Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.919 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
gsm.nl schiet op!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, ik hoor dat er nog best veel probleempjes zijn met dit toestel, daar had ik zelf ook last van. Het eerst toestel dat ik kreeg deed het helemaal niet, maar de volgende dag heb ik em gewoon omgeruild en deze werkt perfect. Heb eigenlijk niets klagen! Behalve inderdaad dat foto's in het donker errug streperig zijn en vol met ruis zitten.
Maargoed, dit ga ik binnenkort proberen op te lossen door die externe flitsmodule aan te schaffen. Eens kijken of dat iets wil helpen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
[ff gal spuien]
In November abonnement opgezegd, omdat ik van de K750i hoorde, en er toch nog niks leuks was.
Altijd trouw topics gevolgd, site's afspeuren.
6 maanden prepaid bellen.
Alle aanbiedingen afspeuren om maar de beste en de eerste te hebben.
Een webshop vinden (simshop.nl) die hem voor 30 euro levert, en dan ook nog zo snel mogelijk (vrijdag verstuurd). Een week lang blij zijn dat je zo goede aanbieding hebt gevonden....
Dan horen dat de Orange shop € 10,- goedkopere phone aanbied, 20% korting op het beltegoed, gratis beltegoed erbij, meteen meenemen en een gratis BT headset, terwijl:

Ze normaal zo duur zijn als wat en nog geld durven te vragen voor een T610 bij een 2 jarig abo, én ze 2 weken geleden nog helemaal NIKS van de K750i afwisten, en zicht zelfs afvroegen of ze die überhaupt binnen zouden krijgen! :(

Ben ik de enige die bij een webshop een Orange abo met K750i besteld heeft en zicht enigszinds getild voelt?
[/ff gal spuien]

Maar morgen zou ie binnen moeten komen, ligt hier al in het dorp volgens track&trace, en dan morgen binnen omdat het rembours is. Webshop heeft trouwens prima service, en snelle levering.

Kan niet wachten, echt een lekker telefoontje volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Gister issie ook voor de eerste keer blijven hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik lees al die posts over slechte foto's in het donker...
Vergeet niet dat dit een mobieltje is! Wil je mooie foto's in het donker, koop een goede digi-cam.
Ik ben in ieder geval supertevreden over de foto's die de K750i maakt :)

Verder ben ik aan het proberen om een filmpje te gaan omzetten voor de K750i en
ben ik na het lezen van verschillende forums de tool "Mpegable X4 Live" gaan gebruiken,
omdat die in de beste kwaliteit schijnt te converteren.

Hier staat een mooie tuturial voor het maken van een 3gp bestand met Mpegable. (tis wel een tutorial voor een SamSung D500, maar toch...

EN

Hier ook een tutorial voor Mpegable voor het maken van een .mp4 bestand. De tutorial is echter wel voor een andere phone, maar er staan evengoed bruikbare dingen in :)

Edit: Ik hoor natuurlijk graag andere alternatieve programma's om video mee om te zetten :P

[ Voor 40% gewijzigd door bitpixl op 23-05-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om de K750i bij TPH te halen (hele goede voor verlenging Voda), maar als ik hier nu lees dat het ding bij veel mensen vastloopt, krijg ik wel mijn bedenkingen.. En om nu een telefoon te gaan halen die bij veel mensen kuren vertoont (maar wel veel geld kost) zie ik ook niet zo zitten. Geen zin om met een nieuw toestel meteen te moeten wachten op nieuwe software.. BALEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dirtbiter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:58:
[ff gal spuien]
In November abonnement opgezegd, omdat ik van de K750i hoorde, en er toch nog niks leuks was.
Altijd trouw topics gevolgd, site's afspeuren.
6 maanden prepaid bellen.
Alle aanbiedingen afspeuren om maar de beste en de eerste te hebben.
Een webshop vinden (simshop.nl) die hem voor 30 euro levert, en dan ook nog zo snel mogelijk (vrijdag verstuurd). Een week lang blij zijn dat je zo goede aanbieding hebt gevonden....
Dan horen dat de Orange shop € 10,- goedkopere phone aanbied, 20% korting op het beltegoed, gratis beltegoed erbij, meteen meenemen en een gratis BT headset, terwijl:

Ze normaal zo duur zijn als wat en nog geld durven te vragen voor een T610 bij een 2 jarig abo, én ze 2 weken geleden nog helemaal NIKS van de K750i afwisten, en zicht zelfs afvroegen of ze die überhaupt binnen zouden krijgen! :(

Ben ik de enige die bij een webshop een Orange abo met K750i besteld heeft en zicht enigszinds getild voelt?
[/ff gal spuien]

Maar morgen zou ie binnen moeten komen, ligt hier al in het dorp volgens track&trace, en dan morgen binnen omdat het rembours is. Webshop heeft trouwens prima service, en snelle levering.

Kan niet wachten, echt een lekker telefoontje volgens mij!
Op de website van Orange staat al een aantal weken dat ze de K750 verwachtten. Maar het inderdaad uitzonderlijk dat ze een dergelijke aanbieding doen. Geluk moet je maar net hebben.
Die studentenkorting hebben ze ook al een tijdje bij de Orange-shop.
Je hebt genoeg tijd gehad om een en ander uit te zoeken. Maar je betaald nu ook niet veel, dus zo verschrikkelijk is het ook weer niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:13:
Ik sta op het punt om de K750i bij TPH te halen (hele goede voor verlenging Voda), maar als ik hier nu lees dat het ding bij veel mensen vastloopt, krijg ik wel mijn bedenkingen.. En om nu een telefoon te gaan halen die bij veel mensen kuren vertoont (maar wel veel geld kost) zie ik ook niet zo zitten. Geen zin om met een nieuw toestel meteen te moeten wachten op nieuwe software.. BALEN!
Je moet gewoon voordat je je telefoon gaat gebruiken ff de Memory stick formatteren.. Dat is waarschijnlijk de reden van de vastlopers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Greetoz: op welk emailadres kan ik jou bereiken? Die in je profiel werkt niet

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:13
niket610 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:39:
[...]

Je moet gewoon voordat je je telefoon gaat gebruiken ff de Memory stick formatteren.. Dat is waarschijnlijk de reden van de vastlopers e.d.
yep dat verholp het ook bij mij misschien handig om in de st te zette
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:46:
@ Greetoz: op welk emailadres kan ik jou bereiken? Die in je profiel werkt niet
owja dat klopt dies net opgeheven je hebt een PM met het nieuwe email adres!

EDIT: je hebt mail je kan geloof ik niet pmen hier :P

[ Voor 44% gewijzigd door Greetoz op 23-05-2005 10:56 ]

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 23:08
Iemand al het gebruik met een carkit getest? Heb een Parrot CK-3100 waar m'n oude 6230 het altijd prima mee deed, maar met de 750i is het een ramp. Als ik gebeld wordt geeft de carkit wel aan dat er gebeld wordt, maar het geluid gaat alsnog over de telefoon. Maar het grootste probleem is nog wel dat wanneer ik ophang na zo'n gesprek, er een verschrikkelijk harde zoemtoon door de carkit te horen is, die je verplicht gelijk langs de weg stil te gaan staan om de stekker uit de carkit te trekken :/ Verder geeft hij ook niet aan dat ik KPN als netwerk heb met de signaalsterkte, maar dat vind ik nog niet het grootste probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Rickbv schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:56:
Iemand al het gebruik met een carkit getest? Heb een Parrot CK-3100 waar m'n oude 6230 het altijd prima mee deed, maar met de 750i is het een ramp. Als ik gebeld wordt geeft de carkit wel aan dat er gebeld wordt, maar het geluid gaat alsnog over de telefoon. Maar het grootste probleem is nog wel dat wanneer ik ophang na zo'n gesprek, er een verschrikkelijk harde zoemtoon door de carkit te horen is, die je verplicht gelijk langs de weg stil te gaan staan om de stekker uit de carkit te trekken :/ Verder geeft hij ook niet aan dat ik KPN als netwerk heb met de signaalsterkte, maar dat vind ik nog niet het grootste probleem...
de bluetooth schijnt idd nog wat onstabiel te zijn. de moterola headset werkte wel maar opeens verbrak hij de verbinding. btje vreemd ik heb het gevoel dat we niet zo heel lang hoeven te wachten op een firmware update hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mochten mensen teveel last hebben van de bugs en willen ruilen voor S700 moeten ze even contact opnemen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had begrepen dat ie 't alleen deedt met een SE BTheadset ?
en ik denk idd. ook dat het formatten van de mem.stick een hoop ergernis wegneemt, aangezien ze voornl. vastlopen bij gebruik/bekijken vd. mem.stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
Dat ding van mij is iig zo waardeloos dat ik toen ik vanochtend opstond (had de telefoon om 23:35 weggelegd en de klok stond om 7 uur op 23:45) mijn sim er maar uitgetrokken heb en nu met een S55 op mijn werk zit. Ik heb sinds ik die foon (zaterdag rond 5 uur 's middags aangezet) heb 7 vastlopers gehad, waarvan 5 die alleen door het eruit halen van de batterij te verhelpen zijn. :( :r

Hij loopt dus verder ook niet alleen vast als ik iets aan het doen ben, maar gewoon als die in z'n screensaver mode staat, pas 1 keer een vastloper gehad toen ik ermee bezig was (in het calculator proggie nog wel)

[ Voor 23% gewijzigd door LordLynx op 23-05-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 17:51
Goedemorgen tweakers,

Allereerst kudo's voor de startpost, zit goed in elkaar!

De laatste dagen heb ik dit forum wat door lopen struinen, want ook ik wil deze telefoon wel graag hebben :)

Echter, er zijn 2 dingen die ik nog niet zeker weet.

1) Voor de 6310i eigenaren (like me) onder ons, wat valt je het meeste op, wat mis je het meest? Of, wat is juist veel beter gefixt ? (bijv. online je firmware upgraden, top actie van SE!)

2) Die vastlopers, hoe zit dat precies. Is dat bij iedereen met dezelfde firmware? niket610 heeft het nog over de memory card dat 't daarmee te maken heeft, heb je daar meer informatie over ?

Groeten, Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon op je tel geheugen zetten .. bijv in de map overig .. en dan installeren naar de games map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
LordLynx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:10:
Dat ding van mij is iig zo waardeloos dat ik toen ik vanochtend opstond (had de telefoon om 23:35 weggelegd en de klok stond om 7 uur op 23:45) mijn sim er maar uitgetrokken heb en nu met een S55 op mijn werk zit. Ik heb sinds ik die foon (zaterdag rond 5 uur 's middags aangezet) heb 7 vastlopers gehad, waarvan 5 die alleen door het eruit halen van de batterij te verhelpen zijn. :( :r

Hij loopt dus verder ook niet alleen vast als ik iets aan het doen ben, maar gewoon als die in z'n screensaver mode staat, pas 1 keer een vastloper gehad toen ik ermee bezig was (in het calculator proggie nog wel)
hmm dat heb ik nog nooit gehad. wel een keer met bellen maar das 1 keer en met spelletje opstarten. dat 2 keer maar toen heb ik via windows de memstick geformateerd en werkt als een trein nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik zie dat een hoop mensen problemen hebben met de telefoon, maar ik heb daar gelukkig totaal geen last van. Afgelopen vrijdag de telefoon opgehaald, vervolgens met de onopgelade batterij wat lopen spelen. 's avonds de batterij aan de lader gehangen voor ca 12 uur. Ik heb in het hele weekend meer dan 230 foto's gemaakt en de batterij is nog steeds niet leeg (_/-\o_) en ik heb ook nog geen een keer een vastloper gehad. :) Ook heb ik de memorystick niet geformatteerd en deze werkt (tot nu toe) ook perfect in de telefoon, in de cardreader is een ander verhaal. Zie vorige posts.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:03:
heb zojuist de software op mijn laptop geinstalleerd, dit is allemaal goed gegaan, nu is mijn probleem dat mijn laptop de telefoon via usb niet herkend; ik beschik wel over infrarood en dan heb ik (buiten de langzame dataoverdracht) geen problemen... Zijn de instellingen nog ergens na te lopen of wat dan ook, of zou het aan mijn usb-kabel liggen...?! Zou wel vreemd zijn, want opladen doet hij wel... Snap er geen bal van maar baal er wel van, vooral door het ontbreken van Bluetooth op mijn laptop.. Alvast bedankt voor de reactie als iemand het weet
Ik heb hetzelfde probleem, althans bijna...
Na een herstart van de pc ziet ie de memory stick e.d. wel. Als ik de tel loskoppel (usb) en weer aankoppel dan geeft ie wel het geluidje dat ie een usb device ziet maar ik krijg de memory stick niet te zien. Zowieso kan ik geen gebruik maken van de sony ericsson file manager als ik via usb connect...met de bluetooth verbinding gaat dit wel.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kan iemand mij vertellen, hoe het zit met dat camera schuifje op de achterkant v/d telefoon. Gaat die makkelijk open (niet dat hij plotseling in m'n zak open gaat) en is dit degelijk gebouwd?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:13:
Nou ik heb dus echt geen spijt van m'n aankoop. Hij is echt super. En ik ben dr van overtuigd dat er op korte termijn wel software updates gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Lieve mensen als je vastlopers hebt wees dan ook zo lief je firmware versie te plaatsen. Daar hebben we namelijk meer aan dan alleen maar de mededeling ' ik heb vastlopers '.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik begrijp niet wat al die mensen doen met vastlopers .. Vanochtend uurtje in de trein naar mp3tjes luisteren en een beetje zitten tenissen .. en nergens geen last van (staat sinds vrijdag aan nog nooit niet uit geweest)... Echt super telefoontje .. de foto's die dat dingetje maakt zijn ook super (lees voor een telefoon) dus zeker een goeie aankoop. Nu nog eff kijken voor een ander geheugenkaartje :D

En over die camera .. het klepje ervoor is zker goed, gaat niet los in je broekzak .. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ermo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:32:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, althans bijna...
Na een herstart van de pc ziet ie de memory stick e.d. wel. Als ik de tel loskoppel (usb) en weer aankoppel dan geeft ie wel het geluidje dat ie een usb device ziet maar ik krijg de memory stick niet te zien. Zowieso kan ik geen gebruik maken van de sony ericsson file manager als ik via usb connect...met de bluetooth verbinding gaat dit wel.

Iemand een oplossing?
Misschien een schot voor open doel, maar heb je tijdens de installatie van de drivers doorverwezen naar de USB driver map op de CD? (X:\Drivers\USB Cable waar de X voor de CD drive staat natuurlijk)
TheFruitNerd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:04:
[...]

Ik gebruik de Apacer Mega Steno MGA20, aangesloten op USB2 poort (zonder adapter, met adapter vreet ie m net zo slecht). Officieel gezien zou hij het moeten vreten.

Hij vindt m wel en ik kan de mappen ook wel bekijken, maar kopieren gaat zoooo traag. Een Kingston SD kaart daarentegen gaat als een tierelier.
Dit is inmiddels ook opgelost door de kaart te formateren. Simpel doch doeltreffend :).
Zo zie je maar, het zijn de kleine dingetjes die het m doen :P
MaDLiVe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:42:
Lieve mensen als je vastlopers hebt wees dan ook zo lief je firmware versie te plaatsen. Daar hebben we namelijk meer aan dan alleen maar de mededeling ' ik heb vastlopers '.
Ik heb geen problemen met mijn foon, maar ik zal toch aangeven wat ik hier heb staan.

offtopic:
Gejat uit deeltje 1:

Telefoon: Sony Ericsson K750i

Firmware: R1A044 prgCXC125952_EU_1_CL

Software versie voor LCD en hoofdscherm: 0

Software versie voor camera: 3.8

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud: PA16

Batterij week: 05W16

Telefoon week: 05W18

[ Voor 22% gewijzigd door TheFruitNerd op 23-05-2005 12:09 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Het lijkt er bijna op alsof er 2 ladingen zijn. Toestellen met weinig problemen, en toestellen die alleen maar vast blijven lopen. Erg vreemd dit. Op een enkele bijna vastloper na heb ik niet echt een probleem.
Ook nogal wat toestellen di eeen kwaaltje hebben wat alleen bij dat toestel voorkomt. Zoals die puzzle die niet werkt, of bij mij, de displayverlichting die bij het 3e profiel aanblijft.

Hopen dat SE een dezer dagen een update uitbrengt. Liever gisteren dan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:54:
Het lijkt er bijna op alsof er 2 ladingen zijn. Toestellen met weinig problemen, en toestellen die alleen maar vast blijven lopen. Erg vreemd dit. Op een enkele bijna vastloper na heb ik niet echt een probleem.
Ook nogal wat toestellen di eeen kwaaltje hebben wat alleen bij dat toestel voorkomt. Zoals die puzzle die niet werkt, of bij mij, de displayverlichting die bij het 3e profiel aanblijft.

Hopen dat SE een dezer dagen een update uitbrengt. Liever gisteren dan vandaag.
daar ziet het inderdaad wel naar uit... weet iemand trouwens of je het geluid van je camera ook kan uitzetten als je een foto maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
al 10x gevraagd, nee dit kan niet en is ook niet de bedoeling. DIt om problemen met "stiekem foto's maken" te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:00:
al 10x gevraagd, nee dit kan niet en is ook niet de bedoeling. DIt om problemen met "stiekem foto's maken" te voorkomen.
dat dacht ik ook al, maar misschien dat er een handige gebruiker al iets had uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
MaDLiVe schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:42:
ok zal ik beginnen ik heb teneerste eigenlijk geen problemen 1 vastloper gehad door een gedownload spel waradoor batt eruit moest memstick format gedaan en werkt nu wel. ook 1 keer half reagerende telefoon gehad onder bellen aan/uit gezet werkte weer

verder geen problemen gehad had wekker gezet gisteren om 0700 uur en ging netjes om die tijd af :)

Software-Info
R1A044
prgCXC 125952_EU_1_CL
R1A044

Software versies voor LCD-Scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Software versies voor camera
Camera
Huidig: 3.8

Software versies voor ITP
CXC 125932R1B

Aanpassing
CDA102338/48 R9A
cxc 125953 R1A044
EUROPE_3

Versie van inhoud
PA16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 750i nu 3 dagen, en nog absoluut geen problemen mee gehad, Geen enkele vastloper..
Ik vind het een top telefoon, zeker de camera en de FM radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Orange studentenkorting?
Krijg je, naast de korting op de telefoon, ook korting op het het maandelijke abo?
Dus ipv €32,50 p/m, €26 p/m?

Ik heb de telefoon sinds vrijdag en heb geen korting gekregen, maar ben wel student.
Ik verwacht niet dat ik de korting op de telefoon nog verwerkt krijg, maar als de korting op het abo geld er is, dan misschien dat wel. Iemand een idee?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TheFruitNerd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:14:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de Orange studentenkorting?
Krijg je, naast de korting op de telefoon, ook korting op het het maandelijke abo?
Dus ipv €32,50 p/m, €26 p/m?

Ik heb de telefoon sinds vrijdag en heb geen korting gekregen, maar ben wel student.
Ik verwacht niet dat ik de korting op de telefoon nog verwerkt krijg, maar als de korting op het abo geld er is, dan misschien dat wel. Iemand een idee?
Ja klopt! Dus ga maar gauw terug naar de shop!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:15:
[...]

Ja klopt! Dus ga maar gauw terug naar de shop!
Mmmzz, jammer. Helaas kan dat niet, het moest bij de aanvraag van het abo gebeurt zijn. Grom, had ik nou maar iets meer geduld gehad :(
Scheelt op jaarbasis toch weer 78 euri. Dan maar over een half jaar omzetten naar een 22,50 abo :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
wessel99 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:00:
Wel typisch dat het op de k300 wel uit kan, dat is ook nog een vrij nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:11:
Ik heb de 750i nu 3 dagen, en nog absoluut geen problemen mee gehad, Geen enkele vastloper..
Ik vind het een top telefoon, zeker de camera en de FM radio!
Welke software versie heb jij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:36:
Mensen kan iemand mij vertellen, hoe het zit met dat camera schuifje op de achterkant v/d telefoon. Gaat die makkelijk open (niet dat hij plotseling in m'n zak open gaat) en is dit degelijk gebouwd?
Dat klepje zit wel goed, heb er in de BC even mee gespeeld en geslide, voelt solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik denk dat iedereen dezelfde firmware versie heeft tot nu toe.

Ik heb er gelukkig geen enkel probleem mee, alleen de bluetooth is niet "compleet" aangezien er veel services ontbreken. Dit kan de oorzaak zijn van de problemen met sommige carkits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:36:

Alvast bedankt!
Ik heb een beetje gemerkt dat het klepje ietswat kraakt, niet storend en wellicht verdwijnt dit nog vanwege de stroefheid omdat 't nog nieuw en niet vaak geopend / gesloten is.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:33

amphora

Websites & Fotografie

niket610 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:39:
En hoe formateer ik zo'n kaartje dan? Kan dat in de telefoon zelf? Of via de USB kabel? Of in een Card reader?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Kan iemand wellicht bevestigen (of ontkennen) dat het bij het opstarten van je telefoon (nadat je je PIN hebt ingevoerd) aardig lang (+- 30 secs zo ongeveer) duurt voordat hij een netwerk gevonden heeft? En indirect dus op geen enkele knop reageert totdat hij zich ' geregistreerd ' heeft?

Excuses als het eerder is gevraagd, maar aangezien dit mijn eerste SE is (na jaren Nokia) vroeg ik mij dit af. Het kan aan mij liggen en mijn ongeduld, maar bij de N6610 was dit niet het geval.
Ik zou hiervan graag een overzichtje willen maken om zo uit te maken of het provider specifiek probleem is (of niet). Toch irritant, ook al zet je 'm niet 10x per dag aan en uit natuurlijk :P. Een overzichtje van de gebruikers tot nu toe.

Tijd is hier in het aantal seconden nadat je je PIN hebt ingevoerd en totdat er je telefoon weer reageert (indirect heeft hij dan een netwerk gevonden).

• InsjaHH (KPN)ja (+-30sec)
• CLB (Orange)ja (+-30sec)
• harryvos (Orange)nee (+-5sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN, nog geen 4 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:46

reiker

dan jij!

Bij mij duurt het volgens mij nog geen vijf seconden.... (Vodafone)

[ Voor 66% gewijzigd door reiker op 23-05-2005 13:17 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
InsjaHH schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:14:
[...]

Ik zou hiervan graag een overzichtje willen maken om zo uit te maken of het provider specifiek probleem is (of niet). Toch irritant, ook al zet je 'm niet 10x per dag aan en uit natuurlijk :P. Een overzichtje van de gebruikers tot nu toe.

Tijd is hier in het aantal seconden nadat je je PIN hebt ingevoerd en totdat er je telefoon weer reageert (indirect heeft hij dan een netwerk gevonden).

• harryvos (Orange)nee (+-5sec)
sinds waarneer zit ik ineens bij orange |:(
zoals ik aangaf zit ik bij T-mobile, mss even verkeerd gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen

de usb kabel die meegelevert is werkt die ook nog bij usb poort 1.1?

en is een hi20 twee jarig abbonement wat voor de deze telefoon?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Vodafone. 5 of 6 sec. (Als je de startanimatie uitzet, zal het dan sneller gaan?)

Maar eh. Ik heb geheugenkaartje geformateerd. En 64 MB overzetten duurt nog steeds zeker 5 min. Waarom is dat zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:50:
Hey mensen

de usb kabel die meegelevert is werkt die ook nog bij usb poort 1.1?

en is een hi20 twee jarig abbonement wat voor de deze telefoon?

alvast bedankt
Wat voor abbo je erbij neemt moet je zelf weten natuurlijk, en wat betreft USB 1.1; in principe zouden alle USB2 apparaten ook nog op een oude poort moeten werken, alleen is de doorvoersnelheid dan een stuk lager.

Verder heb ik trouwens Vodafone, en duurt het netwerk zoeken hier nog geen seconde, ik kan nog net de tekst Netwerk zoeken... zien staan, maar die is al weg voordat ik het door heb. Dat is zowel bij m'n abbo en m'n prepaid simkaart.
En nog steeds niets te klagen hier. :P Nog geen vastlopers of zoiets, heb ook firmware R1A044 en denk eerlijk gezegd dat dat ook de enige is.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag wil ik weten of jullie ook het volgende probleem hebben
beide zijn niet echt van groot belang maar ik lijk de enige te zijn :'(
Het vliegspelletje wat standaard er opzit komt in een error niet dat ik het erg vind maar
wil het wel oplossen als uitdaging dan >:)

Ten tweede als ik een foto met een beweging maakt laat hij niet op de foto's zien wat hij vast houdt maar dat van 1 sec laten :?

Hebben meer mensen dit.

Misschien ook een ideee om een K750i bug topic te maken met mogelijke oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de telefoons lijken allemaal te verschillen met elkaar, vastloper, niet werkende spelletjes en ga zo maar door. is het van belang dat je er een losse cardreader erbij koopt of hoeft dat niet? en kan je de memorycard ook formateren in je telefoon? (heb geen losse cardreader, vandaar) ik krijg m vrijdag maar als ik dit alles lees wordt ik niet egt gemotiveerd om m te nemen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Kan iemand wellicht bevestigen (of ontkennen) dat het bij het opstarten van je telefoon (nadat je je PIN hebt ingevoerd) aardig lang (+- 30 secs zo ongeveer) duurt voordat hij een netwerk gevonden heeft? En indirect dus op geen enkele knop reageert totdat hij zich ' geregistreerd ' heeft?

Excuses als het eerder is gevraagd, maar aangezien dit mijn eerste SE is (na jaren Nokia) vroeg ik mij dit af. Het kan aan mij liggen en mijn ongeduld, maar bij de N6610 was dit niet het geval.

Update (14:13u).

• harryvos (T-Mobile)nee (+-5sec)
• NiekyG (KPN)nee (+-4sec)
• reiker (Vodafone)nee (+-5sec)
• Amphora (Vodafone)nee (+-5/6sec)
• --MeAngry-- (Vodafone)nee (+-1sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:11:
de telefoons lijken allemaal te verschillen met elkaar, vastloper, niet werkende spelletjes en ga zo maar door. is het van belang dat je er een losse cardreader erbij koopt of hoeft dat niet? en kan je de memorycard ook formateren in je telefoon? (heb geen losse cardreader, vandaar) ik krijg m vrijdag maar als ik dit alles lees wordt ik niet egt gemotiveerd om m te nemen.... :'(
Kan gewoon via je telefoon
de ms wordt als externe schijf gezien.
Zelf vind ik het beter dan dat de nokia 6230 heeft dan zit de externe kaart in de telefoon browser wat voor vertraging zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Amphora schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:01:
Vodafone. 5 of 6 sec. (Als je de startanimatie uitzet, zal het dan sneller gaan?)

Maar eh. Ik heb geheugenkaartje geformateerd. En 64 MB overzetten duurt nog steeds zeker 5 min. Waarom is dat zo traag?
Opzich is 64 MB (via de SE USB kabel) overzetten in ca 5 min niet echt super langzaam. Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je m aan een USB 1.1 of USB 2 poort hangt. Hier doet ie er een minuutje of 3 - 4 over. Via cardreader natuurlijk veel sneller :P
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:10:

[...]

Ten tweede als ik een foto met een beweging maakt laat hij niet op de foto's zien wat hij vast houdt maar dat van 1 sec laten :?

Hebben meer mensen dit.

Misschien ook een ideee om een K750i bug topic te maken met mogelijke oplossingen
Dat de foto pas een seconde later genomen wordt is normaal, zoals ook hierboven gepost. Je kunt evt de Burst mode gebruiken, dan maakt ie 4 foto's snel achter elkaar.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04
Ben ook benieuwd of je het kaartje met de telefoon kan formateren. Ik kon daarover niks vinden in de review van nieuwemobiel.nl. De mijne is vandaag door 2call verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

InsjaHH schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:13:
[...]

Bij mij doet ie er ca 5 - 6 sec over met Orange.

[ Voor 92% gewijzigd door TheFruitNerd op 23-05-2005 14:19 ]

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:13:
[...]

Dit is heel leuk maar moet je bij zo een test ook niet uitgaan van de volgende factoren:
Soort netwerk (1800 of 900)
afstand tot de mast
acceptatie van de mast
afstand mast tot centrale.

Ik bedoel als ik op schiphol mijn telefoon aan doe heb ik met 3 seconde connectie
doe ik dit in de kruidenwijk van Almere waar je verder weg van een mast zit dan duurt het 12 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhuSioN schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:16:
Ben ook benieuwd of je het kaartje met de telefoon kan formateren. Ik kon daarover niks vinden in de review van nieuwemobiel.nl. De mijne is vandaag door 2call verstuurd.
In de bestandsbeheer op "meer" klikken dan krijg je daar de optie om dit te doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:51

Sport_Life

Solvitur ambulando

TheFruitNerd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:18:
[...]

Bij mij doet ie er ca 5 - 6 sec over met Orange.
5 sec. hier :). Met Orange 32,50.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij deed ie er lang over om te zoeken .. zeker een minuut ofzo msich nog wel langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Hoe is het schermpje eigenlijk, is die veel beter dan de T610 omdat de K750i veel meer kleuren heeft?
Nog steeds moeilijk zicht in de zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Yohost! schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:45:
Hoe is het schermpje eigenlijk, is die veel beter dan de T610 omdat de K750i veel meer kleuren heeft?
Nog steeds moeilijk zicht in de zon?
Zeker beter dan de T610! De T630 was al beter dan de T610 en de K750 is nog beter. Direct in de zon heb ik (nog) niet echt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het beeld in de zon zeker wel beter als bij de T630, zeker als je het vergelijkt.
Maar alleen in de zon iets fotograferen lukt slecht, dan is het beeld iets minder

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Na invoeren pincode welkomstscherm + aangemeld bij netwerk. Duurde 5 seconden

Telefoon: Orange
Simkaart: Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
shit eej, vanochtend mn eerste vastloper gehad!

Ik zat mn FM-radio te luisteren toen iemand mij belde en mn telefoon bleef overgaan! Ik kon niet opnemen/ weigeren niks!

Batterij er maar uitgehaald!

Ik ga weer terug naar de The Phonehouse, klagen over de softwarefout en nieuwe halen (heb hem namelijk ook 1x laten vallen op stoeptegel en paar valkrassen :'( )

heb versie R1A044

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je moet de telefoontaal is instellen op Deens
Dat is lachen!

Als je iets wilt wissen staat er 'slet' als je iets gaat laden staat er 'vent' in je schermpje :9

Iemand al geprobeerd om meer dan 80 java-applicaties op de telefoon te zetten!? Kan dit of niet?
En hoeveel smsjes kunnen er worden opgeslagen op de phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon crasht ook regelmatig. Nadat ik mijn pin heb ingetoetst duurt het ongeveer 30 seconden voordat hij weer iets doet.
Verder werkt HID voor geen meter terwijl alle andere bluetooth functies het prima doen. Zijn er mensen waarbij HID wel goed werkt?
Verder vergeet hij iedere keer als ik hem opnieuw aanzet of als hij crasht mijn snelkoppelingen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een verband in het langzaam netwerk opsporen en vastlopen ? Zo ja, dan zou je in de winkel al kunnen zien of je een goed exemplaar hebt....

De P900 heeft ook een stuk of 4 updates gehad. Enkele zeer snel na elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft er iemand nog dat standaard filmpje wat op de k750i staat voor mij?
Ik heb die verwijderd, maar vraag me af of het mogelijk is om de gebruikte
instellingen van dat filmpje te achterhalen is.

Ik ben namelijk op zoek naar de juiste instellingen voor .mp4 filmpjes
voor op de k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Goed, donderdag kan ik de mijne ophalen, heb 'm laten achter leggen bij TPH. Donderdag is m'n abo namelijk pas afgelopen.

Meteen even een rondje door de stad gemaakt, en 't lijkt qua beschikbaarheid hier in Enschede wel OK te zitten.

WinkelBeschikbaar
T for telecom6
BC (2x)Beide 'genoeg' voorraad
Media MarktGeen voorraad, wordt deze week verwacht
The phonehouseEnkele op voorraad

Heb primafoon/orange (ik blijf bij vodafone) en debitel (rot winkel) niet geprobeerd.

Ik lees in de startpost dat het mogelijk is om online je toestel van nieuwe fw te voorzien, is er toevallig een nieuwe fw die 't probleem met crashende toestellen oplost?

En ook ik vind 't leuk om te weten hoeveel SMSjes er in de foon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:23:
Mijn telefoon crasht ook regelmatig. Nadat ik mijn pin heb ingetoetst duurt het ongeveer 30 seconden voordat hij weer iets doet.
Verder werkt HID voor geen meter terwijl alle andere bluetooth functies het prima doen. Zijn er mensen waarbij HID wel goed werkt?
Verder vergeet hij iedere keer als ik hem opnieuw aanzet of als hij crasht mijn snelkoppelingen.
bij mij werkt HID prima, ik gebruik bluesoleil.

En over de k750i ben dik tevreden lekker klein en de video kwaliteit is vergeleken met s700i super!!

prima werk sonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:33:
[...]

bij mij werkt HID prima, ik gebruik bluesoleil.

En over de k750i ben dik tevreden lekker klein en de video kwaliteit is vergeleken met s700i super!!

prima werk sonyericsson
Hoe is je verdere indruk vergeleken met de S700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een bug ontdekt:

Als de telefoon uit is geweest, zijn er 2 dingen die je opnieuw moet instellen:
De snelkoppeling 'rechts' van de joystick. (dit is de enige snelkoppeling die niet standaard is voorgeprogrammeerd) Hij 'vergeet' dus de snelkoppeling als je de telefoon uit hebt gehad.
En ten tweede, dat je sms instellingen opnieuw moet invoeren.

Iets anders: Weet iemand hoe je de snelkoppelingen van de bovenste 2 knoppen (gesprek en menu) kan veranderen ? dit staat niet bij instellingen-> snelkoppingen, daar staat alleen de joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:33:
bij mij deed ie er lang over om te zoeken .. zeker een minuut ofzo msich nog wel langer!
dat was in den haag billy .. op het meest afgelegen plekkie van nederland .. al hoewel het wel raar is dat ie bij mij in 4/5 sec orange had gevonden .. b klanten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn leuke spellen om op de k750 te zetten? ik vind de standaard spellen (die puzzel en vliegspel) nogal saai. iemand aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:52:

De snelkoppeling 'rechts' van de joystick. (dit is de enige snelkoppeling die niet standaard is voorgeprogrammeerd) Hij 'vergeet' dus de snelkoppeling als je de telefoon uit hebt gehad.

Iets anders: Weet iemand hoe je de snelkoppelingen van de bovenste 2 knoppen (gesprek en menu) kan veranderen ? dit staat niet bij instellingen-> snelkoppingen, daar staat alleen de joystick
euhm.. bij mij niet. Ik heb hem 4 keer uit en aan gezet en elke keer waren de instellingen voor sms en de joystick rechts zoals ik ze ingesteld had. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:59:
[...]

euhm.. bij mij niet. Ik heb hem 4 keer uit en aan gezet en elke keer waren de instellingen voor sms en de joystick rechts zoals ik ze ingesteld had. :)
dit is inderdaad bij mij ook het geval, de toets blijft hetzelfde als dat ik hem had ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Wat zijn leuke spellen om op de k750 te zetten? ik vind de standaard spellen (die puzzel en vliegspel) nogal saai. iemand aanraders?
ik had ergens strippoker gevonden >:), zal strax ff linkje zoeken..ben nu aan het werk :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja dat is nogal persoonlijk heh :?
-Splinter Cell (pandorra tomorrow)
-XIII
-Strategy War
-Aero Mission 3D
-Atomic Underground
-Call of Duty
-Rainbow Six
-Colin McRae 2005
-Extreme Air Snowboarding
-Gravity Defied
-Micro Machines
-Nightmare Creatures
-Prince of Peria (Sands of Time)
-Rayman III
-Space Taxi
-Zoo Tycoon II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Bij mij doet ie er na het opstarten van de foon trouwens ook een seconde of 30 over voor die het netwerk heeft en je weer iets kan doen. Dit is zowel met T-mobile als met Orange sim zo. Ik heb alleen geen pin ingesteld dus het is gewoon vanaf het moment dat ik de aan-knop inklik. Zou me op zich niet zoveel boeien, normaal gesproken gaat mijn telefoon alleen in een vliegtuig uit, verder staat ie altijd aan.

[ Voor 38% gewijzigd door LordLynx op 23-05-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:52:

Klopt heb ik ook last van,en net weer een half uur vastgestaan,deed niks hij lag gewoon op tafel,dat is wel balen hoor,was dus onbereikbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:44:
Beste mensen,

Ik begrijp niet wat al die mensen doen met vastlopers ..
Wat ik ermee doe.... eens even kijken, ik had hem gisteren de hele dag naast me liggen, heb hem 2 keer gebruikt om even mee te bellen, verder niet aangeraakt behalve om af en toe te kijken of die al vast zat, geen mp3s geluistert, geen java-games erop, bluetooth nog niet naar gekeken, ik heb hem zelfs nog niet aan mijn computer gekoppeld gehad.

Waar zie je trouwens de filmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:52:
[...]

Hoe is je verdere indruk vergeleken met de S700?
kwa funcities is de k750i beter,
De s700i vond ik gebruiksvriendelijker, memorystick en baterij klepje gaat niet makkelijk...
maar de grote van de k750i maakt dat weer goed!
De foto kwaliteit maakt niet giganties veel uit video wel s700i filmpjes zijn een beetje schokkerig.
Menu is zelfde maar dan met meer kleine functies zoals "zaklamp" .
Baterij gaat ongerveer even lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:03:
[...]

Ja dat is nogal persoonlijk heh :?
-Splinter Cell (pandorra tomorrow)
-XIII
-Strategy War
-Aero Mission 3D
-Atomic Underground
-Call of Duty
-Rainbow Six
-Colin McRae 2005
-Extreme Air Snowboarding
-Gravity Defied
-Micro Machines
-Nightmare Creatures
-Prince of Peria (Sands of Time)
-Rayman III
-Space Taxi
-Zoo Tycoon II
dat zijn idd leuke spelle ik heb nu iets van 430 spellen ervoor dus als iemand verzoekje heeft :)

verder ligt het denk ik aan hoever je van een antenne zit op de bovenste verdieping hier en verder op denk 300 meter staat op een flat zo'n toren heb hem binne 5 sec .. maarja ik zet mijn tel niet zo snel aan en uit :).. meestal laat ik hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
LordLynx schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:08:
[...]

Wat ik ermee doe.... eens even kijken, ik had hem gisteren de hele dag naast me liggen, heb hem 2 keer gebruikt om even mee te bellen, verder niet aangeraakt behalve om af en toe te kijken of die al vast zat, geen mp3s geluistert, geen java-games erop, bluetooth nog niet naar gekeken, ik heb hem zelfs nog niet aan mijn computer gekoppeld gehad.

Waar zie je trouwens de filmware?
misschien moet je hem meer gebruiken :D? voor firmware moet je ff in de startpost kijken staat de code verder denk ik dat je gewoon zelfde hebt als iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:10:
[...]

dat zijn idd leuke spelle ik heb nu iets van 430 spellen ervoor dus als iemand verzoekje heeft :)
Jezus hoe kom je aan zoveel spellen!? >:)
Naja ik heb m'n eigen spelletjes al :*)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 23-05-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Skillz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:

voor op de k750i
ben ook bezig mp4tjes te maken,
video:
176x144
15 fps
183 kbit/s

audio:
channels 1
16000 Hz
16bit
32 kbit/s

groter dan 176x144 kan de k750i volgens mij niet afspelen :(

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Skillz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:30:

voor op de k750i
http://www.fs-newmobile.c...icsson_k750i/demotour.mp4
Op nieuwemobiel.nl staat ie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:19:
[...]

Jezus hoe kom je aan zoveel spellen!? >:)
Naja ik heb m'n eigen spelletjes al :*)
nouja krijgen van aardige mensn :D.... en zelf zoeken @ internet :P vooral russische sites zijn gul met spelletjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:10:
[...]

verder ligt het denk ik aan hoever je van een antenne zit op de bovenste verdieping hier en verder op denk 300 meter staat op een flat zo'n toren heb hem binne 5 sec .. maarja ik zet mijn tel niet zo snel aan en uit :).. meestal laat ik hem aan.
Kan je die spelletjes niet ff zippen en posten met www.yousendit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:24:
[...]

Kan je die spelletjes niet ff zippen en posten met www.yousendit.com
nahja ik heb ze allemaal in een rar staan die is 54 mb oid en ik zie op die site alleen mail? ik ga ze wel allemaal online zetten maar niet als 1 rar omdat ik dan zo over mijn website datalimiet ga :)... mail anders maar
BitBit3r schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:19:
[...]

ben ook bezig mp4tjes te maken,
video:
176x144
15 fps
183 kbit/s

audio:
channels 1
16000 Hz
16bit
32 kbit/s

groter dan 176x144 kan de k750i volgens mij niet afspelen :(
ik heb al 220x176 gemaakt op 25 fps dus hij kan het wel zeker aan mp4 is mij nog niet gelukt maar met mpegable kan je via een trukje 3gp op 220x176 doen :) via ratio ofzo

[ Voor 31% gewijzigd door Greetoz op 23-05-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r

BitBit3r

Lid

hrmz ok, dan maar even 3gp proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000

s3n

(jarig!)
Sinds een aantal uren ben ik ook in het bezit van een nieuwe SE :D

Een probleempje wat ik tot nu toe maar neit verholpen krijg is het volgende.
In mijn oude telefoon (SE T630) heb ik het hele telefoonboek gekopieerd naar de sim.
In de nieuwe telefoon heb ik een kopie van de sim terug op de telefoon geplaatst.

Op mijn oude telefoon had ik iedereen er zo in staan:
Voornaam van Achternaam
gsm: gsmnummer
huis: huisnummer
enz..

Nu staan ze er op de nieuwe telefoon zo in:
Voornaam van a (ergens halverwege afgekapt dus)

gsm: huisnummer

Alle namen staan er dus een aantal keer in afhankelijk van het aantal nummers. Hoe is dat op te lossen?? Is er een andere manier waarom ik de nummers goed krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:51

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke kaart/bordspelletjes, hartenjagen of Patience bijvoorbeeld. Die "actie" spelletjes doen mij niet zoveel.. :+.

Iemand een idee waar ik die gratis kan (en mag) krijgen of hoe die spelletjes heten? :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij tot nu toe 1x vastgelopen, opstarten duurt <5 sec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:11:
Goedemorgen tweakers,

1) Voor de 6310i eigenaren (like me) onder ons, wat valt je het meeste op, wat mis je het meest? Of, wat is juist veel beter gefixt ? (bijv. online je firmware upgraden, top actie van SE!)
Dat de 6310i zo verschrikkelijk lekker aan je oor ligt itt tot de k750 :)

verder mis ik niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Op dit moment gebruik ik nog m'n nokia 6310i. Wat is de makkelijkste manier om alle contacts over te zetten? Het overgrote deel staat in de telefoon, niet op de sim. Ik heb een bluetooth dongle, heb ook regelmatig backups e.d. gemaakt met nokia pc suite, maar dat is vast niet importeerbaar op de SE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r

BitBit3r

Lid

Greetoz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:25:
[...]

nahja ik heb ze allemaal in een rar staan die is 54 mb oid en ik zie op die site alleen mail? ik ga ze wel allemaal online zetten maar niet als 1 rar omdat ik dan zo over mijn website datalimiet ga :)... mail anders maar
Juist als je het via yousendit.com of http://rapidshare.de doet, moet je dus maar 1x uploaden!
[...]

ik heb al 220x176 gemaakt op 25 fps dus hij kan het wel zeker aan mp4 is mij nog niet gelukt maar met mpegable kan je via een trukje 3gp op 220x176 doen :) via ratio ofzo
Kan je hier wat meer specs posten (bitrate, audio enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:33:
Dat de 6310i zo verschrikkelijk lekker aan je oor ligt itt tot de k750 :)
Hij is dan ook een stuk groter, dus makkelijker aan je hoofd te houden.. ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
BitBit3r schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:37:
Juist als je het via yousendit.com of http://rapidshare.de doet, moet je dus maar 1x uploaden!
Anders kan ik wel even een file online zetten? Ik heb ruimte genoeg. Mail maar als je dat wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ascent schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:35:
Op dit moment gebruik ik nog m'n nokia 6310i. Wat is de makkelijkste manier om alle contacts over te zetten? Het overgrote deel staat in de telefoon, niet op de sim. Ik heb een bluetooth dongle, heb ook regelmatig backups e.d. gemaakt met nokia pc suite, maar dat is vast niet importeerbaar op de SE ?
je kunt je contacten kopieeren van je tel naar je sim, en dan weer van je sim naar je nieuwe tel.

Op de 6310i -> namen -> kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Laatst online: 17-09-2024
s3n schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:27:
Sinds een aantal uren ben ik ook in het bezit van een nieuwe SE :D

Een probleempje wat ik tot nu toe maar neit verholpen krijg is het volgende.
In mijn oude telefoon (SE T630) heb ik het hele telefoonboek gekopieerd naar de sim.
In de nieuwe telefoon heb ik een kopie van de sim terug op de telefoon geplaatst.

Op mijn oude telefoon had ik iedereen er zo in staan:
Voornaam van Achternaam
huis: huisnummer
enz..

Nu staan ze er op de nieuwe telefoon zo in:

gsm: huisnummer

Alle namen staan er dus een aantal keer in afhankelijk van het aantal nummers. Hoe is dat op te lossen?? Is er een andere manier waarom ik de nummers goed krijg
Bij mijn weten zijn SIMmetjes niet in staat de namen volledig op te slaan...te veel karakters zouden dat zijn. Vandaar dat ze afgekapt zijn.
Ik denk dat je 2e probleem daar ook mee te maken heeft.

Als oplossing zou ik het adresboek van je T630 via infrarood versturen naar je K750i. Ik heb zelf een super oude SE T300 en die kan dat al, dus de T630 zal dat ook wel kunnen. Dan ben je meteen klaar...
Bij mijn T300 doe ik dat als volgt:
Telefoonboek->Geavanceerd->telefoonboek
dan gaat hij meteen het hele telefoonboek zenden.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.