the Gulf of Oman single player map as well as the Gulf of Oman 16-player and 32-player maps. There will be a time limit for each game.
[quote]

bron: http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html

Als hij de demo echt heeft zou hij iig de SP al kunnen spelen...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Goat schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:48:
[...]
[...]

Als hij de demo echt heeft zou hij iig de SP al kunnen spelen...
Maar tussen dat gamespot logo en dat van gamecenter staat free multiplayer demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:54:
[...]

Maar tussen dat gamespot logo en dat van gamecenter staat free multiplayer demo :?
dat is niet hetgeen wat hij ermee bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
fsfikke schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:54:
[...]

De ''Gulf of Oman'' map was ook al te zien in de 30 min. durende video van Arena 51.
Volgens mij was dat de SP map en als het goed is was het ook een ''Trainings Map'', dus wie weet kan het toch wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

There will be a time limit for each game.

Is dat een slecht iets? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Dat ligt eraan hoeveel minuten je maar per ronde hebt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een BF2 demo server up. EA mensen zo te zien aan de tags.

http://bfcentral.ca/serverstatus/

En toch wat helaas wat slecht nieuws als het waar is:

http://forums.totalbf2.co...d.php?t=5241&page=1&pp=20
I just talked to a guy at EA and he's not sure if the demo is coming tomorrow or not. Apparently it all depends on the test, which it's going through right now. He's hoping for tomorrow, but if not, it'll be early next week by the latest."
Test? Een demo die niet door de test is gekomen? Terwijl de full game al goud is gegaan en nu al druk gedrukt wordt! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Doe dit voortaan in een TR aub ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 09-06-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:13:

Test? Een demo die niet door de test is gekomen? Terwijl de full game al goud is gegaan en nu al druk gedrukt wordt! :X
Dat wil niets zeggen. Weet jij wat ze aan het testen zijn? Wellicht werkt de time limit niet goed ofzo.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:37:
[...]

Dat wil niets zeggen. Weet jij wat ze aan het testen zijn? Wellicht werkt de time limit niet goed ofzo.
Ik vind het wel raar dat ze nog problemen hebben met de demo terwijl het spel al geperst wordt. Wat als die problemen nou ook in de full versie zit? Moet je meteen weer gaan patchen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Wie weet heeft het wel iets met de installatie ervan te maken. Of met de servers waar ze op komen, misschien dat er bij gamespot wat getest moet worden. Het zal vast niks te maken hebben met het spel zelf, of een fout zijn die in het volledige spel ook zit. Maar we zullen er toch niet achter komen wat het is. Gewoon wachten tot morgen dus. Ga maar vroeg (voor zover dat nog kan) slapen, dan is het sneller morgen ;)

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

Klokje bovenin, nog 2 min :D

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke klok? link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Volgens http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html en http://www.gamespyarcade.com/promotions/bf2/landing/ is ie nog niet uit. Dus ik weet niet over welke klok hij het heeft 8)7

edit1: Hij bedoelt waarschijnlijk de Developer Chat.
edit2: Links graag! Er zijn wel meer sites met klokjes ;)

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 10-06-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

er liep tot 1 uur inderdaad een timertje, maar nog weinig te downloaden...
demo zal nutoch wel heel snel komen

sigh

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)