Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
LordLynx schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:11:
Ik heb vandaag de mijne omgeruild bij de orange shop (ik zat inmiddels over de 40 crashes), ben benieuwd of deze beter is.
Ik denk echt dat het een probleem van een individueel toestel is, aangezien die van mij (heb ik sinds dinsdag) nog maar één keer gecrasht is.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 15:09
LordLynx schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:11:
Ik heb vandaag de mijne omgeruild bij de orange shop (ik zat inmiddels over de 40 crashes), ben benieuwd of deze beter is.
En ? Al gemerkt of 'ie beter is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50418

Dit terug gekregen van sony ericsson vandaag n.a.v. mijn crashende telefoon.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte Heer
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Zou u ons aub uw IMEI nummer kunnen sturen, de software versie op uw toestsel en het CDA nummer.
Dit kunt u vinden door de volgende code in te geven > * < < * < * waar < staat voor de joystick beweging.
Tevens hadden we graag de productiedatum gehad van uw toestel. Dit vind u als u de batterij uit het toestel haalt en daar een code ziet die ongeveer als volgt uitziet xxWxx waar xx staat voor getallen.

Op het ogenblik is er nog geen nieuwe software versie beschikbaar, deze komt in de loop van volgende week.

Als uw Sony Ericsson K750i niet naar behoren functioneert, zouden wij u willen vragen om het toestel naar de verkopende partij terug te brengen om hier een nieuw toestel voor te ontvangen. Dit kan tot 7 dagen na aankoop van uw Sony Ericsson product.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Hoi,

ik heb ook gebeld met SE, en zij bevestigen dat binnen enige
weken tot een maand er een nieuwe firmware ter beschikking
gaat komen via de service centers EN via internet.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Anoniem: 114042 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 22:52:
Hoi,

ik heb ook gebeld met SE, en zij bevestigen dat binnen enige
weken tot een maand er een nieuwe firmware ter beschikking
gaat komen via de service centers EN via internet.

cor
Waarom val je die lui in godsnaam lastig als er al tig mailtjes in dit topic staan over de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Omdat SE deze thread waarschijnlijk niet leest, en alleen via de helpdesk dus op de hoogte kan worden gebracht betreffende de hoeveelheid problemen die mensen hebben. Afhankelijk van de hoeveelheid kan er dan ook een hogere prioriteit aan worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092

ik zit er ook aan te denken om een k750i te halen, en heb een plannetje gesmeed maar weet niet of het werkt, dus dat vraag ik aan jullie ^_^

Ik wil XP media center edition installeren maar ik koop er geen afstandbediening bij ofzo. Ik heb gelezen dat de K750i als een soort van afstandbediening kan functioneren via bluetooth. Is het dan mogelijk mijn media center te besturen vanaf mijn bank? (metertje of 10, red zo'n class 1 dongle toch wel?)

En crasht hij vaak als je bluetooth gebruikt, want dat heb ik hier ook wel eens gelezen?

Iig thanks in advance :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:06:
Omdat SE deze thread waarschijnlijk niet leest, en alleen via de helpdesk dus op de hoogte kan worden gebracht betreffende de hoeveelheid problemen die mensen hebben. Afhankelijk van de hoeveelheid kan er dan ook een hogere prioriteit aan worden gegeven.
Binnenkort releasen asc en ik samen een website waarop de meeste bevindingen, bugs, opmerkingen etc. bij elkaar op 1 website staan.

Wellicht kunnen we dan ook erbij vermelden welke gebruikers er last van hebben, een lijst ervan maken met zijn/haar e-mailadressen en dit doorspelen naar een SE Service Point, zodat zij het kunnen meenemen bij een firmware update.

Lijkt me een mooi plan toch?

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

idd mooi plan!

heeft er toevallig iemand al een bluetooth dongle gevonden die compatible is met BT 2.0? Ik vind namelijk alleen maar BT 1.1 compatible dongles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
InsjaHH schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:22:
[...]

Binnenkort releasen asc en ik samen een website waarop de meeste bevindingen, bugs, opmerkingen etc. bij elkaar op 1 website staan.

Wellicht kunnen we dan ook erbij vermelden welke gebruikers er last van hebben, een lijst ervan maken met zijn/haar e-mailadressen en dit doorspelen naar een SE Service Point, zodat zij het kunnen meenemen bij een firmware update.

Lijkt me een mooi plan toch?
Nice!
Hopelijk komt SE snel met die firmware :D ookal heb ik nergens last van (afkloppen alvast)
Btw iemand die externe besturing al geprobeerd? Is Lachuh! maar wel jammer dat je niet kan typen enzo.. anders is het wel leuk geweest :P kan je je vrienden, die achter jou pc iets zitten te doen, ff gaan flashen enzo :D

maarja, beetje offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Empulse schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:21:
[...]

Ik denk echt dat het een probleem van een individueel toestel is, aangezien die van mij (heb ik sinds dinsdag) nog maar één keer gecrasht is.
Zou het niet met theme's te maken kunnen hebben?

Ik heb zelf heel weinig vastlopers maar niet elke theme werkt vloeiend merk ik..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
vanpeltje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 08:13:
[...]

Zou het niet met theme's te maken kunnen hebben?

Ik heb zelf heel weinig vastlopers maar niet elke theme werkt vloeiend merk ik..
Wie weet :) Ik gebruik 't Mac OS theme, met een custom wallpaper en heb daar nog geen vastloper mee gehad. De enige vastloper was met een default SE theme, weet zo niet meer welke

[ Voor 17% gewijzigd door ascent op 28-05-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
InsjaHH schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat dit geen beperking of bug is, dit zelfde verschijnsel kwam ook bij mijn N6610 voor i.c.m. de headset die daarbij geleverd werd.

Helaas inderdaad. Een " oplossing " is om je telefoon inderdaad op Stil te zetten. Zo voel je zelf met de trilfunctie of je gebeld of een SMSje krijgt, stoor je anderen niet en kan je nog altijd een gesprek opnemen met de " headsetknop ".
Hoef je niet eens te voelen. De muziek stopt toch niet voor de lol? Laat jouw weten dat er wat aan de hand is. Als ie plots stopt dan moet je even kijken heh, smsje. Ik neem aan, net zoals mijn D500 dat als iemand belt, de muziek ophoud en je kleine piepjes gaat horen. Ik begrijp niet hoe jullie het beter willen hebben :?

Overigens met de remote functie in slaap vallen is geen goed idee, je accu heeft de volgende morgen 50% minder :7 Just to let u know. (Is me nu al twee keer overkomen :X )

Kwaliteit van de foto's zijn echt super, stukken beter dan de D500 (mag ook wel, van 1,3 naar 2 MP) alleen videokwaliteit is niets beter helaas. Wat overigens te maken heeft met de doorvoersnelheid van data heb ik het vermoeden. De telefoon kan meer data simpelweg nog niet verwerken (BUS-snelheid B) ) of heeft teveel moeite met coderen, zou natuurlijk ook kunnen. Bovendien loopt geluid en beeld na 1 minuut totaal niet meer synchroon :r Na 3 minuten zaten er precies 3 seconden verschil tussen. ;(

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 12:04

MaDLiVe

.-Observer-.

Rodyman schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:27:
idd mooi plan!

heeft er toevallig iemand al een bluetooth dongle gevonden die compatible is met BT 2.0? Ik vind namelijk alleen maar BT 1.1 compatible dongles!
Bt 1.2 bedoel je denk ik. De epox dongle die bij BC in de aanbieding is ondersteund bt 1.2 :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

MaDLiVe schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Bt 1.2 bedoel je denk ik. De epox dongle die bij BC in de aanbieding is ondersteund bt 1.2 :)
Waarom staat er dan dit in de startpost:
Bluetooth 2.0* protocol class 2 (Maximaal 10 meter)
Is die epox ook class 1 toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144286

iemand enig idee waar ik de volledige versie van Mpegable X4 Live 2.2 build 7 vandaan haal?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
dinkelover schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 09:56:
Hoef je niet eens te voelen. De muziek stopt toch niet voor de lol? Laat jouw weten dat er wat aan de hand is. Als ie plots stopt dan moet je even kijken heh, smsje. Ik neem aan, net zoals mijn D500 dat als iemand belt, de muziek ophoud en je kleine piepjes gaat horen. Ik begrijp niet hoe jullie het beter willen hebben :?.
Hey hey, quote mij alsjeblieft niet. *Ik* heb er geen problemen mee en vind het helemaal logisch dat het " zo " wordt afgehandeld :9.

Zo lijkt het net alsof ik het ben die erom vraagt; nee ik gaf hem antwoord op zijn bevindingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Rodyman schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 01:27:
idd mooi plan!

Check, hier ook.

Dus vandaar maar een BT 1.2 dongletje gehaald (vanwege frustraties USB en IR) en alles werkt perfect, geen problemen.

Belkin Bluetooth v1.2 100m (class 1) dongle @ MediaMarkt. Geen driver of software perikelen whatsoever :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

InsjaHH schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:09:
[...]

Check, hier ook.

Dus vandaar maar een BT 1.2 dongletje gehaald (vanwege frustraties USB en IR) en alles werkt perfect, geen problemen.

Belkin Bluetooth v1.2 100m (class 1) dongle @ MediaMarkt. Geen driver of software perikelen whatsoever :*).
wat kost die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

InsjaHH schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:09:
[...]

Check, hier ook.

MyCom's huismerk BT-dongle is ook BT v1.2 class 1 en werkt ook zonder problemen met WinXP SP2, hoeft geen drivers te installeren of whatsoever. Heb ook totaal geen connectieproblemen enz. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
dinkelover schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 09:56:
[...]

Overigens met de remote functie in slaap vallen is geen goed idee, je accu heeft de volgende morgen 50% minder :7 Just to let u know. (Is me nu al twee keer overkomen :X )
Mijn accu is meesterlijk, die gaat echt langzaam leeg hoor.. als ik m een nacht aan laat is ie nog steeds erg vol.

Verder vind ik die wekkerfunctie ook meesterlijk. Ik had mn tel uitgezet in de avond en de wekkerfunctie aan, ging ie automatisch aan de volgende morgen om mij te wekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

Empulse schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Mijn accu is meesterlijk, die gaat echt langzaam leeg hoor.. als ik m een nacht aan laat is ie nog steeds erg vol.
Zou wat zijn; nachtje aan laten staan en hij is leeg :9

Nee, dat hebben meer telefoons. Kon mijn T610 toen ik 'm een paar weken had 11 dagen volop gebruiken, geweldig! Bellen en smsen aan de lopende band en nog was dat ding niet leeg te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 144286 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:05:
iemand enig idee waar ik de volledige versie van Mpegable X4 Live 2.2 build 7 vandaan haal?
thnx
Xander, wat ben je ook een E-ZEL om dat hier te durven vragen, die software moet je uiteraard kopen, donkey!!! :P

[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 28-05-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Ik ben van plan deze telefoon om misschien te gaan kopen, maar ik heb nog wel een paar vragen aan jullie !! Ik heb een goed deel van dit topic bijgehouden, maar zit het met de kwalieit van de mp3-speler ?? Is het geluid goed ? Beter dan die 30 euro mp3-spelers ? En kun je echt duidelijk het verschil horen als je je eigen oordopjes eraan soldeert ?? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

ascent schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 18:53:
[...]

Ik heb er ook gene problemen mee (toetsen, memcard, batterij).

Die site is OK, met insjahh probeer ik wel een wiki te maken met alle info die hier zo langs komt op 1 plek, even geduld nog :)

Trouwens, had je al orange? Of waarom heb je niet voor de 27,50 vodafone gekozen ?
nee ik had geen orange, maar je ik vind het relaxed dat je alles mee kan nemen naar de volgende maand en de volgende en de volgende, maar ik kom ook op 27.50 p/maand uit
6*32.50 + 6*22.50 / 12 = 27.50 :*)
ik ben er erg tevreden mee, maar je kon toch ook radio luisteren zonder headset?? bij mij wil dat niet staat er dat ik de headset in moet plluggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:33:
[...]

nee ik had geen orange, maar je ik vind het relaxed dat je alles mee kan nemen naar de volgende maand en de volgende en de volgende, maar ik kom ook op 27.50 p/maand uit
ik ben er erg tevreden mee, maar je kon toch ook radio luisteren zonder headset?? bij mij wil dat niet staat er dat ik de headset in moet plluggen...
Je kunt dus gewoon na 6 maand, je abbonoment downgraden zonder extra kosten te betalen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:49:
[...]

Je kunt dus gewoon na 6 maand, je abbonoment downgraden zonder extra kosten te betalen ??
'
ja precies !
en dikke korting van 150 € xtra beltgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:18

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Of je sluit hem nu af bij Orange shop, betaal je 26 euro voor 32,50 abo voor 1 jaar :P.

Btw die radio kan idd zonder headset aan, dan moet je m eerst aanzetten met headset en dan kiezen voor luidsprekers bij "meer".

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
bij Vodafone kost dat 20E :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Empulse schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:46:

Dan had je vast niet de remote functie aanstaan waar dinkelover het over had :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wat me trouwens opviel toen ik de interne handsfree uitteste (dus niet met een headset), was dat deze nogal veel ruis mee brengt. 't Scheen te klinken alsof ik op de fiets zat. Meer mensen deze functie al getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

Weet iemand al wat van de realse date van de w800???
En de d750 t-moblie branded versie heeft voor de rest geen beperinken kwa funcites(heb net even gebeld met de t-mobile hoofdkantoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sport_Life schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:01:
[...]

Of je sluit hem nu af bij Orange shop, betaal je 26 euro voor 32,50 abo voor 1 jaar :P.

Btw die radio kan idd zonder headset aan, dan moet je m eerst aanzetten met headset en dan kiezen voor luidsprekers bij "meer".
Dat was toch met die studentenkorting ofniet ?
Maar om nog even terug te komen op mijn vorige vraag. Wat vinden jullie van de mp3 speler, omdat ik mede hierdoor van plan ben deze telefoon te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 144122 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:51:
Weet iemand al wat van de realse date van de w800???
En de d750 t-moblie branded versie heeft voor de rest geen beperinken kwa funcites(heb net even gebeld met de t-mobile hoofdkantoor)
Jeetje man, was het gezellig gister ? :-)

Maar, nee, d750 is hetzelfde alleen dus wat t-mobile reclame extra in je menu's en onderaan je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 15:24
ascent schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:01:
[...]

Jeetje man, was het gezellig gister ? :-)

Maar, nee, d750 is hetzelfde alleen dus wat t-mobile reclame extra in je menu's en onderaan je telefoon.
dat zegt hij inderdaad ook al, man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:18

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 76342 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:52:
[...]

Dat was toch met die studentenkorting ofniet ?
Maar om nog even terug te komen op mijn vorige vraag. Wat vinden jullie van de mp3 speler, omdat ik mede hierdoor van plan ben deze telefoon te kopen !
Idd studentenactie.

Mp3speler vind ik echt goed, hoewel er uit mn mp3speler (Xclef) wel beter geluid komt, maar dat ligt ook aan de oordoppies. Oordoppies van de telefoon zijn best wel klote.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu een paar dagen redelijk intensief gebruikt en heb maar een paar kleine negatieve puntjes.

1) Mail verwijderen, werkt heel wazig/niet. Ik mis de optie alles verwijderen, en als je alles selecteerd en verwijderen doet, krijg ik een melding over de selectie maar verwijderen doet die niet. Lijkt me dus een bugje.
2) Het volume tijdens een gesprek zou inderdaad iets hoger kunnen. Met drukte om je heen is het moeilijk luisteren.
3) Als je de bluetooth handset activeert zou er een korte timeout moeten zijn voor gesprek beginnen. Er staat direct al op het scherm "spreek de voicedialing bla in".
4) Snelheid is af en toe nog aan de lage kant, maar al velen malen beter dan de T610.
5) Te weinig standaard ringtones met een normale "niet popi jopi" melodie.
6) Voicedialing is erg gevoelig.

Voor de rest zitten er tov de T610 gewoon echt flinke verbeteringen in oa de menustructuur, de toegang tot functies die je veel gebruikt zoals de "stil" functie onder de toets met het #, de zelf in te stellen favorieten (die overigens doodeenvoudig zijn in te stellen, bijzonder!). De camera, al blijft het een telefoon, wow! wat een kwaliteit.

Overall een zeer tevreden gebruiker hier :) De kwaliteit, op wat kleine bugs na is erg hoog. Het kraakt niet, het rammelt niet, en tot nu toe geen vastlopers maar ook dat lijkt me een kwestie van wachten op de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
hellboy123 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:15:
dat zegt hij inderdaad ook al, man
d0h! *kuch* Je hebt helemaal gelijk hellboy123. 8)7

Sorry yordhi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm, had zojuist een spontane reboot (hij stond op standby, ding ging 3x ineens lichtgeven en weer uit, dus ik kijken, is íe netwerk aan 't zoeken. Dat brengt me dus op 1 vastloper en 1 reboot. Andere mensen al reboots gehad, want dat zie ik hier nergens in terug eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144122

ascent schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:36:
[...]

d0h! *kuch* Je hebt helemaal gelijk hellboy123. 8)7

Sorry yordhi!
no problemo maar ik vind die d750i wel mooier maar die is weer met een t-mobile 150 2 jarige abbo(1jaar met verlening) Die k750i wel weer met een lekkere aanbieding van orange studenten korting.. en ik kan niet op de w800 wachten wat moet ik nou doen?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 144122 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:49:
[...]

no problemo maar ik vind die d750i wel mooier maar die is weer met een t-mobile 150 2 jarige abbo(1jaar met verlening) Die k750i wel weer met een lekkere aanbieding van orange studenten korting.. en ik kan niet op de w800 wachten wat moet ik nou doen?!!
Wij kunnen niet beslissen voor jou, JIJ moet met het toestel gaan lopen en ermee bellen en ja, over smaak valt wel te twisten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb em nu 1 dag intensief bt gebruik nog geen 1 vastloper, even checken welke software versie ik heb:

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144286

Skillz schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:05:
[...]

Xander, wat ben je ook een E-ZEL om dat hier te durven vragen, die software moet je uiteraard kopen, donkey!!! :P
jaja..alsof jij dr geld voor neer gelegd hebt :) .... Skull
heb verschiilende 3gp converters geprobeerd maar geluid en beeld verre van relaxed
wil gewoon mn gedownloade mpeg muziekvideoos op mn telefoon in goede kwaliteit

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 144286 op 28-05-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

R1A044 is mijn software versie ontzettend veel bt gebruikt maar geen enkele vastloper gelukkig. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sport_Life schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:17:
[...]

Idd studentenactie.

Mp3speler vind ik echt goed, hoewel er uit mn mp3speler (Xclef) wel beter geluid komt, maar dat ligt ook aan de oordoppies. Oordoppies van de telefoon zijn best wel klote.
Dan weet ik genoeg :) Dit wordt mijn nieuwe telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:21:
[...]

Dan weet ik genoeg :) Dit wordt mijn nieuwe telefoon :D
goede keus!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
MaDLiVe schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:18:
R1A044 is mijn software versie ontzettend veel bt gebruikt maar geen enkele vastloper gelukkig. Ideaal.
Volgens mij hadden we al vastgesteld dat iedereen dezelfde softwareversie heeft en dat dit niet het probleem is. Ligt dus aan instellingen, hardware of dat de software verkeerd geflasht is in de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2356

Belcompany had een erg strakke actie dit weekend, gratis k750i bij een vodafone 27.50 1 jarig!!
Heb er maar gelijk 1 afgesloten voor mijn broertje, hij ook weer blij met een nieuw speeltje :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 08:15
Idd strakke actie... had hem eerst zonder abbo gekocht, maar ja... met abbo kom je goedkoper uit en heb je nog eens 200 belminuten per maand gratis...

"k zit alleen met 1 probleem:

Zodra ik PC Suit installeer om te synchroniseren met Outlook Contactpersonen gaat het niet goed. Zodra PC Suit installed is en ik de foon aan de USB-kabel hang herkent hij het toestel en installeert hem. Als ik dan wil synchroniseren gebeurd er gewoon niks !! kan ook niks instellen... :/

'k had gisteren de software ook al installed, en toen werkte alles perfect. Vandaag geprobeerd de foon van me vriendin te syncen (die heb ook een K750i gehaald) maar toen werkte het niet meer.

Mijn eigen foon lukt ook niet. 'k heb de software al opnieuw geinstalleerd, via de site van SE al een nieuwe download gedaan, hardware installatie ongedaan gemaakt, etc....

Ik heb in dit topic wel eens fouten gelezen over PC Suite, maar kan zo gauw geen oplossingen ergens vinden....

Als ik op de shortcut van SE File Manager klik, dan krijg ik een foutmelding van explorer.exe (moet afgesloten worden)

code:
1
2
AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.2180   ModName: fmgrgui.dll
ModVer: 1.1.15.0     Offset: 0000f48b

Iemand die het probleem ook heeft (gehad) en de oplossing weet ??? 'k krijg soms het gevoel dat sommige software gewoon bagger werkt icm een 64-bit processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2356 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:34:
Belcompany had een erg strakke actie dit weekend, gratis k750i bij een vodafone 27.50 1 jarig!!
Heb er maar gelijk 1 afgesloten voor mijn broertje, hij ook weer blij met een nieuw speeltje :) :Y)
Ja maar dan moet je sms etc. er weer bij betalen. Doe mij maar gewoon Orange :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:33:
[...]

De headset is toch de antenne? Ws moet je dan de headset erin doen en dan kan je over de boxen luisteren. Wilde gok hoor, heb zelf het toestel (nog) niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Ja maar dan moet je sms etc. er weer bij betalen. Doe mij maar gewoon Orange :P
Nee hoor, is het nieuwe Vodafone 200 abbonement waarbij je OF 200 belminuten OF 200 SMS kan versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:11:
ik zit er ook aan te denken om een k750i te halen, en heb een plannetje gesmeed maar weet niet of het werkt, dus dat vraag ik aan jullie ^_^

Ik wil XP media center edition installeren maar ik koop er geen afstandbediening bij ofzo. Ik heb gelezen dat de K750i als een soort van afstandbediening kan functioneren via bluetooth. Is het dan mogelijk mijn media center te besturen vanaf mijn bank? (metertje of 10, red zo'n class 1 dongle toch wel?)

En crasht hij vaak als je bluetooth gebruikt, want dat heb ik hier ook wel eens gelezen?

Iig thanks in advance :x
paginaatje overheen gegaan zonder een respons, iemand toch nog zo sweet om de antwoorden te verstrekken? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:17:
[...]

paginaatje overheen gegaan zonder een respons, iemand toch nog zo sweet om de antwoorden te verstrekken? :x
mijn bleutooth crashed niet ik weet niet hoe het met andere mensen is, maar ik heb verder geen ervaring met media center, maar windows media player kan ik wel gewoon besturen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Ik heb hem vanmiddag bij de Belcompany in Emmen gehaald (laatste K750 die ze hadden) met de 1-jarige Vodafone 27,50 aanbieding. Echt een toptoestel! Het display is erg goed, dat van de 6230 (van m'n pa) ziet er eigenlijk niet uit i.v.g. met de K750, zeer helder en scherp beeld! Foto's maken gaat prima, de camera is zeker een van (zoniet DE) beste onder de huidige telefoons.

Door de menu's navigeren gaat soepel en snel en er zijn volop mogelijkheden (dit is dus mijn eerste SE). Heb al wat met Bluetooth gespeeld en dat ging prima, afgezien van het geheugen van die 6230 dat steeds te klein (lees vol) was om een MP3tje te versturen. Tot nu toe nog geen vastlopers gehad.Overigens kon ik via infrarood geen data uitwisselen met de 6230 van m'n pa?

Het geluid dat uit het telefoontje komt klinkt best aardig voor een telefoon en doet niet onder voor de Nokia's. In het begin vond ik het te zacht totdat ik ontdekte dat je met de zoom knop het volume hoger/lager kunt zetten. Het lichtje is ook wel handig (een flitser mag je het niet noemen) en je kunt er zelfs een SOS signaal mee uitzenden. (morse) :)

Naar mijn mening het beste en leukste toestel van dit moment.

Als ik toch een nadeel moet noemen; de nummer/cijfer toetsen voelen wat slap/losjes aan en je drukt al snel de verkeerde toets in. Ik heb liever dat je wat harder moet drukken en dat de knoppen niet allemaal met elkaar verbonden zijn. En de standaard themes zijn k*t :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:04:
Ik heb hem vanmiddag bij de Belcompany in Emmen gehaald (laatste K750 die ze hadden) met de 1-jarige Vodafone 27,50 aanbieding. Echt een toptoestel! Het display is erg goed, dat van de 6230 (van m'n pa) ziet er eigenlijk niet uit i.v.g. met de K750, zeer helder en scherp beeld! Foto's maken gaat prima, de camera is zeker een van (zoniet DE) beste onder de huidige telefoons.

Door de menu's navigeren gaat soepel en snel en er zijn volop mogelijkheden (dit is dus mijn eerste SE). Heb al wat met Bluetooth gespeeld en dat ging prima, afgezien van het geheugen van die 6230 dat steeds te klein (lees vol) was om een MP3tje te versturen. Tot nu toe nog geen vastlopers gehad.Overigens kon ik via infrarood geen data uitwisselen met de 6230 van m'n pa?

Het geluid dat uit het telefoontje komt klinkt best aardig voor een telefoon en doet niet onder voor de Nokia's. In het begin vond ik het te zacht totdat ik ontdekte dat je met de zoom knop het volume hoger/lager kunt zetten. Het lichtje is ook wel handig (een flitser mag je het niet noemen) en je kunt er zelfs een SOS signaal mee uitzenden. (morse) :)

Naar mijn mening het beste en leukste toestel van dit moment.

Als ik toch een nadeel moet noemen; de nummer/cijfer toetsen voelen wat slap/losjes aan en je drukt al snel de verkeerde toets in. Ik heb liever dat je wat harder moet drukken en dat de knoppen niet allemaal met elkaar verbonden zijn. En de standaard themes zijn k*t :p
heb je al een site waar je mooie geanimeerde themes van daan kan halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Er loopt een topicje in ditzelfde subforum voor K750 themes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjakietrekhakie schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:17:
Er loopt een topicje in ditzelfde subforum voor K750 themes!
ja weet ik alleen die vind ik niet zo heel mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maak dan zelf, dan is hij helemaal naar eigen wens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97092 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:31:
maak dan zelf, dan is hij helemaal naar eigen wens :)
te moeilijk en ik heb geen inspiratie :P maar hoe maak je een geanimeerde dan? moet je dan gewoon een geanimeerd plaatje invogen als bureaublad bij die creator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:44
Voor de mensen die nu op zoek zijn naar geheugen voor deze telefoon, ik hou samen met iemand anders momenteel een flashgeheugen inkoopactie hiervoor :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Kun je de stand-by-modus, waar het toetsel automatisch naar overschakelt binnen een aantal seconden trouwens vertragen met een optie?

Nogmaals de vraag: kan het geluidsvolume veranderd worden met firmware, is het bijv. begrensd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:53
ascent schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:44:
[...]

En ? Al gemerkt of 'ie beter is ?
Ik heb hem sinds gisteren 5 uur standby gehad en toen ik net thuis kwam (1830) werkte die nog steeds. Mijne vorige heeft het iig geen enkele keer 24 uur+ uitgehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-06 16:02
Is er ook iemand die deze telefoon heeft en een mac? kan je dan ook isync gebruiken en foto's er vanaf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

flipjevandejam schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:52:
Voor de mensen die nu op zoek zijn naar geheugen voor deze telefoon, ik hou samen met iemand anders momenteel een flashgeheugen inkoopactie hiervoor :Y).
Misschien dat ik me meedoe. 'k had al een MS Pro Duo 512MB, maar deze ben ik kwijt geraakt :(. Stond niet veel op, maar toch :/

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145450

Ik heb de SE K750i nu een paar dagen (orange 32.5 abbo+studentenactie+netwerkactie+bluetooth headset) en heb gelukkig nog geen vastlopers gehad.

Maar als ik een foto maak kraakt hij, en voel ik ook het toestel ook licht bewegen. Toen ik gisteravond in het donker foto's maakte viel me dit op, en nu stoor ik me de hele dag hier al aan.

Net voordat je het foto geluid hoort en de foto maakt, zie dat vierkante blokje in je scherm licht inzoomen en dan weer snel terug schieten(uitzoomen). En op dat moment hoor ik het toestel geluid maken, en voel het licht trillen.
Het is een tikkend geluid, en door die lichte trilling lijkt het net of er een mechanisme begint te draaien.

Nu vraag ik aan alle mensen met dit zelfde toestel of dit normaal is en of ierdereen dit heeft?
want iedereen heeft zo zijn eigen problemen met het toestel en ik hoop niet dat dit mijn probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

Anoniem: 145450 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:30:
Ik heb de SE K750i nu een paar dagen (orange 32.5 abbo+studentenactie+netwerkactie+bluetooth headset) en heb gelukkig nog geen vastlopers gehad.

Maar als ik een foto maak kraakt hij, en voel ik ook het toestel ook licht bewegen. Toen ik gisteravond in het donker foto's maakte viel me dit op, en nu stoor ik me de hele dag hier al aan.

Net voordat je het foto geluid hoort en de foto maakt, zie dat vierkante blokje in je scherm licht inzoomen en dan weer snel terug schieten(uitzoomen). En op dat moment hoor ik het toestel geluid maken, en voel het licht trillen.
Het is een tikkend geluid, en door die lichte trilling lijkt het net of er een mechanisme begint te draaien.

Nu vraag ik aan alle mensen met dit zelfde toestel of dit normaal is en of ierdereen dit heeft?
want iedereen heeft zo zijn eigen problemen met het toestel en ik hoop niet dat dit mijn probleem is.
Dat in en uitzoomen is simpelweg de autofocus, een van de mooiste functies op dit toestel.
Bij mij toestel hoor je idd ook de lens. Dit is echter niet een krakend geluid, maar gewoon een bewegend geluid. Niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noNamer
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Low-Fi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:17:
Is er ook iemand die deze telefoon heeft en een mac? kan je dan ook isync gebruiken en foto's er vanaf halen?
Ik kreeg het met 10.3.9 iSync niet aan de gang. Met 10.4 wel. Overigens moest ik wel even de uitleg op de volgende pagina toepassen:
http://www.kinkykoala.com/macstuff/k750i/

Je kan er gewoon met bluetooth doorheen bladeren. En als je hem als usb device aansluit kan je gewoon door je bestanden bladeren als zijnde een losse schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:44
CyberDoX schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:24:
[...]

Misschien dat ik me meedoe. 'k had al een MS Pro Duo 512MB, maar deze ben ik kwijt geraakt :(. Stond niet veel op, maar toch :/
Zijn ze zo klein dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-06 16:02
noNamer schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:09:
[...]

Ik kreeg het met 10.3.9 iSync niet aan de gang. Met 10.4 wel. Overigens moest ik wel even de uitleg op de volgende pagina toepassen:
http://www.kinkykoala.com/macstuff/k750i/

Je kan er gewoon met bluetooth doorheen bladeren. En als je hem als usb device aansluit kan je gewoon door je bestanden bladeren als zijnde een losse schijf.
mooi dan ga ik er vanuit dat de w800 ook wel gaat werken als ie uitkomt. ik heb zelf ook tiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

ascent schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:38:
Hm, had zojuist een spontane reboot (hij stond op standby, ding ging 3x ineens lichtgeven en weer uit, dus ik kijken, is íe netwerk aan 't zoeken. Dat brengt me dus op 1 vastloper en 1 reboot. Andere mensen al reboots gehad, want dat zie ik hier nergens in terug eigenlijk.
ja ook al meerdere malen gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Te vroeg gejuicht dat ik geen problemen met me Jabra 200 BT headset had,sind gister doet hij heel vaag.
Ben verbonden profiel staat op in auto,maar valt opeens weer weg dat de verbinding verbroken is,na een paar seconden spring hij weer op verbonden en dat gaat nu achter elkaar door--->verbonden--->verbroken enz..,maar wordt ik dan gebeld of ga ik zelf bellen hoor ik mooi niks door de headset,alleen via de gsm |:( (Dus bijgeleverde headsetje maar gebruiken nu) De BT verbinding met pc gaat prima.

En :/ Hoe kom ik in godsnaam van mijn mail af,alles al tig keer verwijderd maar staat er nog steeds |:(

Providerlogo verwijderen via JAMBA werkt dus niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 19503 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:52:
En :/ Hoe kom ik in godsnaam van mijn mail af,alles al tig keer verwijderd maar staat er nog steeds |:(
Markeren voor verwijderen en dan opnieuw voor verzenden & ontvangen kiezen.

Alles is ok hoor. Maar dit is dus bijna net zo erg als die spv? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:03:
[...]

Markeren voor verwijderen en dan opnieuw voor verzenden & ontvangen kiezen.

Alles is ok hoor. Maar dit is dus bijna net zo erg als die spv? ;)
Gelukkig :9 ze zijn nu inderdaad allemaal weg,stonden er 15 _/-\o_ Moet je ook maar weten hoor lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141460

Het lijkt me echt een super telefoon! Over een kleine maand kan ik mn orange abbo. verlengen.

Weet iemand toevallig of je hierbij ook gebruik kan maken van de studentenkortingsactie? Ik was vrijdag in de orangeshop maar de jongen die me hielp kon het me niet vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Medicijnman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 13:00
Wat mij nog tegenhoudt om een K750i te kopen, zijn de vele vastlopers en bugs in de software :( SE kennende, zal dit vast nog wel verbeteren, maar toch neem ik liever het zekere voor het onzekere ;)
Natuurlijk hoor je vooral de mensen met problemen klagen, daarom leek het mij wel handig om een poll te maken :)
Je kunt kiezen uit:
1. Ja, vastlopers
2. Ja, bugs in de software (hiermee bedoel ik dus problemen met bluetooth of andere vage dingen)
3. Ja, beiden :'(
4. Nee, helemaal niet :)
P.S. Graag pas stemmen wanneer je het toestel een week of langer in bezit hebt :)

Hier komt de poll:

Poll: Heb jij problemen met je K750i ?
Ja, vastlopers
Ja, andere vage bugs
Ja, beiden :'(
Nee, helemaal niet :)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=67206&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Nou ja, ik heb 1 vastloper gehad en dat was op de eerste dag. Verder nooit meer last van gehad, ook geen vage reboots oid :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

MyNameIs schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:09:
2. Ja, bugs in de software (hiermee bedoel ik dus problemen met bluetooth of andere vage dingen)
Ik mis de optie "Ja, bugs in software, maar niet hinderlijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:53
Klopt het trouwens dat het scherm erg gevoelig is voor krassen. Degene die ik omgeruild heb had al een flinke kras op het scherm (terwijl de screenprotector er nog op zat) terwijl ik er echt niets vreemds mee gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135440

Nou gister langs de maas gezeten met een groep vrienden. Ow wat vonden ze mijn telefoon allemaal geweldig :P. Maar toen ik foto's wou gaan maken en ik hem instelde op avondmodus en de flitser (licht) aanzetten kreeg je een heel raar effect. Leek net of alles werd gereflecteerd en het grootste gedeelte van de foto's was gewoon wit met rare licht strepen erdoorheen. Toen ik avondmodus uitzette werkte het wat een stuk beter, maar de kwaliteit was niet geweldig.

Toen ik mijn telefoon net een dag had heb ik in het donker op mijn kamer ook met de camera liggen spelen. Als ik toen avondmodus en flitser aandeed had ik dit helemaal niet en kreeg je echt geweldige foto's (leek net of ze bij daglicht gemaakt werden...). Beetje raar dus...

Andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 13:00
Worldwide schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Ik mis de optie "Ja, bugs in software, maar niet hinderlijk."
Wat voor bugs ?? Kies maar andere vage bugs dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
@Timp Daddy
Kun je eens zo'n foto laten zien? Ben wel benieuwd..

[ Voor 18% gewijzigd door Tycoontje op 29-05-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyNameIs schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:21:
[...]

Wat voor bugs ?? Kies maar andere vage bugs dan :)
Zie mijn posting, er zitten bugs in vertalingen, functionaliteit, maar ik verwacht dat deze met de volgende update volledig of gedeeltelijk worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
is er iemand die heeft geprobeert via de k750 en bluetooth te internetten op je PDA? Ik krijg het niet voor elkaar de k750 als BT-modem in te stellen.

edit:
het lijkt erop dat hij even een BT verbinding maakt en dan weer verbreekt

[ Voor 24% gewijzigd door omeomi op 29-05-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer komt die nieuwe firmware nouw, sommige zeiden eind deze week en sommige pas volgende maand....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 144570 op 29-05-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

reiker

dan jij!

Eind volgende week is de vroegste voorspelling die ik heb gehoord...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

ik heb nu dus een kutprobleem :/ ik kan geen verbinding meer maken met mn telefoon. als ik het via de data kabel doe krijg ik dit :
Afbeeldingslocatie: http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/kutprobleem.JPG

ik kan wel via deze computer het memorykaartje op maar niet de telefoon gewoon.. bluetooth kan ook geen verbinding maken, als ik file transfer wil doen kan ie niet verbinden

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
en niet alleen dat, ook je windows kan geen nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
Nog effe mijn ellende hier.... 'k hoop dat iemand een oplossing heeft, want wil toch graag synchroniseren tussen me foon en Outlook:

Als ik op de shortcut van SE File Manager (PC Suit) klik, dan krijg ik een foutmelding van explorer.exe (moet afgesloten worden)

code:
1
2
AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.2180   ModName: fmgrgui.dll
ModVer: 1.1.15.0     Offset: 0000f48b

Daarnaast werkt PC Suit niet meer want synchroniseren doet ie niet. Hij reageert helemaal niet meer op de opdracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
wessel99 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:21:
en niet alleen dat, ook je windows kan geen nederlands!
idd dat viel mij ook al op :+ , maar dit is wel een kut probleem zeg, hopelijk is het incidenteel. Al geprobeerd om je pc opniew op te starten?(werkt wel eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap

blaatschaaap

schaap

hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:29:
[...]

idd dat viel mij ook al op :+ , maar dit is wel een kut probleem zeg, hopelijk is het incidenteel. Al geprobeerd om je pc opniew op te starten?(werkt wel eens)
jup opnieuw opstarten helpt niet, heb ook verschillende usb poorten geprobeert, werkt ook niet

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
blaatschaaap schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:46:
[...]

jup opnieuw opstarten helpt niet, heb ook verschillende usb poorten geprobeert, werkt ook niet
hhmm, heb je ook gekeken bij apparaatbeheer? Daar staat hij denk ik wel onder(heb de SE zelf NOG niet) moet je even kijken of er en uitroepteken ofzo bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135440

Tycoontje schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:22:
@Timp Daddy
Kun je eens zo'n foto laten zien? Ben wel benieuwd..
Sorry die met dat licht heb ik meteen verwijderd. Hier is wel een foto waar die nachtmodus uit staat, maar dat werkte dus niet bepaald goed.

Afbeeldingslocatie: http://img216.echo.cx/img216/6393/dsc000828zm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145520

Ik heb de telefoon nu 1 week. Er zitten dagen tussen waarbij de telefoon wel tot 5x per dag vastloopt. Heel irritant. Ben verder wel erg tevreden over alles wat het toetsel kan. Met de headphone heb je een geweldig geluid met zowel radio als mp3.
Doe ongeveer 3 dagen met 1 volle batt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 145520 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:07:
Ik heb de telefoon nu 1 week. Er zitten dagen tussen waarbij de telefoon wel tot 5x per dag vastloopt. Heel irritant. Ben verder wel erg tevreden over alles wat het toetsel kan. Met de headphone heb je een geweldig geluid met zowel radio als mp3.
Doe ongeveer 3 dagen met 1 volle batt.
3 dagen maar :O , ik neem aan dat je m dan erg veel gebruikt :/ , anders is er nu een nieuwe reden dat ik m niet ga kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap

blaatschaaap

schaap

hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:15:
[...]

3 dagen maar :O , ik neem aan dat je m dan erg veel gebruikt :/ , anders is er nu een nieuwe reden dat ik m niet ga kopen...
je kan m toch voor t slapen aan de oplader gooien?

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een bug, in Nederlands is de vertaling van de mappen kut. "No such file" krijg je dan als je dit wilt bekijken

My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\K750i\File Transfer\Telefoongeheugen\Thema's\

My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\K750i\File Transfer\Telefoongeheugen\Video's\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145520

de eertse dagen heb ik veel gespeeld met het toestel .... veel foto's en mp3 enz.... Dacht dat het daar wel aan zou liggen dat de batt na 3 dagen de geest geeft. Maar niks is minder waar.... helaas.... heb nu al een paar dagen alleen ge-smst en gebeld ..... batt. gaat toch echt minder lang mee als ik had gehoopt..... Denk als je echt zuinig doet het 4 dagen duurt voor je moet opladen. Beetje jammer dus. Gelukkig beschik ik thuis over voldoende stopcontacten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53829

hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:15:
[...]

ik heb hem nu 4 dagen niet aan de oplader gehad, +/- 1 uur per dag radio geluisterd, en in totaal 8 min gebeld >> 42% batterij ;)
daarbij stond BT aan, vink toch netjes... bellen en foto's maken kost de meeste stroom waarschijnlijk
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.