Jah, ikke,
zojuist, dat wil zeggen rond 5 uur ben ik bij de BC langs geweest.
Daar hebben ze eerst een half uur/kwartier lopen KL*TEN om bij SE in te loggen. In die tijd vertelde ze mij dat ze al 3 mensen hebben weg moeten sturen. Na een half uur/ kwartier was het ze eindelijk gelukt om in te loggen bij de SE en mijn telefoon te gaan Flashen. Ik was dus de eerste persoon die zijn telefoon heeft geflashed, naast de telefoon waar ze het zelf op hebben getest.
Na een ongeveer kwartiertje was hij klaaar en dan uittesten. Alle standaard dingen staan er weer op zoals afbeeldingen ringtones etc. En je MMS (memorystick) wordt niet geformat of iets dergelijks.
Ik zal eens even de software versie laten zien: weet namelijk niet of het een nieuwe firmware is of iets.
-------------------------------------
Software Info
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044
Software versies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0
Software versies voor
camera
Camera
Huidig: 3.8
Software versies voor
ITP
CXC 125 932 R1B
Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3
Versie van inhoud
PA16
-----------------------------------------------
Nu maar hopen dat hij niet meer vastloopt! of iets dergelijks
De firmware heeft echter niet een camera probleem van mij opgelost,
nm. Bij het maken van een foto krijg ik wel gewooon beeld te zien. Na de ontspanner knop los te hebben gelaten geeft ie heel kort bezig met opslaan aan, met daarachter een zwart beeld.
Als ik daarna naar afbeeldingen=> foto's ga dan krijg ik een foto te zien verdeeld in 4 vlakken met in elk vlak een groenig geruist, met vaag erop de foto die het zou moeten zijn maar niet compleet is... maarja ff SE een mailtje sturen...
[
Voor 3% gewijzigd door
Cabbie op 08-06-2005 18:16
. Reden: Volgens mij ben ik de gelukkige eerste die een foon heeft "gefirmwared" ]