Yessss.. binnen...
Eerste indruk: wow, mooier dan op de persfoto ;-)
Tweede indruk: bediening voelt soepel, na mijn ouwe T630 een verademing.
Geen vastlopers gehad, ook niet bij vaak en snel "themeswitchen" wat op de T630 vragen om moeilijkheden was.
Fotokwaliteit is werkelijk subliem, jammer dat jpeg er weer wat afhaalt... close-up ok, filmpjes uitstekend (ik heb hiervoor ook een Nokia gehad die vrijwel alle kleur uit de filmpjes wist te halen).
Mp3 player werkt naar behoren, en de headset is niet slecht.
Ben nog beetje aan't spelen met mpeg conversie om goeie filmpjes op het toestel te krijgen.
Maar dit is veruit het beste toestel wat ik ooit gehad heb...tot nu toe errug content.
Dit zou best wel eens een aardige vervanging van een mobiel+camera+mp3 player kunnen zijn... hoewel 64 Mb voor muziek niet bijster veel is (klaag, klaag koop een grotere kaart man).

conclusie: yummie.
---
Tip voor wie Conceptronics Bluetooth dongletje heeft:
XP gooit continue de Microsoft drivers erachter met als gevolg dat NIETS het doet!
Installeer de firmware drivers, dat is de enige manier om alles aan de praat te krijgen.
Helaas vindt Microsoft zijn eigen drivers beter, dus ik moet regelmatig de Conceptronics drivers opnieuw installeren....

--
dit zelfde probleem had ik ook met mijn ASUS Mypal via BT...
Iemand nog een oplossing om de Microsoft Bluetooth-drivers permanent uit het systeem te weren?
[
Voor 25% gewijzigd door
Anoniem: 139091 op 31-05-2005 19:22
]