Ik heb me instellingen voor Orange World overgenomen van me T610 en een beetje hulp van de Orange site (als je ingelogd bent daar). Werkt gewoon hetzelfde met deze tel als met de oudere modellen van SE. Alles werkt prima nu. Email ophalen etc..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:
Iemand al gebruik gemaakt van orange world op zijn k750i? Ben vandaag bezig geweest met de instellingen maar deze zijn nog niet te krijgen op de orange site en volgens orange klantenservice moet de telefoon eerst nog getest worden met orange world voor deze instellingen online komen.
PlayNow zal denk ik nooit gebruikt gaan worden omdat er dan verbinding word gemaakt met wap naar een links van SE waar een paar simpele niet interessante ringtones staan.
Ben er nog niet uit hoe je bij Internetservices een leuke wapsite kan instellen. Met de bovenste optie ga je naar de SE wap site en met online zkn kom je op google terecht.
Iemand al een een leuk live-setje in mp3 vorm om op de k750i te zetten of paar leuke losse mp3-tjes?
Mms instellingen heb ik me toe laten sturen via de SE site (link staat ff terug in dit topic). Werkt nu ook goed.
Play now is idd nutteloos. Die knop linksboven in je menu zit er bij alle SE modellen voor niks.
Daar kijk je 1 keer naar en daarna nooit meer.
Verder zal ik WAP ook nooit gebruiken en volgens mij doen maar weinig mensen dat.
Wat de mp3's betreft wacht ik op me 512 mb kaartje. Daar kunnen dan 2 of 3 live-setjes op.
Dat 64 mb kaartje zit na 5 nummertjes al vol, dus dat heeft niet veel nut.
Hier ff mijn info voor het overzichtje:
Provider: Orange
Simkaart is bijna 3 jaar oud
Lokatie:Spijkenisse
Opstarten: +/- 5 sec
Telefoon in bezit sinds donderdagochtend
Aantal vastlopers: 1, maar dat was toen ik gebeld werd, terwijl de telefoon over aan het schakelen was naar een ander thema. Was ik niet echt verbaast over en ik hoefde alleen maar de tel uit te zetten en niet heel de batterij eruit te halen.
Oh ja, en mijn klepje zit niet 'vast'. Simpel te verwijderen als je je duim in het midden net boven het zilverkleurige streepje legt en rustig duwt terwijl je 'm naar beneden trekt.