Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.920 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de mensen die hier discussieren over spelletjes toch even waarschuwen:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s3n schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:27:
Sinds een aantal uren ben ik ook in het bezit van een nieuwe SE :D

Een probleempje wat ik tot nu toe maar neit verholpen krijg is het volgende.
In mijn oude telefoon (SE T630) heb ik het hele telefoonboek gekopieerd naar de sim.
In de nieuwe telefoon heb ik een kopie van de sim terug op de telefoon geplaatst.

Op mijn oude telefoon had ik iedereen er zo in staan:
Voornaam van Achternaam
gsm: gsmnummer
huis: huisnummer
enz..

Nu staan ze er op de nieuwe telefoon zo in:
Voornaam van a (ergens halverwege afgekapt dus)
gsm: gsmnummer

Voornaam van a (ergens halverwege afgekapt dus)
gsm: huisnummer

Alle namen staan er dus een aantal keer in afhankelijk van het aantal nummers. Hoe is dat op te lossen?? Is er een andere manier waarom ik de nummers goed krijg
Had t zelfde probleem toen ik van 6230 naar k750 overstapte, ik heb t via FMA betrekkelijk vlot (20 min werk ofzo) geregeld. dat waren ca 150 contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:25:
[...]

nahja ik heb ze allemaal in een rar staan die is 54 mb oid en ik zie op die site alleen mail? ik ga ze wel allemaal online zetten maar niet als 1 rar omdat ik dan zo over mijn website datalimiet ga :)... mail anders maar

[...]

ik heb al 220x176 gemaakt op 25 fps dus hij kan het wel zeker aan mp4 is mij nog niet gelukt maar met mpegable kan je via een trukje 3gp op 220x176 doen :) via ratio ofzo
Het kan via mail maar je moet gewoon je eigen e mail intikken. En als je dan even door klikt krijg je een link die link moet je daar hier posten en dan kan iedereen het downloaden (die hier een btje actief mee post) want na een aantal dagen is die link weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Sport_Life schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:21:
[...]

5 sec. hier :). Met Orange 32,50.
Verwacht je met een duurder abonnement snellere connectie te krijgen? :?

Ik heb overigens met Orange binnen 2 seconden connectie. Ik heb nu ook weer eens sinds lange tijd een nieuwe sim aangezien ik normaal gewoon verleng. Wellicht dat deze ook wat sneller werkt. Met mijn oude telefoon en sim duurde dit een stuk langer.

Ook is iedere morgen als ik wakker word de telefoon vastgelopen. Zal de MS eens formatteren wellicht dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:35:
Op dit moment gebruik ik nog m'n nokia 6310i. Wat is de makkelijkste manier om alle contacts over te zetten? Het overgrote deel staat in de telefoon, niet op de sim. Ik heb een bluetooth dongle, heb ook regelmatig backups e.d. gemaakt met nokia pc suite, maar dat is vast niet importeerbaar op de SE ?
Als het goed is kan je met float's je telefoonboek opslaan, en weer versturen naar je K750, zo heb ik het iig gedaan met mijn T610/T630 en K750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Laatst online: 12:00

Erik80

Sinds 1980

Moet je op de SE-site kijken. nu kun je bij de support voor de K750i een flash-driver voor de v800 downloaden :? Vage gasten.

Ik wil onderhand van die vastlopers af...Verder alles top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:05
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:41:
Ik wil de mensen die hier discussieren over spelletjes toch even waarschuwen:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
ok ik ben bezig met online zetten voor mensen met intresse mail maar ik ga het niet hier posten :)

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

Voor mensen die nog interesse hebben in MS Pro Duo kaartjes, check hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:15:
[...]

misschien moet je hem meer gebruiken :D? voor firmware moet je ff in de startpost kijken staat de code verder denk ik dat je gewoon zelfde hebt als iedereen.
Geniale oplossing, zit ik in een vergadering 'sorry, ff spelletje spelen, anders crashed m'n foon. :P

Ik kan in de startpost geen code voor firmware vinden trouwens, maar ik neem inderdaad niet aan dat ik een vreemde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Laatst online: 01-09 17:51
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:40:
[...]

je kunt je contacten kopieeren van je tel naar je sim, en dan weer van je sim naar je nieuwe tel.

Op de 6310i -> namen -> kopieren
't Zijn er meer dan in m'n sim passen, maar evt kan het in 2x. Maar je sim kan toch niet alle details opslaan die je foon kan? Zaken als mailadres, website, extra nummers e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Worldwide schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:49:
[...]

Als het goed is kan je met float's je telefoonboek opslaan, en weer versturen naar je K750, zo heb ik het iig gedaan met mijn T610/T630 en K750
Wat is float's voor een programma, en waar vind ik het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

S4nder schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:07:
Voor mensen die nog interesse hebben in MS Pro Duo kaartjes, check hier :P
Hmm voor n paar euro meer heb je ze ook in de pricewatch. pricewatch: Memory Stick Pro Duo 512MB (SanDisk)

Ik verwacht ook niet dat ik die dingen in juli binnen heb voor ik op vakantie ga.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
Goedemiddag,

Effe een simpele vraag....
Ik heb in de handleiding gekeken naar de display-symbolen, maar daar staat niks in.

Het tekentje dat je ontvangst aangeeft (de oplopende balkjes) heeft aan de bovenkant het omgekeerde staan in het blauw. In het boekje word hier niks over vermeld en ik ben benieuwd of dit normaal is, of dat het iets aangeeft (Roaming ofzo).

Als ik dus volledige ontvangst heb dan zie ik het ontvangst signaal in het groen, en doordat het driehoekige symbool word aangevuld aan de bovenkant met omgekeerd blauw is het net een vierkantje geworden.

Anybody??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
GSM.NL SCHIET OP!! hahaha

sorry voor de offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

dat driehoekje wil zeggen dat je GPRS-ontvangst hebt ;) Als dit driehoekje "leeg" is, heb je geen bereik voor GPRS of is het niet beschikbaar. Zoiets.
Maar het is heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:23:
dat driehoekje wil zeggen dat je GPRS-ontvangst hebt ;) Als dit driehoekje "leeg" is, heb je geen bereik voor GPRS of is het niet beschikbaar. Zoiets.
Maar het is heel normaal.
Tis vast gewoon een bug in je theme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
Tnx... ;)

Dat had ik dus nog nergens gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Overigens nog een tip die ik kreeg van de verkoper bij de Orange shop: Bij het uithalen van de lader/oordoppies/usb kabel of wat je er ook in stopt moet je hem er naar beneden trekkend uithalen. Dit schijnt een speciaal meganisme te zijn wat slijtgevoelig is, aldus de verkoper :). Of het waar is weet ik niet, maar ik doe het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:25:
[...]

Tis vast gewoon een bug in je theme :)
Nu ook al in themes? Wat een prul van een foon! 8)7
En toch verkoop ik em niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Kan iemand wellicht bevestigen (of ontkennen) dat het bij het opstarten van je telefoon (nadat je je PIN hebt ingevoerd) aardig lang (+- 30 secs zo ongeveer) duurt voordat hij een netwerk gevonden heeft? En indirect dus op geen enkele knop reageert totdat hij zich ' geregistreerd ' heeft?

Excuses als het eerder is gevraagd, maar aangezien dit mijn eerste SE is (na jaren Nokia) vroeg ik mij dit af. Het kan aan mij liggen en mijn ongeduld, maar bij de N6610 was dit niet het geval.
Ik zou hiervan graag een overzichtje willen maken om zo uit te maken of het provider specifiek probleem is (of niet). Toch irritant, ook al zet je 'm niet 10x per dag aan en uit natuurlijk :P. Een overzichtje van de gebruikers tot nu toe.

Tijd is hier in het aantal seconden nadat je je PIN hebt ingevoerd en totdat er je telefoon weer reageert (indirect heeft hij dan een netwerk gevonden).

@Update (14:13u).
Nieuwe waarden toegevoegd aan tabel.

@Update (17:30u).
Ik heb nog eens gekeken naar mogelijke vertraging door vele inhoud op de SIM (mijn vorige telefoon had hele SIM vol gezet met SMS-berichten die ik had opgeslagen) en deze verwijderd. Het scheelt mij enkel echt maar 4/5sec van de +-30sec, dus denderend is het niet. Zou het dan toch aan de verouderde SIM kunnen liggen?

Aan de mast zou het niet moeten liggen, ik woon tenslotte in de randstad. Oh nog iets ' minder ': vroeger had ik altijd bereik in de tramtunnel met mijn oude N6610, maar met de K750i kreeg ik de melding ' Emergences only '? Betekent dit dan dat ik geen bereik heb om te kunnen bellen :?.

@ Update (17:50u).
Ik was iets te optimistisch, met stopwatch erbij maar liefst 50sec :|... wablief?

• InsjaHH (KPN)ja (+-50sec)Den HaagSIM ouder > 2 jr
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)??
• CLB (Orange)ja (+-30sec)WateringenSIM ouder > 9 mnd
• TheFruitNerd (Orange)nee (+-5/6sec)?Nieuw
• Sport_Life (Orange)nee (+-5sec)??
• TonyYaYo (Orange)nee (+-4/5sec)??
• LordLynx (T-Mobile & Orange)ja (+-30sec)??
• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)??
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)??
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)??
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)??
• WorldWide (Vodafone)nee (+-5sec)??
• DerekJ. (?)ja (+60sec)??

[ Voor 11% gewijzigd door InsjaHH op 23-05-2005 19:27 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Om even een update te geven over het opstarten voor InsjaHH:
Ik woon niet in Den Haag en de SIM is nieuw (afgelopen vrijdag gekregen).

[ Voor 169% gewijzigd door TheFruitNerd op 23-05-2005 17:36 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:28:
[...]

Nu ook al in themes? Wat een prul van een foon! 8)7
En toch verkoop ik em niet ;)
Nja, dat blauwe boven je ontvangst balkjes kleurt om de een of andere vreemde reden niet mee met je theme, das op zich wel raar.

En of de foon een prul is laat ik je donderdag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:21:
GSM.NL SCHIET OP!! hahaha

sorry voor de offtopic :P
Heb net gsm.nl gebeld. ze hadden een aantal toestellen ontvangen en ze zijn er al door heen. Nieuwe voorraad wordt eind van de week verwacht.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
TheFruitNerd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:33:
[...]

Dit geeft je GPRS bereik aan.
En dan in de gradaties wel/geen bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:33:
[...]

Heb net gsm.nl gebeld. ze hadden een aantal toestellen ontvangen en ze zijn er al door heen. Nieuwe voorraad wordt eind van de week verwacht.
:(
moet je 'm in de winkel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht dat bij het registreren en downloaden van games op de officiele site van SE de k750 nog nergens terug te vinden is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Nee, ik ben er echt super tevreden mee!

Alleen kan ik geen theme maken...Programma gedownload van SE-site en geinstalleerd, maar ik kan de telefoon niet selecteren. Krijg dan een of andere foutmelding. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Wat een verademing zeg, Bluetooth! (v1.2). Woohoooo :9.

Niks geen traagheid, problemen met bestandjes sturen... maar nog steeds 2 a 3 secs voor het browsen binnen je telefoon via de File-manager, wat word er in hemelsnaam overgezet dan via de verbinding :?.
-Leon- schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:20:
Goedemiddag,

Effe een simpele vraag....
Ik heb in de handleiding gekeken naar de display-symbolen, maar daar staat niks in.

Het tekentje dat je ontvangst aangeeft (de oplopende balkjes) heeft aan de bovenkant het omgekeerde staan in het blauw. In het boekje word hier niks over vermeld en ik ben benieuwd of dit normaal is, of dat het iets aangeeft (Roaming ofzo).

Als ik dus volledige ontvangst heb dan zie ik het ontvangst signaal in het groen, en doordat het driehoekige symbool word aangevuld aan de bovenkant met omgekeerd blauw is het net een vierkantje geworden.

Anybody??
Hmm dat kan denk ik niet missen, hoogstwaarschijnlijk iets van je theme. Hier heb ik dus enkel dat oplopend balkje, wat overigens af en toe spontaan naar het rood gaat (1 a 2 balkjes) weer terug naar blauw (4 a 5 balkjes).

Erg eigenaardig. Aan de provider zou het niet moeten liggen (alsjeblieft niet zeg, betaal niet voor niets wat meer dan ' de rest '). N6610, ja alweer een vergelijking, nooit last hiervan gehad.
ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:14:
Daar wordt dit programmaatje mee bedoeld.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:52:
Als de telefoon uit is geweest, zijn er 2 dingen die je opnieuw moet instellen:
De snelkoppeling 'rechts' van de joystick. (dit is de enige snelkoppeling die niet standaard is voorgeprogrammeerd) Hij 'vergeet' dus de snelkoppeling als je de telefoon uit hebt gehad.
En ten tweede, dat je sms instellingen opnieuw moet invoeren.
Heb hier geen last van, hij ' blijft ' alle instellingen gewoon opslaan en uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Oh nog iets ' minder ': vroeger had ik altijd bereik in de tramtunnel met mijn oude N6610, maar met de K750i kreeg ik de melding ' Emergences only '? Betekent dit dan dat ik geen bereik heb om te kunnen bellen :?.
Check. Je mag namelijk met elke mast van iedere provider 112 bellen, maar voor je eigen gespreken moet je roamen naar je eigen provider masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Alleen kan ik geen theme maken...Programma gedownload van SE-site en geinstalleerd, maar ik kan de telefoon niet selecteren. Krijg dan een of andere foutmelding. Iemand een oplossing?
Ik heb de foon nog niet, maar kan al wel theme's maken met themes_creator_170.zip. Kan daar ook gewoon de K750 selecteren. Welke fout krijg je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Daar wordt dit programmaatje mee bedoeld.
Ah, die heb ik al wel, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:33:
[...]

En dan in de gradaties wel/geen bereik?
Nee, je hebt wel of geen bereik. Meestal moet je minimaal 1 a 2 streepjes gewoon bereik hebben om GPRS te kunnen ontvangen/gebruiken.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
TheFruitNerd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:45:
[...]

Nee, je hebt wel of geen bereik.
ja, dat zeg ik dus :))
Meestal moet je minimaal 1 a 2 streepjes gewoon bereik hebben om GPRS te kunnen ontvangen/gebruiken.
Maar dan kun je ook gewoon naar de streepjes kijken en als het er meer dan 2 zijn, je GPRS opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:40:
[...]

Ik heb de foon nog niet, maar kan al wel theme's maken met themes_creator_170.zip. Kan daar ook gewoon de K750 selecteren. Welke fout krijg je ?
Can't open registry key 'HKCU\software\sony Ericsson\Sony Ericsson theme creator' (error 2: the system cannot find the file specified.)

17:45:58: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 1021: cannot create a stable subkey under a volatile parent key.)
17:45:58: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 2: the system cannot find the file specified.)

kheb het programma al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:49:
[...]

<error>

kheb het programma al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat...
wel diezelfde zipfile als ik aangaf gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

weet iemand btw hoe je het operator "logo" weg kan halen (bv NL Telfort)?

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
17:45:58: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 1021: cannot create a stable subkey under a volatile parent key.)
17:45:58: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 2: the system cannot find the file specified.)
Als je die SE subtree er gewoon uit mikt, je register? (eigen risico..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:53:
[...]

wel diezelfde zipfile als ik aangaf gebruikt ?
ja, themes_creator_170.zip
Ik kan de K750 wel zien staan en het programma werkt op zich ook wel, maar alleen voor de t68. Die heb ik al lang begraven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Erik80 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:55:
maar alleen voor de t68. Die heb ik al lang begraven...
Terecht, toen die hip was, heb ik voor de 6310i gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, eindelijk een winkel online gevonden die de 1Gb mem. stick voor een beetje scherpe prijs verkocht en 'm ook op voorraad had EN waar je ook gewoon met je creditcard kon betalen (tijdrovende gedoe met vooruit betalen. Pfff)

Hier dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.home.nl/koz/ZAKMEN

wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend :)

Zijn in t donker gemaakt, dus de kwaliteit is niet super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij moet ik ook de sms instellingen en shortcut opnieuw instellen als ie uit is geweest. Wat me verder opvalt is dat de inschatting van de telefoon over de batterijstatus (in standby-screen op volume naar boven/beneden drukken) en de kleur van t batterijbalkje niet overeen komen..? Ook gaat die inschatting in procenten nogal op en neer. scheelt 4%. Batterij doet t overigens uitstekend, telefoon houdt het lang vol!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:33:
hehe, eindelijk een winkel online gevonden die de 1Gb mem. stick voor een beetje scherpe prijs verkocht en 'm ook op voorraad had EN waar je ook gewoon met je creditcard kon betalen (tijdrovende gedoe met vooruit betalen. Pfff)

Hier dus :)
Euh, dat is dus niet de goede, die gaat niet in je telefoon passen. :P
Je hebt een MemoryStick (Pro) Duo nodig, de Duo-variant is maar half zo lang en welke jij nu besteld hebt past dus niet. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-05-2005 18:39 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:14:
[...]

Float Mobile Agent is speciaal voor SE phones gemaakt.
Check dit maar

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:36:
Bij mij moet ik ook de sms instellingen en shortcut opnieuw instellen als ie uit is geweest. Wat me verder opvalt is dat de inschatting van de telefoon over de batterijstatus (in standby-screen op volume naar boven/beneden drukken) en de kleur van t batterijbalkje niet overeen komen..? Ook gaat die inschatting in procenten nogal op en neer. scheelt 4%. Batterij doet t overigens uitstekend, telefoon houdt het lang vol!!!
is mij ook opgevallen, ik haalde em vanochtend van de lader.. stond ie 15 min later op 91%, nu staat ie op 88%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb er nu ook aan moeten geloven... mn eerste vastloper! :(. Hij stond in de standby-tijd dus het scherm is gewoon zwart :?.

Krijg ook met geen mogelijkheid dat klote ding open aan de achterkant :S

waar stonden die tips hoe je dat ding open kreeg?

[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 23-05-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@Innsjah: Ik woon ook in de Randstad. (Wateringen) M'n simkaart is 9 maanden oud

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Jullie bestellen ook niet goed :o

Vanmiddag besteld, blijkt ie net op de post gedaan te zijn dus morgen binnen.... das.... nog geen 20 uur. Ik ga niet vertellen welke online-shop, no offence maar geen reclame hiero 8)

Ik ben benieuwd, als ik die filmpjes zie dan doet de D500 het stukken beter :/ Niet zo blokkerig. Maar ik zal het morgen wel zien, anders gaat ie zo weer in de verkoop :Y)

Iemand nog problemen gehad met een bepaalde memory stich? Niet compatible ofzo? Of werken ze allemaal t/m 1GB prima :?

edit: vooruit, zoek gewoon hiero .....en dit was mijn aanvraag voor de geinteresseerden.

[ Voor 29% gewijzigd door dinkelover op 23-05-2005 21:14 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:40:
[...]

Check dit maar
Ja, had 'm al geinstalleerd, maar kende 'm als FMA van dit forum, en niet als floats, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
dinkelover schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:47:
Jullie bestellen ook niet goed :o

Vanmiddag besteld, blijkt ie net op de post gedaan te zijn dus morgen binnen.... das.... nog geen 20 uur. Ik ga niet vertellen welke online-shop, no offence maar geen reclame hiero 8)
Linkjes mogen best hoor, naar webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet op internet en kan geen mms berichten versturen,, waarschijnlijk zijn de instellingen verkeerd... Wie heeft hier telfort prepaid, en kan mij alle instellingen geven die zijn ingevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de providernaam van het standbyscherm af te halen? (of ergens anders neer te zetten o.i.d.?)
Hij staat nu net verkeerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die links te verwijderen? Ze zijn allemaal beveiligt. Ook een paar achterlijke "liedjes" zijn beveiligt, net als de map VideoDJ. Ik hoef die dingen allemaal niet maar ik kan ze niet verwijderen?? :/

Trouwens als ik meer java games in de map games zet wordt die map een stuk trager. Het selecteren van de games bedoel ik dan. Meer mensen hier last van? De games zelf en de rest van de telefoon blijven gewoon even snel werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, het selecteren van een game duurt bij mij ook eventjes ja. ik heb er nu 19 op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Vandaag hier dus wel rembours geweest :) :)

Volgens de quickguide die erbij zit moet je hem na het installeren van de simkaart en accu 4 uur aan de lader hangen, dan zou hij vol moeten zijn.

Kan iemand mij vertellen of het kwaad kan hem ondertussen te gebruiken of is het beter voor de accu om te wachten totdat hij vol zit?

[ Voor 3% gewijzigd door Yohost! op 23-05-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:07:
Vandaar hier dus wel rembours geweest :) :)

Volgens de quickguide die erbij zit moet je hem na het installeren van de simkaart en accu hem 4 uur aan de lader hangen, dan zou het vol moeten zijn.

Kan iemand mij vertellen of het kwaad kan hem ondertussen te gebruiken of is het beter voor de accu om te wachten totdat hij vol zit?
accus van tegenwoordig kun je gewoon gebruiken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Yohost! schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:07:
Volgens de quickguide die erbij zit moet je hem na het installeren van de simkaart en accu 4 uur aan de lader hangen, dan zou hij vol moeten zijn.

Bij de orange shop zeiden ze juist dat het beter was de accu eerst leeg te gebruiken en dan pas helemaal op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:40:
Check dit maar
Vooralsnog vind ik de synchronisatie toestand binnen FMA (zowel stable als beta versie) echt ' niet goed ', om het netjes te zeggen.

Voorbeeldje:
Naam van der Achternaam
naam@xs= of naam=

Telefoonnummers haalt hij af en toe ook fout op, +3162.. ipv +62.. terwijl het toch echt goed staat in de telefoon.

Voor alsnog werkt het synchroniseren via het SE programma het beste; synchronisatie via OBEX (i.s.m. stukje software van mijn Bluetooth dongle) werkt ook niet 100% naar behoren. Agenda punten worden gezet op iedere dag van het jaar... ipv 1 maal :9.

Krankzinnig om te worden, maar ja. Als iemand een ander, beter alternatief heeft, zeg me dat gerust :).

@CLB, het is InsjaHH ;). Ik zal 'm zometeen updaten.

Geupdated. Zie hier.

[ Voor 7% gewijzigd door InsjaHH op 23-05-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:44:
Ik heb er nu ook aan moeten geloven... mn eerste vastloper! :(. Hij stond in de standby-tijd dus het scherm is gewoon zwart :?.

Krijg ook met geen mogelijkheid dat klote ding open aan de achterkant :S

waar stonden die tips hoe je dat ding open kreeg?
Ik snap dat probleem niet hoor,gewoon je duim op dat zilverkleurige randje en naar achteren schuiven _/-\o_
vliegt er bij mij dan zo af,moet het zowieso al 2x per dag doen om de accu ff op te wippen als ie weer eens vast staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Het is eerste wat ik mis is het zachte doekje ;)
Dan zat bij de T610 wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:33:
Het is eerste wat ik mis is het zachte doekje ;)
Dan zat bij de T610 wel haha
brillendoekjes werken prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Bij de orange shop zeiden ze juist dat het beter was de accu eerst leeg te gebruiken en dan pas helemaal op te laden?
Ik kan nergens een technische reden vinden waarom li-ion hier ook aan mee doet. Ik denk dat de meeste boekjes en verkopers nog uit het nicad/nimh tijdperk stammen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

s3n

(jarig!)
Ik heb ook een vreselijke hekel aan FMA..
Ding gebruikt regelmatig 100% cputijd. En het ergste

Ik krijg mn telefoonboek met mn K750 niet gesynchroniseerd. Geen simkaart gevonden staat er in de logs..
Leuke telefoon, maar als ik uren aan het klooien ben om mijn nummers fatsoenlijk over te krijgen dan word ie toch ineens een stuk minder mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27

amphora

Websites & Fotografie

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:53:
[...]

Als je die SE subtree er gewoon uit mikt, je register? (eigen risico..)
Ik kreeg die melding ook en inderdaad die SE subtree deleten was de oplossing.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik kreeg die melding ook en inderdaad die SE subtree deleten was de oplossing.
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
De datum wordt hier als 23 may 2005 weergegeven terwijl de taal wel op nederlands staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Yohost! op 23-05-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Verhelpt het formateren van de duo stick nu het vastlopen van de telefoon zoals eerder vermeldt??

Wie kunnen dat bevestigen??

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Leuke telefoon, maar als ik uren aan het klooien ben om mijn nummers fatsoenlijk over te krijgen dan word ie toch ineens een stuk minder mooi
Wat voor alternatieven zijn er voor het overhevelen van je gegevens, naast alles naar de sim heen en weer zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dr nog verschil in kwaliteit tussen SanDisk en Sony geheugenkaartjes?? ik zit nu aan de volgende te denken:

http://www.mnm-computers....16_45_116&products_id=168

(SanDisk 512MB € 58,95 + € 1,56 verzendkosten)

En SD-kaartjes werken echt niet op dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Yohost! schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:51:
De datum wordt hier als 23 may 2005 weergegeven terwijl de taal wel op nederlands staat.
dat... is wel erg suf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wie kunnen dat bevestigen??
Dat heeft iemand een paar replies terug wel ergens geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien stomme opmerking, maar waarom laat SE een klotegeluid horen bij het nemen van een foto, terwijl filmen zonder enig geluid kan.. |:( Persoonlijk vind ik filmpjes over bepaalde praktijken toch 'erger' dan stomme foto's maar goed. :9~

Hoe veel dagen duurt het ongeveer tegen dat de batterij leeg is? (en bij welk gebruik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:54:
misschien stomme opmerking, maar waarom laat SE een klotegeluid horen bij het nemen van een foto, terwijl filmen zonder enig geluid kan..
Misschien omdat foto's hogere kwaliteit zijn? Bij de K300i (ook vrij nieuw) kun je 't geluid gewoon uitzetten door het hekje even ingedrukt te houden in 't hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:55:
[...]

Misschien omdat foto's hogere kwaliteit zijn? Bij de K300i (ook vrij nieuw) kun je 't geluid gewoon uitzetten door het hekje even ingedrukt te houden in 't hoofdmenu
Ja maar bij het filmen kan je dan weer inzoomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:30:
[...]

Ik snap dat probleem niet hoor,gewoon je duim op dat zilverkleurige randje en naar achteren schuiven _/-\o_
vliegt er bij mij dan zo af,moet het zowieso al 2x per dag doen om de accu ff op te wippen als ie weer eens vast staat ;)
Net me vader ff laten klooien en die kreeg m met gemak open, de eerste keer lukte het mij ook. Tis gewoon de truc om zo dicht mogelijk bij dat camera ding te drukken, en dan gelijk beetje schuiven <aldus me pa>.

Maargoed eerste vastloper dus na 3 dagen.. :).
Vraagje trouwens, bij mn eerste telefoon kon ik de toetsen uitzetten, handig zodat ie niet in me broekzak gaat bellen ofzo. Kan dat met deze telefoon ook? Mn vorige E700 had een klap-mechanisme ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 23-05-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ja maar bij het filmen kan je dan weer inzoomen ;)
Ja, maar als je inzoomt op 2x2 pixels wordt 't onderbroekje er natuurlijk nog niet geiler van he ;-) :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sport_Life schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:59:
Vraagje trouwens, bij mn eerste telefoon kon ik de toetsen uitzetten, handig zodat ie niet in me broekzak gaat bellen ofzo. Kan dat met deze telefoon ook? Mn vorige E700 had een klap-mechanisme ;).
Niet gewoon * en dan de knop rechts van je joystick?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Omg, dit soort dingen staat gewoon in de handleiding en is de vorige pagina ook nog geroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Even semi-off topic, maar bij de phonehouse kun je je oude mobiel inruilen (mobiel + accu) EN krijg je bij een abo met je SE er nog een sporttas met ballen en horloge bij.

Voor de mensen die deel 1 misschien niet helemaal hebben nagespit :)

Anyway, dat gaf voor mij de doorslag, want verder is TPH wel 'tzelfde als TFT en BC ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Kan je die mem stick uberhaupt gewoon formateren? Ik zie namelijk een hele directorystructuur staan, lijkt me dat de foon dat toch nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
LordLynx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:11:
Kan je die mem stick uberhaupt gewoon formateren? Ik zie namelijk een hele directorystructuur staan, lijkt me dat de foon dat toch nodig heeft?
misschien crasht 'ie daarom wel bij iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:06:
Even semi-off topic, maar bij de phonehouse kun je je oude mobiel inruilen (mobiel + accu) EN krijg je bij een abo met je SE er nog een sporttas met ballen en horloge bij.

Voor de mensen die deel 1 misschien niet helemaal hebben nagespit :)

Anyway, dat gaf voor mij de doorslag, want verder is TPH wel 'tzelfde als TFT en BC ...
Dus jij houd van ballen :9
Maar daar heb je idd wel gelijk in.
Net zoals Orange de studenkorting hanteert heeft
TPH deze 'ballenactie' die veel mensen aan spreekt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:52:
is dr nog verschil in kwaliteit tussen SanDisk en Sony geheugenkaartjes?? ik zit nu aan de volgende te denken:

http://www.mnm-computers....16_45_116&products_id=168

(SanDisk 512MB € 58,95 + € 1,56 verzendkosten)

Die ga ik ook kopen denk ik :). Twijfel nog n beetje tussen die en 1 gig... :). Voor foto's is 512 meer dan genoeg, en n beetje muziek ook wel, k heb toch nog een mp3speler ernaast.. (20 gb :9). Hoewel.. k ga m denk ik bij een laptop proberen te regelen. :)

En is Sony echt zoveel beter gezien de meerprijs?

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 23-05-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:14:
[...]

Dus jij houd van ballen :9
Maar daar heb je idd wel gelijk in.
Net zoals Orange de studenkorting hanteert heeft
TPH deze 'ballenactie' die veel mensen aan spreekt >:)
goedkope inkopper clb :)

Maar, als ik kan kiezen tussen niets erbij (TFT) of een tas/horloge/tenniskoker/inruilkorting.. tsja.. easy :)

Trouwens, 25E voor een 3330 met accu, das toch wel te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27

amphora

Websites & Fotografie

Heb sinds vandaag m'n Sandisk MS Duo Pro 512 "Gaming" binnen. (61,- bij interngeheugen.com, geen idee wat Gaming inhoud behalve het plaatje van de PSP op de verpakking).
Data overpompen met cardreader gaat echt 10x (nou ja, wel stuk) sneller dan de standaard 64 MB die bijgeleverd zat. Alleen via de telefoon en usb kabel blijft traag... Zeker weten dat het USB 2.0 is? En niet stiekem gewoon 1.1? Heb zelf wel USB 2.0 op PC.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Laatst online: 14-02 14:39
LordLynx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:11:
Je moet de mem. stick niet met windows formatteren (iig niet met Fat32) maar met je K750i. Krijg je je hele menustructuur weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog niet helemaal kan achterhalen is of deze telefoon ook "memorystick pro" en "memorystick pro duo" ondersteunt? In het boekje staat namelijk alleen memorystick duo.
Ik wil namelijk geheugen er bij kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:33:
Wat ik nog niet helemaal kan achterhalen is of deze telefoon ook "memorystick pro" en "memorystick pro duo" ondersteunt? In het boekje staat namelijk alleen memorystick duo.
pro duo iig wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:33:
Memory Stick Pro Duo ondersteunt ie, MS Pro niet (deze zijn simpelweg te groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Laatst online: 18-03-2024
- Heb mijn eerste vastloper gehad ( tijdens monteren filmpje )
- Bereik is slechter dan mijn 6230 ( in gebieden waar ontvangst slecht is )
- Synchroniseren lukt niet met USB kabel of Bluetooth ( kan wel thema's etc overzetten via beide)
- Base (Belgische 4 jr oud) sim duurt 30 sec met netwerk zoeken, Orange(NL 2 jaar oud) 5 sec
- i.c.m met een dual sim (link gaat telefoon aan en uit met switchen van sim
- i.c.m Parrot CK3000 carkit werkt het toverwoord niet ( verder werkt hij perfect, veel betere geluidskwaliteit dan 6230)
- Volgens mij kun je de weergave van de contacten lijst niet aanpassen ??

Software gegevens :
Software-Info
R1A044 prgCXC 125952_EU_1_CLR1A044

Software versies voor LCD-Scherm Hoofdscherm
Huidig: 0

Software versies voor camera Camera
Huidig: 3.8

Software versies voor ITP CXC 125932R1B

Aanpassing CDA102338/48 R9A
cxc 125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud PA16
Toestel uit week 19, gehaald bij de Orange shop vorige week vrijdag(ook week 19)

[ Voor 4% gewijzigd door frankvanhoesel op 23-05-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:55:
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:54:
misschien stomme opmerking, maar waarom laat SE een klotegeluid horen bij het nemen van een foto, terwijl filmen zonder enig geluid kan.. |:( Persoonlijk vind ik filmpjes over bepaalde praktijken toch 'erger' dan stomme foto's maar goed. :9~
Ach, we kunnen er omheen blijven draaien, maar helaas is ' deze feature ' (nog?) niet beschikbaar. Laten we maar hopen dat SE in een goede bui is en later een firmware released zodat het ook bij de K750i kan.

* InsjaHH geeft het op met FMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik keek op track en trace van TPG post om het pakketje met mijn K750 te volgen.

Volgens track en trace is de telefoon zaterdag al afgeleverd bij mijn huis en in ontvangst genomen.
Maar niet door mij, ik was zaterdag niet thuis en er ligt geen briefje in mijn brievenbus oid.

TPGpost en sitel.nl gebeld en waarschijnlijk gaan ze een onderzoek starten etc, dus het duurt nog wel even voordat ik hem heb. Hij is of ergens anders afgeleverd, of hij heeft de verkeerde status of hij is kwijt ofzo :(

Mooi kut :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voelt de K750i echt zo cheap aan zoals ze op nieuwemobiel.nl beweren?
Dus degelijkheid en speling van de knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
fatbenny schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:47:

Volgens track en trace is de telefoon zaterdag al afgeleverd bij mijn huis en in ontvangst genomen.
Maar niet door mij, ik was zaterdag niet thuis en er ligt geen briefje in mijn brievenbus oid.

TPGpost en sitel.nl gebeld en waarschijnlijk gaan ze een onderzoek starten etc, dus het duurt nog wel even voordat ik hem heb. Hij is of ergens anders afgeleverd, of hij heeft de verkeerde status of hij is kwijt ofzo :(

Misschien heeft zo'n pakkettensorteerder van de TPG gewoon je phone achterover gedrukt.... Was ie onder rembours of gewoon aangetekend?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora.......hoebevalt je SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming?
moeite waard om te bestellen? en hoe lang duurde het voor je hem binnen had?

Wat anders...wie helpt me...
1. is schermverlichting in te stellen qua tijd?.....gaat namelijk wel heel snel uit
2. is jullie toetstenbordverlichting ook wit ipv neon blauw?
3. waar kan ik zien hoeveel tekens ik geschreven heb in sms?

BTW...heb hem 3 dagen..optimaal gebruikt..geen vastlopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
vandaag dus wel rembours! Ik kwam thuis, vond ik zo'n briefje in de bus. Dus ik vond dat helemaal kut, aangezien ik 5 dagen per week kantooruren werk...

Stond 15 minuten later gewoon de buurvrouw aan de deur, met mn telefoon! Had "ff" die 42 euro voorgeschoten!

* Dirtbiter is dus superblij.

Ik volg even de handleiding en laat hem lekker eerst 4 uur opladen (nog een half uurtje...) en dan lekker spelen! ff wachten tot mn nummer is overgezet en dan is het compleet!

Staat er trouwens iets van "opladen voltooid" in je scherm ofzo? Of staat het batterijtje vol en "bezig met opladen" erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
fatbenny schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:47:

Ga eerst bij de buren langs.... overkomt mij ook vaak. Heeft ie altijd nog gelegen :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:21:
Amphora.......hoebevalt je SanDisk Memorystick Pro Duo 512MB Gaming?
moeite waard om te bestellen? en hoe lang duurde het voor je hem binnen had?

Wat anders...wie helpt me...
1. is schermverlichting in te stellen qua tijd?.....gaat namelijk wel heel snel uit
2. is jullie toetstenbordverlichting ook wit ipv neon blauw?
3. waar kan ik zien hoeveel tekens ik geschreven heb in sms?

BTW...heb hem 3 dagen..optimaal gebruikt..geen vastlopers
Weet alleen antwoord op het laatste vraagje. Kun je niet zien.
Als je de 160 tekens nadert (dus 1 smsje) dan gaat die wel
aftellen vanaf de 20 tekens die je overhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 23:08
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:50:
Voelt de K750i echt zo cheap aan zoals ze op nieuwemobiel.nl beweren?
Dus degelijkheid en speling van de knopjes.
Denk dat ze bij NM.nl een testmodel gekregen hebben ofzo, want ik vind het een stevig apparaat. Sterker dan een 6230 in ieder geval. Zoals je kunt lezen zit er een zeer stevig batterijklepje op ( :+ ), en het schuifmechanisme vind ik ook redelijk degelijk (beter dan je zou verwachten).
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.