Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Anoniem: 56016 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:56:
mooie foto's spef, voorla die laatste heeft egt wat :)
heb zelf nognie egt geexpirimenteert ermee, hoofdzakelijk int weeknd zoals je ziet :)

http://img236.echo.cx/my.php?image=dsc000867pm.jpg

http://img236.echo.cx/img236/1821/dsc000533ns.jpg

trouwnes al mensen bezig gweest met .3gp ?
heb inmiddels al aardig wat overgezet ( the ussuall stuff: newe vids. en crash movies ).
egt leuke gadget !
De jeugd van tegenwoordig - watskeburt
Legale Torrent orgineel:
http://www.dekliek.nl/fil...g--watskeburt.avi.torrent
--> http://www.dekliek.nl/ / http://www.dekliek.nl/articles/howto/bittorrent

MPEG4 versie die ik er van gebakken heb:
Rapidshare: http://rapidshare.de/file...rdig--watskeburt.3gp.html [9MB]

Dit soort videoclips zijn erg leuk voor op een mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 99803 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 02:21:
high speed sony is hetzelfde als pro duo van sony ?
je hebt de Sony memorystick pro duo hi speed en de gewone pro duo de hispeed is bij mycom 180 euro en de normale zie je op het internet voor rond de 110-120 voor de 1 gigversie enige verschil is dat de hi speed 10Megabyte/ps kan en de normale 2 (dacht ik ) maar in de telefoon zal je daar nix van merken omdat het ding niet sneller is ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Greetoz op 26-05-2005 07:37 ]

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

Legale Torrent orgineel:

welk programmaatje gebruik je voor het converten? ik had er 1 geconvert, alleen liep die heel langzaam op mijn mobiel, en het geluid was ook niet helemaal goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 15:09
Anoniem: 21738 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:10:
[...]

lowietje is ook niet echt wakker de K750 is niet gratis bij een 1 jarig abbo, maar bij een 2 jarig abbo. Anders zou het wel een heeeeeeeel mooie deal zijn :D
Het staat toch echt in de krant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 22:31
Shiver23 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:06:
[...]

Als smtp moet je smtp.orange.nl gebruiken
Succes!
Heb dat geprobeerd maar krijg de melding 'verzending mislukt'. Moet de poort nog veranderd worden of heb je apart login gegevens nodig?
Protocol staat ook op pop3. Neem aan dat dit niet imap4 moet zijn.
Hmmz, volgens mij kan je dan dus niet je eigen pop3 account gebruiken om mails te verzenden als je dan de smtp zou met gebruiken van orange. Op de site kan ik er ook al niet veel over vinden. Staat alleen uitleg over pop3/imap4 mail van orange.

[ Voor 38% gewijzigd door PhuSioN op 26-05-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

Anoniem: 144053 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:24:
[...]

welk programmaatje gebruik je voor het converten? ik had er 1 geconvert, alleen liep die heel langzaam op mijn mobiel, en het geluid was ook niet helemaal goed...
PvAuthor
custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

Hij is bijna niet meer te vinden omdat packetvideo overgenomen is dooe alcatel ofzow.
http://www.packetvideo.com
http://www.packetvideo.co.jp/lite/ <--- Kan iemand deze lite versie downloaden? Of is die er niet?

http://www.xs4all.nl/~bde..._3_v3.3.1_Trial_Setup.exe (tijdelijk)

[ Voor 39% gewijzigd door T-Junkie op 26-05-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
* Anoniem: 119283 is er inmiddels wel voor om een soort wiki te maken waar een aantal mensen gewoon dingen op kunnen zetten die langs komen in 't forum. Ik zie erg veel dubbele informatie, en 't lijkt me zelf ook niet onaardig om alles eens op een rijtje te hebben. Rijtje FAQs, gerapporteerde bugs, snelheid van netwerk vinden e.d..

Wie ziet dat ook wel zitten? contact me :)

Nu zelf snel de foon halen, 9:30 zijn ze open! :)

[ Voor 9% gewijzigd door ascent op 26-05-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PhuSioN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:49:
[...]

Heb dat geprobeerd maar krijg de melding 'verzending mislukt'. Moet de poort nog veranderd worden of heb je apart login gegevens nodig?
Protocol staat ook op pop3. Neem aan dat dit niet imap4 moet zijn.
Hmmz, volgens mij kan je dan dus niet je eigen pop3 account gebruiken om mails te verzenden als je dan de smtp zou met gebruiken van orange. Op de site kan ik er ook al niet veel over vinden. Staat alleen uitleg over pop3/imap4 mail van orange.
De smtp van Orange accepteert alle verzendadressen. Dus ook buiten het Orange-netwerk.
De port is gewoon standaard.
Zo verzend ik mijn @home mail via Orange smtp. Je eigen smtp-server blocked waarschijnlijk een verzending van buiten het eigen netwerk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
Hoe zit het eigenlijk met de pin2 en puk2 code, ik zie die nergens in het boekje staan, hoe kom ik daar dan aan? of heb ik daar nix aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Brammel op 26-05-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116270

Bij Vodafone moet ik een speciale SMTP server gebruiken. Eentje met verificatie. Ik heb dus bij Vodafone een accountje aangemaakt met mailadres dat ik niet gebruik. Maar ik gebruik daarvan de SMTP services. De SMTP server van Vodafone heet dan authsmtp.vodafone.nl.

Je moet dan ook een username en pass geven. Die zijn hetzelfde als van dat aangemaakte mailadres. Zo zal het op de andere netwerken ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116270

Ow ja, IMAP of POP is afhankelijk van je mailbox. Gebruik je pop, kan je mail in princiepe maar 1 maal ophalen en staat het op die PC waar je het hebt opgehaald. Gebruik je IMAP, dan kan je altijd en overal en op welke PC dan ook beschikken over je mail. Ook dat van maanden geleden. Je mailprogsel "synced" dan met de mailserver. Mooi systeem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Anoniem: 116270 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:53:
Ow ja, IMAP of POP is afhankelijk van je mailbox. Gebruik je pop, kan je mail in princiepe maar 1 maal ophalen en staat het op die PC waar je het hebt opgehaald. Gebruik je IMAP, dan kan je altijd en overal en op welke PC dan ook beschikken over je mail. Ook dat van maanden geleden. Je mailprogsel "synced" dan met de mailserver. Mooi systeem !
Goed dat je in principe zegt want je kunt dit bijvoorbeeld gewoon met Outlook voor POP3 instellen. Een kwestie van software.

[ Voor 3% gewijzigd door spef op 26-05-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Shiver23 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:38:
[...]

De smtp van Orange accepteert alle verzendadressen. Dus ook buiten het Orange-netwerk.
De port is gewoon standaard.
Zo verzend ik mijn @home mail via Orange smtp. Je eigen smtp-server blocked waarschijnlijk een verzending van buiten het eigen netwerk.
Oke duidelijk. Maar heeft de smtp server van orange nog authenticatie nodig? wat ik heb nu alles ingesteld volgens mij eigen Concepts pop3 account (ook de login +pass) behalve het smtp adres, die is nu van orange. Toch blijf ik de melding krijgen dat ik niet kan verzenden.

Voor de duidelijkheid de settings:

Accountnaam: Concepts pop3
Verbinden via: Orange World
Protocol: pop3
Inkomende server: pop3.concepts.nl
Inkomende poort: 110
Codering: Geen codering
Loginnaam: conceptslogin
Wachtwoord: conceptswachtwoord
Uitgaande server: smtp.orange.nl
Uitgaande poort: 25
E-mailadres: patrykATconceptsDOTnl
Downloaden: Headers en tekst
Afzender: Patrick K.
Handtekening:
Uitgaande kopieren: Uit
Controle-interval: Uit

[ Voor 27% gewijzigd door PhuSioN op 26-05-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83294

Ik heb gister de k750i in me handen gehad, en ben van plan hem te gaan kopen. Ik heb alleen 1 vraagje aan de mensen die een k750i hebben; is het mogelijk om mp3's af te spelen op de achtergrond? Dus dat je zeg maar een playlist laat spelen terwijl je naar het hoofdmenu gaat en andere dingen met je telefoon doet? Toen ik gister met de k750i speelde kon ik die functie namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 83294 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:24:
Ik heb gister de k750i in me handen gehad, en ben van plan hem te gaan kopen. Ik heb alleen 1 vraagje aan de mensen die een k750i hebben; is het mogelijk om mp3's af te spelen op de achtergrond? Dus dat je zeg maar een playlist laat spelen terwijl je naar het hoofdmenu gaat en andere dingen met je telefoon doet? Toen ik gister met de k750i speelde kon ik die functie namelijk niet vinden.
Wat ik eerder las kun je 'm gewoon minimizen, en dan dus als mp3 speler gebruiken. Playlists schijn je echter alleen op je foon aan te kunnen maken, niet via je pc ofzo, wat ik eerder las hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:42:
[...]

Het staat toch echt in de krant :)
En het is ook echt zo, maar alleen voor nieuwe abo's, niet voor verlengingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Anoniem: 83294 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:24:
Dat kan. De optie heet minimaliseren. Te vinden onder mediaplayer opties.

edit: te laat :(

[ Voor 4% gewijzigd door PhuSioN op 26-05-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ Dat is mooi, nu weet ik zeker dat ik em ga halen zodra me salaris er is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Is er al iemand die het voorelkaar heeft het operatorlogo te verwijderen?En nog een buggie,als je een spraakopdracht wil in spreken staat er zeg na de toon de naam,maar er komt geen toon hahahaha.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 26-05-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
En zijn er links bekend waar gratis spellen en programma's opstaan voor de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PhuSioN schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:21:
[...]

Oke duidelijk. Maar heeft de smtp server van orange nog authenticatie nodig? wat ik heb nu alles ingesteld volgens mij eigen Concepts pop3 account (ook de login +pass) behalve het smtp adres, die is nu van orange. Toch blijf ik de melding krijgen dat ik niet kan verzenden.

Voor de duidelijkheid de settings:

Accountnaam: Concepts pop3
Verbinden via: Orange World
Protocol: pop3
Inkomende server: pop3.concepts.nl
Inkomende poort: 110
Codering: Geen codering
Loginnaam: conceptslogin
Wachtwoord: conceptswachtwoord
Uitgaande server: smtp.orange.nl
Uitgaande poort: 25
E-mailadres: patrykATconceptsDOTnl
Downloaden: Headers en tekst
Afzender: Patrick K.
Handtekening:
Uitgaande kopieren: Uit
Controle-interval: Uit
Verbinden via: Orange world.
Je moet voor email verbinden met "internet" niet met "wap".
Je moet dus een extra data-account aanmaken voor je email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
InsjaHH schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:41:
Als er nog mensen zijn die nog niet in deze lijst staan of updates hebben, meld het a.u.b. Dank :).
asc
vodafone 2 jaar 22,50
enschede
zoeken van netwerk is +/- 3 seconden
sim is 2 jaar oud
geen vastlopers, maar toestel net een uur binnen

Overigens kun je geowon gratis on the fly een nieuwe sim krijgen, als dat nodig is, bij TPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Shiver23 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:35:
[...]

Verbinden via: Orange world.
Je moet voor email verbinden met "internet" niet met "wap".
Je moet dus een extra data-account aanmaken voor je email.
Dit had ik al veranderd bij m'n orange world settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

T-Junkie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:28:
[...]

Legale Torrent orgineel:

Werkt goed op de telefoon! zit alleen nog wel een zwart kader omheen.. dus formaat kan nog iets groter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
[quote]Anoniem: 45950 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:18:
Anoniem: 126824 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:07:
(
[...]

Dat snap ik allemaal wel,maar feit blijft: het is gewoon irritant om al die opsommingen, 2 pagina's lang, te lezen als je thuis komt van je werk.

Het voegt gewoon niets toe...
Het heeft mijn anders een paar honderd vastlopers bespaard omdat de ellende van anderen er voor zorgen dat ik lekker wacht met kopen tot de nieuwe firmware in de winkel ligt. Als ik hem 13 juni maar heb als ik op vakantie ga kan ik nog wel even zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 99803 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:06:
[...]

Werkt goed op de telefoon! zit alleen nog wel een zwart kader omheen.. dus formaat kan nog iets groter ?
Heb je 't over die .3gp versie? Dat is standaard 144 x 176 dus is niet aan te passen
(of heb je 't ergens anders over)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Geachte Mevr XXXXX

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Zou u ons aub uw IMEI nummer kunnen sturen, de software versie op uw toestsel en het CDA nummer.
Dit kunt u vinden door de volgende code in te geven > * < < * < * waar < staat voor de joystick beweging.
Tevens hadden we graag de productiedatum gehad van uw toestel. Dit vind u als u de batterij uit het toestel haalt en daar een code ziet die ongeveer als volgt uitziet xxWxx waar xx staat voor getallen.

Op het ogenblik is er nog geen nieuwe software versie beschikbaar, deze komt in de loop van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143494

Weet iemand van jullie waar ik gratis games en applicaties kan vinden..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Waarom zou dat flash geheugen langzamer worden? Is gewoon opslagmedium, niets met de telefoon te maken. Toen jij van je 20GB HD naar 160 ging, werd je pc alleen maar sneller omdat dat medium van 5400 naar 7200 rpm ging?! Als de telefoon het aan zou kunnen word opslaan alleen maar sneller met zo'n high speed 1 GB gevalletje. (slechte vergelijking maar gaat bijna helamaal op)

Bedenk zelf, waarom zou jij als telefoon, als je aan het "menu-surfen" bent, je extra geheugen gaan lezen. Voor de lol zeker. Zelfs gebruik maken van de standaard 38MB mag geen verschil maken in snelheid.

Overigens niet echt gegronde informatie, dit is gewoonweg logisch nadenken en in 90% van zulke gevallen heb ik het goed gedacht >:)

Goed nieuws aan het bluetooth-front hiero. Geen enkele vastloper meer gehad sinds de eerste en hopelijk laatste 6. Wellicht omdat ik de drivers van BT op m'n pc opnieuw moest installeren. Alleen met 2 BT verbindingen tegelijkertijd had ie moeite. Ik wilde vanuit m'n bed remote desktop ff een bestandje via BT naar m'n telefoon zetten :+ Ging in eerste instantie goed, maar heel traag (5kb/s) en schokkerig, waarna de overdracht stopte zonder melding van noch pc noch telefoon. Toen maar geannuleerd.

Remote desktop werkt perfect, kan ik in bijna hele huis gebruiken, heb tevens nieuwe interface (.hid) voor Winamp aangemaakt met aangepaste image. Werkt perfect!

En ik ga binnenkort even besturing aanmaken voor CS:Source 8)7 "Lekker online gamen op je mobieltje met 70 a 80 fps hoogste kwaliteit met zo nu en dan framedrops als er meer dan 10 personen in je beeld staan" :z

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

Hier kon je allerlei stuff voor je T610 halen. Bestaat er ook al zoiets voor de K750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99803

CLB schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:29:
[...]

Heb je 't over die .3gp versie? Dat is standaard 144 x 176 dus is niet aan te passen
nee ging inderdaad over de .3gp versie.
Welk formaat kan je fullscreen films kijken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

SE heeft het handig aangepakt met www.myk750.com. Die linkt automatisch door naar de official site.

ps. sorry edig knop werkt niet (en ja, ik ben ingelogd |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 05:33
heb even een vraag: Als je nou instel dat je je email kan ontvangen op je se k750 werkt dat dan het zelfde als bv. mms je betaald voor het aantal data wat je binnen haal?? Ga straks over op Hi kpn maar kan er weinig over terug vinden hoe dat in zijn werk gaat, of wat de tarieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
T-Junkie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:51:
[...]

PvAuthor
custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

...
Ik heb nu zelf ook mijn filmpjes vloeiend gekregen en met erg goede geluidskwaliteit,
wat voor mij het belangrijkste is omdat ik er musicvideo's op zet.

Software:
Mpegable X4 Live 2.2 Build 7

Settings:

-Video Encoding tab:
video bitrate: 200kBit/s
video codec: ISO MPEG-4 (mpegable)
constant bitrate
adaptive framerate: full
comp. quality: high quality

- Audio Encoding tab:
audio bitrate: 128 kBit/s
audio codec: MPEG-4 AAC
stereo
sample rate conv: 44100

- Interoperability tab:
MPEG-4
video profile: simple profile
audio profile: AAC LC

- Video Preprocessing tab:
target framerate: 15.00Hz

- Image Preprocessing tab:
Cropping/Resizing --> Setup: QCIF (176x144) - Bilinear Resizing Mode
Display Dimension: UITVINKEN (heb ik ergens gelezen)

Ik ben hier wel tevreden mee, maar als ik het nog beter krijg, zal ik dit lijstje nog updaten.

Oh ja, zorg wel dat je de volledige versie van mpegable hebt, anders krijg je zo'n
irritant logootje linksboven in je videoclips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145240

Skillz schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb nu zelf ook mijn filmpjes vloeiend gekregen en met erg goede geluidskwaliteit,
wat voor mij het belangrijkste is omdat ik er musicvideo's op zet.

Software:
Mpegable X4 Live

Settings:

-Video Encoding tab:
video bitrate: 200kBit/s
video codec: ISO MPEG-4 (mpegable)
constant bitrate
adaptive framerate: full
comp. quality: high quality

- Audio Encoding tab:
audio bitrate: 128 kBit/s
audio codec: MPEG-4 AAC
stereo
sample rate conv: 44100

- Interoperability tab:
MPEG-4
video profile: simple profile
audio profile: AAC LC

- Video Preprocessing tab:
target framerate: 15.00Hz

- Image Preprocessing tab:
Cropping/Resizing --> Setup: QCIF (176x144) - Bilinear Resizing Mode
Display Dimension: UITVINKEN (heb ik ergens gelezen)

[...]
Huh, wazig.. Direct even uitproberen zo dan :)
Ik had d'r gisteren ook al even mee zitten spelen, zonder succes... Ik hoorde alleen het audiospoor, niets geen beeld te bekennen.. Even SE gecontact, dit was hun reactie:
SE mailde vanmorgen:

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Nee, u kunt het het beste converteren naar 3gp aangezien de mp4's alleen worden herkend als audiospoor.
Ben benieuwd dus.. :) Laat zo wel even mijn bevindingen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 118817 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:53:
Hier kon je allerlei stuff voor je T610 halen. Bestaat er ook al zoiets voor de K750?
ik ben zelf bezig met zo'n site te maken de link staat in dit topic. ;)

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 145240 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:20:
[...]

Huh, wazig.. Direct even uitproberen zo dan :)
Ik had d'r gisteren ook al even mee zitten spelen, zonder succes... Ik hoorde alleen het audiospoor, niets geen beeld te bekennen.. Even SE gecontact, dit was hun reactie:

[...]

Ben benieuwd dus.. :) Laat zo wel even mijn bevindingen weten
Ik heb anders beeld en geluid en nog gesync'd ook :)
Alleen ga ik met pvauthor nog even een filmpje maken met 128 kBit/s, even kijken of ik daar
misschien een nog iets betere beeldkwaliteit uit kan persen :P

Update:

De beeldkwaliteit is echt mooi van pvauthor, alleen kan je maar tot 96 kBit/s audio :|

[ Voor 19% gewijzigd door bitpixl op 26-05-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz..

Net filmpje geëncode..
Als ik m afspeel doet ie nu wél windowtje laten zien voor het videospoor; alleen dat blijft zwart..
Audio stopt na 3seconden..

Wel zie ik dat jij allerlei opties kan instellen in Mpegable X4 Live. Ik heb stukken minder opties (ja, ik heb ook onder t advanced knopje enoz gekeken) :P Zou jij kunnen vertellen welke versie je gebruikt?
Ik zit hier met v1.07

Ben benieuwd.. thanks in advance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 145240 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:35:
Hmmz..

Net filmpje geëncode..
Als ik m afspeel doet ie nu wél windowtje laten zien voor het videospoor; alleen dat blijft zwart..
Audio stopt na 3seconden..

Wel zie ik dat jij allerlei opties kan instellen in Mpegable X4 Live. Ik heb stukken minder opties (ja, ik heb ook onder t advanced knopje enoz gekeken) :P Zou jij kunnen vertellen welke versie je gebruikt?
Ik zit hier met v1.07

Ben benieuwd.. thanks in advance :)
Ik gebruik Mpegable X4 Live 2.2 build 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Bij Belcompany is een actie van 3 dagen lang:

K750i bij 1 jaar vodafone abo van 27 euro per maand

512 mb geheugen voor 25 euro

en bluetoothstick voor 10 euro... :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

vanpeltje schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:19:

Die 512mb is een SD-kaart. Misschien wel even handig om te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb zojuist mn eerste werkend videootje geëncode.. :D
Had beetje problemen eerst, maar nu doet ie t goed

Probleem zat m erin dat ik de codec niet op 'ISO MPEG-4 (mpegable)' moest zetten (hoorde alleen het audiospoor), maar op 'ITU H.263' moest zetten..

Misschien handig om te vermelden indien nog meer mensen dit gaat overkomen :)

Bitrate van 1123 Kbit/sec overigens... (VCD-standard)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 145240 op 26-05-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 512mb is een SD-kaart. Misschien wel even handig om te vermelden.
... Ik was al opgestaan om naar de belcompany te rennen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een bugje ontdekt... :)

Als je een aantal files in de queue hebt staan van je mediaplayer en je verwijdert een file daaruit.. Dan is het hele lijstje fucked up... bovenin scrollt nog wel de juiste filename; maar in het lijstje zelf staan allemaal dubbelen enzo.. althans.. hier.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens iemand die de maximale doorvoersnelheid van dat ding weet...?

1132KB/s(video) + 192KB/s (mp3) = 1328 KB/s

Dat trekt ie nét niet.. zo nu en dan hapert ie heul ffies... Iemand die dat toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102135

Heb vandaag de telefoon bij de Orange Shop gekocht met een 1jarig 32.50 abo.
Ik kreeg gewoon 20% studentenkorting als middelbare scholier!! (ben 17jaar)

Echt Top service bij de Orange. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 145240 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:22:
Nou, ik heb zojuist mn eerste werkend videootje geëncode.. :D
Had beetje problemen eerst, maar nu doet ie t goed

Probleem zat m erin dat ik de codec niet op 'ISO MPEG-4 (mpegable)' moest zetten (hoorde alleen het audiospoor), maar op 'ITU H.263' moest zetten..

Misschien handig om te vermelden indien nog meer mensen dit gaat overkomen :)

Bitrate van 1123 Kbit/sec overigens... (VCD-standard)
Bij mij staat de codec echt op: "ISO MPEG-4 (mpegable)"

En 1123 Kbit/s??? Bij mij moet ie echt op 200 als ik 128kBit/s audiospoor wil gebruiken

pvAuthor maakte ook een filmpje van 203 kbps

[ Voor 18% gewijzigd door bitpixl op 26-05-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Heb er net de software (firmware er opnieuw laten opzetten)
dit heeft als gevolg dat mijn vlieg spelletje nu werkt en dat ik nog geen vastloper heb gehaald. :)

Wel alle instellingen weer er opzetten :X

Wat ik ook hoorde is dat er over 3 weken pas de nieuwe Firmware uitkomt
Bron is SE zelf maar kan het niet waar maken of bewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
vanpeltje schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:19:

Klopt, maar dus niet voor verleningen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 91261 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:52:
Heb er net de software (firmware er opnieuw laten opzetten)
dit heeft als gevolg dat mijn vlieg spelletje nu werkt en dat ik nog geen vastloper heb gehaald. :)
vliegspel werkt hier out-of-the-box. Heb je je huidige software er opnieuw op laten zetten, of een nieuwe, en heb je dat laten doen of zelf gedaan (op de site staat de update service er nog niet bij).

Overigens, is dan de clou in 't verhaal dat je een slechte versie hebt als 't vliegspel 't nie tdoet ?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Bij T-mobile kan je bij verlenging (via het hoofdkantoor) deze telefoon gratis krijgen bij 12 maanden @ 150 minuten.
http://www.t-mobile.nl/pe.../phonedetailspostpaid.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:36:
Overigens kun je geowon gratis on the fly een nieuwe sim krijgen, als dat nodig is, bij TPH.
Heey, is dat waar? Anders ga ik vandaag even langs de Belcompany voor een nieuwe, ben wel benieuwd of het werkelijk invloed erop heeft.
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 09:09:
* Anoniem: 119283 is er inmiddels wel voor om een soort wiki te maken waar een aantal mensen gewoon dingen op kunnen zetten die langs komen in 't forum.
Heey, " saampies " toch, hehee :9.
Nee, vanaf morgen is het hier een beetje rustiger, dus meer tijd over voor dat soort dingen :).

[ Voor 3% gewijzigd door InsjaHH op 26-05-2005 14:16 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
InsjaHH schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:16:
Heey, is dat waar? Anders ga ik vandaag even langs de Belcompany voor een nieuwe, ben wel benieuwd of het werkelijk invloed erop heeft.
Check. Ik kon direct een nieuwe meekrijgen als 't lang zou duren, maar 3 seconden aanmelden was niet lang genoeg :) Heb nog gevraagd of hij dat meost aanvragen, maar hij kon dat on the fly fixen, zei 'ie.
Nee, vanaf morgen is het hier een beetje rustiger, dus meer tijd over voor dat soort dingen :).
Prima, daar houd ik je aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:08:
[...]

vliegspel werkt hier out-of-the-box. Heb je je huidige software er opnieuw op laten zetten, of een nieuwe, en heb je dat laten doen of zelf gedaan (op de site staat de update service er nog niet bij).

Overigens, is dan de clou in 't verhaal dat je een slechte versie hebt als 't vliegspel 't nie tdoet ?! :?
Nope het vliegspel was iets wat bij mij in een error kwam als ik het opstartte
ook had ik de vastlopers in screensaver mode beide heb ik nu niet meer.

De huidige stoftware is er opnieuw opgezet door de winkel zelf heb ik deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 91261 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:51:
Nope het vliegspel was iets wat bij mij in een error kwam als ik het opstartte
De huidige stoftware is er opnieuw opgezet door de winkel zelf heb ik deze niet.
Nog meer mensen met vastlopers waarbij 't vliegspel het niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
als gsm.nl eens zou leveren! Heb ondertussen ook wel zin om met het mobieltje te spelen. De memorystick ligt al meer dan een week klaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Op het K750i forum van www.mobile-review.com is het volgende gepost. Ik weet niet helemaal wat ik van het gerucht moet denken maar dan hebben we weer iets nieuws om over te praten.
Yes, i can confirm. Eldar says that they will begin to change camera module to CCD since late July, August. Not only the sensor itself is gonna be replaced:

- Better auto-focus function in dark conditions
- Better detalization of objects at the distances of 5 meters and lower comparing to CMOS
- Another algorithm of images processing - color saturation is better
- Better macro-mode shot processing
- Saving of shots made increased a little bit
- Power consumption is 5-10 percents higher
- Lens is changed as a result of new CCD sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Kan me niet voorstellen dat ze zo'n verandering daadwerkelijk zouden doorvoeren in dit model nog. Eerder in een volgend model of wellicht in de W800 om die beter te positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21738

wessel99 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:01:
als gsm.nl eens zou leveren! Heb ondertussen ook wel zin om met het mobieltje te spelen. De memorystick ligt al meer dan een week klaar :-)
Ik heb em al sinds maandag van gsm.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Die 3 dagen actie bij BC (vodaphone 27,50 1 jrg) tot wanneer is die geldig? En in welke krant stond het? Kan iemand me dat vertellen? Probeer ze te bellen maar kan ze niet bereiken. Langsgaan is op dit moment geen optie helaas.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:15:
Die 3 dagen actie bij BC (vodaphone 27,50 1 jrg) tot wanneer is die geldig? En in welke krant stond het? Kan iemand me dat vertellen? Probeer ze te bellen maar kan ze niet bereiken. Langsgaan is op dit moment geen optie helaas.
28e, reclame staat ook online op de link die ik eerder postte. Daar staat ook de datum bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Goed, 1e crash. Bij BT gebruik. Probeerde te pairen met m'n headset (pairen met palm ging wel goed), en toen bleef 'ie hangen op 't feit dat ik dezelfde toegangscode gebruikte als voor de palm (0000 :P).

Het verwijderen van m'n palm (met die code) helpt. Hij is nu wel gepaired, en niet gecrasht.

Trouwens, belgeluid over m'n headset is nogal wat harder dan van de foon zelf (BlueTrek G2).

Als ik nu de palm weer pair met een andere code gaat dat goed, zelfs terwijl de bluetrek geconnect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:37

Tjark

DON'T PANIC

Procyon for life schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:12:
Bij T-mobile kan je bij verlenging (via het hoofdkantoor) deze telefoon gratis krijgen bij 12 maanden @ 150 minuten.
http://www.t-mobile.nl/pe.../phonedetailspostpaid.asp
Bij 12 maanden verlenging de D750i gratis? Kan ik niet vinden op de site!

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

Anoniem: 102135 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:47:
Heb vandaag de telefoon bij de Orange Shop gekocht met een 1jarig 32.50 abo.
Ik kreeg gewoon 20% studentenkorting als middelbare scholier!! (ben 17jaar)

Echt Top service bij de Orange. _/-\o_
welke orange shop??? groningen misschien want ik wil ook die syudentenkorting!!! ik ga vamnavond heen, wat heb je eigenlijk gezegd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00
Ik gebruik nu ook Mpegable X4 live 2.2 en het werkt idd prachtig.. Máár ik moet iedere keer
als ik t programma opnieuw opstart de instellingen weer goed zetten.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Sorry als t miss een beetje off topic is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:18:
[...]

28e, reclame staat ook online op de link die ik eerder postte. Daar staat ook de datum bij.
Kon de link niet vinden. Beetje jammer want ik kan hem pas morgen middag gaan ophalen en op=op ;(

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb is een vraagje!:
is er een mogelijkheid om gps navigatiesoftware op een sony ericsson te zetten? (bijv: deze tel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb echt nog geen enkele crash gehad, ondanks dat ik een Jabra headset gebruik :) Het werkt perfect :) Ik heb alleen een omleiden icon in mijn scherm staan, hoe komt dat er automatisch zomaar in, en hoe krijg je die omleiding weer weg :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mac gebruikers, sluit em voor de grap eens aan door middel van je USB kabel. Hij herkend hem dan als digitale camera in iPhoto en hij mount em ook. Trek dan de stekker eens uit je K750, en hoppa fatale systeem fout, alles vast en je moet de aan/uit knop ingedrukt gaan houden.. Prettig werken zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:46:
Kon de link niet vinden. Beetje jammer want ik kan hem pas morgen middag gaan ophalen en op=op ;(
http://telegraaf-i.telegr..._TE_2S_20050525_1_165.php

Bovenin je tweakers zit een quicksearch </hint> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Is dat een K750 probleem dan of een Mac probleem? Als je Mac crashed lijkt het me niet een K750 probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:50:
Ik heb echt nog geen enkele crash gehad, ondanks dat ik een Jabra headset gebruik :) Het werkt perfect :) Ik heb alleen een omleiden icon in mijn scherm staan, hoe komt dat er automatisch zomaar in, en hoe krijg je die omleiding weer weg :? :P
Typisch. Mijn error is ook niet reproduceerbaar. Maar, nice dat 't werkt \o/!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:12:
Is dat een K750 probleem dan of een Mac probleem? Als je Mac crashed lijkt het me niet een K750 probleem :)
pfff... heeft er wel mee te maken tog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie

T-Junkie

Anoniem: 99803 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:06:
CLB schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:29:
Als je via bestandsbeheer afspeelt blijf je een zwarte rand houden. Dat is van software.
Als je via Mediaplayer en dan volledig scherm kiest, dan is hij wel over het hele scherm.

En hier nog een download link voor leuke filmpjes.
http://www.pocketmovies.net/

Zijn er eigenlijk ook mpeg4 verzamel sites? (legaal!)

zoals: http://www.video-c.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

dinkelover schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:50:
Remote desktop werkt perfect, kan ik in bijna hele huis gebruiken, heb tevens nieuwe interface (.hid) voor Winamp aangemaakt met aangepaste image. Werkt perfect!

En ik ga binnenkort even besturing aanmaken voor CS:Source 8)7 "Lekker online gamen op je mobieltje met 70 a 80 fps hoogste kwaliteit met zo nu en dan framedrops als er meer dan 10 personen in je beeld staan" :z
Dus jij wil zeggen dat je met remote desktop jou complete desktop kunt zien op je telefoon via bluetooth? Ik dacht dat je alleen wat functies kon uitvoeren als Human Interface Device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Hij maakt een grapje :P

@ASC, thx for the link dude, net gebeld (centale helpdesk gebeld en die hebben gemailed naar het filliaal van mijn keuze, 30 minuten later werd ik netjes teruggebeld door het filliaal.)
Telefoon ligt apart voor me. Jippie :P

[ Voor 84% gewijzigd door MaDLiVe op 26-05-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
Anoniem: 21738 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:15:
[...]

Ik heb em al sinds maandag van gsm.nl...
Ik kon hem van Gsm.nl al vanaf vrijdag hebben, maar ik was niet thuis |:( Dus heb ik hem maandag op moeten halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
ik dus niet, terwijl ik 'm 2 mei al had besteld! Zal wel net pech hebben gehad dat ik buiten de eerste lading viel ofzo?
Raar ook dat ie op hun site nog steeds onder "voorinschrijving" staat, terwijl ze al toestellen uitgeleverd hebben. Afijn we wachten het maar rustig af... (ongeduldig, dat wel ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145309

Hellow, Ik ben dus ook vanzin deze phone te kopen, echter woon ik in België waar ze zo een koppel verkoop van abbo met gratis gsm nog niet hebben uitgevonden (toegelaten). Ook ligt hij bij ons gewoon nog niet in de rekken, dus wil ik hem aankopen via gsmhuis.nl/.be heeft iemand hier ervaring mee ?

Kan ik zeker de firmware update gewoon downloade en installe via mn usb kabeltje als hij uitkomt of heb ik dan een speciaal flash firmware station nodig ?
Ook zou ik graag veel van die filmpjes zien. Kan iemand mij de verhouding zeggen tussen 10min avi (divx) en 10min mpeg4 of ag3 met betrekking tot het innemen van MB op het geheugen kaartje? Zo kan ik ineens beslissen of ik een 512 koop of wacht tot die van 1024 weer te koop zijn.
Voor de rest even een bedankje aan greetoz en asc voor het maken (of vanplan zijn) van dat siteje met alle bugsfixs en games enz.

Graag meer info over het gebruike van de phone als PDA (adresboek, kalender, remote control ?(via infrarood je tv bedienen met je gsm endergelijke) )
Merci

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 145309 op 26-05-2005 17:17 . Reden: Overzichtelijker ? :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie
  • Laatst online: 30-11-2021
wessel99 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:14:
ik dus niet, terwijl ik 'm 2 mei al had besteld! Zal wel net pech hebben gehad dat ik buiten de eerste lading viel ofzo?
Raar ook dat ie op hun site nog steeds onder "voorinschrijving" staat, terwijl ze al toestellen uitgeleverd hebben. Afijn we wachten het maar rustig af... (ongeduldig, dat wel ;-))
Aha, das niet zo leuk nee, ik had hem anders al 24 april besteld, heb een maand erop moeten wachten maarja, ik hoop dat jij hem deze week nog binnenkrijgt, want had er wel ergens iets over gehoord/gelezen dat ze de 2e lading deze week binnenkregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

als je met mpegable de scherpte beter wil hebben wat moet je dan veranderen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102135

Anoniem: 144570 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:39:
[...]

welke orange shop??? groningen misschien want ik wil ook die syudentenkorting!!! ik ga vamnavond heen, wat heb je eigenlijk gezegd???
In Venlo, de verkoper vroeg aan mij hoe oud ik was en waar ik op school zat. ik zei dus: 17 jaar, bla bla bla, op de middelbare school.
De verkoper zei toen tegen mij dat ik dan studentenkorting kreeg.
Ik zei toen dat ik dacht dat alleen mensen die een hbo of wo opleiding doen studentenkorting kregen en daar antwoorde hij op dat dat niet zo was en dat ik dit ook kreeg.
Ik hoefde alleen ff m'n schoolpasje te laten zien en het was gefixt.

ik kreeg zelfs nog meer korting op mn toestel (waarom weet ik niet) hij kost eigenlijk 44.95 met een Orange 32.5, maar ik kreeg het toestel voor 19.95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 144570 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:20:
als je met mpegable de scherpte beter wil hebben wat moet je dan veranderen???
edit:
laat maar

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 26-05-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144924

mpegable werkt erg goed vet scherpe filmpjes, alleen als ik volledig scherm doe is het wat minder ik converteer ze naar mpeg 4 en dan op 176 x 144, als ik ze naar 178 x 220 overzet heb ik alleen geluid en geen beeld, weet iemand hoe je hem wel goed kunt omzetten naar 178x220?? weet misschien ook iemand of je er meer kaders op kunt zetten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 141675 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:08:
[...]

De kabel zit helaas vastgelijmd. Ik heb na het lossolderen de draad er gewoon uitgetrokken, toen bleef echter de isolatie zitten in de kabeldoorvoer. Hier heb ik een beetje in zitten pulken met een dikke naald.. totdat ik uiteindelijk (met wat moeite) de draad van m'n sony dopjes erdoor kon drukken.. Het is wel te doen iig.
gedurfd... ik zou niet durven met die headset.. heb er nu veel profijt van :P
CyberDoX schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:38:
Heeft iemand al een 1 gig kaartje gekocht en geprobeerd? Merk je echt goed dat je telefoon er langzamer van wordt?

edit: 'k heb trouwens mn telefoon vandaag laten vallen. patsj, zo op de stoeptegels :(

Gelukkig valt de schade erg mee, puntje is een klein beetje beschadigd, verder niets :)
me 2, de 3de dag dat ik hem had!

Maar durf hem niet te ruilen want hij doet het prima.. heb maar 1 vastlopers gehad in 1 week.
Anoniem: 19503 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:31:
Is er al iemand die het voorelkaar heeft het operatorlogo te verwijderen?En nog een buggie,als je een spraakopdracht wil in spreken staat er zeg na de toon de naam,maar er komt geen toon hahahaha.
Ik zag een reclame van Ringtoneking of Jamba met de Operator-wisser.. je download dan een doorzichtig plaatje en je operatorlogo is vervangen :) oftewel weg :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 102135 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:29:
[...]

*knip*

ik kreeg zelfs nog meer korting op mn toestel (waarom weet ik niet) hij kost eigenlijk 44.95 met een Orange 32.5, maar ik kreeg het toestel voor 19.95!
Heb de telefoon afgelopen vrijdag gehaald, beetje impulsaankoop maar geen spijt van ;) Zat eerst op prepaid en 't kon qua kosten eigenlijk wel uit...Heb 1-jarig abo 32,50 en 't toestel GRATIS gekregen...doen ze leuk die verkopers, ik wilde er eerst nog ff over nadenken, zegt 'ie vervolgens dat als ik het nú doe dat ik het toestel gratis krijg. Nou vooruit dan maar he ;)

Heb geloof ik 2x een vastloper gehad, beide keren tijdens een bestand verzenden via bluetooth en dat de telefoon op de standbye-klok sprong...Die maar ff uitgezet en totnogtoe geen problemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Anoniem: 102135 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:29:
[...]

In Venlo, de verkoper vroeg aan mij hoe oud ik was en waar ik op school zat. ik zei dus: 17 jaar, bla bla bla, op de middelbare school.
De verkoper zei toen tegen mij dat ik dan studentenkorting kreeg.
Ik zei toen dat ik dacht dat alleen mensen die een hbo of wo opleiding doen studentenkorting kregen en daar antwoorde hij op dat dat niet zo was en dat ik dit ook kreeg.
Ik hoefde alleen ff m'n schoolpasje te laten zien en het was gefixt.

Ja die gasten van de Orange shop ken ik. Zijn wel relaxt. Volgens mij heb je wel geluk gehad want volgens mij krijg je die korting alleen als je OV hebt of een studentenkaart van vervolg onderwijs. Dat je hem voor 19,95 kreeg is ook door die studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Zo....heb em ook sinds een paar daagjes.

Erg mooi toestelletje, erg tevreden mee.

Enige wat ik behoorlijk irritant vind is dat je bij het instellen van een taak of agenda-herinnering/afspraak geen custom beltone kan instellen. Dwz, IK heb t niet gevonden.

Je zit dus vast aan een of andere standaard BLIEP BlEP herrie, waar je je rot voor schaamt als anderen het horen - ook nog eens 2x zo hard als je standaard beltones.

Het andere grote minpunt voor mij is ook weer iets met geluid - je kan bij het maken van fotos je focus-beep niet uitzetten, noch het "sluiter" geluidje als je daadwerkelijk de foto maakt. Erg hard wederom, en erg irritant.

Verders is ie perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 144924 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:35:
mpegable werkt erg goed vet scherpe filmpjes, alleen als ik volledig scherm doe is het wat minder ik converteer ze naar mpeg 4 en dan op 176 x 144, als ik ze naar 178 x 220 overzet heb ik alleen geluid en geen beeld, weet iemand hoe je hem wel goed kunt omzetten naar 178x220?? weet misschien ook iemand of je er meer kaders op kunt zetten????
Welke settings gebruik jij?

Ben namelijk zwaar verbaasd over de kwaliteit van het beeld als je pvauthor gebruikt.
Je kan dan weliswaar maar tot 96kbps audio encoden, maar het bestand is daardoor ook nog een stuk kleiner.

Met mpegable krijg ik NIET dezelfde beeldkwaliteit als met pvauthor, dan moet ik de video bitrate
richting de 300 schoppen, met als resultaat schokkende beelden :(

Als iemand nou wel erg strakke beelden weet te produceren met mpegable EN dan
ook nog met 128kbps audio, mag hij dat gerust met deze medetweakert delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:05:
@ASC, thx for the link dude, net gebeld (centale helpdesk gebeld en die hebben gemailed naar het filliaal van mijn keuze, 30 minuten later werd ik netjes teruggebeld door het filliaal.)
Telefoon ligt apart voor me. Jippie :P
Dat is nette service van BC! Het is dat ik een verlening wilde (nummerbehoud), maar anders had ik ook die actie gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Bluetooth staat hier niet aan, toch al 2 vastlopers gehad. Uiteraard alleen in screensaver mode, wat wel vreemd is.

Voor de mensen die hun batterijklepje araf willen halen
Het kan vrij simpel. gewoon hard in de zijkant knijpen als op de foto, en dan met je (andere) duim het klepje naar achter schuiven. Hopelijk helpt het bij jullie ook :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fleurbaaij.demon.nl/klepje-openen.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Elect op 26-05-2005 19:06 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Anoniem: 145309 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:15:

Kan ik zeker de firmware update gewoon downloade en installe via mn usb kabeltje als hij uitkomt of heb ik dan een speciaal flash firmware station nodig ?

Voor de rest even een bedankje aan greetoz en asc voor het maken (of vanplan zijn) van dat siteje met alle bugsfixs en games enz.
Firmware kun je gewoon via de bijgeleverde USB kabel doen..

en thanks for the thanks, site komt eraan, ook samen met InsjaHH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Ja dat van counterstrike snap ik, maar wat bedoelt hij dan met remote desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143494

Als je de batterij oplaad, komt er dan te staan "batterij is vol" ofsoiets,,, of zie je het gewoon aan het symbooltje van de batterij wanneer deze helemaal vol is..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Voor de mensen die interesse hadden in deze aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chc1234/TE_2S_20050525_1_165_1_image.jpg

Heb jammergenoeg nog een T-mobile abo lopen t/m augustus :'( :'( :'(

[ Voor 7% gewijzigd door ck2000nl op 26-05-2005 19:40 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:21:
Check. Ik kon direct een nieuwe meekrijgen als 't lang zou duren, maar 3 seconden aanmelden was niet lang genoeg :) Heb nog gevraagd of hij dat meost aanvragen, maar hij kon dat on the fly fixen, zei 'ie.

Prima, daar houd ik je aan :)
Zo, vandaag meteen maar bij de Belcompany langsgeweest en inderdaad, ik kreeg hem gratis en voor niets mee. Maar heel verhaal eromheen.

Om het kort te houden, wat een puik service bij hun (Lange Poten) en nog aardige mensen ook. Meestal zou een SIM wisseling je geld kosten, maar na wat telefoontjes en uitleg dat meneer zijn abonnement net heeft verlengd, kreeg ik 'm gratis mee. Nog niet eens 15 minuten later en ik kreeg in beeld: SIM inactive, wat dus betekende dat hij al was doorgevoerd in het systeem van KPN.

En nu, net 10 minuten getest: *binnen* 5 seconden gewoon netwerk gevonden en aangemeld!! w0000t :*). Dit zou dus toch moeten betekenen dat er daadwerkelijk invloed is op leeftijd van SIM en aanmeldtijd voor het netwerk.

(PS: vorige 2+ jaar oude SIM was nog met het KPN Mobile netwerk logootje (groen), de nieuwe is met het Hi logootje (paars)). Maar zoals iedereen weet, KPN Mobile = Hi dus tjah :).

Dus we Asc, we gaan morgen eens mooi die pagina netjes fixen met alle weetjes, tipjes en bugjes die we tot nu toe hebben ontdekt. Wel zo mooi :). En als we zin hebben met de lijst naar zo'n SE servicepoint gaan (bijv. Phoneshop in Den Haag), zodat zij er ook ervan weten en het gefixed zou kunnen worden :9.

Oh ja, edit:
Ik heb vandaag zojuist mijn Sony Memorystick Pro Duo van 1 GB (High Speed) in ontvangst mogen nemen en alles werkt perfect en geen problemen, ondanks de pessimisme van de verkoper die maar bleef beweren dat de telefoon het niet zou accepteren :9. Nadat ik 'm meteen erin heb gestopt in de winkel en ik kreeg als status 1 GB stond hij wel te kijken ;).

[ Voor 12% gewijzigd door InsjaHH op 26-05-2005 19:54 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Voor mensen die van het operator-logo af willen.. ik heb het gevonden jaja..

Kost wel geld:

'Sms WIS2 on naar 4636'

www.jamba.nl

ik ben ook nieuwgierig naar een memorystick, 512 mb of 1 gb.. welke is tot nu toe het goedkoopst?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

vanpeltje schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:58:
Voor mensen die van het operator-logo af willen.. ik heb het gevonden jaja..

Kost wel geld:

'Sms WIS2 on naar 4636'

www.jamba.nl

ik ben ook nieuwgierig naar een memorystick, 512 mb of 1 gb.. welke is tot nu toe het goedkoopst?
Dan zit je lekker aan een jamba abo vast van 3 euri per week als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
neej, als goed leest kan je makkelijk afmelden heb ik ook gehad.

vanpeltje

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.