Sorry Haan ik ben nu met mijn eindexamens bezig dus ik kan er helaas niet persoonlijk op toe zien....Haan schreef op maandag 30 mei 2005 @ 01:25:
Even voor de goede orde, je moet toch lvl 30 zijn om überhaupt in een clan te kunnen? En clanfield is nog niet interessant in het begin. Zelfs wij als LoT kunnen op dit moment eigenlijk alleen nog goed op aques hunten, maar daar komt snel verandering in![]()
Ik heb nog wel een oproep aan de leden van OoT. Ik heb jullie een hele hoop geld geleent (610k..) om de clan opnieuw te kunnen doen zonder spelfout.. Maar ik zou toch wel op zeer korte termijn in ieder geval een deel alvast terug willen. Ik heb nu niet genoeg geld om een charm set te kopen en die heb ik wel nodig nu.
Dus spaar ff door asjeblieft(ik weet dat Desertraven dit regelt, dus dit is eigenlijk meer oproep aan jou
)
ik denk dat die reset een hoax is.
Ik heb de andere grote fora's eens nagelopen en ik kan er niets over vinden eigenlijk. Ook de rose-site zelf geeft niets aan ...
Ik heb de andere grote fora's eens nagelopen en ik kan er niets over vinden eigenlijk. Ook de rose-site zelf geeft niets aan ...
Verwijderd
Local als je een beetje op de hoogte ben van hacks en die soort dingen... dan kun je zo de info op bepaalde sites vinden en ook waarom ze resetten <mischien. Ik zeg niet dat ze gaan resetten, maar de kans is er wel <gm's kennende. Laten we hopen dat de gm's niet zo gek zijn en dit niet doen en gewoon schijt hebben aan de "dupers" (mensen die de dupe trick kennen, alhoewel het geen trick is maar een memory edit, ergo packets veranderen voordat ze encrypted zijn.. bla..bla..bla)
ehm, ik hoop dat de mense ook het aparte forum hebbe geleze en dus iedereen ook gewoon aan het eerste mil mee moet betalen, aan dub, dus iedereen gewoon 67k x 2, of dit nu even voor wordt geschoten door 1 of andere maakt niet uit, zolang iedereen maar evenveel moet betalen, is wel zo eerlijkVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:11:
[...]
Sorry Haan ik ben nu met mijn eindexamens bezig dus ik kan er helaas niet persoonlijk op toe zien........ Maar ik heb FnF verteld hoe het zal moeten gaan (de mensen die aan het 1e mil hebben meebetaald zijn nu voor het grootste gedeelte de klos .. die moeten helaas nog eens 67k zien op te hoesten *als mensen het hier niet mee eens zijn, zie het van mijn kant ik wil dub niet alles laten terugbetalen, want iedereen had die fout kunnen maken* . De andere die aan de tweede betaling hebben meebetaald wil ik vragen of zij gaarne rond de 28571 willen doneren < ik zelf kan nu nog niet even 200k ophoesten, dus psych.. amafi.. vec0..cardinale...polo..blue... en ik zelf.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
4Th ik wil niet flauw zijn, maar dit vind ik niet echt "eerlijk". Ten eerste had ik er niks van gehoord dat dub de clan op ging richten! (wat opzich geen probleem is , maar wel daar hij te ongeduldig was en het daardoor fout ging.) De mensen die wel geduldig waren en het geld aan mij hadden gegeven, vind ik niet dat je die het volle bedrag moet laten betalen. Maar omdat we in een clan zitten en ik geen onderlinge gevechten duld gaan we het heel simpel doen... Ik vind dat deze geld kwestie bij allen ligt en dat ik hier dus niet zomaar over kan beslissen; daarom nu...4th schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:00:
[...]
ehm, ik hoop dat de mense ook het aparte forum hebbe geleze en dus iedereen ook gewoon aan het eerste mil mee moet betalen, aan dub, dus iedereen gewoon 67k x 2, of dit nu even voor wordt geschoten door 1 of andere maakt niet uit, zolang iedereen maar evenveel moet betalen, is wel zo eerlijk
1 Alle leden betalen 67k
2 De leden die al betaald hebben voor het 2e mil betalen 28k extra en de rest betaalt weer 67k
Ik wil alle clan leden horen, maar doe dit wel op het OoT forum.... http://www.laura-design.n...57bd44f95fe524cdf0e193281
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 11:21 ]
IDD, en de ervaring leert mij, dat je altijd uit moet gaan, van http://www.roseon.com , ipv de geruchten machinesLocal Host schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:11:
ik denk dat die reset een hoax is.
ff goed lezen voor je gaat schreeuwen....Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:11:
[...]
Sorry Haan ik ben nu met mijn eindexamens bezig dus ik kan er helaas niet persoonlijk op toe zien........ Maar ik heb FnF verteld hoe het zal moeten gaan (de mensen die aan het 1e mil hebben meebetaald zijn nu voor het grootste gedeelte de klos .. die moeten helaas nog eens 67k zien op te hoesten *als mensen het hier niet mee eens zijn, zie het van mijn kant ik wil dub niet alles laten terugbetalen, want iedereen had die fout kunnen maken* . De andere die aan de tweede betaling hebben meebetaald wil ik vragen of zij gaarne rond de 28571 willen doneren < ik zelf kan nu nog niet even 200k ophoesten, dus psych.. amafi.. vec0..cardinale...polo..blue... en ik zelf.
Ik heb namelijk nogal gemengde gevoelens over de betalingen. Ten eerste heb ik net 22K bij elkaar en het zou nu weer betekenen dat ik het weer kwijt ben. Zit momenteel in mijn afstudeer periode, dus ik heb niet veel tijd om te spelen, maar speel eigenlijk op de momenten dat ik me het kan veroorloven.
Aan de ene kant vind ik het raar dat er kennelijk al de clan was opgericht voordat iedereen aanwezig was op de bewuste vrijdag. In die naam zat dus de fout, een extra e was toegevoegd ondanks dat dit duidelijk niet de bedoeling was. Dubst4r was kennelijk een beetje snel met het aanmaken van de clan. Duidelijk zijn fout, had beter moeten lezen, andere kant: fouten maken is menselijk
Daarna heeft Haan een groot gedeelte gesponsord voor een nieuwe betaling. Je zou kunnen opperen dat de GM gemaild hadden kunnen worden, maar ik denk niet dat die ooit hadden gereageerd. Dus ik ben Haan dankbaar dat we niet nog meer zouden moeten sparen. Maar de vraag is hoever men verantwoordelijk is voor de terug betaling. Laat ik hier duidelijk stellen dat Haan niets met deze discussie te maken heeft. Hij kan niet de klos worden van zijn eigen generositeit
Dit is dus iets wat we binnen de eigen clan moeten regelen en Haan moet gewoon zijn geld terug krijgen.
Maar eigenlijke vraag komt dus eigenlijk meer neer op de termijn dan over het feit dat er betaald moet worden. Ik wil wel betalen, maar heb op het mometen zeker niet de middelen. sim-pel
jij wilt het eerlijk houden door andere mense meer/minder te laten betalen dan anderen? ligt misschien aan mij maar da vin ik nie eerlijk..Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:19:
[...]
4Th ik wil niet flauw zijn, maar dit vind ik niet echt "eerlijk". Ten eerste had ik er niks van gehoord dat dub de clan op ging richten! (wat opzich geen probleem is , maar wel daar hij te ongeduldig was en het daardoor fout ging.) De mensen die wel geduldig waren en het geld aan mij hadden gegeven, vind ik niet dat je die het volle bedrag moet laten betalen. Maar omdat we in een clan zitten en ik geen onderlinge gevechten duld gaan we het heel simpel doen... Ik vind dat deze geld kwestie bij allen ligt en dat ik hier dus niet zomaar over kan beslissen; daarom nu...
1 Alle leden betalen 67k
2 De leden die al betaald hebben voor het 2e mil betalen 28k extra en de rest betaalt weer 67k
Ik wil alle clan leden horen, maar doe dit wel op het OoT forum.... http://www.laura-design.n...57bd44f95fe524cdf0e193281
we zijn een groep, en zitten met ze allen in de clan, wat mij betreft schiet ik weer 100k voor aan iemand maar vind dat iedereen evenveel moet betalen. al duurt het een week of maand voor ik dat geld weer trugkrijg.
dit is het laatste wat ik erover zeg. en verder doen we het op het aparte forum op de andere site, dit heeft niets met rose te maken
edit: car, ik schiet wel ff voor voor je, maakt nie uit
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 30-05-2005 11:38 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Dan laat het nu duidelijk zijn dat we deze discussie heren van OoT op onze eigen stukje forum gaan houden. Zoals al eerder is geopperd. Registreer je even allemaal en we zullen het daar even over hebben.
Haan moet als eerste terugbetaald krijgen. Denk dat de mensen die al beetje geld hebben maar voor de rest moet vooruit betalen. Lijkt me allemaal niet zo lastig.
Verder gister op Clan Island geweest met Dub. Dat ging nog opperbest zonder FS
. Geloof dat we 11 puntjes in no-time hebben gehaald
Alleen de drops zijn niet geweldig. geloof veel poeders en 4 blue chrystal en 1 rooie
Toevallig nog wat LoT leden die interresse hebben in een Elven semiya vest, dodge 17, 61-29 def? (heb er nu 2 dus en gebruik de andere zelf straks)
edit: was weer eens te laat 4th
En je moet je zin wel terug krijgen want kunne we ff chille in Beach
Haan moet als eerste terugbetaald krijgen. Denk dat de mensen die al beetje geld hebben maar voor de rest moet vooruit betalen. Lijkt me allemaal niet zo lastig.
Verder gister op Clan Island geweest met Dub. Dat ging nog opperbest zonder FS
Toevallig nog wat LoT leden die interresse hebben in een Elven semiya vest, dodge 17, 61-29 def? (heb er nu 2 dus en gebruik de andere zelf straks)
edit: was weer eens te laat 4th
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 12:16 ]
Ik heb in de loop van de tijd al 2 green hearts, 2 black hearts, 2 topaz, ruby en garnet uit aqua guardian gehadVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:07:
Dan laat het nu duidelijk zijn dat we deze discussie heren van OoT op onze eigen stukje forum gaan houden. Zoals al eerder is geopperd. Registreer je even allemaal en we zullen het daar even over hebben.
Verder gister op Clan Island geweest met Dub. Dat ging nog opperbest zonder FS. Geloof dat we 11 puntjes in no-time hebben gehaald
Alleen de drops zijn niet geweldig. geloof veel poeders en 4 blue chrystal en 1 rooie
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Toevallig iemand die al interesse heeft in een Lizard Backshield? Net m'n eerste union points uitgegeven
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
geen interesse maar vertel es hoeveel zo'n ding op moet leveren?Chakotay schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:30:
Toevallig iemand die al interesse heeft in een Lizard Backshield? Net m'n eerste union points uitgegeven
ik ben nl aan het sparen voor 160 up omdat dat blijkbaar voor de cart gebruikt kan worden maar ik moet nog ff uitvogelen hoe of is het gewoon dat men bijv liz shield verkoopt en van dat geld de cart koopt?
Verwijderd
vooor de reset leverde dat nog 400k op geloof ik. Maarja tis de vraag of de markt het nu nog opleverd. Zijn nog neit al te veel mensen die lvl 74 zijn
Zelfs Faq nog niet
Voor de reset werd dat inderdaad veel gedaan, met het geld van een BS een (betere) kart bij elkaar zoeken.Yokidrink schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:42:
[...]
geen interesse maar vertel es hoeveel zo'n ding op moet leveren?
ik ben nl aan het sparen voor 160 up omdat dat blijkbaar voor de cart gebruikt kan worden maar ik moet nog ff uitvogelen hoe of is het gewoon dat men bijv liz shield verkoopt en van dat geld de cart koopt?
Tegenwoordig staan de paar backshields die ik zie voor rond de 500k in shops. Dat krijg je er echter volgens mij nooit voor
Ik zag net nog wel een leuke L70+ dealer staan trouwens, inclusief devil wings:

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 30-05-2005 12:54 ]
En de mensen die dat shield gaan dragen, hebben meestal zelf al zo'n shield gehaald met hun eigen union points. Vandaar dat ik gekozen heb voor de dark senior suit, staat wel sexy bij female char
En voor de reset bracht die suit zo 800k op.. Misschien dat tegen de tijd dat ik die suit niet meer draag, het ook weer zo is.
Kater? Eerst water, de rest komt later
ben der vanavond weerVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:07:
edit: was weer eens te laat 4thEn je moet je zin wel terug krijgen want kunne we ff chille in Beach
verder, hou die axe apart!!!
thx again voor de armor, echt sweet ding!! en ja, das klotedodge, probeer zelf altijd iets van 17 of meer te krijge, me elven chrome armor (2) is 19 alsk het me goed herinnerVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:36:
Wil iemand mijn slotted golden tower axe kopen? (whaha) Neej zal die ook maar apart houden voor je
. Straks heb je een gehele outfit van me aan
Ik zag gister a green redfields te koop staan. Ze zien er zo cool uit maar de dodge was 10 en 11Dat is toch me geld niet waard
heb me saint bardiche (3) binnekort niet meer nodig alsk lvl57 ben, is voor lvl40 en hoger en je komt tot aan lvl57 niets beters tegen, att80 en acc71! (cha1 sen1 volgens mij) dus als iemand interesse heeft, laat het ff wete
[ Voor 49% gewijzigd door 4th op 30-05-2005 14:05 ]
Verwijderd
Wil iemand mijn slotted golden tower axe kopen? (whaha
) Neej zal die ook maar apart houden voor je
. Straks heb je een gehele outfit van me aan 
Ik zag gister a green redfields te koop staan. Ze zien er zo cool uit maar de dodge was 10 en 11
Dat is toch me geld niet waard
Ik zag gister a green redfields te koop staan. Ze zien er zo cool uit maar de dodge was 10 en 11
Het schijnt dat als je met minder dan 3% XP doodgaat, dat de XP die je dan niet kwijt kan raken bij de XP die je nodig hebt voor het volgende level opgeteld word. Toch niet handig om dan maar heel vaak dood te gaan helaas4th schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:21:
[...]
ben der vanavond weerdan doe ik wel mee op clan island, zal wel afrake maar maakt nie uit, ff wa cp hale, wil alleen wel ff lvl54 of 55 hale, dan val ik tenminste nooit verder trug dan wat ik daarbove zit. ga rond 4u beginne en zie wel waar ik eindig.
verder, hou die axe apart!!!![]()
thx again voor de armor, echt sweet ding!! en ja, das klotedodge, probeer zelf altijd iets van 17 of meer te krijge, me elven chrome armor (2) is 19 alsk het me goed herinner
heb me saint bardiche (3) binnekort niet meer nodig alsk lvl57 ben, is voor lvl40 en hoger en je komt tot aan lvl57 niets beters tegen, att80 en acc71! (cha1 sen1 volgens mij) dus als iemand interesse heeft, laat het ff wete
Hoeveel wil je voor die Bardiche hebben? Ik heb nu een (1) met 1 con en 5 max HP (yay
huh? wordt da derbij geteld? meen je niet... das nogal rotstreek..maja
ehm, wilde de sb3 voor 80k in shop zette maar met 60k ben ik blij omdat je toch lid van tweakersclan bent
ehm, wilde de sb3 voor 80k in shop zette maar met 60k ben ik blij omdat je toch lid van tweakersclan bent
nope, zit op stage, maar moet eerst nog naar lvl57... das nog 4 lvls
[ Voor 48% gewijzigd door 4th op 30-05-2005 15:57 ]
Hm, geef maar4th schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:50:
huh? wordt da derbij geteld? meen je niet... das nogal rotstreek..maja
De naam van de 3de clan is nu defenitief besloten, dit wordt dus AllianceOfTweakers.
Tevens zijn we bezig met het opstellen van de memberslist.
De verdeling tot nu toe is dan:
Ook wil ik de members die nu in de lijst staan vragen om naar de sub-forums te komen, dan blijft dit forum wat schoner en kunnen wij het makkelijker bijhouden.
Tevens voor de mensen die nog in de clan zouden willen, reageer niet hier maar reageer op de andere forums. Dan is het en makkelijker voor ons en mensen hoeven hier niet weer te gaan lope zeuren dat er teveel over clans wordt gebabbelt
Overigens, als er bij jouw naam nog vraagtekens staan, doe dan hetzelfde als wat hierboven al 2 keer vermeld staat, kom een kijkje nemen op: GoT ROSE clan forums
*hint
*
nr. | GoT name | Ingame name | lvl | 1st Job | 2nd Job | Betaald??? |
1 | racingfreak | racingfreak | 47 | Muse | Cleric | 67K |
2 | Thescanman | FireFighter | 35 | Muse | Magician | 67K |
3 | Rakkerzero | ??? | ??? | Muse | Cleric | ??? |
4 | BlueForce | PsykoMan | 55 | Soldier | Champ | 67k |
5 | Chakotay | Chakotay | 49 | Soldier | Champ | 67K |
6 | sp00f | sp00f | 46 | Soldier | Champ | 67K |
7 | Stiftkoning | Stiftkoning | 40 | Soldier | ??? | ??? |
8 | Lomme | Lomme | 38 | Soldier | Knight | ??? |
9 | Tancaliel | Tancaliel | 46 | Dealer | Artisan | 67K |
10 | Crisdvr | ? | 44 | Dealer | Bourgeois | 67K |
11 | YokiDrink | Poesje | 42 | Dealer | Bourgeois | 67K |
12 | Calamor | TheOneNL | 42 | Dealer | Artisan | 67K |
13 | Wrack | Peachgirl | 30 | Hawker | Scout | ??? |
De verdeling tot nu toe is dan:
- 3 muses waarvan 2 clerics en 1 mage;
- 5 soldiers waarvan 3 champs, 1 knight en 1 ?;
- 4 dealers waarvan 2 bourgeois en 2 artisans;
- en 1 hawker (scout)
Ook wil ik de members die nu in de lijst staan vragen om naar de sub-forums te komen, dan blijft dit forum wat schoner en kunnen wij het makkelijker bijhouden.
Tevens voor de mensen die nog in de clan zouden willen, reageer niet hier maar reageer op de andere forums. Dan is het en makkelijker voor ons en mensen hoeven hier niet weer te gaan lope zeuren dat er teveel over clans wordt gebabbelt

Overigens, als er bij jouw naam nog vraagtekens staan, doe dan hetzelfde als wat hierboven al 2 keer vermeld staat, kom een kijkje nemen op: GoT ROSE clan forums
Tja dat is jammer, maar heb het ff aangepast, mage is natuurlijk ook welkomGJ-tje schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:23:
[...]
Misschien een mierenneukertje, maar is 1 magician niet wat weinig?
Heb net ff zitten 'rekenen' maar het is eigenlijk wel balen, dat de max 15 members is, 16 was mooier... (Anders kon je het 'mooi' verdelen (4x 4, 2 van elke 2nd job) Nu moet je een keuze maken
[ Voor 169% gewijzigd door Sibren op 30-05-2005 17:52 . Reden: Ff netter opstellen ]
Misschien een mierenneukertje, maar is 1 magician niet wat weinig?sp00f schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:14:
De naam van de 3de clan is nu defenitief besloten, dit wordt dus AllianceOfTweakers.
De verdeling tot nu toe is dan:Graag willen we dus nog een Cleric en een hawker erbij. Dan zou het een aardig goede verdeling zijn.
- 3 muses waarvan 2 clerics en 1 mage;
- 5 soldiers waarvan 3 champs, 1 knight en 1 ?;
- 4 dealers waarvan 2 bourgeois en 2 artisans;
- en 1 hawker (scout)
Heb net ff zitten 'rekenen' maar het is eigenlijk wel balen, dat de max 15 members is, 16 was mooier... (Anders kon je het 'mooi' verdelen (4x 4, 2 van elke 2nd job

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 30-05-2005 16:35 ]
Zeker weten wel, op lvl 48 kan je een TomaHawk kopen, en als je een TomaHawk (2) hebt is al atk 82. Daarnaast is een GIS al standaard 77, dus als je een GIS(2) hebt zit je al rond de 84 denk ik4th schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:21:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op rose online. Ik ben pas een level 15 soldier.
nu heb ik een probleempje, want mijn geluid gaat best vaak ineens keihard knetteren en knarsen, weet iemand waar dit mee te maken heeft?
Groeten
Maze
nu heb ik een probleempje, want mijn geluid gaat best vaak ineens keihard knetteren en knarsen, weet iemand waar dit mee te maken heeft?
Groeten
Maze
Heb geen idee waar dat mee te maken heeft. Maar 1 tipje. Ik zie dat je er nog niet zo lang bij zit. Maar het geluid blijft kutVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:44:
Hallo iedereen,
Groeten
Maze
Hoe je het moet maken weet ik (gelukkig) niet.
Verwijderd
Ok, thnx in ieder geval voor de reactie. Ben nu bezig met inloggen, maar ook dat zit me niet mee. Al een kwartier bezig met de enter toets 
leuke bezigheidsterapie
leuke bezigheidsterapie
Check de SP, daar staat zo'n progsel genaamd ExceedHelper.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:07:
Ok, thnx in ieder geval voor de reactie. Ben nu bezig met inloggen, maar ook dat zit me niet mee. Al een kwartier bezig met de enter toets
leuke bezigheidsterapie
Verwijderd
die niet werktFnF schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:19:
[...]
Check de SP, daar staat zo'n progsel genaamd ExceedHelper.

Heb ik ook wel eens. heb je een SB live?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:44:
Hallo iedereen,
Groeten
Maze
iig weet ik niet wat ik eraan moet doen. Spel is gewoon in beta fase.
Ik heb het ook met pc met SB Live.. Ben al tijden van plan dat ding er uit te rukken, maar t komt er nooit van..executor schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:09:
[...]
Heb ik ook wel eens. heb je een SB live?
iig weet ik niet wat ik eraan moet doen. Spel is gewoon in beta fase.
Ik heb ook een SB Live, maar ik heb dat probleem niet.
Check anders of je je drivers kan updaten oid.
Check anders of je je drivers kan updaten oid.
NEE net een hele grote fout gemaakt. Heb een ruby g1 verkockt voor 14k in plaast van 140k

Gelukkig heb ik nog wat geld anders was het nog erger. En er vroeg net 1 om tekopen
. Is wel ff schrikken als je geld niet klop.

Gelukkig heb ik nog wat geld anders was het nog erger. En er vroeg net 1 om tekopen
[ Voor 41% gewijzigd door Calamor op 30-05-2005 20:30 ]
Dat doe je niet handig
Hehe, dat doet iedereen wel eens van tijd tot tijd zo'n fout 
Ik had ooit 3 black hearts verkocht voor autoprice ipv 85k per stuk
Ik had ooit 3 black hearts verkocht voor autoprice ipv 85k per stuk

[ Voor 40% gewijzigd door Haan op 30-05-2005 20:25 ]
Tis maar een ideetje, maar ik zat te denken dat het mms wel handig is om ff iets te scripten waar in mensen de prijs van items bij kunnen houden en zo leuke grafiekjes te generen. Op die manier kan je een beter kijk krijgen op de economy in het spel.
Dus iets waarmee men kan bijhouden wat een item precies doet aan prijs over een bepaalde periode bijvoorbeeld
Dus iets waarmee men kan bijhouden wat een item precies doet aan prijs over een bepaalde periode bijvoorbeeld
Die werkt wel degelijk, mits je 32-bit kleuren gebruikt.
Anders werkt ie idd niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nice gerwin, maar lvl 70 ben je niet zomaar hègerwingood schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:28:
weet iemand wat muse voor second job precies moet doen ty want het is bijna zover
momenteel lvl 64
Maar om je nieuwsgierigheid alvast te stillen:
2nd job quest: go to Darren at junon polis, he will send you to lisa (the designer). Now she send you to get this item:
Old chain of Priest (Quest item): Kill (first hit) Junon Kingkongs (you may need 2 to 30 Kingkongs for this...yeah its annoying)
Now you have to go to Zant to Mina (Jewel seller) and he will send you for:
'that priest (i forgot the name)' wedding ring: kill goblin warrior to get this
go back to zant and now you need to collect:
5 Hairpins: from Stone Golem at gorge of silent.
go back to lisa and you will receive recomendation from her to darren for 2nd job
you have to pay 200k zuly for changing to 2nd job.
sorry dak ineens weg was b1 en b3 (
) maar had weer de uurlijkse dc.. en ja, om 7u der weer uit
maareh, rmoge clanisland met onze nieuwe cleric hopelijk
met het geluk van vandaag en cleric zouden we zeer goed bezig kunnen zijn 
ja, weet het, maar heb de combinatie die beter was dan 80/71 nog niet gezien, meeste spears ware 60-65 acc dus cancelde elkaar zo ongeveer wel...FnF schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:24:
[...]
Zeker weten wel, op lvl 48 kan je een TomaHawk kopen, en als je een TomaHawk (2) hebt is al atk 82. Daarnaast is een GIS al standaard 77, dus als je een GIS(2) hebt zit je al rond de 84 denk ik
Ik heb hier een Legend Ranger Chest (2) dodge 23 dura 70 defe 55 magic 26 str 1 en att power 2. Hoeveel is die waard?
@ Chakotay dan moet je ff een launger kopen of lenen. Daar heb je str voor nodig om te dragen.
@ Chakotay dan moet je ff een launger kopen of lenen. Daar heb je str voor nodig om te dragen.
[ Voor 31% gewijzigd door Calamor op 31-05-2005 02:37 ]
Iemand een idee hoe je als soldier zonder fatsoenlijk ranged wapen 1st hits kan krijgen op Guardian Trees? Ik heb nu op L49 nog steeds geen enkele Hard Fruit voor de Luna quest, schiet niet op zo. Een tijdje geleden heb ik wel een launcher zodat in ieder geval iets van een ranged wapen heb, maar die is veel te traag... Daarnaast is dat ding eigenlijk ook onbruikbaar daar, want elke keer als ik door iets aangevallen word heb ik een fatsoenlijk wapen nodig om het van me af te kunnen hakken
Grunter Kings en dergelijke kan ik zelfs met een melee wapen nog wel 1st hit op krijgen, maar op die trees lukt het me zelfs met range nog niet.
Is er nog ergens een veel rustigere spawnplek van die dingen behalve de 2 langs het main-pad, of moet ik maar gewoon een crossbow kopen en net zo lang om 4 uur 's nachts bij die dingen zitten campen tot ik eindelijk 10x 1st hit heb?
Is er nog ergens een veel rustigere spawnplek van die dingen behalve de 2 langs het main-pad, of moet ik maar gewoon een crossbow kopen en net zo lang om 4 uur 's nachts bij die dingen zitten campen tot ik eindelijk 10x 1st hit heb?
[ Voor 12% gewijzigd door Chakotay op 31-05-2005 02:06 ]
http://www.freewebs.com/fnfgot/1024x768
http://www.freewebs.com/fnfgot/1280x1024
Dit zijn twee getweakte versies, zelf even geupt. Als je reso hier niet bij zit dan is dat dus jammer
Verwijderd
Ik heb hier wel interrese in wat is je IGN?Ik ben bereid best veel te betalen dus zou je hem plz niet willen verkopen ik ben al een week bezig met er een te zoekenCalamor schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:58:
Ik heb hier een Legend Ranger Chest (2) dodge 23 dura 70 defe 55 magic 26 str 1 en att power 2. Hoeveel is die waard?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 08:30 ]
ik ben nu bijna lvl 30(soldier) en heb al 30k voor een union, maar nu is t wel de vraag welke union ik het beste kan joinen. Wat is het voordeel van een union en de verschillen tussen de union, want op www.roseon.com kan ik er weinig over vinden
Heeft geen signature.
Post iedereen zijn level ook weer even aan op rose.azwart.nl? Dan hoef je niet altijd ingame te kijken om er achter te komen dat je achter ligt
Righteous Knights is de meest gewilde (vooral bij soldiers)dommerick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:52:
ik ben nu bijna lvl 30(soldier) en heb al 30k voor een union, maar nu is t wel de vraag welke union ik het beste kan joinen. Wat is het voordeel van een union en de verschillen tussen de union, want op www.roseon.com kan ik er weinig over vinden
hier heb ik alleen maar ervaring mee maar zal even uitleggen wat de quests zijn.
Als eerste kan je 3 quests doen na joine, Porkies kille (17) voor xp reward en 1 Union Point (xp reward is iets van 5% van je totale lvl in het begin dus geeft goeie xp om te lvlle same met xp van kille van porkies)
2de is het Moldy quest, hier moet je Moldy's kille (30) voor weer een xp reward en 3 UP
3de is Grunter, 16 axes verzamele, maar die droppe niet bij elke kill zoals proof of monster bij de hierbovenstaande (xp en 4UP?)
deze 3 join je door I'd like to do something for RK ofzo
Dan zijn der nog 2 shoutquests, ga je naar toe als Huffe ze omroept, op het moment staat er Unknown, neem aan dat dat bug is maar als hij dat shout dan ga je ff langs en zeg je ik dacht da je job voor me had:
Porky Hooligans (30) kille, xp en dacht 4 UP (proof of monster dus elke kill, met first hit, is proof)
Grunter Warriors (8 items verzamele) dropt ook niet elke keer (xp en 5UP?)
[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 31-05-2005 09:13 ]
Had via email al een berichtje gehad van Calamor, of ik de nieuwe clan ook even aan mijn site wilde toevoegen. Dat is bij deze gebeurd.sp00f schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:14:
// Edit
Done.4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:30:
heb je 20 min geleje nog ff mailtje gestuurd, waren nog wat andere veranderinge die we graag hadden met betrekking tot oot members, thxiig veel plezier met WoW
[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 31-05-2005 09:42 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
heb je 20 min geleje nog ff mailtje gestuurd, waren nog wat andere veranderinge die we graag hadden met betrekking tot oot members, thx
iig veel plezier met WoW
[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 31-05-2005 09:33 ]
Zelfs mijn Muse zit op het moment bij de Rightious Knights. Puur om de proof of monster, ik vond de quests van de arumatic veels te lastig, zeker omdat het daar allemaal om drops gaat en dat schiet niet bepaald op.4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:08:
[...]
Righteous Knights is de meest gewilde (vooral bij soldiers)
Das mooi dat ik dat weet, dan join ik straks met mn muse ook Rightious Knights.cardinal808 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:35:
[...]
Zelfs mijn Muse zit op het moment bij de Rightious Knights. Puur om de proof of monster, ik vond de quests van de arumatic veels te lastig, zeker omdat het daar allemaal om drops gaat en dat schiet niet bepaald op.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
mijn dex muse zit ook bij RK. op lvl 51 zit je nog steeds moldies te hakken ik wil die dark senior look
hoeveel UP heb ik nodig voor een wooden cart???
Heeft geen signature.
Verwijderd
160 toch?dommerick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:05:
hoeveel UP heb ik nodig voor een wooden cart???
Je hebt inderdaad 160 points nodig. Ben op het moment nog maar level 37 en kan niet wachten totdat ik level 40 ben, kan ik eindelijk mijn zwaarden uit de kast halen (ik heb ze echt gemist
offtopic:
polo1987 bedankt voor je Grand Animal Staff (1)
polo1987 bedankt voor je Grand Animal Staff (1)
Verwijderd
Op welk level kan je beste een union joinen?
en welke is het beste voor een archer? zou iemand hier wat meer uitleg over kunnen geven..
en welke is het beste voor een archer? zou iemand hier wat meer uitleg over kunnen geven..
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 10:49 ]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, maar dan voor een Muse -> Magician... (Ook al ben ik nog te slecht...Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:47:
joine op lvl30, meteenVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:47:
je weet hopelijk toch wel dat je na lvl50 je nog maar 1 UP krijgt voor de porky, moldy, grunters, hooligan porkies en grunter warroir quests krijgt he... zou met elderdoongas quest beginnen na als je lvl51 en hoger bentb00m schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:02:
mijn dex muse zit ook bij RK. op lvl 51 zit je nog steeds moldies te hakken ik wil die dark senior look
ik heb een vraag aan eXpanz, zou hij zichzelf uit de AoT lijst willen verwijderen. Aangezien jij niet in de clan zit/niets met de leaders hebt besproken ( Chakotay en ik ) willen we dus graag dat je jezelf eruit haalt. Om zo verwarring te voorkomen.
Verwijderd
edit: nvm

been there, done that

been there, done that
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 11:30 ]
maar je kan die drie quests van de union gewoon elke keer opnieuw doen... want anders kom je nooit aan 160 UP is er misschien ook een site met alle items die je van UP kan halen en voor hoeveel UP...
Heeft geen signature.
is er niet dat ik weet, maar is zo na te kijke door iemand die daar 10 min voor uittrekt en ff bijwerkt 
(vec0, car, polo en haantje, we misse jullie op het aparte clans forum
)
yep, en je kan der ook zoveel als je wilt tegelijk doendommerick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:34:
maar je kan die drie quests van de union gewoon elke keer opnieuw doen... want anders kom je nooit aan 160 UP is er misschien ook een site met alle items die je van UP kan halen en voor hoeveel UP...
(vec0, car, polo en haantje, we misse jullie op het aparte clans forum
[ Voor 77% gewijzigd door 4th op 31-05-2005 11:50 ]
IGM is het TheOneNL. Die kan je net aan is 60+. Het is goed dat ik nog over de prijs moets denken want anders had ik het gelijk in de verkoop gedaan. En ik verkoop liever aan een mede tweaker.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:28:
[...]
Ik heb hier wel interrese in wat is je IGN?Ik ben bereid best veel te betalen dus zou je hem plz niet willen verkopen ik ben al een week bezig met er een te zoeken
Nu ik toch niet meer me muse gaat spelen. Heb ik wat spullen over. een wand 6/5 lvl21 (als het goed is moet avond ff kijken ) en een pak 6/5 lvl 10(muse jammer genoeg
[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 31-05-2005 13:05 ]
Heb zeker interesse in een level 10 pak 6/5 of is het specifiek voor de muse job?Calamor schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:53:
[...]
IGM is het TheOneNL. Die kan je net aan is 60+
Nu ik toch niet meer me muse gaat spelen. Heb ik wat spullen over. een wand 6/5 lvl21 (als het goed is moet avond ff kijken ) en een pak 6/5 lvl 10. En een mask met 6 chr 2 int 5 mp less. Iemand intresse?
Verwijderd
Oke dan, mischien dat iemand anders iet van archers afweet?4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:17:
[...]
joine op lvl30, meteenzo heb ik het al 2 keer gedaan iig, moet je natuurlijk wel geld voor hebben. van archers weet ik niets af, sorry
Lekker boeiendVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:21:
[...]
Oke dan, mischien dat iemand anders iet van archers afweet?
Verwijderd
jah weet nietHaan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:23:
[...]
Lekker boeiendJe moet gewoon monsters killen, maakt toch niet uit wat je job dan is?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 13:29 ]
Eigenlijke bedoelingVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:26:
[...]
jah weet nietvoor soldier kan je het beste die "union" joinen .. dus mischien is er ook wel een goeie voor hawker > archers
RK - Soldiers, Hawkers
Arumatic - Muses
Pharelle - Dealers
Junon Order - geen idee.
Maar eigenlijk is de RK het handigst zeker als je de union points nodig hebt. Die heeft als enige "proof of monster" en die is het makkelijkst te behalen
Verwijderd
Ik zit bij de RK gewoon omdat die lizart backshielt daar is en makkelijk UP te halen.
Voor reset verloren we alleen zowat altijd de junon batle's..
RK had geen 1 muse
en de tegenstand bakken, en als je weet hoe lastig het is om een muse te killen vooral als elkaar lopen te healen en allemaal area atacks doen. was gee beginnnen aan dus.
Hoop dat dat nu beetje spanneder is, de junon batle was vaak in 3 min afgelopen
Voor reset verloren we alleen zowat altijd de junon batle's..
RK had geen 1 muse

Hoop dat dat nu beetje spanneder is, de junon batle was vaak in 3 min afgelopen

Verwijderd
Die ook niet werkt (de site)FnF schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 06:41:
[...]
http://www.freewebs.com/fnfgot/1024x768
http://www.freewebs.com/fnfgot/1280x1024
Dit zijn twee getweakte versies, zelf even geupt. Als je reso hier niet bij zit dan is dat dus jammer

wat ik zelf doe, ik haal 2k kogeltjes, meat en oj4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:08:
[...]
Als eerste kan je 3 quests doen na joine, Porkies kille (17) voor xp reward en 1 Union Point (xp reward is iets van 5% van je totale lvl in het begin dus geeft goeie xp om te lvlle same met xp van kille van porkies)
2de is het Moldy quest, hier moet je Moldy's kille (30) voor weer een xp reward en 3 UP
3de is Grunter, 16 axes verzamele, maar die droppe niet bij elke kill zoals proof of monster bij de hierbovenstaande (xp en 4UP?)
neem de moldie q en de grunter q
ga naar forest en kill daar de grunters (gaat rap aangezien eenieder bomen hakt), dan kill ik door tot ik veel spullen verzamelt heb en nog maar iets van 400 kogels overheb
dan loop ik terug naar junon en onderweg sloop ik de 30 moldies.... ff shoppen in junon en dan weer over nieuw
Verwijderd
haat het om alle fora af te gaan4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:36:
[.......]
(vec0, car, polo en haantje, we misse jullie op het aparte clans forum![]()
)
Verwijderd
Kan je hem plz ff bewaren tot morgen avond ivm met verslagen kan ik niet online komenCalamor schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:53:
[...]
IGM is het TheOneNL. Die kan je net aan is 60+. Het is goed dat ik nog over de prijs moets denken want anders had ik het gelijk in de verkoop gedaan. En ik verkoop liever aan een mede tweaker.
Zet je kleuren in ROSE nou maar op 32 Bit, en dan werkt ie wel, had ik ook...
Verwijderd
Dit gebruik ik:GJ-tje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:41:
[...]
Zet je kleuren in ROSE nou maar op 32 Bit, en dan werkt ie wel, had ik ook...
1024 x 768 (32bit Color)
Dat is toch gewoon 32 bit?
Ja dat is 32 Bit kleur. Welke versie gebruik je? 6.0.1? Die werkt hier namelijk welVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:47:
Dit gebruik ik:
1024 x 768 (32bit Color)
Dat is toch gewoon 32 bit?
http://www.flipdesign.nl/GoT/ROSE/ExceedHelper601.rar
Heb hem gemirrored
Zodan, L50 gehaald, en meteen m'n eerste cart part gekocht. Een Wooden Carbon Frame voor 150k, leuke prijs
Iemand nog Carbon Wheels en een 2nd engine in de aanbieding? 
Maakt het eigenlijk uit welke smaak Goblins je hakt voor die quest?
[ Voor 17% gewijzigd door Chakotay op 01-06-2005 02:45 ]
Verwijderd
Hm, highlevel raider net in de FW... Met mijn twinshot lv9 miste ik er nog op
Uiteindelijk was ik 2x doodgegaan en een andere dealer al 7x, toen er een lv50+ muse langskwam met hitrate en atk up buffs, en we em eindelijk met 5 man samen doodkregen...Hij had ook zo'n piratenpakje aan, dus was minstens lv70. 
Zelf ben ik inmiddels lv49, met nog maar 98% te gaan tot lv50
Zelf ben ik inmiddels lv49, met nog maar 98% te gaan tot lv50
Idd, en vind je de link te lang? Zie dan hier: www.gotclans.tk4th schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:36:
is er niet dat ik weet, maar is zo na te kijke door iemand die daar 10 min voor uittrekt en ff bijwerkt
[...]
yep, en je kan der ook zoveel als je wilt tegelijk doen
(vec0, car, polo en haantje, we misse jullie op het aparte clans forum![]()
)
Ik zie het
//EDIT: De links naar de goede ExceedHelper werken weer
http://www.freewebs.com/fnfgot/1024x768.exe
http://www.freewebs.com/fnfgot/1280x1024.exe
[ Voor 31% gewijzigd door Phyxion op 01-06-2005 07:15 ]
JONGENS LUISTEREN
exceed helper is niet al te best op dit moment probeer noxceed moet je wel effe de search functie van het forum gebruiken
exceed helper is niet al te best op dit moment probeer noxceed moet je wel effe de search functie van het forum gebruiken
Verwijderd
Ik raad deze nog even tijdelijk af, want er zitten nog teveel fouten in die versie.... het porgie heeft de neiging om soms gewoon te d/cen... beter dus op de ouderwetse manier te proberen.lasharor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 07:37:
JONGENS LUISTEREN
Je moet de aardbeiensmaak hebben.Chakotay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:44:
Ik zou het niet weten.
Verwijderd
Toch frappant dat er mensen van tweakersclans wel heel erg actief zijn op de ROSE hackers fora...

En je onderbouwing is?lasharor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 07:37:
JONGENS LUISTEREN
Ik heb namelijk geen enkel problemen, met ExceedHelper 6.0.1, die ik van een forum (GamerzPlanet ofzo) plukte. Die is (als het goed is) keylogger vrij namelijk...
ExceedHelper word trouwens ook niet beter, want AnubisReturns (de nick van de maker ervan) is gestopt met ROSE, en dus ook met het maken van ExceedHelper
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 10:45 ]
je moet coal mine goblins hebben, ennuh, veel success. Ik heb er al 60 gehakt en nog nietsChakotay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 02:44:
Zodan, L50 gehaald, en meteen m'n eerste cart part gekocht. Een Wooden Carbon Frame voor 150k, leuke prijsIemand nog Carbon Wheels en een 2nd engine in de aanbieding?
Ik ga wel lekker lvlen en geld sparen, die cart heb ik nog niet zo nodig. over 20 lvls ren ik een cart eruit
Ik zit te denken, om een nieuwe lijst te maken, net als die van Okke.
Alleen ben ik van mening, dat sinds hij nu WoW speelt, en we af en toe een wijziging willen hebben,
(nieuwe clan, verwijderen / bewerken van een user, etc) dat we dat niet meer aan hem kunnen vragen.
Ik ga er dan ook een paar nieuwe dingen aan toevoegen:
• Een blacklist
Een lijst dus, met scammers, hackers, spammers, en al dat soort ongein
• Een whitelist
Een lijst dus, met mensen die te vertrouwen zijn.
• Een overzicht
Zoals de lijst van Okke nu is, maar dan wat uitgebreider.
Ik zal dan ook een aantal moderators 'instellen', die kunnen dan (desgewenst) de lijst bewerken,
door dingen toe te voegen, of juist te wijzigen.
Ik zal proberen, om hem binnen dit forum te maken, maar denk dat het makkelijker is (voor mij dan) om het als losse site te doen,
dan host ik hem wel, op mijn webstek...
Mocht je nog meer ideeën hebben, dan hoor ik die graag, in het topic op het XoT Forum.
Poll: Moet er een nieuwe lijst komen?
Eindstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Alleen ben ik van mening, dat sinds hij nu WoW speelt, en we af en toe een wijziging willen hebben,
(nieuwe clan, verwijderen / bewerken van een user, etc) dat we dat niet meer aan hem kunnen vragen.
Ik ga er dan ook een paar nieuwe dingen aan toevoegen:
• Een blacklist
Een lijst dus, met scammers, hackers, spammers, en al dat soort ongein
• Een whitelist
Een lijst dus, met mensen die te vertrouwen zijn.
• Een overzicht
Zoals de lijst van Okke nu is, maar dan wat uitgebreider.
Ik zal dan ook een aantal moderators 'instellen', die kunnen dan (desgewenst) de lijst bewerken,
door dingen toe te voegen, of juist te wijzigen.
Ik zal proberen, om hem binnen dit forum te maken, maar denk dat het makkelijker is (voor mij dan) om het als losse site te doen,
dan host ik hem wel, op mijn webstek...
Mocht je nog meer ideeën hebben, dan hoor ik die graag, in het topic op het XoT Forum.
Poll: Moet er een nieuwe lijst komen?
Eindstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 23:06 ]
ja, erg goed idee. Kan Okke lekker verder spelen met WoW.
Succes ermee
Succes ermee
Thnx, en inderdaad, kan Okke lekker verder WoW'en... En heb ik tijd minderRakkerzero schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:59:
ja, erg goed idee. Kan Okke lekker verder spelen met WoW.
Succes ermee
Wie precies, en wat voeren ze daar uit? Dan kunnen we deze mensen slaan namelijkVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:29:
Toch frappant dat er mensen van tweakersclans wel heel erg actief zijn op de ROSE hackers fora...
Misschien klagen over de hacks of zo... Je weet maar nooit tegenwoordig...Chakotay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:11:
Wie precies, en wat voeren ze daar uit? Dan kunnen we deze mensen slaan namelijk
Of het zijn fakers... Of ik-wil-iemand-nadoen-mensjes. Kwam van de week namelijk een iruha tegen op Rose...
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 12:16 ]
Verwijderd
Kom maar op chakotay, ik ben namelijk ook lid van gzp en mij vind je ook wel eens op die forums. Ikzelf ben de laatste tijd erg geintresseerd in het maken/aanpassen van spellen. Daarvoor is gzp heel handig want om te "hacken" moet je bepaalde dingen leren en die worden op dat forum ook verteld. (goed lezen.... dus mij niet een hacker gaan noemen.. want ik heb tot nu geen misbruik gemaakt van het spel met mijn kennis < ik leer alleen DMA.. assembly... debugging en nog meer dingen.) Om die dingen te leren verdiep ik mij wel in hacks, bijvoorbeeld diegen om te dupen.GJ-tje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:14:
[...]
Misschien klagen over de hacks of zo... Je weet maar nooit tegenwoordig...
Of het zijn fakers... Of ik-wil-iemand-nadoen-mensjes. Kwam van de week namelijk een iruha tegen op Rose...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 12:35 ]
Ik denk dat het enige wat je zou leren is omgaan met memory registers. Want daarmee worden op het moment de meeste hacks mee uitgevoerd. Eigenlijk het verkeerd sturen van data naar de Rose servers.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Kom maar op chakotay, ik ben namelijk ook lid van gzp en mij vind je ook wel eens op die forums. Ikzelf ben de laatste tijd erg geintresseerd in het maken/aanpassen van spellen. Daarvoor is gzp heel handig want om te "hacken" moet je bepaalde dingen leren en die worden op dat forum ook verteld. (goed lezen.... dus mij niet een hacker gaan noemen.. want ik heb tot nu geen misbruik gemaakt van het spel met mijn kennis < ik leer alleen DMA.. assembly... debugging en nog meer dingen.) Om die dingen te leren verdiep ik mij wel in hacks, bijvoorbeeld diegen om te dupen.
Verwijderd
Wel heel toevallig dat er mensen komen om te 'leren' en dat ze daar nou uitgerekend het ROSE gedeelte van die hackers fora voor kiezen.
Maakt mij niet wijs dat je wat je leert niet in de praktijk gaat brengen, maargoed...
Maakt mij niet wijs dat je wat je leert niet in de praktijk gaat brengen, maargoed...

Heb vanochtend mijn hele PHP source en MySQL database naar Calamor gestuurd. Misschien hebben jullie er nog iets aan, als basis voor het nieuwe systeem. Het is wel erg snel in elkaar gesmeten, dus denk het niet.. maar wie weet.
Wel een erg goed idee trouwens, GJ-tje, een site met al die punten.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Bijna 60 nu. Zon eigen FS in de clan die op onze lvl zit is dan ook een must 
Het geld gaat nog steeds niet echt rap omhoog. Maar ik vermaak me tot nu toe nog goed
Vandaag maar eens een rustdag ingelast op Rose 
GJtje leuk idee inderdaad van zon site. Altijd leuk als dit soort dingen worden uitgebreid.
Het geld gaat nog steeds niet echt rap omhoog. Maar ik vermaak me tot nu toe nog goed
GJtje leuk idee inderdaad van zon site. Altijd leuk als dit soort dingen worden uitgebreid.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 13:17 ]
wat zijn de links en hoe weet jij zo goed dat daar mense van hier opzitte... zit jij daar zelfs ook bij somsVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:29:
Van mij mag je hoorVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Kom maar op chakotay, ik ben namelijk ook lid van gzp en mij vind je ook wel eens op die forums. Ikzelf ben de laatste tijd erg geintresseerd in het maken/aanpassen van spellen. Daarvoor is gzp heel handig want om te "hacken" moet je bepaalde dingen leren en die worden op dat forum ook verteld. (goed lezen.... dus mij niet een hacker gaan noemen.. want ik heb tot nu geen misbruik gemaakt van het spel met mijn kennis < ik leer alleen DMA.. assembly... debugging en nog meer dingen.) Om die dingen te leren verdiep ik mij wel in hacks, bijvoorbeeld diegen om te dupen.
Dank je, nieuwe (extra) ideeën zijn welkom.OkkE schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:00:
Heb vanochtend mijn hele PHP source en MySQL database naar Calamor gestuurd. Misschien hebben jullie er nog iets aan, als basis voor het nieuwe systeem. Het is wel erg snel in elkaar gesmeten, dus denk het niet.. maar wie weet.
Kreeg al eentje door, om ook te sorteren op job (en 2nd en 3rd job heb ik er dan zelf bij bedacht...)
Kan jij of Calamor het anders ook even naar mij mailen? Mailadres staat als het goed is in mijn profiel...
Dit topic is gesloten.