[CM] ChromeLiS

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 963 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
zitten er standaard die blauwe leds op ??

zo niet.. ed ik moet rode leds :P hahah.. nee geintje.. wel lagge dat je gewoon die condensatoren hebt veranderd.. is opzich logisch dat het systeem daardoor stabieler wordt/ meer oc baar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dezjay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:49:
zitten er standaard die blauwe leds op ??

zo niet.. ed ik moet rode leds :P hahah.. nee geintje.. wel lagge dat je gewoon die condensatoren hebt veranderd.. is opzich logisch dat het systeem daardoor stabieler wordt/ meer oc baar
Dit is gewoon een splinter nieuw moederbord die we net uit Taiwan op stock hadden gekregen en de garantie zit er natuurlijk gewoon nog op, wel via mij dan he ;)

Deze leds zitten er standaard op en branden zolang er geen probleem met het voltage in dat gebied is, dus cpu/mem/chip. Er zitten nog meer leds op, recht naast de geheugen sloten zitten leds in een rij die reageren zoals het Pro geheugen van Corsair. Idle alleen een paar groenen en met load loopt het op naar rood. Dit zijn 2 rijen leds, dual channel he ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_ferry_ schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:25:
Okee, leuk om te weten :) Op mijn stage ook talloze condensators omgesoldeerd voor beter temperatuurs bestendige, die zaten op een soort regelprinten.

Even 2 candyshotjes hoor :P (vind je vast niet erg, dan zien ze hoe mooi mobo'tje het is :P ) Gaat vast mooi staan in i-spider ;) ;)
Die led's naat het mem gingen niet aan, zijn die voor mem. gebruik ofzo? Ik kon het niet in het boekje vinden. (ik had er dus geen CPU en VGA in gestoken)

[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry dit antwoord was voor jou bedoeld ;)

Deze leds zitten er standaard op en branden zolang er geen probleem met het voltage in dat gebied is, dus cpu/mem/chip. Er zitten nog meer leds op, recht naast de geheugen sloten zitten leds in een rij die reageren zoals het Pro geheugen van Corsair. Idle alleen een paar groenen en met load loopt het op naar rood. Dit zijn 2 rijen leds, dual channel he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:51:
Deze leds zitten er standaard op en branden zolang er geen probleem met het voltage in dat gebied is, dus cpu/mem/chip. Er zitten nog meer leds op, recht naast de geheugen sloten zitten leds in een rij die reageren zoals het Pro geheugen van Corsair. Idle alleen een paar groenen en met load loopt het op naar rood. Dit zijn 2 rijen leds, dual channel he ;)
What the.. dat ding heeft geheugen VU-meters onboard?! _o_

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Demoniac schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:57:
[...]
jups :D
* _ferry_ wijst naar jouw ondertitel :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:57:
[...]
zou dat niet zelf te maken zijn?
desnoods iets anders dan geheugen, t staat wel zalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:10:
[...]

Softwarematig icm parallelle poort denk ik wel :) Ik denk niet dat je zomaar op elk moederbord ledjes kunt gaan solderen :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:10:
[...]

waarom zelf maken als je ook een EPoX kan kopen waar he al op zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Mooie case ;) , alleen wel een beetje lelijk dat je een sticker op de HD ziet zitten.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yotta schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:21:
Mooie case ;) , alleen wel een beetje lelijk dat je een sticker op de HD ziet zitten.
heeft te maken met garantie en het zichtbaar zijn van de Sponsor naam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl hoopt niet dat hij A.P hierboven op zijn teentjes getrapt heeft ;)
Aangezien een aantal andere mensen dat wel waren volgens mij :X

Heb 'm gezien en tjah, ik kan blijven buigen, maar dan krijg ik weer last van mijn rug :P nou vooruit, nog 1 keertje dan _/-\o_

had nog de planning om even te komen babbelen, maar ben weer eens op de verkeerde dag/het verkeerde tijdstip gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
floriske.nl schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:28:
* floriske.nl hoopt niet dat hij A.P hierboven op zijn teentjes getrapt heeft ;)
Aangezien een aantal andere mensen dat wel waren volgens mij :X

Heb 'm gezien en tjah, ik kan blijven buigen, maar dan krijg ik weer last van mijn rug :P nou vooruit, nog 1 keertje dan _/-\o_

had nog de planning om even te komen babbelen, maar ben weer eens op de verkeerde dag/het verkeerde tijdstip gekomen 8)7
thanks voor het compliment :)
en nee ik heb geen lange teentjes, ik heb ook andere merken case gebruikt voor een casemod maar ik vind zelf mijn eigen Lian Li Kit ontwerp nog steeds een erg mooie basis om mee te modden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Zoals ik het zit te bekijken.
De innovatek koelblokken voor de videokaart omdat ze in SLI zitten blijft daar genoeg ruimte voor over dan?
Zoals afgebeeld op de foto krijg ik de indruk dat ze tegen elkaar aan zitten.

Want alles zit behoorlijk opgehoopt omdat je zowel de Grafische kaarten als je Nforce gekoeld hebt.
In mijn ogen al een prestatie op zich dit goed weg te werken/
Heb je dat koelblok ook nog aan moeten passen?

Overigens merk ik in al de door jouw gebouwde pc's de zelfde stijl :)
Ga je nog langs meer beurzen en/of demonstraties toe?
Kom ik zeker even kijken.
Het resultaat mag er zijn en de het meeste werk aan die pc is idd onderhuids uitgevoerd.
Het lijkt op een standaard pc alleen niet in 1 oogopslag herkenbaar behoorlijk aangepast.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:22:
Zoals ik het zit te bekijken.
De innovatek koelblokken voor de videokaart omdat ze in SLI zitten blijft daar genoeg ruimte voor over dan?
Zoals afgebeeld op de foto krijg ik de indruk dat ze tegen elkaar aan zitten.

Want alles zit behoorlijk opgehoopt omdat je zowel de Grafische kaarten als je Nforce gekoeld hebt.
In mijn ogen al een prestatie op zich dit goed weg te werken/
Heb je dat koelblok ook nog aan moeten passen?

Overigens merk ik in al de door jouw gebouwde pc's de zelfde stijl :)
Ga je nog langs meer beurzen en/of demonstraties toe?
Kom ik zeker even kijken.
Het resultaat mag er zijn en de het meeste werk aan die pc is idd onderhuids uitgevoerd.
Het lijkt op een standaard pc alleen niet in 1 oogopslag herkenbaar behoorlijk aangepast.
Ik heb de slang aansluitingen op het blok licht gemodificeerd zodat ze zonder probleem erop passen met de extra blauwe plexi ertussen zijn ze namenlijk nets iets dikker. Ook de kleine zalman op de chip heb ik licht aangepast zodat deze erop past zonder de VGA`s te raken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar voor is die soort van stofzuigerslang op je CPU??
ja voor de watercooling dat weet ik mee.
maar dit is echt een hele dikke slang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:35
Ik neem aan dat het van een vapochill of mach unit is.
correct me if I`m wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Dat is idd een vapochill, dat die slang zo dik is komt door de dikke isolatie die er om zit om de koude temps ook binnen de slangen te houden zodat het op de CPU komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 09:09
Hele mooie kast man! Toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

kunnen we binnekort weer een mod van je verachten? Lijkt mij iig heel intresant :) Dit omdat je ook inspiratie geeft aan andere casemodders ;)

Groetjes Faried

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Hij doet jureren tegenwoordig joh ;)
In V&A staat de kast met prommie te koop trouwens (ex inhoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar misschien begint het weer te kriebelen en heeft hij een beetje tijd vrij? Zou het wel suepr vinden als die weer met een mod kwam
Pagina: 1 2 Laatste