Ik heb zelf ook al vijf jaar een Loewe. De beeldkwaliteit en het bedieningsgemak zijn naar mijn mening erg goed, dus daar zal ik niks van zeggen. Maar één probleem wat veel Loewe tv's hebben is dat de hoogspanningsvoeding veel te snel stuk gaat (vaak al na zo'n 3 jaar). Dat heb ik zelf meegemaakt, mijn broer met z'n Loewe ook en ik ben op internet ook al diverse mensen tegengekomen met exact hetzelfde probleem. Ook in de winkel waar ik 'm gekocht heb erkenden ze wel dat dit vaak voorkomt bij Loewe, maar ja, dat moet je dan maar zien als extra kosten die je er bij in moet calculeren.
Zolang een Loewe het goed doet, doet ie het ook heel erg goed en daar betaal je voor. Dat versta ik onder kwaliteit, duurzaamheid is weer een heel ander verhaal en daar heb ik bij Loewe (maar eigenlijk bij alle merken tegenwoordig) mijn bedenkingen over.
Zolang een Loewe het goed doet, doet ie het ook heel erg goed en daar betaal je voor. Dat versta ik onder kwaliteit, duurzaamheid is weer een heel ander verhaal en daar heb ik bij Loewe (maar eigenlijk bij alle merken tegenwoordig) mijn bedenkingen over.