Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 4.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:00:
ik heb mijn tel geflashed via de zweedse site (koste wel moeite :P) maar heb nog steeds cam geluid dus... update is wel geslaagt want de foto neemt hij nu gelijk met het geluidje ... maar wat ook vreemd is dat zweeds niet bij de talen staat :S...

iemand nog meer ideeen ? :P ik probeer wel :D
Dat is vrij logisch:)

Waar je ook op inlogt, zweedse, nederlands, uk, je zal altijd op één basissite uitkomen voor de update.
De update wordt dan gedownload naargelang welke phone je hebt,
je zal twee bestanden zien staan, en die verschillen.

Heb op een ander forum reeds iemand weten proberen de andere bestanden (gekregen via iemand anders) proberern te flashen, maar dat werkte niet, update stopte halverwege.

Zal dus nog even wachten worden tot er iemand het vindt, SE zal wel niet zo makkelijk te 'kraken' zijn op dat gebied:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Met 1 druk op de knop de luidspreker aanzetten tijdens een gesprek is gewoon mogelijk hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325

harryvos schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:14:
Nou zal wel aan mij liggen maar ik krijg die update niet voor elkaar.

Hou c ingedrukt en plug in the usb cable, nou netjes gedaan.

resultaat telefoon start netjes op en voor de rest gebeurd er niks, ja ik kan gebeld worden |:( |:(

Snap er geen zak van!!!!

iemand beetje hulp ??
ik heb hetzelfde probleem... ik las net al dat het niet goed was als je telefoon aangaat maar dat doet ie bij mij dus wel... waar kan het aan liggen en wat kan ik nog controleren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 14:05
Anoniem: 115254 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Dat is vrij logisch:)

Waar je ook op inlogt, zweedse, nederlands, uk, je zal altijd op één basissite uitkomen voor de update.
De update wordt dan gedownload naargelang welke phone je hebt,
je zal twee bestanden zien staan, en die verschillen.

Heb op een ander forum reeds iemand weten proberen de andere bestanden (gekregen via iemand anders) proberern te flashen, maar dat werkte niet, update stopte halverwege.

Zal dus nog even wachten worden tot er iemand het vindt, SE zal wel niet zo makkelijk te 'kraken' zijn op dat gebied:)
mja dat dacht ik dus ook maar aangezien alles zweeds was zelfs de instructies op het update prog :P

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godverdegodver, kdenk kmoet vast eerst die flash driver installeren, nu dus dat gedoe daarvoor gedownload, maar ik kan het stuurprogramma alleen installeren als k dat rare hardware toevoegen voor flash driver schermpje krijg........... maar die krijg ik dus na de eerste keer niet meer.......... hoe kan ik ervoor zorgen dat ie t alsnog doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:27:
[...]

ik heb hetzelfde probleem... ik las net al dat het niet goed was als je telefoon aangaat maar dat doet ie bij mij dus wel... waar kan het aan liggen en wat kan ik nog controleren???
Heb je "D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver" wel geinstalleerd? Werd er voor het daadwerkelijke updateproces gevraagd naar die driver?

Het inhouden van de C knop zorgt er denk ik voor dat de phone gezien wordt als een "flashable-device", dus een apparaat waar je de firmware ervan kan updaten. Zie het als een opheffing van de "overschrijvingsbeveiliging". Om de "flashable" phone te flashen moet je dus de driver installeren waar ie om vraagt, zodat het signaal van de "flashable" phone opgevangen kan worden door de SE update software en die dan dus zijn werk kan gaan doen! :Y)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:32:
[...]

mja dat dacht ik dus ook maar aangezien alles zweeds was zelfs de instructies op het update prog :P
lol, het had inderdaad gekunnen, helaas pindakaas, SE zal op een andere manier moeten worden beetgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
Ze denken zeker bij sony ericsson dat ik niks beters te doen heb, ze kunnen de pot op met hun nieuwe firmware, heb al aardig wat geflash in me leven en dit slaat echt alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ck2000nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Heb je "D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver" wel geinstalleerd? Werd er voor het daadwerkelijke updateproces gevraagd naar die driver?

Het inhouden van de C knop zorgt er denk ik voor dat de phone gezien wordt als een "flashable-device", dus een apparaat waar je de firmware ervan kan updaten. Zie het als een opheffing van de "overschrijvingsbeveiliging". Om de "flashable" phone te flashen moet je dus de driver installeren waar ie om vraagt, zodat het signaal van de "flashable" phone opgevangen kan worden door de SE update software en die dan dus zijn werk kan gaan doen! :Y)
ja k kwam dr net dus al achter dat het daaraan lag, maar nu dus het probleem van een paar berichten hierboven 8)7 :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sjakietrekhakie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:21:
Met 1 druk op de knop de luidspreker aanzetten tijdens een gesprek is gewoon mogelijk hier :?
weet je zeker dat je niet de oude firmware gebruikt?
ik krijg alleen de luidspreker optie in het "more" menu.
of is er misschien een andere knop waarmee je hem kan activeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
Anoniem: 145909 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:11:
[...]

Kan niet ingesteld worden. En de rede; jah...kan het met een echte digi cam wel?
Jahzeker, ik weet niet of ze het allemaal hebben maar gewoon middeklasse camera kun je gewoon je bestandsformaat instellen. Als je dan inzoomt op een foto blijft het gewoon scherm. Nu zie je duidelijk dat er een compressie overheen heeft gelopen.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
oude firmware had inderdaad de optie om met de linker bovenste toets direct de luidspreker aan te zetten! en dat was super handig.

bij de nieuwe firmware moet je inderdaad eerst Beantw. klikken en daarna Meer > Speaker AAN
Bij het bellen naar iemand (met de nieuwe firmware) kan je alleen wanneer de telefoon overgaat de speaker aanzetten met die linker toets... dan waneer de telefoon opgenomen word door jou contactpersoon dan moet je het via Meer > speaker AAN aanzetten.

Voor mij geen verschil, met mijn oude Sony was ik wel gewend af en toe "Moment aub, ik zet u even op de luidspreker" te zeggen :P

Niet zo miepen :) wees blij dat die vastlopers nu wel voorkomen zijn.

EDIT: en inderdaad met 1 druk (lees: eigelijk 2 :P) is het ook mogelijk de speaker aan te zetten. druk op de joystick> menu'tje en de bovenste is gelijk speaker AAN /UIT!

EDIT 2: de handleiding zegt mij trouwens precies hetzelfde :) wel raar dat de handleiding en telefoon bij aflevering niet 100% overeenkomen!

[ Voor 26% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146568

Anoniem: 143766 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:50:
[...]

10 dagen?!? Ik wacht onderhand al meer dan een maand! :(
Ik heb er ook bijna genoeg van! Belachelijk amateuristisch van zo'n bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Waar heb jij 'm besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 146568 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Zeker bij gsm.nl besteld? :P Had je beter de shopsurvey nog es duidelijk door kunnen nemen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144637

willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:30:
oude firmware had inderdaad de optie om met de linker bovenste toets direct de luidspreker aan te zetten! en dat was super handig.

bij de nieuwe firmware moet je inderdaad eerst Beantw. klikken en daarna Meer > Speaker AAN
Bij het bellen naar iemand (met de nieuwe firmware) kan je alleen wanneer de telefoon overgaat de speaker aanzetten met die linker toets... dan waneer de telefoon opgenomen word door jou contactpersoon dan moet je het via Meer > speaker AAN aanzetten.

Voor mij geen verschil, met mijn oude Sony was ik wel gewend af en toe "Moment aub, ik zet u even op de luidspreker" te zeggen :P

EDIT: en inderdaad met 1 druk (lees: eigelijk 2 :P) is het ook mogelijk de speaker aan te zetten. druk op de joystick> menu'tje en de bovenste is gelijk speaker AAN /UIT!

EDIT 2: de handleiding zegt mij trouwens precies hetzelfde :) wel raar dat de handleiding en telefoon bij aflevering niet 100% overeenkomen!
Nou ik vind het maar raar... heb ook de hele update uitgevoerd... aantal dingen hetzelfde als anderen met een nieuwe firmware maar ik kan ook gewoon de luidspreker aanzetten met de "linkerknop"...

Bestaan er dan verschillende updates... lijkt me weer eens erg onwaarschijnlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:30:

tuurlijk, dat hij nu niet meer crasht maakt alles dik en dwars goed.
maar ik was er net aan gewend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 144637 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Nou ik vind het maar raar... heb ook de hele update uitgevoerd... aantal dingen hetzelfde als anderen met een nieuwe firmware maar ik kan ook gewoon de luidspreker aanzetten met de "linkerknop"...

Bestaan er dan verschillende updates... lijkt me weer eens erg onwaarschijnlijk!!!
waarschijnelijk wel 8)7

ik heb net mijn aller _eerste_ bug ontdekt : de batterij is vol groen (100%-95%..) maar volgens de telefoonstatus is hij 77 % vol.. na een herstart nog steeds vol groen, maar dan 81% 8)7 dat batterij iccoontje hoort toch op zijn minst 2 pixeltjes wit te zijn?

* willy1986 gaat nog een keer de nieuwste firmware herflessen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet t al bij mij :) (kreeg alleen niet dat k taal moest selecteren en de setup maargoed..)
dacht ook dat k al mn gegevens en berichten kwijt zou zijn, ook niet t geval :)
nu dus alleen nog t probleem dat de bestandsoverdracht zo verschrikkelijk langzaam gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143394

Iemand nog iets over de camera? Ik krijg idd net als enkele anderen wel een cameraschermpje bij openschuiven van klepje maar dat springt weer weg, via het menu lukt het ook niet..barst...

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww waarom doet die telefoon nou niet gewoon alles meteen zoals ik het wil |:(

bestandsoverdracht doet t nu helemaal niet meer... als ik gewoon een mp3 naar de map Geluiden versleep krijg ik op de helft van het balkje (na 5 min. dus bij mij) de melding dat dit type bestand niet ondersteund wordt.... tis gewoon een nr wat k er voor de upgrade ook al eens op had gezet.. en andere nrs hebben hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Anoniem: 143394 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:59:
Iemand nog iets over de camera? Ik krijg idd net als enkele anderen wel een cameraschermpje bij openschuiven van klepje maar dat springt weer weg, via het menu lukt het ook niet..barst...

HELP!
Zou jij misschien kunnen kijken of je bij het software versie scherm op je telefoon het stukje over 'camera' erin hebt staan?
Ik heb dat, net als anderen die hetzelfde probleem hebben, niet. Volgens mij is een telefoon dus gewoon een soort computer waaraan randapparatuur zit gekoppeld, maar als de hardware niet wordt gezien kan er ook geen nieuwe versie ingeflashed worden, mijn simpele redenatie.

Gewoon een productiefout ofzo dus en ze moeten die zooi dus gewoon zonder mokken omruilen ipv zich te verschuilen achter software updates of wat dan ook. Ik heb in ieder geval een boze mail naar SE gestuurd.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69526 op 15-06-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Inmiddels heb ik hem 3 keer geflasht met de nieuwe firmware en hij zegt nog steeds dat hij helemaal vol is(batterij icoontje is volledig groen, terwijl hij volgens de Tel. status 79 % is)
Zal je dan toch de telefoon volledig moeten opladen, en dat het flashen van de nieuwe firmware een nieuw begin is voor de accu. De accupower word zeg maar gereset?

oohjaa Luidspr. AAN sneltoets is nog steeds niet zichtbaar! Hopelijk komt er binnekort ook de mogelijkheid de telefoon naar een oudere versie te flashen? die vond ik namelijk toch beter werken (lees: _wel_ correcte batterijmeter en _wel_ een luidspreker sneltoets! )

Verder heb ik de service-code ingetoetst zodat ik in het service menu terecht kwam. Kies dan de 3e optie: Tekstlabels. geef de joystick een tik omhoog (je komt nu aan het einde van de lijst. Dan ga je omhoog en je ziet"Mijn vrienden". daarnaast kom ik nog meer van dat soort labels tegen> zoals "status" en "verdriertig".
Betekent dit dus dat de Nederlandse providers er voor gekozen hebben deze optie niet aan te bieden? In principe is de software dus wel aanwezig maar niet zichtbaar? :?

[ Voor 15% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

Dat programma van Nokia werkt niet.. zet filmpjes om in AVI en die kan ik niet afspelen met k750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Heeft er iemand de instellingen voor t-mobile waarmee ik mijn imap uvt of pop3 gmail kan openen?
DNS is leeg bij t-mobile en alhoewel de wappagina's het wel doen, lijken de mailservers niet gevonden te worden (als ik 't leeg laat zegt ie na een seconde of 3 "server niet gevonden" (stumail.uvt.nl of pop.gmail.com), vul ik de DNS van het uvt netwerk in dan duurt het langer maar zelfde probleem.

Iemand? T-mobile kan ik alleen instellingen veranderen voor wap :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145362

hebben jullie ook dat getik als ene mp3 is afgespeeld en naar andere mp3 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147047

Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Ik heb dit dus ook gehad, maar door mijn usbkabel in een andere usbpoort te prikken ging die vervolgens weer vragen om de usbflash software ( je weet wel die update driver ..) en die is perse nodig om je GSM te FLASHEN.. net als bij een Moederbord bios update!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147047

ck2000nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Klopt helemaal..ik had het zelfde probleem..alleen moest ik wel mijn usb kabel in een andere poort stoppen om te zorgen dat mijn pc om die flash-usb driver ging vragen .. opnieuw!! Maar daarna ging het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:07
willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:43:
Verder heb ik de service-code ingetoetst zodat ik in het service menu terecht kwam. Kies dan de 3e optie: Tekstlabels. geef de joystick een tik omhoog (je komt nu aan het einde van de lijst. Dan ga je omhoog en je ziet"Mijn vrienden". daarnaast kom ik nog meer van dat soort labels tegen> zoals "status" en "verdriertig".
Betekent dit dus dat de Nederlandse providers er voor gekozen hebben deze optie niet aan te bieden? In principe is de software dus wel aanwezig maar niet zichtbaar? :?
Bij de t610 heb je ook van die tekstlabels en daar staat o.a. VGA 640*480 tussen...
De hardware is er dus blijkbaar wel toe in staat maar software onderdrukt het.
Beetje hetzelfde idee als hier dus met mijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:02
Ik lees dat er sommigen zijn die na het updaten bij het alarm instellen de getallen niet meer knipperen maar dat gebeurt hier wel gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114077

Anoniem: 145362 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:08:
hebben jullie ook dat getik als ene mp3 is afgespeeld en naar andere mp3 gaat?
Ja, bij mij ook. Misschien is het weg in de nieuwe firmware (maar helaas is het me nog niet gelukt om dat te installeren :) ). Nou ja, zo hinderlijk is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Anoniem: 99803 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:53:
Dat programma van Nokia werkt niet.. zet filmpjes om in AVI en die kan ik niet afspelen met k750
Je moet eens proberen een ander model Nokia te selecteren (bvb 6230) Dan converteert ie naar 3gp.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 16-06-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds de update kan ik sommige foto's niet meer in preview zien. Ik krijg enkel een zwarte vlek te zien. Nog iemand hier last van?

Ook zijn de vooringestelde instellingen 'bas' en 'megabass' in de equalizer verdwenen?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 16-06-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 10:34
Eerste vastloper met nieuwe software alweer gehad, dit was nadat m'n carkit probeerde te synchroniseren met de telefoon, maar daarvoor moest ik eerst nog toestemming geven. Heeft iemand hem uberhaupt al werkend met een Parrot CK-3100 trouwens? Want ik blijf er problemen mee hebben (geluid gaat niet over de carkit, bij ophangen klinkt er een luchtalarm door de auto), en elke keer met het headsetje bellen word je ook zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Ik heb nog gewoon bas en megabass hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:47:
Sinds de update kan ik sommige foto's niet meer in preview zien. Ik krijg enkel een zwarte vlek te zien. Nog iemand hier last van?

Ook zijn de vooringestelde instellingen 'bas' en 'megabass' in de equalizer verdwenen?
Bas en megabass staan er hier gewoon nog bij met de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:03:
oooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww waarom doet die telefoon nou niet gewoon alles meteen zoals ik het wil |:(

bestandsoverdracht doet t nu helemaal niet meer... als ik gewoon een mp3 naar de map Geluiden versleep krijg ik op de helft van het balkje (na 5 min. dus bij mij) de melding dat dit type bestand niet ondersteund wordt.... tis gewoon een nr wat k er voor de upgrade ook al eens op had gezet.. en andere nrs hebben hetzelfde..
iemand hier een oplossing voor??? wil mp3 erop hebben gewoon :'( maar hij zegt dus dat dat type (mp3 gewoon..) niet in de doelmap is toegestaan (map Geluiden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:47:
[...]

iemand hier een oplossing voor??? wil mp3 erop hebben gewoon :'( maar hij zegt dus dat dat type (mp3 gewoon..) niet in de doelmap is toegestaan (map Geluiden...)
Ik heb ook een keer gehad dat hij geen audiobestand wilde afspelen. "niet ondersteund". Een simpele herstart van de telefoon loste wel alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Anoniem: 146568 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Ik vraag me ook af waar jullie hem besteld hebben aangezien ik er gister 1 bij gsm.tv heb besteld en daar geven ze aan dat ze gewoon op voorraad staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Defspace op 16-06-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
over die parrot CK3100: ik heb bij m'n bluetooth carkit inderdaad ook een klein riedeltje als je ophangt. Op zich wel prettig vind ik, weet je wanneer het gesprek afgelopen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02 18:16

Shift

[] Dual crazy []

Ben ik nou gek aan het worden? Ik wil foto maken ik richt en neem een foto, en dan klik ik op bekijken, dan krijg ik de melding Geen bestanden in deze map''. Ik heb de opslag medium Memorystick gekozen, ik heb van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defspace schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:14:
[...]

Ik vraag me ook af waar jullie hem besteld hebben aangezien ik er gister 1 bij gsm.tv heb besteld en daar geven ze aan dat ze gewoon op voorraad staan.
www.gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145097

Ik krijg de firmwware niet geinstalleerd, De flash usb wel. maar daarna link ik door op de site, en moet ik akkoord gaan met de voorwaarden. Hierna moet ik doorgelinkt worden maar dit gebeurt niet ik krijg dan een wit scherm. in beeld en er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

iemand al de telefoon als modem aan de praat gekregen?
Ik wil hem gebruiken om op mijn ipaq rx3715 te internetten etc. op vakantie, maar via bluetooth geeft hij niet de gewenste services. Iemand suggesties?
Of een link naar een wizard ofzo ?

hardware: Ipaq rx3715
Gsm: K750i (Flashed)
Provider: KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145097 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:36:
Ik krijg de firmwware niet geinstalleerd, De flash usb wel. maar daarna link ik door op de site, en moet ik akkoord gaan met de voorwaarden. Hierna moet ik doorgelinkt worden maar dit gebeurt niet ik krijg dan een wit scherm. in beeld en er gebeurt niks.
wessel99 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Anoniem: 143766 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 16-06-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:47:

ja hierook! :( net 3 foto's geschoten, ik ga ze bekijken via de map Afbeeldingen> Foto's .. zie ik 2 foto's en 1 zwarte foto. wanneer ik deze wil bekijken is het wel gwn een normale foto. 8)7

pff echt dom! bij de oude firmware had ik hier geen last van... kan ik mijn oude firmware niet recoveren? 8)7
Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:00:
ik heb mijn tel geflashed via de zweedse site (koste wel moeite :P) maar heb nog steeds cam geluid dus... update is wel geslaagt want de foto neemt hij nu gelijk met het geluidje ... maar wat ook vreemd is dat zweeds niet bij de talen staat :S...

iemand nog meer ideeen ? :P ik probeer wel :D
Weet jij mischien wat de Mode Recovery voor doel heeft? kan je dat even uitproberen? als ik het goed begrijp is die Mode wanneer het flashen van je telefoon niet goed gegaan is? :X

[ Voor 35% gewijzigd door willy1986 op 16-06-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:47:
[...]

ja hierook! :( net 3 foto's geschoten, ik ga ze bekijken via de map Afbeeldingen> Foto's .. zie ik 2 foto's en 1 zwarte foto. wanneer ik deze wil bekijken is het wel gwn een normale foto. 8)7

pff echt dom! bij de oude firmware had ik hier geen last van... kan ik mijn oude firmware niet recoveren? 8)7

[...]

Weet jij mischien wat de Mode Recovery voor doel heeft? kan je dat even uitproberen? als ik het goed begrijp is die Mode wanneer het flashen van je telefoon niet goed gegaan is? :X
als je ze op de grootste maat hebt staan zie je inderdaad zwart vlak,maar die gemaakt zijn in 640x480 zie je wel gewoon 8)7 vaag hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Laatst online: 20-03 09:33
Is het imei nummer bij jullie ook 17 getallen in plaats van 15??

Kan iemand dit voor mij verifiëren? Door *#06# te toetsen komt het imei-nummer tevoorschijn, alleen deze geeft op het einde nog 2 getallen extra ten opzichte van wat in de telefoon staat? Het laatste getal is ook verandert sinds de firmware update....?

Toch maar gewoon de 15 getallen aanhouden en de laatste 2 negeren?? Graag tips hierover...

THnX..

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 23:07
Thijssie909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:10:

Kan iemand dit voor mij verifiëren? Door *#06# te toetsen komt het imei-nummer tevoorschijn, alleen deze geeft op het einde nog 2 getallen extra ten opzichte van wat in de telefoon staat? Het laatste getal is ook verandert sinds de firmware update....?

Toch maar gewoon de 15 getallen aanhouden en de laatste 2 negeren?? Graag tips hierover...

THnX..
ja die laatste 2 kan je gewoon negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 12:57

RvE

Anoniem: 62133 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:38:
iemand al de telefoon als modem aan de praat gekregen?
Ik wil hem gebruiken om op mijn ipaq rx3715 te internetten etc. op vakantie, maar via bluetooth geeft hij niet de gewenste services. Iemand suggesties?
Of een link naar een wizard ofzo ?

hardware: Ipaq rx3715
Gsm: K750i (Flashed)
Provider: KPN
Krijg je hem met IR wel aan de praat?

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Thijssie909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:10:

THnX..
ja hier ook 17 getallen... maar vergelijk jou IMEI nummer eens met het IMEI nummer wat op het labal op de doos staat. De laatste 2 getallen kan je dus negeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RvE schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:22:
[...]

Krijg je hem met IR wel aan de praat?
Nee, ook geprobeert, maar ik kan nergens een of andere vorm van handleiding vinden. Wel via een PC of labtop handleidingen, maar dan moet je de SE suite geinstalleerd hebben, tja.. dat kan niet op mijn handheld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94901

Ik word helemaal gek hier :(
Gisteren kon ik wel updaten maar sloeg mn pc vast voordat het begonnen was,
nu krijg ik steeds keer op keer de melding, momenteel geen blablab voor uw operator..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 17-04 12:57

RvE

Anoniem: 62133 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:41:
[...]

Nee, ook geprobeert, maar ik kan nergens een of andere vorm van handleiding vinden. Wel via een PC of labtop handleidingen, maar dan moet je de SE suite geinstalleerd hebben, tja.. dat kan niet op mijn handheld..
Probeer dit eens Windows Mobile 2003 Internet middels GPRS en Bluetooth of deze kan ook GPRS connectie met de Ipaq

[ Voor 11% gewijzigd door RvE op 16-06-2005 11:57 ]

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ga echt zo snel mogelijk mijn dopjes vervangen, want mijn hele oorschelp wordt uitgewoond door die gigantische doppen. Die vorigen waren ook al niet geweldig (S700), maar dit is echt drama.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 08:47
Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:42:
[...]

Je moet eens proberen een ander model Nokia te selecteren (bvb 6230) Dan converteert ie naar 3gp.
Maar dan is de resolutie weer te laag, want hij speelt nie tfullscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146568

Defspace schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:14:
[...]

Bij Telfort. Ik meen zelfs dat SE telefoons heeft teruggehaald uit de winkels van Telfort. De software problemen zijn bekend dus SE zal eerst alle software in de telefoons hebben moeten aanpassen. Het is vanzelfsprekend dat dat problemen gaat geven qua leveringstijd maar liever dat dan een telefoon uit de eerste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die eerste is perfect !!! Het werkt nu ! (PS halverwege wel mijn telefoon mét nieuwe firmware moeten resetten, bluetooth herkende plots niets meer.. hopelijk een eenmalig "storinkje"
Ik heb nu via gprs verbinding, snelheid valt me iets tegen, maar het werk! goed genoeg om mijn vakantie door te komen. (Hopelijk.. het blijft nieuw speelgoed hè ;-)

Ik stem er voor om die eerste link in de startpost op te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:15
ik heb hier een pdf betreffende de software:

Informatie betreffende de Sony Ericsson K750i
Probleem
Sommige klanten en shops hebben problemen met de Sony Ericsson K750i.
Het toestel loopt vast, de camera geeft soms zwart beeld of bluetooth werkt niet optimaal.
Sony Ericsson heeft dit, mede op verzoek van ons, onderzocht en is tot de conclusie gekomen dat de
software niet optimaal is.
Oplossing
Sony Ericsson heeft nieuwe software geschreven en beschikbaar gesteld. Als deze software op het
toestel staat, zal het toestel niet meer vastlopen en zal het toestel een verbeterde camera- en
bluetooth functionaliteit hebben.
Wat als de klant terugkomt met het toestel?
Als de klant in de shop komt met het toestel met de hierboven beschreven klacht (vastlopen, camera
of bluetooth problemen), moet je het toestel, samen met de klant, eerst goed controleren. Als
inderdaad blijkt dat het toestel het beschreven probleem heeft, kan de klant zelf de software via de
website van Sony Ericsson op het toestel zetten.
Voordeel voor de klant is dat het toestel niet hoeft te worden opgestuurd voor reparatie en de klant
het toestel kan blijven gebruiken.
Als deze software update niet helpt, zal het toestel alsnog voor reparatie moeten worden opgestuurd
naar Teleplan volgens de normale procedure. Maak wel een opmerking in Jobnotes/Opmerkingen:
bijv. Heb al nieuwe software via Sony Ericsson website op het toestel gezet.
Hoe kan de klant de nieuwe software op het toestel zetten?
De software kan worden gehaald van de de Sony Ericsson website.
http://www.sonyericsson.c...e=ps1_1_5_7&zone=ps&lm=ps
1_1&pid=10242
Als het de klant niet lukt, kan de klant contact op nemen met Sony Ericsson Call Center:
XXXXXXXX
E-mail: XXXXXXX
Als de URL de klant niet automatisch naar de Sony Ericsson Update Service brengt, kan de klant ook
naar www.sonyericsson.com gaan en vervolgens de volgende keuze maken:
Europe -> Nederland -> Support -> K750i invoeren bij productnaam -> Sony Ericsson Update Service
selecteren -> Instructies uitvoeren
Wat heeft de klant nodig om de nieuwe software op het toestel te zetten?
Het toestel
De USB kabel (is standaard meegeleverd in de doos)
De computer
De drivers (de standaard meegeleverde CD. Als deze niet is geinstalleerd is de software alsnog op te
halen via het internet door het volgen van de instructies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02 18:16

Shift

[] Dual crazy []

Ik wil foto maken ik richt en neem een foto, en dan klik ik op bekijken, dan krijg ik de melding Geen bestanden in deze map''. Ik heb de opslag medium Memorystick gekozen, ik heb van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Zo te lezen lijkt het me verstandiger om met de oude firmware door te gaan, en te wachten op de volgende firmware. Ik lees hier toch red. wat issues, of is dit overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:33:
Zo te lezen lijkt het me verstandiger om met de oude firmware door te gaan, en te wachten op de volgende firmware. Ik lees hier toch red. wat issues, of is dit overdreven?
Dit is overdreven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:33:
Ik had persoonlijk voor de update absoluut geen problemen. Nu dus wel. Mijn indruk is dat ze deze nieuwe firmware maar snel-snel (te snel) uitgebracht hebben om al die vastlopers bij sommigen op te lossen. Geef mij maar terug de vorige firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Ik had persoonlijk voor de update absoluut geen problemen. Nu dus wel. Mijn indruk is dat ze deze nieuwe firmware maar snel-snel (te snel) uitgebracht hebben om al die vastlopers bij sommigen op te lossen. Geef mij maar terug de vorige firmware!
Wat zijn precies je problemen dan?
Want ik heb voor én na de update nog geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:42:
[...]

In de map foto's van sommge foto's géén preview, enkel een zwart vlak.
'Bas' en 'Megabass' in equalizer kwijt
Bij snel navigeren door menu's kan het scherm soms niet volgen, ik krijg dan een waas over het scherm.

Daartegenover zijn de foto's wel beter van kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 13:36
Shiver23 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:42:
[...]

Same here ook voor en na geen problemen met een D750i. Ik krijg vanavond ook eindelijk mijn K750i :P
Kan mun vriendin zelf is spelen met dr eigen telefoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

jah na de firmware heb ik geen enkel probleem meer. Ik heb het vermoede dat er toch verschillende soorten K750's door Nederland dwalen. Het bluetooth probleem is bijvoorbeeld bij de één heel sterk en bij de ander nooit geweest! Mijn tel is bv. nog nooit gecrasht icm Bluetooth. Zelfs needforspeed underground2 kan ik vanuit m'n bed spelen :D
Als iedereen dezelfde softwareverzie heeft dan zit er neem ik aan toch iets in de hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
wessel99 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
Weet er trouwens iemand of er ook van die mobile "sync'n'charge" snoertjes zijn voor deK750i?

Vroeger voor je palm had je die (in zo'n piepklein opwind-doosje), een mobiele kabel waar je dan aan de ene kant de usb connector en de andere kant je palm connector uit trok. Zou voor de K750i helemaal ideaal zijn, je hangt dat connectortje aan je sleutelbos en dan heb je met de K750i je belangrijke gegevens (ala memorystick) altijd bij je, en kan je nog laden vanaf je werkplek!

Mocht iemand zoiets tegenkomen ik houd me aanbevolen ipv de enorme lompe usb kabel die je nu mee zou moeten nemen (dan is het weer makkelijker om een losse memorystick mee te nemen).
zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.doml.net/images/MF-Retract-K750.jpg
http://www.martinfields.c...p?pid=1986&model=&modeln=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net SE aan de lijn gehad en die vertelde dat er voor de d750i nog geen software is, en dat het hier afhankelijk is van tmobile. Erg raar lijkt me als andere mensen hier de d750i al wel geupgrade hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 30-04 22:01
Anoniem: 145909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:07:
jah na de firmware heb ik geen enkel probleem meer. Ik heb het vermoede dat er toch verschillende soorten K750's door Nederland dwalen. Het bluetooth probleem is bijvoorbeeld bij de één heel sterk en bij de ander nooit geweest! Mijn tel is bv. nog nooit gecrasht icm Bluetooth. Zelfs needforspeed underground2 kan ik vanuit m'n bed spelen :D
Als iedereen dezelfde softwareverzie heeft dan zit er neem ik aan toch iets in de hardware!
Je telefoon als afstandbediening gebruiken en dan gamen stoer :D.

Maar ik had voor de software update aantal vastlopers gehad maar nu helemaal niks meer. en updaten ging ook in 1 keer goed gewoon alles even goed lezen en die stappen uitvoeren op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146774

Hoi ik vraag me eigenlijk af na het lezen van veel berichten(erg veel klachten) of jullie als jullie opnieuw een mobiel mochten uitkiezen deze weer zouden nemen.

Ik ben van plan er vanavond een te halen maar weet het eigenlijk niet zeker na al deze berichten.

Ik zit zelf te twijfelen tussen KPN, Vodafone of Orange. Ik las ergens dat alle providers wel overal in Nederland dekking hebben, maar dat deze 3 binnenshuis de beste dekking hebben.
Ik denk zelf aan Vodafone maar las dat deze een eigen versie heeft, zijn hier veel verschillen mee? En kan iemand mij vertellen die hem ook bij vodafone heeft of hij goed werkt en of hier wel een update voor is (omdat die voor t-mobile er nog niet is zoals ik net las)?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 146774 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:26:
Hoi ik vraag me eigenlijk af na het lezen van veel berichten(erg veel klachten) of jullie als jullie opnieuw een mobiel mochten uitkiezen deze weer zouden nemen.
Ik wel! Er is op dit moment qua prijs/kwaliteitsverhouding geen betere telefoon wat echt vergelijkbaar is. Trouwens, ik heb nog geen enkele vastloper gehad voor of na de update. Ook bluetooth werkte gelijk zonder ook maar iets te installeren i.c.m. mijn Logitch Dinovo set.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 22-04 14:11
woei, net mn K750i silver edition t-mobile besteld bij gsmtrack. krijg nog netjes geld terug ook :)
Na snelle mailcorrespondentie vertelde de helpdesk dat ze gister de nieuwe SE binnen hadden gehad met laatste firmware. Dus ben zeer benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Anoniem: 94901 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:17:
Net SE aan de lijn gehad en die vertelde dat er voor de d750i nog geen software is, en dat het hier afhankelijk is van tmobile. Erg raar lijkt me als andere mensen hier de d750i al wel geupgrade hebben?
Ja erg raar, ga gewoon naar de k750 supportpage en start vanaf daar de update procedure. Dan krijg je gewoon de nieuwe d750 firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 07:21

Tjark

DON'T PANIC

Anoniem: 94901 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:17:
raar, ik heb m'n D750i eergisteren geupdate met nieuwe firmware. Gewoon naar de SE pagina van de D750i en updaten gevolgd.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt niet, krijg steeds de melding dat er voor mijn operator geen software ondersteund wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118082

Is er al iemand bezig met een deel 4 of mag/moet ik dat doen :)
Ben zéér van plan om deze phone aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144780

Geweldig die update! veel is al besproken aan voor en nadelen. Maar ik vind vooral de hogere snelheid van uploaden en downloaden van en naar phone echt geweldig!

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hmm, ik had voor de update totaal geen problemen, maar na de update ook niet.
Toestel is van week 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb ook heel het topic gelezen en 'm afgelopen zaterdag ook besteld (BelCompany), helaas is ie nog steeds niet binnen (elke dag vertellen ze dat hij er morgen is)...maar denk dat er weinig zaken zijn die 'm direct kunnen leveren (tenzij je een flink bedrag bijbetaald). Maar ondanks alle problemen lijkt het me met de nieuwe firmware allemaal redelijk goed opgelost...kan niet wachten om 'm te ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
jah direct, ik heb na de nieuwe firmware geen problemen meer.
En zoals net ook al iemand zei; er is geen vergelijkbare phone in de winkel te krijgen.

Ook is het leuk om op te scheppen met de 2MP camera, is de enigste die ik tot nu toe gezien heb. En volgens mij blijft dat voorlopig zo(nieuwe modellen andere fabrikanten).

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 25-04 20:02
Geen twijfel over mogelijk. Ik heb nog geen problemen gehad, en het is gewoon de beste normale telefoon die je op dit moment kunt kopen. Echt een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Als ik een gemiste oproep heb komt er boven de slaapstandklok een tekentje dat er een oproep is gemist. Was dit in de vorige firmware ook zo? anders weer een fw-verandering

En als m'n K750 in de sloot valt (k hoop niet dat DAT gebeuren zal!!) koop ik natuurlijk weer de K750i ! en dat omdat het gewoon de beste telefoon is die er te krijgen is op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 16-06-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
Anoniem: 145909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:57:
Als ik een gemiste oproep heb komt er boven de slaapstandklok een tekentje dat er een oproep is gemist. Was dit in de vorige firmware ook zo? anders weer een fw-verandering
ja dat was al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Walkman schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:34:
...maar denk dat er weinig zaken zijn die 'm direct kunnen leveren (tenzij je een flink bedrag bijbetaald).
Probeer het eens bij www.2call.nl, was tot voor kort nog gewoon uit voorraad leverbaar + goed geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 03-05 13:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Anoniem: 118082 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:50:
Is er al iemand bezig met een deel 4 of mag/moet ik dat doen :)
Ben zéér van plan om deze phone aan te schaffen!
Ik denk dat die eer bij Ginz ligt, overleg iig even met hem (hij heeft volgens mij weinig tijd dus misschien is het wel leuk als iemand al die updates in een nieuwe topic verwerkt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144780

heb net een 1gb mms sony aangeschaft voor 116 euro inclusief verzenden bij online winkel. vonnik niet zo duur. Benieuwd hoe snel ze leveren. volgens de shopreviews leveren ze snel en goed.
Misschieen een tip voor jullie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06-2024

Tuk

heb net van scandics de 1 gig voor 115 euro gekocht bij media markt utrecht hebben ze genoeg voorraad (normaal prijs is 145 euro, gewoon zeggen dat je ze voor minder hebt gezien bij een of ander winkel ( kijk in pricewatch) en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Jammer dat ik hier nog steeds aardig wat mensen (1 is al teveel natuurlijk) zie met problemen met zowel oude als nieuwe firmware :|. Goed, ik heb het vertrouwen in SE dat ook die mensen geholpen zullen gaan worden, misschien een kwestie van tijd / omruiling / reparatie.

Goed, back to my point. Ik zat vandaag voor het eerst na de update van mijn firmware in de tramtunnel van Den Haag en zoals ik eerder had gezegd had ik hiervoor totaal geen tot slecht bereik met mijn K750i i.c.m. KPN MobielPlus 22,50 abbo. Ik kreeg zelfs vaak " Emergencies only " te zien in de provider naam, wat dus betekende dat ik op een andere mast van een andere provider zat te roamen.

Nu het eigenaardige: vandaag had ik gewoon in de *gehele* tunnel non-stop volledig bereik, alle mooie, blauwe streepjes waren gevuld :9. Ik zie het een beetje met ongeloof, maar zelfs toen de tram reed gebeurde er niets met mijn volledige bereik. Ene kant " hmm " gevoel, andere kan toch zoiets van: zie je nou wel, KPN kan het toch ;) (zoals ik eerder al zei lukte dat met mijn oude N6610 ook dus waarom de K750i niet dacht ik).

Ik zal binnenkort wel bellend de tramtunnel ingaan en kijken of mijn verbinding daadwerkelijk niet wordt verbroken. Ook heb ik gemerkt dat mijn bereik niet meer constant van 1 streepje naar volledig bereik heen en weer schommelt. Wat dat betreft 1 van de betere verbeteringen, toppie.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:42

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 144780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:31:
heb net een 1gb mms sony aangeschaft voor 116 euro inclusief verzenden bij online winkel. vonnik niet zo duur. Benieuwd hoe snel ze leveren. volgens de shopreviews leveren ze snel en goed.
Misschieen een tip voor jullie....
Als die link het nou deed, dan ging ik ff kijken :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-05 15:23
kan iemand mij het verschil in bijgeleverde accessoires vertellen tussen de d750 en de k750 :?
bijv: is er bij de d750 de originele SE headset meegeleverd ? mem stick ?
kheb namelijk un mooie aanbieding gekregen van t-mobile :9
ik weet dat ze verschillen in software... dat is niet zo'n punt, die flash ik wel na verloop van tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

reiker

dan jij!

InsjaHH schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:27:
Jammer dat ik hier nog steeds aardig wat mensen (1 is al teveel natuurlijk) zie met problemen met zowel oude als nieuwe firmware :|. Goed, ik heb het vertrouwen in SE dat ook die mensen geholpen zullen gaan worden, misschien een kwestie van tijd / omruiling / reparatie.

[...]
Tuurlijk, maar je moet ook bedenken dat de mensen die géén problemen hebben meestal een stuk minder hard roepen, als ze al iets van zich laten horen. Dus hier hoor je misschien 20 mensen met problemen, tegen waarschijnlijk vele honderden die ook zo'n toestel hebben en geen problemen ondervinden.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 13:50

Sick Nick

Drop the top!

MyNameIs schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:43:
kan iemand mij het verschil in bijgeleverde accessoires vertellen tussen de d750 en de k750 :?
bijv: is er bij de d750 de originele SE headset meegeleverd ? mem stick ?
kheb namelijk un mooie aanbieding gekregen van t-mobile :9
ik weet dat ze verschillen in software... dat is niet zo'n punt, die flash ik wel na verloop van tijd ;)
Dacht dat de D750 een 512MB stick erbij kreeg, de K750 maar 64MB. Is op zich genoeg voor je foto's en filmpjes maar als je ook veel mp3 wilt luisteren zal je toch een stick erbij moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-05 15:23
Sick Nick schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Dacht dat de D750 een 512MB stick erbij kreeg, de K750 maar 64MB. Is op zich genoeg voor je foto's en filmpjes maar als je ook veel mp3 wilt luisteren zal je toch een stick erbij moeten halen.
Is dat niet de W800 die je bedoelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ja, ik ben nog steeds aan het wachten op een goedkope 512 mb of 1 GIG memorystick :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 21:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 14:38
Sick Nick schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Nope 64 MB mem-stick, en voor de rest de standaard SE-headset met ietwat te grote dopjes. En natuurlijk nog de kabel, CD en MS-converter.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 08:47
borgdavile schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:56:
Ook is het leuk om op te scheppen met de 2MP camera, is de enigste die ik tot nu toe gezien heb. En volgens mij blijft dat voorlopig zo(nieuwe modellen andere fabrikanten).
Er is al een foon met 7 MP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:46

Gaitman

The Real One

ascent schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:03:
[...]

Er is al een foon met 7 MP...
Welke en waar :P