Weet iemand waar in Rotterdam of omgeving een Crumpler Long Schlong te kopen is? IK had er eentje besteld bij dewinkel.nl, onmiddelijk na gevraagd te hebben welke kleur ze op voorraad hadden. Krijg ik nadat ik een paar dagen later nog niks heb gehoord en navraag heb gedaan een mailtje dat ie eind van de week weer binnenkomt (en dat terwijl er op de site nog steeds staat dat de Long Schlong op voorraad is)
Maar ik ga vrijdag op vakantie en moet dan wel een goede tas hebben voor mijn kostbare spulletjes. Dus ik heb die bestelling maar geannuleerd en wil nu liefst ergens eentje gaan halen, want ik vind het risico te groot dat als ik ergens anders online bestel dat ik hem niet op tijd binnen heb. Dus wie kan mij aan een adresje helpen???
EDIT Misschien heb ik geluk, ze krijgen bij dewinkel.nl vandaag of morgen weer Long Schlongs binnen, dus misschien kunnen ze hem nog op tijd opsturen...
EDIT Misschien heb ik geluk, ze krijgen bij dewinkel.nl vandaag of morgen weer Long Schlongs binnen, dus misschien kunnen ze hem nog op tijd opsturen...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 16:26 ]