Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.052 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 126824 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:46:
[...]

Heb destijds ook m'n Nokia headset gemod, dus ging dat bij deze ook maar eens proberen. Had nog een setje ex71 dopjes in de la liggen. Dus daar de schaar maar in gezet :P, alles zorgvuldig gesoldeerd en weer in elkaar gezet.

Alles werkt naar behoren, deze mod is absoluut een must have voor de mp3/mobiel combinatie.

Helaas ben ik ondertussen 1 dopje in de AH kwijtgeraakt (zoals te zien op foto), kan ik hier aankomen? Heeft iemand er hier heel toevallig nog een paar van liggen?

Tip: doe een klein beetje secondenlijm tussen de oorziting en dop.

[afbeelding]
Kan je misschien even laten zien hoe je het binnen dat blokje hebt gesoldeerd?
Ik heb nog nooit gesoldeerd, maar wil toch wel erg graag die ex71 doppies erop gaan zetten.

Verder ga ik eerst eens een superfijne soldeerbout/pen kopen.

Tips over solderen hoor ik ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:46:
[...]

Er zijn ook gepatchte Widcomm drivers, die zonder licentie werken ;)
Bij mij werkt dat goed, maar ik heb wel een andere BT dongle, die origineel met Widcomm drivers werkt.
Ik geloof niet dat er iets aan die BT dongle verandert, je hebt alleen last van drivers die je niet zomaar weg krijgt.
Hmm, ik wist niet zeker of ik die gepatchte driverset hier kon vermelden, maar aangezien jij dit al gedaan hebt wil ik jullie bij deze ook even doorverwijzen naar DIT forum. Hier vind je o.a. installatie instructies voor deze drivers en veel nuttige info.

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 01-06-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115165

Skillz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:48:
[...]

Ik heb nog nooit gesoldeerd, maar wil toch wel erg graag die ex71 doppies erop gaan zetten.

Ik zou juist zo'n 3,5 Jack plug eraan maken, want dan verneuk je je oordopjes ook niet. ik wil ook graag zo'n plug eraan maken, maar ik kan, of heb nog nooit gesoldeerd. (ook) tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
BeVeBe schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:40:
Hey,

Nieuw hier, en trotse bezitter van de K750i..
Nu heb ik zoon beetje hele forum doorzitten spitten in de hoop dat iemand wel een tip had om
die irri snelkoppeling van je buroblad te verwijderen..(bedoel de snelkoppeling van Sony Ericsson File Manager)

Hoop dat iemand een nuttige tip heeft..

Groet BeVeBe
De desktop cleanup wizard van windows...
Die kun je vinden bij de eigenschappen van je desktop.

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145754

In dit topic moet ie dus staan...

Kwil de K750i met een Orange abbo. Wie heeft de beste aanbieding. Ik Kan niet NOG langer wachten. Mijn huidige abbo (Hi) loopt af dus kwil weer eens iets anders (lees goedkopers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Thijssie909 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:35:
[...]

De desktop cleanup wizard van windows...
Die kun je vinden bij de eigenschappen van je desktop.
Dit werkt niet krijg je een fout!.. had ik zelf al getest trouwens,
maar zal eens gaan proberen met TweakUi Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
Skillz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:48:

Ook ik heb eerder aangegeven dat ik dat ook graag zou willen zien.

Misschien samen met een korte how-to van het hele proces :). Aangezien mijn EX71SL's toch bijna half dood zijn (kabel kapot, geen breuk -> zie hier) en mijn Sharp's er ook bijna aankomen, durf ik 't wel aan :9.

Maar dan wel met een how-to en wat tips.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
Anoniem: 145754 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:02:

Kwil de K750i met een Orange abbo. Wie heeft de beste aanbieding. Ik Kan niet NOG langer wachten. Mijn huidige abbo (Hi) loopt af dus kwil weer eens iets anders (lees goedkopers)
voor dit soort vragen kun je best zelf wat zoekwerk verrichten op www.telecomvergelijker.nl ofzo. Dit topic is voor problemen m.b.t. het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 145754 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:02:

Ik ben juist van Orange naar Hi overgestapt met de K750i omdat ik vond dat Hi goedkoper was.. bellen en smsen uit 1 bundel (16 c/m en 8 cent per sms met Hi 20) bij Orange is het veel duurder.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

Het programma Hotwiewer om hotmail te bekijken werkt niet bij mij.. kan geen connectie met de server krijgen. iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

vanpeltje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:33:
[...]

Ik ben juist van Orange naar Hi overgestapt met de K750i omdat ik vond dat Hi goedkoper was.. bellen en smsen uit 1 bundel (16 c/m en 8 cent per sms met Hi 20) bij Orange is het veel duurder.
Ook als je een Orange 32,50 neemt voor 12 maanden :9 ??
Toestel kost dan nog geen 50 euro !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Jaja, maar het bellen bij orange is vele malen duurder.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092

Anoniem: 126824 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:46:
[...]

Heb destijds ook m'n Nokia headset gemod, dus ging dat bij deze ook maar eens proberen. Had nog een setje ex71 dopjes in de la liggen. Dus daar de schaar maar in gezet :P, alles zorgvuldig gesoldeerd en weer in elkaar gezet.

Alles werkt naar behoren, deze mod is absoluut een must have voor de mp3/mobiel combinatie.

Helaas ben ik ondertussen 1 dopje in de AH kwijtgeraakt (zoals te zien op foto), kan ik hier aankomen? Heeft iemand er hier heel toevallig nog een paar van liggen?

Tip: doe een klein beetje secondenlijm tussen de oorziting en dop.

[afbeelding]
Als je Sony mailt met de mededeling dat het dopje eraf is gevallen sturen ze vast wel een nieuwe. Heb ook vaak gehoord dat Sony als je een mailtje stuurt nieuwe schroefjes stuurt voor je MD speler als die eruit zijn dus misschien hierbij ook wel. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Iemand ervaring met de "SanDisk Memorystick Duo PRO 512 MB" Zie regelmatig meldingen dat deze niet zou werken met P800/P900. Met K750 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

Is het mogelijk dat iemand de standaard themes post, aangezien ik ze kwijt ben na een harde reset?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

kevin33 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:45:
Is het mogelijk dat iemand de standaard themes post, aangezien ik ze kwijt ben na een harde reset?
Hoe doe je een harde reset :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 97092 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Als je Sony mailt met de mededeling dat het dopje eraf is gevallen sturen ze vast wel een nieuwe. Heb ook vaak gehoord dat Sony als je een mailtje stuurt nieuwe schroefjes stuurt voor je MD speler als die eruit zijn dus misschien hierbij ook wel. Succes! :)
Haha echt? Ik heb namelijk nog 1 schroefje vastzitten van de vier ;)
Mja binnenkort nieuwe telefoon (W800 of SPV M500) dus heb ik geen MD meer nodig

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Anoniem: 145780 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:40:
Iemand ervaring met de "SanDisk Memorystick Duo PRO 512 MB" Zie regelmatig meldingen dat deze niet zou werken met P800/P900. Met K750 wel?
Die zou wel moeten werken ja. Die werkt niet met de p800/p900 omdat die geen Pro ondersteunen. Alleen de duo, en die gaat maar tot 128MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:29

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 145780 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:40:
Werkt bij mij perfect (de gaming versie=groen kleurtje)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

De harde reset kun je op meerdere manieren doen,

* Hard op de grond gooien *
* Instellingen, fabrieksinstelling, alles resetten ( en dan ben je alles kwijt ) na 2 minuutjes werkt het weer.

* ( op eigen risico! )

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09

Sick Nick

Drop the top!

Amphora schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:06:
[...]

Werkt bij mij perfect (de gaming versie=groen kleurtje)
Hier doet die het ook prima, maar dan de gewone versie, een blauw kleurtje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 22:31
Woei. Heb eindelijk voor elkaar gekregen dat ik e-mails kan verzenden met mijn eigen pop3 adres. Heb de vertificatie uitgezet bij datacomm. van mij orange world account die onder instellingen te vinden is (standaard stond vertificatie op PAP, wat dat ook mag wezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 16:45
Ik ga waarschijnlijk een Telfort 200 abo tje afsluiten maar ik heb nog ff een vraag:

Ik heb nu nog telfort prepay, kan ik dat laten omzetten naar een abo en dus m'n huidige simkaart
(en dus tel. nr.) houden of moet ik dan een nieuwe sim?

En als ik m'n eige sim kan houden krijg je dan nog iets van korting ofso?? :P

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 08:15
'k ben er bang voor dat je een nieuwe SIM nodig hebt. Dit zou alleen maar voordelig kunnen zijn omdat de tegenwoordige SIMS 64-bit zijn volgens mij en de verouderde 32-bits.

Je nummer kan je normaal wel behouden als je van abbo naar abbo gaat (en alleen provider wisselt) maar ik weet nie hoe dat gaat als je nu pre-paid hebt... Volgens mij zit het nummer in het kaartje vast :s

'k heb zelf ook al tijdje een Telfort 200 abbootje, en kan je wel vertellen dat met mijn SIM het opstarten (voordat hij het netwerk heeft gevonden) ca. 30/35 seconde duurt....

Met een nieuw Vodafone kaartje duurt het ongeveer 5/10 seconde.

[ Voor 25% gewijzigd door -Leon- op 01-06-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
-Leon- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:03:
'k ben er bang voor dat je een nieuwe SIM nodig hebt. Dit zou alleen maar voordelig kunnen zijn omdat de tegenwoordige SIMS 64-bit zijn volgens mij en de verouderde 32-bits.

Je nummer kan je normaal wel behouden als je van abbo naar abbo gaat (en alleen provider wisselt) maar ik weet nie hoe dat gaat als je nu pre-paid hebt... Volgens mij zit het nummer in het kaartje vast :s

'k heb zelf ook al tijdje een Telfort 200 abbootje, en kan je wel vertellen dat met mijn SIM het opstarten (voordat hij het netwerk heeft gevonden) ca. 30/35 seconde duurt....

Met een nieuw Vodafone kaartje duurt het ongeveer 5/10 seconde.
Je kan een SIM wissel doen veronderstel ik. Weet ik niet 100% zeker, maar hier heb ik dat gedaan (KPN MobielPlus abbo, dat wel), maar ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon een nieuwe SIM kan aanvragen (meestal heet het iets van SIM wissel). Bij je provider wordt je telefoonnummer dan gelinkt naar een ander SIM " nummer ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 16:45
Ik heb het al gevonden!

"Overstappen via Telfort

Overstappen van Prepay van Telfort naar een abonnement van Telfort kunt u eenvoudig telefonisch regelen via de klantenservice, online via de Telfort website, of bezoek één van de Winkels van Telfort.

Bij overstappen via Telfort gelden géén aanbiedingen voor telefoons. U kunt wel gebruik maken van aanbiedingen met aantrekkelijke kortingen op het abonnement. U behoudt uw huidige simkaart, telefoonnummer en overgebleven beltegoed (tot € 20)."

Toch bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145691

Anoniem: 145691 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:40:
Gebruik de SE P910i met Pro Duo Memory Stick zakelijk en wil de K750i voor privé aanschaffen. Kan de data op de Pro Duo (gemaakt in de 910i) probleemloos in de K750i gebruikt worden?
Iemand die hier ervaring mee heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 145691 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:23:
[...]
Iemand die hier ervaring mee heeft???
~
Welke data bedoel je?
Want de K750i maakt gebruik van de standaar mappenstructuur van Sony, die niet altijd even logisch in elkaar zit.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 99803 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:52:
Het programma Hotwiewer om hotmail te bekijken werkt niet bij mij.. kan geen connectie met de server krijgen. iemand tips ?
Zoals ik al eerder in dit forum heb aangegeven!!!

HET KAN ALLEEN ALS JE HOTMAIL PLUS HEBT want dan alleen kan je met pop op je hotmail... (slimme zet van hotmail) dus dan werkt ook alleen die Hotviewer.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145691

Shiver23 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:29:
[...]
~
Welke data bedoel je?
Want de K750i maakt gebruik van de standaar mappenstructuur van Sony, die niet altijd even logisch in elkaar zit.
Foto's, mp3.
Eventueel agenda items, contactpersonen enz. als die tenminste op de memory stick terechtkomen?
(Ben niet z'on technicus op dat gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 145691 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:09:
[...]

Foto's, mp3.
Eventueel agenda items, contactpersonen enz. als die tenminste op de memory stick terechtkomen?
(Ben niet z'on technicus op dat gebied).
Foto's en mp3 neem ik aan van wel. Ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Agenda-items, contactpersonene enz. worden op het geheugen van de telefoon opgeslagen en zijn dan ook niet via geheugenkaart overdraagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 15-06 15:09
Ik ga 'm omruilen. The Phone House weet inmiddels dat er veel van de 1e lichting mis zijn, en de nieuwe lichting komt eraan. Hij weet niet zeker of die anders is, maar goede zaak dat ik 't mag proberen. Wel typisch dat 'ie ALLES wil omruilen, normaal is ruilen van alleen de body wel voldoende. Maar zo sluit je wel een batterij probleem oid uit, dus ik ben voor! \o/! Nu afwachten wanneer ze ze weer krijgen.

Hij hoefde ook nauwelijks te weten hoe/wat, ik riep letterlijk dat 'ie binnen een week meedere malen is vastgelopen, en dat was genoeg. Als de vastlopers nou niet in stand-by waren geweest, was 't nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Is er toevallig al een firmware revisie indexje gemaakt? Ik heb namelijk nog nooit vastlopers gehad in de 5 dagen dat ik hem al heb.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:53:
Is er toevallig al een firmware revisie indexje gemaakt? Ik heb namelijk nog nooit vastlopers gehad in de 5 dagen dat ik hem al heb.
Wat voor index wil je? Er is volgens mij nog maar 1 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

Ik neem aan dat het niet mogelijk is om de map structuur aan te passen van mn K750i
ik gebruik namelijk een en de zelfde (1gb) memorystick voor mn K750i en mn PSP..

foto's die ik gemaakt heb met mn k750i kun je direct terug kijken op je PSP alleen muziek etc niet
in de PSP is sowieso niks aan te passen :( maar ik dacht wie weet is de muziek met een trucje te linken naar de music map van de PSP..

ik bedenk me wel net dat de PSP playlist's ondersteund ik zal ns kijken of ik misschien de root in de list kan aanpassen naar de mappen van de K750i :)

laten we hopen dat er een firmware update komt voor een van de twee zodat ze wat beter te combineren zijn qua Design passen ze in iedergeval al goed samen :D (K750i en PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 86372 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:05:
Ik neem aan dat het niet mogelijk is om de map structuur aan te passen van mn K750i
ik gebruik namelijk een en de zelfde (1gb) memorystick voor mn K750i en mn PSP..

foto's die ik gemaakt heb met mn k750i kun je direct terug kijken op je PSP alleen muziek etc niet
in de PSP is sowieso niks aan te passen :( maar ik dacht wie weet is de muziek met een trucje te linken naar de music map van de PSP..

ik bedenk me wel net dat de PSP playlist's ondersteund ik zal ns kijken of ik misschien de root in de list kan aanpassen naar de mappen van de K750i :)

laten we hopen dat er een firmware update komt voor een van de twee zodat ze wat beter te combineren zijn qua Design passen ze in iedergeval al goed samen :D (K750i en PSP)
Daarom heb ik ook mijn S700 verkocht. K750 past beter bij mijn PSP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145712

weet iemand al de exacte datum van de nieuwe firmware release. Ik hoor verschillende verhalen; van begin deze week tot eind volgende week. Ik heb ondertussen de 750 even terug in de doos gedaan en de 6100 weer in gebruik genomen. Met al die vastlopers vind ik het niet eens prettig meer om hem te gebruiken....lang gewacht op dit toestel, dus ik hoop dat de firmware uitkomst biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
ik wacht nog steeds... (grr, gsm.nl, nu is het toestel binnen, wachten ze op goedkeuring van de provider, of dat sinds 2 mei toen ik hem bestelde niet kon! :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 145712 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:14:
weet iemand al de exacte datum van de nieuwe firmware release. Ik hoor verschillende verhalen; van begin deze week tot eind volgende week. Ik heb ondertussen de 750 even terug in de doos gedaan en de 6100 weer in gebruik genomen. Met al die vastlopers vind ik het niet eens prettig meer om hem te gebruiken....lang gewacht op dit toestel, dus ik hoop dat de firmware uitkomst biedt.
Niemand weet een datum, zelfs SE niet,als ik dit forum zo mag geloven. Het zo "snel" moeten zijn, maarja.. ik twijfel ook of ik m'n 6310i er weer bij pak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
wessel99 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:18:
ik wacht nog steeds... (grr, gsm.nl, nu is het toestel binnen, wachten ze op goedkeuring van de provider, of dat sinds 2 mei toen ik hem bestelde niet kon! :()
Waarom loop je niet gewoon een winkel binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824

Tja, jongens ben ook weer terug op m'n 6230. Ben het helemaal beu! Wilde wat foto's maken voor de hoofdtelefoonmod.van de ex71, nou hijs 5 x vastgelopen.

Ben vorige week donderdag terug geweest met het beestje. Nee, ik kon hem niet ruilen want hij zag samen met z'n manager een krasje op het scherm. Nou serieus, niks te zien. Ja een inieminie pikkie, maar dat was al genoeg om hem niet te ruilen. Ja, mocht €50 bijleggen, kon ik em ruilen.

Half uur staan lullen, drukker in de winkel, een hoop herrie van mij, ja hoor hij zou wel even kijken of ie nog iets had liggen. Ik blij, 5 min. later kwam ie terug en zei; sorry we hebben net de laatste verkocht. Zaadje, heel fijn.

Nu maar wachten op nieuwe firmware, heb door al dit gezeik al bijna geen zin meer om met het gehele ding rond te lopen. Maar je, ze zeggen weleens: de aanhouder wint! Hope so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135440

kevin33 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:20:
De harde reset kun je op meerdere manieren doen,

* Hard op de grond gooien *
* Instellingen, fabrieksinstelling, alles resetten ( en dan ben je alles kwijt ) na 2 minuutjes werkt het weer.

* ( op eigen risico! )
Ben je dan ook doe achterlijke links kwijt die er nu bij zitten? En die beveiligde bestanden? En hoe reset je hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:51:
Tja, jongens ben ook weer terug op m'n 6230. Ben het helemaal beu! Wilde wat foto's maken voor de hoofdtelefoonmod.van de ex71, nou hijs 5 x vastgelopen.

Ben vorige week donderdag terug geweest met het beestje. Nee, ik kon hem niet ruilen want hij zag samen met z'n manager een krasje op het scherm. Nou serieus, niks te zien. Ja een inieminie pikkie, maar dat was al genoeg om hem niet te ruilen. Ja, mocht €50 bijleggen, kon ik em ruilen.

Half uur staan lullen, drukker in de winkel, een hoop herrie van mij, ja hoor hij zou wel even kijken of ie nog iets had liggen. Ik blij, 5 min. later kwam ie terug en zei; sorry we hebben net de laatste verkocht. Zaadje, heel fijn.

Nu maar wachten op nieuwe firmware, heb door al dit gezeik al bijna geen zin meer om met het gehele ding rond te lopen. Maar je, ze zeggen weleens: de aanhouder wint! Hope so.
...snap precies wat je bedoelt. Het zou gewoon hartstikke leuk moeten zijn om een nieuw speeltje te kopen/krijgen, maar op deze manier erger ik me dood. Ik heb hem dus echt weg moeten leggen, voordat ik tegen de muur gooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 126824 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:51:
Toch blijft 't vreemd dat tijdens 't maken van een paar foto's het ene toestel dus 5x crashed, de mijne eens in de paar dagen, en een andere helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Nou, mailtje van Telecom4u.nl gehad: levertijd is week 23, volgende week dus....mag onderhand ook wel keer....

Wordt nu eerlijk gezegd wel een beetje huiverig. Als ik lees dat mensen hem gewoon terug in de doos gedaan hebben omdat er niet mee te werken valt vanwege de vastlopers...

Heb zo links en rechts hier al wel wat gelezen over bluetooth carkits, maar 't is me niet echt duidelijk of dat nou ook echt goed werkt icm de K750i. Heb zelf de Parrot CK3000 en zou wel 's willen weten hoe de kwaliteit is en of hij dan ook vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Anoniem: 135440 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:56:
[...]

Ben je dan ook doe achterlijke links kwijt die er nu bij zitten? En die beveiligde bestanden? En hoe reset je hem dan?
Die achterlijke links erger ik me ook kapot aan. Vooral die als je naar 'afbeeldingen' gaat. Ik wil die shit helemaal niet. Ik heb wel al gemerkt dat beveiligde bestanden, bestanden zijn die ergens ingesteld staan. Even goed zoeken, maar als je ze allemaal uitzet kun je ze wel weghalen.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Elect schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:20:
Die achterlijke links erger ik me ook kapot aan. Vooral die als je naar 'afbeeldingen' gaat. Ik wil die shit helemaal niet. Ik heb wel al gemerkt dat beveiligde bestanden, bestanden zijn die ergens ingesteld staan. Even goed zoeken, maar als je ze allemaal uitzet kun je ze wel weghalen.
Hoe bedoel je dat precies? Ik wil er ook graag vanaf! Heb je een voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ff misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen de D750i, de K750i en de W800. Krijg je bij de W800 echt veel mooier geluid, omdat het een walkman editie is of zit het verschil er alleen in dat je bij de W800 een 512 mb memorystick krijgt en een andere kleur heeft?
En het verschil tussen de D750i en K750i?
Ik wil nl een nieuwe phone kopen, maar ik vraag me af of ik niet liever kan w8en totdat de W800 uitkomt (ga trouwens pas eind augustus een nieuwe phone kopen).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824

ja baal d'r ook ontzettend van. Heb em al vanaf 20 mei, hij is tot dusver zo'n 150 x vastgelopen.

1 x is heeft ie 2 dagen achter elkaar perfect gefunctioneerd. Helaas na het opladen en gegevens uitwisselen met m'n laptop was het weer een groot fiasco.

D11R, jij hebt dus ook veel problemen met het hele beestje, zo ja, wat heb je allemaal al geprobeerd? BTW zijn er meer met zoveel vastlopers?? HIER MELDEN!! :D

Was er nu een nieuw fora gestart mbt firmware en bugs voor K750i, ga ik daar wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
ascent schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:29:
[...]

Waarom loop je niet gewoon een winkel binnen ?
Omdat ik een contract heb ondertekend en dus niet wil dat ik straks 2 abbo's naast elkaar heb lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
ascent schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:23:
[...]

Hoe bedoel je dat precies? Ik wil er ook graag vanaf! Heb je een voorbeeld?
Er zijn een aantal ringtones die ik niet kon weghalen, maar het bleek dat de wekker bijvoorbeeld 1 ringtone daarvan had ingesteld. En zodra die veranderd was kon ik de beveiligde ringtone ineens wel weghalen.. Ik ben zelf ook nog op jacht waar ze allemaal staan, maar ik heb al een deel. Nu die linkjes nog.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:29:
ja baal d'r ook ontzettend van. Heb em al vanaf 20 mei, hij is tot dusver zo'n 150 x vastgelopen.

1 x is heeft ie 2 dagen achter elkaar perfect gefunctioneerd. Helaas na het opladen en gegevens uitwisselen met m'n laptop was het weer een groot fiasco.

D11R, jij hebt dus ook veel problemen met het hele beestje, zo ja, wat heb je allemaal al geprobeerd? BTW zijn er meer met zoveel vastlopers?? HIER MELDEN!! :D

Was er nu een nieuw fora gestart mbt firmware en bugs voor K750i, ga ik daar wel in?
ik ben dus echt gestopt met tellen...is mijn derde toestel op 1 week tijd, dus dat ruilen, zie ik ook niet zitten.. ik heb de mem-stick geformateerd, de factory settings restored, alles in de originele status gelaten (dus echt out of the box...niks ringtones o.i.d.), klok uitgezet, aan de lader,,,,ik laat het er maar bij zitten. Ik wacht nog een paar dagen, op de firmware, en als dit niet de ergste problemen oplost (ophangen) dan ruil ik hem in voor een ander toestel. Ik heb immers niets aan een toestel dat het af en toe doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Ik ben ook van plan deze GSM te kopen. Maar misschien is het verstandiger om nog even te wachten tot er een firmware is die alle problemen oplost. Ik heb zelf geen zin om mijn GSM uit frustratie tegen de muur te smijten ;)

Weet trouwens iemand een webshop dicht bij de Belgische grens? In België zijn ze nog niet leverbaar/erg duur. Maar ik wil mijn GSM wel gemakkelijk kunnen inruilen bij problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hop, en weer vast, 2e keer vandaag. Dat maakt 't totaal op 3 in standby, 4 totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142659

http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=896

Is dit wel een beetje een goede aanbieding? Of is 't gewoon "naaierij"?
In de shopsurvey komt GSMStunter.nl er niet echt goed uit, volgens de afbeeldingen. Maar in de laatste reacties is niet veel 'gezeur' te vinden... Bij sommigen ook weer wel. Het komt er op neer dat het grootste deel wel tevreden is, maar een ander deel ook weer niet. Vooral de dienstverlening en verzending.

En hoe zit het met die cashback van 72 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
vanpeltje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:19:
[...]

Ik heb zo vaak geprobeerd om hotmail te checken via mn telefoon, maar dat lukt op geen enkele manier.. dat komt omdat hotmail geen pop ondersteunt.. daarvoor zou je Hotmail Plus moeten nemen.. (geldt ook voor de programmaatjes die beweren je hotmail te kunnen ophalen op je telefoon)
het dichtste waar ik ooit bij kwam is http://mobile.msn.com d8 ik
Mmz, is dat zeker? Hotmailadressen die voor 2004 nog nooit in Outlook zijn uitgelezen, kunnen dat nu inderdaad niet meer. Maar mijn adres stamt uit 1994 en heb eens met outlook gewerkt toen en ik kan nu prima mijn (altijd al) gratis hotmailadres met Outlook te beheren. Kennelijk heb ik meer rechten met mijn adres en geeft dit wellicht de mogelijkheid om ook via de telefoon te emailen. Alleen vrees ik dat hotmail niet aan IMAP4 of directe POP-servers doet.... Outlook herkent immers het (at)hotmail.com en vult dan automatisch het http adres in.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

ik heb mijn k750i zelfs moeten terug sturen naar de fabrikant camera functie werkte bagger :S zowel verticale als horzintale strepen in beeld je zag ze ook terug op de foto's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 103829 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:40:
ik heb mijn k750i zelfs moeten terug sturen naar de fabrikant camera functie werkte bagger :S zowel verticale als horzintale strepen in beeld je zag ze ook terug op de foto's :(
Overdag, of alleen bij slecht licht? Dat laatste is wel enigszins normaal geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

ascent schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:42:
[...]

Overdag, of alleen bij slecht licht? Dat laatste is wel enigszins normaal geloof ik
beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Anoniem: 103829 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:40:
Ja, en wat doet de fabrikant. Die pleuren het ding in de vuilnisbak en sturen jou een nieuwe op (alsof ze dat bij de winkel waar je hem gekocht hebt niet konden doen). Die dingen kosten echt geen drol om te maken. 40 euro of zo en ze verkopen ze voor 400.
Paar jaar terug probleem gehad met m'n nokia (toen nog een 3210), naar het nokia distributiecentrum gereden en kreeg meteen een splinternieuwe mee.

Toevallig gister ook een K750i besteld, maandag hopelijk binnen. Nu maar hopen dat ik zo'n versie heb zonder problemen. Gewoon niet normaal dat dat zoveel verschilt bij hetzelfde model.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RobbieB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:54:
[...]

Ja, en wat doet de fabrikant. Die pleuren het ding in de vuilnisbak en sturen jou een nieuwe op (alsof ze dat bij de winkel waar je hem gekocht hebt niet konden doen). Die dingen kosten echt geen drol om te maken. 40 euro of zo en ze verkopen ze voor 400.
Paar jaar terug probleem gehad met m'n nokia (toen nog een 3210), naar het nokia distributiecentrum gereden en kreeg meteen een splinternieuwe mee.

Toevallig gister ook een K750i besteld, maandag hopelijk binnen. Nu maar hopen dat ik zo'n versie heb zonder problemen. Gewoon niet normaal dat dat zoveel verschilt bij hetzelfde model.
Dat er zoveel verschillen zijn is natuurlijk erg vreemd.
Ik denk dat er misschien niet zoveel fouten zitten in de firmware, maar dat er misschien een probleem is geweest met het "flashen" van de chips in de fabriek. Het is gewoon een theorietje, maar als dat zo is zou een nieuwe flash met de huidige firmware een hoop problemen moeten verhelpen.
Zeg maar net zoiets als Win98 vroeger wat na de ene installatie beter werkte dan de andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kan iemand nog iets zeggen:

Ff misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen de D750i, de K750i en de W800. Krijg je bij de W800 echt veel mooier geluid, omdat het een walkman editie is of zit het verschil er alleen in dat je bij de W800 een 512 mb memorystick krijgt en een andere kleur heeft?
Ik wil nl een nieuwe phone kopen, maar ik vraag me af of ik niet liever kan w8en totdat de W800 uitkomt (ga trouwens pas eind augustus een nieuwe phone kopen).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Shiver23 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:00:
[...]

Dat er zoveel verschillen zijn is natuurlijk erg vreemd.
Ik denk dat er misschien niet zoveel fouten zitten in de firmware, maar dat er misschien een probleem is geweest met het "flashen" van de chips in de fabriek. Het is gewoon een theorietje, maar als dat zo is zou een nieuwe flash met de huidige firmware een hoop problemen moeten verhelpen.
Zeg maar net zoiets als Win98 vroeger wat na de ene installatie beter werkte dan de andere :)
Tsja, als DAT het geval is zit SE met een groter probleem dat tot nu toe verwacht werd. Hopelijk geven ze het dan ook gewoon toe als het zo is en blijven ze het niet ontkennen. We wachten af.. eerst die firmware upgrade maar es zien!

[ Voor 19% gewijzigd door RobbieB op 01-06-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Amiet01 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:02:
Kan iemand nog iets zeggen:

D750i is van t-mobile, ander kleurtje en simlock, voor de rest hetzelfde als K750i..

W800 is volgens alleen qua vormgeving anders.. en hopelijk andere firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb nog steeds geen enkele vastloper gehad, en hij wordt toch intensief gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
D750 is van t-mobile ;)

[ Voor 20% gewijzigd door VIC_TOR op 01-06-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
RobbieB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:03:
[...]

Tsja, als DAT het geval is zit SE met een groter probleem dat tot nu toe verwacht werd. Hopelijk geven ze het dan ook gewoon toe als het zo is en blijven ze het niet ontkennen. We wachten af.. eerst die firmware upgrade maar es zien!
.... Dat zou wel een shitload aan gekke zaken verklaren!

Mensen die nog geen crashes hebben gehad vs 100'en crashes, das niet zomaar firmware meer inmijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Anoniem: 14124 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:08:
Ik heb nog steeds geen enkele vastloper gehad, en hij wordt toch intensief gebruikt. :)
Lucky Bastard ;).. *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

wessel99 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:18:
ik had daar op 24 april besteld, en ik heb em al 1.5 week binnen...vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113099

Heb met het toestel nog geen enkele vastloper gehad en ben er al een week mee aan het spelen. Bluetooth verbinden met pc en dergelijke, en ook foto's maken doet hij zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Shiver23 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:12:
Foto's en mp3 neem ik aan van wel. Ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Agenda-items, contactpersonene enz. worden op het geheugen van de telefoon opgeslagen en zijn dan ook niet via geheugenkaart overdraagbaar.
Ik kan daarbij toevoegen dat de SMSjes helaas ook op je telefoongeheugen (blijven) staan, maar als je ze verplaatst naar " Saved messages " dan staan ze op je SIM (en kun je helaas niet meer terug verplaatsen 8)7). Ik heb altijd wel de neiging (zoals op mijn oude N6610) alle belangrijke en leuke smsjes te bewaren in een apart mapje...

Maar zo te zien kun je niet zelf een mapje aanmaken in Messages of kopieren naar je stick :|. Erg jammer... maar ja dit geldt ook weer met alle agenda items en andere kleine " zooi ".

Met Nokia's PC Suite kon je een gehele backup van de inhoud van je telefoon maken met 1 " druk " op de knop en alles ook zo terugzetten. Erg handig en hij synchroniseert dan nog ook voor je. Dat is met SE's software niet echt te zeggen, gemiste kans hoor imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

jammer dat 't negatieve hier overheerst, een goed idee imho. om iedereen die gezeur ermee heeft, over te laten stappen naar een ander topic...

misschien ook een goed idee ook om het ea. in de startpost aan te passen mbt. de meest voor de handliggende vragen aangaande verschillen (k/d/w) ed.
zou ook leuk zijn om die hoofdtel. , 3.5mm aansluiting, daarin terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 56016 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:43:
jammer dat 't negatieve hier overheerst, een goed idee imho. om iedereen die gezeur ermee heeft, over te laten stappen naar een ander topic...
Mwoah.. Het topic is toch om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Als dat dankzij SE niet bij iedereen positief is, is dat toch geen reden om de mensen die problemen met hun toestel hebben in een andere thread te duwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

true, maar ben wel van mening dat het verotte onoverzichtelijk wordt zo voor de mensen die graag wat newe dingen willen weten/leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad, als hier voor het eerst komt kijken
lees je alleen maar CRASH CRASH CRASH
en dat is nou niet echt bepaad chill om te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-06 22:02
nog een extra topic heeft niet veel zin mijns inziens...
der zijnder al 2 voor de k750i.
beter 1 of 2 topics doorspitten dan 3...

Ik wou ook deze telefoon bestellen, maar ga nu denk ik toch nog ff af wachten...

[ Voor 26% gewijzigd door kipfel op 01-06-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
CLB schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:02:
Inderdaad, als hier voor het eerst komt kijken
lees je alleen maar CRASH CRASH CRASH
en dat is nou niet echt bepaad chill om te lezen!
Nee, chill is het zeker niet, en bij de meerderheid werkt 't toestel gewoon ook niet chill. Dat kun je maar beter van tevoren weten dan te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

15 juni is releasedatum W800 (natuurlijk wel roddel-circuit releasedatum heh) dus tsjaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Tja, je zult toch echt eerst de problemen moeten opsommen.. Dan kun je beter een oplossing bedenken. Vooral alle ervaringen posten zou ik zeggen, want misschien brengt het iemand wel op een idee waar het aan kan liggen.

Wat mij net opviel: De keylock wordt opgeheven zodra je het cameraklepje opendoet.Beetje vaag. Al een paar keer gemerkt dat het klepje openstaat terwijl ie in de broekzak zit. Aan de andere kant.. nog geen foto van de binnenkant van m'n broekzak gezien :)

Enne.. bestaan er niet toevallig flashtools voor SE? Van oudere modellen ofzo? Ik vind die theorie van bad flashes namelijk best aannemelijk. Als nou iemand een goede kan uitlezen en iemand met veel crashes probeert 'm daar dan mee te flashen...?

Heb 'm nu trouwens zelf een week. Nog geen echte vastloper gehad zoals ik ze hier omschreven zag. Maar wel spontane resets bij bluetooth gebruik. Dan zie je het scherm even wit flitsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ascent schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:06:
[...]
Nee, chill is het zeker niet, en bij de meerderheid werkt 't toestel gewoon ook niet chill. Dat kun je maar beter van tevoren weten dan te laat.
Als je naar de poll kijkt (vorige deel?) dan zie je dat een groot deel geen problemen heeft met het toestel. Het zijn de mensen met problemen die dit vooral hier bekendmaken.
Ik denk dat het allemaal nogwel meevalt en dat je een beetje geluk moet hebben met je toestel. En anders zo snel mogelijk omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Maar ik d8 dat de W800 pas in september zou uitkomen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:25:
Als je naar de poll kijkt (vorige deel?) dan zie je dat een groot deel geen problemen heeft met het toestel. Het zijn de mensen met problemen die dit vooral hier bekendmaken.
Ik denk dat het allemaal nogwel meevalt en dat je een beetje geluk moet hebben met je toestel. En anders zo snel mogelijk omruilen.
Ik heb zelf de poll niet ingevuld geloof ik, maar je kunt inderdaad gelijk hebben. En ja, omruilen wordt 't inderdaad

edit: nu wel ingevuld, groot verschil inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door ascent op 01-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145826

Telefoon word morgen naar mij gestuurd. 8) Krijg ik em dan vrijdag in de bus, of gaat dat langer duren?

Ben benieuwd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met rembours zal 't wel zaterdag worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

offtopic:
heb je de k750 al ontvangen?? of een bevestiging van gsmpartner? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145826

Anoniem: 143766 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:24:
Met rembours zal 't wel zaterdag worden ;)
hij word idd onder rembours verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:26:
[...]

offtopic:
heb je de k750 al ontvangen?? of een bevestiging van gsmpartner? :)
offtopic:
Nee, alleen maar een afwijzing :s (Heb daar al een abbo lopen)
Dus nu gaat mijn vriendin daar een abbotje bestellen. Kijken of dat wel goed gaat :P
Zie alleen dat KPN nu ook K750 met simlock levert. Dit baart mij zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Wanneer komt de w800 dan uit in NL?
I wanna know

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amiet01 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:31:
Wanneer komt de w800 dan uit in NL?
I wanna know
Officiële datum is ergens in augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Shiver23 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:30:
[...]

offtopic:
Nee, alleen maar een afwijzing :s (Heb daar al een abbo lopen)
Dus nu gaat mijn vriendin daar een abbotje bestellen. Kijken of dat wel goed gaat :P
Zie alleen dat KPN nu ook K750 met simlock levert. Dit baart mij zorgen
offtopic:
hehe zelfde verhaal hier vandaar dat ik t vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

Anoniem: 143766 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:35:
[...]

Officiële datum is ergens in augustus...
15 juni is acceptabel maar augustus ga ik echt niet trekken weet je zeker dat het augustus is en waar heb je 15 juni vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:43:
[...]

offtopic:
hehe zelfde verhaal hier vandaar dat ik t vroeg
offtopic:
voeg mij anders ff toe op msn, of stuur ff een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb em zelf besteld bij www.2call.nl welke em nog gewoon op voorraad hebben. Afhandeling van de bestellingen en het reageren op e-mails e.d. is super daar.

Komt bij dat ze vrij goedkoop zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:31

jefjef

learning by doing

theorie:

Ik heb de telefoon nu sinds een paar weken, nog geen enkele keer een vastloper, storing, BT mishaps, enz gehad. Foto's zijn scherp, movies zijn oke...oke..oke soms lopen beeld en geluid niet echt synchroon. Maar ja zoals iemand eerder al reageerde het is geen 3,4 Ghz proc.

Verder heb ik dezelfde firmware als jullie allemaal. En gebruik ik voor mijn werk deze telefoon 24/7

Maar kan het zijn, omdat ik een bedrijfs abo KPN heb, waar alles is uitgesloopt behalve bellen en smsén. En dus niet kan Wappen/MMs'en/Internetten enz enz. eigenlijk waarvoor de foon bedoeld is en wat hem/haar zo sexy maakt. Ik daarom dus geen problemen heb? en dit device eigelijk nog niet echt klaar is om te Wappen/MMs'en/Internetten enz enz.?

[ Voor 3% gewijzigd door jefjef op 01-06-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092

Kan je eigenlijk de smsjes in je k750 naar je PC kopieeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

jefjef schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:04:
theorie:

Ik heb de telefoon nu sinds een paar weken, nog geen enkele keer een vastloper, storing, BT mishaps, enz gehad. Foto's zijn scherp, movies zijn oke...oke..oke soms lopen beeld en geluid niet echt synchroon. Maar ja zoals iemand eerder al reageerde het is geen 3,4 Ghz proc.

Verder heb ik dezelfde firmware als jullie allemaal. En gebruik ik voor mijn werk deze telefoon 24/7

Maar kan het zijn, omdat ik een bedrijfs abo KPN heb, waar alles is uitgesloopt behalve bellen en smsén. En dus niet kan Wappen/MMs'en/Internetten enz enz. eigenlijk waarvoor de foon bedoeld is en wat hem/haar zo sexy maakt. Ik daarom dus geen problemen heb? en dit device eigelijk nog niet echt klaar is om te Wappen/MMs'en/Internetten enz enz.?
Nou ja, ik gebruik het dus echt voor vanalles, wappen, sms, internet, mail ophalen enzo :P, bluetooth, spelletje, met theme's klooien én bellen :P. Ook maak ik vaak een foto'tje of schiet een filmpie. Tot nu toe heb ik 1 vastloper en 1 "boot" gehad.

Ik mag dus echt niet klagen als ik het vergelijk met sommige anderen die meer dan 20 vastlopers hebben gehad :X :/

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eindelijk heb ik de telefoon ook, en ben er blij mee. Nul vastlopers maar dat mag ook wel voor de eerste dag ;)

Máár....

Ik heb een SE P900 en ik wil de contacten graag overzetten naar de K750, en dat lukt ook met bluetooth. Alleen het probleem is dat je bij de P900 meerdere mobiele nummers in de telefoon kan zetten, dus hij neemt maar de helft over. Klopt het nou dat de K750 maar 1 mobiel nummer per persoon kan opslaan?
Ik heb het ook via Outlook contactpersonen synchronistatie geprobeerd, maar ook dan krijg ik maar 1 mobiel nummer per persoon.

En kunnen jullie ook het schuifje van de camera nog een klein stukje naar beneden drukken als je 'm net weer hebt dichtgeschoven?

En ook bij mij zit het klepje MUURvast, moet 'm maar is menemen naar de sportschool ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ricie op 01-06-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

CyberDoX schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:13:
[...]

Nou ja, ik gebruik het dus echt voor vanalles, wappen, sms, internet, mail ophalen enzo :P, bluetooth, spelletje, met theme's klooien én bellen :P. Ook maak ik vaak een foto'tje of schiet een filmpie. Tot nu toe heb ik 1 vastloper en 1 "boot" gehad.

Ik mag dus echt niet klagen als ik het vergelijk met sommige anderen die meer dan 20 vastlopers hebben gehad :X :/
Ik heb vandaag ook veel mp3 en radio geluisterd,foto's gemaakt en doorgemaild,gebeld smssen verstuurd 2 nieuwe thema's eropgeploft via BT,en de hele dag niet 1 vastjoemer gehad,zet hem nu ook uit dus hoef het niet af te kloppen.Gister maar 1 terwijl hij is standby aan de lader lag :X Maar vertrouwen doe ik hem niet nee,kijk constand of me tijd nog klopt :+ SE kom op met de nieuwe software :9 Dan kan ik eindelijk mijn radio als wekker gaan gebruiken _/-\o_ Nu gebruik ik hem niet als wekker na 1 keer verslapen te hebben omdat hij vaststond.B.T.W

Als hij vast staat en iemand heeft jou net een sms gestuurd heb je ook mooi pech he 8)7 Die krijg je dus niet kwam ik dus achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140680

Natuurlijk een beetje onzin om mensen die klachten hebben naar een ander thread te verwijzen of hier een apart topic te openen.
Feit is gewoon dat SE wellicht overhaast het toestel op de markt gebracht heeft als concurrentie voor de 6230i, welke wel goed lijkt te zijn.

Een forum is een mogelijkheid om te discussiëren over een item, in dit geval de K750i, deze werkt duidelijk niet bij iedereen goed, het verhaal wat ik lees over de chips en het flashen klinkt aannemelijk.

Je ziet als mogelijke koper van de K750i dus niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen, de waarheid dus, wellicht hard, maar wel waarheid....

Zelf heb ik mijn K750i teruggebracht binnen 14 dagen naar de winkel en omgeruild naar voor een 6230i, was nog goedkoper ook dus kreeg geld terug. Deze bevalt me eigenlijk ook wel.
Tuurlijk het is appels met peren vergelijken, de 6230i heeft "maar"65.532 kleuren en een 1,3 mp camera, maar geen vastlopers ;)

Punt van dit ellenlange verhaal is even ter reactie op sommige mensen die vinden dat er een apart topic moet worden geopen voor problemen/klachten met de K750i omdat ze nu een negatief beeld krijgen over het toestel........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09

Sick Nick

Drop the top!

Op zich niet erg, dan loopt dadelijk niet iedereen met die ultiem gave toestel (net als met de d500) :p
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.