Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:
[...]

M'n MP3 speler doet wel meer dan 30 uur, maar ik denk dat als je 30 uur speelt, dat 'ie dan ook echt leeg is, en dat is altijd naar, lege telefoons.
Mijn MP3 speler doet +-10 uur op één AAA batterij en ik gebruik dat ding haast nooit, omdat dat ding zo vervelend is :/ . Maar gesprekstijd staat dus niet gelijk aan MP3 luisteren of gamen met je telefoon?

Als deze telefoon het +- 2 á 3 dagen volhoud als je een paar uur per dag MP3/Radio luistert, (en natuurlijk telefoneren ;) ) Dan wordt dit mijn nieuwe telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:20:
Mijn MP3 speler doet +-10 uur op één AAA batterij en ik gebruik dat ding haast nooit, omdat dat ding zo vervelend is :/ . Maar gesprekstijd staat dus niet gelijk aan MP3 luisteren of gamen met je telefoon?
De mijne doet 't op een ingebouwde accu 40 uur en dat is prima uit te houden :)
Als deze telefoon het +- 2 á 3 dagen volhoud als je een paar uur per dag MP3/Radio luistert, (en natuurlijk telefoneren ;) ) Dan wordt dit mijn nieuwe telefoon.
Dat moet wel gaan lukken lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Het lijkt erop dat de K750i's uit zweden, en daardoor wellicht ook Noorse en Finse K750i's, wel het shutter geluid van de camera uit kunnen zetten. Misschien dat dit komt omdat Noorwegen niet bij de EU zit maar dit zou dan wel een enorme loophole zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
spef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:25:
Het lijkt erop dat de K750i's uit zweden, en daardoor wellicht ook Noorse en Finse K750i's, wel het shutter geluid van de camera uit kunnen zetten. Misschien dat dit komt omdat Noorwegen niet bij de EU zit maar dit zou dan wel een enorme loophole zijn.
Hmm. Waar komen de andere telefoons vandaan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:24:
[...]

De mijne doet 't op een ingebouwde accu 40 uur en dat is prima uit te houden :)

[...]

Dat moet wel gaan lukken lijkt me
Oke bedankt :)

En dan heb ik eigelijk nog een vraagje ivm de MP3 speler in de k750i,

Ondersteunt deze ook afspeellijsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Hij's hier ook binnen _/-\o_
2Call.nl doet goede zaken :) Tis echt een mooi apparaat. Ik kan bijna niet wachten tot hij vol is! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Heb je ergens een bronvermelding daarbij? :)
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Voor zover wij weten geldt deze wet enkel voor mobiele telefoons. Volgens mij
hoort u bij het bedienen van een digitale foto camera ook een klik. Wanneer de
firmware verwacht wordt kan ik u niet exact zeggen, wij hopen einde van de week,
begin van de week.
Maar zoals gezegd, de camera klik zal hier niet mee
verdwijnen.

Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:28:

Sony Ericsson Mobile Communications AB
Das wel precies de bron waarop ik hoopte ja :) klinkt goed! Enig idee wat ze _wel_ gaan fixen? 't Zal vast iets met die crashes te maken hebben, hoop ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Laatst online: 11-09 12:00

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Oke bedankt :)

En dan heb ik eigelijk nog een vraagje ivm de MP3 speler in de k750i,

Ondersteunt deze ook afspeellijsten?
moet je zelf maken op je telefoon. Ik kan de playlist die ik gemaakt heb niet terugvinden als ik in mijn telefoonmanager kijk. niet op de MS en ook niet in het vaste telefoongeheugen...

(Je kan dus wel een playlist maken op je telefoon!)

[ Voor 7% gewijzigd door Erik80 op 24-05-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:34:
[...]

moet je zelf maken op je telefoon. Ik kan de playlist die ik gemaakt heb niet terugvinden als ik in mijn telefoonmanager kijk. niet op de MS en ook niet in het vaste telefoongeheugen...

(Je kan dus wel een playlist maken op je telefoon!)
Vet ! :p, Nu nog even mijn papa lief aankijken en mijn k500i voor een schappelijke prijs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net ook binnengekregen, en ben er net achter dat je vooral niet in het lampje moet kijken want dan heb je de komende 10 minuten vlekken voor je ogen :P Het is nog moeilijk om het ding te ontmaagden van zijn beschermplasticjes, ... dat moet nog even doordringen.

Nu heb ik dus slim als ik ben, op mijn T610 alle contactgegevens dus blijkbaar op de telefoon opgeslagen en niet op de sim, en diezelfde sim zit nu in de K750. De T610 aanzetten (ik denk kopieer het even via bluetooth ofzo) geeft het verzoek om die sim, en dus wordt kopieren een beetje lastig. Wat zijn de mogelijkheden die ik kan doen, behalve overschrijven? Ik zal vast niet de enige zijn die met de oude sim doorgaat :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:44:
Wat zijn de mogelijkheden die ik kan doen, behalve overschrijven? Ik zal vast niet de enige zijn die met de oude sim doorgaat :)
Syncen met je pc, als je die mogelijkheid hebt. Hetzij via BT (had de t610 dat?), anders kabel ofzo ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.

Ik heb vaak gelezen hiero dat sommige die aanbieding hebben van orange van dat je studenten korting krijgt bij een orange 32,50 abbo... Op de site van orange weeten zij er niks van. en kan ook nergens vinden..

Hopelijk is deze aanbieding in elke orange shop,. want ik wil er donderdag eentje halen met studenten korting.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:48:
:) Ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk volgende week nieuwe firmware uitkomt voor de SE K750i. Hou onderstaande link in de gaten:
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242
Nice :) maar weet iemand wanneer de nieuwe lading K750i bij de winkels komen met de volgende firmware?
Anders word het deze tel kopen en zelf flash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
dragonzzzz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:52:

Anders word het deze tel kopen en zelf flash :P
't Gave is juist dat dat met die webapp supersimpel zou moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Loial schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:27:
Hij's hier ook binnen _/-\o_
2Call.nl doet goede zaken :) Tis echt een mooi apparaat. Ik kan bijna niet wachten tot hij vol is! :9~
Wanneer heeft 2call jou telefoon verstuurd? Gisteren of vrijdag al? Die van mij is gister verstuurd, maar tpg is hier nog niet langs gekomen, weet niet tot hoe laat die rondrijden?

[ Voor 17% gewijzigd door Brammel op 24-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dat heb je nog geen uur geleden ook gevraagd, chill dude :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04
Maar stel dat je nou zo'n vodafone of t-mobile versie koopt die later verschijnen. Dat betekend dus dat je heel gemakkelijk naar de orginele firmware kan flashen. Denk niet dat vodafone of t-mobile daar zo blij mee zullen zijn.
Brammel schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:54:
[...]

Wanneer heeft 2call jou telefoon verstuurd? Gisteren of vrijdag al? Die van mij is gister verstuurd, maar tpg is hier nog niet langs gekomen, weet niet tot hoe laat die rondrijden?
Die van mij is ook gister verstuurd, maar ben helaas niet thuis dus heb geen idee of de post al langs geweest is. Waarschijnlijk ligt er toch een briefje in de bus dat ik hem op het postkantoor kan ophalen. Dan haal ik hem net voor sluitingstijd bij het postkantoor, dan zijn ze altijd al binnen en hoef ik niet de volgende dag pas te gaan.

[ Voor 60% gewijzigd door PhuSioN op 24-05-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zo, ik heb er net ff een Memory Stick Duo Pro ingeduwd van 256MB (512MB of groter is dus echt helemaal nergens meer te krijgen zeg :| ) en dat werkt allemaal prima. Dus dat zit ook wel weer goed.
Je moet trouwens even je telefoon uit en weer aan zetten zonder de USB-kabel erin om de mappenstructuur op de kaart te laten aanmaken. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
Brammel schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:54:
[...]

Gisteren kreeg ik e-mailtje dat ze hem verstuurd hadden, dus er komt nog wel iemand langs bij je....ik denk dat ze tot 17 uur wel rondbrengen, misschien wel 18
kheb wel eens iets om 16 uur nogwa binnengehad dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:44:
Ik heb hem net ook binnengekregen, en ben er net achter dat je vooral niet in het lampje moet kijken want dan heb je de komende 10 minuten vlekken voor je ogen :P Het is nog moeilijk om het ding te ontmaagden van zijn beschermplasticjes, ... dat moet nog even doordringen.

Nu heb ik dus slim als ik ben, op mijn T610 alle contactgegevens dus blijkbaar op de telefoon opgeslagen en niet op de sim, en diezelfde sim zit nu in de K750. De T610 aanzetten (ik denk kopieer het even via bluetooth ofzo) geeft het verzoek om die sim, en dus wordt kopieren een beetje lastig. Wat zijn de mogelijkheden die ik kan doen, behalve overschrijven? Ik zal vast niet de enige zijn die met de oude sim doorgaat :)
probleem had ik ook.
ik heb gewoon aan iemand gevraagd of ik ff 5 min zijn telefoon mocht lenen.
ff zijn simkaart in me t610 en dan het tel.boek via BT verzenden. Voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:05:
... en dan het tel.boek via BT verzenden.
Kun je je hele telefoonboek in 1x overzenden met BT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opviel, is dat het echt mooi antraciet/zwart is, en niet die groene gloed die je wel eens op foto's zag. Hij is inderdaad netjes :) Moet alleen even wennen aan de afliggende functietoetsen onder het scherm, dat was op de T610 anders.

Ik heb nu (nadat ik dat fucking klepje op de k750 eindelijk had opengekregen door mijn handen in me mouwen te wikkelen om krassen te voorkomen) op de T610 onder Telefoonboek - Geavanceerd de functie Export naar Sim ontdekt, die is nu bezig. :)

edit:

gelukt: T610 - > export naar sim en dan op de K750, import van sim...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

harryvos schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:39:
[...]

op je pc bij deze computer
wijsneus :*) ik bedoel in de foon natuurlijk... en de rest van mijn vragen heeft iemand anders dit ook en een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:53:
[...]

't Gave is juist dat dat met die webapp supersimpel zou moeten zijn :)
"zou" maarja... ik zie wel of het echt zo is :)
Anyways Thnx for reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:47:
Hey.

Ik heb vaak gelezen hiero dat sommige die aanbieding hebben van orange van dat je studenten korting krijgt bij een orange 32,50 abbo... Op de site van orange weeten zij er niks van. en kan ook nergens vinden..

Hopelijk is deze aanbieding in elke orange shop,. want ik wil er donderdag eentje halen met studenten korting.

Iemand?
Als je het zeker wilt weten loop je even naar de Orange shop of je belt hun even op 06 28 670 800. Ik weet zeker dat je 25 euro korting op het toestel kunt krijgen, maar ik weet niet precies hoeveel korting je op het abo kunt krijgen. Even checken dus :).

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFruitNerd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:08:
[...]

Als je het zeker wilt weten loop je even naar de Orange shop of je belt hun even op 06 28 670 800. Ik weet zeker dat je 25 euro korting op het toestel kunt krijgen, maar ik weet niet precies hoeveel korting je op het abo kunt krijgen. Even checken dus :).
Heyy dankjewel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Ik had een mailtje gestuurd over de vele crashes van deze foon, hier het antwoord (had de mail in het engels gestuurd, wist niet dat het ook in het nederlands kon)

Thank you for contacting Sony Ericsson on the World Wide Web.

Concerning your inquiry we would like to give you the following information:

We would like to suggest to go back the place of purchase because as a consumer you have an eight day warranty to trade the phone if this is not working properly.

Please contact Sony Ericsson Call Center again if we can assist you further. Please visit our website, too. On www.sonyericsson.com you will always get the latest news and interesting offers like ring tones, music and virtual phones .

Best regards,

Niets over firmwares die het moeten fixen, ik zou dus gewoon een rot exemplaar hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Kun je je hele telefoonboek in 1x overzenden met BT ?
met de t610 iig wel
meeste SE tel's denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

LordLynx schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:11:
Ik had een mailtje gestuurd over de vele crashes van deze foon, hier het antwoord (had de mail in het engels gestuurd, wist niet dat het ook in het nederlands kon)

Thank you for contacting Sony Ericsson on the World Wide Web.

Concerning your inquiry we would like to give you the following information:

We would like to suggest to go back the place of purchase because as a consumer you have an eight day warranty to trade the phone if this is not working properly.

Please contact Sony Ericsson Call Center again if we can assist you further. Please visit our website, too. On www.sonyericsson.com you will always get the latest news and interesting offers like ring tones, music and virtual phones .

Best regards,

Niets over firmwares die het moeten fixen, ik zou dus gewoon een rot exemplaar hebben......
Mja, maar dit ziet er ook wel als een heel standaard mailtje uit, ik zou dit niet echt volgen iig... En ruilen kun je altijd wel hoor. :) Moet overigens wel zeggen dat ik met mijn telefoon echt 0,0% last van crashes heb, dusja, ruilen kun je altijd proberen natuurlijk.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 03:29:
wil me bij dezen voorstellen, ben nieuw op het forum.

Ik heb sinds 1 dag een k750i alleen vind ik het volume van de oorspeaker erg zacht, Ik heb hem al op het maximale volume staan maar vind dit vergeleken met mijn oude T610 erg zacht. Zijn er mensen met hetzelfde probleem en weet iemand misschien waar het aan ligt.

Kan ik hiermee langs de winkel gaan om erover te klagen.
Verder is het een toptelefoon

Dank alvast voor de reacties.
Dank voor de reacties m.b.t. het bericht hierboven. Ik heb de telefoon geruild in de winkel maar volgens mij klinkt hij ook zo zacht. Ik zal gewoon beter moeten luisteren als ik bel. :( :(

Weet iemand of dit probleem met firmware op te lossen is?
Als we nou allemaal klagen bij Sony misschien dat ze dan met een firmware upgrade komen waar dit probleem mee opgelost zit.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:14:

met de t610 iig wel
meeste SE tel's denk ik wel.
.. de 1e keer dat ik baal van m'n Nokia.. Hmm, misschien de 2e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die hun mail al ophalen met deze telefoon? Ik heb net voor Demon DSL het ingesteld, en er staat netjes "Server wordt gezocht" maar het eindigt met "Server niet gevonden" terwijl pop3.demon.nl gewoon 100% correct is :)

Ik connect overigens gewoon via GSM, en T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:34:
Zijn er mensen die hun mail al ophalen met deze telefoon? Ik heb net voor Demon DSL het ingesteld, en er staat netjes "Server wordt gezocht" maar het eindigt met "Server niet gevonden" terwijl pop3.demon.nl gewoon 100% correct is :)

Ik connect overigens gewoon via GSM, en T-Mobile :)
Je moet daarvoor contact maken met de apn: internet en niet via wap.
Misschien dat het hier misgaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb de telefoon zojuist ook uit de Orange shop, de verkoper had de sim-kaart er in gedaan, maar nu staat er nog steeds (na 2 uur) 'Inactieve SIM' op het scherm.

Hij zei dat ongeveer een half uurtje zou duren, nu zijn er dus 2 uur voorbij.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

I.c.m. 32,50 abonnement

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Empulse schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:41:
<knip vraag herhaling>
I.c.m. 32,50 abonnement
Winkel bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat heb je net ook al gevraagd. Je mag pas na 24 uur je bericht kicken.

Wat je zou kunnen proberen is een andere simkaart erin te doen, want volgens mij is je sim dus inactief. Of de sim in een ander toestel en proberen of het echt aan je sim ligt en niet aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Je moet daarvoor contact maken met de apn: internet en niet via wap.
Misschien dat het hier misgaat.
En nu in Jip en Janneke taal :P Je bedoelt verplicht GPRS gebruiken ? :)

edit:

GPRS wordt ook niet geaccepteerd. Moet je speciaal data abonnementen hiervoor afsluiten of iets derg. ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:45:
[...]

En nu in Jip en Janneke taal :P Je bedoelt verplicht GPRS gebruiken ? :)
Ow je belt in. Uhm. Dan weet ik het niet. Haha sorry

Je kan via GPRS contact maken met T-mobile via de apn "wap" of "internet". wap is alleen voor wap-pagina's en kost minder. "internet" is bij t-mobile een stuk duurder en je betaalt per 100kb, als je geen speciaal GPRS-abonnement hebt.
Je zal bij je instellingen dus iets een andere moeten instellen en je email aan die internet-account koppelen.
Ik neem wel aan dat dit standaard geactiveerd is. Zou je anders even contact op moeten nemen met T-mobile.

[ Voor 49% gewijzigd door Shiver23 op 24-05-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Zat dus ook alvast na te denken hoe ik mijn contacten ga overzetten naar de k750i. Even op mijn 6230 gekeken en daar was de mogelijkheid om je contacten te verplaatsen van je telefoon naar de simkaart. Dat dus gedaan en nu staan al mijn contacten op de sim. Ook mooi dat je kan zien hoeveel 'slots' je beschikbaar hebt op de sim voor contacten. Wist niet een dat het kon met m'n telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
PhuSioN schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:49:
Dat dus gedaan en nu staan al mijn contacten op de sim.
Je bent dan volgens mij wel een sloot details kwijt (meerdere nummers per naam, lange namen e.d.), toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:50:
[...]

Je bent dan volgens mij wel een sloot details kwijt (meerdere nummers per naam, lange namen e.d.), toch ?
De T610 heeft bij export van meerdere nummers bij een enkele naam (dus thuis, mobiel, werk) voor elk nummer een losse entry aangemaakt op de sim. Ik zie nu dus ook op de K750 dezelfde naam meerdere malen terugkomen maar met een ander nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:50:
[...]

Klopt enigzins wel ja. Heb bijvoorbeeld iemands mobiel nummer en huisnummer. Deze wordt er dan dan 2x ingezet, maar de 2e met een iets andere naam. Ach, zo erg vind ik het niet en waarschijnlijk kan je het nr. later toch nog wel verplaatsen. Extra gegevens zoals e-mail adres ofzo worden niet overgezet naar de sim, maar aangezien ik dat maar bij 1 persoon had maakt dat voor mij niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ugh, das wel irritant :) Dan ga ik toch voor de Windows adresboek aanpak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Hmm. Waar komen de andere telefoons vandaan dan ?
Oeps sorry,
misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Het gaat dus om de K750i's die in Zweden verkocht worden. Ik neem aan dat ze ook gewoon in China e.o. geproduceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
spef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:56:
Het gaat dus om de K750i's die in Zweden verkocht worden. Ik neem aan dat ze ook gewoon in China e.o. geproduceerd zijn.
Ah, op die fiets.. Hmm,, ben benieuwd, maar even wachten op de nieuwe fw volgende week dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij mij maakt hij nogal een krakend geluidje als hij focust, het werkt allemaal perfect maar het geluid maakt me bang :P Is dit bij meerdere ook, of gebeurd het daar bijna doodstil?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Elect schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:34:
Bij mij maakt hij nogal een krakend geluidje als hij focust, het werkt allemaal perfect maar het geluid maakt me bang :P Is dit bij meerdere ook, of gebeurd het daar bijna doodstil?
Wat ik me ervan herinner toen ik 'm bij BC vast had, was wel dat je de lens hoorde focussen, maar niet krakend, gewoon zoemend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al door meerdere personen gevraagd en ik ben er zelf ok wel benieuwd naar. Zou iemand misschien effe kunnen checken hoeveel smsjes er in de telefoon opgeslagen kunnen worden?
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:41:
Zou iemand misschien effe kunnen checken hoeveel smsjes er in de telefoon opgeslagen kunnen worden?
Ik ben ook benieuwd ja, maar ik denk niet dat iemand 'm al lang genoeg heeft om te weten hoeveel erin passen. Maar, je kunt natuurlijk wel wat extra SMS'jes copy/pasten misschien, via FMA ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het is al door meerdere personen gevraagd en ik ben er zelf ok wel benieuwd naar. Zou iemand misschien effe kunnen checken hoeveel smsjes er in de telefoon opgeslagen kunnen worden?
Thnx!
SMSjes worden gewoon op het geheugen opgeslagen, en die is intern 40 MB. Als een SMSje gemiddeld 2 kb is kun je zelf wel uitrekenen hoeveel je erop kunt zetten...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sport_Life schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:43:
SMSjes worden gewoon op het geheugen opgeslagen, en die is intern 40 MB. Als een SMSje gemiddeld 2 kb is kun je zelf wel uitrekenen hoeveel je erop kunt zetten...
Dat.. Is goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx!
Ik heb ergens 90 zien staan in mn telefoon, alleen kan ik t niet meer terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:42:
[...]
Ik ben ook benieuwd ja, maar ik denk niet dat iemand 'm al lang genoeg heeft om te weten hoeveel erin passen. Maar, je kunt natuurlijk wel wat extra SMS'jes copy/pasten misschien, via FMA ofzo ?
Ik weet niet hoe dat werkt bij de K750i, ma ik heb nog steeds de t610 8)7 , en daar kan je de geheugenstatus bekijken. Wordt dan in percentage aangegeven. Daarmee kan je wel bereken, of in ieder geval een indicatie geven van de sms capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

--MeAngry-- schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:59:
Zo, ik heb er net ff een Memory Stick Duo Pro ingeduwd van 256MB (512MB of groter is dus echt helemaal nergens meer te krijgen zeg :| )
Bij interngeheugen.com hebben ze die 512 MB Gaming die ik heb gekocht nog steeds op voorraad zo te zien: http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3306

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:59:
[...]

Bij interngeheugen.com hebben ze die 512 MB Gaming die ik heb gekocht nog steeds op voorraad zo te zien: http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3306
Die 1Gb kaart is idd he-le-maal nergens meer te krijgen.
Dan maar die van 512 Mb bestelt bij de MemoryShop.

Kreeg 10 min later een mailtje dat hij al verzonden is en dus morgen in huis. :)

1 ding vraag ik me wel af..
Onderaan de info tekst staat dit:
Let op! Deze kaarten zijn niet geschikt voor de Sony Ericsson P800/P900.

:?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:04:
[...]

Die 1Gb kaart is idd he-le-maal nergens meer te krijgen.
Dan maar die van 512 Mb bestelt bij de MemoryShop.

Kreeg 10 min later een mailtje dat hij al verzonden is en dus morgen in huis. :)

Damn, kzat me ook rot te zoeken naar 1GB op voorraad :(, 'k heb net ook maar 512 geheugen bij memoryshop.nl besteld.. :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Wat is die PlayNow knop in het menu overbodig zeg.

Kom ik op een pagina uit waar ik ringtones kan horen en dan evenueel kopen daarna... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Heb hem nu ook! Zit wel al met het batterijklepje, de eerste 2 keer ging hij moeiteloos open, maar nu krijg ik hem niet meer open en moet nog ff de sim verwisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Laatst online: 11-09 12:00

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:04:
[...]

Deze telefoons ondersteunen maximaal 128mb. De k750i ondersteund maximaal 2GB. Geen problemen voor jou dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel betaal je gem voor zo'n 512 mb kaartje dan. Ik zit er ook aan te denken er 1 te kopen.

oh sorie.. weet het al ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:14:
Hoeveel betaal je gem voor zo'n 512 mb kaartje dan. Ik zit er ook aan te denken er 1 te kopen.

oh sorie.. weet het al ;)
klik anders ff op een linkie 6 á 7 post hoger :P

edit: oops je weet 't al. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Heb ik weer hoor...

Contact gehad met diverse Orange servicelijnen en de Orange shop waar ik hem gekocht heb, blijkt de simkaart actief te zijn in hun bestanden, behalve op mijn telefoon zelf.

Kan ik donderdag pas terug en dan pas bellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Heb net mijn geheugenkaartje geformateerd (fat) maar nu worden die mappen niet automatisch door de telefoon aangemaakt. Wat moet ik daar voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Brammel schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:36:
Heb net mijn geheugenkaartje geformateerd (fat) maar nu worden die mappen niet automatisch door de telefoon aangemaakt. Wat moet ik daar voor doen?
Kaart kon toch ook op de foon geformatteerd worden, las ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:38:
[...]

Kaart kon toch ook op de foon geformatteerd worden, las ik ?
Ja dat klopt, maar dat heb ik dus niet gedaan, en nu is die functie niet beschikbaar... Hij ziet het geheugenkaartje niet...
Edit: Gevonden, batterij er uit halen deed wonderen

[ Voor 16% gewijzigd door Brammel op 24-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm, ik vraag me af hoelang de topicstarter op vakantie is, anders ga ik zelf eens een site in elkaar knutselen met alle FAQ's en links en foto voorbeelden uit deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:42:
Hm, ik vraag me af hoelang de topicstarter op vakantie is, anders ga ik zelf eens een site in elkaar knutselen met alle FAQ's en links en foto voorbeelden uit deze draad.
Ik geloof dat ie 2 a 3 weken weg is. Ik zou wel eerst even overleggen met de moderators over het hoe en wat, dat wordt over het algemeen erg op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dolle, heb em ook sinds vrijdag vanuit 2Call. Ik denk dat hij nu PAS! 100 x is vastgelopen. Heb een batterij uit week 16. Firmware weet ik niet, begrijp er geen zak van hoe ik dit <<<<<<>>>> als nummer in moet voeren.
Heb btw ook getracht de taal te wijzigen naar Engels, helaas zonder enig resultaat. Ook heb ik de memorykaart geformatteerd met de telefoon.

Wat is verstandig?

= terugsturen naar 2call, met het risico weer een gare versie terug te krijgen

= wachten tot de nieuwe firmware online is, maar stel deze werkt niet voldoende, ik de telefoon tzt (na 8 dagen niet meer ruilbaar) terug moet sturen naar SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Mijn batterij komt ook uit week 16, nog geen problemen mee gehad (heb m sinds vanochtend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
< betekent je joystickie naar links doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wist je trouwens dat ik echt nergens m'n Pin code kan veranderen? Heel de handleiding doorzocht, telefoon.. Bwah.. Kan iemand mij vertellen hoe dit wel kan, anders meot ik m'n sim gaan omzetten naar m'n oude telefoon, en iedereen weet hoe creepy het is het batterijklepje weer te openen :P

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx!
Op de SE k500i met 12mb geheugen kunnen maximaal 100 smsjes. (Heb zelf geen ervaring met de k750i)

Maar als Sport_Life beweert dat je zo'n 20.000 smsjes op 40mb geheugen kunt zetten, dan zou ik met mijn 12mb 6000 smsjes kunnen bewaren, terwijl dit dus niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:32:
Wist je trouwens dat ik echt nergens m'n Pin code kan veranderen? Heel de handleiding doorzocht, telefoon.. Bwah.. Kan iemand mij vertellen hoe dit wel kan, anders meot ik m'n sim gaan omzetten naar m'n oude telefoon, en iedereen weet hoe creepy het is het batterijklepje weer te openen :P
het staat bij mij gewoon onder Instellingen-->Algemeen-->Blokkeringen--> Kaart blokkeren-->PIN wijzigen

kan ook aan mij liggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:40:
[...]

Op de SE k500i met 12mb geheugen kunnen maximaal 100 smsjes. (Heb zelf geen ervaring met de k750i)

Maar als Sport_Life beweert dat je zo'n 20.000 smsjes op 40mb geheugen kunt zetten, dan zou ik met mijn 12mb 6000 smsjes kunnen bewaren, terwijl dit dus niet kan
Uhm, met een simpel rekensommetje kom je dus op ongeveer 330smsjes
rekensommetje = 40 / 12x100=333.3333333333 (en nog een paar 3en :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Elect schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:32:
Menu > Instellingen > Algemeen > Blokkeringen > Kaart blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op dit toestel nou een beetje lekker films (van zeg maar 2 uur) kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:59:
Kun je op dit toestel nou een beetje lekker films (van zeg maar 2 uur) kijken?
Het is een leuke telefoon maar als je complete films van 2 uur wilt bekijken zou ik je toch een pda of laptop aanraden. Daar zijn telefoons te klein voor. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Le0032 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:49:
Ik geloof dat ie 2 a 3 weken weg is. Ik zou wel eerst even overleggen met de moderators over het hoe en wat, dat wordt over het algemeen erg op prijs gesteld.
Hm, ik kan toch in principe m'n un-official 'support site' maken ?
Wat willen die moderators precies weten van zo'n site dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:54:
[...]

Uhm, met een simpel rekensommetje kom je dus op ongeveer 330smsjes
rekensommetje = 40 / 12x100=333.3333333333 (en nog een paar 3en :P)
edit:
3,3 keer zoveel geheugen dus. Of wat jij hebt uitgerekend, 330% meer

-

Sport_Life ging ervan uit dat een Smsje 2kb is. (40mb op de k750i * 2^10) / 2 = 20.480 smsjes

Mijn telefoon SE k500i, (12mb * 2^10) / 2 = 6144 smsjes, de k500i (die ik dus heb) zegt bij 100smsjes dat het berichtengeheugen vol zit. Daarom denk ik dat de k750i ook rond die marge zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje, op mijn t610 wordt de ringtone als ik gebeld word langezamerhand het volume opgebouwd en komt er voor aan zo`n *tring* *tring* geluid. is dat bij de k750i ook zo??
was namelijk erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:05:
de k500i (die ik dus heb) zegt bij 100smsjes dat het berichtengeheugen vol zit. Daarom denk ik dat de k750i ook rond die marge zit.
Hmj, dat zou van mij best wat meer mogen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Oke, dit was vreemd. Ik ging vandaag weer via de tramtunnel in Den Haag naar huis. Zoals eerder gezegd, had ik met mijn oude N6610 altijd wel 1 a 2 streepjes bereik ' over ' terwijl de meeste andere telefoons bereikloos waren.

Nu heb ik ook geen bereik meer met de K750i :|, althans er wordt dus een melding gemaakt van " Emergencies only "-achtig. Het vreemde is dat bovenin het bereik vol zit (dus alle balkjes), maar nog steeds deze melding?

Zit ik dan gewoon ' voorlopig ' op een andere mast (niet van KPN?) en dus dit bericht, ondanks vol bereik?

Als laatst vroeg ik mij af, hebben meer mensen het volgende symptoom gemerkt:

- Af en toe dan springt het bereikbalkje naar 1 streepje (rood) en vervolgens een paar seconden later weer op vol bereik (blauw). Dit gaat maar random alsmaar door en door. Kan iemand dit wellicht bevestigingen (of ontkennen) :?.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Kan iemand wellicht bevestigen (of ontkennen) dat het bij het opstarten van je telefoon (nadat je je PIN hebt ingevoerd) aardig lang (+- 30 secs zo ongeveer) duurt voordat hij een netwerk gevonden heeft? En indirect dus op geen enkele knop reageert totdat hij zich ' geregistreerd ' heeft?

Excuses als het eerder is gevraagd, maar aangezien dit mijn eerste SE is (na jaren Nokia) vroeg ik mij dit af. Het kan aan mij liggen en mijn ongeduld, maar bij de N6610 was dit niet het geval.
Ik zou hiervan graag een overzichtje willen maken om zo uit te maken of het provider specifiek probleem is (of niet). Toch irritant, ook al zet je 'm niet 10x per dag aan en uit natuurlijk :P. Een overzichtje van de gebruikers tot nu toe.

Tijd is hier in het aantal seconden nadat je je PIN hebt ingevoerd en totdat er je telefoon weer reageert (indirect heeft hij dan een netwerk gevonden).

@Update (19:18u)
Ik ga morgen meteen even een belletje plegen naar KPN toe, eens kijken of zij het fenomeen kunnen bevestigen dat het aan een oude SIM kan liggen. Zo ja, dan wordt het maar een nieuwe SIM aanvragen :). Oh mijn bovenstaand bericht ook maar meteen eens aan de orde stellen, want dat steeds wegvallend en dan terugkomend bereik zal vast niet ten goede doen aan mijn bereikbaarheid...

Als er nog mensen zijn die nog niet in deze lijst staan of updates hebben, meld het a.u.b. Dank :).

• InsjaHH (KPN)ja (+-50sec)Den HaagSIM ouder > 2 jr
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)??
• CLB (Orange)ja (+-30sec)WateringenSIM ouder > 9 mnd
• TheFruitNerd (Orange)nee (+-5/6sec)?Nieuw
• Sport_Life (Orange)nee (+-5sec)??
• TonyYaYo (Orange)nee (+-4/5sec)??
• LordLynx (T-Mobile & Orange)ja (+-30sec)??
• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)??
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)??
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)??
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)??
• WorldWide (Vodafone)nee (+-5sec)??
• DerekJ. (?)ja (+60sec)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
InsjaHH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:17:
Nu heb ik ook geen bereik meer met de K750i :|, althans er wordt dus een melding gemaakt van " Emergencies only "-achtig. Het vreemde is dat bovenin het bereik vol zit (dus alle balkjes), maar nog steeds deze melding?
Volgens mij krijg ik alleen maar emergencies only als ik geen bereik heb met m'n eigen provider en dus ook geen streepjes, maar dat was op nokia .. lijkt me echter niet verschillend per toestel :?
Af en toe dan springt het bereikbalkje naar 1 streepje (rood) en vervolgens een paar seconden later weer op vol bereik (blauw). Dit gaat maar random alsmaar door en door. Kan iemand dit wellicht bevestigingen (of ontkennen) :?.
Het kan zijn dat je ver weg bent inmiddels van je vorige mast, en de hop naar de volgende mast stelt 'ie zo lang mogelijk uit ivm batterij levensduur, dus ik denk dat 't gewoon een mast hop was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ga eens al bellend de tunnel in. Merk je het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

InsjaHH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:20:
[...]

Ik zou hiervan graag een overzichtje willen maken om zo uit te maken of het provider specifiek probleem is (of niet). Toch irritant, ook al zet je 'm niet 10x per dag aan en uit natuurlijk :P. Een overzichtje van de gebruikers tot nu toe.

Tijd is hier in het aantal seconden nadat je je PIN hebt ingevoerd en totdat er je telefoon weer reageert (indirect heeft hij dan een netwerk gevonden).

Ik ga morgen meteen even een belletje plegen naar KPN toe, eens kijken of zij het fenomeen kunnen bevestigen dat het aan een oude SIM kan liggen. Zo ja, dan wordt het maar een nieuwe SIM aanvragen :). Oh mijn bovenstaand bericht ook maar meteen eens aan de orde stellen, want dat steeds wegvallend en dan terugkomend bereik zal vast niet ten goede doen aan mijn bereikbaarheid...

Als er nog mensen zijn die nog niet in deze lijst staan of updates hebben, meld het a.u.b. Dank :).

Ik heb het ff getest met mn oude Sim-kaart (4 jaar oud, nog van Dutchtone :D) en daarmee duurt het netwerk zoeken wat langer, om precies te zijn 10 sec. (tov 5 sec met nieuwe Sim). Ik heb het meerdere keren getest.

Ik woon in een dorpje bij Utrecht.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik dan gewoon ' voorlopig ' op een andere mast (niet van KPN?) en dus dit bericht, ondanks vol bereik?
Inderdaad. De telefoon logt dan tijdelijk in op een ander netwerk (blijkbaar is dat netwerk dus wel sterk genoeg in die tramtunnel) die je toestemming geeft om alleen noodoproepen te doen, gewoon bellen is dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand hier ook met T-Mobile zit, en wel zijn mail kan ophalen, kan deze dit dan eventjes hier vermelden? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit aan de gang zou moeten krijgen. De settings van de mail staan goed, maar ik weet niet

a) Wat T-Mobile voor additionele packages bij een abonnement verwacht om bij een pop3 box in te loggen
b) Wat voor verbindingen ik zou moeten gebruiken op de telefoon
c) Wat de addertjes zijn

Dus als iemand het weet, schreeuw ff :P

Btw. wat gaat het kopieren van een mp3 naar de telefoon traag zeg, pfff, zit gewoon voor 5,23Mb al 5 minuten te wachten tot die klaar is. Dan wordt je blij als je je telefoon speciaal koopt voor de mp3 speler zut erop :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens nog helemaal niemand die zijn "inlogtijd" bij Telfort heeft bevestigd? Ben wel 's benieuwd, heb zelf namelijk Telfort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

ik heb telfort, denk in 5 sec...

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand misschien een lijst maken met diegene die problemen hebben met het toestel en met diegene die geen problemen hebben...

als ik het zo lees is ongeveer 50% van de gevallen slecht en de andere 50% goed...

Klopt dit? of klagen er gewoon meer mensen dan dat er mensen tevreden zijn...
misschien kan er een opsomming gemaakt worden. weet ik (en met mij andere) of we beter kunnen wachten op de w800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gebruik gemaakt van orange world op zijn k750i? Ben vandaag bezig geweest met de instellingen maar deze zijn nog niet te krijgen op de orange site en volgens orange klantenservice moet de telefoon eerst nog getest worden met orange world voor deze instellingen online komen.

PlayNow zal denk ik nooit gebruikt gaan worden omdat er dan verbinding word gemaakt met wap naar een links van SE waar een paar simpele niet interessante ringtones staan.

Ben er nog niet uit hoe je bij Internetservices een leuke wapsite kan instellen. Met de bovenste optie ga je naar de SE wap site en met online zkn kom je op google terecht.

Iemand al een een leuk live-setje in mp3 vorm om op de k750i te zetten of paar leuke losse mp3-tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:21:
Volgens mij krijg ik alleen maar emergencies only als ik geen bereik heb met m'n eigen provider en dus ook geen streepjes, maar dat was op nokia .. lijkt me echter niet verschillend per toestel :?
Precies, ook geen streepjes en daar wilde ik eigenlijk mijn punt op zetten: geen bereik met eigen provider, dus ook geen streepjes zou je zeggen.

Aan de andere kant, je *hebt* natuurlijk wel bereik via een andere mast van een andere provider, omdat hij zelf aangeeft " Emergencies only ". Dus zou hij dan aangeven dat je wel volledig bereik hebt enkel voor emergencies via andere provider :?.

Kwestie van andere interpretatie in vergelijking bij Nokia: die geeft dan geen streepjes weer, maar ook niet dat je voor emergencies kan bellen.
Het kan zijn dat je ver weg bent inmiddels van je vorige mast, en de hop naar de volgende mast stelt 'ie zo lang mogelijk uit ivm batterij levensduur, dus ik denk dat 't gewoon een mast hop was ?
Het eigenaardige is, ik leg mijn telefoon hier bijv. neer op mijn bureau, ik doe er niets mee, beweeg er niet mee en dan gebeurt het ook regelmatig... is dit wellicht een " SE aanpak " (dat hij regelmatig hopt naar andere mast) en zijn er gebruikers die het fenomeen kunnen bevestigen?

Dus de stelling dat ik ver weg bent van mijn vorige mast is bij deze ontkracht.
Amphora schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:29:
Ga eens al bellend de tunnel in. Merk je het snel genoeg.
Heey, dat is een goed punt :9. Helemaal niet aan gedacht eigenlijk, hehee. Ga ik morgen meteen eens uitproberen, ik ben benieuwd. Ik had toch echt verwacht dat ik enkel erop " vooruit " ga op alle punten na mijn misbruikte N6610, maar dat valt weer eens " tegen ".
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:37:
Inderdaad. De telefoon logt dan tijdelijk in op een ander netwerk (blijkbaar is dat netwerk dus wel sterk genoeg in die tramtunnel) die je toestemming geeft om alleen noodoproepen te doen, gewoon bellen is dus niet mogelijk.
Dank voor je bevestiging en uitleg. Erg jammer (en een beetje teleurstellend) voor een net nieuwe telefoon. Wat mij trouwens net te binnen schiet, verkoopster van de BC meldde mij dat er regelmatige klanten bij haar kwamen met een SE toestel i.c.m. T-Mobile (niet meer 100%) waarbij het bereik minder goed was. Dezelfde SIM in een Nokia toestel was dan wel top. Ook weer erg eigenaardig verhaal, maar na mijn eigen ervaringen met T-Mobile verbaast het mij niet veel.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:39:
Is er trouwens nog helemaal niemand die zijn "inlogtijd" bij Telfort heeft bevestigd? Ben wel 's benieuwd, heb zelf namelijk Telfort...
Ik zou het zelf eens voor je kunnen proberen, mams heeft hier een Telfort prepaid SIMmetje liggen. Liefst niet natuurlijk i.v.m. batterijklepje :9 hehee.

@Update (20:00u)
Reacties + update gegevens.

@Update (20:05u)
Nu ik toch bezig bent, nieuwe kolom met # vastlopers.

@Update (20:30u)
Update gegevens.

• InsjaHH (KPN)ja (+-50sec)Den HaagSIM ouder > 2 jr0 vastlopers
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)LichtenvoordeNieuw0 vastlopers
• CLB (Orange)ja (+-30sec)WateringenSIM ouder > 9 mnd?
• TheFruitNerd (Orange)nee (+-5/6sec)?Nieuw?
• Sport_Life (Orange)nee (+-5sec)Utrecht??
• Sport_Life (vroeger Dutchtone)half (+-10sec)UtrechtSIM ouder > 4 jr?
• TonyYaYo (Orange)nee (+-4/5sec)???
• LordLynx (T-Mobile & Orange)ja (+-30sec)???
• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)???
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)???
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)???
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)???
• WorldWide (Vodafone)nee (+-5sec)???
• DerekJ. (?)ja (+60sec)???

[ Voor 10% gewijzigd door InsjaHH op 24-05-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt geen enkel probleem met het ding hoor :) Ik zie ook maar heel weinig klachten, en de mensen die je hoort zijn degene die dit erg vaak laten horen :) Maandagochtend modellen heb je altijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:20:
[...]

Lichtenvoorde en de Sim kaart is nieuw, geen enkele vastloper, batterij uit week 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Heey, misschien dat er (alweer :9) mensen zijn die het kunnen bevestigen.

Als je bij Settings -> General -> Music button op Mediaplayer zet en je gaat terug naar het standby scherm (hoofdscherm waar je je provider in beeld ziet). En je gebruikt dan de Music button (linksboven), dan krijg ik vrolijk nog de melding dat de handsfree noodzakelijk is.

Ik bedoel, dit is toch enkel voor de Radio functie noodzakelijk en toch zeker niet voor de Media player (die via het menu wel gewoon te openen is?) :?.

Update: Als je de handsfree eerst erin zet, het knopje drukt, dan werkt het wel. Haal je de handsfree er dan weer uit, dan blijft het werken over de speakers. Mijn aanname is dus juist, dus mag het als bugje worden beschouwd?

[ Voor 20% gewijzigd door InsjaHH op 24-05-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja waarom ze dat hebben gedaan weet ik niet, maar dat klopt. Vanuit radio modus kun je wel zeggen "zet op luidspreker" en dan is de handsfree puur nog bedoeld als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:02:
Iemand al gebruik gemaakt van orange world op zijn k750i? Ben vandaag bezig geweest met de instellingen maar deze zijn nog niet te krijgen op de orange site en volgens orange klantenservice moet de telefoon eerst nog getest worden met orange world voor deze instellingen online komen.

PlayNow zal denk ik nooit gebruikt gaan worden omdat er dan verbinding word gemaakt met wap naar een links van SE waar een paar simpele niet interessante ringtones staan.

Ben er nog niet uit hoe je bij Internetservices een leuke wapsite kan instellen. Met de bovenste optie ga je naar de SE wap site en met online zkn kom je op google terecht.

Iemand al een een leuk live-setje in mp3 vorm om op de k750i te zetten of paar leuke losse mp3-tjes?
jezum wat gaat dit topic snel. Half dagje niet gekeken en 10 nieuwe pagina's maar goed.

Heb je Orange World al laten activeren bij de Orange klantenservice?
En dan gewoon de K700i instellingen aanvragen, zou moeten werken
(deed ik met m'n K700i --> T610 instellingen aangevraagd werkte perfect)

EDIT: Iemand al gechecked of hij meer dan 80 java-aplicaties aankan?

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 24-05-2005 20:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
SE telefoons hebben een veel hogere refreshrate dan bijvoorbeeld nokia. Het kan dus heel goed zo zijn dat een nokia tijdelijk ook geen signaal heeft, maar dat zie je dan nog niet op het display. Een tunnel doorrijden is snel gedaan en misschien had de SE gewoon eerder door dat er geen signaal was terwijl de nokia daar veel trager mee is. Dat verhaal van die BC verkoopster die zegt dat t-mobile niet goed werkt met SE is flauwekul. Ze zit zeker nog met de T68 in haar kop.

Heeft iemand de pc als headset kunnen gebruiken tot nu toe? Ik ga maar eens een mailtje sturen naar SE over de beschikbare services die de K750 toont bij het scannen van de pc.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.