Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.034 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
Is er ook een mogelijkheid om gebruik te maken van Imode. Kreeg net wel de hele setup van Imode, maar kan nergens een snelkoppeling of een i knop vinden.

Ik heb een hi abbonement, kun je dan ook e-mails versturen. Zo ja, met welke instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

otterlo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:21:
Is er ook een mogelijkheid om gebruik te maken van Imode. Kreeg net wel de hele setup van Imode, maar kan nergens een snelkoppeling of een i knop vinden.

Ik heb een hi abbonement, kun je dan ook e-mails versturen. Zo ja, met welke instellingen?
menu -> internetservices -> meer -> en daar kun je een url invoeren, probeer maar eens :) Ook zie je daar de startpagina van je provider staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Ej, beetje een nutteloos vraagje tussen door, maar heeft de K750i ook een ledje dat gaat knipperen wanneer de accu bijna leeg is en gaat branden wanneer de accu opgeladen wordt? Bedoel dan zoiets als de T610 in de joystick heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:53:
[...]

menu -> internetservices -> meer -> en daar kun je een url invoeren, probeer maar eens :) Ook zie je daar de startpagina van je provider staan
tx voor de tip, ik wou voor de test ff gmail bekijken, maar gaf aan dat ie 'n cookie problm. heeft ?...wat te doen ?
trouwens beetje vreemd dattie aangeeft dat ik gebruik maar van orange bij eigenschappen terwijl ik (nog) telfort heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 143766 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:53:
Ej, beetje een nutteloos vraagje tussen door, maar heeft de K750i ook een ledje dat gaat knipperen wanneer de accu bijna leeg is en gaat branden wanneer de accu opgeladen wordt? Bedoel dan zoiets als de T610 in de joystick heeft...
en de K700i bovenop het toestel

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:53:
[...]

Toevallig enig idee wat de kosten hiervan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143544

ik heb topic deel 2 door gelezen en deze ook maar nergens antwoordt op mn vraag, ik heb de telefoon sinds vrijdag en ik moet m na anderhalf dag opladen, luister veel mp3 en radio maar het lijkt me niet normaal dat ie zo snel leeg is.... en wat is HID?(miss een vreselijke stomme vraag.....)
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
HID is superhandig. Je kan het zien als een layout die je op je telefoon ziet waarmee je dus je pc op afstand kan besturen. hid bestanden zijn dus configuratiebestanden die bepalen wat de knopjes op je telefoon allemaal doen wanneer ze dus verbonden zijn met de pc. Nogal lastig uit te leggen, probeer het gewoon zou ik zeggen.

http://developer.sonyeric...docstools/misc/p_misc.jsp

Daarmee kan je zelf HID actergronden maken, moet zelf nog effe testen of het werkt op de K750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

otterlo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:30:
[...]

Toevallig enig idee wat de kosten hiervan zijn?
Zodra je je K750 op nederlands hebt gezet, staan alle GPRS instellingen voor ALLE nederlandse providers automatisch in je telefoon. Hiermee kun je dus zonder instellingen te downloaden als GPRS'en.

Zou je me kunnen vertellen welke provider je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat HID is staat in de startpost. Anderhalve dag is wel wat kort, maar bij veel gebruik zal het kunnen zijn dat hij niet zo lang meegaat. Heb niet het idee dat het vreemd is dat hij zo snel leeg is. Een maat van m'n had de Kijkshop aanbieding gekocht voor 100 euri, en die zei dat na een 4 uur mp3's luisteren z'n accu ookal voor de helft leeg was. Zal het binnenkort ook eens testen

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:53:
Ja, bovenop.

Bij je infraroodpoort gaat er dan een rood ledje knipperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:04:
[...]

tx voor de tip, ik wou voor de test ff gmail bekijken, maar gaf aan dat ie 'n cookie problm. heeft ?...wat te doen ?
trouwens beetje vreemd dattie aangeeft dat ik gebruik maar van orange bij eigenschappen terwijl ik (nog) telfort heb ?
Je kunt dus alleen wap pagina's openen met deze telefoon, het 'normale' www kun je niet op :) Heeft gmail een speciale wappagina dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:03:
[...]

Ja, bovenop.

Bij je infraroodpoort gaat er dan een rood ledje knipperen :)
Aha, thnx :)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 30-05-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
VIC_TOR schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:59:
Daarmee kan je zelf HID actergronden maken, moet zelf nog effe testen of het werkt op de K750.
Owjaa, het werkt.. Winamp en Media player classic zijn netjes te bedienen. Superhandig vanuit de bank je TV bedienen waar je filmpje staat te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Winamp bedienen lukt hier niet, wat heb je daarvoor ingesteld Elect? Desktop wil wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Het werkt inderdaad goed, download ook die HID documentatie. Daar staat veel info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:02:
[...]

Zodra je je K750 op nederlands hebt gezet, staan alle GPRS instellingen voor ALLE nederlandse providers automatisch in je telefoon. Hiermee kun je dus zonder instellingen te downloaden als GPRS'en.

Zou je me kunnen vertellen welke provider je hebt?
Ik heb een HI 20 abbootje.
Ik dacht eerst dat I-mode niet mogelijk was.
Nu weet ik niet wat de preciese kosten zijn van I-mode. Betaal ik dan ook per seconde of alleen per data.

In het i-mode menu staat ook een gedeelte over I-mode kosten, namelijk bij mij:

Je kosten voor i-mode sinds 28-08-1997:

276 kb €4,72
dataverbruik
1 diensten €0.03
0 eenmalige €0,00
aankopen

totaal €4,75

Vind de datum vreemd, en het bedrag aardig hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je betaald dus alleen per kB, zover als ik weet... zodra je dat aan t doen bent, staat er dan een wereldbolletje bovenin?

edit: check deze link eens http://www.imode.nl/index...deid=11&id=17&menu=Kosten

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 45950 op 30-05-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:27:
Je betaald dus alleen per kB, zover als ik weet... zodra je dat aan t doen bent, staat er dan een wereldbolletje bovenin?
Klopt, zo'n wereldbolletje staat bovenin het scherm.
Is dat I-mode een beter alternatief voor wappen?

ps. Ik heb geen I-mode bundel of I-mode abbo.

[ Voor 8% gewijzigd door otterlo op 30-05-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

otterlo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:29:
[...]

Klopt, zo'n wereldbolletje staat bovenin het scherm.
Is dat I-mode een beter alternatief voor wappen?

ps. Ik heb geen I-mode bundel of I-mode abbo.
Ja, het is sneller omdat het over GPRS gaat ipv de normale lijn. Ook is het goedkoper, omdat je alleen betaald voor de data die je genereerd ipv de minuten dat je ingebeld staat...

Maar dit is hier eigelijk een beetje offtopic allemaal :) Er is vast wel ergens een imode topic te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Elect schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:04:
[...]

Owjaa, het werkt.. Winamp en Media player classic zijn netjes te bedienen. Superhandig vanuit de bank je TV bedienen waar je filmpje staat te spelen :P
Hey =D kan je niet ff die hid sharen ?:P hehe scheelt ons werk weet je hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

komt weer zeer nuttige info voorbij mensen, tx daarvoor :D
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:04:
[...]

Je kunt dus alleen wap pagina's openen met deze telefoon, het 'normale' www kun je niet op :) Heeft gmail een speciale wappagina dan?
dunno, maar ik zat wel op de inlogpage, maar na het invoeren van username en ww kwam ie met die melding aanzetten..

edit: ik voerde geen www in, alleen gmail.com.
misschien heeft dat er iets mee te maken ?..ik ga nog ff verder puzzelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 56016 op 30-05-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Ik zat te denken om een nieuw topic te openen speciaal over HID met de K750, maar hier kan het ook

Ik wil namelijk mijn pc in de auto ermee besturen, maar daarvoor moet ik verschillende hid bestanden hebben en weet nog niet echt hoe ik sommige functies erin kan zetten (ben niet zo goed in xml).

edit:

ben al een stapje verder: http://www.usb.org/developers/devclass_docs/Hut1_11.pdf

Dat is een overzicht van alle usage ID's die er zijn. Die heb je nodig in je hid bestanden.

edit 2:

link van een winamp hid: WINAMP

[ Voor 36% gewijzigd door VIC_TOR op 30-05-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139091

Ik heb wat rondgekeken op het net voor ik hem bestelde...
Op gsm.tv stond-ie met "8 op voorraad" op de site. Ik bestellen.. week later nog niks.
Ik bellen... "nee hij is niet op voorraad, je hebt hem over 3 weken thuis! Als we de voorraad op nul zetten verschijnt het model niet op de site..."
Wat een slappe smoes om klanten te krijgen zeg... dan bouw je toch "-1" of zo in, een code voor "niet op voorraad". Direct geannulleerd en naar smartphoneshop.nl gegaan... op voorraad, volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Even vraagje (en jah, ik heb al gezocht in het topic, want wil deze foon heel graag hebben dus lees al een hele tijd mee met deze topics):

Mijn vriendin wil graag simkaartje hebben voor wat minuutjes zodat ze buiten haar Telfort samenbellen 500 naar andere mensen kan bellen. Ik wil graag een SE K750 hebben en voor mijn gevoel is 1+1=2 :) dus nou had ik even zitten kijken naar een T-mobile relax 150 2 jaar met SE K750. Maar ik vroeg me af, is die telefoon dan T-mobile branded? Zit er dan zo'n verschrikkelijk ranzig roze logootje op de foon zelf en is ook de menustructuur van de foon gebrand? Of is dat niet bekend?

Iemand hier ervaring mee? Zou van mij voor grote waarde kunnen zijn, want ranzige T-mobile toestanden hoef ik niet :)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145638

Thijssie909 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:01:
[...]

Holtie, is het jou gelukt de camera weer aan de praat te krijgen??

Een vriend van me heeft namelijk hetzelfde probleem....
Thijssie909

Nee het is nog niet gelukt. Ik heb sonyericsson gebeld en ik wacht even op de nieuwe firmware. Als dat niet werkt stuur ik het terug.
Laat even weten als je vriend een oplossing heeft.

Groetjes Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:12:
Winamp bedienen lukt hier niet, wat heb je daarvoor ingesteld Elect? Desktop wil wel :)
Je moet in je winamp wel de Global Hotkeys aanzetten, anders werkt het niet :) Verder is het gewoon kijken welk programma welke toetsen als snelkoppeling, dan is in princiepe alles in te stellen. Het enige nadeel is dat het alleen werkt als het programma al is opgestart, en dat je de achtergrond handmatig moet aanpassen, want nogal veel werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:57
Dexter schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:46:
Even vraagje (en jah, ik heb al gezocht in het topic, want wil deze foon heel graag hebben dus lees al een hele tijd mee met deze topics):

Mijn vriendin wil graag simkaartje hebben voor wat minuutjes zodat ze buiten haar Telfort samenbellen 500 naar andere mensen kan bellen. Ik wil graag een SE K750 hebben en voor mijn gevoel is 1+1=2 :) dus nou had ik even zitten kijken naar een T-mobile relax 150 2 jaar met SE K750. Maar ik vroeg me af, is die telefoon dan T-mobile branded? Zit er dan zo'n verschrikkelijk ranzig roze logootje op de foon zelf en is ook de menustructuur van de foon gebrand? Of is dat niet bekend?

Iemand hier ervaring mee? Zou van mij voor grote waarde kunnen zijn, want ranzige T-mobile toestanden hoef ik niet :)
Een vriend van me heeft de k750 met t-mobile abo en daar zit geen enkele branding in of op.
Volgens mij komt dat alleen met de d750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Sony's reply op waarom de playnow functie op de telefoon staan i.p.v. de mijn vrienden functie:
mijn mail:
Onlangs hebben jullie mij het antwoord gegeven dat de optie mijn vrienden is
vervangen met de optie PLay now. Volgens dit document:
http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=70824
is deze optie enkel om voortijdig media te bekijken/beluisteren.
Ik heb wat rondgezocht op internet en daar staat dat de optie "mijn
vrienden" ervoor is om te kunnen chatten met personen die toegevoegd zijn
aan de mijn vrienden lijst. Waarom heb ik deze optie niet? En is het
mogelijk om deze optie wel op mijn telefoon te krijgen?
het antwoord van SE:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het is of Mijn vrienden of playnow.

U kunt ten alle tijden via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Dus ze vertellen nog niet echt duidelijk waarom deze optie er niet opstaat, ze draaien er een btje omheen...
achja ik heb msn op me telefoon gekregen; m.b.v. dit proggie: www.jabber.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ze een stuk goedkoper krijgen hoor :)

Geldt die actie bij de BC met 1 jaar VF 200 nog steedS? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

"een stuk goedkoper" dat klinkt alsof het heel veel scheelt...

Waar dan?? BelCompany jah? Is die dan met VF ook niet branded? En ik hoef op zich niet megaveel minuten. Gaat er vooral om dat ik die foon wil (zonder zooi) en mijn vriendin een sim-kaartje met zo'n 100-150 minuten per maand.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:04:
[...]

FOUT, je kunt met deze telefoon ook www-sites openen ALLEEN, je hebt dat wel een speciaal programmaatje nodig WebViewer :)
Anoniem: 45950 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:33:
[...]

Ja, het is sneller omdat het over GPRS gaat ipv de normale lijn. Ook is het goedkoper, omdat je alleen betaald voor de data die je genereerd ipv de minuten dat je ingebeld staat...

Maar dit is hier eigelijk een beetje offtopic allemaal :) Er is vast wel ergens een imode topic te vinden :)
Deze telefoon ondersteund geen I-mode voor zover ik weet, alles gaat gewoon over het GPRS netwerk en dat kost d8 ik 15 euro per MB. (KPN is duuuuur)
Anoniem: 56016 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:44:
komt weer zeer nuttige info voorbij mensen, tx daarvoor :D

[...]

dunno, maar ik zat wel op de inlogpage, maar na het invoeren van username en ww kwam ie met die melding aanzetten..

edit: ik voerde geen www in, alleen gmail.com.
misschien heeft dat er iets mee te maken ?..ik ga nog ff verder puzzelen.
Ik heb het ook een keer geprobeerd om gmail op te halen met POP en daarvoor moest je in je gmail account POP ophalen activeren of iets dergelijks en hun poorten zijn ook beveiligd dus je moest de poorten veranderen naar 925 of iets... in ieder geval is het mij niet gelukt om Gmail op mn telefoon te ontvangen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:06

amphora

Websites & Fotografie

vanpeltje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:54:
[...]
FOUT, je kunt met deze telefoon ook www-sites openen ALLEEN, je hebt dat wel een speciaal programmaatje nodig WebViewer :)
[...]
Hoeft niet persé. Je kan ook gewonen html sites openen alleen beperkt. Als je een grote site opent dan trekt ie 't niet. Maar simpele sites met alleen tekst en weinig plaatjes trekt ie prima hoor. Heb zo m'n eigen startpagina gemaakt in normaal html op een normale site.
cHtml (imode enzo) slikt ie ook gewoon.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:11

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:59:
Ik heb via het werk een gewone KPN abo waarmee ik kan bellen en sms'en
Moet ik nu voor MMS een extra/andere account nemen?
/schopje//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145691

Gebruik de SE P910i met Pro Duo Memory Stick zakelijk en wil de K750i voor privé aanschaffen. Kan de data op de Pro Duo (gemaakt in de 910i) probleemloos in de K750i gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Zo gsm.nl heeft eindelijk een telefoon voor me klaarliggen, maar nu moeten ze wachten op goedkeuring door de provider... Alsof ze dat niet vanaf 2 mei al hadden kunnen doen! Afijn, er zit schot in de zaak.

Vraagje van mijn kant, kan deze telefoon ook via java en bluetooth op het netwerk? Ik zou graag bijv een chatprogramma via bluetooth zien (berichtjes versturen zonder ervoor te betalen als je bij elkaar in het bereik bent) en een bluetooth VNC programma zien.

Ook zou het natuurlijk schitterend zijn (wel overbodig, maar voor de Luie Mensch) als je je netwerk zou kunnen gebruiken om via te wappen ipv via de telefoonlijn....

Of is dit nog steeds niet mogelijk ivm security issues? Ik zie al wel java-spelletjes voorbij komen die bluetooth enabled zijn dus wellicht zou het mogelijk moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Of een andere coole applicatie zou ik vinden dat wanneer mijn telefoon in bereik is van m'n pc, dat ik kan zien of er nieuwe e-mails of msn-berichten zijn (of ik dus iets moet beantwoorden zonder continue naar m'n pc te hoeven kijken).

Of draaf ik nu door? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
Ah, prettig die link naar IMic, heeft iemand dat al vergeleken met IM+? Met Orange World is GPRS gelukkig goedkoop, die KPN tarieven zijn echt fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Bij Orange world betaal je voor 2 MB nogsteeds 6 euri, nog vrij veel geld naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Elect schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:04:
Bij Orange world betaal je voor 2 MB nogsteeds 6 euri, nog vrij veel geld naar mijn idee.
Wappen is gratis. Die 2MB geldt alleen voor internetverkeer.

En Telfort is nog steeds het goedkoopst qua dataverkeer.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 31-05-2005 13:08 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:07:
[...]

Wappen is gratis. Die 2MB geldt alleen voor internetverkeer.

En Telfort is nog steeds het goedkoopst qua dataverkeer.
en dat internetverkeer is surfen op google.nl / msnen?
Wappen is gewoon bioscoopfilms bekijken ofzo? --> dus bekijken hoe laat 'n film draait zeg maar!?

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 31-05-2005 13:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wessel99 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:45:
Zo gsm.nl heeft eindelijk een telefoon voor me klaarliggen, maar nu moeten ze wachten op goedkeuring door de provider... Alsof ze dat niet vanaf 2 mei al hadden kunnen doen! Afijn, er zit schot in de zaak.

Vraagje van mijn kant, kan deze telefoon ook via java en bluetooth op het netwerk? Ik zou graag bijv een chatprogramma via bluetooth zien (berichtjes versturen zonder ervoor te betalen als je bij elkaar in het bereik bent) en een bluetooth VNC programma zien.

Ook zou het natuurlijk schitterend zijn (wel overbodig, maar voor de Luie Mensch) als je je netwerk zou kunnen gebruiken om via te wappen ipv via de telefoonlijn....

Of is dit nog steeds niet mogelijk ivm security issues? Ik zie al wel java-spelletjes voorbij komen die bluetooth enabled zijn dus wellicht zou het mogelijk moeten zijn?
Waarom zou je dat in godsnaam willen? je zit zodra je met bt aan t werk bent toch binnen 10 meter van je pc, dus waarom pak je dat ding niet gewoon?

ik weet wel zeker dat zoiets niet bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:12:
[...]

en dat internetverkeer is surfen op google.nl / msnen?
Wappen is gewoon bioscoopfilms bekijken ofzo? --> dus bekijken hoe laat 'n film draait zeg maar!?
[rml][ GPRS] Orange World[/rml]

^

Totaal offtopic in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat topic is veelste onoverzichtelijk maar is wel best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:12:
[...]

Waarom zou je dat in godsnaam willen? je zit zodra je met bt aan t werk bent toch binnen 10 meter van je pc, dus waarom pak je dat ding niet gewoon?

ik weet wel zeker dat zoiets niet bestaat
Nou meer dat ik dus wel vaak in de buurt van m'n pc ben en ook ingelogd ben, maar het dus niet merk als iemand me aanspreekt op msn, wat wel handig kan zijn.

Weet iemand trouwens of deze bluetooth chat app werkt op de K750i?

http://www.getjar.com/products/1009/Chat2U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
die 2 MB van Orange World wordt alleen benut als je op je laptop of pc via de Orange-software (of andere soort software) wil internetten via je telefoon en email ophaalt op je telefoon.
Voor de rest gaat alles via onbeperkt gprs van Orange dus ook die programmaatjes als Webviewer.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

Heb mijn k750i sinds vorige week maandag maar heb sinds gisteren strepen in mijn beeld :S

Kijk deze foto maar:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mdegeest/strepen.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:06

amphora

Websites & Fotografie

Bel KPN anders eens ofzo.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Ff een vraagje, Hoe krijg ik die HID geinstalleerd op mijn phone?? In welke mapje moet ik hem zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27
Anoniem: 103829 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:42:
Heb mijn k750i sinds vorige week maandag maar heb sinds gisteren strepen in mijn beeld :S

Kijk deze foto maar:
ik heb een beetje last van strepen als ik Nachtmodus gebruik!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

wessel99 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:27:
Weet iemand trouwens of deze bluetooth chat app werkt op de K750i?

http://www.getjar.com/products/1009/Chat2U
Hij draait goed, ik kan het alleen niet testen met andere personen. Ik ken verder niemand met een "geavanceerde" telefoon. De quit optie uit het menu werkt niet, maar de telefoon kan het zelf wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Lachen, lijkt me wel een leuke functie! Jammer dat de K750i ook maar 10m bereik heeft met bluetooth, maar wel interessant voor colleges etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115165

Ja, zou je zeg maar dan die berichtjes ook naar een computer in de omgeving ofzo kunne sturen?

Dat zou ook vet zijn.. met me buren ofzo weetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:14

Tjark

DON'T PANIC

dilemma
T-mobile 150:
- 2 jarig verlengen met een K750i en iets van 40 euro terug of
- 1 jarig verlengen met een D750i

Nadelen van D750 voor zover ik 't nu weet: standaard geen memstick erbij, geen mogelijkheid om via internet straks firmware te upgraden... (wel bij een service punt)

[ Voor 6% gewijzigd door Tjark op 31-05-2005 15:50 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139947

ik heb deze vraag gesteld aan de mensen van gsmeasy.nl. zij bieden de k750 aan, o.a. in combi met t-mobile. de handset zou niet branded zijn, noch zou het voorzien zijn van t-mobile firmware (so, no t-zones signs all over your display!). check hun aanbod maar eens. de site lijkt niet opgenomen bij telecomvergelijker.nl, terwijl ze vele malen betere packagedeals bieden dan andere (web)dealers.

ik overweeg een combo van k750i, 1 jaar, relax sim only 400 voor €100+aansluitkosten €26.25. wel ff veel knaken bij aanschaf, maar erna veel bellen voor weinig (zelfs voor minder dan bij telfort, mits je binnen de bundel blijft), nog een sms-bundel25 er bij en klaar.

maar ik wacht nog ff tot ik ook de w800 in handen heb gehad. de d750 vind ik (afgezien van t-mobile logos) de meest zakelijke uitstraling hebben, de achterkant van de k750 is echt te veel pimp en de w800 lijkt me net iets te happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75224

dragonzzzz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:02:
Ff een vraagje, Hoe krijg ik die HID geinstalleerd op mijn phone?? In welke mapje moet ik hem zetten?
Ik zou eerst bluesoleil installeren, met andere software werkte het bij mij niet. Vervolgens gebruik je de functie object duwen, die je wel eerst op object moet zetten ipv kaart. Als je nu het .hid verstuurd zet je telefoon het automatisch op de goede locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Anoniem: 75224 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:29:
[...]

Ik zou eerst bluesoleil installeren, met andere software werkte het bij mij niet. Vervolgens gebruik je de functie object duwen, die je wel eerst op object moet zetten ipv kaart. Als je nu het .hid verstuurd zet je telefoon het automatisch op de goede locatie.
ow okayy.. zo ff proberen: )

nvm lukt al.. ookal deed ie toenet raar omdat ik mijn Epox bluetooth stick heb geflashed naar een blue soleil software :P
maargoed :) thnx!

[ Voor 19% gewijzigd door dragonzzzz op 31-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

vanpeltje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:54:
[...]
*knip* ;)
[...]

Ik heb het ook een keer geprobeerd om gmail op te halen met POP en daarvoor moest je in je gmail account POP ophalen activeren of iets dergelijks en hun poorten zijn ook beveiligd dus je moest de poorten veranderen naar 925 of iets... in ieder geval is het mij niet gelukt om Gmail op mn telefoon te ontvangen.
Mij is het wel gelukt om mail van gmail op te halen. Ik heb het als volgt gedaan:

- Ga naar Berichten - Email - Instellingen - Accountinstellingen - Nieuw Account
- Voer dan een accountnaam in, bijv. "gmail". Dan kun je allerlei instellingen instellen :+.
- Verbinden via : "internet" (Het ken waarschijnlijk ook gewoon via GPRS van je provider)
- Protocol: POP3
- Inkomende server: pop.gmail.com
- Inkomende poort: 995
- Codering: TLS/SSL
- Loginnaam: je loginnaam van gmail (zonder @gmail.com :+ )
- Wachtwoord: je wachtwoord
- Uitgaande server: smtp.gmail.com
- Uitgaande poort: 465
- Emailadres: accountnaam [at] gmail.com
- De rest ken je gewoon standaard laten...
- Druk dan op "[bGereed[/b]"
- Kies dan je nieuw aangemaakte account

Loop dan naar je computer, ga naar www.gmail.com en log in. Dan klik je op Settings/Instellingen (linksbovenin).

Dan ga je naar de tab: "Forwarding and POP". Bij POP Download vink je "Enable POP..." aan (je hebt 2 keuzemogelijkheden). Save Settings/Opslaan.

Pak je vette k750i ;) en als het goed is ken je je mailtjes op je telefoon lezen :).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberDoX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:19:
[...]
knip

Pak je vette k750i ;) en als het goed is ken je je mailtjes op je telefoon lezen :).
tnx voor de uitleg, maar... zodra ik nu een nieuwe mail krijg op mn gmail hè, wordt die dan automatisch geforward en krijg ik dan een bericht (zegmaar, dat mn telefoon om de 10 min checkt op mail) of moet je gewoon zelf af en toe kijken?

Ik heb nl weinig zin in een giga gprs rekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:36:
[...]

tnx voor de uitleg, maar... zodra ik nu een nieuwe mail krijg op mn gmail hè, wordt die dan automatisch geforward en krijg ik dan een bericht (zegmaar, dat mn telefoon om de 10 min checkt op mail) of moet je gewoon zelf af en toe kijken?

Ik heb nl weinig zin in een giga gprs rekening :P
hehe, nee..je moet wel steeds zelf je mail ophalen

ps...is gprs echt zo duur..? ; (

[ Voor 4% gewijzigd door NaZ- op 31-05-2005 17:40 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberDoX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:39:
[...]

hehe, nee..je moet wel steeds zelf je mail ophalen

ps...is gprs echt zo duur..? ; (
Nee, dat valt mee hoor :)

Bij telfort 1.50 per MB
Bij orange kun je onbeperkt wappen via gprs voor 6 euro per maand + een bundel van 2mb, email e.d. gaat van die 2 mb af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:43:
[...]

Nee, dat valt mee hoor :)

Bij telfort 1.50 per MB
Bij orange kun je onbeperkt wappen via gprs voor 6 euro per maand + een bundel van 2mb, email e.d. gaat van die 2 mb af
ik heb ook orange.. en ben al bijna door mijn 2mb heen alleen al omdat ik mn email elk uur laat bekijken.. ok heb ook wel een paar pics verstuurd ;) maar toch..
is er echt geen morgelijkheid om te emailen via (wap/gprs) nu gaat het via de "internet" verbinding wat dus van je 2MB afgaat.. ik had gehoopt dat het te omzeilen was..

weet iemand dat?

en als het niet zo is... is er dan een mogelijkheid om via een site foto's te mailen of misschien gewoon te uploaden naar n site zodat anderen het daar kunnen bekijken..

via een java progie moet je ook via "internet" verbinden, kost dus ook weer MB's dat wordt dus weer chaten via www.e-messenger.net en niet via iets als jabber :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow ja en nog iets tussen door..
ik begrijp dat het foto geluid (shutter) van de K750i niet uit gezet kan worden?! :| das echt enorm vervelend..
of heb ik het mis?

het schijnt per model of aanbieder anders te liggen.. zelf heb ik dus een in combi met orange..
en er schijnt wel een mogelijkheid te zijn om je k750i te flashe maar dan ben je neem ik aan je garantie kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

dragonzzzz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:15:
[...]

ow okayy.. zo ff proberen: )

nvm lukt al.. ookal deed ie toenet raar omdat ik mijn Epox bluetooth stick heb geflashed naar een blue soleil software :P
maargoed :) thnx!
krijg het ook niet aan de praat...
bij mij zet ie em ook gewoon als bestandje neer? hoe werkt het nou?

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yessss.. binnen...
Eerste indruk: wow, mooier dan op de persfoto ;-)
Tweede indruk: bediening voelt soepel, na mijn ouwe T630 een verademing.
Geen vastlopers gehad, ook niet bij vaak en snel "themeswitchen" wat op de T630 vragen om moeilijkheden was. :(
Fotokwaliteit is werkelijk subliem, jammer dat jpeg er weer wat afhaalt... close-up ok, filmpjes uitstekend (ik heb hiervoor ook een Nokia gehad die vrijwel alle kleur uit de filmpjes wist te halen).
Mp3 player werkt naar behoren, en de headset is niet slecht.
Ben nog beetje aan't spelen met mpeg conversie om goeie filmpjes op het toestel te krijgen.
Maar dit is veruit het beste toestel wat ik ooit gehad heb...tot nu toe errug content.
Dit zou best wel eens een aardige vervanging van een mobiel+camera+mp3 player kunnen zijn... hoewel 64 Mb voor muziek niet bijster veel is (klaag, klaag koop een grotere kaart man).
:Y) conclusie: yummie.

---
Tip voor wie Conceptronics Bluetooth dongletje heeft:
XP gooit continue de Microsoft drivers erachter met als gevolg dat NIETS het doet!
Installeer de firmware drivers, dat is de enige manier om alles aan de praat te krijgen.
Helaas vindt Microsoft zijn eigen drivers beter, dus ik moet regelmatig de Conceptronics drivers opnieuw installeren.... :P
--
dit zelfde probleem had ik ook met mijn ASUS Mypal via BT...

Iemand nog een oplossing om de Microsoft Bluetooth-drivers permanent uit het systeem te weren?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 139091 op 31-05-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 01:01

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een 512 kaartje erbij gekocht, vol gooien met mp3 en klaar is kees. Zit nu nog te wachten op de betere headset, als die niet snel komt ga ik maar zelf solderen.

Verder geen vastlopers gehad tot nu toe (heb m sinds vorige week donderdag), ook niet met veel bluetooth spelen enzo.
Alleen die aanduiding van hoe vol de accu is slaat nergens op helaas, staat BT en IR aan is het 20% vol. Zet je dan die dingen uit, wacht je een minuut staat ie weer op 28%? Niet echt betrouwbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139091 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:15:
Yessss.. binnen...
Eerste indruk: wow, mooier dan op de persfoto ;-)
Tweede indruk: bediening voelt soepel, na mijn ouwe T630 een verademing.
Geen vastlopers gehad, ook niet bij vaak en snel "themeswitchen" wat op de T630 vragen om moeilijkheden was. :(
Fotokwaliteit is werkelijk subliem, jammer dat jpeg er weer wat afhaalt... close-up ok, filmpjes uitstekend (ik heb hiervoor ook een Nokia gehad die vrijwel alle kleur uit de filmpjes wist te halen).
Mp3 player werkt naar behoren, en de headset is niet slecht.
Ben nog beetje aan't spelen met mpeg conversie om goeie filmpjes op het toestel te krijgen.
Maar dit is veruit het beste toestel wat ik ooit gehad heb...tot nu toe errug content.
Dit zou best wel eens een aardige vervanging van een mobiel+camera+mp3 player kunnen zijn... hoewel 64 Mb voor muziek niet bijster veel is (klaag, klaag koop een grotere kaart man).
:Y) conclusie: yummie.
helemaal mee eens ;)

kep ook net mn gig stick binnen dus daar ligt het niet aan :*)
wel baal ik er van dat je geen eige headset kunt aansluiten gewoon voor de muziek.. of kunt linken aan je stereo.. en ja ik baal nog steeds van het camera geluid.. verder Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:21:
[...]
helemaal mee eens ;)
wel baal ik er van dat je geen eige headset kunt aansluiten gewoon voor de muziek.. of kunt linken aan je stereo.. en ja ik baal nog steeds van het camera geluid.. verder Super.
Ja daar baalde ik ook een beetje van... voorzichtig aan met de headset dus... of solderen ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
BitBit3r schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:50:
[...]

krijg het ook niet aan de praat...
bij mij zet ie em ook gewoon als bestandje neer? hoe werkt het nou?
wat voor bluetooth dongle heb je?

ff een waarschuwing voor mensen die een EPOX (dus die van de belcompany 10 euro).
Als je die bluesoleil installeerd he! dan werkt je oude drivers van de EPOX niet meer!!! Want de bluesoleil zet zijn eigen "firmware" ofzo erop :S nu is mijn epox sticky beetje verneukt :S hij werkt alleen maar met de bluesoleil software maar ik vond de epox software veel handiger omdat hij de settings onthoude:)

(sory van die lange zinnen zonder hoofdletters enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:16:
[...]

Je kunt ze een stuk goedkoper krijgen hoor :)

Geldt die actie bij de BC met 1 jaar VF 200 nog steedS? Weet iemand dat?
Nope was t/m afgelopen zaterdag :P

@ poster boven mij. Kun je eigelijk ook de widdcomm drivers gebruiken met de epox dongle.

[ Voor 15% gewijzigd door MaDLiVe op 31-05-2005 19:48 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
De "Stereo portable handsfree HPM-70" heeft idd mooie oordopjes. Ze lijken op de Sony oordopjes die ik nu ook heb, namelijk de Sony MDR-EX71SL. Daar komt een prettig geluid uit 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

even een vraagje over dat tennis spel....hoe smash je in hemelsnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

weet iemand of je ook hotmail via wap kan checken en die web viewer die hier eerder is langs gekomen.. als ik die op mijn k750i zet en ik ga internetten( ik heb orange world) gaat dat af van die 2 mb of is het dan gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb naast mijn Orange kaart, ook een Telfort kaart. Maar op een of andere manier krijg ik GPRS via Telfort niet aan de praat. Via Orange gaat het in een wip en een scheet. Ik heb alle instellingen van de Telfort site overgenomen, maar het wil maar niet lukken. Heeft iemand misschien de juiste instellingen voor Telfort?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zow, heb me er ook maar aan gewaagd.
Zojuist een zwarte K750i besteld i.c.m. een T-Mobile abo.

Memstick koop ik van de zomer wel in de USA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
MaDLiVe schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:44:
[...]

Nope was t/m afgelopen zaterdag :P

@ poster boven mij. Kun je eigelijk ook de widdcomm drivers gebruiken met de epox dongle.
epox dongle gebruikt de widdcomm drivers.. maar ik weet niet hoe ik mijn dongle weer kan fixxen :S dat ze met de widdcomm drivers werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

Kan je ook hotmail ophalen met je telefoon?

Ik kan wel www adressen zoals nu.nl bekijken met mijn k750, zonder extra software te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

TjarkVerhoeven schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:48:
dilemma
T-mobile 150:

Nadelen van D750 voor zover ik 't nu weet: standaard geen memstick erbij, geen mogelijkheid om via internet straks firmware te upgraden... (wel bij een service punt)
2 jaar verlengen en 65 eurie terug
Zie www.gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheFruitNerd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:21:
Ik heb naast mijn Orange kaart, ook een Telfort kaart. Maar op een of andere manier krijg ik GPRS via Telfort niet aan de praat. Via Orange gaat het in een wip en een scheet. Ik heb alle instellingen van de Telfort site overgenomen, maar het wil maar niet lukken. Heeft iemand misschien de juiste instellingen voor Telfort?
zodra je je telfort kaart erin hebt, moet je wel je telfort gprs profiel selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37

TheFruitNerd

iets met fruit

Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:56:
[...]

zodra je je telfort kaart erin hebt, moet je wel je telfort gprs profiel selecteren
Heb ik gedaan, maar op een of andere manier werkt dat niet. Op m'n T610 werkt het wel met die instellingen.

-edit-
Inmiddels na veel gepiel is het gelukt.
Voor de geinteresseerden kan ik evt de instellingen neer zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door TheFruitNerd op 31-05-2005 22:47 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ej, heeft er nog iemand een foutje gemaakt om de K750i bij Telecom4u.nl te bestellen? Heb hem ergens rond half mei daar besteld en nog steeds geeft de site aan dat ze nog niet binnen zijn :(

Heb onderhand al 's een keer gemaild, krijg ik terug dat ze zelf geen datum weten en afhankelijk zijn van de leverancier...nou, die leverancier heeft volgens mij z'n vierde lichting al bij diverse internetwinkels afgeleverd terwijl ze hier de eerste lichting nog niet eens gehad hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 86372 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:21:
[...]

helemaal mee eens ;)

Ik vind dat jullie erg slecht zoeken:

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10257

Hiermee kan je je K750i op je stereo aansluiten (AUX)
Anoniem: 144122 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:10:
weet iemand of je ook hotmail via wap kan checken en die web viewer die hier eerder is langs gekomen.. als ik die op mijn k750i zet en ik ga internetten( ik heb orange world) gaat dat af van die 2 mb of is het dan gratis
Anoniem: 99803 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:33:
Kan je ook hotmail ophalen met je telefoon?

Ik kan wel www adressen zoals nu.nl bekijken met mijn k750, zonder extra software te installeren
Zoals ik al eerder zei gaat alleen email en internetten op de pc via de telefoon van de 2 mb af.

Webviewer gaat bij mij gewoon via Orange World (onbeperkt)

Ik heb zo vaak geprobeerd om hotmail te checken via mn telefoon, maar dat lukt op geen enkele manier.. dat komt omdat hotmail geen pop ondersteunt.. daarvoor zou je Hotmail Plus moeten nemen.. (geldt ook voor de programmaatjes die beweren je hotmail te kunnen ophalen op je telefoon)
het dichtste waar ik ooit bij kwam is http://mobile.msn.com d8 ik

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145719

TjarkVerhoeven schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:48:
dilemma
T-mobile 150:

Ik heb vandaag de D750i geregeld via de klantenservice van T-Mobile. Hij was gratis bij 1 jaar verlengen in combinatie met een relax 150 abonnement. Volgens mij was hij zelfs al gratis bij een relax 100 abonnement, dat komt dan neer op 17,50 euro p/m. Toestel wordt trouwens geleverd inclusief 64MB memory stick en headphones! Persoonlijk vind ik de D750i een mooier design hebben dan de K750i, eigenlijk is het net de W800 maar dan in het lichtblauw. Binnen 5 a 10 dagen zou het toestel verzonden worden.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

is er geen mogelijkheid dat je all je hotmail email door kan sturen naar gmail en dat je gmail dan ophaalt via je tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:11

jefjef

learning by doing

voor e-mail/hotmail viewers e.a. stuff

kijk ff op http://www.getjar.com/sof...76x220/Applications/Email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11:05

MaDLiVe

.-Observer-.

dragonzzzz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:29:
[...]

epox dongle gebruikt de widdcomm drivers.. maar ik weet niet hoe ik mijn dongle weer kan fixxen :S dat ze met de widdcomm drivers werkt :P
Hij gebruikt gewoon de windows zooi die met sp2 mee komt. Mijn widdcomm util blijft aangeven dat mijn dongle geen licentie heeft voor gebruik van de software.

(jemig wat zijn duo dingen slecht te krijgen zeg :( )

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 01:01

Sick Nick

Drop the top!

MaDLiVe schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:56:
[...]

Hij gebruikt gewoon de windows zooi die met sp2 mee komt. Mijn widdcomm util blijft aangeven dat mijn dongle geen licentie heeft voor gebruik van de software.

(jemig wat zijn duo dingen slecht te krijgen zeg :( )
Dat zegt ie bij mij ook :?
Kan wel gewoon bestanden sturen, syncen en heel de meuk overigens dus het werkt wel maar de Bluetooth Places werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik wil deze telefoon graag kopen en ik heb hier en daar (op GoT) gelezen dat je je headset kunt modden. Dan had ik 1 vraag aangezien ik zoals vele mensen hier mijn Sony EX71SL erop wil modden. Ik wil dit niet permanent doen dus wat ik zou willen is in dat blokje een 3,5 mm jack maken (uit een oud apparaat halen; iemand iedeeën?) en dan dat je gewoon je EX71SL erin en eruit kunt doen wanneer je wil. Ik weet niet of dit wel mogelijk is, maar heeft iemand iedeeën hiervoor?
Wat ik ook nog wou vragen is of de mp3-speler wel van hoogwaardige kwaliteit is. Heeft het bijv. mooi geluid, heb je equalizer instellingen en kan je die ook zelf instellen met de bands? Of kan ik liever gewoon mijn standalone mp3-speler gebruiken (mpio fl100; ik vind dat er erg mooi geluid uit komt en vraag me dus af of die mp3-speler van de k750i beter klinkt).
Dus mensen wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Amiet01 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:21:
Ik wil deze telefoon graag kopen en ik heb hier en daar (op GoT) gelezen dat je je headset kunt modden. Dan had ik 1 vraag aangezien ik zoals vele mensen hier mijn Sony EX71SL erop wil modden. Ik wil dit niet permanent doen dus wat ik zou willen is in dat blokje een 3,5 mm jack maken (uit een oud apparaat halen; iemand iedeeën?) en dan dat je gewoon je EX71SL erin en eruit kunt doen wanneer je wil. Ik weet niet of dit wel mogelijk is, maar heeft iemand iedeeën hiervoor?
Wat ik ook nog wou vragen is of de mp3-speler wel van hoogwaardige kwaliteit is. Heeft het bijv. mooi geluid, heb je equalizer instellingen en kan je die ook zelf instellen met de bands? Of kan ik liever gewoon mijn standalone mp3-speler gebruiken (mpio fl100; ik vind dat er erg mooi geluid uit komt en vraag me dus af of die mp3-speler van de k750i beter klinkt).
Ik vind het niet echt een 100% mp3-speler vervanger al was het alleen maar door de beperkte equalizer (4-bands) en de lange pauze tussen 2 nummers. Verder is de geluidskwaliteit wel oke, voor zover ik kan beoordelen met de meegeleverde dopjes. De bass klinkt met de megeleverd dopjes veel vlak en te dof, maar verder is het wel redelijk om aan te horen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Heb nog een andere leuke bug, bij mij geeft ie nu aan dat hij op portable handsfree staat. Terwijl hij aangekoppeld is op me pc! Kan gewoon radio luisteren, maar heb dan geen bereik natuurlijk. Wel lastig met de mediaplayer die doet ie dan via de dopjes, maar aangezien die er niet aan zitten...
Dit gebeurt niet alleen wanneer ik um aan me pc koppel, soms dan gebeurt het zomaar, zonder dat er iets aan aangesloten is..

iemand nog meer dezelfde bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
..dit is wel heel gek, ik pakte vandaag een foldertje van The Phonehouse over de K750i (mooi foldertje hoor) en er staat in de tekst dat de uitbreiding van het geheugen naar een opslagruimte van 4 GB haalbaar is! (nou ik ga lekker sparen voor die 4 Gig :P)

p.s
ow ja en dr staat ook nog dat de doorvoer snelheid van de usbkabel 2,5 mb/sec kan zijn (zal wel usb 2.0 zijn)

[ Voor 21% gewijzigd door vanpeltje op 31-05-2005 23:40 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Laatst online: 29-11-2024
Hey,

Nieuw hier, en trotse bezitter van de K750i..
Nu heb ik zoon beetje hele forum doorzitten spitten in de hoop dat iemand wel een tip had om
die irri snelkoppeling van je buroblad te verwijderen..(bedoel de snelkoppeling van Sony Ericsson File Manager)

Verder wel vastlopers gehad, maar door dit forum kwam ik er achter dat het kwam doordat ik een profiel aangepas had ( oa. naam verandert), en als ik dat profiel aan heb staan loopt tel. vast, en moet je echt batterij eruit halen om tel. weer normaal te krijgen..

Hoop dat iemand een nuttige tip heeft..

Groet BeVeBe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sick Nick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:04:
[...]

Kan wel gewoon bestanden sturen, syncen en heel de meuk overigens dus het werkt wel maar de Bluetooth Places werkt niet.
Ga eens naar je device manager, selecteer daar Update Driver, en dan ff verwijzen naar je fabrikant drivers!

Werkt hier prima met zo'n goedkoop sitecom ding..., hier pakt ie iig de windows zooi niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sick Nick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:04:
[...]

Er zijn ook gepatchte Widcomm drivers, die zonder licentie werken ;)
Bij mij werkt dat goed, maar ik heb wel een andere BT dongle, die origineel met Widcomm drivers werkt.
Ik geloof niet dat er iets aan die BT dongle verandert, je hebt alleen last van drivers die je niet zomaar weg krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 31-05-2005 23:49 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Ik heb zelf widcom 4 drivers en ik heb nooit problemen gehad, alle services worden ondersteund.

Ik moest wel op hardnekkige wijze de windows drivers van SP2 verwijderen want die gingen er steeds overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb SP2 er in z'n geheel af gekieperd want veel goeds brengt het niet, wel een pc met een grote ketting er omheen :+
Overigens installeert het BlueSoleil pakket ook Widcomm drivers, maar dat is helaas een versie die moeite heeft met licenties van vele dongles ....

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 01-06-2005 00:20 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:14

Tjark

DON'T PANIC

Anoniem: 145719 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:35:
[...]

Ik heb vandaag de D750i geregeld via de klantenservice van T-Mobile. Hij was gratis bij 1 jaar verlengen in combinatie met een relax 150 abonnement. Volgens mij was hij zelfs al gratis bij een relax 100 abonnement, dat komt dan neer op 17,50 euro p/m. Toestel wordt trouwens geleverd inclusief 64MB memory stick en headphones! Persoonlijk vind ik de D750i een mooier design hebben dan de K750i, eigenlijk is het net de W800 maar dan in het lichtblauw. Binnen 5 a 10 dagen zou het toestel verzonden worden.

Dennis
Kijk, dat is nou goed te horen... denk dat ik dan toch maar voor de D750i ga. Dan maar helaas niet upgraden via internet en maar een keertje naar een SE center (gelukkig niet al te ver weg)
Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:34:
[...]
2 jaar verlengen en 65 eurie terug
Zie www.gsmtrack.nl
Wist ik ook, maar Rinkel zit ook in Nijmegen, kon ik 'm dus zo ophalen :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
[...]
Gewoon na het blokje een 3.5mm jack contra erop zetten ofzo. Dus een pluggetje. Gaat toch nooit in het blokje passen anders..

Dingen kosten geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126824

Heb destijds ook m'n Nokia headset gemod, dus ging dat bij deze ook maar eens proberen. Had nog een setje ex71 dopjes in de la liggen. Dus daar de schaar maar in gezet :P, alles zorgvuldig gesoldeerd en weer in elkaar gezet.

Alles werkt naar behoren, deze mod is absoluut een must have voor de mp3/mobiel combinatie.

Helaas ben ik ondertussen 1 dopje in de AH kwijtgeraakt (zoals te zien op foto), kan ik hier aankomen? Heeft iemand er hier heel toevallig nog een paar van liggen?

Tip: doe een klein beetje secondenlijm tussen de oorziting en dop.

Afbeeldingslocatie: http://storage.msn.com/x1p3q6ujd6xcOrCqfotvg9UMcu88oUj_Wc_I6NjFYYd5KdasvEDTAWkM8FUY4gehRdgWEEvzS3z-Bg63SSxm2-FYh4VspA59vrehkEAgtVI9FChMSr5prsiCxSVxQ0zX202nzhEy23dqMR462j6laNg5w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

BeVeBe schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:40:
Nieuw hier, en trotse bezitter van de K750i..
Nu heb ik zoon beetje hele forum doorzitten spitten in de hoop dat iemand wel een tip had om
die irri snelkoppeling van je buroblad te verwijderen..(bedoel de snelkoppeling van Sony Ericsson File Manager)
Google maar op "TweakUI" daarmee kan je 't
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.