PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Nickname: ThijzB
Netwerk: KPN (Hi) - 5 sec
Omgeving: Nijmegen
Sim: Nieuw
Vastlopers: geen
Verwijderd
Lieve jongenVIC_TOR schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:20:
Mijn Bt staat al dagen aan, dag en nacht. Overdag ben ik soms verbonden met headset of pc. Geen vastlopers.
Ik snap echter niet waarom niemand iets over de bluetooth zegt. Dit is een van de eerste mobiele telefoons die meerdere BT-verbindinge aankan en ik vind het wel raar dat niemand het test.
Over de accu ben ik zeer te spreken tot nu toe, heb nog steeds niet hoeven opladen ondanks toch heftig BT verkeer, foto's hier en daar, video's en exploring le machine bien sure.... maar hij wil niet leeg

Good job Sony Ericsson
pepernooot
Nickname: Brammel
Netwerk: Telfort - 20 sec (vanaf vrijdag vodafone)
Omgeving: Weert
Sim: ouder dan 3 jaar
Vastlopers: geen (heb hem nu bijna 24 uur)
Jup, ik heb het hele weekend met die Butterfly lopen spelen. Daarnaast allerlei bestanden overgegooid en in de trein geinternet met me PDA (via bluetooth).
- B.L.A.A.T. -
Toch rijmt dat niet met elkaar..dinkelover schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:34:
[...]
Lieve jongen, ik zou het werkelijk ieder moment van de dag willen testen, ware het niet dat ik constant vastlopers krijg bij gebruik van bluetooth. Nu 6 keer in 6 uur gebruik (heb hem sinds gister).
<knip>
Good job Sony Ericsson
ik heb de K 750i nu 2 dagen en nog geen vastlopers gehad gelukkig. Bluetooth heb ik ook getest maar aangezien er meteen een USB kabel bijzit gebruik ik toch de USB om bestanden over te zetten. Alleen met FMA wil het bij mij nog niet echt werken, das wel jammer. Het ziet er wel prachtig uit, bijna Oxygen maar misschien dat er binnenkort een update komt en ook de 750 ondersteund wordt. Ooh ja ik heb trouwens KPN en mijn kaartje is al dik 2 jaar oud, het duurt zon 20 seconden om verbinding te krijgen, dat is best wel lang vind ik.
Verwijderd
aanmelden <5 sec, groningen, t-mobile, 1 vastloper (kon gewoon met aan/uit knop overnieuw)
Hij heeft wel een lelijk standaard thema. ThemaŽs kan je alleen aanpassen via GPRs of internet. Goed bedacht, nu zit je geheugen niet vol met die rommel. ik heb nog geen vastloper gehad
De FotoŽs zijn echt perfect. Alleen wat vaak een flitser genoemd wordt is gewoon een wat veller brandend lampje. Wel handig als schijnwerper.
Wat wel er

Tip. telefoonboek overzetten via BT of infrarood. (met een oud SE toestel) Duurt een paar minuten maar dan krijg je ook alles gecopieerd. Ga naar telefoonboek, geavanceerd en verstuur via IR of BT.
Is een toppertje
[ Voor 4% gewijzigd door bullish op 25-05-2005 15:17 ]
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96
Ja en dat kan je instellen. Net zoals bij de T610. Je hoeft het dus niet te hebbenVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:33:
loopt de beltoon ook op met zo`n tring geluid ervoor??? net zoals bij de t610 want dat is namelijk zwaar irri
Thema's kan je juist zelf uploaden via je pc! Daarom is er een apart K750i theme topic geopendbullish schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:16:
...ThemaŽs kan je alleen aanpassen via GPRs of internet. Goed bedacht, nu zit je geheugen niet vol met die rommel...
Tja en waar staat dat topic.........op internet.Skillz schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:21:
[...]
Thema's kan je juist zelf uploaden via je pc! Daarom is er een apart K750i theme topic geopend
Maar je hebt gelijk, je kunt ze ook zelf maken en via USB of een van de twee andere mogelijkheden downloaden.
Filmpjes doen het trouwens ook perfect. Jammer alleen dat de memstick Pro er niet in past. Alleen de Duo. Had nog wat van die stickjes liggen!
Poe, wat een verschil, bij 27,50/1jaar is 'ie namelijk nog 150E!bullish schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:16:
Ok, sinds maandag in bezit, voor � 50 bij the phonehouse met 1 jarig vodafone 35 (met inleveren van een hele oude siemens).
Zie ook http://ascent.student.utwente.nl/~ascent/telefoon.xls
[ Voor 12% gewijzigd door ascent op 25-05-2005 15:32 ]
dat _IS_ the phonehouse (Enschede). Ik krijg voor m'n oude mobiel 25E terug. Wat kreeg jij voor je oude mobiel ? Meer dan 25E als ik dat zo lees ?bullish schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:34:
Bij welke zaak is dat? IBij The Phonehouse is hij eigelijk �125 maar als je daar verteld dat hij bij the belcompagny �80 is dan krijg je nog eens 10% van het verschil retour. trek daar nog eens je oude mobiel vanaf en je betaald � 50. Bij een vodafone 1 jaar 35.
Bij een vodafone 35 1 jaar krijg je de K750 voor € 124,99, bij The phonehouse. Echter, zij hebben prijsgarantie dus je verteld dat dat toestel bij The belcompagny € 80 kost. Verschil van €45. TP geeft hem ook voor die prijs +10% extra korting over het verschil = € 4.50. Dan lever je nog je oude mobiel in = 80-4.50.25 € 50! Je kunt dit nog binnen drie dagen claimen bij TP Dus renne
En nu graag weer leuke zaken zoals het verhogen van het volume van de luidspreker
Persoonlijk vind ik de Blasted Silver versie mooier dan de Oxidized Black versie..
Is het al bekend wanneer de Silver versie gaat verschijnen?
Heeft iemand al goede foto's gevonden hiervan?
[ Voor 10% gewijzigd door S4nder op 25-05-2005 15:54 ]
Verwijderd
Mag je mij vertellen hoe ik dat "tring tring" bij mijn T610 weg krijgbullish schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:20:
[...]
Ja en dat kan je instellen. Net zoals bij de T610. Je hoeft het dus niet te hebben
(weet ik ook meteen hoe ik het weg krijg als ik de k750i heb)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 16:01 ]
Netwerk: Telfort, na pincode komt bewegend logo en daarna 1 seconde netwerk zoeken
Omgeving: Tilburg
Sim: bijna 1 jaar
Vastlopers: nog 0, heb hem pas 25 uur, 32 minuten en 7 seconden
Software stuff:
R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
R1A044
Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0
Softwareversies voor camera
Camera
Huidig: 3.8
Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1B
Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R 1A044
EUROPE_3
Versie van inhoud
PA16
Verwijderd
Hij staat gepland voor Augustus 2005 bij GSMHuis.nl.S4nder schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:53:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en het lijkt me echt een super telefoon![]()
Persoonlijk vind ik de Blasted Silver versie mooier dan de Oxidized Black versie..
Is het al bekend wanneer de Silver versie gaat verschijnen?
Heeft iemand al goede foto's gevonden hiervan?
Wel raar dat een andere kleur zolang op zich laat wachten

Verwijderd
Keep in touch!
Bij wie loopt ie nog meer vaak vast??????????
owja batterijklepje bij mij geen enkel probleem. Ging er meteen redelijk makkelijk af.
[ Voor 9% gewijzigd door reizende o Roel op 25-05-2005 16:17 ]
Verwijderd
stond er vanmorgen niet in de krant dat de BC hem gratis geeft bij een vodafone 1jarig 27,50 abo?ascent schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:30:
[...]
Poe, wat een verschil, bij 27,50/1jaar is 'ie namelijk nog 150E!
Zie ook http://ascent.student.utwente.nl/~ascent/telefoon.xls
Heb em voor 0 euro bij orange 32.50 abbo met studenten korting (was eigelijk €19, ma met een beetje handelen en een goedwillende verkoper kom je der wel). Word dus ongeveer €26 per maand. Krijg je ook nog 50 euro extra btg, 50mms jes en 50 smsjes gratis der bij.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:15:
[...]
stond er vanmorgen niet in de krant dat de BC hem gratis geeft bij een vodafone 1jarig 27,50 abo?
Verwijderd
Het werkt perfect met de software van Bluesoleil, echter bijna alle bluetooth sticks zijn gebaseerd op een chipset van CSR. Dit heeft als gevolg dat je de software alleen kan gebruiken in evaluatie-mode (5MB datalimiet en dan stopt de evaluatieperiode).reizende o Roel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:15:
...Alleen dat bluetooth remote control wil nog niet echt werken. Zijn er mensen die dit al geprobeerd hebben en waar het ook al werkt?...
Het probleem zit hem dus in de samenwerking SonyEricsson <-> Widcomm-software, en aangezien Widcomm overgenomen is door Broadcom, en deze vervolgens uitermate laks is met driver-releases

Verwijderd
Jazeker.. voorpagina TelegraafVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:15:
[...]
stond er vanmorgen niet in de krant dat de BC hem gratis geeft bij een vodafone 1jarig 27,50 abo?
Hetgeen waar ik eigenlijk ff t dorp voor in ging vanuit school (Zwolle) was een geheugendingetje van een GB.. Rampzalig..

Uiteindelijk zijn we nog ff bij de lokale Mycom naar binnen gewipt, alwaar ze ze dus wél verkochten.. Bovendien was er zowaar één exemplaar aanwezig. Het betrof hier wel de HighSpeed variant (10MB/s); wat tevens een HighPrice inhield.. €179,-. Omdat ik niet zeker wist of de HS variant zou werken, was het Mycom mannetje zo vriendelijk mij dit even uit te laten proberen.. En zowaar; 't werkt.. Nu is 10MB/s natuurlijk overkill voor in de phone zelf; maar als ik er grote files op ga zetten via mn memoryreader is 10MB/s toch wel lekker... Maar ook voor toekomstig gebruik vind ik de 10MB/s wel lekker...
Verder heb ik 'm nu enkele dagen en nog geen vastlopers of andere problemen gehad. Nouja, 1x bij het spelen van een Java spelletje.. Maar daarbij verdenk ik eerder het spelletje zelf.. Leipe zooi

Kheb namelijk gehoord dat er bij Belcompany een actie is(omdat ze 10 jaar bestaan).
de k750i gratis met een 1 jarige vodafone 200 abbo (27,50)
Als dat zo is. Ga ik morgen racen naar belcompany
nu kom ik op 330 euro, en dan komt er denk ik nog aansluitkosten van 26,50 op dus 356.50 euro ofzo!?!
DAT IS GOEDKOOP!!!
dunno of er een addertje onder het gras is
Edit:
(fack te laat
[ Voor 4% gewijzigd door dragonzzzz op 25-05-2005 17:04 ]
want das enige waar over gepraat wordt we weten nu wel dat sommige geen problemen hebben andere wel ik denk dat we ons er maar ff bij neer moeten leggen totdat de firmware update eris er kan opt moment toch nix aan gedaan worden!
btw tip: hou deze site in degate http://greetoz.nl/upload
[ Voor 8% gewijzigd door Greetoz op 25-05-2005 17:20 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Mwoa, in de post staat ook dat ik niet weer waaraan het ligt. Ik vermoed namelijk gewoon de BT drivers in Windows, maybe door SP2. Er zijn ook mensen die geen problemen ondervinden heh. Rest van foontje is top en grote kans dat BT na FW-upgrade ook prima werkt... dus vandaar Good Job
[ Voor 15% gewijzigd door dinkelover op 25-05-2005 17:22 ]
pepernooot
Verwijderd
Ja, daarvoor moet je een speciale code intikken. Code is wel geheim, dus niet doorvertellen ajb.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:23:
Weet iemand of je het geluid uitschakelen wanneer je een foto of video wilt gaan opnemen met de camera? Indien ja, bij welke optie en als het niet mogelijk is kun je het dan d.m.v een firmware update doen?
Komtie:
!rood_snee_cipot_teh_seel
Je moet hem in omgekeerde volgorde als een SMS sturen naar nummer: 813. Succes ermee! En laat even weten wat je bevindingen zijn voor de andere mensen die in hetzelfde schuitje als jij zitten
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 25-05-2005 17:27 ]
je vergeet nog dat je daarna een code moet doen met de stick <><><><><<<<>>><<<<>><><><>< die dus, dan werkt het perfect, anders alleen voor 1 keerSport_Life schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:26:
[...]
Ja, daarvoor moet je een speciale code intikken. Code is wel geheim, dus niet doorvertellen ajb.
Komtie:
Je moet hem in omgekeerde volgorde als een SMS sturen naar nummer: 813. Succes ermee! En laat even weten wat je bevindingen zijn voor de andere mensen die in hetzelfde schuitje als jij zitten.
Verwijderd
Echter vind ik de bijgeleverde headset niet zo fijn zitten, en de kwaliteit is ook niet top (wel bovengemiddeld overigens
Zoals je ziet kon ik de draden binnenin het microfoonkastje bevestigen zonder het geheel af te breken. Dit kastje werkt met een kliksysteem, je nagel tussen de rand en hij floept zo open.
De foto's zijn by the way direct een macro-functie-testje, gemaakt door de telefoon zelf natuurlijk
Haha zoiets heb ik ook weleens op het internet gezet. Het ging toen over de Samsung A300Sport_Life schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:26:
[...]
Ja, daarvoor moet je een speciale code intikken. Code is wel geheim, dus niet doorvertellen ajb.
Komtie:
Je moet hem in omgekeerde volgorde als een SMS sturen naar nummer: 813. Succes ermee! En laat even weten wat je bevindingen zijn voor de andere mensen die in hetzelfde schuitje als jij zitten.
(nog steeds een suuuuuuupermooi telefoontje qua design maar dat terzijde) Ik had daar een code neergezet waarmee je je buitenste scherm zou kunnen veranderen van kleur (hij is blauw)
Helaas stond daar m'n telefoonnummer bij, dus ik ben tig keer opgebeld Mja lol dus
ps. heb m'n k750i weggedaan, ga voor de SPV M500 van Orange
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 25-05-2005 17:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Damn ej, ik maar wachten en wachten en hier beginnen ze alweer met 't verkopen van 't dingCLB schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:55:
[...]
ps. heb m'n k750i weggedaan, ga voor de SPV M500 van Orange
goede foto's!Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:49:
Hier ook een gelukkige eigenaar van dit fantastische toestel![]()
Echter vind ik de bijgeleverde headset niet zo fijn zitten, en de kwaliteit is ook niet top (wel bovengemiddeld overigens). Om deze redenen ben ik vandaag gaan knutselen, en heb ik m'n eigen sony dopjes aan de SonyEricsson-headset gemonteerd. Voor de liefhebber enkele foto's (klik voor grotere weergave):
Zoals je ziet kon ik de draden binnenin het microfoonkastje bevestigen zonder het geheel af te breken. Dit kastje werkt met een kliksysteem, je nagel tussen de rand en hij floept zo open.
De foto's zijn by the way direct een macro-functie-testje, gemaakt door de telefoon zelf natuurlijk
trouwens wel grappig dat je bij de 2e in de reflectie de k750 ziet, dus je hoefde het eigelijk niet te zeggen!
Verwijderd
want das enige waar over gepraat wordt we weten nu wel dat sommige geen problemen hebben andere wel ik denk dat we ons er maar ff bij neer moeten leggen totdat de firmware update eris er kan opt moment toch nix aan gedaan worden! )
Dat is toch de bedoeling van een fora, waar zou iemand anders z'n vragen moeten stellen. Beetje hypocriet dit. Ik probeer in ieder geval nog tot een oplossing te komen voor de mensen met vastlopers. Dit voor het verzachten van de pijn totdat de nieuwe firmware komt. Deze info. waar ik tenslotte al de gehele dag zo'n beetje mee bezig is wil ik met jullie delen.
Hoop na wat geklooi een redelijk gangbare oplossing voor diegene (waaronder ik) te hebben gevonden. Bij mij loopt ie niet zozeer vast op het bluetooth verhaal, dit zal idd. niet 100% waterdicht zijn, maar is te overleven. Waar ie wel het probleem geeft is de automatische toetsenblokkering, hij is ondertussen al zo'n gokje anderhalf uur niet meer vastgelopen, ik kan je vertellen das een hele lange tijd voor m'n telefoon. Kan je nagaan wat een geklooi ik er mee heb.
Ps. heb net SE gebeld, het eerste dat die kerel vroeg nadat ie zichzelf had voorgesteld --> gaat het over de K750i? nou dat zegt dan toch genoeg. Maar goed wat betreft de firmware, ze hopen eind volgende week een nieuwe versie te lanceren. Dus wederom bevestigd.
Verwijderd
want das enige waar over gepraat wordt we weten nu wel dat sommige geen problemen hebben andere wel ik denk dat we ons er maar ff bij neer moeten leggen totdat de firmware update eris er kan opt moment toch nix aan gedaan worden!] )
Dat is toch de bedoeling van een fora, waar zou iemand anders z'n vragen moeten stellen. Beetje hypocriet dit. Ik probeer in ieder geval nog tot een oplossing te komen voor de mensen met vastlopers. Dit voor het verzachten van de pijn totdat de nieuwe firmware komt. Deze info. waar ik tenslotte al de gehele dag zo'n beetje mee bezig is wil ik met jullie delen.
Hoop na wat geklooi een redelijk gangbare oplossing voor diegene (waaronder ik) te hebben gevonden. Bij mij loopt ie niet zozeer vast op het bluetooth verhaal, dit zal idd. niet 100% waterdicht zijn, maar is te overleven. Waar ie wel het probleem geeft is de automatische toetsenblokkering, hij is ondertussen al zo'n gokje anderhalf uur niet meer vastgelopen, ik kan je vertellen das een hele lange tijd voor m'n telefoon. Kan je nagaan wat een geklooi ik er mee heb.
Ps. heb net SE gebeld, het eerste dat die kerel vroeg nadat ie zichzelf had voorgesteld --> gaat het over de K750i? nou dat zegt dan toch genoeg. Maar goed wat betreft de firmware, ze hopen eind volgende week een nieuwe versie te lanceren. Dus wederom bevestigd.
Verwijderd
Heb je gewoon de automatische blokkering uitgeschakeld wat het vastlopen doet voorkomen?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:07:
<knip>
<knip>
Verwijderd
Nogmaals bij mij werkt het nu uitstekend, denk zonder te liegen dat hij nu zo´n 140 x is vastgelopen. Dit in 4 dagen tijd. Af en toe zette ik em aan, toets de code in, liet hem vervolgens automatisch blokkeren en zat meteen vast. Erg leuk

Verwijderd
(
Dat snap ik allemaal wel,maar feit blijft: het is gewoon irritant om al die opsommingen, 2 pagina's lang, te lezen als je thuis komt van je werk.Hmm ligt het aan mij of is dit topic nix waard kunnen jullie geen nieuw topic maken? "Het knip,verhaal.
Het voegt gewoon niets toe...
Dat automatische toetsenblokkeringsverhaal van je kan ik ook weer lek prikken, hier maakt het niets uit namelijk
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:09:
Dolle, hoe flans ik er zo'n quote tussen?

1. Via bluetooth headset voicedailen levert een reboot op.
2. Gesprek is niet vanaf headset terug te sturen naar de telefoon, je moet de telefoon pakken.
3. Telefoon lijkt @ random te beslissen of de SE tune, of de ingestelde beltoon afgespeeld moet worden.
4. Achtergrond moet vaak opgebouwd worden bij verschillende thema's, en dit is erg goed te zien.
5. Bestanden via bluetooth versturen, en mappen bezichtigen werkt niet met de SE software geinstalleerd. Zonder werkt de USB kabel weer niet.
SE mag wel opschieten met de nieuwe firmware, voicedailing mis is toch wel.
Verwijderd
Ja, dat zal allemaal wel zijn bij jou. Helaas is dat bij mij en meerderen dus niet zo! De rest zie vorig topic!Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:07:
(
[...]
Dat snap ik allemaal wel,maar feit blijft: het is gewoon irritant om al die opsommingen, 2 pagina's lang, te lezen als je thuis komt van je werk.
Dat automatische toetsenblokkeringsverhaal van je kan ik ook weer lek prikken, hier maakt het niets uit namelijkHeb die blokkering aanstaan, bluetooth, wekker en heb em nu sinds vorige week donderdag... tot nu toe geen 1x vast gelopen
En als je dan zo graag over een ander onderwerp wilt praten, introduceer er dan 1 !
Verwijderd
Je gaat niet op mn antwoord in, het blijft gewoon irritant op complete opsommingen te lezen.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:18:
[...]
Ja, dat zal allemaal wel zijn bij jou. Helaas is dat bij mij en meerderen dus niet zo! De rest zie vorig topic!
En als je dan zo graag over een ander onderwerp wilt praten, introduceer er dan 1 !
Oh mijn god, dit zou *de* oplossing zijn voor het "veel-te-grote-dopjes" probleem. Is het lastig om het zelf uit te voeren, je hebt zeker weer soldeer ervaringen nodigVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:49:
Echter vind ik de bijgeleverde headset niet zo fijn zitten, en de kwaliteit is ook niet top (wel bovengemiddeld overigens). Om deze redenen ben ik vandaag gaan knutselen, en heb ik m'n eigen sony dopjes aan de SonyEricsson-headset gemonteerd. Voor de liefhebber enkele foto's (klik voor grotere weergave):
Als je ons wellicht zou kunnen helpen met een stappenplan, wat er nodig is, wat er gedaan moet worden, zou dat erg mooi zijn
Verwijderd
Ik hoopte daarnet een antwoord te hebben gegeven op de vraagtekens waar toch de nodige mensen mee kampen. Waarschijnlijk zal hier vast nog wel een reply op komen, maar goed dat moet je dan maar even op de koop toenemen. Wat mij betreft ben ik er nu een heel eind uitgekomen, deze ervaring heb ik dus met jullie willen delen.
Maar goed, helaas tot dusver niets dan " tis zo irritant van die lange opsommingen". Misschien een nieuw forum opzoeken waaraan je minder ergert.
Wat mij betreft is het zo opgelost, irriteren doe je je maar ergens anders.
Nu weer on-topic.
Zal ik dan maar eens een nieuw onderwerp introduceren?
Gaat bij jullie ook het toestel uit-aan-uit-aan en dan netwerk zoeken wanneer deze even zonder bereik zat?
Dat kan ik ontkennen. Zoals ik eerder heb geschreven met de tests in de tramtunnel, blijft de telefoon gewoon aan en geeft hij dan " Emergencies only " in het scherm.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:43:
Nu weer on-topic.
Gaat bij jullie ook het toestel uit-aan-uit-aan en dan netwerk zoeken wanneer deze even zonder bereik zat?
Ik had vandaag vanaf de Grote Markt 1 streepje bereik met de K750i. Maar goed, zoals gezegd kan de refresh rate waarmee de SE update voor het bereikbalkje sneller zijn dan bij Nokia telefoons, wat dus de reden kan zijn dat ik vroeger dacht dat ik bereik had
Verwijderd
/me immiteert zich ook mateloosDat snap ik allemaal wel,maar feit blijft: het is gewoon irritant om al die opsommingen, 2 pagina's lang, te lezen als je thuis komt van je werk.

Mocht je in de buurt van Den Haag wonen (of je komt er langs), kan je altijd even in de tramtunnel gaan zitten en uittesten / kijkenVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:49:
Oke, emergency calls heb ik nog niet meegemaakt.
Wellicht de eerste beste ondergrondse metro pakken, dat werkt ook wel.
hier ben ik het mee eens ik heb me memstick geformateerd en ding werkt als een trein, een vriend van mij heeft hem ook ook daar werkt hj goed nu zelfs met een 1 gig sony hispeed card erin. iedereen heeft weer andere problemen zo te zien ik heb bluetooth aan gehad geen problemen ik denk misschien komt er hier eens iemand met wat leuke resource sites of tweaks voor het ding maar niet telkens een eeuwige opsomming met dingen die vastlopers veroorzaken. en zeker dat tabelletje van hoe lang duurt het totdat je netwerk krijgtVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:07:
(
[...]
Dat snap ik allemaal wel,maar feit blijft: het is gewoon irritant om al die opsommingen, 2 pagina's lang, te lezen als je thuis komt van je werk.
Dat automatische toetsenblokkeringsverhaal van je kan ik ook weer lek prikken, hier maakt het niets uit namelijkHeb die blokkering aanstaan, bluetooth, wekker en heb em nu sinds vorige week donderdag... tot nu toe geen 1x vast gelopen
ik bedoel ik snap dat als je problemen hebt het wil posten maar lees dan eerst ff topic door want meeste dingen zijn al aan de oorde gekomen ik zie zoveel dubbelposts hier... niet normaal.
ben het er idd mee eens dat mensen niet ''bedankt'' oid replien als ze iets aan je tips hebben dat vind ik ook erg jammer maarja ik zie het nog wel ff aanVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:43:
Als je d'r elke x op in gaat, blijven we met deze opsommingen bezig, hierdoor zal het leesvoer van anderen weer ontzettend gaan toenemen.
Ik hoopte daarnet een antwoord te hebben gegeven op de vraagtekens waar toch de nodige mensen mee kampen. Waarschijnlijk zal hier vast nog wel een reply op komen, maar goed dat moet je dan maar even op de koop toenemen. Wat mij betreft ben ik er nu een heel eind uitgekomen, deze ervaring heb ik dus met jullie willen delen.
Maar goed, helaas tot dusver niets dan " tis zo irritant van die lange opsommingen". Misschien een nieuw forum opzoeken waaraan je minder ergert.
Wat mij betreft is het zo opgelost, irriteren doe je je maar ergens anders.
Nu weer on-topic.
[ Voor 29% gewijzigd door Greetoz op 25-05-2005 19:01 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Verwijderd
Ook is er een map VideoDJ en nog een aantal bestanden die zijn beveiligt en die ik echt niet gebruik. Is er een manier om die toch te verwijderen??
Ben benieuwd
Heb emailen nog niet geprobeerd ma heb wel problemen met oragne world. Als ik via Internetservices-->meer-->Orange World kies, krijg ik de volgende melding: het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door orange world. je kunt wel gebruik maken van orange wap. Heeft iemand dit ook of een oplossing??PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:10:
Naderhand heb ik toch wat problemen met e-mail. Ontvangen gaat zonder problemen, maar het verzenden wil maar niet lukken. Uitgaand adres en poort moet kloppen aangezien ik die in outlook express ook gewoon gebruik (smtp.concepts.nl, poort 25). Maak dus gebruik van orange world. Ligt het dan toch aan andere instellingen misschien? Zijn er nog andere mensen die gebruik maken van e-mail icm met orange en deze telefoon?
Zit de kabel in de grijze kabeldoorvoertjes vast gelijmd of zit deze er gewoon een beetje in geklemd?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:49:
Als je jezelf immiteert, lijkt het dan ook een beetje?

Ontopic: Ik kan me trouwens voorstellen dat mensen die veel vastlopers hebben graag willen weten wat er aan de hand is en hier zo snel mogelijk een oplossing voor willen zien te vinden. Hier is een forum toch ook voor bedoeld. Ik heb nu al anderhalve dag geen vastloper meer gehad. Ik heb mijn mem.card geformatteerd dus wellicht dat het bij heeft geholpen (hier op het forum gelezen).
Wel zou ik graag zien dat mensen niet telkens hetzelfde vragen en even moeteb wachten met het "kicken" van een post. We zijn inmiddels gewend dat het meer een chatroom is dan een forum maar toch graag wat meer geduld. Ook over het posten van vragen die al tig keer zijn gesteld en waarvan het antwoord gewoon in de handleiding staan of die al in het forum zijn beantwoord wil ik even zeggen: RTFM en RTFF (ik weet niet of die 2e ook bestaat maar jullie begrijpen me wel).
Voor de rest wil ik idd wel weer eens wat nieuws lezen (heb zelf ook geen onderwerp helaas) en dat Ginz maar direct met deel 3 gaat beginnen als ie terugkomt van vakantie.

Ik heb in de map afbeeldingen alles verwijderd met de telefoon zelf behalve die drie links en dat sony ericsson plaatje (gifje?). Nu ik het zo bekijk heb ik zo'n beetje alles wat mogelijk is (ook VideoDJ) met de telefoon zelf verwijderd. Niet via de computer want dan pakte ie niet alles.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:25:
ok om ook ff mijn deelname te betuigen aan al die opsommingen (heb het al drie keer eerder gepost). Is het mogelijk om die links die in de mappen staan weg te halen? Ik gebruik het internet niet, en bijvoorbeld in de map afbeeldingen neemt het alleen maar ruimte in beslag.
Ook is er een map VideoDJ en nog een aantal bestanden die zijn beveiligt en die ik echt niet gebruik. Is er een manier om die toch te verwijderen??
Ben benieuwd
Wat ik niet kon verwijderen waren de geluiden van VideoDj en de geluiden "greeting" en "sony ericsson".
[ Voor 7% gewijzigd door spef op 25-05-2005 19:52 ]
Ik zit te twijfelen tussen de Belcompany aanbieding (gratis bij 1-jarig Vodafone 27,50) en Orange (50 euro bij 1-jarig Orange Free 32,50 met 50 euro extra beltegoed, 50 smsjes, 50 mms). Ik las dat iemand bij het afsluiten van z'n Orange abbo ook nog een bluetooth headset erbij kreeg? Een groot voordeel van Orange vind ik wel dat je je overgehouden beltegoed onbeperkt kan houden, hoe zit dat bij Vodafone (kan het niet eens vinden op hun site)?
Verwijderd
Hoe en waar krijg je studentenkorting?reizende o Roel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:19:
[...]
Heb em voor 0 euro bij orange 32.50 abbo met studenten korting (was eigelijk €19, ma met een beetje handelen en een goedwillende verkoper kom je der wel). Word dus ongeveer €26 per maand. Krijg je ook nog 50 euro extra btg, 50mms jes en 50 smsjes gratis der bij.
Alvast bedankt
Hij maakt prima connectie met m'n Parrot CK3100 Bluetooth Carkit. Maar na 1 gesprek met de carkit te hebben gevoerd valt de bluetooth verbinding weg. Bluetooth logo staat nogwel bovenin scherm maar verbinden ho maar. Moet eerst de telefoon helemaal uit zetten en weer aan (bluetooth alleen uit en aanzetten is niet voldoende helaas) en dan werkt ie weer gewoon.
Ook synchroniseerd hij niet automatisch met m'n Carkit (telefoonnummers enzo) werkte met de T630 nog perfect (maar daar had ik weer andere kuren bij
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat vraag ik me ook af... moet je je schoolpas oid laten zien of is de bewering dat je een student bent genoeg? En moet je dan een universitaire opleiding volgen of is het MBO voldoende?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:57:
[...]
Hoe en waar krijg je studentenkorting?
Alvast bedankt
Als smtp moet je smtp.orange.nl gebruikenPhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:10:
Naderhand heb ik toch wat problemen met e-mail. Ontvangen gaat zonder problemen, maar het verzenden wil maar niet lukken. Uitgaand adres en poort moet kloppen aangezien ik die in outlook express ook gewoon gebruik (smtp.concepts.nl, poort 25). Maak dus gebruik van orange world. Ligt het dan toch aan andere instellingen misschien? Zijn er nog andere mensen die gebruik maken van e-mail icm met orange en deze telefoon?
Succes!
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ja ik heb ook alles verwijdered op dat gifje en die links na. Dat gifje boeit me niet zo, maar die links wil ik echt wel weg hebben. VideoDJ in de map geluiden is bij mij niet te verwijderen (staat niet eens een niet selecteerbaar verwijderen als ik op meer klik). De geluiden erin zijn ook niet te verwijderen.spef schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:44:
[...]
Ik heb in de map afbeeldingen alles verwijderd met de telefoon zelf behalve die drie links en dat sony ericsson plaatje (gifje?). Nu ik het zo bekijk heb ik zo'n beetje alles wat mogelijk is (ook VideoDJ) met de telefoon zelf verwijderd. Niet via de computer want dan pakte ie niet alles.
Wat ik niet kon verwijderen waren de geluiden van VideoDj en de geluiden "greeting" en "sony ericsson".
Best irritant want ik heb er niks aan, het zit alleen maar in de weg
Verwijderd
Er zitten wat statistici hier... Als die nou ook eens een samenvatting maken van alle genoemde zaken ?
Idee ?
Verwijderd
De kabel zit helaas vastgelijmd. Ik heb na het lossolderen de draad er gewoon uitgetrokken, toen bleef echter de isolatie zitten in de kabeldoorvoer. Hier heb ik een beetje in zitten pulken met een dikke naald.. totdat ik uiteindelijk (met wat moeite) de draad van m'n sony dopjes erdoor kon drukken.. Het is wel te doen iig.reizende o Roel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:36:
[...]
Zit de kabel in de grijze kabeldoorvoertjes vast gelijmd of zit deze er gewoon een beetje in geklemd?
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:57:
[...]
Hoe en waar krijg je studentenkorting?
Alvast bedankt
Precies wat ik bedoel. Lees het forum maar door want het is al tig keer gevraagd en beantwoordsjakietrekhakie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:01:
[...]
Dat vraag ik me ook af... moet je je schoolpas oid laten zien of is de bewering dat je een student bent genoeg? En moet je dan een universitaire opleiding volgen of is het MBO voldoende?
edit: en dat is eigenlijk al erg genoeg voor een vraag die eigenlijk off-topic is
[ Voor 8% gewijzigd door spef op 25-05-2005 20:14 ]
Verwijderd
wat denk jezelf ?spef schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:38:
[...]
Als je jezelf immiteert, lijkt het dan ook een beetje?
ONTOPIC: ben eigenlijk wel benewt naar jullie mooiste foto's tot nu toe eigenlijk
mijne is al eerder gepost: http://gathering.tweakers...message/23434184#23434184
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 20:14 ]
Verwijderd
Krijg het iig niet voor elkaar, heb sowiezo problemen om m'n bluetooth headset 100% te laten
werken, werkt ene keer wel en de andere keer weer niet. Irritant
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 20:18 ]
Ik wil studenkorting bij Orange, wie, wat, waar, hoelaat
Mijn K750i heeft vastlopers en andere onverse dingetjes
Nu weer ontopic
Zit nog in het 'gezin' hoor!Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:58:
[...]
Damn ej, ik maar wachten en wachten en hier beginnen ze alweer met 't verkopen van 't ding
M'n broertje heeft 'm nu, dus die is de pimp van de school (hij is 15 haha)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Haha, heb die foto nu pas goed bekeken; moet je eens kijken hoeveel mensen daar met de mobiel staan te spelen of een foto aan het maken zijn....allemaal van die witte vakjes, met name vooraan 't podiumVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:11:
[...]
wat denk jezelf ?![]()
ONTOPIC: ben eigenlijk wel benewt naar jullie mooiste foto's tot nu toe eigenlijk
mijne is al eerder gepost: http://gathering.tweakers...message/23434184#23434184
Niet mijn mooiste foto's (die zijn privéVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:11:
[...]
wat denk jezelf ?![]()

Hier dacht ik dat ik focuste op de vijver maar de autofocus dacht er anders over. Voortaan niet meer laten focussen maar in één keer doordrukken als er zich elementen voor in het beeld bevinden.

Hier hetzelfde probleem. Er wordt teveel gefocust op de bladeren (met name die op ooghoogte).

Hier een foto van een bruiloft waar ik zaterdagavond was. Dit is een typische nachtfoto die K750i maakt. Je moet er voor zorgen dat er een goede lichtbron in beeld is waardoor er nog een redelijke kwaliteit ontstaat. Hij is nogal korrelig maar als je hem naar 10x15 resized vind ik het nog best te doen.

Hier nog een beter voorbeeld hoe de foto toch nog van goede kwaliteit is in een donkere ruimte. Een goede lichtbron in beeld doet wonderen. Ik heb hem zo geknipt dat het net geen reclame is.
Ik moet wel zeggen dat ik wat aan het experimenteren was en hoop de kwaliteit nog enigszins te verbeteren. Het is vooral voor de fun. Heb ook een Canon Digital Ixus 50 en die kan ik ook overal mee naar toe nemen dus. Het valt me iig niet tegen.
Allemaal mobieltjes met een 0,3 megapixel camera of zoVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:38:
[...]
Haha, heb die foto nu pas goed bekeken; moet je eens kijken hoeveel mensen daar met de mobiel staan te spelen of een foto aan het maken zijn....allemaal van die witte vakjes, met name vooraan 't podium
[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 25-05-2005 20:45 ]
Verwijderd
heb zelf nognie egt geexpirimenteert ermee, hoofdzakelijk int weeknd zoals je ziet
http://img236.echo.cx/my.php?image=dsc000867pm.jpg
http://img236.echo.cx/img236/1821/dsc000533ns.jpg
trouwnes al mensen bezig gweest met .3gp ?
heb inmiddels al aardig wat overgezet ( the ussuall stuff: newe vids. en crash movies ).
egt leuke gadget !
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 21:00 ]
Dan haal ik even mijn foto's uit het vorige deeltje er ook weer bijVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:11:
[...]
wat denk jezelf ?![]()
TheFruitNerd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:
Ik heb vandaag ook even wat foto's gemaakt. Ik ben vergeten het op de fine stand te zetten, maar desondanks vind ik ze van erg goede kwaliteit.
[...]
- B.L.A.A.T. -
3 kwart die daarmee aan het "spelen" is heeft aan de andere kant een bekende aan de lijn die ook mee wilt genieten van het concertVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:38:
[...]
Haha, heb die foto nu pas goed bekeken; moet je eens kijken hoeveel mensen daar met de mobiel staan te spelen of een foto aan het maken zijn....allemaal van die witte vakjes, met name vooraan 't podium
Verwijderd
ja je krijgt er ook een bleutooth headset bij kijk maar es op https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=242 die krijg je er bij,sjakietrekhakie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:56:
Zaterdag ga ik hem waarschijnlijk halen.
Ik zit te twijfelen tussen de Belcompany aanbieding (gratis bij 1-jarig Vodafone 27,50) en Orange (50 euro bij 1-jarig Orange Free 32,50 met 50 euro extra beltegoed, 50 smsjes, 50 mms). Ik las dat iemand bij het afsluiten van z'n Orange abbo ook nog een bluetooth headset erbij kreeg? Een groot voordeel van Orange vind ik wel dat je je overgehouden beltegoed onbeperkt kan houden, hoe zit dat bij Vodafone (kan het niet eens vinden op hun site)?
studentenkorting krijg je als 18 bent en MBO doet of als je HBO, universiteit doet dan maatk het niet uit hoe oud je bent. je moet het uiteraard wel kunne aantonen door middel van ov-kaart of studentenpas...
Verwijderd
Ja, kan ook jaSport_Life schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:24:
[...]
3 kwart die daarmee aan het "spelen" is heeft aan de andere kant een bekende aan de lijn die ook mee wilt genieten van het concert. De rest maakt gewoon een foto. Dat was iig bij Nightwish concert waar ik was geweest
.
Staat die actie zelf ook ergens? Want ik zie wel de 50 euro beltegoed en sms'jes, maar de headset staat er niet bij (bij sommige andere modellen wel).Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:34:
[...]
ja je krijgt er ook een bleutooth headset bij kijk maar es op https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=242 die krijg je er bij,
studentenkorting krijg je als 18 bent en MBO doet of als je HBO, universiteit doet dan maatk het niet uit hoe oud je bent. je moet het uiteraard wel kunne aantonen door middel van ov-kaart of studentenpas...
Dan nog een kickje van mijn vragen van gisteren. Nog niemand op zien reageren, maar het gaat hier ook zo hard!
Paar vraagjes:
- Welke voltages kan de lader aan? Moest bij m'n Siemens S55 een aparte 110-240V lader kopen namelijk.. Vond ik een beetje overdreven. Kon dit nergens terugvinden tot nu toe. Niet bij SE en niet in de startpost.
- Beetje offtopic, maar.. Wil 'm waarschijnlijk met een Orange 32,50 pakken. Heb nu Hi. Zit even met nummerbehoud. Dat gaat bij Orange toch met een tijdelijk nummer ofzo? En dat je dan 2 abo's hebt lopen tijdens de opzegtermijn. Of kan het ook anders? Toen ik van Vodafone naar Hi ging, kreeg ik alvast het toestel en het abo ging netjes na de opzegtermijn over. Das ideaal. Iemand enig idee of het zo ook geregeld kan worden met Orange?
Nice, daar ga ik dan morgen eerst heen en DAARNA naar de phone house.. Dan kan ik pimpen met de BC aanbieding, korting bij TPH incasseren en inruilkorting en die goodybag fixenVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:15:
[...]
edit: 'k heb trouwens mn telefoon vandaag laten vallen. patsj, zo op de stoeptegels
Gelukkig valt de schade erg mee, puntje is een klein beetje beschadigd, verder niets
[ Voor 45% gewijzigd door NaZ- op 25-05-2005 23:41 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
De lader kan 100-240V aan. Ik vond het eigenlijk een beetje een vage vraag want ik heb er nooit zo op gelet. Heb net mijn siemens en nokia laders er eens bijgepakt en die hebben allebei een input van 230V. Hier zal nog wel een percentage opzitten voor afwijkingen.Tycoontje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:48:
[...]
Staat die actie zelf ook ergens? Want ik zie wel de 50 euro beltegoed en sms'jes, maar de headset staat er niet bij (bij sommige andere modellen wel).
Dan nog een kickje van mijn vragen van gisteren. Nog niemand op zien reageren, maar het gaat hier ook zo hard!
Paar vraagjes:
- Welke voltages kan de lader aan? Moest bij m'n Siemens S55 een aparte 110-240V lader kopen namelijk.. Vond ik een beetje overdreven. Kon dit nergens terugvinden tot nu toe. Niet bij SE en niet in de startpost.
- Beetje offtopic, maar.. Wil 'm waarschijnlijk met een Orange 32,50 pakken. Heb nu Hi. Zit even met nummerbehoud. Dat gaat bij Orange toch met een tijdelijk nummer ofzo? En dat je dan 2 abo's hebt lopen tijdens de opzegtermijn. Of kan het ook anders? Toen ik van Vodafone naar Hi ging, kreeg ik alvast het toestel en het abo ging netjes na de opzegtermijn over. Das ideaal. Iemand enig idee of het zo ook geregeld kan worden met Orange?
Ik neem aan dat je siemens S55 ook met een 230V lader is geleverd. Zover ik weet is dat zo'n beetje de standaard in Europa. Of krijg jij thuis alleen krachtstroom uit je stopcontact?
Voor je tweede vraag zou ik maar eens bij een orange-shop langsgaan wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Het voordeel is wel dat je beltegoed nooit bij orange verloopt waardoor twee abo's naast elkaar nog wel te doen is.
[ Voor 4% gewijzigd door spef op 25-05-2005 23:40 ]
Was UK niet 110V ?spef schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:38:
Ik neem aan dat je siemens S55 ook met een 230V lader is geleverd. Zover ik weet is dat zo'n beetje de standaard in Europa.
Edit: Toch niet, USA is 110, UK is 240, NL is 230
[ Voor 11% gewijzigd door ascent op 26-05-2005 00:06 ]
http://telegraaf-i.telegr..._TE_2S_20050525_1_165.phpVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:15:
[...]
Je hebt gelijk, thanks voor de tip!
Verwijderd
Uhoh... volgens mij ben ik dat..[b]Greetoz schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:56:
[...]
hier ben ik het mee eens ik heb me memstick geformateerd en ding werkt als een trein, een vriend van mij heeft hem ook ook daar werkt hj goed nu zelfs met een 1 gig sony hispeed card erin.
[...]

Ja, ik dus..CyberDoX schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:38:
[...]
Heeft iemand al een 1 gig kaartje gekocht en geprobeerd? Merk je echt goed dat je telefoon er langzamer van wordt?
[...]
• Als je de telefoon even niet gebruikt springt hij op een gegeven moment over op de tijd. Dan gaat het licht heel even aan, en is na een seconde weer uit. Vind dit een beetje vreemd, is toch nergens goed voor? Heb je namelijk net je telefoon neergelegd en het licht uit gedaan om te gaan pitten, wordt je weer helemaal verblind
• Als je in de fotomodus een kader kiest, dan krijg ik heel even een soort van artifacts te zien, hebben jullie dit ook?
Verder echt een top toestel!
Verwijderd
1) Idee: als je gaat slapen heb je je ogen toch dicht?Brammel schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:49:
Heb even 2 vragen of jullie dit ook hebben:
• Als je de telefoon even niet gebruikt springt hij op een gegeven moment over op de tijd. Dan gaat het licht heel even aan, en is na een seconde weer uit. Vind dit een beetje vreemd, is toch nergens goed voor? Heb je namelijk net je telefoon neergelegd en het licht uit gedaan om te gaan pitten, wordt je weer helemaal verblind
• Als je in de fotomodus een kader kiest, dan krijg ik heel even een soort van artifacts te zien, hebben jullie dit ook?
Verder echt een top toestel!
2) Ja, althans.. heb er meer over gehoord.. Zelf nog niet geprobeerd ook.
Verwijderd
Dat doen alle Sony Ericsson's. Maar waarom...? Geen idee.Brammel schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:49:
Heb even 2 vragen of jullie dit ook hebben:
Verwijderd
Dat SD kaartje uit die aanbieding, gaat die in de K750i?ascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:05:
[...]
http://telegraaf-i.telegr..._TE_2S_20050525_1_165.php
Echt een mooie actie trouwens van BelCompany had ik beter kunnen nemen voor wat ik nu heb...
gaat s slapen! tis 1 uur! en dat is ook te merken in je post!Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:01:
[...]
Dat SD kaartje uit die aanbieding, gaat die in de K750i?
Echt een mooie actie trouwens van BelCompany had ik beter kunnen nemen voor wat ik nu heb...
zoek eens in dit topic naar "memorystick"

Verwijderd
Whehe kan toch niet slapen. Begrijp dat het neit mogelijk is, lowietje is ook niet echt wakker de K750 is niet gratis bij een 1 jarig abbo, maar bij een 2 jarig abbo. Anders zou het wel een heeeeeeeel mooie deal zijnwilly1986 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 01:08:
[...]
gaat s slapen! tis 1 uur! en dat is ook te merken in je post!![]()
zoek eens in dit topic naar "memorystick"
Ik denk dat hiero iets mee isascent schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:05:
[...]
http://telegraaf-i.telegr..._TE_2S_20050525_1_165.php
Een vriend van me heeft vandaag de Vodafone branded K750i gezien! Dus ben nu bang dat het wel kan dat deze aanbieding met een vodafone branded K750i is!:@
Maarja
Dit topic is gesloten.