Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.241 views sinds 30-01-2008

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
ok, thanks, dat is een geruststelling want het ligt niet aan de K750 maar enkel aan een bug in de mijne dus. Een firmware upgrade zou dat moeten verhelpen.

Voor de rest werkt BT bij mij zeer goed.

Is dat misschien een van de redenen waarom ik nog geen enkele crash heb gehad? Geluk bij een ongeluk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door VIC_TOR op 03-06-2005 00:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Volgens mij zijn ze idd nog niet leverbaar.. als iemand iets anders hoort ben ik daar erg benieuwd naar..
Ik heb vorige week het toestel i.c.m. een Orange abbo 32,50 op gsmstunts.nl besteld. Kreeg een flink bedrag terug en had meteen een Sandisk 1 Gig kaartje erbij besteld :P Ik vroeg me echter af waarom het zolang duurde voordat ze het pakketje gingen versturen. Heb toen een mailtje gestuurd en dit was hun reactie:

"We hebben gewacht met het versturen van uw bestelling omdat wij eind vorige week de Memory Stick PRO DUO 1 GB zouden ontvangen.
Helaas hebben wij deze week te horen gekregen dat de Memory Stick PRO DUO 1 GB voor onbepaalde tijd in backorder staat. San Disk heeft deze namelijk helemaal niet meer op voorraad.
We verwachten morgen weer een nieuwe levering vanuit Sony Ericsson te ontvangen. We zullen het toestel zodra wij deze ontvangen aan u versturen. De SanDisk Memory Stick PRO DUO 1 GB zal dan aan u worden nageleverd zodra deze beschikbaar is."

De kaartjes zijn dus erg gewild en tijdelijk niet leverbaar. :'( Maar ben al blij genoeg dat de telefoon onderweg is :9~ Morgen waarschijnlijk binnen! :*)

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51
MaDLiVe schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:37:
Weet iemand eigelijk al of er een versie van FMA uit is die wel 100% met de k750i werkt? De huidige versie snapt mijn k750i namelijk niet helemaal.
NEe, die is er nog niet. Op het FMA forum geven de makers ook aan dat zij de foon nog niet hebben, en de bugs worden bevestigd.

• ascent
Okee. Ik heb een nieuwe sim gehaald vanmiddag, en 1 standby crash en een bluetooth crash gehad. Helpt dus niet. morgen ruilen, en dan zien of ik echt een nieuwer toestel heb (ja, ik ga alle gegevens van software e.d. opschrijven)

Verwijderd

http://www.myk750.net/ SUPER Flash site! Is nog niet helemaal klaar maar wel een meesterwerk! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Is er trouwens nog iemand die media center wil besturen met z'n K750i? :*)

Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/MC.jpg
Download hid-file

Verwijderd

heeft iemand al met een SE service-point gebeld om te vragen wanneer de firmware update beschikbaar zal zijn? Ik denk dat de service-desk bij SE standaard antwoorden geeft...misschien dat de sp meer weten??

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of je je k750i kan gebruiken als webcam...

Voor de k700i wel zo'n programmatje gevonden, maar dat werkte niet echt.

STAY AWAKE!!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:34
Even een berichtje voor de mensen die last hebben van vastlopers(voor de mensen die er ook alst van hebben):
Mijn K750i liep altijd binnen 1 uur vast, gewoon met tijd op het scherm ed.. Ben gister terug geweest naar Belcompany, was ik de eerste die mij melde(??) met dit probleem. Er werd echter niet moeilijk gedaan en ik zou een nieuwe krijgen, helaas bleek de laatste net weg te zijn. Dus ik moet even wachten tot er weer nieuwe binnenkomen en dan ga ik nogmaals proberen.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Hier is mijn bijgwerkte versie van het OS X Theme (van Amphora)

Download OS X Theme vanpeltje

als nodig is, renamen naar .thm

Have fun

vanpeltje

Verwijderd

borgdavile schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:09:
Even een berichtje voor de mensen die last hebben van vastlopers(voor de mensen die er ook alst van hebben):
Mijn K750i liep altijd binnen 1 uur vast, gewoon met tijd op het scherm ed.. Ben gister terug geweest naar Belcompany, was ik de eerste die mij melde(??) met dit probleem. Er werd echter niet moeilijk gedaan en ik zou een nieuwe krijgen, helaas bleek de laatste net weg te zijn. Dus ik moet even wachten tot er weer nieuwe binnenkomen en dan ga ik nogmaals proberen.
ben ook bij BC geweest...ik was ook de eerste (?!) en toen ik de 2e keer terug kwam (bij andere verkoper) was ik weer de eerste...weer, zonder probleem, geruild,,,echter met hetzelfde resultaat (geen dus)...

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik weet niet of ik de eerste ben die het opvalt, maar ik heb net een verse Windows-installatie gedaan en hang m'n K750i nu weer met de USB-kabel in m'n computer en de drivers werden automatisch via Windows Update binnengehaald! Klasse! Waarschijnlijk kan ik em dus nu ook op school gebruiken ed. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• ascent
Zo, nieuw toestel, 1 week nieuwer (wk 20), ben benieuwd of het helpt, I'll keep you posted!

• ascent
--MeAngry-- schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:31:
Ik weet niet of ik de eerste ben die het opvalt, maar ik heb net een verse Windows-installatie gedaan en hang m'n K750i nu weer met de USB-kabel in m'n computer en de drivers werden automatisch via Windows Update binnengehaald! Klasse! Waarschijnlijk kan ik em dus nu ook op school gebruiken ed. :)
enige maar is dat 't WinXP moet zijn, Win2K doet er niets mee, is hier de ervaring :)

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Is er naast http://www.myk750.net/ ook nog een andere site met themes of screensavers voor de k750?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ehh.. zie ik het goed! als je naar myk750.net gaat, en dan op de k750i klikt.. dan zie je al die spullen die je kan halen voor de k750i.

Als je goed kijkt zie je dat de headset een kleine plugje hebt (dus een microfoon/headphone plugje)
is dit wel de goeie!?!?! want als die andere headset zo is! ga ik hem zeker halen!!!

En als je goed kijk naar de oordoppies. dan is het niet die op de SE site staat (link)
De HPM-70 dus :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15864high_35_0_4000.jpg

screenshot!:

Afbeeldingslocatie: http://img233.echo.cx/img233/4469/headsetk750i6su.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door dragonzzzz op 03-06-2005 13:16 ]

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 13:27
Als ik die leveringsproblemen van 1G stickies hoor ben ik toch wel blij meteen een 2G besteld te hebben, die komt vooralsnog gewoon volgende week binnen zonder leveringsproblemen (omdat iedereen 512M/1G koopt). :D

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:44

MaDLiVe

.-Observer-.

Capzilla schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:17:
Als ik die leveringsproblemen van 1G stickies hoor ben ik toch wel blij meteen een 2G besteld te hebben, die komt vooralsnog gewoon volgende week binnen zonder leveringsproblemen (omdat iedereen 512M/1G koopt). :D
Werkt dat wel in de k750i?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:40
Capzilla schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:17:
Die 2G dingen kosten nu toch nog rond de 230 euro? Heb je dat er voor over? Kan je beter meteen een iPod mini 4GiG kopen...

• borgdaville
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:18:
[...]

ben ook bij BC geweest...ik was ook de eerste (?!) en toen ik de 2e keer terug kwam (bij andere verkoper) was ik weer de eerste...weer, zonder probleem, geruild,,,echter met hetzelfde resultaat (geen dus)...
dit versterkt toch weer mijn vermoeden dat de simkaart of bv de accu ofzow er iets mee te maken heeft. Accu is misschien maar gewoon een batterij, feit blijft toch dat sommige mensen een onbruikbare foon hebben en andere nergens last van hebben. Als je na 2 maal ruilen nog steeds dezelfde problemen hebt ligt het misschien wel niet aan de gsm. Is de accu bij jouw ook omgeruimt toen je een nieuwe gsm kreeg? Hier bij de BC doen ze altijd alleen de gsm vervangen en de rest blijft gewoon netjes in de verpakking en gaat terug naar SE.

• borgdaville
Flatwhite schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:30:
[...]

Die 2G dingen kosten nu toch nog rond de 230 euro? Heb je dat er voor over? Kan je beter meteen een iPod mini 4GiG kopen...
sinds wanneer kun je bellen en foto's maken met Ipod?

Verwijderd

hmm net mob binnen , alleen hoor ik hier van mensen dat je em 12 of zelf 24 uur moet opladen :?
beetje vreemd als in het boekje gewoon staat dat ie 4 uur moet opladen. weet iemand hoelang ik het het best kan opladen voor normaal gebruik en dat ik geen gezeik krijg met die batterij ongein?

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 13:27
Flatwhite schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:30:
[...]

Heb ik er voor over ja, ik wil geen iPod want ik wil naar 1 apparaat voor mp3/foto/telly (fatsoenlijke cam krijg je bij concerten toch niet binnen) plus voor de iPod moet je via (Windows) software updaten en dat draai ik niet.

Voor zover ik begrepen heb gaat 2G gewoon werken met de K750i, zelfs 4G zou moeten kunnen.

• ascent
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:44:
hmm net mob binnen , alleen hoor ik hier van mensen dat je em 12 of zelf 24 uur moet opladen :?
beetje vreemd als in het boekje gewoon staat dat ie 4 uur moet opladen. weet iemand hoelang ik het het best kan opladen voor normaal gebruik en dat ik geen gezeik krijg met die batterij ongein?
Gezeik met je batterij krijg je sowieso niet, gewoon spelen en opladen wanneer jij wil

• ascent
Capzilla schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:46:
Voor zover ik begrepen heb gaat 2G gewoon werken met de K750i, zelfs 4G zou moeten kunnen.
Op de site staat inderdaad max 2G, maar als 4G werkt, zou ik dat graag weten! :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

ascent schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Gezeik met je batterij krijg je sowieso niet, gewoon spelen en opladen wanneer jij wil
Heb ik ook gedaan, niet speciaal 4, 10, of 18 uur opladen ofzo, das mij te lang ;). En ik ben éen van de weinige hiero met weinig problemen :>

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• ascent
borgdavile schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:36:
[...]

dit versterkt toch weer mijn vermoeden dat de simkaart of bv de accu ofzow er iets mee te maken heeft. Accu is misschien maar gewoon een batterij, feit blijft toch dat sommige mensen een onbruikbare foon hebben en andere nergens last van hebben. Als je na 2 maal ruilen nog steeds dezelfde problemen hebt ligt het misschien wel niet aan de gsm. Is de accu bij jouw ook omgeruimt toen je een nieuwe gsm kreeg? Hier bij de BC doen ze altijd alleen de gsm vervangen en de rest blijft gewoon netjes in de verpakking en gaat terug naar SE.
Ik heb mijn simkaart geruild; dat hielp niet. Na nieuwe sim binnen 12 uur 2 crashes gehad. 1 Daarvan in standby mode, de ander met bluetooth.

Bij mij is alles omgeruild, dus ik ga het straks merken.

• ascent
Telefoonweek

Heeft de datum daar iets mee te maken, met alle problemen? Ik heb zojuist een week19 model voor een week20 model omgeruild, maar dat is 2 uur terug, dus kan er nog niets over zeggen nu.

Mensen die crashes hebben, hebben jullie toevallig 19 of 20? Mensen zonder problemen, welke hebben jullie ?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:44

MaDLiVe

.-Observer-.

Die van mij komt uit week 16. Software versie: R1A044.

Ik heb hem nu precies een week en nog geen enkele vastloper gehad. Heel vreemd zou je bijna zeggen :)

Enige minpunten is dat sms'en tijdens muziek luisteren niet helemaal lekker ging (muziek begon met happeren en sms'je versturen duurde erg lang).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

borgdavile schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:36:
[...]

accu is ook geruild...SIM heb ik ook vervangen...

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-11 12:18
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:44:
Als de fabrikant zegt dat ie 4 uur op moet laden dan laad ik hem 4 uur op. Als mensen ervaringen hebben opgedaan met andere batterijen van evt. andere fabrikanten en/of soorten (NimH etc.) en dan denken dat ie 8 tot 12 uur op moet laden dan mogen ze dat van mij doen. Het feit dat dit vroeger nodig was zit er nog bij veel mensen in volgens mij. In dit geval volg ik SE maar gewoon.
ascent schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:50:
Telefoonweek

Heeft de datum daar iets mee te maken, met alle problemen? Ik heb zojuist een week19 model voor een week20 model omgeruild, maar dat is 2 uur terug, dus kan er nog niets over zeggen nu.

Mensen die crashes hebben, hebben jullie toevallig 19 of 20? Mensen zonder problemen, welke hebben jullie ?
Volgens mij hebben we al vastgesteld dat de crashes onafhankelijk zijn van de productieweek en softwareversie (aangezien er maar één versie is). Kijk anders maar even in de vorige topics en daar staan productieweken van verschillende mensen vermeld.

edit: de productieweken van de telefoon wel te verstaan

[ Voor 3% gewijzigd door spef op 03-06-2005 14:33 ]

Verwijderd

Hey mensen,

Ik ben erachter gekomen (wat ik heel irritant vind) is dat je geen nmr kan invoeren als je een smsje schrijft. Dat is echt irritant, moet je eerst helemaal opslaan, nmr opzoeken, nmr opschrijfen, terug naar bericht, en dan dat nmr invoeren... Jammer.

verder heb ik nog geen 1 vastloper gehad. Ben wel heel geintresseeert naar die haedset waar je je eige dopjes in ken pluggen.

• ascent
spef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:31:
Volgens mij hebben we al vastgesteld dat de crashes onafhankelijk zijn van de productieweek en softwareversie (aangezien er maar één versie is). Kijk anders maar even in de vorige topics en daar staan productieweken van verschillende mensen vermeld.
de productieweken van de telefoon wel te verstaan
De software is overal tot nu toe gelijk, productieweek niet. Ik zal eens teruglezen of dat inderdaad al geconcludeerd is, staat mij zo niet bij.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:38:
Hey mensen,

Ik ben erachter gekomen (wat ik heel irritant vind) is dat je geen nmr kan invoeren als je een smsje schrijft. Dat is echt irritant, moet je eerst helemaal opslaan, nmr opzoeken, nmr opschrijfen, terug naar bericht, en dan dat nmr invoeren... Jammer.

verder heb ik nog geen 1 vastloper gehad. Ben wel heel geintresseeert naar die haedset waar je je eige dopjes in ken pluggen.
sms schrijven, dan op doorgaan drukken, dan knuppeltje omhoog en 'Telefoonnummer' kiezen ipv 'Contact zoeken' en je kan een nummer intoetsen ;)

Verwijderd

Sick Nick schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:40:
[...]

sms schrijven, dan op doorgaan drukken, dan knuppeltje omhoog en 'Telefoonnummer' kiezen ipv 'Contact zoeken' en je kan een nummer intoetsen ;)
Neej ik bedoel een nmr invoegen in een smsje....Met me vorige mobiel (motorola V525) was je gewoon een smsje aan het typen. drukte je op invoegen, contact, invoegen...en er stond een nmr.

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 17:22
Hoe kan ik via bluetooth met een andere telefoon verbinden, zodat het menu Verb. apparaten beschikbaar wordt. Het moet volgens mij mogelijk zijn om dan door de mappen van de andere telefoon te bladeren. Dit krijg ik alleen niet aan de gang, ik zie de andere telefoon wel bij mijn apparaten, maar heb daar geen optie om te verbinden.

• S4nder
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

Ik ben zelf erg geinteresseerd in de Silver versie van de K750i

Afbeeldingslocatie: http://www.ezit.com.cn/pub/attachment/2005/3/410231.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ezit.com.cn/pub/attachment/2005/3/410229.jpg

Dit lijkt mij de Vodafone versie
Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone-emailme.co.uk/vfemailme/resources/images/handsets/sony_ericsson_k750i.jpg

Verwijderd

Weet iemand al iets over de levering van de accessoires? Zoals de flitser, deskstand, autolaadsnoer, etc?

Verwijderd

ck2000nl schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:58:
Is er naast http://www.myk750.net/ ook nog een andere site met themes of screensavers voor de k750?
Hier mijn collectie linken:

Sites met alles voor K750i:
http://k750i.net/
http://eseth.net/
http://www.zedge.no/
http://www.mobile9.com/

Sites met thema's voor K750i
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=68914
http://www.valhala.be/K750/K750-themes-page-1.html
http://www.se-foren.de/thread.php?threadid=8401&sid=d70f7a92a2d2c0ef0fa68b4eaf137fb3

Site met alleen mp3/true/amr tones:
http://www.kalauras.com/

Sites met games/applicaties:
http://www.getjar.com/software (tip!)
weg link
http://t300.by.ru/ (mophun games werkte iig wel op T630 nog niet op K750i geprobeerd)

..iemand meer goede linken? Let us know! :D

En is er al iemand die de knipperfunctie van het LED flitslapje heeft gevonden 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 21-06-2005 18:12 ]

Verwijderd

Hoe is de kwliteit van de mp3-speler cq de oordopjes.

Zijn het oordopjes met een speciale stekker of heeft ie een standaard plug?

Verwijderd

pfft woensdag bericht gehad dat gsm.nl ging verzenden en vandaag om 1610 nog geen tel binnen, dus word weer maandag!!! Weer een weekendje minder spelen met een nieuwe gadget :( Lijkt wel sinterklaas, haha

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 21:22

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:09:
pfft woensdag bericht gehad dat gsm.nl ging verzenden en vandaag om 1610 nog geen tel binnen, dus word weer maandag!!! Weer een weekendje minder spelen met een nieuwe gadget :( Lijkt wel sinterklaas, haha
of je krijgt em pas 5 december 8)

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:17:
[...]
- MDR-ex71sl hoofdtelefoonmod.
Kan je mij vertellen welke draden precies waar horen, de meeste weet ik wel,
maar ik krijg geen geluid uit mijn linkerdop?

Alvast bedankt

• ascent
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:57:
Hoe is de kwliteit van de mp3-speler cq de oordopjes.

Zijn het oordopjes met een speciale stekker of heeft ie een standaard plug?
speciale stekker

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 13:30
Zo, woensdag besteld, vandaag binnen gekregen :)

Wat een ding zeg.. mega vet.. nog een beetje aan 't klooien enzow, maar die foto's zijn echt awesome... vanavond even kijken hoe die het in de kroeg doet met foto's enzo.. nog geen vastloper gehad, maar jah.. kheb het ding net 4 uur.. we wachten af..

versie: 05W18
SW: R1A044

Nu nog een keer een 512MB kaartje erin en ik ben weer helemaal happy..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• RoccoS
  • Laatst online: 18-11 11:17
Is de oplader van de K700i ook te gebruiken voor de K750i?

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

RoccoS schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:57:
Is de oplader van de K700i ook te gebruiken voor de K750i?
Als je het topic had gelezen had je gezien dat de K750 een andere aansluiting heeft en de lader dus niet werkt. 3 secs google was ook voldoende.

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:38:
[...]

En is er al iemand die de knipperfunctie van het LED flitslapje heeft gevonden 8)
Voor zover ik weet zijn de enige functies van de LED-lampjes: Aan, 1 minuut aan, uit, SOS en dan natuurlijk de camera stand.
Om het lampje apart te regelen moet je naar
Agenda==>licht, en daar kan je bovengenoemde instellen..

nu even wat anders:

Voor de mensen die veel problemen hebben met vastlopers e.d. gooi je foon niet tegen een muur ofzo!
Ben vandaag bij een BC geweest met een SESP en daar had een medewerker al cursus gehad over het flashen van de K750i. Tevens wist hij mij te vertellen dat er al nieuwe firmware uit is, maar dat hij nog niet weet wanneer deze naar "buiten" wordt gebracht.
Ook wist hij te vertellen dat de mensen die de eerste lading K750i 's hebben dat die veel problemen gaven kwa vastlopers e.d. De 2e lading had minder tot geen problemen.
De medewerker van de BC kon mijn telefoon echter nog niet flashen omdat hij zelf de software er niet voor had, en dat ik maar woensdag moest terugbellen of het dan al wel mogelijk is.
Ik had ook een vraag gesteld over wanneer het flashen via internet mogelijk is. Daarop vertelde hij mij dat het voorzover hij wist, en SE dat het niet mogelijk was. Alleen voor de K700i, P900 en P910 is het tot nu toe mogelijk. Dus voorlopig nog geen online flash utility...

groetjes

[ Voor 20% gewijzigd door Cabbie op 03-06-2005 17:31 ]

Verwijderd

Skillz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:12:
[...]

Alvast bedankt
Skillz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:12:
[...]

Alvast bedankt
Lekker aan het hobbyen? Helaas kom ik er net achter dat ik iets te gulzig ben geweest met de secondelijm, hierdoor krijg ik m'n headset niet zonder forceren uit elkaar. Ofwel ik heb geen inwendige foto's kunnen maken.

Ik kan het je of uitleggen of laten zien wanneer je een foto van de printplaat met aansluitingen post op het forum. (2 e is het gemakkelijkst.)

Zal toch een gokje wagen

Dit betreft alleen voor het linker oordop, ofwel degene met het lange draad.Op de headset hoort deze vast te zitten aan de kant waar ook de input van de telefoon op de printplaat vast zit.

Nu is het zo dat de - draad die vanuit de telefoon komt direct doorgaat naar het oordopje, dus zonder vast te zitten op de printplaat. Deze draad kun je in de headset vinden door te zoeken naar een draad met een krimpkousje erom. Deze moet je dus dmv het krimkous eraf te halen van elkaar splitsen. Nu heb je de - van het oordopje los. De sony ex71 zet je op dezelfde manier weer vast, om kortsluiting te voorkomen heb ik deze ook weer met een krimpkousje vastgezet (isolatietape kan ook).

De + draad van de koptelefoon zit vast op een dikkere draad ( ik meen gele?? ) die vanuit de telefoon direct op het printplaatje zit vastgesoldeerd ( ofwel aan de telefoonkant ). Deze hoor je ook los te solderen, hier soldeer je vervolgens de + van de sony weer op.

Vergeet van tevoren niet de draadgeleiders (ofwel waardoor het draadje naar binnen gaat) op te boren, heb daarvoor bij de ex71 een 2.5 mm boor voor gebruikt. Deze er vervolgens eerst opschuiven en daarna pas solderen. Opzich wel handig :*). Ik heb doordat wanneer je er eens aan zou trekken de draden vastgelijmd in de draadgeleiders met 2 secondenlijm.

Nogmaals vergeet niet ook oorzittingen vast te lijmen op je dopje!!!

• RobbieB
Waar moet ik die .jar files eigenlijk dumpen op de memorystick.. ik zie nergens Java ofzo staan.. of moeten die bij other?

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij hebben ontdekt dat een gelimiteerd aantal geproduceerde toestellen een
probleempje met de software hebben waardoor het toestel, vooral als het toestel
in de Slaapmodus/standby is, blijft hangen.

Dit probleem zal worden aangepakt in de op handen zijnde software release, die
beschikbaar zal zijn om te downloaden van onze website, vanaf week 24.

Als u geen toegang heeft tot de Sony Ericsson Update Service, neemt u dan aub
contact op met een door Sony Ericsson geauthoriseerde Service Locatie.

U kunt ten alle tijden via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze
ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend
nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Van Bree
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

• RobbieB
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:08:

blabla..
E-mail aan Call center.. beetje vreemd :P..

Maar wel mooi, week 24, dat is de week van 13 Juni, ergo over 1,5 week..

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 14:58
dragonzzzz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:08:
ehh.. zie ik het goed! als je naar myk750.net gaat, en dan op de k750i klikt.. dan zie je al die spullen die je kan halen voor de k750i.

Als je goed kijkt zie je dat de headset een kleine plugje hebt (dus een microfoon/headphone plugje)
is dit wel de goeie!?!?! want als die andere headset zo is! ga ik hem zeker halen!!!

En als je goed kijk naar de oordoppies. dan is het niet die op de SE site staat (link)
De HPM-70 dus :)
[afbeelding]

screenshot!:

[afbeelding]
Omg, omg!! :9. Toen ik dat rode vakje zag was ik helemaal enthousiast geworden :>.

Dat zou betekenen dat je bijv. m'n heerlijk klinkende MD33's erop aan kan sluiten (correctie: alle gewone oordopjes)... i-de-aal. Ik stond op het punt om een kleinere flashspeler te gaan halen (H140 is toch net even te groot en zwaar voor straks op het strand enzo, maar dit lijkt me een veel mooiere oplossing :). Heb toch 1 GB stickje nu erin zitten.

Website, Flickr, FB, Twitter

• dragonzzzz
  • Niet online

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij hebben ontdekt dat een gelimiteerd aantal geproduceerde toestellen een
probleempje met de software hebben waardoor het toestel, vooral als het toestel
in de Slaapmodus/standby is, blijft hangen.

*Knip*
Lekker!!! nog anderhalf week wachten!!:@:@ damn :(
kheb sinds gister 1 vastloper :S ik ging om 03:30 naar bed... en vanochtend zag ik dat mn phone om 3:50 vastliep:@ echt klote man, daarom heb ik ook een sms niet ontvangen van een vriendin :( maargoed, dan maar ff wachten :)

wel goed dat SE er iets aan doen:) en dat ze ff zeggen dat het software(firmware) problemen zijn!!! :D:D anders konden ze masaal nieuwe toestellen versturen en oude toestelen (van w16-19) terughalen hehe
InsjaHH schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:18:
[...]

Omg, omg!! :9. Toen ik dat rode vakje zag was ik helemaal enthousiast geworden :>.

Dat zou betekenen dat je bijv. m'n heerlijk klinkende MD33's erop aan kan sluiten (correctie: alle gewone oordopjes)... i-de-aal. Ik stond op het punt om een kleinere flashspeler te gaan halen (H140 is toch net even te groot en zwaar voor straks op het strand enzo, maar dit lijkt me een veel mooiere oplossing :). Heb toch 1 GB stickje nu erin zitten.
Toen ik op die site kwam keek ik meteen naar die headset :P ik meteen :| man, Dacht echt zo van huh is dit echt zo wat ik zie!!

Het lijkt dus wel zo :) want ik heb nog 1 sony oordoppies en die plugje is ook zo klein :) hopen maar dat het echt zo is!!
en als dat zo is :P kan ik mijn headset ( de MDR-G61 ) eraan hangen :)

of de MDR-NX1

YeaH!!!

Btw weet iemand al wanneer die headset uitkomt?!? Want hij staat nog steeds op "binnenkort verwacht" :S

[ Voor 40% gewijzigd door dragonzzzz op 03-06-2005 18:26 ]

• InsjaHH
dragonzzzz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:19:
Toen ik op die site kwam keek ik meteen naar die headset :P ik meteen :| man, Dacht echt zo van huh is dit echt zo wat ik zie!!

Het lijkt dus wel zo :) want ik heb nog 1 sony oordoppies en die plugje is ook zo klein :) hopen maar dat het echt zo is!!
en als dat zo is :P kan ik mijn headset ( de MDR-G61 ) eraan hangen :)

of de MDR-NX1

YeaH!!!

Btw weet iemand al wanneer die headset uitkomt?!? Want hij staat nog steeds op "binnenkort verwacht" :S
Maare, dat plaatje wat je daar op die website ziet, dat is niet de HPM-70 hoor... alhoewel ik dat natuurlijk ook niet 100% kan zeggen, want het plaatje op de SE website is ook niet duidelijk (en je ziet niet alles).

Maar voor zover ik kan beoordelen heeft dat zilvere kleur dopjes en de dopjes die je op die website ziet, lijken zover te zien is, mij op de Sony EX71SL's. Zou die connector voor gewone 3.5mm oordopjes aansluiting dan weer een andere accesoire zijn voor de K750i :?.

Tja... niemand zal hier wel het antwoord op hebben... wellicht kun je een mailtje sturen met dat plaatje wat je hier hebt gepost en om duidelijkheid vragen bij SE?

[ Voor 6% gewijzigd door InsjaHH op 03-06-2005 18:29 ]

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:55

amphora

Websites & Fotografie

Ik had trouwens zelf ook een leuke bug vandaag.

Iemand belde me, ik hoor de ringtone 0,1 seconde overgaan. Ik hoor verder niks en ik zie verder in beeld hetzelfde als dat ik het gesprek zou hebben aangenomen.
Is tot drie keer toe gebeurd. Ben ook drie keer gebeld (althans dat probeerde men). Telefoon uit en weer aan loste de boel weer op.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• dragonzzzz
  • Niet online
InsjaHH schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:28:
[...]

Maare, dat plaatje wat je daar op die website ziet, dat is niet de HPM-70 hoor... alhoewel ik dat natuurlijk ook niet 100% kan zeggen, want het plaatje op de SE website is ook niet duidelijk (en je ziet niet alles).

Maar voor zover ik kan beoordelen heeft dat zilvere kleur dopjes en de dopjes die je op die website ziet, lijken zover te zien is, mij op de Sony EX71SL's. Zou die connector voor gewone 3.5mm oordopjes aansluiting dan weer een andere accesoire zijn voor de K750i :?.

Tja... niemand zal hier wel het antwoord op hebben... wellicht kun je een mailtje sturen met dat plaatje wat je hier hebt gepost en om duidelijkheid vragen bij SE?
Tja ik weet het :) maar als je echt goed kijkt, zie je dat er een stukje zilver is :? dus ik zou het niet weten.
Iemand mailtje sturen? of zal ik het doen met 2 plaatjes erbij enzo :)

Wat is het email van SE ?

Verwijderd

Cabbie schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:27:
[...]

Voor zover ik weet zijn de enige functies van de LED-lampjes: Aan, 1 minuut aan, uit, SOS en dan natuurlijk de camera stand.
Om het lampje apart te regelen moet je naar
Agenda==>licht, en daar kan je bovengenoemde instellen..
...even 1>*<<*<* -> Service-tests -> LED Knipperen :P >:) ;)

maargoed dat is niet echt een functie hè! Heb nog wel even een vraag mbt films kijken op K750i: Met PVAuthor werkt het heel goed om films van anderhalf à twee uur te converten en te bekijken! Maar nou mis ik alleen nog de ondertiteling. Weet iemand een progje waarmee je de ondertiteling in de film kan zetten?

Verwijderd

ik kan me .avi film niet toevoegen, dan krijg ik foutmelding '' Cannot process the source format. please sellect a different source. Is me .avi te groot ofzo??

• ck2000nl
Wow, een film kijken op dat kleine schermpje?? Ik kan de gezichten zelfs moeilijk herkennen met een geconverteerde videoclip :|

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:53:
ik kan me .avi film niet toevoegen, dan krijg ik foutmelding '' Cannot process the source format. please sellect a different source. Is me .avi te groot ofzo??
Verkeerde codec misshien!?!? adners weet ik het ook niet :) denk niet dat het aan de size ligt :)

edit:
kheb mailtje verzonden naar SE over de headset :) nu hopen dat ze snel reageren

edit2:
shit man.. SE moet sneller met die nieuwe firmware komen.. weer een vastloper! mijn 2de in totaal :S en nog wel in 1 dag :S

[ Voor 28% gewijzigd door dragonzzzz op 03-06-2005 19:07 ]

Verwijderd

Je moet 'm converteren naar MPG4 ;)

Verwijderd

En dan heb ik nog een vraagje over die HID...

Als ik zo'n file opsla op me telefoon, dat zou die toch bij profielen moeten staan dan??

Ik zie em niet staan? of moet ik em echt naar me telefoon kopieren? PV me mem stick?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:59:
[...]

Je moet 'm converteren naar MPG4 ;)
Oke ga dat proberen

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:00:
En dan heb ik nog een vraagje over die HID...

Als ik zo'n file opsla op me telefoon, dat zou die toch bij profielen moeten staan dan??

Ik zie em niet staan? of moet ik em echt naar me telefoon kopieren? PV me mem stick?
Eh... Ze moeten dacht in in de Externe besturing staan (bij Entertainment) :D

ff uit mijn hoofd :)

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:08:
[...]

Eh... Ze moeten dacht in in de Externe besturing staan (bij Entertainment) :D

ff uit mijn hoofd :)
Ik heb ze op me mem gezet onder de map overig....ze staan niet bij Externe besturing...

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
ik stuur die hid bestanden gewoon via bluetooth en ze komen vanzelf op de juiste lokatie

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 16:54
Speel fiilmpje af, druk op meer, kijk in het rijtje, daar staat volledig scherm. Erg makkelijk, alhoewel de kwaliteit zichtbaar slechter wordt. :/

pepernooot

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:30:
[...]

[...]

Lekker aan het hobbyen? Helaas kom ik er net achter dat ik iets te gulzig ben geweest met de secondelijm, hierdoor krijg ik m'n headset niet zonder forceren uit elkaar. Ofwel ik heb geen inwendige foto's kunnen maken.

Ik kan het je of uitleggen of laten zien wanneer je een foto van de printplaat met aansluitingen post op het forum. (2 e is het gemakkelijkst.)

Zal toch een gokje wagen

Dit betreft alleen voor het linker oordop, ofwel degene met het lange draad.Op de headset hoort deze vast te zitten aan de kant waar ook de input van de telefoon op de printplaat vast zit.

Nu is het zo dat de - draad die vanuit de telefoon komt direct doorgaat naar het oordopje, dus zonder vast te zitten op de printplaat. Deze draad kun je in de headset vinden door te zoeken naar een draad met een krimpkousje erom. Deze moet je dus dmv het krimkous eraf te halen van elkaar splitsen. Nu heb je de - van het oordopje los. De sony ex71 zet je op dezelfde manier weer vast, om kortsluiting te voorkomen heb ik deze ook weer met een krimpkousje vastgezet (isolatietape kan ook).

De + draad van de koptelefoon zit vast op een dikkere draad ( ik meen gele?? ) die vanuit de telefoon direct op het printplaatje zit vastgesoldeerd ( ofwel aan de telefoonkant ). Deze hoor je ook los te solderen, hier soldeer je vervolgens de + van de sony weer op.

Vergeet van tevoren niet de draadgeleiders (ofwel waardoor het draadje naar binnen gaat) op te boren, heb daarvoor bij de ex71 een 2.5 mm boor voor gebruikt. Deze er vervolgens eerst opschuiven en daarna pas solderen. Opzich wel handig :*). Ik heb doordat wanneer je er eens aan zou trekken de draden vastgelijmd in de draadgeleiders met 2 secondenlijm.

Nogmaals vergeet niet ook oorzittingen vast te lijmen op je dopje!!!
Woei!!! Skillz heeft nu ook een gemodde Sony ex71 op z'n K750i _/-\o_

Nog nooit in mijn leven gesoldeerd, maar het is toch wel erg goed gelukt moet ik zeggen.

• Speedsmile
  • Laatst online: 23:07
Ook ik heb nu de headset gemod, alleen niet op de manier van jullie, ik heb er gewoon een female jackplug aangemaakt >:) ....zou anders wat zonde zijn van mijn mooie sharp's md33 :Y) Enige probleem is dat ik nu een wat lange kabel heb...(door de 4 polige plug van de sharp incl verloop kabeltje) daar moet ik dus nog wat op verzinnen...

Klopt het dat je tijdens het gebeld worden met de headset geen beltoon door de headset krijgt?, ik meende al dat ik dat hier ergens gelezen had.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Verwijderd

Top, goed bezig. Heb jij toevallig nog foto's gemaakt?? Post FF!! Wil ik het wel ff uitleggen.

• Speedsmile
  • Laatst online: 23:07
Ik heb wel foto's gemaakt, maar niet van de binnenkant van de "mic" aangezien ik daar ook helemaal
niet geweest ben ;) Moet trouwens zeggen dat het geluid best netjes is voor een telefoon....

[ Voor 35% gewijzigd door Speedsmile op 03-06-2005 21:14 ]

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Verwijderd

Bij mij duurt het wel een minuutje of twee voordat hij weer reageert nadat ik file selecteer (maar dat heb ik ook bij kleine files) En ik gebruik dit profiel voor PVAuthor en mijn beeld en geluid is SUPER!
Deze Maxum video heb ik er bijv. mee geconvert. (vind ik een aardige kwaliteit, k weet niet of jullie nog betere kwaliteit films hebben geconvert)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:10:
[...]

Ik heb ze op me mem gezet onder de map overig....ze staan niet bij Externe besturing...
Als je BlueSoleil gebruikt sleep je het .hid filetje gewoon in de 'map' die verschijnt na het klikken op 'Bluetooth-service bestandoverdracht'
preview:
Afbeeldingslocatie: http://martijn.atlantux.net/zooi/screenshot.jpg
Dit werkt trouwens met alle bestanden; hij zet ze automatisch op de goede plaats dus bv. word-docs zet hij automatisch in de map 'overig'

Verwijderd

Ik heb 'm nu sinds dinsdag en nog helemaal geen vastlopers gehad. Lijkt er dan inderdaad op dat die problemen zich alleen voordoen met de eerste lichting. De mijne is overigens uit week 19.

Ik heb echter wel problemen met bluetooth op mijn PC. Ik heb zo'n USB dongle bij de BC gekocht voor 10 Euro. Die heb ik met de bijgeleverde drivers geinstalleerd. Als ik via mijn explorer naar "sony Ericsson file manager/Sony Ericsson K750i/Phone Memory/phone memory/other" ga, krijg ik telkens de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.heinemans.com/foutmelding.PNG

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

• InsjaHH
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:59:
Ik heb 'm nu sinds dinsdag en nog helemaal geen vastlopers gehad. Lijkt er dan inderdaad op dat die problemen zich alleen voordoen met de eerste lichting. De mijne is overigens uit week 19.

Ik heb echter wel problemen met bluetooth op mijn PC. Ik heb zo'n USB dongle bij de BC gekocht voor 10 Euro. Die heb ik met de bijgeleverde drivers geinstalleerd. Als ik via mijn explorer naar "sony Ericsson file manager/Sony Ericsson K750i/Phone Memory/phone memory/other" ga, krijg ik telkens de volgende foutmelding:

[afbeelding]

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Oef yup, ik heb dat schermpje ook een paar keer gehad, maar ik heb niet de BC dongle van 10 euro zeg maar. Ik vermoed dat er iets verkeerds ging met de SE File-manager, een of andere slechte verbinding met je telefoon.

Ik had het toen opgelost door gewoon even uit te loggen uit Windows, Bluetooth zowel op telefoon als PC eventjes uit en weer aan en alles werkte weer naar behoren.

Sindsdien gebruik ik voornamelijk de Bluetooth software van Belkin zelf, via dat programma browsen op telefoongeheugen en memorystick. Geen problemen meer ondervonden :).

• InsjaHH
Speedsmile schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:56:
Ook ik heb nu de headset gemod, alleen niet op de manier van jullie, ik heb er gewoon een female jackplug aangemaakt >:) ....zou anders wat zonde zijn van mijn mooie sharp's md33 :Y) Enige probleem is dat ik nu een wat lange kabel heb...(door de 4 polige plug van de sharp incl verloop kabeltje) daar moet ik dus nog wat op verzinnen...

Klopt het dat je tijdens het gebeld worden met de headset geen beltoon door de headset krijgt?, ik meende al dat ik dat hier ergens gelezen had.
Kan je uitleggen hoe je dat female plugje hebt vastgesoldeerd? Hoe, waar en vooral hoe? :9.

Zoiets lijkt mij zelf ook wel iets, aangezien ook ik de MD33's nu eindelijk in mijn bezit heb :*). Heb je de microfoon wel intact gehouden of is het nu geen headset meer geworden, maar meer enkel oordopjes voor de K750i?

Oh en * InsjaHH doet request voor pics!!

[ Voor 4% gewijzigd door InsjaHH op 03-06-2005 22:09 ]

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Ow, dus toch wel een online update service... Alleen deze komt wat later uit als wanneer je naar een SESP gaat, daar komt ie volgende week al uit volgende de betreffende persoon waar ik mee heb gesproken... achja, het is even afwachten dan maar...

• dragonzzzz
  • Niet online
Speedsmile schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:56:

yes :) dat klopt! dat vind ik hinderlijk man!! want als je SMS krijgt stopt je muziek ook en dan krijg je (als je beltoon hebt dan) je toontje van je speaker!:@

• ck2000nl
dinkelover schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:43:
Speel fiilmpje af, druk op meer, kijk in het rijtje, daar staat volledig scherm. Erg makkelijk, alhoewel de kwaliteit zichtbaar slechter wordt. :/
Als ik een *.3gp afspeel dan zie ik de optie "Meer..." niet verschijnen? Hoe speel je het filmpje af?

Thnx! _/-\o_

Verwijderd

Vanavond ook met deze telefoon gespeeld en hij is echt super :D
Maar ik had nog snel een vraag : 9 oktober loopt mijn abbonoment af ( dan is het 2 jaar geleden dat ik mijn abbo heb gekregen ), dus vanaf 9 juli kan ik het opzeggen, maar kan ik dan vanaf 9 juli gewoon een andere abbonoment nemen ?? Dus dat ik voor die overige 3 maand niet door betaal ? Of hoe zit dat precies als je je oude abbonoment opzegt en dan gelijk bij een andere provider een abbonoment afsluit ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 22:50 ]

Verwijderd

ck2000nl schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:33:
[...]

Als ik een *.3gp afspeel dan zie ik de optie "Meer..." niet verschijnen? Hoe speel je het filmpje af?

Thnx! _/-\o_
Wel in Mediaplayer afspelen hè! Bij bestandsbeheer 3gp afspelen verschijnt idd geen 'meer'

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:44:
Vavavond ook met deze telefoon gespeeld en hij is echt super :D
Maar ik had nog snel een vraag : 9 oktober loopt mijn abbonoment af ( dan is het 2 jaar geleden dat ik mijn abbo heb gekregen ), dus vanaf 9 juli kan ik het opzeggen, maar kan ik dan vanaf 9 juli gewoon een andere abbonoment nemen ?? Dus dat ik voor die overige 3 maand niet door betaal ? Of hoe zit dat precies als je je oude abbonoment opzegt en dan gelijk bij een andere provider een abbonoment afsluit ?
first, je kan meteen andere abbo halen :P maar!! die 3 maanden is de opzegtermijn van je provider :)
dus je abbo loopt wel op 9 oktober af en je betaald tot 9 oktober :)
ennuh 2de. je kan altijd andere abbo halen :) tis dat je dan 2 abbo's betaald hehe

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:51:
[...]

first, je kan meteen andere abbo halen :P maar!! die 3 maanden is de opzegtermijn van je provider :)
dus je abbo loopt wel op 9 oktober af en je betaald tot 9 oktober :)
ennuh 2de. je kan altijd andere abbo halen :) tis dat je dan 2 abbo's betaald hehe
Ik had juist gehoord van iemand dat de 3 maanden die over zijn, dat je die dan gewoon bij je nieuwe provider horen ( dus dat je maar 1 abbo betaald namelijk het nieuwe ) Ik weet niet of dit waar is natuurlijk !

Maar als ik bijv. over 1 week een nieuw abbo afsluit, hoe zit dat dan met nummerbehoud ??
Zijn daar nog regels aan verbonden, zoveel maand van te voren ? Of kan ik dat gewoon altijd doen ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 22:59 ]

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:58:
Top, goed bezig. Heb jij toevallig nog foto's gemaakt?? Post FF!! Wil ik het wel ff uitleggen.
Pics! (En ja, idd, het was de eerste keer dat ik iets heb gesoldeerd :9)

Het lijkt nu net of rechts de zwarte draad van de koptelefoon gewoon doorgaat naar soldeerpunt
"RS" MAAR DAT IS DUS NIET ZO!!!

WACHT A.U.B. tot BROEIKAS of IEMAND ANDERS een duidelijke manual voor de mod heeft gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/37H27W41303S/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9NWZ32F7ECZ1/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/65T897L7DSEG/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/V0440FV552U8/p.jpeg

Alle pics zijn uiteraard gemaakt met de K750i ;)

Het is alleen wel jammer dat de linkerdop van de EX71 na deze mod in je rechteroor moet
en de rechterdop in je linkeroor :?

Of is dit makkelijk op te lossen door de + en de - om te draaien aan beide zijden?
Ik wil dit liever eerst weten voordat ik weer ga solderen :/

Update: Bij de originele oordoppen staat inderdaad bij het korte stukje de letter "R" op het dopje en bij de EX71 oordoppen staat er de letter "L" :X

[ Voor 95% gewijzigd door bitpixl op 03-06-2005 23:47 ]

• Amiet01
  • Laatst online: 21-11 18:13

Amiet01

Master_A

Ik wou ff wat vragen over de afspeelmogelijkheid van films op de k750i. Kan je er gewoon een hele film eigenlijk op zetten? Dus dat ie gewoon een normale framerate heeft? Ik heb het wel es gezien op een andere phone, maar het liep erg hakkelig. Zou anders best wel tof zijn. Gewoon een memorystick pro duo van 256 mb en je kunt een lekker filmpje kijken

Master_A

Verwijderd

Ja klopt skillz,

was mij ook al opgevallen tijdens het modden. Heb altijd zoiets van als ik iets doe, dan doe ik het goed. Ben aan het vogelen geweest om links om te zetten naar rechts. Dit was verre van handig. Je moet dan ten eerste met beide draden oversteken. Dit is niet te doen vanwege de pasvorm van de headset (ofwel je kunt het niet kwijt ivm je mic die in het midden zit). Ook is het zo dat het linker oortje dan wel ontzettend kort gaat worden.

Het tweede idee was om de rechter oordop ofwel degene met het lange draad, aan dezelfde kant eruit te laten komen dan de linker. Zo heb je meer draad over en zou je de lange draad beter om je nek kunnen hangen, dit ipv onderlangs. Helaas is ook dit niet gemakkelijk realiseerbaar, weer ivm de pasvorm van de headset.

Ps. heb een dikke tentuvelweek voor de boeg, dus helaas niet veel tijd om de mod uit te leggen.

Nieuwe mods, ideen of aanpassingen mbt de K750i hoor ik graag! Hebben we weer wat te doen :9!

• bitpixl
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om het operator logo te verwijderen?

In het vorige topic had iemand iets met Jamba gevonden, maar ik vind Jamba hoogst irritant en geef ze liever geen geld >:)

Verwijderd

Amiet01 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:03:
Ik wou ff wat vragen over de afspeelmogelijkheid van films op de k750i. Kan je er gewoon een hele film eigenlijk op zetten? Dus dat ie gewoon een normale framerate heeft? Ik heb het wel es gezien op een andere phone, maar het liep erg hakkelig. Zou anders best wel tof zijn. Gewoon een memorystick pro duo van 256 mb en je kunt een lekker filmpje kijken
je kunt er wel n film op kijken idd... wel max 15fps is niet super vloeiend maar voor een phone voldoende :) als ik een clip omzet wordt ongeveer 5min 10MB

voor het omzetten gebruik ik gewoon het zelfde progie als die ik voor PSP films gebruik..
"3GP Converter" zoek maar eens op google zet er wel ff PSP bij dan krijg je wel iets :)

jammer genoeg is het me nog niet gelukt om clips at te spelen groter dan 176x144 pix :|
zal wel niet kunnen..

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:27

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Om iedereen die het nog niet zeker wist het bevrijdende antwoord te geven :

Heb gister (werk bij VCP) met een vertegenwoordiger van SE gesproken en de K750 ondersteunt tot maximaal 4 GB. Die werkt dus gewoon. Ik was blij dat te horen, die gaan we dan maar eens bestellen denk ik op het moment dat ze uitkomen en niet 400+ euro zijn ofzo :)

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:10:
[...]

je kunt er wel n film op kijken idd... wel max 15fps is niet super vloeiend maar voor een phone voldoende :) als ik een clip omzet wordt ongeveer 5min 10MB

voor het omzetten gebruik ik gewoon het zelfde progie als die ik voor PSP films gebruik..
"3GP Converter" zoek maar eens op google zet er wel ff PSP bij dan krijg je wel iets :)

jammer genoeg is het me nog niet gelukt om clips at te spelen groter dan 176x144 pix :|
zal wel niet kunnen..
btw.. kan je niet je filmpjes gaan roteren met 90 graden :) dat ze dan 220x176 worden ofzo :P hehe en daarna gaan converteren en erop zetten :) iemand geprobeerd!!!????
Xandalf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:25:
Om iedereen die het nog niet zeker wist het bevrijdende antwoord te geven :

Heb gister (werk bij VCP) met een vertegenwoordiger van SE gesproken en de K750 ondersteunt tot maximaal 4 GB. Die werkt dus gewoon. Ik was blij dat te horen, die gaan we dan maar eens bestellen denk ik op het moment dat ze uitkomen en niet 400+ euro zijn ofzo :)
WTFFFFFFF!!! 4GB!! damn ik denk dat ze 450+ worden tbh. de 2GB zijn al 200+ dus tja... denk niet dat de 4GB goedkoper word dan 400 (@ release dan he)

edit:
weet je wat :) ik ga het zo ff proberen.. dat roteren enzo denk dat het wel een ***** werk word :P

edit2:
nvm, het lukt niet met PVAuthor om ze groter te maken dan 176x144 :S! Het moet wel kunnen. maar denk niet met dit programma :( maarja.. kga nu slapen :P

[ Voor 41% gewijzigd door dragonzzzz op 04-06-2005 03:15 ]

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 14:28
Weet er iemand of er drivers zijn voor windows XP 64 bit? De 32 bit usb drivers werken niet :( . Op de site vind ik ook geen 64 bit versie.

Verder is dit echt een fantastisch toestel! Een hele verbetering tegenover mijn oude T610. Ik heb er deze avond foto's mee getrokken buiten, en die zien er gewoon fantastisch uit, terwijl het toch vrij donker was.

ow btw nog geen vastlopers gehad, maar ik heb hem nog maar 1 avondje.

Verwijderd

hmmzz ik heb 2 vragen ik heb gister me mob gekregen en heb een beetje met bluetooth lopen spelen , alleen als ik een bericht via bluetooth otvang krijg ik alleen de eerst letter te zien weet iemand wrom ? ook weet ik niet hoe ik berichten terug kan schrijven via bluetooth en kan het nergens in het boekje vinden weet iemand antwoord op mijn vraag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:10:
[...]

zal wel niet kunnen..
Waarom groter dan 176x144 pix? Wordt het filmpje dan beter van kwaliteit als je een groter formaat op tel zet? lijkt mij niet hoor... en met PVAuthor kan ik max 24/25fps (afhankelijk van wat voor filmpje) maar dat kan de tel niet aan denk ik want de eerste keer afspelen op 24fps is het héél schokkerig met half geluid erbij en na 2e keer afspelen gaat het wel goed maar kwaliteit is dan net zo mooi als met 12/12,5fps
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:49:
[...]

knip

...Heb nog wel even een vraag mbt films kijken op K750i: Met PVAuthor werkt het heel goed om films van anderhalf à twee uur te converten en te bekijken! Maar nou mis ik alleen nog de ondertiteling. Weet iemand een progje waarmee je de ondertiteling in de film kan zetten?
Iemand die dit kan bevestigen?

• MaZo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:00:
haha de oldschool riedeltjes zijn toch gewoon midi bestanden? Zal nooit beter worden me dunkt!
Er zijn genoeg game sounds in MP3-formaat te krijgen, alleen ze zijn toch moeilijker te vinden dan ik bij voorbaat dacht.

• Amiet01
  • Laatst online: 21-11 18:13

Amiet01

Master_A

@ TinuXie
Wat bedoel je met hij gaat 24/25 fps, maar het lijkt alsof ie 12 fps gaat. Dat snap ik niet helemaal. Wat is het maximaal aantal fps dat dit apparaat kan weergeven? Is dat dan 15 fps. Ik kan het nergens bij de specificaties vinden.

Master_A

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 12:36

Redwood

The Truth Is In Here

Ik heb alle k750i topics doorzocht, maar hier niks over kunnen vinden!
Ik heb 03-06 mijn k750i opgehaald!
Super leuk toestel,
Heb er de hele dag mee zitten kloten, en toen vond ik dat ik genoeg gekloot had!

Ik denk laat ik een logisch doen, een fabrieksinstelling en dan vanaf scratch alles in een keer goed maken!

Zo gezegd zo gedaan, alles werkt nu, maar wat mij opviel, er missen een aantal dingen, standaard zaten er 3 of 4 themes op, nu nog maar 1, ik had een stuk of 10 beltonen, nu ook nog maar 1.
soundeffects zaten vol, nu alleen zo'n pijl en boog bulls eye dingetje.

De spelletjes en de programma's zitten er nog wel gewoon op, ik lijk voor de rest niks te missen!

Wat moet ik hieraan doen? terug naar de telefoonwinkel? nog een keer de fabrieksinstelling? Of zitten die beltonen mischien ergens bijgeleverd, dat ze op de cd staan (heb ze niet gevonden ofzo)

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Verwijderd

heb een vraag. ben op zoek naar een toestel waar ik mee kan gaan joggen(mijn qtek is beetje onhandig en slechte oordopjes)....kun je eigenlijk met zo'n "in ear" dopjes gaan sporten zorder dat ze al te snel uitvallen?

Verwijderd

Amiet01 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:49:
@ TinuXie
Wat bedoel je met hij gaat 24/25 fps, maar het lijkt alsof ie 12 fps gaat. Dat snap ik niet helemaal. Wat is het maximaal aantal fps dat dit apparaat kan weergeven? Is dat dan 15 fps. Ik kan het nergens bij de specificaties vinden.
Als het filmpje geconvert is met 25 frames per sec. dan wil de telefoon hem niet helemaal goed weergeven maar als je hem één stapje lager zet (bij tabblad encoding -> codec Settings in PVAuthor) nl.12fps dan speelt de telefoon het filmpje net zo vloeiend af. Maximum wat de tel aan kan is dus ongeveer 15fps neem ik aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:00:
heb een vraag. ben op zoek naar een toestel waar ik mee kan gaan joggen(mijn qtek is beetje onhandig en slechte oordopjes)....kun je eigenlijk met zo'n "in ear" dopjes gaan sporten zorder dat ze al te snel uitvallen?
De K750i heeft standaard dopjes maar die vallen best wel snel uit je oor. Daar is één oplossing voor en dat is je eigen creatieve soldeermanoevres uittesten en de bijgeleverde dopjes modden. Lees hiervoor dit tropic nog maar eens door.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 12:08 ]

• MaZo
  • Niet online
Hmm, zojuist ook maar even een 2 GB memstick besteld. Kan ik tevens gebruiken voor m'n PSP (2 GB gekocht omdat de UMD's die in de PSP gaan max. 1,8 GB zijn).
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.