Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 5.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

Gaitman

The Real One

Saeverix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:28:Maar met veel omwegen en problemen is het me dan toch gelukt. En het mooie is: Na de firmware upgrade is het USB probleem verdwenen. Kan hem nu zovaak vast en los koppelen als ik wil, maar elke keer vind windows hem weer en krijg is het memorystick schempje van windows te zien.
Dat is bij mijn nog niet opgelost door de firmware update.

Heb je verder nog iets anders aangepast?

[ Voor 28% gewijzigd door Gaitman op 15-06-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al een week op de mijne, hopelijk heb ik hem deze week. Niet zo goed van SE dat de telefoons een beetje schaars zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
dragonzzzz schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:40:
[...]

wtf! dus bij de D750i is ie wel stil WTF MAN! hoe kan dat nou weer :( :(

ik snap het niet hoor, er is toch een wet dat er een bliepje (of ander geluidje) moet komen bij fotos maken :S
internationale firmware he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ascent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:40:
[...]

internationale firmware he..
eh,
die gast met de D750i heeft zijn tel ook geflashed met die nieuwe firmware, maar nu heeft ie die bliepje ook niet als ie hem op stil zet :S zo raar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Super, die nieuwe firmware! _/-\o_ Echt heel veel kleine fixjes en aanpassingen die het toestel toch net weer een tikkeltje fijner in het gebruik maken. :) Nu alleen het camerageluid dus nog, maargoed, we zijn al aardig op de goede weg.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Zo. Hier nu ook aan de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:56:
Super, die nieuwe firmware! _/-\o_ Echt heel veel kleine fixjes en aanpassingen die het toestel toch net weer een tikkeltje fijner in het gebruik maken. :) Nu alleen het camerageluid dus nog, maargoed, we zijn al aardig op de goede weg.
En wat dacht je van fatsoenlijke MP3 Tag support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

hmm hier blijft die website hangen op de stap waarbij hij die client moet gaan downloaden... er staat wel: Applet StartApplet Started....
ligt de site er dan gewoon ff uit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Tsja, dit is toch echt duidelijk aangegeven door Sony zelf, de K750i heeft GEEN flight mode en de W800 WEL. Dit is ook 1 van de (kleine) verschillen tussen deze mobiele phones.

Misschien dat er iemand in de toekomst creatief aan de slag gaat met een firmware en bv het camerageluid en flight mode weet toe te voegen

Uiteraard zal ik het dan hier NIET vermelden
Ik weet dat het wel op de W800i zit, maar aangezien ze indentiek zijn, en de pre modellen het wel hadden, moet er toch een firmware hack komen om dat op te lossen ? anders moet ik maar die W800i kopen...maar dat duurt nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:15:

+ Foto wordt nu tegelijk met het foto geluidje gemaakt, dus niet een halve seconde later.
Als ik in een draaiende beweging een foto maak dan is bij mij de preview toch nog anders dan de foto uiteindelijk wordt.
Probeer het maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:01:
[...]

En wat dacht je van fatsoenlijke MP3 Tag support.
Mja, van mijn telefoon verwacht ik eigenlijk niet meer dan dat ie de titel en het tracknummer weergeeft. Als je volledige tag-ondersteuning wil had je beter op de W800i kunnen wachten die waarschijnlijk meer tags uitleest en namen niet op X tekens afknipt. Mij hoor je er niet echt over klagen omdat ik em niet primair als MP3-speler heb gekocht, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het wel een gemis vinden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

hmm hij blijft hier hangen bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.sportbets.nl/avatars/k750ithumb.gif
clickable!

Is dit ook wat jullie bedoelen met een wit scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Rodyman schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:23:
hmm hij blijft hier hangen bij mij:

[afbeelding]
clickable!

Is dit ook wat jullie bedoelen met een wit scherm??
Heb je die javashit enzo wel geinstalleerd? :P Of je moest wel zo'n beveiligingscertificaat oid accepteren. Bij mij is 'ie nu bezig met updaten, ben benieuwd :).

Updaten is gelukt. Bij het auto-focussen - tijdens het maken van een foto - krijg ik nu een soort dubbel geluidje. Is dit bij jullie ook zo? 't Lijkt wel sneller te gaan :).

[ Voor 18% gewijzigd door NaZ- op 14-06-2005 19:34 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vraagt de update om de locatie van de USB flash device driver? Weet iemand waar ik die kan vinden..

(Om hier te komen ben ik overigens al een tijdje bezig.. de updater heeft nog meer " bugs" dan de telefoon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nog een voordeel van de update, tenminste, dat krijg ik het idee. Het geluid en voornamelijk de bass uit de bijgeleverde oortelefoontjes klinkt nu iets warmer, niet maar zo'n hard geTOK de hele tijd. :P Misschien ook nog de moeite van het vermelden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

CyberDoX schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:28:
[...]

Heb je die javashit enzo wel geinstalleerd? :P Of je moest wel zo'n beveiligingscertificaat oid accepteren. Bij mij is 'ie nu bezig met updaten, ben benieuwd :).
hmm ja hoor.. nja ik ga het ff op een andere pc proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:28:
Bij vraagt de update om de locatie van de USB flash device driver? Weet iemand waar ik die kan vinden..

(Om hier te komen ben ik overigens al een tijdje bezig.. de updater heeft nog meer " bugs" dan de telefoon ;-)
Ik heb deze drivers gebruikt. Alleen niet tijdens het updaten :?, dat had ik daarvoor al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn gewone drivers Hij vraagt specifiek naar Flash drivers...
Ik ben nog een keertje alles opnieuw aan het installeren.. ben benieuwd,. maar om het nu echt soepel te noemen... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:42:
Ik ben nog een keertje alles opnieuw aan het installeren.. ben benieuwd,. maar om het nu echt soepel te noemen... zucht...
Hmm..vaag, 'k weet bijna honderd procent zeker dat ik die drivers gebruikt heb :P. Succes igg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:42:
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242

de onderste moet je hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij vind de telefoon en initieert... dan download hij wat.. en moet ik mijn telefoon ontkoppelen.. dat gaat goed.. maar als ik die dan opnieuw aan sluit (met de C ingedrukt).. gebeurt er niets meer met het update programma.. blijft minuten lang op 0% staan... En mijn telefoon gaat gewoon aan en vraagt om de simcode..
Ik geef het op.. wacht wel op een updaten voor SE-dummies boek.

Ook die drivers doen niets... Ik moet niet de USB driver hebben... Hij vraagt om een: usb FLASH driver. Niemand anders dat gehad ???

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Yohost! schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:05:
[...]

Als ik in een draaiende beweging een foto maak dan is bij mij de preview toch nog anders dan de foto uiteindelijk wordt.
Probeer het maar eens...
Ja dat had ik ook gezien, maar het is in ieder geval een stuk beter dan eerst, dan had je nog wel eens dat je gewoon een heel foute foto had. Dat is nu niet meer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:47:
Hij vind de telefoon en initieert... dan download hij wat.. en moet ik mijn telefoon ontkoppelen.. dat gaat goed.. maar als ik die dan opnieuw aan sluit (met de C ingedrukt).. gebeurt er niets meer met het update programma.. blijft minuten lang op 0% staan... En mijn telefoon gaat gewoon aan en vraagt om de simcode..
Ik geef het op.. wacht wel op een updaten voor SE-dummies boek.

Ook die drivers doen niets... Ik moet niet de USB driver hebben... Hij vraagt om een: usb FLASH driver. Niemand anders dat gehad ???

de onderste is de flashdriver die hij nu vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ja jongens, vanpeltje @ nieuwe firmware :P

R1J002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1J002

LCD SW Versions
Main display
Current: 0

Camera SW Versions
camera
4.4

ITP SW Version
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA 102338/48 R9A
cxc125953 R1J002
EUROPE_3

Content Versie
PA19

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 08:03
Ik heb het idee dat de nachtmodus van de camera enorm verbeterd is, de strepen zijn weg. Is dit bij jullie ook zo of heb ik nu net toevallig een goede foto gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic: Brammel is het al nacht bij jou dan ??? Zet je zonnenbril eens af :+

On topic.. Nog steeds niets.. die driver accepteerd hij niet. Jaa. opgeslagen, uitgepakt en foldertje onthouden. maar hij ziet ze niet al zijnde de goede drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:47:
Dit probleem heb ik ook, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Probleem van het "witte scherm" gevonden bij het updaten: even de laatste java runtime environment downloaden:

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Wie weet dat het ook wel helpt bij andere update problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb mijnes ook geupdate in de hoop dat hij weer normaal foto's kan maken. maar helaas nog niet verholpen, wordt dus ff SE bellen morgen...

Heb namelijk het probleem dat hij in de Normale en de burst foto modus geen foto wilt opslaan, dus ik hoor wel het bliepbliep geluidje, voor de focus, maar als hij eenmaal dat 2e geluidje laat horen bij het maken van de foto springt deze naar het hoofdmenu... iemand hier een oplossing voor of is naar de winkel teruggaan of SE bellen mijn enige optie?

bij het gebruiken van een kader of de panorama functie doet hij wel gewoon de foto's opslaan

[ Voor 13% gewijzigd door Cabbie op 14-06-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:11

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Mijn vriendin heeft nog steeds het probleem ook na de firmware update dat de camera nog steeds niet werkt. Als je het klepje open doet dan zie je heel even snel een zwart scherm met de cameraicons (instellingen etc) maar daarna gewoon weer terug in menu/standby scherm.

Heeft iemand hier nog een idee daarover ?
Anders zit er niks anders op dan morgen terug te gaan.

Mijne is nu aan het updaten maar werkt perfect. Ook nog nooit crashes gehad.

edit : Ik zie nu ook dat er helemaal geen camera software genoemd staat bij software info van het toestel ???

[ Voor 12% gewijzigd door ankhie op 14-06-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rodyman schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:02:
hmm hier blijft die website hangen op de stap waarbij hij die client moet gaan downloaden... er staat wel: Applet StartApplet Started....
ligt de site er dan gewoon ff uit ofzo?
Sla dit bestand even op en pak het uit. Dit is namelijk het bestand dat je van de website download, maar mensen die niet de goede javadriver hebben, paktie niet uit (heb zelf namelijk ook het probleem). Laat het daarna installeren in je programm files.

Bestand:
http://www.sonyericsson.c...ussetup/seus_setup118.exe
(rechter muisknop, doel opslaan als, opslaan als alle bestanden en even renamen naar .exe ipv .htm)

Ga nu terug naar de updatesite en doorloop de stappen opnieuw. Je zult zien dat het nu wel werkt ;)

Updateservice:"

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:51:
Ja dat had ik ook gezien, maar het is in ieder geval een stuk beter dan eerst, dan had je nog wel eens dat je gewoon een heel foute foto had. Dat is nu niet meer zo
Goed gezegd, daar kwam ik laatst achter bij een verjaardagsfeestje. Ik moest de meeste dan uitleggen dat ze nog 1 sec extra stil moesten staan, anders had ik niemand op de foto :9.

En dat is toch niet echt de bedoeling... SE -> _/-\o_, nu nog de andere minor issues zoals dat Media knopje, camera geluiden en meer volume uit de interne speaker tijdens het bellen :).

Edit:
Met die Service menu -> Service tests -> Earphone hoor je wel gewoon dat het geluid toch zeker wel hard kan dat uit het interne speaker komt, dus :?.

[ Voor 12% gewijzigd door InsjaHH op 14-06-2005 21:16 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

K heb me net suf lopen zoeken naar de post waar iemand goede instellingen had voor DVD's of in mijn geval een concertregistratie op de telefoon te zetten, misschien handig voor in de startpost van deel 4?

Hier isie: T-Junkie in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

/edit fuck dat prog loopt vast met zo'n windows foutmelding! :( Iemand een oplossing?

[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 14-06-2005 21:37 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:37:
Probleem van het "witte scherm" gevonden bij het updaten: even de laatste java runtime environment downloaden:

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Wie weet dat het ook wel helpt bij andere update problemen
Sony Ericsson Update Service
Applet version: v1.23
DocumentBase:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/10242/
FilesDir:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/10242/
start()
hf.path file=D:\hf.path
No file:hf.path
No installation
init()
----------------------------
Sony Ericsson Update Service
Applet version: v1.23
DocumentBase:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/10242/
FilesDir:http://www.sonyericsson.com/updateservice/nocache/10242/
start()

edit: hp.path stond op C:\ in D:\ gezet en update is gelukt! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Yes hij lukt eindelijk
dankzij de post van ramonio 49% jippie _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandalf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:40:

edit : Ik zie nu ook dat er helemaal geen camera software genoemd staat bij software info van het toestel ???
"Modus Recovery - mag uitsluitend worden gebruikt als je telefoon niet-operationeel is en je Sony Ericsson Update Service al eerder hebt gebruikt. "

Misschien moet je die eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Iemand die al een goede betrouwbare manier heeft gevonden om zijn agenda-gegevens te syncen? Bij mij word de widdcom seriele verbinding steeds verbroken :'( En volautomatisch is al helemaal een illusie!

Zal toch niet zo zijn dat ik weer terug moet naar m'n T610 met XTNDconnect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Update hier ook zonder problemen gelukt. Nu even hopen dat hij niet meer crashed.

Wat ik wel buggy vind is dat m'n klepje van m'n camera een geluid maakt alsof er zand tussen zit als je hem open doet. Vind dat nogal een slecht ontwerp en ben bang dat dit nog slechter gaat worden met de tijd. Even afwachten...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie

ankhie

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:44:
[...]

"Modus Recovery - mag uitsluitend worden gebruikt als je telefoon niet-operationeel is en je Sony Ericsson Update Service al eerder hebt gebruikt. "

Misschien moet je die eens proberen?
heb ik inmiddels ook al gedaan, helaas zonder het gewenste resultaat :(
Camera blijft het niet doen, en de software voor de camera wordt nog steeds niet weergegeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandalf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:16:
[...]

heb ik inmiddels ook al gedaan, helaas zonder het gewenste resultaat :(
Camera blijft het niet doen, en de software voor de camera wordt nog steeds niet weergegeven ...
Ik heb het ook geprobeerd en bij mij werkt het ook niet.
Ben het inmiddels spuugzat aan het worden; voor het eerst sinds vele Nokia's de overstap genomen naar SE en zit vanaf het begin al met een apparaat dat totaal niet naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik wil deze of de K700i kopen. Zitten er grote verschillen deze 2 telefoons of het is verschil gering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.D.Smolik schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:29:
Ik wil deze of de K700i kopen. Zitten er grote verschillen deze 2 telefoons of het is verschil gering?
Zoek eens op www.nieuwemobiel.nl naar de vergelijking. Gewoon eventjes naar de K750i gaan en dan op de knop "vergelijken" klikken. Zo kun je 'm vergelijken met de K700i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Dat is puur specs met specs vergelijken. Ik ben ook benieuwd, naar de menu, camera etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
OK, om te zorgen dat de K750i blijft connecten met je pc (en dus niet meteen verbreekt):

nieuwe seriele compoort maken bij je bluetooth advanced configuration, bij het tabblad "client applications". Hier (require secure connection) uitzetten. Deze seriele compoort ook weer enablen bij "mobile phone monitor" en reserveren aldaar.

Vervolgens syncen met het programma'tje, maar dan krijg je nog de melding "a program is trying to acces e-mail adresses in outlook .... allow yes/no?"

Dat los je dan vervolgens op met het volgende programma'tje (freeware):
http://www.mapilab.com/outlook/security/

waarbij je een keer moet klikken op allow (en daaronder niet vergeten "always allow" aan te vinken).

Enige wat ik nu nog niet voor elkaar krijg is om hem automatisch te laten syncen zodra die verbinding maakt, alla xtnd connect. En het synchronisatiescherm blijft met een popup staan dat hij klaar is, iets wat ik ook niet interessant vind en liever niet zie. Echt balen dat SE er geen betere verbindingssoftware voor outlook bij heeft gedaan.

De standaard PIM sync kan nl niet overweg met recurring items (iets wat meer dan 1x voorkomt) en ook andere velden uit outlook worden (helaas) niet goed meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 11:03
Nog een fix in de update voor een bug waar ik schijnbaar als enigste last van had:
het voorkeursnetwerken systeem lijkt nu wel te werken zodat ik niet steeds op het Belgische netwerk zit als grensbewoner!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Nog een ander probleem wat ik net zie wat verholpen is:

zodra ik een smsje had gemaakt en wilde gaan versturen zag ik altijd in het laatste scherm (waar je nog extra contacts kan toevoegen om je sms aan te verzenden) alleen een gsm-icoontje, geen naam. Nu staat de naam er wel netjes bij!

Beetje dom: weet niet welke firmware ik hiervoor had, maar het is in ieder geval opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Na de update hoef ik trouwens ook niet elke keer als ik een SMS'je wil verzenden een profiel te selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberDoX schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:55:
Na de update hoef ik trouwens ook niet elke keer als ik een SMS'je wil verzenden een profiel te selecteren...
Ik wel... zet je telefoon is uit en probeer dan nog is? bij mij moet ik het alleen doen als de telefoon is uitgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
wessel99 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:48:

zodra ik een smsje had gemaakt en wilde gaan versturen zag ik altijd in het laatste scherm (waar je nog extra contacts kan toevoegen om je sms aan te verzenden) alleen een gsm-icoontje, geen naam. Nu staat de naam er wel netjes bij!

Beetje dom: weet niet welke firmware ik hiervoor had, maar het is in ieder geval opgelost ;)
Zeker weten dat dat met het default theme zo was, en niet met het mac os theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm, met de nieuwe versie is de wekker anders..

Met de oude versie knipperde het cijfer wat actief was voor het instellen, met de nieuwe niet meer.

Weer een nieuwe bug erbij dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Woops, als ie zo op 0 % staat en je doet de eerste keer met c ingedrukt aan, nieuwe hardware gevonden, moet je die uiteraard installeren met die 9kb driver die je gedownload heb. Ik had per ongeluk het vinkje onderaan staan dat de Wizard nieuwe hardware niet meer opnieuw komt de volgende keer 8)7

Ik heb me suf lopen zoeken in apparaatbeheer, tig keer opnieuw enz gedaan. Maar met c ingedrukt opstarten hoor je het piepje wel van nieuwe hardware gevonden.... maar geen wizard en ook apparaatbeheer laat geen nieuwe apparaten zien. Wie weet hoe die wizard toch terug te krijgen, of welk deel (USB Flash Media oid?) ik alsnog kan installeren via apparaatbeheer? Anders gaat updaten mij niet lukken, ook al heb ik nooit vastlopers.

Mensen die gaan updaten let dus op heh, dat je niet dezelfde fout als ik maak. :(

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:33:
[...]

Dit probleem heb ik ook, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen :?
same here, vaag ben toch alweer een tijdje bezig om nou uit te vogelen waarom hij niet verder gaat. Iemand nog wat ideetjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor, heb net geprobeerd de update uit te voeren. Alles lukt, behalve nadat ik de usbstekker eruit heb getokken en op C ingedrukt moest houden etc etc. maar xp gooit als ik de stekker erin steek 3x mijn verbinding uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
@dinkelover: Ik had precies hetzelfde! Ikke heb zitten zoeken naar een oplossing om dat pop-up schermpje maar weer te kunnen krijgen, helaas zonder resultaat. Heb het uiteindelijk op de pc van mijn zusje gedaan....zonder dat vinkje natuurlijk aan te vinken :D En het ging als een trein!

Oh ja voor de mensen die nog moeten updaten:

Als je bij de laatste stap bent van het daadwerkelijke updaten (c inhouden en zo)...de telefoon hoort niet aan te gaan als je hem succesvol wilt updaten. Tijdens het updateproces blijft de telefoon ten allen tijde uit (zwart display)! Zodra hij aan gaat en hij om pincode gaat vragen, ben je gewoon wat vergeten te installeren! 8) Dan moet je dus voor de herkansing gaan |:( :+

[ Voor 4% gewijzigd door ck2000nl op 15-06-2005 00:28 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Saeverix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:28:Maar met veel omwegen en problemen is het me dan toch gelukt. En het mooie is: Na de firmware upgrade is het USB probleem verdwenen. Kan hem nu zovaak vast en los koppelen als ik wil, maar elke keer vind windows hem weer en krijg is het memorystick schempje van windows te zien.
Bovenstaande werkt bij mijn nog steeds niet goed en is dus ook niet opgelost door de nieuwe firmware.
Zijn er trouwens nog meer mensen die hier last van hebben of een oplossing hebben gevonden?. Want ik vindt dit toch behoorlijk irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:03:
[...]

Ik wel... zet je telefoon is uit en probeer dan nog is? bij mij moet ik het alleen doen als de telefoon is uitgeweest.
Ja klopt, je hebt gelijk - hier moet ik hem ook opnieuw instellen als ik m'n telefoon uit heb gezet. Mja, als ik nu geen vastlopers of 'reboots' oid meer krijg, maakt het niet uit. Want ik zet hem toch nooit uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
* willy1986 heeft ook zijn k750i succesvol geupdate!
R1J002
prgCXC125952_EU_1_CL
R1J002

SWversies voor voor LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
camera
4.4

SW Versies voor ITP
CXC 125 932 R1B

Aanpassing
CDA 102338/48 R9A
cxc125953 R1J002
EUROPE_3

Content Versie
PA19
ik had hiervoor al geen enkele vastloper, dus verwacht ook zeker niet dat dat ooit nog gaat gebeuren ;)

wat mij als eerste opviel was de thema iets anders was...contacten worden nog groen ipv wit, camera focus is inderdaad nu "bliepbliep" volgens update is hij zeker "bliepbliepbliep" :+ verder kan ik nu merkbaar sneller het menu gebruiken! :) en inderdaad : "Open de lens cover"

zie nu ook dat die groene selectie vak overal is...(dus ook bij het kiezen van een sms in Postvak In en in Gesprekken.

EDIT 2; vanpeltje heeft precies de zelfde software-info :*)

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Goed, het probleem is ook anders op te lossen -->

VOORDAT je uberhaupt aan updaten gaat beginnen kun je de USB Flash driver al installeren door de telefoon uit te zetten zonder USB kabel aangesloten. Dan C ingedrukt houden en usb kabel aansluiten. Blijf C ingedrukt houden, er komt als het goed is: Wizard nieuwe hardware, volg dit en installeer de driver EPIUSB, die je als het goed is al gedownload hebt.

Mocht de wizard nieuwe hardware niet komen, open dan het apparaatbeheer (mag ook vantevoren anders blijf je maar op die c drukken) en zolang je de c maar ingedrukt houdt, zul je daar een onbekend apparaat zien: USB Flash Device... [nog iets]. Blijf C ingedrukt houden en installeer handmatig de driver die je dus gedownload had ;) Klaar.

Deze stap hadden ze beter als aparte stap kunnen uitleggen in het schermpje waar je al die vinkjes moet zetten. Oftewel een extra check: heb je je USB Flash driver geinstalleerd?

Het probleem met de witte pagina in Internet Explorer heb ik zelf op deze manier opgelost: Extra -> Invoegtoepassingen beheren ->> schakel daar alle java toepassingen uit. Herstart de browser, ga opnieuw updaten, je zult dan zien dat IE vraagt om het gehele nieuwe Java platform te installeren. Als dat is gelukt, krijg je geen blanco pagina meer, ik althans niet :+

Niet echt overzichtelijk weergegeven dit, bovendien heb ik voor de blanco pagina meerdere oplossingen hier al gezien. Erg makkelijk hebben ze het nog niet gemaakt, nou ja het is wel makkelijk maar als er problemen zijn, dan wordt het echt ingewikkeld.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn probleem al opgelost! Heb de verkeerde USB Flash driver geinstalleerd!!! grrr
maar nu is ie bezig...en is al bij 40 %!! hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou, sinds vandaag dan ook maar aan de K750i gegaan. Ik vond me nog steeds verse 6230i echt zwaar tegenvallen, niet wat ik van nokia had verwacht. (rete instabiele en trage telefoon, bijna geen games te krijgen en als ze werken met het scherm klopt het geluid weer niet)

Wat mij vooral opvalt is dat de Midi playback met SE stukken mooier is dan Nokia, het viel me al op bij mijn oude F500 en nu kon ik leuk vergelijken tussen de 750i en 6230i.
Wat mij alleen wel opvalt is dat de K750i met Midi een heel stuk zachter klinkt over de speaker dan de oude F500 en Nokia 6230i. Is dit zo bij iedere 750i of zou er iets niet goed zijn? Laten we zeggen dat het ongeveer de helft scheelt (Nokia volume op 60% om de SE te benaderen qua volume)

Verder een heerlijke telefoon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden morgen!
De eerste nacht na de nieuwe firmware is perfect verlopen: telefoon stond de hele nacht aan en is niet vastgelopen (wat anders bij mij altijd gebeurde) en ik werd keurig gewekt vanochtend!! :D

nog een verandering door fw: MusicDJ !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
GJAman schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:35:
[...]

Dat is bij mijn nog niet opgelost door de firmware update.

Heb je verder nog iets anders aangepast?
Nee verder niks aangepast. Hij werkt nu perfect... Waarom dat bij jou niet is zou ik niet weten.
Misschien eens Fabrieksinstellingen herstellen? Misschien dat dat werkt...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 11:53
Scidd0w schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:21:
[...]

Klopt! :) net even getest en met de nieuwe firmware werkt het nog steeds. In het geheel geen geluid bij het fotograferen als de tel op stil staat!
hier niet :(

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1
  • Laatst online: 08-09 13:52

Katwijck1

So little time to spend

Sinds gisteren heeft m'n vriendin ook deze telefoon.

Het is een leuk toestel, alleen kan ik het volgende niet weg krijgen:

Als je telefoneert, is er een tikkend geluid (als van een klok) hoorbaar.. Dit hoor je als je zelf naar iemand belt of wordt gebeld. En je hoort het bij allebei (zowel op de k750i als bij de andere telefoon)

Weet iemand wat dit kan zijn ?

Exploring the island of Tsushima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standby crash is voor mij definitief verleden tijd!!
Hij heeft de nacht overleeft terwijl hij eerder nog geen uur vol kon maken zonder vast te lopen.
Heb sinds de update geen enkele vastloper meer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je met T9 tijdens het schrijven van een SMS de "enter" of "return" toets kunt gebruiken? Zodat je naar de volgende regel springt. Bij normale invoer is dat de # toets.. maar op de T9 stand krijg je daar alleen maar spatie. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 07:16:
Goeden morgen!
De eerste nacht na de nieuwe firmware is perfect verlopen: telefoon stond de hele nacht aan en is niet vastgelopen (wat anders bij mij altijd gebeurde) en ik werd keurig gewekt vanochtend!! :D

:D
Ook ik kon gewoon wakker worden van de wekker,nog geen vastloper gehad gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:02:
Weet iemand hoe je met T9 tijdens het schrijven van een SMS de "enter" of "return" toets kunt gebruiken? Zodat je naar de volgende regel springt. Bij normale invoer is dat de # toets.. maar op de T9 stand krijg je daar alleen maar spatie. Iemand een suggestie?
Bij m'n Z600 is het gewoon een tik met de joystick naar beneden, misschien hier ook?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
O.D.Smolik schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:42:
Dat is puur specs met specs vergelijken. Ik ben ook benieuwd, naar de menu, camera etc.
Ga eens langs de winkel dan.
wessel99 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:48:

ascent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:54:
[...]

Zeker weten dat dat met het default theme zo was, en niet met het mac os theme?
ja na de update heb ik dat ook bij de OS X theme :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Dus vrijwel alle problemen zijn met de firmware update opgelost?

Alleen die rare "cameraproblemen" bij een 2-tal mensen niet (klinkt mij gewoon als een gevalletje schade (valschade) of doa??) niet?

Ik hoop alleen vurig dat er betere synchronisatiesoftware komt want alhoewel het toestel zelf echt super is wil ik wel een automatische oplossing om m'n agenda te syncen ala T610, dat was juist wat ik er zo super aan vond (kon ik m'n pda wegdoen, agenda werd toch automatisch gesynct met outlook/exchange).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:05
Zou je niet de Firmware van de D 750i op je K 750i kunnen zetten, en op die manier van het camera bliepje af komen??
Of krijg je dan ook allemaal t mobile zooi dr op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe ik verkeerd:

Heb de flash driver geinstalleerd.
Update service gestart met de telefoon aan, zoals vermeld staat op de website.
Het java start maar krijg steeds d emelding dat er voor mijn operator geen udate zou zijn :(
iemand die me kan helpen? hier of via mail, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

Is er trouwens al nieuws over navigatie op de k750i ?
Ik hoorde dat tomtom5 mobile daar mee bezig was.
Je kan zowieso een buetooth gps muis eraan koppelen denk ik.

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie

ankhie

wessel99 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:39:
...
Alleen die rare "cameraproblemen" bij een 2-tal mensen niet (klinkt mij gewoon als een gevalletje schade (valschade) of doa??) niet?

...
Bij mij is het geen valschade of wat voor schade dan ook, toestel is niet gevallen niet in contact met vloeistof geweest en van het ene op het andere moment gebeurd. DOA merk je meestal meteen en niet na 1 1/2 week.

Ga van de week maar naar Teleworld (SE service point) en het was wel op te lossen begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:29:
Wat doe ik verkeerd:

Heb de flash driver geinstalleerd.
Update service gestart met de telefoon aan, zoals vermeld staat op de website.
Het java start maar krijg steeds d emelding dat er voor mijn operator geen udate zou zijn :(
iemand die me kan helpen? hier of via mail, maakt niet uit.
Doe je het via de global support site? Je kunt het beste via de Nederlandse support site updaten omdat je dan zeker bent dat het werkt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ik thuis ben ga ik het direct proberen.
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Weet er trouwens iemand of er ook van die mobile "sync'n'charge" snoertjes zijn voor deK750i?

Vroeger voor je palm had je die (in zo'n piepklein opwind-doosje), een mobiele kabel waar je dan aan de ene kant de usb connector en de andere kant je palm connector uit trok. Zou voor de K750i helemaal ideaal zijn, je hangt dat connectortje aan je sleutelbos en dan heb je met de K750i je belangrijke gegevens (ala memorystick) altijd bij je, en kan je nog laden vanaf je werkplek!

Mocht iemand zoiets tegenkomen ik houd me aanbevolen ipv de enorme lompe usb kabel die je nu mee zou moeten nemen (dan is het weer makkelijker om een losse memorystick mee te nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Brammel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:15:
Nog even toegevoegd dat als de batterij volledig opgeladen is dit ook wordt aangegeven

+ Sneller in vele menu's.
+ De maand wordt nu in het nederlands aangegeven.
+ MP3's en radio worden nu even hard afgespeelt.
+ Spraakbesturing verbeterd, er komt nu ook een toon waarna je in kan spreken.
+ Luidsprekervolume tijdens bellen is iets harder.
+ Standby crash is zeer waarschijnlijk gefixed.
+ Foto wordt nu tegelijk met het foto geluidje gemaakt, dus niet een halve seconde later.
+ Gemaakte foto's worden sneller opgeslagen.
+ Stereo ontvangst beter bij gebruik van radio.
+ Lensdop verwijderen is nu: Open de lens cover
+ Melding wanneer batterij volledig is opgeladen

+/- Ander focus geluidje.
+/- Filmpje voordat je de telefoon uit zet.
+/- Afbeeldingen galerij heeft nu helemaal zwarte achtergrond.
+/- De map MP3 is er bij gekomen op de memorystick
++ Alle mp3's die je in die map zet op je memorystick worden automatisch toegevoegd aan de playlist van Mediaplayer _/-\o_ (hoog tijd dat ik nu ook maar eens een 1 Gb mem. stick ga kopen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kun je nu dan ook mappen maken met windows en ze in mediaplayer ook zo zien?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Yeah eindelijk mappen structuur binnen de map MP3. Echt geweldig.

[ Voor 33% gewijzigd door MaDLiVe op 15-06-2005 12:12 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Sport_Life schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:59:
Kun je nu dan ook mappen maken met windows en ze in mediaplayer ook zo zien?
ja, je kan in Windows een map maken (ik heb de map "test"gemaakt. daarin stopte ik 3 mp3'tjes.
de map kopieerde ik naar de stick > map MP3.

na het verwijderen van de usb kabel, de Mediaplayer geopend> nieuwe playlist> "test playlist" genoemd. toen OK > media toevoegen.> map Test geselecteerd > Meer > Toevoeg.> Kiezen > Afspelen :)

In de Windows Mediaplayer kan je dus ook afspeellijsten maken en deze lijst in de map MP3 sychroniseren. super gwn! _/-\o_

BTW. het geluid uit de oordopjes is trouwens best hard EN zuiver!

[ Voor 11% gewijzigd door willy1986 op 15-06-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:39:

Ook bij mij geen schade door val, vloeistof, hitte, kou of wat dan ook. Gewoon van het één op het andere moment deed ie het niet meer :(

Ik heb via de emaildienst van SE contact gehad en zij adviseerden mij een hard reset te doen (werkt dus niet) en anders even langs te gaan bij een SE Technical support point, vanmiddag maar even doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiric schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:37:
Is er trouwens al nieuws over navigatie op de k750i ?
Ik hoorde dat tomtom5 mobile daar mee bezig was.
Je kan zowieso een buetooth gps muis eraan koppelen denk ik.
Ik heb hier ook intresse in, iemand die er iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Saeverix schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:39:
[...]

Nee verder niks aangepast. Hij werkt nu perfect... Waarom dat bij jou niet is zou ik niet weten.
Misschien eens Fabrieksinstellingen herstellen? Misschien dat dat werkt...
Fabrieksinstellingen hersteld echter nog steeds het probleem met de USB.

Ik zal het probleem wat nader uitleggen:
Als ik de PC aanzet en voor de eerste keer dan de USB kabel verbindt met mijn K750i dan werkt alles perfect. Echter als ik de USB kabel ontkoppel en er daarna weer inplug (of dat nou na 1 minuut of 10 minuten is dat maakt niet uit) dan wordt de verwisselbare schijf niet weergeven en werkt b.v. het syncen ook niet. Echter staat er in apparaatbeheer onder USB-controllers wel "Sony Ericsson 750" die verdwijnt zodra je de K750i weer loskoppelt. Verder werkt het weer als ik dan de PC opnieuw opstart en dan zijn we weer bij het begin van dit verhaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Tomtom op de K750i? Dat zou cool zijn! Maar....is het schermpje dan niet te klein??

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ergens iets gelezen, maar nog niks concreets voor zover ik weet.

Check deze link eens: http://www.unteh.com/products/mobitrack/index.html
..zal wel niet zo heel lang meer duren voor het echt kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:52:

Check also our newest MobiTrackPRO version:
Last version: 1.23
Price: $21.00 US. Purchase at Handango, Mobile2Day
Program size: 111 Kb.
Latest release: May 10, 2005
Requirements:
* Common: MIDP 2.0, CLDC 1.1, JSR-82 (Bluetooth API for J2ME) or serial port, JSR-75
* Nokia: 6230i, 8800, 8801, 6630, 6680, 6681, 6682
* Siemens:
* SonyEricsson: K600, K750, W800

Werkt dus al. Dat je een bluetooth-GPS-antenne er op aan kan sluiten.
Alleen de navigatie is een probleem omdat er geen kaarten of iets bij zitten. Puur als kompas of iets te gebruiken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
GJAman schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:51:
[...]

Fabrieksinstellingen hersteld echter nog steeds het probleem met de USB.

Ik zal het probleem wat nader uitleggen:
Als ik de PC aanzet en voor de eerste keer dan de USB kabel verbindt met mijn K750i dan werkt alles perfect. Echter als ik de USB kabel ontkoppel en er daarna weer inplug (of dat nou na 1 minuut of 10 minuten is dat maakt niet uit) dan wordt de verwisselbare schijf niet weergeven en werkt b.v. het syncen ook niet. Echter staat er in apparaatbeheer onder USB-controllers wel "Sony Ericsson 750" die verdwijnt zodra je de K750i weer loskoppelt. Verder werkt het weer als ik dan de PC opnieuw opstart en dan zijn we weer bij het begin van dit verhaal :(
Zo te horen doe je het niet veilig! :D ;)

Je moet eens proberen om je k750 veilig te verwijderen.
Druk daarvoor op het icoontje "apparaten veilig verwijderen" ofzoiets. Rechts onderin je taakbalk.
Pas als windows het aangeeft kan je je mob verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Laatst online: 20-03 09:33

Dat ziet er goed uit...

Zou wel erg chill zijn zeg!!

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

niket610 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:01:
[...]

Zo te horen doe je het niet veilig! :D ;)

Je moet eens proberen om je k750 veilig te verwijderen.
Druk daarvoor op het icoontje "apparaten veilig verwijderen" ofzoiets. Rechts onderin je taakbalk.
Pas als windows het aangeeft kan je je mob verwijderen.
Was ik vergeten te melden maar ook dit heb ik al gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:07:
[...]

Was ik vergeten te melden maar ook dit heb ik al gedaan :(
OS ?
Com poorten gereserveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 13-09 09:52

RvE

Werkt perfect met mijn adapt bleutooth GPS ontvanger. Kreeg gelijk 7 satellieten te zien in mijn achtertuin. Laat maar komen die tom tom _/-\o_

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:29:
ja baal d'r ook ontzettend van. Heb em al vanaf 20 mei, hij is tot dusver zo'n 150 x vastgelopen.

1 x is heeft ie 2 dagen achter elkaar perfect gefunctioneerd. Helaas na het opladen en gegevens uitwisselen met m'n laptop was het weer een groot fiasco.

D11R, jij hebt dus ook veel problemen met het hele beestje, zo ja, wat heb je allemaal al geprobeerd? BTW zijn er meer met zoveel vastlopers?? HIER MELDEN!! :D

Was er nu een nieuw fora gestart mbt firmware en bugs voor K750i, ga ik daar wel in?
Inmiddels kun je de software updaten op de officiele sony ericsson site. De update net gedaan, dikke 10 minuten en klaar. Ik had eerst ook last van de vastlopers, maar het ding gewoon omgeruild tegen een andere en die had het probleem niet. Maar ik heb nu toch maar de software-update gedaan. Dus of de vastlopers daadwerkelijk zijn opgelost met deze software weet ik niet.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
RvE schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:51:
[...]

Werkt perfect met mijn adapt bleutooth GPS ontvanger. Kreeg gelijk 7 satellieten te zien in mijn achtertuin. Laat maar komen die tom tom _/-\o_
De K750i wordt steeds leuker! Vraag me alleen af hoe bruikbaar het schermpje is als navigatie systeem, de ingebouwde speakers is iig luid genoeg. Ben erg benieuwd naar de eerste ervaringen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Weet iemand wat er buiten de fix voor de vastlopers nog meer is verwerkt in deze update? Ik heb een K750i uit week 20 die prima werkt, dus ik vraag mij af in hoeverre het verstandig is om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
MaZo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:24:
Weet iemand wat er buiten de fix voor de vastlopers nog meer is verwerkt in deze update? Ik heb een K750i uit week 20 die prima werkt, dus ik vraag mij af in hoeverre het verstandig is om te updaten.
als je even de laatste pagina's van dit topic had je gelezen dat er een hele lijst met fixis is en dat de nieuwe software wat soepeler werkt. Daarnaast als je spelletjes speelt is de JAVA performance er ook op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
wessel99 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:
Weet er trouwens iemand of er ook van die mobile "sync'n'charge" snoertjes zijn voor deK750i?

Vroeger voor je palm had je die (in zo'n piepklein opwind-doosje), een mobiele kabel waar je dan aan de ene kant de usb connector en de andere kant je palm connector uit trok. Zou voor de K750i helemaal ideaal zijn, je hangt dat connectortje aan je sleutelbos en dan heb je met de K750i je belangrijke gegevens (ala memorystick) altijd bij je, en kan je nog laden vanaf je werkplek!

Mocht iemand zoiets tegenkomen ik houd me aanbevolen ipv de enorme lompe usb kabel die je nu mee zou moeten nemen (dan is het weer makkelijker om een losse memorystick mee te nemen).
Je kunt ook een tweede USB kabel halen en die op je werkplek laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

RvE schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:51:
[...]

TomTom voor de SonyEricsson zal er waarschijnlijk niet inzitten.
De Nokia toestellen gebruiken Open Symbian dacht ik als besturingsprogramma waarvoor derden ook applicaties kunnen maken.

De SonyEricsson toestellen gebruiken een besturingsprogramma die door hun zelf geschreven zijn en waar derden dus geen applicaties voor kunnen schrijven.

Dus reken er maar niet op dat er TomTom of een andere navigatie programma komt voor de SonyEricsson toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Kan iemand een handleiding typen voor dat updaten, want ik snap er echt geen %^*$%*$%^ van. Ten eerste die website werkt helft van de tijd niet, in IE en FF. Daarna krijg je dat gezeik met C ingedrukt houden, word ik onder gespammed door die klote windows install dingen en dat java progje begint na 15 seconden ook niet te updaten. Word hier echt pissig van, goedkope klote software van SE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:43:
[...]

TomTom voor de SonyEricsson zal er waarschijnlijk niet inzitten.
De Nokia toestellen gebruiken Open Symbian dacht ik als besturingsprogramma waarvoor derden ook applicaties kunnen maken.

De SonyEricsson toestellen gebruiken een besturingsprogramma die door hun zelf geschreven zijn en waar derden dus geen applicaties voor kunnen schrijven.

Dus reken er maar niet op dat er TomTom of een andere navigatie programma komt voor de SonyEricsson toestellen.
Misschien wel als Java-toepassing? Waarschijnlijk met een veel beperktere interface dan TomTom, maar het ik denk dat het wel perfect mogelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 14:55 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.