Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Waarschijnlijk zit er (net als de k700i) een limiet op. Bij de k700i is dat 100 totaal. Ik vind het zelf ook jammer dat je niet oneindig smsjes kan opslaan (of beter; niet hoeven te verwijderen), maar ik gok dat ze dat hebben gedaan om de snelheid een beetje te garanderen.

Ik hoop dat de limiet hoger ligt dan 100, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg morgen mn 512 kaartje, ook bij tell-me besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:56:
krijg morgen mn 512 kaartje, ook bij tell-me besteld :)
Mijn 1 gig zat met 12 cd's vol! valt tegen hoe snel dat gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Totaal geheugen voor 200 Berichten!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:04:
Op mijn vorige toestellen werd het aantal tekens in een sms bijgehouden. Boven een bepaald aantal werd het bericht verknipt en in meer dan één sms verstuurd. Bij de K750i zie ik niets over het aantal tekens. Is dat niet meer belangrijk? Of zie ik iets simpels over het hoofd...? (een verder zeer tevreden gebruiker)
Als je de laatste 20 tekens van een bericht ingaat, telt ie af met een tellertje rechtsboven.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Is het bij het indelen van groepen ook mogelijk om personen ipv telefoonnummers toe te voegen? Ik wil namelijk gewoon alle nummers van een persoon aan een groep toevoegen. En als je "meerdere selecteren" kiest, kun je nog maar van elke persoon 1 nummer tegelijk selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn foontje nu 2 dagen en alles geprobeerd en nog helemaal geen vastlopers gehad!!

Software: R1A044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:42:
Zoals iedereen wel wilt dat het bliep............kgggggkk :r geluid van de camera uit wordt geschakeld, heb ik wat op een ander forum gevonden. Ze zeggen dat het kan , maar het is me tot nu toe nog niet gelukt. Heeft eenander hier misschien meer succes in dan "horen" we dat wel. 8)

De bron: http://www.se-foren.de/th...fd5a03cec3a3e3eb3b4b7d#33
Bovenste regel, helaas aleen in duits. ;(
Wat ik op andere forums heb gehoord is dat bepaalde regioversies wel het geluid kunnen uitschakelen. Of dit een bug is die in komende firmware updates wordt opgeheven of te maken heeft met verschillende wetgeving is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

spef schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Wat ik op andere forums heb gehoord is dat bepaalde regioversies wel het geluid kunnen uitschakelen. Of dit een bug is die in komende firmware updates wordt opgeheven of te maken heeft met verschillende wetgeving is niet bekend.
Dit heeft zeker te maken met wetgeving. Het is voor de EU gewoon verplicht om dat geluid te hebben.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 16:41
Shiver23 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:23:
[...]

Dit heeft zeker te maken met wetgeving. Het is voor de EU gewoon verplicht om dat geluid te hebben.
ja maar de k300 kan wel gewoon dat geluidje uitschakelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

niket610 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:38:
[...]

ja maar de k300 kan wel gewoon dat geluidje uitschakelen. :|
Dan weet ik het ook niet, want met de K700, S700, V/Z800 kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Zow, vanmiddag ga ik ff een firmware update-je doen, hopelijk zijn dan al mijn problemen foetsie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:04
Cabbie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:52:
Zow, vanmiddag ga ik ff een firmware update-je doen, hopelijk zijn dan al mijn problemen foetsie O-)
spannend, kun je niet proberen un ceedeetje ofzow te bemachtigen met deze firmware? Als ze een beetje de regels volgen zal het wel niet mogen, maar wie niet waagt wie niet wint. Bij mijn Belcompany zijn ze stom als wat en daar zou ik dat misschien nog wel geregeld krijgen. Alleen zij zijn geen SE service point. :(

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Is er een dan een update uit? Voor zover ik weet is er nog niets. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 16:41
heb een mooie aanbieding gevonden:
gratis SonyEricsson K750i
100 belminuten of
100 SMS-berichten
€ 10,95 p/mnd
24 maanden
totaal: € 262,8
maar het is met debitel-vodafone en veel mensen vinden debitel zo slecht.
Wat is er dan zo kut aan debitel? want dit is volgens mij wel het allergoedkoopste
abbotje dat er is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
borgdavile schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:
[...]

spannend, kun je niet proberen un ceedeetje ofzow te bemachtigen met deze firmware? Als ze een beetje de regels volgen zal het wel niet mogen, maar wie niet waagt wie niet wint. Bij mijn Belcompany zijn ze stom als wat en daar zou ik dat misschien nog wel geregeld krijgen. Alleen zij zijn geen SE service point. :(
Haha, ik zal het proberen, maar ik betwijfel het. Die zijn volgens mij wel goed ingelicht door SE. maarja, wat je zegt, een nee heb je, een ja kan je krijgen.
--MeAngry-- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Is er een dan een update uit? Voor zover ik weet is er nog niets. :P
Ik had BC vandaag gebeld, en vandaag konden ze een firmware update doen dus... dat ga ik a.s.a.p. doen!

[ Voor 51% gewijzigd door Cabbie op 08-06-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoe wat waar?
Of zetten ze de oude firmware er gewoon nog een keer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Hebben jullie ook het gevoel dat opladen via USB niet echt werkt?
Hij hangt nu al 2 uur aan de usb kabel en batterij indicator is nog steeds oranje. (Als ik em loskoppel natuurlijk, aan de kabel geeft ie gewoon aan dat er geladen wordt)

[ Voor 23% gewijzigd door amphora op 08-06-2005 11:42 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Shiver23 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Hoe wat waar?
Of zetten ze de oude firmware er gewoon nog een keer op?
Nee, echt een Firmware UPDATE. dus een nieuwere versie firmware van die er nu op staat.
bij een Sony-Ericsson Service Point, in mijn geval de BelCompany in Duiven.

[ Voor 13% gewijzigd door Cabbie op 08-06-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Amphora schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
Hij hangt nu al 2 uur aan de usb kabel en batterij indicator is nog steeds oranje. (Als ik em loskoppel natuurlijk, aan de kabel geeft ie gewoon aan dat er geladen wordt)
Dat kan kloppen, USB levert maar 5 volt bij een klein amperage, je normale oplader heeft dezelfde hoeveelheid volt, maar een hoger aperage, dus met je normale lader laadt je telefoon sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.esato.com/boar....php?topic=92737&start=30

Hier staat ook al vermeld dat inmiddels een aantal toestellen geupdate zijn.
Helaas nog niets bekend over versienummer en/of verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Amphora schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:42:
Is bekend, staat ook in het boekje volgens mij dat via USB opladen lang duurt. Ook is het van belang dat je hem niet op een USB hub aansluit, de aansluiting voor op je kast is meestal ook een hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabbie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:43:
[...]

Nee, echt een Firmware UPDATE. dus een nieuwere versie firmware van die er nu op staat.
bij een Sony-Ericsson Service Point, in mijn geval de BelCompany in Duiven.
heb net mijn service point gebeld Car audio plus in Geleen. Zij geven aan dat ze de update pas volgende week dinsdag kunnen flashen...heeft iemad een idee wie hem wel levert in zuid-Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand?

op http://www.sonyericsson.c...&lm=pp1&pid=10245 staat te lezen dat je met de bijgeleverde usb-kabel data overzet van je computer naar je handset, maar ook dat de batterij van je mobiele opgeladen zou worden... kan iemand aangeven hoe de snelheid is van het opladen van deze manier? hoe is de vergelijking met de bijgeleverde batterij-oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwood schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:08:
Ik heb een k750i, en het viel mij op dat er maar weinig sms in het geheugen kunnen!

Ik heb een 512 mb card erbij in, en van de tel geheugen is nog iets van 30 procent vrij!
en toch geeft ie al aan dat het sms geheugen vol zit, is hier iets aan te doen?
Vind het hoogst irritant!

Thnx
Bluetooth <-> fMA misschien een oplossing? Dan hou je gewoon een archief op je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Laatst online: 09-09 14:25
Is er nog iemand die dat tennisspel eigenlijk toch wel erg moeilijk vind?

Ik speel de helft van de tijd van die hoge ballen terug, en als ik er dan eens een krijg, dan lukt de smash niet lekker.

Ik kom in een tournament niet verder dan de 2e wedstrijd, en dat niet eens altijd.

Tips, trucs, ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
is er inmiddels al iemand die z'n toestel heeft geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:23:
[...]

Dat is onzin, een vriend van mij heeft een D500 en een andere een E720. Bij beide kan het geluid van de camera uitgeschakeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Dat is onzin, een vriend van mij heeft een D500 en een andere een E720. Bij beide kan het geluid van de camera uitgeschakeld worden.
Dat wil nog niet zeggen dat het geen wet is. Ik zal eens op zoek gaan, maar volgens mij is het een Europese richtlijn die in principe wel bindend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Shiver23 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:06:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat het geen wet is. Ik zal eens op zoek gaan, maar volgens mij is het een Europese richtlijn die in principe wel bindend is.
het is inderdaad een Europese wet en daarom kun je het niet uitzetten. Waarom Samsung zich daar niet aan (hoeft te) houden is mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirtbiter schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:42:

Ik speel de helft van de tijd van die hoge ballen terug, en als ik er dan eens een krijg, dan lukt de smash niet lekker.

Ik kom in een tournament niet verder dan de 2e wedstrijd, en dat niet eens altijd.

Tips, trucs, ervaringen?
Ik ben tot de semi-finale gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips, trucs, ervaringen?
Ik ben tot aan de semi-finale gekomen, dat krijg je naar ronde 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
omeomi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:37:
is er inmiddels al iemand die z'n toestel heeft geupdate?
Jah, ikke,
zojuist, dat wil zeggen rond 5 uur ben ik bij de BC langs geweest.
Daar hebben ze eerst een half uur/kwartier lopen KL*TEN om bij SE in te loggen. In die tijd vertelde ze mij dat ze al 3 mensen hebben weg moeten sturen. Na een half uur/ kwartier was het ze eindelijk gelukt om in te loggen bij de SE en mijn telefoon te gaan Flashen. Ik was dus de eerste persoon die zijn telefoon heeft geflashed, naast de telefoon waar ze het zelf op hebben getest.
Na een ongeveer kwartiertje was hij klaaar en dan uittesten. Alle standaard dingen staan er weer op zoals afbeeldingen ringtones etc. En je MMS (memorystick) wordt niet geformat of iets dergelijks.
Ik zal eens even de software versie laten zien: weet namelijk niet of het een nieuwe firmware is of iets.

-------------------------------------
Software Info
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044

Software versies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Software versies voor
camera
Camera
Huidig: 3.8

Software versies voor
ITP
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud
PA16
-----------------------------------------------

Nu maar hopen dat hij niet meer vastloopt! of iets dergelijks

De firmware heeft echter niet een camera probleem van mij opgelost,
nm. Bij het maken van een foto krijg ik wel gewooon beeld te zien. Na de ontspanner knop los te hebben gelaten geeft ie heel kort bezig met opslaan aan, met daarachter een zwart beeld.
Als ik daarna naar afbeeldingen=> foto's ga dan krijg ik een foto te zien verdeeld in 4 vlakken met in elk vlak een groenig geruist, met vaag erop de foto die het zou moeten zijn maar niet compleet is... maarja ff SE een mailtje sturen...

[ Voor 3% gewijzigd door Cabbie op 08-06-2005 18:16 . Reden: Volgens mij ben ik de gelukkige eerste die een foon heeft "gefirmwared" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:50:
[...]

Das geen onzin, die toestellen zijn gewoon ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabbie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:11:
[...]

Software Info
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044

Software versies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm

Software versies voor
camera
Camera

Software versies voor
ITP
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud
PA16

Nu maar hopen dat hij niet meer vastloopt! of iets dergelijks
Precies dezelfde als mij. Dus eigenlijk geen nieuwe :)
maar misschien dat het probleem bij verkeerde geflashde telefoons ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
[...]
Software Info
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044

Software versies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm

Software versies voor
camera
Camera

Software versies voor
ITP
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud
PA16
ehh.. dat heb ik ook en mijne is niet geupdate :S :S hebben ze wel de goeie firmware update gedaan of dat SE de goeie "online" hebben gedaan :P

LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Vaag, achja, we zien wel misschien geeft het nog wel verschil
anders is het wachten tot week 24...
helaas...

[ Voor 6% gewijzigd door Cabbie op 08-06-2005 18:36 . Reden: helaas.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

borgdavile schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Is bekend, staat ook in het boekje volgens mij dat via USB opladen lang duurt. Ook is het van belang dat je hem niet op een USB hub aansluit, de aansluiting voor op je kast is meestal ook een hub.
Het verschil zit hem ok in USB1 & 2, met usb1 kan je nl niet opladen met usb2 wel.
Zelfs als deze in een hub zit, want een usb2 heb neemt zelf zijn stroom van de usb2 poort.
Je moet dan wel opletten dat je geen pci-to-usb2 poort heb, wat wil zeggen dat als je enkel usb1poorten hebt, en er via pci een usb2 hebt bijgestoken, deze ook geen stroom zal leveren, omdat pci geen stroom levert.

Eender welke usbpoort in je kast, ook al zit deze vooraan zit direct verbonden op het moederbord, dus zeker niet op een hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips, trucs, ervaringen?
tennis zit ook op de K500i maar daar is het speel veel sneller, bij de k750 is ie zo traag als dikke stront, voor de rest een hoop oefenen, ik ben heel erg ver gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje: bij een newe memstick toch gewoon formatten IN de tel. en dan maakt ie zelf de goede menustructuur aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:50:
kort vraagje: bij een newe memstick toch gewoon formatten IN de tel. en dan maakt ie zelf de goede menustructuur aan ?
Inderdaad. En het gaat ook lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het camera geluid bij het nemen van een foto, ik heb nog de "oude"k700, ik wil namelijk niet weer een van de eerste toetsellen waar altijd problemen inzitten. maar heb twee weken geleden mijn software van de K700 geflashed en sinds toen maakt hij geen geluid meer bij het nemen van een foto.. dus ook sonyericsson houd zich niet altijd aan deze regel.. hij maakte eerst wel altijd een irritant geluid bij het nemen van fotos.. maar niet meer dus.. niet dat het me veel kan schelen.. hij gaat toch over een weekje weg.. wordt helemaal gek van het joystickje wat niet luisteren wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:20:
over het camera geluid bij het nemen van een foto, ik heb nog de "oude"k700, ik wil namelijk niet weer een van de eerste toetsellen waar altijd problemen inzitten. maar heb twee weken geleden mijn software van de K700 geflashed en sinds toen maakt hij geen geluid meer bij het nemen van een foto.. dus ook sonyericsson houd zich niet altijd aan deze regel.. hij maakte eerst wel altijd een irritant geluid bij het nemen van fotos.. maar niet meer dus.. niet dat het me veel kan schelen.. hij gaat toch over een weekje weg.. wordt helemaal gek van het joystickje wat niet luisteren wil :(
Bij latere firmwares is dit weet terug gezet.
R2J015
- Uitgekomen bij Chinese SESP's: 27-7-2004
- Software versies:
LCD 200406041
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R1T
- Nieuw bug:
Mogelijkheid tot het uitzetten van het camera geluid verwijderd
Bron: Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vraagje, ik heb het topic een beetje doorgebladerd en vraag me af of ik deze telefoon nu wel of niet moet aanschaffen. Ik kan 'm bij Telfort gratis bij een verlenging krijgen, dus voor de prijs hoef ik het niet te laten....

Wat zijn nu echt de belangrijkste nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn die er niet. Ik vind het een top telefoon! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:05:
Volgens mij zijn die er niet. Ik vind het een top telefoon! _/-\o_
Jawel die zijn er wel, met als belangrijkste nadeel dat sommige mensen last hebben van vastlopers. Ik heb daar nog geen last van gehad, maar je kan overwegen om nog even te wachten totdat die problemen opgelost zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ja inderdaad, heel vaag. In mijn eerste 6 uur gebruik 6 vastlopers. Daarna... nul komma nul.... nu dsu twee weken helemaal zonder. En nog steeds volop gebruik van bluetooth waar het eerst fout ging.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zijn die vastlopers makkelijk te verhelpen (gewoon telefoon opnieuw opstarten ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon superding ! , de nadelen, zijn erg minimaal tov. de voordelen.
mja, ik ben dan ook een zwaar tevreden gebruiker.
gewoon een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:25:
Zijn die vastlopers makkelijk te verhelpen (gewoon telefoon opnieuw opstarten ofzo?)
accu er ff uit en weer in en hup weer aan zetten,dan werkt alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de K750i sinds gister en ik vind dat 'klepje' waar die memory stick in moet echt fragiel :S. Ook het klepje voor de lens is zo kapot denk ik. Mja, dat zal ik nog maar zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

sh*t tweede vastloper en ook nog een terugkerend probleem

bij langvasthouden van toets 1 voor mijn voicemail, laat het scherm minimaal 1 minuut het cijfer 1 zien voordat tie de voicemail gaat bellen. 3 keer gehad dat het te lang duurde en ook ging freezen. alleen door de accu er uit te halen ging het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand die weet of de radio ook werkt als je buiten het 'radio menu' komt?
Zodra ik op het pijltje terug druk stopt (vanzelfsprekend) de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

reiker

dan jij!

Dan moet je in het menu "Meer" de optie "Minimaliseren" kiezen...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
MaZo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:20:
Iemand die weet of de radio ook werkt als je buiten het 'radio menu' komt?
Zodra ik op het pijltje terug druk stopt (vanzelfsprekend) de radio.
Je kan hem minimaliseren
edit: weer eens te laat...

[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 09-06-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Mijn eerste vastloper/uitval gehad. Ik had een tijdje radio zitten luisteren, toen die uitgezet en het headsetje erin laten zitten. 10 minuten later was de telefoon uit.
Al met al nu 4 bugs.
Als die bugs met de nieuwe firmware niet opgelost zijn, zou ik de telefoon dan terug kunnen doen naar orange? Ik heb de telefoon zaterdag 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Worldwide schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:27:
Mijn eerste vastloper/uitval gehad. Ik had een tijdje radio zitten luisteren, toen die uitgezet en het headsetje erin laten zitten. 10 minuten later was de telefoon uit.
Al met al nu 4 bugs.
Als die bugs met de nieuwe firmware niet opgelost zijn, zou ik de telefoon dan terug kunnen doen naar orange? Ik heb de telefoon zaterdag 3 weken.
ik denk het niet. Bij BC heb je een toestel tevredenheids garantie maar die duurt zeker geen 3 weken. Verder is het een beetje raar te verwachten dat een nieuwe model telefoon geen bugs heeft. Wil je geen bugs of eventuele problemen dan had je een 3310 moeten halen.

ps: ik heb gister mun nieuwe opgehaald en deze blijft tot nu toe nog niet hangen :D khad alleen de tijd gister avond op de ochtend tijd in gesteld met het gevolg dat vanmorgen mijn wekker niet ging :(

[ Voor 13% gewijzigd door borgdaville op 09-06-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat als je em terug brengt en je verteld wat er aan de hand is dat je gewoon een nieuwe krijg en ik hou vol dat het gewoon aan de toestellen licht die het eerst uitgekomen zijn , want heb nog nooit vast loper of ongein gehad nooit problemen met mijn toestel en heb em nu 4 dagen dus nog niet zo oud dus omruilen die handel !!!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanacht aan de lader gelegd toestel stond aan,vanmorgen was ie uit,stond dus vast en mijn accu was 52% opgeladen,hij loopt nu dus tijdens het laden ook al vast :+ Maar blijf ondanks alles toch erg positief over het toestel,nog 1 weekje ergeren en dan..................hopenlijk van de ellende af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al software voorhanden is om bijv. een televisie te besturen met je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
De gsm.nl ellende is voorbij, na 5 weken en 2 dagen is het toestel geleverd!

Wat een mastertoestel!!! En hoe ontzettend gaaf is het om tegen andere telefoons java "bluetooth-biplanes" te spelen!! Ouwe sopwith tijden herleven, hoe gaaf!

Schitterend scherm ook, goeie foto's (al heb ik nogal wat "kracht" nodig om het ontspannerknopje in te drukken-> veel bewogen foto's) en ook erg goede mp3/etc support.

Enige rare merkte ik dat bij het doorzenden van het telefoonboek van m'n T610 hij de nrs met een plaatje toegevoegd niet doorstuurde? Als ik ze apart stuur gaat het wel goed (de losse nrs) en pakt ie het plaatje automagisch ook mee, vreemd.

nu nog ff m'n hele agenda syncen, ben benieuwd hoe dat werkt!

En in 3 uur nog geen vastlopers ;) Ook netwerkaanmelden gaat met mijn 3jr oude sim als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
wessel99 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:02:
Enige rare merkte ik dat bij het doorzenden van het telefoonboek van m'n T610 hij de nrs met een plaatje toegevoegd niet doorstuurde? Als ik ze apart stuur gaat het wel goed (de losse nrs) en pakt ie het plaatje automagisch ook mee, vreemd.
Bij mijn T610 werden die gewoon mee doorgestuurd met de afbeelding er bij. Ik heb tot nu toe 2 vastlopers gehad in de eerste 2 dagen dat ik hem had. Morgen heb ik hem een weekje.

Heeft de rest ook zo'n last van strepen als je foto's neemt als het wat donker is? (met of zonder nachtmodus aan maakt niet echt veel uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
http://www.jaymarts.com/n...showpost.asp?rqP_id=13256
Hier hebben ze foto's gemaakt met een test versie van de k750i met CCD camera. Bovenste foto is met CCD, de tweede met CMOS.
Ik zie zelf weinig verschil, maar het lijkt erop dat er dus toch een nieuwe versie uit kan komen.

[ Voor 5% gewijzigd door omeomi op 09-06-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

omeomi schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:50:
Hier hebben ze foto's gemaakt met een test versie van de k750i met CCD camera. Bovenste foto is met CCD, de tweede met CMOS.
Ik zie zelf weinig verschil, maar het lijkt erop dat er dus toch een nieuwe versie uit kan komen.
De CMOS komt helderder over op mij. Zie iig wel verschil!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:16

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb na 2.5 week ook nog steeds geen vastloper gehad hoor. Telefoon werkt vlekkeloos. Alleen mijn epox bluetooth dongle doet het niet erg goed. Hij valt de hele tijd uit.

Een CCd lens kan beter met lichtinval omgaan en heeft daarom ook een veel beter contrast (kun je duidelijk zien op de foto).

Bij weinig licht is de huidige camera vrij bagger vind ik. Of je nou je nachtmodus aan of uit hebt hetmaakt niet uit. Beeld zit dan onder de strepen. Jammer.

[ Voor 50% gewijzigd door MaDLiVe op 09-06-2005 17:15 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 21:46
MaDLiVe schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:07:
Ik heb na 2.5 week ook nog steeds geen vastloper gehad hoor. Telefoon werkt vlekkeloos. Alleen mijn epox bluetooth dongle doet het niet erg goed. Hij valt de hele tijd uit.

Een CCd lens kan beter met lichtinval omgaan en heeft daarom ook een veel beter contrast (kun je duidelijk zien op de foto).

Bij weinig licht is de huidige camera vrij bagger vind ik. Of je nou je nachtmodus aan of uit hebt hetmaakt niet uit. Beeld zit dan onder de strepen. Jammer.
Vergeleken met mijn vorige telefoon 610 is deze camera echt super en nog wel aan denken dat die een telefoon + camera is en niet andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net over het java spel "bluetooth-biplanes, kennen jullie nog meer spellen die je tegen elkaar kunt doen via bluetooth, en ook waar je ze weg kunt halen(als je dat op het forum mag posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software Info
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044

Software versies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm

Software versies voor
camera
Camera

Software versies voor
ITP
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud
PA16
kort vraagje.. heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe zie je deze info in je phone? moet je dan een toetse combi intypen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 11:26
omeomi schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:50:
Verschil is heel duidelijk. Ik kan hier wel de verschillen gaan uitleggen maar zoek maar eens op google "CCD vs. CMOS".. CMOS wordt tegenwoordig vaker gebruikt in telefoons om dat CCD veel meer energie zuipt.. Maar CCD geeft zeker wel veel betere foto's.. vooral 's avonds & 's nachts..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:47:
[...]

kort vraagje.. heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar hoe zie je deze info in je phone? moet je dan een toetse combi intypen?
Yep, deze toetsen combi is:
> * < < * < *

de < of > is repectievelijk links of rechts met je thumbstick. dat knopje in het midden.

dan kom je in het service menu
onder het kopje service info kan je vervolgens je software versie bekijken, info over het model bekijken, configuratie, en kijken of je telefoon sim-lock is (kaart blokkeren). Als je in dit menu 5 open slotjes zie dan is je telefoon zeker een "vrij" toestel, dus je kan er elke sim in doen die je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:38:
[...]

Het verschil zit hem ok in USB1 & 2, met usb1 kan je nl niet opladen met usb2 wel.
Zelfs als deze in een hub zit, want een usb2 heb neemt zelf zijn stroom van de usb2 poort.
Je moet dan wel opletten dat je geen pci-to-usb2 poort heb, wat wil zeggen dat als je enkel usb1poorten hebt, en er via pci een usb2 hebt bijgestoken, deze ook geen stroom zal leveren, omdat pci geen stroom levert.

Eender welke usbpoort in je kast, ook al zit deze vooraan zit direct verbonden op het moederbord, dus zeker niet op een hub.
Das niet helemaal waar geloof ik. Met USB1 kan ik namelijk ook prima opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabbie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:13:
[...]

Yep, deze toetsen combi is:
> * < < * < *

de < of > is repectievelijk links of rechts met je thumbstick. dat knopje in het midden.

dan kom je in het service menu
onder het kopje service info kan je vervolgens je software versie bekijken, info over het model bekijken, configuratie, en kijken of je telefoon sim-lock is (kaart blokkeren). Als je in dit menu 5 open slotjes zie dan is je telefoon zeker een "vrij" toestel, dus je kan er elke sim in doen die je wilt...
thanxz :D en idd 5 open slotjes en lijkt er op dat ik ook dezelfde software heb zonder update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:47:
[...]

First post... -_- goed lezen dan posten

edit:
te laat :+

[ Voor 4% gewijzigd door dragonzzzz op 09-06-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 16:48
Ik wil dus perse de zwarte hebben, ik zit nu bij tmobile en ga contract verlengen, was vandaag in de shop en had het bijna gedaan. Maarja ik wil een zwarte....Ik zat net te kijken op gsmtrack.nl maar dan moet je bijbetalen :(
iemand idee hoe ik het het beste kan aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
http://www.clubsonyericss...dex.php/topic,3259.0.html

Hier staat dat de nieuwe modellen met CCD modules ook nog een aantal andere verbeteringen krijgen:

- Better auto focus under poor light conditions
- Higher detailing of items within 5 meters distance compared with the CMOS-module
- Another image processing algorithm, saturated colors
- Better implementation of image processing from macro mode
- Slightly longer time to save images
- Power consumption up by some 5-10%
- Other lenses for the new matrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

RobbieB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:02:
[...]

Verschil is heel duidelijk. Ik kan hier wel de verschillen gaan uitleggen maar zoek maar eens op google "CCD vs. CMOS".. CMOS wordt tegenwoordig vaker gebruikt in telefoons om dat CCD veel meer energie zuipt.. Maar CCD geeft zeker wel veel betere foto's.. vooral 's avonds & 's nachts..
Niet per definitie waar. Waarom zit er in m'n Canon DSLR een CMOS dan en geen CCD?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
Amphora schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:17:
[...]

Niet per definitie waar. Waarom zit er in m'n Canon DSLR een CMOS dan en geen CCD?
Nee dat is inderdaad niet helemaal waar. CCD is wel beter in de goedkopere klasses, maar in veel dure camera's zit een CMOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 23:40
Ik heb ook al de K750i, zat er bij jullie ook een sticker op de infarood? Kan je die er gewoon afhalen? Ik heb nog nooit een gsm gehad met infarood erop dus ik dacht ik check het ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de ontvangstbevestiging van SMS/MMS krijg je nog steeds het standaard SE-geluidje. Kan je dat veranderen of uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:49:
Ik heb ook al de K750i, zat er bij jullie ook een sticker op de infarood? Kan je die er gewoon afhalen? Ik heb nog nooit een gsm gehad met infarood erop dus ik dacht ik check het ff :P
Dat mag er gewoon af. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vraagjes:

Bij versturen van bestanden via BT naar de telefoon moet ik elk bestand bevestigen (accepteren toestaan). Ik kan nergens (niet in de telefoon en niet bij de BT instellingen) een optie vinden om dat uit te schakelen. Klopt dit?

Ik heb een 512 MB Memory Stick Pro Duo gekocht (Sandisk). Na formatteren op de telefoon heb ik maar 465 MB beschikbaar. Is dit normaal?

groet

TSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de zilvere versie van K750i zal uitkomen in Nederland?

Aangezien iedereen een zwarte heeft, wil ik een zilvere, deze is ook een stuk strakker vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:52:
Ik heb een 512 MB Memory Stick Pro Duo gekocht (Sandisk). Na formatteren op de telefoon heb ik maar 465 MB beschikbaar. Is dit normaal?
Dat klinkt mij als het verschil tussen een megabyte en een MegaByte. Ofwel, factor 1000 of factor 1024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:16

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:52:
Een paar vraagjes:

Bij versturen van bestanden via BT naar de telefoon moet ik elk bestand bevestigen (accepteren toestaan). Ik kan nergens (niet in de telefoon en niet bij de BT instellingen) een optie vinden om dat uit te schakelen. Klopt dit?

groet

TSC
Ja dat is vrij normaal, op mijn 1024 duo stickje heb ik ook maar 9xx over.

Je kan bij bluetooth een device pairen vervolgens op meer klikken en de optie 'toestaan altijd' kiezen of iets in de trand.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Kun je van dat service menu eigenlijk op een of andere manier een shortcut maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Is de levering van de 1gb kaartjes nog steeds zo'n probleem? Weet iemand een webshop waar ze "goedkoop" zijn en ook beschikbaar want ik las dat er een tekort is van die kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brammel schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:36:
Is de levering van de 1gb kaartjes nog steeds zo'n probleem? Weet iemand een webshop waar ze "goedkoop" zijn en ook beschikbaar want ik las dat er een tekort is van die kaartjes.
Deze is inderdaad nog steeds een probleem.
Ik heb een Sandisk kaartje kunnen bemachtigen, maar is meteen alweer uitverkocht bij betreffende webshop. Ook de kaartjes van Sony laten naar alle waarschijnlijkheid nog tot begin juli (!!!!) op zich wachten. Het is schandalig, maar de VS en Japan krijgen nogal voorrang omdat de PSP daar wél uit is en de kaartjes daar ook enorm gewild zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb een probleem met syncstation. Op het moment dat ik "geavanceerde instellingen" wil kiezen word er gezegd dat ik eerst "instellingen" moet doen, doe ik dat gebeurt er niets!

Software al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter geen oplossing.

Iemand die dit probleem heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tycoontje schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:10:
Kun je van dat service menu eigenlijk op een of andere manier een shortcut maken?
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Toevallig meer mensen die het volgende ervaren? Ik had m'n foon aan de USB kabel lader liggen, en als iemand je dan belt, pakt 'ie de standaard SE ringtone, terwijl ik een mp3 als ringtone heb staan. Normaal gaat de ringtone goed, en hij gaat ook goed als 'ie aan de normale 220v lader ligt. Can anyone confirm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De FAT op het kaartje neemt ruimte in, net als bij HDD's :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
ascent schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:38:
Toevallig meer mensen die het volgende ervaren? Ik had m'n foon aan de USB kabel lader liggen, en als iemand je dan belt, pakt 'ie de standaard SE ringtone, terwijl ik een mp3 als ringtone heb staan. Normaal gaat de ringtone goed, en hij gaat ook goed als 'ie aan de normale 220v lader ligt. Can anyone confirm?
misschien komt dat omdat die mp3 op de memorystick staat en die is niet toegankelijk vanuit telefoon wanneer deze aangesloten is op de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
VIC_TOR schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:55:
[...]

misschien komt dat omdat die mp3 op de memorystick staat en die is niet toegankelijk vanuit telefoon wanneer deze aangesloten is op de usb kabel.
Oei.. Dat had ik zelf ook nog kunnen verzinnen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:30:
[...]
De FAT op het kaartje neemt ruimte in, net als bij HDD's :/
Ik denk eerder dat het probleem (1 Mb volgens fabrikant 1000 of 1024 Kb) ligt wat 'asc' bedoelt.

Zo worden we toch al jaren genaaid door de harde schijf fabrikanten, dus waarom met memsticks niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren in Rotterdam op jacht geweest naar de K750i bij verlenging van m'n abbo, maar hij was overal uitverkocht, behalve bij The Phone house, maar daar moest ik 75 euro bijbetalen...wordt dus geduld hebben tot ie beschikbaar is, dat scheelt toch weer 75 euro, waarvoor je toch weer een memory kaart hebt. Zag het toestel gisteren voor het eerst in het echt en ik had niet verwacht dat het zo'n kleine telefoon is...prettig verrast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MaZo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:07:
[...]
Ik denk eerder dat het probleem (1 Mb volgens fabrikant 1000 of 1024 Kb) ligt wat 'asc' bedoelt.

Zo worden we toch al jaren genaaid door de harde schijf fabrikanten, dus waarom met memsticks niet. ;)
Dat is bij alle kaartjes zo. Dat is opzich niet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:37:
Ik wil dus perse de zwarte hebben, ik zit nu bij tmobile en ga contract verlengen, was vandaag in de shop en had het bijna gedaan. Maarja ik wil een zwarte....Ik zat net te kijken op gsmtrack.nl maar dan moet je bijbetalen :(
iemand idee hoe ik het het beste kan aanpakken
Bij gsmtrack krijg je juist 65 euro terug hoor bij verlengen,wel goed lezen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
menu -> instellingen -> datacomm -> voorkeursservice -> kies "Alleen GSM"

Voor de mensen die het GPRS blokje linksboven uit willen hebben. Op deze manier komt het blokje er alleen als je een GPRS verbinding maakt, en niet meer standaard. Credits naar het thema forumdraadje.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.