Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35
MaZo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:07:
[...]
Ik denk eerder dat het probleem (1 Mb volgens fabrikant 1000 of 1024 Kb) ligt wat 'asc' bedoelt.

Zo worden we toch al jaren genaaid door de harde schijf fabrikanten, dus waarom met memsticks niet. ;)
Ik denk dat het een combi is:

10:11:54 -!- Irssi: 512/1024/1024*1000*1000 = 488.28125

Dus ergens ben je nog 20 meg kwijt. Dat kan het fat zijn, maar onder linux wordt er bij je partitie altijd een <x> procent gereserveerd voor je fat tabellen, maar ook voor schrijfruimte voor root. Weet niet of fat daar ook aan doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Worldwide schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:27:
Mijn eerste vastloper/uitval gehad. Ik had een tijdje radio zitten luisteren, toen die uitgezet en het headsetje erin laten zitten. 10 minuten later was de telefoon uit.
Al met al nu 4 bugs.
Als die bugs met de nieuwe firmware niet opgelost zijn, zou ik de telefoon dan terug kunnen doen naar orange? Ik heb de telefoon zaterdag 3 weken.
Natuurlijk kun je die inleveren. Ik zou wel eerst even wachten op de firmware-update en als dat niet werkt SE mailen met je problemen. Niet alle bugs zijn zijn reden tot ruilen maar een bug die ervoor zorgt dat je telefoon in standby stand crasht mag zeker NIET voorkomen.
Ook het feit dat niet iedere K750i er last van heeft betekend gewoon dat een aantal van ons een K750i heeft gekregen van een kwaliteit die niet voldoet aan de eisen die je er aan mag stellen.

Ik heb nu af en toe een vastloper. Vannacht dus tijdens het opladen dus wat ik hier heb gelezen dat hij in de oplader weer "unfreezes" gaat niet op. Met het aantal crashes kan ik nog wel leven (ongeveer 1 per 3 dagen) dus ik wacht nog even op de software updates en beslis dan wel wat ik doe. Wellicht wachten met ruilen totdat die nieuwe versie op de markt komt (hopelijk is die dan niet zo buggy). Wanneer kunnen we die eigenlijk verwachten? Of zijn het stiekum toch de specs voor de W800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:04
een vraagje:
hoe kan ik gemaakte foto's via BT versturen naar een andere GSM?

en nog 1:
ik woon tegen de belgische grens en ik zit steeds op belgisch netwerk, hoe kan ik mijn eigen NL provider vast zetten zodat hij niet meer automatisch kiest?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
borgdavile schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:43:
een vraagje:
hoe kan ik gemaakte foto's via BT versturen naar een andere GSM?

en nog 1:
ik woon tegen de belgische grens en ik zit steeds op belgisch netwerk, hoe kan ik mijn eigen NL provider vast zetten zodat hij niet meer automatisch kiest?
1) Ga naar de foto die je wil verzenden -> kies Meer (dacht ik) -> verzenden -> via Bluetooth
2) Je kunt bij je instellingen een voorkeursnetwerk opgeven dat altijd als eerste gezocht moet worden.

Er zit btw ook een handleiding bij waar dit soort dingen in staan....

[ Voor 8% gewijzigd door omeomi op 10-06-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb vandaag mijn headset gemod, doppies erafgeknipt, 3,5 female jack eropgezet, draadjes gesoldeert, (heb nog nooit gesoldeert) en werkt perfect,..echt vet

Ik d8 eerst dat het niet zou lukken omdat ik nog nooit had gesoldeert, maar dat is helemaal niet moeilijk. (ben 16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
omeomi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:56:
[...]

1) Ga naar de foto die je wil verzenden -> kies Meer (dacht ik) -> verzenden -> via Bluetooth
dat d8 ik ook maar is niet zo, kan dan alleen via een berichtenserver verzenden. Als ik naar bestandsbeheer -> afbeeldingen ga kan ik ze wel via BT verzenden. Maar mijn camera foto's op de memory stick staan er hier niet bij.
2) Je kunt bij je instellingen een voorkeursnetwerk opgeven dat altijd als eerste gezocht moet worden.
en dat gedeelte heb ik bij al mijn SE nog nooit gesnapt. Ik zie een aantal maal t-mobile staan. Steeds met iets erachter, volgens mij is dit van verschillende landen. Staat er geentje bij van NL. Welke mot ik hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en nog 1:
Heb ik ook last van. Ik heb in m'n snelkoppeling menu (middelste knop onder het scherm) een snelkoppeling gemaakt naar opnieuw zoeken. Je kunt namelijk wel je eigen provider als #1 zetten maar dat werkt nogsteeds niet als er een veel sterkere belgische mast je gsm aan het domineren is. Maar dit werkt naar mijn idee nog het best

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

en nog 1:
Verhuizen? :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien als je bij "voorkeursnetwerken" die netwerken verwijdert, dat hij deze niet meer kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
wessel99 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:31:
Ik heb een probleem met syncstation. Op het moment dat ik "geavanceerde instellingen" wil kiezen word er gezegd dat ik eerst "instellingen" moet doen, doe ik dat gebeurt er niets!

Software al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter geen oplossing.

Iemand die dit probleem heeft gehad?
Snap er dus nog geen reet van, reinstall gedaan, keys verwijderd, vanalles.

Ook als ik "Sync" doe dan zie ik even kort het sync scherm, maar omdat er niets ingesteld is synchroniseert hij uiteraard niets. Lijkt erop dat het "scherm" van de settings gewoon niet tevoorschijn wil komen!

Super irritant want zo heb ik dus geen agenda!

Iemand meer die dit probleem heeft gehad? Reinstall heeft niets opgeleverd. Ik had hiervoor een T610 met xtndconnect, maar heb dit uiteraard allemaal verwijderd. Mobile phone monitor ziet m'n telefoon gewoon.

Ook vandaag trouwens een keer een wit knipperend scherm gehad? :? Daarna stond ie weer gewoon in het hoofdmenu. En een keer gehad dat een mp3 bleef "hangen" maar de telefoon gewoon bleef reageren (stop->start) en hij deed het wel gewoon normaal.

Verder echt een supertoestel, blijf me verbazen over het scherm en alle foefjes die sonyericsson erin gestopt heeft. Sonyericsson daar werken echt alleen maar tweakers! Blijf me verbazen over kleine slimmigheidjes en verbindingsopties die in dit kleine toestelletje zitten, super!

Ook valt me op dat de overdrachtssnelheid van bluetooth vele malen hoger is dan bij m'n T610. Deze schat ik zo rond de 40kb/sec in, terwijl m'n T610 zeg 3 a 4 kb/sec haalde max. Erg relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
En nog een vraagje, weet er iemand of ik via t-mobile gsm (niet via gprs aub) ook imap mail kan controleren? Nu krijg ik steeds te zien "server niet gevonden" terwijl onze server stumail.uvt.nl toch zeker wel te vinden is me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
wessel99 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:07:
En nog een vraagje, weet er iemand of ik via t-mobile gsm (niet via gprs aub) ook imap mail kan controleren? Nu krijg ik steeds te zien "server niet gevonden" terwijl onze server stumail.uvt.nl toch zeker wel te vinden is me dunkt.
heb je bij het instellen van de email-account wel de goede data-verbinding (GSM) gekozen? Het lijkt erop dat ie probeert GPRS verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
yep gedaan, begin me nu zelfs af te vragen of het niet alleen werkt via GPRS? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

wessel99 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:48:
[...]

Ook valt me op dat de overdrachtssnelheid van bluetooth vele malen hoger is dan bij m'n T610. Deze schat ik zo rond de 40kb/sec in, terwijl m'n T610 zeg 3 a 4 kb/sec haalde max. Erg relaxed!
Over bluetooth gesproken, ik wilde net via de sonyerricson file manager wat files uitwisselen, maar die zegt de hele tijd not connected, terwijl ik met de software van mijn bluetooth dongle toch echt wel verbinding heb. Of moet ik een hele andere manier van verbinden gebruiken ofzo?

edit:
Hoppa, mijn eerste bluetooth crash is ook een feit :)

[ Voor 57% gewijzigd door Rodyman op 10-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik denk dat ik die van mij weer ga verkopen, want hij heeft toch wel 2 grote nadelen. Eentje komt door die marketing van SE, geen flight mode. Terwijl hij het wel gewoon kan....ik hoop op een firmware update of hack. Maar het andere is nog irritanter. Als ik van sim kaart switch (6x per week, NL en BE ) dan komt hij iedere keer weer met of ik die instellingen wil veranderen, introductie wil bekijken etc, en zet hij het T9 woordenboek standaard uit. Heeft iemand daar ook last van ? Want ik vind het super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al een week de k750i te bemachtigen en elke keer wordt me gezegd dat ze 'de volgende dag' geleverd zullen worden. Zo zou de nieuwe batch vandaag 'zeker binnen zijn'. Niet dus! Het is wel duidelijk dat ze met de software worstelen (zo kreeg Telfort van SE te horen) en ik heb liever dat het een paar dagen langer duurt dan dat ik met een probleemgeval zit. Echter op expansys.be wordt door iemand al gezegd:

I seem to have finally spoken to someone who has a clue, and she said the date of the 20th has now been put back until the 27th, for the new batch from SE.

Weet iemand over de situatie iets meer te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
bij mediamarkt is de K750i ook gratis verkrijgbaar... (Telfort 100 = 15 euro per maand, 2 jaar)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en telfort 500 1 jaar?

edit: ze willen zeker de toestellen van de eerste batches zo snel mogelijk kwijt ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleempje ik kan me nummer melder aan te zetten maar dan geeft ie aan dat het niet kan worden gewijzigd door de gebruiker op het netwerk :? meer mensen hier last van en weten hoe ze het op kunne lossen meld het even!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:41:
probleempje ik kan me nummer melder aan te zetten maar dan geeft ie aan dat het niet kan worden gewijzigd door de gebruiker op het netwerk :? meer mensen hier last van en weten hoe ze het op kunne lossen meld het even!!
Volgens mij moet je die op de optie 'netwerk-standaard' oid laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja okey maar dat betekent dus ook dat hij geen nummer mee zend en dat wil ik juist veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
ik wil deze nog even onder de aandacht brengen:
omeomi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:56:
[...]

dat d8 ik ook maar is niet zo, kan dan alleen via een berichtenserver verzenden. Als ik naar bestandsbeheer -> afbeeldingen ga kan ik ze wel via BT verzenden. Maar mijn camera foto's op de memory stick staan er hier niet bij.
en dat gedeelte heb ik bij al mijn SE nog nooit gesnapt. Ik zie een aantal maal t-mobile staan. Steeds met iets erachter, volgens mij is dit van verschillende landen. Staat er geentje bij van NL. Welke mot ik hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 16:48
Zojuist in delft bij de tmobile winkel mijn contract verlengt en omgezet van simonly naar relax300, uiteraard dit alles voor deze mobiel, ligt nu nog aan de lader maar kan niet wachten tot ie opgeladen is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
borgdavile schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:15:
ik wil deze nog even onder de aandacht brengen:

[...]

Die staan als het goed is in de map afbeeldingen -> photo's/foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Erg eigenaardig, het is vast en zeker wel al bij mensen bekend en ook opgemerkt.

Het verschilt van persoon en persoon, bij de ene heb ik zeer helder ontvangst en kan ik hem/haar gewoon goed verstaan via de interne luidspreker zelf (telefoon dus in de hand, zonder handsfree setje). Zoals iedereen al klaagt is dit wel op de maximum stand van het volume.

Echter kan dit ook stukken zachter zijn... zou dit meer aan de K750i liggen of ook mede door de andere persoon en zijn/haar microfoon van de telefoon? Misschien ook nog eens netwerk afhankelijk?

Erg jammer af en toe, nu loop ik meestal niet in drukke omgevingen, maar ik hoop echt dat SE deze dingetjes die je iedere dag gebruikt (yup, ik heb het over bellen :9) gaat / kan en wil fixen.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Net "Bluetooth crash" gehad tijdens het wijzigen van wat nummers. Dus dat je een wit scherm ziet flitsen en de foon even reboot..

Dit heb ik alleen nog maar gehad tijdens Bluetoothen. Maar dat staat nu uit.
Een vastloper heb ik tot nu toe nog niet gehad (15 dagen).

Kenden jullie die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand succesvol geweest om de remote control in werking te krijgen met een sitecom USB bluetooth dongle ?

Off topic: Ik heb die phone nu een halve dag, maar geweldig ! Dat fma programma' s is erg goed!!
Moet wel lachen batterij temp: 27 graden phone temp: 26 graden hehehe nu nog de fanspeed uitlezen 8)

PS: Ik had een KPN abbo.. kon nergens iets "leuks" vinden op de website als ik het zou verlengen en wou overstappen op orange.. Toevallig toch even de kpn winkel ingelopen.. Verteld die meneer mij dat ik dit toestel gratis krijg bij verlenging + 3 maanden 15 euro beltegoed .. bij een tweejarig 30 euro belpack !!
20 minuten later liep ik de winkel uit met een werkend toestel !

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:26:
Iemand succesvol geweest om de remote control in werking te krijgen met een sitecom USB bluetooth dongle ?

[..knip..]
eerst werkte bij mij remote control ook niet en ik heb ook een sitecom. Ik heb bluesoleil opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel goed... Joost mag het weten waar de fout zat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluesoleil ..... aha.... en dat is? Ik bedoel ik heb het uiteraard even opgezocht.. maar heb je die drivers geinstalleerd ipv de sitecomdrivers ?
Verder nog tips ?

Works perfect !! En volgens mij hoef je die bluesoleil maar eenmalig te gebruiken en schudt hij windows ff wakker om de hid interface te activeren, misschien iets voor de startpost !!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
ik heb nu heel wat posts gelezen en ik wil de k750i gaan kopen

maar ik weet dat er problemen zijn met vastlopers etc, niet overal maar de kans is aanwezig, en andere bugs en ik koop mijn tel dus via Inet winkel. Zou je hem bij echte bugs daar ook kunnne inruile of wat raden jullie aan?

of nu ik zo laat ben toch nog ff w88 op de w800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn advies is om nog even een weekje te wachten tot de nieuwe firmware gereleased is.
Als deze de ergste bug, de "standby crash bug" verhelpt zou ik gewoon voor de K750i gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
ja alleen als ik hem via internet koop moet ik wel "hopen" dat er dan ook echt die nieuwe firm ware opstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, want vanaf volgende week is de nieuwe firmware beschikbaar vanaf de website van SE zelf en kun je hem dus zelf flashen :)

Vandaar ook, wacht nog een weekje dan zie je hier snel genoeg of de firmware de problemen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zet hem 's nachts uit, dit scheelt me 95% van alle vastlopers. Plus dat het ook een stuk beter is voor m'n nachtrust :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow allemaal, ik heb dit toestelletje nu ook 1 dag. nu wil ik hem opladen maar dit doet hij alleen via de USB. Mijn gewone lader doet nix, ook niet na een half uur. weet iemand hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mp3tje naar mijn telefoon geupload

Mijn Sony Ericsson K750\Telefoongeheugen\Telefoongeheugen\Geluiden

Kan em echter niet met de mediaplayer van de telefoon vinden.

Graag hulp geboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Tycoontje schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:45:
Net "Bluetooth crash" gehad tijdens het wijzigen van wat nummers. Dus dat je een wit scherm ziet flitsen en de foon even reboot..

Dit heb ik alleen nog maar gehad tijdens Bluetoothen. Maar dat staat nu uit.
Een vastloper heb ik tot nu toe nog niet gehad (15 dagen).

Kenden jullie die al?
Ja hoor, niets nieuws, gewoon een spontane reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

Zo eindelijk heb ik nu ook een 512 MB kaartje :). Gister bij de MediaMarkt bij de 19% btw korting voor 60 euro :D. Dat is iets boven de webshopprijs, maar nu heb ik hem meteen en het scheelt verzendkosten ;).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij synchroniseren van contacten neemt hij van de PC steeds het 'werk'-adres mee. Iemand een idee hoe je dat kan aanpassen naar het 'thuis'-adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:00:
Heb een mp3tje naar mijn telefoon geupload

Mijn Sony Ericsson K750\Telefoongeheugen\Telefoongeheugen\Geluiden

Kan em echter niet met de mediaplayer van de telefoon vinden.

Graag hulp geboden
wel de usb kabel er weer uit gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:47:
Bij synchroniseren van contacten neemt hij van de PC steeds het 'werk'-adres mee. Iemand een idee hoe je dat kan aanpassen naar het 'thuis'-adres?
Goed punt, viel me ook op. Ben benieuwd of 't kan!
Misschien geavanceerde sync? zal er als ik thuis ben nog eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met File Manager niet meer connecten met mijn telefoon (via usb).
Hij blijft 'niet verbonden' aangeven.
Ik kan wel met windows op de mem stick kijken.

Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:28:
Ik kan met File Manager niet meer connecten met mijn telefoon (via usb).
Hij blijft 'niet verbonden' aangeven.
Ik kan wel met windows op de mem stick kijken.

Iemand een oplossing ?
Heb hetzelfde probleem. Kan wel de memstick benaderen files syncen etc maar op het geheugen van de phone kan ik helaas niet meer komen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Kan wel de memstick benaderen files syncen etc maar op het geheugen van de phone kan ik helaas niet meer komen.
Daarvoor geconnect via bluetooth toevallig? Hadi k ook, moest ik eerst de foon weer verwijderen in de SE software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heb geen blauwtand.. Maar hij deed het eerst wel.
Telefoon verwijderen helpt ook niet.
Ik niet snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:23:
nee heb geen blauwtand.. Maar hij deed het eerst wel.
Telefoon verwijderen helpt ook niet.
Ik niet snap
Prik de kabel voor de zekerheid eens ineen andere usb port, herstart de computer en sluit de foon opnieuw aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:47:
Ik heb hierover contact gehad met SonyEricsson. De synchronisatie gaat standaard met het werkadres. Dat kan je niet veranderen. Ik heb in Outlook maar even alles overgezet van huisadres naar werkadres. Was met wat knippen en plakken snel gedaan. En nu werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08
Hoelang video kan je opnemen met de k750i?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 14-09 16:41
Heb net de zilvere K750i in m´n handen gehad maar ik vond hem wat tegen vallen..
De zwarte versie is egt veel mooier!
Iemand anders die de zilvere ook al heeft beet gehad??Wat vonden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Geert de Graaf schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:52:
Hoelang video kan je opnemen met de k750i?
tot je kaartje vol is volgens mij, in ieder geval best lang. Zeker aangezien die 3gp filmpjes zelfs in de hoogste 'kwaliteit' nog best klein zijn. Ook niet gek aangezien de resolutie gewoon laag is en het geluid om te huilen is. De foto's van de k750 zijn best mooi maar de filmpjes zijn om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Iemand die voor mij een goedkope webshop met 1 gig duo pro kan aanraden?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
niket610 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:58:
Heb net de zilvere K750i in m´n handen gehad maar ik vond hem wat tegen vallen..
De zwarte versie is egt veel mooier!
Iemand anders die de zilvere ook al heeft beet gehad??Wat vonden jullie ervan?
Je hebt waarschijnlijk de D750i vast gehad. Dat is de t-mobile versie van de k750 maar die lijkt uiterlijk meer op de w800i. De zilveren k750 komt waarschijnlijk pas rond september.
En om je vraag te beantwoorden: ik vind de zwarte versie ook veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
omeomi schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:28:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de D750i vast gehad. Dat is de t-mobile versie van de k750 maar die lijkt uiterlijk meer op de w800i. De zilveren k750 komt waarschijnlijk pas rond september.
En om je vraag te beantwoorden: ik vind de zwarte versie ook veel mooier.
Nee hoor dat verschil zie ik wel!! :P het was echt de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:47:
Ik heb hierover contact gehad met SonyEricsson. De synchronisatie gaat standaard met het werkadres. Dat kan je niet veranderen. Ik heb in Outlook maar even alles overgezet van huisadres naar werkadres. Was met wat knippen en plakken snel gedaan. En nu werkt het prima.
d0h. Wat een sufheid =) 8)7 8)7

Nou ja, niets aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
kan je ook fullscreen films kijken op de k750i?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
Geert de Graaf schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:01:
kan je ook fullscreen films kijken op de k750i?
yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
wat voor programma moet ik daarvoor gebruiken om het van dvd te halen?
Is backup dvd goed

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Geert de Graaf schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:03:
wat voor programma moet ik daarvoor gebruiken om het van dvd te halen?
Is backup dvd goed
Ehm..?

Je wilt een film van DVD halen om op je k750i te zetten? 8)7

Hoe filmpje rippe ken je via de search of google heel goed vinden..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
ja dan weet je niet welke resolutie en welke kwaliteit en codec

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

lekker zoeken vriend

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 17:48
zoekt en gij zult vinden

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

of in dit topic zelf...

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er onderhand hier al mensen die een sw-update hebben laten doen, of kan dat in NL nog niet? Las zonet namelijk op Howardforums.com dat daar al mensen een update hadden laten doen...sw-versie was R1B005. Staat verder nog weinig over vermeld, alleen dat diegene nieuwe sw heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de HID's niet werkend, ook die van winamp niet. De muisaanwijzer beweegt wel wanneer ik het joystickje beweeg, maar bijv. winamp (5.09) reageert niet op de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:12:
Ik krijg de HID's niet werkend, ook die van winamp niet. De muisaanwijzer beweegt wel wanneer ik het joystickje beweeg, maar bijv. winamp (5.09) reageert niet op de knoppen.
Moet je even een eigen hid maken heh. In winamp heb je de letters zxcvbnm die wat doen, dus die moet je dan gaan instellen onder de knopjes heh. Beetje photo-shoppen met mediaplayer HID-plaatje en klaar is thestarrcompany :+

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog twee vraagjes.

1. Bij bijna lege batterij gaat een irritante harde toon klinken. Ik kan nergens vinden of je die kan uitschakelen?

2. Wie weet websites waar gratis ringtones / screensavers etc te downloaden zijn?
Hier alvast mijn bijdrage: http://phone.mobile9.com/sony-ericsson/k750/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:25:
Zijn er onderhand hier al mensen die een sw-update hebben laten doen, of kan dat in NL nog niet? Las zonet namelijk op Howardforums.com dat daar al mensen een update hadden laten doen...sw-versie was R1B005. Staat verder nog weinig over vermeld, alleen dat diegene nieuwe sw heeft...
Zou je de link naar dat topic eens kunnen posten.
Kan het nergens terugvinden daar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Teleworld in Amsterdam had afgelopen donderdag de nieuwe firmware al in huis, maar er waren problemen met de server. Ik denk dat komende week misschien de update service online komt en dan kunnen we het zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij de Media Markt een Memory Stick Duo Pro van 1 Gb gehaald met 19% korting (tax free) en 20% personeelskorting... dus 39% korting op mijn MSPD 1 GB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:42:
Vandaag bij de Media Markt een Memory Stick Duo Pro van 1 Gb gehaald met 19% korting (tax free) en 20% personeelskorting... dus 39% korting op mijn MSPD 1 GB :D
En dan betaalde je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:Kan ik me foto's ook een andere naam geven voor ik ze maak,nu heten ze DSC00094
Kan ik daar geen foto?? van maken,zo ja waar kan ik dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:20:
Vraagje:Kan ik me foto's ook een andere naam geven voor ik ze maak,nu heten ze DSC00094
Kan ik daar geen foto?? van maken,zo ja waar kan ik dat veranderen?
dat kan WIndows mooi voor je doen, of een ander tooltje. Op de camera kun je volgens mij alleen het nummer resetten zodat ie weer bij 1 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand iets over Gespr. Beperken?
Ik wil dus zeg maar dat je niet kan bellen.
Als je hier heen gaat: Instellingen > Gesprekken > Beheer > Gespr. Beperken en dan Alle uitgaande activeerd, dan moet hij toch dat blokkeren?
Soms krijg ik op me scherm: Alleen noodoproepen beschikbaar ofzo en soms werkt het niet :s
Weet iemand hoe het precies moet?
Alvast bedankt.
Groetjes,

Kurdy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik word nu een beetje flauw van het rebooten van de telefoon, eens kijken of ik hem bij orange nog om kan ruilen voor een beter exemplaar...
Ding reboot nu echt bij elk lullig ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds gister EINDELIJK mn k750i ook binnen....
maar... kan je de duur van het schermlichtje/duur vd screensaver en de tijd voordat de klok komt etc instellen??? Vind dit nl. best irritant...
En als je een smsje van iemand hebt gehad die niet in je telefoonboek staat, is het dan mogelijk om dat nr op te slaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:42:
grm. In hengelo hadden ze gister alleen nog maar 128 meg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

95 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Netjes :) Je had fors winst kunnen maken aan ons als je er een paar extra had meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:24:
[...]

Netjes :) Je had fors winst kunnen maken aan ons als je er een paar extra had meegenomen :P
Moet ik wel kwijt kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Internet heeft ze niet voor die prijs, dus dat was je geheid gelukt :)

Maargoed, ontopic weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb die van mij sinds gisteren binnen en nog steeds geen enkel probleem gehad.En ik ben toch flink bezig geweest. (model Week 20. R1A044)
Snap alleen nog steeds niet hoe dat batterijklepje er makkelijk vanaf kan.....

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 12-06-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:08:
Ik heb die van mij sinds gisteren binnen en nog steeds geen enkel probleem gehad.En ik ben toch flink bezig geweest. (model Week 20. R1A044)
Snap alleen nog steeds niet hoe dat batterijklepje er makkelijk vanaf kan.....
Hehe, als ie zo vaak vast gaat lopen als die van mij dan krijg je er wel handigheid in :)
..ben echt superbenieuwd naar de nieuwe firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:08:
sinds ik m'n wk19 heb omgeruild voor een wk20 heb ik nog geen enkele crash gehad in een ruime week, tov dagelijks met wk19 ! \o/!

[ Voor 4% gewijzigd door ascent op 12-06-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ascent schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:46:
[...]

sinds ik m'n wk19 heb omgeruild voor een wk20 heb ik nog geen enkele crash gehad in een ruime week, tov dagelijks met wk19 ! \o/!
Mooi, dan heb ik waarschijnlijk geluk dat ik hem iets later heb. Bij de T610 hadden de eerste 2 weeknummers ook nog wat vage problemen. Zat er toen ook net een week achter :P
En ik vind de snelheid echt een grote vooruitgang. Dit zal alleen nog maar beter worden bij nieuwe firmware's.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 12-06-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:55:

En ik vind de snelheid echt een grote vooruitgang. Dit zal alleen nog maar beter worden bij nieuwe firmware's.
Als ex-nokia'er ben ik nog niet helemaal blij met de snelheid van 't toestel, dus ik hoop dat dat zoals je zegt beter is met de nieuwe fw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 03:27:
Hallo,

Weet iemand iets over Gespr. Beperken?
Ik wil dus zeg maar dat je niet kan bellen.
Als je hier heen gaat: Instellingen > Gesprekken > Beheer > Gespr. Beperken en dan Alle uitgaande activeerd, dan moet hij toch dat blokkeren?
Soms krijg ik op me scherm: Alleen noodoproepen beschikbaar ofzo en soms werkt het niet :s
Weet iemand hoe het precies moet?
Alvast bedankt.
Groetjes,

Kurdy
Weet iemand hier aub een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:40
Heb donderdag bij Salland automatisering zelfde voor 94 + verzendkosten besteld. Ik had het ding wel kunnen afhalen maar heb tentamens :S.
De mediamarkt hier in Enschede had donderdag al geen duo pro meer van meer dan 256 MB.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Loekie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:40:
De mediamarkt hier in Enschede had donderdag al geen duo pro meer van meer dan 256 MB.
Ah, meer locals, ook Enschede hier :)

Hengelo (bij Ikea) had dus ook al geen aanbod meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Loekie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:40:
[...]

Heb donderdag bij Salland automatisering zelfde voor 94 + verzendkosten besteld. Ik had het ding wel kunnen afhalen maar heb tentamens :S.
Dat is wel heeeel goedkoop. Ook nog highspeed. Lijkt of ze daar een foutje gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Weet iemand misschien of er al auto laders te koop zijn?
Ik ga volgende week zaterdag op vakantie en wil eigelijk wel mijn foon opladen onder het rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
die autoladers zijn er al ja, kosten 20 euro afgerond. The Phonehouse in beverwijk heeft ze zeker want daar heb ik laatst de mijne gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:29

Sport_Life

Solvitur ambulando

ascent schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Ah, meer locals, ook Enschede hier :)

Hengelo (bij Ikea) had dus ook al geen aanbod meer.
Ik kocht vrijdag bij MM Utrecht nog wel gewoon 512 MB en er waren ook nog zat van, ook 1 GB :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Heh, het zat er een beetje aan te komen, maar gisteren een leuke verjaardag gehad en dacht, kom laten we eens wat leuke fotootjes maken met de K750i.

Helaas vallen alle foto's een beetje tegen wat betreft kwaliteit, er zit een irriteerbare, streperige ruis (die iedereen waarschijnlijk wel is opgevallen) in vrijwel iedere foto. Natuurlijk ook het feit dat je mensen nog 1 seconde langer op hun plek moet houden om geen bewogen foto te krijgen :9.

Iedereen denkt dat de foto al is gemaakt, maar het toestel heeft nu helaas net die ene seconde extra nodig. Goed, op naar mijn vraag:

Bij iedere foto waarvan ik wel het lichtje heb aangezet (bijv. met de knop * in camera modus), staat bij EXIF gegevens niet bij dat de flash is gebruikt. Ahum? Heb ik een instelling over het hoofd gezien of kan het toestel gewoon niet flashen?

Flash Mode: No Flash
Shutter Speed: 1/16 sec
F-Number: F/2,8
Exposure Time: 1/20 sec
ISO Speed: 800 ISO
Date Taken: 12-6-2005 3:16

Goed, ik begrijp zelf wel (met enige fotografie kennis opgedaan met mijn eigen G5) dat zulke waarden gewoon niet goed kunnen zijn. Maar de foto zelf is eigenlijk helemaal niet bewogen, waardoor ik zelf denk dat flash wel is " afgevuurd " (Turn on light setting, of met de * knop).

Kan iemand dit bevestigen? Nu maar eens gaan kijken of de storende, strepende ruis met NeatImage ofzo is te verminderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ff wat foto's posten die ik gister heb gemaakt, check de datum ;)
640x480
daglicht;
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00067.JPG
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00068.JPG

daglicht+macro; door 2 dakraampjes; een bbq-onderrooster
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00089.JPG

nachtmodus+ flits
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00083.JPG
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00108.JPG

TL-verlichte omgeving;
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00088.JPG
ingezoomd...
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00099.JPG

daglicht; rijdend in een bus...
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00120.JPG

daglicht+ zoom +Sepia vlieg op schoen..
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00123.JPG

1632x1224
daglicht; stilstaand
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00125.JPG :)

daglicht+macro;
http://grass.homeip.net/users/willy1986/fotos/DSC00131.JPG :9

echt toevallig dat ik gister 2 keer een vette tegen kwam op de weg 8) verder vind de foto kwalitiet voor een camera telefoon geweldig! :)

[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 12-06-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Addendum op de foto's:

Na heel wat geinstel en gerommel met NeatImage, maar ook met Photoshop en zelfs met Photoshop Elements, is mijn conclusie dat de foto's verkleind naar 1024x768 (of 640x480) er acceptabel(er) uitzien dan na de noise reductie.

Een tikkeltje noise heeft ook z'n charmes. Want de streperige noise die bij de K750i erg overheerst bij avondfoto's is vrijwel niet mooi te op lossen. Hier en daar zie je na de noise reductie lelijke, soort van noise / jpeg artifacten. Kortom: of hopen dat ze hier en daar wat dingetjes kunnen bijschaven m.b.v. een nieuw firmware.

Of gewoon lekker de noise in de foto's laten en in je achterhoofd rekening houden dat het toch maar een klein telefoontje is die de foto's heeft gemaakt (positief bedoeld !).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
InsjaHH schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:08:

Bij iedere foto waarvan ik wel het lichtje heb aangezet (bijv. met de knop * in camera modus), staat bij EXIF gegevens niet bij dat de flash is gebruikt. Ahum? Heb ik een instelling over het hoofd gezien of kan het toestel gewoon niet flashen?

Flash Mode: No Flash
Technisch gezien is die mini-bouwlamp geen flits. De camera synct ook niet echt (behalve iets feller licht) met je foto, dus ik denk dat 'ie daarom de EXIF er niet op aanpast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag me abbo ff laten verlengen en dus ook een K750 genomen.
Nu lees ik dit forum door en kom nogal wat problemen tegen. Ik heb gekeken en zie op mijn batterij 05w16 staan. Dat zou betekenen dat ie van begin april is. Ik hoop niet dat ik rare dingen ga krijgen want tot nu toe doet ie het perfect. Alleen het klepje loshalen voor je batterij is een crime ;) gelukkig hoef je daar niet elke dag in te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:27:
Afgelopen vrijdag me abbo ff laten verlengen en dus ook een K750 genomen.
Nu lees ik dit forum door en kom nogal wat problemen tegen. Ik heb gekeken en zie op mijn batterij 05w16 staan. Dat zou betekenen dat ie van begin april is. Ik hoop niet dat ik rare dingen ga krijgen want tot nu toe doet ie het perfect. Alleen het klepje loshalen voor je batterij is een crime ;) gelukkig hoef je daar niet elke dag in te zijn.
Je moet op de sticker op het toestel kijken. Hier zie je een soortgelijke code staan met het weeknummer van je toestel. Dat is belangrijk.
Waarschijnlijk zal dit later zijn want ik geloof niet dat er voor W18 geproduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:43:
sinds gister EINDELIJK mn k750i ook binnen....
maar... kan je de duur van het schermlichtje/duur vd screensaver en de tijd voordat de klok komt etc instellen??? Vind dit nl. best irritant...
En als je een smsje van iemand hebt gehad die niet in je telefoonboek staat, is het dan mogelijk om dat nr op te slaan??
en waarom blijft het beeldscherm soms zelfs gewoon branden... :X Hij staat gewoon op toetsblok, er is niks anders dan vanmiddag volgens mij en nu zie je de klok in beeld (na zoveel sec. dus) en t licht blijft gewoon aanstaan....... :>
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.