Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 5.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jig schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:51:
Kan iemand een handleiding typen voor dat updaten, want ik snap er echt geen %^*$%*$%^ van. Ten eerste die website werkt helft van de tijd niet, in IE en FF. Daarna krijg je dat gezeik met C ingedrukt houden, word ik onder gespammed door die klote windows install dingen en dat java progje begint na 15 seconden ook niet te updaten. Word hier echt pissig van, goedkope klote software van SE!
Je snapt het gewoon niet :)
Neem rustig de tijd.
Rustig lezen.
En gebruik IE, want FF werkt niet goed.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35

Gaitman

The Real One

Windows XP MCE
Com poorten gereserveerd ?
Ja, de betreffende COM-poorten die in apparaatbeheer staan voor de SE had ik ook gereserveerd en ingeschakeld in de configuratie

Ben nu wat andere dingen aan het proberen.

* Gaitman hoop ook dat er TomTom komt voor zijn SE K750i :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 15-06-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
borgdavile schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:30:
[...]

Je kunt ook een tweede USB kabel halen en die op je werkplek laten liggen.
Is ook zo maar het punt is juist dat ik 'm hier op de uni vaak zou willen gebruiken maar dan is die kabel zo lomp! Ach, je kunt maar te verwend zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41
Anoniem: 145780 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Misschien wel als Java-toepassing? Waarschijnlijk met een veel beperktere interface dan TomTom, maar het ik denk dat het wel perfect mogelijk is.
dat d8 ik ook, Java is zo open als maar kan en wanneer er op de K750i vanuit Java een BT GPS ontvanger kan worden aangestuurd heb je alle vereisten. Alleen Java staat er een beetje om bekend erg lomp en traag te zijn, maar in de spelletjes op mijn K750i merk ik daar niets van.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Volgens mij heb ik ipv die speciale usb drivers een andere geinstalleerd. Hij komtniet meer met dat verdoemde new hardware ding dus hoe install ik em dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Shiver23 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Je snapt het gewoon niet :)
Neem rustig de tijd.
Rustig lezen.
En gebruik IE, want FF werkt niet goed.
Nee ze leggen het niet goed uit, gebrek aan troubleshooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145519

Eindelijk hij is er dan de firmware udate van de k750 _/-\o_

vergeet alleen niet de nieuwste usb firmware updatedriver te installeren

laterzzzzzzzzzz

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Jig schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Nee ze leggen het niet goed uit, gebrek aan troubleshooting.
Ho wacht: bij mensen waar het in één keer goed gaat en die geen problemen hebben (bv. me) kunnen niet de problemen van een ander oplossen omdat het upgraden heel simpel kan zijn. Als er goed gelezen wordt zou alles goed kunnen verlopen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen ! Diegene die geen problemen hebben weten niet / snappen niet wat er voor problemen kunnen zijn omdat ze die niet meegemaakt hebben!
Mijn advies als het echt niet lukt: Op een andere computer 'helemaal' opnieuw beginnen:
USB Driver + USB Flash driver + Sync Station installeren. Daarna naar SE site en heel vrolijk en geconcentreerd naar SE luisteren en eenmaal de seus_setup118.exe gedownload en geinstalleerd wordt er heel duidelijk gezegt wat je allemaal moet doen. Het kan zo simpel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145519 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:40:
Eindelijk hij is er dan de firmware udate van de k750 _/-\o_

vergeet alleen niet de nieuwste usb firmware updatedriver te installeren

laterzzzzzzzzzz

Patrick
ehm...was al bekend geloof ik: half nederland heeft hem al geinstalleerd; andere helft heeft problemen :?

@ jig: Ik hoor alleen dat het niet lukt. Wat precies wil niet lukken? Wat heb je allemaal gedaan? Waar kom je in de knoei? Weet je zeker dat alles uitgevoerd heb wat er van je verwacht wordt?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 15-06-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122027

Wat bij mij de oplossing was: tijdens installatie seus downloaden en installeren. (wat ik ook al eerder had gedaan). Het updateprogramma ziet dat de installatie van seus is afgerond en gaat dan wel verder.

Maar goed.

Wilde net wat mp3tjes in de map mp3 zetten op de memstick via BT. Maar dat lukt niet. Ik kan ze er niet in plakken. Vervolgens vele vastlopers. Alleen batterij loshalen helpt.

Nu dus maar weer via de usb kabel.

Het lijkt erop dat de BT gerelateerde vastlopers dus nog niet opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Anoniem: 145909 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Ho wacht: bij mensen waar het in één keer goed gaat en die geen problemen hebben (bv. me) kunnen niet de problemen van een ander oplossen omdat het upgraden heel simpel kan zijn. Als er goed gelezen wordt zou alles goed kunnen verlopen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen ! Diegene die geen problemen hebben weten niet / snappen niet wat er voor problemen kunnen zijn omdat ze die niet meegemaakt hebben!
Mijn advies als het echt niet lukt: Op een andere computer 'helemaal' opnieuw beginnen:
USB Driver + USB Flash driver + Sync Station installeren. Daarna naar SE site en heel vrolijk en geconcentreerd naar SE luisteren en eenmaal de seus_setup118.exe gedownload en geinstalleerd wordt er heel duidelijk gezegt wat je allemaal moet doen. Het kan zo simpel zijn!
Bla bla..
Ik heb et hele gedoe dus net overnieuw op een andere pc gedaan, en daar ging het dus wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
nog even over de camera:
de kwaliteit van de foto's is beter dan ooit te voren met een GSM gemaakt. Echter ben ik nou de enige die vind dat de kwaliteit enigsinds wordt aangetast door de jpeg compressie. Je kunt de kwaliteit op fijn zetten dan zie je al dat er minder wordt gecomprimeerd maar dan nog is de compressie te hoog.
Wat zou de reden zijn waarom er niet in een ongecomprimeerd formaat(tiff/bmp) kan worden opgeslagen? Of kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jig schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:57:
[...]

Bla bla..
Ik heb et hele gedoe dus net overnieuw op een andere pc gedaan, en daar ging het dus wel goed.
Perfect toch!! :D (is de software van SE nu nog steeds klote? )
borgdavile schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:07:
nog even over de camera:
de kwaliteit van de foto's is beter dan ooit te voren met een GSM gemaakt. Echter ben ik nou de enige die vind dat de kwaliteit enigsinds wordt aangetast door de jpeg compressie. Je kunt de kwaliteit op fijn zetten dan zie je al dat er minder wordt gecomprimeerd maar dan nog is de compressie te hoog.
Wat zou de reden zijn waarom er niet in een ongecomprimeerd formaat(tiff/bmp) kan worden opgeslagen? Of kan dat wel?
Kan niet ingesteld worden. En de rede; jah...kan het met een echte digi cam wel?

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 15-06-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146774

Morgen is het dan zover en wil ik voor een nieuwe mobiel gaan kijken. Denk dat ik wel voor de k750i gaan. Vind hem er mooi uitzien en zo te horen zijn de meeste problemen na de firmware update wel verholpen. Ik zit nou alleen nog met het uitzoeken van de juiste provider voor mijn mobiel. Had nou t-mobile maar had ik niet overal bereik mee. Vandaar dat ik zoek naar een ander.
Weet iemand of er nog goeie acties zijn i.c.m. deze mobiel.
En kan iemand mij vertellen waar ik op dit forum iets kan vinden over de verschillende providers kon het zelf niet vinden, op dit forum dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:25

Erik80

Sinds 1980

Anoniem: 145780 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Misschien wel als Java-toepassing? Waarschijnlijk met een veel beperktere interface dan TomTom, maar het ik denk dat het wel perfect mogelijk is.
Op die site hier ergens boven staat toch een programma dat werkt?

Check also our newest MobiTrackPRO version:
Last version: 1.23

Price: $21.00 US. Purchase at Handango, Mobile2Day

Program size: 111 Kb.

Latest release: May 10, 2005

Requirements:

Common: MIDP 2.0, CLDC 1.1, JSR-82 (Bluetooth API for J2ME) or serial port, JSR-75
Nokia: 6230i, 8800, 8801, 6630, 6680, 6681, 6682
Siemens:
SonyEricsson: K600, K750, W800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
mensen die moeilijk heden hebben met de update:

Ga zitten voor een goede pc... liefst natuurlijk die van jezelf is 8)
start IE en volg mijn copy/paste-handleidinkje voor het updaten :*)

de normale usb driver
download dit:
Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you place it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Connect your K750/D750 to the PC using the USB cable. This will initiate the Windows Found New hardware wizard to be used during the installation.
4. Follow the instructions in the wizard, and choose to “Install from a list ..”, press “Next”
5. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install and press “Next”
6. When the driver is installed, press “Finish.

de Update Service USB driver voor K750i/D750i
download dit
Installatie-instructies
1. Download the zip file to your computer. Remember where you put it.
2. Unzip the file to a temporary folder.
3. Turn off your phone.
4. Connect the USB cable to the PC but not to the phone.
5. Hold down the 'c'-key and connect your phone to the USB cable.
6. This will start the Windows Found New hardware wizard that will be used during the installation.
7. Follow the instructions in the wizard; choose to "Install from a list ..", then press "Next".
8. Browse to the temporary folder created under step 2 above to point to the driver to install, then press "Next".
9. When the driver is installed, press "Finish".

wanneer je de telefoon kan zien in de verkenner en je hebt zeker weten beide stappenplannen doorlopen kan je beginnen met het updaten.

Voordat je met het updaten kan beginnen is het raadzaam Java te hebben geinstalleerd. Voor de goede orde raad ik te controleren of jou Java moet updaten!?
heb je Java nog niet? download en installeer hem dan

Java goed geinstalleerd? check als het goed is lees je rechts :"YOU'VE GOT THE LATEST!"

Het updaten

klik (nieuw venster graag nemen)

volg alle stappen secuur! en doe gewoon wat alle stappen zeggen.

mijn stappen die ik voor de tweede keer heb genomen (daardoor kan het zijn dat ik enkele Java-accept windows misgelopen hebt. ecuses daarvoor :)
  • Aan de slag
  • kies> Modus Automatical verification > Volgende
  • Vink de 6 checkboxes aan;
  1. I have a PC with at least a Pentium 133 with 32 MB RAM or more - a Pentium II 233 with at least 64MB RAM is recommended
  2. The operating system on my PC is one of the following: Windows 2000 (SP3 or higher required) or XP (SP1 or higher required)
  3. I have installed the PC Suite on my PC - the PC Suite can be found on the CD that came with your product or on the Global Support Area
  4. I have connected my USB-cable between the phone and the PC and installed Update Service USB driver - Drivers and install instructions are available on the Global Support Area
  5. My phone is turned on
  6. My device is fully charged and the charger cable is disconnected
  • > Volgende
  • -geduld-
  • Alle toepassingen sluiten
  • Sluit alle toepassingen, met uitzondering van deze webbrowser. > Volgende
  • Voorwaarden en bepalingen voor gebruik blabla...> Ik ga akkoord
Java bestand word gedownload> ik heb helaas al die stappen al doornomen en ik zie niet welke stappen hierbij worden genomen. Wel lijkt het mij logisch als je alle stappen positief beantwoord ;)

dan start het Java programma "Sony Ericsson Update Service 1.47" Vanaf hier kan je het makkelijk zelf. Ik kan hem nog wel een keer updaten voor de gein, maarja luiheid heerst ;)

Volg alle stappen, sluit andere programma's af(Ja, ook geen spelletje spelen oid bespaar je cpu en memory gebruik) (ik zelf heb wel msn aan gelaten ;) ) Tis eigelijk echt heel easy. Makkelijker kan ik mij niet voorstellen. zou dat wel zo zijn dan verwacht ik een hoop fouten en problemen bij mensen die hun eigen stappenplan hebben. Daarnaast is een beetje basic Engels wel gevraagd. Yes is Ja en No is Nee, ik raad je aan vaker Ja te gebruiken :Y)

Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92316

mmmmm ik krijg steeds dit te zien als ik wil updaten.
Ik loop alles door en als hij met het scherm komt van de voorwaarden en ik klik op "akkoord" dan krijg ik daarna dit scherm. Geen idee wat ik verder eraan kan doen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.scholten3/se1.jpg

pc client geinstalleerd
usb driver
flash driver

Alles werkt, ik kan op me foon komen om bestanden te bekijken dus alles werkt naar behoren maar alleen het updaten niet.

Ligt het misschien aan de flash driver dat daar iets niet goed is gegaan ????

++update++

De fout lag aan mijn Java die ik nu geupdate hebt, thx Willy 1986

Maar nu staat al 10 minuten het scherm van Sony ericsson update service 1.47 voor me neus maar hij blijft grijs en verder niks. Duurt dat altijd zolang, lijkt mij niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 92316 op 15-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 19:44
Nog een update gevonden.

Als je in de camera modus zit en je gaat naar het menu instellingen en kiest voor avondmodus en vervolgens ga je uit dit menu en er later weer in dan blijft hij bij avondmodus staan.

Volgens mij ging hij voor de update weer helemaal naar de linker optie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Voor degenen die film willen kijken op hun K750:

http://www.makayama.com/

Héél eenvoudig!

De Nokia-mensen kunnen dit programma GRATIS downloaden (mits correct IMEI-nummer) van de Club-nokia website. Maar dit werkt natuurlijk ook voor SE!

Een volledige DVD zou op een 128MB-kaartje passen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 15-06-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Yohost! schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:22:
Nog een update gevonden.

Als je in de camera modus zit en je gaat naar het menu instellingen en kiest voor avondmodus en vervolgens ga je uit dit menu en er later weer in dan blijft hij bij avondmodus staan.

Volgens mij ging hij voor de update weer helemaal naar de linker optie toe.
uhmm nee, mijn k750i had dat al voor dat ik de software ging updaten :) (en nog steeds heeft hij deze eigenschap :) )
supercrazy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:26:
Als je hem hebt geupdate verwijderd hij dan ook al je instellingen, want ik hoorde dat als je bij een busniss centre laat upgraden dat dan meestal alle instellingen verloren gaan omdat die upgrade veel completer is dan een webbased upgrade...
Gegevens zoals contactpersonen en sms onthoud hij. na de update waren wel mijn snelkoppelingen verdwenen maar dat vond ik niet erg. Mijn Java spelletjes stond er ook nog steeds op! :)

Verder vind ik het erg raar als de SESP-upgrade completer zal zijn dan een update via het internet. 8)7 en snap eigelijk ook niet wat jij onder een "completere" update verstaat? knopjes en scherm opgepoetst? :z
Heb je een bron?

[ Voor 51% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Laatst online: 00:53
Als je hem hebt geupdate verwijderd hij dan ook al je instellingen, want ik hoorde dat als je bij een busniss centre laat upgraden dat dan meestal alle instellingen verloren gaan omdat die upgrade veel completer is dan een webbased upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146012

wessel99 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
Weet er trouwens iemand of er ook van die mobile "sync'n'charge" snoertjes zijn voor deK750i?

Vroeger voor je palm had je die (in zo'n piepklein opwind-doosje), een mobiele kabel waar je dan aan de ene kant de usb connector en de andere kant je palm connector uit trok. Zou voor de K750i helemaal ideaal zijn, je hangt dat connectortje aan je sleutelbos en dan heb je met de K750i je belangrijke gegevens (ala memorystick) altijd bij je, en kan je nog laden vanaf je werkplek!

Mocht iemand zoiets tegenkomen ik houd me aanbevolen ipv de enorme lompe usb kabel die je nu mee zou moeten nemen (dan is het weer makkelijker om een losse memorystick mee te nemen).
Dit is denk ik het antwoord op je vraag!?

http://www.martinfields.c...p?pid=1986&model=&modeln=

Hang Loose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

supercrazy schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:26:
Bestanden, smsjes, agenda, taken, notities, emailinstellingen, enz laat de online upgrade allemaal staan. Memstick kan je er beter voor de zekerheid even uithalen.

Wie heeft hier een Nokia? zou ik van diegene z'n ID mogen lenen? :9 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 15-06-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94901

Ik snap er niets meer van,

net kreeg ik wel dat er een update zou zijn voor mijn operator, programma starte maar bleef op 0% tstaan, oke JAVA geupdate, probeer ik het opnieuw, blijft het zeggen dat er geen software is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Xandalf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:38:
[...]

Bij mij is het geen valschade of wat voor schade dan ook, toestel is niet gevallen niet in contact met vloeistof geweest en van het ene op het andere moment gebeurd. DOA merk je meestal meteen en niet na 1 1/2 week.

Ga van de week maar naar Teleworld (SE service point) en het was wel op te lossen begreep ik.
Ok, ik kom net dus terug van het SE Technical Service point in Duiven (Belcompany Maxcenter).

Letterlijke tekst van de man aldaar: "Ja, ik snap het ook niet. Wij hebben al regelmatig brieven gestuurd naar SE dat ze de mensen hier niet meer heen moeten sturen, wij kunnen niets doen. We hebben uberhaupt nog geen kabels oid ontvangen en al zouden we die hebben, het enige dat wij kunnen doen is een firmware update, meer niet. Ik zou je adviseren om maar te gaan klagen bij SE, wij zullen ook weer een brief schrijven dat ze de klanten niet meer naar ons moeten doorverwijzen."

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Updaten was binnen 3 minuten gefixt.
- Wat ik vooral relaxed vind, is de snelheid van de camera; je hebt nu tenminste echt op de foto staan wat je wilde fotograferen!
- Tevens dat de radio nu ook even hard is als de mp3's

Wat op zich opvalt is natuurlijk dat wanneer je de telefoon uitzet je nu zo'n SE animatie ziet zoals bij de k700 en de s700. Maar ja, wie zet zijn telefoon tegenwoordig nog uit?
Nadeel vind ik op zich dat het autofocus geluid eigenlijk irritanter is, maar ja dat is mierenneukerij...
En idd zoals eerder vermeld hier, het alarm instellen is raar, je ziet het getal niet knipperen... Ziet er raar uit... Je weet niet of je bij de uren zit of bij de minuten... Verder heb ik het gevoel dat bij de wave theme nu sommige dingen lelijker zijn... hogere jpeg compressie en zo... beetje jammer.
Ik merk overigens geen snelheidsverschil in mijn menu of games...

Wat nog steeds beter mag:
- Volume tijdens het gesprek of misschien word ik doof ;)
- Camerageluid uit

Is het trouwens niet mogelijk om een andere versie te flashen of zo die wel gewoon het camerageluid uitkan? Ik heb mijn telefoons toch altijd op engels staan...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145638

Xandalf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:40:
Mijn vriendin heeft nog steeds het probleem ook na de firmware update dat de camera nog steeds niet werkt. Als je het klepje open doet dan zie je heel even snel een zwart scherm met de cameraicons (instellingen etc) maar daarna gewoon weer terug in menu/standby scherm.

Heeft iemand hier nog een idee daarover ?
Anders zit er niks anders op dan morgen terug te gaan.

Mijne is nu aan het updaten maar werkt perfect. Ook nog nooit crashes gehad.

edit : Ik zie nu ook dat er helemaal geen camera software genoemd staat bij software info van het toestel ???
Mijn camera doet ook nog steeds niet naar de update. als iemand naar een service point is gegaan om het probleem te verhelpen laat het dan even weten. Ik woon namelijk niet echt in de buurt van een servicepoint dus ga er alleen naar toe als ze daar ook echt een oplossing hebben.

Groetjes Holtie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38604

Lees hier alles over de mobiele navigatie software voor Java-enabled mobile phones van Siemens! :9~

Artikel is van januari, dus ben benieuwd wanneer ze het gaan lanceren!?!

http://www.mobiledia.com/news/25798.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325

kweet dat t in het vorige deel al langs is gekomen, maar kan t niet terugvinden...
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat de bestandsoverdracht via usb sneller gaat?? Nu duurt het nl. 15 minuten per nummer en op die manier gaat het nog wel even duren voordat mn 512mb volzit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I have connected my USB-cable between the phone and the PC and installed Update Service USB driver

==>> waar kan ik die update service usb driver vinden?? misschien dat dat ook het probleem van het bericht hierboven oplost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:25

Erik80

Sinds 1980

xsive schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:13:

Wat nog steeds beter mag:
- Volume tijdens het gesprek of misschien word ik doof ;)
- Camerageluid uit
Dit is niet als grap bedoeld: Hou je telefoon is wat lager als je hem aan je oor hebt. De speaker zit helemaal bovenin. Ik heb gemerkt dat ik zelf de neiging heb om heel het scherm tegen mijn oor aan te voelen. Probeer het scherm eens half op je oor te hebben...Bij mij scheelde het best veel!

Visueel:
{- wordt {_ waarbij geldt { = oor en - = foon

't is maar een suggestie... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:01:
I have connected my USB-cable between the phone and the PC and installed Update Service USB driver

==>> waar kan ik die update service usb driver vinden?? misschien dat dat ook het probleem van het bericht hierboven oplost :)
Je moet iig wel usb 2.0 hebben en die usb update is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Lekker kut die firmware updaten. Als hij om die USB disk blabla driver vraagt verwijs ik Windows netjes naar die driver van de SE site maar dan zegt ie 'the selected driver does not contain information about this device' of iets in die richting.

[ Voor 8% gewijzigd door hershel op 15-06-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:49:
kweet dat t in het vorige deel al langs is gekomen, maar kan t niet terugvinden...
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat de bestandsoverdracht via usb sneller gaat?? Nu duurt het nl. 15 minuten per nummer en op die manier gaat het nog wel even duren voordat mn 512mb volzit 8)
Heb je wel USB2? Ik zet 4 MP3 liedjes met een 192 kbit kwaliteit over in iets meer dan 2 minuten met de USB kabel.

@sjakietrekhakie: er zijn 2 verschillende drivers he? Dus "D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver" en "750_USB_Drivers". De eerste moet je dus installeren als ie om een driver vraagt van een flash device, de 2e die moet je al geinstalleerd hebben want anders wordt je phone niet eens herkend.

[ Voor 24% gewijzigd door ck2000nl op 15-06-2005 19:30 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92316

Bij mij wil het niet lukken vanwege Java. Hij blijft maar hangen op het scherm van "warning security" dat alleen maar grijs blijft. Ik heb Java geupdate maar niks wil helpen. Ik ben al wel 1 keer tot aan het scherm van de sony ericsson installer gekomen maar die bleef ook maar grijs.

Nu is het ook zo dat wanneer ik op het Java teken rechtsonder in me balk klik om naar control panel of console te gaan dat ik spontane reboots krijg.

Probleem ligt mij duidelijk bij Java. Ik ben al een keer opnieuw begonnen met systeemherstel en alles er nieuw op gezet en me foon word herkend en kan ik ook bereiken maar zodra ik hem wil updaten via de site dan loopt het mis.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem met vooral Java op kan lossen.
Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn k lijk wel een mongool, kan niet eens een fucking driver installeren :(

3. Connect your K750/D750 to the PC using the USB cable. This will initiate the Windows Found New hardware wizard to be used during the installation.

die krijg ik niet... hoe krijg ik die wel?? als k hardware toevoegen doe via conf.scherm moet k t apparaat uit een lijst selecteren, welke moet ik dan kiezen?? want er staan stuk of 5 dingen van mn phone tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en moet ie per se 100% opgeladen zijn?? mag niet gewoon redelijk vol? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 16:56
Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:48:
en moet ie per se 100% opgeladen zijn?? mag niet gewoon redelijk vol? :P
Hij moet vol genoeg zijn om 't 15min vol te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143394

Nou sinds vorige week is mijn camera er dus ook mee genokt (telefoon is niet gevallen,geen waterschade), heb geen vastlopers gehad in die week, maar zonder camera is die foon een stuk minder leuk.
Ook had ik kutOrange en bleek dat ik de helft van de tijd niet kon bellen in het buitenland, beetje raar.
Hebben meer mensen dit gehad met hun camera? Zo ja..helpt die update..(ik zag al een negatief antwoord, maar ik vraag me af of het bij iemand wel gelukt is...)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 16:56
Als ik mijn telefoon aansluit via de usb kabel dan krijg ik altijd zo'n keuze menu wat ik wil doen. Maar ik wil gewoon altijd dat ie de mappen laat zien. Ik kan niet kiezen voor "always perform this action" oid. Terwijl ik dat bij andere apparaten wel kan aanvinken... :?
Is dat op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Pffff.... het is eindelijk gelukt. Bedankt voor alle uitleg enzo.

XP met dat domme driver signing wilde die driver maar niet accepteren. Heb het even op een andere PC met Win2k geprobeerd en daar is het na een paar pogingen (1e x moest ik de driver installeren, 2e x een of andere communicatiefout tussen PC en telefoon) helemaal gelukt. Hoewel... ik hoor dat er nu een map genaamd 'mp3' hoort te zijn en die zie ik dus al niet staan. Zal straks even uitzoeken of andere kenmerken van de upgrade wel aanwezig zijn.

edit: Ohh die map staat dus op de memorystick :P Het focus geluidje is ook veranderd dus het is zeker gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door hershel op 15-06-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kheb nog iets gevonden wat veranderd is in de nieuwe firmware, wat mij betreft een min punt.

in de oude firmware kon je tijdens een gesprek direct de output over de speaker laten gaan.
nu, in de nieuwe firmware, zit deze optie verstopt in het "more" menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
Chaser2600 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:27:
kheb nog iets gevonden wat veranderd is in de nieuwe firmware, wat mij betreft een min punt.

in de oude firmware kon je tijdens een gesprek direct de output over de speaker laten gaan.
nu, in de nieuwe firmware, zit deze optie verstopt in het "more" menu.
Bedoel je dat je niet meer tijdens een gesprek met één knop de handsfree aan kunt zetten? (dattie harder over de speaker gaat) Dat zou wel jammer zijn, want dat vond ik echt een super optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Ik ben het wachten op mijn telefoon zat !! Wacht nu al 10 dagen :'(
Laat SE eens opschieten met het leveren van de K750i !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Anoniem: 76342 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:47:
Ik ben het wachten op mijn telefoon zat !! Wacht nu al 10 dagen :'(
Laat SE eens opschieten met het leveren van de K750i !!
10 dagen?!? Ik wacht onderhand al meer dan een maand! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122027

Nou, lekkere update.

Elke Bluetooth verbinding levert een vastloper op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
ik heb mijn tel geflashed via de zweedse site (koste wel moeite :P) maar heb nog steeds cam geluid dus... update is wel geslaagt want de foto neemt hij nu gelijk met het geluidje ... maar wat ook vreemd is dat zweeds niet bij de talen staat :S...

iemand nog meer ideeen ? :P ik probeer wel :D

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
omeomi schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:46:
[...]

Bedoel je dat je niet meer tijdens een gesprek met één knop de handsfree aan kunt zetten? (dattie harder over de speaker gaat) Dat zou wel jammer zijn, want dat vond ik echt een super optie.
idd, dat bedoel ik.
vooral in de auto was dit erg handig.... maar helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 05:33
Nou zal wel aan mij liggen maar ik krijg die update niet voor elkaar.

Hou c ingedrukt en plug in the usb cable, nou netjes gedaan.

resultaat telefoon start netjes op en voor de rest gebeurd er niks, ja ik kan gebeld worden |:( |:(

Snap er geen zak van!!!!

iemand beetje hulp ??

[ Voor 5% gewijzigd door harryvos op 15-06-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:00:
ik heb mijn tel geflashed via de zweedse site (koste wel moeite :P) maar heb nog steeds cam geluid dus... update is wel geslaagt want de foto neemt hij nu gelijk met het geluidje ... maar wat ook vreemd is dat zweeds niet bij de talen staat :S...

Dat is vrij logisch:)

Waar je ook op inlogt, zweedse, nederlands, uk, je zal altijd op één basissite uitkomen voor de update.
De update wordt dan gedownload naargelang welke phone je hebt,
je zal twee bestanden zien staan, en die verschillen.

Heb op een ander forum reeds iemand weten proberen de andere bestanden (gekregen via iemand anders) proberern te flashen, maar dat werkte niet, update stopte halverwege.

Zal dus nog even wachten worden tot er iemand het vindt, SE zal wel niet zo makkelijk te 'kraken' zijn op dat gebied:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Met 1 druk op de knop de luidspreker aanzetten tijdens een gesprek is gewoon mogelijk hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harryvos schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:14:
Nou zal wel aan mij liggen maar ik krijg die update niet voor elkaar.

Hou c ingedrukt en plug in the usb cable, nou netjes gedaan.

resultaat telefoon start netjes op en voor de rest gebeurd er niks, ja ik kan gebeld worden |:( |:(

Snap er geen zak van!!!!

iemand beetje hulp ??
ik heb hetzelfde probleem... ik las net al dat het niet goed was als je telefoon aangaat maar dat doet ie bij mij dus wel... waar kan het aan liggen en wat kan ik nog controleren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 115254 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:16:
[...]

Dat is vrij logisch:)

Waar je ook op inlogt, zweedse, nederlands, uk, je zal altijd op één basissite uitkomen voor de update.
De update wordt dan gedownload naargelang welke phone je hebt,
je zal twee bestanden zien staan, en die verschillen.

Heb op een ander forum reeds iemand weten proberen de andere bestanden (gekregen via iemand anders) proberern te flashen, maar dat werkte niet, update stopte halverwege.

Zal dus nog even wachten worden tot er iemand het vindt, SE zal wel niet zo makkelijk te 'kraken' zijn op dat gebied:)
mja dat dacht ik dus ook maar aangezien alles zweeds was zelfs de instructies op het update prog :P

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godverdegodver, kdenk kmoet vast eerst die flash driver installeren, nu dus dat gedoe daarvoor gedownload, maar ik kan het stuurprogramma alleen installeren als k dat rare hardware toevoegen voor flash driver schermpje krijg........... maar die krijg ik dus na de eerste keer niet meer.......... hoe kan ik ervoor zorgen dat ie t alsnog doet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:27:
[...]

ik heb hetzelfde probleem... ik las net al dat het niet goed was als je telefoon aangaat maar dat doet ie bij mij dus wel... waar kan het aan liggen en wat kan ik nog controleren???
Heb je "D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver" wel geinstalleerd? Werd er voor het daadwerkelijke updateproces gevraagd naar die driver?

Het inhouden van de C knop zorgt er denk ik voor dat de phone gezien wordt als een "flashable-device", dus een apparaat waar je de firmware ervan kan updaten. Zie het als een opheffing van de "overschrijvingsbeveiliging". Om de "flashable" phone te flashen moet je dus de driver installeren waar ie om vraagt, zodat het signaal van de "flashable" phone opgevangen kan worden door de SE update software en die dan dus zijn werk kan gaan doen! :Y)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115254

Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:32:
[...]

mja dat dacht ik dus ook maar aangezien alles zweeds was zelfs de instructies op het update prog :P
lol, het had inderdaad gekunnen, helaas pindakaas, SE zal op een andere manier moeten worden beetgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 05:33
Ze denken zeker bij sony ericsson dat ik niks beters te doen heb, ze kunnen de pot op met hun nieuwe firmware, heb al aardig wat geflash in me leven en dit slaat echt alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ck2000nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Heb je "D750_K750_W800_Update_Service_USB_driver" wel geinstalleerd? Werd er voor het daadwerkelijke updateproces gevraagd naar die driver?

Het inhouden van de C knop zorgt er denk ik voor dat de phone gezien wordt als een "flashable-device", dus een apparaat waar je de firmware ervan kan updaten. Zie het als een opheffing van de "overschrijvingsbeveiliging". Om de "flashable" phone te flashen moet je dus de driver installeren waar ie om vraagt, zodat het signaal van de "flashable" phone opgevangen kan worden door de SE update software en die dan dus zijn werk kan gaan doen! :Y)
ja k kwam dr net dus al achter dat het daaraan lag, maar nu dus het probleem van een paar berichten hierboven 8)7 :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
sjakietrekhakie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:21:
Met 1 druk op de knop de luidspreker aanzetten tijdens een gesprek is gewoon mogelijk hier :?
weet je zeker dat je niet de oude firmware gebruikt?
ik krijg alleen de luidspreker optie in het "more" menu.
of is er misschien een andere knop waarmee je hem kan activeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Anoniem: 145909 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:11:
[...]

Kan niet ingesteld worden. En de rede; jah...kan het met een echte digi cam wel?
Jahzeker, ik weet niet of ze het allemaal hebben maar gewoon middeklasse camera kun je gewoon je bestandsformaat instellen. Als je dan inzoomt op een foto blijft het gewoon scherm. Nu zie je duidelijk dat er een compressie overheen heeft gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
oude firmware had inderdaad de optie om met de linker bovenste toets direct de luidspreker aan te zetten! en dat was super handig.

bij de nieuwe firmware moet je inderdaad eerst Beantw. klikken en daarna Meer > Speaker AAN
Bij het bellen naar iemand (met de nieuwe firmware) kan je alleen wanneer de telefoon overgaat de speaker aanzetten met die linker toets... dan waneer de telefoon opgenomen word door jou contactpersoon dan moet je het via Meer > speaker AAN aanzetten.

Voor mij geen verschil, met mijn oude Sony was ik wel gewend af en toe "Moment aub, ik zet u even op de luidspreker" te zeggen :P

Niet zo miepen :) wees blij dat die vastlopers nu wel voorkomen zijn.

EDIT: en inderdaad met 1 druk (lees: eigelijk 2 :P) is het ook mogelijk de speaker aan te zetten. druk op de joystick> menu'tje en de bovenste is gelijk speaker AAN /UIT!

EDIT 2: de handleiding zegt mij trouwens precies hetzelfde :) wel raar dat de handleiding en telefoon bij aflevering niet 100% overeenkomen!

[ Voor 26% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146568

Anoniem: 143766 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:50:
[...]

10 dagen?!? Ik wacht onderhand al meer dan een maand! :(
Ik heb er ook bijna genoeg van! Belachelijk amateuristisch van zo'n bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Waar heb jij 'm besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 146568 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Zeker bij gsm.nl besteld? :P Had je beter de shopsurvey nog es duidelijk door kunnen nemen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144637

willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:30:
oude firmware had inderdaad de optie om met de linker bovenste toets direct de luidspreker aan te zetten! en dat was super handig.

bij de nieuwe firmware moet je inderdaad eerst Beantw. klikken en daarna Meer > Speaker AAN
Bij het bellen naar iemand (met de nieuwe firmware) kan je alleen wanneer de telefoon overgaat de speaker aanzetten met die linker toets... dan waneer de telefoon opgenomen word door jou contactpersoon dan moet je het via Meer > speaker AAN aanzetten.

Voor mij geen verschil, met mijn oude Sony was ik wel gewend af en toe "Moment aub, ik zet u even op de luidspreker" te zeggen :P

EDIT: en inderdaad met 1 druk (lees: eigelijk 2 :P) is het ook mogelijk de speaker aan te zetten. druk op de joystick> menu'tje en de bovenste is gelijk speaker AAN /UIT!

EDIT 2: de handleiding zegt mij trouwens precies hetzelfde :) wel raar dat de handleiding en telefoon bij aflevering niet 100% overeenkomen!
Nou ik vind het maar raar... heb ook de hele update uitgevoerd... aantal dingen hetzelfde als anderen met een nieuwe firmware maar ik kan ook gewoon de luidspreker aanzetten met de "linkerknop"...

Bestaan er dan verschillende updates... lijkt me weer eens erg onwaarschijnlijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:30:

tuurlijk, dat hij nu niet meer crasht maakt alles dik en dwars goed.
maar ik was er net aan gewend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 144637 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:49:
[...]

Nou ik vind het maar raar... heb ook de hele update uitgevoerd... aantal dingen hetzelfde als anderen met een nieuwe firmware maar ik kan ook gewoon de luidspreker aanzetten met de "linkerknop"...

Bestaan er dan verschillende updates... lijkt me weer eens erg onwaarschijnlijk!!!
waarschijnelijk wel 8)7

ik heb net mijn aller _eerste_ bug ontdekt : de batterij is vol groen (100%-95%..) maar volgens de telefoonstatus is hij 77 % vol.. na een herstart nog steeds vol groen, maar dan 81% 8)7 dat batterij iccoontje hoort toch op zijn minst 2 pixeltjes wit te zijn?

* willy1986 gaat nog een keer de nieuwste firmware herflessen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet t al bij mij :) (kreeg alleen niet dat k taal moest selecteren en de setup maargoed..)
dacht ook dat k al mn gegevens en berichten kwijt zou zijn, ook niet t geval :)
nu dus alleen nog t probleem dat de bestandsoverdracht zo verschrikkelijk langzaam gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143394

Iemand nog iets over de camera? Ik krijg idd net als enkele anderen wel een cameraschermpje bij openschuiven van klepje maar dat springt weer weg, via het menu lukt het ook niet..barst...

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww waarom doet die telefoon nou niet gewoon alles meteen zoals ik het wil |:(

bestandsoverdracht doet t nu helemaal niet meer... als ik gewoon een mp3 naar de map Geluiden versleep krijg ik op de helft van het balkje (na 5 min. dus bij mij) de melding dat dit type bestand niet ondersteund wordt.... tis gewoon een nr wat k er voor de upgrade ook al eens op had gezet.. en andere nrs hebben hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Anoniem: 143394 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:59:
Iemand nog iets over de camera? Ik krijg idd net als enkele anderen wel een cameraschermpje bij openschuiven van klepje maar dat springt weer weg, via het menu lukt het ook niet..barst...

HELP!
Zou jij misschien kunnen kijken of je bij het software versie scherm op je telefoon het stukje over 'camera' erin hebt staan?
Ik heb dat, net als anderen die hetzelfde probleem hebben, niet. Volgens mij is een telefoon dus gewoon een soort computer waaraan randapparatuur zit gekoppeld, maar als de hardware niet wordt gezien kan er ook geen nieuwe versie ingeflashed worden, mijn simpele redenatie.

Gewoon een productiefout ofzo dus en ze moeten die zooi dus gewoon zonder mokken omruilen ipv zich te verschuilen achter software updates of wat dan ook. Ik heb in ieder geval een boze mail naar SE gestuurd.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69526 op 15-06-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Inmiddels heb ik hem 3 keer geflasht met de nieuwe firmware en hij zegt nog steeds dat hij helemaal vol is(batterij icoontje is volledig groen, terwijl hij volgens de Tel. status 79 % is)
Zal je dan toch de telefoon volledig moeten opladen, en dat het flashen van de nieuwe firmware een nieuw begin is voor de accu. De accupower word zeg maar gereset?

oohjaa Luidspr. AAN sneltoets is nog steeds niet zichtbaar! Hopelijk komt er binnekort ook de mogelijkheid de telefoon naar een oudere versie te flashen? die vond ik namelijk toch beter werken (lees: _wel_ correcte batterijmeter en _wel_ een luidspreker sneltoets! )

Verder heb ik de service-code ingetoetst zodat ik in het service menu terecht kwam. Kies dan de 3e optie: Tekstlabels. geef de joystick een tik omhoog (je komt nu aan het einde van de lijst. Dan ga je omhoog en je ziet"Mijn vrienden". daarnaast kom ik nog meer van dat soort labels tegen> zoals "status" en "verdriertig".
Betekent dit dus dat de Nederlandse providers er voor gekozen hebben deze optie niet aan te bieden? In principe is de software dus wel aanwezig maar niet zichtbaar? :?

[ Voor 15% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

Dat programma van Nokia werkt niet.. zet filmpjes om in AVI en die kan ik niet afspelen met k750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Heeft er iemand de instellingen voor t-mobile waarmee ik mijn imap uvt of pop3 gmail kan openen?
DNS is leeg bij t-mobile en alhoewel de wappagina's het wel doen, lijken de mailservers niet gevonden te worden (als ik 't leeg laat zegt ie na een seconde of 3 "server niet gevonden" (stumail.uvt.nl of pop.gmail.com), vul ik de DNS van het uvt netwerk in dan duurt het langer maar zelfde probleem.

Iemand? T-mobile kan ik alleen instellingen veranderen voor wap :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145362

hebben jullie ook dat getik als ene mp3 is afgespeeld en naar andere mp3 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147047

Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Ik heb dit dus ook gehad, maar door mijn usbkabel in een andere usbpoort te prikken ging die vervolgens weer vragen om de usbflash software ( je weet wel die update driver ..) en die is perse nodig om je GSM te FLASHEN.. net als bij een Moederbord bios update!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147047

ck2000nl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Klopt helemaal..ik had het zelfde probleem..alleen moest ik wel mijn usb kabel in een andere poort stoppen om te zorgen dat mijn pc om die flash-usb driver ging vragen .. opnieuw!! Maar daarna ging het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00
willy1986 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:43:
Verder heb ik de service-code ingetoetst zodat ik in het service menu terecht kwam. Kies dan de 3e optie: Tekstlabels. geef de joystick een tik omhoog (je komt nu aan het einde van de lijst. Dan ga je omhoog en je ziet"Mijn vrienden". daarnaast kom ik nog meer van dat soort labels tegen> zoals "status" en "verdriertig".
Betekent dit dus dat de Nederlandse providers er voor gekozen hebben deze optie niet aan te bieden? In principe is de software dus wel aanwezig maar niet zichtbaar? :?
Bij de t610 heb je ook van die tekstlabels en daar staat o.a. VGA 640*480 tussen...
De hardware is er dus blijkbaar wel toe in staat maar software onderdrukt het.
Beetje hetzelfde idee als hier dus met mijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 19:44
Ik lees dat er sommigen zijn die na het updaten bij het alarm instellen de getallen niet meer knipperen maar dat gebeurt hier wel gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114077

Anoniem: 145362 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:08:
hebben jullie ook dat getik als ene mp3 is afgespeeld en naar andere mp3 gaat?
Ja, bij mij ook. Misschien is het weg in de nieuwe firmware (maar helaas is het me nog niet gelukt om dat te installeren :) ). Nou ja, zo hinderlijk is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:53:
Dat programma van Nokia werkt niet.. zet filmpjes om in AVI en die kan ik niet afspelen met k750
Je moet eens proberen een ander model Nokia te selecteren (bvb 6230) Dan converteert ie naar 3gp.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 16-06-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds de update kan ik sommige foto's niet meer in preview zien. Ik krijg enkel een zwarte vlek te zien. Nog iemand hier last van?

Ook zijn de vooringestelde instellingen 'bas' en 'megabass' in de equalizer verdwenen?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 145780 op 16-06-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59
Eerste vastloper met nieuwe software alweer gehad, dit was nadat m'n carkit probeerde te synchroniseren met de telefoon, maar daarvoor moest ik eerst nog toestemming geven. Heeft iemand hem uberhaupt al werkend met een Parrot CK-3100 trouwens? Want ik blijf er problemen mee hebben (geluid gaat niet over de carkit, bij ophangen klinkt er een luchtalarm door de auto), en elke keer met het headsetje bellen word je ook zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Ik heb nog gewoon bas en megabass hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:47:
Sinds de update kan ik sommige foto's niet meer in preview zien. Ik krijg enkel een zwarte vlek te zien. Nog iemand hier last van?

Ook zijn de vooringestelde instellingen 'bas' en 'megabass' in de equalizer verdwenen?
Bas en megabass staan er hier gewoon nog bij met de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:03:
oooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww waarom doet die telefoon nou niet gewoon alles meteen zoals ik het wil |:(

bestandsoverdracht doet t nu helemaal niet meer... als ik gewoon een mp3 naar de map Geluiden versleep krijg ik op de helft van het balkje (na 5 min. dus bij mij) de melding dat dit type bestand niet ondersteund wordt.... tis gewoon een nr wat k er voor de upgrade ook al eens op had gezet.. en andere nrs hebben hetzelfde..
iemand hier een oplossing voor??? wil mp3 erop hebben gewoon :'( maar hij zegt dus dat dat type (mp3 gewoon..) niet in de doelmap is toegestaan (map Geluiden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131325 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:47:
[...]

iemand hier een oplossing voor??? wil mp3 erop hebben gewoon :'( maar hij zegt dus dat dat type (mp3 gewoon..) niet in de doelmap is toegestaan (map Geluiden...)
Ik heb ook een keer gehad dat hij geen audiobestand wilde afspelen. "niet ondersteund". Een simpele herstart van de telefoon loste wel alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Anoniem: 146568 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Ik vraag me ook af waar jullie hem besteld hebben aangezien ik er gister 1 bij gsm.tv heb besteld en daar geven ze aan dat ze gewoon op voorraad staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Defspace op 16-06-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
over die parrot CK3100: ik heb bij m'n bluetooth carkit inderdaad ook een klein riedeltje als je ophangt. Op zich wel prettig vind ik, weet je wanneer het gesprek afgelopen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Ben ik nou gek aan het worden? Ik wil foto maken ik richt en neem een foto, en dan klik ik op bekijken, dan krijg ik de melding Geen bestanden in deze map''. Ik heb de opslag medium Memorystick gekozen, ik heb van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defspace schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:14:
[...]

Ik vraag me ook af waar jullie hem besteld hebben aangezien ik er gister 1 bij gsm.tv heb besteld en daar geven ze aan dat ze gewoon op voorraad staan.
www.gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145097

Ik krijg de firmwware niet geinstalleerd, De flash usb wel. maar daarna link ik door op de site, en moet ik akkoord gaan met de voorwaarden. Hierna moet ik doorgelinkt worden maar dit gebeurt niet ik krijg dan een wit scherm. in beeld en er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

iemand al de telefoon als modem aan de praat gekregen?
Ik wil hem gebruiken om op mijn ipaq rx3715 te internetten etc. op vakantie, maar via bluetooth geeft hij niet de gewenste services. Iemand suggesties?
Of een link naar een wizard ofzo ?

hardware: Ipaq rx3715
Gsm: K750i (Flashed)
Provider: KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145097 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:36:
Ik krijg de firmwware niet geinstalleerd, De flash usb wel. maar daarna link ik door op de site, en moet ik akkoord gaan met de voorwaarden. Hierna moet ik doorgelinkt worden maar dit gebeurt niet ik krijg dan een wit scherm. in beeld en er gebeurt niks.
wessel99 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Anoniem: 143766 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 16-06-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 145780 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:47:

ja hierook! :( net 3 foto's geschoten, ik ga ze bekijken via de map Afbeeldingen> Foto's .. zie ik 2 foto's en 1 zwarte foto. wanneer ik deze wil bekijken is het wel gwn een normale foto. 8)7

pff echt dom! bij de oude firmware had ik hier geen last van... kan ik mijn oude firmware niet recoveren? 8)7
Greetoz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:00:

Weet jij mischien wat de Mode Recovery voor doel heeft? kan je dat even uitproberen? als ik het goed begrijp is die Mode wanneer het flashen van je telefoon niet goed gegaan is? :X

[ Voor 35% gewijzigd door willy1986 op 16-06-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

willy1986 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:47:
[...]

ja hierook! :( net 3 foto's geschoten, ik ga ze bekijken via de map Afbeeldingen> Foto's .. zie ik 2 foto's en 1 zwarte foto. wanneer ik deze wil bekijken is het wel gwn een normale foto. 8)7

pff echt dom! bij de oude firmware had ik hier geen last van... kan ik mijn oude firmware niet recoveren? 8)7

[...]

Weet jij mischien wat de Mode Recovery voor doel heeft? kan je dat even uitproberen? als ik het goed begrijp is die Mode wanneer het flashen van je telefoon niet goed gegaan is? :X
als je ze op de grootste maat hebt staan zie je inderdaad zwart vlak,maar die gemaakt zijn in 640x480 zie je wel gewoon 8)7 vaag hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Laatst online: 20-03 09:33
Is het imei nummer bij jullie ook 17 getallen in plaats van 15??

Kan iemand dit voor mij verifiëren? Door *#06# te toetsen komt het imei-nummer tevoorschijn, alleen deze geeft op het einde nog 2 getallen extra ten opzichte van wat in de telefoon staat? Het laatste getal is ook verandert sinds de firmware update....?

Toch maar gewoon de 15 getallen aanhouden en de laatste 2 negeren?? Graag tips hierover...

THnX..

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Laatst online: 21:00
Thijssie909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:10:

Kan iemand dit voor mij verifiëren? Door *#06# te toetsen komt het imei-nummer tevoorschijn, alleen deze geeft op het einde nog 2 getallen extra ten opzichte van wat in de telefoon staat? Het laatste getal is ook verandert sinds de firmware update....?

Toch maar gewoon de 15 getallen aanhouden en de laatste 2 negeren?? Graag tips hierover...

THnX..
ja die laatste 2 kan je gewoon negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39

RvE

Anoniem: 62133 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:38:
iemand al de telefoon als modem aan de praat gekregen?
Ik wil hem gebruiken om op mijn ipaq rx3715 te internetten etc. op vakantie, maar via bluetooth geeft hij niet de gewenste services. Iemand suggesties?
Of een link naar een wizard ofzo ?

hardware: Ipaq rx3715
Gsm: K750i (Flashed)
Provider: KPN
Krijg je hem met IR wel aan de praat?

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Thijssie909 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:10:

THnX..
ja hier ook 17 getallen... maar vergelijk jou IMEI nummer eens met het IMEI nummer wat op het labal op de doos staat. De laatste 2 getallen kan je dus negeren. :)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.