Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:
Iemand al gebruik gemaakt van orange world op zijn k750i? Ben vandaag bezig geweest met de instellingen maar deze zijn nog niet te krijgen op de orange site en volgens orange klantenservice moet de telefoon eerst nog getest worden met orange world voor deze instellingen online komen.

PlayNow zal denk ik nooit gebruikt gaan worden omdat er dan verbinding word gemaakt met wap naar een links van SE waar een paar simpele niet interessante ringtones staan.

Ben er nog niet uit hoe je bij Internetservices een leuke wapsite kan instellen. Met de bovenste optie ga je naar de SE wap site en met online zkn kom je op google terecht.

Iemand al een een leuk live-setje in mp3 vorm om op de k750i te zetten of paar leuke losse mp3-tjes?
Ik heb me instellingen voor Orange World overgenomen van me T610 en een beetje hulp van de Orange site (als je ingelogd bent daar). Werkt gewoon hetzelfde met deze tel als met de oudere modellen van SE. Alles werkt prima nu. Email ophalen etc..
Mms instellingen heb ik me toe laten sturen via de SE site (link staat ff terug in dit topic). Werkt nu ook goed.

Play now is idd nutteloos. Die knop linksboven in je menu zit er bij alle SE modellen voor niks.
Daar kijk je 1 keer naar en daarna nooit meer.

Verder zal ik WAP ook nooit gebruiken en volgens mij doen maar weinig mensen dat.

Wat de mp3's betreft wacht ik op me 512 mb kaartje. Daar kunnen dan 2 of 3 live-setjes op.
Dat 64 mb kaartje zit na 5 nummertjes al vol, dus dat heeft niet veel nut.

Hier ff mijn info voor het overzichtje:

Provider: Orange
Simkaart is bijna 3 jaar oud
Lokatie:Spijkenisse
Opstarten: +/- 5 sec
Telefoon in bezit sinds donderdagochtend }) Staat altijd aan
Aantal vastlopers: 1, maar dat was toen ik gebeld werd, terwijl de telefoon over aan het schakelen was naar een ander thema. Was ik niet echt verbaast over en ik hoefde alleen maar de tel uit te zetten en niet heel de batterij eruit te halen.

Oh ja, en mijn klepje zit niet 'vast'. Simpel te verwijderen als je je duim in het midden net boven het zilverkleurige streepje legt en rustig duwt terwijl je 'm naar beneden trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitBit3r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:54:
ik heb telfort, denk in 5 sec...
Thnx, prettig om te horen :)
InsjaHH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:03:

Ik zou het zelf eens voor je kunnen proberen, mams heeft hier een Telfort prepaid SIMmetje liggen. Liefst niet natuurlijk i.v.m. batterijklepje :9 hehee.
Bedankt, maar het is niet meer nodig...moet je dadelijk door mijn schuld verplicht een tijd met Telfort prepaid bellen omdat je 't klepje niet meer open krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Hey iedereen,

ik ben een beetje lui om het hele forum door te spitten (search func. werkt nie goed hiero), ivm examens en zo (jaja slecht excuus :P )maar hier mijn vraag:

Hoe zit het met de duurzaamheid?
ik wil hem namelijk ook gaan kopen met orange abbo, omdat ik wat vaker ga bellen en prepaid wat duur wordt. Ik heb nu namelijk een nokia 3330 (poef wat oud :9 ) en die is heeeel vaak geflikkerd, maar die doet het nog steeds. Hoe zit dit met de k750i?
is die vergelijkbaar qua "sterkte"?
(ik hoop niet dat ie bij iemand al is stuk geflikkerd :X )

thx

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
wat een vraag voor een toestel dat nog geen week op de markt is...

Ga je hier je aankoopbeslissing op baseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, laat je hem stuiteren heb je grote kans dat je mooie tft schermpje kaputt is. Duur grapje wordt dat. Zou geen Orange nemen of je moet regelmatig in het buitenland zitten. Goedkoopste is Telfort maar kijkend naar kwaliteit netwerk zou ik voor KPN kiezen. Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Heb 'm nog niet, maar volg deze topics al een tijdje..

Paar vraagjes:
- Welke voltages kan de lader aan? Moest bij m'n Siemens S55 een aparte 110-240V lader kopen namelijk.. Vond ik een beetje overdreven. Kon dit nergens terugvinden tot nu toe. Niet bij SE en niet in de startpost.
- Beetje offtopic, maar.. Wil 'm waarschijnlijk met een Orange 32,50 pakken. Heb nu Hi. Zit even met nummerbehoud. Dat gaat bij Orange toch met een tijdelijk nummer ofzo? En dat je dan 2 abo's hebt lopen tijdens de opzegtermijn. Of kan het ook anders? Toen ik van Vodafone naar Hi ging, kreeg ik alvast het toestel en het abo ging netjes na de opzegtermijn over. Das ideaal. Iemand enig idee of het zo ook geregeld kan worden met Orange?
- Wie van jullie meldt de bugs netjes aan SE? Ik bedoel.. des te sneller zullen ze aan fixes werken, toch? Heb er nog niemand over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:
Iemand al gebruik gemaakt van orange world op zijn k750i? Ben vandaag bezig geweest met de instellingen maar deze zijn nog niet te krijgen op de orange site en volgens orange klantenservice moet de telefoon eerst nog getest worden met orange world voor deze instellingen online komen.
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke heb ff m'n service shit gecheckt, zijn er meer mensen die problemen hebben met deze Firmware versie??

Zijn de crashes niet firmware en/of provider afhankelijk? Kan iemand hier niet ff zo'n polletje van maken?

Heb btw Telfort, wilde ook nog eens ff kijken of ik met een ander netwerk minder vastlopers heb.

Ik loop met het volgende rond:

Telefoon: Sony Ericsson K750i

Firmware: R1A044 prgCXC125952_EU_1_CL

Software versie voor LCD en hoofdscherm: 0

Software versie voor camera: 3.8

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud: PA16

Batterij week: 05W16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind dat FMA packet echt mooi, maar heeft iemand die HID al goed aan de praat?
Tis mij niet helemaal duidelijk, maar er is een apart script "FMA floAtMediaCtrl 1.5.1.5" die ik daarvoor moet gebruiken??? En hoe start ik het dan???

En als ik een sms wil schrijven via FMA wilt hij niet de tel. lijst laden van de K750i,
moet ik hiervoor ook eerst iets doen???

Damnz, bedenk me net dat er een apart FMA topic is... |:(
Nou ja, het gaat ook om de K750i tenslotte :)

[ Voor 15% gewijzigd door bitpixl op 24-05-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/DSC00109.JPG

Geweldig SE _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panoramafoto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestellen die vaak vastlopen, zijn dat software problemen of hardware (mag je daarvan spreken bij een telefoon) problemen, want als het hardware problemen zijn is dat niet op te lossen met updates.
ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me ook het geval, daarom ben ik nu dus benieuwd of dit software of toch een hardware probleem is. Heb 8 dagen de tijd om zonder reden te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
BitBit3r schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:53:
weet iemand btw hoe je het operator "logo" weg kan halen (bv NL Telfort)?
Grappig, ik zag vandaag een TV-reclame van zo een ringtonebedrijf (Jamba of ringtoneking, weet niet meer)

en daar kan je de operator-wis logo bestellen.

Hou je TV maar in de gaten (TMF)
Als je je registreert op Orange.nl kun je ook de instellingen naar je toe sturen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:12:
[...]

Grappig, ik zag vandaag een TV-reclame van zo een ringtonebedrijf (Jamba of ringtoneking, weet niet meer)

en daar kan je de operator-wis logo bestellen.

Hou je TV maar in de gaten (TMF)

[...]

Als je je registreert op Orange.nl kun je ook de instellingen naar je toe sturen.
Dat kan inderdaad, maar dat is al langer zo ;)

Je kunt ook gewoon een transparante pixel naar je telefoon als logo sturen (lees overzetten) in het geval je je operatorlogo weg wilt hebben....heb alleen geen flauw idee waar je hem neer moet zetten bij de K750i....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:12:
[...]

dat weet ik, alleen staat de 750 daar nog niet op... misschien zijn de instellingen voor de 700 wel anders dan voor de 750...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:28:
[...]

dat weet ik, alleen staat de 750 daar nog niet op... misschien zijn de instellingen voor de 700 wel anders dan voor de 750...
noopz zijn het zelfde.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
InsjaHH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:03:
[...]

• InsjaHH (KPN)ja (+-50sec)Den HaagSIM ouder > 2 jr0 vastlopers
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)LichtenvoordeNieuw0 vastlopers
• CLB (Orange)ja (+-30sec)WateringenSIM ouder > 9 mnd?
• TheFruitNerd (Orange)nee (+-5/6sec)?Nieuw?
• Sport_Life (Orange)nee (+-5sec)Utrecht??
• Sport_Life (vroeger Dutchtone)half (+-10sec)UtrechtSIM ouder > 4 jr?
• TonyYaYo (Orange)nee (+-4/5sec)???
• LordLynx (T-Mobile & Orange)ja (+-30sec)???
• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)???
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)???
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)???
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)???
• WorldWide (Vodafone)nee (+-5sec)???
• DerekJ. (?)ja (+60sec)???
Even mijn update (ben een beetje lastig):
Sim T-mobile 2 jaar + oud
Sim Orange gloednieuw
plaatsen waar ik het toestel geboot heb met +-30 sec. wachttijd: Nieuwerkerk ad IJssel, Rotterdam, Utrecht
Aantal vastlopers.... 15+ nu gok ik, ik ben de tel iig kwijt. Ik had gisteren (na het formatten van mijn memorystick) mijn Orange Sim erin gedaan (crashes op zondag waren met T-mobile) en was helemaal vrolijk toen die vanochtend nog steeds liep. Helaas liep die toen ik weg ging na 2 uur al vast, uurtje daarna weer en daarna weer. Toen T-mobile weer terug en weer hetzelfde verhaal. Ik durf dus wel te zeggen dat het niet aan de provider ligt, hoewel ik morgen even een vodafoon sim ga proberen.

Bericht terug van S-E trouwens:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

zeer waarschijnlijk is het iets softwarematigs maar wanneer er een nieuwe update zal uitkomen is nog niet bekend. Vandaar dat wij u adviezeren het toestel te ruilen bij plaats van aankoop.

;(

[ Voor 17% gewijzigd door LordLynx op 24-05-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:02:
toestellen die vaak vastlopen, zijn dat software problemen of hardware (mag je daarvan spreken bij een telefoon) problemen, want als het hardware problemen zijn is dat niet op te lossen met updates.
ofwel?
Zekerheid kun je nooit geven, maar aangezien het bij mij twee keer op dezelfde plek gebeurde, (service bekijken van een bluetooth apparaat) weet ik vrijwel 100% zeker dat het software is. Telefoons zijn nog zo simpel, kan bijna geen hardware zijn. Iedereen heeft er ook eigenlijk mee te maken, kan ook geen toeval zijn. Als je het mij vraagt, software dus (8>

.... edit: de vraag/opmerking die hier stond was bijzonder dom en voorbarig 8)7 :X

[ Voor 10% gewijzigd door dinkelover op 24-05-2005 22:58 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer waarschijnlijk is het iets softwarematigs maar wanneer er een nieuwe update zal uitkomen is nog niet bekend. Vandaar dat wij u adviezeren het toestel te ruilen bij plaats van aankoop.

Dat heeft toch geen nut |:( |:( |:( overal zit dezelfde software in met dezelfde vastlopers 8)7 Dan heeft toestel omruilen toch geen zin of ben ik nou blonT :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:12:

Dat heeft toch geen nut |:( |:( |:( overal zit dezelfde software in met dezelfde vastlopers 8)7 Dan heeft toestel omruilen toch geen zin of ben ik nou blonT :O
hehe idd, ruilen heeft imo ook geen zin. Lijkt mij gewoon dat er een nieuwe fireware oid van Sony aankomt..

'k denk dat bijna iedereen in dit forum die deze phone heeft, weleens een vastloper heeft gehad :/. Ik trouwens niet zo vaak. 'k Heb hem nu sinds vrijdag en ik heb maar 1 vastloper gehad..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik ga em ook maar eens aanschaffen. GSMtrack heeft wel een mooie aanbieding om mijn contract te verlengen.
Heb alleen 2 vraagjes. Er staat dat je aan contractverlenging kan doen als je contract is afgelopen. Kan je dus alleen verlengen op het moment dat je contract afloopt? Of net zoals in mijn geval: Contract is anderhalf jaar geleden al afgelopen en ben gewoon doorgegaan. Neem aan dat contractverlenging met een nieuw toestel dan ook kan?

En ben benieuwd naar de standby tijd. In de OP staat dat die 400 uur standby kan, maar op GSMtrack.nl staat 200-250uur

Morgen bestellen en hopelijk van het weekend binnen :)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ja, ik heb ook maar 1 vastloper gehad tot nu toe.. ben supertevreden over dit toestel.

Ik ben wel zo stom geweest om hem na 2 dagen al op een stoep te laten vallen |:( en hij heeft daarom een beetje valschade aan de zijkant maar ik durf hem niet om te ruilen omdat ik bang ben dat ik een gaar k750i met bugs krijgt :/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb nog niet 1 vastloper gehad sinds de dag dat ik hem heb gekocht (donderdag).

Ik loop alleen te klooien met de bluetooth. Voor het eerst zie ik een telefoon die meerdere verbindingen mogelijk maakt, maar als ik via mijn pc bel gaat hij niet over naar de headset. Ook kan ik de pc niet als handsfree instellen op de telefoon waarbij vorige modellen dat wel konden.

Ik heb wel gewoon een seriele verbdinging met pc en een andere met mijn HBH-35 headset. Uniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.heinen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:23
Waanzinnig toestel!!! Maar ehhh hadden ze er niet iets minder instellingen in kunnen maken.... zo'n 12786398 minder.... :P

Met e-mails verzenden krijg ik de melding "data account bestaat niet". Ik heb een orange free abo (zonder Orange World en GPRS). Moet ik 1 van die 2 hebben of zit dit in de settings, zoja waar kan ik deze vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn Demon mail op te halen via de telefoon met T-Mobile 50, ik moest wel wat handmatig instellen.

Ik vond dit bij Mijn T-Mobile, en ging wat klooien:
Om je laptop of PDA handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig. Deze instellingen gelden voor alle Abonnee prijsplannen.

APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres

In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39

Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0
(Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")

Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Je moet dus een internet GPRS verbinding aanmaken

1) instellingen > verbindingen > datacom
2) nieuw account
3) selecteer PS-data (geen idee wat het is }:O )
4) voer als naam in "internet" (let op lowercase en zonder de quotes)
5) gebruikersnaam en wachtwoord leeg laten
6) opslaan
7) bewerken (je bewerkt nu het net aangemaakte account)
8 ) Bij DNS voer je het volgende DNS in 193.79.237.39
9) Van de rest van de instellingen afblijven

Ik kon verder geen secundair DNS adres opgeven.

Dan in email, je gegevens van je ISP verder invullen en de zojuist aangemaakte verbinding gebruiken om je mail via GPRS op te halen. Het werkt perfect nu 8) sweeeet

Ik heb net voor de gein ook eens geprobeerd om de DNS weg te laten zoals T-Mobile vermeld, en dat werkt ook gewoon. Het gaat dus puur om het feit dat je een verbinding aanmaakt die de APN " internet" gebruikt ofzo. I dunno, het werkt. :P

Ik heb ook al twee bugjes ontdekt:

a) als je de taal op nederlands zet, blijft de maand notatie in het engels op je scherm.
b) berichten > instellingen > en dan is de omlijning van voicemailnummer niet goed

minor issues dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Laatst online: 14-02 14:39
Wat ik het gekke vind is dat we allemaal dezelfde firmware hebben en (waarschijnlijk) dezelfde hardware en dat de ervaringen zo uitéénlopend zijn.
Met dit in gedachten zou het dus moeten liggen aan de instellingen, geïnstalleerde applicaties (ik had mijn eerste freeze trouwens voordat ik iets installeerde) of toch aan fabricage fouten (maar de freezes doen anders vermoeden).

[ Voor 3% gewijzigd door spef op 25-05-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Hej peepz,

Wat die flight-mode betreft...

In dit stukje staat helemaal rechts onderaan dat de K750 WEL flightmode heeft

http://www.whatmobile.net/K750.php

maar ik kan hem nergens vinden :/ iemand?

Stukje:

Flight mode or not?
The specifications don't mention the "Radio off mode", but our K750 definitely had it (see right). K750's and W800's are almost identical so with the same buttons in place (albeit in different positions) we see no reason to take this feature out, but a check of the final K750 manual confirms it won't be on the final production models. This decision is purely for marketing reasons and we hope future firmware upgrades will re-introduce this useful feature.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah, ik heb hem pas sinds vanmiddag dus van een echte ervaring kan ik nog niet spreken ;) We spreken elkaar wel weer over een week of 1,5 als hij echt gebruikt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:28:
Hej peepz,

Wat die flight-mode betreft...
Moet dat een profiel zijn? :) Die staat er bij mij inderdaad niet tussen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
spef schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:27:
Wat ik het gekke vind is dat we allemaal dezelfde firmware hebben en (waarschijnlijk) dezelfde hardware en dat de ervaringen zo uitéénlopend zijn.
Met dit in gedachten zou het dus moeten liggen aan de instellingen, geïnstalleerde applicaties (ik had mijn eerste freeze trouwens voordat ik iets installeerde) of toch aan fabricage fouten (maar de freezes doen anders vermoeden).
Goed punt inderdaad. Allemaal dezelfde foon, zelfde software, maar toch heeft meer dan de helft teveel crashes, maar ook een paar mensen nog steeds niet. Geen idee waar het in misgaat, maar als mensen 't ding al hebben crashen zonder dat ze er iets mee doen lijkt 't me toch dat er iets mis is. Eigenlijk is 't dan alleen maar terug te leiden op de simkaart/grootte van 't adresboek, dat soort zaken? Dat is in feite het enige dat verschilt op die dingen. Ik ben erg benieuwd wat ik donderdag krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:29:
Mwoah, ik heb hem pas sinds vanmiddag dus van een echte ervaring kan ik nog niet spreken ;) We spreken elkaar wel weer over een week of 1,5 als hij echt gebruikt is :)
Zou gaaf zijn als 'ie er in een volgende update in zit, zoals dat stukje zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
VIC_TOR schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:30:

Ik heb wel gewoon een seriele verbdinging met pc en een andere met mijn HBH-35 headset. Uniek!
Ook dat gaat voor mij als Nokia user een verademing zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:25
@ Skillz:
Skillz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
En als ik een sms wil schrijven via FMA wilt hij niet de tel. lijst laden van de K750i,
Je phonebook refreshen, je ziet dan de namen bij de nummers staan. Standaard refreshed FMA deze (gelukkig) niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes ik kan ook mailen thanx Gordijnstok
Heb ook T-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat: we see no reason to take this feature out, but a check of the final K750 manual confirms it won't be on the final production models.

dus hij zit er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img226.echo.cx/img226/5043/dsc000061en.th.jpg

De macro functie vind ik ook zeker niet slecht voor een telefoon en dit is nog met weinig licht dus...

Ik heb overigens nog geen vastlopers gehad en het opstarten duurt bij mij ook maar 5 sec. ofzo.
Ik heb een Vodafone sim van 3 jaar oud volgens mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 11-09 16:04
Heb m'n telefoon gister avond opgehaald bij het postkantoor. Had helaas geen tijd om er veel mee te spelen omdat ik gelijk moest werken. Na het werk eindelijk wat tijd gehad gelukkig.
Momenteel ben ik dan ook zeer te vreden met de telefoon. Nog geen vastloper gehad en alles werkt keurig. Heb eigenlijk ook als eerst de memory stick geformateerd. Orange World geactiveerd en werkt ook prima. Had eerst wat problemen met pop3 mail, maar dat werkt nu ook. Opstarten gaat heel rap. Gebruik een orange sim van een jaar oud.
Ik moet wel zeggen dat de oordopjes niet goed in me oren blijven zitten, had ik toch liever van die 'kussentjes' erbij gehad zoals m'n nokia.
Ook vond ik het raar dat je de memory stick niet kan bereiken met je telefoon als je de telefoon hebt aangesloten aan de pc met de usb data kabel. Nu ik toch aan het zeiken ben; als je muziek of radio aanzet en dan op de 'terug' knop drukt dan gaat het weer uit. Erg irritant. Je moet dus eerst kiezen dat hij het moet minimaliseren zodat je terug kan gaan na het voorgaand menu.

[ Voor 3% gewijzigd door PhuSioN op 25-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
wat niet is, kan nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:14:
....Orange World geactiveerd en werkt ook prima....
Hoe heb je dat gedaan?
Heb dus ook orange world, en had daar op de K700i nooit problemen mee.
Heb alle contacten van m'n K700i via BT overgebeamt, Geen probs.
De email instellen voor m'n planet mail overgenomen, Geen probs.
De instellen voor world overgenomen, en ik kom niet verder.
Op de K700i zit die "online" knop aan de zijkant waarmee ik altijd direct in "orange world" kwam. Ik kan nu nergens vinden hoe ik world opstart. Onder "internetservices" kom ik in een soort SE intranet loop terecht.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Had eigenlijk nog een vraag. Is het mogelijk om het volume van de wekker oplopend te maken? Dan bedoel ik dus alleen van de wekker. Ik schrok me namelijk de pleuris toen dat ding vandaag afging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:39:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Heb dus ook orange world, en had daar op de K700i nooit problemen mee.
Heb alle contacten van m'n K700i via BT overgebeamt, Geen probs.
De email instellen voor m'n planet mail overgenomen, Geen probs.
De instellen voor world overgenomen, en ik kom niet verder.
Op de K700i zit die "online" knop aan de zijkant waarmee ik altijd direct in "orange world" kwam. Ik kan nu nergens vinden hoe ik world opstart. Onder "internetservices" kom ik in een soort SE intranet loop terecht.

Iemand?
Ik heb het volgende gedaan. In het hoofdmenu naar 'Internetservices', vervolgens 'instellingen'.
Daar gekozen voor 'internet(wap)'. Daar krijg je dus de optie om je land, provider, gsm nummer etc. te kiezen/invullen. Vervolgens moet je dit bevestigen en krijg je de de config via sms toegestuurd. Zodra je die ontvangt krijg je de melding of je het wilt installeren. 'ja' dus drukken. Als het goed is moet het nu werken.
Ik had zelf daarna de klantenservice gebeld om orange world te activeren. Half uurtje erna telefoon aan en uit gezet en het werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:26:
Ik vind dat FMA packet echt mooi, maar heeft iemand die HID al goed aan de praat?
Tis mij niet helemaal duidelijk, maar er is een apart script "FMA floAtMediaCtrl 1.5.1.5" die ik daarvoor moet gebruiken??? En hoe start ik het dan???

Damnz, bedenk me net dat er een apart FMA topic is... |:(
Nou ja, het gaat ook om de K750i tenslotte :)
HID werkte bij mijn ook voor geen meter tot dat ik bluesoleil installeerde. Sindsdien werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Voor insjaHH: Orange, Breda, < 5 sec, nieuwe sim, 0 vastlopers.

Software info: R1A044
LCD: 0
Camera: 3.8
Inhoud: PA16

[gevraagd]
Wie heeft er ervaring met het synchroniseren met oulook 2003, van kalender, contacten, taken en notities?
  • Werkt dit goed, in het algemeen gesproken?
  • Is het zo, zoals iemand hier een aantal posts boven aangaf, dat als je ergens een afspraak wijzigd, dat deze dubbel genoteerd wordt, ipv aangepast bij het syncen?
  • Werkt het overzetten van contacten een beetje lekker, met alle info op de juiste plek enzo?
Graag wat algemene ervaringen, ik ga het vanavond eens proberen, maar heb niet zoveel tijd... Zal dus wel ff vlugvlug worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Pfft laatste keer dat ik iets bij gsm.nl bestel! 2 mei besteld, nu een week na de release nog niets gezien!

Status : niet op voorraad...!

En dan is 't nog niet eens de goedkoopste :P Rustig afwachten maar... 1..... 2.... 3.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
@ Phusion:

De wekker is oplopend, laat hem maar eens een tijdje aanstaan, gaat steeds harder, ik denk dat je je geluid gewoon wat minder hard moet zetten...
Er zitten toch kussentjes bij de oordopjes? Bij mij wel iig, zaten los in het zakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Geen kussentjes hier. Tenzij ik echt blind ben ofzo maar ik kon ze gister niet vinden in de doos.
Hmm, vage wekker dan. Maar als ik het volume lager zet dan wordt mijn ringtone volume dus ook lager en dat wil ik weer niet. Moet dus waarschijnlijk een apart profiel maken voor wekker ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:47:
[...]

Ik heb het volgende gedaan. In het hoofdmenu naar 'Internetservices', vervolgens 'instellingen'.
Daar gekozen voor 'internet(wap)'. Daar krijg je dus de optie om je land, provider, gsm nummer etc. te kiezen/invullen. Vervolgens moet je dit bevestigen en krijg je de de config via sms toegestuurd. Zodra je die ontvangt krijg je de melding of je het wilt installeren. 'ja' dus drukken. Als het goed is moet het nu werken.
Ik had zelf daarna de klantenservice gebeld om orange world te activeren. Half uurtje erna telefoon aan en uit gezet en het werkte prima.
Ok, heb ik dus allemaal netjes gedaan, en krijg ook netjes de instellingen.
Alles geinstalleerd en idd. Orange World staat nu tussen de data accounts.
Maar nu loop ik dus weer tegen hetzelfde probleem aan...Hoe start ik orange world op?
Als ik naar Internetservices toe ga, krijg ik weer dat SE menutje.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:14:
[...]

Ok, heb ik dus allemaal netjes gedaan, en krijg ook netjes de instellingen.
Alles geinstalleerd en idd. Orange World staat nu tussen de data accounts.
Maar nu loop ik dus weer tegen hetzelfde probleem aan...Hoe start ik orange world op?
Als ik naar Internetservices toe ga, krijg ik weer dat SE menutje.. :'(
Bij 'internetservices' op de knop 'meer' drukken. Maar als je dan op Orange World komt krijg je een melding dat de telefoon nog niet officieel ondersteunt wordt en wordt je naar de orange wap site doorgestuurd. Dat je het alvast weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:16:
[...]

Bij 'internetservices' op de knop 'meer' drukken. Maar als je dan op Orange World komt krijg je een melding dat de telefoon nog niet officieel ondersteunt wordt en wordt je naar de orange wap site doorgestuurd. Dat je het alvast weet ;)
Ok, thanks! Dat werkt inderdaad.
Is alleen nog niet zo mooi als op de K700i (Orange inlogscherm, menu'tje met oranje balkes etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

Over dat opstarten: Ik starte gisteren m'n telefoon nog een keer opnieuw op (ja weer vastloper) maar nu ergens anders in utrecht. Toen duurde het dus vrij lang. Zeker 30 sec. Het is dus zeker niet afhankelijk van toestel en sim kaart maar van de paal die het dichtste bij je staat denk ik. Volgens mij is het overzichtje dus ook een beetje overbodig geworden.

En waarom vind iedereen dat het wel meevalt met die vastlopers? Opmerkingen als: "Valt wel mee, pas 1x in 2 dagen" 8)7. Zelfs windows is nog stabieler tegenwoordig.

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 25-05-2005 10:46 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar Sony Ericsson mbt de vastlopers. Vier tot nu toe (in 5 dagen). Ik heb gevraagd of hier momenteel aan gewerkt werd maar ik kreeg het volgende (standaard) mailtje terug.

Er zit een nieuwe software update aan te komen.
Neemt u hiervoor svp contact op met een van onze Sony Ericsson service points.

Ben nog aan het twijfelen om binnen 8 dagen te ruilen of te wachten op deze firmware update. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon sinds afgelopen vrijdag. Ik woon in een klein dorpje bij utrecht en maarssen waar ik met t-mobile altijd bagger bereik had, maar nu met kpn/hi vindt hij het netwerk binnen 5 sec. De telefoon is nog niet vastgelopen (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Inderdaad redelijk wazig die vastlopers, al hoor ik er helemaal niets van in mijn omgeving (waar er toch ook al een flink aantal mee rondlopen)...
Raar! Kan niets met verkeerde sim/memorycard te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die van mij liep net een paar keer achter elkaar vast terwijl ik mijn bluetooth had ingeschakeld.

Daarvoor (met bluetooth uit) is die nog nooit vastgelopen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Dirtbiter schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:02:
Voor insjaHH: Orange, Breda, < 5 sec, nieuwe sim, 0 vastlopers.

Software info: R1A044
LCD: 0
Camera: 3.8
Inhoud: PA16

[gevraagd]
Wie heeft er ervaring met het synchroniseren met oulook 2003, van kalender, contacten, taken en notities?
  • Werkt dit goed, in het algemeen gesproken?
  • Is het zo, zoals iemand hier een aantal posts boven aangaf, dat als je ergens een afspraak wijzigd, dat deze dubbel genoteerd wordt, ipv aangepast bij het syncen?
  • Werkt het overzetten van contacten een beetje lekker, met alle info op de juiste plek enzo?
Graag wat algemene ervaringen, ik ga het vanavond eens proberen, maar heb niet zoveel tijd... Zal dus wel ff vlugvlug worden...
• Hier werkt echt super. Had eerst met mijn oude telefoon mijn outlook 2003 adresboek bijgewerkt, daarna synchroniseren met de k750i en heb nu gewoon alles perfect er in staan
• Heb nog geen last van dubbele gegevens gehad. Is maar net hoe je het insteld volgens mij.
• Zoals gezegd, contacten worden perfect overgezet hier

Als je niet zo veel tijd hebt zou ik er ff mee wachten, je moet zeker zijn dat je de instellingen goed hebt staan, anders kan het wel eens helemaal de mist in gaan lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon vandaag of morgen te bestellen bij gsmhuis.nl aangezien de prijs daar erg aantrekkelijk is. Maar als ik de shopsurvey zo bekijk begint het toch een beetje te kriebelen, aangezien er veel negatieve reacties zijn. Iemand ervaring met gsmhuis.nl ?
Ben van plan de telefoon uit Groningen op te halen aangezien ik hier toch dicht in de buurt woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Laatst online: 27-05 16:55
Negatieve reacties??? De reacties zijn hier juist overweldigend positief vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Ik heb vandaag pas gemerkt dat er verjaardagen nu dubbelop in mijn telefoongeheugen staan. Erg irritant. Verder heb ik nergens een functie gevonden die alle invoer uit je hele kalender kan verwijderen ipv 1 voor 1 alles te verwijderen :|. Kijk ik er wellicht overheen?

In elk geval, weet ik niet waardoor dit is gekomen, of via de Synchronization software van SE zelf of via de OBEX synchronisatie van Bluetooth drivers.

@Todo
Belletje plegen naar KPN toe, eens kijken of zij het fenomeen (lange aanmeld tijd bij netwerk) kunnen bevestigen dat het aan een oude SIM kan liggen. Zo ja, dan wordt het maar een nieuwe SIM aanvragen :). Verder ook het steeds wegvallend en dan terugkomend bereik, dat zal vast niet ten goede doen aan mijn bereikbaarheid...

@Update (13:43u)
Gegevens updated, toegevoegd.

Als er nog mensen zijn die nog niet in deze lijst staan of updates hebben, meld het a.u.b. Dank :).

NicknameNetwerkOmgevingSIM# Vastlopers
• InsjaHH (KPN)ja (+-50sec)Den Haagouder > 2 jrGeen
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)LichtenvoordeNieuwGeen
• CLB (Orange)ja (+-30sec)Wateringenouder > 9 mnd?
• TheFruitNerd (Orange)nee (+-5/6sec)HaarlemNieuwGeen
• Sport_Life (Orange)nee (+-5sec)Utrecht??
• nothing left (Orange)nee (+-5sec)Spijkernisseouder > 3 jr1
• Dirtbiter (Orange)nee (+-5sec)BredaNieuwGeen
• Sport_Life (vroeger Dutchtone)half (+-10sec)Utrechtouder > 4 jr?
• TonyYaYo (Orange)nee (+-4/5sec)???
• PhuSioN (Orange)nee (+-5sec)Apeldoornouder > 1 jrGeen
• marienvo(T-Mobile)nee (+-5sec)Emmenouder > 2 mnd1
• LordLynx (T-Mobile)ja (+-30sec)Nieuwekerk a/d IJsel, Rotterdam, Utrechtouder > 2 jr15+
• LordLynx (Orange)ja (+-30sec)Nieuwekerk a/d IJsel, Rotterdam, UtrechtNieuw15+
• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)Vlissingenouder > 2 jrGeen
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)???
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)???
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)???
• WorldWide (Vodafone)nee (+-5sec)???
• DerekJ. (?)ja (+60sec)???
Afbeeldingslocatie: http://www.wels.nu/images/blank.gif

[ Voor 11% gewijzigd door InsjaHH op 25-05-2005 13:43 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Ik zie mij nog niet in de lijst staan.
nick: PhuSioN
Netwerk: Orange ja - 5sec
Omgeving: Apeldoorn
Sim: 1 jaar
Vastlopers: geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Brammel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:23:
[...]

• Hier werkt echt super. Had eerst met mijn oude telefoon mijn outlook 2003 adresboek bijgewerkt, daarna synchroniseren met de k750i en heb nu gewoon alles perfect er in staan
• Heb nog geen last van dubbele gegevens gehad. Is maar net hoe je het insteld volgens mij.
• Zoals gezegd, contacten worden perfect overgezet hier

Als je niet zo veel tijd hebt zou ik er ff mee wachten, je moet zeker zijn dat je de instellingen goed hebt staan, anders kan het wel eens helemaal de mist in gaan lijkt me
Heb je nog tips waar ik op moet letten? Welke instellingen bedoel ik dan... En is dat op de telefoon of in de sync software?

@ insjaHH: geen spijkersnisse, maar Breda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik de K750 wel of niet wil. Een telefoon die in zijn screensaver vastloopt is namelijk onacceptabel.. maar even wachten op de ervaringen van mensen als de nieuwe firmware uit is, of hopen dat de W800 minder kinderziektes heeft (nagenoeg identiek dus ik verwacht wel dat die firmware wat robuuster is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ook nog niet in de lijst.

Nick: Wilcool
Netwerk: KPN (hi) -5 sec
Omgeving: Utrecht/Maarssen
Sim: nieuw
Vastlopers: geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
hier van mij kant ook nog even een update

omgeving: vlissingen
sim bijna 2 jaar oud
vastlopers : geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 17:05
Wat houdt dat "Nieuwe gebeurtenis" eigenlijk in?
Kreeg gister nieuwe sms en toen stond dat er.

In het menu Instellingen kun je bij nieuwe gebeurtenis kiezen voor "menu activiteit" of "popup" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reverb_ schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:40:
Negatieve reacties??? De reacties zijn hier juist overweldigend positief vind ik
Reacties in dit topic heb ik niet gelezen, ik ga uit van de reacties in de shop survey. Maar als ze hier positief zijn dan waag ik het erop en bestel ik dat apparaat zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou trouwens al hoe je die links weg kan halen? Ik gebruik het internet niet, en bij bijvoorbeeld de map afbeeldingen staan er drie links...zijn die te verwijderen.

Ook bij geluid, staat er een map VideoDJ, heb ik ook niks aan, maar het is beveiligt..iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick: marienvo
Netwerk: Orange ja - 5sec
Omgeving: Emmen
Sim: 2 maanden
Vastlopers: 1

Hij liep vast om 6:28 in de ochtend, ik werd wakker, wekker deed het niet, tijd stond nog op 6:28, accu dr uit en dr in, en tijd stond weer goed :/

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:35
Zo, heb de gok maar genomen met die vastlopers en dit toestel besteld. Wel bij smarphoneshop aangezien ze daar lekker snel leveren (en toch nog een cashback van 350 euro te besteden had :9 ) . Als het goed is heb ik hem dan morgen. Ik zal dan zo snel mogelijk laten weten hoe het bij mij zit.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:41:
Ik schrok me namelijk de pleuris toen dat ding vandaag afging.
Mooi toch, ben je tenminste in 1x wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
ascent schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:46:
[...]

Mooi toch, ben je tenminste in 1x wakker :)
Tja... Ik hou daar niet zo van :| Minder volume mag best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
Is de T-Mobile K750i eigenlijk altijd grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de k750 nu vanaf vrijdag, en inderdaad ook steeds vastlopers... vooral 's nachts (dat betekent dus smorgens uitslapen :Z
ik vertrouw er maar op dat die nwe firmware wat gaat oplossen, want verder: toptelefoontje!

Een ding waar ik nog niks over gelezen heb op dit forum: MP3-speler & playlists: je kunt al je muziek keurig opslaan in mapjes, maar je ziet niets van die mapjes terug in de muziekplayer! Moet je allemaal playlists van mapjes gaan maken! typerdetyp....
weet iemand of je ook automatisch playlists kunt maken van je mappen, of dat je misschien playlists kunt maken op de computer en ze dan naar je telefoon kunt laden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

95 van de 100 keer (ja, heb ik al gehaald) is het de schermbeveiliging (klokje) waarin de telefoon vastloopt dit in combinatie met de bluetooth verbinding. Ik ben nu aan het testen zonder bluetooth, tot dusver heeft ie nog geen vastloper gehad.
Ik denk dan ook dat het hele vastloop verhaal iig bij mij te maken heeft met het bluetooth. Dit alleen wanneer er voortijdig een verbinding heeft plaatsgevonden of direct verbonden is.

Kunnen meerdere mensen zich inleven in deze theorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Ik heb nooit BT aanstaan, alleen als ik wat wil gaan zenden/ontvangen, en daarna meteen weer uit.

Heb de telefoon nu sinds maandag, en nog geen vastloper gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zag gisteren in het krantje van T-for-Telecom de D750 staan. Stond verder niet bij of deze al verkrijgbaar was of niet.
Weet iemand of dit toestel al te verkrijgen is? En als dat zo is, of er een en ander veranderd aan het menu?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus wel heel de dag bluetooth aanstaan. Ben dan ook benieuwd of de mensen die in hetzelfde schuitje als ik zitten dit ook hebben. Volgens mij moet er wel eerst een verbinding worden gemaakt met een ander apparaat alvorens de storingen beginnen.

Zijn er meer ?

Denk namelijk echt dat dit het probleem is. Nu geen vastloper meer gehad, daarnet 8 in 5 minuten tijd. Tja, krijg je wel handigheid in het batterijklepje, alhoewel die gaat zo stroef niet meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Shiver23 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:10:
Ik zag gisteren in het krantje van T-for-Telecom de D750 staan. Stond verder niet bij of deze al verkrijgbaar was of niet.
Weet iemand of dit toestel al te verkrijgen is? En als dat zo is, of er een en ander veranderd aan het menu?
t-for-telecom? hmmm moet ik zeker nog krijgen, en op de site kan ik t ook niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:10:
wat ik er zo van lees en zie heeft 'ie geen slider achterop als lensbescherming en is 'ie exclusief voor t-mobile gemaakt. Klopt dat ongeveer? Zie ook http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_d750-1112.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

BT uit hier.
(1 vastloper gehad)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dirtbiter schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:09:
Ik heb nooit BT aanstaan, alleen als ik wat wil gaan zenden/ontvangen, en daarna meteen weer uit.

Heb de telefoon nu sinds maandag, en nog geen vastloper gehad...
Dat klinkt goed! testen waard lijkt me. Kom op tweakers, post uwer reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sport_Life schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:18:
BT uit hier.
(1 vastloper gehad)
deed je toen iets anders wat de vastloper zou kunnen verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

PhuSioN schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:00:
[...]

Tja... Ik hou daar niet zo van :| Minder volume mag best :)
Dat had ik dus ook vanmorgen. Ik schrok me echt de ***. In verhouding tot me oude T610 is dat geluid echt veel harder. Zo word je wel wakker :)
InsjaHH schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:41:

[...]

@Update (11:50u)

Als er nog mensen zijn die nog niet in deze lijst staan of updates hebben, meld het a.u.b. Dank :).
Update voor mij. Woonplaats is Haarlem en nog geen vastlopers tot nu toe (al ca 5 dagen dus :)).

[ Voor 36% gewijzigd door TheFruitNerd op 25-05-2005 13:22 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
TheFruitNerd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:20:
[...]

Dat had ik dus ook vanmorgen. Ik schrok me echt de ***.
Dus, het belvolume door de speaker is minder geworden en de wekker is idioot hard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

ascent schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:21:
[...]

Dus, het belvolume door de speaker is minder geworden en de wekker is idioot hard? :)
Eerlijk gezegd vind ik het belvolume door de speaker best nog ok hoor. Maar dat is mijn menig. Het geluid van de wekker gaat over de hads-free speaker waardoor het natuurlijk een stuk harder is :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
TheFruitNerd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:23:
Het geluid van de wekker gaat over de hads-free speaker waardoor het natuurlijk een stuk harder is :P
Ah, figures, dat scheelt wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
TheFruitNerd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:20:
Update voor mij. Woonplaats is Haarlem en nog geen vastlopers tot nu toe (al ca 5 dagen dus :)).
En wel met BT gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ascent schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:18:
[...]

wat ik er zo van lees en zie heeft 'ie geen slider achterop als lensbescherming en is 'ie exclusief voor t-mobile gemaakt. Klopt dat ongeveer? Zie ook http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_d750-1112.php
Hij heeft het uiterlijk van de W800, maar dan in lichtblauw.
Daar zit wel een schuifje over de lens, maar op een andere manier dan de K750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:32:
Daar zit wel een schuifje over de lens, maar op een andere manier dan de K750.
http://www.clubsonyericss...ts/d750/d750_backside.jpg

Ik zie geen schuifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat knopje naast de "lampjes" zorgt ervoor dat er direct voor de lens een schuifje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van dat zilveren knopje met 3 puntjes...dat is een schuifknopje, waar zou die voor zijn...hmmm... ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:40:
Dat knopje naast de "lampjes" zorgt ervoor dat er direct voor de lens een schuifje komt.
Ah okay, check :)
Thanks for the heads-up :)

Maar, als 'ie alleen maar met t-mobile te krijgen is, hoef ik 'm niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

ascent schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:20:
[...]

deed je toen iets anders wat de vastloper zou kunnen verklaren?
Hij deed niks meer, scherm was zwart. Zou ook kunnen datie uitstond en dat de aan-knop weigerde ofzo. (toch wel vrij heftig geprobeerd). Ff batterij eruit gehaald en toen deed ie het weer.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, alsnog een vastloper gehad. Wordt hier echt NAAR van. Toch heb ik wel het idee dat ie veel minder vastloopt dan wanneer Bluetooth aanstaat.

Ondertussen al meer mensen met deze ervaring?? Zo ja,nee POST eens wat.

Dacht dat dit een technisch fora was, geen commerciele trekpleister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/w800/w800_camera3.jpg
Hier zie je dat er een schuifje voor de lens zit.
Is wel de W800, maar qua mechanisme hetzelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 25-05-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Tabel geupdated.

Hier ook vaak al met Bluetooth verbinding " gespeeld " en (nog) geen vastlopers. * InsjaHH klopt meteen ff af...

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
InsjaHH schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:44:

Hier ook vaak al met Bluetooth verbinding " gespeeld " en (nog) geen vastlopers. * InsjaHH klopt meteen ff af...
/me klopt met je mee :S :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Ik heb BT verschillende keren gebruikt en toen geen problemen gehad. Ik heb het standaard uitstaan.
Ik heb wel 4 vastlopers gehad waarvan 3 gewoon 's morgens dat de tijd van een uur ervoor vast blijft hangen. Geen wekker ingesteld of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Mijn Bt staat al dagen aan, dag en nacht. Overdag ben ik soms verbonden met headset of pc. Geen vastlopers.

Ik snap echter niet waarom niemand iets over de bluetooth zegt. Dit is een van de eerste mobiele telefoons die meerdere BT-verbindinge aankan en ik vind het wel raar dat niemand het test.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.