Was ik al bang voor, ik zal ze morgen even ergens anders zetten zonder dat limiet en veilig voor vandalen bij EPoX op de server.

de lucht uit een LS is inderdaad kouder dan die van een prom(ongeveer 27*c bij een kamer temp van 20*c), dit komt onder andere door de lucht die door de zijkant gaatjes naar binnen wordt gezogen en niet door de gas koelings radiator hoeft, ik heb dan ook de achter fan op 85% draaien en de intake (front door LS radiator) op 75%. Zo krijg ik dus een onderdruk en daardoor meer verse koude lucht door de zijkant die mijn WC rad koelt.

Mijn VGA`s zijn nu gemiddeld zo`n 37*c, niet echt laag voor wc maar full load en overclocked worden mijn VGA`s maar heel weinig warmer omdat wanneer het verschil tussen water en lucht grootter wordt het rendement van het koelen ook steeds beter wordt.
Bij een prom heb je deze mogenlijkheid standaard niet.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:27:
Versteeg.... jammer dat veel "nieuwere" mensen onderons je niet kennen. Jij was toch de voorbeeld van moddende tweakers in de wereld met je Lian Li's en prom combo's. Hoe lang geleden was dat nou ook alweer? goeie dikke 3 jaar ofzo? Je had ook eens het nieuws gehaalt bij een tech. site over je geforce 3 met alpha 6035 er op

.
Darn echt old good memories!
En anders douw je die pics gewoon op imageshack tijdelijk

wil dol graag foto's zien anders kan je nog me altijd meelen

!
Thanks voor je compliment en support, veel weten niet eens dat deze kast(Lian-Li kit samen met PC60) mijn design is die ik heb verkocht aan Denemarken waar ze deze modellen nu wereldwijd verkopen

geeft niet ik kan het hebben, eens was ik ook zo en wist ik alles beter.
ik zal ze morgen op de EPoX server zetten, dat gaat wel goed.
Dezjay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:05:
@ A.P.
ff een vraag he.. ik wil voor mijn case ook een zooi spul verchromen.. heb daar een bedrijfje voor gevonden die het voor weinig wil doen... (45 euri) Dat is met een wavemaster kast die zijn ook geanodiseerd.
Maar je moet dus eerst annodiseren
dan veel schuren
dan verchromen ?
Die gast had het niet over schuren ???
verder erg toppie kastje

erg mooi welke pomp is dat?
Owja :)kom zondag ook wel ff langs dubbele bodem is wel interesant

Het aluminium is bij Lian-Li en Coolermaster geannodiseerd, dit is een kei harde laag die niet is te schuren, als deze laag eraf is en je zou hem direct proberen te verchromen op het aluminium laat dit weer snel los en hecht het niet stevig. Ook is de brush(slijp strepen zoals in mijn bezels) dan gewoon nog overal en krijg je wel chroom maar geen spiegel effect.
Dus eerst het gedeannodiseerde aluminium glad schuren met grof, dam met fijn en als laatste ook nog eens polijsten als een spiegel. Dan krijg je met verchromen pas het effect van een spiegel.
Tussen het kale aluminium en het chroom zit nog een laad welke je ook weer glad moet polijsten want elke spetter en korrel zal je zien in het chroom. Veel werk en kostbaar, dit heb ik allemaal zelf moeten betalen en niet gesponsord gekregen. In totaal was ik voor het verchromen( ook het deannodiseren en schuurpapier enzv,) zo`n 500 euro kwijt.
[
Voor 117% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2005 23:50
]