Ik heb hem nu een paar dagen redelijk intensief gebruikt en heb maar een paar kleine negatieve puntjes.
1) Mail verwijderen, werkt heel wazig/niet. Ik mis de optie alles verwijderen, en als je alles selecteerd en verwijderen doet, krijg ik een melding over de selectie maar verwijderen doet die niet. Lijkt me dus een bugje.
2) Het volume tijdens een gesprek zou inderdaad iets hoger kunnen. Met drukte om je heen is het moeilijk luisteren.
3) Als je de bluetooth handset activeert zou er een korte timeout moeten zijn voor gesprek beginnen. Er staat direct al op het scherm "spreek de voicedialing bla in".
4) Snelheid is af en toe nog aan de lage kant, maar al velen malen beter dan de T610.
5) Te weinig standaard ringtones met een normale "niet popi jopi" melodie.
6) Voicedialing is erg gevoelig.
Voor de rest zitten er tov de T610 gewoon echt flinke verbeteringen in oa de menustructuur, de toegang tot functies die je veel gebruikt zoals de "stil" functie onder de toets met het #, de zelf in te stellen favorieten (die overigens doodeenvoudig zijn in te stellen, bijzonder!). De camera, al blijft het een telefoon, wow! wat een kwaliteit.
Overall een zeer tevreden gebruiker hier

De kwaliteit, op wat kleine bugs na is erg hoog. Het kraakt niet, het rammelt niet, en tot nu toe geen vastlopers maar ook dat lijkt me een kwestie van wachten op de nieuwe firmware.