[CM] ChromeLiS

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 964 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier dan een night shot
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/LS0735kl.JPG

Plafont/achterwand bling bling :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/LS0761kl.JPG

nForce4 watercooling met Zalman vga klein
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/LS0776kl.JPG

hier een shot van de spiegelende binnenkant
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/LS0783kl.JPG

voor mijn andere CEBIT mods: http://www.innovatek.de/forum/viewtopic.php?t=1318

Deze case heb ik orgineel gemaakt om voor EPoX op CEBIT 2005 te staan en dat heeft hij dan ook gedaan. Nu gaat hij ook op de pcXperience staan zodat ieder die hem in het echt wil zien dit ook kan doen dichter bij huis dan CEBIT in Hannover.

De basis voor deze casemod was, zo klein en snel mogenlijk full system maar wel met Xtreem goede overclock mogenlijk heden qwa koeling.

Voor de gene die andere casemods van mijn voor CEBIT nog niet kende:
http://www.innovatek.de/forum/viewtopic.php?t=1318

De specs van dit systeem:

Alles binnenin met spiegel, dus bodem/zijkanten/plafont/ echt overal zoveel mogenlijk chroom look qwa case.
Lian-Li PC60 = geheel gedeannodiseerd, gepolijst en verchroomd( alles zelf gedaan bij een bedrijf)
ASETEK LS (Light Speed)= geheel gedeannodiseerd, gepolijst en verchroomd

AMD 4000+ San Diego
EPoX 9NDA+ SLI
Corsair Xpert Twinx1024 (2x512)
Seagate 400GB S-ATA (2x400gb in raid0)
Gainward 6800 Ultra Golden Sample CoolFX (2x SLI setup) (default 450/1200)
Liteon DVD-RW Dual Layer 16x

WC op 2xVGA Innovatek Cool Matic NV40BE
WC op chip kleine Zalman VGA block ZM-GWB l
Reservoir = merk onbekent maar via NYGL gekregen
Pomp = Cronix Labs 12V (de zelfde als Swiftech 350 alleen met plexi deksel)
Radiator = ASETEK Black Ice Pro 120mm
Fan`s / CCFL`s AC-RYAN (1x30cm rood, 2x10cm blauw, 1x 10cm UV, 2x 30cm UV, 2x 30cm blauw)

nu dan foto`s:

zoals hij was met window erin gezaagt zonder Chroom
Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS558kl.JPG

tijdens CEBIT op de EPoX stand zonder Water koeling
Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS005kl.jpg

nu op dit moment met ook Water koeling erin voor chip en VGA`s
Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS736kl.JPG

en nog maar een paar
Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS742kl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS744kl.JPG

Afbeeldingslocatie: http://rory.dnrhardware.nl/versteeg/LS746kl.JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn man, lekkere case, die verschillende kleuren passen goed bij elkaar, ook al zijn ze verschillend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook nog wat pics van het bouwproces, want dit is wel friggin sweet :)

Ghe, ik zie je alleen al wel na elke beurs de vette vingers er af poetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zeer bling blin case maar de fan in front vind ik er niet uitzien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:24:
Ik denk dat je zn pomp bedoelt ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hij's fijn :D Alleen zoals ik al eens eerder zei, die bezels zijn niet echt mooi, omdat je daarin nog duidelijk de strepen van het borstelen ziet staan.
Ojah, en die sticker op de HDD's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_ferry_ schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:31:
Hij's fijn :D Alleen zoals ik al eens eerder zei, die bezels zijn niet echt mooi, omdat je daarin nog duidelijk de strepen van het borstelen ziet staan.
Ojah, en die sticker op de HDD's :P
scheeld vingers bij het openen van stealt bays ;)
en de sticker op de HD`s is voor de sponsor en 400gb x2 zonder garantie is ook mij te gortig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:24:
die blauwe is geen fan maar de water koeling pomp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit er al een klein fortuin in 't verchromen alleen, of zit ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:35:
[...]

die blauwe is geen fan maar de water koeling pomp ;)
Hmm zie het ja.

Vind het zonde van die plek in het front. past daar niet echt :/.

Behalve dat er dure hardware in zit en verchroomd is + windows is er niet zo veel aan gebeurd vind ik.

Vind het chroom gedoe trouwens beetje overdreven.

[ Voor 24% gewijzigd door Micha op 23-05-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg ! Zo mooi gemaakt! Heb je nog nacht foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:52:
Zo mooi gemaakt :?. Naar de verchromer brengen is niet zo moeilijk.....

Behalve de windows dan die zijn erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg mooi, khad em al eerder gezien maar toch leuk. Dat verchromen heeft je waarschijnlijk een fortuin gekost..? Maarja, wat is een fortuin als je het vergelijkt met wat er in zit (8>

Deze pc is mijn pc in waarde * 20 denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Bling Bling gehalte is erg hoog :P en ik vind hem erg kwel :9~ :9~ Hopenlijk kan ik hem nog ff in het echt bewonderen, de pcXperience lig binnen een straal van 500 meter van mijn huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
[...]

Dus? Hij is toch gewoon heel mooi gemaakt, wie het ook heeft gemaakt doet er niet toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:02:
[...]

Dus? Hij is toch gewoon heel mooi gemaakt, wie het ook heeft gemaakt doet er niet toe :P
Applause voor de verchromer!!! :?

@t a.p.versteeg

Bij andere kasten van je zie je dat er moeite + liefde in zit.
Bij deze kast heb ik meer het gevoel van "ik heb veel geld te besteden wat er mee te doen" en dat krijg je zoiets.

[ Voor 5% gewijzigd door Micha op 23-05-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:05

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
erg mooi, khad em al eerder gezien maar toch leuk. Dat verchromen heeft je waarschijnlijk een fortuin gekost..? Maarja, wat is een fortuin als je het vergelijkt met wat er in zit (8>

Deze pc is mijn pc in waarde * 20 denk ik zo.
gesponserd worden is leuk... anyway, ik ben eigenlijk volledig akkoord met Micdis.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
[...]

dan heb jij heel erg weinig inzicht wat voor tijd erin het schuren/polijsten tussen deanodiseren en verchromen zit en moet je de case maar eens in het echt zien:
Radiator zit aan achterkant en de leidingen loopen tuussen een dubbele bodem van chroom aluminium, bays aan de binnen kant en plafont in case zijn ook afgesloten chroom met een gepolijst rooster voor de top fan airflow. Kijk maar eens goed en je zal zien dat er veel meer werk inzit dan je denkt. ;) Oja ik ben bij het deannodiseren en verchromen er zelf bij geweest en heb ook daar geholpen zodat ik ook eens wist hoe dat allemaal in zijn werk gaat. ;)
Zagen enzv is allemaal handwerk en geen lazer werk, pomp past niet zomaar in de 3.25 bays en zal dus vermaakt en op gehangen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:04:
[...]

Applause voor de verchromer!!! :?

@t a.p.versteeg

Bij andere kasten van je zie je dat er moeite + liefde in zit.
Bij deze kast heb ik meer het gevoel van "ik heb veel geld te besteden wat er mee te doen" en dat krijg je zoiets.
verchromen is alleen maar in een bad hangen, al het schuur en polijst werk er tussen is dus duidenlijk veel belangrijker meer werk dan jij denkt, ja al het schuren en polijsten heb ik thuis in ongeveer 24 werk uren voor elkaar gekregen. Makkelijk he dat verchromen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:55:
Het Bling Bling gehalte is erg hoog :P en ik vind hem erg kwel :9~ :9~ Hopenlijk kan ik hem nog ff in het echt bewonderen, de pcXperience lig binnen een straal van 500 meter van mijn huis :P

ik zal erbij staan en zeker willen vertellen wat er allemaal verbouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Als dat allemaal zo is plaats daar dan foto's van en niet van een glimmende case + hardware.

* Micha geeft een applause je dat je zelfs heb gekeken hoe iemand anders aan het verchromen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:12:
[...]

Als dat allemaal zo is plaats daar dan foto's van en niet van een glimmende case + hardware.

/me geeft een applause je dat je zelfs heb gekeken hoe iemand anders aan het verchromen was.
lees nou gewoon eens eerst goed voordat je komentaar geeft op een ander zijn zweet en hobby, dat is inderdaad makkelijk en goedkoop

jij kijkt al zo slecht naar foto`s dat je het verschil tussen een fan en een pomp al niet eens ziet, lezen vraagt waarschijnlijk nog meer moeite. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus hij heeft dit LATEN doen? :?
de pracht van de mod heeft ie niet eens zelf gedaan? :|
nou... dan vind ik m ook ni veel waard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:16:
dus hij heeft dit LATEN doen? :?
de pracht van de mod heeft ie niet eens zelf gedaan? :|
nou... dan vind ik m ook ni veel waard :/
nee zelf gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Laatst online: 00:05

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

versteeg... triple post is not done... edit knop werkt beter...

ik zeg niet dat hij lelijk is ofzo... ik geloof goed genoeg dat je er veel werk in gestoken hebt, maar persoonlijk vind ik je vorige mods mooier :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tis niet echt mijn smaak maar het ziet er wel heel er bruut uit hoor !!!11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dat geval... _/-\o_
ik ben zelf al eens bezig geweest met vergromen, maar.... neej, echt ECHT teveel tijd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:13:
[...]

lees nou gewoon eens eerst goed voordat je komentaar geeft op een ander zijn zweet en hobby, dat is inderdaad makkelijk en goedkoop

jij kijkt al zo slecht naar foto`s dat je het verschil tussen een fan en een pomp al niet eens ziet, lezen vraagt waarschijnlijk nog meer moeite. ;)
Ik had al gelezen dat je er bij ook meegholpen had...

Maar in het totaal vind ik gewoon dat er weinig gemod is (wat er te zien is dan he ;)).

Al je naar foto's kijkt zie je hardware en een bling bling case met window. Je dubbele bodem val niet te zien (logisch is niet de bedoeling maar er hadden wel wat foto's kunnen zijn waar het een beetje uitgelegd wordt).

Er zal vast veel moeite in het schuren zitten (24 uur lijkt me wat overdreven) maa plaats dit dan in de ts of vertel er wat bij hoe het maken in proces gegaan is.

Dan pas kan ik begrijpen wat voor een moeite in deze case (misschien wel) zit.

Edit:
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:12:
[...]

Lees ook even mijn post en reageer niet alleen op het gedeelte waarbij je je persoonlijk aangevallen voelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Micha op 23-05-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:21:
[...]

in dat geval... _/-\o_
ik ben zelf al eens bezig geweest met vergromen, maar.... neej, echt ECHT teveel tijd :O
Thanks ;)

s`nacht allles doen en ik heb een full time baan bij EPoX en ook nog een gezin met vrouw en 3 zonen(20/15/12jaar oud) en geloof me dan moet je heel veel liefde hebben voor het modden om dit erbij te kunnen volbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:24:
[...]

Ik had al gelezen dat je er bij ook meegholpen had...

Maar in het totaal vind ik gewoon dat er weinig gemod is (wat er te zien is dan he ;)).

Al je naar foto's kijkt zie je hardware en een bling bling case met window. Je dubbele bodem val niet te zien (logisch is niet de bedoeling maar er hadden wel wat foto's kunnen zijn waar het een beetje uitgelegd wordt).

Er zal vast veel moeite in het schuren zitten (24 uur lijkt me wat overdreven) maa plaats dit dan in de ts of vertel er wat bij hoe het maken in proces gegaan is.

Dan pas kan ik begrijpen wat voor een moeite in deze case (misschien wel) zit.
misschiem moet je dan gewoon naar de foto`s kijken en langs komen op de pcXperience zodat ik je alles kan laten zien. ;)

Thanks voor je begrip.

oja schuren en polijsten van alle beplating in 24 uur is nog ruim aan de lage kant en aluminium kan je niet zomaar verchromen.

ik heb geen foto`s van het schuren aangezien ik dit allemaal tussen het deannodiseren en verchromen door moest doen in de laatste week voor CEBIT omdat ik niet eerder bij de deannodiseerder terecht kon ;) omdat ik het zelf wilde doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:26:
[...]

misschiem moet je dan gewoon naar de foto`s kijken en langs komen op de pcXperience zodat ik je alles kan laten zien. ;)

Thanks voor je begrip.

oja schuren en polijsten van alle beplating in 24 uur is nog ruim aan de lage kant.
Beetje reclamen maken he :? :+

Vind dit nogal soft klinken. Of maak uitgebreide foto's en plaats ze op got met uitleg erbij of niet. Maar niet een paar overzichts plaatjes.

Als een nieuwkomer een paar overzichtplaatjes post zou dat niet geaccepteerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:52:
Thanks.
ja deze heb ik en zal ik morgen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
te veel geld of niet, dit vind ik serieus de mooiste mod ever seen _/-\o_
dat kastje zou ik echt graag op mn bureau willen hebben, kan niet stoppen met kijken naar dat ding :D prachtig

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jammer dat er weer zoveel azijnpissers reageren. Ik vind het echt doodzonde dat een geweldige modder door sommigen hier met een totaal gebrek aan respect behandeld wordt. Laat die mensen zelf eens komen met een eigen mod i.p.v. alles maar negatief te benaderen. Sorry maar dit moest ik even kwijt. Wordt een beetje ziek van dat negatieve gedoe van sommige mensen op mods van anderen. Bevalt iets je niet of is het jouw stijl niet, maak dan zelf iets en toon het. Opbouwende kritiek is goed, maar dit......... Beste stuurlui staan zoals gewoonlijk weer aan wal.

Het is weer een schitterende kast en ik vind het jammer dat ik hem niet kan gaan bekijken komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
waterkoud schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:47:
Jammer dat er weer zoveel azijnpissers reageren. Ik vind het echt doodzonde dat een geweldige modder door sommigen hier met een totaal gebrek aan respect behandeld wordt. Laat die mensen zelf eens komen met een eigen mod i.p.v. alles maar negatief te benaderen. Sorry maar dit moest ik even kwijt. Wordt een beetje ziek van dat negatieve gedoe van sommige mensen op mods van anderen. Bevalt iets je niet of is het jouw stijl niet, maak dan zelf iets en toon het. Opbouwende kritiek is goed, maar dit......... Beste stuurlui staan zoals gewoonlijk weer aan wal.

Het is weer een schitterende kast en ik vind het jammer dat ik hem niet kan gaan bekijken komend weekend.
Hmm in ben de enige azijnpisser tot nu toe ;).

Zoals je had kunnen lezen heb ik nergens gezegd dat ik de mod niet mooi vind. Integendeel vind de windows zeer netjes gemaakt en kast ziet er opgeruimd uit. Vind alleen dat er wel wat meer info had kunnen zijn en wat meer gedetailleerde foto's van de binnekant....

jellabie zijn case staat ergens in de lijst dus JA hij showed zelf wat :P

[ Voor 6% gewijzigd door Micha op 23-05-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ediejo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:40:
Dat TOM onderin helemaal goed. _/-\o_
De rest ook maar dat had ik al verteld op de Cebit. Die pomp voorin heeft ook wel wat. Maar waar zit je radiator. ????????

Kom hem zondag nog wel een keer bewonderen op de PcX. ;)
Ediejo, thanks jij weet hoeveel werk erin gaat zitten, begon bijna te huilen om mijn grootte vriend MisDis.

Radiator heb ik achter de uitlaat van de LS gezet aan de buitenkant maar met de slang pilaren naar de binnenkant, deze lopen onder de spiegelvloer naar voren terug.
Laat je alles op de pcXperience zien. ;)
ase- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:44:
te veel geld of niet, dit vind ik serieus de mooiste mod ever seen _/-\o_
dat kastje zou ik echt graag op mn bureau willen hebben, kan niet stoppen met kijken naar dat ding :D prachtig
thanks :) op je bureau neemt hij veel ruimte in hoor en stil zijn dit soort systemen al helemaal niet ;) maarja alles wat echt snel is maakt herrie. >:)
waterkoud schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:47:

Thanks voor het compliment >:)

tja 1x een domme opmerking door een pomp als fan te zien en dan je huid redden door even alles af te zeiken is in mijn ogen ook niet de manier om te zeggen als je iets echt gewoon niet mooi vind.
Dat kan, maar ga niet zeggen dat er niet veel werk in zit want dan kom je in mijn straatje waar ik in thuis ben ;) Dit systeem maak je echt niet even na, en zeker niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

MicDis schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:51:
[...]

Hmm in ben de enige azijnpisser tot nu toe ;).

Zoals je had kunnen lezen heb ik nergens gezegd dat ik de mod niet mooi vind. Integendeel vind de windows zeer netjes gemaakt en kast ziet er opgeruimd uit. Vind alleen dat er wel wat meer info had kunnen zijn en wat meer gedetailleerde foto's van de binnekant....

jellabie zijn case staat ergens in de lijst dus JA hij showed zelf wat :P
Ik denk dat het meer komt door de manier waarop je reageert, het komt niet echt over als commentaar waar iemand misschien wat aan heeft maar eerder als flamen...

Mooie mod, desondanks ben ik wel net zoals MicDis benieuwd hoe je het binnenin gedaan hebt ivm die dubbele bodems etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
@ A.P.

ff een vraag he.. ik wil voor mijn case ook een zooi spul verchromen.. heb daar een bedrijfje voor gevonden die het voor weinig wil doen... (45 euri) Dat is met een wavemaster kast die zijn ook geanodiseerd.

Maar je moet dus eerst annodiseren
dan veel schuren
dan verchromen ?

Die gast had het niet over schuren ???

verder erg toppie kastje :) erg mooi welke pomp is dat?
Owja :)kom zondag ook wel ff langs dubbele bodem is wel interesant :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dezjay op 23-05-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie kast zwaar BLING BLING

en polijsten is echt vervelend werk dus die 24 uur geloof ik graag zoals is.
heb zelf eens een polijst trucen ondergaan.

en dat was echt niet grappig een uitlaat polijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:02:
[...]

Ediejo, thanks jij weet hoeveel werk erin gaat zitten, begon bijna te huilen om mijn grootte vriend MisDis.

Radiator heb ik achter de uitlaat van de LS gezet aan de buitenkant maar met de slang pilaren naar de binnenkant, deze lopen onder de spiegelvloer naar voren terug.
Laat je alles op de pcXperience zien. ;)
Wil dit ook doen met mijn prom, maar is de lucht die er uit komt niet veel te warm om je rad nog te koelen, want de lucht die uit mijn prom komt kan ik niet echt koel noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Al kost het verchromen nog meer, als je de mogelijkheid en het geld hebt moet je het gewoon doen als je daarmee je beoogde resultaat bereikt. Dat er veel geld in sommige mods gestoken wordt geeft mischien ook wel aan hoe gek iemand is op het modden. Sommige mensen zijn zo gek op het modden dat ze grote financiele offers brengen. Ik zou willen dat ik sponsors had.

Dat ik azijnpisserS zei komt een beetje doordat ik dit in veel mod topics zie. Modders zoals Versteeg maken dit forum juist wat het is, de moeite waard. Ieder zijn eigen mening en eigen smaak, maar probeer dat wel op een normale manier te uiten. erder ga ik er niet meer op in. Dit is niet de plaats om een discussie hierover te voeren. Het gaat hier over de schitterende kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:00
Misschien een idee om je plaatjes ergens anders te hosten? Binnen 2 uur is je datalimiet al bereikt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteeg.... jammer dat veel "nieuwere" mensen onderons je niet kennen. Jij was toch de voorbeeld van moddende tweakers in de wereld met je Lian Li's en prom combo's. Hoe lang geleden was dat nou ook alweer? goeie dikke 3 jaar ofzo? Je had ook eens het nieuws gehaalt bij een tech. site over je geforce 3 met alpha 6035 er op :) .

Darn echt old good memories!

En anders douw je die pics gewoon op imageshack tijdelijk :)
wil dol graag foto's zien anders kan je nog me altijd meelen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fauna schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:13:
Misschien een idee om je plaatjes ergens anders te hosten? Binnen 2 uur is je datalimiet al bereikt.. :)
Was ik al bang voor, ik zal ze morgen even ergens anders zetten zonder dat limiet en veilig voor vandalen bij EPoX op de server. ;)
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:07:
[...]

Wil dit ook doen met mijn prom, maar is de lucht die er uit komt niet veel te warm om je rad nog te koelen, want de lucht die uit mijn prom komt kan ik niet echt koel noemen...
de lucht uit een LS is inderdaad kouder dan die van een prom(ongeveer 27*c bij een kamer temp van 20*c), dit komt onder andere door de lucht die door de zijkant gaatjes naar binnen wordt gezogen en niet door de gas koelings radiator hoeft, ik heb dan ook de achter fan op 85% draaien en de intake (front door LS radiator) op 75%. Zo krijg ik dus een onderdruk en daardoor meer verse koude lucht door de zijkant die mijn WC rad koelt. ;) Mijn VGA`s zijn nu gemiddeld zo`n 37*c, niet echt laag voor wc maar full load en overclocked worden mijn VGA`s maar heel weinig warmer omdat wanneer het verschil tussen water en lucht grootter wordt het rendement van het koelen ook steeds beter wordt.
Bij een prom heb je deze mogenlijkheid standaard niet.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:27:
Versteeg.... jammer dat veel "nieuwere" mensen onderons je niet kennen. Jij was toch de voorbeeld van moddende tweakers in de wereld met je Lian Li's en prom combo's. Hoe lang geleden was dat nou ook alweer? goeie dikke 3 jaar ofzo? Je had ook eens het nieuws gehaalt bij een tech. site over je geforce 3 met alpha 6035 er op :) .

Darn echt old good memories!

En anders douw je die pics gewoon op imageshack tijdelijk :)
wil dol graag foto's zien anders kan je nog me altijd meelen ;) !
Thanks voor je compliment en support, veel weten niet eens dat deze kast(Lian-Li kit samen met PC60) mijn design is die ik heb verkocht aan Denemarken waar ze deze modellen nu wereldwijd verkopen ;) geeft niet ik kan het hebben, eens was ik ook zo en wist ik alles beter. :)
ik zal ze morgen op de EPoX server zetten, dat gaat wel goed.
Dezjay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:05:
@ A.P.

ff een vraag he.. ik wil voor mijn case ook een zooi spul verchromen.. heb daar een bedrijfje voor gevonden die het voor weinig wil doen... (45 euri) Dat is met een wavemaster kast die zijn ook geanodiseerd.

Maar je moet dus eerst annodiseren
dan veel schuren
dan verchromen ?

Die gast had het niet over schuren ???

verder erg toppie kastje :) erg mooi welke pomp is dat?
Owja :)kom zondag ook wel ff langs dubbele bodem is wel interesant :)
Het aluminium is bij Lian-Li en Coolermaster geannodiseerd, dit is een kei harde laag die niet is te schuren, als deze laag eraf is en je zou hem direct proberen te verchromen op het aluminium laat dit weer snel los en hecht het niet stevig. Ook is de brush(slijp strepen zoals in mijn bezels) dan gewoon nog overal en krijg je wel chroom maar geen spiegel effect.
Dus eerst het gedeannodiseerde aluminium glad schuren met grof, dam met fijn en als laatste ook nog eens polijsten als een spiegel. Dan krijg je met verchromen pas het effect van een spiegel.

Tussen het kale aluminium en het chroom zit nog een laad welke je ook weer glad moet polijsten want elke spetter en korrel zal je zien in het chroom. Veel werk en kostbaar, dit heb ik allemaal zelf moeten betalen en niet gesponsord gekregen. In totaal was ik voor het verchromen( ook het deannodiseren en schuurpapier enzv,) zo`n 500 euro kwijt.

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 23-05-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
a.p. je bent door je datalimit heen van je website voor vandaag :D

hmzz geen msn dus

[ Voor 41% gewijzigd door Thrillseekah op 23-05-2005 23:54 . Reden: geen msn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrillseekah schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:39:
a.p. je bent door je datalimit heen van je website voor vandaag :D

Als je msn hebt voeg me ff toe op happyrory(slet)hotmail(spunt)com Dan fixe ik even een mirrortje voor je.
heb geen SMN, maar over 9 minuten zal hij het hopenlijk weer doen tot morgen ochtend 8.30uur.
Kan ik het op mijn werk regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
Als je wil kan ik ze wel hosten :D (je hebt me email als het goe is nog wel : done)

Als je de fotos mailt host ik ze. Tenzij je zegt dat het niet nodig is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Thrillseekah op 24-05-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrillseekah schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:53:
Als je wil kan ik ze wel hosten :D (je hebt me email als het goe is nog wel info at dnrhardware punt nl)

Als je de fotos mailt host ik ze. Tenzij je zegt dat het niet nodig is ;)
ik mail je ze wel, duurd wel een paar minuten.
Thanks

heb je ze al?
Ediejo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:27:
[...]

Ik draai inmiddels ook al weer een tijdje mee in de modwerld, en kom dit soort posting dan ook tegen het enige wat ik dan doe is niet reageren. Natuurlijk hoef je een mod niet mooi of wat dan ook te vinden. Maar als je het werk er niet in ziet dan weet ik genoeg!

En ja ik weet hoeveel werk er juist in gaat zitten om dingen weg te werken. In mijn case zitten 20 ccfl's bijna allemaal uit het zicht en alle converters weg gewerkt. Kost veel uren.

Nogmaals ik vind het een prachtige kast. En velen met mij denk ik. Veel bling bling helemaal in mijn straatje.

edit:
Was ik nog vergeten, kan je nu weer lachen :)
ja, nu weer wel ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
nope not yet :S
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:07:
[...]

ik heb ze naar 'ro..@d..h...w..e dot nl' gestuurd okay?
Hahah okee daar zijn ze al even binnen :P lastig als je meerdere systemen hebt draaien :P

[ Voor 91% gewijzigd door Thrillseekah op 24-05-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze naar 'ro..@d..h...w..e dot nl' gestuurd okay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
Btw vind het echt een strakke mod Vooral die pomp lijkt me gaaf zo op die plek te zien.

Zie hem wel komende vrijdag vermoed ik :-)

Hoe zit het eigenlijk met vette vingers? of heb je op chrome daar totaal geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrillseekah schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:16:
Btw vind het echt een strakke mod Vooral die pomp lijkt me gaaf zo op die plek te zien.

Zie hem wel komende vrijdag vermoed ik :-)

Hoe zit het eigenlijk met vette vingers? of heb je op chrome daar totaal geen last van?
hij is er alleen zondag als ik er ook ben, sorry maar als je zondag komt krijg je een koffie van mij ;)

Het chroom is heel erg gemakkenlijk schoon te maken van vette vingers, even een droge schone doek er over heen en klaar is kees.

thanks ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
Maar ze staan er dus wel heel snel op?

Heb het ook met een gepolijst fronje van me(gehad)

Keertje in de blanke lak en totaal geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 21:45
McDis komt idd nogal persoonlijk over :r "goh je vat het persoonlijk op" 8)7
afijn nevermind...

Maaruh a.p.versteeg ik mis resultaten die je toch ook altijd wel laat zien ;)
Want de kast ziet er stijlvol uit ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 24-05-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrillseekah schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:31:
Maar ze staan er dus wel heel snel op?

Heb het ook met een gepolijst fronje van me(gehad)

Keertje in de blanke lak en totaal geen last meer van.
ja maar blanke lak op chroom hecht niet goed en zal dus redelijk snel beschadigen, dus op den duur ben ik nu beter uit, het verweerd niet zoals aluminium wel doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
Hmm kom zondag wel ff babbelen dan :)

Maar deanodiseren moet je dus ook laten doen neem ik aan?
of bedoel je daarmee dat je het moet schuren etc??

* Dezjay vraagt zich af of ie nog wel wil verchromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:25
En ik vind hem mooi :)
Niks mis mee, ziet er allemaal goed uit. Nou had ik in een ander topic al gelezen dat dat deanodiseren een groot karwei is en dat wordt nog maar eens bevestigd :)

Ik mis wel 1 ding versteeg en dat zijn wat meer pics :Y)
Kun je der niet nog een paar laten zien? Weet nml niet of ik zaterdag of zondag ga als ik het al ga redden. Een soort van pleistertje op mijn wond alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Laatst online: 19-09 21:17

virus.elektro

profesionele monitor sloper

Misschien offtopic, zoiets is ook leuk :9
Afbeeldingslocatie: http://www.coolercases.co.uk/images/prod_log/polished_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.coolercases.co.uk/images/sli/45.jpg
Hier zijn de frontjes wel helemaal glad.

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Laatst online: 17-12-2023
Op cebit even met je staan babbelen, bij je in mijn ogen schitterende case 8)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ zeer nice!

Maak je ook wat foto's van je chipset koeling? Eerst had je een 1U blokje, maar die is dus nu door een wc blok vervangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Race Eend schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:16:
Op cebit even met je staan babbelen, bij je in mijn ogen schitterende case 8)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ zeer nice!

Maak je ook wat foto's van je chipset koeling? Eerst had je een 1U blokje, maar die is dus nu door een wc blok vervangen? :)
thanks voor het compliment, ja de temperatuur met 2x6800Ultra en de chip luchtgekoeld werd in de case gewoon erg hoog, vandaar nu de WC.

ik zal vanavond wat meer foto`s maken en plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Hij ziet er erg strak uit. _/-\o_ Ik heb hem op de CeBit al kunnen bewonderen en ben benieuwd hoe het met die waterkoeling is geworden.

Alleen jammer van die bezels. Kreeg op De CeBit een beetje het idee dat het gewoon chroom folie was...

Maar thumbs up voor al dat andere chroomwerk. Ben zelf ook aan het polijsten geslagen voor wat onderdelen in mijn nieuwe case maar dat schoot niet op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik heb 1 woord voor deze case en dat is:

RESPECT ;)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Ik vind hem heel erg leuk.... ben niet echt super fan van chroom, maar deze is wel heel erg leuk :D

Toppie, zie hem wel op PCX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg... prachtig! echt... Je hebt toch een... gevoel voor combinaties, want dit past echt lekker bij elkaar, oogt goed... hoop stiekum op meer pics van het maken :Y)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:32
In 1 woord GEWELDIG :9~ dit is weer echt case waar je uren naar kan staren, ik vind hem net als je vorige mods echt GEWELDIG _/-\o_ Ik ben helemaal verbaasd over het resultaat :|

P.S. zou je wat meer kunnen vertellen/laten zien over hoe je die chrome kap over je bays hebt gemaakt?

[ Voor 23% gewijzigd door basprofessional op 24-05-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

héérlijk al dat chrome :*) . echt héél mooi gedaan! alleen ik vraag me nu eens af : hoe veel tijd kost dat nu wel niet voordat iemand zijn kast er zó uit ziet :9~

ECHT Waar man*RESPECT*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51
Zeer mooi werk!
Btw waar koop je dat geile geheugen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Laatst online: 18-09 13:05
Oei! Ik zou als de dood zijn met zo'n pc.

Komt er bezoek:
-Nee! niet aanzitten
-Je maakt er krassen op!
-Nee, je kan er je koffiebeker niet opzetten!
-Grr, nu zitten er allemaal vette vingers op :(

Maar voor de rest geweldig werk! Er zijn een hoop mensen die klagen op dit forum (begrijp ik niet) maar die hebben waarschijnlijk nog nooit zelf een costum kast gemaakt! Er zit hier echt een hoop werk in.

Owja, heb je hier ook een passend toetsenbord bij kunnen vinden, kan ik me namelijk weining bij voorstellen ;)

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
Die wavemaster ^^^ is van Coolermeister gast uit de UK

die is +/- 1 jaar !!! bezig geweest met die kast !!! om hem zo er uit telaten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
peddro schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:56:
Ik vind hem heel erg leuk.... ben niet echt super fan van chroom, maar deze is wel heel erg leuk :D

Toppie, zie hem wel op PCX :)
Thanks
Ben er op zondag met de case de hele dag ;)
mydogisgone schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:54:
ik heb 1 woord voor deze case en dat is:

RESPECT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
deze kast is echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
respect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robertstoppels schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:36:
Hij ziet er erg strak uit. _/-\o_ Ik heb hem op de CeBit al kunnen bewonderen en ben benieuwd hoe het met die waterkoeling is geworden.

Alleen jammer van die bezels. Kreeg op De CeBit een beetje het idee dat het gewoon chroom folie was...

Maar thumbs up voor al dat andere chroomwerk. Ben zelf ook aan het polijsten geslagen voor wat onderdelen in mijn nieuwe case maar dat schoot niet op :X
hey grootte winnaar _/-\o_ , ik heb jouw wonder ook bekeken op CEBIT en ik denk dat een foto net zoals met chroom van jouw project ook onmogenlijk de werkenlijkheid laat zien.
In het echt was ie veel mooier dan wat ik later op de foto`s terug zag. ;)
basproffesional schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:59:
In 1 woord GEWELDIG :9~ dit is weer echt case waar je uren naar kan staren, ik vind hem net als je vorige mods echt GEWELDIG _/-\o_ Ik ben helemaal verbaasd over het resultaat :|

P.S. zou je wat meer kunnen vertellen/laten zien over hoe je die chrome kap over je bays hebt gemaakt?
Thanks voor het compliment :D
De drive bay/plafont bestaat uit 1 gedeelte aluminium met een alu rooster ertussen voor de nodige airflow naar de PSU en top fan. Deze loopt dus geheel van links boven tot boven de HD`s, iedem met het plafont gedeeelte wat er aan vast zit loop deze vanaf de PSU tot de HD`s. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:26:
héérlijk al dat chrome :*) . echt héél mooi gedaan! alleen ik vraag me nu eens af : hoe veel tijd kost dat nu wel niet voordat iemand zijn kast er zó uit ziet :9~

ECHT Waar man*RESPECT*
Thanks
het moest een snel systeem met een snelle look worden, een beetje Need For Speed achtig dus met veel bling bling. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:26:

ECHT Waar man*RESPECT*
Thanks voor het compliment :*)
in totaal aan uren heeft deze kast tot nu toe inclusief de WC zo`n 150 werk uren nodig gehad.
Technokiddy schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:45:
Zeer mooi werk!
Btw waar koop je dat geile geheugen :9~
Het is Corsair Xpert geheugen en staat ook in de pricewatch van tweakers ;)
Dekaasboer schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:09:
Oei! Ik zou als de dood zijn met zo'n pc.

Komt er bezoek:
-Nee! niet aanzitten
-Je maakt er krassen op!
-Nee, je kan er je koffiebeker niet opzetten!
-Grr, nu zitten er allemaal vette vingers op :(

Maar voor de rest geweldig werk! Er zijn een hoop mensen die klagen op dit forum (begrijp ik niet) maar die hebben waarschijnlijk nog nooit zelf een costum kast gemaakt! Er zit hier echt een hoop werk in.

Owja, heb je hier ook een passend toetsenbord bij kunnen vinden, kan ik me namelijk weining bij voorstellen ;)
Deze pc beschadigt met dit chroom minder snel dan alleen aluminium, chroom is veel harder. ;)
Al mijn andere spullen zijn hoofdzakenlijk zwart met een klein detail silver metalic, Logitech multimedia keybord en de MX500 en 510(gespoten zilver) Samsung 710T Silver :)
Dezjay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:16:
Die wavemaster ^^^ is van Coolermeister gast uit de UK

die is +/- 1 jaar !!! bezig geweest met die kast !!! om hem zo er uit telaten zien..
Ik wil het zeker geloven, het is echt een honds karwei om alles te schuren en polijsten. ;)
laurxp schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:46:
deze kast is echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
respect!!!
:D :D :D :D :D :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
Ik kom zondag wel ff met je praten over dat polijst enzo...
want moet bij die van mij echt veel verchroomt hebben allemaal rot dingen om te schuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 06:56
Casemodding is niet echt mijn wereldje, ik houd niet zo van lampjes en van bling bling enz, bij mij moet een computer gewoon stil, onopvallend en snel zijn maar wat je daar neer hebt gezet is toch wel erg mooi gemaakt. Ik vind alles echt super mooi afgewerkt ook kabels en slangen van je waterkoeling enz. Ik kan me heel goed voorstellen dat hier vele uren werk in zitten. Nogmaals erg netjes maar niets voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Tjah, wat moet ik hier nu over zeggen, gewoon: "Zoals gewoonlijk een strak staaltje werk van meneer Versteeg :D"

* floriske.nl vraagt zich af of ze bij epox niet nog een leuke vacature open hebben staan en een plaatsje voor nog een extra persoon om zo nu en dan eens kastje voor de Cebit te maken ;)

Maareh A.P., volgende keer wel weer eens iets anders dan een Lian li he ;)

edit: Ik ben er zondag, dus kom hem persoonlijk bewonderen en even een handje schudden dan maar meteen.

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 24-05-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Laatst online: 23-06 10:46
floriske.nl schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:55:
Maareh A.P., volgende keer wel weer eens iets anders dan een Lian li he ;)
Waarom geen Lian? Omdat hij die al vaker gebruikt heeft?

Ik ben laatst op zoek geweest naar een goede kast om te modden. Eigenlijk kwam geen enkele in aanmerking, omdat ze allemaal rare frutsels enzo hadden. De kasten van Lian-Li (niet allemaal) zijn gewoon strak, zodat je hem nog zelf 'inrichten'.

Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen voor een case-from-scratch :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij stond er al leuk bij op Cebit alleen kon ik je niet vinden, dus als een user even uitgebreid foto's wil maken met uitleg erbij zou dat fijn zijn. Ik ben ook erg benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: http://thekip.klik-on.nl/cebit/cebit%20019.jpg
Moet hier nog ergens je RAD zitten of snap ik dat nu verkeerd :?

En nog een foto van cebit
Afbeeldingslocatie: http://thekip.klik-on.nl/cebit/cebit%20018.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
Hij heeft de watercooling pas na cebit geplaatst dus is nog niet te bewonderen op die fotos.

a.p. als je nog meer fotos hebt mail maar dan gaan ze on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

brinkdinges schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:29:
[...]

Waarom geen Lian? Omdat hij die al vaker gebruikt heeft?

Ik ben laatst op zoek geweest naar een goede kast om te modden. Eigenlijk kwam geen enkele in aanmerking, omdat ze allemaal rare frutsels enzo hadden. De kasten van Lian-Li (niet allemaal) zijn gewoon strak, zodat je hem nog zelf 'inrichten'.

Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen voor een case-from-scratch :)
Meer omdat A.P. al met bepaalde kasten met- of zonder rare frutsels bewezen heeft dat hij ook daar iets superstraks van kan maken (wat velen niet lukt)

Denk gewoon dat iets anders dan de van basis af superstrakke lian li misschien iets meer uitdaging biedt voor de heer versteeg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 25-05-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:32
floriske.nl schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:39:
[...]

Meer omdat A.P. al met bepaalde kasten met- of zonder rare frutsels bewezen heeft dat hij ook daar iets superstraks van kan maken (wat velen niet lukt)

Denk gewoon dat iets anders dan de van basis af superstrakke lian li misschien iets meer uitdaging biedt voor de heer versteeg ;)
Hij heeft ook wel eens een Aopen kast voor zijn mod gebruikt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

basproffesional schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:08:
[...]

Hij heeft ook wel eens een Aopen kast voor zijn mod gebruikt hoor!
dat zeg ik :X (lees: Lezen!)
maar goed, mijn hint met een dikke ;) er achter is dus niet goed gevallen B)

[ Voor 37% gewijzigd door floriske.nl op 25-05-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:20

sapphire

Die-hard pruts0r

?!? kwijl !?!
Tom je hebt jezelf dit keer weer overtroffen, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar :D:D:D
Das weer toevallig omdat ik pas met een maat het erover had dat we de laatste tijd weinig van je hebbeng ehoord, maar zoals te verwachten. De tweaker uit z'n computer krijgen is nog te doen, maar haal de computer maar eens uit de tweaker ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

ik laat op dit moment weinig van me horen want ik heb een ontstoken kaak en de tandarts heeft mij dinsdag heeeeeeel erg pijn gedaan :( :'( :'( :'( :'( :'( , met pijn stillers werkte het eerst wel maar het is nu weer ontstoken ondanks de tandarts zijn hulp
ik hoop morgen weer een update te kunnen geven.
auwww

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
Heeft de tandarts jou mond gemod? "flauw" :D Maar sterkte he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:20

sapphire

Die-hard pruts0r

slechte tandarts heb je dan Ediejo, mijne doet me sowieso nooit pijn :)
4 kiezen getrokken in 1x en zga. geen pijn gehad

Good luck ermee Tom, schijnt dat dat echt heeel pijnlijk is :(, beterschap

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sterkte versteeg

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeel netjes A.P ik heb met open mond staan kijken op CeBIT en nog steeds eigenlijk. Deze kast blijft echt geweldig. Jammer dat ik er zondag niet ben :'( Ik had graag wat betere foto's gemaakt van de kast en de watercooling.

Succes dit weekend en sterkte :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor al het medeleven. _/-\o_ :D
Het gaat gelukkig vanmorgen veel beter en ik ben weer aan het werk nu.
Zal kijken of ik vanavond wat night shoots kan maken en plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:09:Zal kijken of ik vanavond wat night shoots kan maken en plaatsen.
Ja doe dat vooral :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

kun je ook foto's maken, zonder de kap er op, ben nogal benieuwd hoe je alles er namelijk hebt ingepropt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 11:19

Xav

Developer

Water-Cooled

Deze kast heb ik wel even staan bewonderen in de dark tunnel bij de PcX, en ik moet zeggen, echt een hele mooie mod! _/-\o_ In 't echt vond ik hem er nog mooier uitzien dan op foto's. Leuk je ook even gesproken te hebben op de zondag trouwens Tom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:09:
Thanks voor al het medeleven. _/-\o_ :D
Het gaat gelukkig vanmorgen veel beter en ik ben weer aan het werk nu.
Zal kijken of ik vanavond wat night shoots kan maken en plaatsen.
zoiets? :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59867/full.jpg

Vind je het niet jammer om hem weg te doen? (al zl je vast wel al rijkelijk zijn voorzien qua computers ;) )
Ben blij met het mobo, al die ledjes zijnerg cool, nu nog CPU + VGA aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
>:)
>:) [center]UPDATE OP EERSTE PAGINA MET 4 FOTO`S[/center] >:)
_Xavier_ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:40:
Deze kast heb ik wel even staan bewonderen in de dark tunnel bij de PcX, en ik moet zeggen, echt een hele mooie mod! _/-\o_ In 't echt vond ik hem er nog mooier uitzien dan op foto's. Leuk je ook even gesproken te hebben op de zondag trouwens Tom. :)
foto`s van chrome zijn altijd moeilijk ;)
.
.
.
_ferry_ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:23:
[...]

zoiets? :)
[afbeelding]

Vind je het niet jammer om hem weg te doen? (al zl je vast wel al rijkelijk zijn voorzien qua computers ;) )
Ben blij met het mobo, al die ledjes zijnerg cool, nu nog CPU + VGA aanschaffen
Ja ik moet wel weer verkopen want anders kan ik op een bepaald moment mijn compu kamer niet meer in ;) Is voor zo`n 4300euro in totaal en ik doe hem weg voor rond de 3000euro.
Het mobo wat jij hebt heeft een lichte VGA voltlijn modificatie van mij gehad ;) inplaats van 3x1000uf 6.3volt zitten er nu boven het eerste pci-e 16x slot 3x 1500uf 6.3volt, net iets lekkerder ;)

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Helpt dat echt, dikkere elco's bij het slot zetten? Ik heb nog wat vervangingselco's liggen (op stage een aantal mobo's met van die brakke elco's gerepareerd) en als het echt helpt om te OCen dan ga ik dat ook eens doen :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:24:
Helpt dat echt, dikkere elco's bij het slot zetten? Ik heb nog wat vervangingselco's liggen (op stage een aantal mobo's met van die brakke elco's gerepareerd) en als het echt helpt om te OCen dan ga ik dat ook eens doen :D
Als je een betere(dus duurdere) qualiteit neemt die ook nog eens net zo snel en meer capaciteit heeft zal de voltage lijn bij oc`n stabieler zijn. Een SLI mobo heeft 2 VGA kaarten en dat is altijd moeilijker om strak te houden, om net die latste druppel en een langere levensduur kan je het doen ja. Mits je wel de zinnige vervangt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Okee, leuk om te weten :) Op mijn stage ook talloze condensators omgesoldeerd voor beter temperatuurs bestendige, die zaten op een soort regelprinten.

Even 2 candyshotjes hoor :P (vind je vast niet erg, dan zien ze hoe mooi mobo'tje het is :P ) Gaat vast mooi staan in i-spider ;) ;)
Die led's naat het mem gingen niet aan, zijn die voor mem. gebruik ofzo? Ik kon het niet in het boekje vinden. (ik had er dus geen CPU en VGA in gestoken)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59919/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59918/thumb.jpg
Pagina: 1 2 Laatste