Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.876 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 20:53
CyberDoX schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:18:
[...]

hehe idd, ruilen heeft imo ook geen zin. Lijkt mij gewoon dat er een nieuwe fireware oid van Sony aankomt..

'k denk dat bijna iedereen in dit forum die deze phone heeft, weleens een vastloper heeft gehad :/. Ik trouwens niet zo vaak. 'k Heb hem nu sinds vrijdag en ik heb maar 1 vastloper gehad..
Sja, ik weet het niet hoor, ik zit inmiddels (ik hou het precies bij) op 28 vastlopers sinds zaterdag, allemaal op 1 na gewoon terwijl die standby staat, kreeg een mailtje van S-E dat zij hier ook geschokt van waren omdat ze dat zo erg nog niet gehoord hadden, ik lees hier ook niemand met zulke aantallen crashes..... Mijne gaat iig morgen gewoon terug, hopen dat ie het dan iets beter gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145362

Bij Telfort shop kan je bij verlening SE K750i gratis krijgen!!
En ook bij aanschaf van een nieuw abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:02
ck2000nl schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:39:
Voor de mensen die interesse hadden in deze aanbieding:

[afbeelding]

Heb jammergenoeg nog een T-mobile abo lopen t/m augustus :'( :'( :'(
Is dit echt? Of een drukfout... anders zit er dikke kans in dat ik morgen na groningen afreis om deze op te halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik ga mijn 512 mp3 speler maar verkopen er dan een 1 gig geheugenkaartje kopen. Das natuurlijk veel handiger dan 2 apparaten in je zak. Nu nog ff een goede plaats om zo'n kaartje te halen vinden. Batterij indicatie is nog niet helemaal goed geloof ik. Net stond hij op 6%, nu zonder hem op te laden op 25%...

[ Voor 60% gewijzigd door Brammel op 26-05-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
BeZaX schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:27:
[...]

Is dit echt? Of een drukfout... anders zit er dikke kans in dat ik morgen na groningen afreis om deze op te halen. :9
Jah dit is echt :) kheb hem vandaag gehaald en hij bevalt mij heel erg goed :D:D
Het is gewoon een simlock vrije toestel :D
Vodafone 27.50p/m, 1 jaar, toestel gratis :) HET IS EEN KOOPJE!!!

ennuh :) ze zijn bijna uitverkocht :P de USB Bluetooth zijn al bijna uitverkocht :P gaat snel!

BTW!!! is het goed dat ik bij 1ste keer opladen allemaal dingen doe en hem gewoon aanlaat?!?!

[ Voor 9% gewijzigd door dragonzzzz op 26-05-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 15:09
InsjaHH schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:50:
Dus we Asc, we gaan morgen eens mooi die pagina netjes fixen met alle weetjes, tipjes en bugjes die we tot nu toe hebben ontdekt. Wel zo mooi :). En als we zin hebben met de lijst naar zo'n SE servicepoint gaan (bijv. Phoneshop in Den Haag), zodat zij er ook ervan weten en het gefixed zou kunnen worden :9.
Lijkt mij een gezellig ende nuttich idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
dragonzzzz schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:34:
Vodafone 27.50p/m, 1 jaar, toestel gratis :) HET IS EEN KOOPJE!!!

BTW!!! is het goed dat ik bij 1ste keer opladen allemaal dingen doe en hem gewoon aanlaat?!?!
ik wilde die aanbieding ook wel, maarja, met verlenging geldt íe niet.

En, gewoon lekker spelen, geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

http://rapidshare.de/file...otorcycle_Stunts.3gp.html

en zo hoort een goede 3gp eruit te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143494

me batterij blijft maar bezig met opladen...komt er niet iets te staan van batterij is vol ofdergelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50418

OK, over de vastlopers. Wat is nu de firmware van de versies die vastlopen, ik heb er nl. ook een. Er zijn volgens mij ook versies die niet vastlopen (stabiel zijn).

Je kunt het vinden door het volgende in te drukken > * << * < * met de joystick en het sterretje.
> service info
> software info

Mijn crashable :( versie is R1A044

Ik hoop dat ook mensen zijn waar hij niet vastloopt en een andere versie hebben!!!

Vertel je firmware... misschien kunnen we daar een conclusie uit trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik heb dezelfde versie als jij, 1 vastloper gehad met BT (heb het toestel sinds vandaag), zoals ook gemeld eerder vandaag in deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 145362 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:26:
Bij Telfort shop kan je bij verlening SE K750i gratis krijgen!!
En ook bij aanschaf van een nieuw abbo.
Maar niet via de webshop :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:42:
[...]

ik wilde die aanbieding ook wel, maarja, met verlenging geldt íe niet.

En, gewoon lekker spelen, geen enkel probleem :)
Thnx man.. ik dacht eerst ook aan verlenging.. maar schijt :P kga wel andere nummer en nieuwe abbo dan maar tegen iedereen zeggen dat ik andere nummer heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

hey jongens,

kan iemand mij precies even vertellen:

- hoe ik die t-mobile aanbieding kan fixen(welke nummer moet ik bellen, moet ik het ophalen??)
- welke programma's moet ik nou precies hebben(en waar kan ik ze downloaden) om die video's te converten en kan je ook gelijk avi naar 3gp converten om moet je eerst avi naar 3pg. converten en dan weer verkleinen.
- gaat iemand nog wat spelletjes links posten ;)ik zag een paar post gelden iemand met 480 spellen die zou hij posten maar waar?

en jullie krijgen binnenkort een vergelijking met de camera dcu20 cybershot van sony 2 mp en de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Anoniem: 50418 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:03:
OK, over de vastlopers. Wat is nu de firmware van de versies die vastlopen, ik heb er nl. ook een. Er zijn volgens mij ook versies die niet vastlopen (stabiel zijn).

Je kunt het vinden door het volgende in te drukken > * << * < * met de joystick en het sterretje.
> service info
> software info

Mijn crashable :( versie is R1A044

Ik hoop dat ook mensen zijn waar hij niet vastloopt en een andere versie hebben!!!

Vertel je firmware... misschien kunnen we daar een conclusie uit trekken...
Elk toestel heeft dezelfde firmware, dit heeft zo op het eerste gezicht dus niets te maken met de vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja en weet iemand of de d750i t.o.v. veel nadelen kwa firmware (bv geen mp3 ringtones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

vanpeltje schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:58:
Voor mensen die van het operator-logo af willen.. ik heb het gevonden jaja..

Kost wel geld:

'Sms WIS2 on naar 4636'

www.jamba.nl

ik ben ook nieuwgierig naar een memorystick, 512 mb of 1 gb.. welke is tot nu toe het goedkoopst?
Heb het gedaan en heb nu eraser staan in mijn bestandbeheer-->overig :9 en nu???
Hellepie?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 26-05-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Anoniem: 144122 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:35:
Ohja en weet iemand of de d750i t.o.v. veel nadelen kwa firmware (bv geen mp3 ringtones)
Je kunt gewoon mp3 gebruiken als ringtone :) De ringtones die er echter standaard opzitten ben ik niet zo kapot van, heb nu maar "old phone". Ik ben meer van het type, doe maar gewoon een normale melodie.

Die van mij draait nog steeds stabiel zonder vastloper en ik heb de volgende software:
R1A044

Maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat er in bepaalde leveringen een bepaald onderdeel iets gevoeliger is voor aanroepen vanuit de software en dat daar dus in de software iets voor moet worden aangepast. Tot nu toe gaat het bij mij perfect.

Ik zit wel te klooien met voicedialing, het luistert nogal nauw hoe je iets inspreekt. Een heel klein verschil in uitspraak en hij zegt al dat hij het niet kan herkennen.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 26-05-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143544

ik heb nog ff een vraag: ik heb hier wel eens gelezen dat je heel slecht te verstaan bent als je aan het bellen bent maar dat je het zelf ook slecht hoort. is dit bij elk toestel zo of is het een firmware probleem? is het uberhaupt op te lossen dmv firmware? reply snel want anders gaan ik m morgen halen!!

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Ik heb het eerste probleem gehad..
Op een gegeven moment was ik een sms aan het lezen en toen ik op 'terug' drukte viel ineens de backlight uit en die ging ook niet meer aan totdat ik hem opnieuw opgestart had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik deboel de d750i(t-mobile branded) t.o.v. de k750i heeft t-mobile nog features geblokt zover iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Anoniem: 143544 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:55:
ik heb nog ff een vraag: ik heb hier wel eens gelezen dat je heel slecht te verstaan bent als je aan het bellen bent maar dat je het zelf ook slecht hoort. is dit bij elk toestel zo of is het een firmware probleem? is het uberhaupt op te lossen dmv firmware? reply snel want anders gaan ik m morgen halen!!

Bedankt!!
Het is idd beetje te zacht, maar bij de handsfree is het weer best luid :S dus ik denk dat het wel via een firmware op te lossen valt (hoop ik) want ik heb niet zo'n zin om met handsfree te lopen.

Ookal heb ik vandaag al 3 vrienden in de maling genomen om zogenaamd tegen hun te lullen terwijl ik aan de tel was :D

ennuh mijn versie is R1A044

[ Voor 3% gewijzigd door dragonzzzz op 26-05-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 143544 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:55:

Bedankt!!
Ik kon m'n vriendin prima verstaan op de default instelling, lopend door de stad. Let wel, ik heb het beschermplastic er nog op zitten (en zit dus ook over de speaker). Toen ik 't volume voluit zette, ging 't fietsend ook nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Zijn er eigelijk al bureauladers voor dit toestel?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Elect schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:05:
Bluetooth staat hier niet aan, toch al 2 vastlopers gehad. Uiteraard alleen in screensaver mode, wat wel vreemd is.

Voor de mensen die hun batterijklepje araf willen halen
Het kan vrij simpel. gewoon hard in de zijkant knijpen als op de foto, en dan met je (andere) duim het klepje naar achter schuiven. Hopelijk helpt het bij jullie ook :)

[afbeelding]
lol vet, werkt idd VEEL beter :). Ik wou er bijna een hamer en beitel bij halen, maar zo gaat het ook goed ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me verder helpen alsjeblieft :9
Anoniem: 19503 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Ik las namelijk op mobilereview het volgende:

You can not get rid of the Operator Logo on K750i. It's not like the Nokia 5110 where you could upload a blank Operator Logo.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 27-05-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:20:
[...]

Ik kon m'n vriendin prima verstaan op de default instelling, lopend door de stad. Let wel, ik heb het beschermplastic er nog op zitten (en zit dus ook over de speaker). Toen ik 't volume voluit zette, ging 't fietsend ook nog goed.
Dan heb jij goeie oren hoor. Ik verstond een vriend van me bijna niet ( liep door de nieuwedijk/dam in amsterdam) dus dunno hoor.. heb hem nu op voluit en hij doet het wel normaal :) maar iets harder mag wel wat mij betreft hehe

En met handfree set is het nog luider:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MaDLiVe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:49:
Zijn er eigelijk al bureauladers voor dit toestel?
Ja, en waar zou ik dat nou vandaan hebben ;)

CDS-60

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_15913high_35_0_4000.jpg

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 19503 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:57:
Kan iemand me verder helpen alsjeblieft :9
Anoniem: 19503 in "Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel..."

Ik las namelijk op mobilereview het volgende:

You can not get rid of the Operator Logo on K750i. It's not like the Nokia 5110 where you could upload a blank Operator Logo.
Volgens mij kan 't ook niet. Dat clearlogo werkt alleen bij Nokia's, Sony Ericsson's heb ik nog nooit zonder netwerknaam gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:44:
[...]

Volgens mij kan 't ook niet. Dat clearlogo werkt alleen bij Nokia's, Sony Ericsson's heb ik nog nooit zonder netwerknaam gezien.
Voor mensen die van het operator-logo af willen.. ik heb het gevonden jaja..

Kost wel geld:

'Sms WIS2 on naar 4636'

www.jamba.nl

Ik nam aan dat het hem is gelukt,maar hij reageerd niet,heb hem ook al gemaild |:(
Verder alles goed ATB :9 Heb ik toch weer een vastlooptellie,net als die SPV toen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57228

Ik heb maandag een contract afgesloten bij Orange.. als ik die acties hier zo hoor denk ik echt dat ik ben afgezet :(.

Ik heb een 2-jarig abonnement voor 32.50 met gratis toestel. Daar heb ik voor de zekerheid maar een verzekering bij afgesloten voor 5.95 per maand. Na een half jaar kan ik terug naar 22.50. Aangezien ik in een tussenjaar zit waarin ik heb gereisd en dus niet heb gestudeerd, begin ik mijn studie weer in augustus. Die gast wilde me echter geen korting geven ofzo.

Wat denken jullie? Moet ik nog ff terug gaan om iets erbij te fixen (ben zelf ook in de sales, dus dat moet opzich wel lukken) of is dit wél redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 57228 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 01:06:

Wat denken jullie? Moet ik nog ff terug gaan om iets erbij te fixen (ben zelf ook in de sales, dus dat moet opzich wel lukken) of is dit wél redelijk?
Als het een verlenging is, is het een dure, als het een nieuw abo is, is 't schandalig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57228

ascent schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 01:16:
[...]

Als het een verlenging is, is het een dure, als het een nieuw abo is, is 't schandalig..
Tis dus een nieuwe :( Wat is normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ascent schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 01:16:
[...]

Helemaal gelijk :) Ik heb geluk dat ik nog ging wachten en een goeie vriendin mij op de hoogte hield met die Belcompany actie, anders was ik ookwel afgezet door andere winkels :(

maarja.. als je zelf denkt dat je iets kan fixxen. Ik zou zeggen probeer het maar. Want 2 jaar 32.50 word je ook niet goed van hoor :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Goed nieuws trouwens over belcompany. Ik kocht er vandaag mijn phone, ook de k750 dus, en ik dacht eerst voor welke provider zou je gaan. Aangezien ze de gsm's beveiligen. Nou dus toch maar weer voor vodaphone gegaan, blijkt achter af geen slechte keuze want ze verkopen die dingen daan gewoon zonder simlock en zonder beperkingen. Mijn heeft iig niks van beperkingen. alle mp3's werken gewoon in dit ding als ringtone en al. Toen d8 ik probeer es je ouwe hi kaartje, en jawel hoor geen enkel probleem bellen, smsen, wap, etc gewoon alles deed het.
nou ik ben er toch zeker wel te vreden over.

Noujah mss een heel klein minpuntje, de toetsen die net onder het beeldschermpje zitten vind ik niet lkkr werken.
maar voor de rest. hulde SonyEricsson _/-\o_

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

LyP0 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 02:44:
Goed nieuws trouwens over belcompany. Ik kocht er vandaag mijn phone, ook de k750 dus, en ik dacht eerst voor welke provider zou je gaan. Aangezien ze de gsm's beveiligen. Nou dus toch maar weer voor vodaphone gegaan, blijkt achter af geen slechte keuze want ze verkopen die dingen daan gewoon zonder simlock en zonder beperkingen. Mijn heeft iig niks van beperkingen. alle mp3's werken gewoon in dit ding als ringtone en al. Toen d8 ik probeer es je ouwe hi kaartje, en jawel hoor geen enkel probleem bellen, smsen, wap, etc gewoon alles deed het.

Noujah mss een heel klein minpuntje, de toetsen die net onder het beeldschermpje zitten vind ik niet lkkr werken.
Gelockte vodafone telefoons, met vf logo krijg je imho alleen bij de vodafone winkel :) Dat is dus altijd alzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 141675 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:49:
Hier ook een gelukkige eigenaar van dit fantastische toestel :P

Echter vind ik de bijgeleverde headset niet zo fijn zitten, en de kwaliteit is ook niet top (wel bovengemiddeld overigens :) ). Om deze redenen ben ik vandaag gaan knutselen, en heb ik m'n eigen sony dopjes aan de SonyEricsson-headset gemonteerd. Voor de liefhebber enkele foto's (klik voor grotere weergave):

Zoals je ziet kon ik de draden binnenin het microfoonkastje bevestigen zonder het geheel af te breken. Dit kastje werkt met een kliksysteem, je nagel tussen de rand en hij floept zo open.

De foto's zijn by the way direct een macro-functie-testje, gemaakt door de telefoon zelf natuurlijk :)
Is dit ook te doen voor iemand die nog nooit heeft gesoldeerd?
Heb je misschien nog tips?

Ik wil namelijk heel erg graag ook andere doppies erop gaan zetten, want die standaard doppen
zijn voor olifanten denk ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
mijne is ook besteld :o

iemand nog tips waar ik 512 mb Memory Stick PRO Duo kan vinden die redelijk snel leveren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

www.camerahuis.nl daar gaat t echt retesnel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
djwb schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:47:
mijne is ook besteld :o

iemand nog tips waar ik 512 mb Memory Stick PRO Duo kan vinden die redelijk snel leveren O-)
naar de mediamarkt fietsen....?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26375

www.empc.nl binnen een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
LyP0 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 02:44:

Mijne komt van Orange, zonder simlock :)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102135

Ik heb de K750i nu een dag, ik vind hem met een woord geweldig!
Heb nog geen problemen gehad met vastlopers.

Het enige wat ik tegen vind vallen zijn de oordopjes (ik ben de Sony EX71 gewend :9~ )

Ook vind ik het maar raar dat heel veel mensen hier op GoT zeiken over het feit dat ze het batterijklepje en het memorystickklepje niet loskrijgen. Ben ik nu zo handig of wat? want ik vind het gewoon heel makkelijk open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Ik heb gister dus ook m'n eerste vastloper gehad...

Was bezig iets met bluetooth te verzenden toen ik gebeld werd. Toen het gesprek beëindigd was stond ie zo vast als een huis...

Lijkt er op dat er dus duidelijk een probleem is met bluetooth! Aangezien er meerdere mensen last van hebben. Vriend van kreeg ook een vastnaaier toen hij met bluetooth bezig was...

Wat zijn nu samengevat de meeste voorkomende oorzaken?

- bluetooth
- zomaar in standby
- ..........??

Hoop wel dat het idd een software-matig iets is, anders hebben hoop mensen een probleem.

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 102135 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:45:
Het enige wat ik tegen vind vallen zijn de oordopjes (ik ben de Sony EX71 gewend :9~ )
Ik wil ook m'n eigen dopjes erop zetten, die dingen die erbij zitten zijn vast voor oren ontwikkeld, maar niet voor mensenoren!
Ook vind ik het maar raar dat heel veel mensen hier op GoT zeiken over het feit dat ze het batterijklepje en het memorystickklepje niet loskrijgen. Ben ik nu zo handig of wat? want ik vind het gewoon heel makkelijk open gaan.
Hij gaat hier ook appeltje-eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Rare toko, 69E voor 128M en 79 voor 512 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145240

spenky schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:04:
[...]

naar de mediamarkt fietsen....?
Mediamarkt is geen optie.
Tijdens mijn speurtocht naar een 1GB moduletje in Zwolle ben ik uiteraard even bij de Mediamarkt wezen kijken.. De grootste die ik zo zag was 512MB, prijs: €110!!!

Voor €110,- heb je bij de gemiddelde webwinkel een 1GBtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 102135 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:45:...
Het enige wat ik tegen vind vallen zijn de oordopjes (ik ben de Sony EX71 gewend :9~ )...
Laten dat nou net de doppen zijn die ik erop wil gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:25:
...Ik heb al 220x176 gemaakt op 25 fps dus hij kan het wel zeker aan mp4 is mij nog niet gelukt maar met mpegable kan je via een trukje 3gp op 220x176 doen :) via ratio ofzo...
Hoe dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
T-Junkie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:28:
[...]
De jeugd van tegenwoordig - watskeburt

MPEG4 versie die ik er van gebakken heb:
Rapidshare: http://rapidshare.de/file...rdig--watskeburt.3gp.html [9MB]
Welke software/settings heb je voor dat filmpje gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Laatst online: 13:40
Weet iemand hoe je _alle_ nummers van 1 contactpersoon in een groep kunt pleuren, in 1 keer?

Je kunt wel 1 nummer van een contactpersoon erin zetten, en dan alle nummers apart aanvinken, maar ik wil eigenlijk gewoon de contactpersoon in de groep zetten, en niet de losse nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:22
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis maar wat is nu het verschil tussen onderstaande abo's:
SonyEricsson K750i / 24 maanden / T-Mobile Relax 50 / tot € 367.00 / mnd € 15.29 / gsmeasy.nl
SonyEricsson K750i / 24 maanden / T-Mobile Relax 50 sim only / € 475.25 / mnd € 19.80 / 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Speedy-Andre schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:38:
[...]

Ja, en waar zou ik dat nou vandaan hebben ;)

CDS-60

[afbeelding]
Excuus :*

Wat een lelijk ding tov de ouwe t610/t630 lader zeg :r

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115165

Ik vind em wel vet hoor, mooi strak....
(mischien beetje offtopic, maar vind toch dak moet zeggen hehe)
K ga morge de telefoon halen bij orange shop. met studente korting van me zus...Yeah
Kan gewoon niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Weet iemand hoe je het geluidsvolume kan verhogen/instellen. Met het zilvere knopje rechtsboven staat het geluid op het hardst, maar ik hoor nog steeds barweinig, zeker als ik in een openbare gelegenheid ben....

En zo doof ben ik nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 21:27
Zo heb hem nu ook, nog geen probleem gehad met vastlopers (+/- 24 uur), de opstartijd ligt ook binnen de 5 sec met een KPN HI abbo.

Maar hoe zit het met de doorvoersnelheid van de usb kabel bij jullie, een mp3 van 3 mb duurt gewoon meer dan 5min!!!. En FMA werkt bij mij niet helemaal goed via usb....

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Empulse schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:19:
Weet iemand hoe je het geluidsvolume kan verhogen/instellen. Met het zilvere knopje rechtsboven staat het geluid op het hardst, maar ik hoor nog steeds barweinig, zeker als ik in een openbare gelegenheid ben....

En zo doof ben ik nou ook weer niet :P
Tijdens bellen ff aan die zoomknop (rechtsboven jah) op plus drukken.. als ie al op voluit staat, dan kan je niet meer hoger :P (doh)
maar ik had het al eerder gezegt, met handfree is het luider/harder dan gewoon zo je tel aan je oor. Dus ik snap er ook nix van:S:S

Hopelijk komt SE met een fix in de Firmware.
Speedsmile schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:27:
Zo heb hem nu ook, nog geen probleem gehad met vastlopers (+/- 24 uur), de opstartijd ligt ook binnen de 5 sec met een KPN HI abbo.

Maar hoe zit het met de doorvoersnelheid van de usb kabel bij jullie, een mp3 van 3 mb duurt gewoon meer dan 5min!!!. En FMA werkt bij mij niet helemaal goed via usb....
Ik heb vodafone en mijn opstarttijd ligt rond de 5sec. Maar watt raar is. elke keer als ik een andere sim erin douw vraagt ie of ik die instellingen wil doen :S:S dat is best hinderlijk :(

En over de doorvoersnelheden, ik heb nog niet met de USB kabel geprobeerd. Had meteen een bluetooth dongle (10 euro @ belcompany) gehaald. Daar heb ik gewoon mp4's van 2mb (super kwaliteit :P) binnen 1-2 minuten verzonden.

[ Voor 39% gewijzigd door dragonzzzz op 27-05-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Ik krijg met die Bluetooth dongel van de Belcompany het niet voor elkaar FMA ermee te laten werken. Iemand een idee waarom niet? Kan er wel gewoon op via de software zelf, maar dat is echt brak traag..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
Skillz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 08:20:
Is dit ook te doen voor iemand die nog nooit heeft gesoldeerd?
Heb je misschien nog tips?

Ik wil namelijk heel erg graag ook andere doppies erop gaan zetten, want die standaard doppen
zijn voor olifanten denk ik |:(
Dit zou ik ook graag willen weten (en heb ik ook al gevraagd in deze topic :9) en verdere (gedetaileerde) instructies :).

Aangezien je (nog) niet snel eventjes een nieuwe kan halen omdat je 'm verpest hebt (er zijn nog geen accessoires beschikbaar op moment van schrijven).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

heb vanacht een vastloper gehad, jah van morge eigenlijk. Word net wakker en kijk hoe laat het is, hm half 1 al. Ik kijk op de k750 staat daar mooi 9:39
deed dus nix meer. accu in/uit en hoppa

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.heinen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:23
Ik ben ff helemaal de weg kwijt maar ehhh, hoe zet/installeer ik software op deze telefoon????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

f.heinen schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:48:
Ik ben ff helemaal de weg kwijt maar ehhh, hoe zet/installeer ik software op deze telefoon????
Wat voor software wil je erop zetten dan?
Het is geen smartphone, dus verder dan wat games en simpele java-applets kom je niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.heinen
  • Laatst online: 06-02 22:23
Precies wat games en java applets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Halen andere mensen een beetje nette snelheden van het kopieren van mp3 naar de k750? Het kan aan mijn systeem liggen, maar hier gaat het echt retetraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:55:
Halen andere mensen een beetje nette snelheden van het kopieren van mp3 naar de k750? Het kan aan mijn systeem liggen, maar hier gaat het echt retetraag. :)
Heb je wel USB2.0 op je systeem zitten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:53
Mp3 van 5,2 mb in 28,8 seconde (gemeten met de stopwatch van de k750i ;)) Dit komt dus neer op 0,18 mb/s. Moet je hem trouwens via de officiele manier weer loskoppelen van je computer, dus met hardware veilig verwijderen?

[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 27-05-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Laatst online: 17-09-2024
f.heinen schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:50:
Je kunt het op veel manieren doen:
-via IR naar je phone zenden
-via Bluetooth naar je phone zenden
-via USB kabel
-downloaden via GPRS ofzo
-ff je memory stick uit je phone halen en in een (multi)cardreader duwen
Brammel schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:03:
[...]

Mp3 van 5,2 mb in 28,8 seconde (gemeten met de stopwatch van de k750i ;)) Dit komt dus neer op 0,18 mb/s. Moet je hem trouwens via de officiele manier weer loskoppelen van je computer, dus met hardware veilig verwijderen?
Dat lijkt me wel zo veilig ja........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 22:31
Als ik het via de kabel doe (momenteel kan ik ook niet anders) haal ik zo'n 285/290kb/s (aangegeven door total commander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
PhuSioN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:21:
[...]

Oke duidelijk. Maar heeft de smtp server van orange nog authenticatie nodig? wat ik heb nu alles ingesteld volgens mij eigen Concepts pop3 account (ook de login +pass) behalve het smtp adres, die is nu van orange. Toch blijf ik de melding krijgen dat ik niet kan verzenden.

Voor de duidelijkheid de settings:

Accountnaam: Concepts pop3
Verbinden via: Orange World
Protocol: pop3
Inkomende server: pop3.concepts.nl
Inkomende poort: 110
Codering: Geen codering
Loginnaam: conceptslogin
Wachtwoord: conceptswachtwoord
Uitgaande server: smtp.orange.nl
Uitgaande poort: 25
E-mailadres: patrykATconceptsDOTnl
Downloaden: Headers en tekst
Afzender: Patrick K.
Handtekening:
Uitgaande kopieren: Uit
Controle-interval: Uit
Hoop dat iemand alsnog kan helpen. Met m'n pop3 account van orange kan ik wel gewoon versturen. APN staat al op internet bij de datacomm. opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Speedsmile schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:27:
En FMA werkt bij mij niet helemaal goed via usb....
Klopt, op 't forum geven ze ook aan dat de K750i nog niet goed gesupport wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Laatst online: 14-02 14:39
f.heinen schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:50:
Software via USB kabel (of iets anders) in de map overig zetten. Dan met bestandsbeheer van je telefoon deze software installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Je zult het wel in het geheugen van de telefoon hebben gezet. Dat gaat idd traag. Probeer maar eens naar de mem.card te kopieren. Gaat een stuk sneller :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Thijssie909 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:53:
Ik heb gister dus ook m'n eerste vastloper gehad...

Was bezig iets met bluetooth te verzenden toen ik gebeld werd. Toen het gesprek beëindigd was stond ie zo vast als een huis...

Lijkt er op dat er dus duidelijk een probleem is met bluetooth! Aangezien er meerdere mensen last van hebben. Vriend van kreeg ook een vastnaaier toen hij met bluetooth bezig was...

Wat zijn nu samengevat de meeste voorkomende oorzaken?

- bluetooth
- zomaar in standby
- ..........??

Hoop wel dat het idd een software-matig iets is, anders hebben hoop mensen een probleem.
Nee dan heeft Sony Ericsson een groot probleem. Anders kunnen we over een tijdje allemaal een verse krasvrije (niet dat die van mij dat nu al heeft) K750i gaan halen. Zolang hij maar niet vaker dan nu (om de dag in standby) vastloopt kan ik er nog wel even mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 21:27
Brammel schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:03:
[...]

Die snelheid haal ik dus nooit met usb, bij mij is er zelfs een compleet mislukt, en ik weet toch bijna zeker dat ik usb 2.0 heb aanstaan in de bios (zo ff checken }:O ).
Over het veilig verwijderen, ik zou het wel doen, ik heb nu een aantal keer niet gedaan, maar de kans is groot dat ie dan de volgende keer je telefoon niet direct herkend, een reboot is dan noodzakelijk. Ik doe het dus nu voortaan maar wel.

Over het modden van de headset, ik heb net ff dat blokje open gemaakt om het eens te bekijken. Maar om daar mooi je kabeltjes aan te solderen wordt lastig voor de mensen die nog nooit gesoldeerd hebben. Ik denk dat ik het anders ga doen. Ik ga gewoon de kabeltjes naar de dopjes zelf afknippen, en hier gewoon een mooie standaard jackplug connecter aaanmaken (3.5 mm). Dan zou het moeten werken met alle oordopjes. ;)

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
PhuSioN schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:29:
[...]

Hoop dat iemand alsnog kan helpen. Met m'n pop3 account van orange kan ik wel gewoon versturen. APN staat al op internet bij de datacomm. opties.
Je kan ook ff inloggen op http://www.orange.nl en dan naar email en dan gratis instellingen aanvragen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spef schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:03:
[...]

Je zult het wel in het geheugen van de telefoon hebben gezet. Dat gaat idd traag. Probeer maar eens naar de mem.card te kopieren. Gaat een stuk sneller :*)
Dat zal het denk ik zijn ja, ik had het toestel aangesloten en kreeg een shotload aan mappen voor me neus in windows explorer. Ik moet er eens voor gaan zitten waar alles nu voor dient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 19503 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:31:
Is er al iemand die het voorelkaar heeft het operatorlogo te verwijderen?En nog een buggie,als je een spraakopdracht wil in spreken staat er zeg na de toon de naam,maar er komt geen toon hahahaha.
Dat heeft de K300i ook, zwaar irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die toon komt er wel hoor, bij mij wel, alleen moet je eventjes wachten en via de luidspreker luisteren. Wat ik wel een bug daarbij vind, is dat je indien je een bluetooth headset hebt geactiveerd niet via de headset die toon hoort, en via de headset kan inspreken. Je moet echt via de telefoon inspreken, maar dat is imo echt een bugje. De toon die is er echter wel ;)

Verder is het gebruik van voicedialing echt af en toe irritant, het luistert echt heel nauw hoe snel, hoe duidelijk, en op welke manier je de naam uitspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
vanpeltje schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:52:
[...]

Je kan ook ff inloggen op http://www.orange.nl en dan naar email en dan gratis instellingen aanvragen.
Zoals ik al zei, orange pop3 mail werkt gewoon oke zonder problemen. Zit alleen met mijn eigen pop3 account die alleen e-mail kan ontvangen en niet verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 13:52
Even een vraagje: de D750 is technisch hetzelfde als de k750, maar hoe zeer is het menu aangepast door T-mobile? Ik mag van T-mobile nl. een nieuwe mobiel uitzoeken en deze lijkt wel ok, maar ik wil wel graag de deafult menu-instelling van SE en niet een verborfte layout ;)

Weet iemand dit?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 16:56
Loekie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:42:
Even een vraagje: de D750 is technisch hetzelfde als de k750, maar hoe zeer is het menu aangepast door T-mobile? Ik mag van T-mobile nl. een nieuwe mobiel uitzoeken en deze lijkt wel ok, maar ik wel graag de deafult menu-instelling van SE en niet een verborfte layout ;)

Weet iemand dit?
Menu is bijna 't zelfde

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/sonyericsson/sonyericsson-D750-00.jpg

'n plaatje van 't menu van de K750 vind je in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Vergeet niet dat dat ene T-zones logo niet het enige is; je hebt een andere menu achtergrond (ook weer die blokjes), je hebt roze balken...overal in het menu wordt je herinnerd aan T-zones (weet niet of dat bij de D750 zo is, maar bij alle andere T-mobile-phones wel) en je hebt ook nog die irritante T-zones-knop in het midden onder de display. Het is maar waar je voor kiest, maar echt charmanter wordt de foon er niet van :X

Edit:
Ben de branding onder de toetsen nog vergeten....

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 143766 op 27-05-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

ik heb sinds gisteravond de telefoon ook, .met 1 jarig orange 32.50. en hij is helemaal top!! nog geen vastlopers gehad en bleutooth met pc en andere telefoons werkt super. alleen het batterij klepje is lastig te openen. maar komt er nog een site zoals: www.myk700.net?? alleen dan van de k750? zou erg handig zijn.

btw. ik heb helemaal geen problemen met toetsen of het memcard klepje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Laatst online: 14-06 09:25
Nog zoiets vaags...Op het moment dat ik muziek luister via de headset met de Mediaplayer en er komt een smsje binnen, dan stopt de muziek even, de telefoon laat een sms geluid horen en de muziek gaat weer verder. Ik dacht dat álle tonen via de headset gingen. Ik heb dat ding juist op zodat niet de hele trein weet wanneer ik een sms krijg :X of mee kan genieten van de muziek...

Hoort dit zo of is dit weer één of andere bug?

Edit: En alle.wav bestandjes die ik op de telefoon zet kan 'ie niet afspelen...Dat hoort 'ie wel te kunnen :(

[ Voor 12% gewijzigd door eaalb op 27-05-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loekie schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:42:
Even een vraagje: de D750 is technisch hetzelfde als de k750, maar hoe zeer is het menu aangepast door T-mobile? Ik mag van T-mobile nl. een nieuwe mobiel uitzoeken en deze lijkt wel ok, maar ik wel graag de deafult menu-instelling van SE en niet een verborfte layout ;)

Weet iemand dit?
Ja ik vind die d750 er ook wat mooier uitzien maar heeft hij beperekingen zover iemand weet??? en wie zei nou dat je met een t-mobile 150 relaxt dat ding gratis kon krijgen op het hoofdkantoor.. wat moet ik daarvoor doen?? en welk nummer moet ik bellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 13:52
Anoniem: 144122 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:13:
[...]
...welk nummer moet ik bellen???
0800-7111

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
eaalb schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:12:
Nog zoiets vaags...Op het moment dat ik muziek luister via de headset met de Mediaplayer en er komt een smsje binnen, dan stopt de muziek even, de telefoon laat een sms geluid horen en de muziek gaat weer verder. Ik dacht dat álle tonen via de headset gingen. Ik heb dat ding juist op zodat niet de hele trein weet wanneer ik een sms krijg :X of mee kan genieten van de muziek...

Edit: En alle.wav bestandjes die ik op de telefoon zet kan 'ie niet afspelen...Dat hoort 'ie wel te kunnen :(
Dat heb je dus ook als iemand jou belt tijdens mp3 luisteren :S
Ik dacht dus ook dat als je gebeld/sms kreeg, een toontje ofzo in je headset kreeg. Dat je dan meteen via je handsfree ff kan opnemen :(

Ik had ff voor de grap bij mezelf geprobeerd, dat bellen tijdens mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Als je radio luistert en je wordt gebeld kan je gewoon met de headset opnemen volgens mij...

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Anoniem: 143766 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:10:
Vergeet niet dat dat ene T-zones logo niet het enige is; je hebt een andere menu achtergrond (ook weer die blokjes), je hebt roze balken...overal in het menu wordt je herinnerd aan T-zones (weet niet of dat bij de D750 zo is, maar bij alle andere T-mobile-phones wel) en je hebt ook nog die irritante T-zones-knop in het midden onder de display. Het is maar waar je voor kiest, maar echt charmanter wordt de foon er niet van :X

Edit:
Ben de branding onder de toetsen nog vergeten....
Zware BS... je wordt alleen in het tabblad (als je niks aan hebt staan) ermee geconfronteerd... de rest kun je gewoon allemaal veranderen en allemaal thema's kiezen!
Dat is zo bij mijn T630 en ook paar andere SE T-mobiel foons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27

Zet de telefoon in stille stand. Neem aan dat ie dan geen sms geluid laat horen. De muziek zal wel stoppen nog steeds, maar anderen weten niet dat je een smsje krijgt ;)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 144570 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:12:
ik heb sinds gisteravond de telefoon ook, .met 1 jarig orange 32.50. en hij is helemaal top!! nog geen vastlopers gehad en bleutooth met pc en andere telefoons werkt super. alleen het batterij klepje is lastig te openen. maar komt er nog een site zoals: www.myk700.net?? alleen dan van de k750? zou erg handig zijn.

btw. ik heb helemaal geen problemen met toetsen of het memcard klepje..
Ik heb er ook gene problemen mee (toetsen, memcard, batterij).

Die site is OK, met insjahh probeer ik wel een wiki te maken met alle info die hier zo langs komt op 1 plek, even geduld nog :)

Trouwens, had je al orange? Of waarom heb je niet voor de 27,50 vodafone gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Laatst online: 14-06 09:25
Zet de telefoon in stille stand. Neem aan dat ie dan geen sms geluid laat horen. De muziek zal wel stoppen nog steeds, maar anderen weten niet dat je een smsje krijgt ;)
Zonder headset heb ik hem altijd op stil staan, met headset op leek het me wel leuk om toch een deuntje te horen als ik gebeld/gesmst wordt....Zal er dus wel niet in zitten.

Heeft iemand anders dat probleem met die .wav bestanden ook? Heb allerlei leuke/irritante/grappige wavjes op m'n computer staan en om die nou allemaal om te zetten in mp3 is ook zo wat... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145240

eaalb schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 18:56:
[...]

Zonder headset heb ik hem altijd op stil staan, met headset op leek het me wel leuk om toch een deuntje te horen als ik gebeld/gesmst wordt....Zal er dus wel niet in zitten.

Heeft iemand anders dat probleem met die .wav bestanden ook? Heb allerlei leuke/irritante/grappige wavjes op m'n computer staan en om die nou allemaal om te zetten in mp3 is ook zo wat... :o
Batch?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Speedsmile schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:12:
Over het modden van de headset, ik heb net ff dat blokje open gemaakt om het eens te bekijken. Maar om daar mooi je kabeltjes aan te solderen wordt lastig voor de mensen die nog nooit gesoldeerd hebben. Ik denk dat ik het anders ga doen. Ik ga gewoon de kabeltjes naar de dopjes zelf afknippen, en hier gewoon een mooie standaard jackplug connecter aaanmaken (3.5 mm). Dan zou het moeten werken met alle oordopjes. ;)
Uhm? Dan krijg je dus twee maal zo'n standaard jackplug connector aan beide kanten (links en rechts). Ik neem aan dat je dat blokje wel nog erop laat om handsfree te kunnen bellen toch :?.

Het kabeltje van het linkerdopje komt van " boven " en het rechterdopje komt van " onder " als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH

Ik denk dat dit geen beperking of bug is, dit zelfde verschijnsel kwam ook bij mijn N6610 voor i.c.m. de headset die daarbij geleverd werd.

Helaas inderdaad. Een " oplossing " is om je telefoon inderdaad op Stil te zetten. Zo voel je zelf met de trilfunctie of je gebeld of een SMSje krijgt, stoor je anderen niet en kan je nog altijd een gesprek opnemen met de " headsetknop ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144841

Deze jongen heeft hem ook sinds vanmiddag, echt een chille toestel tot nu toe _/-\o_ . Heb die mooie aanbieding van BC met vodafone abbo. Heb al een paar vastlopers gehad, maar alleen wanneer ik iets naar de pc via bluetooth wou zenden. Naar andere toestellen geeft hij geen probleem. Netwerk heeft hij direct gevonden bij aanzetten.

Is er iemand al achter hoeveel smsjes erop gaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Ik heb nog een vraagje, ik had pas gepost over het geluidsvolume (dat ontzettend bagger is), toen zei iemand iets over firmware.

Kan er voor zoiets dergelijks nieuwe firmware gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Er zal zeker een firmware update komen was bij mijn vorige tel de T610 ook zo.
Ik zit er ook op te wachten omdat ik een paar vastlopers heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
NielsHarley schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 19:55:
Er zal zeker een firmware update komen was bij mijn vorige tel de T610 ook zo.
Ik zit er ook op te wachten omdat ik een paar vastlopers heb gehad.
Maar ik doel op het lage geluidslevel, is het mogelijk om daar firmware voor te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik heb vandaag de mijne omgeruild bij de orange shop (ik zat inmiddels over de 40 crashes), ben benieuwd of deze beter is.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.