Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net de review van Nieuwemobiel doorgelezen.
Behalve dat het weer beroerd geschreven is (iedere zin die met "men" begint. Dit kan echt niet hoor.....) staan er weer een aantal zaken in die gewoon niet waar zijn.
Zoals dat alleen de P910 up te daten is via S-E. Vanaf de K700 is dat mogelijk.
Ook externe besturing wat standaard al in de K700 en S700 zat is de reviewer totaal niet bekend mee.
Het is vervelend dat de bluetooth niet helemaal lekker werkt. Maar ik denk dat dit vooral te maken heeft met de nieuwe versie waardoor backwards compatibility nog niet helemaal goed is. Dit had SE moeten regelen. Reviewer had alleen wel wat meer aandacht mogen richten op de nieuwe versie van bluetooth. (bij mijn weten ook een primeur).
En reviewer heeft het over een slechte constructie maar verder dan een scheef en verzonken (wat mij alleen maar goed lijkt) power-knopje en batterijklepje wat moeilijk opengaat komt hij niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
InsjaHH schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:40:
Ach, we kunnen er omheen blijven draaien, maar helaas is ' deze feature ' (nog?) niet beschikbaar. Laten we maar hopen dat SE in een goede bui is en later een firmware released zodat het ook bij de K750i kan.
Ondertussen heeft nog niemand bevestigd dat het met de silent mode ook herrie maakt (als je dus in je hoofdscherm je hekje ingedrukt houdt), dus ik blijf hoop houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soft-keys dan?
NIet zo selectief lezen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:25:
Zoals dat alleen de P910 up te daten is via S-E. Vanaf de K700 is dat mogelijk.
Voor de K750i was 'ie vanavond nog niet actief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:50:
Voelt de K750i echt zo cheap aan zoals ze op nieuwemobiel.nl beweren?
Dus degelijkheid en speling van de knopjes.
Vind ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18
frankvanhoesel schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:38:
....
- i.c.m Parrot CK3000 carkit werkt het toverwoord niet ( verder werkt hij perfect, veel betere geluidskwaliteit dan 6230)
...
Welke versie software heb jij in je parrot zitten als ik vragen mag? Heb er namelijk gigantische problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Moet je is kijken wat je post:
ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:26:
[...]Ondertussen heeft nog niemand bevestigd dat het met de silent mode ook herrie maakt (als je dus in je hoofdscherm je hekje ingedrukt houdt), dus ik blijf hoop houden :)
In de eerste quote vraag je of hij geluid maakt bij het maken van 'n foto
In de tweede quote geef je antwoord op een vraag of het toestel wel goed en stevig aanvoelt

Als je dat toestel zelf hebt kun je toch zelf kijken of dmv # indrukken het 'sluitergeluid' uitgaat :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Rickbv schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:31:
[...]

Welke versie software heb jij in je parrot zitten als ik vragen mag? Heb er namelijk gigantische problemen mee...
3.04 (parrot firmware)
Ik had eerst wel problemen, toen alles weg gegooid van bluetooth etc, stond niks meer in. En toen opnieuw in de auto gestapt, en toen de vragen op het scherm van de K750i beantwoord, en klaar. Alleen het toverwoord werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met het gebruik van E-mail ? En dan met name IMAP4 ?

Hoe werkt het ? Ik zie nergens in reviews screenshots van die functie. Terwijl dit voor mij bijna net zo belangrijk is als SMS-en en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Shiver23 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:25:
Maar ik denk dat dit vooral te maken heeft met de nieuwe versie waardoor backwards compatibility nog niet helemaal goed is. Dit had SE moeten regelen. Reviewer had alleen wel wat meer aandacht mogen richten op de nieuwe versie van bluetooth. (bij mijn weten ook een primeur).
Waar heb je 't nu over? Toch niet over Bluetooth v2.0 dat geimplementeerd is in deze telefoon?

Overigens is nergens iets erover te lezen op de SE website, welke versie hij ondersteunt. Ik mag aannemen dat het ' minimaal ' v1.2 is. Of doel je ergens anders op met ' nieuwe versie van bluetooth ' :?.

Dat zou best ruk zijn, want ik heb zojuist een Bluetooth v1.2 dongle aangeschaft...

[ Voor 9% gewijzigd door InsjaHH op 23-05-2005 21:57 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat hij inderdaad de nieuwe versie BT bedoelt; meerdere verbindingen tegelijk e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:58:
Denk dat hij inderdaad de nieuwe versie BT bedoelt; meerdere verbindingen tegelijk e.d.
Nee, dit is duidelijk :9. Meerdere verbindingen inderdaad, dat heb ik eerder gezien. Maar dat wil dan toch niet meteen zeggen dat het om v2.0 betreft? Ik denk zelf v1.2, omdat ik in mijn zoektocht naar een goede Bluetooth dongle v2.0 nog niet tegen ben gekomen bij vrijwel iedere fabrikant.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:21:
2. is jullie toetstenbordverlichting ook wit ipv neon blauw?
Euhm.. zou die blauw moeten zijn dan. Naar mijn weten hoort dat gewoon wit te zijn en dat is bij die van mij ook het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:26:
[...]

Ondertussen heeft nog niemand bevestigd dat het met de silent mode ook herrie maakt (als je dus in je hoofdscherm je hekje ingedrukt houdt), dus ik blijf hoop houden :)
is in t vorige deel wel al meerdere malen bevestigd hoor; geluid kan echt niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gelezen over die blauwe verlichting...daarom twijfelde ik over een zilveren...zou mooier zijn met blauwe toestenbordverlichting..

is schermverlichting in te stellen qua tijd?.....gaat namelijk wel heel snel uit

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:06:
[...]

Euhm.. zou die blauw moeten zijn dan. Naar mijn weten hoort dat gewoon wit te zijn en dat is bij die van mij ook het geval
Juist.

De grijze versie heeft wel blauwe verlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:34:
Als je dat toestel zelf hebt kun je toch zelf kijken of dmv # indrukken het 'sluitergeluid' uitgaat :X
Eh, niet te snel oordelen... :(

In de BC heb ik de K750i even in m'n handen gehad, that's all. Paar keer geslide, paar foto's gemaakt, klaar. Wist toen uberhaupt nog niet dat er een lastig-te-verwijderen geluidje in zou zitten, en wist toen al helemaal niet dat 't #'je bij SE's een shortcut is, want ik gebruik nu nog Nokia.

Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BitBit3r schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:19:
[...]

ben ook bezig mp4tjes te maken,
video:
176x144
15 fps
183 kbit/s

audio:
channels 1
16000 Hz
16bit
32 kbit/s

groter dan 176x144 kan de k750i volgens mij niet afspelen :(
Hier zijn de settings die ik in Mpegable gebruik voor het maken van .mp4 music video bestanden:

video:
176x144
10 hz (framerate)
396 kbit/s

audio:
stereo
44100 Hz
128 kBit/s

Ik wil perse goed geluid hebben omdat het music video's zijn, vandaar de hoge stereo bitrate.
Alleen de video gaat net niet smooth.

Ga morgen wel even kijken of ik nog hogere resoluties eruit kan persen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Skillz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:34:
[...]

Hier zijn de settings die ik in Mpegable gebruik voor het maken van .mp4 music video bestanden:

video:
176x144
10 hz (framerate)
396 kbit/s

audio:
stereo
44100 Hz
128 kBit/s

Ik wil perse goed geluid hebben omdat het music video's zijn, vandaar de hoge stereo bitrate.
Alleen de video gaat net niet smooth.

Ga morgen wel even kijken of ik nog hogere resoluties eruit kan persen :P
Netjes! 'k ga dat zelf ook ff proberen :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Wat ik me ook nog afvraag... Is er een manier om de nummers uit het telefoongeheugen van mn Nokia 6510 naar mn K750i te krijgen, zonder alles over te tikken?

Denk het namelijk niet.

Dan wordt het dus alles invoeren in Outlook en dan syncen met die SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dirtbiter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:37:
Wat ik me ook nog afvraag... Is er een manier om de nummers uit het telefoongeheugen van mn Nokia 6510 naar mn K750i te krijgen, zonder alles over te tikken?

Denk het namelijk niet.

Dan wordt het dus alles invoeren in Outlook en dan syncen met die SE...
Ik zit met een 6310i, ongeveer dezelfde situatie dus.. Als je 't via de sim gaat kopieeren, pakt 'ie dan alle details mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 12:00

Erik80

Sinds 1980

Amphora schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:49:
[...]

Ik kreeg die melding ook en inderdaad die SE subtree deleten was de oplossing.
hmm...zat in mijn register te kijken...kom ik die SE-subtree niet tegen...alleen van de Sync-station. Lijkt me niet dat ik die weg moet mikken. Ik kan ook geen extra key in de Sony Ericsson map maken, want hij zegt dat ik er niet in kan schrijven. Is dit een beveiliging van de Sync-station of zo?
Misschien dat daarom de installatie niet goed is gegaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:46:
[...]

Ik zit met een 6310i, ongeveer dezelfde situatie dus.. Als je 't via de sim gaat kopieeren, pakt 'ie dan alle details mee ?
nee...op de simkaart kunnen volgens mij maar 8 tekens per naam of zo. En meerdere nummers doet ie ook niet van harte.
Makkelijkste is via de infrarood-poort alles oversturen (als je geen bluetooth/datakabel hebt voor je 6310i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:51:
[...]

nee...op de simkaart kunnen volgens mij maar 8 tekens per naam of zo. En meerdere nummers doet ie ook niet van harte.
Makkelijkste is via de infrarood-poort alles oversturen (als je geen bluetooth/datakabel hebt voor je 6310i)
IR zit er op beide wel op, net als BT. Ik heb ook wel een dongle op de pc en alle gegevens in nokia's pc suite. Maarja, dat praat vast geen SE taal. En volgens mij kan ik ook niet alles in 1x via IR zenden, of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:53:
[...]

IR zit er op beide wel op, net als BT. Ik heb ook wel een dongle op de pc en alle gegevens in nokia's pc suite. Maarja, dat praat vast geen SE taal. En volgens mij kan ik ook niet alles in 1x via IR zenden, of wel ?
Jawel hoor. En de gegevens kun je anders ook eerst naar je pc verzenden en daar opslaan en doorsturen naar de nieuwe foon. 't zijn gewoon v-cards voor outlook die je exporteert. Als het goed is zou je ze gewoon over kunnen zetten

Ik had een 6230. Heb alle gegevens overgezet via bluetooth en dit verliep perfect. Niks getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:58:
[...]

Jawel hoor. En de gegevens kun je anders ook eerst naar je pc verzenden en daar opslaan en doorsturen naar de nieuwe foon. 't zijn gewoon v-cards voor outlook die je exporteert. Als het goed is zou je ze gewoon over kunnen zetten

Ik had een 6230. Heb alle gegevens overgezet via bluetooth en dit verliep perfect. Niks getypt.
Ook sms'jes misschien, of niet? Heb namelijk met Nokia Content Copier een kopie van de 6230 gemaakt, maar heb geen idee hoe ik deze weer in de 750i kwijt kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Maar heb jij dan letterlink in je menu ergens een "zend contactlist over IR naar andere telefoon" optie ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Rickbv schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:00:
[...]

Ook sms'jes misschien, of niet? Heb namelijk met Nokia Content Copier een kopie van de 6230 gemaakt, maar heb geen idee hoe ik deze weer in de 750i kwijt kan...
Dat weet ik niet...vond ik ook niet zo nuttig eigenlijk. Maar dat zou je dus gewoon moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm, heb wel m'n hele nokia nu in m'n windows adresboek geimporteerd, en dat ziet er ook gewoon uit zoals 't hoort (dus alle details enzo). Nu maar hopen dat dat m'n SE in kan donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:01:
[...]

Maar heb jij dan letterlink in je menu ergens een "zend contactlist over IR naar andere telefoon" optie ofzo ??
Nee, maar ik heb eerst mijn nokia gesynchroniseerd met Outlook en toen zo in 1 keer kalender en adressen naar de SE overgestuurd via Sync-station. Ging vlekkeloos.
Alleen als je hierna weer gaat synchroniseren nadat je iets aangepast hebt op de telefoon óf de computer, dan krijg je dubbele afspraken en contacten...Dat is wel irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:07:
Nee, maar ik heb eerst mijn nokia gesynchroniseerd met Outlook en toen zo in 1 keer kalender en adressen naar de SE overgestuurd via Sync-station. Ging vlekkeloos.
Alleen als je hierna weer gaat synchroniseren nadat je iets aangepast hebt op de telefoon óf de computer, dan krijg je dubbele afspraken en contacten...Dat is wel irritant |:(
Okee, bedankt voor je info. Ik ga 't via het windows adressenboek proberen, om nu outlook te installeren voor zoiets als dit vind ik net wat overkill :)
M'n agenda zit al in m'n palm, dus daar hoef ik 't niet voor te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Het enige wat ik nu nog moet doen is een midi file van dawn vinden.. Heerlijke Nokia ringtone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje,

Ik wil ook deze telefoon aanschaven bij belcompany.

Heb je een k750i 2 jarige Hi 20 abbo en telefoon is dan gratis.

Is deze Sim-Lock vrij?

PS: wat heb je bij belcompany nodig voor een abbo af tesluiten?
En hebben hun goede service?

Als het in de verkeerde topic is sorry en alvast bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Ze hebben goeie service. Maar je kunt ook een abbo bij orange afsluiten voor 1 jaar (32,50 p/mnd). Ik ga waarschijnlijk voor vodaphone (2 jarig 27,50 ivm bereik).

T-mobile is trouwens ook wel ok (35,50 1 jaar voor de k750i bij phone4u.nl)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
MaDLiVe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:43:
Ze hebben goeie service. Maar je kunt ook een abbo bij orange afsluiten voor 1 jaar (32,50 p/mnd). Ik ga waarschijnlijk voor vodaphone (2 jarig 27,50 ivm bereik).
2 jaar 22,50 is 'ie ook gratis bij, daar ga ik voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:43:

T-mobile is trouwens ook wel ok (35,50 1 jaar voor de k750i bij phone4u.nl)
Waarom zou je dan in godsnaam voor een 2 jarig abo gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dat zou 'ie wel moeten zijn volgens de verkoper die ik vandaag sprak.
PS: wat heb je bij belcompany nodig voor een abbo af tesluiten?
ID, ouder dan 18, bankpas? Zoiets? Misschien nog afschrift, gewoon standaard riedeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:46:
[...]

Waarom zou je dan in godsnaam voor een 2 jarig abo gaan?
Omdat 't bij 1 jaar vaak wat duurder is een nieuw toestel te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:39:
[...]

Euh, dat is dus niet de goede, die gaat niet in je telefoon passen. :P
Je hebt een MemoryStick (Pro) Duo nodig, de Duo-variant is maar half zo lang en welke jij nu besteld hebt past dus niet. ;)
:( dan maar weer afbesteld. Thanx iig. zat weer eens niet op te letten.

Ben bang dat er dan niet anders op zit dan bij Mnm Computers te moeten bestellen.
Doen helaas alleen met vooruit betalen, niet met CC.

Of weet iemand anders wel een webshop die de 1Gb op voorraad heeft en waar je gewoon met je cc kan betalen ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:47:
[...]

Omdat 't bij 1 jaar vaak wat duurder is een nieuw toestel te krijgen :)
Als je geen 30 euro kunt missen moet je ook geen abo nemen... nu kun je volgend jaar weer lekker een ander toestelletje uitzoeken... en wat als je em nou na een half jaar laat flikkeren en hij is kapot? Dan zit je nog 18 maand aan je abo vast, terwijl je geen telefoon hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:51:
[...]

Als je geen 30 euro kunt missen moet je ook geen abo nemen...
Volgens mij ben ik meer kwijt dan een 30E/maand bij VF als ik 'm maar een jaar wil en 't toestel gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm, 'k heb met Mpegable X4 Live een videoclip geconverteerd naar .mpeg4.

Maar als ik deze nu op de telefoon probeer af te spelen, krijg ik alleen geluid te horen, geen video. Als ik informatie over de video opvraag, staat er: Bestandstype: mp4, terwijl dit op de computer gewoon .mpeg4 is. Of maakt dit niets uit :?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje tussendoor: wat is het voordeel om 'm te encoden naar mp4 ipv 3gp ? ...zal misschien in de bastandsgrootte zitten?..maar 3gp lijkt me meer voor de hand liggend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:52:
[...]

Volgens mij ben ik meer kwijt dan een 30E/maand bij VF als ik 'm maar een jaar wil en 't toestel gratis
Waarom wil je het toestel per-se gratis dan?

Imho zijn 2 jarige abo's altijd duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:48:
[...]

Ben bang dat er dan niet anders op zit dan bij Mnm Computers te moeten bestellen.
Doen helaas alleen met vooruit betalen, niet met CC.
daar heb ik hem ook besteld staat in behandeling omdat ze zeer moeilijk leverbaar zijn op dit moment.
kreeg gisteren een mailtje dit stond er in;

Het is u misschien wel bekend dat Sony een nieuw product heeft uitgebracht, namelijk de Playstation Portable. Dit product gebruikt de memorystick Duo/Pro Duo als opslagmedium, en met name de grotere capaciteit memorysticks zijn hiervoor zeer gewild. De PSP in hier in Nederland nog niet uit, maar wel in Amerika. Om de Amerikaanse markt te bevoorraden heeft Sony alle productiecapaciteit aangewend, en de Europese magazijnen zijn helemaal leeg. Misschien dat een enkele winkel er toevallig nog één of enkele heeft liggen, maar dat wordt heel hard zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een orange abbonement afgesloten met orange world. Iemand een idee hoe ik in orange world kan komen en moet ik hiervoor nog iets instellen op mijn mobiel? Als ik bij internetservices naar instellingen ga maakt ie volgens mij meteen verbinding met wap.

Vandaag wat meegespeeld en 1e indruk is dat het zeker een top mobieltje is. Altijd nokia gehad maar menu's zien er goed uit en voor mij voorlopig geen nokia meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:05
3. waar kan ik zien hoeveel tekens ik geschreven heb in sms?
Dat kan je volgens mij niet zien maar als je bij de laatste 25 tekens bent van de 160 komt dat rechts boven in beeld te staan (dan zie je hoeveel tekens je nog hebt)
spef schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:30:
[...]

Je moet de mem. stick niet met windows formatteren (iig niet met Fat32) maar met je K750i. Krijg je je hele menustructuur weer terug.
ik heb hem gewoon in windows geformat fat geen problemen de structuur wordt gewoon door de tel opnieuw erop gezet :)
Sport_Life schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:16:
[...]

Die ga ik ook kopen denk ik :). Twijfel nog n beetje tussen die en 1 gig... :). Voor foto's is 512 meer dan genoeg, en n beetje muziek ook wel, k heb toch nog een mp3speler ernaast.. (20 gb :9). Hoewel.. k ga m denk ik bij een laptop proberen te regelen. :)

En is Sony echt zoveel beter gezien de meerprijs?
ik wil ook nog steeds weten welke ik moet kopen sandisk of sony bij mnm computers is de sony 1 gig zelfs goedkoper wat ik op een ander forum las was dat sony de kaartje inkoopt bij sandisk en ze gewoon verkoopt met eigen naam erop dit zou dus betekenen dat het nix uit moet maken.

nog iets maakt het voor bijv hetm aken van foto's uit of je een sneller kaartje hebt of komt dit alleen terug in de communicatie met de pc?

alvast bedankt! en voordiegene die mij gemailt hebben als het dlden gelukt is is misschien een bedankje wel op zijn plaats O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Greetoz op 24-05-2005 00:58 ]

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil me bij dezen voorstellen, ben nieuw op het forum.

Ik heb sinds 1 dag een k750i alleen vind ik het volume van de oorspeaker erg zacht, Ik heb hem al op het maximale volume staan maar vind dit vergeleken met mijn oude T610 erg zacht. Zijn er mensen met hetzelfde probleem en weet iemand misschien waar het aan ligt.

Kan ik hiermee langs de winkel gaan om erover te klagen.
Verder is het een toptelefoon

Dank alvast voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:47:
[...]

Dat zou 'ie wel moeten zijn volgens de verkoper die ik vandaag sprak.

[...]

ID, ouder dan 18, bankpas? Zoiets? Misschien nog afschrift, gewoon standaard riedeltje
Dankje.

Vandaag of morgen maar even kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik zag dat deze versie van de Memory Stick Pro Duo Ook te koop is.

De lees/schrijf snelheid een stuk hoger als bij de normale 1GB versie, maar dan moet de device wel voor high speed enabled zijn...

Is de K750i nou ook zo'n enabled device :?

[ Voor 15% gewijzigd door bitpixl op 24-05-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Laatst online: 14-02 14:39
Skillz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:45:
Ik zag dat deze versie van de Memory Stick Pro Duo Ook te koop is.

De lees/schrijf snelheid een stuk hoger als bij de normale 1GB versie, maar dan moet de device wel voor high speed enabled zijn...

Is de K750i nou ook zo'n enabled device :?
Zo'n snelheid is voor de K750i helemaal niet nodig. Pas als je een digitale camera hebt met wat meer eisen zijn deze sticks interessant. Vaak zijn ze onnodig duur. Maar als je in de toekomst plannen hebt om nog meer sony producten te kopen kun je een investering doen maar die dingen zakken met steeds hoger wordende capaciteiten nog wel een heel stuk in prijs dus zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:51:
[...]

Op mijn 6510 zit geen BT, en heb geen datakabel, maar volgens mij kan ik ook niet ineens alles overzenden via IR... Dan zou ik dus elk nummer apart via een visitekaartje moeten gaan versturen...

Dat wordt lachen....

Ik denk dat ik een keer mn outlook adresboek goed ga updaten, met telefoonummers enzo, en dan in 1 keer syncen. Moet alleen ff opletten met die post hierboven (iets verder) over die dubbele namen enzo, dat is niet echt makkelijk.

Hebben daar meer mensen last van / een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:03:
[...]

Waarom wil je het toestel per-se gratis dan?

Imho zijn 2 jarige abo's altijd duurder
Zouden 't kunnen narekenen, maar heb de bedragen niet zo bij de hand. Anyhow, je betaalt misschien wel extra, maar je spaart wel aansluitkosten en 3x abo geld (krijg je gratis bij 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 03:29:

Ik heb sinds 1 dag een k750i alleen vind ik het volume van de oorspeaker erg zacht, Ik heb hem al op het maximale volume staan maar vind dit vergeleken met mijn oude T610 erg zacht. Zijn er mensen met hetzelfde probleem en weet iemand misschien waar het aan ligt.

Heeft iemand al een antwoord voor mijn boven gestelde vraag?????? :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dirtbiter schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:11:
Op mijn 6510 zit geen BT, en heb geen datakabel, maar volgens mij kan ik ook niet ineens alles overzenden via IR... Dan zou ik dus elk nummer apart via een visitekaartje moeten gaan versturen...
Misschien toch eens kijken wat er over blijft als je alles op de sim gooit?

Of anders toch echt een kabel lenen, alles overtikken lijkt me klotewerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:31:
Heeft iemand al een antwoord voor mijn boven gestelde vraag?????? :) :) :)
Ik zie nog geen antwoord, maar misschien moet je even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef

Wat bedoel je met de oorspeaker? De headset of de speaker van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 06:44:
Vandaag of morgen maar even kijken :)
Neem d'r ook 1 voor mij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:16:
Vandaag wat meegespeeld en 1e indruk is dat het zeker een top mobieltje is. Altijd nokia gehad maar menu's zien er goed uit en voor mij voorlopig geen nokia meer.
Is de menusnelheid veel lager, of valt 't wel mee, tov de Nokia? Zoiets vertelde de verkoper, dat SE altijd wat trager is in de menu's. Van welke nokia kom je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

spef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:38:
[...]

Wat bedoel je met de oorspeaker? De headset of de speaker van de telefoon?
De speaker van de telefoon, en ik ben het daar mee eens. Met me tijdelijke T200 kon ik fietsend goed bellen, goed te verstaan, maar met deze word dat lastig aangezien het geluid op ze hardst dus niet echt hard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:27:
Zouden 't kunnen narekenen, maar heb de bedragen niet zo bij de hand.
Goed, met 2 jaar kom je in totaal uit op € 472,50
Dat is 24*22,50, gratis toestel, 3 maanden geen abo kosten, geen aansluitkosten.

Iemand daar nog een rekenvoorbeeld van vf 1 jaar bij toevallig? Mik ik ze wel even in een excel sheet.

In fact, dat staan ze al: http://ascent.student.utwente.nl/~ascent/telefoon.xls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Misschien toch eens kijken wat er over blijft als je alles op de sim gooit?

Of anders toch echt een kabel lenen, alles overtikken lijkt me klotewerk
Als je het op de sim gooit, komen zowieso alle nummers los te staan. Aangezien ik bij bijna iedereen in mijn contactlijst wel 2 nummers heb staan, moet ik die dan op de foon weer gaan samenvoegen enzo, das net zoveel werk. Ik kan ze wel allemaal met IR oversturen, maar dat is dan 1 voor 1.

Ik denk dat ik een avondje mijn contactpersonen in outlook ga updaten en backuppen en dan ineens syncen met die foon, samen met de kalender enzo, dat is wel gemakkelijk. Moet toch eigenlijk een keer gebeuren, en dan kan het maar gedaan zijn. Dan moeten voortaan mn PC, mobiel en PDA met elkaar syncen... Als dat maar goed gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dirtbiter schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:52:

Ik denk dat ik een avondje mijn contactpersonen in outlook ga updaten en backuppen en dan ineens syncen met die foon, samen met de kalender enzo, dat is wel gemakkelijk. Moet toch eigenlijk een keer gebeuren, en dan kan het maar gedaan zijn. Dan moeten voortaan mn PC, mobiel en PDA met elkaar syncen... Als dat maar goed gaat....
Als je een palm (zoals ik, met palmos) hebt wordt dat vast spannender dan met een ipaq (windows ce/ppc). Ik zit hier zelf ook nog wel naar te kijken, ik sync nu alles naar m'n palm vanaf m'n pc, maar m'n telefoon synct nauwelijks, die backupped alleen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Jig schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:42:
[...]

De speaker van de telefoon, en ik ben het daar mee eens. Met me tijdelijke T200 kon ik fietsend goed bellen, goed te verstaan, maar met deze word dat lastig aangezien het geluid op ze hardst dus niet echt hard is.
Met bellen is het volume idd niet hard. Maar met andere functies dus weer wel. Weet niet waarom dit zo is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Jig schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:42:
[...]

ja geluid is zeker niet hard, wat wel vreemd is ik werd gebeld door iemand met een k750 en toen was het geluid wel behoorlijk hard.(zal wel toeval geweest zijn) :?

[ Voor 4% gewijzigd door harryvos op 24-05-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:56:
[...]

Als je een palm (zoals ik, met palmos) hebt wordt dat vast spannender dan met een ipaq (windows ce/ppc). Ik zit hier zelf ook nog wel naar te kijken, ik sync nu alles naar m'n palm vanaf m'n pc, maar m'n telefoon synct nauwelijks, die backupped alleen maar :)
Ipaq 1915 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Waar blijft die postbode nu... :Z Gister is mijn K750i verstuurd, dus neem aan dat hij vandaag aan komt. Aan mij zal het niet liggen, ik ben de hele dag thuis ivm een been die in het gips zit. Verveel me dus eigenlijk een beetje, maar dat zal wel goed komen als die postbode nu gewoon ff langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

Amphora.......hoebevalt je SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming?
moeite waard om te bestellen? en hoe lang duurde het voor je hem binnen had?
`
Bevalt goed. Lekker snel. Had em donderdag besteld. En vrijdag was de postbode er al. Maar ik was er niet helaas dus kon ik em maandag pas ophalen op het postkantoor.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:49:
Heeft iemand al ervaring met het gebruik van E-mail ?
Ik heb 2 pop3 accounts ingesteld staan. Het werkt. En dat is eigenlijk ook wel alles mee gezegd. Verbinding wordt iedere keer na verzenden/ontvangen verbroken. Dus als je mail binnenhaalt. Paar leest en markeert voor wissen kan je dat zo maar 3 sessies kosten. En met de meeste GPRS abo's kan dat duur geintje worden.
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:49:
hmm...zat in mijn register te kijken...kom ik die SE-subtree niet tegen...alleen van de Sync-station. Lijkt me niet dat ik die weg moet mikken. Ik kan ook geen extra key in de Sony Ericsson map maken, want hij zegt dat ik er niet in kan schrijven. Is dit een beveiliging van de Sync-station of zo?
Misschien dat daarom de installatie niet goed is gegaan. :/
Ik heb toch die hele subkey vergeflikkerd. Daarna werkte de theme editor gewoon. En Sync station bleef het ook gewoon doen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Greetoz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:57:

[...]

ik heb hem gewoon in windows geformat fat geen problemen de structuur wordt gewoon door de tel opnieuw erop gezet :)

[...]

alvast bedankt! en voordiegene die mij gemailt hebben als het dlden gelukt is is misschien een bedankje wel op zijn plaats O-)
Ik heb m ook in windows geformateerd. Je moet er echter wel op letten dat je m idd niet in FAT32 maar gewoon FAT formateerd.

En Greetoz, bij deze bedankt voor je mail :)
spef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:58:
[...]

Met bellen is het volume idd niet hard. Maar met andere functies dus weer wel. Weet niet waarom dit zo is :?
Ik heb hier eigenlijk niet zo heel veel last van. Mijn oude T610 vond ik ook zacht, dus ik zal er inmiddels wel aan gewend zijn :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Amphora schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:05:
[...]

Ik heb toch die hele subkey vergeflikkerd. Daarna werkte de theme editor gewoon. En Sync station bleef het ook gewoon doen.
Idd. Ik had em voor de zekerheid maar een andere naam gegeven, maar nu werkt alles! Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
wat is het verschil tussen de SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming en de normale SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Skillz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
wat is het verschil tussen de SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming en de normale SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB :?
Het kleurtje. Verder niets. Dat gaming wil zeggen dat hij geschikt zou zijn voor de PSP. Maar dat is de normale ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Even een vraagje voor de kenners over deze interessante telefoon:

1. Kun je smsjes op de telefoon opslaan en zo ja, tot hoeveel kun je er dan bewaren.
Misschien dat iemand die het geprobeerd heeft dit kan vertellen?
In handleidingen staat namelijk veel maar wil wel even weten of het echt kan.

2. Wat voor soort gegevens behalve naam en telefoonnr. kun je opslaan?
Is het bijvoorbeeld mogelijk de geboortedatum op te slaan en zie je die dan ook terug in de kalender?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er nou nog iemand die games online kon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Frijns.Net schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:22:
Even een vraagje voor de kenners over deze interessante telefoon:

1. Kun je smsjes op de telefoon opslaan en zo ja, tot hoeveel kun je er dan bewaren.
Misschien dat iemand die het geprobeerd heeft dit kan vertellen?
In handleidingen staat namelijk veel maar wil wel even weten of het echt kan.

2. Wat voor soort gegevens behalve naam en telefoonnr. kun je opslaan?
Is het bijvoorbeeld mogelijk de geboortedatum op te slaan en zie je die dan ook terug in de kalender?

Alvast bedankt.
1. ik zou het niet weten

2. Je kunt verjaardagen erin zetten en je ziet ze terug op de kalender. Verder kun je email- en webadressen opslaan. Titel, bedrijf, adres, plaats, provincie, postcode, land en extra info behoren ook tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:31:
Was er nou nog iemand die games online kon zetten?
Lees even de sticky bovenaan I&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Daar gaat 't wel prima mee lukken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:36:
[...]

Lees even de sticky bovenaan I&T
En lees dit topic nog eens goed door ;)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:50:
Voelt de K750i echt zo cheap aan zoals ze op nieuwemobiel.nl beweren?
Dus degelijkheid en speling van de knopjes.
Enige wat ik heb is dat er heel klein beetje speling zit op het rechterbovenknopje.
Je hoort hem ook lichtjes kraken als je er met je duim overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag heb ik de SE K750i binnen en ben er tevreden mee. Het is wel zo, als je een tijdje bladert door je afbeeldingen (inclusief horizontale stand en zoomen) na een verloop van tijd klapt het toestel er uit. Ik krijg dan een paar keer een wit scherm en zie dat het netwerk weer gezocht wordt.

Ik heb naar aanleiding van het shutter geluid, wat irritant is een mailtje gestuurd naar Sony Ericsson met de opmerking dat ik bij mijn vorige toestel Nokia 3650 dit wel uit kon zetten, net als bij andere mobieltjes.
Dit kreeg ik terug als antwoord:

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De klik van de camera is niet helemaal uit te schakelen, dit om privacy redenen.
Er zijn in het verleden " te intieme " foto's opgedoken op het internet van de
intieme delen van vrouwen met oa korte rokjes aan.

Om de privacy te waarborgen moeten alle camera's, conform de europeese
wetgeving, een klik geluid maken.

U kunt ten alle tijden via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze
ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend
nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

8)7
Welke wet? Met digitale camera's kun je ook grappen uithalen. Gaat europa alles bepalen?
Het ziet er naar uit dat het dus niet opgelost gaat worden in een andere firmware release.
Ik weet dat SETOOL dit kan verhelpen of zijn er nog andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb sinds 1 dag een k750i alleen vind ik het volume van de oorspeaker erg zacht, Ik heb hem al op het maximale volume staan maar vind dit vergeleken met mijn oude T610 erg zacht.
Joh.. en ik vondt de T610 al erg zacht ten opzichte van de samsung die ik daarvoor had. Sucks..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:17:

Ik weet dat SETOOL dit kan verhelpen of zijn er nog andere alternatieven?
Wat is SETOOL precies ? Een proggie als FMA waar je remote wat dingen mee kunt doen?

En het shutter geluid kan er dus mee uitgezet worden, dat heb je gecheckt? Daar zou je hier veel mensen mee blijmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:29:
[...]

Wat is SETOOL precies ? Een proggie als FMA waar je remote wat dingen mee kunt doen?

En het shutter geluid kan er dus mee uitgezet worden, dat heb je gecheckt? Daar zou je hier veel mensen mee blijmaken :)
SETOOL is een illegale flashtool dus niet iets voor het forum hier.
Het is al minstens een jaar dat die wet er is. Je kan het kinderachting vinden, maar dat veranderd niet dat SE zich hier wel aan dient te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Is de menusnelheid veel lager, of valt 't wel mee, tov de Nokia? Zoiets vertelde de verkoper, dat SE altijd wat trager is in de menu's. Van welke nokia kom je ?
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar een nokia 7210 gehad dus was wel toe aan iets nieuws. Snelheid is zeker niet lager en de menu's worden redelijk snel doorlopen. Het wekt in ieder geval tot nu toe geen irritatie op van wat gaat het langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een update voor de telefoon?
vind dat er wel veel opgelost meot worden door sony.
Nieuwe firmware,hoe lang duurt dat gemmiddeld, voordat dat te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:49:
is er al een update voor de telefoon?
vind dat er wel veel opgelost meot worden door sony.
Nieuwe firmware,hoe lang duurt dat gemmiddeld, voordat dat te verkrijgen is?
Op dit moment werkt die live-flash service voor de k750i nog niet eens geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:49:
Het wekt in ieder geval tot nu toe geen irritatie op van wat gaat het langzaam.
Das mooi :) Dan gaat 't wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Shiver23 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:32:
SETOOL is een illegale flashtool dus niet iets voor het forum hier.
Ok, excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb de telefoon zojuist ook uit de Orange shop, de verkoper had de sim-kaart er in gedaan, maar nu staat er nog steeds (na 2 uur) 'Inactieve SIM' op het scherm.

Hij zei dat ongeveer een half uurtje zou duren, nu zijn er dus 2 uur voorbij.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

I.c.m. 32,50 abonnement

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Kan gewoon via je telefoon
de ms wordt als externe schijf gezien.
Zelf vind ik het beter dan dat de nokia 6230 heeft dan zit de externe kaart in de telefoon browser wat voor vertraging zorgde.
Waar kan ik de ms als externe hd zien?
Wat ik ook zo vreemd vindt is wanneer ik een foto maak en dan deze wil bekijken dan is de map leeg? geldt ook voor de video.. kan ik deze dan in een ander menu bekijken? want ze staan niet in bestandsbeheer!?

Tevens heb ik problemen met het instellen van mijn BT SE HBH-600 headset.
mijn headset wordt wel netjes herkend, heb deze dan ook gekoppeld aan profiel auto en aangegeven dat audio dan via de headset moet. Maar wanneer de telefoon gaat dan kan ik deze wel opnemen mbv mijn headset maar audio gaat dan gewoon weer via de telefoon?

Wie kan me helpen?

PS verder is het een hele mooie telefoon, mijn collega's die vanuit de zaak een standaard 3310 hebben gekregen zijn heel nieuwsgierig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot 24juli nog een abbo (2jarig debitel vodafone) en ik wil mijn nummer dus behouden, mijn vraag is nu of ik nu al een nieuw abbo zou kunnen afsluiten (kpn hi met 750i) zodat ik mijn nummer al heb en dan dus nog 2 maanden moet betalen voor debitel abbo, want als ik dat pas 24juli kan doen ben ik op vakantie en zit ik dus 2 weken zonder tel daarom wil ik dit nu vast doen. Zou debitel hier problemen mee hebben of zou het niet uitmaken zolang je maar betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
jefjef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:34:
[...]

Waar kan ik de ms als externe hd zien?
op je pc bij deze computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:39:
Ik heb tot 24juli nog een abbo (2jarig debitel vodafone) en ik wil mijn nummer dus behouden, mijn vraag is nu of ik nu al een nieuw abbo zou kunnen afsluiten (kpn hi met 750i) zodat ik mijn nummer al heb en dan dus nog 2 maanden moet betalen voor debitel abbo, want als ik dat pas 24juli kan doen ben ik op vakantie en zit ik dus 2 weken zonder tel daarom wil ik dit nu vast doen. Zou debitel hier problemen mee hebben of zou het niet uitmaken zolang je maar betaalt?
Je kunt pas porteren aan 't eind v/d maand, en je krijgt hoe dan ook je toestel nog niet mee als je naar Hi gaat porteren afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Ik heb 1 maand van te voren een nieuw abonnnement bij Hi kpn afgesloten en T-mobile opgezegd, telefoon stond dus nog in de pre-order maar kon hem van de week gewoon ophalen. bel nu dus nog met T-mobile en iets van 20 juni ga ik over op kpn met nummer behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk volgende week nieuwe firmware uitkomt voor de SE K750i. Hou onderstaande link in de gaten:
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:48:
:) Ik heb net te horen gekregen dat er waarschijnlijk volgende week nieuwe firmware uitkomt voor de SE K750i.
Heb je ergens een bronvermelding daarbij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar de Accu die het te verduren krijgt wanneer deze gebruikt wordt met het afspelen van Mp3.

De k750i:

Stand-bytijd (maximaal): 400.00 uur
Gesprekstijd (maximaal): 9.00 uur

De w800i

Stand-bytijd (maximaal): 400.00 uur http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10245
Gesprekstijd (maximaal): 9.00 uur
Speeltijd (muziek): tot 30 uur http://gathering.tweakers...t_messages/1014778///w800

Kan ik uit deze gegevens opmaken dat de k750i ook rond de 30uur muziek kan afspelen?

Deze telefoon lijkt me interessant om mijn Mp3 speler te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey.

Ik heb vaak gelezen hiero dat sommige die aanbieding hebben van orange van dat je studenten korting krijgt bij een orange 32,50 abbo... Op de site van orange weeten zij er niks van. en kan ook nergens vinden..

Hopelijk is deze aanbieding in elke orange shop,. want ik wil er donderdag eentje halen met studenten korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Kan ik uit deze gegevens opmaken dat de k750i ook rond de 30uur muziek kan afspelen?
Deze telefoon lijkt me interessant om mijn Mp3 speler te vervangen.
M'n MP3 speler doet wel meer dan 30 uur, maar ik denk dat als je 30 uur speelt, dat 'ie dan ook echt leeg is, en dat is altijd naar, lege telefoons.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.