Dan krijg je hem gewoon vrijdag. Rembours komt met een garantie dat het de volgende werkdag wordt geleverd. Op zaterdagen worden geen rembourszendingen uitgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:03:
Telefoon word morgen naar mij gestuurd.Krijg ik em dan vrijdag in de bus, of gaat dat langer duren?
Ben benieuwd iig.
Dat zou kunnen, weet ik niet zeker. Ik ben wel 1 minuut voordat 'ie crashte geSMSt, die kreeg ik na een herstart van de foon wel. Misschien was 't zelfs wel de oorzaakVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:06:
Als hij vast staat en iemand heeft jou net een sms gestuurd heb je ook mooi pech heDie krijg je dus niet kwam ik dus achter.
Verwijderd
Nieuwe SIM heb ik ook geprobeerd (T-Mobile)...bij mj heeft het niet geholpen....ascent schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:38:
Ik ga denk ik vandaag eens een nieuwe sim halen, kijken of dat helpt
Hoe ver is het bereik van de infrarood?
Bestaan er misschien ook programma'tjes om bv je tv te bedienen via de infrarood,
net zoals je via BTooth je pc kan bedienen?
Zou wel erg leuk zijn
Bestaan er misschien ook programma'tjes om bv je tv te bedienen via de infrarood,
Zou wel erg leuk zijn
Niet geholpen met betrekking tot netwerk aanmelding (duur langer dan 5+ sec?) of de crashes die met sommige toestellen zijn?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:59:
Nieuwe SIM heb ik ook geprobeerd (T-Mobile)...bij mj heeft het niet geholpen....
Ik doe er precies hetzelfde mee... en ik heb precies hetzelfde meegemaakt..CyberDoX schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:13:
[...]
Nou ja, ik gebruik het dus echt voor vanalles, wappen, sms, internet, mail ophalen enzo, bluetooth, spelletje, met theme's klooien én bellen
. Ook maak ik vaak een foto'tje of schiet een filmpie. Tot nu toe heb ik 1 vastloper en 1 "boot" gehad.
Ik mag dus echt niet klagen als ik het vergelijk met sommige anderen die meer dan 20 vastlopers hebben gehad![]()
Gebruik je toevallig ook het OS X Theme?
vanpeltje
Verwijderd
crashes en netwerkaanmelding...bij mij duurt dit trouwens 20 secondenInsjaHH schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:16:
[...]
Niet geholpen met betrekking tot netwerk aanmelding (duur langer dan 5+ sec?) of de crashes die met sommige toestellen zijn?
Goed, ik denk dat het punt nu zo'n beetje is aangekomen. Het is (en zal) nog lang niet af (zijn), maar het is een klein, bescheiden beginnetje van asc en mij -> SE K750i NL.
Als anderen behoefte, tijd en zin hebben om aan deze pagina bepaalde zaken (crashes, tips, uitleg etc.) toe te voegen, graag!
. Yup, het kan zeker overzichtelijker en dat gaan we ook zeker doen (bijv. alle bug reports op een aparte pagina, aangezien deze wellicht erg lang kan gaan worden), maar i.v.m. weinig tijd, drukte en stress met studie etc. Je kent het wel, dat sociale leven dat de meeste ook nog hebben
.
Later kunnen we bijv. deze pagina aan een SE Service Point (bijv. Phoneshop in Den Haag), zodat zij op hun beurt wellicht de zaken kunnen doorspelen aan SE voor een volgend firmware update. Iedereen blij toch?
.
Als anderen behoefte, tijd en zin hebben om aan deze pagina bepaalde zaken (crashes, tips, uitleg etc.) toe te voegen, graag!
Later kunnen we bijv. deze pagina aan een SE Service Point (bijv. Phoneshop in Den Haag), zodat zij op hun beurt wellicht de zaken kunnen doorspelen aan SE voor een volgend firmware update. Iedereen blij toch?
Kun je mij wellicht meteen de andere gegevens ook aan me doorgeven voor de tabel?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:37:
crashes en netwerkaanmelding...bij mij duurt dit trouwens 20 seconden
Zulke progjes bestaan wel maar die zijn meer voor PPC's (zoals MDA-compact)Skillz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:04:
Hoe ver is het bereik van de infrarood?
Zou wel erg leuk zijn
Deze hebben (voor zover ik weet) een krachtigere infrarood-signaal waarmee je
wel tv's kunt bedienen (ook maar tot 2 meter afstand ofzo, maar toch)
Ik denk niet dat de SE k750i zoiets ook kan, omdat het signaal te zwak is!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een vriend van mij heeft de P900 en daar kan het wel mee.. Ik neem aan dat de infrarood op de K750i vrijwel hetzelfde zal zijn.. overigens weet ik niet hoe dat progje heetCLB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]
Zulke progjes bestaan wel maar die zijn meer voor PPC's (zoals MDA-compact)
Deze hebben (voor zover ik weet) een krachtigere infrarood-signaal waarmee je
wel tv's kunt bedienen (ook maar tot 2 meter afstand ofzo, maar toch)
Ik denk niet dat de SE k750i zoiets ook kan, omdat het signaal te zwak is!
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Zou idd wel kunnen! Maar P900 is ook een krachtiger apparaat dan K750i!!?RobbieB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:51:
[...]
Een vriend van mij heeft de P900 en daar kan het wel mee.. Ik neem aan dat de infrarood op de K750i vrijwel hetzelfde zal zijn.. overigens weet ik niet hoe dat progje heet
Naja ff je vriend opbellen en vragen naar de naam! Maak je denk wel veel mensen blij mee hier!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nah, hij heeft die P900 niet meer.. heeft een s700 gekocht, maar die is ie weer kwijt geraakt in een discotheek..CLB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:53:
[...]
Zou idd wel kunnen! Maar P900 is ook een krachtiger apparaat dan K750i!!?
Naja ff je vriend opbellen en vragen naar de naam! Maak je denk wel veel mensen blij mee hier!
Maar ik zal es vragen hoe dat progje heette, was overigens wel een demo, maar dat was niet irritant ofzo..
Ik had alleen in het hele begin een paar vastloper, nu dus niet meer. Zou dat echt door m'n OS X Theme komenvanpeltje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:16:
[...]
Ik doe er precies hetzelfde mee... en ik heb precies hetzelfde meegemaakt..tot nu 1 vastloper en een 'reboot' sinds donderdag 19 mei.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
N al deze negatieve posts, wil ik toch wel even zeggen dat ik toch wel blij met mijn telefoon ben. Hij werkt niet perfect (hij werkt soms wat traag alsof je met windows werkt, en geeft vaak eerst een wit vlak als je eenf oto wilt maken), maar dat zal wss wel opgelost worden door firmware update. HEt is natuurlijk niet netjes dat ie niet bij levering gewoon goed werkt, want het is per slot van rekening gewoon een telefoon.
Zijn er mensen die nog leuke dingen hebben ontdekt aan de telefoon (handige tips), of nog meer leuke sites weten voor games/themes e.d.?
Nog een vraag: Ik rijg die besturing voor mediaplayer niet meer voor elkaar via bluetooth. Eerste keer dat ik het probeerde deed ie het prima, maar nu ukt het niet. Ik moet gelof ik HUD besturing bij bluetooth aanzetten, maar daar is geen keuze voor. Als ik bij de telefoon dan een knop indruk staat er even in beeld: erbinding met computer maken oid. en er gebeurt vervolgens niks. Heb een Belkin buetooth dongle btw.
Zijn er mensen die nog leuke dingen hebben ontdekt aan de telefoon (handige tips), of nog meer leuke sites weten voor games/themes e.d.?
Nog een vraag: Ik rijg die besturing voor mediaplayer niet meer voor elkaar via bluetooth. Eerste keer dat ik het probeerde deed ie het prima, maar nu ukt het niet. Ik moet gelof ik HUD besturing bij bluetooth aanzetten, maar daar is geen keuze voor. Als ik bij de telefoon dan een knop indruk staat er even in beeld: erbinding met computer maken oid. en er gebeurt vervolgens niks. Heb een Belkin buetooth dongle btw.
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
omgvanpeltje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:16:
[...]
Ik doe er precies hetzelfde mee... en ik heb precies hetzelfde meegemaakt..tot nu 1 vastloper en een 'reboot' sinds donderdag 19 mei.

maar dit is wel erg toevallig
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Zal ik dan ook een duit in het zakje doen?
Geen crashes, geen witte vlekken bij de camera, geen strepen in het beeld, bluetooth werkt zonder gedoe en syncen gaat prima, gewoon werken zoals het hoort. Enige wat ie had was dat ie de eerste
keer z'n sneltoets naar rechts vergeten was, die blijft het nu ook doen nadat ie uit is geweest.
En ik gebruik het OS X theme (die waarbij je met sms ook kan zien waar ie heen gaat
)
Dus, allemaal aan de OS X?
Geen crashes, geen witte vlekken bij de camera, geen strepen in het beeld, bluetooth werkt zonder gedoe en syncen gaat prima, gewoon werken zoals het hoort. Enige wat ie had was dat ie de eerste
keer z'n sneltoets naar rechts vergeten was, die blijft het nu ook doen nadat ie uit is geweest.
En ik gebruik het OS X theme (die waarbij je met sms ook kan zien waar ie heen gaat
Sick Nick schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:33:
En ik gebruik het OS X theme (die waarbij je met sms ook kan zien waar ie heen gaat)
Helaas OS X is niet de oplossingSick Nick schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:33:
En ik gebruik het OS X theme (die waarbij je met sms ook kan zien waar ie heen gaat)
Ik gebruik het thema 'Tree'. Strak groen-blauw thema met als achtergrond een mooi landschapje met een boompje in het midden. Doet een beetje denken aan Windows XP 
Zal dat OSX thema ook eens proberen, klinkt leuk.
Zal dat OSX thema ook eens proberen, klinkt leuk.
Tss.. er is altijd weer iemand die het moet verpestenomeomi schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Helaas OS X is niet de oplossingIk had zelf ook al vanaf het begin OS X thema erop staan maar toch regelmatig vastlopers en nu issie terug naar de winkel omdatie helemaal niet meer aan gaat.
tja, het zal er verder niks mee te maken hebben denk ik. Is wel een mooi thema, niet te veel onzin gewoon strak.RobbieB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:18:
[...]
Tss.. er is altijd weer iemand die het moet verpesten.. nah.. wel kut voor je.. maar toch ga ik straks OS X er voor de zekerheid maar opzetten.. je weet maar nooit..
Verwijderd
Fimware:R1A044InsjaHH schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:44:
Goed, ik denk dat het punt nu zo'n beetje is aangekomen. Het is (en zal) nog lang niet af (zijn), maar het is een klein, bescheiden beginnetje van asc en mij -> SE K750i NL.
Als anderen behoefte, tijd en zin hebben om aan deze pagina bepaalde zaken (crashes, tips, uitleg etc.) toe te voegen, graag!. Yup, het kan zeker overzichtelijker en dat gaan we ook zeker doen (bijv. alle bug reports op een aparte pagina, aangezien deze wellicht erg lang kan gaan worden), maar i.v.m. weinig tijd, drukte en stress met studie etc. Je kent het wel, dat sociale leven dat de meeste ook nog hebben
.
Later kunnen we bijv. deze pagina aan een SE Service Point (bijv. Phoneshop in Den Haag), zodat zij op hun beurt wellicht de zaken kunnen doorspelen aan SE voor een volgend firmware update. Iedereen blij toch?.
[...]
Kun je mij wellicht meteen de andere gegevens ook aan me doorgeven voor de tabel?
Provider: T-Mobile
Network search +/- 20 sec.
Crashes: 100+
Ow ja..
ff vraagje, wanneer kwam die firmware update nou precies?? (geen zin om de 3 topics door te bladeren aangezien ik niet meer precies weet waar het nou stond)
ff vraagje, wanneer kwam die firmware update nou precies?? (geen zin om de 3 topics door te bladeren aangezien ik niet meer precies weet waar het nou stond)
Pfft, eindelijk bericht van GSM.nl. Alleen heb ik er weer precies niets aan:
krijg ik gisteravond een mailtje dat m'n telefoon word verzonden, om half 10... Zal ie wel niet vandaag geleverd worden me dunkt??
Afijn iig komt ie dichterbij zullen we maar zeggen
Nu maar hopen dat het niet een van de "corrupte" telefoons is! Can't wait!
krijg ik gisteravond een mailtje dat m'n telefoon word verzonden, om half 10... Zal ie wel niet vandaag geleverd worden me dunkt??
Afijn iig komt ie dichterbij zullen we maar zeggen
Verwijderd
men weet het nog niet precies....SE geeft aan deze of volgende week...RobbieB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:30:
Ow ja..
Ik heb mijn telefoon nou ook al weer een aardige tijd. Ik heb dus helemaal geen problemen. Ik heb een keer gehad dat hij vast liep terwijl ik mp3 aan het luisteren was en een foto maakte. Verder echt heel stabiel en snel, ook geen haperingen
Lekker bezig is gsm.nl. Ze krijgen hem 9juni pas binne!
Haha, humor... maar kom, het OS X theme is gewoon het mooist
..alleen ik gebruik niet het originele theme want ik heb de 'apple' naast de batterij weggehaald en die muis weggehaald, want die vond ik niet zo mooi. (sorry Amphora, maar de rest is wel mooi
)
En nu vind ik mijn hele theme wel heel mooi,
als iemand interesse heeft?
..alleen ik gebruik niet het originele theme want ik heb de 'apple' naast de batterij weggehaald en die muis weggehaald, want die vond ik niet zo mooi. (sorry Amphora, maar de rest is wel mooi
En nu vind ik mijn hele theme wel heel mooi,
vanpeltje
Jawel, ergens online?vanpeltje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:54:
Haha, humor... maar kom, het OS X theme is gewoon het mooist![]()
..alleen ik gebruik niet het originele theme want ik heb de 'apple' naast de batterij weggehaald en die muis weggehaald, want die vond ik niet zo mooi. (sorry Amphora, maar de rest is wel mooi)
En nu vind ik mijn hele theme wel heel mooi,als iemand interesse heeft?
En, met naam bij SMSen?
Verwijderd
kep mijn k750i nu bijna 2week en nog nergens problemen mee 
wat ik hier allemaal lees.. klinkt wel minder.. mn k750i is van week 18 zegt dat iets?
of kan ik nog problemen verwachten
en wtf is er met een OS X Theme??? jullie willen toch niet zeggen dat een andere theme gebruiken voor je phone de telefoon beter werkt?? kep nog steeds de 4 standaard themes.. omdat ik nog geen software heb gevonden om mooie dynamische themes te kunnen maken zoals de themes die je er standaard bij krijgt.. wil natuurlijk niet meer van die platte t610 themes
of volg ik het niet en hebben jullie het over heeeel iets anders
wat ik hier allemaal lees.. klinkt wel minder.. mn k750i is van week 18 zegt dat iets?
en wtf is er met een OS X Theme??? jullie willen toch niet zeggen dat een andere theme gebruiken voor je phone de telefoon beter werkt?? kep nog steeds de 4 standaard themes.. omdat ik nog geen software heb gevonden om mooie dynamische themes te kunnen maken zoals de themes die je er standaard bij krijgt.. wil natuurlijk niet meer van die platte t610 themes
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 15:28 ]
Verwijderd
Ben ook van plan om deze gsm aan te schaffen, maar weet eigenlijk niets af van de radio functie. Hoe werkt het eigenlijk??
Je belt een bepaald nr of....hoe gaat dat eigenlijk??
Radio functie is gewoon een radio.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:33:
Ben ook van plan om deze gsm aan te schaffen, maar weet eigenlijk niets af van de radio functie. Hoe werkt het eigenlijk??
Dus je kan radio luisteren. 3FM, 538, SlamFM.
PSN: Shiver23
Logisch zou je zeggen dat het daar niet aan kan liggen neeVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:22:
kep mijn k750i nu bijna 2week en nog nergens problemen mee
en wtf is er met een OS X Theme??? jullie willen toch niet zeggen dat een andere theme gebruiken voor je phone de telefoon beter werkt?? kep nog steeds de 4 standaard themes.. omdat ik nog geen software heb gevonden om mooie dynamische themes te kunnen maken zoals de themes die je er standaard bij krijgt.. wil natuurlijk niet meer van die platte t610 themesof volg ik het niet en hebben jullie het over heeeel iets anders
Verwijderd
Dus er zit een FM antenne in de gsm?Shiver23 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:35:
[...]
Radio functie is gewoon een radio.
Dus je kan radio luisteren. 3FM, 538, SlamFM.
De FM ontvanger zit in de gsm, hij gebruikt de headset als antenne. Zet je de radio aan (wat alleen kan met de headset ingeplugt) en haal je dan de headset eruit dan ontvang je mooi ruis. Met de headset erin heb je gewoon prima ontvangst, en RDS op je telefoon is gewoon gaaf
Nee, die antenne moet je in de jas bouwen, net als B1000 bij Bassie en Adriaan
PSN: Shiver23
Verwijderd
RDS is idd wel cool 
en ik moet zeggen, hij kan best hard (luid) aan als je radio over de speaker zet..
wat betreft de speaker ik las ergens in een review dat die niet zo sterk was.. maar ik ben me al een aantal keer rot geschrokken
maar goed ligt er ook maar net aan wat voor SoundFX of Mp3tje als ringtone gebruikt
en ik moet zeggen, hij kan best hard (luid) aan als je radio over de speaker zet..
wat betreft de speaker ik las ergens in een review dat die niet zo sterk was.. maar ik ben me al een aantal keer rot geschrokken
Provider (Netwerk):
Vodafone
Omgeving:
Amsterdam
Leeftijd SIM:
gister (1 juni) 2 jaar geworden
Aanmelden in seconden:
+- 5 sec
# Vastlopers:
Geen
wel af en toe dat ie traag is maarja.. mss komt dat omdat mijn 64 mb mem stick al vol is
hehe
Vodafone
Omgeving:
Amsterdam
Leeftijd SIM:
gister (1 juni) 2 jaar geworden
Aanmelden in seconden:
+- 5 sec
# Vastlopers:
Geen
wel af en toe dat ie traag is maarja.. mss komt dat omdat mijn 64 mb mem stick al vol is
[ Voor 7% gewijzigd door dragonzzzz op 02-06-2005 16:16 ]
Verwijderd
klinkt wel goed , maar ik las dat er 3 mogelijkheden waren om een mp3tje op je phone te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:00:
RDS is idd wel cool
wat betreft de speaker ik las ergens in een review dat die niet zo sterk was.. maar ik ben me al een aantal keer rot geschrokkenmaar goed ligt er ook maar net aan wat voor SoundFX of Mp3tje als ringtone gebruikt
Maar zit er dan standaard een usb data kabel bij? of zijn dit extra aan te scahffen accesoires?
Wat misschien zou kunnen is dat mijn OSX theme geen animated wallpaper gebruikt. Ik kan me voorstellen dat een animatie nogal wat resources vraagt van een telefoon en dat ie daarom er misschien iets vaker uit kan knallen.Sick Nick schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Logisch zou je zeggen dat het daar niet aan kan liggen neeEn het ligt er vast niet aan maar het viel op dat er een aantal mensen zonder problemen waren met allemaal een OSX theme. Gewoon grappig, meer niet
Verwijderd
lijkt me opzich niet zo gek idd daarom vervang ik gewoon de animated achtergrond van de standaard theme met een plaatje die ik zelf gemaakt hebAmphora schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:23:
[...]
Wat misschien zou kunnen is dat mijn OSX theme geen animated wallpaper gebruikt. Ik kan me voorstellen dat een animatie nogal wat resources vraagt van een telefoon en dat ie daarom er misschien iets vaker uit kan knallen.
je krijgt er een ubs data kabel bij werkt goed.. zelf heb ik er nog ff een 7in1 kaartlezer bij gekocht voor 7euroklinkt wel goed , maar ik las dat er 3 mogelijkheden waren om een mp3tje op je phone te zetten.
Maar zit er dan standaard een usb data kabel bij? of zijn dit extra aan te scahffen accesoires?.
Die kabel zit erbij, voor USB.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:19:
klinkt wel goed , maar ik las dat er 3 mogelijkheden waren om een mp3tje op je phone te zetten.
Maar zit er dan standaard een usb data kabel bij? of zijn dit extra aan te scahffen accesoires?
Verwijderd
Dit vindt ik eerder positief dan negatief[b][message=23503340,noline]
Wat mij net opviel: De keylock wordt opgeheven zodra je het cameraklepje opendoet.Beetje vaag. Al een paar keer gemerkt dat het klepje openstaat terwijl ie in de broekzak zit. Aan de andere kant.. nog geen foto van de binnenkant van m'n broekzak gezien
Kun je tenminste ff snel een foto maken
*tel uit broekzak*
*klepje open*
*foto maken*
*klepje dicht*
*tel in broekzak*
Zo, nieuwe sim erin. Dat is wel goed geregeld, je kunt 'm on the fly meekrijgen. Ben benieuwd of 't helpt, I'll keep you posted. Morgen waarschijnlijk nieuwe telefoon, dus mogelijk weet ik niet of 't heeft geholpen, maargoed..
Verwijderd
Hey,
Ik heb de telefoon sinds maandag, geen enkele vastloper gehad niks. ik heb orange, en netwerk duurt nog geen 5 seconden.
Gister mem stick gekocht bij pdashop en vandaag al in huis
perfecte service.
zit nu alleen beetje te klote met de filmpjes die hij maakt,. moet even goeie converter vinden.
En natuurlijk filmpjes maken om op de k750i te zetten.
Ik heb de telefoon sinds maandag, geen enkele vastloper gehad niks. ik heb orange, en netwerk duurt nog geen 5 seconden.
Gister mem stick gekocht bij pdashop en vandaag al in huis
zit nu alleen beetje te klote met de filmpjes die hij maakt,. moet even goeie converter vinden.
En natuurlijk filmpjes maken om op de k750i te zetten.
Posten die shit.. ik wil em ook zonder muis, maar heb geen zin omdat zelf helemaal te photoshoppen..vanpeltje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:54:
Haha, humor... maar kom, het OS X theme is gewoon het mooist![]()
..alleen ik gebruik niet het originele theme want ik heb de 'apple' naast de batterij weggehaald en die muis weggehaald, want die vond ik niet zo mooi. (sorry Amphora, maar de rest is wel mooi)
En nu vind ik mijn hele theme wel heel mooi,als iemand interesse heeft?
Weet iemand trouwens hoe je het trillen van de GSM kan uitzetten als je via bluetooth iets naar je PC kopieerd? Het geluid is uit te zetten door hem op stil te zetten, maar dan nog is het zwaar irritant. Ik heb ook geen idee hoe ik kan zorgen dat ik bestanden kan verwijderen zonder telkens op de telefoon op ja te moeten duwen. Iemand tips, ideeen?
Verwijderd
Hoe zitten jullie inmiddels in de geheugenkaartjes? ik wacht al weken op een 1 gig van sony ( want dat lijkt me het minimum als je de telefoon als mp3speler wil gebruiken), maar sony heeft zware leveringsproblemen.
Ik kan wel voor een paar euro meer een sandisk kopen. Zou er kwaliteitsverschil tussen deze 2 produkten zitten?
Ik kan wel voor een paar euro meer een sandisk kopen. Zou er kwaliteitsverschil tussen deze 2 produkten zitten?
Verwijderd
Hey leute,Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:24:
[...]
Fimware:R1A044
Provider: T-Mobile
Network search +/- 20 sec.
Crashes: 100+
heb ondertussen ook een "hoop" ervaring gekregen met het beestje, denk dan ook het een en ander te kunnen toevoegen aan jullie site.
Zoals:
- testen met betrekking tot het vinden van bugs
- MDR-ex71sl hoofdtelefoonmod.
Ik hoop dat we met elkaar ( mensen met bugs in de achtertuin) veel plezier en voornamelijk vertrouwen kunnen creeren in deze telefoon. Dit dmv een goede site met de juiste gegevens op te zetten.
Maar goed, het probleem was eigenlijk; ik kan de knop van registreren niet vinden op jullie?
Heb je daar een linkje, uitleg voor of mis je die knop nog?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:18 ]
Verwijderd
ja idd dat vond ik juist superVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:50:
[...]
Dit vindt ik eerder positief dan negatief![]()
Kun je tenminste ff snel een foto maken![]()
*tel uit broekzak*
*klepje open*
*foto maken*
*klepje dicht*
*tel in broekzak*
Dat is op zich wel handig, alleen kan je dus als je zelf naar de media speler gaat en hem op pauze zet daarna NIET minimaliseren. Dan moet je dus met het pijltje terug zeg maar de boel afsluiten en gaat ie niet verder waar je was. Je moet dus eerst aanzetten, dan minimaliseren en dan met de muziekknop op pauze zetten
Verwijderd
kep vorige week eingelijk mn 1gig binnen gekregen was eigenlijk bedoeld voor mn psp maar goed..Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:16:
Hoe zitten jullie inmiddels in de geheugenkaartjes? ik wacht al weken op een 1 gig van sony ( want dat lijkt me het minimum als je de telefoon als mp3speler wil gebruiken), maar sony heeft zware leveringsproblemen.
heb er wel meer dan n maand op moeten wachten
over filmpjes gesproken op je k750i dat vind ik nog wel bagger
je kan gewoon spoelen hoor, knuppeltje naar rechts duwen in de media player
werkt prima
Verwijderd
Dat is ook weer zoSick Nick schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:29:
Dat is op zich wel handig, alleen kan je dus als je zelf naar de media speler gaat en hem op pauze zet daarna NIET minimaliseren. Dan moet je dus met het pijltje terug zeg maar de boel afsluiten en gaat ie niet verder waar je was. Je moet dus eerst aanzetten, dan minimaliseren en dan met de muziekknop op pauze zetten
btw weet iemand al of je een playlist kunt maken voor de K750i (via de pc) of voor de PSP
@spoelen?
probleem is ik speel altijd clips vanuit "bestandsbeheer" beetje vreemd maar daar kun je blijkbaar niet spoelen..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:59 ]
Weet niet of het al gemeld was hier, maar de K750i is inmiddels via de webshop van Telfort te verkrijgen! Interessante prijzen ook.
Verwijderd
sorry ben wel bezig hierRoccoS schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:51:
Weet niet of het al gemeld was hier, maar de K750i is inmiddels via de webshop van Telfort te verkrijgen! Interessante prijzen ook.
ik voel me enorm genaait.. heb vorigeweek een 2jarig abo genomen voor 42euro permaand bij orange..
maar kom er vandaag achter dat je nu ook gewoon 1jarig kan nemen zonder bij te betalen
ok dit zul je altijd zien na een maand of wat.. maar na 1 week

Verwijderd
ik volg hier al een tijdje dit topic en ben zeker van plan dit toestel ook aan te schaffen,
maar desondanks de 'problemen' wacht ik nog even.
Nu vroeg ik me wel het volgende af, misschien is het niet de firmware die bepaalde problemen vertoond, maar de 'productieweek'?
Voor zover ik weet hebben jullie daar nog niet naar gekeken,
misschien eens handig om te vergelijken?
Nu vroeg ik me wel het volgende af, misschien is het niet de firmware die bepaalde problemen vertoond, maar de 'productieweek'?
Verwijderd
ik heb geen problemen met het toestel ja wel een keer grijsbeeld gehad tijdens fotomaken ook wel een keer gecrashed maar hoort er bijVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:06:
ik volg hier al een tijdje dit topic en ben zeker van plan dit toestel ook aan te schaffen,
Trouwens voor iedereen die klaagde dat de fotocamera niet goed werkte omdat de foto 2 sec. later genomen werd: Ik ben er net achter gekomen dat je eerst de knop 2 sec. half in moet drukken, dan focust hij en als hij daarmee klaar is klik je pas verder. Dan voorkom je dat ie de foto 2 sec later neemt als je net je camera weg haalt.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Weet iemand eigelijk al of er een versie van FMA uit is die wel 100% met de k750i werkt? De huidige versie snapt mijn k750i namelijk niet helemaal.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik zat net al te flippen dat ik opeens filmpjes niet meer fullscreen kon afspelen. Wat blijkt; dat kan alleen via de mediaplayer, als je via bestandsbeheer een filmpje afspeelt dan is er onder 'Meer' geen mogelijkheid om hem op volledig scherm te zetten. Wel vaag...Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:42:
[...]
Dat is ook weer zohopelijk is het iets voor een firmware update..
btw weet iemand al of je een playlist kunt maken voor de K750i (via de pc) of voor de PSP
@spoelen?ooooew idd haha weer wat geleerd
probleem is ik speel altijd clips vanuit "bestandsbeheer" beetje vreemd maar daar kun je blijkbaar niet spoelen..
En dat focussen... tja, als je dat nog niet door hebt. Iedereen die ooit een digitale camera heeft aangeraakt moet dat toch weten
[ Voor 11% gewijzigd door hershel op 02-06-2005 19:41 ]
Ik heb vorige week gewoon een Orange 32,50 afgesloten voor 1 jaar met bijna gratis toestel en 20% korting op maandelijkse belbundel.. (komt dus neer op €26 per maand).Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:05:
[...]
sorry ben wel bezig hiermaar moest ff kwijt
ik voel me enorm genaait.. heb vorigeweek een 2jarig abo genomen voor 42euro permaand bij orange..
maar kom er vandaag achter dat je nu ook gewoon 1jarig kan nemen zonder bij te betalen![]()
ok dit zul je altijd zien na een maand of wat.. maar na 1 weekals ik dat had geweten had ik m deze week gehaald inplaats van vorige..
Toch wel raar dat er zoveel klachten over waren.. Btw ik heb ook nog een digitaal toestel (HP 945 geloof ik) en daarmee hoeft het niet per se.sjakietrekhakie schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:40:
[...]
En dat focussen... tja, als je dat nog niet door hebt. Iedereen die ooit een digitale camera heeft aangeraakt moet dat toch weten
[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 02-06-2005 19:42 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Toekomstmuziek:
"it confirms that K750 and W800 firmware are interchangable"
Zou wel leuk zijn!
(bron: http://www.mobile-review....ve/index.php/t-28065.html)
"it confirms that K750 and W800 firmware are interchangable"
Zou wel leuk zijn!
(bron: http://www.mobile-review....ve/index.php/t-28065.html)
Gek als nog geen enkele developer een k750i heeft?MaDLiVe schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:37:
Weet iemand eigelijk al of er een versie van FMA uit is die wel 100% met de k750i werkt? De huidige versie snapt mijn k750i namelijk niet helemaal.
Zo gezegd, zo gedaan.
nou de sandisks zijn ook niet leverbaar hoor (1 gig) sony koopt zijn kaartjes gewoon in bij sandisk dus zijn hetzelfde...Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:16:
bij mnm computers is de sony zelfs goedkoper dan de sandisk maar volgens hun was voor beide geen levertijd beschikbaar.
en ik had filmpje van 220x 176 werkt gewoon hoor... ook langer dan 1 min geen prob
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Bij mij gaat het gewoon goed hoorVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:34:
[...]
over filmpjes gesproken op je k750i dat vind ik nog wel baggersowieso dat je niet clips kan draaien op 220x176 en als je clips heb kun je ze niet doorspoelen.. bij een van 1 min is dat niet zo boeiend maar iets van 20min wordt lastig moet je altijd van af het begin kijken.. en ja als je al een lange clip op je stick hebt begint ie na 1min te schokken.. (maar goed dat kan ook aan de compressie liggen) iemand anders nog ervaring mee?
Ik heb trouwens ook Mpegable en Nokia Converter oid geprobeerd, alleen kreeg me filmpjes niet zo 'mooi' als met pvAuthor..
wat een pech kerel... maar gelukkig kan je bij Orange om de 6 maanden een bundel omlaag gaan..Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:05:
[...]
sorry ben wel bezig hiermaar moest ff kwijt
maar kom er vandaag achter dat je nu ook gewoon 1jarig kan nemen zonder bij te betalen![]()
ok dit zul je altijd zien na een maand of wat.. maar na 1 weekals ik dat had geweten had ik m deze week gehaald inplaats van vorige..
dus, over 6 maanden moet je orange bellen en zeggen dat je een stap omlaag wil
De eerste 6 maanden (half jaar na aansluiting) = 42,50
daarna na 6 maanden (1 jaar na aansluiting) = 32,50
daarna na 6 maanden (ander half jaar na aansluiting) = 22,50
en na 6 maanden 2 = 12,50
(2 jaar na aansluiting, contract eigenlijk afgelopen.. beltegoed omzetten in prepaid)
Toch wel weer makkelijk van Orange.
vanpeltje
Verwijderd
?? heb je die ergens gedownload.. ben heel erg benieuwd namelijk.. bij mij hoor ik dan namelijk alleen geluid.. zie je donker paars beeld..Greetoz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:11:
[...]
en ik had filmpje van 220x 176 werkt gewoon hoor... ook langer dan 1 min geen prob
Off-topic ik weet het, maar weet iemand toevallig waar je old school (NES, SNES enzovoorts) ringtones kan vinden, in bij voorkeur MP3-formaat?
Ja dat zijn MIDI's, die zijn overal te vinden, maar dat vind ik niks.
Helaas zijn game MP3's gek genoeg toch moeilijker te vinden dan ik dacht.
Helaas zijn game MP3's gek genoeg toch moeilijker te vinden dan ik dacht.
haha de oldschool riedeltjes zijn toch gewoon midi bestanden? Zal nooit beter worden me dunkt!
Heb het toestel vanmiddag opgehaald, vroeg me af of er een "hotkey" is die toetsenblokkering gelijk in kan schakelen? Zie die optie niet zo snel in het menu terug komen?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
heb al eerder aangegeven dat ik zeer tevreden ben, maar hier toch nog wat gegevens:
netwerk: Orange
aankoopdatum: donderdag 19 mei (los gekocht voor mooi prijsje)
productieweek: 05W19 (week 19)
vastlopers: 0 (ja, jullie lezen echt NUL)
De firmware is uiteraard hetzelfde als die van jullie. Bluetooth staat bij mij altijd aan, sleepclock is actief en ik heb ook een screensaver erop.
op de doos staat ook nog het volgende: DPY 101 2834/30 R2A EN,NL
(is dit bij jullie hetzelfde, misshien belangrijk om te kijken of het dezelfde zendingen zijn)
Rare is wel dat ik bij mij in de winkel op 19 mei 5 stuks heb binnengekregen, 1 daarvan heeft enkele vastlopers gehad. De rest niet.
De firmware is uiteraard hetzelfde als die van jullie. Bluetooth staat bij mij altijd aan, sleepclock is actief en ik heb ook een screensaver erop.
(is dit bij jullie hetzelfde, misshien belangrijk om te kijken of het dezelfde zendingen zijn)
Rare is wel dat ik bij mij in de winkel op 19 mei 5 stuks heb binnengekregen, 1 daarvan heeft enkele vastlopers gehad. De rest niet.
Verwijderd
kep de zelfde code op de doosVIC_TOR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:10:
heb al eerder aangegeven dat ik zeer tevreden ben, maar hier toch nog wat gegevens:
ook orange bij belcompany gehaald was de eerste lichting die ze binne kregen..
enige verschil is dat bij mij 05W18 staat
* -> menu toch?ck2000nl schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:07:
Heb het toestel vanmiddag opgehaald, vroeg me af of er een "hotkey" is die toetsenblokkering gelijk in kan schakelen? Zie die optie niet zo snel in het menu terug komen?
Verwijderd
Volgens mij zijn ze idd nog niet leverbaar.. als iemand iets anders hoort ben ik daar erg benieuwd naar..Greetoz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:11:
[...]
nou de sandisks zijn ook niet leverbaar hoor (1 gig) sony koopt zijn kaartjes gewoon in bij sandisk dus zijn hetzelfde...
bij mnm computers is de sony zelfs goedkoper dan de sandisk maar volgens hun was voor beide geen levertijd beschikbaar.
Thanks man! En ikke maar steeds *-toets inhouden en afvragen waarom hij het niet doet 
*EDIT*
Is er een guide beschikbaar van hoe je filmpjes geschkt kunt maken voor de K750i?
*EDIT*

*EDIT*
Is er een guide beschikbaar van hoe je filmpjes geschkt kunt maken voor de K750i?
*EDIT*
[ Voor 36% gewijzigd door ck2000nl op 02-06-2005 21:57 ]
Verwijderd
Heej guys,
T630 bedankt! maar nu liever geen T630 meer: WAT EEN VERSCHIL!!
Heb zaterdag de 21ste ook de K750i aangeschaft (teminste ...:S...ik... k moet nog 3 jaartjes wachten voordat ik 18 ben dus ik heb me moeder lief aangekeken
) icm Orange 32,50 met butterfly enz.
Maar na een weekje gebruik kwamen bij mij ook de problemen opzetten; 1. iedereen op school wil em vasthouden en tennissen inc. leraar (die had um afgepakt
) 2. op het laatst +/- 20 vastlopers per DAG! Ben terug gegaan en heb een nieuwe meegekregen. Deze doet beter z'n werk, heb nu 2 vastloper in standby gehad en 3 reboots. Ik vind ook dat de telefoon niet super snel is maar misschien ligt dit ook aan software. Ik hoop dat de nieuwe firmware alles oplost 
Heb nu al beetje met java applicaties geklunst en kan nu lkkr msn'en (eMSN) en RSSOrbit werkt ook heel handig!:D maar nu de vraag of ik m'n K750 ook kan gebruiken als webcam! (via bluetooth/usb-kabel) De snelheid van het verzenden via bluetooth is bij mij 30-40 kb/sec. Lijkt me wel chill om te skypen via bluetooth headset en zo ff door de tuin wandelen met de k750
(heb uitgeprobeert wat het bereik is maar ik kon 70 meter van me pc af um nog besturen:D)
En er bestaan java applicaties waar je mee kan sms'en via gprs. (SMSSend20) Hoe zit dit? Hebben jullie andere sms progjes die goed werken?
T630 bedankt! maar nu liever geen T630 meer: WAT EEN VERSCHIL!!
Heb zaterdag de 21ste ook de K750i aangeschaft (teminste ...:S...ik... k moet nog 3 jaartjes wachten voordat ik 18 ben dus ik heb me moeder lief aangekeken
Maar na een weekje gebruik kwamen bij mij ook de problemen opzetten; 1. iedereen op school wil em vasthouden en tennissen inc. leraar (die had um afgepakt
Heb nu al beetje met java applicaties geklunst en kan nu lkkr msn'en (eMSN) en RSSOrbit werkt ook heel handig!:D maar nu de vraag of ik m'n K750 ook kan gebruiken als webcam! (via bluetooth/usb-kabel) De snelheid van het verzenden via bluetooth is bij mij 30-40 kb/sec. Lijkt me wel chill om te skypen via bluetooth headset en zo ff door de tuin wandelen met de k750
En er bestaan java applicaties waar je mee kan sms'en via gprs. (SMSSend20) Hoe zit dit? Hebben jullie andere sms progjes die goed werken?
Verwijderd
open batterijklepje, haal de batterij eruit, kijk met een scheel oog naar binnen op de sticker en op de 4e regel van beneden (excl. 'streepjescode') staat 05W18 <- week 18dragonzzzz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:36:
ehh.. hoe weet je uit welke week je toestel komt?!?!
Thnx!!!Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:04:
[...]
open batterijklepje, haal de batterij eruit, kijk met een scheel oog naar binnen op de sticker en op de 4e regel van beneden (excl. 'streepjescode') staat 05W18 <- week 18
uhmm 05W16 uhmm week 16.. iemand ook 1tje uit week 16?? of ben ik de 1ste
Heeft er al iemand iets vernomen van een lekker pre-paid pakketje?
Abbo nemen kan ik wel, wil het alleen niet, heb (nog) geen werk en ben dus ook nooit zeker of ik wel 20 euro per maand heb.
( nee, ben niet zó arm, heb ook andere dingen waar ik geld aan uitgeef! )
Los is ie me iets te duur.. Maar valt wel te overwegen. Het is een erg mooi toestel. Heb er vanmiddag op mijn stage mee mogen spellen, super! Ben toen meteen naar de laagste prijs gaan zoeken zonder abbo, kom geen prepaid tegen. Los ie rond de 320 euro.
Dus als iemand iets weet van een pre-paid pakket of een winkel waar ie onder de 280 euro zakt als los toestel hoor ik het graag!
Abbo nemen kan ik wel, wil het alleen niet, heb (nog) geen werk en ben dus ook nooit zeker of ik wel 20 euro per maand heb.
Los is ie me iets te duur.. Maar valt wel te overwegen. Het is een erg mooi toestel. Heb er vanmiddag op mijn stage mee mogen spellen, super! Ben toen meteen naar de laagste prijs gaan zoeken zonder abbo, kom geen prepaid tegen. Los ie rond de 320 euro.
Dus als iemand iets weet van een pre-paid pakket of een winkel waar ie onder de 280 euro zakt als los toestel hoor ik het graag!
Verwijderd
Bij de T630 kwamen er na ongeveer een jaar prepaid pakketten (iedereen liep er daarna ook mee) Ik neem aan dat je de K750i niet icm prepaid kan kopen teminste niet bij winkels zoals belcompany. Misschien webshops maar ik zie ook zelden webshops die prepaids aanbieden laatstaan de K750i!endless schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:08:
Heeft er al iemand iets vernomen van een lekker pre-paid pakketje?
Ik denk dat je voor een prepay uitvoering lang kunt wachten, volgens mij is de K700 nog niet eens in prepay uitvoering beschikbaar?
eMSN?? waar haal je dat vandaan ?:PVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:59:
knip
Heb nu al beetje met java applicaties geklunst en kan nu lkkr msn'en (eMSN) en RSSOrbit werkt ook heel handig!:D maar nu de vraag of ik m'n K750 ook kan gebruiken als webcam! (via bluetooth/usb-kabel) De snelheid van het verzenden via bluetooth is bij mij 30-40 kb/sec. Lijkt me wel chill om te skypen via bluetooth headset en zo ff door de tuin wandelen met de k750(heb uitgeprobeert wat het bereik is maar ik kon 70 meter van me pc af um nog besturen:D)
Verwijderd
http://www.getjar.com/products/603/eMSN Is trouwens best goede site! Heb RSSOrbit nu zo ver gekregen dat ik dit forum in me bed via gprs kan bijhouden!
Verwijderd
ik tikte vandaag trouwens perongeluk http://k750i.net/ in... en waarempel ... sinds gister staat deze site online! (wel een brakkig taaltje, kan wel op engels maar dan heb je alleen het menu in het engels maar daar zullen ze nog wel mee aan het sleutelen zijn
)
Volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen..ck2000nl schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:15:
volgens mij is de K700 nog niet eens in prepay uitvoering beschikbaar?
Niet dus.. =/
Naja, dan maar voorlopig een K500 ofzo
Morgen verder zoeken in ieder geval!
[ Voor 16% gewijzigd door endless op 02-06-2005 22:50 ]
Verwijderd
je kijkt toch wel op de telefoon zelf he?dragonzzzz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:08:
[...]
Thnx!!!
uhmm 05W16 uhmm week 16.. iemand ook 1tje uit week 16?? of ben ik de 1ste
Daar staan me toch een paar leuke wallpapers (kies TAPETI / POZADI )Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:38:
ik tikte vandaag trouwens perongeluk http://k750i.net/ in... en waarempel ... sinds gister staat deze site online! (wel een brakkig taaltje, kan wel op engels maar dan heb je alleen het menu in het engels maar daar zullen ze nog wel mee aan het sleutelen zijn)
om van the smullen
Verwijderd
http://img96.echo.cx/my.php?image=dsc001411pk.jpg
http://img96.echo.cx/my.php?image=dsc001420xd.jpg
http://img96.echo.cx/my.php?image=dsc001406wd.jpg
geen optimaal gemaakte foto's enzo, maar panorama en macro is toch
http://img96.echo.cx/my.php?image=dsc001420xd.jpg
http://img96.echo.cx/my.php?image=dsc001406wd.jpg
geen optimaal gemaakte foto's enzo, maar panorama en macro is toch
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 23:19 ]
ik heb een klein verzoekje:
ik kan mijn pc niet als handsfree kiezen in het bluetooth menu. Ik dacht eerst dat het voor iedereen zo was, maar nu schijnen sommige mensen het wel te kunnen. Dat is ook wel normaal, want elke SE toestel met bluetooth kan het. Zo kan je bijvoorbeeld het geluid overschakelen naar de speakers van de pc tijdens een gesprek.
Kan iemand dit voor mij testen? Gewoon naar bluetooth gaan, handsfree, en dan nieuw (als je pc er nog niet tussen staat) en kijken of je pc tevoorschijn komt.
Bij mij vind hij enkel de HBH-35 headset. De pc ziet hij gewoonweg niet als een handsfree device terwijl dit wel zou moeten. (Met een T610 en K700 lukt het wel)
Heb ik dan eindelijk mijn eerste en tevens grote BUG gevonden?
ik kan mijn pc niet als handsfree kiezen in het bluetooth menu. Ik dacht eerst dat het voor iedereen zo was, maar nu schijnen sommige mensen het wel te kunnen. Dat is ook wel normaal, want elke SE toestel met bluetooth kan het. Zo kan je bijvoorbeeld het geluid overschakelen naar de speakers van de pc tijdens een gesprek.
Kan iemand dit voor mij testen? Gewoon naar bluetooth gaan, handsfree, en dan nieuw (als je pc er nog niet tussen staat) en kijken of je pc tevoorschijn komt.
Bij mij vind hij enkel de HBH-35 headset. De pc ziet hij gewoonweg niet als een handsfree device terwijl dit wel zou moeten. (Met een T610 en K700 lukt het wel)
ow okayVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:47:
[...]
je kijkt toch wel op de telefoon zelf he?en niet op de batterij.. daarstaat bij mij namelijk ook W16 op..
Verwijderd
ah ok hmm, heb geen idee wat het voor gevolgen zou kunnen hebben tho.. die W16,17,18,19,etc..dragonzzzz schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:42:
[...]
ow okayop mn batterij en phone staat W16 :Pterwijl ik heb vorige week had gehaald:Phaha
Verwijderd
hm zou wel vet zijn als dat werkt idd..VIC_TOR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:30:
ik kijk nu.. maar moet ik dan servicelijst klikken? als ik dat doe gaat ie zoeken maar duurt n eeuwgheid
probeer dan om te kijken of je de pc als handsfree kan instellen. gewoon bij de handsfree submenu (in bluetooth) en dan zoeken
Verwijderd
Ik klik op mijn handsfree,nieuwe handsfree zoeken en jaa hoor me pc staat er:) Geen bug bij mij dusVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:53:
[...]
hm zou wel vet zijn als dat werkt idd..
ik kijk nu.. maar moet ik dan servicelijst klikken? als ik dat doe gaat ie zoeken maar duurt n eeuwgheid
Maaaar eenmaal verbonden verbreekt hij gelijk de verbinding weer,altijd toestaan heb ik gedaan,maar verbind ik hem,hoor ik 2 sec later pling verbinding verbroken
Ik vind toch de Bluetooth verbinding erg onstabiel,met me JABRA 200 heb ik sinds kort ook steeds verbinding verbroken,en dan opeens weer verbonden.(gebruik zolang de headset wel tot ie bugvrij is)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 00:14 ]
Dit topic is gesloten.