Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:42:
[...]

Je moet op de sticker op het toestel kijken. Hier zie je een soortgelijke code staan met het weeknummer van je toestel. Dat is belangrijk.
Waarschijnlijk zal dit later zijn want ik geloof niet dat er voor W18 geproduceerd is.
Inderdaad, staat 05w18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:27:
Alleen het klepje loshalen voor je batterij is een crime ;) gelukkig hoef je daar niet elke dag in te zijn.
klepje kan je heeel makkelijk losmaken:
  • leg toestel met knopjes op je vingers van je rechterhand;
  • met je rechterduim druk je op het klepje waar dat "haakje"zit.(dat is dus na de kier van het klepje, na die verhoging van de camera schuifje)
  • als het goed is heb je nog tussen je duim en dat verhooginkje op dat klepje nog ongeveer 5 mm
  • je zet de nagel van linker duim tegen die rand.
  • met je linkerhand maak je een grijp beweging samen met je wijs en middelvinger en ondertussen druk je lichtjes met je rechterduim op dat lipje.
En nu geen gezeur meer over dat klepje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kunt ook het lipje waarmee het klepje in je telefoon klemt (de middelste van de 3) een beetje met een mesje"afronden" aan de binnenkant. Dit is nu een rechte hoek en zodra je die rechte hoek wat minder recht maakt dan schuift hij er veel makkelijker uit.
Werkt hier in ieder geval perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22
en nog een keer wil ik het grensprobleem aan de orde brengen.

Ik woon tegen de belgische grens en zit in de buurt van mijn huis constant op belgisch netwerk, de oplossing hiervoor is de belgische netwerken te verwijderen uit de Voorkeurslijst en vervolgens T-mobile NL(in mijn geval dan) met prioriteit 1 toe te voegen. Deze oplossing is alleen slechts tijdelijk omdat deze instellingen om de 1 of andere reden steeds wordt gereset. De belgische netwerken staan er dan weer in en T-mobile NL is nergens te vinden.

Iemand die dit probleem kent? Een oplossing? Of hopen dat het in de volgende FW beter is geregeld?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nou sinds een aantal weken dit forum aan het volgen omdat mijn abonnement bij T-mobile volgende week afloopt. Het lijkt mij een erg mooie mobiel alleen jammer dat er software problemen zijn maar dat is toch altijd zo.
Ik heb eigenlijk nog 2 vragen weet niet of ze al gesteld zijn want heb niet alle berichten gelezen die er zijn want dat zijn er wel heel erg veel.

1. Kan voor het externe geheugen SD geheugen gebruikt worden of is er speciaal geheugen voor mobieltjes.
2. Ik las ook iets over de camera tussen CCD en CMOS chips. Is het duidelijk of er een andere versie met camera komt of niet en zo ja waneer dan?

Maar ik denk dat ik donderdag een ga halen want lijkt me een erg goeie mob. Deze week is er toch nieuwe firmware?? Alleen nog ff kijken bij wat voor provider ik zal gaan, met t-mobile heb ik niet altijd goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat bij mij w17 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:14:
Hallo ik ben nou sinds een aantal weken dit forum aan het volgen omdat mijn abonnement bij T-mobile volgende week afloopt. Het lijkt mij een erg mooie mobiel alleen jammer dat er software problemen zijn maar dat is toch altijd zo.
Ik heb eigenlijk nog 2 vragen weet niet of ze al gesteld zijn want heb niet alle berichten gelezen die er zijn want dat zijn er wel heel erg veel.

1. Kan voor het externe geheugen SD geheugen gebruikt worden of is er speciaal geheugen voor mobieltjes.
2. Ik las ook iets over de camera tussen CCD en CMOS chips. Is het duidelijk of er een andere versie met camera komt of niet en zo ja waneer dan?

Maar ik denk dat ik donderdag een ga halen want lijkt me een erg goeie mob. Deze week is er toch nieuwe firmware?? Alleen nog ff kijken bij wat voor provider ik zal gaan, met t-mobile heb ik niet altijd goed bereik.
1. nee tis een sony, dus moet er memory stick in, en niet die leuke SD-kaartjes (had je kunnen lezen, paar posts terug, met de mediamarkt gebeuren)
2. Ik heb da ook gelezen, maar tis volgens mij nog niet duidelijk of en wanneer dat er komt.

wat betreft je provider: ik weet niet waar je zit, maar ik heb HI (=kpn) en ben eigenlijk nog geen plekken tegengekomen waar ik geen bereik had en iemand met een andere provider wel. Met orange heb ik de slechtste ervaringen, vooral binnenshuis sprong het bereik heen en weer van vol naar niets (meer niets dan vol bereik) dus dat werd buiten bellen. Maar das ook erg afhankelijk van waar je woont. Over het algemeen hebben alle providers wel goed bereik, alleen op sommige plekken de een wat meer dan de ander, en ergens anders ist weer andersom.
Doe er je voordeel mee, en enjoy je nieuwe mobiel
* Arie-Kanarie wacht nog ff op de w800

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit er ook over na te denken om nog ff te wachten op de w800. Maar ben wat aan het rond kijken geweest maar hele grote verschillen zie ik eigenlijk niet tussen de k750i en w800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachten,

Het verhaal van; ik ga een k750i kopen en..... komt jullie allen bekend voor denk ik.
Hopelijk hebben jullie er nog niet genoeg van want dit geldt ook voor mij.

Ben nu enkele maandjes opzoek naar een vervanger van mij Nokia, 2 jarig abonnement is in april afgelopen. En hoewel ik al aardig wat research erop heb zitten, blijf ik met wat vraagjes zitten.

Toen ik +/- 1,5 maand geleden over de K750i hoorde wist ik het zeker, die moest ik hebben.
Helaas maar waar, ben ik in dit driedelige topic veel negatieven aspecten tegengekomen.
Meest voorkomende problemen: de bugs c.q. vastlopers, de tegenvallende camera (het verhaal v/d strepen) en de matige batterij.
En hoewel de meeste vertrouwen in de firmware updates, twijfel ik nog. Zal dit de genoemde problemen daadwerkelijk doen stoppen? (Je gaat afwegen, zal ik toch niet gewoon een nokia 6310i kopen? Degelijk en kent weinig problemen, voor zover ik weer. Hoewel ik de K750i prefereer. )

Tot slot, en ook dit is al aardig wat keren aan bot gekomen: het juiste abonnement. Om een beetje uptodate te blijven wil ik een 1 jarig ab. Zodoende kwam ik bij Kpn (Hi, goedkoop sms' en, en uit dezelfde bundel) uit.Op www.sitel.nl staat de K750i met een hi40 ab (ik bel en sms regelmatig) voor 47.60euro + 26.50 aansluitkosten. Dit is toch een aardige aanbieding? op gsmbox is hij nog goedkoper, maar de site www.sitel.nl spreekt me meer aan.

3 problemen dus: is de K750i een degelijke telefoon ja/nee? Zijn er echt zo veel problemen en zijn deze op te lossen? en is kpn Hi bij dit toestel het beste abonnement?

Sorry voor de lange tekst, het zal niet meer gebeuren ;)
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel een mem stick duo pro kost bij de mediamarkt? Ik woon er niet echt bij in de buurt vandaar. Het gaat mij vooral om de 1gb en 512mb versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:09:
knip

3 problemen dus: is de K750i een degelijke telefoon ja/nee? Zijn er echt zo veel problemen en zijn deze op te lossen? en is kpn Hi bij dit toestel het beste abonnement?
Er zijn inderdaad telefoon die vaak vastlopen, maar volgens mij zijn er ook genoeg telefoons die nog geen vastloper heeft gehad, maar ik denk dat SE een groot deel van deze problemen heeft opgelost in de nieuwe firmware die deze week uit komt. Ik zou dus nog even een week wachten, totdat daar meer informatie over bekend is.

Welk abonnement hangt natuurlijk helemaal af van hoe vaak je belt, daar is dit topic trouwens ook eigenlijk niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:46

amphora

Websites & Fotografie

borgdavile schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:51:
en nog een keer wil ik het grensprobleem aan de orde brengen.

Ik woon tegen de belgische grens en zit in de buurt van mijn huis constant op belgisch netwerk, de oplossing hiervoor is de belgische netwerken te verwijderen uit de Voorkeurslijst en vervolgens T-mobile NL(in mijn geval dan) toe te voegen en prioriteit toe te voegen. Deze oplossing is alleen slechts tijdelijk omdat deze instellingen om de 1 of andere reden steeds wordt gereset. De belgische netwerken staan er dan weer in en T-mobile NL is nergens te vinden.

Iemand die dit probleem kent? Een oplossing? Of hopen dat het in de volgende FW beter is geregeld?
Kan je niet gewoon zoeken op handmatig zetten ipv automatisch?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Probleem; mijn K750, week 16, loopt vast en dan staat de tijd dus stil op het moment van vastlopen. Dit is vaak rond 04:00 ´snachts dus niet terwijl ik ingewikkeld doe. Even de accu eruit en de klok loopt weer normaal mee, vreemd.
Nu is vastlopen een bekend probleem maar is ook al bekend vanaf welke week dit probleem verholpen is? of niet?
Verder: erg goed toestel alleen jammer dat die foto´s vertraagd gaan. overigens de panorama fotofunctie al ontdekt?

oftopic. iedereen die nog een mem duo pro1 Gb op voorraad wil krijgen, Amsterdam v Woustraat voor €117

[ Voor 7% gewijzigd door bullish op 13-06-2005 12:18 ]

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
bullish schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:16:
oftopic. iedereen die nog een mem duo pro1 Gb op voorraad wil krijgen, Amsterdam v Woustraat voor €117
Het zal waarschijnlijk niemand aanspreken, maar MyCom (Den Haag) kon mij een 1 GB stickje voorzien binnen 2 dagen (zaterdag besteld, dinsdag binnen). Dus als je " heel eventjes " geduld hebt, kan het ook razendsnel.

Goed, je betaalt er wel een stukje meer voor, maar mocht de MediaMarkt in de buurt niet meer zo'n stickje hebben, dan kan dit een optie zijn.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:09:
Meest voorkomende problemen: de bugs c.q. vastlopers, de tegenvallende camera (het verhaal v/d strepen) en de matige batterij.

ik weet niet waar je gelezen hebt dat de batterij matig is, ik ben zelf heel tevreden erover. Het enige nadeel is dat de indicator af en toe niet helemaal de juiste waarde aangeeft. Dit kan mogelijk ook een software fout zijn of anders is er wel mee te leven volgens mij.

De camera is zowiezo de beste die je op een gsm kunt vinden op dit moment. Qua foto's iig.

Qua degelijkheid moet je met iedere GSM wel voorzichtig zijn, ik heb SE al jaren, en als ik de problemen met kapotte displays en klepjes van samsungs en nokia's om me heen zie kun je wel zeggen dat SE redelijk degelijk is.

Het beste abbonnement kunnen we voor jouw niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
overigens de panorama fotofunctie al ontdekt?
Instellingen -> Fotomodus -> Panorama?

[ Voor 4% gewijzigd door borgdaville op 13-06-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Batterij is bij mij prima! Nu na 2 dagen "redelijk" gebruik (30 foto's gemaakt, 10 met "lichtje", wat java games showen aan de vriendjes en denk 3 kwartier bellen in totaal) staat ie nog op 67%!

En ik heb er niets bijzonders mee gedaan (eerst opladen en weer leegmaken etc).

Op ebay verkopen ze trouwens originele batterijen (nu al) vanaf 2 euro ongeveer, en ook van die desktop chargers + extra batterij voor een euro of 3.

Zag daar overigens ook al voor rond de 220 euro de zilveren versie voorbijkomen? Of is dit toch een D750 dan? Want er leek wel een andere rand om het schermpje te zitten! Zat tussen de UK aanbieders.

Alleen echt klote dat ik nog steeds de sony-sync software niet aan de praat krijg, het settings scherm komt stomweg niet tevoorschijn waardoor ik niets in kan stellen, syncen doet ie wel, maar omdat ik niets geselcteerd heb word er nog niets gesynct :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik had E-msn erop gezet,.werkte goed,.maar nu zegt ie dat ik hem niet meer mag gebruiken....dat ik een abbo moet afsluiten daarvoor!?

Waar kan ik wel een goeie msn vinden voor me telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35
Probleem; mijn K750, week 16, loopt vast en dan staat de tijd dus stil op het moment van vastlopen. Dit is vaak rond 04:00 ´snachts dus niet terwijl ik ingewikkeld doe. Even de accu eruit en de klok loopt weer normaal mee, vreemd.
Nu is vastlopen een bekend probleem maar is ook al bekend vanaf welke week dit probleem verholpen is? of niet?
Verder: erg goed toestel alleen jammer dat die foto´s vertraagd gaan. overigens de panorama fotofunctie al ontdekt?

Meerdere mensen (waaronder ik) hebben goede verhalen over week 20. Mijn week 19 deed 't zelfde als de jouwe nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:18:
Mensen, ik had E-msn erop gezet,.werkte goed,.maar nu zegt ie dat ik hem niet meer mag gebruiken....dat ik een abbo moet afsluiten daarvoor!?

Waar kan ik wel een goeie msn vinden voor me telefoon?
Zelfde hier...check je mailbox maar 's, daar staat mail in van Emsn. 't Betrof namelijk een trial versie die je drie dagen mocht gebruiken en daarna kostie iets van 10 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis09
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 00:34
Ik ben afgelopen weekend het hele weekend bezig geweest om GPRS op mijn K750i aan de gang te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt... :-(

Iemand ervaring hiermee, in combinatie met Orange en een gmail account?

Dit zijn mijn Data Account instellingen:

Naam: Internet
APN: internet
username: leeg
password: leeg
login request: off
allow calls: automatic
IP address: leeg
DNS address: leeg
Authentication: None/Pap
Data Compression: off
Header Compression: off

Mijn email instellingen:
Connect using: Internet
Protocol: POP3
Incoming server: pop.gmail.com
Incoming port: 995
Encryption: Incoming + Outgoing Server: TLS/SSL
Mailbox: je-echte-email-adreszonder@gmail.com
Password: mijnpassword
Outgoing server: smtp.gmail.com
Outgoing Port: 465
Email address: je-echte-email-adres@gmail.com
Download: headers only
From Name: leeg
Signature: leeg
Copy Outgoing: Off
Check interval: Off

Ook met een standaard pop account krijg ik geen verbinding. Ik kreeg geen error, maar hij zegt simpelweg dat er 0 messages zijn, ook al zijn er /wel/ messages. Bij verzenden krijg ik "Sending email/finding server/send cancelled"

Volgens mij zit het probleem in de GPRS/internet verbinding zelf en dat deze niet tot stand wordt gebracht. Hoe kan ik dit makkelijk checken? De volgende stap is om mijn laptop eraan te gaan hangen om via GPRS te kunnen internetten en als ik dan ook nog die Orange truc kan toepassen is het helemaal super...

Maar goed, om bij het begin te beginnen... GPRS met apn: internet bij Orange. Iemand die het werkend heeft en mij de settings even kan laten weten?

[ Voor 0% gewijzigd door moto-moi op 05-08-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:32:
[...]

Zelfde hier...check je mailbox maar 's, daar staat mail in van Emsn. 't Betrof namelijk een trial versie die je drie dagen mocht gebruiken en daarna kostie iets van 10 dollar...
10 dollar op zich geen groot geld. Hoe werkt dat msn dan via welke verbinding? Kan wel eens handig zijn om af en toe eens ff mun msn lijst te checken.

en hoeveel kost het, betaal je per minuut? kb? hoeveel traffic genereert msn?

[ Voor 10% gewijzigd door borgdaville op 13-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag net op ebay een mooie hoesje voor telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/02/i/04/49/75/f7_1_b.JPG

Scheeld weer als je hem laat vallen, en dit hoesje maakt hem niet ubber groot. Maar ik zou em graag liever onder remours willen kopen...kan dat ook bij ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

borgdavile schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:53:
[...]

10 dollar op zich geen groot geld. Hoe werkt dat msn dan via welke verbinding? Kan wel eens handig zijn om af en toe eens ff mun msn lijst te checken.

en hoeveel kost het, betaal je per minuut? kb? hoeveel traffic genereert msn?
Werkt via wap/gprs. Het lijkt op je gewone msn lijst als op je pc. Ik weet niet of het programma Agilemessenger voor Symbianfones kent? Nou, daar lijkt het op in beknopte vorm.
Heb Emsn niet goed geprobeerd, weinig tijd voor gehad, maar ik weet van Agilemessenger dat het nauwelijks data genereert. Heb zelf met Agilemessenger als 's een uur op msn gezeten voor minder dan een Euro...en dan ook nog telkens met twee personen tegelijk chatten. Neem aan dat Emsn niet meer of minder data verslindt...heb je een beetje een indicatie ;)
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:57:
ik zag net op ebay een mooie hoesje voor telefoon:

[afbeelding]

Scheeld weer als je hem laat vallen, en dit hoesje maakt hem niet ubber groot. Maar ik zou em graag liever onder remours willen kopen...kan dat ook bij ebay?
Mijn vader heeft zo'n zelfde soort hoesje voor de Nokia 6600. Zit er mooi strak omheen, maar er zit een rits aan om het te openen en te sluiten. Erg lastig vind ik zelf, met name omdat je gewoon zo'n lipje als bij een normale rits hebt. Kun je beter die "body glove scuba" of zoiets (weet de naam niet precies meer) bestellen. Heb ik gehad voor m'n T610. Zit er lekker strak in en 't is ook nog 's een mooi hoesje om te zien, helemaal icm de K750i omdat er zilvere in strepen in het hoesje terug komen.

Zelf wacht ik nog even totdat de foneskin voor de K750i er is :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:59:
[...]

Werkt via wap/gprs. Het lijkt op je gewone msn lijst als op je pc. Ik weet niet of het programma Agilemessenger voor Symbianfones kent? Nou, daar lijkt het op in beknopte vorm.
Heb Emsn niet goed geprobeerd, weinig tijd voor gehad, maar ik weet van Agilemessenger dat het nauwelijks data genereert. Heb zelf met Agilemessenger als 's een uur op msn gezeten voor minder dan een Euro...en dan ook nog telkens met twee personen tegelijk chatten. Neem aan dat Emsn niet meer of minder data verslindt...heb je een beetje een indicatie ;)

[...]

Mijn vader heeft zo'n zelfde soort hoesje voor de Nokia 6600. Zit er mooi strak omheen, maar er zit een rits aan om het te openen en te sluiten. Erg lastig vind ik zelf, met name omdat je gewoon zo'n lipje als bij een normale rits hebt. Kun je beter die "" of zoiets (weet de naam niet precies meer) bestellen. Heb ik gehad voor m'n T610. Zit er lekker strak in en 't is ook nog 's een mooi hoesje om te zien, helemaal icm de K750i omdat er zilvere in strepen in het hoesje terug komen.

Zelf wacht ik nog even totdat de foneskin voor de K750i er is :)
dit vind ik onder ''body glove scuba k750i''

Vind ik deze link http://www.mobilefun.co.uk/product/6375.htm

Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/02/i/04/49/75/f7_1_b.JPG
en deze vind ik dan
Strakker en mooier,....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is lelijk

http://www.mobilefun.co.uk/product/6375.htm

en deze is mooi

http://i19.ebayimg.com/02/i/04/49/75/f7_1_b.JPG

vind ik

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

vraagje over de HID mogelijkheid.

Is het mogelijk om met die Bluetooth Remote Control Tool van SE een knop te assignen om de computer uit te zetten? Of te assignen aan een tooltje wat de pc afsluit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, ieder z'n eigen smaak...heb iig beide modellen hoesjes int echt gezien en de Scuba zit er gewoon strakker omheen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis09
nemesis09 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:48:

Maar goed, om bij het begin te beginnen... GPRS met apn: internet bij Orange. Iemand die het werkend heeft en mij de settings even kan laten weten?
Ben even verder wezen kijken en kan nu een GPRS verbinding opbouwen met Orange via bluetooth, maar alleen als ik de apn leeg laat. Mijn browser (firefox) kan dan echter geen enkele site vinden. De computer krijgt wel een IP adres. Als ik als DNS 10.250.255.188 mee geef doet 'ie het ook niet... Zelfde probleem.

Als ik apn: internet gebruik krijg ik helemaal geen verbinding, maar een PPP error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

nemesis09 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:48:
Ik ben afgelopen weekend het hele weekend bezig geweest om GPRS op mijn K750i aan de gang te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt... :-(

Iemand ervaring hiermee, in combinatie met Orange en een gmail account?

Dit zijn mijn Data Account instellingen:

Naam: Internet
APN: internet
username: leeg
password: leeg
login request: off
allow calls: automatic
IP address: leeg
DNS address: leeg
Authentication: None/Pap
Data Compression: off
Header Compression: off

Mijn email instellingen:
Connect using: Internet
Protocol: POP3
Incoming server: pop.gmail.com
Incoming port: 995
Encryption: Incoming + Outgoing Server: TLS/SSL
Mailbox: je-echte-email-adreszonder@gmail.com
Password: mijnpassword
Outgoing server: smtp.gmail.com
Outgoing Port: 465
Email address: je-echte-email-adres@gmail.com
Download: headers only
From Name: leeg
Signature: leeg
Copy Outgoing: Off
Check interval: Off

Ook met een standaard pop account krijg ik geen verbinding. Ik kreeg geen error, maar hij zegt simpelweg dat er 0 messages zijn, ook al zijn er /wel/ messages. Bij verzenden krijg ik "Sending email/finding server/send cancelled"

Volgens mij zit het probleem in de GPRS/internet verbinding zelf en dat deze niet tot stand wordt gebracht. Hoe kan ik dit makkelijk checken? De volgende stap is om mijn laptop eraan te gaan hangen om via GPRS te kunnen internetten en als ik dan ook nog die Orange truc kan toepassen is het helemaal super...

Het enige wat ik anders heb, is bij de Data account instellingen een DNS ingesteld. Bij mij is dit '193.79.237.39'.

Heb je ook die instellingen in gmail wel veranderd?

[ Voor 1% gewijzigd door moto-moi op 05-08-2007 11:49 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17

Erik80

Sinds 1980

vanaf nu kun je de USB update-driver downloaden van de SE-site...

Nieuwe firmware coming up!!! B) _/-\o_

(Trouwens wel vaag: Deze driver staat nog niet op de "Global Support")

[ Voor 26% gewijzigd door Erik80 op 13-06-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis09
CyberDoX schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:56:
[...]

Het enige wat ik anders heb, is bij de Data account instellingen een DNS ingesteld. Bij mij is dit '193.79.237.39'.

Heb je ook die instellingen in gmail wel veranderd?
Yep... Ook een gewoon pop account werkt niet. Hij krijgt volgens mij gewoon geen GPRS verbinding. Ik zou dan toch een wereldbolletje moeten zien terwijl hij aan het checken is.

Zit nu aan de lijn met Orange, maar die begrepen er tot nog toe echt helemaal geen iota van.

Ik voel me erg blond nu :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Rodyman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:09:
vraagje over de HID mogelijkheid.

Is het mogelijk om met die Bluetooth Remote Control Tool van SE een knop te assignen om de computer uit te zetten? Of te assignen aan een tooltje wat de pc afsluit ofzo?
In principe kun je zelf natuurlijk zo'n shortcut maken die je PC automatisch afsluit, iets met rundll32.dll enzo je kent 'm vast wel.

Aan die shortcut geef je dan een shortcut key mee, bijv. CTRL + SHIFT + W ofzoiets. In het HID tooltje van SE stel je een bepaalde knop dan met dezelfde shortcut key in en voila :).

Ik heb de bovenstaande shortcut verbonden met Winamp en het werkt perfect bij 10+ meter afstand. Enig puntje van kritiek is dat je 'm lastig kan laten " connecten ", af en toe moet je weer bij de PC komen omdat ie plots geen verbinding meer heeft. Ach, leuk speelgoed :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Erik80 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:19:
vanaf nu kun je de USB update-driver downloaden van de SE-site...

Nieuwe firmware coming up!!! B) _/-\o_

(Trouwens wel vaag: Deze driver staat nog niet op de "Global Support")
Maar op de Global Support site staat dan wel weer de link al naar de Update Service ;-)

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Maar op de Global Support site staat dan wel weer de link al naar de Update Service ;-)

:D En zo heeft iedereen wat. Maar waar het nu echt om gaat...ik wacht geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

InsjaHH schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:50:
[...]

In principe kun je zelf natuurlijk zo'n shortcut maken die je PC automatisch afsluit, iets met rundll32.dll enzo je kent 'm vast wel.

Aan die shortcut geef je dan een shortcut key mee, bijv. CTRL + SHIFT + W ofzoiets. In het HID tooltje van SE stel je een bepaalde knop dan met dezelfde shortcut key in en voila :).

Ik heb de bovenstaande shortcut verbonden met Winamp en het werkt perfect bij 10+ meter afstand. Enig puntje van kritiek is dat je 'm lastig kan laten " connecten ", af en toe moet je weer bij de PC komen omdat ie plots geen verbinding meer heeft. Ach, leuk speelgoed :9.
Inderdaad werkt super met zo'n shortcut! Waarom heb ik daar zelf nou niet aan gedacht ;)
Trouwens, voor windows xp (en 2000 geloof ik) kun je gewoon een shortcut maken naar: %windir%\System32\shutdown.exe -s
om je pc af te laten sluiten.

Dat van dat connecten heb ik nog geen last van, ik heb een cellink bluetooth dongle en mn bed staat toch ongeveer een meter of 10 van de dongle af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Rodyman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:12:
Dat van dat connecten heb ik nog geen last van, ik heb een cellink bluetooth dongle en mn bed staat toch ongeveer een meter of 10 van de dongle af.
Meteen maar een vraagje achteraan: hoe connect jij precies met die HID?

Ik neem aan, Bluetooth aan, op de PC een verbinding opstellen voor HID en dan op je telefoon zelf naar Remote control? Of gaat het ietswat gemakkelijker met jouw Bluetooth software/drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

InsjaHH schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:15:
[...]

Meteen maar een vraagje achteraan: hoe connect jij precies met die HID?

Ik neem aan, Bluetooth aan, op de PC een verbinding opstellen voor HID en dan op je telefoon zelf naar Remote control? Of gaat het ietswat gemakkelijker met jouw Bluetooth software/drivers?
Ik heb 1x een hid verbinding 'gecreate' in de software van mijn dongle, deze gebruikt toshiba bluetooth stack software en is niet compatible met bluesoleil.

daarna doe ik nu gewoon:
- Bluetooth aan (staat bij mij eigenlijk altijd aan, is dit nog slecht/onveilig ofzo?).
- menu -> entertainment -> externe besturing -> desktop (of een andere hid)

En dan werkt het gelijk, ik kan ook vanaf de computer een verbinding opbouwen, dit doe ik gewoon door in die toshiba software op de hid verbinding te drukken en op connect te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Rodyman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:12:
[...]

Inderdaad werkt super met zo'n shortcut! Waarom heb ik daar zelf nou niet aan gedacht ;)
Trouwens, voor windows xp (en 2000 geloof ik) kun je gewoon een shortcut maken naar: %windir%\System32\shutdown.exe -s
om je pc af te laten sluiten.

En aanzetten dsan? werkt dat ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:25:
[...]

Meerdere mensen (waaronder ik) hebben goede verhalen over week 20. Mijn week 19 deed 't zelfde als de jouwe nu doet.
Ben vanmiddag bij RAF SE servicepoint in amsterdam geweest,konden dus nog niet Updaten |:( Ook de kinkerstraat gebeld,zelfde verhaal :'( Hij loopt steeds vaker vast,gisteren maarliefst 6 keer op 1 dag,heb ik nog niet eerder gehad,3 keer was het maximale :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de lettergroote kan worden aangepast? Wanneer ik namelijk een smsje type heb ik daar maar 3,5 regels van in beeld tijdens het typen.

Terwijl bij het lezen van een smsje er 6 zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 13 mei 2005 deze SE-750K bij "gsmhuis.nl" besteld, geld meteen overgemaakt enz.
Deze telefoon heb ik helaas nog steeds niet in mijn bezit.
Verder heb ik hun een week of 2 geleden gemaild en al snel antwoord gekregen dat ze binnenkort een grote zending zouden verwachten en alle orders konden verwerken.
Vandaag 13 juni 2005 (precies een maand later) heb ik nog steeds niets vernomen, heeft iemand deze phone ook bij deze winkel besteld en wat zijn jullie ervaringen?
Soms wel al ontvangen, zo ja wanneer besteld?
Het lange wachten wordt langzaam een beetje vervelend, als ik nog langer moet wachten is het toestel zo langzamerhand antiek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:09:
Ik heb op 13 mei 2005 deze SE-750K bij "gsmhuis.nl" besteld, geld meteen overgemaakt enz.
Deze telefoon heb ik helaas nog steeds niet in mijn bezit.
Verder heb ik hun een week of 2 geleden gemaild en al snel antwoord gekregen dat ze binnenkort een grote zending zouden verwachten en alle orders konden verwerken.
Vandaag 13 juni 2005 (precies een maand later) heb ik nog steeds niets vernomen, heeft iemand deze phone ook bij deze winkel besteld en wat zijn jullie ervaringen?
Soms wel al ontvangen, zo ja wanneer besteld?
Het lange wachten wordt langzaam een beetje vervelend, als ik nog langer moet wachten is het toestel zo langzamerhand antiek 8)7
Ik heb hem daar op 20 mei besteld en ook nog niets ontvangen, hem er al eens een mailtje voor gestuurd maar ze zijn daar aan het wachten op een levering van SE zeggen ze. Hopelijk komt deze snel want kan bijna niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update service is online!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:33:
[...]

Iemand al geprobeert? Ik wil niet de eerste zijn... ;) En zijn er dingen die je kwijt raakt na een update?

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 13-06-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:33:
[...]

There is currently no service for devices belonging to your operator

Dat is de melding die ik krijg als ik het probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

There is currently no service for devices belonging to your operator

Dat is de melding die ik krijg als ik het probeer
Misschien moet je op de Nederlandse versie wachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Dat denk ik ook ja, die is voor de britse markt blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Misschien moet je op de Nederlandse versie wachten???
Zelfde melding,jammer.....
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/k750i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat nog niets met betrekking tot de live update service. Wanneer de nederlandse versie uit is, zou 't hier moeten komen te staan neem ik aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Your device is not permitted to use this service
Your operator does not approve the usage of this service for this device.

Helaas.. Krijg 'tzelfde als jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen loopt een beetje te "geilen" op de nieuwe service update dat mijn vraag een beetje wordt vergeten.:

Weet iemand hoe de lettergroote kan worden aangepast? Wanneer ik namelijk een smsje type heb ik daar maar 3,5 regels van in beeld tijdens het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:48:
Iedereen loopt een beetje te "geilen" op de nieuwe service update dat mijn vraag een beetje wordt vergeten.:

Loop niet te zeiken, kicken mag pas na 24 uur! Lees de FAQ van GoT eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Op de nederlandse SE site staat nu ook een link, maar daar houd het dan ook mee op:

[ Voor 39% gewijzigd door Brammel op 13-06-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
gewoon om de 10 minuten blijven kijken, hehe.

Op esato lees je dat veel mensen al een nieuwe firmware erop hebben gezet (via de engelse en noorse links dacht ik). Nu wij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:48:

Kan je helaas niet aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

ascent schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:38:
[...]

En aanzetten dsan? werkt dat ook? :)
Hmm nah :) denk niet dat de dongle werkt als de pc uit staat, zou wel een hele vette functie zijn.. wake-on-bluetooth achtig iets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik ga syncen waar komt alles te staan in de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:09:
als ik ga syncen waar komt alles te staan in de pc?
Outlook of Outlook Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Brammel schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:10:
Op de nederlandse SE site staat nu ook een link, maar daar houd het dan ook mee op:
Ik zie daar nog geen link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link zou niet uitmaken,
op andere fora hebben al mensen van frankrijk, zweden en andere
gewoon de universele .com genomen en dat lukte ook.

Je moet wel nieuwe usb drivers installerne, zeker niet vergeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Ik krijg met FF 1.04 op een gegeven moment na de acceptatie van het certificaat een blank scherm voor me neus te zien.

Met IE 6.0 gaat hij wel verder, maar download hij niets. Eigenaardig? Doe ik wellicht iets fout :?.

edit:
Nope, de USB drivers ben ik niet vergeten, gewoon geinstalleerd volgens de instructies op de website.

[ Voor 23% gewijzigd door InsjaHH op 13-06-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:50
Momenteel ben ik die Update Service aan 't uitproberen. Keurig dat programmaatje geïnstalleerd waar om gevraagd wordt. Daarna dus proberen het update programma te starten via die site...er staat linksonderin m'n browserscherm wel 'Applet StartApplet started' m'n cpugebruik schoot op dat moment naar de 100% en staat daar nog steeds op. En dat is inmiddels 5 minuten geleden...Is dat normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Updaten is gelukt! :)

Model:
D750i

Week:
05WK17

Oude software:
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL

LCD
0

Camera
3.8

ITP SW Version
CXC 125 932 R1B

Customization
CDA 102361/5 R14A
cxc125953 R1A044
T_MOB_INT_A

Content Version
PA16

Nieuwe Software:
R1J002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1J002

LCD SW Versions
Main display
Current: 0

Camera SW Versions
camera
4.4

ITP SW Version
CXC 125 932 R1B

Customization
CDA 102361/5 R14A
cxc125953 R1J002
T_MOB_INT_A

Content Version
PA19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
eaalb schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:31:
Momenteel ben ik die Update Service aan 't uitproberen. Keurig dat programmaatje geïnstalleerd waar om gevraagd wordt. Daarna dus proberen het update programma te starten via die site...er staat linksonderin m'n browserscherm wel 'Applet StartApplet started' m'n cpugebruik schoot op dat moment naar de 100% en staat daar nog steeds op. En dat is inmiddels 5 minuten geleden...Is dat normaal? :?
nee gewoon browser afsluiten en nog is proberen..
Hij gebruikt een java tooltje dus misschien zit er daar iets niet goed bij jouw?

[ Voor 10% gewijzigd door Scidd0w op 13-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:34:
Updaten is gelukt! :)

Model:
D750i

Week:
05WK17

Oude software:
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL

LCD
0

Camera
3.8

ITP SW Version
CXC 125 932 R1B

Customization
CDA 102361/5 R14A
cxc125953 R1A044
T_MOB_INT_A

Content Version
PA16

Nieuwe Software:
R1J002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1J002

LCD SW Versions
Main display

Camera SW Versions
camera
4.4

ITP SW Version
CXC 125 932 R1B

Customization
CDA 102361/5 R14A
cxc125953 R1J002
T_MOB_INT_A

Content Version
PA19
Laat gelijk even weten wat het verschil is:)
Menu zou sneller gaan, smsen ook
camerafocus zou ander geluid hebben
geluid van telefoon zou harder gaan bij gesprekken en afspelen mp3
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je camera ook geupdate is. Zijn er nou verschillen te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
ik krijg nog steeds de foutmelding dat de service er niet is bla bla.

Snap niet hoe sommigen het wel kunnen en anderen weer niet. De drivers zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:43:
ik krijg nog steeds de foutmelding dat de service er niet is bla bla.

Snap niet hoe sommigen het wel kunnen en anderen weer niet. De drivers zijn goed.
hangt toch een klein beetje af van de regio ook schijnt
of je eu_1 of eu_3 hebt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
weet het nog niet allemaal... even wat achtergrond info...
Deze tel is van mijn vriendin, ze wilde een ander kleurtje dan ik en mijn k750 krijg ik morgen. We hebben hem pas sinds zaterdag avond en sindsdien nog helemaal geen problemen ondervonden eigelijk..
nou heeft ze ook nog lang niet alles gedaan maar toch.. iig geen vastlopers :)

Ik ga eerst zelf is rustig kijken wat er veranderd is.
Als jullie specifieke vragen / handelingen hebben wil ik die wel even beantwoorden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Laat gelijk even weten wat het verschil is:)
Menu zou sneller gaan, smsen ook
camerafocus zou ander geluid hebben
geluid van telefoon zou harder gaan bij gesprekken en afspelen mp3
...
* menu was al snel merk niet echt verschil
* idem voor smsen
* camera focus geluid is volgens mij nog hetzelfde
* kan ik niet echt iets over zeggen heb alleen nog radio geluisterd maar merk ook hier weinig verschil

Er zullen vast verschillen zijn maar weet nog niet echt wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
Oke m'n probleem lag bij m'n Java driver....'t is een tijdje geleden dat ze geupdate zijn :+ Maar goed, dus eindelijk het update programmaatje aan de gang....krijg ik ook de melding dat er geen services zijn voor mijn operator oid, hetzelfde dus als een paar andere mensen. Andere simkaart, telefoontaal werkt allemaal iig niet |:( Zal dus idd wel één of andere regiocode inzitten. Wachten op de NL versie dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
@ Scidd0w

Hoe kom jij aan die EU_1 versie ? Heb je het toestel wel in nederland gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
VIC_TOR schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:17:
@ Scidd0w

Hoe kom jij aan die EU_1 versie ? Heb je het toestel wel in nederland gekocht?
Ik (mijn vriendin eigelijk) heeft een D750i. Misschien dat het daar aan ligt? Hij is iig gewoon bij de belcompany aangeschaft bij een t-mobile verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
ok, dat verklaart dan een hoop. De normale simlockvrije K750i bevat in nederland EU_3 en die staat denk ik nog niet op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
Mijn (simlock-vrije) K750i bij de Orange shop vandaan heeft anders wel de EU_1 firmware. Maar updaten lukt dus niet...Andere oorzaak dus waarschijnlijk...(aangezien het update programmaatje het wél keurig doet, dat kan het dus niet zijn)

[ Voor 23% gewijzigd door eaalb op 13-06-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mn gsm bij gsmhuis besteld en nog steeds niet gehad, ze antwoorde nu gewoon niet op mn mail, mss morgen meer geluk blijf mn mail checke. Anders ==> Kwaad telefoontje ! Hou me op de hoogte moest er iemand meer te weten komen.
Voor de rest vraag ik me nu af welke bluetooth dongle het beste is ? Iemand tips ? En gaat het echt niet verder dan 10meter dus niet de nieuwe klasse bluetooth :( ! Voort zijn die gig kaartjes nergens meer te krijgen, ofwel ? Ik zal bij de eerst zijn die hem in België mag gebruiken als ik hem ooit nog krijg :?
Nog een vraagje, hoeveel mb neemt 10 minuten goedkwaliteit filmpje voor de gsm in, ben alvast vanplan te converte :O uitverveling hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Hmm, mijn normale simlockvrije K750i wil ook niet updaten :P Morgen nog eens proberen! 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:54:
Ik heb ook mn gsm bij gsmhuis besteld en nog steeds niet gehad, ze antwoorde nu gewoon niet op mn mail, mss morgen meer geluk blijf mn mail checke. Anders ==> Kwaad telefoontje ! Hou me op de hoogte moest er iemand meer te weten komen.
Voor de rest vraag ik me nu af welke bluetooth dongle het beste is ? Iemand tips ? En gaat het echt niet verder dan 10meter dus niet de nieuwe klasse bluetooth :( ! Voort zijn die gig kaartjes nergens meer te krijgen, ofwel ? Ik zal bij de eerst zijn die hem in België mag gebruiken als ik hem ooit nog krijg :?
Nog een vraagje, hoeveel mb neemt 10 minuten goedkwaliteit filmpje voor de gsm in, ben alvast vanplan te converte :O uitverveling hehe
'k heb hiero een filmpje van 20 minuten - goede kwaliteit (aflevering van pimp my ride :P). Het filmpje was 180MB, nadat ik hem geconverteerd heb is 'ie nu 44MB..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt me nog steeds nie met xilisoft, heb shitloads aan filmpjes, maar ik blijf veel blokjes houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Ik wil dit toestel ook hebben. Zit me alleen te bedenken wat ik nou het beste kan doen.

Heb nu een Vodafone 300 Abbo dat afloopt op 5 Juli. Dat is dus bijna. Ik kan hem verlengen en dus elk contract type kiezen wat ik wil (heb ik bij Vodafone nagevraagd). Wat ik ook kan doen is hem laten omzetten naar pre-paid en een nieuw contract afsluiten omdat je dan een betere korting krijgt.

Het is geen optie om dit nummer weg te doen, daar is het te mooi voor. Ook wil ik bij Vodafone blijven, ben nou eenmaal blij met de service e.d. Ik heb al zitten kijken op Telecomvergelijker.nl enz. maar ik kon niet echt een goede aanbieding vinden. :(

Ik wil namelijk maar 1 jaar verlengen of een contract van 1 jaar. Maximaal €35 per maand betalen en niet al teveel voor het toestel. :)

Ja ik weet dat ik lastig ben, maar misschien heeft hier iemand een mooie tip. Het is jammer van die Belcompany actie van 2 weken geleden. Als ik dat eerder had geweten dan had ik dat meteen gedaan! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
kan je na jouw update het camera geluid uitzetten/veranderen naar een ander geluid?

die"nieuwe wetgeving"is zo'n grote stiere sjit... een normale digitale camera maakt ook geen gebliep! 8)7

denk je vandaag foto's te maken in een nieuwe bibliotheek op de uithof krijg je commentaar van anderen dat het stil moet zijn... :| camera geluid is :X

verder wil ik ff mededelen dat vele java games (gemaakt voor k700) het ook uitstekend doen op mijn k750!
weg link
mijn favorieten:
  1. MiamiVice_134 _/-\o_ (gta look a like)
  2. Call Of Duty
  3. ColinMcRaeRally`04
  4. SkidCity_091
  5. SpeedChaser3D_K700i
  6. moto_gp2
verder heb ik geen last van vastlopers: 05W21 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 21-06-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ff vraagje voordat ik ga updaten :P

is het handig als ik al mn telefoon nummers enzo ff bewaar ?? Of onthoud ie die dingen en zet alleen nieuwe firmware erop

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 14-09 10:29
Beste jongeman, zou je gauw die link weg willen halen voordat je een weekban aan je broek hebt hangen? O-)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
ascent schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:27:
[...]

Ik zie daar nog geen link ?
Hij stond er op, maar is dus weer weggehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 06:46:
[...]

Hij stond er op, maar is dus weer weggehaald...
klik es op "meer" in het menu aan de linkerkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:12:
lukt me nog steeds nie met xilisoft, heb shitloads aan filmpjes, maar ik blijf veel blokjes houden :(
Bij mij is dat ook, iemand een idee of tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
InsjaHH schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:30:
Ik krijg met FF 1.04 op een gegeven moment na de acceptatie van het certificaat een blank scherm voor me neus te zien.

Met IE 6.0 gaat hij wel verder, maar download hij niets. Eigenaardig? Doe ik wellicht iets fout :?.

edit:
Nope, de USB drivers ben ik niet vergeten, gewoon geinstalleerd volgens de instructies op de website.
Tip: als hij hem niet download, kun je 'm zelf ook m.b.v. Download Accelerator of een andere manager het bestandje downloaden en installeren.

Daarna gaat hij vanzelf verder in je browser waar je gebleven was. Maar ook hier helaas:
Your device is not permitted to use this service

Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!
Dus nog even wachten...

Edit:
Hmm, ik heb hier ook versie EU_1, zoals Scidd0w hierboven aangaf met zijn vriendin's D750i. Eigenaardig? Ook ik heb 'm gewoon bij de BC gehaald in Den Haag, zou dit misschien enigszins te herleiden zijn dat andere (meer?) vastlopers ondervinden dan EU_1 gebruikers? Lijkt me redelijk sterk, maar goed. * InsjaHH vind wachten niet leuk.

[ Voor 16% gewijzigd door InsjaHH op 14-06-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Ter melding en ook lekker voor mezelf voor later:
D750i ontvangen 10 juni
software versie: R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( Ik ben na gisteren proberen te update wel al me mp3 en ringtones en video's kwijt |:( Hoe kan suks nou weer,zie nu dat al mijn themes ook weg zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het 0900 nummer van SE
Bellen gaat sneller dan mailen maar ben het nummer kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:21:
[...]

Tip: als hij hem niet download, kun je 'm zelf ook m.b.v. Download Accelerator of een andere manager het bestandje downloaden en installeren.

Daarna gaat hij vanzelf verder in je browser waar je gebleven was. Maar ook hier helaas:

[...]

Dus nog even wachten...

Edit:
Hmm, ik heb hier ook versie EU_1, zoals Scidd0w hierboven aangaf met zijn vriendin's D750i. Eigenaardig? Ook ik heb 'm gewoon bij de BC gehaald in Den Haag, zou dit misschien enigszins te herleiden zijn dat andere (meer?) vastlopers ondervinden dan EU_1 gebruikers? Lijkt me redelijk sterk, maar goed. * InsjaHH vind wachten niet leuk.
Keb ook EU_1 maar veel vastlopers hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*note to self - when update arrives, remove 512MB memorystick, insert original 64MB memorystick.

..of ik stop er gewoon helemaal geen in natuurlijk :) zekerheid voor alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
@ talita
0900 899 8318

[ Voor 28% gewijzigd door omeomi op 14-06-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:25:
[...]

Keb ook EU_1 maar veel vastlopers hoor :+
Het gaat niet om deze regel:

"prgCXC125952_EU_1_CL"

maar om deze regel:

Aanpassing
blabla
blabla
EUROPE_3

En er is nog niemand die durft te zeggen of de Standby Crash Bug gefixed is. |:(
..die van mij loopt zo vaak vast, dat 2 uur na de update ik echt wel weet of ie voor mij gefixed is..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

De spanning stijgt...Het linkje is weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej de update is gereleased voor EUROPE_3...das toevallig... :D

En hij werkt!!!!

Geupdate :)

Laat over een uurtje weten of ie nog werkt ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het updaten wil maar niet lukken bij mij.
De update is er wel, want tijdens het process krijg ik dit te zien:
* Remove the phone from the USB-cable and turn it off and wait for 20 seconds for the phone to be completely shutdown.
* After that Hold down the 'c'-key on your phone and connect the phone to your USB cable.
* The update should start whitin (typfout haha) 15 seconds. Do NOT remove the device or interrupt the update in any way during the update.

Dit is het probleem bij mij: ik haal de usb kabel eruit, doe de telefoon uit en wacht 20 seconden. Daarna houd ik de c knop ingedrukt terwijl ik de usb kabel erin doe. De telefoon gaat nu aan. Hier gaat het fout want de telefoon vraagt om mijn pincode. Als ik 15 seconde wacht gebeurt er niets, als ik me pincode invul en daarna 15 seconde wacht, start de telefoon doodleuk op, maar gebeurt er niets met de update :( . Is er iemand die mij kan helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

het lijkt er op dat mijn menu sneller is geworden na de update. Maar dat is een eerste indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Mental note for myself en misschien handig voor anderen.

Before firmware update:
R1A004
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044

LCD SW versions
Main display

Camera SW versions
Camera
Current: 3.8

ITP SW version
CXC 125 932 R1B

Customization
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Content version
PA16
Battery information:
BKB 193 203/11 R1A 900 mAh
S/N003295ISKMBN 05W16
K750i information:
05W19
2834/30
Er staan wat meer getalletjes op het stickertje van de telefoon, maar niet erg boeiende informatie.
Zometeen maar na volledig opladen opnieuw eens proberen te updaten.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.