Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:54:
[...]

Ik had juist gehoord van iemand dat de 3 maanden die over zijn, dat je die dan gewoon bij je nieuwe provider horen ( dus dat je maar 1 abbo betaald namelijk het nieuwe ) Ik weet niet of dit waar is natuurlijk !

Maar als ik bijv. over 1 week een nieuw abbo afsluit, hoe zit dat dan met nummerbehoud ??
Zijn daar nog regels aan verbonden, zoveel maand van te voren ? Of kan ik dat gewoon altijd doen ?
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als je die oordoppies gaat tweaken, word het geluid er dan ook beter van? Of doen jullie het alleen voor die grote doppen?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha trotse k750i bezitters,

ik wil graag mn op de pc gedownloade muziekvideoclips op mn telefoon hebben
en dan wel in goeie kwaliteit
heb een aantal 3gp coverters geprobeerd maar is niets
wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

misschien een hele domme vraag hoor....maar ik ben dus ook een gelukkige eigenaar van de k750i, zit nu dus een beetje te pielen met wat programma'tjes enzo. Maar waar kan ik de hid bestanden kwijt? Want als ik deze bestanden op mn telefoon zet kan ik ze alleen maar verzenden en niet openen/afspelen....alvast bedankt

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:02:
[...]

Als het filmpje geconvert is met 25 frames per sec. dan wil de telefoon hem niet helemaal goed weergeven maar als je hem één stapje lager zet (bij tabblad encoding -> codec Settings in PVAuthor) nl.12fps dan speelt de telefoon het filmpje net zo vloeiend af. Maximum wat de tel aan kan is dus ongeveer 15fps neem ik aan.
De mijne speelt ze gewoon vloeiend af als ik ze op 25 fps encode met pvauthor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:20:
[...]
Waarom groter dan 176x144 pix? Wordt het filmpje dan beter van kwaliteit als je een groter formaat op tel zet? lijkt mij niet hoor... en met PVAuthor kan ik max 24/25fps (afhankelijk van wat voor filmpje) maar dat kan de tel niet aan denk ik want de eerste keer afspelen op 24fps is het héél schokkerig met half geluid erbij en na 2e keer afspelen gaat het wel goed maar kwaliteit is dan net zo mooi als met 12/12,5fps
[...]

Iemand die dit kan bevestigen?
Uiteraard wordt het beter als je films op 220x176 of 176x220 kan afspelen.. tenzij je de bitrate telaag zet..
het scherm van de telefoon is namelijk 220x176 (horizontaal) dus je gebruikt nu maar de helft van het scherm met filmpjes :( 176x144 ok je kun fullscreen instellen maar dan wordt het echt lelijk blokkerig..

ik probeer nog ff verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Elect schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:58:
[...]

Nee, gewoon dat bestand opslaan met het SE HID programma en kopieren naar je telefoon via bluetooth. Maakt niet uit waar je hem neerzet, de telefoon herkent het bestand en zet het zelf op de juiste plaats.
Kan je het ook via de usb-kabel overzetten naar je k750i?

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:58:
ha trotse k750i bezitters,

ik wil graag mn op de pc gedownloade muziekvideoclips op mn telefoon hebben
en dan wel in goeie kwaliteit
heb een aantal 3gp coverters geprobeerd maar is niets
wie kan mij helpen
Dit zijn de beste twee manieren om video's te converten (al eerder gepost in Deel 2)
T-Junkie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:51:
[...]

PvAuthor
custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

...
Skillz schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb nu zelf ook mijn filmpjes vloeiend gekregen en met erg goede geluidskwaliteit,
wat voor mij het belangrijkste is omdat ik er musicvideo's op zet.

Software:
Mpegable X4 Live 2.2 Build 7

Settings:

-Video Encoding tab:
video bitrate: 200kBit/s
video codec: ISO MPEG-4 (mpegable)
constant bitrate
adaptive framerate: full
comp. quality: high quality

- Audio Encoding tab:
audio bitrate: 128 kBit/s
audio codec: MPEG-4 AAC
stereo
sample rate conv: 44100

- Interoperability tab:
MPEG-4
video profile: simple profile
audio profile: AAC LC

- Video Preprocessing tab:
target framerate: 15.00Hz

- Image Preprocessing tab:
Cropping/Resizing --> Setup: QCIF (176x144) - Bilinear Resizing Mode
Display Dimension: UITVINKEN (heb ik ergens gelezen)

Ik ben hier wel tevreden mee, maar als ik het nog beter krijg, zal ik dit lijstje nog updaten.

Oh ja, zorg wel dat je de volledige versie van mpegable hebt, anders krijg je zo'n
irritant logootje linksboven in je videoclips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles werkt nu dus.. clips die ik omzet werken ook perfect.. nu ben ik alleen nog benieuwd of het echt niet mogelijk is om clips te spelen van 220x176pixels krijg steeds paars beeld.. maar kep nog niet officieel bevestigt gekregen dat het gewoon niet werkt. tot die tijd blijf ik klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:08:
[...]

Uiteraard wordt het beter als je films op 220x176 of 176x220 kan afspelen.. tenzij je de bitrate telaag zet..
het scherm van de telefoon is namelijk 220x176 (horizontaal) dus je gebruikt nu maar de helft van het scherm met filmpjes :( 176x144 ok je kun fullscreen instellen maar dan wordt het echt lelijk blokkerig..

ik probeer nog ff verder :)
Het K750i Demo videootje vind ik goede kwaliteit (niet blokkerig of zie ik dat verkeerd :S ). Zo'n kwaliteit hebben mijn met PVAuthor geconvertte video's ook. EN...Die demovideo heeft de afmetingen 176x144 pix. Zou 220x176 pix met de goede codec nog mooier worden dan die demovideo? :*) :9 Wie dat voor elkaar krijgt mag het hier gerust posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
troxx schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:21:
Kan je het ook via de usb-kabel overzetten naar je k750i?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
troxx schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:00:
misschien een hele domme vraag hoor....maar ik ben dus ook een gelukkige eigenaar van de k750i, zit nu dus een beetje te pielen met wat programma'tjes enzo. Maar waar kan ik de hid bestanden kwijt? Want als ik deze bestanden op mn telefoon zet kan ik ze alleen maar verzenden en niet openen/afspelen....alvast bedankt
gewoon op je foon zetten, en dan met je bestandsbeheer erheen, en dan kan íe 'm op de juiste plek zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sport_Life schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:42:
Als je die oordoppies gaat tweaken, word het geluid er dan ook beter van? Of doen jullie het alleen voor die grote doppen?
Dat ligt er maar net aan of je nieuwe doppen beter zijn of niet :) Technisch gezien komt 't zelfde uit je foon dus dat wordt er niet beter op *duh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
redwood schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:51:

Wat moet ik hieraan doen? terug naar de telefoonwinkel? nog een keer de fabrieksinstelling? Of zitten die beltonen mischien ergens bijgeleverd, dat ze op de cd staan (heb ze niet gevonden ofzo)
Ik heb ook de älles resetten"optie gedaan, en dat ging gewoon goed, had al die troep weer terug (mocht ik ze weer verwijderen, gedoe..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
mr_star schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 02:01:
Weet er iemand of er drivers zijn voor windows XP 64 bit? De 32 bit usb drivers werken niet :( . Op de site vind ik ook geen 64 bit versie.
Voor het overzetten van files heb je geen drivers nodig, maar kun je gewoon inprikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Xandalf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:25:
Om iedereen die het nog niet zeker wist het bevrijdende antwoord te geven :

Heb gister (werk bij VCP) met een vertegenwoordiger van SE gesproken en de K750 ondersteunt tot maximaal 4 GB. Die werkt dus gewoon. Ik was blij dat te horen, die gaan we dan maar eens bestellen denk ik op het moment dat ze uitkomen en niet 400+ euro zijn ofzo :)
Vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Skillz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:09:
Is het iemand al gelukt om het operator logo te verwijderen?

In het vorige topic had iemand iets met Jamba gevonden, maar ik vind Jamba hoogst irritant en geef ze liever geen geld >:)
Daar is een hack voor (zie andere draad ergens), maar dan meot je wel de firmware hebben, en die is er nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW Mensjes!

Heb het nu helemaal voor elkaar: I Robot met nederlandse ondertiteling op me K750i!

Met dank aan: http://www.filmrip.com/tutorials/subsinfilmszetten.php en aan PVAuthor ! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak er eens een foto van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
ascent schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:43:
[...]

Voor het overzetten van files heb je geen drivers nodig, maar kun je gewoon inprikken.
Onder windows XP SP2 lukt dit idd, gewoon kabeltje insteken, en er komt een extra schijf in de verkenner. Maar onder de 64bit versie krijg ik de melding dat het usb apparaat niet geïnstalleerd kan worden.

Ik heb overigens al 1 vastloper gehad. (ik heb hem van gisteren avond.) En dat gebeurde vandaag wanneer ik een foto wou nemen met een kader rond. Toen ik een andere kader wou kiezen bevriesde het beeld. Mijn gsm is van week 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie verteld met wat er in godsnaam leuk is aan films op je telefoon? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de Memory Stick Duo Adaptor precies voor is?
Ik had al in de handleiding gekeken maar daar stond wat in over de Memory Stick zelf en niet de Adaptor.
Iets met opladen? Maar wat precies? :?
Alvast thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
RobbieB schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:07:
Waar moet ik die .jar files eigenlijk dumpen op de memorystick.. ik zie nergens Java ofzo staan.. of moeten die bij other?
Gewoon in other, en dan via je bestandsbeheer op je foon er naartoe, en dan "installeren" kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 21:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:33:
Ik had al in de handleiding gekeken maar daar stond wat in over de Memory Stick zelf en niet de Adaptor.
Sommige pc's (veelal laptops) hebben een cardreader aan boord en daarmee kun je dmv die adapter de mem stick lezen.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Verdomme....het wil nog steeds niet lukken....(hid bestanden overzetten naar k750i) Ze staan op de telefoon maar kan ze dus niet openen. Ik heb ze bij overige neergezet. Verder doe ik het gewoon met usb. Wat doe ik verkeerd?

Kan iemand trouwens MPEGable X4.Live sharen?

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
InsjaHH schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:08:
[...]

Kan je uitleggen hoe je dat female plugje hebt vastgesoldeerd? Hoe, waar en vooral hoe? :9.

Zoiets lijkt mij zelf ook wel iets, aangezien ook ik de MD33's nu eindelijk in mijn bezit heb :*). Heb je de microfoon wel intact gehouden of is het nu geen headset meer geworden, maar meer enkel oordopjes voor de K750i?

Oh en * InsjaHH doet request voor pics!!
Ik ben nu mijn homepage ruimte even aan het activeren zodat ik ergens mijn foto's kan uploaden, verder zit ik er over te denken om misschien wel even een tutorial te schrijven, als veel mensen daar interesse in hebben :Y)

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle video vragen, staat de volgende link nog niet in de fipo ofzo?
http://users.skynet.be/yozy/d500/d500-3.htm

Behoorlijk duidelijke uitleg lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:33:
Nee, niets met opladen :)

In je cardreader past je kleine kaartje niet goed, dus stop je 'm in je adapter, en je adapter in de reader, klaar :) Backwards compatible ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:31:
wie verteld met wat er in godsnaam leuk is aan films op je telefoon? :{
Ik heb wat muziekvideo'tjes en tv afleveringen van Pimp my ride :P op m'n telefoon staan. Gewoon voor de lol..hehe, en ik vind het wel leuk om ze eens te kijken in de trein (zit een uur en een kwartier in de trein). Verder heb ik er wat muziek op staan. En videofilmpjes maken is wel grappig met je vrienden..hehe :P

Om complete films erop te zetten vind ik ook iets te ver gaan, 't is niet voor mij weggelegd iig :).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Ik kwam daarnet toch iets eigenaardigs tegen toen ik de review weer doorlas:
The camera settings look the following way:

Automatic camera off. When not used the camera turns off automatically in 30 seconds, 1, 2 or 3 minutes.

Shutter sound. You can choose on of the three shutter sounds but not turn the sound off.

Spot photometry. The function is unusual for a mobile phone.

White balance. A possibility to choose between an automatic mode or Incandescent, Fluorescent, Daylight, Cloudy.

Light. Backlighting activation, also may be turned on by shifting a left-side cover.

Effects. Several effects may be applied to the photos, they are Negative, Solarize, Sepia, Black & White.

Timer is activated for a certain time period for self shooting.

Night mode is for shooting in the dark. Noises raise on a photo, exposition is increased (you shouldn't move the device in order not to get a blurry photo).

Shooting mode. Normal mode, that is taking usual photos. A multiple mode (Burst 4) allows taking four photos for a series. Landscape is a very interesting mode that allows taking rather unordinary photos, has no rivals for the moment. The last mode is taking photos with frames, photo resolution decreases automatically.

Macromode allows turning the mode automatically.
Bron: Mobile-review.com.

Ik ben verward, zoals je hierboven vet gedrukt kunt lezen, zou je de shutter sound moeten kunnen wijzigen in een ander (wellicht minder irritant) geluidje... heeft iemand deze optie wel gezien?

Verder de puntjes in schuingedrukt, ook deze heb ik niet teruggevonden op de K750i. Wellicht betreft het hier in Europa om een ander, slightly gewijzigd model (lees: firmware) :?. De rest van de punten kan je wel gewoon vinden en beschikbaar. Best eigenaardig toch?

[ Voor 3% gewijzigd door InsjaHH op 04-06-2005 17:37 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het dik gedrukte staat dat je 't camerageluid niet kunt uitschakelen, maar wel kunt kiezen tussen drie geluiden. Als dat zo is, dan is het dus ook mogelijk om een leeg wav-bestand op je K750i te zetten en die dan te kiezen als shuttergeluid. Ergens staat namelijk dat geluidje wel in en dus issie ook te vervangen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:42:
In het dik gedrukte staat dat je 't camerageluid niet kunt uitschakelen, maar wel kunt kiezen tussen drie geluiden. Als dat zo is, dan is het dus ook mogelijk om een leeg wav-bestand op je K750i te zetten en die dan te kiezen als shuttergeluid. Ergens staat namelijk dat geluidje wel in en dus issie ook te vervangen.... ;)
Wil niet hoor, enige manier om 'stiekem' geluidsloos foto's te maken, is tijdens het bellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Wil niet hoor, enige manier om 'stiekem' geluidsloos foto's te maken, is tijdens het bellen :Y)
Heej! TNX! Helemaal niet bij nagedacht! Als ik nu dus stiekem foto wil maken houd ik eerst '1' lang ingedrukt en dan schuifje opene -> *stilte* ipv *piep....kgggggk* !!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

hehe evil :)

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:42:
Uhm dat is mijn punt: heeft iemand deze optie ergens gezien? Ik mag toch wel zeggen dat ik alles door heb gelopen, maar nergens deze optie heb gezien, waar je dat kunt instellen... :).

Over de headsetmod's gesproken:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=4626
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=4627
Bron: Mobile-review fora

Een variatie, dus met de 3.5mm connector i.p.v. de oordopjes daadwerkelijk vastsolderen. Zo kun je nog eens switchen ook van dopjes ;). Enig nadeel, de persoon die dit heeft uitgevoerd, heeft nergens een how-to online gegooid :|. Ziet er op zich goed uit, lijkt mij persoonlijk ook wel wat.

Natuurlijk kunnen we ook blijven wachten op (al eens langsgekomen in deze thread:
Afbeeldingslocatie: http://sek750i-2.uw.hu/jack.jpg
Bron: SE K750

Als het niet te lang duurt voordat hij uitkomt, kan ik daar als niet-goed-kunnen-solderen persoon wellicht beter op wachten :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:34:
[...]

Dit zijn de beste twee manieren om video's te converten (al eerder gepost in Deel 2)

[...]

[...]
muziekvideo geconverteerd met mpegable X4 live naar mp4.....aantal mb's daalt van 43 naar 31 mb
nu zet ik de geconverteerde video op mn telefoon bij MMSEMC > media files> video
dus na lang proberen is het eindelijk gelukt denk ik
en ja hoor...wat ik stiekem al verwachte....alleen geluid en geen beeld
terwijl het toch een mp4 bestand is
ik heb alle instellingen gezet zoals hierboven
HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De K750i staat bij gsm.nl i.c.m. Debitel Vodafone (2 jr) voor omgerekend €10,95 per maand ;)
Nu ben ik niet zo blij met Debitel, maar toch, voor dit geld ....
Tis wel de vraag of je een unbranded en simlock vrij toestel krijgt ....
Je krijgt 100 belminuten of 100 sms-jes uit dezelfde bundel (of door elkaar denk ik).
Weet iemand of gprs gebruik en Vodafone live! mogelijk is bij Debitel, het lijkt er niet op?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:21:
De K750i staat bij gsm.nl i.c.m. Debitel Vodafone (2 jr) voor omgerekend €10,95 per maand ;)
Je krijgt 100 belminuten of 100 sms-jes uit dezelfde bundel (of door elkaar denk ik).
Weet iemand of gprs gebruik en Vodafone live! mogelijk is bij Debitel, het lijkt er niet op?
Gewoon ietsje meer betalen,en debitel lekker links laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DAMN!!!! Ik word gek hiero!!

vandaag ging ik poolen en ja hoor :S mijn telefoon zat in mn broekzak en ik was vergeten dat ik hem kon beschadigen :S
Nu zit er een deukje in mn schuifklepje van de k750i!! AAARGHH!!! kheb wel verzekering erbij maar nu moet ik dus binnenkort 3 weken zonder mijn k750i lopen :( weeeeeeeh!!! ;'(

En over de HPM-70 headset, heb bij BC gehoord dat ie pas misschien bij de launch van de W800 uit komt, omdat die headset standaart bij de W800 geleverd word :(
Maar de verkoper kon het niet met zekerheid vertellen en zei dat ik het beter bij SE na kon vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:40:
[...]

Het K750i Demo videootje vind ik goede kwaliteit (niet blokkerig of zie ik dat verkeerd :S ). Zo'n kwaliteit hebben mijn met PVAuthor geconvertte video's ook. EN...Die demovideo heeft de afmetingen 176x144 pix. Zou 220x176 pix met de goede codec nog mooier worden dan die demovideo? :*) :9 Wie dat voor elkaar krijgt mag het hier gerust posten :+
Persoonlijk vind ik de demo video niet mooi (op fullscreen) kan veel beter :)
wel als je hem gewoon afspeeld (niet fullscreen) maar dan zie je dat er nog behoorlijk wat beeld omheen ongebruikt is.. dat kan zou dus ook gewoon video kunnen zijn.. als hij 220x176 ondersteund

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Speedy-Andre schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:21:
Ik heb mijn K750i ook bij GSM.nl vandaan. Toen een actie van 150 minuten voor 12.95 pm. Met Debitel-Vodafone als provider. Alle opties van Vodafone werken gewoon, ik kan gewoon gprs'en en Vodafone live! is mogelijk.
en zover ik weet is hij inet gebrand en simlock vrij. moet het laatste alleen nog even uittesten...

[ Voor 7% gewijzigd door Cabbie op 04-06-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:00:
WoW Mensjes!

Heb het nu helemaal voor elkaar: I Robot met nederlandse ondertiteling op me K750i!

Met dank aan: http://www.filmrip.com/tutorials/subsinfilmszetten.php en aan PVAuthor ! _/-\o_ _/-\o_
haha lache.. maar je gaat me toch niet vertellen dat je het ook nog kunt lezen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:29:
DAMN!!!! Ik word gek hiero!!

vandaag ging ik poolen en ja hoor :S mijn telefoon zat in mn broekzak en ik was vergeten dat ik hem kon beschadigen :S
Nu zit er een deukje in mn schuifklepje van de k750i!! AAARGHH!!! kheb wel verzekering erbij maar nu moet ik dus binnenkort 3 weken zonder mijn k750i lopen :( weeeeeeeh!!! ;'(
boeiend... deukje zeg je, nou en?

Ding beschadigd toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:51:
[...]

HAHA VET!!!!!!!

Ik ga mijn K750i zeker niet mere upgraden!! want in die nieuwe firmware hebben ze dat vast alweer veranderd... :P yeah! (H)

@ tinuXie

Hoe groot is dat bestand dan??

zou je hem kunnen sturen? :P

[ Voor 13% gewijzigd door vanpeltje op 04-06-2005 18:44 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzz ik heb 2 vragen ik heb gister me mob gekregen en heb een beetje met bluetooth lopen spelen , alleen als ik een bericht via bluetooth otvang krijg ik alleen de eerst letter te zien weet iemand wrom ? ook weet ik niet hoe ik berichten terug kan schrijven via bluetooth en kan het nergens in het boekje vinden weet iemand antwoord op mijn vraag? nog steeds geen antwoord gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:43:
[...]

HAHA VET!!!!!!!

Ik ga mijn K750i zeker niet mere upgraden!! want in die nieuwe firmware hebben ze dat vast alweer veranderd... :P yeah! (H)
Daar zeg je me wat :| ff afwachten wat er allemaal in die update zit..
hopelijk nog een paar nieuwe mogelijkheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Cabbie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:41:
[...]

Ik heb mijn K750i ook bij GSM.nl vandaan. Toen een actie van 150 minuten voor 12.95 pm. Met Debitel-Vodafone als provider. Alle opties van Vodafone werken gewoon, ik kan gewoon gprs'en en Vodafone live! is mogelijk.
en zover ik weet is hij inet gebrand en simlock vrij. moet het laatste alleen nog even uittesten...
Mooi, dat weet ik ook weer, de foto was iig een unbranded toestel ;)
Deze aanbieding is met een cash-back, was dat na 6 weken geregeld, of moet je er achteraan bij hun?
Als je een andere sim wilt proberen dan graag, ik heb hier genoeg simmetjes die nog 'leeg' moeten :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:41:
[...]

boeiend... deukje zeg je, nou en?

Ding beschadigd toch...
niet boeiend ? tja.. ik weet dat hij wel beschadigd maar ik heb dat ding pas minder dan 1 week!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar valt dat dan niet buiten de bundel? zodat je je aan het eind van de maand helemaal scheel betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Does this depend on local rules or something? I seem to remember that there's a law in Japan at least that says that cameras that don't look like cameras (e.g. mobile phones) must make a noise when a photo is taken, in order that people can't take photos of anyone without them knowing.
---

Cheers for the replies folks...looks like it is pot luck then depending on where on the planet you ae.
Anyone in the UK that has a 750i able to say if silent mode will diable the shutter sound?
---

The K750i I got from O2 disables the camera shutter sound when the phone is on silent.
---

Yep, phone on silent = no shutter sound - even the auto focus beep is silenced.
Bron: Mobile-review

Kortom, zit ik me pas te bedenken, als je dan toch zelf kunt gaan flashen via de update service van SE (SUS toch ofzoiets?), kan je meteen een andere versie pakken (lees: wel voor de K750i, maar dan voor een ander werelddeel). Natuurlijk weten we niet van te voren of dit zomaar kan, maar met enige logica (ter illustratie, op de iRiver H140 kun je iedere firmware erop zetten, of dit nu voor de US, EU of JP is gemaakt) zou dit moeten lukken.

Ben je meteen ook van dat, voor sommige, irritante geluidje kwijt :).

[ Voor 4% gewijzigd door InsjaHH op 04-06-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bijv. over 1 week een nieuw abbo afsluit, hoe zit dat dan met nummerbehoud ?? ( abbo loopt op 9 juli af ) Zijn daar nog regels aan verbonden, zoveel maand van te voren ? Of kan ik dat gewoon altijd doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:08:
Als ik bijv. over 1 week een nieuw abbo afsluit, hoe zit dat dan met nummerbehoud ?? ( abbo loopt op 9 juli af ) Zijn daar nog regels aan verbonden, zoveel maand van te voren ? Of kan ik dat gewoon altijd doen ?
Ik weet dat nie precies. lijkt me meer een vraag voor de helpdesk van je huidige/toekomstige provider, of "Het grote nummerbehoud topic" ;)
Er zijn bij mij weten geen regels aanverbonden, wel moet je huidige abo afgelopen zijn, en dan kan het nog een paar dagen duren voordat het bij de providers allemaal geregeld is.
Ik heb vorige zomer een sim-only van HI afgesloten en had zelf al HI-prepay. Ik behield mn sim en kreeg op een gegeven moment een sms van KPN dat het omzetten gelukt was. vanaf dat moment belde ik dus met mn abo. Dat omzetten op hun servers gebeurt volgens mij 1 keer per week ofzoiets.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ook al heb ik de settings uitgezocht voor Mpegable X4 Live, ben ik van mening dat de beste encoder op dit moment PVAUTHOR is, Ik krijg met geen mogelijkheid dezelfde beeldkwaliteit met Mpegable X4 Live en zeker niet met dezelfde bestandsgrootte.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de K750i geen filmpjes ondersteund die groter zijn als 176x144.
Waarom? Omdat dit formaat filmpje op elke telefoon kan. Aande andere kant vind ik het dan vreemd dat ze een "fullscreen" optie hebben ingebouwd in de mediaplayer.

Verder heb je ook nog ImTOO MPEG encoder waarmee je filmpjes kan encoden.
Deze ben ik nu aan het uitproberen, maar het lijkt erop dat de bestandsgrootte weer veel groter zal zijn in vergelijking met PVauthor.

Wat me wel is opgevallen is dat het beeld en geluid net niet synchroon loopt met pvauthor ge-encode filmpjes :?

Deze settings gebruik ik in PVAuthor:

Custom Bitrate: 300000
Audio: AAC, 96,00 kbps, 44,10 kHz, stereo
Video: Codec, PV MP4
Resize Methd: Auto
Video Size: 176x144
Framerate: 14,98
Fixed I-frame int: 10
Rate Control: CBR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer al enige tijd het programma PvAuthor te vinden... lukt niet erg... heeft er iemand een link waar je dit programma GRATIS kan downloaden??

p.s. nog 3 dagen wachten op de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
kweet niet of dit een bug is maar als je bluetooth aan hebt en met bluesoleil in connectie staat, kan je de snelkoppeling toets niet indrukken (dus die middelste bovenaan)
ik dacht dat mijn k750i beetje gek deed maar het was alleen omdat hij nog dingen zat te verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Normaal is ie simlockvrij.

> * < < * < *
Service info
Simlock

Daar staan slotjes, slotjes open = simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:02:
Probeer al enige tijd het programma PvAuthor te vinden... lukt niet erg... heeft er iemand een link waar je dit programma GRATIS kan downloaden??

p.s. nog 3 dagen wachten op de k750i
Ik zou de algemene FAQ van got eens lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze SE icm een Hi-20 abo.

Zowel via kpn als via SE de instellingen laten sms-en voor mms, maar krijg het niet aan de praat (fout in internet profiel).

Wie heeft ook hi en wil alle juiste instellingen publiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:02:

Zowel via kpn als via SE de instellingen laten sms-en voor mms, maar krijg het niet aan de praat (fout in internet profiel).

Kan je niet op hi.nl ff de instellingen checken? ennuh.. de instellingen zijn hetzelfde als de k700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Yo nog een vraag over de video. Ik heb de foon nl. (nog) niet. Maar is het beeld nou van een filmpje gewoon in de normale stand of dat je de foon ook 90 graden kunt draaien? Want dan kan je een breedbeeld filmpje best wel groot bekijken toch? Maar als je dan een filmpje op 15 fps kijkt is dat toch niet te zien? En het geluid moet ook meegecodeert worden naar 15 fps dus dan wordt het geluid toch héél langzaam (had ik een x bij een film).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
dragonzzzz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:29:

Maar de verkoper kon het niet met zekerheid vertellen en zei dat ik het beter bij SE na kon vragen.
Hoort hij dat niet voor je te doen? Of wil 'ie je niet graag als klant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Speedy-Andre schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:00:
[...]

Mooi, dat weet ik ook weer, de foto was iig een unbranded toestel ;)
Deze aanbieding is met een cash-back, was dat na 6 weken geregeld, of moet je er achteraan bij hun?
Als je een andere sim wilt proberen dan graag, ik heb hier genoeg simmetjes die nog 'leeg' moeten :9
OKeej, Net een T-mobile simmetje geprobeerd, die doet het gewoon, dus... Hij is simlockvrij...
en wat betreft die 6 weken, ik heb me foon nog geen 6 weken dus weet het zo nog niet. als de 6 weken over zijn en heb dan nog steeds me geld niet gestort, dan ga ik wel ff contact opnemen natuurlijk.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:58:
[...]

maar valt dat dan niet buiten de bundel? zodat je je aan het eind van de maand helemaal scheel betaalt?
Ik zou het niet weten, ik gebruik GPRS niet tot zelden... dus weet niet precies hoe het in z'n werk gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door Cabbie op 05-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
Ik had gister weer een vastloper nadat ik hem een tijdje niet meer had opgeladen.
Ik denk dat het aan de batterijstand ligt dat ie bij een bepaald percentage vastloopt, Dit heb ik al vaker gehad maar is me nog nooit opgevallen. misschien dat iemand anders dit ook opgemerkt heeft?
Want als ik mijn telefoon helemaal tot 100% heb opgeladen, dan heb ik een dag of 2 geen last van vastlopers.
Komt me batt-% op en rond de ongeveer 70 % dan krijg ik de problemen. Batt-eruit, krijg ik hem niet meer aan. Dus aan de oplader hangen en een uurtje of 2/3 later gaat ie weer vanzelf aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:02:

Ik heb Hi instellingen en ze doen het, probeer anders ff via sonyericsson.com (gratis)

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242
InsjaHH schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:03:
[...]

Bron: Mobile-review

Kortom, zit ik me pas te bedenken, als je dan toch zelf kunt gaan flashen via de update service van SE (SUS toch ofzoiets?), kan je meteen een andere versie pakken (lees: wel voor de K750i, maar dan voor een ander werelddeel). Natuurlijk weten we niet van te voren of dit zomaar kan, maar met enige logica (ter illustratie, op de iRiver H140 kun je iedere firmware erop zetten, of dit nu voor de US, EU of JP is gemaakt) zou dit moeten lukken.

Ben je meteen ook van dat, voor sommige, irritante geluidje kwijt :).
Nou, ik denk niet dat het mogelijk is via de Update Service omdat ze IMEI nummer wordt gecontroleerd en die staat geregistreerd in europa of iets dergelijks,

je zou dan via een illegale manier moeten flashen met programma's als Da Vinci of zo..you know

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen voor het volgende abbonement:
http://www.gsmtrack.nl/in...formatie&id=108&doelgroep

Ik heb de voorwaarden enzo al gelezen alleen is dit de eerste keer dat ik een abbonement wil nemen maar ik twijfel over extra kosten. Zo heb ik het berekend:

21 maanden (eerste 3 zijn gratis) x €21,50 = €451,50
------------------------------------------------------------------------------
- €65,00 cashback
= €386,50
- €340,00 voor het toestel
= €46,50

46,50 / 24 = €1,95 per maand

Klopt dit, want dit is wel erg goedkoop toch 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Worldwide schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:18:
[...]

Normaal is ie simlockvrij.

> * < < * < *
Service info
Simlock

Daar staan slotjes, slotjes open = simlockvrij.
5 open slotjes hier, en ook overal het getal '5' achter, waar staat dat voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:16:

Klopt wel hoor, ik heb de actie van bel company gebruikt. Ik betaal nu 27.50 x 12 = 330 (die sms bundel ding laat ik ff erbuiten), iets van 15 euro aansluitkosten ofzo dus bij elkaar hooguit 350 euro. Voor dat geld heb ik 200 minuten of smsjes per maand en een gratis K750. Kan prima.

Alleen hoe jij het bekijkt, je telefoon als korting op je maandelijkse kosten, gaat niet op. Je moet het zien als een gewoon abo waar je toevallig een telefoon bij krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, dat zie ik niet zo omdat ik hevig aan het twijfelen ben tussen een los toestel met prepaid of een abbo + gsm.
Ik betaal eigenlijk ook liever alle maandkosten in 1 keer omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik aan vaste maandlasten zit. << Kan dit BTW?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:36:
[...]

Klopt wel hoor, ik heb de actie van bel company gebruikt. Ik betaal nu 27.50 x 12 = 330 (die sms bundel ding laat ik ff erbuiten), iets van 15 euro aansluitkosten ofzo dus bij elkaar hooguit 350 euro. Voor dat geld heb ik 200 minuten of smsjes per maand en een gratis K750. Kan prima.

Alleen hoe jij het bekijkt, je telefoon als korting op je maandelijkse kosten, gaat niet op. Je moet het zien als een gewoon abo waar je toevallig een telefoon bij krijgt :p
Dat kun je dus beter nooit doen, die sms bundel moet je er juist bij rekenen !! Dit had ik juist ook met mijn huidige abbonoment van Telfort. 2 jaar 15 euro per maand, en toen werd het 25 ( door alle sms'jes die je verstuurd ( die zijn er dan ongeveer 60 ) Ik heb me echt scheel betaald voor dat abbonoment !! Daarom ben ik nu van plan Orange te nemen, alles uit 1 bundel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat als je bv. 150 belminuten hebt, elke sms als een belminuut telt of kan dat niet ??

En hierna weer back on-topic ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:04:
Is het niet zo dat als je bv. 150 belminuten hebt, elke sms als een belminuut telt of kan dat niet ??

En hierna weer back on-topic ;)
Bij welke provider bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het is wat je goedkoop noemt, bij gsm.nl betaal je 6x €8,75, dan 18x 17,50 = €367,50 aan Debitel/vodafone en je krijgt €104,70 cashback, wat netto op €10,95 per maand neer komt voor toestel + 2 jaar lang 100 min/sms per maand.
Totaalbedrag is €262,80, dat is minder dan het toestel waard is en je kan nog 2 jaar bellen ook ;)
T-mobile geeft veel minder cash-back zo te zien :/
Oh ja, back on topic maar weer ;)
Unbranded en simlock vrij is super natuurlijk :>

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 05-06-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Amiet01 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:58:
Yo nog een vraag over de video. Ik heb de foon nl. (nog) niet. Maar is het beeld nou van een filmpje gewoon in de normale stand of dat je de foon ook 90 graden kunt draaien? Want dan kan je een breedbeeld filmpje best wel groot bekijken toch? Maar als je dan een filmpje op 15 fps kijkt is dat toch niet te zien? En het geluid moet ook meegecodeert worden naar 15 fps dus dan wordt het geluid toch héél langzaam (had ik een x bij een film).
Kan iemand me hier nog iets over zeggen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:57:
[...]

Dat kun je dus beter nooit doen, die sms bundel moet je er juist bij rekenen !! Dit had ik juist ook met mijn huidige abbonoment van Telfort. 2 jaar 15 euro per maand, en toen werd het 25 ( door alle sms'jes die je verstuurd ( die zijn er dan ongeveer 60 ) Ik heb me echt scheel betaald voor dat abbonoment !! Daarom ben ik nu van plan Orange te nemen, alles uit 1 bundel :)
Hi is goedkoper, daar is bellen en smsen uit 1 bundel, als dat is wat je zoekt... :p

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wat wel suckt (als 't nu toch over abo's gaat :P) is dat je (althans bij vofadone) niet kunt MMS'en uit je bundel. Doe dan 2 SMSjes per MMS ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ascent schreef op zondag 05 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Hoort hij dat niet voor je te doen? Of wil 'ie je niet graag als klant ?
Het was gister wel zaterdag he :) dus bij SE is er niemand. Daarom kon ik beter maandag een mailtje sturen enzo :) of gaan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mischien vertellen wrom ik maar 1 letter krijg te zien als iemand een bluetooth bericht naar mij stuurt is erg iritant. ook zou ik graag willen weten waar je berichten via bluetooth kan terug sturen of kan dat helemaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik vind het bij SE telefoons altijd zo irritant dat je bepaalde voorgeprogrammeerde images / sounds niet kan verwijderen.
Ik had het bij m'n T630, en nu met m'n K750i weer!

Iemand een idee hoe ik die krengen weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Nu online
Hier even snel een (matige) foto van mijn headset mod,

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00031small.jpg

Meer en grotere foto's staan ook op die site, ik ben ook begonnen en een korte tutorial ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MaZo schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:06:
Ik vind het bij SE telefoons altijd zo irritant dat je bepaalde voorgeprogrammeerde images / sounds niet kan verwijderen.
Ik had het bij m'n T630, en nu met m'n K750i weer!

Iemand een idee hoe ik die krengen weg kan krijgen?
Ik heb in dit topic een paar keer gelezen dat je na een reset nog maar 1 plaatje over hebt :P
Alleen jammer dat je dan nog zoveel meer kwijt bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
dragonzzzz schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Het was gister wel zaterdag he :) dus bij SE is er niemand. Daarom kon ik beter maandag een mailtje sturen enzo :) of gaan bellen
Ah, op die fiets, ik denk al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Speedy-Andre schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Ik heb in dit topic een paar keer gelezen dat je na een reset nog maar 1 plaatje over hebt :P
Alleen jammer dat je dan nog zoveel meer kwijt bent :+
Ik heb 2x "alles resetten" gedaan, en ik krijg zelf alle vodafone troep gewoon weer terug.

Hoe zou ik 't dan moeten resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:51:
kan iemand mischien vertellen wrom ik maar 1 letter krijg te zien als iemand een bluetooth bericht naar mij stuurt is erg iritant. ook zou ik graag willen weten waar je berichten via bluetooth kan terug sturen of kan dat helemaal niet :?
Vraag nu meerdere keren gezien, maar nergens een antwoord. Ik denk dat er weinig tot geen mensen last van hebben? Misschien eens SE mailen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Amiet01 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Kan iemand me hier nog iets over zeggen?
Is er nou niemand die hier iets van weet?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

ascent schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:40:
[...]

Ik heb 2x "alles resetten" gedaan, en ik krijg zelf alle vodafone troep gewoon weer terug.

Hoe zou ik 't dan moeten resetten ?
Misschien is er nog verschil met wel- en niet branded :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:08:
Hier even snel een (matige) foto van mijn headset mod,

[afbeelding]

Meer en grotere foto's staan ook op die site, ik ben ook begonnen en een korte tutorial ;)
/me is benewt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja okey alleen vraag ik me nu nog steedst af of je een bericht kan versturen via bluetooth ook daar over is nix in het boekje te vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bluejackq.com/

http://www.bluejackaddict.co.uk/

http://www.mobiluck.com/home_en.php

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:16:

Ik heb de voorwaarden enzo al gelezen alleen is dit de eerste keer dat ik een abbonement wil nemen maar ik twijfel over extra kosten. Zo heb ik het berekend:

21 maanden (eerste 3 zijn gratis) x €21,50 = €451,50
- €65,00 cashback
= €386,50
- €340,00 voor het toestel
= €46,50

46,50 / 24 = €1,95 per maand

Deze heb ik dus ook besteld :).. zeer tevreden mee.. tenminste een goed toestel dat nog niet is blijven hangen :).. Maar ik rekende het als volgt uit:

21 x €24,50 = €514,50 (sms bundel van 3 euro erbij)
----------------------------------------------------------------------------
€ 65,00 cashback -> 449,50
449,50 / 24 = € 18,73 p/maand
-----------------------------------------------
Wat heb je dan: 150 belminuten/25 sms'jes/splinternieuwe telefoon
-----------------------------------------------

De levering is in ieder geval goed. Ik had 's woensdags het contract doorgefaxt (je kunt ook mailen) en vrijdag had ik mijn telefoon al in de bus.. mega snelle service dus

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:05:
mja okey alleen vraag ik me nu nog steedst af of je een bericht kan versturen via bluetooth ook daar over is nix in het boekje te vinden :'(
Echt een bericht, in de zin van een sms, kun je niet versturen via BT. Het enige dat te versturen is dat op een bericht lijkt is een visitekaartje dan in feite een contact uit je lijst is. Je maakt gewoon een contact aan met de naam "hallo" ofzoiets en deze verstuur je dan via BT. Het is enigzins omslachtig, maar 't werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:05:
Kan wel, maar dan moet je 'm als contactinfo verzenden. Ofwel, een contact aanmaken met 't bericht dat je wil sturen ivm naam, en dan contact verzenden. Anders, alternatief, een bluetooth chatprogramma installeren (getjar heeft dat wel), maar dan moet de ander dat ook aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Speedy-Andre schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:45:
[...]

Misschien is er nog verschil met wel- en niet branded :?
Geen idee, ik heb 'm niet zo branded als de d750 is, maar wel een shitload aan vodafone iconen in m'n foon staan. wanneer is een foon echt 'branded' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Cabbie schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:21:
[...]
En dan nog eens even wat anders:

Voor de mensen die JAVA-bestanden willen installeren op hun foon:
Zet het bestand via je pc in de map MSSEMC\mediafiles\other
wanneer je dit hebt gedaan, ga via je telefoon naar bestandsbeheer, overige(other) en dan kan je je bestand selecteren, en dan kan je installeren kiezen. Onder het installeren vraagt hij of je je bestand in games of appicaties wilt hebben (standaard) ook een nieuwe map is volgens mij mogelijk.
Veel plezier!
Hmm, wat ik hier ook in gooi (.jar / .jpg of wat dan ook), ik blijf bij bestandsbeheer 'Geen bestanden in deze map' krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Hier een review.
Hij is wel in het Italiaans, maar onderaan de pagina staat
foto's gemaakt met de telefoon.

http://www.kataweb.it/cel...32003&s=20000&c=11173861#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
heeft 1 van jullie al een branded vodafone toestel... zijn ze al leverbaar bij vodafone zelf... en wat kostie daar?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaZo schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:56:
[...]
Hmm, wat ik hier ook in gooi (.jar / .jpg of wat dan ook), ik blijf bij bestandsbeheer 'Geen bestanden in deze map' krijgen.
Als je dat met USB doet, moet je eerst hardware veilig verwijderen, en dan de USB kabel eruit halen, pas dan (als je opnieuw bestandsbeheer opent), krijg je daar de files te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Aha, nu zie ik alles verschijnen, bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Nu online
Ik weet niet of het verantwoord is om hem hier zo neer te zetten maar oké:
Komt ie dan, een korte tutorial om een female jack eraan te maken.
De grotere versie's van de plaatjes zijn beschikbaar als je erop klikt.... :)

Soldeer ervaring is niet perse nodig, maar wel erg handig.
Neem in ieder geval zeker de tijd om alles te doen, en heb geduld met solderen en de kleine kabeltjes niet alles wil in één keer lukken.
De headset is nog steeds als headset te gebruiken na deze mod, het is alleen wenselijk dat je dan een kort koptelefoon kabeltje hebt, anders hangt de mic nooit binnen bereik....

Benodigdheden:
- Female 3.5 mm stereo jack
- Soldeerbout (max 50 watt, hoger kan wel maar je zult dan erg voorzichtig moeten zijn)
- Striptang
- Electro Soldeer
- Lucifers
- evt Krimkousje
- evt Soldeerpasta/vloeisel (niet te veel gebruiken en altijd goed afspoelen ivm corrosie)

Afknippen/Strippen headset-kabel
Knip allereerst de kabeltjes af die van de mic naar de oordopjes lopen, knip eerst de kabel van het korste oordopje af (rechts) en wel zo dicht mogelijk bij de dop zelf. Knip vervolgens de linkse helft af zodanig dat de lengte gelijk is aan die van het rechter korte kabeltje + lengte van de mic. Op deze manier kun je de lange kabel netjes langs de mic leiden en eindigen de twee op dezelfde "hoogte"

Gebruik voor het strippen een goede strip tang, als je er geen hebt, wil een mesje ook wel lukken. (nagels kan in uiterste geval ook nog >:) |:( )
Strip beide uiteinden af over een lengte van iets minder dan één centimeter. Zie plaatje.
Oefen eventueel even op het gedeelte van de lange (linkse) kabel waar het oordopje aan vast zit.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00026small.jpg

Er verschijnen nu twee draden, 1 blauwe (aarde) en 1 groene (signaal). De kleur wordt veroorzaakt door een soort verf op de koperdraad, hierdoor isoleert de draad en kunnen twee polen dus gewoon zonder extra isolatie in dezelfde draad worden opgerold. Omdat het later nodig is te kunnen solderen moeten alle vier de draadjes een stukje (<0.5 cm) van die isolerende verf ontdaan worden. Dit kan door ze heel even (<2sec) in een vlammetje van een lucifer te houden. Pas wel op dat de plastic isolatie niet smelt, verder zal het nylon draadje wat in de koperdraad gewikkeld zit vlam vatten, het is dus zaak deze weer snel uit te blazen. Het is handig om ook dit even te oefenen op het afgeknipte gedeelte.
Als het goed is kun je nu bij alle vier de draden de koperkleur goed zien, verder MOET de orginele verf wel een stukje zijn blijven zitten, immers zorgt deze ervoor dat er geen kortsluiting in de draad optreedt.

Bevestiging en solderen
Vergeet niet de huls van de jack eerst over de draad te schuiven, als je wilt kun je ook nog een krimpkousje er overheen schuiven, zodat je straks alles netjes en stevig vast hebt zitten. Twist nu de blauwe polen van beide draden in elkaar, deze zijn allebei aarde en kunnen dus gewoon met elkaar verbonden worden. Als het goed is ziet het er dan ongeveer uit als in het volgende plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00027small.jpg

De volgende stap is uit te vinden welke soldeer polen van de female plug wat zijn: Aarde, rechter pool, en linker pool. Dit is enigszins afhankelijk van de female plug. De aarde is meestal makkelijk, dit is de soldeer bevestiging die het langste is waarmee je de kabel kunt vast knijpen. De linker en rechter pool zijn vaak gewoon links en rechts tov de aarde te vinden (gezien vanuit de achterkant).

Steek nu de getwiste blauwe draad door het gaatje van de aarde, en elk van de groene draden “van binnen uit” door één van de andere polen. Een pincet is hierbij een erg handig hulpmiddel. De groene koperdraad van de lange kabel door de linkse soldeer pool en de groene draad van de korte kabel door de rechtse soldeerpool. Let goed op dat er niets kortsluiting maakt en controleer het eventueel even met een multimeter. Het een en ander ziet er dan ongeveer uit als in het volgende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00028small.jpg

Gebruik voor het solderen een niet al krachtige soldeerbout. Om het solderen te vereenvoudigen kun je eventueel soldeervloeistof gebruiken, maar zorg dat dit na het solderen wel helemaal weg is (afspoelen), anders zit je na een half jaar met compleet verroeste aansluitingen.

Als je alle draden er een beetje netjes doorgestoken hebt is het solderen zelf een fluitje van een cent, even verwarmen, tin erbij, en voilá een mooie aansluiting.

Knip daarna koperdraadje zo dicht mogelijk op de soldeerbevestiging af, om kortsluiting te verkomen.

Het krimpkousje bevestigen en de huls er op draaien spreken natuurlijk voor zich.

Het eindresultaat kan er daarna ongeveer zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00036small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mathieu.hoeijmakers/Dsc00035small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaZo schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:07:
Aha, nu zie ik alles verschijnen, bedankt voor de tip! :)
Welcome :) :Y)
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.