Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.907 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:59

13art

Moderator Mobile
Leuke phony wederom. Ik heb zelf al een tijdje de k700i, maar hopelijk komen er nog meer telefoons uit in deze serie en dan ga ik toch cker weer hard nadenken om er eentje aan te schaffen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 16:24

blaatschaaap

schaap

hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:48:
[...]

hhmm, heb je ook gekeken bij apparaatbeheer? Daar staat hij denk ik wel onder(heb de SE zelf NOG niet) moet je even kijken of er en uitroepteken ofzo bij staat
helaas, staat niks. kga straks even op de pc van mn zus kijken of het werkt, zoniet dan ga ik terug naar de winkel

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45
3 dagen maar :O , ik neem aan dat je m dan erg veel gebruikt :/ , anders is er nu een nieuwe reden dat ik m niet ga kopen...
Als een tel net nieuw is gaat ie altijd minder lang mee. Na een paar keer opladen heeft ie pas
de volledige capaciteit... dus geen reden om hem niet te kopen lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32
Erg jammer dat het foto's maken vrij langzaam vergaat. Ik bedoel, het werkelijk maken van foto's mag wel 2 a 4 secs duren (inclusief wegschrijven), maar zodra je de foto wilt bekijken en/of wilt inzoomen duurt dat even lang. Iedere stap dat je dan doet met het " More " menuutje duurt ook 2 a 4 secs, waardoor bijv. het even snel delete van ene foto of snel doorbladeren door je foto's een lang karweitje wordt :|.

Zo kan je niet even snel de foto terugbekijken :|. Bij een slideshow gaat het terugbekijken van foto's wel snel zonder enige (lange) vertraging. Ik neem aan dat dit wel klopt of ben ik hier de enige die dit ondervindt? Graag bevestiging of ontkenning van mede-gebruikers :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Tuurlijk klopt dat, je werkt met een telefoon camera, niet met een Canon EOS350 met 70-200 objectief en een lens van L kwaliteit. Wat verwachten mensen nu echt, dat dit ding de power en de kwaliteit heeft van een digitale consumer camera :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ben ik nou serieus de enige die het lage geluidsvolume ontzettend storend vind?

Zeker in openbare gelegenheden hoor ik geen kloot (zonder headset).

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Empulse schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:29:
Ben ik nou serieus de enige die het lage geluidsvolume ontzettend storend vind?

Zeker in openbare gelegenheden hoor ik geen kloot (zonder headset).
Nee, heb ik ook. Ik stond laatst op het station, iemand belde mij en ik kon hem gewoon niet verstaan. Ik kon hem beter op speaker zetten en dan tegen m'n oor houden...mja

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144924

weet iemand in welke map ik mijn java bestandjes moet stoppen en moet je daar gewoon alle uitgepakte bestandjes ingooien ??,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41
Anoniem: 53829 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:35:
[...]

ik heb hem nu 4 dagen niet aan de oplader gehad, +/- 1 uur per dag radio geluisterd, en in totaal 8 min gebeld >> 42% batterij ;)
daarbij stond BT aan, vink toch netjes... bellen en foto's maken kost de meeste stroom waarschijnlijk
owke dat klinkt toch weer iets beter dan de 3 dagen leeg :Y) . Maar ik wacht eerst even of de firmware update het grootste deel van de problemen oplost. Ik heb geen zin in vastlopers, want dat hoort een telefoon gewoon NIET te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb gister ff zitten filmen met de telefoon in de discotheek:
http://www.climbclub.net/fok/MOV00002.3gp

Om goed te bekijken moet je wel ff je beeldscherm op ze kant zetten :P. Af te spelen met Quicktime btw.

[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 29-05-2005 18:05 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 16:24

blaatschaaap

schaap

Sport_Life schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:04:

Om goed te bekijken moet je wel ff je beeldscherm op ze kant zetten :P. Af te spelen met Quicktime btw.
als je filmt moet je de telefoon ook op zn zeikant houde he :P

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sport_Life schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:04:

leuk! :) vergelijkbaar met de d500 maar het geluid dan wel beter!

in welke discotheek heb je dit gefilmd? rodenburg?

post 1011alweer... tijd voor deel 3? wie?

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 29-05-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 18:41

jefjef

learning by doing

2 probs tegen gekomen na 1 week:

bij afspelen van films die ik heb opgenomen, lopen geluid en beeld niet synchroon!

bij foto's bekijken in bestandsbeheer, en ik wil vooruitscrollen, of een andere handeling doen zoals aangegeven in het op up schermpje.. dan zal de volgende handeling pas na ongeveen 30 seconden (dus heel tergend langzaam) gebeuren!

iemand meer deze problemen?

oja enne werk de leds nu wel of niet als een echte flitser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32
Anoniem: 14124 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:27:
Tuurlijk klopt dat, je werkt met een telefoon camera, niet met een Canon EOS350 met 70-200 objectief en een lens van L kwaliteit. Wat verwachten mensen nu echt, dat dit ding de power en de kwaliteit heeft van een digitale consumer camera :D
Hehee, dat was inderdaad wel een kat-in-het-bakkie vraag :9. Jammer, ik dacht nou dit kan mijn feest-cameraatje worden ipv steeds m'n G5je mee te moeten zuilen.

Goed, dan wordt 't maar eens kijken naar een klein IXUS 30'je ofzo, iets goedkoops voor de snapshots op feestjes e.d. :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
jefjef schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:25:

bij afspelen van films die ik heb opgenomen, lopen geluid en beeld niet synchroon!

bij foto's bekijken in bestandsbeheer, en ik wil vooruitscrollen, of een andere handeling doen zoals aangegeven in het op up schermpje.. dan zal de volgende handeling pas na ongeveen 30 seconden (dus heel tergend langzaam) gebeuren!

dat foto's kijken zo langzaam gaat komt waarschijnlijk omdat het nogal grote foto's zijn (rond 500kb) en het natuurlijk geen 3,4 Ghz pc is.
Het ledje op de achterkant werkt puur als een lampje dat feller gaat branden om bij te lichten, niet als echte flitser dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41
jefjef schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:25:

nee niet als echte flitser, strax(of nu al) is er wel een echte flitser te koop die je aan je foon kan klikken. Als je link wilt hebben moet je ff een paar pagina's terug kijken, daar werd het ook al gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Wat moet je instellen op je pc/telefoon om dat externe besturing te gebruiken? Welk programma heb je daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

willy1986 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:22:
[...]

leuk! :) vergelijkbaar met de d500 maar het geluid dan wel beter!

in welke discotheek heb je dit gefilmd? rodenburg?

post 1011alweer... tijd voor deel 3? wie?
Rodenburg te Beesd idd hoe zie je dat zeg? :D. T was in de grote zaal (hardstyle zaal).

En ik was nogal kort vandaar dat ik vergat dat ding op zn goede kant te houden 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-08-2024
Brammel schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:48:
Hoe zit het eigenlijk met de pin2 en puk2 code, ik zie die nergens in het boekje staan, hoe kom ik daar dan aan? of heb ik daar nix aan?
iemand??? wou kosten per minuut instellen, ma had de pin2 code niet. dacht dat het zelfde zou zijn als pin dus is nu geblokkeerd. ma nu heb ik puk2 nodig, ma die is ook onvindbaar. Iemand die mij kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04
reizende o Roel schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:05:
[...]

iemand??? wou kosten per minuut instellen, ma had de pin2 code niet. dacht dat het zelfde zou zijn als pin dus is nu geblokkeerd. ma nu heb ik puk2 nodig, ma die is ook onvindbaar. Iemand die mij kan helpen??
dit is niet mogelijk op de nederlandse markt deze fucties zijn er simpelweg niet. ik had dit ook met mijn T610 van vodafone en ben toen naar een vodafone service point geweest en heb ze gebelt beide het zelfde verhaal dat die diensten in nederland niet ''geleverd'' worden.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Wie heeft er al wat ervaring met HID?

Hardware: MSI Stickie, 100meter
http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=326
http://www.msi.com.tw/htm...cation/cmu_htm/6967-6.htm
Software: Win XP Pro SP2

Settings computer:
Discovery: aan
Services:
DUN Com55
SPP Serial Port: Com 56
Driver for Keyboard, mice, etc (HID)
Allemaal aangevinkt.

Bij mn K750 ga ik naar Entertainment - Externe Besturing - Desktop/Mediaplayer/Presenter
Dan gaat hij zoeken en hij vindt mijn computer.
Ik kies voor die, en dan gaat hij verbinding maken.
Maar hij geeft telkens de melding: "Verbinding via Bluetooth is mislukt, Opnieuw?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sport_Life schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:51:
[...]

Rodenburg te Beesd idd hoe zie je dat zeg? :D. T was in de grote zaal (hardstyle zaal).

En ik was nogal kort vandaar dat ik vergat dat ding op zn goede kant te houden 8)7.
je moet dus bij foto en video altijd die telefoon 90 graden houden? (verticaal dus?) en hoelang kan je een videootje opnemen? (toch wel langer dan dat filmpje?)

Vorig jaar was ik vaste bezoeker bij de rodenburg, maar na die _ zoveelste_ brand ben ik er meer geweest, ...ik ben de afgelopen tijd alleen maar naar grote feesten geweest! :D quamuziek hoorde ik het al meteen. Utrecht heeft niet veel goede hardstyle discotheken..._helaas_!
nieuwe geluidssysteem klinkt zeker wel lkkr (22KW!) ? 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56016

1 minuutje filmen is +- 1.5mb. ofzo, heb zelf ook wat gefilmt, alleen beetje jammer datk er pas later achterkwam dat ook de qual. daarvan is in te stellen...

verder, nog leuke pic, beetje te donker imho..

http://img163.echo.cx/my.php?image=dsc001289mg.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 56016 op 29-05-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

willy1986 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:34:
[...]

je moet dus bij foto en video altijd die telefoon 90 graden houden? (verticaal dus?) en hoelang kan je een videootje opnemen? (toch wel langer dan dat filmpje?)
Bij foto's hoeft het niet, maar het is officieel wel de bedoeling. Met de PC kun je de fotos dan altijd nog draaien als je het toch verticaal wilt :). Video's kun je beter horizontaal opnemen, tenzij je handig bent om video's naar horizontaal te draaien met de PC (bestaan vast wel progs voor). Je kunt uiteraard langer filmen dan ik heb gedaan, in principe gewoon tot de memkaart vol is volgens mij :P. (mja als je >1 gig hebt dan kun je wel genoeg filmen :P)
Vorig jaar was ik vaste bezoeker bij de rodenburg, maar na die _ zoveelste_ brand ben ik er meer geweest, ...ik ben de afgelopen tijd alleen maar naar grote feesten geweest! :D quamuziek hoorde ik het al meteen. Utrecht heeft niet veel goede hardstyle discotheken..._helaas_!
nieuwe geluidssysteem klinkt zeker wel lkkr (22KW!) ? 8) _/-\o_
Ik ben er nu een paar keer geweest (vorige keer was paar maanden geleden, toen zaal 3 nog dicht was vanwege die brand) en het was idd echt ENORM harde muziek dit keer :D, kreeg het op n gegeven moment bij een bepaalde plaat gewoon benauwd van!! Ontzettend lage tonen. K wist niet dat er een nieuwe geluidsinstallatie was.

Alleen houd ik zelf niet echt van Hardstyle, voor een avondje is het wel leuk, maar om nou elke week er heen te gaan... :P. Vind Brothers in Bunnik qua muziek wel veel leuker.

[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 29-05-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 56016 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:01:
1 minuutje filmen is +- 1.5mb. ofzo, heb zelf ook wat gefilmt, alleen beetje jammer datk er pas later achterkwam dat ook de qual. daarvan is in te stellen...

verder, nog leuke pic, beetje te donker imho..

http://img163.echo.cx/my.php?image=dsc001289mg.jpg
Als je nachtmodus had aangezet had je een perfecte foto gehad. (minder ruis)
Maar ik zie bij heel veel foto's een datum staan. Ik neem aan dat dit uit te zetten is?

Heb net mijn K750i besteld bij GSMpartner. Met 1jarig abonnement in totaal 266 euro :) (geen belminuten). Hopelijk komt die snel binnen! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 29-05-2005 20:34 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78568

BATTERIJ: ik heb hem nieuw uitgepakt sinds eergisteren. Meteen 12 uur opgeladen er niet ondertussen mee gespeeld. Gisteren een beetje meegespeeld (vanaf 11 uur sochtends), beetje bluetooth en instellingen. Verder gewoon aanlaten staan ook de hele nacht en nu om 20:50 staat de indicator op slechts 24 procent!! valt me heeeeeeeeeel erg tegen. Ik heb er nauwelijks meegebeld of mee geradiod of meegespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144841

Even voor de mensen die het willen weten. Er is plaats voor 200 berichten in de telefoon. Wel alle berichten samen; dus inbox, concepten, outbox enz.

Voor de rest ben ik erg tevreden met dit toestel. Over de batterij ben ik wel te spreken!! Ben er al 2 volle dagen mee aant spelen, 's nacht ook aan laten staan, en heb nu nog 43 %^van de capaciteit over :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Hoe klinkt MP3 op dat ding? Twijfel nog of ik en nieuwe telefoon moet halen of een MP3 speler, ik luister niet zo heel veel naar MP3 onderweg, maar zo nu en dan is het wel leuk om iets naar te luisteren te hebben :)

Groot pluspunt van SE is dat ze goed samenwerken met MacOS X iSync :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 29-05-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78568

MP3 doet niet onder voor de IPOD van mijn vriendin! Zeker als je zelf een beetje met de equalizer speelt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Net een vastloper gehad
Nu gaat ie niet meer aan :(
ik baal er echt van :'(

ga maar proberen deze om te ruilen bij de phonehouse

gepost in deel 3

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 91261 op 30-05-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria