Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.154 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit Speedsmile, tx voor je verhelderende tut., ik ga er vd. week mee aan de slag.

alleen nog ff zo'n jack zien te vinden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:59
Welk programma gebruiken jullie om je filmpjes om te zetten naar mp4.
Voor mijn PSP werkte dat simpel met PSPvideo9, is voor de K750i ook een dergelijk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als je de draad een beetje gevolgd heb (ik heb net ongeveer 1700 posts gelezen omdat ik net terug ben van 2 weken vakantie) dan had je genoeg informatie daarover gezien.

PV author

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook toevallig of er nog emulators ergens te downloaden zijn? zou het wel leuk vinden om een nes emu op me mob te hebben voor in de bus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Dat zou best wel tof zijn. Misshien zelfs SNES of zelfs GBA!!
Dat lijkt me wel masterlijk. Iemand?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de GSM en abbo besteld. Vandaag meteen contract op de bus gedaan en hopelijk kan de telefoon morgen al verzonden worden :) Dat was mijn mededeling :D 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://rapidshare.de/file...k_nokia_6230_1_1.jar.html

ook geschikt voor de k750i, zoals al eerder gepost.

humor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat gekraak als je Geluiden>VideoDj> Jungle Sounds afspeeld?
Bij mij hoor je na paar seconden flink gekraak en lijkt dat er een scheur in de speaker zit ofzo... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier exact 't zelfde als jou, gebeurt ook met mp3 wel 's.
1/2 blokje zachter en je hebt nergens last van.

33 bestandjes in een zip alsk een theme dl't..hoe zet ik die in 1 map/bestand ?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleaze_ Thnx!

Je kan via bluetooth met je pc je K750i verkennen, of anders via Usb kabel die erbij is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
ascent schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:01:
[...]

Als je dat met USB doet, moet je eerst hardware veilig verwijderen, en dan de USB kabel eruit halen, pas dan (als je opnieuw bestandsbeheer opent), krijg je daar de files te zien
Haha, deze info ben ik er vergeten bij te zetten... 8)7
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
ascent schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:40:
[...]

Ik heb 2x "alles resetten" gedaan, en ik krijg zelf alle vodafone troep gewoon weer terug.

Hoe zou ik 't dan moeten resetten ?
Ik ben al mijn standaard plaatjes, en ringtones "kwijtgeraakt" door een factory reset te doen. Wil je echter toch nog ringtones/ plaatjes die standaard op de foon staan toch nog hebben? zet ze dan via bestandsbeheer, betreffende map, selecteer media-bestand meer=> naar extern geheugen. Dit bestand wordt dan naar je MemoryStick geschreven en aangezien een factory reset niet je stick formatteerd (haal um voor de zekerheid eruit) blijf je jou standaard leuke bestanden behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:44:

Je kan via bluetooth met je pc je K750i verkennen, of anders via Usb kabel die erbij is geleverd.
jóh..., ja zover was ik al B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dat gaat lekker!

gister even mn telefoon uit gehad en de simkaart in mn oude 6230 gedaan .. daarna weer in mn k750, en sinds gisteravond kan die het netwerk niet meer vinden!! terwijl als ik mn sim in mn oude phone doe dan heeft die het netwerk binnen een paar tellen gevonden!!!!

iemand enig idee hoe dit op te lossen is? want het is behoorlijk frustrerend dat mn nieuwe phone mn sim niet kan lezen ofzo!!

edit: na het terugzetten van de instellingen is er weer bereik .. jeej!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je die draadjes van de microfoonafknippen dan?

Edit: shit verkeerd geklikt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:12:
Ik weet niet of het verantwoord is om hem hier zo neer te zetten maar oké:
Komt ie dan, een korte tutorial om een female jack eraan te maken.
De grotere versie's van de plaatjes zijn beschikbaar als je erop klikt.... :)

Soldeer ervaring is niet perse nodig, maar wel erg handig.
Neem in ieder geval zeker de tijd om alles te doen, en heb geduld met solderen en de kleine kabeltjes niet alles wil in één keer lukken.
De headset is nog steeds als headset te gebruiken na deze mod, het is alleen wenselijk dat je dan een kort koptelefoon kabeltje hebt, anders hangt de mic nooit binnen bereik....

Benodigdheden:
- Female 3.5 mm stereo jack
- Soldeerbout (max 50 watt, hoger kan wel maar je zult dan erg voorzichtig moeten zijn)
- Striptang
- Electro Soldeer
- Lucifers
- evt Krimkousje
- evt Soldeerpasta/vloeisel (niet te veel gebruiken en altijd goed afspoelen ivm corrosie)

Afknippen/Strippen headset-kabel
Knip allereerst de kabeltjes af die van de mic naar de oordopjes lopen, knip eerst de kabel van het korste oordopje af (rechts) en wel zo dicht mogelijk bij de dop zelf. Knip vervolgens de linkse helft af zodanig dat de lengte gelijk is aan die van het rechter korte kabeltje + lengte van de mic. Op deze manier kun je de lange kabel netjes langs de mic leiden en eindigen de twee op dezelfde "hoogte"

Gebruik voor het strippen een goede strip tang, als je er geen hebt, wil een mesje ook wel lukken. (nagels kan in uiterste geval ook nog >:) |:( )
Strip beide uiteinden af over een lengte van iets minder dan één centimeter. Zie plaatje.
Oefen eventueel even op het gedeelte van de lange (linkse) kabel waar het oordopje aan vast zit.

[afbeelding]

Er verschijnen nu twee draden, 1 blauwe (aarde) en 1 groene (signaal). De kleur wordt veroorzaakt door een soort verf op de koperdraad, hierdoor isoleert de draad en kunnen twee polen dus gewoon zonder extra isolatie in dezelfde draad worden opgerold. Omdat het later nodig is te kunnen solderen moeten alle vier de draadjes een stukje (<0.5 cm) van die isolerende verf ontdaan worden. Dit kan door ze heel even (<2sec) in een vlammetje van een lucifer te houden. Pas wel op dat de plastic isolatie niet smelt, verder zal het nylon draadje wat in de koperdraad gewikkeld zit vlam vatten, het is dus zaak deze weer snel uit te blazen. Het is handig om ook dit even te oefenen op het afgeknipte gedeelte.
Als het goed is kun je nu bij alle vier de draden de koperkleur goed zien, verder MOET de orginele verf wel een stukje zijn blijven zitten, immers zorgt deze ervoor dat er geen kortsluiting in de draad optreedt.

Bevestiging en solderen
Vergeet niet de huls van de jack eerst over de draad te schuiven, als je wilt kun je ook nog een krimpkousje er overheen schuiven, zodat je straks alles netjes en stevig vast hebt zitten. Twist nu de blauwe polen van beide draden in elkaar, deze zijn allebei aarde en kunnen dus gewoon met elkaar verbonden worden. Als het goed is ziet het er dan ongeveer uit als in het volgende plaatje.

[afbeelding]

De volgende stap is uit te vinden welke soldeer polen van de female plug wat zijn: Aarde, rechter pool, en linker pool. Dit is enigszins afhankelijk van de female plug. De aarde is meestal makkelijk, dit is de soldeer bevestiging die het langste is waarmee je de kabel kunt vast knijpen. De linker en rechter pool zijn vaak gewoon links en rechts tov de aarde te vinden (gezien vanuit de achterkant).

Steek nu de getwiste blauwe draad door het gaatje van de aarde, en elk van de groene draden “van binnen uit” door één van de andere polen. Een pincet is hierbij een erg handig hulpmiddel. De groene koperdraad van de lange kabel door de linkse soldeer pool en de groene draad van de korte kabel door de rechtse soldeerpool. Let goed op dat er niets kortsluiting maakt en controleer het eventueel even met een multimeter. Het een en ander ziet er dan ongeveer uit als in het volgende plaatje:

[afbeelding]

Gebruik voor het solderen een niet al krachtige soldeerbout. Om het solderen te vereenvoudigen kun je eventueel soldeervloeistof gebruiken, maar zorg dat dit na het solderen wel helemaal weg is (afspoelen), anders zit je na een half jaar met compleet verroeste aansluitingen.

Als je alle draden er een beetje netjes doorgestoken hebt is het solderen zelf een fluitje van een cent, even verwarmen, tin erbij, en voilá een mooie aansluiting.

Knip daarna koperdraadje zo dicht mogelijk op de soldeerbevestiging af, om kortsluiting te verkomen.

Het krimpkousje bevestigen en de huls er op draaien spreken natuurlijk voor zich.

Het eindresultaat kan er daarna ongeveer zo uit zien:

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom moet je die draadjes van de microfoon afknippen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Laatst online: 14-02 14:39
Cabbie schreef op zondag 05 juni 2005 @ 10:57:
Ik had gister weer een vastloper nadat ik hem een tijdje niet meer had opgeladen.
Ik denk dat het aan de batterijstand ligt dat ie bij een bepaald percentage vastloopt, Dit heb ik al vaker gehad maar is me nog nooit opgevallen. misschien dat iemand anders dit ook opgemerkt heeft?
Want als ik mijn telefoon helemaal tot 100% heb opgeladen, dan heb ik een dag of 2 geen last van vastlopers.
Komt me batt-% op en rond de ongeveer 70 % dan krijg ik de problemen. Batt-eruit, krijg ik hem niet meer aan. Dus aan de oplader hangen en een uurtje of 2/3 later gaat ie weer vanzelf aan...
Hier kon je wel eens gelijk in hebben. Ik was eigenlijk weer helemaal happy nu ik 2 dagen geen vastlopers meer had gehad maar vanmorgen was het dan weer zover. Ik weet niet of het bij een percentage van 70% gebeurd. Ik zal eens gaan opletten.
De hele batterij indicator is trouwens bugged want van wat dat ding aangeeft klopt vaak ook niks. Ik heb het idee dat wanneer je heel eventjes je mediaplayer hebt gebruik de indicator het batt-percentage veel te laag weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
spef schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:55:
[...]

Hier kon je wel eens gelijk in hebben. Ik was eigenlijk weer helemaal happy nu ik 2 dagen geen vastlopers meer had gehad maar vanmorgen was het dan weer zover. Ik weet niet of het bij een percentage van 70% gebeurd. Ik zal eens gaan opletten.
De hele batterij indicator is trouwens bugged want van wat dat ding aangeeft klopt vaak ook niks. Ik heb het idee dat wanneer je heel eventjes je mediaplayer hebt gebruik de indicator het batt-percentage veel te laag weergeeft.
jaa, dat ken ik ook, na het gebruik van de radio of mediaplayer, of het spelen van een spelletje geeft de batterij indicator een laag percentage weer, na een paar minuten is deze weer een stuk hoger, maar ook als ik me foon aan en uit doe geeft deze aan dat de battrij weer zo goed als vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Cabbie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:33:
[...]

jaa, dat ken ik ook, na het gebruik van de radio of mediaplayer, of het spelen van een spelletje geeft de batterij indicator een laag percentage weer, na een paar minuten is deze weer een stuk hoger, maar ook als ik me foon aan en uit doe geeft deze aan dat de battrij weer zo goed als vol is.
Dat van aan en uitzetten is bij veel telefoons zo.
Als ik net gebeld heb (veel meer kan mn J7 niet ;) ) dan is de batterij-indicator ook bijna leeg. ff reboot en dan staatie weer op bijna vol. Doe je dat niet dan blijftie gewoon heeeel lang op bijna leeg staan. Ik red na 3 jaar trouwens nog steeds zon 5-6 dagen met af en toe bellen.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:53:
[...]

Waarom moet je die draadjes van de microfoon afknippen dan?
Waar staat dat dan, je moet de draadjes afknippen die van de mic naar de dopjes lopen. En waarom moet je die er dan afknippen?, omdat je er anders natuurlijk geen female jack aan kunt maken 8)7

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:19:
[...]

Waar staat dat dan, je moet de draadjes afknippen die van de mic naar de dopjes lopen. En waarom moet je die er dan afknippen?, omdat je er anders natuurlijk geen female jack aan kunt maken 8)7
Huh,. sorry ik begrijp dat niet.

Je knipt toch je oordopies eraf, en zit je er een female jack op... wat heeft de microfoon mee te maken dan? (sorry als ik nu echt een te domme vraag stel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:36:
[...]

Huh,. sorry ik begrijp dat niet.

Je knipt toch je oordopies eraf, en zit je er een female jack op... wat heeft de microfoon mee te maken dan? (sorry als ik nu echt een te domme vraag stel)
Hmm, sorry als ik niet echt duidelijk ben geweest in de tut, maar je knipt inderdaad de oordopjes eraf. Maar als je de oordopjes er af knipt, moet je dus de kabel doorknippen die van de microfoon, (grijze ding met zilveren knopje naar de oordopjes lopen) We bedoelen waarschijnlijk allebij hetzelfde :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:43:
[...]

Hmm, sorry als ik niet echt duidelijk ben geweest in de tut, maar je knipt inderdaad de oordopjes eraf. Maar als je de oordopjes er af knipt, moet je dus de kabel doorknippen die van de microfoon, (grijze ding met zilveren knopje naar de oordopjes lopen) We bedoelen waarschijnlijk allebij hetzelfde :Y)
Haha naja, ik snap het nog niet, maar ik zie het wel, ik ga ook proberen om een jack plug eraan te maken, ik knip gewoon de oordoppies eraf, plug erop.. moet werken toch. (zoniet, knip ik alsnog de micro door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje domme vraag maar weet iemand waar je screensavers kan downen ???
kan ze zo snel niet vinden
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:46:
[...]

Haha naja, ik snap het nog niet, maar ik zie het wel, ik ga ook proberen om een jack plug eraan te maken, ik knip gewoon de oordoppies eraf, plug erop.. moet werken toch. (zoniet, knip ik alsnog de micro door)
Ok, kijk gewoon naar de plaatjes, het is idd, oordopjes eraf plug erop..... B) |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Even een vraagje over de memory sticks, maakt het nou nog uit wel merk je erin propt? Ik neig zelf (door alle problemen met het toestel) naar de versie van Sony zelf, omdat daar misschien minder compatibiliteitsproblemen mee zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:59:
Even een vraagje over de memory sticks, maakt het nou nog uit wel merk je erin propt? Ik neig zelf (door alle problemen met het toestel) naar de versie van Sony zelf, omdat daar misschien minder compatibiliteitsproblemen mee zullen zijn?
Ik heb Memory stick Pro Duo 512 MB van Sandisk, en die werkt perfect.
Edit: ik heb verder ook nog geen enkele vastloper ofzo gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:54:
beetje domme vraag maar weet iemand waar je screensavers kan downen ???
kan ze zo snel niet vinden
:|
Als je naar www.Sonyericsson.com/fun gaat kan je screensavers opzoeken. Daar krijg je ook de instructies over hoe je ze naar je telefoon moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
[...]

Als je in het stand-by menu zit en je druk 1 maal op een volumeknop zie je telefoon-info en helemaal onderzin kan je precies zien hoeveel je batterijverbruik is in procenten :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja maar er bestaan geen gratis screensavers zo te zien je moet ze allemaal kopen , afzetters :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
De nieuwe firmware voor de K750 komt morgen bij de meeste servicepoints binnen en vanaf woensdag/donderdag kunnen ze de upgrades uitvoeren.

Ik zou eerst wel bellen voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
ik dacht dat men dit zelf kon doen? Dus online

[ Voor 14% gewijzigd door Maite op 06-06-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Op den duur wel, maar een datum is mij niet bekend. De firmware is er in ieder geval al voor de servicepoints vanaf midden deze week. Voor mensen die niet kunnen wachten wegens de vele vastlopers (ik wach nog steeds op de eerste) is het natuurlijk mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:40
Maite schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:08:
ik dacht dat men dit zelf kon doen? Dus online
Dat kan ook, maar dit is voor de mensen met haast. De online versie komt ws. iets later(meen ergens gelezen te hebben 2 a 3 weken later)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:07:
De nieuwe firmware voor de K750 komt morgen bij de meeste servicepoints binnen en vanaf woensdag/donderdag kunnen ze de upgrades uitvoeren.

Ik zou eerst wel bellen voor een afspraak.
In welke plaatsen zitten die servicepoints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:14:
[...]

In welke plaatsen zitten die servicepoints?
Even uit een ander topic gecopy paste:

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
1053 DZ Amsterdam
Tel: 020-4120113

Bombeeck Antennes & Electronics
Hoogstraat 88-90
5615 PS Eindhoven
Tel: 040-2441834

Telecom Today
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
Tel: 0592-330097

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11C
3861 RH Nijkerk
Tel: 033-2460264

PhoneShop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel: 070-4271686

D en S Kantoor en Telecom Vakhandel
Lange Brugstraat 43
4811 WP Breda
Tel: 076-5217555

Society Technical Service STA B.V
Bohrweg 1
3208 Kp Spijkenisse
Tel: 0181-618444

R.C.S. Computer Systems
Oranjestraat 3
7651 EG Tubbergen
0546-623720

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Dynafix
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-5656167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:04
[...]

Mijne(inmiddels teruggebracht naar BC, en wacht nog op nieuwe)liep altijd binnen een uur vast. Maakte verder niet uit hoevol de batterij was, ik heb hem maar 1x opgeladen. GSM heeft het niet lang genoeg gedaan om batterij leeg te trekken 8)7

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

grrrr eerste freeze na 3 weken gehad.

heb 5 movies op de foon staan deze achter elkaar gaan bekijken, aan het eind van de 5de film. FREEZE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte Heer Roos,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede

Dit zal worden aangepakt met de in de op handen zijnde software release, die
beschikbaar zal zijn om te downloaden van onze website, vanaf week 24.

Week 24 dus !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:43:
[...]

@ tinuXie

Hoe groot is dat bestand dan??

zou je hem kunnen sturen? :P
Sturen zou moeilijk gaan, is zo'n 250 Mb en m´n webserver is beetje traag. Is wel leuk natuurlijk om een keer een volledige film op mob te hebben maar om er nou een gewoonte van te maken is wel een beetje omslachtig. Eerst ondertiteling eronder zetten (bijna 2 uur) dan converten (ook zeker 1,5 uur) dan bekijken (bijna 2 uur) Kan je beter gewoon op de pc bekijken
Ik kan nu een halve week niet meer prutse met het K750je want die leraar heeft um weeeeer afgepakt :( :( k krijg um woensdag weer terug. Jah hij had um nog niet zo goed gezien denk k :? |:(

Maar over die firmware: Goed nieuws!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 12:29
Beste mede tweakers,

Vandaag een vervelend probleem er bij gekregen.

Mijn camera werkt niet meer. Als ik het klepje open lijkt hij op de camera modus over te willen schakelen maar valt dan weer terug naar het beginscherm. Ook de camera aanroepen vanuit het menu lukt niet.

Fabrieksinstellingen al gereset maar ook dit mag niet helpen.

Iemand een oplossing of hetzelfde probleem? Zit nu met een mooi toestel alleen zonder camera. SE heb ik al gebeld, enige wat zij konden doen wat het adres van het dichtsbijzijnde Service Punt doorgeven... Indien dat nog 50 kilometer hier vandaan is wil ik het even zo proberen.

Groetjes,

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm heb een muziek clip op mijn mob gezet , omgezet van avi naar 3pg maar vind de kwaliteit niet echt supper ofzo beetje pixel achtig ofzo is dit nog te verbeteren door een andere settings te gebruiken bij PVAuthor zou diegene die settings willen doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 15-09 11:26
Heeft er iemand een goede tutorial om de phone met outlook te synchroniseren?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
RobbieB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:51:
Heeft er iemand een goede tutorial om de phone met outlook te synchroniseren?
Zo moeilijk is dat niet. Heb je het al met de meegeleverde synchronisatie software geprobeert? En als het niet lukte, waar loopt het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Brammel schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:09:
[...]

Zo moeilijk is dat niet. Heb je het al met de meegeleverde synchronisatie software geprobeert? En als het niet lukte, waar loopt het fout?
Ow ja.. ik weet helemaal niet wat ik moet doen ;).. Dus gewoon usb kabeltje erin en dan synchroniseren via de PC Suite van SE?.. Ik zal es kijken, (eerlijk gezegd nog niet serieus gekeken :X ) ik dacht, ik vraag eerst of ze hier een goede tutorial weten, want ik kon er op google geen vinden. Meestal zoek ik eerst een tutor en ga ik daarmee aan de slag.. Waarom het wiel opnieuw proberen uit te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:21:
[...]
Waarom het wiel opnieuw proberen uit te vinden..
dan heb jij ook weer wat te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:18:
hmmm heb een muziek clip op mijn mob gezet , omgezet van avi naar 3pg maar vind de kwaliteit niet echt supper ofzo beetje pixel achtig ofzo is dit nog te verbeteren door een andere settings te gebruiken bij PVAuthor zou diegene die settings willen doorgeven?
PvAuthor
custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hmm nu we het over media instellingen hebben, iemand ook enig idee op welke kwaliteit je MP3 ringtone het beste gaat klinken?
Heb er net een MP3 op gezet, klinkt prima op de PC, maar op m'n tel klinkt ie nogal hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogba
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 15:53
ik volg dit topic al een tijdje en het is zeer informatief.
nu ben ik zelf helemaal nieuw wat betreft het aanschaffen van mobiele telefoons via internet.
Ik ben een soortgelijke aanbieding tegekomen die in dit topic staat genoemd.
Alleen via een andere verkopende partij en met een groter sponsorbedrag wat weer een voordeel voor de consument zou moeten zijn.

Mijn vraag is of dit een goede aanbieding is en of iemand ervaring heeft met deze aanbieder.

van http://gsm.hotsms.com/

========[ invul formulier ] =============
DEBITEL_VODAFONE GRATIS SONY-ERICSSON K750I + 100 BELMINUTEN P/MND SLECHTS € 9,95 P/MND
(hot0688)
EINDDATUM 29-6-2005 23:59
PERIODE 24 maanden
OPMERKINGEN
opmerkingen
- GRATIS Sony-Ericsson K750i;
- 100 belminuten óf 100 sms-berichten per maand;
- GEEN aansluitkosten;
- 2-jarig contract.
INFORMATIE ABONNEMENT
aansluitkosten 0,00
Maandelijkse kosten 9,95 per maand
Maandelijkse belbundel 100 minuten of 100 sms-berichten
GEBRUIKSKOSTEN
piek naar vast 0,25
dal naar vast 0,25
piek naar mobiel 0,25
dal naar mobiel 0,25
sms kosten 0,25
OPTIONELE BUNDELS
sms bundel
mms bundel n.v.t.
gprs bundel n.v.t.
ADMINISTRATIE / VERZENDKOSTEN
verzendkosten 12,95
NUMMERBEHOUD
nummerbehoud Wilt u gebruik maken van nummerbehoud?
Ja Nee

Vul dan hieronder uw mobiele nummer, netwerk, provider en de gewenste proteringsdatum in. De provider brengt 9,08 kosten in rekening. Daarnaast berekenen we bij KPN, Vodafone en debitel 9,95 euro administratiekosten.
huidige provider: Kies provider!
huidige netwerk: Kies netwerk!
huidige nummer:

Heeft u nu PrePaid?
Ja Nee
PrePaid SIM nummer: Vul in!
Alleen invullen als u prepaid heeft!

========[ invul formulier ] =============

========[ opsomming ] =============
U moet betalen aan debitel:

Entreekosten
Kosten 1e 6 mnd 6 x 8.75
Kosten belbundel 18 x 17.50
€ 00,00
€ 52.50
€ 315.00+
Totaal
€ 367.50
U moet betalen volgens onze aanbieding
Entreekosten
€ 0,00
Kosten belbundel 24 x 9.95 € 238.80+

€ 238.80-

sponsoring

€ 128.70
Het sponsorbedrag wordt binnen 6 weken na aansluiting op uw bankrekening overgemaakt. De verzendkosten worden in het winkelmandje verrekend met het sponsorbedrag en de administratiekosten.

========[ opsomming ] =============

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de menu zelf.

Heb nu nog een 'oude' 8310, maar daar heb ik een zeer handige functie op,
nl, als iemand mij belt, kan ik kiezen voor 'stil', en dan blijft hij dus gewoon verder bellen maar schakel ik enkel de beltoon uit. En neem je dus uiteindelijk ook niet op ipv de persoon af te gaan drukken.
Zeer handig als je nog in je bed ligt en er belt iemand, maar je wil gewoon verder slapen en enkel het lawaait uitzetten. (en gsm op stil zetten is niet hetzelfde uiteraard, sommige oproepen moet ik wel kunnen horen)

Hebben jullie deze functie al ontdekt in de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drogba

je had ook gewoon een linkje kunnen geven.
als je het niet erg vind om duur te bellen met Debitel is dit abbo wel wat voor jou.
voor ervaringen met Debitel is hier @ GoT ook genoeg te vinden.

verder is het financieel gezien qua geld niet duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:03:
Een vraagje over de menu zelf.

Heb nu nog een 'oude' 8310, maar daar heb ik een zeer handige functie op,
nl, als iemand mij belt, kan ik kiezen voor 'stil', en dan blijft hij dus gewoon verder bellen maar schakel ik enkel de beltoon uit. En neem je dus uiteindelijk ook niet op ipv de persoon af te gaan drukken.
Zeer handig als je nog in je bed ligt en er belt iemand, maar je wil gewoon verder slapen en enkel het lawaait uitzetten. (en gsm op stil zetten is niet hetzelfde uiteraard, sommige oproepen moet ik wel kunnen horen)

Hebben jullie deze functie al ontdekt in de K750i?
Ja, volgens mij kan je op de + en - toets drukken om de ringtone uit te zetten. Heb dit geloof ik ergens gelezen, maar weet ff niet waar. Even in de handleiding kijken of kan iemand dit bevestigen?

edit: gevonden: Druk eenmaal om de ringtone uit te zetten als u een gesprek ontvangt

[ Voor 11% gewijzigd door Brammel op 06-06-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Of de # toets.. Staat tenslotte niet voor niks een muzieknootje met een streep er doorheen op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
<oops iemand was me al voor>

[ Voor 96% gewijzigd door AP3X op 06-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Brammel schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:19:
[...]

Ja, volgens mij kan je op de + en - toets drukken om de ringtone uit te zetten. Heb dit geloof ik ergens gelezen, maar weet ff niet waar. Even in de handleiding kijken of kan iemand dit bevestigen?

edit: gevonden: Druk eenmaal om de ringtone uit te zetten als u een gesprek ontvangt
ja of op 'c'

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hoe ziet het beeld van een omgezette filmpje er nou uit op de telefoon? moet je de phone gewoon recht houden of moet je em 90 graden draaien? En als je de telefoon recht moet houden kan je het beeld met een progje dan draaien met het converten?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:17:
drogba

je had ook gewoon een linkje kunnen geven.
als je het niet erg vind om duur te bellen met Debitel is dit abbo wel wat voor jou.
voor ervaringen met Debitel is hier @ GoT ook genoeg te vinden.

verder is het financieel gezien qua geld niet duur :+
Daar ging het mij ook om, je betaalt de foon in 2 jaar af en je belt binnen de bundel, dan heb je toch geen extra kosten :? Of reken je alsnog €0,25/min af bij de 1e 100 min, nee toch?
Voor weinig-bellers is dit een stuk voordeliger dan prepaid en ik zie bijv. dat je bij Debitel zelf een €5 gprs bundel erbij kunt nemen, alleen niet via de bovenstaande leverancier.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kabel doet ineens niets meeR
?
had em al een tijdje niet meer gebruikt, hij doet alleen nog maar opladen... zie verder geen externe hdd ofzo verschijnen... weet iemand hoe ik dat fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd waar deze telefoon uit voorraad leverbaar is.

Kan iemand mij dit vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:32:

www.gsmtrack.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

DjeezD schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:45:
Beste mede tweakers,

Mijn camera werkt niet meer. Als ik het klepje open lijkt hij op de camera modus over te willen schakelen maar valt dan weer terug naar het beginscherm. Ook de camera aanroepen vanuit het menu lukt niet.

Iemand een oplossing of hetzelfde probleem? Zit nu met een mooi toestel alleen zonder camera. SE heb ik al gebeld, enige wat zij konden doen wat het adres van het dichtsbijzijnde Service Punt doorgeven... Indien dat nog 50 kilometer hier vandaan is wil ik het even zo proberen.

Groetjes,

Sven
hmm..vervelend :/, had je er nog iets speciaals mee gedaan? Of kwam dit probleem plotseling te voorschijn?

Success iig :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online

www.2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11

www.telfort.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:10:
Mijn kabel doet ineens niets meeR
?
had em al een tijdje niet meer gebruikt, hij doet alleen nog maar opladen... zie verder geen externe hdd ofzo verschijnen... weet iemand hoe ik dat fix?
Even rebooten heeft bij mij al vaak geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx all,
leuk om te weten dat deze functie er ook bij de K750i in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik berichtjes van een andere telefoon in de inbox van mijn K750i ertussenin kan plakken? Ik kan de berichtjes van mijn oude gsm met behulp van bluetooth naar mijn pc printen. Vervolgens staat er een ".vmg" bestandje op mijn pc welke ik met kladblok kan openen en lezen. Kan ik dit bestandje op een of andere manier in mijn inbox erbij zetten?

Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:04
borgdavile schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:49:
[...]

Mijne(inmiddels teruggebracht naar BC, en wacht nog op nieuwe)liep altijd binnen een uur vast. Maakte verder niet uit hoevol de batterij was, ik heb hem maar 1x opgeladen. GSM heeft het niet lang genoeg gedaan om batterij leeg te trekken 8)7
BC heeft mij laten weten problemen te hebben met de levering van K750i's en ze kunnen mij geen indicatie geven wanneer er een nieuwe voor mij binnen is. Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben in een winkel?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De vraag is gigantisch dus "leveringsproblemen" ligt volgens mij gewoon aan het succes.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al het verlossende nieuws van ee service-point gehad, dat de firmware update binnen is?? Ik heb zojuist de mijne gebeld, maar die had hem nog niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]DjeezD schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:45:
Beste mede tweakers,

Groetjes,

Sven[/quote

iK HEB PRECIES HET ZELFDE PROBLEEM.

Heb het ook al eerder aangeven in de topic. Heb mijn tel ook helemaal gereset, niks helpt.
Ik wacht ook maar op de nieuwe firmware en als dat niet helpt stuur ik het terug naar de fabriek.
Als jij een oplossing ervoor hebt laat het me dan even weten.

groetjes Holtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internal Email from o2:
Sony Ericsson K750I

A fault has been identified on the Sony Ericsson K750I that manifests itself in the form of a freezing screen.

The fault is not apparent in all K750I handsets, only in some.

A fix is being worked on by Sony Ericsson and new stock will be available for testing later this week.

If the new stock tests OK we expect the delivery of the new stock be be week commencing 20/06/05.

Where customers are experiencing this problem, removing the battery and replacing it may correct the problem.

However customers that require a replacement should be advised that replacement stock will not be available until week commencing 20/06/05 therefore they can either hold onto their K750I until then or be offered an alternative/refund.
Bron: Hier
Misschien toch een hardware probleem?
Ik heb tot nu toe nog geen een vastloper gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals iedereen wel wilt dat het bliep............kgggggkk :r geluid van de camera uit wordt geschakeld, heb ik wat op een ander forum gevonden. Ze zeggen dat het kan , maar het is me tot nu toe nog niet gelukt. Heeft eenander hier misschien meer succes in dan "horen" we dat wel. 8)

De bron: http://www.se-foren.de/th...fd5a03cec3a3e3eb3b4b7d#33
Bovenste regel, helaas aleen in duits. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
pfft maar eens een mail gestuurd naar gsm.nl wat we ermee gaan doen. Vorige week woensdag werd er gezegd dat mijn telefoon opgestuurd werd. Vandaag nog niets ontvangen dus maar eens gebeld "uw aanvraag voor verlenging ligt bij t-mobile om goedgekeurd te worden".. Yeah right, of ze dat niet in een dag kunnen doen, laat staan dat het niet vanaf 2 mei kon toen ik de aanvraag deed?

Dus een mail gestuurd dat ze de hele zaak maar ontbinden en in de prullenbak gooien want zo doen we geen zaken!

Weet er iemand een (fysieke! :)) winkel waar ik een goede verlenging van m'n t-mobile 300 1yr kan doen? Heb m'n buik even vol na 5 weken webshop ellende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:53:
pfft maar eens een mail gestuurd naar gsm.nl wat we ermee gaan doen. Vorige week woensdag werd er gezegd dat mijn telefoon opgestuurd werd. Vandaag nog niets ontvangen dus maar eens gebeld "uw aanvraag voor verlenging ligt bij t-mobile om goedgekeurd te worden".. Yeah right, of ze dat niet in een dag kunnen doen, laat staan dat het niet vanaf 2 mei kon toen ik de aanvraag deed?

Dus een mail gestuurd dat ze de hele zaak maar ontbinden en in de prullenbak gooien want zo doen we geen zaken!

Weet er iemand een (fysieke! :)) winkel waar ik een goede verlenging van m'n t-mobile 300 1yr kan doen? Heb m'n buik even vol na 5 weken webshop ellende!
Had dan bij www.gsmtrack.nl beteld,voor 3 uur besteld de volgende dag al in huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

wessel99 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:53:

Ik heb bij gsmtrack.nl ook een t-mobile verlenging gedaan. Op donderdagavond papieren gemaild, vrijdag bevestiging, week later op donderdag mail dat die verzonden was en vrijdag binnen.
Dus ik denk dat het aanvragen van een verlenging idd een paar dagen duurt en helaas niet in 1 dag kan gebeuren.

ps. prachtig apparaat, geen vastlopers of andere problemen. Alleen batterij was in precies 2 dagen leeg. Weer volledig opgeladen nu na 2 dagen nog 65%. Dus hopelijk komt het wel goed met de batterij

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:15:
[...]

Had dan bij www.gsmtrack.nl beteld,voor 3 uur besteld de volgende dag al in huis :9
Tsja door schade en schande wordt men wijs! Ook even een shopsurvey invullen maar!

Wel jammer want ik heb ook zin om te prutsen met een nieuwe gadget en daarbij staat m'n oude T610 op instorten na veel intensief gebruik (microfoon begint te kraken en houd niet meer op wanneer ik de behuizing ook maar iets stevig vast heb :(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Laatst online: 14-09 12:29
iK HEB PRECIES HET ZELFDE PROBLEEM.

Heb het ook al eerder aangeven in de topic. Heb mijn tel ook helemaal gereset, niks helpt.
Ik wacht ook maar op de nieuwe firmware en als dat niet helpt stuur ik het terug naar de fabriek.
Als jij een oplossing ervoor hebt laat het me dan even weten.

groetjes Holtie
Ik baal er ook ontzettend van. De medewerker van de SE Klantenservice kon mij vertellen dat de nieuwe firmware update misschien uitkomst zou bieden maar om eerlijk te zijn geloof ik hier weinig in. Drie weken heb ik het toestel nu en drie weken deed mijn camera het, tot de dag van gister. Van de 1 op andere dag opeens foetsie, terwijl er niets met het toestel gebeurd is.

Vandaag ook nog eens een reset uitgevoerd, niets helpt. Ondertussen wel al mn telefoonnummers kwijt (vergeten te back uppen |:( ). Ik probeer deze week nog langs een servicecenter te gaan en te kijken of ze me daar mee kunnen helpen. Mocht er eerder een oplossing zijn, ik hoor het graag.

Groetjes,

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb het Demo filmpje (demotour.mp4) van de K750i in notepad geopend en kwam er zo
achter dat ze daarvoor een (encoder van) Apple hebben gebruikt. Dit staat er namelijk in vermeld:

"Apple Video Media Handler"

Iemand een idee welke software/encoder (Apple's MP4 encoder?) dit kan zijn?

Kan je met Quicktime ook encoden?

[ Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 07-06-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:00

amphora

Websites & Fotografie

Skillz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:14:
Ik heb het Demo filmpje (demotour.mp4) van de K750i in notepad geopend en kwam er zo
achter dat ze daarvoor een (encoder van) Apple hebben gebruikt. Dit staat er namelijk in vermeld:

"Apple Video Media Handler"

Iemand een idee welke software/encoder (Apple's MP4 encoder?) dit kan zijn?

Kan je met Quicktime ook encoden?
Bètaversie QuickTime 7 met H.264-codec voor Windows
nieuws: Bètaversie QuickTime 7 met H.264-codec voor Windows

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 07-06-2005 15:27 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:42:
Zoals iedereen wel wilt dat het bliep............kgggggkk :r geluid van de camera uit wordt geschakeld, heb ik wat op een ander forum gevonden. Ze zeggen dat het kan , maar het is me tot nu toe nog niet gelukt. Heeft eenander hier misschien meer succes in dan "horen" we dat wel. 8)

De bron: http://www.se-foren.de/th...fd5a03cec3a3e3eb3b4b7d#33
Bovenste regel, helaas aleen in duits. ;(
Tja, er staat dat je de foon dan op het profiel "stil" moet zetten, maar 't is volgens mij al eerder aangegeven dat dat niet werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik denk dat het aanvragen van een verlenging idd een paar dagen duurt en helaas niet in 1 dag kan gebeuren.
onzin = 2 min. werk.

tijdens bellen kan je foto's maken zonder klik (bijv. ff voicemail bellen als je dan toch een foto wil maken vd. gevoelige plaat...of andersom :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Iemand enig idee of dit een beetje werkt?

Navigatie voor op de K750i, van Falk activepilot

http://www.activepilot.de/main.php?lang=de

dus niet alleen voor smartphones, maar ook voor dit soort tel's moet het kunnen. Kunnen ze de mappen niet op de memory stick zetten en dan via bluetooth naar de gps, dan kost het je ook niks aan gprs/umts.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar er is alleen Duitse en Oostenrijkse software voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn oude nokia 5100 kon ik de radio-frequentie veranderen door op het hands-free knopje te drukken... met dit toestel heb ik de functie nog niet echt gevonden... kan dit? waarvoor dient trouwens dat knopje (behalve dan voor het opnemen)? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:00

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:59:
Bij mijn oude nokia 5100 kon ik de radio-frequentie veranderen door op het hands-free knopje te drukken... met dit toestel heb ik de functie nog niet echt gevonden... kan dit? waarvoor dient trouwens dat knopje (behalve dan voor het opnemen)? :z
Wat is het handsfree knopje dan?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:59:
Als je radio aan hebt staan, de + of - langer ingedrukt houden, hij springt dan naar het volgende radiostation.

Met het handsfree knopje bedoel je het knopje op je handsfree set?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:57:
[...]

Als je radio aan hebt staan, de + of - langer ingedrukt houden, hij springt dan naar het volgende radiostation.

Met het handsfree knopje bedoel je het knopje op je handsfree set?
jup, dat bedoel ik dus (het knopje op die handsfree set (met die oortjes aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn vorige toestellen werd het aantal tekens in een sms bijgehouden. Boven een bepaald aantal werd het bericht verknipt en in meer dan één sms verstuurd. Bij de K750i zie ik niets over het aantal tekens. Is dat niet meer belangrijk? Of zie ik iets simpels over het hoofd...? (een verder zeer tevreden gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjeezD schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:45:
Beste mede tweakers,

Groetjes,

Sven
*Meldt...

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem sinds vandaag, heb hem ruim 2 weken en in die tijd is er helemaal niks gebeurd. Nu ineens werkt het niet meer, vreemd hoor.

Edit: Niet goed genoeg gelezen. Wachten op de nieuwe firmware dan maar... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:04:
Op mijn vorige toestellen werd het aantal tekens in een sms bijgehouden. Boven een bepaald aantal werd het bericht verknipt en in meer dan één sms verstuurd. Bij de K750i zie ik niets over het aantal tekens. Is dat niet meer belangrijk? Of zie ik iets simpels over het hoofd...? (een verder zeer tevreden gebruiker)
Klopt als een bus. Alhoewel, het maakt nog degelijk wat uit wat betreft het aantal tekens.

Kijk bij Menu -> Messaging -> Settings -> Text Message -> Max. msg length.

Je hebt dan twee keuzes:
- Max. available
- Fit into one msg

Zelf heb ik hem op de " Fit into one msg " gezet (standaard staat hij op de eerste optie). Met deze optie creeer je eigenlijk niet meer de mogelijkheid om boven een max. aantal tekens (160 meestal?) het te splitsen in meerdere berichten.

Het probleem namelijk bij de eerste optie is dat je steeds maar vrolijk door kunt tikken totdat je op een gegeven moment bijna bij de max. beland (en dus een melding krijgt, nog zoveel tekens te gaan).

Kwam hier zelf plotseling achter omdat de smsjes steeds groter werden (en ik me stiekem afvroeg of dat wel klopte). Na handmatige telling, klopte het dat ik over de 160 tekens ging. Maar hij geeft je pas een melding als hij bijna bij z'n max zit.

Met optie twee is dat dus al bij 160 tekens. Tja... echt handige oplossing is het niet, maar wie weet is dit gewoon een SE " kwaaltje ". Mijn eerste SE hier, dus don't blame me. Op mijn vorige telefoons had ik altijd mooi een tellertje rechtsboven, maar goed, dat waren Nokia's ;).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Waarom krijg ik helemaal geen antwoord op deze vraag????:

Hoe ziet het beeld van een omgezette filmpje er nou uit op de telefoon? moet je de phone gewoon recht houden of moet je em 90 graden draaien? En als je de telefoon recht moet houden kan je het beeld met een progje dan draaien met het converten?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Amiet01 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:33:
Waarom krijg ik helemaal geen antwoord op deze vraag????:

Kan allebei.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kan je dat dan instellen op de phone of moet je em zelf met het converten draaien?
En is de ondertiteling leesbaar op een phone?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:58:
Kan je dat dan instellen op de phone of moet je em zelf met het converten draaien?
En is de ondertiteling leesbaar op een phone?
je convert het filmpje gewoon en die zie je als je de telefoon recht houd gewoon recht en als je op 'meer' drukt en op 'volledig scherm' dan draait het filmpje 90 graden en dan zie je het filmpje fullscreen op je tel en of de ondertiteling leesbaar is weet ik morgen want morgen krijg ik me tel weer terug en dan kan ik het uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnz wacht nu al 18 dagen op een brief van hi kpn voor mn nummerbehoud van orange..... :'(
had um meteen aangevraagd met die hi kpn 20 euro 2jarig aanbieding, maar kan nu gewoon nog steeds niet genieten van mn liefje... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de K750 geen WMA bestanden kan afspelen? Er staat een blauw icoontje voor de bestanden (ipv het mp3 tekentje) en hij herkent hem niet als zijnde een muziekbestand.

Als het zo is.. hoe zet ik wma dan om naar mp3? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:14:
Klopt het dat de K750 geen WMA bestanden kan afspelen? Er staat een blauw icoontje voor de bestanden (ipv het mp3 tekentje) en hij herkent hem niet als zijnde een muziekbestand.

Als het zo is.. hoe zet ik wma dan om naar mp3? thx
met een wma2mp3 convertor.. zijn er zat te vinden.. zelf vind ik MusicMatch wel een goede.. gewoon batchen die hap..
En ik neem dus aan dat er geen wma's afgespeeld kunnen worden. Zelf nog niet geprobeerd.. Kben anti wma en ogg..

Ps. En fuck wma.. je kunt sowieso beter alles in mp3 houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben nu de boel aan het omzetten..
heb vandaag namelijk mijn 1 gig kaart binnen gekregen! ze lagen weer op voorraad bij digiaction.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Ik heb een k750i, en het viel mij op dat er maar weinig sms in het geheugen kunnen!

Ik heb een 512 mb card erbij in, en van de tel geheugen is nog iets van 30 procent vrij!
en toch geeft ie al aan dat het sms geheugen vol zit, is hier iets aan te doen?
Vind het hoogst irritant!

Thnx

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, hier ruim 50 smsjes maar nog geen enkele melding dat het geheugen vol zit hoor. In explorer geeft ie per bericht wel telkens aan dat elk bericht 0 bytes is. (zo groot kan een sms'je nooit zijn maar zo klein :?).

Externe geheugen reken ik dan niet mee, heb een 1 Gb kaart maar die staat bij lange na niet vol.
Vandaag bij tellme de bureau lader besteld. Die dingen zijn zo handig :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.